Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
HTC Desire HD
Afbeeldingslocatie: http://www.techdigest.tv/HTC%20Desire%20HD.JPG

Inhoudsopgave

Voorwoord

In deze topic wordt er alleen gediscussieerd over de nieuwe telefoon van HTC, namelijk de HTC Desire HD (deze staat ook wel beter bekent als de codenaam Ace). Alles wat te maken heeft m.b.t vragen over het toestel, berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd (o.a De melding dat je hem nu aan het downloaden / installeren bent voegt niets toe.).

Introductie

Op de HTC-persconferentie in Londen heeft HTC 15 September twee nieuwe toestellen in hun Desire-lijn gepresenteerd. Waaronder de HTC Dezire HD. De HTC Desire HD is nét weer een stapje heftiger dan de HTC Desire. Het toestel biedt een snelle processor (Qualcomm MSM8255 1 ghz), hogere resolutie-camera (8 mp) en een groot (4.3 inch) scherm. Het is nog niet bekend of deze in Nederland wordt uitgebracht.

HTC Desire HD
HTC Desire HD Engels

Nieuws

HTCSense.com

HTC Sense is een complete ervaring die jou in het middelpunt plaatst, door simpelweg dingen te laten werken zoals ze horen te werken. Nu hebben wij deze ervaring naar online uitgebreid met HTCSense.com. Kijk met ons mee naar de voordelen die je krijgt door HTCSense.com te gebruiken.

Maak je geen zorgen als je je telefoon niet kunt vinden
HTCSense.com is de eerste plek waar je terecht kunt zodra je je telefoon kwijt bent.
Als dit jou overkomt, ga dan naar HTCSense.com en laat je telefoon afgaan... heel hard... zelfs als je telefoon op trillen staat. Hopelijk is je telefoon in de buurt - verstopt achter de bank of onder een stapel papieren.

Een andere mogelijkheid van HTCSense.com is het lokaliseren van je telefoon op de kaart. Wanneer je ziet dat je telefoon nog steeds in het cafe is waar je 20 minuten geleden was, gebruik dan HTCSense.com om je telefoon te vergrendelen en door te schakelen naar een andere telefoon.

In het ergste geval - als je ziet dat je telefoon op een plek is waar hij niet hoort te zijn (bijvoorbeeld nog in de trein die momenteel de stad uitgaat), gebruik dan HTCSense.com om je telefoon te vergrendelen en alle persoonlijke data te wissen.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2hqysmr.jpg

Bewaar al je herinneringen
HTCSense.com bewaart al jouw ontvangen en verzonden smsjes. Op die manier kun je makkelijk dat speciale smsje terug vinden. Omdat jouw geschiedenis speciale herinneringen of adressen van onvergetelijke locaties bevat, zal HTCSense.com deze informatie altijd bewaren, ook als je een nieuwe telefoon hebt. Om jouw leven nog makkelijker te maken op je thuis- of kantoorcomputer, kan je smsjes verzenden en ontvangen zonder je telefoon aan te raken.

Beheer je contacten - gemakkelijk
HTCSense.com maakt het makkelijker dan ooit om foto’s van je vrienden die op je computer staan, toe te voegen op je telefoon. En natuurlijk kun je nieuwe vrienden toevoegen en hun details naar je telefoon sturen via je computer. Als jij je familie en collega’s gescheiden wilt houden, kun je met HTCSense.com handig verschillende contactgroepen maken. Dit alles kun je gemakkelijk uitvoeren met behulp van het grote scherm en het ruime toetsenbord.

Ontdek nieuwe plaatsen - pak je telefoon en ga erheen
Bijhouden wat je gedaan hebt en waar je geweest bent - en waar je graag heen wilt en wat je graag wilt zien - het is gemakkelijk op HTCSense.com met Footprints. Gebruik het geïntegreerde Google Maps en je computer om Footprints te creëren van alle coole plekken die je wilt zien. En Voila! Alle Footprints die jij creëert verschijnen op je telefoon. Nu kun je de weg naar dat nieuwe café of die verstopte jazz bar vinden.

Ontdek leuke, gebruiksvriendelijke en vertrouwde apps
Hou je ervan om je telefoon leuker en gebruiksvriendelijker te maken? Dan is HTCSense.com de plek voor jou. Daar vind jij een selectie, door HTC getest en bekritiseerde applicaties, die je met vertrouwen kunt installeren.

Deel te gekke apps met je vrienden Level 2 heading
HTCSense.com heeft een handige manier om applicatie aan te bevelen die jij al geprobeerd hebt en waarvan jij denkt dat anderen het ook leuk vinden. Je ziet ook wat jouw vrienden leuk vinden en aanbevelen.

Prijs

De HTC Desire HD zal verkrijgbaar zijn vanaf ongeveer Oktober 2010 voor een adviesprijs van 549,- euro.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=266181

Specificaties

Processor1 GHz processor
BesturingssysteemAndroid 2.2 (FroYo) met HTC Sense
Scherm4.3-inch SLCD touch screen with 480 x 800 resolution (Super LCD)
Intern Geheugen1.5 GB
RAM768 MB
GeheugenuitbreidingmicroSD™ memory card (SD 2.0 compatible)
Gewicht164 grams (5.78 ounces) with battery
Afmetingen123 x 68 x 11.8 mm (4.84 x 2.68 x 0.46 inches)
Netwerk[GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 900/2100 MHz (tot 2 Mbps upload en 7,2 Mbps download)
TrackballGeen
GPSinterne GPS-antenne
Wifi IEEE 802.11b/g/n WiFi
SensorenInternal GPS antenna, G-Sensor, Digital compass, Proximity sensor en Ambient light sensor
Camera8.0 megapixel full color camera met auto focus en 2x LED flashlight
VerbindingenHSPA/WCDMA: • Europe/Asia: 900/2100 MHz • Upload snelheid tot en met 5.76 Mbps en download snelheid tot en met 14.4 Mbps
Quad-band GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 MHz
BluetoothBluetooth 2.1 met FTP/OPP voor bestandsverkeer, A2DP voor draadloos stereo muziekluisteren en PBAP voor adresboektoegang vanaf je carkit
Audio3,5 mm stereo audio-aansluiting
AansluitingStandaard micro-USB (5-pin micro-USB 2.0)
Camera vidoe opnemen720p HD video recording
Muziekformaten afspelenPlayback: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma (Windows Media Audio 9) • Recording: .am
Videoformaten afspelenPlayback: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv (Windows Media Video 9), .avi (MP4 ASP and MP3), .xvid (MP4 ASP and MP3) • Recording: .3gp
Batterij1230 mAh battery
BatterijduurTalk time: Up to 320 minuten voor WCDMA, Up to 550 minuten for GSM
HTC WidgetsBookmarks, Calendar, Clock, Footprints, Friend Stream, Mail, Messages, Music, News, People, Photo Album, Photo Frame, Search, Settings, Stocks, Twitter, Weather and Downloadable widgets
Social NetworkingFacebook™ integration, Friend Stream, Photo sharing (on Facebook, Flickr, and Twitter), Video sharing on YouTube™, HTC Peep for twittering.
TetheringInternet delen via USB
Dolby® Mobile and SRS surround sound
Bijzondere toepassingen
E-book Reader Feature
Uni-Body Aluminium Design
Adobe Flash 10 Support
SRS Surround Sound
Automatic Face Tracking
Share pictures, video or music to your big screen TV or PC display via DLNA® (Digital Living Network Alliance)

Foto's

Afbeeldingslocatie: http://static.product-reviews.net/wp-content/uploads/htc-desire-hd-hands-on-photos-similar-to-the-htc-evo-4g-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.product-reviews.net/wp-content/uploads/htc-desire-hd-hands-on-photos-similar-to-the-htc-evo-4g-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2010/09/htc_desire_hd_live_9-533x500.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/DSCN2276.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/DSCN22722.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/DSCN22731.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/DSCN22741.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/DSCN2276.jpg

Video's

HTC event Londen

HTC Desire HD - A Closer Look
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ovTgnlASGAg&feature=channel]

HTC Desire Family

HTC Desire HD camera sample 720p / Android 2.2 FroYo

b]HTC Desire HD Opstarten/b]

HTC Desire HD vs iPhone 4

HTC Desire HD benchmark

Hands on HTC Desire HD (htcdesire-hd)

Hands on HTC Desire HD and HTD Desire Z (Phandroid.com)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Lpqxle5f1j8]

Video opgenomen met de HTC Desire HD
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YpfWRQ7kz9g]

Reviews

Tweakers.net
Wie kijkt naar de vele threads op GoT, en naar het aantal views op de preview en review van de HTC Desire, kan maar één conclusie trekken: het toestel dat de Taiwanese fabrikant dit voorjaar uitbracht, is een van de populairste smartphones aller tijden op Tweakers.net.

Niet zo gek dus dat veel tweakers reikhalzend naar de opvolger van deze smartphone hebben uitgezien. HTC weet dat en heeft daarom niet lang met de release gewacht. Slechts drie weken na de aankondiging ligt het toestel al in de winkel. Vanaf de buitenkant lijkt dat simpel, maar het is in feite een razend ingewikkelde operatie. Concurrent Nokia waagt zich daar bijvoorbeeld niet aan en kondigt toestellen maanden van tevoren aan.

Het zou fout zijn om de Desire HD dé opvolger van de Desire te noemen. Het toestel heeft in feite twee opvolgers gekregen en om dat te benadrukken, dragen zowel de Desire HD als de Desire Z de naam van de illustere voorganger.

Tweakers.net publiceerde op de dag van de aankondiging al een preview van de nieuwe vaandeldrager van HTC. Nu is het tijd voor een grondige review, waarin we onder meer het scherm en de processor aan tests onderwerpen om te zien wat er sinds de originele Desire is verbeterd.
Tweaker.net User Reviews
Op Tweakers.net kan jij je eigen review plaatsen. Deze komen ook in de topic te staan. Zit die van jou er niet bij? Laat het mij dan via een DM weten, dan wordt deze toegevoegd aan de startpost.

HTC Desire HD Zwart review door SeekerNL
Hallo,

De reden dat ik dit review schrijf is omdat er nog geen is, ik besef dat mijn review kwaliteit niet beste is, maar ik werk dan ook niet voor de consumentenbond en doe dit puur om mijn eerste ervaring te delen in deze review. Voor spelfouten mijn excuses mijn Nederlands is niet perfect in spelling.

Ik kocht de HTC Desire HD in combinatie met een KPN Personal Sim, omdat dit abbonement is aan te passen na 3 maanden valt het voordelig uit en kan je bijna spreken van een echte gratis telefoo

[...]
HTC Desire HD Zwart review door tillow
Dag dag,
Gezien er nog niet heel veel 'reallife' ervaringen over de Desire HD zijn, hierbij mijn ervaringen.

Ik heb de Desire HD nu ruim een weekje in huis: wat een fantastisch apparaat! Ik had voorheen een Touch HD (zeer trage WiMo 6.1).

[...]

Tip & Trucs

Hoe kan ik het beste mijn accu de eerste keren opladen?
  • De eerste paar keren volledig opladen, en volledig leeg laten gaan voordat je hem opnieuw oplaadt.
  • Na deze paar keren gewoon zo vaak mogelijk aan de oplader hangen, dit is goed voor Lithium-ion accu’s.
  • Laat na 30 keer opladen de accu helemaal leeglopen. Dit zorgt ervoor dat de accu % status gekalibreerd wordt. Als je dit niet doet heb je kans dat je op gegeven moment grote verschillen in accu % status ziet.
  • De accu wordt tijdens en na de eerste maand gebruik steeds beter, dus bij de eerste paar keren opladen zal de accu nog niet 100% functioneren, omdat hij nog geconditioneerd moet worden.
  • Na 2 jaar van de productie datum bedraagt de capaciteit van Lithium-Ion accu’s nog ongeveer 80%. Het maakt niet uit of je hem gebruikt of niet, deze accu’s verslechteren na verloop van tijd. Deze vermindering is gekoppeld aan de technologie. Daarom is het aan te raden om te kijken naar de productie datum als je een tweede accu koopt in de toekomst. Nu geldt dat natuurlijk nog niet omdat de accu’s nu allemaal nieuw zijn.
Hoe verwijder ik bepaalde apps van Desire HD?
Er is een tijdelijke one-click root-methode. Hieronder wordt beschreven hoe je deze kan verkrijgen en ook hoe je app kan 'verwijderen'.
Met dank aan XiniX88:
(De primeur voor HTC Desire HD) Ook zat van die applicaties van HTC zoals peep & amazon mp3 die je helemaal niet gebruikt? Disable ze dan nu (ze verdwijnen ook uit je launcher).
  • Download VISIONary uit de android market
  • Open VISIONary en wacht even, je hebt nu tijdelijke root (deze app kun je na disablen van de applicaties weer weggooien)
Nu is er keuze, of installeer Terminal Emulator (Zie market) en voer daar onderstaande pm commands uit

Of via ADB (command-line op je PC, is wat makkelijker typen):
[list]
• Installeer android SDK (Google)
• Activeer USB debugging in Settings -> Applications -> Development
• Driver installen (staat in usb_driver map) vergeet niet de USB driver mod.
• cmd openen en naar tools/ gaan in de SDK en dan adb shell

En dan zitten we nu bij alle 2 de manieren in een shell omgeving.

Dan vragen we nu even su rechten, let wel dat je VISIONary gedraaid hebt:
code:
1
su

Je kunt alle packages bekijken met het volgende statement:
code:
1
pm list packages

Minder duidelijk maar betere naamgeving van alle apps:
code:
1
pm list packages -f

Packages disablen en enablen gaat zo:
code:
1
2
pm disable <naam package>
pm enable <naam package>

Bijvoorbeeld:
code:
1
pm disable com.htc.htctwitter

Paar leuke dingen om te disablen
[list]
• com.htc.htctwitter (Peep)
• com.twitter.android (Twitter)
• com.amazon.mp3 (Amazon, ook onderstaande uitvoeren)
• com.amazon.mp3/com.amazon.mp3.client.activity.LauncherActivity
• com.facebook.katana (Facebook)
• com.htc.recommend.widget (HTC Likes widget)
• com.htc.recommend (HTC Likes widget)
• com.htc.wdm (HTC Hub)
• com.htc.googlereader (News)
• com.google.android.apps.genie.geniewidget (News and Weather)
• com.htc.android.Stock (Stocks / Aandelen)
[list]
• com.htc.StockWidget

• com.futuredial (Transfer data)
• com.htc.ereader (Reader)
• com.htc.laputa.HtcLaputaInstaller (Locations Launcher)
• com.htc.android.htcsetupwizard (Setup / hoef je maar 1 maal te runnen)
• com.google.android.googlequicksearchbox (Google Search, standaard gebruik je HTC search, die precies hetzelfde doet)
• com.htc.friendstream (Friend Stream (onderstaande zijn plugins van friendstream))
  • com.htc.socialnetwork.facebook
  • com.htc.socialnetwork.flickr
  • com.htc.FriendStreamWidget
  • com.htc.TwitterWidget
Succes iedereen, en mochten ze niet gelijk uit je appdrawer verdwijnen, even rebooten (ja want zelfs na reboot blijven ze weg) en u bent klaar! (Of via Settings -> Applications -> Applications manager -> Running -> HTC Sense -> Force Stop)

Bijkomend voordeel: Apps blijven ook niet hangen in het geheugen als je ze perongeluk 1 keer hebt geopend, en worden niet gecached, dus meer ruimte voor andere apps (ook al is android zo ingedeeld dat de oudst geopende app wordt gesloten bij low RAM)

FAQ

V Wanneer ik met mijn HTC Desire HD gaat bellen blijft het beeld zwart? Wat kan ik eraan doen?
A Zorg dat je telefoon de laatste FOTA hebt geïnstalleerd, hierdoor wordt het probleem opgelost.

V De foto's van mijn contacten zijn na het synchroniseren een erg lage resolutie. Hoe los ik dit op?
A Er is daarvoor een soort van'workaround'. Maak een nieuw contact voor dezelfde persoon (Vul bij naam bijv. precies dezelfde naam in, en voeg een foto toen aan dit profiel), sla dit contact op in het telefoongeheugen. Koppel (menu > link) dit nieuwe contact met je Gmail contact, en kies dan voor de de foto uit het telefoongeheugen.

Verwante topics

• [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_topicrange/159/1429888"]Android Software & Discussie - Delen[/url]
  • [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298"][ABBO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic[/url]
  • [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745"]Accessoires voor de HTC Desire HD[/url]
  • [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1430359"]Desire HD proximity sensor problemen[/url]
Verdere opmerkingen
Heb je vragen of opmerkingen betrekking tot deze start post, dan kan je mij een DM sturen.

Topic changelog:
  • 16-07-2010: HTC Desire HD gestart
  • 15-09--2010: Nieuwe specs toegevoegd
  • 22-09--2010: Video's & foto's toegevoegd
  • 22-10--2010: Tips en Trucs toegevoegd
  • 25-10--2010: Reviews geplaatst van Tweakers.net gebruikers.

Deze topic is gemaakt door Tenshu. De inhoud en de layout mag door niemand worden overgenomen zonder toestemming daar voor te hebben.

[ Voor 255% gewijzigd door Tenshu op 03-11-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online
  • [b]Wat doen we niet in deze topic:[/b]
  • Geen berichten die niet met het onderwerp te maken hebben, deze zullen worden verwijderd!
  • Het niet over verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.
  • Het niet over Accessoires hebben, deze kan je hier plaatsen
  • Dit is geen hulp topic. Heb je problemen met de telefoon dan verwachten wij dat je eerst eigen initiatief neemt en gaat zoeken via internet.

[ Voor 159% gewijzigd door Tenshu op 22-10-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 14:10
Ik dacht dat de Desire HD volgens de geruchten een 4.3 inch scherm en een 8 MP camera zou krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door agoNITE op 16-07-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De specs zijn gewoon die van de Desire, en je linkt ook nog eens naar de gewone Desire. Verder is de Desire HD gewoon een woord wat in de media wordt gebruikt om dit nieuwe toestel aan te duiden. Ik denk dat je het ding beter met de Evo kunt vergelijken.

Anyways, je topicstart klopt zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Wat is de meerwaarde van dit topic? HTC heeft dat ding niet eens zelf aangekondigd. Daarbij link je gewoon naar de Desire op de site van HTC en gebruik je de specs van de Desire. Verder staan de specs van de geruchten er niet eens bij.
Kortom: hoe wil een eventueel komende device waar niets zeker over is gaan bespreken?

//Ah je bent bezig, verklaart een hoop ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ilya op 16-07-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ook geruchten hebben een plaats op GoT. Geef verder de topicstarter aub even tijd om het eea aan te passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online
RoD schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:26:
Ook geruchten hebben een plaats op GoT. Geef verder de topicstarter aub even tijd om het eea aan te passen :)
Dat klopt, de specs staat nu wel goed.
Ben nog verder alles aan het bewerken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavemania
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
Ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 15:52
Cavemania schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 15:25:
Ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien.
Ik hoop dat hij meer op de evo en hd2 lijkt dan de desire, dat design vindt ik net wat mooier en ziet er wat degelijker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taart
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-10-2022
Maar IS dit niet de Evo dan? Wat is het verschil? En weet iemand of deze dan wel in Nederland uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Taart schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 21:28:
Maar IS dit niet de Evo dan? Wat is het verschil? En weet iemand of deze dan wel in Nederland uitkomt?
Qua specs / formfactor zal het ding wel redelijk overeenkomen met de Evo, maar niemand weet nog hoe het ding eruitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taart
  • Laatst online: 28-10-2022
Is er inmiddels al meer nieuws? Ik moet waarschijnlijk sowieso mijn bestelling annuleren, omdat de Desire niet meer op voorraad is. Dan moet ik toch wachten tot augustus of later, dus misschien kan ik dan beter nog even wachten op de Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:41
Niet dat er veel instaat, maar er staat een berichtje op de frontpage over de geruchten rondom de HTC Desire HD.

nieuws: 'HTC komt met Desire HD en Desire Z'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-06 15:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blombo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

blombo

Get drunk or die trying

Ik denk dat ik toch ook maar mijn bestelling van de Desire even ga annuleren totdat er meer bekend is over de HD versie. Zit al anderhalve maand te wachten, een maandje meer moet dan toch ook geen probleem meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-03 21:06
v mij mag hij er gerust zo uitzien

http://designfabulous.blogspot.com/2010/07/htc-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:54

DarkSide

theres no place like ::1

Maar een woord voor WOW. _/-\o_
Ziet er echt gaaf uit. Als hij hierop lijkt dan gaat mij desire op marktplaats.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:21

Zewatanejo

Fine Thanks!

DarkSide schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:12:
[...]

Maar een woord voor WOW. _/-\o_
Ziet er echt gaaf uit. Als hij hierop lijkt dan gaat mij desire op marktplaats.
Dat is echt een dikke WOW. Ik zie dit alleen niet zo snel als een HTC design. Aan de andere kant, van mij mogen ze.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Laatst online: 16-06 18:32
Ziet er inderdaad mooi uit, al ben ik dan weer minder blij met dat onderste deel dat je kan roteren.

Verder denk ik dat er zat mensen wel zitten te wachten op een Desire HD (of hoe hij dan ook gaat heetten), aangezien de Desire een beetje billig overkomt met zijn plastic body (helemaal als je dat dan vergelijkt met de Legend..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:54

DarkSide

theres no place like ::1

Nee is ook hoogst onwaarschijnlijk. Maar zulke telefoons mogen wat mij betreft best komen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Laatst online: 20-03 21:06
ik heb geen id na wat logisch nadenken hoe ze t zouden maken, maar als het kon mag hij van mij morgen al in de winkel liggen.

Maar ik zou er niet op rekenen. Ik verwacht een afkooksel van de desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://images.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/articleimage/684/2010/08/thumb_550_hk-htc-desire-hd.jpg

Eerste foto!
And there it is, folks, a picture of what reportedly is the HTC Desire HD, which we've also seen referred to as the Ace and has already popped up in a Vodafone Germany inventory system. Sure looks like a mashup of the Desire and Evo 4G, doesn't it?

Anyhoo, the specs of this monster remain a 4.3-inch WVGA touchscreen, Android 2.2, an 8MP camera, 1Ghz processor, 720p video recording, 4GB of storage built in, and aluminum case, e-book reader, and all the other bells and whistles we've come to expect.

This one's expected for Europe sometime in October. [UWants via Android-HK] Thanks, Ricky!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:32

Roytoch

Nietes

Die ga ik dus kopen :D ik heb nu een Desire. Toffe telefoon maar het scherm mag groter en de telefoon mag mooier qua materiaalgebruik, twee dingen die hiermee dus wel uitkomen als het goed is.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-06 11:54
Ik vind hem persoonlijk niet zo heel erg mooi. Zo zijn de knoppen niet meer fysiek, dat vind ik wel jammer. Ik wilde er eerst ook voor gaan maar ik denk dat ik toch maar gewoone en Desire aanschaf binnenkort. Hij is nu icm een abbo nu ook zo goedkoop dat deze daar alleen maar ver boven kan zitten!

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hier een filmpje van het design: http://www.engadget.com/2...ire-hd-shows-up-on-video/
Erg mooi vind ik persoonlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door kronk op 09-08-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368455

Wil graag een HTC Desire, maar kan mijn abonnement pas in oktober verlengen. Dus misschien ga ik dan wel voor de HTC Desire HD als dit kwa specs een beter toestel zal worden dan de normale Desire. Ik hou het iig in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Geweldig! Hier de video en een foto van de achterkant

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/08/10x0809oi2b353htc5.jpg
Anoniem: 368455 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:50:
Wil graag een HTC Desire, maar kan mijn abonnement pas in oktober verlengen. Dus misschien ga ik dan wel voor de HTC Desire HD als dit kwa specs een beter toestel zal worden dan de normale Desire. Ik hou het iig in de gaten.
Mijn abbo verloopt in november, hoop dat hij voor die tijd uit is :9~

EDIT: Net als de HD2 de 3.5 audio aan de onderkant. De evo heeft dit aan de bovenkant.

[ Voor 4% gewijzigd door JackPoint op 09-08-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-06 13:07
Byebye iPhone.. Hello beautifull..

[ Voor 38% gewijzigd door aschja op 09-08-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Laatst online: 07:41
Website met zelfde filmpje en nog wat extra screenshots van het filmpje (en ook een nieuw HTC WM7 toestel)
http://www.gsmarena.com/w...ire_hd_leak-news-1865.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Komt zo een artikel op de FP met titel 'HTC Desire HD krijgt aluminium behuizing'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

JackPoint schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:46:
Komt zo een artikel op de FP met titel 'HTC Desire HD krijgt aluminium behuizing'
Is gebaseerd op het filmpje en het bijbehorende artikel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
RoD schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:48:
[...]

Is gebaseerd op het filmpje en het bijbehorende artikel :)
Jammer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik ben toch een beetje teleurgesteld over het uiterlijk en vooral door die willekeurige zwarte vlakken op de achterkant. Waarom niet gewoon de behuizing van de HTC Legend genomen als basis voor het ontwerp?

Ook jammer dat er (ogenschijnlijk) geen front-facing camera op zit.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Laatst online: 10-06 12:18

Decennia

VECTORHEAD

Tinto schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 23:19:
Ik ben toch een beetje teleurgesteld over het uiterlijk en vooral door die willekeurige zwarte vlakken op de achterkant. Waarom niet gewoon de behuizing van de HTC Legend genomen als basis voor het ontwerp?

Als je goed kijkt zit het precies hoe je em vasthoud zodat hij niet uit je hand glijd. Die zwarte vlakken zijn van het soort rubber (of wat het is) wat ook de achterklep van de Desire heeft.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Tinto schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 23:19:
[...]
Ik heb mijn huidige telefoon bijna 2 jaar, heb nog nooit de front camera gebruikt. 1 keer getest of hij het deed, verder nooit serieus gebruikt. Jij wel?

• JackPoint
http://gizmodo.com/561096...hd-will-appear-next-month
Rumor: T-Mobile's HSPA+ Phones (HTC Vision and Desire HD) Will Appear Next Month

So many different names are being bandied about for T-Mobile's "Project Emerald," that it makes sense they're readying two models. After all, we've heard about the HTC Desire HD and Vision, as well as the Glacier, Vanguard and G1 Blaze.

According to T-Mobile's teaser site, the mobile network is working on their first-ever HSPA+ handset, but it's very much a singular release by the sounds of it.

Of course, this doesn't debunk the rumor that they're about to stock two HSPA+ phones. Perhaps that page is merely for the flagship device? Phandroid spoke to some sources who claimed that the HTC Desire HD will be renamed as the MyTouch HD when it launches on T-Mobile, and the HTC Vision will be known as the G1 Blaze.

That suggests the Vision/G1 Blaze will be the model with the slide-out QWERTY keypad, which was spotted in early July. There was some skepticism over the authenticity of the photo, but we did hear it's sporting a 3.7" touchscreen, 1GHz processor and a redesigned keypad with just four rows of keys. Phandroid has claimed it'll have a forward-facing camera, too.

The other phone, the Desire HD/MyTouch HD, appeared in a short video the other day. Resembling more of an EVO 4G than a Desire, it's looking likely to have a 4.3" screen and dual-LED flash.

Phandroid's putting a lot of trust in their source (who they claim "has been dead-on in the past"), and is reckoning on one of the phones launching September 22nd, and the other on the 29th. This places the G1 Blaze almost two years after the original Android phone, the G1—just in time for customers who signed a 2-year contract, by the sounds of it. [Phandroid]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Via engadget.com

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/08/htc-desire-hd-amazon-uk.jpg

Bijna al te bestellen, ware het dat amazon.co.uk de listing snel weer weggehaald heeft.
De genoemde prijs verschilt niet veel met die van de Desire. Goed teken wat betreft prijs en levering.
Nu de definitieve specs nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulpayne
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-06 11:26
*spam*

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 22-09-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 16:03
hmm ik heb net de samsung galaxy s aangevraagd bij mijn abbonement, maar als ik de 'verwachte' spec's en foto's bekijk begin ik nu te twijfelen.

had ik denk ik maar wat langer gewacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/08/10x0809oi2b353htc5.jpg
Links van de camera zit een flitser, wat is dat ding aan de rechter kant?

• 1107972
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-06 08:09
JackPoint schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:23:
Links van de camera zit een flitser, wat is dat ding aan de rechter kant?
Ik vermoed dat het misschien iets is van een speaker voor de 3d surround mogelijkheden ofzo. Maar goed, dat is een wilde gok. Iemand een ander idee?

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:07
1107972 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:19:
[...]

Ik vermoed dat het misschien iets is van een speaker voor de 3d surround mogelijkheden ofzo. Maar goed, dat is een wilde gok. Iemand een ander idee?
Aangezien dit bij de HD2 ook de luidspreker is, zal het ook bij deze Desire HD ook de luidspreker zijn..
De lay-out komt namelijk volledig overeen ;)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
MasterM schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:23:
[...]

Aangezien dit bij de HD2 ook de luidspreker is, zal het ook bij deze Desire HD ook de luidspreker zijn..
De lay-out komt namelijk volledig overeen ;)
Speaker maakt grote kans.
Maar... in eerste oogopslag vond ik het op een Xeon flitser lijken, als dat het geval is... zou de ACE echt gigantisch bruut zijn (love Xeon flitsers op foons -> K800i & C905)

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 23-09-2024
1107972 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:19:
[...]

Novah schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:28:
[...]
Speaker maakt grote kans.
Maar... in eerste oogopslag vond ik het op een Xeon flitser lijken, als dat het geval is... zou de ACE echt gigantisch bruut zijn (love Xeon flitsers op foons -> K800i & C905)
Het is ook een flitser. Iets te voorbarig, in de comments op Engadget zijn ze er nog niet helemaal uit, zou dus of een speaker of een flash kunnen zijn.. Overigens gaat de Vision volgens mij wel een xenon flash krijgen, dus misschien :).

[ Voor 14% gewijzigd door Jedi_Pimp op 19-08-2010 13:13 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 10:42

Laguna

Connaisseur

100% zeker de speaker, alleen wel jammer dat er zo'n gigantisch scherm in zit 4,3 inch. Ik vind 3,7 inch veel handzamer, de HD2 bijvoorbeeld vind ik gewoon te groot. Touch knoppen ben ik ook geen voorstander van, daar heb je toch vaak de neiging bij ze per ongeluk aan te raken, zoals ook Nexus One gebruikers ervaren.

[ Voor 31% gewijzigd door Laguna op 19-08-2010 13:26 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
detonated schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:46:
hmm ik heb net de samsung galaxy s aangevraagd bij mijn abbonement, maar als ik de 'verwachte' spec's en foto's bekijk begin ik nu te twijfelen.

had ik denk ik maar wat langer gewacht :)
Mooi design ja, maar zolang HTC geen fatsoenlijke gpu erin zet zoals die in de GS dan verander ik nog niet naar HTC. Dus het is te hopen dat de Desire HD deze keer wel een beter gpu heeft zodat Android veel smoother oogt. Zo ja, dan pas wordt het aantrekkelijk voor mij.

Valt me op dat niemand een gpu als eis neerzet.

[ Voor 21% gewijzigd door Relief2009 op 19-08-2010 13:31 ]

• JackPoint
Op Engadget maken maken ze zich er meer druk om dat er geen front facing camera en hdmi out op zit.

• RoD
  • Niet online

RoD

Relief2009 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:28:
[...]

Mooi design ja, maar zolang HTC geen fatsoenlijke gpu erin zet zoals die in de GS dan verander ik nog niet naar HTC. Dus het is te hopen dat de Desire HD deze keer wel een beter gpu heeft zodat Android veel smoother oogt. Zo ja, dan pas wordt het aantrekkelijk voor mij.

Er zit wel een gpu in ;)

Verder, het draait allemaal om de prestaties. En je kan niet zeggen dat de Desire slecht presteert.

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
RoD schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:01:
[...]

Er zit wel een gpu in ;)

Verder, het draait allemaal om de prestaties. En je kan niet zeggen dat de Desire slecht presteert.
Haha een betere gpu dan ;)

De desire is zeker geen trage telefoon en het gaat mij ook om de prestaties. En de prestaties van HTC modellen op grafisch gebied zijn gewoon ronduit teleurstellend. Bij de GS merk je meteen dat alles veel smoother draait juist door de betere gpu. Vooral als je ziet dat Android zich steeds meer op de gamingexperience zal concentreren. En om games naar een hoger niveau te tillen dan tetris, heb je een goede gpu nodig.

http://www.careace.net/20...-s-benchmark-performance/

Zodra HTC fatsoenlijke gpu's inbouwt in hun modellen, ben ik weer geinteresseerd in een htc :)

[ Voor 16% gewijzigd door Relief2009 op 19-08-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
http://www.mobiles.co.uk/htc-desire-hd.html
Full Specifications
Features
Sat Nav
Android 2.2 Froyo
HSDPA
Wi-Fi
GPS
A-GPS
MP3 Music Player
MP3 ringtones
720p HD Video Capture
Accelerometer

Dimensions
TBC

Weight
TBC

Main Display
4.3 inch Capacitive Touchscreen

Digital Camera
8.0 Megapixel

Memory
4 GB Internal Memory
microSD (TransFlash)

Also known as
The HTC Desire HD is also known as the Ace.

What's in the box?
* Instruction Manual
* Standard Li-ion Battery
* Mains Charger

Long Description

Unlocked!
At Mobiles.co.uk, the HTC Desire HD we stock is unlocked and completely free from network branding. This means that the phone will have no network logos on the outside and no additional network software on the inside meaning you get the Desire HD exactly as HTC made it.

Android Operating System
The HTC Desire HD runs the latest version of the Google Android operating system. Version 2.2 brings exciting new features to Android such as improved menus and navigation plus impressive speed enhancments whilst keeping the core operating system intuitive and user friendly. Download applications from the Android Market app store, customise multiple home screens with shortcuts to your favourite content and access Google services such as Google Maps, G-Mail and Google Search all with the Android powered HTC Desire.

Free Google Maps Navigation
Turn your Google Android smartphone into a powerful Sat Nav device with free voice guided navigation. Google Maps Navigation offers turn by turn voice guided navigation, text and voice search with support for keywords to find local services, satellite and street view and the ability to navigate to friends addresses listed in your contacts. Google Maps will even remember recent destinations and features a wide range of points of interest.

HTC Sense
The HTC Desire features HTC's intuitive Sense user interface. Make it your own with HTC Sense, letting you personalise and create a phone just right for you. Sense UI lets you add widgets to your homescreen, also letting you customise the size and style, flick through multiple windows so all your favourites are at your fingertips and search for contacts, Twitter Tweets, Emails and much more. HTC Sense also brings all your contacts together in one place. When you view people in your contacts list you see the different ways to get in touch; Email, social networking updates such as Facebook and even what photos your friends have recently uploaded. You can even upload your own photos taken with the Desire HD's 8.0 Megapixel camera!

Touchscreen
Previously known as the Ace, the Desire HD features a stunning 4.3 inch touchscreen display. Use your fingers to navigate through menus; the Desire HD uses capacitive technology to respond solely to your fingers for a more responsive experience and even supports multi-touch in the web browser, maps and photos! The phone even has a built in accelerometer which automatically rotates the screen and a proximity sensor which switches the display to standby mode when on a call.

1GHz Processor
Thanks to the built in 1GHz Snapdragon processor, the Desire HD truly is a smart smartphone. Run several applications at once with little slow down, launch programs and apps instantly and navigate the phone's many features effortlessly. All this is possible thanks to the 1GHz Qualcomm Snapdragon processor.

3G
The Ace features 3G which stands for third generation, and the system is the third generation in the evolution of mobile networks, after analogue and GSM. 3G offers high speed data transfers and the ability to make video calls between compatible mobile phones.

HSDPA
HSDPA offers a similar benefit to a 3G network that GPRS offered to the GSM networks. It offers a higher speed data transfer with a compatible handset. HSDPA is often referred to as Mobile Broadband.

Wi-Fi
With Wi-Fi you can use your Google phone to connect to a local wireless network (W-LAN) to connect to the internet. This offers a cheap (sometimes free) method of connecting to the net to download emails, files, or check on your favourite website.

GPS
With built in GPS you can use the Desire HD to locate your position, plan your journey, and as a general SatNav device, when used in conjunction with compatible mapping software. Optimised for use with Google Maps, you'll never get lost with the Desire HD by your side!

Web Browser
With a built in Web Browser you can access internet sites directly from your handset. Check the latest scores, look up train times, get a weather report, or find the answer to the question in the pub quiz. With the inbuilt web browser you have the power of the internet with you, wherever you are.

8.0 Megapixel Camera
Thanks to the built in 8.0 megapixel camera with auto focus, the Google Android phone takes quality pictures that you will want to share with your friends. Store them in your phone, email them to friends or upload them to your blog or favourite photo sharing site such as Flickr. The Desire HD also captures 720p HD video making it the ultimate Android camera phone.

Bluetooth v2.1
Thanks to Bluetooth wireless technology, data transmission is quick and easy. And what's more, with Bluetooth wireless printing, sending images or documents to a compatible printer is child's play wherever you are, allowing you to produce quality printouts effortlessly.

Music Player
With a built in music player, you can carry your tunes with you, in your pocket, and listen to them when you want. Most digital formats are recognised on the phone, including MP3 and AAC. The HTC Desire HD boasts a memory card slot and will support up to 32GB MicroSD cards letting you store thousands of tracks on the phone.

Email Client
The HTC Ace has an email client, which will allow you to receive email from your own personal email account, and send pictures, videos or text emails to any email account anywhere in the world. Email access on the phone is simple to set up and a cost effective way of keeping in touch.

The HTC Desire HD runs the latest Android 2.2 Froyo operating system on a stunning 4.3 inch touchscreen display. Powered by a 1GHz processor, the Desire HD is capable of running multiple applications with ease. Use Android to customise your phone with exciting new apps and interactive shortcuts and stay close to the people that matter with HTC Sense UI providing live updates from all your favourite social networks. Formerly known as the Ace, the Desire HD boasts a stunning 8 Megapixel camera with 720p HD video capture, and free voice guided SatNav with Google Maps.

N.B: Certain phone specifications subject to change

[ Voor 4% gewijzigd door JackPoint op 20-08-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25649

Veelbelovend! Ik wilde eigenlijk voor een Samsung S gaan, vooral omdat ik de gewone Desire best lelijk vind, maar de Samsung werkt niet met mijn huidige carkit van Parrot dus die gaat zeker niet door :(

Ik vraag me alleen af of dat scherm niet TE groot is waardoor het toestel ook TE groot wordt. Ik ga kijken of ik die HTC HD ergens in 'het echt' kan vinden in een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:39
Wel de Touch HD2 he, de Touch HD is 3,7" net als de originele Desire.

There is no place like 127.0.0.1

• Mr Ton
  • Laatst online: 20:56
Ik zit ook flink te twijfelen aangezien mijn abonnement in Oktober afloopt.. De Desire is nu gratis te krijgen voor leuke abonnementen en mijn telefoon heeft het begeven dus loop nu met een oude Nokia rond, maar wil toch nog even wachten op nieuws over de Desire HD..
Anoniem: 25649 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:25:

Ik vraag me alleen af of dat scherm niet TE groot is waardoor het toestel ook TE groot wordt. Ik ga kijken of ik die HTC HD ergens in 'het echt' kan vinden in een winkel.
Ik heb toevalling de HD2 naast de Desire gehad in een telecom winkel en ze schelen maar amper in omvang. De Desire heeft nog erg veel ruimte rond het scherm zitten i.t.t. de HD2 waarbij de rand van het toestel vlakbij de rand van het scherm zit. De HD2 is een paar millimeter langer maar niet veel breder en een stuk platter.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Mr Ton schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 00:21:
Ik zit ook flink te twijfelen aangezien mijn abonnement in Oktober afloopt.. De Desire is nu gratis te krijgen voor leuke abonnementen en mijn telefoon heeft het begeven dus loop nu met een oude Nokia rond, maar wil toch nog even wachten op nieuws over de Desire HD..
Toch niet toevallig een E71 he? (die heb ik nu als afdankertje ;))
Ik heb toevalling de HD2 naast de Desire gehad in een telecom winkel en ze schelen maar amper in omvang. De Desire heeft nog erg veel ruimte rond het scherm zitten i.t.t. de HD2 waarbij de rand van het toestel vlakbij de rand van het scherm zit. De HD2 is een paar millimeter langer maar niet veel breder en een stuk platter.
dat klinkt goed. Dat moet ze met de Desire dan ook lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-06 18:00

Hoite

Goed verhaal

Sinds mijn abonnement bijna afloopt (december, evt verlengen vanaf nu) zit ik al te zoeken naar een vervanger voor mijn trage iPhone 3G 8Gb.

Ik was van plan de Desire te halen, tot de eerste geruchten van een HTC HD2 maar dan met Android ipv Windows, nu beter bekend als Desire HD of Ace.
Ik ga hier dus sowiezo op wachten. Dit wordt 99% de opvolger van mn iPhone.

Ik heb heeeeeel even getwijfeld of ik de iPhone 4 zou willen, maar daar ben ik vanaf gestapt. ik vind hem te weinig spannend voor een upgrade.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-06 11:54
Mr Ton schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 00:21:
Ik wilde ook eerst wachten op de Desire HD, maar ik heb toch maar de gewone gehaald. Ten eerste vind ik hem mooier en ten tweede heb ik heb nu voor €27 incl. een abo voor 17,45 per maand incl. gratis internet. Daar kan de Desire HD niet tegenop!

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
De Desire HD heeft ook geen AmoLED of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03:50
De DesireHD zal naar alle waarschijnlijkheid een TFT hebben, net zoals de EVO 4G.
Denk niet dat er smartphones zijn met 4.3" AMOLED, toch?
En gezien het net AMOLED is dat voor de problemen met leverbaarheid zorgt bij HTC...
Denk niet dat ze dezelfde fout gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 14:49
Via onder andere Engadget zijn er wat details (of bevestigingen) over de vermoedelijke Desire HD uitgekomen.
http://www.engadget.com/2...ears-mysteriously-on-the/

Androidworld heeft de nederlandse vertaling:
http://www.androidworld.n...uw-htc-toestel-uitgelekt/

[ Voor 29% gewijzigd door M-Opensource op 28-08-2010 12:20 ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
M-Opensource schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:18:
Via onder andere Engadget zijn er wat details (of bevestigingen) over de vermoedelijke Desire HD uitgekomen.
http://www.engadget.com/2...ears-mysteriously-on-the/

Androidworld heeft de nederlandse vertaling:
http://www.androidworld.n...uw-htc-toestel-uitgelekt/
Fotos zijn gaaf! En de camera zit in het design he, steekt er niet meer uit! En een kick stand! Maar hij lijkt niet heel veel op nieuws: 'HTC Desire HD krijgt aluminium behuizing'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-06 13:28
bah, 4,3" is echt wel te groot. Maar ik ben eventueel nog geneigd om te veranderen als de batterijlevensduur echt een héél stuk langer is dan nu én 720p recording @ 30fps is. Ik vind die zwarte vlekken zeer lelijk op de achterkant.

[ Voor 14% gewijzigd door pina op 30-08-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
pina schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:20:
bah, 4,3" is echt wel te groot. Maar ik ben eventueel nog geneigd om te veranderen als de batterijlevensduur echt een héél stuk langer is dan nu én 720p recording @ 30fps is. Ik vind die zwarte vlekken zeer lelijk op de achterkant.
Ik vind het juist heerlijk. De twee weken dat ik met de HD2 mocht spelen hebben mij ervan overtuigd dat 4.3" écht heel fijn is. Het scherm van de Xperia X10 is ook lekker groot, maar die zuigt, Android 1.6 en een niet te verklaren lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-06 08:54
Wel vreemd dat er nu 2 compleet verschillende toestellen uitgelekt zijn. Die aluminium versie (met de plastic zwarte vlakken (a la HTC legend) en uitstekende camera) en die met het standaardje. Ik hoop dat 't de 2e wordt, dit maakt 'm wel heel strak! De achterkant ziet er beter uit en de mogelijkheid tot staan maakt 'm aantrekkelijker voor mij (gezien hoe veel films ik erop kijk).

Dit gaat dan zeker mijn volgende toestel worden: 1Ghz, android 2.2, plat, mooi scherm, kan staan en vooral de xvid ondersteuning! Geweldig! Nu maar hopen dat 't een kraswerend scherm gaat krijgen! Alleen wordt 't wennen aan een 4,3" scherm, maar door de dikte valt daar ook mee te leven. Alles beter dan mijn huidige HTC Touch Pro 2. :)

Nu maar wachten op 15september, wanneer 'ie ge-announced wordt! En hopen dat de release zo snel mogelijk is! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Er is dus nog geen releasedate bekend? Ik zit te twijfelen: nu een HTC Desire kopen of nog even wachten. Ik weet niet wat de reguliere gang van zaken is in het smartphone wereldje, maar hoe groot is de kans dat er een pricedrop van de Desire aankomt als deze Ace verschijnt? En kan iemand een gokje wagen naar wat de prijs van de Ace gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
brrrt schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:35:
Wel vreemd dat er nu 2 compleet verschillende toestellen uitgelekt zijn. Die aluminium versie (met de plastic zwarte vlakken (a la HTC legend) en uitstekende camera) en die met het standaardje. Ik hoop dat 't de 2e wordt, dit maakt 'm wel heel strak! De achterkant ziet er beter uit en de mogelijkheid tot staan maakt 'm aantrekkelijker voor mij (gezien hoe veel films ik erop kijk).
Schijnt dat degene met de kick-stand niet eens een Desire HD is, maar de HTC Merge, een toestel voor Verizon, maar misschien ook een world phone, dus dan kunnen wij er ook gewoon van genieten.
http://phandroid.com/2010...ould-it-be-the-htc-merge/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
monnick schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:57:
Er is dus nog geen releasedate bekend? Ik zit te twijfelen: nu een HTC Desire kopen of nog even wachten. Ik weet niet wat de reguliere gang van zaken is in het smartphone wereldje, maar hoe groot is de kans dat er een pricedrop van de Desire aankomt als deze Ace verschijnt? En kan iemand een gokje wagen naar wat de prijs van de Ace gaat worden?
Verwacht er geen wonderen van, waarschijnlijk gaat hij een paar tientjes omlaag. Maar misschien moet je nog even wachten tot de pricedrop, maar is eigenlijk al bekend wanneer de Ace uitgebracht word?
Ik denk dat de Ace ongeveer +/- 500 euro gaat kosten, iets meer dan de Desire nu, het is natuurlijk wel een flinke stap verder, vooral het scherm maakt het echt een andere klasse dan de Desire, meer een beetje vergelijkbaar met de HD2, dus tussen smartphone en (weliswaar klein) tablet in.
De HD2 kost bij Vodafone 599 euro, wel aan de dure kant, da's dan wel weer waar, en de Desire 479, dus wat ik denk, is dat het ergens daar tussenin gaat zitten.
Just my two cents natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gisteren de HD2 gezien met 4,3" scherm en dat ding is HUGE! Zelfs de Galaxy ziet er daar compact bij uit als je die dan ziet. Misschien toch wel iets TE groot voor mijn taste....

Dus tip: ga eerst in de winkel kijken naar die HD2, voordat je gaat zitten wachten op die Ace...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:22
monnick schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:57:
Ik zit met hetzelfde 'probleem'. Ben vooral bang dat ik de Ace te groot ga vinden. Ga nog even afwachten tot er wat meer info/foto 's/videos en de juiste afmetingen opduiken. Moest de Desire een wat mooier design hebben, lag hij hier nu al op mijn bureau. De Ace vind ik daarentegen zeer mooi van design.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

JackPoint schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:04:
[...]

Geweldig! Hier de video en een foto van de achterkant
[video]
[afbeelding]

[...]

Mijn abbo verloopt in november, hoop dat hij voor die tijd uit is :9~

EDIT: Net als de HD2 de 3.5 audio aan de onderkant. De evo heeft dit aan de bovenkant.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat er niet heel unibody uitzien. Maar wel goed dat ze daar mee komen trouwens, buiten dat het stylistisch is voelt het ook wat steviger aan want de HTC S740 die ik nu heb vind ik eigenlijk maar een gammel ding (zit ook in een andere prijsrange)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Relief2009 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:28:

RoD schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:01:
Er zit wel een gpu in ;)

Ja maar welke? Veel games zijn niet goed te spelen op de Desires,
waarbij ze op de Milestones of Galaxy S gewoon pimpin' zijn en smooth spelen.

Veel mensen staan er inderdaad niet bij stil, maar voor mij is het ook wel an important issue.

EDIT: Wat ik zelf van dit toestel vind.. Leuk qua specs, maar 4,3" is een dikke no-go :F

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 05-09-2010 17:15 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25649 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:56:
Ik heb gisteren de HD2 gezien met 4,3" scherm en dat ding is HUGE! Zelfs de Galaxy ziet er daar compact bij uit als je die dan ziet. Misschien toch wel iets TE groot voor mijn taste....

Dus tip: ga eerst in de winkel kijken naar die HD2, voordat je gaat zitten wachten op die Ace...
Maar is de HD2 wel vergelijkbaar?
Op de pics lijkt dat bij de Desire HD er minder ruimte om het scherm heen zit als bij de HD2.
M.a.w. net zo groot scherm maar met een kleinere behuizing. Dat laatste is uiteraard van belang.
Nog 10 dagen wachten voor de definitieve afmetingen...

En over de GPU: de Desire Z krijgt de SOC met nieuwe GPU. Wellicht de Desire HD ook?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 614 op 05-09-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323486

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/08/img20100827131036.jpg

Wat een prachtig toestel. Ik zit te wachten op een toestel als de EVO voor de Europese markt. Ik zie bijvoorbeeld een 4.3 inch scherm prima zitten. Heerlijk. Vond de HD2 een lekker formaat scherm hebben. Als de Desire HD er uitziet als deze, dus die mét de kickstand ga ik wellicht overstappen van mn Hero naar deze. Betekend wel dat ik m los moet kopen ivm mn abonnement dat pas over een jaar afloopt. Dus ik hoop dat de prijs erg meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik vind hem er ook erg mooi uit zien. Alleen de prijs zal wel €500+ zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:43
Prijs wordt €499.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Laatst online: 16-06 15:37
heb je daar ook een bron voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Op meerdere site's staat al wel dat hij waarschijnlijk op 15 september aangekondigd wordt.

http://www.androidworld.n...r-desire-hd-aankondiging/

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
En hoelang na zo'n aankondiging ligt zo'n toestel gemiddeld in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

monnick schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:27:
Ik hoop snel, want op de 18e kan ik weer een nieuw toestel uitkiezen :+

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

monnick schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:27:
Reken maar op 2 maanden nadat het toestel is aangekondigd, dus halverwege november.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik had toch net wat meer gerekend op een kruising tussen de legend en de Desire. En dan doel ik vooral op het design van de Legend met minstens de specificaties van de Desire. Op die manier zouden ze misschien net wat beter me de iPhone kunnen concurreren. Wat aardig wat mensen nog tegenhoudt is naar mijn idee dat er nog geen Android telefoon is met echt strak design en tegelijk goede specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:29
Relief2009 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:34:
[...]

Haha een betere gpu dan ;)

De desire is zeker geen trage telefoon en het gaat mij ook om de prestaties. En de prestaties van HTC modellen op grafisch gebied zijn gewoon ronduit teleurstellend. Bij de GS merk je meteen dat alles veel smoother draait juist door de betere gpu. Vooral als je ziet dat Android zich steeds meer op de gamingexperience zal concentreren. En om games naar een hoger niveau te tillen dan tetris, heb je een goede gpu nodig.

http://www.careace.net/20...-s-benchmark-performance/

Zodra HTC fatsoenlijke gpu's inbouwt in hun modellen, ben ik weer geinteresseerd in een htc :)
Wel grappig, destijds was het met de TyTn2 al een probleem. Zat wel een gpu in, maar geen driver ondersteuning. Veel gebruikers hebben geklaagd, is nooit wat aan gedaan. Voor mij was dat de laatste HTC phone. Zal sowieso voor de iphone gaan (als je eenmaal apps aanschaft switch je niet zo snel). Maar als ik nu voor een android phone zou gaan zou het of de droid 2/x zijn of de galaxy s van samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Laguna schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:26:
[...]

Reken maar op 2 maanden nadat het toestel is aangekondigd, dus halverwege november.
Ik moet wel zeggen dat HTC de laatste tijd zeer netjes is qua levering na releases. Die 2 maanden komt meer uit de tijd van de TyTN2, als ik kijk dat de Desire en met name de Legend al heel snel na de release zijn uitgekomen. Ik had ook ergens gelezen dat Coolblue 'm eind deze maand, begin volgende maand verwachtte (al heb ik de bron niet kunnen vinden). Nu maar wachten dus! € 500,- is ook wel een mooie prijs, als ik de geruchten van Amazon (eerder in dit topic) mag geloven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

brrrt schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:01:
[...]

Ik moet wel zeggen dat HTC de laatste tijd zeer netjes is qua levering na releases. Die 2 maanden komt meer uit de tijd van de TyTN2, als ik kijk dat de Desire en met name de Legend al heel snel na de release zijn uitgekomen. Ik had ook ergens gelezen dat Coolblue 'm eind deze maand, begin volgende maand verwachtte (al heb ik de bron niet kunnen vinden). Nu maar wachten dus! € 500,- is ook wel een mooie prijs, als ik de geruchten van Amazon (eerder in dit topic) mag geloven. :)
Die 2 maanden waren gebaseerd op de Desire :+

Maar we zullen het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:43
I-Heine-I schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:31:
Ik had toch net wat meer gerekend op een kruising tussen de legend en de Desire. En dan doel ik vooral op het design van de Legend met minstens de specificaties van de Desire. Op die manier zouden ze misschien net wat beter me de iPhone kunnen concurreren. Wat aardig wat mensen nog tegenhoudt is naar mijn idee dat er nog geen Android telefoon is met echt strak design en tegelijk goede specs.
Waarom zou HTC met de iPhone willen concurreren? Het gaat zo toch prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Laguna schreef op maandag 06 september 2010 @ 18:18:
[...]

Die 2 maanden waren gebaseerd op de Desire :+

Maar we zullen het zien :)
Maar de legend was weer 1 á 1,5 maand eerder op de markt. En de HD2 was ook verbluffend snel te krijgen. Ik ben dus benieuwd. Hoe eerder de Ace uitkomt, hoe beter! :)
MarcoC schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:23:
[...]
Waarom zou HTC met de iPhone willen concurreren? Het gaat zo toch prima.
Android zelf is de grootste concurrent van de iPhone, verder is het gewoon een kwestie van smaak welk merk/toestel je neemt. Bij Android krijg je gewoon een keuze. En dan moet ik zeggen dat HTC al een flink aandeel van de iPhone heeft weggesnoept met de laatste toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

brrrt schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:58:
[...]

Maar de legend was weer 1 á 1,5 maand eerder op de markt. En de HD2 was ook verbluffend snel te krijgen. Ik ben dus benieuwd. Hoe eerder de Ace uitkomt, hoe beter! :)

[...]

Android zelf is de grootste concurrent van de iPhone, verder is het gewoon een kwestie van smaak welk merk/toestel je neemt. Bij Android krijg je gewoon een keuze. En dan moet ik zeggen dat HTC al een flink aandeel van de iPhone heeft weggesnoept met de laatste toestellen.
Maar dan is het toch niet HTC die met de iphone concurreert, maar android zelf. Ik denk dat meeste mensen nu eerst voor een besturingssysteem kiezen, en daarna pas de telefoon, waar toevallig HTC een groot deel van de markt heeft bij android

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
M3rcury schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:04:
Maar dan is het toch niet HTC die met de iphone concurreert, maar android zelf. Ik denk dat meeste mensen nu eerst voor een besturingssysteem kiezen, en daarna pas de telefoon, waar toevallig HTC een groot deel van de markt heeft bij android
Jij als tweaker zal ook naar het os kijken, een gemiddelde gebruiker volgens mij niet. Die kijkt alleen naar het uiterlijk (hardware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-06 12:18

TMC

Ben erg benieuwd. Wilde in eerste instantie gaan voor de iPhone 4, maar het gebrek aan voorraad en hoge prijs hebben me doen twijfelen. Geen zin meer om moeite te doen voor een telefoon, ik wacht lekker op de aankondiging van de Desire HD (15 september) en kies daarna voor deze of de SGS. Ik neem aan dat het gewoon de de Desire HD wordt als er niks geks mee is. Op basis van enkele bronnen durf ik te gokken dat deze qua prijs rond de €500 zal uitkomen, nauwelijks duurder dan de SGS dus.

Een groot voordeel van de SGS is echter wel dat deze een SAMOLED-scherm heeft, terwijl de Ace/Desire HD het met een SLCD scherm zal moeten doen (lijkt me). Een eventueel minpunt van de Desire HD is de grootte, 4,3" is misschien niet zo handzaam. Echter vind ik een 8 megapixel camera, aluminium behuizing en Scorpion-processor (zuiniger) echter ook hele grote voordelen. De SGS is toch vooral veel plastic.

Goed, tot zover mijn gedachten bij gebrek aan nieuwtjes. :@

[ Voor 8% gewijzigd door TMC op 07-09-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
Wat dacht je, ik schop het topic even naar boven? ;-) is het trouwens al bevestigt dat dit toestel een alu behuizing krijgt? Ik zit te twijfelen tussen de HD en de Z. Toetsenbord is toch wel handig, alhoewel ik denk ik prima kan typen op een onscreen toetsenbord. En met 4,3" heb je ook wel een toetsenbord (zeker in landscape)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.pdashop.nl/pro...anpid=1414551621790078976
De smartphone is er nog niet, maar de autohouder is al te bestellen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
FurY_84 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:18:
Wat dacht je, ik schop het topic even naar boven? ;-) is het trouwens al bevestigt dat dit toestel een alu behuizing krijgt? Ik zit te twijfelen tussen de HD en de Z. Toetsenbord is toch wel handig, alhoewel ik denk ik prima kan typen op een onscreen toetsenbord. En met 4,3" heb je ook wel een toetsenbord (zeker in landscape)...
Natuurlijk is er nog niks bevestigd, we moeten nog een week wachten op de release!
Ik ga waarschijnlijk voor de Desire HD als ik 't zo allemaal lees. Een toetsenbord neemt wel errug veel dikte met zich mee, als ik kijk naar mijn huidige Touch Pro2. Een platter toestel zal meer meevallen dan 0,3" kleiner scherm

Waarom geven ze zo'n toestel nou geen 3,7", dat maak 't allemaal zo veel makkelijker. Is zat qua grootte en toch lekker handzaam. De voornaamste reden dat ik deze wil is vanwege de Divx herkenning (wat de geruchten zeggen), dat niet iedereen 'm heeft en hopelijk de kickstand.

De SGS valt voor mij af omdat ik er zo enthousiast over was dat m'n vriendin 'm nu heeft. Gelukkig ben ik half getrouwd met HTC, zodat de verleiding voor haar toestel minder wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Laatst online: 22-05 12:40

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Dat zijn de specs volgens GSMarena:
Display Type AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors
Size 480 x 800 pixels, 4.3 inches
- Multi-touch input method
- Accelerometer sensor for UI auto-rotate
- Proximity sensor for auto turn-off
- Optical trackpad
- HTC Sense UI

http://www.gsmarena.com/htc_desire_hd-3468.php

Op het plaatje is geen trackpad te bekennen, maar een 16 miljoen kleuren 4,3 inch AMOLED scherm klinkt mij als muziek in de oren!

Plus een "gelekte" video. Ziet eruit als een soort HD2/Desire mix. En ik vind het mooi!

[ Voor 14% gewijzigd door Sloeber op 08-09-2010 21:07 ]

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Video staat hier al eerder in het topic.

€499,- heb ik hier zeker voor over.
Vandaag nog even gespeeld met een HD2, het lijkt erop dat dit ongeveer hetzelfde toestel gaat worden maar dan een android variant.
Is er al iets meer bekend over een releasedatum?

Lekker kort.

• monnick
  • Niet online
Reiniertjuhhh schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:04:
Op het plaatje is geen trackpad te bekennen, maar een 16 miljoen kleuren 4,3 inch AMOLED scherm klinkt mij als muziek in de oren!
Waar gaan ze die amoled schermen vandaan halen dan?

Anoniem: 336199

Ik was net even rond aan het neuzen op Engadget en zag toen dit :

http://www.engadget.com/2...-legit-to-us-oh-except-f/

Dus de Desire HD met windows mobile 6.5 :o

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Anoniem: 336199 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:26:
Ik was net even rond aan het neuzen op Engadget en zag toen dit :

http://www.engadget.com/2...-legit-to-us-oh-except-f/

Dus de Desire HD met windows mobile 6.5 :o
Betekend dit dat de Desire HD geen android gaat hebben?
Of is dit een plaatje van iemand anders die WinMo mooier vond.

Ik zou het aardig nutteloos vinden als deze geen Android zou hebben, daar hebben ze de HD2 al voor.
* Hoite twijfelt.

Lekker kort.

• monnick
  • Niet online
Flinke domper mocht dat waar zijn.

Denk het overigens niet. Windows Phone 7 komt ook al bijna uit.

Anoniem: 336199

Hoite schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:06:
[...]

Betekend dit dat de Desire HD geen android gaat hebben?
Of is dit een plaatje van iemand anders die WinMo mooier vond.

Ik zou het aardig nutteloos vinden als deze geen Android zou hebben, daar hebben ze de HD2 al voor.
* Hoite twijfelt.
Waarschijnlijk is het maar gewoon een gephotoshopt plaatje met de verkeerde OS en komt de telefoon gewoon uit met android _/-\o_
Pagina: 1 2 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.

[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Accessoires mogen hier