Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-03 10:58
Anoniem: 380561 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:49:
Net Brodit autohouder binnen (mooi vlot, binnen 1 dag in huis) voor Desire HD. Pasvorm opzich goed al zit de DHD wel erg strak erin. Hierdoor schoot net bij het er weer uithalen het onderste SIM kaart klepje al los van de DHD. Maar even kijken hoe dat in de praktijk gaat.

Vanavond maar even monteren in de auto.
Wil ik ook gaan halen IDD. eerst ff uitzoeken het met die mount zit. Moet er 1 hebben waarmee je telefoon kunt kantelen en die niet op een zuignap systeem werkt ( dus dashboard of luchtrooster )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-06 14:07
Anoniem: 380561 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:49:
Net Brodit autohouder binnen (mooi vlot, binnen 1 dag in huis) voor Desire HD. Pasvorm opzich goed al zit de DHD wel erg strak erin. Hierdoor schoot net bij het er weer uithalen het onderste SIM kaart klepje al los van de DHD. Maar even kijken hoe dat in de praktijk gaat.

Vanavond maar even monteren in de auto.
Hebben ze er ook voor gezorgd dat je nog gewoon bij de volume knoppen kan? Lijkt me namelijk ook wel handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15
Maarten00 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:12:
[...]

Hebben ze er ook voor gezorgd dat je nog gewoon bij de volume knoppen kan? Lijkt me namelijk ook wel handig..
Zoals je kan zien op de website van broditcenter, http://www.broditcenter.n...er=2705&product_type=3723 is dit het geval.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlunchi
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 14:58
Ik snap niet dat mensen zeggen dat de PO S550 perfect past.
Als ik deze review bekijk lijkt het alsof ie wel degelijk een stuk uitsteekt.
YouTube: HTC Desire HD Pouch Case PO S550 unboxing / Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Nou, ik heb speciaal voor jou even wat foto's gemaakt van m'n DHD in de PO S550. Zoals je kan zien past ie er precies in wanneer je hem even aandrukt.

Even klikken voor de grote versie.

Afbeeldingslocatie: http://i1117.photobucket.com/albums/k594/maarten00/Desire%20HD/th_IMG_0825.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1117.photobucket.com/albums/k594/maarten00/Desire%20HD/th_IMG_0826.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1117.photobucket.com/albums/k594/maarten00/Desire%20HD/th_IMG_0827.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1117.photobucket.com/albums/k594/maarten00/Desire%20HD/th_IMG_0828.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guid0o
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

guid0o

Living life

Ik heb op ebay even wat hoesjes zitten bekijken en heb een pouch en een gelcase gevonden.

Pouch

Gelcase

Of is die gelcase nu een hard case? De titel zegt dat het een hardcover is, maar de beschrijving noemt het een rubbercase :S

Of misschien dan toch deze gelcase?

Gelcase

Wat bied volgens jullie de beste bescherming en welke is makkelijker in gebruik, de pouch of een gelcase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterO
  • Laatst online: 24-11-2024
Weet iemand waar ik het beste een screenprotector van goede kwaliteit kan kopen voor mij DHD. heb hem nu ongeveer een week in gebruik en nog geen krasjes of iets gemaakt maar denk wel dat een screenprotector nuttig is. (gebruik verder ook geen hoesje of iets)
Zijn er al van die bureau standaards leverbaar ergens?
(liefste koop ik die 2 dingen bij dezelfde winkel/verkoper ivm verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuDa
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Maarten is dat dezelfde als die op eBay, vindt die op eBay er anders uitzien!

waar heb jij hem besteld?

http://shop.benl.ebay.be/...0.m14&gbr=1&_sop=15&_sc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
DaRuDa schreef op woensdag 03 november 2010 @ 21:22:
Maarten is dat dezelfde als die op eBay, vindt die op eBay er anders uitzien!

waar heb jij hem besteld?

http://shop.benl.ebay.be/...0.m14&gbr=1&_sop=15&_sc=1
Ik heb deze gekocht:
http://cgi.benl.ebay.be/w...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Maar ik zie dat hij ze inmiddels niet meer verkoopt, dus dat is niet zo handig.
In principe zouden het gewoon allemaal dezelfde moeten zijn, omdat ze allemaal van HTC zijn.

Zo hoort ie er dus uit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://i1117.photobucket.com/albums/k594/maarten00/Desire%20HD/th_IMG_0830.jpg

Als je goed kijkt zie je dat de verkoper waar ik hem van gekocht heb ook het verkeerde plaatje heeft ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Maarten00 op 03-11-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380561

Brodit vanavond even in de auto bevestigd. Mooi systeem met die Proclip, die klik je in het ventilatierooster vast. Zit een plakstrip bij maar die heb je niet nodig, ding zit muurvast. Mooi systeem, zonder beschadiging ook zo weer te verwijderen.

Op die proclip de DHD houder geschroefd. Even met de accuboor erbij. Op de tekening staat dat je dat met een schroevendraaier kunt doen maar da's overdreven. Is nogal hard plastic waar je die schroefjes in moet draaien. Met de accuboor zo klaar en daarna in de auto geklikt. De hoek is ook aanpasbaar dus de houder iets gedraaid naar me toe.

Pasvorm is somehow nu ook beter, nu de houder vastzit. Telefoon past er perfect in en klikt nu ook wel goed op de micro-USB aansluiting.

Aanrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maarten00 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:12:
[...]

Ja, kun je nog gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-02 10:29
Anoniem: 380561 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:59:
Brodit vanavond even in de auto bevestigd. Mooi systeem met die Proclip, die klik je in het ventilatierooster vast. Zit een plakstrip bij maar die heb je niet nodig, ding zit muurvast. Mooi systeem, zonder beschadiging ook zo weer te verwijderen.

Op die proclip de DHD houder geschroefd. Even met de accuboor erbij. Op de tekening staat dat je dat met een schroevendraaier kunt doen maar da's overdreven. Is nogal hard plastic waar je die schroefjes in moet draaien. Met de accuboor zo klaar en daarna in de auto geklikt. De hoek is ook aanpasbaar dus de houder iets gedraaid naar me toe.

Pasvorm is somehow nu ook beter, nu de houder vastzit. Telefoon past er perfect in en klikt nu ook wel goed op de micro-USB aansluiting.

Aanrader dus.
Kun je deze ook kantelen zodat je in de landscape-modus komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
  • Laatst online: 08-06 16:29
Anoniem: 380561 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:59:

Aanrader dus.
In het ventilatierooster? Zijn dat speciale universele proclips? Of speciaal voor jouw auto. Heb ook een proclip maar die zit vrij laag op het dashboard. Wil niks op het raam dus het ventilatierroster is een mooi tussenoplossing. Kan you make foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psvjw schreef op woensdag 03 november 2010 @ 23:59:
[...]

Kun je deze ook kantelen zodat je in de landscape-modus komt?
Ja, even de centrale schroef (middelste schroef op foto hieronder) slag losdraaien, houder draaien en weer vastzetten. Met die centrale schroef kun je ook de hoek aanpassen, ik heb de houder iets naar me toe gedraaid.
Takkiedroid1970 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 06:36:
[...]

In het ventilatierooster? Zijn dat speciale universele proclips? Of speciaal voor jouw auto. Heb ook een proclip maar die zit vrij laag op het dashboard. Wil niks op het raam dus het ventilatierroster is een mooi tussenoplossing. Kan you make foto?
Is geen universele clip maar specifiek voor je model auto. Ik heb een Golf VI, dus een proclip besteld voor Golf VI. Even op de Brodit site kijken, kun je bij Products je autotype selecteren en dan zie je de verschillende opties. Ik vind dit ook wel een mooie oplossing. Belemmert je zicht niet (heb liever ook niks op de voorruit) en zonder beschadigingen weer te verwijderen.

Piccie:

Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/6234/brodit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
  • Laatst online: 08-06 16:29
Anoniem: 380561 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:43:
[...]

Ja, even de centrale schroef (middelste schroef op foto hieronder) slag losdraaien, houder draaien en weer vastzetten. Met die centrale schroef kun je ook de hoek aanpassen, ik heb de houder iets naar me toe gedraaid.

[...]

Is geen universele clip maar specifiek voor je model auto. Ik heb een Golf VI, dus een proclip besteld voor Golf VI. Even op de Brodit site kijken, kun je bij Products je autotype selecteren en dan zie je de verschillende opties. Ik vind dit ook wel een mooie oplossing. Belemmert je zicht niet (heb liever ook niks op de voorruit) en zonder beschadigingen weer te verwijderen.

Piccie:

[afbeelding]
Hmmm, lijkt erop dat m'n brodit houder toch nog duur wordt, wil ik hem in het ventilatierooster hebben moet ik er toch een golf VI bij bestellen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Laatst online: 17-02 10:29
Anoniem: 380561 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:43:
[...]

[...]

Piccie:

[afbeelding]
bedankt voor de info.

Ik ga hem bestellen (maar dan voor een Getz :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
PieterO schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:38:
Weet iemand waar ik het beste een screenprotector van goede kwaliteit kan kopen voor mij DHD. heb hem nu ongeveer een week in gebruik en nog geen krasjes of iets gemaakt maar denk wel dat een screenprotector nuttig is. (gebruik verder ook geen hoesje of iets)
Zijn er al van die bureau standaards leverbaar ergens?
(liefste koop ik die 2 dingen bij dezelfde winkel/verkoper ivm verzendkosten)
brando ultra clear. beste imo.
cradle ben ik ook nog naar aan het zoeken :P

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlunchi
Bedankt voor de foto's !! Dat ziet er inderdaad veel beter uit.
Maarten00 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:08:
Nou, ik heb speciaal voor jou even wat foto's gemaakt van m'n DHD in de PO S550. Zoals je kan zien past ie er precies in wanneer je hem even aandrukt.

Even klikken voor de grote versie.
<knip>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Laatst online: 23-06 18:59
Waar heb je hem vandaan? En hoe bevalt 'ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Powerkiwi schreef op donderdag 04 november 2010 @ 18:00:
[...]

Waar heb je hem vandaan? En hoe bevalt 'ie?
Ligt nog te wachten tot mn DHD binne komt. Tot nu toe bevalt elke Brando die ik op mn toestellen heb zeer goed. screenprotector.nl

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris987
  • Laatst online: 25-06 22:03
Ik heb de Brodit passieve houder nu een week en hij bevalt zeer goed. Begin beetje stroef met in en uitnemen DHD, maar na 10 keer in en uit gaat hij heel soepeltjes. Volume en usb zijn toegankelijk als de telefoon in de houder zit en je kunt ten alle tijden de mount in landscape draaien. Ik heb zelf een stripje aluminium gevouwen welke precies langs mijn luchtroostertje schuift. Brodit met vier m4 tapeindjes erop en het geheel zit echt muurvast en ziet ook nog een mooi uit.

Ik heb via ebay een HTC HD2 ladertje met kabel gekocht voor $5 en dit werkt perfect.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Ik heb nu ook een bureau cradle op ebay in bestelling voor $13,50 met data en aparte 1A voeding.

Screenprotector van het merk brando heb ik via pda shop gekocht. Deze heeft niet helemaal de juiste pasvorm van het DHD scherm. De hoeken van de protector zijn scherper en het velletje in 1,5 mm te kort en 1,5 mm te smal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Chris987 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:50:
Screenprotector van het merk brando heb ik via pda shop gekocht. Deze heeft niet helemaal de juiste pasvorm van het DHD scherm. De hoeken van de protector zijn scherper en het velletje in 1,5 mm te kort en 1,5 mm te smal.
He chrissie! :)
Paas eens de link van die brando op pdashop? Ik zie m niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381052

http://www.mobilefun.co.uk/cat/HTC-Desire-HD.htm

deze shop is engels, maar heeft wel veel voor de DHD, ik heb de pouch 550 besteld 18 euro totaal.
ook zie ik cradles staan etc, een paar zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 15:20
Alleen zijn de Cradles specifiek voor de DHD nog niet leverbaar. Enige die ik tot nu toe heb gezien die leverbaar is, is degene op eBay zoals hierboven in de Post van Chris987 is aangegeven.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:54
Ik wacht wel op een leuke cradle en voor een goede beltcliphoes of hoe je dat ook noemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Hey, waarom kopen jullie niet de originele spullen op de HTC website zelf?
Ik zie iedereen namelijk van andere merken kopen. Wil graag weten wat de redenen hiervan zijn.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:39
Sniperc schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:45:
Ik zie iedereen namelijk van andere merken kopen. Wil graag weten wat de redenen hiervan zijn.
Alvast bedankt.
Voor mij is de voornaamste reden de hoge verzendkosten die HTC hanteert.

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Sniperc schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:45:
Alvast bedankt.
Goedkoper! Als de Nederlander het goedkoper kan krijgen dan doet ie dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Worden originele htc producten dan ook ergens anders verkocht? Of zijn dat namaak producten van andere merken?

Wil namelijk zoveel mogelijk originele producten van hetzelfde bedrijf kopen.

[ Voor 26% gewijzigd door Sniperc op 05-11-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-06 21:37
In auto's is het heel normaal dat je de telefoon niet bij je oor hoeft te houden als je belt. In mijn eigen huis moet ik dat nog wel (of ik moet heel dicht bij de telefoon blijven). Graag zou ik dan ook een soort carkit in mijn huis hebben. Heeft iemand een idee waar ik zoiets kan vinden? (carkit weet ik, ik zoek meer een huissysteem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
BartOtten schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:12:
In auto's is het heel normaal dat je de telefoon niet bij je oor hoeft te houden als je belt. In mijn eigen huis moet ik dat nog wel (of ik moet heel dicht bij de telefoon blijven). Graag zou ik dan ook een soort carkit in mijn huis hebben. Heeft iemand een idee waar ik zoiets kan vinden? (carkit weet ik, ik zoek meer een huissysteem)
Speakerfunctie van de telefoon of een bluetooth headset?

Je zal altijd een manier moeten verzinnen, vermoedelijk via de 3.5" in/output of bluetooth om zowel je microfoon als het geluid door te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Bullet NL schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:37:
[...]
Speakerfunctie van de telefoon of een bluetooth headset?

Je zal altijd een manier moeten verzinnen, vermoedelijk via de 3.5" in/output of bluetooth om zowel je microfoon als het geluid door te geven.
Headset: Die moet ik dan bij me hebben, opbergen etc etc
Speakerfunctie: De speaker van een telefoon klinkt meestal ehhhh slecht
Beiden: In StarTrek hebben ze ze ook niet nodig, waarom ik dan wel? :P

- Bart hoort telefoon gaan
- Bart zegt 'answer'
- Geluid over speakers, microfoontjes in kamer.

Een carkit in je kamer kan natuurlijk wel maar echt stylish is het niet......

[ Voor 5% gewijzigd door BartOtten op 05-11-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
BartOtten schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:32:
[...]

Headset: Die moet ik dan bij me hebben, opbergen etc etc
Speakerfunctie: De speaker van een telefoon klinkt meestal ehhhh slecht
Beiden: In StarTrek hebben ze ze ook niet nodig, waarom ik dan wel? :P

- Bart hoort telefoon gaan
- Bart zegt 'answer'
- Geluid over speakers, microfoontjes in kamer.

Een carkit in je kamer kan natuurlijk wel maar echt stylish is het niet......
Hmmm, Beam me up, Scotty!.....

de DHD heeft een microfoon/koptelefoon ingang..... zelf ff iets maken dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238972

Hallo allemaal,

Ik heb na heel lang zoeken eindelijk bij de lokale telefoonboer in apeldoorn een leren case gehaald. Ben een echt blij mee, echt een degelijk Italiaans product. Heb het gehaald voor maar 12 euro, terwijl ze het op hun eigen website voor 20 aanbieden. De dhd past er precies in!

Hierbij de link

http://www.celly.com/cata...CodArt=PALM02B&bShowAll=0
Afbeeldingslocatie: http://www.celly-images.com/hi_res/palm02b.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 238972 op 05-11-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Mugen heeft officieel laten weten dat ze een batterij uit brengen voor de DHD

http://www.mugen-power-batteries.com/htc/htc-desire-hd.html

In tegen stelling tot een aantal goedkope Ebay batterijen hebben ik wel vertrouwen in een merk als Mugen Power....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349580

Hier ook iets over de 'extended batteries' , heb er nu al veel vertrouwen in eerlijk gezegd. Hopen dat het alleen voor een redelijke prijs op de markt komt.

http://www.mobilyz.com/ni...-desire-hd-dankzij-mugen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag de 1500mah batterij ontvangen die te koop is op ebay. Ik ben hem nu op het laden en zal later proberen mijn bevinden te geven. Een ding weet ik wel, hij werkt gewoon.

Ik heb ook de bescherm folie van ebay binnen gekregen, hier kom ik straks ook op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Anoniem: 318025 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:10:
Ik heb vandaag de 1500mah batterij ontvangen die te koop is op ebay. Ik ben hem nu op het laden en zal later proberen mijn bevinden te geven. Een ding weet ik wel, hij werkt gewoon.

Ik heb ook de bescherm folie van ebay binnen gekregen, hier kom ik straks ook op terug.
Zojuist de mijne ook binnengekregen, eens even kijken of ik het batterijklepje er heelhuids vanaf kan halen en dan maar eens opladen en kijken of het allemaal beter is. ^^

*edit: Batterijklepje is er heelhuids af en op, maar dat ding is toch echt the worst thing ever.

[ Voor 32% gewijzigd door Sagaris op 06-11-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sagaris schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 15:19:
[...]

Zojuist de mijne ook binnengekregen, eens even kijken of ik het batterijklepje er heelhuids vanaf kan halen en dan maar eens opladen en kijken of het allemaal beter is. ^^
Heb hem zo net helemaal opgeladen, en zal later hem eens gebruiken, maar hij lijkt mij prima geschikt voor reserve batterij, over de werkelijke capaciteit kan ik moeilijk uitspraken over doen momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Lijkt het bij jou trouwens ook zo dat het batterijklepje in het midden naast de volumeknoppen net iets minder goed aansluit? Maar dan heb ik het over micrometers verschil t.o.v. de originele batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet ik niet, volgens mij geen verschil. Ik heb net de bescherm folie aangebracht op de Desire HD, en ik moet zeggen de folie is niet slecht, maar bij eerste keer erop doen ging het bij mij fout en zat er blijkbaar stof onder.

Dus heb ik een 2e folie gepakt en nu zit het goed op een klein luchtbelletje na onder in rechtere hoek, ik krijg die niet weg omdat folie net iets te groot of te precies op maat is in de breedte.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Ik ga nu de ebay batterij van 1500mah aan een video benchmark onderwerpen en zal daarvoor divx 480p afspelen aan een stuk, met auto brightness aan en wifi uit en gewoon 3g aan. En daarna zal ik zelfde benchmark doen met de originele.

Iedere video zal een lengte van 43 min hebben en ik zal die achter elkaar afspelen, en geluid zal via headset gaan i.v.m. dat ik in de tussen tijd op computer film zal kijken.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 06-11-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Anoniem: 318025 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:04:
Weet ik niet, volgens mij geen verschil. Ik heb net de bescherm folie aangebracht op de Desire HD, en ik moet zeggen de folie is niet slecht, maar bij eerste keer erop doen ging het bij mij fout en zat er blijkbaar stof onder.

Dus heb ik een 2e folie gepakt en nu zit het goed op een klein luchtbelletje na onder in rechtere hoek, ik krijg die niet weg omdat folie net iets te groot of te precies op maat is in de breedte.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Ik ga nu de ebay batterij van 1500mah aan een video benchmark onderwerpen en zal daarvoor divx 480p afspelen aan een stuk, met auto brightness aan en wifi uit en gewoon 3g aan. En daarna zal ik zelfde benchmark doen met de originele.

Iedere video zal een lengte van 43 min hebben en ik zal die achter elkaar afspelen, en geluid zal via headset gaan i.v.m. dat ik in de tussen tijd op computer film zal kijken.
Ik denk dat je beter de brightness op een fixed getal kan zetten, automatisch zet hij hem over het algemeen wel op zo'n 40% dus dat lijkt me een mooi getal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maarten00 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:01:
[...]

Ik denk dat je beter de brightness op een fixed getal kan zetten, automatisch zet hij hem over het algemeen wel op zo'n 40% dus dat lijkt me een mooi getal.
Ik heb auto brightness aan omdat als je de brightness op een fixed getal heb en dan zeg maar buiten bent en door zon niks ziet op je scherm omdat je brightness te laag staat is niet zo prettig.

Maar goed ik ben nu niet benchmarken met de meeste ideale instellingen, maar gewoon zoals ik hem al hele tijd heb ingesteld, gps uit, automatische syncronisatie uit, wifi uit.

Doel van deze benchmark is om te zien welke batterij beste is de originele met capiciteit van 1230mah of de namaak uit China met een geclaimde capaciteit van 1500mah, en nou wil ik daar niet te lang over doen, dus behoudt ik deze instellingen gewoon.

Eigenlijk is meest ideale instelling om flight modus aan te zetten en inderdaad brightness op zo'n 40% als je wilt weten hoelang hij maximaal video kan afspelen, maar ik test het op de dagelijkste instelling die ik heb en niet die ik heb wanneer ik in vliegtuig zit.

De stopwatch staat nu overigens op 2 uur 11 min en de batterij heeft nog 37% capaciteit over. En als ik zo'n batterij app moet geloven die aangeeft hoelang je met volle batterij video kon afspelen dan zou dat 5 uur ongeveer zijn, maar dat zal hij met deze instellingen niet halen, maar daar gaat in dit geval niet om.

Uitkomst benchmark ebay batterij
Bij de eerste 43 min bij afspelen van een xvid video in 480 werd ongeveer 20 a 21% gebruikt van de capiciteit, bij de volgende 43 min werd het zelfde ongeveer gebruikt.

Ik heb totaal 4 volle cyclus van 43 min ( Sommige waren 42 ) kunnen afspelen, en ben nu bezig met de 5e cyclus, maar is al duidelijk dat ik de 5e niet vol krijg waarschijnlijk. Hierbij is wel zo dat ik door waarschuwingen van leeg lopende batterij soms het afspelen onderbroken werd.

Maar het zegt wel wat over de capaciteit, en zal zo nog even snel een screenshot maken van accu gebruik. Totale gebruik tijd met de namaak batterij op de instellingen zoals ik ze had staan is 3 uur en 16 min. Nou weet ik nog niet of dit meer of minder is dan de mee geleverd batterij, maar wel een mooi resultaat vindt ik.

Ik weet alleen nog niet wat de originele batterij onder deze instellingen zal presenteren, als de namaak batterij minder capaciteit heeft dan zal dat waarschijnlijk in eerste cyclus te zien zijn.

Conclusie
Mijn conclusie is dat deze batterij van ebay een prima reserve batterij is, met ongeveer zelfde capaciteit als de originele batterij, maar hij heeft zeker geen 1500mah, ik heb de originele batterij maar een cyclus getest en dat was zelfde als de 1e cyclus bij de ebay batterij, dus vandaar mijn oordeel dat capaciteit ongeveer hetzelfde is.

Wat mij betreft is het dus ook geen miskoop ondanks dat er enige misleiding is met de omhoog geschroefde capaciteit ( Das nou eenmaal standaard tegenwoordig ), voor €4,50 maakt dat niks uit en daarom heb ik de verkoper gewoon positive feedback geven.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 06-11-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag ook de nieuwe batterij binnen gehad, gebruik het nu al vanaf 13:00 uur en voor mijn gevoel lijkt het langer mee te gaan, dat zal de komende dagen wel blijken.

Wat is dat batterijklepje trouwens een vreselijk flutding! Ik heb het in totaal denk Ik nu 6x open gehad en Ik denk dat de binnenste flapjes gebroken zijn :s
Dit kan echt niet voor een toestel van 500 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet het ook niet met teveel kracht open maken, maar inderdaad het is niet het fijnste klepje. Ben benieuwd naar jouw uitkomst, ik had niet zo'n zin om de hele benchmark met de originele batterij te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik heb de Brodit passieve houder nu een week en hij bevalt zeer goed. Begin beetje stroef met in en uitnemen DHD, maar na 10 keer in en uit gaat hij heel soepeltjes. [...]
Kan dit bevestigen, heb m nu ook een paar dagen en werkt perfect, nog een beetje stroef.
Kostte wel 29 euro voor de holder alleen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
[..]
Ik heb nu ook een bureau cradle op ebay in bestelling voor $13,50 met data en aparte 1A voeding.
[..]
Heb deze ook al 1 a 2 weken in bestelling, is normaal dat het ff kan duren vanuit China, kun je hier posten als je m hebt ontvangen en of ie bevalt? Zal ook melding maken hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

Ptoeneigh schreef op zondag 07 november 2010 @ 10:58:
[...]
Kostte wel 29 euro voor de holder alleen al.
Waar heb je deze gekocht als ik vragen mag?

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49530

Anoniem: 318025 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:27:
[...]
Conclusie
Mijn conclusie is dat deze batterij van ebay een prima reserve batterij is, met ongeveer zelfde capaciteit als de originele batterij, maar hij heeft zeker geen 1500mah, ik heb de originele batterij maar een cyclus getest en dat was zelfde als de 1e cyclus bij de ebay batterij, dus vandaar mijn oordeel dat capaciteit ongeveer hetzelfde is.
Is het niet zo dat de telefoon regelt tot welke capaciteit hij deze batterij laadt en dat alleen via een externe lader de accu volledig opgeladen wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Zo te zien gaat HTC ook nieuwe klepjes voor de zijkant verkopen: http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_item.aspx?i=205841

Erg duur als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49530 schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:51:
[...]

Is het niet zo dat de telefoon regelt tot welke capaciteit hij deze batterij laadt en dat alleen via een externe lader de accu volledig opgeladen wordt ?
Dat lijkt me sterk eerlijk gezegd, want anders zou een batterij die nog maar 80% capiciteit heeft in telefoon zeggen: Goh ik kan niet verder dan 80%, volgens mij laad telefoon hem gewoon helemaal op hoor. Die batterij op ebay heeft natuurlijk geen 1500mah, dat wist ik al voor ik hem kocht omdat een verkoop truc is om het aantrekkelijk te maken.

Bij iPhone waren ze juist merkbaar minder in capaciteit, dus ben blij dat met deze batterij wel goed zit.

http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_item.aspx?i=203628

Een originele batterij kost trouwens 33pond.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 07-11-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

philipperosier schreef op donderdag 04 november 2010 @ 18:21:
[...]

Ligt nog te wachten tot mn DHD binne komt. Tot nu toe bevalt elke Brando die ik op mn toestellen heb zeer goed. screenprotector.nl
Tja bij mij beviel ook elke Brando tot nu toe, alleen die voor de Desire HD is net iets te lang waardoor je of aan de bovenkant of de onderkant net een randje over hebt, waardoor er een belletje onder komt.... heb er 2 (16 euro) mee verziekt!

Overigens vind ik de Desire HD niet zo netjes gemaakt als de andere HTC's. Het klepje aan de onderkant zit niet goed (ook niet na het in het midden indrukken van het klepje) en kraakt als je er maar met je handpalm of vinger aan zit.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 195305 op 07-11-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305 schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:37:
[...]

Tja bij mij beviel ook elke Brando tot nu toe, alleen die voor de Desire HD is net iets te lang waardoor je of aan de bovenkant of de onderkant net een randje over hebt, waardoor er een belletje onder komt.... heb er 2 (16 euro) mee verziekt!

Overigens vind ik de Desire HD niet zo netjes gemaakt als de andere HTC's. Het klepje aan de onderkant zit niet goed (ook niet na het in het midden indrukken van het klepje) en kraakt als je er maar met je handpalm of vinger aan zit.
Dat heb ik ook wat je verteld zo'n belletje, maar dan was wel geen Brando, maar gewoon goedkope screen protector van ebay, 3 stuks voor 1,50 ofzo was het geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-03 10:58
Ik heb mijn zaggshield en mijn phone nog niet maar ik zal het laten weten hoe hij zit zodra ik het heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Die benchmark is niet accuraat ten eerste hoeveel keer heb je een laadcyclus gedaan met die chinese 1500 mah? en ten tweede je moet hetzelfde process met je originele batterij doen want het laad icoontje is niet zo accuraat.. Ik wacht nog ff af tot mugen zijn batterij klaar heeft hopelijk een 1630 (echte)mah dat zou heerlijk zijn 8)7

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mafiatounes schreef op zondag 07 november 2010 @ 20:50:
Die benchmark is niet accuraat ten eerste hoeveel keer heb je een laadcyclus gedaan met die chinese 1500 mah? en ten tweede je moet hetzelfde process met je originele batterij doen want het laad icoontje is niet zo accuraat.. Ik wacht nog ff af tot mugen zijn batterij klaar heeft hopelijk een 1630 (echte)mah dat zou heerlijk zijn 8)7
Ja dat heb ik geloof ik aangeven! En verder bestaan er geen benchmark tools voor batterij capaciteit te meten. Deze benchmark die ik gedaan heb was puur om het snel te vergelijken en ik had geen zin om hetzelfde te doen met de originele, want andere mensen kunnen dat ook doen.

Ik heb 1 laadcyclus gedaan met de Chinese namaak 1500mah, en vindt dat ook voldoende ( Wil mijn reserve batterij niet intensief gebruiken ). Het ging zich erom om erachter te komen of de Chinese namaak batterij, beter zou doen dan de origineel en mijn conclusie is gewoon dat het wel goed zit.

Ik ga ja niet voor een batterij van 4,50€ zoveel verrichten omdat er een paar tweakers zijn die stiekem hopen dat hij echt daadwerkelijk 1500mah heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Laatst online: 21-04 01:21
http://cgi.ebay.nl/Headse...3%B6r&hash=item19be222bfe

Wat denken jullie?

Zal die ook als HEADSET werken op de Desire HD? Oftewel microfoon en koptelefoon?!

Hoor t graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jamievanm schreef op zondag 07 november 2010 @ 21:58:
http://cgi.ebay.nl/Headse...3%B6r&hash=item19be222bfe

Wat denken jullie?

Zal die ook als HEADSET werken op de Desire HD? Oftewel microfoon en koptelefoon?!

Hoor t graag!
Vast wel, maar het zal echt 10x niks zijn, je kunt beter de bij geleverd headset gebruiken. Duitsland is een Europees land en voor 3€ krijg je echt geen goeie headsets in Europa, die Duitsers willen ja ook winst maken en verkopen ze gewoon goedkope Chinese headsets ( Ik geef ze niet eens ongelijk ).
Feedback verkoper

-Die Kopfhörer haben sehr schlechte Klang qualität ( Neutraal )
-totaler ramsch, nie wieder! ( Neutraal )

Goed en van zelfde merk voor andere telefoons deze feedback:

-nach 2x gebrauch waren die kabel ausgezogen und gerissen, aber naja für das geld ( Negatief )
-Ich wollte ein Headset für mein Blackberry, bekommen habe ich ein Nokia Headset. ( Negatief )
Ik zou dus echt niet doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Laatst online: 21-04 01:21
Hehe ik dank u.

Ja ik heb de originele, maar ik geef de voorkeur aan in-ear. En als het even kan een volume knop erop. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
The_Cyberspace schreef op zondag 07 november 2010 @ 11:02:
[...]
Waar heb je deze gekocht als ik vragen mag?
Je kunt je het best eerst even orienteren op de site, Brodit.se daar kun je dan zowel voor je auto als je telefoon kiezen welke houder je wenst.
passief wil zeggen alleen de houder, actief wil zeggen dat er ook een lader in verwerkt zit.

In Belgie zijn ze te krijgen via ESSEC.
in Nederland bijvoorbeeld via Halfords.

Vaak moeten ze besteld worden en dan is het handig als je vanuit de site zelf al de artikelnummers hebt opgezocht om fouten te voorkomen.

Hou rekening met een levertijd van ongeveer 2 weken.. als het eerder is is mooi meegenomen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Anoniem: 318025 schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:37:
[...]

Een originele batterij kost trouwens 33pond.
€11,- per letter :X

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 15:20
Gelet op de kwaliteit en handelbaarheid van het betterijklepje van de DHD heb ik er maar van afgezien om een reservebatterij te kopen. Neem wel een extra desktop cradle en extra laadsnoer. In de auto komt sowieso de Carcomm actieve houder zodra die leverbaar is.
Heb deze screenprotector: http://cgi.ebay.co.uk/6-X...uches&hash=item27b53feb1b
Past perfect, alleen wel even een gedoe om zonder luchtbellen te plaatsen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-06 15:50
Even een vraagje voor mensen met een actieve Brodit autohouder, ik overweeg er namelijk ook eentje.

Zou je nog een Desire HD in kunnen pluggen, indien deze een Invisible Shield heeft ? Er komt dan toch een dikke mm dikte bij kwa dikte.
Ik zou de voor en achterkant willen beschermen met deze folie. Heb deze op mijn Iphone ook gehad en was er wel tevreden van, helaas nooit in een carkit gebruikt.Heb nu een cheapo Ebay gelcase, maar ik vermoed dat het daarmee nooit zal passen in de houder.

En hoeveel stroom levert die 12v adapter die er bij zit ? 1A ? of eerder 500 mA ? Kwestie te weten of hij nog bijlaadt wanneer de GPS aanstaat...Want anders ga ik gewoon voor de passieve versie met de lader van HTC

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

h40d schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:55:
Gelet op de kwaliteit en handelbaarheid van het betterijklepje van de DHD heb ik er maar van afgezien om een reservebatterij te kopen. Neem wel een extra desktop cradle en extra laadsnoer. In de auto komt sowieso de Carcomm actieve houder zodra die leverbaar is.
Heb deze screenprotector: http://cgi.ebay.co.uk/6-X...uches&hash=item27b53feb1b
Past perfect, alleen wel even een gedoe om zonder luchtbellen te plaatsen.
En wat als je economy class gaat vliegen en ruim 12 uur geen laadpunt in de buurt hebt? Ik moet toegeven batterij klepje is niet zo geweldig maar die gaat echt niet zomaar kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380504

Anoniem: 318025 schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:08:
[...]

En wat als je economy class gaat vliegen en ruim 12 uur geen laadpunt in de buurt hebt? Ik moet toegeven batterij klepje is niet zo geweldig maar die gaat echt niet zomaar kapot.
Dan moet je een externe batterij gebruiken, ik heb hem al 2 weken en hij werkt perfect en dat voor 7 euro incl. verzending. In 30-45minuten laadt die je toetsel weer 50% vol.
En hier een goede pouch voor 2,50 euro incl. verzending, werkt ook perfect goede kwaliteit voor de prijs + snelle verzending. Nadat ik hem had ontvangen heb ik er meteen nog 1 achteraan besteld als reserve.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 380504 op 08-11-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee dankjewel ik ben blij dat ik nu een toestel heb waar ik de batterij snel mee kan verwisselen ( Met iPhone kon dat niet ), dus een externe batterij die maar de helft laad vermogen bezorgd en tevens ook nog duurdere is verleden voor mij.

Heeft dat nut zo'n leather pounch? Want HTC Desire HD krijgt niet snel krassen of wel?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 08-11-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Anoniem: 380504 schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:53:
[...]

Dan moet je een externe batterij gebruiken, ik heb hem al 2 weken en hij werkt perfect en dat voor 7 euro incl. verzending. In 30-45minuten laadt die je toetsel weer 50% vol.
Als ik dat plaatje zo bekijk dan zou je dat ding er ook aan de onderkant kunnen hangen toch (zonder kabel)? Of heb ik dat mis? Ik heb er nu ook eentje besteld (link hierboven is de goedkoopste) en ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar dat maakt je telefoon behoorlijk zwaar, dus echt niet praktische als je met je telefoon wilt bellen. Ik herken die ontwerp van iPhone, het zijn echt waardeloze externe batterijen die zo dik en groot zijn, je krijgt meer waar voor je geld als je een interne batterij koopt.

En ze stoppen er geen 1900mah in, maar minder dan de helft kwam ik tot de ontdekking bij die batterij die ik voor iPhone kocht, dus gok dat hier ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381052

Maarten00 schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:05:
Zo te zien gaat HTC ook nieuwe klepjes voor de zijkant verkopen: http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_item.aspx?i=205841

Erg duur als je het mij vraagt.
developers at htc : hey laten we een ka u thee klepje maken dat makkelijk afbreekt, kunnen we die ook nog eens gaan verkopen $$$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BartOtten schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:40:
[...]
Als ik dat plaatje zo bekijk dan zou je dat ding er ook aan de onderkant kunnen hangen toch (zonder kabel)? Of heb ik dat mis? Ik heb er nu ook eentje besteld (link hierboven is de goedkoopste) en ben erg benieuwd.
Ja, je kan hem er zo inpluggen werkt perfect voor onderweg.
Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:07:
En ze stoppen er geen 1900mah in, maar minder dan de helft kwam ik tot de ontdekking bij die batterij die ik voor iPhone kocht, dus gok dat hier ook is.
1500mah haalt die zeker, het verwisselen van een interne batterij 1x per dag lijkt mij niet zo verstandig. Denk niet dat het klepje dan 2 jaar meegaat.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 380504 op 09-11-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schroef dat ding een voor de grap open, ik had een kapotte ontvangen voor iPhone en toen ik hem open maakte zag ik er een batterij van 800 zoveel mah inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-06 18:28
Leuk om te lezen dat er ROOT is voor de Desire Z, wat in theorie ook betekend dat het komt voor Desire HD.

http://irclog.netripper.com/?chan=G2ROOT Meer daar...

Oja, en dan heb ik het niet over temp root, maar het kunnen schrijven in /system/ en het overleven van een reboot. Hiermee kan men verder bouwen...

Nog even geduld en men kan weer andere ROM's flashen :) (nee nog niet volledig mogelijk, but it will be).

Edit: en nu ook hier: http://androidspin.com/20...2-now-has-permanent-root/

alleen is het nog geen permanent root, maar wel closish to permenent root...
redosk (@ IRC) is iig de module aan het compilen voor de DHD (ik was zelf 5 sec te laat ;))

Volgende keer naar het DHD topic zelf gaan

[ Voor 27% gewijzigd door XiniX88 op 09-11-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Vandaag ging ik even bij belcompany en T-Mobile kijken voor een goed hoesje voor de telefoon.
Heb momenteel een iPhone zonder hoesje en het krast op de achterkant toch wel. Ik vind het zonde om dit weer te laten gebeuren bij de Desire HD en vroeg me af wat een beetje goede hoesjes zijn?

De HTC Desire HD Pouch PO S550 ziet er leuk uit en het past er precies allemaal in. Maar zijn nergens op voorraad en levering duurt nog een maand.

/edit: Net wat Ebay gespeurd naar de PO S550 en kwam deze tegen:

Deze en deze

Nu vond ik de eerste beter lijken op de de echte van HTC of zou er geen verschil in zitten met die twee?

[ Voor 36% gewijzigd door Vincitore op 09-11-2010 15:07 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap het nut niet van zo'n hoesje: Ik stop telefoon met hoesje in broekzak, als telefoon gaat moet ik eerst telefoon met hoesje uit me broekzak halen en dan nog de telefoon uit het hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:28:
Ik snap het nut niet van zo'n hoesje: Ik stop telefoon met hoesje in broekzak, als telefoon gaat moet ik eerst telefoon met hoesje uit me broekzak halen en dan nog de telefoon uit het hoesje.
Is meer voor de bescherming van de complete telefoon. Vaak ook wel handig als je hem los ergens hebt rondslingeren, dat die dan niet zo snel beschadigd.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vincitore schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:30:
[...]

Is meer voor de bescherming van de complete telefoon. Vaak ook wel handig als je hem los ergens hebt rondslingeren, dat die dan niet zo snel beschadigd.
Ja snap ik, maar het is niet praktische, dat bedoel ik. Ik had in begin voor iPhone een soort leren hoesje met klepje, die kon je aan riem hangen en je telefoon eruit halen wanneer het nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:31:
[...]

Ja snap ik, maar het is niet praktische, dat bedoel ik. Ik had in begin voor iPhone een soort leren hoesje met klepje, die kon je aan riem hangen en je telefoon eruit halen wanneer het nodig was.
Ja, praktisch is wat anders inderdaad. Maar dat soort hoesjes zijn ook wel te vinden voor de Desire HD uiteindelijk.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vincitore schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:41:
[...]

Ja, praktisch is wat anders inderdaad. Maar dat soort hoesjes zijn ook wel te vinden voor de Desire HD uiteindelijk.
Okay maar zo'n hoesjes wordt je telefoon zo dik van, ik vindt het uiteindelijk een gebruikers artikel, ik scheidt gewoon mijn sleutels van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:05:
[...]

Okay maar zo'n hoesjes wordt je telefoon zo dik van, ik vindt het uiteindelijk een gebruikers artikel, ik scheidt gewoon mijn sleutels van de telefoon.
Dat deed ik ook met mijn iPhone maar toch op een of andere manier is de achterkant vet bekrast.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vincitore schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:06:
[...]

Dat deed ik ook met mijn iPhone maar toch op een of andere manier is de achterkant vet bekrast.
Maar verschil tussen iPhone en HTC Desire HD is dat iPhone van plastic is en de HTC Desire HD van aluminium en zo makkelijk krast dat niet, plastic krast veel makkelijkere, HTC Desire HD lijkt me echt niet kras gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:09:
[...]

Maar verschil tussen iPhone en HTC Desire HD is dat iPhone van plastic is en de HTC Desire HD van aluminium en zo makkelijk krast dat niet, plastic krast veel makkelijkere, HTC Desire HD lijkt me echt niet kras gevoelig.
Daar zit wat in, maar denk dat ik toch het zekere voor het onzekere neem! :)
Op Amazon.co.uk zijn de PO S550 ook wel goedkoop. 12 pond ongeveer, inclusief verzenden naar Nederland.

[ Voor 11% gewijzigd door Vincitore op 09-11-2010 21:48 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:09:
[...]

Allereerst is aluminium een zeer zacht materiaal en ten tweede is deze op de Desire HD gecoat, en dat is dus wel zeer krasgevoelig zelfs meer dan bij de plastic soort die gebruikt wordt door Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Jimster21 schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:57:
Even een vraagje voor mensen met een actieve Brodit autohouder, ik overweeg er namelijk ook eentje.

Zou je nog een Desire HD in kunnen pluggen, indien deze een Invisible Shield heeft ? Er komt dan toch een dikke mm dikte bij kwa dikte.
[..]
En hoeveel stroom levert die 12v adapter die er bij zit ? 1A ? of eerder 500 mA ? Kwestie te weten of hij nog bijlaadt wanneer de GPS aanstaat...Want anders ga ik gewoon voor de passieve versie met de lader van HTC
De brodit houder is erg precies, je toestel gaat jammergenoeg niet passen al is het maar een halve milimeter erbij.. het is zelfs zo "erg" dat als je je telefoon er uit zou trekken aan de bovenkant, zonder aan de onderkant het batterijklepje te ondersteunen dat dit klepje dan blijft hangen in de houder en je een telefoon zonder klepje in je handen hebt. Een andere gebruiker hier vertelde wel dat het na een tijdje iets soepeler gaat.
De reden is dat je telefoon goed vast moet zitten voor de landscape mode, dat ie er niet uit zou vallen bij trillingen.. en dat doet ie zeker niet.

Qua lader is een goede vraag, kan het ook niet terugvinden maar ik zou je veel beter aanraden enkel de passieve houder te kopen met een mooie losse originele HTC lader die sowieso de juiste sterkte heeft, die kun je jaren blijven gebruiken zolang micro usb de standaard is ipv bij Brodit iedere keer een actieve houder te bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Heb vandaag een USB cradle binnengekregen uit Hongkong via e-bay:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...RK:MEWNX:IT#ht_1992wt_905

De afbeelding wijkt iets af.. dzw die achterkant zit er niet aan, het is een mooie zwarte dock.

Wat ik er van kan zeggen is dat je toestel er niet muurvast in staat en omdat de usb aansluiting op je DHD meer aan de rechter kant zit lijkt het toestel er een beetje scheef in te staan. Leunt naar links dus.

Wat ik heb gedaan om dit op te lossen is een klein zwart stickertje in de dock geplakt, (van die kleine anti slip kleefkussentjes die vaak onder electrische apparaten zitten) en nu staat de telefoon wel recht er in.

Zowel opladen als PC connectiviteit gaat gewoon prima, geslaagd dus voor die prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlunchi
Ptoeneigh schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:44:
[...]

De brodit houder is erg precies, je toestel gaat jammergenoeg niet passen al is het maar een halve milimeter erbij.. het is zelfs zo "erg" dat als je je telefoon er uit zou trekken aan de bovenkant, zonder aan de onderkant het batterijklepje te ondersteunen dat dit klepje dan blijft hangen in de houder en je een telefoon zonder klepje in je handen hebt. Een andere gebruiker hier vertelde wel dat het na een tijdje iets soepeler gaat.
De reden is dat je telefoon goed vast moet zitten voor de landscape mode, dat ie er niet uit zou vallen bij trillingen.. en dat doet ie zeker niet.

Qua lader is een goede vraag, kan het ook niet terugvinden maar ik zou je veel beter aanraden enkel de passieve houder te kopen met een mooie losse originele HTC lader die sowieso de juiste sterkte heeft, die kun je jaren blijven gebruiken zolang micro usb de standaard is ipv bij Brodit iedere keer een actieve houder te bestellen..
Ik heb onlangs de actieve houder gehaald en geen last van los schietende onderklep. Past inderdaad heel precies dus een skin is geen optie.
Verder lijkt het alsof de bijgeleverde lader van Brodit ongeveer dezelfde stroom levert als de bijgeleverde adapter van HTC. Tenminste als ik de laadgrafieken van "Battery Graph" app mag geloven.

Verder zeer tevreden over de brodit houder, dit is mijn 3de al en voor mij niks anders dan brodit houders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
wlunchi schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:55:
[...]

Ik heb onlangs de actieve houder gehaald en geen last van los schietende onderklep. Past inderdaad heel precies dus een skin is geen optie.
Verder lijkt het alsof de bijgeleverde lader van Brodit ongeveer dezelfde stroom levert als de bijgeleverde adapter van HTC. Tenminste als ik de laadgrafieken van "Battery Graph" app mag geloven.

Verder zeer tevreden over de brodit houder, dit is mijn 3de al en voor mij niks anders dan brodit houders.
Kan je misschien even een foto maken? Want wat ik dus begrijp is dat er geen extra batterij lader aan zit. Dat was voor mij de reden om hem niet te kopen, aangezien ik toch geen 2e batterij ga gebruiken ik dus zo'n grote dock lelijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlunchi
Maarten00 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:15:
[...]

Kan je misschien even een foto maken? Want wat ik dus begrijp is dat er geen extra batterij lader aan zit. Dat was voor mij de reden om hem niet te kopen, aangezien ik toch geen 2e batterij ga gebruiken ik dus zo'n grote dock lelijk vind.
Ik heb de Brodit Actieve houder gekocht, er zit maar 1 adapter op waarmee je de telefoon kunt opladen. Geen extra accu's. Maar gezien de inhoud van jouw post en de post boven de aangehaalde denk ik dat je de desktop cradle bedoeld en niet de Brodit Actieve houder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-06 12:15
Ptoeneigh schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:54:
Heb vandaag een USB cradle binnengekregen uit Hongkong via e-bay:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...RK:MEWNX:IT#ht_1992wt_905

De afbeelding wijkt iets af.. dzw die achterkant zit er niet aan, het is een mooie zwarte dock.

Wat ik er van kan zeggen is dat je toestel er niet muurvast in staat en omdat de usb aansluiting op je DHD meer aan de rechter kant zit lijkt het toestel er een beetje scheef in te staan. Leunt naar links dus.

Wat ik heb gedaan om dit op te lossen is een klein zwart stickertje in de dock geplakt, (van die kleine anti slip kleefkussentjes die vaak onder electrische apparaten zitten) en nu staat de telefoon wel recht er in.

Zowel opladen als PC connectiviteit gaat gewoon prima, geslaagd dus voor die prijs!
ziet hij er zo uit? http://cgi.ebay.nl/Deskto...rgers&hash=item20b50960af

Ziet er namelijk best strak uit op deze manier. Beter dan een losse oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Heeft iemand nog een idee waar de PO S550 pouch verkrijgbaar is?
Had al even op Ebay gekeken maar is veel nep en toch net weer even anders. Amazon kan je alleen met creditcard betalen en die heb ik nou net niet :(

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb deze PO S550 gekocht:

http://cgi.ebay.nl/BRAND-...53e47c4f2d#ht_1859wt_1147

Lijkt mij niet nep ofzo. En anders lijkt ie wel verrekte veel op de echte xD dan maakt het mij ook echt niet uit als het nep is als het er toch hetzelfde uitziet. Heb navraag gedaan en tis goede kwaliteit leer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
wlunchi schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:32:
[...]

Ik heb de Brodit Actieve houder gekocht, er zit maar 1 adapter op waarmee je de telefoon kunt opladen. Geen extra accu's. Maar gezien de inhoud van jouw post en de post boven de aangehaalde denk ik dat je de desktop cradle bedoeld en niet de Brodit Actieve houder?
Je hebt gelijk, ik heb op de verkeerde quote knop gedrukt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Anoniem: 349580 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:54:
Ik heb deze PO S550 gekocht:

http://cgi.ebay.nl/BRAND-...53e47c4f2d#ht_1859wt_1147

Lijkt mij niet nep ofzo. En anders lijkt ie wel verrekte veel op de echte xD dan maakt het mij ook echt niet uit als het nep is als het er toch hetzelfde uitziet. Heb navraag gedaan en tis goede kwaliteit leer.
Ok, dan ben je voor ongeveer €15 klaar, dat valt wel mee qua prijs.

heb ook nog deze gezien en kost totaal maar €13. Zullen allemaal wel dezelfde zijn of toch niet?

/edit: Heb de PO S550 toch maar gekocht en was €15.48 kwijt, nu hopen dat die snel komt want telefoon is er ook net ! :D

[ Voor 6% gewijzigd door Vincitore op 10-11-2010 21:53 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vincitore schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:01:
[...]

Ok, dan ben je voor ongeveer €15 klaar, dat valt wel mee qua prijs.

heb ook nog deze gezien en kost totaal maar €13. Zullen allemaal wel dezelfde zijn of toch niet?

/edit: Heb de PO S550 toch maar gekocht en was €15.48 kwijt, nu hopen dat die snel komt want telefoon is er ook net ! :D
Heey ik heb de Po S550 dus via die ene link gekocht (2 berichtjes hiervoor) en vandaag kreeg ik een mail van verzendbevestiging. Hij is dus onderweg ^^. Zal hier laten weten als ie gearriveerd is en wat voor ding het precies is. Maar idd het zijn vast allemaal dezelfde dingen zijn en qua prijs valt het idd mee gelukkig. Integenstelling tot HTC zelf die bijna het dubbele vraagt incl. verzending :P

Die beschermfolie zit helemaal niet goed, ik dacht dat goed zat maar blijkbaar wordt die bubbel alleen grotere en das jammer. Maar het scherm is toch niet kras gevoelig of wel?

Want ik vindt zo'n bescherm folie niet de telefoon mooiere maken, en volgens mij ligt dat niet zozeer aan de folie, daar is niks mis mee, maar aan de afmetingen van de folie zijn niet ideaal, misschien is zo'n pounch hoesje toch niet een slecht idee.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 11-11-2010 13:22 ]

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

ik heb net een Adapt-pX TPU Strong Case gehaald bij Belcompany €14,99
Beetje prijzig, maar had er haast mee.
je krijgt er ook 1 screenprotector bij, deze heb ik gelijk verscheurd, want moet gaan knippen.
case ligt lakker in de hand en de 2 klepjes zijn ook mooi afgesloten.
Enige "nadeel" is dat je best wel hard moet drukken voor de on/off en volume knoppen.

Just frame, wheels and engine

hdpaddy schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:21:
ik heb net een Adapt-pX TPU Strong Case gehaald bij Belcompany €14,99
Beetje prijzig, maar had er haast mee.
je krijgt er ook 1 screenprotector bij, deze heb ik gelijk verscheurd, want moet gaan knippen.
case ligt lakker in de hand en de 2 klepjes zijn ook mooi afgesloten.
Enige "nadeel" is dat je best wel hard moet drukken voor de on/off en volume knoppen.
Ja erg he dat ze niet goed passen, heb mijne net er ook af gehaald, dan maar geen bescherm folie. Dan inderdaad maar misschien een case, scherm lijkt me alles behalve kras gevoelig, zou wat wezen als touch scherm krasgevoelig waren.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 11-11-2010 13:26 ]

• Bullet NL
Anoniem: 318025 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:13:
Die beschermfolie zit helemaal niet goed, ik dacht dat goed maar blijkbaar wordt die bubbel alleen grotere en das jammer. Maar het scherm is toch niet kras gevoelig of wel?
Elk scherm is kras gevoelig...... Tis gewoon hard kunstof materiaal wat kan krassen.
Het gaat er alleen om hoe je de krassen op het scherm kan krijgen, bijvoorbeeld wanneer je sleutels en de DHD in bij elkaar stopt in de broek- of jas-zak

Een scherm met een screenprotector kan overigens ook krassen.

Ik heb vorige week mijn 10 pack screen protectors binnen gekregen, ze passen bijna helemaal precies. Het enige wat de verkoper niet had vermeld is dat het gaat om matte protectors :s
Opzicht ben ik er nu wel aan gewend, ik heb tenminste geen last meer van vingerafdrukken. Je ziet wel een vervelende glinstering waardoor het scherm er minder lux uitziet.

Bullet NL schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:23:
[...]

Elk scherm is kras gevoelig...... Tis gewoon hard kunstof materiaal wat kan krassen.
Het gaat er alleen om hoe je de krassen op het scherm kan krijgen, bijvoorbeeld wanneer je sleutels en de DHD in bij elkaar stopt in de broek- of jas-zak

Een scherm met een screenprotector kan overigens ook krassen.
Ja goed maar als je dus die sleutels gewoon weg houdt bij je HTC Desire HD dan vallen die krassen wel mee, maar het is gewoon irritant als zo'n screenprotector geen goeie pasvorm heeft en er ook zo lucht bellen zijn, ik had er 3 en heb er nu nog 1, die 2e eraf gehaald omdat die lucht bel steeds terug kwam.

http://cgi.ebay.nl/BLACK-...ories&hash=item4cf30dae30

Is dit iets?

En dan hier zo'n pounch

http://cgi.ebay.nl/OEM-Le...uches&hash=item41543c98b3

Ik weet het niet, die pounch zal vast wel beschermend werken tegen krassen en dergelijke, maar daar heb je ook mee gezegd denk ik. Die gel case zal beschermend vast beter werken, maar kras zo'n gel case niet? Je hoorde bij Apple bumper case ja ook al verhalen dat die zou krassen.

• Ptoeneigh
  • Niet online
wlunchi schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:55:
[...]
HTC Hero, Desire, en nu de HD, helemaal mee eens dus, erg fijn.
De Hero heeft nog een tweede leven gekregen voor een buitenlandse simkaart en is nu met de brodithouder aan een kast bevestigd buiten het bereik van kinderen >:) Multifunctioneel dus!
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste