Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zethian schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:57:
[...]
Is dat niet een bescherm-kapje voor de lens ?.. tenminste dat heb ik op me Samsung Pixon, dat maakt ook een 'tik' geluid bij aan en uit gaan. Kan me vergissen.
Zethian, ben ook wel benieuwd naar jouw beoordeling/vergelijking van de camera's van de Pixon en HDH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-08 07:00

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:08:
[...]

Zethian, ben ook wel benieuwd naar jouw beoordeling/vergelijking van de camera's van de Pixon en HDH.
Ik zal wanneer ik de HDH binnen heb eens kijken naar beoordeling/vergelijking van de camera's. Was daar eigenlijk ook wel benieuwd naar of er verschil te merken is. ^^

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:08:
[...]

Ik heb zelf een pixon gehad, en de camera van de hdh gezien... Hoewle het een tijd van elkaar zat kon ik zo geen grote verschillen ontdekken in wat ik van de kwaliteit vond.. beide mkaen toch wel erg goeie foto's voor een telefoon imho (zeker in vergelijking met mijn touch pro :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-08 02:49
JeeVee schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:56:
[...]

Net een besteld lijkt op een hoesje van de HD2 :)

http://www.b2ctelecom.nl/...IqUm8rD46QCFQgw3god3FAOKA

Ook besteld een gel case black in Engeland via eBay:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=150506304658

Bij dezelfde firma een zestal screenprotectors:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=170544589595

*O* Ik heb nog geen DHD en de bestelde spullen moeten nog aankomen, dus nog geen review over de levering of kwaliteit. -O-

Update: Vandaag (21-10) de screenprotectors ontvangen, zien er goed uit. Pakketje bevat 6 screen protectors en een extra schoonmaaksponsje. Elke screenprotector heeft twee beschermfolies (aan de bovenkant en de 'plak'-kant), lijkt sterk op de Brando screen protector. :Y Geen gebruiksaanwijzing. :?
We hebben een appart topic voor de Accessoires van de Desire HD
Accessoires voor de HTC Desire HD

Zullen we daar alles bundelen? Dan houden we het hier schoon voor andere vragen, opmerkingen of meningen.

ps. misschien wil een mod een vermelding maken in de topic waarschuwing?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik heb net mijn Desire HD opgehaald bij 2call in Den Haag. Ik heb er alleen geen class 2 microSD-kaartje van Samsung gekregen, maar een class 4 van SanDisk, uiteraard 8GB. Da's toch wel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 16:15
darkpluisje schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:23:
[...]

Ik heb zelf een pixon gehad, en de camera van de hdh gezien... Hoewle het een tijd van elkaar zat kon ik zo geen grote verschillen ontdekken in wat ik van de kwaliteit vond.. beide mkaen toch wel erg goeie foto's voor een telefoon imho (zeker in vergelijking met mijn touch pro :P)
Hier ook een Pixon bezitter, kan niet wachten op de DHD, want de pixon begint me toch mateloos te irriteren.

Foto's en video's op de Pixon ben ik toch goed tevreden over, dus ben benieuwd om te vergelijken met de DHD als ik hem binnen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Kan iemand me uitleggen hoe je de SIM-kaart/SD-kaart cover eraf krijgt? Zoals de handleiding vertelt werkt in ieder geval niet, zit geen beweging in. Batterij-cover was ook al een hel, heb het idee dat ik zoveel kracht moet zetten dat ik die telefoon doormidden breek.

Maar los van die covers: :9~ Totaal geen last van de minpunten die hier zijn genoemd, ding is verdomd snel, voel nergens scherpe randen, geen speling bij covers, tot nog toe beste toestel wat ik ooit heb gehad. Proximity sensor kan ik dus nog niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey guyz,

hier ook een enthousiaste DHD fan.
ik heb alleen een vraagje.
Nu ik zie dat er toch redelijk wat problemen zijn rondom de DHD. Wat zou jullie advies zijn. Moet ik de DHD aanschaffen of zal ik even wachten tot de volgende batch er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsunami schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:04:
Kan iemand me uitleggen hoe je de SIM-kaart/SD-kaart cover eraf krijgt? Zoals de handleiding vertelt werkt in ieder geval niet, zit geen beweging in. Batterij-cover was ook al een hel, heb het idee dat ik zoveel kracht moet zetten dat ik die telefoon doormidden breek.

Maar los van die covers: :9~ Totaal geen last van de minpunten die hier zijn genoemd, ding is verdomd snel, voel nergens scherpe randen, geen speling bij covers, tot nog toe beste toestel wat ik ooit heb gehad. Proximity sensor kan ik dus nog niet testen.
ik hoop voor je dat dat zo blijft. ik twijfel zelf of ik de knoop moet doorhakken en het risico moet nemen, of dat ik even moet wachten:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 16:32
Ik heb besloten nog even te wachten totdat HTC met een officiële reactie op het proximity sensor verhaal komt. Geruchten over silent updates zijn niet meer dan dat, geruchten.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-08 19:16
YouTube: Aggressive Soundz studio preview of new hardstyle track!

Opgenomen met mijn DHD in een ruimte met alleen licht van de schermen, beeld is opzich goed vind ik alleen jammer dat hij zo slecht (naar mijn mening) om kan gaan met licht veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:06:
hey guyz,

hier ook een enthousiaste DHD fan.
ik heb alleen een vraagje.
Nu ik zie dat er toch redelijk wat problemen zijn rondom de DHD. Wat zou jullie advies zijn. Moet ik de DHD aanschaffen of zal ik even wachten tot de volgende batch er is?
Redelijk wat problemen? Het enige echte probleem lijkt bij bijna iedereen opgekost.
Je kan altijd wachten, je kan hem nu ook gewoon aanschaffen. De hardware zal in beide gevallen gelijk zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-08 16:26
Antaresje schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:12:
Ik heb besloten nog even te wachten totdat HTC met een officiële reactie op het proximity sensor verhaal komt. Geruchten over silent updates zijn niet meer dan dat, geruchten.
Vanochtend leek bij mijn HD het probleem opgelost, maar nu is het weer terug. Er is dus helemaal geen silent update geweest (versienummers zijn ook niet omhoog). Kortom: de bug doet zich soms wel en soms niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
jamiev90 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:14:

Opgenomen met mijn DHD in een ruimte met alleen licht van de schermen, beeld is opzich goed vind ik alleen jammer dat hij zo slecht (naar mijn mening) om kan gaan met licht veranderingen.
Je ISO instelling vastzetten! Dan schommelt hij niet zo bij de geringste lichtveranderingen.. je moet alleen niet van licht naar donker gaan dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Ik was al op zoek naar een video waarin hardstyle wordt opgenomen met de desire hd :P Het kraakt gelukkig niet, 'vol' is anders maar ja je kan niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroGi
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-06 12:38
En nu graag nog een test met wat techno erin ;)

Maar het geluid is zeker wel goed te noemen.

Pacta sunt servanda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:01
HammerNL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:40:
[...]

Ik was al op zoek naar een video waarin hardstyle wordt opgenomen met de desire hd :P Het kraakt gelukkig niet, 'vol' is anders maar ja je kan niet alles hebben.
Kan ie toch nog mee naar qlimax/loudness/in qontrol etc. dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Misschien een stomme vraag maar toch...
Ik heb nu een Hero en krijg hopelijk volgende week mijn DHD..

Hoe werkt het met betaalde apps die ik nu al heb? Kan ik die overzetten? Moet ik ze opnieuw aanschaffen?
Kortom.. hoe ga ik daar mee om?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je inlogt op je nieuwe DHD met je Gmail-account zul je je betaalde apps weer kunnen downloaden (gratis)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Andre21 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:16:
Misschien een stomme vraag maar toch...
Ik heb nu een Hero en krijg hopelijk volgende week mijn DHD..

Hoe werkt het met betaalde apps die ik nu al heb? Kan ik die overzetten? Moet ik ze opnieuw aanschaffen?
Kortom.. hoe ga ik daar mee om?
Zoek aub even met Google, dit is al veel vaker voorbijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-08 09:24

Totaalgeflipt

De enige echte

Shit hee, mijn eerste Android en touchscreen telefoon. Ff wennen aan het typen, kom van een E71 af. Updates volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Megupe schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:00:
[...]

Kan ie toch nog mee naar qlimax/loudness/in qontrol etc. dan :)
Precies, met mijn huidige phone is het alsof je met een doosje gevuld met steentjes staat te rammelen. Nu de desire zelf nog binnen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Eindelijk met behulp van mijn vader de SIM-/SD-kaart cover eraf kunnen krijgen, je moet dus niet zoals de handleiding zegt je vingers erop leggen en van je af duwen (ik kreeg er dan 0,0 beweging in), maar gewoon voorzichtig in de zijkanten knijpen, dan ligt hij er zo af.

Hoop dat anderen hier wat aan hebben mochten ze er ook problemen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch best redelijke kwaliteit.
Nog vraagje welke dj software gebruik jij in dit filmpje?

Ik ben gister bij t-mobile geweest en ze zeiden tegen mij ook week 44.
Ben benieuwd ,want ik ben erg uit gekeken op de Samsung Omnia:p.
De previews en reacties spreken me zeker aan tot nu toe.
Ben benieuw naar de overschakeling van WM naar Android :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
@kneuf88: Dat is Fruity Loops.

Video/foto kwaliteit vind ik persoonlijk meer dan prima. Ik kom van een iPhone 2g en dat is een wereld van verschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-08 21:52
Je hebt knappe monitortjes Amon (vette naam btw)
Ik vind het filmpje met bijbehorend geluid ook best ok. Voor feestjes heb ik een Sony fotocamera, die hebben namelijk super geluid en ik film dan ook in HD. Maar dit zou evt ook wel kunnen soms :)

Produce je alleen hardstyle trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Laatst online: 05-05 17:03
dhhdante schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:14:
Je hebt knappe monitortjes Amon (vette naam btw)
Ik vind het filmpje met bijbehorend geluid ook best ok. Voor feestjes heb ik een Sony fotocamera, die hebben namelijk super geluid en ik film dan ook in HD. Maar dit zou evt ook wel kunnen soms :)

Produce je alleen hardstyle trouwens?
Dat ben ik niet, je moet "jamiev90" hebben. Ik was even zo vrij om de vraag van kneuf88 te beantwoorden voor jamiev90. ;)

En die naam heb ik ook maar gejat (van mijns inziens de beste electronische producer die er is)..

[ Voor 8% gewijzigd door AmonTobin op 21-10-2010 20:27 . Reden: kiwi ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:44
HammerNL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:29:
[...]

Precies, met mijn huidige phone is het alsof je met een doosje gevuld met steentjes staat te rammelen. Nu de desire zelf nog binnen krijgen...
Nou dat is hier niet anders hoor, luister maar eens bij 1:12, trekt het bij lange na niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:59

Sorcerer8472

Mens sana?

Tsurany schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:04:
Wat een triest figuur ben jij, je sloopt zelf je telefoon doordat je te stom bent er mee om te gaan en nu lekker bij de verzekering claimen, wat dus gewoon oplichting is, om een nieuwe telefoon te krijgen?
Ik zie het verschil tussen bricken + onder voorwiel auto komen niet. Beide zijn eigen schuld. Ik vind zelfs dat voorwiel auto erger is dan bricken, omdat ik flashen (wat brick tot gevolg kan hebben) een vrij normale zaak is, en default HTC ROMs voor Windows Mobile gewoon extreem bagger zijn.

Door mijn toestellen nooit te verzekeren heb ik nu al een nieuw toestel bij elkaar "verdiend". Dat verzekeren is zo onrealistisch duur dat ik er het nut totaal niet van inzie. Je kunt beter die ene keer dat het gebeurt je verlies nemen, dan nog ben je goedkoper uit, om maar te zwijgen van een situatie waarin je gewoon "geluk" hebt en niks sloopt, zoals ik *afklopt* :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Hoi,

Is de powerbutton de enige manier om de DHD uit sleep te krijgen of zijn er nog andere manieren? Heb het gevoel dat na veel gebruik de powerbutton niet meer zal functioneren..Gevoel zal wel onterecht zijn!

Voor de rest echt een toptoestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-08 21:52
AmonTobin schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:25:
[...]

Dat ben ik niet, je moet "jamiev90" hebben. Ik was even zo vrij om de vraag van kneuf88 te beantwoorden voor jamiev90. ;)

En die naam heb ik ook maar gejat (van mijns inziens de beste electronische producer die er is)..
Hehe foutje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
bob-nwk schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:42:
[...]

Nou dat is hier niet anders hoor, luister maar eens bij 1:12, trekt het bij lange na niet!
Zeg ook niet dat dit super kwaliteit is, maar ik ben een samsung omnia gewend, dat is een broodje armoe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb vandaag ook een DHD aangeschaft. Mooi apparaat, maar het valt bij gebruik meteen op dat het scherm een mm te laag zit of zo. Ben ik de enige die hier last van heeft? Of is dit normaal (lijkt mij niet).

Anders word het morgen een retourtje Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:42:
Hoi,

Ik heb vandaag ook een DHD aangeschaft. Mooi apparaat, maar het valt bij gebruik meteen op dat het scherm een mm te laag zit of zo. Ben ik de enige die hier last van heeft? Of is dit normaal (lijkt mij niet).

Anders word het morgen een retourtje Vodafone...
ff zoeken in dit topic en je had geweten dat er al 3 á 4 mensen hetzelfde gemeld hadden. ;)

zie: Source90 in "HTC Desire HD"

[ Voor 6% gewijzigd door bas_vdl op 21-10-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik naar de favorieten ga, dan heb ik de foto's van de personen onderelkaar.
Het vreemde is dat er naast de foto de inhoud van een sms staat.
Is dit uit te schakelen?
Ik had liever favorieten niet alleen onder elkaar maar ook naast elkaar zodat je in 1 overzicht dan gelijk 12 contactpersonen hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-08 13:24

martjah

Appel

Het scherm zal er wat lager inleggen zodat hij niet op het scherm ligt te schuiven als je hem ondersteboven op tafel legt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
bas_vdl schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:44:
[...]

ff zoeken in dit topic en je had geweten dat er al 3 á 4 mensen hetzelfde gemeld hadden. ;)

zie: Source90 in "HTC Desire HD"
Lijkt wel heel sporadisch voor te komen? Niet iedereen heeft het wel? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Er hebben hier 3 mensen gereageerd dat het scherm niet echt lekker ligt, en de randen scherp aanvoelen omdat hij te laag ligt?

Is het bij alle toestellen zo of komt het sporadisch voor ? :F

Kun je voor die toffe verhalen met je verzekeringsoplichting een apart topic aanmaken aub en niet hier het topic mee vol lopen pronken.. Ik vind het behoorlijk irritant

[ Voor 30% gewijzigd door Soullancer op 21-10-2010 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

StormingSoul schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:51:
Er hebben hier 3 mensen gereageerd dat het scherm niet echt lekker ligt, en de randen scherp aanvoelen omdat hij te laag ligt?

Is het bij alle toestellen zo of komt het sporadisch voor ? :F

Kun je voor die toffe verhalen met je verzekeringsoplichting een apart topic aanmaken aub en niet hier het topic mee vol lopen pronken.. Ik vind het behoorlijk irritant
het scherm ligt er bij ook ietsiepietsie dieper in. Zal wel normaal zijn aangezien een machine iedere DHD op dezelfde manier oppakt/verwerkt.

Ik ervaar het ook niet als iets iritants ofzo, ik ben er blij mee omdat het scherm dan niet op de tafel komt en ik zit ook niet mijn telefoon te strelen o.i.d.. Dat doe ik wel bij andere dingen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topic gaat even dicht om de boel op te schonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En weer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 11:46

Cybergamer

Wanna Play a Game?

martjah schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:01:
[...]

het scherm ligt er bij ook ietsiepietsie dieper in. Zal wel normaal zijn aangezien een machine iedere DHD op dezelfde manier oppakt/verwerkt.

Ik ervaar het ook niet als iets iritants ofzo, ik ben er blij mee omdat het scherm dan niet op de tafel komt en ik zit ook niet mijn telefoon te strelen o.i.d.. Dat doe ik wel bij andere dingen ^^
LOL!

Maar even voor de duidelijkheid: Sluit het scherm voor de rest wel goed aan op de behuizing? (Geen naden ed.?) Is het misschien mogelijk voor iemand om daar een goeie foto van te kunnen maken?

Ik vraag me namelijk af of het storend is met normale bediening, kan mij er namelijk helemaal niets bij voorstellen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Laatst online: 10-08 22:24
babyxl schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:33:
[...]

LOL!

Maar even voor de duidelijkheid: Sluit het scherm voor de rest wel goed aan op de behuizing? (Geen naden ed.?) Is het misschien mogelijk voor iemand om daar een goeie foto van te kunnen maken?

Ik vraag me namelijk af of het storend is met normale bediening, kan mij er namelijk helemaal niets bij voorstellen.
totaal niet storend :) je ziet het ook haast niet, gewoon een stevig en degelijk toestel.

Vraagje van mij: de standaard oplader levert 5V bij 1A. Ik heb hier een usb lader die 5V +_ 5% levert, met max 1000mah, en een oplader die 5.2V en 800mah levert. Kan ik beide opladers gebruiken voor de DHD? Met minder amperage laadt hij gewoon minder snel op leek mij, maar dat voltage ben ik niet gerust op. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-08 14:48
Nouja laat ik mijn ervaring maar even delen:

Positief
  • Schermoppervlak + kwaliteit van scherm ook goed in orde, altijd goed leesbaar + goed kleurspectrum
  • HTC Sense, haalt het onderste uit android, goed doordacht.
  • Dual LED flitser, flitst beter dan gedacht, tot 1.5 ~ 2 meter haalt het dingen wel netjes naar voren.
  • Videokwaliteit, vergeleken met andere telefoons (zoals de Desire die in HD filmt) blijft het beeld stabieler
  • Multitouch, deze werkt zeer goed, heeft geen moeite met herkennen van vingers, hoe dicht ze ook bij elkaar zitten!
Neutraal
  • Speaker(phone) is voor HTC doen redelijk
  • Volume button kost wel wat moeite om in te drukken
Negatief
  • HTC Sense, ik haat knopjes om mij dingen te doen laten kopen!
  • SRS / Dolby Mobile alleen beschikbaar in Music / Video app
    (winamp / spotify kunnen er geen gebruik van maken)
Mijn NIET problemen met de HTC Desire HD
  • Falende Proximity sensor: hier werkt ie, ook al is het lullig voor mensen waar die niet werkt
  • Sim klepje / SDCard moeilijk te inserten: SDCard zat er al in, en ik weet niet hoe mensen het klepje kunnen dubbelvouwen ;) misschien ben ik te voorzichtig met nieuwe spullen
  • Verzonken scherm: Tja ik ervaar het niet als storend
  • Lag in camera: Geen last, misschien bij hele lage lichtsituaties, waarbij het logisch is.
    Misschien moet de desbetreffende tweaker eens zijn gordijnen openen, of indien hij zich schuil houd in een kelder eens
    naar buiten gaan (niet te lang! straks verbrand u, smeer u desnoods in met de nodige factor 100)
  • Gallery problemen: Geen last
  • Browser lagged: Flash uninstallen
  • Batterijduur: Beter dan mijn Motorola Milestone, over night maar 10% verloren, dus een goede standby heeft ie zeker!
Ook al lijkt deze review wel erg positief (je zou bijna denken dat ik HTC aandelen heb), beschouw ik mezelf als iemand die veel kritiek op producten heeft, deze HTC Desire HD geeft me eigenlijk maar 1 gemis, en dat is dat SRS en Dolby Mobile alleen op de interne players werken.

Nu heb ik nog maar 2 minuten gekeken, en dat was eigenlijk gister avond na te zijn wezen stappen, maar ik heb een ander keyboard geinstalleerd, staat leuk in het lijstje, maar ik kan de HTC keyboard niet uitvinken... dus ik krijg altijd de HTC Keyboard, iemand een oplossing?

Edit: Martjah: - bij een tekstvak waar je wil typen, 3 sec indrukken en dan kan je invoermethoden kiezen.

Dat was hem inderdaad, ik zat maar te kloten met hoe je dat input dialog in beeld kreeg, indrukken van input veld was ik nog even niet opgekomen, helemaal bedankt.

[ Voor 7% gewijzigd door XiniX88 op 22-10-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deding schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:41:
[...]

Vraagje van mij: de standaard oplader levert 5V bij 1A. Ik heb hier een usb lader die 5V +_ 5% levert, met max 1000mah, en een oplader die 5.2V en 800mah levert. Kan ik beide opladers gebruiken voor de DHD? Met minder amperage laadt hij gewoon minder snel op leek mij, maar dat voltage ben ik niet gerust op. :/
5% +- is dus 4,75V t/m 5,25V.
5,2V zou dus geen probleem mogen zijn.
800mah laadt i.d.d. wat langzamer dan 1000mah. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:55:
[...]

nja die 5% is dus van een andere adapter he, die originele HTC lader heeft 5V gelijk stroom, zonder 5% marge.. kan je me niet indenken dat die 0,2V echt schade aan kan richten, maar wil het toch zeker weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

deding schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:41:
[...]

totaal niet storend :) je ziet het ook haast niet, gewoon een stevig en degelijk toestel.

Ampere is niet zo'n probleem. Daar zou het toestel gewoon inderdaad iets langer over doen om op te laden.
Voltage daar in tegen wel. Nu weet ik niet of 0.2V veel kwaad kan, maar over het algemeen kun je wel een marge hebben van 5%, die marge zit je nog net onder volgens mij.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:55:
[...]

Ikzelf heb meerdere 5v 1A lader geprobeerd en deze bleken altijd te weinig te laden (honkytonky kwaliteit) en toen een HTC lader gekocht met mini usb en daar was ik zeer tevreden over. Nu heb ik een mini usb-->micro usb converter erop gezet en daar ben ik ook tevreden over :)

Toetsenbord veranderen:
- Eerst de andere installeren.
- Ik heb Swype en daarbij moet ik swype instellen bij instellingen-> toetsenbord
- bij een tekstvak waar je wil typen, 3 sec indrukken en dan kan je invoermethoden kiezen.

Over het schermpje
Hij ligt overal verzonken behalve het randje onderaan loopt gelijk (het klepje voor de sim). Met typen/bedienen merk je hier helemaal niks van. Ik merkte het pas toen mensen erover begonnen te klagen omdat ik ff wilde kijken of ik het ook had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
XiniX88 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:55:
Nu heb ik nog mara 2 minuten gekeken, en dat was eigenlijk gister avond na te zijn wezen stappen, maar ik heb een ander keyboard geinstalleerd, staat leuk in het lijstje, maar ik kan de HTC keyboard niet uitvinken... dus ik krijg altijd de HTC Keyboard, iemand een oplossing?
Je keyboard kan je activeren door bijvoorbeeld bij een tekstinvoerveld je vinger even op het tekstveld gedrukt houden. Na een goeie seconde verschijnt er de mogelijkheid te kiezen voor je keyboard, eenmaal ingesteld staat ie overal default geloof ik.

Verder een goeie opsomming, ben ik het voor 95% mee eens, Dolby gedoe doet mij niet zoveel, vandaar.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
M-Opensource schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:13:
Verder een goeie opsomming, ben ik het voor 95% mee eens, Dolby gedoe doet mij niet zoveel, vandaar.
Het dolby gedoe is een verkoop argument, staat ook groot op de achterkant van het toestel, bij Motorola Milestone zat een audio manager die alle sound output regelde, HTC doet alleen haar eigen programma's en dat vind ik zeker een negatief punt! Maar het is inderdaad mijn eigen mening, ik geef er opzich ook weinig om, maar dat HTC er vanuit gaat dat je alleen de meegeleverde player gebruikt is misschien iets te ver gezocht.

Mooi geluid met Dolby Surround technieken (alleen voor Music en Video app meegeleverd door HTC, de overige zoals games & andere music/video apps geven wij geen profeit van deze geluidsverbeteringstechniek).

CAPSLOCKDAY! (btw tnx voor het antwoord op mn keyboard vraag beide, heb het gemerged in mn post)

[ Voor 35% gewijzigd door XiniX88 op 22-10-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Toch zijn er geluiden over een trage Gallery, denk dat er met die toestellen toch iets anders aan de hand is. Ik heb even last gehad van die sensor, maar that's it.

Gallery is echt retesnel! Ook het vertonen van individuele foto's gaat snel.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-08 13:59
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:06:
Als ik naar de favorieten ga, dan heb ik de foto's van de personen onderelkaar.
Het vreemde is dat er naast de foto de inhoud van een sms staat.
Is dit uit te schakelen?
Ik had liever favorieten niet alleen onder elkaar maar ook naast elkaar zodat je in 1 overzicht dan gelijk 12 contactpersonen hebt staan.
Als je dit widget verwijderd en een nieuwe Contacten widget toevoegd, kan je door naar links/rechts te slepen nog 2 andere typen contacten lijsten vinden. Degene die jij wilt zit er ook bij!

Edit: Ik draai de HD rom op mijn Nexus One, dus het kan zijn dat het iets van mijn rom is, ook al denk ik van niet...

[ Voor 9% gewijzigd door BooYooToo op 22-10-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
martjah schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:06:
[...]
en deze bleken altijd te weinig te laden..
Dat hij de 100% niet haalt? of dat hij traag laadt? want de 100% haalt ie wel heb ik het idee, alleen vooral de autolader doet er lang over.. terwijl die wel 1A aangeeft.

wat werkt SWYPE trouwens heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn hotmail count ingesteld staan in de Desire HD.
Als ik een mail heb met een bijlage en klik die aan dan kan ik hem niet opslaan, ik krijg de melding Actie voltooien met.
Op de gewone Desire krijg ik netjes de melding opslaan op sdkaart.

Wie weet hoe toch op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

deding schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:27:
[...]

Dat hij de 100% niet haalt? of dat hij traag laadt? want de 100% haalt ie wel heb ik het idee, alleen vooral de autolader doet er lang over.. terwijl die wel 1A aangeeft.

wat werkt SWYPE trouwens heerlijk!
Najah tijdens de navigatie op mijn Touch HD laadde de accu niks op terwijl de nepmerkladertjes allemaal 1A aangaven. Toen ik de echte kocht van HTC laadde hij ook tijdens de navigatie heel snel op.
Ik neem aan dat het bij de Desire niet veel anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
martjah schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:45:
[...]

Najah tijdens de navigatie op mijn Touch HD laadde de accu niks op terwijl de nepmerkladertjes allemaal 1A aangaven. Toen ik de echte kocht van HTC laadde hij ook tijdens de navigatie heel snel op.
Ik neem aan dat het bij de Desire niet veel anders zal zijn.
ja heb je wel gelijk in, maar het is zo aantrekkelijk op ebay haha, 3 euro inclusief verzenden voor een lader.. net bijvoorbeeld ook voor 3,50 vier stuks micro-usb kabels gekocht. Een degelijke usb-lader in NL kost je al gauw 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Na 2 dagen mijn ervaringen:

Ik heb altijd iphone gehad en dus nooit met android gewerkt. Ik moet zeggen dat het echt even wennen is!
Maar nu op mijn 2de dag begin ik er echt aan te wennen! en zelfs de battery doet het beter als mijn iphone 3g

Wel moet ik nog zoeken naar de applicatie's die ik wil gebruiken.

voor nu:

nu.nl
facebook
ebuddy
tweetcaster
mobypicture
fxcamera ( voor de lol )
Advance task killer ( must have )
Swype ( must have )

ben nog opzoek naar een fijne todolist / post it en nog op zoek naar een goede map organiser.... dit omdat ik toch wel meer apps in de mappen wil gooien zodat ik meer ruimte over hou voor de widgets.

Die widgets zijn overgens ook een geschenk als je dat niet gewend bent!
Verder is het als niet android gebruiker echt even zoeken naar hoe je dingen in kunt stellen en wat nou het beste werkt, Zo gewend zijn aan een iphone maakt je soms dom hahahaha.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

faizoel schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:23:
[...]

Als je dit widget verwijderd en een nieuwe Contacten widget toevoegd, kan je door naar links/rechts te slepen nog 2 andere typen contacten lijsten vinden. Degene die jij wilt zit er ook bij!
Bedankt,...
Je hebt gelijk.
Het werkt perfiect zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
Oja nog iets dat me opviel:
Waarom staat er twitter en peep op... makes no sense... leuke is dat ik beide niet kan verwijderen.
SoundHound maar 5 music tags... ook jammer!

Ps aangezien mensen wss mn youtube opmerking niet hebben gelezen, zoek m eens op in market, hele verbetering (is een update van de huidige)

[ Voor 63% gewijzigd door XiniX88 op 22-10-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blerf schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:56:
Neehoor, ga maar is Googlen / zoeken op Tweakers ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
XiniX88 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:00:
Oja nog iets dat me opviel:
Waarom staat er twitter en peep op... makes no sense... leuke is dat ik beide niet kan verwijderen.
Dat probleem heb ik dus ook, terwijl ik zelf 'tweetdeck' nog fijner vind, maar wat is uberhaupt het nut van de meer dan 20/30 twitter apps die er beschikbaar zijn @ de market? Ze doen zowat allemaal hetzelfde?
XiniX88 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:00:
Ps aangezien mensen wss mn youtube opmerking niet hebben gelezen, zoek m eens op in market, hele verbetering (is een update van de huidige)
Kon hem gister zo snel niet vinden. krijg ook geen update als ik youtube opstart... en marketplace /appbrain zien geen update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

CLB schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:05:
[...]

Neehoor, ga maar is Googlen / zoeken op Tweakers ;)
wat leg uit? heb ik de verkeerde? niet goed vertel!

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
Hmm hij gaf bij mij overigens eerst niet aan dat t een update is, net de update eraf gegooid en nu in market gezocht. Staat youtube: Update.

Ik denk dat die versie helemaal nieuw is. Ik kan hem in ieder geval in de market selecteren en installeren. Bufferen duurt nu geen jaren meer + de versie is netter uitgewerkt, je moet hem downloaden om te zien. v2.0.26 gaat het om.
___
Blerf: (mensen met) Taskkillers gaven eerder in het topic aan problemen te krijgen met de snelheid van deze ROM. Ook beschikt je telefoon over genoeg ram om alle applicaties gewoon in het geheugen op de background te zetten. Als je apps goed zijn geprogrammeerd zal dit ook niet heel veel extra stroom kosten.

P.s. heerlijk zo'n gerootte telefoon, nu nog wachten op de Kernel en ik kan weer leuk modules compilen :)
Hint: VISIONary in de market ;)

[ Voor 37% gewijzigd door XiniX88 op 22-10-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ja, dat viel mij ook al op dat mensen meteen taskkillers op hun nieuwe foon zetten. Iets waar ik toch al huivirig over ben, ook op mijn huidige Diamond 2 gebruik ik het bijna niet.

Kan iemand mij daar wat meer uitleg over geven? (Ben nl. een n00b op Android gebied, en de DHD gaat mijn eerste Android toestel worden). Maar het schijnt iets te maken te hebben met niet volledig te kunnen indexeren oid.? En waarom zou je zoiets gebruiken met meer dan voldoende geheugen dat op de DHD zit?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Android killt zelf applicaties, dus een externe taskkiller is gewoon overbodig..
Zijn ook topics over te vinden hier op Tweakers / op internet, dus gelijk taskkilleren is niet bijster nodig / slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:42:
Ik heb mijn hotmail count ingesteld staan in de Desire HD.
Als ik een mail heb met een bijlage en klik die aan dan kan ik hem niet opslaan, ik krijg de melding Actie voltooien met.
Op de gewone Desire krijg ik netjes de melding opslaan op sdkaart.

Wie weet hoe toch op te slaan.
Hotmail maakt gebruik van het nieuwe active sync protocol wat niet goed geïmplementeerd is waardoor dit niet werkt. Net zoals ee n mail sturen; werkt ook niet. Erg droevig
Ik heb een ticket aangemaakt bij htc en kreeg een mail dat "het escalatie team" er nu naar kijkt, maar hoeveel dat gaat uitmaken ... Tot die tijd kan je wel gebruik maken van andere email clients die zich aanmelden alsof ze nog nooit van exchange 2010 hebben gehoord, dat werkt namelijk wel als een trein. Ik gebruik nu deze http://laurie.denness.net...-sync-with-android-froyo/ (default android email app)

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

XiniX88 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:16:
Hmm hij gaf bij mij overigens eerst niet aan dat t een update is, net de update eraf gegooid en nu in market gezocht. Staat youtube: Update.

Ik denk dat die versie helemaal nieuw is. Ik kan hem in ieder geval in de market selecteren en installeren. Bufferen duurt nu geen jaren meer + de versie is netter uitgewerkt, je moet hem downloaden om te zien. v2.0.26 gaat het om.
___
Blerf: (mensen met) Taskkillers gaven eerder in het topic aan problemen te krijgen met de snelheid van deze ROM. Ook beschikt je telefoon over genoeg ram om alle applicaties gewoon in het geheugen op de background te zetten. Als je apps goed zijn geprogrammeerd zal dit ook niet heel veel extra stroom kosten.

P.s. heerlijk zo'n gerootte telefoon, nu nog wachten op de Kernel en ik kan weer leuk modules compilen :)
Hint: VISIONary in de market ;)
Dat visionary is met root etc... daar snap ik nog geen fluit van... ben nog n00b op android :-(
Dus weet nog niet wat voor echte meer waarden het heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
Blerf schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:35:
[...]

Dat visionary is met root etc... daar snap ik nog geen fluit van... ben nog n00b op android :-(
Dus weet nog niet wat voor echte meer waarden het heeft.
Nu nog weinig, maar ik maak ook vaak Kernel modules zodra de kernel source is uitgebracht door HTC. Hierdoor kan ik het ook mogelijk maken CIFS te ondersteunen, TUN module te maken voor OpenVPN, EXT2/3/4 modules voor meer filesystem support (ook om b.v. roms te maken om op je SD Card te zetten, zoals nu gedaan bij de Desire Z en deze vervolgens te booten).

Eigenlijk voornamelijk Linux dingen. Echter kan je nog vrij weinig door de NAND beveiliging, dus ik kan vanalles verwijderen in /system, maar de actie word nooit echt weggeschreven naar het NAND geheugen. As we speak zijn er gelukkig genoeg mensen bezig om deze beveiliging te slopen.

[ Voor 6% gewijzigd door XiniX88 op 22-10-2010 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

XiniX88 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:39:
[...]

Nu nog weinig, maar ik maak ook vaak Kernel modules zodra de kernel source is uitgebracht door HTC. Hierdoor kan ik het ook mogelijk maken CIFS te ondersteunen, TUN module te maken voor OpenVPN, EXT2/3/4 modules voor meer filesystem support (ook om b.v. roms te maken om op je SD Card te zetten, zoals nu gedaan bij de Desire Z en deze vervolgens te booten).

Eigenlijk voornamelijk Linux dingen. Echter kan je nog vrij weinig door de NAND beveiliging, dus ik kan vanalles verwijderen in /system, maar de actie word nooit echt weggeschreven naar het NAND geheugen. As we speak zijn er gelukkig genoeg mensen bezig om deze beveiliging te slopen.
Kijk dat maakt een hoop duidelijk! Dus daar ga ik me nog maar niet mee bezig houden hahaha :P

Trouwens is er een mogenlijkheid om meer home screens te krijgen? zit nu met 7 van die schermen maar goed wat apps paar widgets en daar gaat je ruimte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
XiniX88 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:16:

Nou ik kan het helaas niemand adviseren.. net 'youtube' gewoon aangeklikt in de market. opgestart, filmpje gekeken in fullscreen, wil ik terug gaan naar het overzicht, crashed de halve telefoon, ofja, alles wordt zo onwijs traag dat de enigste optie is om hem opnieuw op te starten .. tot 3x toe gehad, ook bij de opmerkingen van deze app in de market staan mensen met hetzelfde probleem. ik ga 'm dus uninstallen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deding schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:53:
[...]

Nou ik kan het helaas niemand adviseren.. net 'youtube' gewoon aangeklikt in de market. opgestart, filmpje gekeken in fullscreen, wil ik terug gaan naar het overzicht, crashed de halve telefoon, ofja, alles wordt zo onwijs traag dat de enigste optie is om hem opnieuw op te starten .. tot 3x toe gehad, ook bij de opmerkingen van deze app in de market staan mensen met hetzelfde probleem. ik ga 'm dus uninstallen helaas...
same here.. gelijk er weer af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
deding schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:53:
[...]

Ik zal mn comment verwijderen, ik meen mij te herinneren dat die van mij ook op 99% CPU bleef staan en toen ook moest rebooten, wist niet dat dat door youtube kwam. Als ze dat probleem oplossen vind ik youtube wel een vooruitgang overigens. Bufferen enzo was zeer snel!

Overigens ik heb meerdere filmpjes kunnen afspelen zonder problemen, vaag :)

Edit: Tis dus wanneer je op back klikt terwijl een filmpje nog speelt zie ik in de comments... Tja wat moet ik zeggen, je moet die filmpjes ook gewoon afkijken (A). Hopen dat google snel een update maakt, want de interface is echt netjes!

[ Voor 15% gewijzigd door XiniX88 op 22-10-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Voor de DHD bezitters onder ons:

Wat zijn net ECHT LEUKE OF GOEIE applicaties om op je DHD te hebben? Misschien een leuk idee voor de n00bs onder ons wegwijs te maken?

Buiten Swype natuurlijk. Die weten we nu zo langzamerhand wel. :)

EDIT: Never mind.. Dank CLB, die had ik niet gezien. _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Cybergamer op 22-10-2010 15:49 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinosys
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
angry birds? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig hoe je begeleid wordt met alles in te stellen, wel nog even onweinig omdat ik van iPhone 3G af kom, maar zoveel beter dan een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LightYears schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:31:
[...]

Hotmail maakt gebruik van het nieuwe active sync protocol wat niet goed geïmplementeerd is waardoor dit niet werkt. Net zoals ee n mail sturen; werkt ook niet. Erg droevig
Ik heb een ticket aangemaakt bij htc en kreeg een mail dat "het escalatie team" er nu naar kijkt, maar hoeveel dat gaat uitmaken ... Tot die tijd kan je wel gebruik maken van andere email clients die zich aanmelden alsof ze nog nooit van exchange 2010 hebben gehoord, dat werkt namelijk wel als een trein. Ik gebruik nu deze http://laurie.denness.net...-sync-with-android-froyo/ (default android email app)
Op de samsung wave werkt het wel bij mij.
Met gmail kan ik ook de bijlagen niet opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flkrt
  • Laatst online: 27-11-2024
Heb hier nog een recente test gevonden voor de liefhebbers, wel in 't Duits.
http://www.areamobile.de/...htc-desire-hd/testbericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:55:
[...]

Op de samsung wave werkt het wel bij mij.
Met gmail kan ik ook de bijlagen niet opslaan.
De wave is toch een bada foon?

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamibal88
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-08 10:40
Ik heb nu net mijn desire HD binnen, en ik kom er maar niet uit hoe ik nou mobiel internet erop krijg/ instel.
Ik stap over van een n95 en daarop heb ik altijd internet gehad ( ook altijd vodafone ) maar nu op de nieuwe telefoon krijg ik het niet voor elkaar op het in te stellen. zou iemand mij kunnen helpen? Via PM of via t forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat denk je van zoeken? Waar je 1,2,3 kan vinden dat je even een 'APN' in moet stellen.. Wat dat is.. Zoek!

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 22-10-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-08 08:21
bamibal88 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:11:
Ik heb nu net mijn desire HD binnen, en ik kom er maar niet uit hoe ik nou mobiel internet erop krijg/ instel.
Ik stap over van een n95 en daarop heb ik altijd internet gehad ( ook altijd vodafone ) maar nu op de nieuwe telefoon krijg ik het niet voor elkaar op het in te stellen. zou iemand mij kunnen helpen? Via PM of via t forum?
Hoezo instellen? Dat doet de telefoon toch gewoon zelf wanneer je je provider kiest bij de 1e keer dat je hem opstart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamibal88
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-08 10:40
Hij gaf bij mij vodafone waar ik uit kon kiezen en vodafone business ..
Welke moet ik dan hebben ? en Is er een Handleiding op internet te verkrijgen ? die zat nl niet in de doos.. weet niet of dat normaal is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
bamibal88 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:29:
Welke moet ik dan hebben ? en Is er een Handleiding op internet te verkrijgen ? die zat nl niet in de doos.. weet niet of dat normaal is ?
Heb jij een Vodafone zakelijk abonnement? Waarschijnlijk niet... Dus kies je gewoon Vodafone i.p.v. Vodafone Business. Wanneer je even terug had gelezen had je gezien dat ik een link naar de handleiding had gepost, Dit omdat hij digitaal op het toestel staat.

Wanneer jij je toestel aan je pc hangt als diskdrive, zal je hem dus ook heel gemakkelijk zien staan tussen de mappen die je dan kan verkennen.

Beetje zelf redzaamheid kan geen kwaad....

Speciaal voor jou dan nogmaar een keer; http://kaipee.co.uk/dhd/DHD_manual.pdf

[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 22-10-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 18:54

BramT

Rule #1

Blerf schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:56:
Dit zou bij een telefoon als de DHD met z'n hoeveelheid ram en android 2.2 toch geen "must have" meer moeten zijn?
Ik ervaar het op de Hero niet eens als echt belangrijk (zonder werkt ook prima eigenlijk).

Sterker nog, [wat langer plausibel verhaal] dus het is nadeling voor o.a. je batterij-verbruik.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel wennen zeg deze telefoon, vooral het zoeken naar apps is wennen, ik ben natuurlijk allemaal iPhone apps gewend, maar ik vindt gebruik van Android beter dan iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

bamibal88 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:29:
Google aub even. GoT is geen helpdesk. We verwachten eigen initiatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon nu sinds dinsdag en het is echt een topding d:)b

Alleen ik heb toch wat raars meegemaakt:

Eergisteren wilde ik eens kijken hoeveel batterij de telefoon zou verbruiken in Stand-By (dus telefoon aan laten met vergrendeld scherm). Ik ging werken en 9 uur en 30 minuten later keek ik dus hoeveel batterij was verbruikt:
10%

Maar nu het vreemde, vandaag wilde ik dit uitproberen maar dan met de telefoon uitgeschakeld. Dus ik had de telefoon in de nacht laten opladen, 's morgen uitgetrokken en uitgeschakeld. Dus ik kom een tijdje geleden terug van werken, probeer de telefoon aan te zetten : IS DIE LEEG! :?

Heeft nog iemand dit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
URGENT NIEUWS: HTC heeft een Desire HD Firmware update vrijgegeven om het proximity sensor probleem op te lossen.

van versie 1.28.405.1 naar 1.32.405.3

Update info: Verbetering voor schermbediening (ja dat was nodig hehe) en MMS functies

Omvang: 23 MB

Zie LINK

[ Voor 8% gewijzigd door traders op 22-10-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Update – HTC Desire HD Firmware Over The Air (FOTA) update
You can now download the latest software update for new features and improved performance. It won’t delete any of your content and we’d recommend using a Wi-Fi connection as this is a large update. If not, standard data connection charges may apply. Any questions? Contact us via www.htc.com. After installing the update, you can confirm a successful update by confirming the Software number (From the Home Screen go to MENU> Settings> About Phone> Software Information> Software number). The new Software number will be 1.32.405.3

Update Information: Screen control and photo message compatibility enhancements

Note: We still recommend you back up your all personal data first.

Heb de update nu zelf draaien, lijkt allemaal goed te werken.

Een mogelijk MMS probleem kon ik trouwens nog niet.....

[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 22-10-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
*Editje

[ Voor 91% gewijzigd door Soullancer op 22-10-2010 19:34 . Reden: Al overgenomen in vorige reply's, changelog ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
josr76 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:10:
Update info: Verbetering voor schermbediening (ja dat was nodig hehe) ..
waarvoor was dat nodig dan? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Laatst online: 05-05-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:59:
Ik heb de telefoon nu sinds dinsdag en het is echt een topding d:)b

Alleen ik heb toch wat raars meegemaakt:

Eergisteren wilde ik eens kijken hoeveel batterij de telefoon zou verbruiken in Stand-By (dus telefoon aan laten met vergrendeld scherm). Ik ging werken en 9 uur en 30 minuten later keek ik dus hoeveel batterij was verbruikt:
10%

Maar nu het vreemde, vandaag wilde ik dit uitproberen maar dan met de telefoon uitgeschakeld. Dus ik had de telefoon in de nacht laten opladen, 's morgen uitgetrokken en uitgeschakeld. Dus ik kom een tijdje geleden terug van werken, probeer de telefoon aan te zetten : IS DIE LEEG! :?

Heeft nog iemand dit gehad?
Dit komt door de fast boot optie.

Uitknop is niet uit maar hybernate/slaapmode oid.
Gebruikt dus nog steeds stroom.

Bron: YouTube: Kanaal van coolblue

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-08 09:25
brentnl schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:41:
[...]

<muggenzift>
Je bedoelt denk ik 1000a / 800a. Het vermogen van een adapter wordt continu geleverd, dus hier zijn amperes van toepassing. Hoe lang batterijen meegaan meet je in Milli-Ampere-Hour/uur, dat is een uur lang één milli-ampere kunnen leveren. De hoeveelheid mah die je adapter vanaf het lichtnet kan leveren is slechts beperkt tot je energiecentrale en die heeft nog wel wat MEGAwattuurtjes achter de hand voor je ;-)
</muggenzift>

[ Voor 13% gewijzigd door PizzaMan79 op 22-10-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
.. weg al gevonden .

[ Voor 93% gewijzigd door traders op 22-10-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraGment
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-03 16:39
Schaam me dood, al van alles geprobeerd maar hoe zet je skype weer uit?
hij blijft draaien (icoon in statusbar)
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
FraGment schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:00:
Schaam me dood, al van alles geprobeerd maar hoe zet je skype weer uit?
hij blijft draaien (icoon in statusbar)
|:(
Settings -> Applications -> Manage applications -> Running applications -> Skype -> force stop
Of naar skype, menu exit, als ie dat heeft.

Over Swype, daar zijn alleen illegale varianten van te vinden, dus ik denk niet dat je hier geholpen kan worden, alle beta versies zijn naar mijn weten namelijk verlopen.

Btw de update ook maar geinstalleerd, heeft HTC snel gedaan, (en ja dat had ook eigenlijk wel gemoeten), zo'n FOTA moet normaal door provider worden goedgekeurd, door google, worden gecompiled, maar daar voorafgaand, het probleem moet gevonden worden, een oplossing bedacht, testen (ook al nemen ze dat daar niet zo nauw geloof ik ;)) toch mijn complimenten.

Overigens denk ik dat iedereen het probleem heeft, maar niet iedereen er last van heeft. Mensen die veel bellen zullen het eerder opmerken, daarnaast, als de andere persoon aan de lijn al ophangt, gaat je scherm ook gewoon weer aan.

Alleen bij service nummers met menutjes had je het probleem kunnen opmerken, of om te kijken hoelang je gesprek duurt. Maar om eerlijk te zijn heb ik dat op gister na nog helemaal niet gedaan, nu heb ik m ook pas 2 dagen (A).

Al met al, HTC, netjes opgelost! (Als de oplossing ook echt werkt)

[ Voor 50% gewijzigd door XiniX88 op 22-10-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraGment
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-03 16:39
XiniX88 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:26:
[...]

Settings -> Applications -> Manage applications -> Running applications -> Skype -> force stop
Of naar skype, menu exit, als ie dat heeft.
super bedankt die appllicatie beheer unit is echt rlx, had ik nooit gevonden!
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Hier ook een tevreden Desire HD-gebruiker. Het is even wennen na twee jaar een iPhone te hebben gehad, maar het bevalt ondertussen wel :) Twee dingen die ik op het moment heb:

Numero uno: meegeleverde apps op de Desire HD zijn onder andere YouTube, Google Maps en Adobe Reader. Als je deze apps opzoekt op de Market, kan je ze installeren alsof ze helemaal niet op je telefoon staan. Nu is Maps wel up-to-date, maar van Reader en YouTube zijn de apps verouderd. Het gaat om de respectievelijke versienummers 9.0.1/9.0.2 en 1.6.21/2.0.26. Gmail gedraagt zich wel als een normaal geïnstalleerde app. Weet iemand hoe dit zit? Ik neem aan dat het geen kwaad kan om de marketversies over de meegeleverde versies te installeren?
Edit: SoundHound heeft er ook zo een. Op de market staat 2.2.3b, op de telefoon "2.1.2b (htc_9)". Kennelijk een soort branded versie ofzo?

Nummer twee: de telefoon lijkt af en toe mijn draadloze netwerk kwijt te zijn. Er wordt altijd in mijn studentenhok maximaal bereik aangegeven, maar soms beginnen apps opeens te zeuren dat er desondanks geen internetverbinding is. Als ik onder Settings -> Wireless ga kijken, blijft 'ie hangen op authenticating. Even wifi uit en weer aanzetten verhelpt het, dus ik ben op zoek naar iets van een widget/app daarvoor. Het is kennelijk een bekende bug.

Edit: bijna vergeten... die HTC Sense-dienst heeft nogal wat last van opstartprobleempjes geloof ik. Met veel pijn en moeite mijn account gekoppeld gekregen aan het toestel, inmiddels werkt het laten overgaan en blokkeren van de telefoon via de site, maar contacten bewerken maar maar de helft van de keren. Je kan er wel apps markeren voor download, de notificatie wordt ook ontvangen, maar vervolgens mekkert HTC Likes op de telefoon dat 'ie geen verbinding kan maken met de server om een overzicht te geven van je gemarkeerde apps.

[ Voor 21% gewijzigd door Rafe op 22-10-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben even het spoor kwijt.
Waar kan ik de update binnenhalen.
Bij htc.com staat de desire hd nog niet tussen.

------------------------------

Ik heb het zelf al gevonden...
Ga naar menu --> instellingen --> over de telefoon (helemaal onderaan) --> systeemsoftware-updates...

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2010 13:52 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.

[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Accessoires mogen hier