Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenshu schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:01:
[...]

Je hebt toch een telefoon om overal gebeld te kunnen worden? Om nu een telefoon uit te schakelen om energie te besparen is in mijn ogen heel heel raar. Maar zoals je al zegt vindt jij het meer een 'zaktop' dan een telefoon. Wanneer je een laptop niet gebruik zet je hem uit. Een telefoon gebruik je toch om bereikbaar te blijven?

Iedereen die een betere batterij duur wild hebben, kan het beste de tip lezen in de startpost.
Ik haal nu met normaal tot intensief gebruik zo'n 20 uur op een enkele lading.
Dat is niet echt mijn punt, mijn punt is volgens reglement van mijn werk en zeker weten dat er op scholen een soort gelijk reglement is hoort je telefoon helemaal uit. En zoals duidelijk is deze telefoon meer een zak computer, dus hij werkt vergelijkbaar als een laptop.

Dus wanneer je hem uit zet wordt er bijna niks van accu gebruikt, terwijl wanneer hij op stil staat en in die uren dat je hem toch niet uit je zak mag halen, kun je hem dus beter uit zetten en dat bespaart op een werkdag van 8 uur flink wat energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2023
Heeft iemand hier de telefoon werkend met een SEAT Bluetooth Systeem? Ik heb een Seat Ibiza besteld met een standaard bluetooth functie bij de originele radio en ben erg benieuwd of deze gedeeltelijk of geheel functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chadi schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:09:
[...]

De bouwkwaliteit is niet echt slecht maar het is geen Iphone4 design of zo. Heb ook geen kiertjes of dergelijke. Maar ja voor mij is de funtcionaliteit belangrijker dan het uiterlijk . Hij verdwijnt uiteindelijk toch in mijn broekzak.
Grote kans als Apple besloten had een vervangbare batterij te plaatsen dat ze dan met een vergelijkbaar ontwerp waren gekomen en dan zouden vast ook wel kiertjes en dergelijke hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-07 08:27
Kevin1Bravo schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:33:
Heeft iemand hier de telefoon werkend met een SEAT Bluetooth Systeem? Ik heb een Seat Ibiza besteld met een standaard bluetooth functie bij de originele radio en ben erg benieuwd of deze gedeeltelijk of geheel functioneert.
Je moet even uitzoeken wat voor protocol (Bluetooth profile) je Ibiza nodig heeft. Ik weet dat de VW/Skoda factory systemen gebruik maken van het inheemse RSAP protocol. Niet veel telefoons van tegenwoordig ondersteunen dit protocol. Het enige Android dat dit (schijnt) te ondersteunen is de Galaxy S...
Als je mazzel hebt gebruikt het Seat systeem iets als A2DP, dat is doorgaand beter ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:32:
[...]

Dat is niet echt mijn punt, mijn punt is volgens reglement van mijn werk en zeker weten dat er op scholen een soort gelijk reglement is hoort je telefoon helemaal uit. En zoals duidelijk is deze telefoon meer een zak computer, dus hij werkt vergelijkbaar als een laptop.

Dus wanneer je hem uit zet wordt er bijna niks van accu gebruikt, terwijl wanneer hij op stil staat en in die uren dat je hem toch niet uit je zak mag halen, kun je hem dus beter uit zetten en dat bespaart op een werkdag van 8 uur flink wat energie.
Jou punt is dat je het niet op je werk aan mag hebben en dat je vindt dat het een laptop is, daarom kan het volgens jou de telefoon helemaal uit. Niet overal hoef jij je telefoon uit te zetten.

Mijn punt is dat jij het vindt dat het een laptop is en gewoon uit kan zetten, maar het is een smartphone. Waarmee je kan bellen en sms'en en extra functies heeft met mobiel internet. Met een laptop kan je toch ook niet bellen en sms'en via een netwerk? Het zijn gewoon verschillende apparaten. PUNT

[ Voor 3% gewijzigd door Tenshu op 02-11-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stijnos1991 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:51:
[...]

Je moet even uitzoeken wat voor protocol (Bluetooth profile) je Ibiza nodig heeft. Ik weet dat de VW/Skoda factory systemen gebruik maken van het inheemse RSAP protocol. Niet veel telefoons van tegenwoordig ondersteunen dit protocol. Het enige Android dat dit (schijnt) te ondersteunen is de Galaxy S...
Als je mazzel hebt gebruikt het Seat systeem iets als A2DP, dat is doorgaand beter ondersteund.
Hij zegt het zelf al, de standaard functie. Dit is niks anders dan alle andere carkits en heeft A2DP nodig. Als hij de premium kit had dan had hij RSAP nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenshu schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:58:
[...]

Jou punt is dat je het niet op je werk aan mag hebben en dat je vindt dat het een laptop is, daarom kan het volgens jou de telefoon helemaal uit. Niet overal hoef jij je telefoon uit te zetten.

Mijn punt is dat jij het vindt dat het een laptop is en gewoon uit kan zetten, maar het is een smartphone. Waarmee je kan bellen en sms'en en extra functies heeft met mobiel internet. Met een laptop kan je toch ook niet bellen en sms'en via een netwerk? Het zijn gewoon verschillende apparaten. PUNT
Nee ik vindt het veel weg hebben van een laptop, want de telefoon wordt niet daadwerkelijk uit geschakeld, hij wordt op standbye gezet, vandaar dat je de telefoon weer zo snel beschikbaar is na het aanzetten. Met een laptop kun je als je wilt ook bellen en smsen, er zijn zat programma's die je nog een telefoon nummer geven ook, dus in dat op zich is de HTC Desire HD eigenlijk een zak computer die kan bellen en smsen en internetten over mobiel internet.

Ik weet deze telefoons worden smartphones genoemd, maar als je mij vraagt is die term achterhaald en zijn het nu eerdere zak computers, waar je mee kunt bellen, want het draait ook nog gewoon op de Linux kernel. Ik denk gewoon dat met telefoon als deze wel goed is om je eens aan reglement te houden, want als ie aan staat gebruikt ie hoe dan ook energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:06:
[...]Ik weet deze telefoons worden smartphones genoemd, maar als je mij vraagt is die term achterhaald en zijn het nu eerdere zak computers, waar je mee kunt bellen, want het draait ook nog gewoon op de Linux kernel. Ik denk gewoon dat met telefoon als deze wel goed is om je eens aan reglement te houden, want als ie aan staat gebruikt ie hoe dan ook energie.
Het is een zakcomputer met belfunctie, ok. Maar om hem uit te zetten om de accu te sparen? Daar breekt mijn klomp een beetje, want als je niks met de telefoon doet en wifi/3G/bluetooth/GPS uit zet, gebruikt hij nauwelijks stroom. Misschien dat in die 8 uur er 5-8% er af gaat, maar niet meer dan dat als je hem niet gebruikt.

Daarnaast betekent Linux niet automatisch dat het een zakcomputer is, want symbian draait ook gewoon op linux, en zit op heel wat telefoons, niet alleen smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:23:
[...]

Het is een zakcomputer met belfunctie, ok. Maar om hem uit te zetten om de accu te sparen? Daar breekt mijn klomp een beetje, want als je niks met de telefoon doet en wifi/3G/bluetooth/GPS uit zet, gebruikt hij nauwelijks stroom. Misschien dat in die 8 uur er 5-8% er af gaat, maar niet meer dan dat als je hem niet gebruikt.

Daarnaast betekent Linux niet automatisch dat het een zakcomputer is, want symbian draait ook gewoon op linux, en zit op heel wat telefoons, niet alleen smartphones.
Nee ik zet hem uit, omdat ie niet aan mag staan volgens reglement van werk en op vele middelbare scholen geld zo'n reglement ook en meeste bazen zijn ook niet blij als je hem steeds ligt te gebruikens tijdens werk.

Dus ik doe niet om de accu te sparen, das gewoon het voordeel van uit zetten, maar ik doe omdat het volgens reglement moet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-07 16:33
Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik ook geluid hoor wanneer ik een nieuwe email krijg?
Het LED lampje gaat wel knipperen en er komt ook een notificatie bovenin mijn balk, maar het zou ook handig zijn als de telefoon zou trillen/geluid zou maken. Volgens mij heb ik in mijn profiel toch echt ingevuld dat er ook bij emails geluid zou moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 16:48
Gelukkig hier op het werk speciaal een Access Point aangeschaft voor wifi-verbinding voor de laptops EN de (niet-zakelijke) smartphones. Download van de update via wifi ging vlekkeloos. DHD gaat wel in stand-by, uiteraard niet uit. Zodra de Desktop Cradles beschikbaar en aangeschaft zijn sowieso geen last meer van een ontladende accu :)

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:15
Bij mij werkt dat gewoon. Zorgen dat het aan staat in één van de mail applicaties?
Ik heb bijvoorbeeld bij gmail 1 account staan waar die 3 functies uitgeschakeld zijn.
Bij mail (de widget) staan mijn 2 accounts en deze hebben de functies aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Arunia schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:34:
Bij mij werkt dat gewoon. Zorgen dat het aan staat in één van de mail applicaties?
Ik heb bijvoorbeeld bij gmail 1 account staan waar die 3 functies uitgeschakeld zijn.
Bij mail (de widget) staan mijn 2 accounts en deze hebben de functies aan staan.
Ah dat was het inderdaad :) Ik had wel een email notification in m'n profiel zelf, maar in de Mail app stond de notification uit inderdaad. Bedankt!

Mijn nieuwe simkaart is zojuist gearriveerd, hopelijk is de activatie snel verlopen zodat ik m'n HD eindelijk goed kan gebruiken zonder reboots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-07 19:59
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:23:
[...]
Ehh symbian heeft zn eigen OS, iPhone, iMac etc gebruiken wel allemaal een Unix.

Daarbij moet ik zeggen dat als je telefoon niet op elke minuut synchroniseren met 600 accounts staat, je inderdaad maar 1% batterij verbruikt per uur... De stand-by functie van dit toestel is zeker wel netjes te noemen. Alleen gaan mensen er om de 1 of andere manier vanuit dat je 8 uur lang met het scherm aan het vol kan houden...

@SeekerNL: Ik zeg nergens dat Unix == Linux... Wilde alleen stellen dat iPhone Unix gebruikt, wat lijkt op het Linux van Android, Symbian heeft een totaal eigen ontwikkelde basis uit de tijd dat er nog zo min mogelijk op de achtergrond moest worden gedaan.

[ Voor 45% gewijzigd door XiniX88 op 02-11-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XiniX88 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:00:
[...]

Ehh symbian heeft zn eigen OS, iPhone, iMac etc gebruiken wel allemaal een Unix.

Daarbij moet ik zeggen dat als je telefoon niet op elke minuut synchroniseren met 600 accounts staat, je inderdaad maar 1% batterij verbruikt per uur... De stand-by functie van dit toestel is zeker wel netjes te noemen. Alleen gaan mensen er om de 1 of andere manier vanuit dat je 8 uur lang met het scherm aan het vol kan houden...
Linux is gebaseerd op Unix, maar is zelf geen Unix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:29:
[...]
Het is namelijk geen slecht idee om in je achterhoofd te houden dat de HTC Desire HD eigenlijk een computer is, en een laptop die idle is gebruikt ja ook energie bijvoorbeeld.
Komop, ga niet dat pad bewandelen, genoeg mensen die dat al doen en die worden echt niet gewaardeerd. Beetje niveau mogen we op tweakers toch wel verwachten?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:33:
[...]

Komop, ga niet dat pad bewandelen, genoeg mensen die dat al doen en die worden echt niet gewaardeerd. Beetje niveau mogen we op tweakers toch wel verwachten?
Welk pad? Mijn telefoon zien als zak computer? En wat heeft dat met niveau te maken? Klinkt nogal denigrerend eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 16:48
Smartphone, zaktelefoon.......het is en blijft een telefoon....met hele leuke extra's ;)

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:42:
[...]

Welk pad? Mijn telefoon zien als zak computer? En wat heeft dat met niveau te maken? Klinkt nogal denigrerend eerlijk gezegd.
Het pad naar een wereld waar elk apparaat ook nog duizend andere apparaten is omdat het wat eigenschappen deelt. Dat pad wordt bewandeld door mensen die bij Apple werken, klinkt heel leuk in een speech maar slaat verder nergens op.

Je telefoon is gewoon een telefoon en als je een dictatoriale baas hebt zonder enig inzicht in managen kan je je telefoon uit zetten op je werk, maar dat heeft er niks mee te maken dat je telefoon op een laptop lijkt, dat heeft er alles mee te maken dat een telefoon, net zoals 10 jaar geleden, gewoon stroom nodig heeft om bereikbaar te zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-07 20:10
-HTC Mail wilt niet met Hotmail
-Speakergeluid is dramatisch zacht
-Soms traag!
-Soms zo traag dat swype nog moeite heeft.
- GPSontvangst is niet indrukwekkend, moet echt absoluut buiten zijn.

Geluid uit headset is ook helemaal niet zo prachtig. Laag volume, de touch HD kon nog harder. :)

Maar het allergrootste minpunt is:
Slechte accuduur!

Bedrijfstijd: 4:05 Standby-tijd 3:20

Accuniveau 4/10

Daar schieten de tranen mij van in de ogen.

Hoe ben ik te werk gegaan?

Toestel gekocht: Niet opgeladen.

Dag 1 bij 40% opgeladen tot geheel
Dag 2 bij 30 % aan de lader
Dag 3 zo nu en dan spontaan aan de lader zonder concreet doel
Dag 4 Volledig opladen, nacht aan lader gelaten. Totaal leeg laten lopen.
Dag 5 (nu) weer vol van de stroom af om 13:00 en nu 17:00 dus 4/10 over.
Dag 5 = bovenstaande gegevens.

Aardig kansloos dus.

Dit moet wel heel erg verbeteren wil het acceptabel zijn.

Als ik 2 uur constant internet, dan is ie gewoon leeg. Klaar :O
Ik vind helaas nog geen batterijen die direct leverbaar zijn!

[ Voor 3% gewijzigd door Jamievanm op 02-11-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-07 08:22
Jamievanm schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:18:
-Soms traag!

Geluid uit headset is ook helemaal niet zo prachtig. Laag volume, de touch HD kon nog harder. :)

Slechte accuduur!
HTC Mail werkt prima met hotmail hoor, hier gewoon in 1x aan de gang en ik kan zowel ontvangen als versturen.
Het speakergeluid is naar mijn idee gewoon normaal, niet heel anders dan mijn vorige telefoon. Gesprekken op de speaker zijn prima te verstaan, en ook navigeren gaat zonder problemen. Ik denk dat je even het volume omhoog moet zetten via de settings.

Ik ben het wel met je eens dat hij soms traag is en hier stoor ik me ook aan, ik heb ook geen idee hoe het komt vaak. Wel heb ik gemerkt dat hij tijdens het syncen erg langzaam wordt bij mij, geen idee hoe het komt. (Dus gewoon het autosyncen dat ie om de 3 uur ofzo doet bij mij)

Ik heb ook ondervonden dat de GPS binnenshuis weigert om een signaal te krijgen. Heb wel een kwartier gewacht, maar tevergeefs. Buiten doet ie het echter wel snel, acceptabel dus aangezien ik binnen toch geen GPS nodig heb.

Geluid uit de headset die erbij krijgt zal vast slecht zijn, je moet ook gewoon je eigen (in-ear) dopjes gebruiken, het geluid via bijv SRS is dan echt heerlijk. Zelf kan ik er na 1,5 week nog steeds erg van genieten hoe SRS mijn muziek verbeterd.

De accu heb ik voor de rest weinig commentaar op, die is bij mij de ene keer schrikbarend goed en dan weer dramatisch snel leeg. Maar wanneer je de telefoon veel gebruikt is hij na een halve dag toch echt wel leeg, vooral muziek luisteren en internetten zal hem redelijk snel leeg krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Maarten00 op 02-11-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
Maarten00 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:24:
[...]

HTC Mail werkt prima met hotmail hoor, hier gewoon in 1x aan de gang en ik kan zowel ontvangen als versturen.
Het speakergeluid is naar mijn idee gewoon normaal, niet heel anders dan mijn vorige telefoon. Gesprekken op de speaker zijn prima te verstaan, en ook navigeren gaat zonder problemen. Ik denk dat je even het volume omhoog moet zetten via de settings.

Ik ben het wel met je eens dat hij soms traag is en hier stoor ik me ook aan, ik heb ook geen idee hoe het komt vaak. Wel heb ik gemerkt dat hij tijdens het syncen erg langzaam wordt bij mij, geen idee hoe het komt. (Dus gewoon het autosyncen dat ie om de 3 uur ofzo doet bij mij)

Ik heb ook ondervonden dat de GPS binnenshuis weigert om een signaal te krijgen. Heb wel een kwartier gewacht, maar tevergeefs. Buiten doet ie het echter wel snel, acceptabel dus aangezien ik binnen toch geen GPS nodig heb.

Geluid uit de headset die erbij krijgt zal vast slecht zijn, je moet ook gewoon je eigen (in-ear) dopjes gebruiken, het geluid via bijv SRS is dan echt heerlijk. Zelf kan ik er na 1,5 week nog steeds erg van genieten hoe SRS mijn muziek verbeterd.

De accu heb ik voor de rest weinig commentaar op, die is bij mij de ene keer schrikbarend goed en dan weer dramatisch snel leeg. Maar wanneer je de telefoon veel gebruikt is hij na een halve dag toch echt wel leeg, vooral muziek luisteren en internetten zal hem redelijk snel leeg krijgen.
Waar blijft de uitleg om hotmail aan de gang te krijgen?! :) Al meerdere keren naar gevraagd in dit topic.

Dat het geluid in vergelijking met jou vorige (niet genoemde) telefoon wel redelijk is, doet mij niets. :O
Dat het geluid te zacht is bij deze telefoon is inmiddels een feit. :P! Echter zijn gesprekken in een stlle omgeving wel te verstaan. De Stem in google navigatie is overigens gewoon te zacht. Settings staat gewoon op max volume.
En inderdaad een halve dag trekt deze batterij niet. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-06 10:04
Tsurany schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:17:
[...]
Je telefoon is gewoon een telefoon en als je een dictatoriale baas hebt zonder enig inzicht in managen kan je je telefoon uit zetten op je werk, maar dat heeft er niks mee te maken dat je telefoon op een laptop lijkt, dat heeft er alles mee te maken dat een telefoon, net zoals 10 jaar geleden, gewoon stroom nodig heeft om bereikbaar te zijn.
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:17:
[...]

Het pad naar een wereld waar elk apparaat ook nog duizend andere apparaten is omdat het wat eigenschappen deelt. Dat pad wordt bewandeld door mensen die bij Apple werken, klinkt heel leuk in een speech maar slaat verder nergens op.

Niet iedere tweaker werkt in de ICT ( Hint ), en als medewerkers met telefoons zitten te spelen steeds dan verminderd dat de productie. Maar ik snap nu wat je bedoeld ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:59:
[...]

Niet iedere tweaker werkt in de ICT ( Hint ), en als medewerkers met telefoons zitten te spelen steeds dan verminderd dat de productie. Maar ik snap nu wat je bedoeld ja.
Weet je wat productie verminderd? Werknemers die niks mogen behalve werken. Een beetje toegeven, die paar minuten dat een telefoon interessant is, levert een stuk meer gelukkige werknemers op die een stuk minder stiekem doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Jamievanm schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:18:
-Soms traag!

Slechte accuduur!

Bedrijfstijd: 4:05 Standby-tijd 3:20

Accuniveau 4/10

Daar schieten de tranen mij van in de ogen.
Mijn toestel is nooit traag, hij is supersnel en iedereen die ik spreek die hem mag uitproberen vindt hem ook erg snel. Mocht hij eventjes onverhoopt traag worden, hop een reboot en klaar is kees. Probeer anders eens een factory reset.

Daarnaast is de GPS prima. Tuurlijk doet hij het binnen niet, de meeste GPS apparaten krijgen pas ontvangst als je buiten bent.

Tenslotte ben ik ook nog eens blij met de batterijduur. Heb hem nu een tijdje, hij gaat beduidend langer mee dan toen ik hem net had en ik vind hem bijna gelijkwaardig aan mijn Touch HD qua accuduur. d:)b dus.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:00:
[...]

Weet je wat productie verminderd? Werknemers die niks mogen behalve werken. Een beetje toegeven, die paar minuten dat een telefoon interessant is, levert een stuk meer gelukkige werknemers op die een stuk minder stiekem doen.
Offtopic

Ik ben werknemer bij een Sociaal (WSW) werkbedrijf en nou kan niet zeggen dat je daar niks mag hoor, ik krijg notabene a betaald, terwijl ik nog niet aan werk ben ( Wel moet ik eraan voor onderzoeken momenteel en heb binnenkort afspraak met de ICT afdeling van het bedrijf ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-07 08:27
Jamievanm schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:33:
[...]

Waar blijft de uitleg om hotmail aan de gang te krijgen?! :) Al meerdere keren naar gevraagd in dit topic.
Ja en dat is dus precies het probleem...

Zoek zelf en gij zult vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Jamievanm schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:33:
[...]

Dat het geluid in vergelijking met jou vorige (niet genoemde) telefoon wel redelijk is, doet mij niets. :O
Dat het geluid te zacht is bij deze telefoon is inmiddels een feit. :P! Echter zijn gesprekken in een stlle omgeving wel te verstaan. De Stem in google navigatie is overigens gewoon te zacht. Settings staat gewoon op max volume.
Ik heb niks bijzonders gedaan om hem aan de gang te krijgen, ik heb tijdens de 1e setup gewoon mijn hotmail account toegevoegd, echt niks speciaals. Ik maak overigens geen gebruik van Exchange of push, misschien dat je het daar over hebt? Dat heb ik namelijk nog niet geprobeerd.

Verder heb je gelijk, de vergelijking is natuurlijk een beetje krom, dus laat ik het zo zeggen: Naar mijn idee is er niks mis met het volume van het geluid. Het navigeren met google heb ik ook nog niet gedaan, ik heb er namelijk navigon opgezet. Werkt prima en is goed te verstaan!

Edit: Nog even over dat geluid dus, als je naar instellingen gaat en vervolgens naar geluid kan je op volume klikken. Hier kan je alle verschillende kanalen harder of zachter zetten, als je notification op vol zet moet het geluid bij het navigeren beter te horen zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Maarten00 op 02-11-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 31-07 20:56
Gisteren mijn Desire HD laten vallen toen ik uit de auto stapte.. :( Nu is de cover beschadigd van de simkaart en SDkaart. Ik heb HTC al benaderd maar die wijzen mij door naar een site waar ik het onderdeel niet op kant terug vinden... Iemand een idee waar ik dit losse onderdeel krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:44

Leviathan23

I am the proof....

er is een systeemupdate beschikbaar....weet niet of dit al gemeld was

hij veranderd daarna naar softwareversie 1.32.405.6 ipv 1.32.405.3

geen idee wat deze zal doen maar ben erg benieuwd!

deze update veranderd niets aan je huidige bestanden.....pfff

[ Voor 18% gewijzigd door Leviathan23 op 02-11-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het nodig is om een internet abonnement te hebben om GPS aan het werken te krijgen?
Mijn B+S+W abbo gaat pas volgende week in dus ik kan nog niet met de telefoon bellen, sms'en of internetten.

Ik heb al geprobeerd om een rondje door het dorp te fietsen om de GPS aan het werk te krijgen maar het lukt maar niet, er blijft staan : Zoeken naar GPS (of iets dergelijks). Ook om een stuk met de auto te rijden zorgt niet dat het gaat werken.

Is het misschien dat er eerst een 3G verbinding moet zijn om de locatie ongeveer te weten en dat dan de telefoon over gaat op GPS? of is er iets mis met mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Leviathan23 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:03:
er is een systeemupdate beschikbaar....weet niet of dit al gemeld was

hij veranderd daarna naar softwareversie 1.32.405.6 ipv 1.32.405.3

geen idee wat deze zal doen maar ben erg benieuwd!

deze update veranderd niets aan je huidige bestanden.....pfff
Staat in het vorige topic ja, deze update verbetert Youtube en responsiveness van het scherm als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:44:
Weet iemand of het nodig is om een internet abonnement te hebben om GPS aan het werken te krijgen?
Mijn B+S+W abbo gaat pas volgende week in dus ik kan nog niet met de telefoon bellen, sms'en of internetten.

Ik heb al geprobeerd om een rondje door het dorp te fietsen om de GPS aan het werk te krijgen maar het lukt maar niet, er blijft staan : Zoeken naar GPS (of iets dergelijks). Ook om een stuk met de auto te rijden zorgt niet dat het gaat werken.

Is het misschien dat er eerst een 3G verbinding moet zijn om de locatie ongeveer te weten en dat dan de telefoon over gaat op GPS? of is er iets mis met mijn telefoon?
Het is niet nodig, maar het helpt wel met een snellere verbinding door eerst gps gegevens te downloaden. Maar eerste keer fix kan even duren, als je een minuutje of twee stil staat zou hij die echter wel moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 12:10
Qua GPS fix heb ik altijd binnen een aantal seconde een fix.. een rondje door het dorp fietsen zou dus niet nodig hoeven zijn... krijg je zowel met google maps als htc locations geen GPS fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:44:

Je moet wel mobiel netwerk hebben, maar mobiel internet is er niet voor nodig. De HTC Desire HD heeft namelijk een a-gps, dus via GSM masten maak je contact met satellieten of zoiets dergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:06:
[...]

Je moet wel mobiel netwerk hebben, maar mobiel internet is er niet voor nodig. De HTC Desire HD heeft namelijk een a-gps, dus via GSM masten maak je contact met satellieten of zoiets dergelijk.
Nee, onzin. a-gps is iets totaal anders. Gsm masten helpen bij het sneller verzorgen van een fix, maar er zit nog steeds gewoon een gps ontvanger in waarmee je de signalen ophaalt. A-gps is assisted gps waarbij het woord 'assisted' betekent dat het ondersteund wordt door andere bronnen.
Mobiel netwerk helpt dus, is absoluut niet noodzakelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 02-11-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:19:
[...]

Nee, onzin. a-gps is iets totaal anders. Gsm masten helpen bij het sneller verzorgen van een fix, maar er zit nog steeds gewoon een gps ontvanger in waarmee je de signalen ophaalt. A-gps is assisted gps waarbij het woord 'assisted' betekent dat het ondersteund wordt door andere bronnen.
Mobiel netwerk helpt dus, is absoluut niet noodzakelijk.
Okay sorry wist ik niet, want mijn iPhone 3g moest ik altijd op mobiel netwerk hebben want anders werkte de gps niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brentnl schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:05:
Qua GPS fix heb ik altijd binnen een aantal seconde een fix.. een rondje door het dorp fietsen zou dus niet nodig hoeven zijn... krijg je zowel met google maps als htc locations geen GPS fix?
Ik had al eens eerder stil gestaan bij ons op de binnenplaats maar dat hielp niet.
bij google maps heb ik nog niet geprobeerd omdat ik dan een internetverbinding nodig heb, en dat heb ik op het moment buiten nog niet.

Maar ik heb nog totaal geen mobiel netwerk, hier ligt het dus niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Ik lees net op XDA dat mensen hun DHD traag vinden,.. lag hebben
Hebben julie hier ook last van ?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=826507

Reden
Android 2.2 (FRF85B) /init process always eating 100% CPU (Is wel een andere mobile met 2.2) http://www.google.com/sup...id=7da0c666e8ffbc36&hl=en

Nu weet ik niet of het waar is maar meer mensen hebben hier last van
Maar wat is julie mening hierover na paar dagen gebruik (Dus zonder reboot enz enz) werkt hij dan nog steeds soepel of word hij dan traag ?

Paar mensen zeggen op XDA dat ze HTC een bericht gaan sturen omdat hij zo traag word

[ Voor 73% gewijzigd door Colors op 02-11-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik vindt mijn HTC Desire HD niet traag hoor, werkt vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
stijnos1991 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:13:
[...]

Ja en dat is dus precies het probleem...

Zoek zelf en gij zult vinden.
Jij hebt wss geen Desire HD, wat je hier te zoeken hebt met degelijke reacties begrijp ik niet.

@ Post boven de mijne.

Ik heb in dit topic idd al gezegd dat de Telefoon soms traag is.!
Een reboot verhelpt dit dan overigens wel, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamievanm schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:03:
[...]

Jij hebt wss geen Desire HD, wat je hier te zoeken hebt met degelijke reacties begrijp ik niet.
Dus? Dat iemand het in z'n hoofd haalt zo'n arrogante reactie op een forum te plaatsen is gewoon verbazingwekkend, dan is het niet meer dan terecht dat hij naar Google doorverwezen wordt.

http://www.androidworld.n...ync-account-aanmaken.html
Eerste hit op 'hotmail desire HD'. Hele topic doorlezen, niet enkel de eerste post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamievanm schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:03:
Ik denk dat je eens de fout bij jezelf moet zoeken dan bij een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
Tsurany schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:14:
[...]

Dus? Dat iemand het in z'n hoofd haalt zo'n arrogante reactie op een forum te plaatsen is gewoon verbazingwekkend, dan is het niet meer dan terecht dat hij naar Google doorverwezen wordt.

http://www.androidworld.n...ync-account-aanmaken.html
Eerste hit op 'hotmail desire HD'. Hele topic doorlezen, niet enkel de eerste post.
Sorry, maar in dat topic staat geen oplossing voor de standaard geinstalleerde mailclient. Een andere app heb ik al geinstalleerd. Naarstig zoek ik naar de relevantie van jou post... :9~ Haal een DHD en probeer het eens.

Arrogante reactie? Actie==>reactie he!
Ga je nog meer van onze tijd verpesten?!

[ Voor 12% gewijzigd door Jamievanm op 02-11-2010 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Ik heb het idee dat er bij gesprekken ik iets hoor mee rammelen in de speaker. Alsof die opgeblazen is of er iets los tussen zit. Heeft een van jullie dit ook en zou dit reden zijn om hem te ruilen?

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 20:08
Hier geen last van lag of iets dergelijks maar wel iets anders vreemds,
Bij het scrollen in de aplicatie lijst hakelt hij altijd bij het laatste stuk (helemaal onderaan dus)

Meer mensen hier last van, want anders wordt het een hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik even niet terug kan vinden... weet iemand of de wifi ook op 5ghz werkt of alleen op 2.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
rcarter schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:51:
Hier geen last van lag of iets dergelijks maar wel iets anders vreemds,
Bij het scrollen in de aplicatie lijst hakelt hij altijd bij het laatste stuk (helemaal onderaan dus)

Meer mensen hier last van, want anders wordt het een hard reset.
Had hier in het begin veel last van. Nu na 5 dagen ook nog vaak. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jamievanm op 02-11-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:59
Voor de nieuwe OTA update. (voor bovenstaande replies, misschien even idee om te updaten en te rebooten dan? 1.132.405.6)

op XDA wordt verteld in meerdere reply's dat er in de benchmarks een stijging is te zien van de scores naar 2045, en de lag weg is. Ook lijkt proximity sensor probleem weer verbeterd te zijn. Dat schijnt dus de better control te wezen :9
I did notice a little better performance after the latest update, thought it was fine before but now feels like the phone is fully awake Tested benchmarks and a nice boost, im happy Those small lags i felt before seams to be gone to, nice.

Never had a problem with proximitything, so i cant say but i guess they fixed it. Wow HTC does a great job of taking care of us, i feel more secure now and may well stay with HTC in the future if they keep this good service.

[ Voor 7% gewijzigd door Soullancer op 02-11-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Laatst online: 25-07 08:46
Jamievanm schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:06:
[...]

Had hier in het begin veel last van. Nu na 5 dagen ook nog vaak. :)
Dus je hebt er last van
Oke er zijn dus meer mensen waarbij de DHD traag word

Op de site van XDA hebben mensen al een bericht gestuurd naar HTC
En als wij dat ook nou doen..., Komt er mischien een update voor de snelheid ofzo

@StormingSoul
Net gelezen op XDA en jou bericht :)

HTC is echt goed bezig... TOP !!
(Alleen jammer dat de DHD overval uitverkocht is en dat de levertijd ongeveer 1á2 weken is)

[ Voor 44% gewijzigd door Colors op 02-11-2010 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Colors schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:11:
[...]

Dus je hebt er last van
Oke er zijn dus meer mensen die hier last van hebben

Op de site van XDA hebben mensen al een bericht gestuurd naar HTC
En als wij dat ook nou doen..., Komt er mischien een update voor de snelheid ofzo
Lees me berichtje hierboven even :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:28:
[...]

Ik had al eens eerder stil gestaan bij ons op de binnenplaats maar dat hielp niet.
bij google maps heb ik nog niet geprobeerd omdat ik dan een internetverbinding nodig heb, en dat heb ik op het moment buiten nog niet.

Maar ik heb nog totaal geen mobiel netwerk, hier ligt het dus niet aan?
Ik heb ook nog geen mobiel netwerk en was ook bang dat mijn gps het niet deed. Ik heb uiteindelijk mijn gps even aangehouden terwijl ik van het station naar mijn huis liep en toen deed hij het halverwege plotseling wel. Die cold fix zonder mobiel breedband duurt denk ik gewoon vrij lang, maar als hij hem eenmaal heeft dan is hij gewoon goed in orde. Ik zou dus nog eens proberen een tijdje (10 minuten was het voor mij) buiten te lopen met je phone in je hand, terwijl je een beetje door de map scrolled, zodat hij niet op screenlock gaat. Als hij op screenlock gaat zet hij bij mij namelijk de gps uit.
Ik ben er vrijwel zeker van dat hij het dan gewoon doet.

Ik kan die update overigens nog steeds niet downloaden via wifi. Ik hoorde dat iemand hem wel kon vinden met mobiel breedband maar niet met wifi, dus ik heb het idee dat ik zal moeten wachten totdat mijn abonnement op donderdag in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkampstra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-03 18:15
Blijkbaar is erg veel software geregeld. Laat al uw ongenoegen over de telefoon op dit forum achter, maar laat het ook weten aan HTC. Traag werken, slecht geluid, slechte aansluitingen, accu problemen, gps problemen. Alleen wanneer HTC de problemen kent kunnen ze er iets aan doen. Ik wacht dan nog even tot er een hele goede batch DHD's komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Vandaag dan eindelijk mijn nieuwe SIM kaart binnen gekregen en geactiveerd.
Het activeren duurde wel 1,5uur langer dan op de site van T-Mobile stond aangegeven maar is gelukkig toch nog gelukt.

Tijdens mijn werk (van 18.00 tot 22.00) had ik de HD gewoon in mijn broekzak en was er niks aan de hand. Toen ik thuis kwam even een paar smsjes gestuurd en 4x gebeld. Ik ging even achter de computer zitten, legde m'n HD op m'n bureau voor me en na een minuut zat ik weer naar het boot scherm te kijken. conclusie: mijn random reboot probleem is niet opgelost met een nieuw toestel en ook niet met een nieuwe simkaart :(
Ik vind het erg vreemd dat ik tot nu toe de enige ben in dit topic die dit probleem heeft (toch?), en dat dan ook nog eens met 2 verschillende DHD's en 2 verschillende simkaarten.
De instellingen Network Mode (bij Network Settings) had ik de hele tijd op GSM staan en ik heb dus T-Mobile, waarmee ik hier thuis eigenlijk altijd vrijwel vol bereik heb op GSM mode. De DHD is overigens gekocht bij BelCompany (en bij een ander filiaal geruild voor een nieuwe met precies hetzelfde probleem).
Ik blijf het een raar probleem vinden, omdat mijn HD niet spontaan reboot wanneer er geen simkaart in het toestel zit. Wat me overigens opviel was dat ik een sms kreeg die al 5 minuten daarvoor verzonden was (5 minuten geen bereik?) en de DHD vlak na het ontvangen van die sms opeens rebootte.

Is er iemand die nog een mogelijke verklaring heeft voor dit irritante probleem?

[ Voor 4% gewijzigd door Wekko306 op 02-11-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Raar, ik zat nog niet eens op 1.32.405.3 terwijl Geplande controle aan staat. Hoort dit wel te werken? Nu moet ik eerst daar naar toe voordat ik naar 1.32.405.6 kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Tsunami schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:54:
Raar, ik zat nog niet eens op 1.32.405.3 terwijl Geplande controle aan staat. Hoort dit wel te werken? Nu moet ik eerst daar naar toe voordat ik naar 1.32.405.6 kan...
Waarschijnlijk checkt hij niet zo vaak, het is natuurlijk ook niet nodig om elke dag ofzo op een update te checken, zo vaak zullen ze geen updates uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
Hoe zit het eigenlijk met rooten van de Desire HD?
Ik hoefde niks te rooten om spelletjes/ Motonav te installeren, gedownload vanaf pc.

De update installed, applicatiemenu hakkelt nog steeds (onderin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
mkampstra schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:26:
Blijkbaar is erg veel software geregeld. Laat al uw ongenoegen over de telefoon op dit forum achter, maar laat het ook weten aan HTC. Traag werken, slecht geluid, slechte aansluitingen, accu problemen, gps problemen. Alleen wanneer HTC de problemen kent kunnen ze er iets aan doen. Ik wacht dan nog even tot er een hele goede batch DHD's komt
- Traag werken // geen last van
- slecht geluid // geen last van
- slechte aansluitingen // niet opgemerkt
- accu problemen // gaat makkelijk een hele dag mee, dus geen last an
- gps problemen // na 5sec een fix noem ik geen probleem

kortom,succes met wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Ah, ik heb nu ook 1.32.405.6, ik moest eerst updaten naar 1.32.405.3 voordat ik naar de volgende kon updaten.
Ik heb het idee dat hij nu nog net even iets soepeler loopt! Maar ik rule het placebo effect ook niet uit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-07 12:34
Jamievanm schreef op woensdag 03 november 2010 @ 01:41:
Hoe zit het eigenlijk met rooten van de Desire HD?
Ik hoefde niks te rooten om spelletjes/ Motonav te installeren, gedownload vanaf pc.

De update installed, applicatiemenu hakkelt nog steeds (onderin).
Rooten gaat heel simpel met VISIONary. Zo heb ik mbv nog een andere app de HTC installed apps die ik niet gebruik gedisabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

dhhdante schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:45:
[...]

Rooten gaat heel simpel met VISIONary. Zo heb ik mbv nog een andere app de HTC installed apps die ik niet gebruik gedisabled.
ik heb de stappen gevolgd maar krijg het niet voor elkaar sommige apps te disablen?? wat doe ik fout??

pm disable etc.....daarna krijg ik wel de melding Killed maar ze blijven bestaan......idee?

heb dus eerst via VISIONary geroot....daarna via terminal console de commando's gegeven maar helaas.....

[ Voor 10% gewijzigd door Leviathan23 op 03-11-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-07 13:57

MM99

That is the way I am!

Gisteren formulier besteld om HTC Desire HD te bestellen. Nu ik dit topic zo lees, vraag me af of ik de formulier wel moet invullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Ozhan99 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:18:
Gisteren formulier besteld om HTC Desire HD te bestellen. Nu ik dit topic zo lees, vraag me af of ik de formulier wel moet invullen..
elk nieuw high-end toestel heeft wel wat.....het wordt vast opgelost maar daar dien je geduld voor te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 01:24
De problemen die zich nu voordoen zijn exemplarisch, ik draai nu al meer dan 2 weken probleemloos met de DHD. En ik moet eerlijk zeggen, het is mijn beste toestel tot nu toe. De accu gaat bij mijn incl bellen en internetten, GPS fix meer dan een dag mee....

Ik kan hem echt van harte aanbevelen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Dag,

Kan ik adfree installeren mbv visionary?
Of blijfven de advertenties dan niet weg omdat de root acces maar tijdelijk is?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 08:37
Het is overigens wel opvallend dat de bezitters van deze telefoon niet echte 'jubelaars' zijn. Ieder klein gebrek wordt breed uitgemeten en er wordt maar weinig gesproken hoe leuk/goed men het toestel vindt.

Nu is het natuurlijk zo dat je voor 500+ euro wel een en ander verwacht, en het is ook terecht dat er gesproken wordt over eventuele problemen. Echter, er komen vrijwel dagelijks mensen in dit topic langs die door de pagina's lange klaagzangen het beeld krijgen dat de DHD bijkans van ellende uit elkaar valt zodra ze de doos openen. En dat is opzich toch wel gek, gezien het toestel in mijn ogen helemaal geweldig is: 0 problemen, werkt érg snel en de behuizing is erg degelijk zonder noemenswaardige kieren, scheve camera's of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
garagaholic schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:58:
Het is overigens wel opvallend dat de bezitters van deze telefoon niet echte 'jubelaars' zijn. Ieder klein gebrek wordt breed uitgemeten en er wordt maar weinig gesproken hoe leuk/goed men het toestel vindt.

Nu is het natuurlijk zo dat je voor 500+ euro wel een en ander verwacht, en het is ook terecht dat er gesproken wordt over eventuele problemen. Echter, er komen vrijwel dagelijks mensen in dit topic langs die door de pagina's lange klaagzangen het beeld krijgen dat de DHD bijkans van ellende uit elkaar valt zodra ze de doos openen. En dat is opzich toch wel gek, gezien het toestel in mijn ogen helemaal geweldig is: 0 problemen, werkt érg snel en de behuizing is erg degelijk zonder noemenswaardige kieren, scheve camera's of wat dan ook.
Tja.. En voor elke 'negatieve' post staat er een tegenover met een nogal hoog 'defend mode' gehalte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
AmonTobin schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:17:
[...]

Tja, en voor elke 'negatieve' post staat er een tegenover met een nogal hoog 'defend mode' gehalte.
Dat heeft er mijnziens mee te maken dat een aantal van de negative bezwaren volgens mij ook niet geheel op het toestel zijn af te schuiven. Voorbeeld, natuurlijk kost het veel energie wanneer je 3 uur met je telefoon aan het internetten bent. Het scherm staat dat vol continu aan. Dit gebruikt veel meer energie dan een gewoon belletje, alleen al omdat dan het toestel het scherm uitschakeld.

Het scherm verbruikt nu eenmaal het meeste energie, het is dan ook niet reeel om te verwachten met een dergelijk stroom verbruik, wat door de gebruiker wordt veroorzaakt, de DHD voor nog meer dan een dag aan
energie in z'n accu heeft zitten.

Natuurlijk een defecte sensor ik ververlend, een afdekklepje vanaf de fabriek wat niet goed sluit moet opgelost worden. Ik heb echter het idee dat dit soort problemen nu al minder voor komen. HTC heeft laten zien ze goed aan te pakken. Wanneer ik dit alles bekijk met hoe Sony-Ericcsson het heeft gedaan met de Xperia X1 kan ik niet anders zeggen dat HTC tot op heden een dikke pluim verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Elk toestel heeft dingetjes die even niet lekker werken in het begin. De hele discussie over het scherm doet er niet toe omdat er geen vergelijkbaar toestel is qua specs met een ander type scherm. HTC is altijd de eerste met Android updates, heeft verder goede service en het is vrij open om het een en ander aan te passen.

Als je een AMOLED scherm wilt hebben, dan moet je de Samsung Galaxy S kopen, ga je voor design, dan kies je voor een iPhone (al is dat voor mij niet de mooiste telefoon).

De HTC Desire HD is een uitstekende telefoon als je optimaal gebruik wilt maken van Android op een 4,3 inch scherm en een snelle processor.

Bovendien zijn de genoemde minpunten in de review ook subjectief.

- kieren in de behuizing (hebben meerdere mensen die ik ken, geen last van en kan met een bepaalde zending te maken hebben)
- De telefoon wiebelt op tafel door de camera die uitsteekt (ik doe niets met de telefoon als hij op tafel ligt en als ik die 1 of 2 keer wel wat doe, voel ik de telefoon niet wiebelen
- De positie van de camera lens (ook hier hebben veel mensen juist geen last van
- Proximity sensor-issues (deze zijn ook bij een klein gedeelte bekend en inmiddels opgelost)

Elke telefoon heeft zo zijn kinderziektes, er worden er namelijk miljoenen verkocht en ze werken niet allemaal 100% super, maar de vraag is wat je met de telefoon wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 08:37
AmonTobin schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:17:
[...]

Tja.. En voor elke 'negatieve' post staat er een tegenover met een nogal hoog 'defend mode' gehalte.
Als dat echt zo zou zijn, snap ik niet waarom er zo vaak mensen voorbij komen die zeggen dat ze na het lezen van het topic gaan twijfelen over de aanschaf van een DHD.

Het is verder niet bedoeld als defensieve post, meer een vaststelling van hetgeen ik zie. Ik zie het verder ook niet zo voor me dat 'we' als forum als een soort vooruitgeschoven post van de marketing/sales afdeling van HTC werken. Als iedereen bijvoorbeeld wél zou zitten te juichen hier, ondanks tekortkomingen, zou ik daarover hetzelfde gezegd hebben :).

Maar goed, het zal wel inherent aan een forum zijn denk ik dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashadar
  • Laatst online: 16-11-2024

Mashadar

Drie maal is scheepsramp

Ik heb mijn toestel los zonder abbo gekocht en zit nog op versie 1.28.405.1. Het gekke is dat ik geen enkele updatemelding krijg (ook niet bij handmatig controleren of *#*#CHECKIN#*#*).

Toch spreekt die 10% meer prestatie van de laatste OTA mij toch ook erg aan. Heeft iemand al geprobeerd handmatig te updaten?

Canon 7D, Canon 70-200L f4, Tamron 28-75 f2.8, Canon 10-22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
garagaholic schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:58:

Maar goed, het zal wel inherent aan een forum zijn denk ik dan :+
Exact, lees de reacties binnen de Iphone forums maar eens. Wanneer je fanboy's wil mee maken moet je daar eens kijken......
Mashadar schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:59:
Ik heb mijn toestel los zonder abbo gekocht en zit nog op versie 1.28.405.1. Het gekke is dat ik geen enkele updatemelding krijg (ook niet bij handmatig controleren of *#*#CHECKIN#*#*).

Toch spreekt die 10% meer prestatie van de laatste OTA mij toch ook erg aan. Heeft iemand al geprobeerd handmatig te updaten?
Yup, gisteren gedaan, ik had de alle eerste update er al op staan, nu gisteren dmv. handmatig updaten via de instellingen menu de update gevonden en geinstalleerd.

Hier werkt het dus.....

[ Voor 50% gewijzigd door Bullet NL op 03-11-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hoort hier niet.

[ Voor 73% gewijzigd door RoD op 03-11-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

@Leviathan23, @Bullet NL en @Ezequiel: hemm, wrs heeft het indd te maken met het feit dat mensen sneller zeggen dat ze ontevreden zijn dan dat tevreden zijn. thnx voor jullie reactie. *gaat formulier invullen om Desire HD te bestellen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashadar

Mashadar

Drie maal is scheepsramp

Blijkbaar is de OTA niet voor mijn toestel bedoeld. Dan maar handmatig zoals vroegah;), via de SD kaart.

Ik kan alleen niet makkelijk de 1.32.405.3 update vinden (deze moet voor 1.32.405.6), heeft iemand deze beschikbaar?

[brentnl] Ik heb via wifi en 3g geen update kunnen vinden

Het was even zoeken, maar ik denk dat ik de link heb gevonden:
http://fotadl.htc.com/OTA...leasef3xogq2juqkgt3v5.zip

[ Voor 33% gewijzigd door Mashadar op 03-11-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
Mashadar schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:34:
Blijkbaar is de OTA niet voor mijn toestel bedoeld. Dan maar handmatig zoals vroegah;), via de SD kaart.

Ik kan alleen niet makkelijk de 1.32.405.3 update vinden (deze moet voor 1.32.405.6), heeft iemand deze beschikbaar?
Heb je verbinding gemaakt via wifi of gprs/3g/h om naar updates te zoeken? Met wifi vond hij bij namelijk ook niets...

En als dat niet lukt; ik zou niet weten hoe ik je kan helpen aan de update voor op je sd kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
garagaholic schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:58:

Opzich ben ik het met je eens dat veel mensen misschien vrij negatief reageren. Zelf ben ik erg blij met de DHD op 2 belangrijke punten na: hij herkent soms spontaan m'n simkaart niet meer en hij reboot soms opeens. Het lijkt me logisch dat wanneer je zulke problemen hebt met een toestel van ruim 500 euro dat je postscript negatief klinken.
Ik ga in ieder geval meteen terug naar de winkel op mijn DHD voor de 2e keer te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Wekko306 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:33:
[...]

Opzich ben ik het met je eens dat veel mensen misschien vrij negatief reageren. Zelf ben ik erg blij met de DHD op 2 belangrijke punten na: hij herkent soms spontaan m'n simkaart niet meer en hij reboot soms opeens. Het lijkt me logisch dat wanneer je zulke problemen hebt met een toestel van ruim 500 euro dat je postscript negatief klinken.
Ik ga in ieder geval meteen terug naar de winkel op mijn DHD voor de 2e keer te ruilen.
Het lijkt me een lastig probleem, echter ik volg dit topic nu al een tijdje, ook op andere website waar over de DHD geschreven wordt lees is. Jou probleem komt nu niet echt als regelmatig naar voren.

De DHD zal ongetijfeld in grote hoeveelheden worden en zijn geproduceert. Een probleem als dat wat jij hebt kan daarom ook altijd zich voor doen. Gewoon contact op nemen met je verkoper en hem omruilen voor een ander exemplaar. Het is volgens mij niet zo dat de DHD veel vuldig de problemen laat zien die jij omschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
vinnieminnie schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:38:
Ah, ik heb nu ook 1.32.405.6, ik moest eerst updaten naar 1.32.405.3 voordat ik naar de volgende kon updaten.
Ik heb het idee dat hij nu nog net even iets soepeler loopt! Maar ik rule het placebo effect ook niet uit :')
Benchmark resultaten zijn wel omhoog gegaan :o Dus misschien niet zoveel placebo als we denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Iemand dit al geprobeerd die ook last heeft van kieren met het SD/SIM klepje?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=827091

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmonTobin schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:37:
Iemand dit al geprobeerd die ook last heeft van kieren met het SD/SIM klepje?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=827091
Dit werkt niet voor mij, want ik heb alleen de kier, zonder dat het klepje iets uitsteekt naar buiten.

Ik denk het volgende:
Tijdens de fabricage van de telefoon wordt de hardware van onder in de aluminium behuizing geschoven.
Echter is de hardware met nét iets meer dan een halve millimeter niet ver genoeg erin geschoven, en verklaart alle 3 symptomen:

- Kiertje tussen bovenkant scherm en aluminium behuizing.
- Kiertje MicroSD/SIM klepje, omdat de hardware nét iets te ver uitsteekt uit de aluminium behuizing.
- Camera zit te laag achter de lens

Ik weet eigenlijk wel zeker dat dit deze 3 symptomen met zich mee brengt, want alle afstanden zijn precies die +halve millimeter. Vooral het microSD/SIM klepje spreekt boekdelen, want de enige mogelijke reden waarom de ruimte daar zit is omdat de hardware gewoon nét te veel uit de behuizing steekt.

Voor diegenen die zeggen dat we te veel zeiken: Het is een absolute toptelefoon, en zou absoluut geen andere willen. Ik ben er voor de rest naast de zachte speakers dan ook zeer tevreden mee, maar deze problemen dienen wel opgelost te worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Bullet NL schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:13:
[...]

Het lijkt me een lastig probleem, echter ik volg dit topic nu al een tijdje, ook op andere website waar over de DHD geschreven wordt lees is. Jou probleem komt nu niet echt als regelmatig naar voren.

De DHD zal ongetijfeld in grote hoeveelheden worden en zijn geproduceert. Een probleem als dat wat jij hebt kan daarom ook altijd zich voor doen. Gewoon contact op nemen met je verkoper en hem omruilen voor een ander exemplaar. Het is volgens mij niet zo dat de DHD veelvuldig de problemen laat zien die jij omschrijft.
Dat is ook wat ik in mijn vorige post gezegd heb, dat ik het zo raar vind dat ik de enige in dit topic ben met dit probleem en dan nog eens met 2 verschillende DHD's. Zojuist ben ik weer langs de winkel geweest en zodra ze een nieuwe levering binnenkrijgen kan ik weer langs komen voor mijn 3e DHD :P
Op XDA zijn er overigens inmiddels een paar andere mensen met soortgelijke problemen, en dus is het geen heel veelvuldig voorkomend probleem.

Zijn er overigens meer mensen hier die T-Mobile gebruiken op hun DHD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:05:
[...]

Dit werkt niet voor mij, want ik heb alleen de kier, zonder dat het klepje iets uitsteekt naar buiten.

Ik denk het volgende:
Tijdens de fabricage van de telefoon wordt de hardware van onder in de aluminium behuizing geschoven.
Echter is de hardware met nét iets meer dan een halve millimeter niet ver genoeg erin geschoven, en verklaart alle 3 symptomen:

- Kiertje tussen bovenkant scherm en aluminium behuizing.
- Kiertje MicroSD/SIM klepje, omdat de hardware nét iets te ver uitsteekt uit de aluminium behuizing.
- Camera zit te laag achter de lens

Ik weet eigenlijk wel zeker dat dit deze 3 symptomen met zich mee brengt, want alle afstanden zijn precies die +halve millimeter. Vooral het microSD/SIM klepje spreekt boekdelen, want de enige mogelijke reden waarom de ruimte daar zit is omdat de hardware gewoon nét te veel uit de behuizing steekt.

Voor diegenen die zeggen dat we te veel zeiken: Het is een absolute toptelefoon, en zou absoluut geen andere willen. Ik ben er voor de rest naast de zachte speakers dan ook zeer tevreden mee, maar deze problemen dienen wel opgelost te worden.
Ja, ik heb me ook een ongeluk zitten prutsen om dat klepje er goed op te krijgen toendertijd. Had volgens mij ook de methode geprobeerd die in dat topic staat beschreven, zonder succes. Maar goed, wellicht dat ik toch op e.o.a manier iets anders deed waardoor het net niet lukte. Aangezien het wel lijkt te werken voor een aantal mensen, dacht ik dat het wellicht ook voor sommigen hier een uitkomst kan bieden.

Sowieso is het natuurlijk belachelijk om van een "user error" te spreken wanneer je zo specifiek te werk moet gaan om een klepje er goed op te krijgen (helemaal aangezien het ook niet in de manual staat beschreven). Daarnaast ben ik geneigd te denken dat dit voor een deel van de toestellen wellicht de oplossing is, maar dat andere toestellen hier geen baat bij hebben en er wellicht iets meer aan de hand is zoals jij dat in jouw post beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wekko306 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:15:
[...]
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Wekko306 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:15:
[...]
Ik bel op dit moment nog via T-Mobile ja, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Sagaris schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:27:
[...]

Ik bel op dit moment nog via T-Mobile ja, waarom?
Omdat ik dan weet dat mijn reboots en sim-probleem dus niet aan één of ander netwerk probleem met T-Mobile liggen. Mijn simkaart is het ook niet, dus dan moet het probleem toch echt aan de DHD zelf liggen.
Overigens vertelde de verkoper mij dat ze niet weten wanneer er een nieuwe levering komt aangezien er 'problemen zijn of waren met enkele onderdelen'. Ik hoop dus dat mijn nieuwe DHD van een volgende batch is en in ieder geval geheel probleemloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollerskater
  • Laatst online: 29-04 10:07
Wekko306 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:47:Omdat ik dan weet dat mijn reboots en sim-probleem dus niet aan één of ander netwerk probleem met T-Mobile liggen. Mijn simkaart is het ook niet, dus dan moet het probleem toch echt aan de DHD zelf liggen.
Overigens vertelde de verkoper mij dat ze niet weten wanneer er een nieuwe levering komt aangezien er 'problemen zijn of waren met enkele onderdelen'. Ik hoop dus dat mijn nieuwe DHD van een volgende batch is en in ieder geval geheel probleemloos is.
Even speciaal voor jouw mijzelf bij Tweakers aangemeld om je te laten weten dat je niet de enige was met spontane reboot problemen! Had hetzelfde met mijn Desire HD die ik vorige week binnenkreeg. Updates en hard resets mochten niet baten. Het werd zelfs zo bont dat de DHD alleen nog maar rebootte, ik kreeg niet eens meer de kans om verder dan het sim-unlock scherm te komen.

Ik had hem direct van T-mobile besteld dus na overleg met helpdesk is hij weer retour gegaan en sinds gisteren een nieuwe. Vooralsnog het probleem niet meer gezien, maar deze keer ook niet gelijk geupdate. Wie weet dat het daar nog mis kan gaan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wekko306 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:47:
[...]
[...]

Omdat ik dan weet dat mijn reboots en sim-probleem dus niet aan één of ander netwerk probleem met T-Mobile liggen. Mijn simkaart is het ook niet, dus dan moet het probleem toch echt aan de DHD zelf liggen.
Een volgende 'batch' kan nog weleens heel lang duren. Die telefoon rolt natuurlijk met duizenden stuks tegelijk van de band af, voordat die lichting helemaal verkocht is duurt wel even. Dus ze kunnen wel met een nieuwe levering komen, maar vooralsnog krijgt iedereen natuurlijk een toestel uit de eerste lichting.

Ik had gisteravond overigens ook wat problemen met mijn simkaart in het toestel. Maar vandaag geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashadar

Mashadar

Drie maal is scheepsramp

Zoals ik al eerder melde kan ik geen OTA vinden/forceren. Hebben meer mensen dit probleem op hun toestel?

Ik heb geprobeerd de update te installeren via de bootloader, maar dit lukt niet omdat de update niet wordt goedgekeurd. Het enige wat ik nog kan bedenken is een update via de 'goldcard' methode. Maar dit is is wel een hoop gedoe zeg:(
(OTA is leuk....maar als het niet werkt dan heb je wel meteen gezeur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Lollerskater schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:08:
[...]

Even speciaal voor jouw mijzelf bij Tweakers aangemeld om je te laten weten dat je niet de enige was met spontane reboot problemen! Had hetzelfde met mijn Desire HD die ik vorige week binnenkreeg. Updates en hard resets mochten niet baten. Het werd zelfs zo bont dat de DHD alleen nog maar rebootte, ik kreeg niet eens meer de kans om verder dan het sim-unlock scherm te komen.

Ik had hem direct van T-mobile besteld dus na overleg met helpdesk is hij weer retour gegaan en sinds gisteren een nieuwe. Vooralsnog het probleem niet meer gezien, maar deze keer ook niet gelijk geupdate. Wie weet dat het daar nog mis kan gaan. :?
Hmm ik ben dus inderdaad niet de enige, helaas voor jou. Mijn eerste DHD vertoonde het probleem overigens al voordat ik een update had geinstalleerd en daarna ook nog. Voor mijn 2e DHD geldt hetzelfde verhaal, en ook de 2e update verhelpt het probleem niet. Inderdaad heeft een hard reset uitvoeren ook geen nut aangezien ik dat met beide DHD's al gedaan had.
joblamie schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:09:
[...]

Een volgende 'batch' kan nog weleens heel lang duren. Die telefoon rolt natuurlijk met duizenden stuks tegelijk van de band af, voordat die lichting helemaal verkocht is duurt wel even. Dus ze kunnen wel met een nieuwe levering komen, maar vooralsnog krijgt iedereen natuurlijk een toestel uit de eerste lichting.

Ik had gisteravond overigens ook wat problemen met mijn simkaart in het toestel. Maar vandaag geen last meer van gehad.
Tja het hoeft natuurlijk geen volgende batch te zijn maar het zou leuk zijn als het een exemplaar is zonder kier en waarbij de camera wel recht gemonteerd zit, en natuurlijk zonder het spontane rebooten en simkaart probleem.

Momenteel gebruik ik weer mijn oude telefoon aangezien ik nu dus constant mijn DHD zou moeten controleren of ik wel bereikbaar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Dit hoort hier niet.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 03-11-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 19:15
brentnl schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:55:
[...]

Heb je verbinding gemaakt via wifi of gprs/3g/h om naar updates te zoeken? Met wifi vond hij bij namelijk ook niets...

En als dat niet lukt; ik zou niet weten hoe ik je kan helpen aan de update voor op je sd kaart...
Waarom krijgt een gedeelte van ons wel de nieuwe firmware en sommige van ons niet? Ik heb bijvoorbeeld de .3 versie maar als ik zoek naar een update vind hij bij mij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mgear schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:32:
[...]

Waarom krijgt een gedeelte van ons wel de nieuwe firmware en sommige van ons niet? Ik heb bijvoorbeeld de .3 versie maar als ik zoek naar een update vind hij bij mij niets.
Zal waarschijnlijk te maken hebben met hardware revisies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Aha, er is een nieuwe topic gestart.
Daar gaan we allemaal verder praten!

HTC Desire HD - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-07 01:15

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:47:
[...]

Zal waarschijnlijk te maken hebben met hardware revisies.
Nu al?

[ Voor 10% gewijzigd door Cybergamer op 03-11-2010 19:25 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
HTC Desire HD - Deel 2
Daar graag verder :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.

[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Accessoires mogen hier