Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Voor mensen die van pouches houden:
De HTC Po s550 is zeker een aanrader.
Hij past perfect om het toestel heen, is van stevig en echt leder, en de binnekant is van
microvezel waardoor het scherm wat schoongemaakt word.
Je trekt je toestel er met een stevig koordje uit, die een heel lichte magneet heeft zodat hij goed blijft zitten.
Hij is origineel van HTC

Al met al een zeer fijn hoesje waar goed over nagedacht is, en de prijs mag er ook wezen, inclusief
verzendinf koste hij me 17 euro bij mobilesupplies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399435

*SPAM* dit soort berichten, met naam en website van het bedrijf worden hier niet op prijs gesteld.

[ Voor 78% gewijzigd door Bullet NL op 13-03-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352047

Vandaag m'n Otterbox Defender series ontvangen. Wat een geweldige bescherming is dat. DHD wordt iets groter, maar houdt vele malen lekkerder vast, is volledig beschermd en alle knoppen/touchscreen is perfect te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:37

m-buurman

hmmm...coffee!!

JunkO schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:20:
Ik heb gisteren de Case Mate Barely There binnen gekregen en ik moet zeggen; ding zit perfect om de telefoon heen en voelt erg fijn aan. Het is kunststof maar het voelt enorm zacht aan alsof het stof is, lastig uit te leggen maar gewoon erg fijn. De bijgeleverde screenprotector volgt ook precies de omranding van het beeldscherm en is makkelijk aan te brengen (tot op zekere hoogte).
Ik krijg namelijk met geen mogelijkheid 1 hoek ‘vastgeplakt’. Ik kan wrijven wat ik wil, maar hij hecht zich niet aan het beelscherm. Dit terwijl het scherm gewoon helemaal stof en vetvrij is… :/

Kan het zijn dat deze hoek zich vanzelf nog gaat zetten na een tijdje of is dit gewoon en kwestie van weggooien en een nieuwe kopen? Ik heb verder totaal geen luchtbellen oid, dus ik stoor me hier enorm aan. Ervaringen hiermee zijn welkom! :)
Ik heb exact dezelfde ervaring met beide producten. De screenprotector werd bij mij niet beter en ik heb hem er afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-06 15:57
Ik heb de screenprotector er inmiddels (bijna) perfect op kunnen krijgen. Ik heb 'm eraf gehaald, goed afgespoeld met water en zeep en vervolgens na wat licht droogwaaien zo op het beeldscherm gedrukt (zeep wel afgespoeld eerst). Vervolgens goed uitlijnen en met het meegeleverde kartonnetje al het water onder de protector vandaan duwen/wrijven. Resultaat: een zo goed als perfect zittende screenprotector! :)

[ Voor 3% gewijzigd door JunkO op 16-03-2011 18:38 ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

ik heb zojuist deze aangeschaft:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=170600639138

niet specifiek voor de DHD, maar hij past wel
het grote voordeel van deze is dat hij zowel op de raam kan als op de ventilator.. vind ik wel een pre aangezien ik hem in meerdere auto's gebruik waar soms de ventilator niet handig zit geplaatst

welke car charger is aan te raden?

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Mijn screenprotector is lichtelijk beschadigd en ik zit er over te denken om hem te vervangen of... hem helemaal eraf te halen en er geen meer te gebruiken!

Nu ben ik ERG benieuwd hoe het gaat met de DHD's van mensen die:

1. geen protector gebruiken en

2. de DHD gewoon in de broekzak hebben zitten.

Is het scherm echt zo krasbestendig als wel eens gezegd wordt? Het liefst gebruik ik namelijk geen protector, maar als er mensen zijn die binnen een paar maanden toch al krassen hebben, dan moet een protector toch maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-02 10:29
Anoniem: 135195 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:31:
Mijn screenprotector is lichtelijk beschadigd en ik zit er over te denken om hem te vervangen of... hem helemaal eraf te halen en er geen meer te gebruiken!

Is het scherm echt zo krasbestendig als wel eens gezegd wordt? Het liefst gebruik ik namelijk geen protector, maar als er mensen zijn die binnen een paar maanden toch al krassen hebben, dan moet een protector toch maar...
Hier is er één :)

Als je een beetje oplet met het in en uit je broekzak schuiven is er geen enkel probleem. Ik heb de DHD nu 5 maanden en het scherm is nog helemaal gaaf. Heb wel zitten twijfelen over een protector maar uiteindelijk (nog) niet gedaan (ook omdat ik hem verzekerd heb en ik een nieuwe krijg als hij beschadigd is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henck37
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-06 16:04
ik kwam net een accu tegen op mobielbereikbaar.nl
http://www.mobielbereikba...t/mpblue-htc-ba-s470-accu

weet niet of dit betrouwbaar is, want hij is wel erg goedkoop,
heeft iemand er ervaringen mee? of misschien sowieso met accu's van mpblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ik een nieuwe JVC autoradio met Bluetooth gekocht voor mijn Desire.HD.. . kan ik er niet mee bellen. :( Nou ja, ik kan wel bellen maar niemand kan mij verstaan! Gekke is dat 'ie een paar dagen goed werkte...! Alles werkt verder prima, ik hoor alles (ook muziek) maar bellen moet ik via de speaker van de DHD doen...

Iemand enig idee hoe dit kan komen? Wat zou ik allemaal kunnen proberen om mijzelf weer verstaanbaar te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:39
Ik vroeg me af of iemand nog de officiele HTC oortjes heeft liggen en die aan mij kwijt wilt voor een klein bedrag. Ik ben de mijne kwijt geraakt :(. Graag even een DM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Anoniem: 135195 schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:22:
Heb ik een nieuwe JVC autoradio met Bluetooth gekocht voor mijn Desire.HD.. . kan ik er niet mee bellen. :( Nou ja, ik kan wel bellen maar niemand kan mij verstaan! Gekke is dat 'ie een paar dagen goed werkte...! Alles werkt verder prima, ik hoor alles (ook muziek) maar bellen moet ik via de speaker van de DHD doen...

Iemand enig idee hoe dit kan komen? Wat zou ik allemaal kunnen proberen om mijzelf weer verstaanbaar te maken?
Neem je op via de radio of via de DHD? Als ik op de radio opneem gaat het goed en via de DHD gebruikt hij niet de radio namelijk.
Ik heb een Sony btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Via de radio. Als ik opneem via de DHD (wat ik de laatste tijd dus maar doe) dan krijg ik steeds een keuzemenu via welk device ik wil bellen (BT, speaker DHD of 'gewoon' de DHD).

Ik heb vanavond trouwens even m'n radio uit de auto gehaald om alle kabels eens even goed aan te drukken: de muziek viel de laatste dagen soms weg aan de linkerkant (niets te maken met de DHD, natuurlijk). Ik heb daarna even geprobeerd te bellen terwijl de auto stilstond en dat leek opeens weer goed te gaan. Morgen even testen tijdens het rijden. Misschien zat er een of ander voor de phone belangrijk kabeltje niet helemaal lekker...? Misschien de BT adapter: ik had toen het nog vroor vaak niet meteen een verbinding met de muziekplayer op de DHD, alsof de adapter wat speling had... maar goed, als de auto warm werd deed de muziek via BT het goed maar telefoneren alsnog niet... Enfin, ik kijk het maar weer even aan... ;)

Ben trouwens op zich blij dat muziek via BT het wel doet: voor mij belangrijker dan bellen, eigenlijk... :+

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 05-04-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe radio, dit omdat ik handsfree wil bellen en mijn huidige al 4 jaar oud is dus lijkt het me beter de iverstering samen te voegen.

Ik zag de Kenwood KDC-BT61U. Dit lijkt me wel wat. Iamand hier ervaring mee of bereid wat voor nadelen te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
Ik heb net op eBay dit besteld, voor omgerekend € 7,81, inclusief verzendkosten.
Over een tijdje hoop ik te kunnen berichten dat het goed spul is.
Voor dit bedrag kun je je in ieder geval geen buil vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Tenzij hij je telefoon opblaast.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van de week had ik voor het eerst echt mijn auto oplader ff nodig: dat importelectronics geval waar HTC op staat maar wat waarschijnlijk een of andere kloon is. Blijft hij noggeeneens niet zitten in dat gat... flutding dus. Ik heb nu een verloopstuk USB > auto van de Action en een USB kabeltje die ik eigenlijk elders nodig heb...

Afbeeldingslocatie: http://importelectronics.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/h/thc_car_charger.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterO
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-11-2024
XtinctHeD schreef op zondag 27 maart 2011 @ 15:59:
ik heb zojuist deze aangeschaft:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=170600639138

niet specifiek voor de DHD, maar hij past wel
het grote voordeel van deze is dat hij zowel op de raam kan als op de ventilator.. vind ik wel een pre aangezien ik hem in meerdere auto's gebruik waar soms de ventilator niet handig zit geplaatst

welke car charger is aan te raden?
Ik ben nu ongeveer een half jaar in het bezit van de DHD en heb er nog nooit een case of screen protector voor gebruikt. Bij mij werkt het tot nu toe prima. Geen enkele kras op het scherm of de telefoon zelf. Ik heb hem altijd in mijn broekzak zitten met het scherm naar mijn been gericht zegmaar.. (Heb eens gehad dat ik met een andere telefoon het scherm naar buiten gericht had en tegen een tafel was aangelopen. einde verhaal voor die telefoon toen.)
Verder naast mijn telefoon nooit iets anders in mijn broekzak en hij bijft helemaal perfect tot nu toe.

Heeft er iemand ervaring met deze autohouder. Hij is een stuk goedkoper dan andere die ik kan vinden maar ik vraag me af of dat niet heel erg terug te zien zal zijn in de kwaliteit van het ding:
http://cgi.ebay.com/Car-M...ories&hash=item27ba533b89

Welke autohouder is een aanrader?

[ Voor 14% gewijzigd door PieterO op 20-04-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PieterO schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:00:
[...]

Ik ben nu ongeveer een half jaar in het bezit van de DHD en heb er nog nooit een case of screen protector voor gebruikt. Bij mij werkt het tot nu toe prima. Geen enkele kras op het scherm of de telefoon zelf. Ik heb hem altijd in mijn broekzak zitten met het scherm naar mijn been gericht zegmaar.. (Heb eens gehad dat ik met een andere telefoon het scherm naar buiten gericht had en tegen een tafel was aangelopen. einde verhaal voor die telefoon toen.)
Verder naast mijn telefoon nooit iets anders in mijn broekzak en hij bijft helemaal perfect tot nu toe.
Thanks. Interessant. Mss moet ik het ook maar eens zonder screenprotector proberen... sinds daar een krasje op zit, irriteert 'ie mij... en ik heb 'm er alleen niet afgehaald omdat ik geen zin heb om weer een keer zo'n ding erop te krijgen zonder gedoe... Maar als het zonder inderdaad net zo goed kan... Ik hoor het vaker en vaker, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Anoniem: 135195 schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:45:
Van de week had ik voor het eerst echt mijn auto oplader ff nodig: dat importelectronics geval waar HTC op staat maar wat waarschijnlijk een of andere kloon is. Blijft hij noggeeneens niet zitten in dat gat... flutding dus. Ik heb nu een verloopstuk USB > auto van de Action en een USB kabeltje die ik eigenlijk elders nodig heb...

[afbeelding]
klopt het is een knakken ding, hij wappert maar wat in de 12v-socket (zowel in mijn stekkerdoosje als direct in de auto). Ik moet constant in de gaten houden of het blauwe ledje van de lader of het ledje van mijn DHD wel brand. Iemand nog een tip voor een goeie?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:09

mno

Ik heb deze Car vent mount en hij bevalt me erg goed. Veel prettiger dan zo'n zuignap-ding vind ik.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=220698226552

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 21:51
de originele carkit(houder/zuignap + 12v lader) van htc is echt top

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
[...]

Heeft er iemand ervaring met deze autohouder. Hij is een stuk goedkoper dan andere die ik kan vinden maar ik vraag me af of dat niet heel erg terug te zien zal zijn in de kwaliteit van het ding:
http://cgi.ebay.com/Car-M...ories&hash=item27ba533b89

Ik heb een Brodit passieve houder. Werkt top, maar wel aan de prijs zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook een passieve Brodit: voor mij geen zuignappen, dank u. Die Brodit zit zo stevig als een huis: bevalt me prima en mocht ik ooit een nieuwe auto kopen, dan koop ik ook een nieuwe Brodit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankb
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-05 11:16
mno schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:36:
[...]
Ik heb deze Car vent mount en hij bevalt me erg goed. Veel prettiger dan zo'n zuignap-ding vind ik.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=220698226552
Ik heb een soortgelijke (3,50 euro incl verzendkosten) al een drietal maanden. Werkt naar alle tevredenheid. Zie http://cgi.ebay.nl/Car-Ai...ories&hash=item4155571bbe

[ Voor 22% gewijzigd door frankb op 25-04-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple_D
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-06 00:26
ik ben erg tevreden over mijn desire hd, echter vind ik dat hij niet lang met zijn accu kan doen en wil toch het maximale eruit halen...

ik lees her en der dat er betere (1800 mAh ?) accu's verkrijgbaar zijn, maar wordt de accuduur hier erg mee verlengd? en welke zou ik dan het beste kunnen kopen?
ik lees in dit topic vooral berichten over andere accu's gebruiken als reserve-accu's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-04 12:52
Triple_D schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:48:
ik ben erg tevreden over mijn desire hd, echter vind ik dat hij niet lang met zijn accu kan doen en wil toch het maximale eruit halen...

ik lees her en der dat er betere (1800 mAh ?) accu's verkrijgbaar zijn, maar wordt de accuduur hier erg mee verlengd? en welke zou ik dan het beste kunnen kopen?
ik lees in dit topic vooral berichten over andere accu's gebruiken als reserve-accu's...
Jij bedoeld deze? http://www.mobilefun.co.u...ery-htc-desire-p24215.htm

Dit is een 1600 mAh batterij dus 200 mAh groter. En hij past nog steeds in de Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple_D
  • Laatst online: 28-06 00:26
We.are.cake schreef op zondag 01 mei 2011 @ 22:29:
[...]

Jij bedoeld deze? http://www.mobilefun.co.u...ery-htc-desire-p24215.htm

Dit is een 1600 mAh batterij dus 200 mAh groter. En hij past nog steeds in de Desire HD.
bijvoorbeeld ja.. zijn er mensen met ervaring dat deze daadwerkelijk langer mee gaat ? (zo ja, hoelang?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Niemand weet exact hoe groot die accu's zijn qua capaciteit, het is erg makkelijk een 1600 mAh sticker op een 1200 of 1000 mAh batterij te plakken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06 16:02
Weet iemand of er echte dockingstations/speakers bestaan zoals die voor de ipod of iphone. Hiermee bedoel ik dat de smartphone rechtstaat voor de speakers en als display fungeert.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380637

Anoniem: 135195 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:31:

Sinds November m'n DHD en tijdje(zo'n goeie 3 weken) een SP gehad, maar aangezien deze losliet toch maar besloten zonder verder te gaan. Sleutels zitten vaak zat in dezelfde broekzak en voor zover ik kan zien geen krassen. M'n pouch ook maar weggelegd, daar werd ik eerder moe dan blij van. Niks om je zorgen over te maken dus, tot dusverre :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Het is een tijdje geleden dat ik hier gepost heb i.v.m. de Dash Genie carholder en ben nu helaas tot de conclusie gekomen dat ik toch op zoek moet naar iets anders, namelijk door het volgende:

1. Het plakmateriaal moet af en toe schoongemaakt worden zodat het zijn 'plakbaarheid' weer terugkrijgt en als je net zo laks en vergeetachtig als ik bent, dan valt je DHD er op een gegeven moment af. Ben je echter wat oplettender en maak je dat ding elke 2 weken schoon, dan kun je dit volgens mij wel voorkomen....echter...

2. Met het warme weer is deze houder kansloos. Als het echt wat warm is dan reageert het plakmateriaal net als goedkope lijm en laat het gewoon los en is simpelweg onbruikbaar.

Enfin,..experiment mislukt.

Update:

Ik heb nu de Brodit passive houder met de HR Richter Universal Mount Set binnen, maar de houder is toch van wat harder plastic gemaakt dan ik verwacht had. Ik zie meteen al strepen verschijnen op het SIM klepje en ook op de alu behuizing van de DHD. De strepen op de alu behuizing kon ik er gelukkig nog "afvegen", maar op het SIM klepje niet. Beetje jammer weer...

[ Voor 24% gewijzigd door AmonTobin op 11-05-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankb
  • Laatst online: 18-05 11:16
AmonTobin schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:58:
Het is een tijdje geleden dat ik hier gepost heb i.v.m. de Dash Genie carholder ....experiment mislukt.
Kijk eens naar de link die ik hierboven heb staan. 3,50 euro voor een houder die je aan de ventilatiekanaal vastklemt. Ik had voorheen een zuignap, maar dit bevalt me beter (trilt minder, lager geplaatst, maar de telefoon ontvangt nog wel teveel zonlicht). Heeft misschien ook te maken met het redelijk ver weg zijn van mijn ruit (ik heb een Ford Mondeo). Is gemaakt van stevig plastic (en toch een beetje zacht). Tot nu toe geen enkele beschadiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
frankb schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:35:
[...]

Kijk eens naar de link die ik hierboven heb staan. 3,50 euro voor een houder die je aan de ventilatiekanaal vastklemt. Ik had voorheen een zuignap, maar dit bevalt me beter (trilt minder, lager geplaatst, maar de telefoon ontvangt nog wel teveel zonlicht). Heeft misschien ook te maken met het redelijk ver weg zijn van mijn ruit (ik heb een Ford Mondeo). Is gemaakt van stevig plastic (en toch een beetje zacht). Tot nu toe geen enkele beschadiging.
Ik heb je post inderdaad gezien, maar mijn auto heeft erg onhandige ventilatieroosters waar dat soort houders simpelweg niet in passen. Ik moet het maar met die Brodit doen. Baal wel een beetje...bijna 60 euro voor een passief telefoonhoudertje!...pfff...nou ja, het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:05
Ik verkies ook ventilatiebevestiging over een zuignap. Heb m'n DHD één keer zien vallen tijdens m'n reis naar Oostenrijk omdat de zuignap loste ... sindsdien nooit meer. Spijtige zaak is dat deze idd niet in alle auto 's passen.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349916

Ik heb even een vraag. Ik wil een 16GB microsd gaan kopen. Is class 4 nu voldoende om 720p filmpjes op te nemen zonder haperen? Of is het beter een class 10 aan te schaffen?

En is Sandisk beter aan te raden dan bijv. een Kingston?

Ik neem nogal veel filmpjes van mij kinderen met die telefoon en ik zou het zonde vinden als het kaartje dadelijk niet naar behoren werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guid0o
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

guid0o

Living life

Ik heb gewoon een universele usb lader voor in de auto gekocht en hij voldoet gewoon. Je moet dan alleen wel je micro usb kabel ook meenemen, maar het voordeel is dat je er ook gewoon andere dingen mee kunt opladen.

Hij was maar 3,95, 1000mA en binnen 2 dagen geleverd in een bubbeltjes envellop. zie: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...RK:MEWNX:IT#ht_2345wt_905

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
En die kabeltjes koop je toch voor nog geen euro per stuk in China, duurt wel even maar kwaliteit is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:38

charrel

Cortisol4life..

guid0o schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:59:
Ik heb gewoon een universele usb lader voor in de auto gekocht en hij voldoet gewoon. Je moet dan alleen wel je micro usb kabel ook meenemen, maar het voordeel is dat je er ook gewoon andere dingen mee kunt opladen.

Hij was maar 3,95, 1000mA en binnen 2 dagen geleverd in een bubbeltjes envellop. zie: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...RK:MEWNX:IT#ht_2345wt_905
Die kosten ongeveer 2 euro gewoon bij de action ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guid0o
  • Niet online

guid0o

Living life

charrel schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:31:
[...]

Die kosten ongeveer 2 euro gewoon bij de action ;)
ooh oke :P naja ik kon ze daar vorige week niet vinden bij de action hierzo. Had nog wel ff een HDMI kabel gescoord voor een paar euro, die bij radar als beste uit de test was gekomen :P

Tjah jammer dan 3,95 of een paar euro dan maakt het ook weinig meer uit vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Anoniem: 349916 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:41:
Ik heb even een vraag. Ik wil een 16GB microsd gaan kopen. Is class 4 nu voldoende om 720p filmpjes op te nemen zonder haperen? Of is het beter een class 10 aan te schaffen?

En is Sandisk beter aan te raden dan bijv. een Kingston?

Ik neem nogal veel filmpjes van mij kinderen met die telefoon en ik zou het zonde vinden als het kaartje dadelijk niet naar behoren werkt.
Ik denk dat je met een class 4 zeker goed zit. Ikzelf heb maar een class 2 in m'n DHD gekregen (beetje vaag waarom HTC bij de ene een class 4 steekt en bij de andere een 2, ma bon) en het filmen in 720p loopt vrij goed. Ik gebruik het amper, maar de paar keer dat ik een filmpje heb gemaakt, was dit meestal zonder haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:58
AmonTobin schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:58:
Update:

Ik heb nu de Brodit passive houder met de HR Richter Universal Mount Set binnen, maar de houder is toch van wat harder plastic gemaakt dan ik verwacht had. Ik zie meteen al strepen verschijnen op het SIM klepje en ook op de alu behuizing van de DHD. De strepen op de alu behuizing kon ik er gelukkig nog "afvegen", maar op het SIM klepje niet. Beetje jammer weer...
Mijn vader gebruikt ook een Brodit passieve houder en heeft hetzelfde probleem. Is dus waarschijnlijk een ontwerpfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Maarten00 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:54:
[...]

Mijn vader gebruikt ook een Brodit passieve houder en heeft hetzelfde probleem. Is dus waarschijnlijk een ontwerpfout.
Hmmm, best wel slordig. Gelukkig lijkt alleen het SIM-klepje hier blijvend schade van te ondervinden, daar kan ik dan nog enigzins mee leven.

Weet jij overigens welk mount systeem je pa gebruikt? Heeft hij ook zo'n HR Richter Universal Mount Set? Die van mij trilt namelijk behoorlijk wanneer ik hem met de -draagarm met zuignap- aan de voorruit bevestig. Vraag me af of hij wellicht hetzelfde probleem heeft...

Edit: Heb even wat reviews gelezen op pdashop.nl en ik blijk idd niet de enige te zijn die last heeft van dit 'trillen'. Ik had al wat gespeeld met plaatsing etc van de houder, maar dat verhelpt het niet. We knutselen even verder...

[ Voor 15% gewijzigd door AmonTobin op 17-05-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Ik heb ook de passieve Brodit, maar geen centje pijn of beschadiging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Same here.Passieve houder van Brodit, maar heb nog geen kras gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idem dito. Geen kras te bekennen. Ik moest 'm even speciaal bekijken daarvoor want ik kijk eerlijk gezegd NOOIT naar de achterkant van m'n DHD: alleen naar het scherm... Maar mijn passieve Brodit (die ik toch wel elke dag gebruik) heeft vooralsnog geen krasje achter gelaten. Had 'ie dat wel gedaan, dan had ik dat overigens geen probleem gevonden: zolang m'n scherm maar goed blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 18-06 19:15
Volgens mij is de houder van de active en passieve lader van brodit het zelfde. Ik heb een active, gebruik hem sinds oktober dagelijks en heb geen enkele kras.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ff een vraag ivm bluetooth.: is het mogelijk om muziek te luisteren via een normale bluetooth headset? Als ja, welke raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174427

erikd_o schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:56:
Ik heb net op eBay dit besteld, voor omgerekend € 7,81, inclusief verzendkosten.
Over een tijdje hoop ik te kunnen berichten dat het goed spul is.
Voor dit bedrag kun je je in ieder geval geen buil vallen.
En hoe bevalt het? :)

Zijn er veel mensen die goede ervaringen hebben met die "zwaardere" accus en zo ja waar dan gekocht? Zie ze zelfs al voorbij komen van 2000 mah @ ebay maar heb geen zin in een 1200 relabeled batterij voor de prijs van een 2000 zoals deze http://cgi.ebay.com/2000m...ories&hash=item27bbce7d0f

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 174427 op 04-07-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor het 2e hands aanbieden van goederen dien je hier te zijn: http://tweakers.net/aanbod/ Dit is op het forum zelf niet toegestaan!

[ Voor 84% gewijzigd door Bullet NL op 04-07-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Art Elixer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-05 10:35
Voor de mensen die op zoek zijn naar een case-mate hoesje, de Barely There kost nu bij pixmania €5 + 4 verzending.. Ik heb na goed zoeken ook in de uitverkoop subsite van hun een Case-Mate Tough case voor de DHD gevonden daar voor €8,05. Bij de Tough case stond geen beschrijving, maar de afbeeldingen toonden een DHD tough case. Ik heb ze beide gekocht en net ontvangen. Ook de tough case is de goede.

Voor €20 incl verzending dus twee hoesjes, niet gek. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Commentaar of opmerkingen over de moderatie mag per DM

[ Voor 88% gewijzigd door Bullet NL op 07-07-2011 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Art Elixer schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:50:
Voor de mensen die op zoek zijn naar een case-mate hoesje, de Barely There kost nu bij pixmania €5 + 4 verzending..
Thnx voor de tip. Ook maar gelijk eentje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Laatst online: 22:36
Ik zit erg te twijfelen of ik een brodit active holder ga kopen. Deze week ga ik een suzuki alto uit 1995 kopen en bij houders staat geloof ik alleen vanaf 2009, ik weet dus dan niet zeker of het ook te bevestigen is in een oud model, iemand daar ervaring mee?

Ten tweede is er de prijs. Bij elkaar zou ik 60 euro kwijt zijn(holder + proclip) terwijl je al een garmin heb voor 90 euro, is de Google navigatie echt een meerwaarde en handig in gebruik of kan ik toch beter voor een losse navigatie gaan met een gewone zuignap in een oude auto?

Ik heb een aantal keren in andere auto's gereden op google navigatie gereden op mijn schoot en dit is natuurlijk erg irritant maar ik vond de navigatie zelf wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Vandaag voor navigatie in de auto een houder gekocht: http://www.pdashop.nl/pro...neodymium-car-holder.html

Werkt echt ideaal en is enorm klein / compact. Het magneethouderje zelf voor op het ventilatierooster is niet groter dan het topje van je pink en daarnaast zit er dan een klein plakmagneetje achterop mijn DHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-06 10:22

JeeVee

Mens agitat molem

Anoniem: 135195 schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:45:

Afbeeldingslocatie: http://importelectronics.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/h/thc_car_charger.jpg
Gebruik deze lader van importelectronics tot volle tevredenheid, past even goed (of slecht) als een originele van HTC. Ik heb de klemmetjes van de houder van de cigarettenaansteker wat bijgebogen met een stukje hard plastic dit ivm mogelijk kortsluitgevaar, zodat ook de cigarettenaansteker weer functioneert en.... de oplader beter klemt. De klemmetjes van het stopcontact zijn in de loop der tijden te veel uitgebogen door veelvuldig gebruik van allerhande opladers en andere ascessoires.

*O* Deze oplader is en blijft een aanrader -O-

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Dag allen,

Ik ben op zoek naar een passieve car air vent holder/mounter voor de desire hd die niet van brodit is en niet enkel op ebay verkocht wordt. Kan iemand me verder helpen?

grtz

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
*bump*

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waits
  • Laatst online: 23-06 09:12
Als je zelf geen ebay account hebt, is er toch wel iemand in je directe omgeving die dat wel heeft, en voor jou wil bestellen?
En dan kun je kijken naar zoiets, voor slechts 3,70.
frankb in "Accessoires voor de HTC Desire HD"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Gebruiken jullie al headsets van een andere merk? Die van HTC hebben snel kuren, heb nu 3 maanden ongeveer een nieuwe en de afstandbediening heeft nu kuren, ik heb er al al een paar nu gehad en ze zijn allemaal in een periode van 3 maanden ongeveer stuk gegaan.

Ik luister graag muziek als ik onderweg ben, en persoonlijk zie ik niet zitten om elke 3 maanden weer een nieuw headset te moeten kopen, die originele headset kost nieuw ook al € 20 en dat vind ik toch veel geld aangezien je toch wel mag verwachten dat zo'n headset langer mee gaat.

Bij de iPhone kocht ik daarom gewoon van die kopie headsets voor paar euro op ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waits
Mijn originele headset zit nog in het doosje, nog nooit gebruikt (ik houd hem wel, zodat de set compleet blijft).
Dat gedonder met snoertjes was ik twee jaar geleden (toen nog een Nokia 5800) al zat. Heb toen een Nokia Bluetooth BH-503 aangeschaft. Werkt ook perfect op de HD, voor mij ideaal.
Een kloon is voor EUR 20,- hier te verkrijgen:
http://www.dealextreme.co...lk-240-hour-standby-30407

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is uiteraard ook een optie maar dat vreet je batterij leeg of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waits
Even geprobeerd, ik was zelf ook wel nieuwsgierig. Half uur via BT; even pauze; daarna een half uur via de originele bedrade oortjes.
Achteraf gekeken met battery monitor. Beide ongeveer 70 mA (uiteraard met scherm uit, en verder niks extra's draaiend).
Bedraad kost het aanspreken van de luidsprekertjes uiteraard stroom, bij BT kost alleen de dataoverdracht stroom (de stroom voor het aanspreken van de luidsprekertjes komt dan uit de accu van de BT headset)

Het type dat ik noemde gaat na een uurtje een beetje knellen. Is voor mij geen punt, langer achtereen gebruik ik em toch niet.

O ja, heb ik nu toch voor het eerst de originele oortjes geprobeerd. Ik vind met name de bas-weergave van mijn BT headset een stuk beter. (Heb zelf wel een originele (3x zo dure) Nokia, niet de kloon in mijn link.)

http://cgi.ebay.nl/OEM-BH...ories&hash=item336a1b7440 Ik heb hem op ebay gevonden voor € 14 ( Nog niet gekocht ).

Ik lees op dealextreme dat hij inderdaad dat sommige mensen zeggen dat hij knelt, maar tegelijk word er ook gezegd dat voor geld wel een van beste bluetooth headsets is.

In pricewatch is een headset van philips een van goedkoopste die ik tegen kom, maar als die inderdaad lang mee gaan zou het wel het geld waard zijn.

pricewatch: Philips SHB6017 (Grijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Binnenkort vertrek ik op skireis en ik zoek een stevige case voor men desire HD.
Ik denk bijvoorbeeld aan:
  • Koude
  • Vocht
  • Harde impact na vallen met snowboard :-)
Hebben jullie suggesties voor een case hiervoor?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:38

charrel

Cortisol4life..

Ga je richting otterbox of iets dergelijks, maar dan wordt het wel een stuk minder handzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
charrel schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:03:
Ga je richting otterbox of iets dergelijks, maar dan wordt het wel een stuk minder handzaam.
Waw 43€ is wel duur :-)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou nu mijn zoveelste headset begeven heeft wil ik toch gaan kijken naar iets anders, je kunt imitatie headsets van HTC op ebay vinden maar ik weet dat toch binnen 3 maanden stuk gaat omdat de plug uiteindelijk stuk gaat, waarschijnlijk omdat ik de telefoon in de spijker broek heb.

http://www.ebay.nl/itm/OE...ories&hash=item415d8c096a

Deze BH-503 lijkt me wel wat, en zal vast niet stuk te krijgen zijn bij normaal gebruik.

pricewatch: Philips SHB6017 (Grijs)
Echter zoiets wat philips heeft lijkt me toch fijner, die BH-503 is best groot.

Weten jullie nog een betaalbaar bluetooth headset vergelijkbaar met die van philips? Die van Philips kost ongeveer € 70, een origineel htc headset kost al gauw € 20 en mijn ervaring is dat ze het nog geen half jaar redden, zo'n 3 maanden ongeveer redden ze het.

Of kan ik qua prijs en kwaliteit toch beter voor die BH-503 gaan? het is niet al te groot opzicht en geen bedrading. Ik vind niet veel beters voor de zelfde prijs inderdaad. Is verschil met dealextreme en ebay alleen dat de verkopers op ebay zonder verpakking verzenden?

Ik ga er vanuit dat op ebay zelfde word aangeboden als op dealextreme, echter op ebay ben ik wel € 6 goedkoper uit, krijg alleen geen verpakking erbij dan.

Zo ik heb hem gekocht, prijs was de doorslag gevende factor, echter in vliegtuig zal ik toch gewone headset moeten gebruiken.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 28-10-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de headset ontvangen, werkt opzich prima met dhd maar het is mij toch wat te groot. Bluetooth headset heb ik verkocht, was toch niet wat ik zocht en dat eigenlijke enige betaalbare optie was voor alternatief voor de originele HTC headsets heb ik besloten om 2 paar namaak te kopen.

Die kosten ongeveer € 2,10 per stuk ( Ik heb witte gekocht, vind ik persoonlijk wel mooiere dan zwart ). Ik geloof dat mijn headsets altijd stuk gaan omdat ik de telefoon in mijn broekzak heb en dat daar door na tijd defect op treed.

Het lijkt me dus beter om bij het luisteren van muziek de telefoon in een ruime jaszak te doen waar niks anders in zit, want door dat beweging in een broek krijg je uiteindelijk die defecten bij de plug.

http://www.ebay.nl/itm/11..._trksid=p3984.m1423.l2649

Ik heb direct een splitter gekocht http://www.ebay.nl/itm/18..._trksid=p3984.m1423.l2649 omdat met scherm van 4.3 inch op DHD het fijn is om met je vriendin of vriend een film te kijken terwijl je on the go bent met zijn tweeen of dat je bijvoorbeeld op het vliegveld wacht tot je mag boarden en met zo'n splitter kunnen 2 personen genieten van het stereo geluid.

[ Voor 192% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 30-10-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik heb ze ook allebei besteld. Handig, goedkoop en wit. Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit. Maar ja, voor dat geld...

[ Voor 37% gewijzigd door GentiLi op 13-12-2011 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze werken goed, maar ik heb een manier gevonden dat ze minder snel stuk gaan, ik stop de telefoon in mijn binnen jaszak, daardoor blijft die plug goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Net deze cover gekregen: http://www.ebay.com/itm/R...m25698861fa#ht_2897wt_952

Allemaal goed en wel maar, weet iemand hoe ik het ding er terug ronduit haal??

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jigs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje een Jabra Wave Bluetooth headset. Hij heeft in het begin prima gewerkt. De laatste tijd lukt het me niet om hem te verbinden met mijn HTC Desire HD.
Ik heb hem al een keer los gekoppeld, gereset en weer gekoppeld. Als ik kijk bij gekoppelde apparaten
Dan zie ik mijn Jabra Headset en daar staat bij: Gekoppeld. Verbinding Verbroken.
Als ik vervolgens hierop klik en uit het menutje opties klik dan krijg ik dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://sanders-albek.nl/pics/jabra.jpg

Als ik vervolgens op verbinden klik of op Telefoon dan kan ik ze niet opslaan. Er verschijnt wel een groen vinkje maar als ik terug ga en weer naar het menu dan zijn de opties weer verdwenen. Heeft iemand dit wel eens gehad? Kan iemand me helpen aan een oplossing?

Even wat info:
Android: 2.3.5
HTC Sence: 3.0
Softwarenr: 3.13.161.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:53
Ik weet dat ik ook in de beginpost kan kijken, maar de meeste zijn al redelijk oud, wat is de beste batterij + lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-06 15:28
Heeft iemand ervaring met een externe accu van Duracell?

Zoiets dus: http://www.duracelldirect.nl/pno/pps5h-eu.html

Afbeeldingslocatie: http://www.duracelldirect.nl/i/products/106214.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guid0o
  • Niet online

guid0o

Living life

yannickie111 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:38:
Heeft iemand ervaring met een externe accu van Duracell?

Zoiets dus: http://www.duracelldirect.nl/pno/pps5h-eu.html
...
Ik vind de capaciteit een beetje laag, het is maar 1800mAh. Ik heb genoeg van zulk soort apparaten gezien die een flink hogere capaciteit hebben en niet veel duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
guid0o schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:47:
[...]

Ik vind de capaciteit een beetje laag, het is maar 1800mAh. Ik heb genoeg van zulk soort apparaten gezien die een flink hogere capaciteit hebben en niet veel duurder zijn.
Zoals?
Ik zeg niet dat het duracell moet zijn, beter voor dezelfde prijs lijkt me ook prima! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
yannickie111 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:17:
[...]

Zoals?
Ik zeg niet dat het duracell moet zijn, beter voor dezelfde prijs lijkt me ook prima! :)
Neem eens een kijkje op dealextreme, ik weet zeker dat ze er daar goede hebben di veel goedkoper zijn,
Dealextreme is een sitedie je kan vertrouwen, ik heb er al een 6 tal keer iets bestelt, gratis verzending, komt na ong. Een maand aanhttp://www.dealextreme.co...ze=52&pagesort=popularity

[ Voor 11% gewijzigd door Anton.net op 04-04-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Anton.net schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:22:
[...]

Neem eens een kijkje op dealextreme, ik weet zeker dat ze er daar goede hebben di veel goedkoper zijn,
Dealextreme is een sitedie je kan vertrouwen, ik heb er al een 6 tal keer iets bestelt, gratis verzending, komt na ong. Een maand aanhttp://www.dealextreme.co...ze=52&pagesort=popularity
Jup, ik ken DealExtreme wel hoor.

Zou dit echt kunnen kloppen?
http://www.dealextreme.co...-iphone-mp3-mp4-psp-45799
9600 mah voor die prijs? Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
yannickie111 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:35:
[...]

Jup, ik ken DealExtreme wel hoor.

Zou dit echt kunnen kloppen?
http://www.dealextreme.co...-iphone-mp3-mp4-psp-45799
9600 mah voor die prijs? Iemand ervaringen?
Als de reviews zeggen dat het klopt, dan klopt het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Anton.net schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:26:
[...]

Als de reviews zeggen dat het klopt, dan klopt het ook
Moeilijk... Zijn 517 verschillende soorten op dealextreme...

Van dat linkje van net staan alleen chinese letters, weet niet in hoeverre ik zoiets moet vertrouwen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Zo goedkoop is dat ding ook weer niet. Als je dan deze ziet dan is die niet eens veel duurder: http://www.pdashop.nl/pro...wer-station-6600-mah.html

Hij is nog steeds ruim 20 euro duurder en heeft op papier minder capaciteit maar ik zou de aangegeven capaciteit op dealextreme maar met een flinke korrel zout nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
heb deze week deze gekocht: klik

ziet er erg goed uit, en voor de prijs kan ik het ook niet laten...
Ik laat iets weten als hij binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 442878

Ik heb deze flipcase besteld.Ik wilde een gesloten bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Enkele weken geleden deze oplader besteld, maar niet echt tevreden van. Volgens de beschrijving en volgens wat er op de oplader zelf staat, levert hij 2A. Bij 2 toestellen 1000mA, bij 3 670mA en bij 4 500mA. Had al vrij snel door dat dit niet klopte omdat het lang duurde voor mijn toestellen op te laden. Nu even een testje gedaan met Battery Monitor Widget en het blijkt dat ie maar iets van een 200mA levert als er 1 device is aangesloten. M'n DHD is sneller opgeladen als ik 'm aan een USB poort hang.

Dat is toch altijd een risico dat je neemt als je op Ebay bestelt.

Heeft er iemand ervaring met een soortgelijke oplader (4 USB poorten) die wel 2A levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-06 11:39
Heeft er iemand wel eens zijn DHD case gemod? Dus een ander kleurtje gespoten? Ben dit van plan om dit te gaan doen, dus misschien heeft er nog iemand tips ^^

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ik heb het idee dat de batterij van mijn Desire HD niet meer helemaal top is.
Af en toe gaat hij erg snel leeg, of springt hij binnen een kwartier van bijvoorbeeld 80 naar 30 procent batterij.

Als de batterij deels leeg is, lijkt het ook alsof het voltage te laag is, en als je dan een foto maakt, dan valt de telefoon uit.

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe accu, maar wat is nu de beste accu? Hoeft vast niet per se een originele HTC te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
ik heb 2 van deze gekocht: link (de mijne waren wel van een andere seller, maar die verkoopt ze niet meer)

De 1600mah zal wel niet kloppen, maar ik denk toch dat ze iets langer houden dan mijn standaard batterij die waarschijnlijk al wat versleten is.
Voor de rest is de kwaliteit gelijk aan de originele.

ik heb ook zoiets gekocht: link (ook van een andere seller)
ik heb nu 3 batterijen. 1 is reserve, de 2de steekt in de dhd, de 3de hangt in die lader.
Hierdoor moet ik de dhd nooit meer aan de lader hangen, ik wissel gewoon altijd van batterij.
Dit is ook een zeer grote aanrader bij lange autoritten of op vakantie. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ok. Alleen eBay duurt waarschijnlijk een maand ongeveer voordat ze er zijn.... Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk een nieuwe batterij hebben, hij is nu écht op.

• yannickie111
Zou deze accu ook goed kunnen zijn? http://www.leka-trading.c...LbA36yjurQCFcjKtAodXj8ANA

Iets meer dan 10 euro, 1500mAh, en snelle verzending. (Sneller dan china in ieder geval.)

• Anton.net
Ziet er hetzelfde uit als die uit china, de mah die er erop staat klopt bijna nooit.
Ik denk dat deze gelijk is aan die van eBay, als je snelle verzending wilt neem je deze en betaal je meer.
Kijk eens op xda, daar zeggen ze allemaal dat de inhoud van alle batterijen gelijk zijn.
Het is ook gewoon onmogelijk om in een batterij waar htc 1250 mah in krijgt, ineens 1500mah in te steken...

• yannickie111
Het zou kunnen dat deze nieuwer is, dus betere techniek = meer mAh in zelfde batterij?

Ik ga deze maar eens bestellen, ik betaal nu graag wat meer voor snelle verzending.

Edit: besteld.
11.94 euro.

Ik ben benieuwd wanneer hij komt, als het goed is is hij dan nog voor het weekend hier.

[ Voor 26% gewijzigd door yannickie111 op 27-12-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Iemand ervaring met dergelijk product? Ik sta op het punt om een reserve batterij te bestellen voor m'n DHD, maar het lijkt me wel handig om er een apparte lader bij te hebben.

Als losse batterij vond ik deze, best wel mooie prijs.

Vanuit HongKong/VS kan je ook een lader + 2x batterij kopen voor nog geen 5€, maar dit duurt dan weer wat langer en dan heb je ook kans dat er taxen bijkomen. Heb destijds wel een nieuwe batterij besteld voor m'n iPod vanuit de VS en die had ik binnen 2 weken zonder bijkomende taxen voor nog geen 4€, werkt perfect.

Hmmm ... keuzes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 27-06 17:16

Nox

Noxiuz

Morgen heb ik die van LEKA die 3 posts hierboven staat, anders overmorgen en dan hoor je het wel :)

Moet ik wel even battery-stats wipen en even 2 weken inwerken...

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Anton.net schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:28:
ik heb 2 van deze gekocht: link (de mijne waren wel van een andere seller, maar die verkoopt ze niet meer)

De 1600mah zal wel niet kloppen, maar ik denk toch dat ze iets langer houden dan mijn standaard batterij die waarschijnlijk al wat versleten is.
Voor de rest is de kwaliteit gelijk aan de originele.

ik heb ook zoiets gekocht: link (ook van een andere seller)
ik heb nu 3 batterijen. 1 is reserve, de 2de steekt in de dhd, de 3de hangt in die lader.
Hierdoor moet ik de dhd nooit meer aan de lader hangen, ik wissel gewoon altijd van batterij.
Dit is ook een zeer grote aanrader bij lange autoritten of op vakantie. :*)
Largamelion: hier een post van mij van een tijdje geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Anton.net schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:15:
[...]

Largamelion: hier een post van mij van een tijdje geleden :)
Thx

Heb je ze reeds ontvangen en hoe zijn je bevindingen? Die lader lijkt me niet te passen in onze stopcontacten ookal staat er 'Can be used anywhere in the world with the US version 2 pin style plug '.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik gebruik ze nu al een half jaar, werkt perfect.
De lader is een us plug, moet je nog een us to eu omvormertje bijbestellen, kost ongeveer 1 euro, bij sommige sellers sturen ze zo een plug er gratis bij, ze kijken naar waar je woont. moet je maar eens rondkijken op ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Vanuit HongKong, China of de US smijten ze die dingen ook wel naar je kop. Ik ga er mij toch eens aan wagen denk ik, voor 6€ kan je niet sukkelen. Als de douane er dan al over valt, mogen ze het bijhouden van mij :).

Dit lijkt me wel wat en die kan je ook laten leveren met een EU aansluiting.

Edit: Zo, is besteld. Ik laat jullie wel weten hoe het afloopt. Kan wel een maandje duren :).

[ Voor 9% gewijzigd door Largamelion op 31-01-2013 11:35 ]

• Largamelion
Heb alles ontvangen, maar helaas zit er geen overgangstuk bij van US naar EU. In plaats daarvan zit er een 2e USB lader bij (wel EU) en een iPhone kabel 8)7.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/68362403/IMG_20130220_172800.jpg

Heb al gemaild naar de verkoper om het juiste overgangstuk op te sturen ... ben benieuwd. Op de doos van de batterijlader staat het nochtans, maar helaas zit het er niet bij:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/68362403/IMG_20130220_172836.jpg

In het slechtste geval vijs ik de boel open en sluit ik er zelf wel een gewone stekker op aan.

Edit: Overgangstuk is verzonden, weer een paar weken wachten dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Largamelion op 22-02-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Heb voorlopig een overgangstuk van een collega kunnen gebruiken en één van de batterijen nu 2 dagen in gebruik. Als je op zoek bent naar een goedkope reserve batterij, dan kan ik bovenstaand setje in ieder geval aanraden. De batterij werkt namelijk even goed als de originele HTC batterij, ik doe er net zolang mee. Voor 6€ heb je dus 2 extra batterijen en een oplader :). Als je echter een batterij zoekt die langer meegaat dan de originele, dan zou ik elders zoeken (als die bestaat).

Edit: Overgangstuk deze maandag ontvangen, heeft dus wel weer even geduurd, maar het past perfect op de lader. Ik kan jullie ook meegeven dat de USB poort op de lader mooi de 1A levert die hij belooft.

[ Voor 17% gewijzigd door Largamelion op 10-04-2013 15:46 . Reden: Meer info. ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste