Het lijkt wel alsof hier een soort concurrentie gaande is tussen de DHD en de Galaxy, en iedereen vindt zijn toestel het beste en lijkt zijn eigen toestel te verdedigen. Veel punten zijn natuurlijk ook subjectief, wat de een belangrijk vind, vind de ander minder belangrijk. Ik heb zowel de Galaxy als de DHD en ik wil niemand op z'n teentjes trappen, ik zeg gewoon wat ik er persoonlijk van vindt.
Ja, de Galaxy voelt veel goedkoper aan, dat is zo. Daartegen staat weer dat het scherm ongelooflijk mooi is. Nee, op de Galaxy zit nog geen 2.2, komt eraan. Touchwiz of Sense is puur wat je persoonlijk het mooiste vind. Touchwiz op de Galaxy vind ik persoonlijk prima, al wil ik het liefste op welk toestel dan ook gewoon een originele vannila android zonder schil van een fabrikant.
Oke, weer OT
Ja, de Galaxy voelt veel goedkoper aan, dat is zo. Daartegen staat weer dat het scherm ongelooflijk mooi is. Nee, op de Galaxy zit nog geen 2.2, komt eraan. Touchwiz of Sense is puur wat je persoonlijk het mooiste vind. Touchwiz op de Galaxy vind ik persoonlijk prima, al wil ik het liefste op welk toestel dan ook gewoon een originele vannila android zonder schil van een fabrikant.
Oke, weer OT
[ Voor 4% gewijzigd door david_again op 19-10-2010 22:46 ]