Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
Largamelion schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:20:
Heb voorlopig een overgangstuk van een collega kunnen gebruiken en één van de batterijen nu 2 dagen in gebruik. Als je op zoek bent naar een goedkope reserve batterij, dan kan ik bovenstaand setje in ieder geval aanraden. De batterij werkt namelijk even goed als de originele HTC batterij, ik doe er net zolang mee. Voor 6€ heb je dus 2 extra batterijen en een oplader :). Als je echter een batterij zoekt die langer meegaat dan de originele, dan zou ik elders zoeken (als die bestaat).

Edit: Overgangstuk deze maandag ontvangen, heeft dus wel weer even geduurd, maar het past perfect op de lader. Ik kan jullie ook meegeven dat de USB poort op de lader mooi de 1A levert die hij belooft.
Ik heb deze van de week ook ontvangen, bij mij zat er wel een verloopstukje bij (maar dan weer geen iphone kabel :P)

1 van de 2 accu's geeft allerhande rare toestanden, zodra die er in zit denkt de telefoon dat hij aan het opladen is, staat de tijd verkeerd en begint hij random te rebooten.
De andere accu doet het (tot nu toe) wel goed, ze zitten wel wat krap, vooral eruithalen is lastig.
Over de capaciteit kan ik nog niet veel zeggen, daarvoor heb ik ze nog te kort.
Voorlopig voor 6e een prima deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:59
Mooneater schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:27:
[...]

Ik heb deze van de week ook ontvangen, bij mij zat er wel een verloopstukje bij (maar dan weer geen iphone kabel :P)

1 van de 2 accu's geeft allerhande rare toestanden, zodra die er in zit denkt de telefoon dat hij aan het opladen is, staat de tijd verkeerd en begint hij random te rebooten.
De andere accu doet het (tot nu toe) wel goed, ze zitten wel wat krap, vooral eruithalen is lastig.
Over de capaciteit kan ik nog niet veel zeggen, daarvoor heb ik ze nog te kort.
Voorlopig voor 6e een prima deal!
Stuur een berichtje naar de verkoper, volgens mij stuurt hij je dan gewoon wel een nieuwe accu op. Bij mij deed hij ook helemaal niet moeilijk over dat verloopstuk.

Ik gebruik de USB poort op de lader dagelijks om toestellen op te laden, met 1A gaat het lekker snel. De batterijen zelf gebruik ik als reserve, maar eerlijk gezegd gebeurt dat niet veel (kom meestal de dag wel door met één lading).

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
Largamelion schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:04:
[...]
Stuur een berichtje naar de verkoper, volgens mij stuurt hij je dan gewoon wel een nieuwe accu op. Bij mij deed hij ook helemaal niet moeilijk over dat verloopstuk.
Ik zal het eens proberen!

Ik heb zowiezo daarnaast last van enorme drain (max 6h op batterij oid), waarbij soms het toestel ook behoorlijk warm wordt (al meerdere ROMs geprobeerd, zonder soelaas).

Ik had gehoopt dat het vervangen van de accu dit zou verhelpen, maar helaas. Ik kwam vandaag de "Wakelockdetector" app tegen, wellicht dat die licht kan schijnen op de drain...
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste