Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 18:47

duderuud

Sliden is koel

FeaR1986 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 23:44:
Vraagje met betrekking tot de e-mail:
...
De vragen:
  • Weet iemand hoe ik de SMTP van KPN Hi in kan stellen. Alles wat ik op het internet gevonden heb van mail.kpn.nl; smtp.kpnplanet.nl; en ga zo maar verder werkt niet. Dus als iemand de instellingen heeft...
  • Klopt het dat de GMail-applicatie geen cijfers laat zien met hoeveel e-mail je hebt. Want als dat zo is dan laat ik de gewone mail-applicatie mijn @gmail.com wel ontvangen. Wel een ranzige manier, maar die cijfers zijn nu eenmaal handig :)
  • Waar kan je instellen hoe vaak je telefoon je account checked op e-mail. Kan dat niet vinden op één of andere manier.
• Sorry, gebruik ik zelf niet
• Klopt, worden niet getoond. Heel irritant. Doorsturen is idd de beste optie imo
• Email (dus niet Gmail): Ga naar je mail dan Menu->Meer->Instellingen->Verzenden en ontvangen->Updatefrequentie

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:09

FeaR

In GoT we trust

duderuud schreef op maandag 01 november 2010 @ 01:04:
[...]

• Sorry, gebruik ik zelf niet
• Klopt, worden niet getoond. Heel irritant. Doorsturen is idd de beste optie imo
• Email (dus niet Gmail): Ga naar je mail dan Menu->Meer->Instellingen->Verzenden en ontvangen->Updatefrequentie
Puntje één is niet eens zo heel erg als dat niet werkt. Heb het nu toch werkend via de @gmail.com. Maar mocht iemand het weten van de SMTP van KPN Hi...

Apart wel dat de Gmail applicatie een dergelijke optie mist, want het is toch verdomd handig. Maar heb tot op heden nog niets kunnen vinden wat de Gmail applicatie beter/meer doet dan de gewone e-mail applicatie dus ik laat het lekker zo.

Frequentie nu ook gevonden, bedankt. Ik moet er nog wel aan wennen dat je met 99% van de applicaties dus met de "menu" knop in het menu van de applicatie komt. Heb jaren met Samsung gewerkt en dan was "menu" gewoon het hoofdmenu. Dus uit gewoonte druk ik niet vaak in applicaties op de knop.
Heb de instellingen nu op elke 15 minuten staan, maar wellicht wordt dat elke 30 minuten. Moet eerst even aankijken wat het met de accuduur doet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je niet echt helpen omdat ik je vraag niet zo goed begrijp maar hier toch een kleine poging.

De ingebouwde mail client vindt ik maar niks, ik gebruik K9 welke een fork is van de ingebouwde client, werkt een stuk beter.
http://code.google.com/p/k9mail/

Verder je vraag over KPN SMTP. Dat moet als volgt zijn.
server uitgaande mail: mail.kpnplanet.nl (als die niet werkt probeer smtp.hiway.nl)
server inkomende mail: pop.kpnplanet.nl
smtp-poort: 25
inkomende serverpoort: 110
SMTP-validatie aan
aanmdelding. bev.APOP : Uit
inlognaam: mailadres (dus: jouwnaam@kpnplanet.nl)

Oh en zover ik weet zit er bij een KPN mobiel abbonement standaard geen mailbox bij. Je moet een account hebben bij een van de ADSL providers (die aangesloten zijn via KPN) om gebruik te maken van de mail diensten van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Hulde aan dit forum. Ik had een vraag, heb eerst even goed gelezen op de eerste en laatste 5 pagina's en ik denk dat ik de oplossing heb gevonden. Waarvoor dank. Ik ga het probleem niet bewust proberen te creeren maar ik had echt een baggerprobleem.

Er draaiden wat apps op de achtergrond en ik heb aardig wat youtube zitten kijken. Met het verlaten van youtube deed de telefoon raar. hij werd zo traag dat ik niets meer kon. Ik heb opnieuw opgestart. Maar dan laad hij je geheugenstatus ook weg een haalt dit weer op. Hierdoor heeft opnieuw opstarten helemaal geen zin!

Ik dacht dat ik een app killer moest downloaden (maar las hierover dat de stop optie ook bij instellingen staat, waarvoor nogmaals dank). Maar omdat ik in een screenlock zat en mijn telefoon zo traagwas reageerde hij niet meer op het ontgrendelen van mijn scherm... OOOHHHHhhh. ik heb de batterij moeten verwijderen om weer te kunnen starten.

In het vervolg zal ik youtube of mijn andere laatste gebruikte zware programma proberen te killen. Hopelijk werkt dit want je battartij eruit gaat lastig. Als ik weer een vastloper heb kom ik trouwens ook wel even bij jullie terug omdat ik vind dat dit eigenlijk niet hoort en er misschien wel iets mis aan het gaan is.

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmarc
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-01-2021
Henkpaulus schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 21:56:
Ik heb het Forum in grote lijnen doorgenomen aangezien de in de 80 pagina's :) Ik ben namelijk erg benieuwd naar de kwaliteit van het foto en videogedeelte in het donker.
Die valt mij nogal tegen. Erg veel ruis. Hier is een beginnende Flickr groep
http://www.flickr.com/groups/1575055@N22/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op maandag 01 november 2010 @ 01:10:
[...]

Apart wel dat de Gmail applicatie een dergelijke optie mist, want het is toch verdomd handig. Maar heb tot op heden nog niets kunnen vinden wat de Gmail applicatie beter/meer doet dan de gewone e-mail applicatie dus ik laat het lekker zo.
Zoek in de market naar gmail count, is een widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 17:01
MorgothG schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:42:
Hulde aan dit forum. Ik had een vraag, heb eerst even goed gelezen op de eerste en laatste 5 pagina's en ik denk dat ik de oplossing heb gevonden. Waarvoor dank. Ik ga het probleem niet bewust proberen te creeren maar ik had echt een baggerprobleem.

Er draaiden wat apps op de achtergrond en ik heb aardig wat youtube zitten kijken. Met het verlaten van youtube deed de telefoon raar. hij werd zo traag dat ik niets meer kon. Ik heb opnieuw opgestart. Maar dan laad hij je geheugenstatus ook weg een haalt dit weer op. Hierdoor heeft opnieuw opstarten helemaal geen zin!

Ik dacht dat ik een app killer moest downloaden (maar las hierover dat de stop optie ook bij instellingen staat, waarvoor nogmaals dank). Maar omdat ik in een screenlock zat en mijn telefoon zo traagwas reageerde hij niet meer op het ontgrendelen van mijn scherm... OOOHHHHhhh. ik heb de batterij moeten verwijderen om weer te kunnen starten.

In het vervolg zal ik youtube of mijn andere laatste gebruikte zware programma proberen te killen. Hopelijk werkt dit want je battartij eruit gaat lastig. Als ik weer een vastloper heb kom ik trouwens ook wel even bij jullie terug omdat ik vind dat dit eigenlijk niet hoort en er misschien wel iets mis aan het gaan is.
Het probleem is niet zozeer dat ie 'zwaar' is, maar dat ie bugged is en 100% cpu (of om en nabij de) gaat gebruiken wanneer je een video niet helemaal uit laat spelen en dus voor 't einde ervan op de terugknop drukt. Gebeurt overigens alleen als je de update hebt gedownload en dus niet met de 'standaard' jijbuis client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:12
garagaholic schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:41:
[...]

Het probleem is niet zozeer dat ie 'zwaar' is, maar dat ie bugged is en 100% cpu (of om en nabij de) gaat gebruiken wanneer je een video niet helemaal uit laat spelen en dus voor 't einde ervan op de terugknop drukt. Gebeurt overigens alleen als je de update hebt gedownload en dus niet met de 'standaard' jijbuis client.
Je kunt dit "probleem" ontwijken, door eerst de video te pauzeren, en daarna op terug te drukken.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrijgDeMeuk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-09 16:44
MorgothG schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:42:

Nondeju, dat had de mijne ook, echter starte deze na het verwijderen van de batterij niet meer op. Flink aan t balen nu, moet m gaan terug sturen naar VF. Achja, dat weekje langer met de Magic moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
schaapiej schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 02:54:
[...]

Zorg dat bij onder toetsenbord instellingen swype hebt aangevinkt.
Instellingen > Taal en toetsenbord > Swype

Dan als je een bericht wilt typen (swypen) je vinger even op het tekstvak houden, loslaten en op invoermethode klikken, daar swype selecteren! ;)
Jaa eindelijk. Wel even wennen aan dat swypen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Puntje één is niet eens zo heel erg als dat niet werkt. Heb het nu toch werkend via de @gmail.com. Maar mocht iemand het weten van de SMTP van KPN Hi...
Waarom werkt het niet? Omdat je een verkeerde SMTP server gebruikt. Wanneer je bij een internet provider een mail verstuurd moet je inderdaad de uitgaande server van je provider gebruiken. Bij mobiel ligt het anders daar wordt je mail niet gecheckt en dus moet jij je eigen SMTP server van het des betreffende provider nemen. Gebruik die dus van online.nl, dan zou het moeten werken.
[...]
Deze optie is er wel degeleijk. Ga naar je gmail en doe het volgende: Menu -> Accounts -> Boven in staat het aantal Gmail Accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Centaur schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:11:
[...]

Ik had gisteren exact hetzelfde probleem. De 'oplossing' bleek voor mij vrij simpel gelukkig. Met de App 'Quick settings' (zal ongetwijfeld ook wel via de normale settings te doen zijn, maar zo heb ik het opgelost) heb ik bij volume control de 'Notification volume' op 7/7 gezet en nu is het behoorlijk hard.
De volume knop in Navigon zelf had hier geen invloed op.
Hij gaat nu een stuk harder inderdaad. Via de gewone settings kom je er ook . Trouwens wel fijne app die quick settings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

garagaholic schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:41:
[...]

Oke bedankt.. want ik had het weer en probeerde de app te stoppen maar dit deed niets. Is advanged taskkiller hier de oplossing. Of moet ik gewoon mijn jijbuis deinstalleren (die ik van de appmarkt heb)?? Graag hulp want dit is redelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-09 23:00
MorgothG schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:01:
[...]

Oke bedankt.. want ik had het weer en probeerde de app te stoppen maar dit deed niets. Is advanged taskkiller hier de oplossing. Of moet ik gewoon mijn jijbuis deinstalleren (die ik van de appmarkt heb)?? Graag hulp want dit is redelijk irritant.
Via instellingen -> applicaties, de update van youtube deïnstalleren. Dus niet de gehele app, maar enkel de update. Dan werkt het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
MorgothG schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:01:
[...]

Tja, de DHD wordt zo gruwelijk traag dat ik niet weet of ATK enig nuttig (snel) resultaat biedt. Zoals net onder mijn reactie gezegd kun je ook de video pauzeren alvorens je op 'back' drukt. Da's dus een quick 'n dirty fix voor het probleem waarvoor je anders inderdaad de jijbuis app update moet deinstalleren. Als je de app erafgooit heb je overigens helemaal geen YT client meer, dus als je die vaak gebruikt kun je beter de pauze-methode gebruiken :).

edit:
Zie net dat je ook updates kan deinstalleren. Had dit niet verwacht gezien de market bij updates altijd zegt "versie X wordt vervangen door de nieuwe versie"...

[ Voor 10% gewijzigd door garagaholic op 01-11-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-10 09:37
garagaholic schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:09:
[...]

Tja, de DHD wordt zo gruwelijk traag dat ik niet weet of ATK enig nuttig (snel) resultaat biedt. Zoals net onder mijn reactie gezegd kun je ook de video pauzeren alvorens je op 'back' drukt. Da's dus een quick 'n dirty fix voor het probleem waarvoor je anders inderdaad de jijbuis app update moet deinstalleren. Als je de app erafgooit heb je overigens helemaal geen YT client meer, dus als je die vaak gebruikt kun je beter de pauze-methode gebruiken :).

edit:
Zie net dat je ook updates kan deinstalleren. Had dit niet verwacht gezien de market bij updates altijd zegt "versie X wordt vervangen door de nieuwe versie"...
Je kan de youtube app zelfs helemaal niet compleet verwijderen, dus de update verwijderen is inderdaad de enigste optie. Daarna werkt ie trouwens ook weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreklaver
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-02 15:31
Er komen in mijn telefoonboek steeds entries terug die ik eerder verwijderd heb, maar snap niet waar die vandaan komen en dus wat ie synchroniseert. Waar kunnen die nummers vandaan komen? staan niet in mijn gmail account voor zover ik kan zien, en ze staan ook niet op htcsense (voor zover die site werkt). Ik ben benieuwd of iemand dit ook heeft, of heeft gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Laatst online: 24-09 10:07
Enigste of enige optie? Ik denk dat je de tweede optie bedoeld.

@ Video/foto in het donker, naar mijn idee foto's zeer overbelicht! Dit terwijl de telefoon automatisch bepaald hoeveel licht hij moet schijnen. Misschien te verhelpen met een update. :)
Video kan ik niet veel over zeggen, vond het niet veel voorstellen. Veel ruis enzo.

Iemand met een goede applicatie voor het opnemen van gesprekken?! Zonder speakerphone graag. ! :)

En nu we het toch over SMTP hebben!

Ik heb voor de uitgaande server:
smtp.live.com
Poort 25 of 587 (beide geprobeerd)
Validatie aan.
Gebruikersnaam: jouwnaam@hotmail.com
wachtwoord: password

Toch wilt deze niet verbinden met de server. Zodoende kan ik geen uitgaande mails versturen.

Iemand die hulp kan bieden?

[ Voor 27% gewijzigd door Jamievanm op 01-11-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opnemen van gesprekken kan niet, mag niet van Google =) (enige optie is dus via de speaker)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Update verwijderd! thanks! _/-\o_

Raar trouwens dat een update problemen brengt. Updates horen zaken op te lossen. ligt waarschijnlijk aan de 8255 proc vs. de 8250 proc.

Nou ja, als de de voorop loopt vang je het meeste wind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:50
CLB schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:49:
Opnemen van gesprekken kan niet, mag niet van Google =) (enige optie is dus via de speaker)
Ook niet als je een Root hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
CLB schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:49:
Leuk is dat... Omdat het (waarschijnlijk) in een aantal staten/landen verboden is om op te nemen zónder toestemming te vragen/het te vermelden laat google die functie er maar uit.. Ik heb dat op mn oude WM toestel regelmatig gebruikt als ik (lange) gesprekken had waarvan ik wat details moest onthouden. Érg handig als je in de trein/auto zit en niet snel over iets anders beschikt om snel aantekeningen te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 08:04
garagaholic schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:57:
[...]

Leuk is dat... Omdat het (waarschijnlijk) in een aantal staten/landen verboden is om op te nemen zónder toestemming te vragen/het te vermelden laat google die functie er maar uit.. Ik heb dat op mn oude WM toestel regelmatig gebruikt als ik (lange) gesprekken had waarvan ik wat details moest onthouden. Érg handig als je in de trein/auto zit en niet snel over iets anders beschikt om snel aantekeningen te maken..
het is in nederland ook verplicht het bij het begin van het gesprek te melden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
darkpluisje schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:03:
[...]

Dat weet ik, maar daarmee is het onmogelijk maken van het opnemen van een gesprek toch niet een logische stap van google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 23:03

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Jamievanm schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:47:
Toch wilt deze niet verbinden met de server. Zodoende kan ik geen uitgaande mails versturen.

Iemand die hulp kan bieden?
En als je het als exchange server instelt?

Hostnaam: m.hotmail.com
Gebruikersnaam: naam@live.nl/hotmail.com
Wachtwoord: ********
SSL: ingeschakeld
Domein:

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien zag Google de bui al hangen als ze het zouden toestaan, heel wat mensen die er over zouden vallen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel of ik de DHD ga aanschaffen maar ik heb nog wat vraagjes omtrent het beeldscherm;

- volgens de review(s) is het scherm niet zo super, vooral in vergelijking met de S-AMOLED, niet dat het mij veel boeit wát er voor een scherm in zit, ik wil wel zeker weten dat de kleuren mooi uitzien. hoe zit dat ? hebben mensen last van de 'vlakke' kleurweergave ?

en hoe zit het met de camera module die uitsteekt ? is het echt zo erg dat je hem niet normaal op tafel kunt leggen ? ben erg benieuwd hiernaar.

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:32

Hoite

Goed verhaal

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:25:
Ik twijfel of ik de DHD ga aanschaffen maar ik heb nog wat vraagjes omtrent het beeldscherm;

- volgens de review(s) is het scherm niet zo super, vooral in vergelijking met de S-AMOLED, niet dat het mij veel boeit wát er voor een scherm in zit, ik wil wel zeker weten dat de kleuren mooi uitzien. hoe zit dat ? hebben mensen last van de 'vlakke' kleurweergave ?

en hoe zit het met de camera module die uitsteekt ? is het echt zo erg dat je hem niet normaal op tafel kunt leggen ? ben erg benieuwd hiernaar.

alvast bedankt :)
Het makkelijkste lijkt me om even naar de winkel te gaan om hem te bekijken, ik vind de kleuren zelf wel mooi en stoor me niet aan een vermeende waas(ik zie hem zelf niet namelijk).
Je kan de telefoon wel op tafel leggen, maar dan gaat typen niet meer zo goed door het gewiebel, ikzelf heb hem toch altijd in de hand, dus ook hier stoor ik me niet aan.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:50

Het beste kan je zelf even gaan kijken naar het scherm in een winkel ofzo. Je ziet het verschil eigenlijk alleen als je het scherm van de Desire HD naast een andere telefoon met S-AMOLED houd.
Als je hem op tafel legt dan wiebelt de telefoon een beetje door de camera die uitsteekt. Zoek ook eens op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je telefoon op tafel leggen om er op te typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:26
darkpluisje schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:03:
[...]

Naar mijn weten mag je als je zelf deelnemer aan het gesprek bent het gewoon opnemen zonder dat je het die andere hoeft te melden.. maarja als dat ergens anders weer anders is snap ik de keuze van Google zeker!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:12:
Waarom zou je telefoon op tafel leggen om er op te typen?
Niet typen perse, maar een game zoals Bubble Defence (tower defence) kan prima met een telefoon die enkel op tafel ligt. Maar ik zal toch een hoes aanschaffen waardoor dat geen probleem meer zal zijn, een leren flip hoes waarschijnlijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
schaapiej schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:13:
[...]

Naar mijn weten mag je als je zelf deelnemer aan het gesprek bent het gewoon opnemen zonder dat je het die andere hoeft te melden.. maarja als dat ergens anders weer anders is snap ik de keuze van Google zeker!
Nouja, Google brengt android niet uit voor één specifieke markt. En ik vraag me af of er ergens wetten/regels zijn gesteld die het nadrukkelijk verbieden om een telefoon te hebben die opnamefunctionaliteit biedt.

Het is hoe dan ook de verantwoordelijkheid van de gebruiker om te vermelden dat hij/zij een gesprek opneemt. Het bevreemdt mij dat google deze beslissing blijkbaar al voor me heeft genomen, zeker omdat ze android als zijnde open en rijk aan keuzes profileren. Van dat imago brokkelt, bij mij persoonlijk, weer wat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Áh okay, nee ookal zat die camera er, ik zie het praktische nut niet van in, zelfs met iPhone die plat is wiebelde de telefoon bij aanraken van touchscerm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkah
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-05 19:23
Tot nu toe wordt er weinig gezegd over de geluidskwaliteit van deze telefoon. Wel dat muziek over de luidsprekers ruk is. En werd er niet ook geklaagd over het geringe volume? Maar niets over de kwaliteit van spraak over de luidspreker (aan het oor) of luidsprekers (handsfree). Spraakkwaliteit en volume zijn belangrijke voor slechthorenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Ik persoonlijk vind het scherm er scherp en natuurlijk uit zien. Ik heb in de winkel de SGS en iPhone 4 zitten bekijken, maar vond het nou niet echt veel beter ofzo. Tuurlijk, al zet je een oversaturated scherm naast een 'normaal' scherm, zal het normale scherm er altijd 'bleekjes' uitzien, maar als je het op zich bekijkt, is het scherm meer dan prima. Doet me een beetje denken aan de volgende situatie:

Zet eens een gemiddeld muziekje op en gooi de hoge tonen flink omhoog. In het begin zal het even schel zijn, maar na een uurtje schiet de gewenning er al flink in. Zet na dat uurtje een ander muziekje op dat perfect afgemixed en gemastered is, maar zet eerst de hoge tonen weer terug op normaal niveau..

"Hey, verrek...dat klinkt voor geen meter. Wat een doffe boel! Hoe kan dat nou?!" Rara..

[ Voor 4% gewijzigd door AmonTobin op 01-11-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 08:04
[...]

Nee je bent verplicht aan het begin van het gesprek als eerste te melden dat het telefoongesprekken opgenomen kan worden (je hoeft geen zekerheid te stellen) en je mag alleen gesprekken opnemen waar je zelf aan deelneemt. Je moet dus aan allebei de eisen voldoen.

Hoe zit het trouwens met de geluidskwaliteit met oordopjes? Wil hem ook als mp3 spelert gebruiken..

[ Voor 7% gewijzigd door darkpluisje op 01-11-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:43:
[...]

Nee je bent verplicht aan het begin van het gesprek als eerste te melden dat het telefoongesprekken opgenomen kan worden (je hoeft geen zekerheid te stellen) en je mag alleen gesprekken opnemen waar je zelf aan deelneemt. Je moet dus aan allebei de eisen voldoen.

Hoe zit het trouwens met de geluidskwaliteit met oordopjes? Wil hem ook als mp3 spelert gebruiken..
Als een iPhone gehad hebt en de bagger oordopjes gebruikt hebt die bij iPhone komen, denk ik dat deze die bij HTC Desire HD toch beter zijn in geluidskwaliteit en die afstandbediening op headset werkt ook goed, beter dan dat dubbel geklik op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:59:
[...]

Als een iPhone gehad hebt en de bagger oordopjes gebruikt hebt die bij iPhone komen, denk ik dat deze die bij HTC Desire HD toch beter zijn in geluidskwaliteit en die afstandbediening op headset werkt ook goed, beter dan dat dubbel geklik op de iPhone.
Erger nog..driedubbel geklik (previous nummer). Erg vervelend idd. Kwam er laatst trouwens pas achter dat je met die iPhone afstandsbediening ook nog kan ffwd'en/rewind'en.. :|

[ Voor 12% gewijzigd door AmonTobin op 01-11-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bkah schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:10:
Tot nu toe wordt er weinig gezegd over de geluidskwaliteit van deze telefoon. Wel dat muziek over de luidsprekers ruk is. En werd er niet ook geklaagd over het geringe volume? Maar niets over de kwaliteit van spraak over de luidspreker (aan het oor) of luidsprekers (handsfree). Spraakkwaliteit en volume zijn belangrijke voor slechthorenden.
De luidspreker voor aan het oor is over het algemeen wel goed, maar had ook wel iets harder gekund.
De luidsprekers voor muziek e.d. is echt ronduit zacht te noemen, en klink erg high-pitched. Als je gesproken navigatie aan hebt in de auto, hoor je het nauwelijks of niet. Ook klinken telefoongesprekken over de luidsprekers veel te zacht.

Hier een vergelijking tussen de N95 en de Desire HD luidsprekers:
YouTube: Zachte high-pitched speakers HTC Desire HD vergeleken met N95

Hierin houd ik de N95 ook even op zo'n 1.5 meter afstand van de camera, maar de N95 overstemt nog steeds de Desire HD in mijn kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:48:
[...]

De luidspreker voor aan het oor is over het algemeen wel goed, maar had ook wel iets harder gekund.
De luidsprekers voor muziek e.d. is echt ronduit zacht te noemen, en klink erg high-pitched. Als je gesproken navigatie aan hebt in de auto, hoor je het nauwelijks of niet. Ook klinken telefoongesprekken over de luidsprekers veel te zacht.

Hier een vergelijking tussen de N95 en de Desire HD luidsprekers:
YouTube: Zachte high-pitched speakers HTC Desire HD vergeleken met N95

Hierin houd ik de N95 ook even op zo'n 1.5 meter afstand van de camera, maar de N95 overstemt nog steeds de Desire HD in mijn kamer.
Ik betwijfel of het nog beter word als je de DHD langer gebruikt (wat wel het geval was bij mijn Logitech Z4 boxen ..die moesten blijkbaar even inspelen :9 ).. Maar of HTC hier verder nog wat mee gaat doen ? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StormingSoul schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:53:
[...]Maar of HTC hier verder nog wat mee gaat doen ? ;(
Daarom raad ik iedereen die dit als een probleem ervaart aan om contact op te nemen met de HTC klantenservice. Des te meer mensen dit doen, des te eerder er een respons op zal zijn.

HTC klantenservice NL: 020 7157310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmarc
  • Laatst online: 22-01-2021
[...]

Iemand ervaring met Total Recall call?
http://www.getjar.com/mob...-recorder-for-htc-evo-4g/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StormingSoul schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:53:
[...]

Ik betwijfel of het nog beter word als je de DHD langer gebruikt (wat wel het geval was bij mijn Logitech Z4 boxen ..die moesten blijkbaar even inspelen :9 ).. Maar of HTC hier verder nog wat mee gaat doen ? ;(
BELLEN/MAILEN/KLAGEN !!
En wie weet word het geluid mischien harder/beter kwaliteit gezet met een updatje ofzo (wat ik echt hoop)
Zelf iphone/galaxy/F480/X10/Dell streak klinken allemaal beter deze komt eens niet in buurt hiervan

Ik hoop echt dat HTC het volume harder zet met een update
Als iedereen nou is mailtje ofzo gaat sturen !!
Of als iemand het tegen Mark Moons gaat zeggen ofzo (zou echt niet weten hoe maarja)
Ik heb hem nog niet maar ik heb het geluid wel gehoord !!

Kan iemand mij vertellen hoe de ringtone is ?
Hoor je hem in stad als hij afgaat bijvoorbeeld ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkah
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-05 19:23
Zo'n zacht geluid uit de luidsprekers is toch echt wel een probleem. Ik kan nog niet klagen want ik heb het toestel nog niet. En gezien het zachte geluid zal hij er mogelijk ook niet komen. Voorlopig houd ik dit topic in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
Ja ik met de trial. Werkt Prima, maar is alleen met speakerphonefunctie. Gaat dan ook automatisch op speakerphone.

@ Pop3 hotmail.

Ik weet niet precies wat bedoelt wordt met exchange server, maar ik de server veranderd naar smtp.hotmail.com, m.hotmail.com, m.live.com enzo. Niks werkte. :) poort 25/587 geprobeerd!

[ Voor 21% gewijzigd door Jamievanm op 01-11-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:21:
[...]

BELLEN/MAILEN/KLAGEN !!
En wie weet word het geluid mischien harder/beter kwaliteit gezet met een updatje ofzo (wat ik echt hoop)
Zelf iphone/galaxy/F480/X10/Dell streak klinken allemaal beter deze komt eens niet in buurt hiervan

Of als iemand het tegen Mark Moons gaat zeggen ofzo (zou echt niet weten hoe maarja)

Zijn er niet van die #*# codes net zoals bij de oude samsungs waarmee je het geluid kan veranderen 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:21:
[...]

BELLEN/MAILEN/KLAGEN !!

Heb net gebeld en zegt die gast zo dat het geluid bij die van hem erg sterk is. Dus vraag me af of het bij iedereen kut is dat geluid of bij een paar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:32

Hoite

Goed verhaal

Jamievanm schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:31:
[...]

Ja ik met de trial. Werkt Prima, maar is alleen met speakerphonefunctie. Gaat dan ook automatisch op speakerphone.

@ Pop3 hotmail.

Ik weet niet precies wat bedoelt wordt met exchange server, maar ik de server veranderd naar smtp.hotmail.com, m.hotmail.com, m.live.com enzo. Niks werkte. :) poort 25/587 geprobeerd!
Hotmail ondersteund sinds kort ook Exchange, dus als ik jou was zou ik dat instellen. de instellingen daarvoor zijn vrij gemakkelijk te vinden op de internetz.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chadi schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:33:
[...]

Heb net gebeld en zegt die gast zo dat het geluid bij die van hem erg sterk is. Dus vraag me af of het bij iedereen kut is dat geluid of bij een paar?
Dat zou kunnen wegens de behuizing die niet goed ziet (en mischien is die van hem wel goed)
Maar mischien bedoeld hij met de oortjes ipv uit de speaker ?

Maar volgens mij liegt hij gewoon want ik heb iedereen horen klagen dat het geluid juist slecht is uit de speaker en dan is hij de eerste die dan gaat zeggen dat het goed is (geloof er niks van)

Zo, heb net een mail naar HTC gestuurd, ben beniewd wat ze gaan zeggen
Ik hoop echt dat HTC met een update gaat komen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:41:
[...]

Dat zou kunnen wegens de behuizing die niet goed ziet (en mischien is die van hem wel goed)

Maar volgens mij liegt hij gewoon want ik heb iedereen horen klagen dat het geluid juist slecht is uit de speaker en dan is hij de eerste die dan gaat zeggen dat het goed is (geloog er niks van)

Zo heb net ook een mail naar HTC gestuurd ben beniewd wat ze gaan zeggen
Ik vindt geluid niet slecht uit de speakers, het verschilt gewoon per app! en daarbij zijn veel Nederlands sowieso half doof das gewoon een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Hoite schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:36:
[...]

Hotmail ondersteund sinds kort ook Exchange, dus als ik jou was zou ik dat instellen. de instellingen daarvoor zijn vrij gemakkelijk te vinden op de internetz.
Dat werkt echter helaas niet met de HTC mail client, om voor mij bijzonder onduidelijke redenen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 13:24
HTC staat erom bekend dat de ingebouwde telefoonspeaker ronduit kudt is. Deze vind ik zeker nog gemiddeld qua geluidproductie. Voor alle bekende (android) HTC telefoons (waaronder de G1) is door HTC geen update gekomen.

Vandaar dat ik ook verwacht dat HTC hier niets aan gaat doen. Wil je een goede speaker op je telefoon: Motorola Milestone naar mijn mening is op en top. Nokia doet vaak ook niet onder (athans de duurdere telefoons).

Als je terug zou lezen, had ik hierbij al twijfels, mij valt het geluid mee (overigens dat het in de HTC Music app goed werkt is omdat het daar Dolby Mobile kan gebruiken, het overige gaat via de libaudioflinger, deze heeft geen equalizer, en geeft het geluid rechtstreeks door aan de speaker zonder "verbetering" in het geluid)

Bij android <1.6 kon men door het veranderen van een bestand alsnog meer geluid halen uit het speakertje (het geluid werd gewoon opgeblazen), vanaf 2.0 is dit "niet" meer mogelijk.

De echte tweaker die hiervan last heeft zoekt de DSP Manager, en de git op voor libaudioflinger van cyanogenmod en compiled deze voor de HTC Desire HD... Moet je dr nog wel even voor zorgen dat /system/lib/ dingen kunnen worden weggeschreven ;).

En meneert bluff don, doe is even normaal, we zitten hier niet in groep 3.

[ Voor 17% gewijzigd door XiniX88 op 01-11-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:43:
[...]

Ik vindt geluid niet slecht uit de speakers, het verschilt gewoon per app! en daarbij zijn veel Nederlands sowieso half doof das gewoon een feit.
Whaha, maarja apps,.. ik heb het geluid via de speaker gehoord met een normaal mp3 nummer en het is gewoon echt te zacht mij mening
Ik had een HTC HD2 en die had zelf beter geluid
De HD2 had bij het begin problemen met het geluid (hoge/lage tonen) maar daarvoor was er al een update uit en het geluid was weer redelijk goed (HD2 klinkt gewoon stukke beter dan DHD
Daarom denk ik ook dat ze het bij DHD het geluid harder kunnen zetten

En zo niet, jammer dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:57:
[...]

Whaha, maarja apps,.. ik heb het geluid via de speaker gehoord met een normaal mp3 nummer en het is gewoon echt te zacht mij mening
Ik had een HTC HD2 en die had zelf beter geluid
De HD2 had bij het begin problemen met het geluid (hoge/lage tonen) maar daarvoor was er al een update uit en het geluid was weer redelijk goed (HD2 klinkt gewoon stukke beter dan DHD
Daarom denk ik ook dat ze het bij DHD het geluid harder kunnen zetten

En zo niet, jammer dan
In the end is het maar gewoon een telefoon, uit iPhone 3G kwam niet echt beter geluid hoor, dus ik ben daar tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:09
Ik wou zojuist in een sms "()" schrijven maar maakte een typo, ik schreef ")("
Kwam er als woordsuggestie "HTC_RUBD_v00.04.03_EricJ" te staan... wat een ontdekking op de maandagavond. Ben nog even zoekende naar de meerwaarde/reden hiervan maar goed. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Ik weet niet of iedereen hier last van, Misschien is het bij sommige inderdaad wel de behuizing die zorgt voor wat zachter/slechter geluid?

kan je de navigation van HTC trouwens in landscape modus doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 23:03

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:57:
[...]

En dat is maar goed ook. Ik kan mij er enorm aan storen als mensen "handsfree" muziek zitten te luisteren. Wat is er mis met een goeie hoofdtelefoon of oordoppen?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
StormingSoul schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:14:
Ik weet niet of iedereen hier last van, Misschien is het bij sommige inderdaad wel de behuizing die zorgt voor wat zachter/slechter geluid?

kan je de navigation van HTC trouwens in landscape modus doen? :?
Landscape kan. Maar die behuizing zit perfect. edit: Las navigon

Wat hij me wel vertelde is dat ze bezig zijn met een houder voor de DHD en een update waar het geluid in wordt behandeld. Of het bull is om mij tevreden te houden weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XiniX88 schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:55:
HTC staat erom bekend dat de ingebouwde telefoonspeaker ronduit kudt is. Deze vind ik zeker nog gemiddeld qua geluidproductie. Voor alle bekende (android) HTC telefoons (waaronder de G1) is door HTC geen update gekomen.

Vandaar dat ik ook verwacht dat HTC hier niets aan gaat doen. Wil je een goede speaker op je telefoon: Motorola Milestone naar mijn mening is op en top. Nokia doet vaak ook niet onder (athans de duurdere telefoons).

Als je terug zou lezen, had ik hierbij al twijfels, mij valt het geluid mee (overigens dat het in de HTC Music app goed werkt is omdat het daar Dolby Mobile kan gebruiken, het overige gaat via de libaudioflinger, deze heeft geen equalizer, en geeft het geluid rechtstreeks door aan de speaker zonder "verbetering" in het geluid)

Bij android <1.6 kon men door het veranderen van een bestand alsnog meer geluid halen uit het speakertje (het geluid werd gewoon opgeblazen), vanaf 2.0 is dit "niet" meer mogelijk.

De echte tweaker die hiervan last heeft zoekt de DSP Manager, en de git op voor libaudioflinger van cyanogenmod en compiled deze voor de HTC Desire HD... Moet je dr nog wel even voor zorgen dat /system/lib/ dingen kunnen worden weggeschreven ;).

En meneert bluff don, doe is even normaal, we zitten hier niet in groep 3.
? Hiermee bedoel ik niks mee he
Want als HTC het geluid harder kan zetten waarom niet dan ?
En meer mensen zijn er mee eens dat het geluid zacht is en dan komt jij met zo een opmerking (het eind)
HALLO mag ik hier nog mij mening geven over iets ?

Verder boeit het mij echt niet hoe het geluid dat zeg ik nog gelijk erbij maar als hun het kunnen verbeteren graag

En zo niet jammer dan dat boeit mij totaal niet (want dan koop je maar een nokia of SE ofzo)

Maarja als er paar niet tegen kunnen als er over de speaker word gepraat dan maar andere onderwerp
-------
Hoe bevalt julie het toestel na aantal dagen gebruik kan iemand hierover iets korts vertellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babyxl schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:17:
[...]

En dat is maar goed ook. Ik kan mij er enorm aan storen als mensen "handsfree" muziek zitten te luisteren. Wat is er mis met een goeie hoofdtelefoon of oordoppen?
Daar zeg je wat, spreek dat soort personen eens aan dan moet je vrezen voor je leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over Soundhound waarvan een beperkte versie van mee wordt geleverd met de DHD.
Ik heb Soundhound gekocht via de marketplace voor een kleine 3,50. Echter heb ik nu 2 soundhound iconen in mijn menu staan. Als ik de oude klik die er al was dan krijg ik een melding dat ie nu overschakeld naar de Soundhound Infinity versie. Klik ik op de nieuwe icoon dan start ie gewoon op zonder extra melding. Echter kan ik de eerste icoon niet verwijderen via applicaties. De verwijder knop is grijs. De versie bij de applicaties menu van de eerste Soundhound is 2.1.2b. De versie die ik heb gekocht via de marketplace is 2.2.6a
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen zodat ik gewoon 1 icoon overhoud in mijn menu?

Update:
Ik heb het programma weer verwijderd. Krijg in in ieder geval mijn geld terug. Volgens mij kun je pre-installed apps niet verwijderen. Dus als je een nieuwe app download waarvan er al een oude versie pre-installed is op de DHD krijg je 2 iconen. Je kunt volgens mij alleen een pre-installed app verwijderen als je DHD is geroot.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 22:18 . Reden: update. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand al bij T-mobile geweest om te kijken of zei hem al binnen hebben.
Want hun zoude hem officieel in week 44 binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 17:33

Roytoch

Nietes

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:58:
Is iemand al bij T-mobile geweest om te kijken of zei hem al binnen hebben.
Want hun zoude hem officieel in week 44 binnen krijgen.
Verschilt dat niet per winkel? Sowieso moet je [ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic hier wezen voor abboinfo, daar is veel meer te vinden over levertijden etcetera.
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:28:
[...]

Daar zeg je wat, spreek dat soort personen eens aan dan moet je vrezen voor je leven.
Haha ja klopt, vraag je of het zachter mag wordt je de trein uit gegooid... maar speakers zijn natuurlijk niet alleen voor muziek luisteren :) kan me voorstellen dat met een beetje gamen of als je thuis de boel aan hebt staan het wel prettig is dat je normaal geluid hebt.

Verder zag ik een eind terug al de suggestie om een progje als audio buddy te gebruiken waarmee je de sliders van media, ringer, alarm etc los kan instellen. Werkt dat helemaal niet bij de mensen die er last van hebben? Geluidsmanagement in Android is wat vreemd af en toe namelijk.
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:04:
ik snap nu niet dat er geen goede hoesjes zijn te krijgen voor de desire HD, overal waar je kijkt is het derde week november, ik heb NU een desire HD, ik wil NU een hoesje lol..

via de htc store mag je voor je hoesje van 15 euro 26 euro betalen door het opsturen etc.. wtf..
Kan je niet kijken voor hoesjes voor een HD2? Bijna zelfde formfactor, hoewel de HD2 iets compacter (millimetertje dunner en minder hoog volgens mij) is. Een ruimer zittende HD2 hoes zou dus prima bruikbaar moeten zijn voor een DHD.

[ Voor 65% gewijzigd door Roytoch op 01-11-2010 20:08 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap nu niet dat er geen goede hoesjes zijn te krijgen voor de desire HD, overal waar je kijkt is het derde week november, ik heb NU een desire HD, ik wil NU een hoesje lol..

via de htc store mag je voor je hoesje van 15 euro 26 euro betalen door het opsturen etc.. wtf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhhm, ik heb gewoon eentje via Ebay gekocht. De PO S550. Deze is gemaakt o.a. voor de DHD.
Was totaal iets van 17, - kwijt inclusief verzendkosten uit Engeland. Op de HTC site is ie volgens mij 26,- inclusief verzendkosten. Dus zeker de moeite waard om effe op Ebay te kijken. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 20:17 . Reden: Spelfout correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:16:
[...]

Uhhm, ik heb gewoon eentje via Ebay gekocht. De PO S550. Deze is gemaakt o.a. voor de DHD.
Was totaal iets van 17, - kwijt inclusief verzendkosten uit Engeland. Op de HTC site is ie volgens mij 26,- inclusief verzendkosten. Dus zeker de moeite waard om effe op Ebay te kijken. :)
mijn 2 hoesjes (zachte pouch en een leren hoesje) komen beide ook van ebay. Was totaal 10 euro kwijt voor deze twee hoesjes inclusief verzenden uit Hongkong. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je dit topic al gezien ?
Accessoires voor de HTC Desire HD
Heel veel tips en links voor accessoires, dat is ook de locatie voor verdere discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 18:59
Kreeg vandaag een update, ben hem nu aan het installeren. Weet iemand wat dit doet? Dit is de eerste keer dat ik een update krijg, zit op Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Powerkiwi schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:30:
Kreeg vandaag een update, ben hem nu aan het installeren. Weet iemand wat dit doet? Dit is de eerste keer dat ik een update krijg, zit op Vodafone.
Lees even een paar pagina's terug :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Een subtle warning voor onze navigatie enthousiasten:

Quoted van (mij): http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=8952862
Hi everyone,

I want to give out an alert to whomever thinks of buying subscriptions out of the upgrade section of the HTC Locations app.

The subscription "Traffic information" is NOT working. At least you expect traffic information to light up on the map, like Google Navigation does. But it doesn't the only thing that mentions something about traffic is the "Car Panel" settings. But thats only about when it should update the traffic info. Thus making traffic information totally useless.

Yet another expectation is that it should reroute your route to avoid traffic jams with this. It fails to do this either.

So my conclusion is you're buying vaporware here.

Support on this product is unbelievably bad. There is NO manual in the HTC Desire HD, Nor does Route 66 deliver instructions on how to use this crap piece of software that they call premium navigation.

HTC Support POV:
"Sorry, the locations app is build by a third party than HTC, namely Route 66. Please contact them for support on this.".
I can confirm this because whatever you buy from the locations app is processed and credited from Route 66.

So I went and call Route 66:
"Sorry, but the application is provided by HTC on your phone. We have nothing to do with this. The order you say is processed by us isn't ours. Please contact HTC for support on your purchase. *Hangs up phone*"

So Route 66 doesn't want to refund my purchase, in which they obviously got paid by me.

So my advice:
Don't buy anything from this scam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 18:59
StormingSoul schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:32:
[...]

Lees even een paar pagina's terug :?
Zie niks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Zoek in dit topic of Google dan even het update nummer, of het nieuwe software nummer. Zoek dit topic door op het woord 'update'. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas1983
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-01-2022
naNs schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:13:
Ik wou zojuist in een sms "()" schrijven maar maakte een typo, ik schreef ")("
Kwam er als woordsuggestie "HTC_RUBD_v00.04.03_EricJ" te staan... wat een ontdekking op de maandagavond. Ben nog even zoekende naar de meerwaarde/reden hiervan maar goed. 8)7
Dit viel mij ook al op, wat is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
babyxl schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:16:
[...]

En als je het als exchange server instelt?

Hostnaam: m.hotmail.com
Gebruikersnaam: naam@live.nl/hotmail.com
Wachtwoord: ********
SSL: ingeschakeld
Domein:
Geprobeerd!

Ik kom nu door de verificatie heen, maar bij naar mijn idee de laatste stap:'Account aanmaken' (instellen voltooien) krijg ik de foutmelding: 'Aaanmelden van account is mislukt, Probeer later opnieuw.' DIt over wifi en 3g!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Phoenix_the_II schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:35:
Een subtle warning voor onze navigatie enthousiasten:

Quoted van (mij): http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=8952862

[...]
Vond het sowieso al crappy. gebruik daaromn Navigon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Opzich is het wel leuk dat ik ook navigatie heb, zonder dat ik mijn mobiele internet moet aanspreken. Mijn mobiele netwerk gaat deze donderdag pas in, maar ik heb er mooi wel mijn weg naar huis mee gevonden vandaag en gisteren.

En het geluid mag inderdaad een stuk harder. Het niveau dat het nu kan behalen zou ik graag als gemiddeld niveau willen zien. Het is prachtig om hem aan je oor te houden en in je kamer met speakers via skype te praten of zoiets dergelijks. Helaas is het volume niet voldoende om mensen te verstaan indien er andere vormen van geluid tussen komen.

[ Voor 43% gewijzigd door vinnieminnie op 01-11-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Jamievanm schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:06:
[...]
Geprobeerd!

Ik kom nu door de verificatie heen, maar bij naar mijn idee de laatste stap:'Account aanmaken' (instellen voltooien) krijg ik de foutmelding: 'Aaanmelden van account is mislukt, Probeer later opnieuw.' DIt over wifi en 3g!
Dat klopt, daarom zei ik ook:
AmonTobin schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:53:
[...]

Dat werkt echter helaas niet met de HTC mail client, om voor mij bijzonder onduidelijke redenen.. :?
Is een bekend euvel van de HTC mail client.

[ Voor 3% gewijzigd door AmonTobin op 01-11-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
I see. Heb nu K9 email geinstalleerd! Daar met de exchange is het kwestie van email + w8woord invullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:09

Totaalgeflipt

De enige echte

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:00:
[...]

Zoek in de market naar gmail count, is een widget
Had hem ook even gedownload. Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 22:28
Jamievanm schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:06:
[...]

Geprobeerd!

Probeer eens "Improved email" van de market.
Ik gebruik deze voor Hotmail, aangezien ik de exchange al gebruik voor zakelijke email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Er zijn wat alternatieve mail clients, maar ik vind de HTC mail widget erg fijn. Best wel balen dus dat juist die niet werkt. Andere clients hebben geen widget, of ze zijn niet gratis. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik ben nog op zoek naar een RSS reader waarmee ik van het forum de rss feeds kan laden.

Gisteren mijn telefoon op de factory settings terug gezet en nu ziet mijn scene er weer uit zoals het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 22:28
AmonTobin schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:39:
Er zijn wat alternatieve mail clients, maar ik vind de HTC mail widget erg fijn. Best wel balen dus dat juist die niet werkt. Andere clients hebben geen widget, of ze zijn niet gratis. :(
Klopt, maar Improved email gebruikt de standaard froyo email app, dacht ik. In froyo kun je gewoon meerdere activesync clients aanmaken, alleen helaas niet in sense. Aardige is dat je agenda/contacten ook netjes werkt.
Helaas vind ik de widget minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 15:56
Zojuist even gekeken of er een systeemupdate is en zowaar.....1.32.405.6 is beschikbaar.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
h40d schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:07:
Zojuist even gekeken of er een systeemupdate is en zowaar.....1.32.405.6 is beschikbaar.
Klopt, ben 'm nu aan het binnenhalen!
Ergens een lijst met wat de update doet?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Staat gewoon in de tekst voordat je hem binnenhaalt.
Verbeterde controle via het scherm.
Verhoofde performance van de YouTube client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Arunia schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:27:
Staat gewoon in de tekst voordat je hem binnenhaalt.
Verbeterde controle via het scherm.
Verhoofde performance van de YouTube client.
Weet te snel doorgeklikt dus.. haha

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 13:24
Okee: Zover ik zie is de youtube bug eruit (van de nieuwe versie). Als ik youtube in landscape houd en druk op de terug knop terwijl het filmpje nog afspeeld, loopt mn toestel niet meer vast.

"Verhoogde performance" bedoelen ze volgens mij gewoon deze bugfix mee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
XiniX88 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:10:
Okee: Zover ik zie is de youtube bug eruit (van de nieuwe versie). Als ik youtube in landscape houd en druk op de terug knop terwijl het filmpje nog afspeeld, loopt mn toestel niet meer vast.

"Verhoogde performance" bedoelen ze volgens mij gewoon deze bugfix mee ;).
ah, dat klinkt nice! Mijn desire vind de update alleen nog niet (HT0A6RX04822)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 05-10 22:04
brentnl schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:13:
[...]

ah, dat klinkt nice! Mijn desire vind de update alleen nog niet (HT0A6RX04822)
Das vreemd ik ben hem nu aan het installeren...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

h40d schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:07:
Netjes dat het zo snel gaat bij HTC. Om de batterij trouwens te sparen is het raadzaam je telefoon gewoon uit te schakelen wanneer je deze op je werkvloer volgens reglement niet mag gebruiken en dus ook niet aan mag staan ( Ja das reglement op mijn werk, dus heb ook maar gedaan ).

Het is namelijk geen slecht idee om in je achterhoofd te houden dat de HTC Desire HD eigenlijk een computer is, en een laptop die idle is gebruikt ja ook energie bijvoorbeeld.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
Bullet NL schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:21:
[...]

Das vreemd ik ben hem nu aan het installeren...
Nu ik van wifi af ben vind hij 'm wel, alleen zodra ik dan weer wifi aanzet als hij aan het downloaden is, stopt hij met downloaden. (met gprs verbinding schoten die 18mb's niet echt op ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Batterij gaat trouwens langer mee dan bij mijn vorige toestel de Iphone . :D Was bang dat dat tegen zou vallen maar het valt me reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brentnl schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:29:
[...]

Nu ik van wifi af ben vind hij 'm wel, alleen zodra ik dan weer wifi aanzet als hij aan het downloaden is, stopt hij met downloaden. (met gprs verbinding schoten die 18mb's niet echt op ;))
Das waar, maar ik download lekker op hspda ( Al verschilt het, soms gaat ie terug naar 3G of GPRS ) ik bedoel je moet toch wat data verkeer genereren anders verdient je provider teveel aan je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:29:
[...]

Netjes dat het zo snel gaat bij HTC. Om de batterij trouwens te sparen is het raadzaam je telefoon gewoon uit te schakelen wanneer je deze op je werkvloer volgens reglement niet mag gebruiken en dus ook niet aan mag staan ( Ja das reglement op mijn werk, dus heb ook maar gedaan ).

Het is namelijk geen slecht idee om in je achterhoofd te houden dat de HTC Desire HD eigenlijk een computer is, en een laptop die idle is gebruikt ja ook energie bijvoorbeeld.
Je hebt toch een telefoon om overal gebeld te kunnen worden? Om nu een telefoon uit te schakelen om energie te besparen is in mijn ogen heel heel raar. Maar zoals je al zegt vindt jij het meer een 'zaktop' dan een telefoon. Wanneer je een laptop niet gebruik zet je hem uit. Een telefoon gebruik je toch om bereikbaar te blijven?

Iedereen die een betere batterij duur wild hebben, kan het beste de tip lezen in de startpost.
Ik haal nu met normaal tot intensief gebruik zo'n 20 uur op een enkele lading.

[ Voor 11% gewijzigd door Tenshu op 02-11-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 05-10 22:04
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:40:
[...]

Das waar, maar ik download lekker op hspda ( Al verschilt het, soms gaat ie terug naar 3G of GPRS ) ik bedoel je moet toch wat data verkeer genereren anders verdient je provider teveel aan je.
Toch wel vreemd, ik kon hem gewoon via WIFI binnen halen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Ik heb net de review van tweakers.net gelezen, En hun zijn niet echt tevreden over de bouwkwaliteit van het toestel

Hoe vinden julie de bouw kwaliteit ?
Een vriend van mij heeft de DHD en hij heeft GEEN last van kiertjes/ruimtje tussen de sim klepje.

Ik wil hem heel graag kopen (Als hij weer ergens op voorraad is) Maar ik wil wel eerst weten wat julie van de bouwkwaliteit vinden ?
En ik lees ook dat er snel krassen komen (Gelezen Tweakers.net review), Wat is julie mening hierover ?

[ Voor 11% gewijzigd door Colors op 02-11-2010 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Colors schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:07:
Ik heb net de review van tweakers.net gelezen, En hun zijn niet echt tevreden met de bouwkwaliteit van het toestel

Hoe vinden julie de bouw kwaliteit ?
Een vriend van mij heeft de DHD en hij heeft GEEN last van kiertjes/ruimtje tussen de sim klepje.

Ik wil hem heel graag kopen (Als hij weer ergens op voorraad is) Maar ik wil wel eerst weten wat julie van de bouwkwaliteit vinden ?
De bouwkwaliteit is niet echt slecht maar het is geen Iphone4 design of zo. Heb ook geen kiertjes of dergelijke. Maar ja voor mij is de funtcionaliteit belangrijker dan het uiterlijk . Hij verdwijnt uiteindelijk toch in mijn broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Chadi schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:09:
[...]

De bouwkwaliteit is niet echt slecht maar het is geen Iphone4 design of zo. Heb ook geen kiertjes of dergelijke. Maar ja voor mij is de funtcionaliteit belangrijker dan het uiterlijk . Hij verdwijnt uiteindelijk toch in mijn broekzak.
Thanks voor je antwoord
Je hebt wel gelijk, maar ik wou het gewoon even zeker weten, niet zo dat het klepje niet goed vast zit en dat hij eraf gaat, Of dat er ruimte tussen de klepjes zit
Maar je antwoord is duidelijk,.. en ga hem halen zodra hij weer op voorraad is
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.

[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Accessoires mogen hier