Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
h40d schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:20:
[...]

Hier ook geen driehoekje te zien.
Over het geluid heb ik dezelfde mening (waarbij ik, toen ik dat erder in dit topic meldde, werd "beschuldigd" van doofheid 8)7 ).
Dacht even dat ik de enige was die het geluid niet echt bij deze telefoon vond horen.

Hooi de flitswaarschuwingen amper als ik in de auto zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoon3x schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:02:
[...]

Ja hier heb ik ook last van... de nieuwe YouTube versie werkt niet goed op de desire hd. Heb de update weer verwijderd
Ja hier heb ik ook last van... de nieuwe YouTube versie werkt niet goed op de desire hd. Heb de update weer verwijderd
[/quote]
Hallo ik heb dat ook.
Moest de battery er uit halen om alles weer normaal te laten werken.
Jackie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reventon schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:17:
Misschien nog eventjes geduld voor de accu-problemen...
Hopelijk wordt het opgelost in Gingerbread zoals ze beweren...

http://www.allaboutphones...d-23-zou-accu-sparen.html
Ik denk niet dat het echt veel beter zal worden als dat het nu is. Wat ze kunnen doen is de backlight misschein beter managen of bepaalde componenten eerder uitzetten als ze niet worden gebruikt maar de Linux kernel is niet gemaakt om super low power te zijn en maakt dan ook geen gebruikt (en kan dat ook niet) van de ultra low power modi welke meeste chips tegenwoordig hebben. De componenten in de telefoon verbruiken wat ze verbruiken en daar is het klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chadi schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:38:
Is het iemand ook al opgevallen dat het geluid wat eruit komt niet zo denderend is. Als ik in de auto zit hoor ik de Navigon amper.

Ook andere applicaties hoor ik amper. Het geluid is zo zacht en dan staat de telefoon echt op zijn hardst ingesteld. Ook als ik muziek afspeel komt het geluid er zo onnatuurlijk uit.
Nee is mij ook op gevallen, maar de speaker zit niet aan de voorkant, dus als ik de DHD op zijn kop ligt dan is geluid beter, maar ik heb gemerkt dat het per applicatie best kan verschillen.

Bij iPhone 3G had ik bijvoorbeeld probleem dat je met de vingers de speakers blokkeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:11:
[...]

Nee is mij ook op gevallen, maar de speaker zit niet aan de voorkant, dus als ik de DHD op zijn kop ligt dan is geluid beter, maar ik heb gemerkt dat het per applicatie best kan verschillen.

Bij iPhone 3G had ik bijvoorbeeld probleem dat je met de vingers de speakers blokkeerde.
Is geluid bij deze over bluetooth dan niet mogelijk?

Kan je ze in de auto over de speaker laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNA_Saint schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:58:
In de review staat dit plaatje:
[afbeelding]

Draait de HD op 3.0? Gingerbread dus? WTF?
offtopic:
Goh wat leuk. Het IMEI nummer is half weggeveegd maar het IMSI nummer staat er gewoon. Zou eigenlijk andersom moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet ik niet, ik heb geen rijbewijs en op mijn fiets heb ik geen fiets radio 8)7

Ik ben er trouwens achter waarom 720p mkv files niet afspelen, Rockplayer kan op de HTC Desire HD alleen software matig afspelen, hij kan ze niet hardware matig afspelen en ik denk dat de reden is waarom mkv's niet goed afspelen.

En die mkv files die ik getest hebben zijn 24fps, dus daar zal niet aan liggen, ik zal proberen een .mp4 te maken en die dan afspelen ( Wat al gelukt is overigens ).

Ik heb alleen geen flauw idee wat voor constant quality ik moet nemen, dus ik neem maar een doel grote van 4000mb en video codec is x264 en das zelfde als de source gebruikt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:39
Even een update over mijn reboot probleem:
Mijn tweede DHD rebootte ook een paar keer per dag. Ik heb toen mijn simkaart in een oude telefoon gedaan en gebruik de DHD nu om te internetten en voor wat apps. De afgelopen 24uur heeft de DHD niet 1x een spontane reboot gehad, dus ik denk dat het probleem inderdaad door de simkaart veroorzaakt wordt. Mijn nieuwe simkaart heb ik helaas nog niet binnen, dus tot maandag zal ik mijn oude telefoon moeten blijven gebruiken.
Op xda-developers hebben er trouwens nog wat mensen met een reboot probleem gereageerd, en bij hun lijkt het toch aan het toestel zelf te liggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Wekko306 op 30-10-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chadi schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:49:
[...]Dacht even dat ik de enige was die het geluid niet echt bij deze telefoon vond horen.

Hooi de flitswaarschuwingen amper als ik in de auto zit.
Ik vind dit ook, en ervaar het als een best groot probleem. Als je in de auto zit kan je inderdaad de navigatie amper of niet horen - iets waarvan je zou verwachten dat het wel goed zou zitten bij een telefoon waarvoor gesproken navigatie wordt aangeprezen. Ook hoor ik soms mijn telefoon niet wanneer hij ergens in gestopt is zoals een jas of een tas. Vergeleken met mijn N95 is het geluid van de N95 zo'n 2.5x harder, en zit er meer bas in. De speakers van de Desire HD geeft echt 0.0 bas.

In het volgende filmpje demonstreer ik dit, en houd ik later de N95 achter mijn rug op 1.5 meter afstand van de camera, waarbij de N95 de Desire HD alsnog overstemt.

YouTube: Zachte high-pitched speakers HTC Desire HD vergeleken met N95
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:11:
[...]Nee is mij ook op gevallen, maar de speaker zit niet aan de voorkant
Er zitten wel degelijk 2 speakers in, namelijk ook 1 aan de voorkant. Houd je vinger maar eens op de achterspeaker, dan hoor je het duidelijk.

Ik heb ook een filmpje gemaakt van de grafische 3D game prestaties, die ronduit fantastisch te noemen zijn!
In dit filmpje wordt er Nova, Quake 3 en Dungeon Hunter gespeeld. Helaas is er bij Quake 3 geen geluid door een bug die nog gefixt moet worden aan de kant van de Quake 3 applicatie. Tevens heb ik de telefoon aan mijn speakers gekoppeld.

YouTube: HTC Desire HD 3D gaming performance / 3D spellen prestaties.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.S. Ik raad iedereen die de zachte, high-pitched speakers ook als een probleem ervaart aan om contact op te nemen met HTC en hierover feedback te geven.

HTC Klantenservice Nederland: 020 7157310

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Hmm, ik heb als enige probleem dat ik geen toegang meer tot mijn sd-kaart heb als ik de mobiel oplaad via mijn computer. Soms doet hij het wel, soms niet, ik heb echt geen idee waar het aan ligt. Hij staat gewoon op opladen via usb of internet doorgeven van de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
FeaR1986 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:26:
[...]

Heb ik op één of andere manier geen problemen mee: "lijn" wordt in één keer herkend en als ik "mijn" doe krijg ik meerdere keuzes, maar "mijn" staat er gewoon onder. Ik gebruik wel landscape-mode om berichten te versturen.
Heb het geinstalleerd op mijn DHD maar als ik nu een sms schrijf zie ik dat Swype nergens verschijnen :/

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:51

Totaalgeflipt

De enige echte

Net ff bij de praxis geweest om een kwast te halen om iets in de lak te zetten, zit lekker op de heenweg in de auto, en bedenk me, waar is mijn telefoon. Was die uit mijn ondiepe jaszak gevallen, en lag nog keurig bij de praxis op de plek waar mijn auto stond. Wel nog in zijn hoesje :P, Was al bijna thuis 8)

Wat een geluk weer,

Heb alleen wel wat problemen met het weergeven van de namen op mijn Parrot CK3100. Krijg atm alleen maar nummers in beeld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:23:
P.S. Ik raad iedereen die de zachte, high-pitched speakers ook als een probleem ervaart aan om contact op te nemen met HTC en hierover feedback te geven.

Dat ga ik maandag zeker doen. Laat ze maar die voor speaker ook inschakelen bij dat soort applicaties zodat je het beter hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chadi schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:18:
[...] Dat ga ik maandag zeker doen. Laat ze maar die voor speaker ook inschakelen bij dat soort applicaties zodat je het beter hoort.
Volgens mij gebruikt hij altijd beide speakers, alleen lijkt de voorspeaker zachter te zijn dan de achterspeaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totaalgeflipt schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:16:
Net ff bij de praxis geweest om een kwast te halen om iets in de lak te zetten, zit lekker op de heenweg in de auto, en bedenk me, waar is mijn telefoon. Was die uit mijn ondiepe jaszak gevallen, en lag nog keurig bij de praxis op de plek waar mijn auto stond. Wel nog in zijn hoesje :P, Was al bijna thuis 8)

Wat een geluk weer,

Heb alleen wel wat problemen met het weergeven van de namen op mijn Parrot CK3100. Krijg atm alleen maar nummers in beeld ...
Je had htcsense.com kunnen gebruiken om hem te lokaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Werkt hier prima met onze CK3100, krijg gewoon Telefoonboek > beginletter > naam > nummers van die persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:31:
Dat weet ik niet, ik heb geen rijbewijs en op mijn fiets heb ik geen fiets radio 8)7

Ik ben er trouwens achter waarom 720p mkv files niet afspelen, Rockplayer kan op de HTC Desire HD alleen software matig afspelen, hij kan ze niet hardware matig afspelen en ik denk dat de reden is waarom mkv's niet goed afspelen.

En die mkv files die ik getest hebben zijn 24fps, dus daar zal niet aan liggen, ik zal proberen een .mp4 te maken en die dan afspelen ( Wat al gelukt is overigens ).

Ik heb alleen geen flauw idee wat voor constant quality ik moet nemen, dus ik neem maar een doel grote van 4000mb en video codec is x264 en das zelfde als de source gebruikt.
Zoals verwacht werkt 720p mp4 gewoon vloeiend. Maar om omzetten te vermijden is beste 480p files te downloaden en deze op de sd kaart te zetten om meeste 720p files op internet mkv files zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het Parrot forum is ook melding van sync problemen met deze carkit, deze bijvoorbeeld:
http://forum.parrot.com/english/viewtopic.php?id=8990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TmZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:01

TmZ

Wekko306 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:48:
Even een update over mijn reboot probleem:
Mijn tweede DHD rebootte ook een paar keer per dag. Ik heb toen mijn simkaart in een oude telefoon gedaan en gebruik de DHD nu om te internetten en voor wat apps. De afgelopen 24uur heeft de DHD niet 1x een spontane reboot gehad, dus ik denk dat het probleem inderdaad door de simkaart veroorzaakt wordt. Mijn nieuwe simkaart heb ik helaas nog niet binnen, dus tot maandag zal ik mijn oude telefoon moeten blijven gebruiken.
Op xda-developers hebben er trouwens nog wat mensen met een reboot probleem gereageerd, en bij hun lijkt het toch aan het toestel zelf te liggen.
Opvallend, ik had ook reboot problemen. Klooien met de batterij hielp niet maar sinds ik mijn simkaart er opnieuw in het gedaan werkt het opeens prima. Heb nog steeds dezelfde, blijkbaar zit hij er nu beter in ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:51

Totaalgeflipt

De enige echte

Tsunami schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:43:
[...]

Werkt hier prima met onze CK3100, krijg gewoon Telefoonboek > beginletter > naam > nummers van die persoon.
Dat krijg ik ook, maar als ik gebeld wordt, dan komt er het nummer te staan ipv de naam

[ Voor 3% gewijzigd door Totaalgeflipt op 30-10-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Chadi schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:16:
[...]
Heb het geinstalleerd op mijn DHD maar als ik nu een sms schrijf zie ik dat Swype nergens verschijnen :/

Als je een sms (of e-mail) aan het typen bent dan het invoerveld ingedrukt houden met je vinger. Er komt dan een klein menu met onder andere de optie "invoermethode" als je die selecteert kan je kiezen uit het standaard toetsenbord of Swype (mits goed geïnstalleerd).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heerlijke smartphone de DHD rules all! beter dan mn iphone 4, heb geen spleten in de rubberen kapjes en nog niets gemerkt van de prox sensor... wel 1 ding die f*ing app market download een app maar om de zoveel pogingen echt hatelijk dacht dat de market weer werkte!

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:48
Vond nog een leuke forumpost over het gebruik van taskkillers. Zag dat er een hoop mensen zijn die advanced task killer gebruiken.
How to Use a Task Manager
Android was designed from the ground up as an operating system (OS) for mobile devices. Its built-in application and memory-management systems were engineered with battery life as one of the most critical concerns.
The Android OS does not work like a desktop operating system. On a desktop OS, like Windows, Mac OS X, or Ubuntu Linux, the user is responsible for closing programs in order to keep a reasonable amount of memory available. On Android, this is not the case. The OS itself automatically removes programs from memory as memory is needed. The OS may also preload applications into memory which it thinks might soon be needed.
Having lots of available empty memory is not a good thing. It takes the same amount of power to hold "nothing" in memory as it does to hold actual data. So, like every other operating system in use today, Android does its best to keep as much important/likely-to-be-used information in memory as possible.
As such, using the task manager feature of SystemPanel to constantly clear memory by killing all apps is strongly NOT RECOMMENDED. This also applies to any other task killer / management program. Generally speaking, you should only "End" applications if you see one which is not working correctly. The "End All" feature can be used if your phone/device is performing poorly and you are uncertain of the cause.

Process Types
The SystemPanel process listing groups applications into three categories: "Active", "Inactive", and "Internal":

-Active applications are actually running at the present time on the device. An active application may be running in the background and not have any information currently displayed on the screen.

-Inactive applications have been preloaded into memory, but are not actually using up any system resources. Such applications will not consume any battery power whatsoever. The memory used by these applications can be immediately reclaimed should other applications require it. As such, there is no need to manually remove these applications, as you will see no tangible benefit from doing so.

-Internal applications are those which are part of the Android operating system itself. Some of these applications may be terminated manually, but they will be immediately restarted afterward by the OS."
http://www.droidforums.ne...er-google-developers.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:05
Het viel me op dat ik het thema wat ik aangepast heb niet kan resetten. Dat is wel gaar eigenlijk. Ik heb de standaard van HTC zitten veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 12:12

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Chadi schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:38:
Is het iemand ook al opgevallen dat het geluid wat eruit komt niet zo denderend is. Als ik in de auto zit hoor ik de Navigon amper.

Ook andere applicaties hoor ik amper. Het geluid is zo zacht en dan staat de telefoon echt op zijn hardst ingesteld. Ook als ik muziek afspeel komt het geluid er zo onnatuurlijk uit.
Ik had gisteren exact hetzelfde probleem. De 'oplossing' bleek voor mij vrij simpel gelukkig. Met de App 'Quick settings' (zal ongetwijfeld ook wel via de normale settings te doen zijn, maar zo heb ik het opgelost) heb ik bij volume control de 'Notification volume' op 7/7 gezet en nu is het behoorlijk hard.
De volume knop in Navigon zelf had hier geen invloed op.

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
DNA_Saint schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:58:
In de review staat dit plaatje:
[afbeelding]

Draait de HD op 3.0? Gingerbread dus? WTF?
Dit viel mij ook al op. Kan iemand anders dit plaatje reproduceren..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ch3cker schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:16:
[...]

Dit viel mij ook al op. Kan iemand anders dit plaatje reproduceren..?
Op het review-exemplaar stond al Gingerbread. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ik heb nog naar dat plaatje zitten staren, maar daar heb ik finaal overheen gekeken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Houd je muis eens over dat plaatje. "Mockup: Desire HD met Android 3.0". Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat de nut van dat plaatje in de review is...

Overigens zou Gingerbread ook zo maar versie 2.3 kunnen worden, de geruchtenmolen gaat dat Honeycomb 3.0 wordt.

Maar goed, wat maakt het allemaal uit? Behalve dat ze dus toch gelijk hebben! Met een dergelijk nieuw toestel verwacht ik wel dat we voorlopig voorzien zullen blijven door HTC van the latest & greatest Android-software. En daarna hebben we altijd de custom ROMs nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rafe schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:30:
Houd je muis eens over dat plaatje. "Mockup: Desire HD met Android 3.0". Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat de nut van dat plaatje in de review is...
Een grapje?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een mooie optie vindt ik dat je internet van je computer met de telefoon kunt delen, zal uiterste handig zijn wanneer je geen wifi hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:55
Chadi schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:16:
[...]

Zorg dat bij onder toetsenbord instellingen swype hebt aangevinkt.
Instellingen > Taal en toetsenbord > Swype

Dan als je een bericht wilt typen (swypen) je vinger even op het tekstvak houden, loslaten en op invoermethode klikken, daar swype selecteren! ;)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:30:
offtopic:
Maar die IMEI en IMSI nummers lijken mij redelijk echt. Misschien is het een idee om ook het IMSI nummer te obfuscaten? Er is een redelijke kans dat deze telefoon zich bevindt bij jullie op kantoor en dan is het een kwestie van IMSI catching om alles af the luisteren.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2010 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 03:07:
offtopic:
Maar die IMEI en IMSI nummers lijken mij redelijk echt. Misschien is het een idee om ook het IMSI nummer te obfuscaten? Er is een redelijke kans dat deze telefoon zich bevindt bij jullie op kantoor en dan is het een kwestie van IMSI catching om alles af the luisteren.
Het laatste nummer heeft een vaag stukje, wat suggereert dat er een paar cijfers niet bij staan :) Als je dan ook nog opzoekt dat een IMEI 14 of 16 karakters heeft weet je het zeker.

De redactie is niet helemaal van gisteren ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2010 04:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:08:
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld, en bij mij zit ie er nu ook veel beter op en bijna geen speling (kiertje, niet meer dan bij mijn Sony Cybershot en wat mij betreft acceptabel, de speling is nu heel klein en bijna niet te zien.
Ik heb hem er nu ook "goed" opzitten. Alleen nog wel iets vreemds. Wanneer ik op het batterij klepje druk, op de plek waar de sd kaart zit. Dan kan ik het klepje indrukken en hoor ik een krakend geluid. Hebben meer mensen hier last van?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 16:55

Yuco

Womanizer!

Ik kom er net achter dat je maar max 4 internet pagina's tegelijkertijd kan open zetten Is dit aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ik kan me bij youtube 1.6.21 niet aanmelden.. heeft iemand anders dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:04
Michaelg schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 07:01:
[...]

Ik heb hem er nu ook "goed" opzitten. Alleen nog wel iets vreemds. Wanneer ik op het batterij klepje druk, op de plek waar de sd kaart zit. Dan kan ik het klepje indrukken en hoor ik een krakend geluid. Hebben meer mensen hier last van?
Dat heb ik ook, mijn klepje zit er van begin af aan goed op, dus daar ligt het niet aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Ik heb de telefoon nu enkele dagen en heb met verbazing de review zitten lezen. Ook de problemen van het klepje dat niet goed zou sluiten is onzin. Dan heb je gewoon het klepje niet goed dicht gedaan. Ik had het de 1e keer maar als je gewoon het klepje recht erop zet is er niets aan de hand.

Ook de kieren waar ik over lees zie ik niet terug komen in de 3 Desire HD's die ik de afgelopen dagen in mijn handen heb gehad. Het 'wiebelen' vanwege de camera die uitsteekt aan de achterkant is ook een stukje zeiken om het zeiken. Ik heb het idee dat die hele review geschreven is door een Apple-fanaat

Ik heb geen sensor problemen gehad en moet zeggen dat het een heerlijk toestel is. Ik heb het toestel al geroot en heb alles een beetje geoptimaliseerd. Het enige nadeel is eigenlijk het scherm. Ik ben AMOLED gewend en dan is SLCD toch even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
@Ezequiel: Ik ben het volledig met je eens heb de problemen met de klepjes en sensor ook niet, maar het kan zijn dat de review van tweakers met een slecht gefabriceert toestel(en) werd gedaan he, Ben wel blij want had heel veel schrik voor deze problemen maar toch had ik de moed om hem te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je de fotootjes die bij je contacten staan scherper te maken?

ik had een leuke foto bij 1 van mijn contacten, maar als er dan gebeld word is die heel erg onscherp en niks zoals de originele foto die ook op mn telefoon staat..

ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:48:

ik had een leuke foto bij 1 van mijn contacten, maar als er dan gebeld word is die heel erg onscherp en niks zoals de originele foto die ook op mn telefoon staat..

ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
dit is al eens voorbij gekomen...
maar om je verder op weg te helpen...

basrose schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:41:
[...]

Dit heb ik ook.. Ben gister even flink aan het testen geweest. Zodra je de foto uit de gallery toewijst is hij gewoon scherp. Op het moment dat je je telefoon gaat synchroniseren.. (in mijn geval is dit Gmail omdat htcsync niet lekker werkt) dan worden de pics weer slecht. Ik denk dat dit komt omdat de contacten in een Vcard opgeslagen worden en hier een max kwa bestandsgroote mogelijk is voor een foto. Met als resultaat dat het er niet uit ziet.

Zelf heb ik nog geen andere goeie oplossing gevonden voor het synchroniseren van de contacten waarbij de hoge kwaliteit fotos bewaard blijven.
Er is een soort van "workaround" waarbij je high-res contact afbeeldingen kunt houden. Maak een nieuw contact voor dezelfde persoon (Vul bij naam bijv. precies dezelfde naam in, en voeg een foto toen aan dit profiel), sla dit contact op in het telefoongeheugen. Koppel (menu > link) dit nieuwe contact met je Gmail contact, en kies dan voor de de foto uit het telefoongeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je, en dat is een hoop gedoe voor een foto maar zal het eens proberen cheers.

ik voeg nu net weer een nieuwe foto toe aan dat contact, zelfde foto, en nu ziet hij er wel scherp uit..

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
In de (nette) tweakers.net review stond dat de batterij het toch wel 2 dagen volhoudt met normaal gebruik. Dit terwijl volgens Engadget de telefoon het nét 1 dag volhoudt:
http://www.engadget.com/2010/10/27/htc-desire-hd-review/

Iemand die er meer over weet (of is het weer typische iPhone-engadget liefde die hier de kop op steekt)? Het blijft raar dat de Evo een 1500mhA batterij heeft en de DHD een 1230mhA.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag, heeft een van jullie de mogelijkheid om te testen of een externe usb stick geformatteerd met fat32 kan aan gesloten worden op de HTC Desire HD door middel van een mini man usb naar een normale vrouw usb.

http://cgi.ebay.nl/USB-A-...ain_0&hash=item415403d0e6

http://cgi.ebay.nl/USB-2-...ain_0&hash=item5d2bd0354c

Of zoiets

Zoiets gebruik je om aan te sluiten op de mini usb van de HTC Desire HD en dan zou je muizen, toetsenborden en externe schijven erop aan moeten kunnen sluiten, maar ik weet niet of het werkt met de HTC Desire HD, met een android tablet die ik had werkte het en stond Android 2.1 op.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:39:
Ik heb een vraag, heeft een van jullie de mogelijkheid om te testen of een externe usbn stick geformateerd met fat32 kan aangesluiten worden op de HTC Desire HD door middel van een mini man usb naar een normale vrouw usb.

Zoiets gebruik je om aan te sluiten op de mini usb van de HTC Desire HD en dan zou je muizen, toetsenborden en externe schijven erop aan moeten kunnen sluiten, maar ik weet niet of het werkt met de HTC Desire HD, met een android tablet die ik had werkte het en stond Android 2.1 op.
Let op, de Desire HD heeft Micro-USB en geen Mini-USB.
Voor de normale Desire zat de zogenaamde USB host-mode er standaard niet op, maar was wel toe te voegen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=702742
Verwacht dat deze host-mode op de Desire HD er ook niet standaard op zal zitten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:22
Enigste waar ik me zorgen over maak als HI mij opbelt op me de telefoon aan te bieden over 2 weken.. is het zachte geluid van de speaker, met navigatie e.d. bijvoorbeeld.... ;w Hoop echt dat het maar bij sommige is dat probleem of dat er iets aan gedaan kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:46:
[...]

Let op, de Desire HD heeft Micro-USB en geen Mini-USB.
Voor de normale Desire zat de zogenaamde USB host-mode er standaard niet op, maar was wel toe te voegen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=702742
Verwacht dat deze host-mode op de Desire HD er ook niet standaard op zal zitten.
Okay dus zonder aanpassen gaat het vast niet werken :( Helaas want ik heb een snelle usb 2.0 kingston stick van 16 gb, ik kon die op die Chinese tablet gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:51:
Okay dus zonder aanpassen gaat het vast niet werken :(
Misschien een goed teken:
http://www.htcphones.net/htc-patented-usb-host-adapter/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Na veel nadenken heb ik vandaag mijn desire hd verkocht.
Ik vond het bijna tot geen meerwaarde tov de gewone desire.
Ik ga voor de sgs nogmaals. in mijn ogen een beter toestel kwa features behalve de camera natuurlijk.

Ik hoop dat ze iets doen aan de luidspreker en video opname in hd kwaliteit. dan zal ik mij trg een hd aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant, maar mij gaat het erom dat gewoon werkt als je zo kabeltje gekocht hebt die micro usb om zet naar gewone usb.
yasin76 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:14:
Na veel nadenken heb ik vandaag mijn desire hd verkocht.
Ik vond het bijna tot geen meerwaarde tov de gewone desire.
Ik ga voor de sgs nogmaals. in mijn ogen een beter toestel kwa features behalve de camera natuurlijk.

Ik hoop dat ze iets doen aan de luidspreker en video opname in hd kwaliteit. dan zal ik mij trg een hd aanschaffen.
Begrijp ik goed dat je eerst een Desire had? En daarna een Desire HD kocht en nog voor die Desire een sgs gehad heb? Jij moet ook veel geld hebben, want telkens als je zo'n telefoon 2e hands verkoopt maak je er veel verlies op.

Geluid verschilt per applicatie is me op gevallen, in sommige games lijkt het alsof geluid daarin veel luider is.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Er zal wel een update komen om dat geluid op te lossen merk ook veel verschil per applicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Yah weet ik telkens een 100 euro verlies behalve bij de desire hd die heb ik zelfs met winst verkocht.
De desire was een geweldig toestel. echt gewoon een smartphone die niet al te veel kost en doet wat ie moet doen.
De desire HD had geeneen probleem maar de videokwaliteit binnen was rot echt rot zelfs met een classe 6 kaartje en ma niet te spreken over het geluid een grote teleurstelling dan maar verkopen :). kwa degelijkheid echt wel top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yasin76 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:35:
Yah weet ik telkens een 100 euro verlies behalve bij de desire hd die heb ik zelfs met winst verkocht.
De desire was een geweldig toestel. echt gewoon een smartphone die niet al te veel kost en doet wat ie moet doen.
De desire HD had geeneen probleem maar de videokwaliteit binnen was rot echt rot zelfs met een classe 6 kaartje en ma niet te spreken over het geluid een grote teleurstelling dan maar verkopen :). kwa degelijkheid echt wel top!
Hoe bedoel je de video klwaliteit was rot van binnen? Je bedoeld als je video erop af wil spelen of op nemen? Beide zijn wat mij betreft in orde en de camera is minst belangrijke voor mij want ik heb een Sony Cybershot DSC W350.

YouTube: Kung Fu Club Bert Van Ooijen: De 1ste vorm kijk das 720P opname met mijn Sony camera.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:29
Qoon3x schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:02:
[...]Ja hier heb ik ook last van... de nieuwe YouTube versie werkt niet goed op de desire hd. Heb de update weer verwijderd
Is hier een tiental pagina 's geleden eens gepasseerd. De nieuwe versie van YouTube zou je DHD doen vastlopen als je op 'back' klikt vóór het filmpje volledig is afgespeeld.
Ezequiel schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:01:Het enige nadeel is eigenlijk het scherm. Ik ben AMOLED gewend en dan is SLCD toch even wennen.
De DHD heeft een gewoon LCD scherm dacht ik, geen SLCD. Mogelijks nog een groter verschil dus.
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:48:
Niet om beu te doen, maar de workaround staat vermeld in de TS. ;)

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Opnames in HD bedoel ik sorry heb mij verkeerd uitgedrukt

Desire: 15 tot 20 fps max
Desire HD: buiten perfecte opnames. binnenshuis niet beter dan de gewone desire.
SGS: zowel binnen als buiten goede opnames tegen een gemiddelde van 30 fps alleen de flash is een must en dat mis ik daarop.

Desire: was een openbaring voor mij kwa specs snelheid en de sense interface.
Desire Hd : het grote scherm was een andere soort luxe maar moet het afleggen tegen amoled.
SGS: interface trekt op geen bal en heeft lag. maar voor de rest een toptoestel.

Omdat ik ze alle 3 heb gehad kan ik heel eerlijk zeggen dat de gewone desire meeste bang for the buck is. maar ben ondertussen een groot scherm gewoon dus daarmee trg de overstap naar sgs.
Medio 2011 zal het weer een paar toestellen testen zijn zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ezequiel schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:01:
Ik heb de telefoon nu enkele dagen en heb met verbazing de review zitten lezen. Ook de problemen van het klepje dat niet goed zou sluiten is onzin. Dan heb je gewoon het klepje niet goed dicht gedaan. Ik had het de 1e keer maar als je gewoon het klepje recht erop zet is er niets aan de hand.

Ook de kieren waar ik over lees zie ik niet terug komen in de 3 Desire HD's die ik de afgelopen dagen in mijn handen heb gehad. Het 'wiebelen' vanwege de camera die uitsteekt aan de achterkant is ook een stukje zeiken om het zeiken. Ik heb het idee dat die hele review geschreven is door een Apple-fanaat

Ik heb geen sensor problemen gehad en moet zeggen dat het een heerlijk toestel is. Ik heb het toestel al geroot en heb alles een beetje geoptimaliseerd. Het enige nadeel is eigenlijk het scherm. Ik ben AMOLED gewend en dan is SLCD toch even wennen.
Dat jij 3 DHD's in je handen hebt gehad zonder deze problemen, betekent niet dat alle DHD's vrij zijn van de problemen.

Van het krakende klepje heb ik geen last, maar ik heb wel last van de kiertjes, een camera die niet recht achter de lens zit en de zachte luidsprekers. Ik ben overigens ook niet de enige, dus het lijkt me een beetje voorbarig om te zeggen dat wij "zeikers" zijn. Dit zijn reële problemen die opgelost moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yasin76 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:00:
Opnames in HD bedoel ik sorry heb mij verkeerd uitgedrukt

Desire: 15 tot 20 fps max
Desire HD: buiten perfecte opnames. binnenshuis niet beter dan de gewone desire.
SGS: zowel binnen als buiten goede opnames tegen een gemiddelde van 30 fps alleen de flash is een must en dat mis ik daarop.

Desire Hd : het grote scherm was een andere soort luxe maar moet het afleggen tegen amoled.
SGS: interface trekt op geen bal en heeft lag. maar voor de rest een toptoestel.

Omdat ik ze alle 3 heb gehad kan ik heel eerlijk zeggen dat de gewone desire meeste bang for the buck is. maar ben ondertussen een groot scherm gewoon dus daarmee trg de overstap naar sgs.
Medio 2011 zal het weer een paar toestellen testen zijn zeker :)
Als je naar prijs met abonnementen kijkt dan is een HTC Desire niet zo goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
yasin76 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:00:

Eeeuh, is de interface niet het belangrijkste van de hele telefoon, aangezien de interface de interactie tussen gebruiker en hardware verzorgt? Ik krijg hier een beetje de indruk dat je niet echt een idee hebt waar je over praat.

Verder is de Desire HD toch echt beter qua hardware, en ook sense is verbeterd. Verder zijn de nieuwe Desire's ook uitgerust met een LCD scherm, dus dat is een wanargument.

[ Voor 12% gewijzigd door Maarten00 op 31-10-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
yasin, welke voelde het snelst aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:45
Maarten00 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:19:
[...]

Eeeuh, is de interface niet het belangrijkste van de hele telefoon, aangezien de interface de interactie tussen gebruiker en hardware verzorgt? Ik krijg hier een beetje de indruk dat je niet echt een idee hebt waar je over praat.

Verder is de Desire HD toch echt beter qua hardware, en ook sense is verbeterd. Verder zijn de nieuwe Desire's ook uitgerust met een LCD scherm, dus dat is een wanargument.
Tja, blijkbaar vinden sommige mensen specs belangrijker dan het gebruiksgemak. Ben het overigens wel eens dat de interface qua structuur lang niet zo duidelijk is als de HTC Desire e.d. .

P.s. bedoel je niet dat de Galaxy S tegenwoordig een SuperLCD scherm heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20
Voor iedereen die graag meer batterijcapaciteit wil, eBay staat inmiddels vol met 1500mAh batterijen... Natuurlijk van chinees fabrikant, maargoed misschien is het wat :).

http://shop.ebay.com/?_fr..._sacat=See-All-Categories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
MPeek schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:24:
[...]

Tja, blijkbaar vinden sommige mensen specs belangrijker dan het gebruiksgemak. Ben het overigens wel eens dat de interface qua structuur lang niet zo duidelijk is als de HTC Desire e.d. .

P.s. bedoel je niet dat de Galaxy S tegenwoordig een SuperLCD scherm heeft?
Nee, zie dit artikel:
nieuws: 'HTC gaat Desire uitrusten met lcd vanwege tekort amoled-schermen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maarten00 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:19:
[...]

Eeeuh, is de interface niet het belangrijkste van de hele telefoon, aangezien de interface de interactie tussen gebruiker en hardware verzorgt?
Mwah, er zijn voor Android zoveel alternatieve interfaces zoals Launcher Pro en nog een aantal anderen dat ik de keuze van een telefoon daar niet vanaf zou laten hangen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
De desire had ik in der tijd gekocht voor 429 euro
Samsung galaxy S 539 En de htc desire HD 549.

ik heb een week oude sgs voor 325 op de kop kunnen tikken daarmee dat ik trg kan gaan naar de sgs.
omdat de desire hd nog niet uit is in belgie heb ik ze kunnen verkopen voor 575 dus is wel mooi meegenomen natuurlijk.

Dat bedoel ik met de meeste bang for the buck.Belgische prijzen :)

Nu kwa interface bedoel ik samsung touchwiz 3.0.
Eenmaal je hebt gewerkt met android maakt het niet welke shell ze erover plaatsen.
Kwa snelheid moet ik wel zeggen dat de DHD het snelste was MAAR moest er geen lag zijn op de sgs(lagfix) zou ik de samsung benoemen als snelste smartphone.
Ik ben absoluut niet voor samsung! Ik heb het gevoel dat de taiwanners meer kwaliteit gebruiken in smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreklaver
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-02 15:31
Ik probeer wat 'Stock Apps' te verwijderen met wisselend succes. Sommige komen na een reboot weer terug, waaronder de Amazonmp3 app. Heeft iemand hier ervaring mee op de Desire HD? Hoe krijg ik ze definitief de deur uit? Ik gebruik de procedure zoals aangegeven in dit topic. Ik ben geroot, kan ze vervolgens verwijderen (ls /system/app laat ze niet meer zien) maar ze komen dus terug...

[ Voor 6% gewijzigd door andreklaver op 31-10-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

andreklaver schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:11:
Ik probeer wat 'Stock Apps' te verwijderen met wisselend succes.
Kijk even in de TS, daar staat het allemaal in.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:20
Beetje vreemde vraag misschien. Maar is het straks mogelijk om bijvoorbeeld windows 7 mobile op je htc desire te installeren? En kan ik bijvoorbeeld nu een schone installatie van android 2.2 installeren, zodat ik niet zoveel troep op mijn telefoon heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
jostefa schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:25:
Beetje vreemde vraag misschien. Maar is het straks mogelijk om bijvoorbeeld windows 7 mobile op je htc desire te installeren? En kan ik bijvoorbeeld nu een schone installatie van android 2.2 installeren, zodat ik niet zoveel troep op mijn telefoon heb staan?
Als het zou kunnen dien je een custom rom te nemen van Windows 7, ben deze nog niet tegen gekomen voor de DHD.... op xda-developers kan je meer lezen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Merken sommigen van jullie ook dat de Google weer/nieuws app af en toe niet automatisch synchroniseert? Dat is jammer want soms stopt ie er gewoon na een paar keer spontaan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 18:59
Zijn er meer mensen die ruzie hebben met de app market? Ik kan vele apps niet downloaden, hij komt dan als download bovenin te staan maar op een gegeven moment verdwijnt hij weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Powerkiwi schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:59:
Zijn er meer mensen die ruzie hebben met de app market? Ik kan vele apps niet downloaden, hij komt dan als download bovenin te staan maar op een gegeven moment verdwijnt hij weer...
Ja, de markt doet de laatste week wat moeilijk. Heb ergens gelezen dat het te maken heeft met de grote drukte die hij moeilijk aan kan. Ik merk dat 's ochtends vroeg er meestal geen problemen zijn... Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-04 16:57
Roost schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:10:
[...]

Ja, de markt doet de laatste week wat moeilijk. Heb ergens gelezen dat het te maken heeft met de grote drukte die hij moeilijk aan kan. Ik merk dat 's ochtends vroeg er meestal geen problemen zijn... Succes!
dat is op te lossen om advanced Task killer te downloaden en te installeren en open je het dan kill al app dan ken je bijwerken doen of updaten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:23
tsjabbie70 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:55:
[...]

dat is op te lossen om advanced Task killer te downloaden en te installeren en open je het dan kill al app dan ken je bijwerken doen of updaten ;-)
Lol...als de problemen echt te maken hebben met een server overload dan gaat een local task killier hier natuurlijk niet de oplossing bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-04 16:57
Polster schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:01:
[...]

Lol...als de problemen echt te maken hebben met een server overload dan gaat een local task killier hier natuurlijk niet de oplossing bieden.
heb het zelf getest. kon ook niks bijwerken van me app en je kan het niet bij werken om dat je app op de achtergrond loopt test it jour self dan zal je zien dat ik gelijk heb tru it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 23:19
En dat kan anders ook wel met instellingen -> applicaties -> applicaties beheren.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jostefa schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:25:
Beetje vreemde vraag misschien. Maar is het straks mogelijk om bijvoorbeeld windows 7 mobile op je htc desire te installeren?
Nee, dat is denk ik onmogelijk. Windows Phone 7 is closed source en niet zomaar te porten naar een ander apparaat.
En kan ik bijvoorbeeld nu een schone installatie van android 2.2 installeren, zodat ik niet zoveel troep op mijn telefoon heb staan?
Custom rom installeren. Verdiep je er eens in, informatie genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:11:
Nee, dat is denk ik onmogelijk. Windows Phone 7 is closed source en niet zomaar te porten naar een ander apparaat.
het is wel mogelijk en is al een paar keer gedaan met andere telefoons van HTC. Het probleem is, omdat het closed source is, je niet de beschikking hebt over de juiste tools en dus maar een beetje aan elkaar moet hacken in de hoop dat het overeind blijft. In de praktijk werkt dat lang niet altijd even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:20
Ik had ergens gelezen dat je ook apps kan installeren door ze in een mapje te zetten op je sd drive en dan je telefoon herstarten. Wat moet de naam zijn van de mapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:21:
[...]

het is wel mogelijk en is al een paar keer gedaan met andere telefoons van HTC. Het probleem is, omdat het closed source is, je niet de beschikking hebt over de juiste tools en dus maar een beetje aan elkaar moet hacken in de hoop dat het overeind blijft. In de praktijk werkt dat lang niet altijd even goed.
Je moet het maar willen, van ios zou ik nog begrijpen dat je dat zou willen, maar Windows op een mobiel nee wie wil nou zo'n os op zijn telefoon, zelfs ik als Microsoft certified moet niks hebben van Windows mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:42:
[...]

Je moet het maar willen, van ios zou ik nog begrijpen dat je dat zou willen, maar Windows op een mobiel nee wie wil nou zo'n os op zijn telefoon, zelfs ik als Microsoft certified moet niks hebben van Windows mobile.
Zullen we de persoonlijke meningen even achterwegen laten en terug keren naar het onderwerp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:06:
[...]

Zullen we de persoonlijke meningen even achterwegen laten en terug keren naar het onderwerp?
Mag toch wel mijn mening geven? Maar goed ga maar weer ontopic dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
Jongens, iemand al een goede (gratis) applicatie voor voicerecordings? Van gesprekken!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreklaver
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-02 15:31
babyxl schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:16:
[...]

Kijk even in de TS, daar staat het allemaal in.
Dank je! Dat werkt feilloos, die apps blijven nu weg. Ze staan nog wel ergens opgeslagen neem ik aan, maar dat is al een minder groot probleem.

[ Voor 10% gewijzigd door andreklaver op 31-10-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:42:
[...]

Heb je het nieuwe Windows Phone 7 al gebruikt of baseer je al je meningen op een oud product dat al end of lifetime is?
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:06:
[...]
Niet zo overdrijven he, sinds wanneer mag je geen mening geven?

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 31-10-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Tsurany schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 21:06:

In het juiste topic is dat ook geen probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb je het nieuwe Windows Phone 7 al gebruikt of baseer je al je meningen op een oud product dat al end of lifetime is?

[...]

Nee het was niet serieus bedoeld hoor, ik vindt gewoon niet logische om een Android phone te kopen en er dan Windows op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag je mening geven maar dat betekent niet dat het overal gepast en ongepast zomaar mag of kan. Ik denk dat als we in een topic zitten over de HTC Desire HD met Android OS dat een persoonlijke mening over Windows Phone 7 niet gepast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 21:22:
[...]

Je mag je mening geven maar dat betekent niet dat het overal gepast en ongepast zomaar mag of kan. Ik denk dat als we in een topic zitten over de HTC Desire HD met Android OS dat een persoonlijke mening over Windows Phone 7 niet gepast is.
Maar mijn mening ging over Windows, ik heb nergens Windows phone 7 genoemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 21:24:
[...]

Maar mijn mening ging over Windows, ik heb nergens Windows phone 7 genoemd :P
Ja jongen, houdoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
Ik heb het Forum in grote lijnen doorgenomen aangezien de in de 80 pagina's :) Ik ben namelijk erg benieuwd naar de kwaliteit van het foto en videogedeelte in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:55
jostefa schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:30:
Ik had ergens gelezen dat je ook apps kan installeren door ze in een mapje te zetten op je sd drive en dan je telefoon herstarten. Wat moet de naam zijn van de mapje?
Mapje maakt niet uit, installeer App Installer uit de market daarmee kan je gewoon op je SD kaart zoeken naar apps! Wel even instellen dat apps geinstalleerd mogen worden van andere bronnen dan de market.

Instellingen > Applicaties > Onbekende bronnen

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Aldus de HTC reclame: "Weer zo'n goed idee! Telefoons die razendsnel websites laden, en tekst automatisch aanpassen aan je scherm. Dat is HTC Sense op de HTC Desire telefoons."

Is dit niet de hele essentie van mobiel internet? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Thomasthomas schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:26:
Aldus de HTC reclame: "Weer zo'n goed idee! Telefoons die razendsnel websites laden, en tekst automatisch aanpassen aan je scherm. Dat is HTC Sense op de HTC Desire telefoons."

Is dit niet de hele essentie van mobiel internet? :')
Ik denk dat wat HTC doet ook de essentie is van reclame.

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:17

Roytoch

Nietes

Ra5a schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:55:
[...]

Ik denk dat wat HTC doet ook de essentie is van reclame.
Dat automatisch herschalen van tekst is iets wat op iOs nog niet kan (iig niet op mijn oude 3gs), en dat is dus opzich wel een nieuw iets voor sommige mensen. Was voor mij wel erg fijn om te ontdekken dat hoe ver je ook inzoomt, de kolombreedte zich altijd aanpast aan je scherm. Oftewel: vind je de tekst op t.net te klein vanwege de brede kolom, dan zoom je in en lees je verder. Klinkt gek maar zoiets simpels werkt dus niet op elk OS/met elke mobiele browser.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vond deze reclame niet echt een "idee". Volgend mij doet elke Android telefoon dit en is het logisch dat je razendsnel websites wil laden...

Ik vind deze reclame daarom nogal raar, het is niet iets specifieks van HTC Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roy.ahuis schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 23:10:
[...]

Dat automatisch herschalen van tekst is iets wat op iOs nog niet kan (iig niet op mijn oude 3gs), en dat is dus opzich wel een nieuw iets voor sommige mensen. Was voor mij wel erg fijn om te ontdekken dat hoe ver je ook inzoomt, de kolombreedte zich altijd aanpast aan je scherm. Oftewel: vind je de tekst op t.net te klein vanwege de brede kolom, dan zoom je in en lees je verder. Klinkt gek maar zoiets simpels werkt dus niet op elk OS/met elke mobiele browser.
Dat kan met de Opera browser op Windows Mobile al een hele tijd, inderdaad handige feature, raar dat het tot nu toe dan niet in Android zat (of ik moet het gemist hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Vraagje met betrekking tot de e-mail:
Als normaal e-mailadres heb ik een @online.nl, maar het versturen van e-mail met mijn @online.nl-account lukt me niet. Ik krijg namelijk de SMTP-server van KPN Hi niet goed ingesteld. Jammer maar helaas. Heb het account zo ingesteld dat alles van mijn @online.nl naar mijn @gmail.com wordt doorgezet.

Dus ik heb nu maar mijn Gmail.com-account direct ingesteld op mijn telefoon. Echter zijn er hiervoor twee mogelijkheden: de gewone "mail"-applicatie en de "Gmail-app". Nu heb ik beide ingesteld op mijn @gmail.com en als ik een bericht stuur naar dat adres ontvangen beide applicaties de e-mail. Echter bij de gewone mail-applicatie (dat gewone envelopje) komt er dan een cijfer bij te staan met hoeveel mail ik heb. Bij de Gmail app (enveloppe met de grote rode M) niet.

De vragen:
  • Weet iemand hoe ik de SMTP van KPN Hi in kan stellen. Alles wat ik op het internet gevonden heb van mail.kpn.nl; smtp.kpnplanet.nl; en ga zo maar verder werkt niet. Dus als iemand de instellingen heeft...
  • Klopt het dat de GMail-applicatie geen cijfers laat zien met hoeveel e-mail je hebt. Want als dat zo is dan laat ik de gewone mail-applicatie mijn @gmail.com wel ontvangen. Wel een ranzige manier, maar die cijfers zijn nu eenmaal handig :)
  • Waar kan je instellen hoe vaak je telefoon je account checked op e-mail. Kan dat niet vinden op één of andere manier.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:23:

Ik heb zojuist ook een klacht ingediend. Het is ronduit belachelijk dat er bijna geen geluid uit de speakers van een high end multimedia smartphone te krijgen is! 8)7
Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.

[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Accessoires mogen hier