Acties:
  • 0 Henk 'm!

• david_again
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-08-2024
Het lijkt wel alsof hier een soort concurrentie gaande is tussen de DHD en de Galaxy, en iedereen vindt zijn toestel het beste en lijkt zijn eigen toestel te verdedigen. Veel punten zijn natuurlijk ook subjectief, wat de een belangrijk vind, vind de ander minder belangrijk. Ik heb zowel de Galaxy als de DHD en ik wil niemand op z'n teentjes trappen, ik zeg gewoon wat ik er persoonlijk van vindt.

Ja, de Galaxy voelt veel goedkoper aan, dat is zo. Daartegen staat weer dat het scherm ongelooflijk mooi is. Nee, op de Galaxy zit nog geen 2.2, komt eraan. Touchwiz of Sense is puur wat je persoonlijk het mooiste vind. Touchwiz op de Galaxy vind ik persoonlijk prima, al wil ik het liefste op welk toestel dan ook gewoon een originele vannila android zonder schil van een fabrikant.

Oke, weer OT :)

[ Voor 4% gewijzigd door david_again op 19-10-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
deding schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:20:
oh wat kan me toch gruwelijk ergeren aan zeikende mensen zeg, het minste min-puntje wat ze maar kunnen vinden moet gelijk weer groot aangekondigd worden.. om kots misselijk van te worden. Als je dit forum leest lijkt het alsof het een mislukt apparaat is, nou, ik ga geen + punten meer noemen, tevergeefs blijkbaar.

jongens, ik ga me lekker vermaken met mn 'klote' DHD :F
Srry hoor,maar ik als hd 2 gebruiker,die overweegt om de desire hd te kopen vind deze punten dus echter WEL belangrijk.
Dat het bij jou super werkt en de pluspunten vind ik ook prima,maar de mindere kant ook.
Just my 2 cents,of was het 50 cent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
david_again schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:11:
Ondanks de bugs lees ik hier over het algemeen toch positieve reacties over de DHD. Ik heb hem dus vanmiddag gehaald maar vind het echt een enorme tegenvaller. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog?

- scherm is mijn inziens echt veel minder dan de Galaxy. Ik vind de kleuren flets en het scherm lijkt minder scherp. / Het scherm is kwestie van wennen, Amoled is wat warmer idd
- touchscreen sluit niet helemaal goed aan bij de behuizing, waardoor je een scherpe rand aan beide kanten van het touchscreen kan voelen (althans bij mij) Ik vind dit heel raar./ Als jij belt ga je ook echt heel die telefoon zitten voelen kom op he
- camera stelt niet veel voor, daar had ik echt meer van verwacht voor een HD camera. Camera van de Galaxy is beter./ Als je super foto's wil maken, lekker een echte Fotocamera gebruiken. Waarschijlijk in donkere ruimte genomen. kan geen enkele tel knappe foto's in maken
- geluid uit het speakertje is niet-om-aan-te-horen zo slecht en schel. Zo slecht heb ik nog nooit op een telefoon gehoord zelfs. / Geluid kan idd beter, mee eens... maar ga jij muziek luisteren over de speaker dan?
- accu ging in de paar uur dat ik de DHD gebruikt heb snel naar beneden./ altijd in begin, naarmate je vaker gebruikt word wel beter. smartphone staat niet bekend om lange accu levensduur toch?
- zoals vaker genoemd hier klepje van de accu is breekbaar, onhandig en sluit ook niet helemaal 100% bij de rest van de behuizing./ Hoe vaak haal jij je accu eruit? ikke eigenlijk nooit :?
- als je het toestel neerlegt rust hij op de lens van de camera. Zo typen/ bedienen is lastig want het toestel wiebelt steeds heen en weer./ Wie bediend ze telefoon door em op de tafel neer te leggen? je houd em toch gewoon in je handen?

Al met al voor mij reden om het toestel terug te brengen morgen, echt jammer. Begrijp me goed, het toestel is zeker niet slecht, en zal ongetwijfeld voor veel mensen super zijn, maar ik had er zelf meer van verwacht.
Ik ga voorlopig eerst de Galaxy gebruiken.
Krijg hier echt idee dat men alleen maar zit te klagen in dit topic... word gewoon moedeloos van...
Alsof elke mm van een product perfect is... zitten altijd wel kleine afwijkingen in.

Ik wacht geduldig af tot ie uitgeleverd word door Hi, baal wel alleen van simlock.
maar goed kpn kennende niet ech een die zware custom roms plaatsen erop... toch ??

Tot die tijd bel ik vrolijk door met me normale Desire... en wacht geduldig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:03
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:39:
Zit er bij de levering van de Desire HD ook een micro SD kaart?
ja standaard voorzien van 8 GB kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:05
deding schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:30:
[...]

ja inderdaad, dat minder stevige klepje van de DHD weegt veel zwaarder als de totaal cheap-ass ogende plastic galaxy. En als we het dan toch over grote min-punten hebben.. touchwiz.. anyone?.. nee geef mij maar sense :) en werkt android 2.2 al fijn op je galaxy? aargh, kan het maar niet laten. 8)7
Haha inderdaad, Alluminium vs plastic
En de GPRS problemen, Lag op het toestel... nu eindelijk eens een update 8)7.

Gelukkig was de galaxy vlekkeloos bij de release! :P
Roberto538 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:45:
[...]

Krijg hier echt idee dat men alleen maar zit te klagen in dit topic... word gewoon moedeloos van...
Alsof elke mm van een product perfect is... zitten altijd wel kleine afwijkingen in.

Ik wacht geduldig af tot ie uitgeleverd word door Hi, baal wel alleen van simlock.
maar goed kpn kennende niet ech een die zware custom roms plaatsen erop... toch ??

HI -> Simlock op DHD? :/ echt? :'(

[ Voor 33% gewijzigd door Soullancer op 19-10-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esak
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-08-2024
josr76 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:45:
[...]

ja standaard voorzien van 8 GB kaartje
Wut :o?

Ik heb hem via vodafone besteld (online, nieuws abbonoment) en er zat mooi niets in (of erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Laatst online: 24-04 00:01
Daarom kijk ik even wat HI mij voor aanbieding doet (waar ik weinig vertrouwen in heb) anders koop ik hem wel via http://studentmobiel.nl + HI Student zonder simlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Type dit vanaf mijn Dhd. Zit op ons WiFi netwerk, wat gaat dat ongelooflijk snel zeg. Bewijst maar weer de snelheid van het toestel. 3g is ook prima maar dit is toch merkbaar sneller.
Heerlijk :)

Batterij lijkt het allemaal redelijk te trekken, hoewel whatsapp en de browser natuurlijk niet heel veel van de accu vragen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:55
deding schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:20:
oh wat kan me toch gruwelijk ergeren aan zeikende mensen zeg, het minste min-puntje wat ze maar kunnen vinden moet gelijk weer groot aangekondigd worden.. om kots misselijk van te worden. Als je dit forum leest lijkt het alsof het een mislukt apparaat is, nou, ik ga geen + punten meer noemen, tevergeefs blijkbaar.

jongens, ik ga me lekker vermaken met mn 'klote' DHD :F
Ieder heeft recht op z'n mening, ik vind het persoonlijk goed dat mensen hun gedachten hier posten, ookal zijn deze negatief. Je neemt het precies persoonlijk omdat iemand jou nieuwe toestel afbreekt... Ik ben blij dat jij geniet van je nieuwe DHD, maar als mensen dit niet zo ervaren, mogen ze dit toch ook delen niet?

De negatieve punten zijn al meerdere malen genoemd, sommige mensen storen zich er niet aan, anderen hadden er meer van verwacht. Persoonlijk had ik deze minpuntjes liever niet gezien bij een toestel dat 500€ + kost, maar de perfecte smartphone bestaat nu eenmaal niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:39:
Vraagje:

Zit er bij de levering van de Desire HD ook een micro SD kaart?
Als je even gezocht had in dit topic, had je het antwoord zeker gevonden, het is namelijk al meerdere keren vermeld. Er zit standaard een kaartje van 8GB in het toestel.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esak
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:57:
Type dit vanaf mijn Dhd. Zit op ons WiFi netwerk, wat gaat dat ongelooflijk snel zeg. Bewijst maar weer de snelheid van het toestel. 3g is ook prima maar dit is toch merkbaar sneller.
Heerlijk :)

Batterij lijkt het allemaal redelijk te trekken, hoewel whatsapp en de browser natuurlijk niet heel veel van de accu vragen.
Dat viel mij ook al op. Het browsen gaat echt waanzinnig snel (ik ben de snelheid van een ipod touch gewend). Via 3G kan ik het helaas nog niet testen, heb geen 3G hier (in Amsterdam...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
esak schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:51:
[...]

Ik heb hem via vodafone besteld (online, nieuws abbonoment) en er zat mooi niets in (of erbij).
Dat is apart. Want bij mijn vodafone (toestel zonder abo) zat er wel degelijk een 8GB kaartje in. Weet je zeker dat je 't m niet over 't hoofd hebt gezien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout1976
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-08-2024
josr76 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:54:
Oke nog 1 keer:

- Alle toestellen zijn bruin. Het is zo donkerbruin dat sommige dit verwarren met zwart. Als je niet goed zou kijken zou je zo aannemen dat het een donker antraciet is (dus "zwart") . De voorkant is diep zwart. Door deze 2 feitjes ontstaat verwarring: "ik heb de zwarte". Nee iedereen heeft een met zwarte voorkant en zeer donkerbruine achterkant.

- Alle toestellen zonder 360

- Alle toestellen simlockvrij
Ik heb toch echt via Vodafone een zwarte besteld. Zo staat ie daar ook in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Laatst online: 02-09 19:53
Dat denk ik hoor, weet niet zeker. Maar probleem is niemand kan verifiëren,aangezien Hi nog niet uitgeleverd heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esak
garagaholic schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:06:
[...]

Dat is apart. Want bij mijn vodafone (toestel zonder abo) zat er wel degelijk een 8GB kaartje in. Weet je zeker dat je 't m niet over 't hoofd hebt gezien? :P
Dat weet ik heel zeker. Ik heb er zelf een 4GB kaartje ingestopt en verder was de doos hartstikke leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
esak schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:01:
[...]

Dat viel mij ook al op. Het browsen gaat echt waanzinnig snel (ik ben de snelheid van een ipod touch gewend). Via 3G kan ik het helaas nog niet testen, heb geen 3G hier (in Amsterdam...).
Geen 3g in Amsterdam? Dat valt me wel tegen, ik had het juist daar wel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
esak schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:51:
[...]

Kijk eens ín je toestel.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 22:04
esak schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:17:
[...]

Dat weet ik heel zeker. Ik heb er zelf een 4GB kaartje ingestopt en verder was de doos hartstikke leeg.
jep, bij mij zat er ook niets bij.. kon de hele mikmak terugsturen en vervolgens een nieuwe doos krijgen met 8gb stikkie.. maar nee bedankt, had toch al een 16gb stikkie zelf gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Voor het geval de nieuwe DHD eigenaren, mijn eerdere berichtje hebben gemist (staat al weer aantal pagina's terug) en ik (en ik denk een boel mede-tweakers ook) toch erg nieuwsgierig ben naar jullie 1e ervaring, hier een kleine bump:
------------------------

Stem svp, als je een DHD bezit, door middel van het aanklikken van 1 van de onderstaande links:

Poll: I own a HTC Desire HD and it (CLICKING ON THE LINKS BELOW, SUBMITS YOUR VOTE)

Works fine, without major problems.

Has a proximity sensor failure.

Has another significant problem (please specify by replying to this thread)

Afbeeldingslocatie: http://www.gfxpoll.nl/pollgfx/40034.png

[ Voor 8% gewijzigd door paulus_01 op 19-10-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

sinds vandaag binnen en eigenlijk maar 1 probleem (wat wel een dealbreaker is):
mail sturen vanuit de htc email app gaat niet als je exchange 2010 gebruikt. De telefoon meldt keurig dat die het nieuwe EAS protocol ondersteund (versie 14), maar dan kan je geen mails sturen, attachements openen of contacts aanpassen op de exchange server. Met de default email app kan het wel, die meldt zich aan met EAS 12 (exchange 2007). Nu verwacht ik niet dat we binnen een week write rechten gaan hebben op /system en we dus ook niet kunnen proberen of de oude htcemail app van de desire normal wel werkt. Dit is nu mijn 4e android toestel en ik weet dat het uiteindelijk wel goed komt dmv custom roms en hacks, maar toch is het bijzonder jammer dat zoiets niet werkt. Misschien dat er op de exchange server nog iets in te stellen is qua protocols, maar daar kan ik niet zoveel over vinden.
Kan nu kiezen of ik de stock android email app gebruik of geen desire hd, ik twijfel nog.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:18
[...]

Mwah,

Zit deze zelf ook te overwegen ipv mijn huidige galaxy s maar vind dit toch redelijke punten hoor. Het scherm is hetgene waar je de hele tijd tegenaan kijkt, vroeg me al af hoe het verschil tussen super amoled en super lcd zou zijn maar als het kwa kleuren echt zo scheelt is het toch echt een degelijk minpunt.

Zelfde voor de camera. Nee, ik verwacht geen digitale camera kwaliteiten maar als ze adverteren met HD en weet ik het wat hoop ik toch op bruikbare fotos. Ben nooit onder de indruk geweest van de HTC cams en als deze weer significant minder is dan de Galaxy S tegenhanger is dat toch weer een stevig minpunt.

Accuduur, opnieuw een belangrijk punt. Als ik op een dag 4 of 5 uur in de trein zit (uitzonderingen, maar het komt voor) wil ik gewoon mijn telefoon kunnen gebruiken, icm muziek danwel internet... In ieder geval de dag uithouden.

Hoe dan ook, ik wacht nog even met de switch maar het blijft een zeer interessant toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:43
- touchscreen sluit niet helemaal goed aan bij de behuizing, waardoor je een scherpe rand aan beide kanten van het touchscreen kan voelen (althans bij mij) Ik vind dit heel raar./ Als jij belt ga je ook echt heel die telefoon zitten voelen kom op he
Die randen zijn er ook als je niet belt heur 8)7
Heb hem zelf nog niet in mijn handen gehad maar lijkt me idd. irritant/vervelend als er (dan wel niet scherpe) randen aan de zijkanten van het scherm zitten omdat het scherm een mm lager ligt.
- zoals vaker genoemd hier klepje van de accu is breekbaar, onhandig en sluit ook niet helemaal 100% bij de rest van de behuizing./ Hoe vaak haal jij je accu eruit? ikke eigenlijk nooit :?
Met die Proximity sensor faal juist wel, lijkt me? :)
Is nou eenmaal een feit dat negatieve dingen vaker worden geuit dan positieve dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

"fixed" stock android email app die wel mailt met exchange 2010 http://laurie.denness.net...-sync-with-android-froyo/

Gelukkig zien de htc apps de accounts en calendars van deze client ook, ben bij "people" dus niet ineens al mijn collega's kwijt en bij de calendar widgit (die van htc vind ik persoonlijk erg fijn) blijf ik wel de zakelijke agenda zien.

Persoonlijk kan ik hier wel mee leven.

Tip voor wie deze oplossing kiest: Gebruik deze app niet voor gmail. (loopt vast, super trage telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
http://nexus404.com/Blog/...ing-community-cries-foul/

Je kunt donderop zeggen dat de versies van Tmobile branded zullen zijn. Ik vrees voor deze anti-root zooi. Wat denken jullie daarover?!

En is hotmail makkelijk te openen in die ingebouwde htcapp?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Source90 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:58:
Met die Proximity sensor faal juist wel, lijkt me? :)
Nee, dat is niet meer nodig

En ik vind de negatieve punten wel handig, dan weet ik waar ik naar moet kijken als ik op het punt sta om hem te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het speakertje slecht geluid geeft is een opmerking die je hier veel ziet staan..

Eén van de redenen dat ik deze telefoon heb besteld is de handige navigatie software.
Is de stem die aanwijzingen geeft wel goed hoorbaar in de auto?

Moet helaas nog wachten tot 3 november voordat ik er mee mag spelen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
dhhdante schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 00:10:
[...]

Nee, dat is niet meer nodig

En ik vind de negatieve punten wel handig, dan weet ik waar ik naar moet kijken als ik op het punt sta om hem te kopen.
Lees dat een felle lamp niet altijd werkt.
En niet overal is een felle lamp aanwezig.

Of heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 00:11:
Dat het speakertje slecht geluid geeft is een opmerking die je hier veel ziet staan..

Eén van de redenen dat ik deze telefoon heb besteld is de handige navigatie software.

Welke wat?! De HTCnavigatie is alleen maps, stemgestuurd = betalen! Je hebt natuurlijk google maps. :) Als je dat bedoeld! Verder geen antwoord op je vraag. ! :)

Dat de speaker heel slecht is lees je idd op heel veel plekken, jammer. Ik gebruik zon speaker veel.

Ik moet ook nog 2 weken w8en voor ik hem heb wss. :)

@ de lamp

Ik las dat zodra je hem bij de lamp weghaalt hij weer zwart wordt, hoe zit dit met de headset inplug zooi?! Uitpluggen is weer zwart of niet?!

[ Voor 9% gewijzigd door Jamievanm op 20-10-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

Dan nog even wat muziek testjes.
Hiervoor gebruik ik altijd de westone es3x op maat gemaakte in ear monitors. Deze zijn belachelijk gevoelig, zo erg dat je je stoort aan de ruis die een ipod voorbrengt. Bron materiaal zijn verschillende cd's geripped in ogg vorbis q6 / q7. De desire HD is erg stil, vergeleken met de normale desire is er geen ruis te ontdekken, ook bij rustige passages in de muziek is er geen hinderlijke ruis aanwezig in tegenstelling tot de desire normal.
Dolby Mobile voegt gigantisch veel laag en hoog toe. De hoeveelheid bass is echt misselijk makend, misschien dat het voor films leuk is maar of iemand hiermee langer dan 3 minuten muziek mee kan luisteren betwijfel ik.
SRS is minder nadrukkelijk aanwezig en maakt het wat fletse geluid, vergeleken met de neutrale stand iets goed. Helaas is ook hier de bass erg nadrukkelijk aanwezig. De overige instellingen (de bekende eq instellingen zoals 'bass boost', 'rock' etc.) zijn allen net niet goed. Helaas ontbreekt de mogelijkheid het helemaal zelf in te stellen. Zoals gebruikelijk klinkt classical mij het best in de oren met de (prog)rock waar ik dit mee luister.

Nu ben ik een audiopurist en zal ik nooit een telefoon gebruiken om de dagelijkse uren trein te voorzien van een muziekje maar voor die ene keer dat de echte pmp zonder prik zit vind ik de desire hd niet zo onaardig klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Source90 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 00:13:
[...]
Lees dat een felle lamp niet altijd werkt.
En niet overal is een felle lamp aanwezig.

Of heb ik iets gemist?
Je kan ook nog een headset gebruiken heb ik gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Jamievanm schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 00:17:
@ de lamp

Ik las dat zodra je hem bij de lamp weghaalt hij weer zwart wordt, hoe zit dit met de headset inplug zooi?! Uitpluggen is weer zwart of niet?!
dhhdante schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 00:20:
Je kan ook nog een headset gebruiken heb ik gelezen.
Je kan ook wachten op een update, die naar alle waarschijnlijkheid zeer snel uitkomt, wil HTC nog een beetje geloofwaardig over willen komen in Europa / Nederland, en dit probleem niet doorslaggevend laten zijn in je overweging om dit toestel te kopen.

Zo, dat was een lange zin. Wat ik wil zeggen is: Concentreer je op de andere aspecten van het toestel, niet die sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StormingSoul schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:47:
[...]

Haha inderdaad, Alluminium vs plastic
En de GPRS problemen, Lag op het toestel... nu eindelijk eens een update 8)7.

Gelukkig was de galaxy vlekkeloos bij de release! :P
Niet om te zeuren ofzo maar,

Ik heb zelf ook de galaxy s gehad, net paar dagen geleden verkocht omdat ik de DHD wou
was tog wel een top toestel, behalve de lag en nog paar kleine dingen die irritant waren,... maar verder wel een top toestel

Maar als ik de reactie lees over DHD ben ik bang dat ik binnenkort de galaxy s ga halen ipv DHD

Kwa scherm wint de GSG het zeker maar DHD is ook niet verkeerd

En ja de batterij/sim klepje dat boeit mij ook niet echt, want hoevaak wil je zo een klepje open maken ?, niet vaak neem ik aan, verder voelt de DHD zeker beter aan dan de galaxy s

De batterij zal denk ik tog wel goed zitten na paar keer goed opladen (was ook met mij galaxy s, ging eerst maar een dagje mee, na paar keer goed laden ging hij gewoon makkelijk twee dagen mee) maar ik ben al blij als hij 1 dag mee gaat :D

Speaker: Galaxy s had wel en redelijk goede speaker maarja de DHD heeft dat niet (zeggen veel mensen hier op tweakers dus zal wel waar zijn), en dat is tog wel jammer voor een toestel van 500 euro !!
En met goede headphone zal het geluid uit de oortje wel goed klinken bij de Galaxy s en DHD

Camera: DHD 8 mega vs galaxy s 5 mega ik denk zelf dat die van HTC beter is maar dat is weer mij meining, maar de galaxy s maakt ook goede foto's/video's

Snelheid: galaxy s heb ik gehad en met de DHD 1x keer gespeeld en eerlijk is eerlijk de DHD was stukke sneller geen hapering geen lag terwijl de galaxy gewoon echt traag kan worden

Verder over DHD: hoop ik dat de fix snel komt voor de sensor en dat ik tog nog een keuz kan maken :O

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2010 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 00:11:

Dit vind ik eigenlijk wel een intressante vraag die je hier stelt? :9

Aangezien sommige niet blij zijn met de speaker kwaliteit... hoe zit dat met de navigatiestem uit de speaker dan? Een van de redenen voor mij om het toestel aan te schaffen!

Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
wat is het voordeel van de gmail app ten opzicht van een gmail account als simpel imap account aanmaken in de gewone mail app?

op die manier kan ik namelijk mijn exchange/imap en pop3 account ( 3stuks totaal dus) in één oogopslag checken zonder 2 apps te moeten gebruiken (gmail voor gmail, joh,... en mail voor exchange + pop3 accountje) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

ook ik knal hier mijn vraag maar neer.

Ik ben op zoek naar een agenda overzicht voor op mijn lockscreen.
Ik kom veel applicaties tegen maar die zijn allemaal voor de standaard lockscreen...

Ik zag trouwens ook al dat je de Sense niet kan uitzetten zoals bij de normale Desire, deze herstart de Sense weer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 00:56:
[...]

Niet om te zeuren ofzo maar,

Ik heb zelf ook de galaxy s gehad, net paar dagen geleden verkocht omdat ik de DHD wou
was tog wel een top toestel, behalve de lag en nog paar kleine dingen die irritant waren,... maar verder wel een top toestel

Maar als ik de reactie lees over DHD ben ik bang dat ik binnenkort de galaxy s ga halen ipv DHD

Kwa scherm wint de GSG het zeker maar DHD is ook niet verkeerd
Even voor de duidelijkheid!
Mijn reply met dat de sgs vlekkeloos en bugfree was met de releae was natuurlijk sarcastisch, daarom verwees ik ook naar de gprs en lag problemen van de sgs!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Willicht al langsgekomen; is het al bekend of Android 3 op de DHD komt?
Verwacht wordt dat Google de nieuwe versie van het besturingssysteem nog voor het einde van het jaar zal presenteren.
En hoelang voordat deze dan daadwerkelijk op de markt is? :o

[ Voor 60% gewijzigd door Source90 op 20-10-2010 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 00:56:

[...]

Je hebt net je Galaxy verkocht om toch maar weer een Galaxy te gaan kopen?

Vertel me dat ik je verkeerd begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Laatst online: 15-09 23:22
Mensen, mijn post over de minpunten van de dhd was misschien wat negatief, heb hem ge-edit om eea in perspectief te plaatsen.
PizzaMan79 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:38:
Ik heb op xda de tot nu toe gerapporteerde problemen even op een rijtje gezet en voor uw gemak post ik ze hier ook.
* proximity sensor / display off when calling
* battery cover difficult to open/close, fragile
* poor battery life
* vibration function defective
* watching pics slow (seems to get quicker after 1-2 days of usage)
* cover of sd/sim breaks easily if not opened as per instruction manual
* htcsense.com not yet fully operational, problems when changing password on the site (not able to also change it on handset)
* lag in pohotocamera
* difficult to remove sim (especalli micro sim in adapter)
* screen is LCD (in stead of SLCD which was widely reported)

Toch kijk ik enorm uit naar mijn unit :-)

Edit: om dit in perspectief te plaatsen: Ik heb van de iPhone ooit zo'n lijstje gemaakt en dat bevatte zo'n 70 items. En dat zonder dat ik ooit een iPhone heb gehad! Verder (overgenomen van mijn xda post):
  • proximity/light sensor: note that it's actually one combined sensor (CM3602 sensor by Capella). It currently looks like a software problem, perhaps linked to facebook. So, that means it could be fixed with an update. For now it can be un-bricked by holding the DHD under a lamp or attaching the charger.
  • poor battery life: how about replacing them when empty? Works fine on my Touch HD
  • vibration function defective: not widely reported
  • watching pics slow: seems to get quicker after 1-2 days of usage
  • cover of sd/sim broke: the guy who broke his was perhaps a bit rough with it
  • htcsense.com not yet fully operational, problems when changing password on the site (not able to also change it on handset): temporary problem obviously
  • lag in pohotocamera: is it really more than on any other phone?
  • difficult to remove sim (especally micro sim in adapter): fortunately not something one does on a daily base
  • screen is LCD (in stead of SLCD which was widely reported): S stands for Sony/Samsung, not for Super. Also it is not a feature that allows your phone to do more things. It's just 8th gen LCD, which is a little better than 7th gen. It's still not clear if the DHD has 7th or 8th gen screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Laatst online: 18-09 15:32

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

De Samsung Galaxy S was mijn eerste Android toestel.
Helaas super vaak lagg en traag (verschillende firmwares gebruikt)
Was het zo zat dat ik deze phone verkocht had, en een Iphone gekocht heb. Nou als
je Android eenmaal gewend bent dan wil je niet meer terug naar IOS wat beperkt zeg :D
Zit nu al een tijdje te kijken naar dit toestel, heb dit toestel nog niet in mijn handen gehad (vodafone hier in A'foort stelt echt niets voor) Maar ben zo benieuwd naar de DHD. Erg jammer dat er nog zo weinig echte (video) Reviews zijn.. (zoals tweakers nog geen review, Gsmarena ook nog niet ect.) Heb nu een Hero en Sence werkt gewoon super ook al is het een hero.. vandaar dat ik naar een HTC toestel kijk :) Ik had ook gezien dat op de DHD en op htcsence.com aanbevolen apps staan, zijn deze dan gratis ofzo of alleen maar aanbevolen en meer niet? Ben benieuwd wanneer dit toestel beter te verkrijgen is :)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Laatst online: 15-09 23:22
LightYears schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:51:
Nu verwacht ik niet dat we binnen een week write rechten gaan hebben op /system
echt wel

(heb er zelf nog niet een in huis, dus ik kan het nog niet bevestigen)

[ Voor 11% gewijzigd door PizzaMan79 op 20-10-2010 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flkrt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Is er nog niemand die wat over de accu kan posten of vind men dat niet belangrijk?
Dat die sensor soms rot is, is wel duidelijk maar hoelang gaat de accu nu mee?
Haalt hij de hele dag?
Vind ik wel kritiek!

[ Voor 43% gewijzigd door flkrt op 20-10-2010 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel enkel relevant als ook het gebruik meegepost wordt. Iemand die twee uur gamed zal veel sneller een lege accu hebben dan iemand die in totaal een half uur bezig is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flkrt
Ik zou al blij zijn als ik lees dat een gebruiker het een hele dag (8 tot 23 uur) uitzingt met weinig gebruik van zijn toestel, helemaal mooi is het al het toestel veel gebruikt wordt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe je yahoo kan instellen op de htc disere hd.
Google ging prima maar yahoo niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Laatst online: 18-09 13:26
martjah schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 01:10:
ook ik knal hier mijn vraag maar neer.

Ik ben op zoek naar een agenda overzicht voor op mijn lockscreen.
Ik kom veel applicaties tegen maar die zijn allemaal voor de standaard lockscreen...

Ik zag trouwens ook al dat je de Sense niet kan uitzetten zoals bij de normale Desire, deze herstart de Sense weer gewoon.
Ik heb een Legend en geen DHD, maar ik kan me niet voorstellen dat de toestellen op dit punt erg verschillen dus geef ik toch even antwoord... :)

Ik zou WidgetLocker aanbevelen, dat is een lockscreen waar je alles aan kan aanpassen en ook widgets op kunt plaatsen. Niet gratis, maar het wel waard imho.

Je kan Sense best uitzetten, Sense herstart zich gewoon als je op Home drukt. Download HomeSwitcher uit de market (gratis) en je kan de standard Android UI als default instellen. Even herstarten en weg is Sense (of alle Sense apps met een taskkiller killen).

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gisterochtend ontvangen. Ik had het telefonsich besteld (VF verlenging). Vooralsnog werkt die bij mij, alleen ik heb geen 8gb kaart maar een 1gb!!??! Trouwens is het normaal dat er geen uitgebreide handleiding bij zit en dat er op de doos geen zegelsticker zit????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 15-09 21:23
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:30:
Ik heb hem gisterochtend ontvangen. Ik had het telefonsich besteld (VF verlenging). Vooralsnog werkt die bij mij, alleen ik heb geen 8gb kaart maar een 1gb!!??! Trouwens is het normaal dat er geen uitgebreide handleiding bij zit en dat er op de doos geen zegelsticker zit????
Wanneer jij in het informatie programma in je DHD kijkt zie je hem onder geheugen ook niet staan in de software? De handleiding van de DHD kan je vinden wanneer jij je telefoon als schijfstation aan je pc hangt.
Je krijgt dan een map waar in je een zeer uitgebreide pdf kan vinden met alles over je DHD.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

De zegelsticker ontbreekt vaker bij toestellen die door providers worden geleverd, dit doen ze om eventueel simlock / programma's te installeren.

Dat van die 8GB kaart kan daar ook onder vallen, dat Vodafone die liever zelf verkoopt. Ook die handleiding klopt, die zou op je SD kaart moeten staan en anders kun je hem altijd terugvinden online.

Ik heb hem in mijn handen gehad van de week, de Desire HD. En sorry hoor jullie zullen me niet aardiger gaan vinden hierdoor maar ik vond het niet indrukwekkend. Wel het beste Android toestel tot nu, maar als je een HTC Desire hebt is het enige motief wat mij betreft het scherm om over te stappen.

Wel voelt die net als alle andere HTC toestellen oerdegelijk aan en is Sense wederom verbeterd :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flkrt schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:54:
Ik zou al blij zijn als ik lees dat een gebruiker het een hele dag (8 tot 23 uur) uitzingt met weinig gebruik van zijn toestel, helemaal mooi is het al het toestel veel gebruikt wordt.....
dan kan ik je blij maken want ik heb laatst biuj weinig gebruik 25 u gehaald, en bij matig gebruik haal ik meer dan 8u(op het werk)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:39:
[...]

Wanneer jij in het informatie programma in je DHD kijkt zie je hem onder geheugen ook niet staan in de software? De handleiding van de DHD kan je vinden wanneer jij je telefoon als schijfstation aan je pc hangt.
Je krijgt dan een map waar in je een zeer uitgebreide pdf kan vinden met alles over je DHD.
Nee er stond 1gb op de kaart en als ik bij 'Sd-en telefoongeheugen' kijk zie ik bij 'Sd-kaart' staan 'Totale ruimte 0,94 Gb' 'Beschikbare ruimte 678MB' en bij 'intern telefoongeheugen' 'Beschikbare ruimte' 1.07 Gb??????
Hoe kan dit??? En wat de zegelsticker op de doos (van HTC zelf) betreft..klopt dat?? Kan dat. Ik vind het wel vaag, iedereen heeft 8gb en ik een 1 gb kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:45:
[...]

Nee er stond 1gb op de kaart en als ik bij 'Sd-en telefoongeheugen' kijk zie ik bij 'Sd-kaart' staan 'Totale ruimte 0,94 Gb' 'Beschikbare ruimte 678MB' en bij 'intern telefoongeheugen' 'Beschikbare ruimte' 1.07 Gb??????
Hoe kan dit??? En wat de zegelsticker op de doos (van HTC zelf) betreft..klopt dat?? Kan dat. Ik vind het wel vaag, iedereen heeft 8gb en ik een 1 gb kaart
Persoonlijk zou ik dit niet pikken. Natuurlijk staat er nergens officieel dat er 8GB in het toestel moet zitten. Het wordt nergens echt vermeld, ik vind het allemaal maar een beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:45:
[...]

Neem contact op met je verkoper...... Kijk eens wat die zegt, zit de kaart wel fisiek in je toestel? (onder het klepje waar ook je simkaart zit)

Tja, betreffende een zegel, volgens mij leverd HTC helemaal geen zegels op hun doosjes, de onderkand kan je er gewoon uit schuiven. Wat misschien handing is om te weten, hoe kom jij aan je toestel?

Het kan natuurlijk zijn dat hij gebruikt is in een winkel om hem aan een klant te showen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
flkrt schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:34:
Is er nog niemand die wat over de accu kan posten of vind men dat niet belangrijk?
Dat die sensor soms rot is, is wel duidelijk maar hoelang gaat de accu nu mee?
Haalt hij de hele dag?
Vind ik wel kritiek!
Ik heb m sinds zaterdag, heb alles (wifi, gps, mobiel internet en bluetooth) aan staan.. je komt er prima de dag mee door (paar telefoontjes, smsjes).. maar als je het scherm veel aan hebt staan of bijvoorbeeld spelletjes gaat spelen of uitgebreid gaat surfen (bijv mensen die een uur met de trein reizen) dan denk ik dat bij wat intensiever gebruik je batterij echt leeg is aan het einde van de dag.

Er zit een menu in van energiebeheer.. daar kun je dan instellen dat als je batterij onder een bepaald niveau (bijv 15%) komt.. dat allerlei zaken dan veranderen zoals de schermhelderheid, trillen bij typen, wifi uit.. dus om batterij te sparen.

Persoonlijk vind ik hem OK, maar voor de intensieve surfers onderweg denk ik dat je tussendoor op je werk m even moet opladen. Ik neem dan ook altijd mn USB kabeltje mee.. er is altijd wel een plek waar je'm kunt bijladen tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:55:
[...]

Neem contact op met je verkoper...... Kijk eens wat die zegt, zit de kaart wel fisiek in je toestel? (onder het klepje waar ook je simkaart zit)

Tja, betreffende een zegel, volgens mij leverd HTC helemaal geen zegels op hun doosjes, de onderkand kan je er gewoon uit schuiven. Wat misschien handing is om te weten, hoe kom jij aan je toestel?

Het kan natuurlijk zijn dat hij gebruikt is in een winkel om hem aan een klant te showen.
Nee ik heb hem telefonisch besteld bij VF (op zaterdag rond 14.00) als een verlenging en heb hem gisterochtend gekregen. Ik heb net Vodafone aan de lijn gehad (een behulpzame medewerker) en die zei dat alle toestellen met 1gb worden versturrd als het telefonisch bestelde. Hij vond mijn verhaal zo vreemd (over die 8Gb) dat hij het zelfs aan z'n leidinggevende ging vragen en die zei ook hetzelfde (ze vroegen zelfs aan mij de tel.nrs van mensen die met 8gb hadden gekregen). Hij zei nog als je wil stuur je het terug en dan koop je waar ze het met 8Gb hebben, maar als je het weer tel. besteld krijg je 1 GB!!! Hij was voor de rest wel heel vriendelijk en vond het zeer vreemd. Ik ga daar niet moeilijk om doen (lijkt me sterk dat ik een oud showmodeltoestel heb, aangezien het tijdsbestek en hij sloot dat nog uit ook). Mn toestel doet het gewoon, kan ook gewoon bellen..geen (vooralsnog) last van proximitysensor.
Trouwens zo'n 8Gb kaartje is toch niet heel duur?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens hun site (en de meeste andere sites) staat er ook 1,5 gb op...komt dat (ben een noob wat dat betreft)
overeen met de specs die ik eerder heb gepost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://tweakers.net/price...KNCFRy5tcjHhLY0dJPEVmv9AQ
Valt best mee dus.

Die 1,5GB is intern geheugen en die 8GB is het externe geheugenkaartje.

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 20-10-2010 10:11 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:11:
http://tweakers.net/price...KNCFRy5tcjHhLY0dJPEVmv9AQ
Valt best mee dus.

Die 1,5GB is intern geheugen en die 8GB is het externe geheugenkaartje.
Dank je..maar welk model sd kaart moet ik dan halen (dat het in mn toestel past)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:07:
[...]

Nee ik heb hem telefonisch besteld bij VF (op zaterdag rond 14.00) als een verlenging en heb hem gisterochtend gekregen. Ik heb net Vodafone aan de lijn gehad (een behulpzame medewerker) en die zei dat alle toestellen met 1gb worden versturrd als het telefonisch bestelde. Hij vond mijn verhaal zo vreemd (over die 8Gb) dat hij het zelfs aan z'n leidinggevende ging vragen en die zei ook hetzelfde (ze vroegen zelfs aan mij de tel.nrs van mensen die met 8gb hadden gekregen). Hij zei nog als je wil stuur je het terug en dan koop je waar ze het met 8Gb hebben, maar als je het weer tel. besteld krijg je 1 GB!!! Hij was voor de rest wel heel vriendelijk en vond het zeer vreemd. Ik ga daar niet moeilijk om doen (lijkt me sterk dat ik een oud showmodeltoestel heb, aangezien het tijdsbestek en hij sloot dat nog uit ook). Mn toestel doet het gewoon, kan ook gewoon bellen..geen (vooralsnog) last van proximitysensor.
Trouwens zo'n 8Gb kaartje is toch niet heel duur?????
Het toestel wordt echt met een 8GB kaart geleverd. Zie je hem wel zitten in het toestel?
Kan natuurlijk altijd zo zijn dat je toestel of het geheugenkaartje niet helemaal goed is.

De DHD heeft twee typen geheugen, intern geheugen van 1.5Gb en 8Gb op een SD kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:12:
[...]

Dank je..maar welk model sd kaart moet ik dan halen (dat het in mn toestel past)
Je kan het toch zien? weet je zeker dat je nu geen kaartje in het slot hebt zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:17:
[...]

Het toestel wordt echt met een 8GB kaart geleverd. Zie je hem wel zitten in het toestel?
Kan natuurlijk altijd zo zijn dat je toestel of het geheugenkaartje niet helemaal goed is.

De DHD heeft twee typen geheugen, intern geheugen van 1.5Gb en 8Gb op een SD kaart
Ik weet het allemaal niet meer?? Wat zouden jullie doen?? Hij doet het gewoon en als ik hem terugstuur, gaf hij aan dat ik weer 1gb zou krijgen. Klopt mijn interne geheugen trouwens wel (eerder gepost??) en zou ik dat niet moeten merken als er wat met mn toestel aan de hand was??? Heb geen problemen (tot nu toe dan)..
Is het het allemaal waard om het nu terug te sturen en die hele proces opnieuw te doen of gewoon een kaartje kopen??? Heb jullie advies even nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Premium Navigatie / Offline Navigatie:

Zoals iedereen die 'm al heeft heb ik natuurlijk alle functies overlopen en kwam ik al snel uit bij de offline navigatie, ook wel premium navigatie genoemd door HTC.
Dit was voor mij 1 van de redenen om 'm te kopen, anti-dataroaming.

Als je dus gaat kijken staan er al wat BeNeLux maps op je toestel + ook de licentie daarvan.

Maar nergens staat of die licentie voor een maand of een jaar is.
Als je dan bijvoorbeeld flitscamara's wilt bijkopen, dan kun je kiezen voor een abonnement voor een maand of een jaar en komt er ook een optie bij voor "premium navigatie" aan 26.95 per jaar.

Dit is natuurlijk allemaal nieuw, maar is bijna geen info over te vinden. Ook bij HTC weten ze van niets.
Op de persconferentie leek het er op alsof het een ingebouwde feature was van het toestel.

Ik heb nog gebeld en die jongen van de klantenservice zei "ja meneer dat doen ze natuurlijk altijd, maar meestal is het maar voor een maand en dan moet je betalen"..... niet echt een professioneel antwoord dus.

Heeft er iemand al meer duidelijkheid over gekregen / gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:18:
[...]

Je kan het toch zien? weet je zeker dat je nu geen kaartje in het slot hebt zitten?
Nee er zit een kaartje in maar daar staat dus 1 gb op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:12:
micro sd(hc), ik ga er persoonlijk mijn 32gb kaartje in duwen, heb al mijn vette muziek er op staan, met maps voor navigatie en dan nog 2gb over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ptoeneigh schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:22:

Zoals iedereen die 'm al heeft heb ik natuurlijk alle functies overlopen en kwam ik al snel uit bij de offline navigatie, ook wel premium navigatie genoemd door HTC.

Als je dus gaat kijken staan er al wat BeNeLux maps op je toestel + ook de licentie daarvan.

Als je dan bijvoorbeeld flitscamara's wilt bijkopen, dan kun je kiezen voor een abonnement voor een maand of een jaar en komt er ook een optie bij voor "premium navigatie" aan 26.95 per jaar.

Dit is natuurlijk allemaal nieuw, maar is bijna geen info over te vinden. Ook bij HTC weten ze van niets.
Op de persconferentie leek het er op alsof het een ingebouwde feature was van het toestel.

Ik heb nog gebeld en die jongen van de klantenservice zei "ja meneer dat doen ze natuurlijk altijd, maar meestal is het maar voor een maand en dan moet je betalen"..... niet echt een professioneel antwoord dus.

ik heb deze rom incl navigatie op mij desire draaien en de licentie die je krijgt is voor 30 dagen daarna moet je betalen. Het een zogenaamde proeflicentie.
Ik ga pas een echte licentie kopen waneer ik mij hd binnen heb, want de licentie wordt volgens mij gekoppeld aan telefoonnummer en htc account. (en aangezien ik overstap naar vodafone krijg ik een nieuw nummer)

Ik vind de navigatie namelijk heel fijn werken icm footprints en locations. Ook de car home is geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion

Wat ik begreep uit de persconferentie was dat het navigeren en downloaden van de maps gratis was, maar dat je voor NP 's, voicenavigatie en flitspalen moet betalen indien je dat wenst.

Kan iemand eens checken of je de mappen van andere landen in Europa of buiten Europa gratis kan downloaden?

Dit is voor mij ook een zeer belangrijk punt want ik zou het toestel willen gebruiken voor te navigeren als ik op reis ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:22:
[...]

Dat moet een foutje zijn, ik heb hem op de zelfde manier besteld als dat jij dit hebt gedaan en ik heb 8Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 11:40
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:22:
[...]

Volgens mij haal de begrippen intern geheugen en extern geheugen door elkaar. Volgens de specs op de site van HTC is het intern geheugen 1,5GB. Dat is dus geen geheugenkaartje! Kan zijn dat VF wel of niet een geheugenkaartje bijleverd. Standaard werd de gewone Desire ook met 4GB geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flkrt
Ptoeneigh schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:59:
[...]

Ik heb m sinds zaterdag, heb alles (wifi, gps, mobiel internet en bluetooth) aan staan.. je komt er prima de dag mee door (paar telefoontjes, smsjes).. maar als je het scherm veel aan hebt staan of bijvoorbeeld spelletjes gaat spelen of uitgebreid gaat surfen (bijv. mensen die een uur met de trein reizen) dan denk ik dat bij wat intensiever gebruik je batterij echt leeg is aan het einde van de dag.

Er zit een menu in van energiebeheer.. daar kun je dan instellen dat als je batterij onder een bepaald niveau (bijv 15%) komt.. dat allerlei zaken dan veranderen zoals de schermhelderheid, trillen bij typen, wifi uit.. dus om batterij te sparen.

Persoonlijk vind ik hem OK, maar voor de intensieve surfers onderweg denk ik dat je tussendoor op je werk m even moet opladen. Ik neem dan ook altijd m'n USB kabeltje mee.. er is altijd wel een plek waar je 'm kunt bijladen tussendoor.
Dat is nou goede info waar ik op zat te wachten (en hopelijk niet ik alleen) bedankt!
en als anderen nog wat hebben toe te voegen graag..
Heb m ook besteld en krijg m in week 43/44 maar maakte me zorgen over de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Upbeat schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:49:
[...]

Volgens mij haal de begrippen intern geheugen en extern geheugen door elkaar. Volgens de specs op de site van HTC is het intern geheugen 1,5GB. Dat is dus geen geheugenkaartje! Kan zijn dat VF wel of niet een geheugenkaartje bijleverd. Standaard werd de gewone Desire ook met 4GB geleverd.
Mijn DHD werd anders via Vodafone keurig met een 8Gb SD kaardje geleverd. Deze hoefde ik niet te installeren in het toestel, omdat hij af fabriek al in de SD kaard slot was geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Largamelion schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:44:
[...]
Wat ik begreep uit de persconferentie was dat het navigeren en downloaden van de maps gratis was, maar dat je voor NP 's, voicenavigatie en flitspalen moet betalen indien je dat wenst.

Kan iemand eens checken of je de mappen van andere landen in Europa of buiten Europa gratis kan downloaden?

Dit is voor mij ook een zeer belangrijk punt want ik zou het toestel willen gebruiken voor te navigeren als ik op reis ga.
Wat ik in de applicatie Location kan zien is dat je de maps gratis mag downloaden, maar dat je voor navigatie moet betalen. Google Navigation is uiteraard nog steeds gratis.

(edit) Nu ik de kaart van nederlands heb gedownload kan ik wel adressen vinden en er naartoe navigeren met Premium Navigation. Ik kan echter niet vinden of dit een proefperiode is ofzo, want ik heb niks aangeschaft. Apart...

[ Voor 13% gewijzigd door M-Opensource op 20-10-2010 11:14 ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 08:47

Ik heb wat op plaatjes van een forum gevonden (weet even niet meer welke), het zijn schermen van "gebruikers" die dit in htcsense.com hebben kunnen vinden, dit zijn de prijzen
licenties R66 30 dagen 1 year life cycle
canada $ 4.99 $ 19.98 $ 29.98
usa $ 7.49 $ 29.98 $ 39.99
western europe E 9.99 E 39.99 E 49.99
australia AUD 7.49 AUD 39.99 AUD 79.98
traffic WE E 2.99 E 9.99
Cam USA/Can $ 2.29 $ 7.99

Hopelijk heb je er wat aan, wat ik zag is dat je soms een aantal mogelijkheden had met dropdown boxes om prijzen te bepalen. R66 is de routeringssoftware die gebruikt wordt.
Alhoewel er ook kapers op de kust zijn:
http://www.iex.nl/Nieuws/...-werkt-samen-met-HTC.aspx
AMSTERDAM (AFN) - Navigatiebedrijf TomTom gaat een samenwerkingsverband aan met smartphonebedrijf HTC Corporation. Dat maakte het bedrijf woensdag bekend.

TomTom gaat kaarten leveren aan HTC Locations. Het product Locations is in eerste instantie verkrijgbaar op de HTC Desire HD en HTC Desire Z smarthphones in Europa en Azië.

[ Voor 12% gewijzigd door aevh op 20-10-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-Opensource schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:07:
[...]

Wat ik in de applicatie Location kan zien is dat je de maps gratis mag downloaden, maar dat je voor navigatie moet betalen. Google Navigation is uiteraard nog steeds gratis.

(edit) Nu ik de kaart van nederlands heb gedownload kan ik wel adressen vinden en er naartoe navigeren met Premium Navigation. Ik kan echter niet vinden of dit een proefperiode is ofzo, want ik heb niks aangeschaft. Apart...
dit klopt idd, je download maps en locations(zitten bij de maps) gratis zodat je de gratis Routeplanner kan gebruiken, voor premium navigatie betaal je(je hebt een trial periode van 30 dagen)
Google nav is nogsteeds gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
:'( :X

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/KfDvO.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/vaAXC.jpg

Ik kreeg het klepje er niet af, iets te veel kracht gezet waardoor ik hem bijna door midden brak. Epic fail dus.

Zouden losse onderdelen nu al na te bestellen zijn?

Net gebeld met HTC NL, de mevrouw aan de lijn ging het "escaleren" ( :? ) en dan krijg ik binnen een week een e-mail of ik het klepje toegestuurd krijg.

[ Voor 22% gewijzigd door Jedi_Pimp op 20-10-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:06:
[...]

Mijn DHD werd anders via Vodafone keurig met een 8Gb SD kaardje geleverd. Deze hoefde ik niet te installeren in het toestel, omdat hij af fabriek al in de SD kaard slot was geplaatst.
Die van mij zat er dus ook al in maar dan 1gb..???? Begrijp het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 02:03:
[...]

Je hebt net je Galaxy verkocht om toch maar weer een Galaxy te gaan kopen?

Vertel me dat ik je verkeerd begrijp.
Ja klopt ik heb hem gehad, maar dat ik hem weer terug koop is maar sarcastisch bedoeld

over de DHD weet ik dat ze de meeste problemen gaan fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:34:
[...]

Die van mij zat er dus ook al in maar dan 1gb..???? Begrijp het niet meer
Waar komt jouw DHD vandaan; ook Vodafone? (bezorgd of gehaald in VF-winkel)?

Schuif de onderkant van je DHD, haal het geheugenkaartje eruit en kijk wat op dat kaartje staat. In mijn DHD zit een Samsung geheugenkaart van 8gb. De grootte staat vermeld op het kaartje.

Zit er inderdaad een 1gb kaartje in (lijkt me onwaarschijnlijk), dan terug naar de verkoper. Wellicht dat het kaartje niet goed in jouw DHD zit en niet wordt herkend en dat de DHD daarom alleen het interne geheugen weergeeft als beschikbare capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Jedi_Pimp schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:25:
:'( :X

[[Ik kreeg het klepje er niet af, iets te veel kracht gezet waardoor ik hem bijna door midden brak. Epic fail dus.

Zouden losse onderdelen nu al na te bestellen zijn?

Net gebeld met HTC NL, de mevrouw aan de lijn ging het "escaleren" ( :? ) en dan krijg ik binnen een week een e-mail of ik het klepje toegestuurd krijg.
Gevalletje brutte kracht?

Zo moeilijk is het niet, beide duimen op de hoeken en rustig drukken. Het gaat idd met wat kracht maar je moet zeker niet gaan wrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
Hier nog een aantal ervaringen over de battery life

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=813835

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Bullet NL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:03:
[...]

Zo moeilijk is het niet, beide duimen op de hoeken en rustig drukken. Het gaat idd met wat kracht maar je moet zeker niet gaan wrikken.
Ja, ik ben soms een beetje onhandig. Maargoed, ik kan er dus wellicht nog een paar weken op gaan wachten, waar ik geen zin in heb. Misschien maar even HTC UK bellen / mailen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:50:
[...]

Waar komt jouw DHD vandaan; ook Vodafone? (bezorgd of gehaald in VF-winkel)?

Schuif de onderkant van je DHD, haal het geheugenkaartje eruit en kijk wat op dat kaartje staat. In mijn DHD zit een Samsung geheugenkaart van 8gb. De grootte staat vermeld op het kaartje.

Zit er inderdaad een 1gb kaartje in (lijkt me onwaarschijnlijk), dan terug naar de verkoper. Wellicht dat het kaartje niet goed in jouw DHD zit en niet wordt herkend en dat de DHD daarom alleen het interne geheugen weergeeft als beschikbare capaciteit.
Ik heb hem telefonisch besteld (verlenging) (zaterdag rond 14.00) en heb hem gisterochtend (09.30) ontvangen
en de sd-kaartje zat er dus al in..ik haalde het eruit om te kijken en er stond 1 gb op. Ik heb het weer terug geplaatst. Het lijkt me sterk dat ik een toestel heb die is teruggebracht (het duurt toch wel minstens 3 dagen voordat een teruggestuurd toestel mogelijkerwijs bij mij eindigt en daarnaast er zat een zondag tussen. Maar mijn toestel doet het gewoon...geen problemen met prox.sensor..of lag..of tril..
Dus ik weet niet wat ik moet doen nu. Als ik het terugstuur werd mij door Vodafone aangegeven dat ik weer een 1gb kaartje zou krijgen (zie mijn eerdere post). Kan het niet zo zijn dat ze bij HTC een foutje in de fabriek hebben gemaakt en er een 1gb in hebben geplaatst??? Ik keek naar de prijzen en er zit maar 6 euro verschil tussen een 1gb en een 8gb..daarnaast zou ik niet begrijpen waarom iemand een sd-kaartje zou omwisselen.
Er was geen zegelsticker op de de doos van HTC (kon het gewoon uitschuiven) maar ook geen sporen van dat er überhaupt een sticker opzat. De tel zat wel mooi strak verpakt (folie).
Wat denken jullie...????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:11

NEK

Handig.

Ik heb bij Seidio Online een case besteld voor mijn Desire HD. Deze case is eigenlijk alleen geschikt voor de EVO 4G echter heb ik besloten deze case toch maar te bestellen. De afmetingen van de EVO 4G en Desire HD verschillen minimaal. Bij aankomst blijkt de case wel perfect te passen echter heb ik extra gaatjes moeten maken voor bepaalde knoppen. Ditzelfde geldt voor de camera, welke bij de EVO 4G lager zit.

Ik heb gekozen voor Innocase™ Rugged Combo Value Pack, welke uitstekend is voor de Desire HD. Het enige nadeel is, persoonlijk vind ik dat niet, dat je dit merk alleen kan bestellen in de VS. Daarentegen zijn de verzendkosten zeer scherp en heb je de case binnen 3 dagen in huis.

Ik heb geen aandelen bij Seidio maar ben gewoon een tevreden (en zeer lastige) gebruiker en wilde daarom deze informatie hier op het forum plaatsen.

http://www.seidioonline.com/product-p/bd5-hkr5hev4.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.seidioonline.com/v/vspfiles/photos/BD5-HKR5HEV4-2.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door NEK op 20-10-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Jedi_Pimp schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:09:
[...]

Ja, ik ben soms een beetje onhandig. Maargoed, ik kan er dus wellicht nog een paar weken op gaan wachten, waar ik geen zin in heb. Misschien maar even HTC UK bellen / mailen..
Je zou ook een Vodafone winkel met (Dynafix) reparatie balie binnen kunnen lopen, misschien dat zij het voor je kunnen bestellen.

De Dynafix balie maakt ook voor andere operators de toestellen, het maakt dus niet uit alsof je ergens anders je toestel hebt gekocht. Voor jou nu waarscheinlijk helemaal niet omdat dit vast geen garantie is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
NEK schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:17:
Handig.

Ik heb bij Seidio Online een case besteld voor mijn Desire HD. Deze case is eigenlijk alleen geschikt voor de EVO 4G echter heb ik besloten deze case toch maar te bestellen. De afmetingen van de EVO 4G en Desire HD verschillen minimaal. Bij aankomst blijkt de case wel perfect te passen echter heb ik extra gaatjes moeten maken voor bepaalde knoppen. Ditzelfde geldt voor de camera, welke bij de EVO 4G lager zit.

Ik heb gekozen voor Innocase™ Rugged Combo Value Pack, welke uitstekend is voor de Desire HD. Het enige nadeel is, persoonlijk vind ik dat niet, dat je dit merk alleen kan bestellen in de VS. Daarentegen zijn de verzendkosten zeer scherp en heb je de case binnen 3 dagen in huis.

Ik heb geen aandelen bij Seidio maar ben gewoon een tevreden (en zeer lastige) gebruiker en wilde daarom deze informatie hier op het forum plaatsen.

http://www.seidioonline.com/product-p/bd5-hkr5hev4.htm

[afbeelding]
Gaaf, bedankt voor de tip. Zelf ben ik ook nog op zoek naar een goeie carmount ivm navigatie en een armband voor het hardlopen. Mocht iemand dit tegenkomen, ik is zeer geinteresseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
Bullet NL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:03:
[...]

probleem wat ik had in het begin, dat ik met mijn vingers het klepje onbewust tegenhield aan de andere kant van de telefoon, had niet door dat hij echt 'om' de telefoon heen schuift, daarna ging hij goed open.

Wat betreft locations, ik heb nu de NL kaart gedownload, en nu heb ik inderdaad bij car panel wel locaties binnen Nederland. Ook kan ik daar prijzen op vragen voor de kaarten (30 euro voor onbeperkt BeNeLux bijv.). Maar wat ik niet snap, je kunt kaarten kopen, en navigatie.. wat is het verschil? Wat is uberhaupt het verschil tussen premium navigatie en google navigatie?

net trouwens assassins creed gespeeld op de DHD, ziet er vet uit en speelt relaxed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:11:
[...]

Ik heb hem telefonisch besteld (verlenging) (zaterdag rond 14.00) en heb hem gisterochtend (09.30) ontvangen
en de sd-kaartje zat er dus al in..ik haalde het eruit om te kijken en er stond 1 gb op. Ik heb het weer terug geplaatst. Het lijkt me sterk dat ik een toestel heb die is teruggebracht (het duurt toch wel minstens 3 dagen voordat een teruggestuurd toestel mogelijkerwijs bij mij eindigt en daarnaast er zat een zondag tussen. Maar mijn toestel doet het gewoon...geen problemen met prox.sensor..of lag..of tril..
Dus ik weet niet wat ik moet doen nu. Als ik het terugstuur werd mij door Vodafone aangegeven dat ik weer een 1gb kaartje zou krijgen (zie mijn eerdere post). Kan het niet zo zijn dat ze bij HTC een foutje in de fabriek hebben gemaakt en er een 1gb in hebben geplaatst??? Ik keek naar de prijzen en er zit maar 6 euro verschil tussen een 1gb en een 8gb..daarnaast zou ik niet begrijpen waarom iemand een sd-kaartje zou omwisselen.
Er was geen zegelsticker op de de doos van HTC (kon het gewoon uitschuiven) maar ook geen sporen van dat er überhaupt een sticker opzat. De tel zat wel mooi strak verpakt (folie).
Wat denken jullie...????
Blijft het vreemd vinden. Wanneer de folie gewoon om het toestel zat en wanneer de batterij ook gewoon ingepakt was lijkt mij niet dat ze iets met je toestel hebben gedaan.

Blijft vreemd, eens kijken wat nu los komt met mensen die de aankomende tijd een nieuw toestel mogen ontvangen. Kan natuurlijk altijd een specifiek geval zijn. Dat alleen jij een 1 Gb kaartje heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Is er al wat bekend over het rooten van de DHD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Voor de mensen die zelf nog geen Desire HD hebben maar zich wel willen in lezen.
Ik heb hier de volledige engelse handleiding gepost.

http://www.megaupload.com/?d=7DKKHYZL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Is er animo voor een Desire HD Software topic?

We hebben nu een Topic over de Desire HD, Levertijden, deze voor de Prox Bug. Is het zinvol om een topic aan te maken waar we elkaar op handige of aanbevolen software kunnen wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Bullet NL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:41:
Is er animo voor een Desire HD Software topic?

We hebben nu een Topic over de Desire HD, Levertijden, deze voor de Prox Bug. Is het zinvol om een topic aan te maken waar we elkaar op handige of aanbevolen software kunnen wijzen?
Daar is al een algemeen topic voor ;) Lijkt me niet echt nuttig om speciaal voor iedere telefoon een topic te gaan openen.

Android Software & Discussie - Deel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:29:
[...]

Blijft het vreemd vinden. Wanneer de folie gewoon om het toestel zat en wanneer de batterij ook gewoon ingepakt was lijkt mij niet dat ze iets met je toestel hebben gedaan.

Blijft vreemd, eens kijken wat nu los komt met mensen die de aankomende tijd een nieuw toestel mogen ontvangen. Kan natuurlijk altijd een specifiek geval zijn. Dat alleen jij een 1 Gb kaartje heb gekregen.
HTC geeft aan dat het af fabriek een 4 of 8 gb is..dus ik weer bellen met Vodafone en zij geven aan 1gb????!!!!!! Verzekeren mij dat er niks mee is gedaan en zeggen dat ik niet de enige ben met 1 gb en dat het zo in hun systeem staat!! Ik weet het niet meer...maar ik ga nooit meer telefonisch bestellen!!!
Wat zouden julllie doen...als ik het terugstuur ben ik zeker 2 weken bezig...denk gewoon dat ik hem houd en een kaartje koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:02:
[...]

HTC geeft aan dat het af fabriek een 4 of 8 gb is..dus ik weer bellen met Vodafone en zij geven aan 1gb????!!!!!! Verzekeren mij dat er niks mee is gedaan en zeggen dat ik niet de enige ben met 1 gb en dat het zo in hun systeem staat!! Ik weet het niet meer...maar ik ga nooit meer telefonisch bestellen!!!
Wat zouden julllie doen...als ik het terugstuur ben ik zeker 2 weken bezig...denk gewoon dat ik hem houd en een kaartje koop
Ik zou voor die paar euro echt niet zoveel moeite gaan doen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens hebben ze nou wel een zegelsticker op de doos of niet??? Ikhad geen zegelsticker op mijn doos, maar ik zag geen sporen van een sticker en ik kon de doos gewoon uitschuiven?? Jullie reacties graag van degenen die hem al hebben......en ik ga hem gewoon houden...een kaartje is maar 13 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:07:
Trouwens hebben ze nou wel een zegelsticker op de doos of niet??? Ikhad geen zegelsticker op mijn doos, maar ik zag geen sporen van een sticker en ik kon de doos gewoon uitschuiven?? Jullie reacties graag van degenen die hem al hebben......en ik ga hem gewoon houden...een kaartje is maar 13 euro
Doos was niet verzegeld. Net als bij jou gewoon uitschuifbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:07:
Nee, geen zegelsticker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Bij mij zat er netjes een zegel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
hoe besteld en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
geluksbal :o ook geen sticker op mijn 'doos' ;)

angry birds is verslavend trouwens }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Pre-order bij Coolblue. Ook had ik netjes een 8gb kaartje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
weet iemand of er een manier is om de icoontje van het andriod menu naar eigen inzicht in is te delen?

Standaard heeft android al veel programma's in dit scherm, ik zou ze graag willen organiseren, bepaalde bij elkaar en/of sommige geclusterd in een map

Pagina: 1 ... 13 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.

[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Accessoires mogen hier