Waarschijnlijk in het andere topic, want daar hoort het thuis. Aub niet crossposten.XIlvero schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:38:
[...]
Weet je toevallig ook nog waar? Ik wil het wel zeker weten.
Aangezien meerdere webshops de Desire HD binnenkort gaan leveren, leek het me interessant te kijken wat de 1e ervaringen zijn van mensen.
Stem svp, als je een DHD bezit, door middel van het aanklikken van 1 van de onderstaande links:
Poll: I own a HTC Desire HD and it (CLICKING ON THE LINKS BELOW, SUBMITS YOUR VOTE)
• Works fine, without major problems.
• Has a proximity sensor failure.
• Has another significant problem (please specify by replying to this thread)
Stem svp, als je een DHD bezit, door middel van het aanklikken van 1 van de onderstaande links:
Poll: I own a HTC Desire HD and it (CLICKING ON THE LINKS BELOW, SUBMITS YOUR VOTE)
• Works fine, without major problems.
• Has a proximity sensor failure.
• Has another significant problem (please specify by replying to this thread)

Vraagje:
Ik heb de originele autolader voor de Motorola Milestone. Hij past uiteraard ook op de HTC Desire HD, maar is dat wel goed voor de batterij, aangezien de batterijen van beide telefoons niet helemaal indentiek zijn???
Ik heb de originele autolader voor de Motorola Milestone. Hij past uiteraard ook op de HTC Desire HD, maar is dat wel goed voor de batterij, aangezien de batterijen van beide telefoons niet helemaal indentiek zijn???
Tuurlijk is dat goed, USB=5V of dat nou in de auto, boot, computer, laptop, pc of een externe batterij is met usb out maakt allemaal niet uit... In me auto laad ik zelfs op via me radio die mass-storage devices kan uitlezen (ook USB dus) of 1 of andere van ebay gekochte autolader die de juiste stekker heeft is ook altijd goed.lauw8 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:39:
Vraagje:
En dan nog iets over stekkers, als het past is het 99999999/100000000 keer ook geen probleem
[ Voor 13% gewijzigd door watercoolertje op 19-10-2010 12:48 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Kan geen kwaad, usb lader is usb lader in principe.
Dat zou ik absoluut niet durven beweren, genoeg stekkers waarbij de waardes gigantisch verschillen wat een dood product kan opleveren.watercoolertje schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:47:
En dan nog iets over stekkers, als het past is het 99999999/100000000 keer ook geen probleem
[ Voor 77% gewijzigd door Tsurany op 19-10-2010 12:49 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wat zijn de ervaringen met de bijgeleverde oortjes? Zijn ze echt waardeloos (zoals elders op het forum wordt beweerd, zonder duidelijke argumentatie)?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Daar mag je denk ik wel vanuit gaan. HTC (en bijna elke andere fabrikant) levert nooit kwaliteit oortjes mee.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Net mijn Desire HD binnen.. Ik lees op htc.com dat de Desire HD synchroniseert met Google Reader.. Laat ik dat nou nergens kunnen vinden.
Ik zie bij de Nieuws applicatie wel dat je allerlei feeds kan toevoegen, ook dat je feeds kan importeren maar ik kan nergens mijn google reader wachtwoord invullen.
Zie de tekst op de site van HTC (onderaan)
http://www.htc.com/nl/product/desirehd/overview.html
Ik zie bij de Nieuws applicatie wel dat je allerlei feeds kan toevoegen, ook dat je feeds kan importeren maar ik kan nergens mijn google reader wachtwoord invullen.
weinig tot niks..
Misschien handig om de TS te DMenpaulus_01 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:31:
Aangezien meerdere webshops de Desire HD binnenkort gaan leveren, leek het me interessant te kijken wat de 1e ervaringen zijn van mensen.
[poll]
en deze poll in de starttopic op te laten nemen?
Lijkt mij wel praktisch en beter terugvindbaar in ieder geval... zeker gezien de poll het beeld geeft van een beperkt aantal DHDs met problemen, terwijl je precies het tegenovergestelde denkt als je deze topic zo leest...
[ Voor 13% gewijzigd door DFKT op 19-10-2010 13:40 ]
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Iemand al een DHD van Coolblue met proximity sensor fails of falende tril functies?
Verwijderd
Als ik thuis ben ga ik checken of deze problemen heeft. Zal hier het resultaat posten.Tommie360 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:53:
Iemand al een DHD van Coolblue met proximity sensor fails of falende tril functies?
Verwijderd
ik gebruik zelf greader, miss heb je daar iets aan? Werkt prima....didio schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:15:
Net mijn Desire HD binnen.. Ik lees op htc.com dat de Desire HD synchroniseert met Google Reader.. Laat ik dat nou nergens kunnen vinden.
greader ken ik, maar was benieuwd naar de HTC news app met ingebouwde google reader support.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:15:
[...]
ik gebruik zelf greader, miss heb je daar iets aan? Werkt prima....
weinig tot niks..
Heb je wel al je Google account ingevoerd op de telefoon? Volgens mij hoefde ik niets te doen en stonden alle mappen van Google Reader al ingevuld...didio schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:15:
Vraagje.
ik gebruik eigenlijk geen Google diensten op Google maps na. Is het zinvol om deze, voor mijn gevoel nog al op Google diensten gerichte telefoon, te kopen?
Ik heb een Hotmail adres en een pop3 account (beheert via outlook), mijn contacten beheer ik in outlook.
ik gebruik eigenlijk geen Google diensten op Google maps na. Is het zinvol om deze, voor mijn gevoel nog al op Google diensten gerichte telefoon, te kopen?
Ik heb een Hotmail adres en een pop3 account (beheert via outlook), mijn contacten beheer ik in outlook.
[ Voor 24% gewijzigd door bas_vdl op 19-10-2010 14:35 ]
@Bas_vdl,
Je bent niet verplicht deze google applicaties te gebruiken,
Je kan gerust andere/eigen applicaties gebruiken.
Deze zijn meer als voorradig in de android markt.
bas_vdl schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:34:
Vraagje.
Alleen om de Market te gebruiken heb je wel een Gmail account nodigDreamWearl schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:36:
@Bas_vdl,
Ik gebruik ook geen gmail. Voor mijn mail heb ik Hotmail en outlook voor mijn contacten en agenda. Je kunt zonder problemen hotmail instellen. Een emailadres en wachtwoord is genoeg. De rest van de instellingen wordt automatisch gedaan. Sychroniseren met Outlook werkt prima.bas_vdl schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:34:
Vraagje.
Je hebt alleen wel een gmail account nodig voor de market. Dat kun je eenmalig aanmaken en daarna er nooit meer wat mee doen. Het is dus een zeer goede telefoon ook zonder alle Google apps.
Kijk dat was snel
. Ik heb wel een Gmail account voor Google analytics dus dan komt hij nog een keer van pas.
Nu hopen dat tegen 9 nov. de batches minder fouten bevatten. Als het echt zo is dat de eerst batch richting VF gegaan is de meeste fouten bevatten tot nu toe, dan vindt ik dat een mooie les voor VF!
Nu hopen dat tegen 9 nov. de batches minder fouten bevatten. Als het echt zo is dat de eerst batch richting VF gegaan is de meeste fouten bevatten tot nu toe, dan vindt ik dat een mooie les voor VF!
Verwijderd
Ik heb de HDH ook besteld bij coolblue en ga voor sluitingstijd lang het postkantoor waar ik hoop dat het afgegeven is. Anders morgen en dus ook morgen een bericht over de eerste ervaringen en de eventuele problemen.
bas_vdl: sinds een tijdje ondersteunt Hotmail ook Exchange ActiveSync. Kijk even naar dit artikel. Ik dacht dat je dan meteen al je mail, contacten en agenda van hotmail zo op je android device kreeg.
[ Voor 11% gewijzigd door Jodi op 19-10-2010 14:59 ]
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
Is het iemand met een Iphone het al gelukt om gegevens over te brengen naar de DHD via bluetooth?
Het gaat dan om de sms, agenda en contact gegevens.
Bij mij lukt het dus niet, gegoogled en daar ook geen uitkomst.
Op cydia gekeken of er nog een bluetooth app was die soelaas kon bieden.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Ik ga hem net halenTommie360 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:53:
@Dutchrevenge: hoe synchroniseer jij dan met Outlook? Ik ben al twee maanden op zoek naar een manier om mijn Outlook te syncen met een HTC Desire HD (die nu naar mij onderweg is). Ik gebruik daarbij de site http://www.syncdroid.net/. Probleem is dat het de Outook op mijn werk zit en die zit achter een firewall. Elk direct internetcontact met domeinen buiten de eigen server (dus ook Google en Gmail) is niet toegestaan. gSyncit is daardoor geen optie. CompanionLink USB vond ik niet echt super. Ik heb het bijbehorende app-je DejaOffice uitgeprobeerd op de SGS van mijn vriendin, maar dat was geen groot succes. Dus...hoe synchroniseer jij dan?Dutchrevenge schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:44:
[...]
ISychroniseren met Outlook werkt prima.
Dat was mijn post. Heb hem 2 weken teruggehaald. Dat 16GB kaartje is idd Class4 en doet 20mb/s lezen en 14mb/s schrijvenXIlvero schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:38:
[...]
Weet je toevallig ook nog waar? Ik wil het wel zeker weten.
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Verwijderd
Gebruik iDrive Lite, werkt super als backup voor je contacten.Jixzle schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:01:
Is het iemand met een Iphone het al gelukt om gegevens over te brengen naar de DHD via bluetooth?
Iemand een idee?
Voor Iphone/Android/Blackberry!
Dat bedoel ik. Ik heb ook is gelezen dat niet alle "goedkope" USB laders goed zijn.Tsurany schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:48:
Kan geen kwaad, usb lader is usb lader in principe.
[...]
Dat zou ik absoluut niet durven beweren, genoeg stekkers waarbij de waardes gigantisch verschillen wat een dood product kan opleveren.
Maar met een originele Motorola Milestone autolader zal het vast wel goed zitten?
is HTC Sync hiervoor niet geschikt?JazzMatazz schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:27:
[...]
@Dutchrevenge: hoe synchroniseer jij dan met Outlook? Ik ben al twee maanden op zoek naar een manier om mijn Outlook te syncen met een HTC Desire HD (die nu naar mij onderweg is). Ik gebruik daarbij de site http://www.syncdroid.net/. Probleem is dat het de Outook op mijn werk zit en die zit achter een firewall. Elk direct internetcontact met domeinen buiten de eigen server (dus ook Google en Gmail) is niet toegestaan. gSyncit is daardoor geen optie. CompanionLink USB vond ik niet echt super. Ik heb het bijbehorende app-je DejaOffice uitgeprobeerd op de SGS van mijn vriendin, maar dat was geen groot succes. Dus...hoe synchroniseer jij dan?
http://www.htc.com/www/support.aspx
[ Voor 63% gewijzigd door bas_vdl op 19-10-2010 15:36 ]
Het internet is vergeven van recensies dat het een zeer traag werkend programma is, dat het CPU-gebruik van je pc richting de 100% jaagt en dat de synchronisatie vaak ook te wensen overlaat. HTC is gewoon beter in het maken van hardware, dan in het maken van software (even afgezien van de UI van mobieltjes).bas_vdl schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:35:
[...]
is HTC Sync hiervoor niet geschikt?
http://www.htc.com/www/support.aspx
Dat verschil zit voornamelijk in het amperage, ze leveren te weinig prik om telefoons op te laden bij navigatie, die toestellen lopen zelfs met een lader dan langzaam leeg.lauw8 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:33:
[...]
Dat bedoel ik. Ik heb ook is gelezen dat niet alle "goedkope" USB laders goed zijn.
Ja, aangezien USB in dit geval een standaard is met een standaard voltage.Maar met een originele Motorola Milestone autolader zal het vast wel goed zitten?
Ja heb ik ingevuld, maar zie niets bij HTC NewsNielsepiels schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:27:
[...]
Heb je wel al je Google account ingevoerd op de telefoon? Volgens mij hoefde ik niets te doen en stonden alle mappen van Google Reader al ingevuld...
weinig tot niks..
Hoe zijn verder de ervaringen met het afspelen van video bestanden op de DHD? doet de native player zijn werk bij iedereen zo slecht dat er met rockplayer gewerkt moet worden?
Het lijkt erop dat echt degelijk video afspelen (zonder converteren, ondersteuning voor het gros van formaten, goede kwaliteit geluid & film en genoeg batterijvermogen om het lang uit te houden) een combinatie is die de huidige generatie smartphones nog niet kan bieden.
Het lijkt erop dat echt degelijk video afspelen (zonder converteren, ondersteuning voor het gros van formaten, goede kwaliteit geluid & film en genoeg batterijvermogen om het lang uit te houden) een combinatie is die de huidige generatie smartphones nog niet kan bieden.

Ik heb hem net opgehaald bij Coolblue in Groningen maar mijn eerste indruk is (vergeleken met mijn Samsung Galaxy I9000) niet zo best.
Camera videokwaliteit valt (out of the box) erg tegen.
Scherm is mooi groot, maar echt lang niet zo mooi qua kleuren als de Galaxy
En nog het ergste; het touchscreen sluit niet helemaal aan bij de behuizing aan de zijkanten, waardoor je een soort scherpe rand voelt. Dat vind ik wel heel raar. Hebben andere mensen dit ook?
Ik ga nog even verder testen.
Camera videokwaliteit valt (out of the box) erg tegen.
Scherm is mooi groot, maar echt lang niet zo mooi qua kleuren als de Galaxy
En nog het ergste; het touchscreen sluit niet helemaal aan bij de behuizing aan de zijkanten, waardoor je een soort scherpe rand voelt. Dat vind ik wel heel raar. Hebben andere mensen dit ook?
Ik ga nog even verder testen.
Voor basic vraagjes is er Google. Op GoT verwachten we dat je eerst het een en ander zelf uitzoekt.
[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 19-10-2010 16:07 ]
Neem je een alternatief zoals een fake (virtuele) credit card. En apps zijn gekoppeld aan je Google account.
[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 19-10-2010 16:03 ]
Vandaag bij vodafone één in de hand gehouden. Toestel is toch duidelijk zwart. 
Schaf em niet aan ivm bugs.
Bij coolblue kun je hem @ Groningen en Eindhoven direct afhalen of verzending vanuit centrale magazijn.
Alleen bieden deze alleen Relax Online van Tmobile aan en niet het originele Relax wat kostenbesparend is qua bellen en al helemaal qua toestel bijbetaling.
Dus toch ff wachten tot T-mobile hem heeft.
Gezien GSMweb bijvoorbeeld 30 euro bovenop de 20 euro kosten vraagt omdat ik wil verlengen.
(+ 8,00 verzendkosten).
Ik wil hem wel graag! Ookal is hij groot en zwaar
Vodafone Almere, stationsstraat heeft er nu ongeveer 5 verkocht sinds vrijdag, nog geen enkel terug gebracht.
Dat gun ik ze absoluut niet.
Schaf em niet aan ivm bugs.
Bij coolblue kun je hem @ Groningen en Eindhoven direct afhalen of verzending vanuit centrale magazijn.
Alleen bieden deze alleen Relax Online van Tmobile aan en niet het originele Relax wat kostenbesparend is qua bellen en al helemaal qua toestel bijbetaling.
Dus toch ff wachten tot T-mobile hem heeft.
Gezien GSMweb bijvoorbeeld 30 euro bovenop de 20 euro kosten vraagt omdat ik wil verlengen.
Ik wil hem wel graag! Ookal is hij groot en zwaar
Vodafone Almere, stationsstraat heeft er nu ongeveer 5 verkocht sinds vrijdag, nog geen enkel terug gebracht.
Dat gun ik ze absoluut niet.
Almere... ja die krijgen de gsm niet eens aan
Logisch dat er nog geen terug gebracht is
(geintje he!)
Ff on weer: vriend van me heeft m vandaag ook binnen gekregen van pdashop, ik zal zsm kijken hoe t met de fails zit. Op xda las ik dat re morgen iets zou komen vanuit HTC over de problemen!
(geintje he!)
Ff on weer: vriend van me heeft m vandaag ook binnen gekregen van pdashop, ik zal zsm kijken hoe t met de fails zit. Op xda las ik dat re morgen iets zou komen vanuit HTC over de problemen!
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Die mensen in de winkel daar zeker nietphilipperosier schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:49:
Almere... ja die krijgen de gsm niet eens aanLogisch dat er nog geen terug gebracht is
![]()
(geintje he!)
ik ben benieuwd. als dit gunstig is, winnen ze weer wat vertrouwen.philipperosier schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:49:
... Op xda las ik dat re morgen iets zou komen vanuit HTC over de problemen!
heb hem zojuist ontvangen, wat een geil apparaat, niet normaal...
kom van een touch pro 2 af, maar hij is snel, makkelijk te bedienen, typen werkt heerlijk, prachtig scherm, maakt voor mij goede foto's, htc sense werkt goed qua sms'en/lock'en/over laten gaan.. contacten van mijn exchange staan nog niet op sense, maar dat zal vast wel ooit goedkomen.
verder werkt mijn prox sensor (nog) wel, maar dat zegt niet veel. en had ik al gezegd dat het een geil toestel is?
enigste min-punt: er zat bij mij geen sd kaart van 8gb bij... niet zo'n heel groot nadeel aangezien ik er toch al één van 16gb gekocht had, maar toch, gaat om het principe, ga zo wel even vodafone bellen (los toestel per webshop besteld)
kom van een touch pro 2 af, maar hij is snel, makkelijk te bedienen, typen werkt heerlijk, prachtig scherm, maakt voor mij goede foto's, htc sense werkt goed qua sms'en/lock'en/over laten gaan.. contacten van mijn exchange staan nog niet op sense, maar dat zal vast wel ooit goedkomen.
verder werkt mijn prox sensor (nog) wel, maar dat zegt niet veel. en had ik al gezegd dat het een geil toestel is?
enigste min-punt: er zat bij mij geen sd kaart van 8gb bij... niet zo'n heel groot nadeel aangezien ik er toch al één van 16gb gekocht had, maar toch, gaat om het principe, ga zo wel even vodafone bellen (los toestel per webshop besteld)
Ik heb 'm vandaag ook mogen ontvangen en eerlijk is eerlijk; het werkt stukken beter dan mijn oude, niet zo getrouwe, SE Xperia X1. Lelijke WM6 meuk ;-)
Ben op dit moment mijn contacten en sms/agenda aan 't overzetten. Voor mensen die, net als ik, van WM overstappen: sprite migrate doet dit op 't moment gratis. Het lijkt gewoon goed te werken, als ik er niet weer over post kun je er dus vanuit gaan dat ik m'n contacts etc op een nette manier 'over' heb
. Migrate schijnt trouwens ook te werken voor BlackBerry & Symbian
Ben op dit moment mijn contacten en sms/agenda aan 't overzetten. Voor mensen die, net als ik, van WM overstappen: sprite migrate doet dit op 't moment gratis. Het lijkt gewoon goed te werken, als ik er niet weer over post kun je er dus vanuit gaan dat ik m'n contacts etc op een nette manier 'over' heb
Die SD-kaart zit toch al intern?deding schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:08:
Maar hoeveel dagen is er bij jou overheen gegaan van bestellen totdat je hem binnen had? Want twijfel zelf ook om de Desire HD bij Vodafone te bestellen. Weet ik zeker dat ze voorraad hebben en met 519 euro is Vodafone één van de goedkopere winkels.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Ik heb net mijn DesireHD geprobeerd. Geen problemen met de sensor. Hij komt bij coolblue vandaan.
Wat een telefoon echt een mooi ding!
Yup, hij wordt niet los mee geleverd, hij zit standaard onder het afdekklepje wat ook dienst doet om je simcard te installeren.FeaR1986 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:27:
[...]
Die SD-kaart zit toch al intern?
Maar hoeveel dagen is er bij jou overheen gegaan van bestellen totdat je hem binnen had? Want twijfel zelf ook om de Desire HD bij Vodafone te bestellen. Weet ik zeker dat ze voorraad hebben en met 519 euro is Vodafone één van de goedkopere winkels.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik spreek even voor ons beiden, gezien dit bericht van deding. Vrijdag besteld, vandaag in huis.FeaR1986 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:27:
[...]
Die SD-kaart zit toch al intern?
Ik vermoed dat vodafone, als ze 'm echt op voorraad hebben en jij voor 1700 besteld (wordt vandaag nog lastig dus ^^) ze 'm de volgende dag bij je hebben. Wij hadden gewoon pech met rembours (geen zaterdaglevering) en TNT (geen eerste levering op maandag).
Verwijderd
Hoi,
heb hem net binnen, de bruine dhd.
Vind hem persoonlijk mooier dan de zwarte.
Heb net gebeld met de dhd, zonder problemen. Geen schermfouten bij mij gelukkig, ondanks dat het wel een vodafone toestel is.
Tijd om hem even in te stellen!
Heb net gebeld met de dhd, zonder problemen. Geen schermfouten bij mij gelukkig, ondanks dat het wel een vodafone toestel is.
Tijd om hem even in te stellen!
Maar daar betaal je wel meteen 40 euro meer als je een los toestel neemt...Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:30:
Ik heb net mijn DesireHD geprobeerd. Geen problemen met de sensor. Hij komt bij coolblue vandaan.
Dan toch maar liever bij Vodafone bestellen
Verwijderd
Via de Tmobile klantenservice is het al mogelijk te bestellen/verlengen, levertijd zou +/- vier weken zijn. terwijl op het forum door een medewerker week 42/43 wordt geroepen.
Verwijderd
Ik ben toch blij te horen dat de kopers via coolblue nog geen problemen melden. Ik heb helaas vandaag mijn verzending misgelopen en moet wachten tot ze hem morgen opnieuw aanbieden (ben ik er wrsch weer niet), dus dat wordt pas donderdag ophalen op het postkantoor. Ik geloof dat ik dan net zo goed ff naar de winkel in eindhoven had kunnen rijden om hem af te halen.... 
En wat betreft die 40 euro goedkoper bij vodafone, denk je dat nou echt? Wat ik lees over die proxysensor e.d. is er nogal gerommeld met de ROM van de telefoon als je hem via VF besteld! Graag 40 euro over voor een smartphone zonder gezeik!
En wat betreft die 40 euro goedkoper bij vodafone, denk je dat nou echt? Wat ik lees over die proxysensor e.d. is er nogal gerommeld met de ROM van de telefoon als je hem via VF besteld! Graag 40 euro over voor een smartphone zonder gezeik!
Verwijderd
http://www.htcdesire-hd.n...e-htc-desire-hd/#more-522
Geen zorgen HTC komt vandaag of morgen al met een fix voor de sensor
Maar eerst zien dan gelevon
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2010 17:52 ]
Volgens Mark Moons is er geen bruine of zwarte.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:32:
Hoi,
[ Voor 25% gewijzigd door Source90 op 19-10-2010 17:55 ]
Verwijderd
tja wel 40 euro meer maar ik wou hem toch graag snel hebben. Was het zo zat dat ik m niet mee kreeg in de VF winkel. Daarnaast heeft coolblue ook een goeie service, dat vind ik ook wat waard
@ Alle twijfelaars: Ik heb hem nu weer een dagje langer in gebruik en ik ben alleen maar meer tevreden.
Alles werkt gewoon super. Alleen het typen gaat nog een beetje stroef.
Als je over die prox. sensor inzit: Stel je voor dat dat probleem niet bestond. Zou je er dan voor gaan?
Een dezer dagen komt daar toch wel een fix voor.
Alles werkt gewoon super. Alleen het typen gaat nog een beetje stroef.
Als je over die prox. sensor inzit: Stel je voor dat dat probleem niet bestond. Zou je er dan voor gaan?
Een dezer dagen komt daar toch wel een fix voor.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Ehm, ik dacht toch dat ik had gelezen dat Vodafone zelfde ROM heeft als de andere?Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:42:
Ik ben toch blij te horen dat de kopers via coolblue nog geen problemen melden. Ik heb helaas vandaag mijn verzending misgelopen en moet wachten tot ze hem morgen opnieuw aanbieden (ben ik er wrsch weer niet), dus dat wordt pas donderdag ophalen op het postkantoor. Ik geloof dat ik dan net zo goed ff naar de winkel in eindhoven had kunnen rijden om hem af te halen....

Er zijn ook genoeg mensen die het via Vodafone hebben besteld en er geen problemen mee hebben
Zijn er nu ook mensen bij Vodafone die hen ZONDER 360 gekregen hebben, of uiteindelijk toch allemaal wel met 360 software?
Mocht de fix werken dan bestel ik een Desire HD.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:51:
http://www.htcdesire-hd.n...e-htc-desire-hd/#more-522
Kan ik dit weekend mooi langs de Hi om mijn huidige abonnement om te laten zetten naar een nieuwe SIM-only. Alleen nog even kijken of het dus bestellen wordt via Vodafone of via een site als Coolblue.
Volgens mij levert vodafone de DHD helemaal niet mét 360 software? Heb hier iig niemand voorbij zien komen met de 360 software.StormingSoul schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:11:
Zijn er nu ook mensen bij Vodafone die hen ZONDER 360 gekregen hebben, of uiteindelijk toch allemaal wel met 360 software?
Ook ben ik nog steeds benieuwd naar een foto van een 'bruine' en 'zwarte' naast elkaar. Pas dan geloof ik dat er twee kleuren zijn..
Hey, Ik had een vraagje over de Dolby systeem wat in de HTC Desire HD zit.
Werkt deze ook als gebruik maakt van een Bluetooth Headset of is het puur alleen als je de 3.5mm plug gebruikt?
Werkt deze ook als gebruik maakt van een Bluetooth Headset of is het puur alleen als je de 3.5mm plug gebruikt?
Verwijderd
Op de Twitter van Mark Moons heeft hij klopt geantwoord op de vraag of er maar één kleur was. Dus een foto met een zwarte en bruine versie zul je niet krijgenCh3cker schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:14:
[...]
Volgens mij levert vodafone de DHD helemaal niet mét 360 software? Heb hier iig niemand voorbij zien komen met de 360 software.
Ook ben ik nog steeds benieuwd naar een foto van een 'bruine' en 'zwarte' naast elkaar. Pas dan geloof ik dat er twee kleuren zijn..
Dat is een goeie,wil ik ook wel eens weten.Kachun1991 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:18:
En voor de liefhebbers,in oss bij vodafone liggen nog 9 foons......ik heb hem laten liggen na het lezen hier op tweakers.
Ik sta op de reserveringslijst.!! Wordt gebeld zodra ie er is.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:41:
[...]
Via de Tmobile klantenservice is het al mogelijk te bestellen/verlengen, levertijd zou +/- vier weken zijn. terwijl op het forum door een medewerker week 42/43 wordt geroepen.
Tmobile, lelystad,rotterdam(meerdere) beweren: geen indicatie.
Tmobile zwolle vertelde mij 1,5 week terug: leverindicatie: week 44. De week van 1 november dus.
Majah, kun je ff linkje geven naar wat die medewerker zegt?
Ja. Dat wil niet zeggen dat dat per se waar hoeft te zijn natuurlijk.. Maar ik neem aan van wel. Daarom zeg ik ook dat ik het pas geloof als er een foto wordt gemaakt van een zwarte en bruine naast elkaar.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:19:
[...]
Op de Twitter van Mark Moons heeft hij klopt geantwoord op de vraag of er maar één kleur was. Dus een foto met een zwarte en bruine versie zul je niet krijgen
Lijkt mij dat het 'Dolby effect' alleen effect zal hebben als je twee oortjes in hebt. Iets met surround enzo..Kachun1991 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:18:
Dus tenzij je doelt op een bluetooth oortje met een tweede oortje aan een draadje (vanaf het bluetooth headsetje) lijkt mij het antwoord nee. Pin me er niet op vast though.
Zoek youtube filmpje. Een hands on van 2 delen. 2 x 14 min ofso. Daarin laat hij DOlby en SRS horen zonder headset. De equaliser werkt wel alleen met headset.Ch3cker schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:26:
[...]
Ja. Dat wil niet zeggen dat dat per se waar hoeft te zijn natuurlijk.. Maar ik neem aan van wel. Daarom zeg ik ook dat ik het pas geloof als er een foto wordt gemaakt van een zwarte en bruine naast elkaar.
[...]
Lijkt mij dat het 'Dolby effect' alleen effect zal hebben als je twee oortjes in hebt. Iets met surround enzo..
Dus tenzij je doelt op een bluetooth oortje met een tweede oortje aan een draadje (vanaf het bluetooth headsetje) lijkt mij het antwoord nee. Pin me er niet op vast though.
Kijk voor jezelf even. Ik weet 't 99% ckr.
YouTube: HTC Desire HD - hands on - PART 1/2
Deel 2 kun je vast ook wel vinden,
Deze filmpjes geven flink wat weer van de software. Echt handig, ik had een slapeloze nacht erna... Dikke Extase.
Ja ik bedoel eigenlijk meer een Koptelefoon die via Bluetooth werktCh3cker schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:26:
[...]
Lijkt mij dat het 'Dolby effect' alleen effect zal hebben als je twee oortjes in hebt. Iets met surround enzo..
Verwijderd
Wat is iedereen toch aan het zeiken over die ROM. Leest niemand deze topic goed door ofzo??
1: Zoals al veelvuldig is gemeld: de toestellen van vodafone zijn simlockvrij en niet 360 of vodafone ROM !!!!
2: iedereen geeft aan pas na een dag of 2 gebruik last te hebben van prox sensor problemen, hoe kan je dan nu in hemelsnaam al zeggen dat de toestellen van coolblue wel goed werken. die mensen hebben em nu amper een halve dag (zo niet minder)
lees nou eens allen de voorgaande post eens wat beter en vraag niet naar de bekende weg / kraam geen onzin uit!!
1: Zoals al veelvuldig is gemeld: de toestellen van vodafone zijn simlockvrij en niet 360 of vodafone ROM !!!!
2: iedereen geeft aan pas na een dag of 2 gebruik last te hebben van prox sensor problemen, hoe kan je dan nu in hemelsnaam al zeggen dat de toestellen van coolblue wel goed werken. die mensen hebben em nu amper een halve dag (zo niet minder)
lees nou eens allen de voorgaande post eens wat beter en vraag niet naar de bekende weg / kraam geen onzin uit!!
Voor online sychroniseren heb ik ook nog geen goede oplossing gevonden. Moet zeggen dat ik mij daar ook nog niet echt in had verdiept, omdat mijn oude mobiel dat toch niet ondersteunde. Momenteel gebruik ik gewoon het USB-kabeltje.JazzMatazz schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:27:
[...]
@Dutchrevenge: hoe synchroniseer jij dan met Outlook? Ik ben al twee maanden op zoek naar een manier om mijn Outlook te syncen met een HTC Desire HD (die nu naar mij onderweg is). Ik gebruik daarbij de site http://www.syncdroid.net/. Probleem is dat het de Outook op mijn werk zit en die zit achter een firewall. Elk direct internetcontact met domeinen buiten de eigen server (dus ook Google en Gmail) is niet toegestaan. gSyncit is daardoor geen optie. CompanionLink USB vond ik niet echt super. Ik heb het bijbehorende app-je DejaOffice uitgeprobeerd op de SGS van mijn vriendin, maar dat was geen groot succes. Dus...hoe synchroniseer jij dan?
Ok om dit even op te klaren, er zijn mensen die beweren dat ze een bruine hebben en mensen die beweren dat ze een zwart/grijze hebben.
Volgens die kerel van HTC (Mark Moons) is er slechts één kleur.
Dus kunnen we hier duidelijk een foto krijgen van de achterzijde van iemand die denkt de bruine te hebben en iemand die denkt de zwart/grijze te hebben. Neem de foto onder goede belichting met een gewone fotocamera aub, zodat er geen twijfel is.
Dank.
Volgens die kerel van HTC (Mark Moons) is er slechts één kleur.
Dus kunnen we hier duidelijk een foto krijgen van de achterzijde van iemand die denkt de bruine te hebben en iemand die denkt de zwart/grijze te hebben. Neem de foto onder goede belichting met een gewone fotocamera aub, zodat er geen twijfel is.
Dank.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat het met Dolby enhancement voor geen meter klinkt. Beter zet je gewoon de SRS verbetering aan. Dolby = Raar dof geluid, niet mooi.Kachun1991 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:18:
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Nogmaals, mensen lezen blijkbaar niet terug.StormingSoul schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:11:
Het toestel wat Vodafone bij haar abonnementen uitleverd en het toestel wat los te koop is in de winkel is een exact zelfde exemplaar als die via andere wegen verkrijgbaar is.
Een toestel wat door Vodafone geleverd is kan uit de zelfde productie komen als een toetsel wat bij KPN/HI is gekocht, welke weer een rechtstreeks zusje kan zijn van een Webshop!
Laat je dus niet misleiden door verhalen van verkopers die het toestel nog niet op voorraad hebben, De Desire HD's die de afgelopen week uitgeleverd zijn, en die de aankomende week geleverd worden zijn exact het zelfde.....
Dus zonder simlock of custom (provider afhankelijke) roms, en/of specifieke software als Vodafone 360.
Verder niemand die video afspeel mogelijkheden belangrijk vindt?DSW schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:54:
Hoe zijn verder de ervaringen met het afspelen van video bestanden op de DHD? doet de native player zijn werk bij iedereen zo slecht dat er met rockplayer gewerkt moet worden?

Heb met de stock player helemaal geen probleem.DSW schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:40:
[...]
Verder niemand die video afspeel mogelijkheden belangrijk vindt?
Ding loopt soepel, zou dan ook niet weten waarom ik er een andere op moet zetten.
Ik ben een topic begonnen over het probleem: Desire HD i.c.m. HTCsense.com
HTC Desire HD & HTCsense.com
Ik vraag me af of meer mensen hier problemen mee hebben? En of er al een oplossing voor is gevonden!
HTC Desire HD & HTCsense.com
Ik vraag me af of meer mensen hier problemen mee hebben? En of er al een oplossing voor is gevonden!
dat hoor ik graag, gewoon films ed erop knallen en hij speelt alle bekende formaten gewoon mooi af? verder nog op of aanmerkingen?Heb met de stock player helemaal geen probleem.
Ding loopt soepel, zou dan ook niet weten waarom ik er een andere op moet zetten.
Allemaal ZONDERStormingSoul schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:11:
Verzoekje aan de mensen die hun Desire HD niet via Vodafone hebben gekocht maar sinds deze week geleverd hebben gekregen via een onafhankelijke webwinkel, kunnen jullie laten weten welk model en software het is (via menu, instellingen, over de telefoon, software-informatie).
Ik heb zelf namelijk mijn DHD in de Vodafone shop gekocht en zal bij deze de gegevens posten zodat we ze kunnen vergelijken, alvast bedankt!
HTC bevestigd dat mijn serienummer / IMEI nr een Vodafone batch zou zijn.
Ik hoop natuurlijk niet dat de eerste mensen, straks tot het laatste mogen wachten op updates, en als kers op de taart nog wat VF360 spul op hun toestel zien verschijnen.
Het is dus niet altijd slim om de eerste te willen zijn.
We weten het pas zeker zodra verschillende mensen met toestellen die niet van Vodafone komen hun software versie hebben nageken en hier posten ;-)
Modelnummer:
HTC Desire HD A9191
Smallbandversie:
12.28a.60.140eU_26.03.02.08_M
Kernel-versie:
2.6.32.21.-g5ed1769
htc-kernel@u18000-Build-149 #1
Mon Oct 4 22:57:34 CST 2010
Build-nummer:
1.28.405.1 CL266215 release-keys
Softwarenummer
1.28.405.1
Heb trouwens een perfect werkend toestel, sensor vertoont dus geen problemen.
Ik heb zelf namelijk mijn DHD in de Vodafone shop gekocht en zal bij deze de gegevens posten zodat we ze kunnen vergelijken, alvast bedankt!
HTC bevestigd dat mijn serienummer / IMEI nr een Vodafone batch zou zijn.
Ik hoop natuurlijk niet dat de eerste mensen, straks tot het laatste mogen wachten op updates, en als kers op de taart nog wat VF360 spul op hun toestel zien verschijnen.
Het is dus niet altijd slim om de eerste te willen zijn.
We weten het pas zeker zodra verschillende mensen met toestellen die niet van Vodafone komen hun software versie hebben nageken en hier posten ;-)
Modelnummer:
HTC Desire HD A9191
Smallbandversie:
12.28a.60.140eU_26.03.02.08_M
Kernel-versie:
2.6.32.21.-g5ed1769
htc-kernel@u18000-Build-149 #1
Mon Oct 4 22:57:34 CST 2010
Build-nummer:
1.28.405.1 CL266215 release-keys
Softwarenummer
1.28.405.1
Heb trouwens een perfect werkend toestel, sensor vertoont dus geen problemen.
[ Voor 24% gewijzigd door Ptoeneigh op 19-10-2010 20:08 . Reden: opmaak gewijzigd, HTC info toegevoegd ]
Oke nog 1 keer:
- Alle toestellen zijn bruin. Het is zo donkerbruin dat sommige dit verwarren met zwart. Als je niet goed zou kijken zou je zo aannemen dat het een donker antraciet is (dus "zwart") . De voorkant is diep zwart. Door deze 2 feitjes ontstaat verwarring: "ik heb de zwarte". Nee iedereen heeft een met zwarte voorkant en zeer donkerbruine achterkant.
- Alle toestellen zonder 360
- Alle toestellen simlockvrij
- Alle toestellen zijn bruin. Het is zo donkerbruin dat sommige dit verwarren met zwart. Als je niet goed zou kijken zou je zo aannemen dat het een donker antraciet is (dus "zwart") . De voorkant is diep zwart. Door deze 2 feitjes ontstaat verwarring: "ik heb de zwarte". Nee iedereen heeft een met zwarte voorkant en zeer donkerbruine achterkant.
- Alle toestellen zonder 360
- Alle toestellen simlockvrij
Bedoel je hiermee dat alleen de eerste (aantal) batch(es) zonder deze software of roms geleverd worden, en dus binnenkort wel, of is Vodafone HELEMAAL niet van plan dit te doen?Bullet NL schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:31:
[...]
Nogmaals, mensen lezen blijkbaar niet terug.
Het toestel wat Vodafone bij haar abonnementen uitleverd en het toestel wat los te koop is in de winkel is een exact zelfde exemplaar als die via andere wegen verkrijgbaar is.
Een toestel wat door Vodafone geleverd is kan uit de zelfde productie komen als een toetsel wat bij KPN/HI is gekocht, welke weer een rechtstreeks zusje kan zijn van een Webshop!
Laat je dus niet misleiden door verhalen van verkopers die het toestel nog niet op voorraad hebben, De Desire HD's die de afgelopen week uitgeleverd zijn, en die de aankomende week geleverd worden zijn exact het zelfde.....
Dus zonder simlock of custom (provider afhankelijke) roms, en/of specifieke software als Vodafone 360.
Verwijderd
een dame die ik sprak in de winkel zei dat ze dat wel gingen doen. Nu wist die dame absoluut niet waar ze het over had (zei dat de DHD nu al gelockt was) dus ik vertrouw haar voor geen meter.hyptonize schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:00:
[...]
Bedoel je hiermee dat alleen de eerste (aantal) batch(es) zonder deze software of roms geleverd worden, en dus binnenkort wel, of is Vodafone HELEMAAL niet van plan dit te doen?
de kans heb je dat dat gebeurd, is alleen nu denk ik nog lastig een antwoord op te geven...
Verwijderd
Beste mensen,
even een vraagje.
de mensen die hun telefoon weer hebben ingeruild bij vodafone in de winkel vanwege de prox. sens. probleem, hebben jullie deze via internet ontvangen of in eerste instantie in de winkel gehaald?
(ben erg benieuwd, mocht de mijne een probleem hebben en deze niet gefixed worden, ik em terug moet sturen of gewoon kan brengen (ik heb em via i-net besteld))
even een vraagje.
de mensen die hun telefoon weer hebben ingeruild bij vodafone in de winkel vanwege de prox. sens. probleem, hebben jullie deze via internet ontvangen of in eerste instantie in de winkel gehaald?
(ben erg benieuwd, mocht de mijne een probleem hebben en deze niet gefixed worden, ik em terug moet sturen of gewoon kan brengen (ik heb em via i-net besteld))
Mensen die m hebben kunnen omruilen vanwege dat probleem met die sensor hebben echt geluk gehad want vaak heb je ook dat als er al mee gebeld is dat het dan geen DOA meer is en dan moeten ze m terugsturen naar de fabrikant en zit je weken te wachten. Vaak genoeg meegemaakt vroeger bij telecomgerelateerde jobs.
Ik heb geen idee alsof Vodafone het beleid m.b.t. de Desire HD en Simlock, Vodafone Rom gaat aanpassen.hyptonize schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:00:
[...]
Bedoel je hiermee dat alleen de eerste (aantal) batch(es) zonder deze software of roms geleverd worden, en dus binnenkort wel, of is Vodafone HELEMAAL niet van plan dit te doen?
Feit is dat de toestellen nu gewoon net leverbaar zijn, tegen zelfde prijzen die ook elders zijn te krijgen
Ik kan me voorstellen wanneer men een aanbieding maakt van de DHD hem als Simlock en eigen abonnement gaat verkopen.
Dit is nu niet het geval, zeker niet met de toestellen die op dit moment zijn of worden uitgeleverd.
In dit topic [ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic kan je lezen hoe mensen hem hebben besteld of gekocht.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:17:
Beste mensen,
even een vraagje.
Bij de mensen die het Prox Sen. Probleem hebben komt dit voor bij zowel mensen die hem in de winkel als via internet hebben besteld.
Hebben er al mensen die een DHD bezitten en (makkelijk) een dag gebruik gemaakt van hun nieuwe speeltje zonder bij te laden?
En dan doel ik dus op de batterij tijd.
Want dat is een hekel punt en ik weet dat het vaak een week duurt voordat hij beter wordt maar ik wil graag een updeetje t/m nu (ca. 5 dagen toch?)
En dan doel ik dus op de batterij tijd.
Want dat is een hekel punt en ik weet dat het vaak een week duurt voordat hij beter wordt maar ik wil graag een updeetje t/m nu (ca. 5 dagen toch?)
[ Voor 3% gewijzigd door flkrt op 19-10-2010 21:24 ]
zo moest ik eigenlijk ook mijn gehele pakket terugsturen omdat mijn geheugenkaartje ontbrak.. nu ga ik dat dus echt niet doen, die 15 euro voor dat class 2 kaartje betaal ik zelf wel in plaats van een hoop gezeik op mn hals halen en lang wachten.Ptoeneigh schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:33:
Mensen die m hebben kunnen omruilen vanwege dat probleem met die sensor hebben echt geluk gehad want vaak heb je ook dat als er al mee gebeld is dat het dan geen DOA meer is en dan moeten ze m terugsturen naar de fabrikant en zit je weken te wachten. Vaak genoeg meegemaakt vroeger bij telecomgerelateerde jobs.
Dolby geluid is kut, SRS is adembenemend
Voor de rest blijf ik vol lof over dit toestel... kan maar niet stoppen met spelen.. scheelt natuurlijk ook dat ik van windows mobile af kom.
ik heb wel wat vragen, die niet echt allemaal DHD gerelateerd zijn, maar toch:
1. waarmee navigeer je op de DHD? locations of maps? Bij locations staan er bij mij geen NP in, geen benzine stations, winkels, enz... wel heb ik locations opnieuw laten installeren en alles, de map zelf geeft hij goed weer, maar als ik een bestemming wil zoeken voor de navigatie kan hij niets vinden.
2. er zit een standaard app in voor twitter (friendssteam) en htc peep is ook voor twitter toch? en dan heb ik ook nog tweetdeck gedownload (just curious..) maar wat is nu slim om voor twitter te gebruiken? tweetdeck laat netjes nieuwe meldingen zien in het meldingen venster, en die andere 2 moet ik handmatig updaten.. hoe doen jullie dat bij je huidige/vorige android toestel?
3. ik kan een widget aanmaken om mn exchange email account te laten zien op 1 van de tabbladen, maar mijn gmail profiel kan ik enkel via een shortcut openen. als ik de widget 'email' toevoeg, kan ik kiezen tussen 3 varianten, maar geen van alle laat gmail zien, enkel exchange.
Meldingen van de twee clients die je wil gebruiken uitzetten, dan heb je er verder ook geen last meer van en gebruik je gewoon je main Twitter client. Zo werkt het iig op mijn Hero.deding schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:33:
[...]
2. er zit een standaard app in voor twitter (friendssteam) en htc peep is ook voor twitter toch? en dan heb ik ook nog tweetdeck gedownload (just curious..) maar wat is nu slim om voor twitter te gebruiken? tweetdeck laat netjes nieuwe meldingen zien in het meldingen venster, en die andere 2 moet ik handmatig updaten.. hoe doen jullie dat bij je huidige/vorige android toestel?
Heb er nu ook even 2 uurtjes mee gespeeld en hij bevalt goed. Het scherm is wel een flinke domper na de nexus one met zijn amoled scherm, je kunt zeggen wat je wilt, maar het is niet echt een mooi scherm. Maar het went wel
Voor de rest is het toestel toch wel merkbaar sneller als de nexus one (met cm6), maar ben ik niet heel blij met Sense, heb ook het gevoel dat wanneer het toestel wat traag aanvoelt dat door sense komt. (bijvoorbeeld bij contacten) Kan dan ook niet wachten totdat ik cm erop kan zetten!
Jammer ook dat de koptelefoonaansluiting aan de onderkant zit. Deze zit precies waar ik mijn pink heb en deze voelt nogal scherp aan. Moet even een nieuwe plek voor mijn pink vinden aan de onderkant, kwestie van wennen denk ik.
Oh, en heb ook nog geen problemen met de light sensor gehad, (bij vodafone gehaald). Benieuwd hoelang die het blijft doen
Al met al toch zeker wel tevreden. Al kan ik niet wachten op CM voor deze telefoon zoals ik al zei, Sense doet het hem toch niet voor mij.
UPDATE: Geluid over de koptelefoon is trouwens echt belachelijk goed! Zelfs youtube filmpjes klinken echt goed!
Voor de rest is het toestel toch wel merkbaar sneller als de nexus one (met cm6), maar ben ik niet heel blij met Sense, heb ook het gevoel dat wanneer het toestel wat traag aanvoelt dat door sense komt. (bijvoorbeeld bij contacten) Kan dan ook niet wachten totdat ik cm erop kan zetten!
Jammer ook dat de koptelefoonaansluiting aan de onderkant zit. Deze zit precies waar ik mijn pink heb en deze voelt nogal scherp aan. Moet even een nieuwe plek voor mijn pink vinden aan de onderkant, kwestie van wennen denk ik.
Oh, en heb ook nog geen problemen met de light sensor gehad, (bij vodafone gehaald). Benieuwd hoelang die het blijft doen
Al met al toch zeker wel tevreden. Al kan ik niet wachten op CM voor deze telefoon zoals ik al zei, Sense doet het hem toch niet voor mij.
UPDATE: Geluid over de koptelefoon is trouwens echt belachelijk goed! Zelfs youtube filmpjes klinken echt goed!
[ Voor 5% gewijzigd door Qoon3x op 19-10-2010 22:09 ]
Verwijderd
Vraagje:
Mijn display ligt wat verdiept t.o.v. de behuizing. Hierdoor voel ik dus rondom het display een "scherp" randje.
Hebben meer mensen dit? Ik heb het gevoel dat het display te diep ligt, maar wil het ff zeker weten anders breng ik hem evt terug. Heb ook het probleem met de prox sensor dus voldoende reden om een andere te vragen (mits nog op voorraad).
Mijn display ligt wat verdiept t.o.v. de behuizing. Hierdoor voel ik dus rondom het display een "scherp" randje.
Hebben meer mensen dit? Ik heb het gevoel dat het display te diep ligt, maar wil het ff zeker weten anders breng ik hem evt terug. Heb ook het probleem met de prox sensor dus voldoende reden om een andere te vragen (mits nog op voorraad).
Nou niet dus, er zijn wel degelijk 2 verschillende versies:josr76 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:54:
Oke nog 1 keer:
Zwart:
http://www.youtube.com/watch?v=eTBE9OkDRnU
Bruin:
http://www.youtube.com/watch?v=roopZAGaRrI
Ben blij dat ik de zwarte krijg
Het is in ieder geval op twitter door de woordvoerder van HTC NL (markmoons) bevestigd dat er alleen een bruine (erg donkerrrr bruin) versie is in NL.bob-nwk schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:52:
[...]
Nou niet dus, er zijn wel degelijk 2 verschillende versies:
Zwart:
Bruin:
maar jij mag blij zijn dat je de zwarte krijgt natuurlijk, die lol ontneem ik jou niet
Laat mij nou maar gewoon hopenMethodP schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:53:
[...]
maar jij mag blij zijn dat je de zwarte krijgt natuurlijk, die lol ontneem ik jou niet
De tijd zal het leren (aangezien ik nog steeds zit te wachten
Stiekem hoop ik dat de diverse retailers welke later dan Vodafone en pdashop leveren, wachten op een zwarte versie.
[ Voor 15% gewijzigd door bob-nwk op 19-10-2010 21:58 ]
Ondanks de bugs lees ik hier over het algemeen toch positieve reacties over de DHD. Ik heb hem dus vanmiddag gehaald maar vind het echt een enorme tegenvaller. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog?
Op een rijtje gezet:
+ hij voelt zwaarder, luxer aan dan de Galaxy
+ flitser & leuke zaklamp app
+ led notificatie
+ toestel is snel
+ groot scherm
+ browser is super snel
+ fastboot
- scherm is mijn inziens echt veel minder dan de Galaxy. Ik vind de kleuren flets en het scherm lijkt minder scherp.
- touchscreen sluit niet helemaal goed aan bij de behuizing, waardoor je een scherpe rand aan beide kanten van het touchscreen kan voelen (althans bij mij) Ik vind dit heel raar.
- camera stelt niet veel voor, daar had ik echt meer van verwacht voor een HD camera. Camera van de Galaxy is beter.
- geluid uit het speakertje is niet-om-aan-te-horen zo slecht en schel. Zo slecht heb ik nog nooit op een telefoon gehoord zelfs.
- accu ging in de paar uur dat ik de DHD gebruikt heb snel naar beneden.
- zoals vaker genoemd hier klepje van de accu is breekbaar, onhandig en sluit ook niet helemaal 100% bij de rest van de behuizing.
- als je het toestel neerlegt rust hij op de lens van de camera. Zo typen/ bedienen is lastig want het toestel wiebelt steeds heen en weer.
Al met al voor mij reden om het toestel terug te brengen morgen, echt jammer. Begrijp me goed, het toestel is zeker niet slecht, en zal ongetwijfeld voor veel mensen super zijn, maar ik had er zelf meer van verwacht.
Ik ga voorlopig eerst de Galaxy gebruiken.
Op een rijtje gezet:
+ led notificatie
+ toestel is snel
+ groot scherm
+ browser is super snel
+ fastboot
- scherm is mijn inziens echt veel minder dan de Galaxy. Ik vind de kleuren flets en het scherm lijkt minder scherp.
- touchscreen sluit niet helemaal goed aan bij de behuizing, waardoor je een scherpe rand aan beide kanten van het touchscreen kan voelen (althans bij mij) Ik vind dit heel raar.
- camera stelt niet veel voor, daar had ik echt meer van verwacht voor een HD camera. Camera van de Galaxy is beter.
- geluid uit het speakertje is niet-om-aan-te-horen zo slecht en schel. Zo slecht heb ik nog nooit op een telefoon gehoord zelfs.
- zoals vaker genoemd hier klepje van de accu is breekbaar, onhandig en sluit ook niet helemaal 100% bij de rest van de behuizing.
- als je het toestel neerlegt rust hij op de lens van de camera. Zo typen/ bedienen is lastig want het toestel wiebelt steeds heen en weer.
Al met al voor mij reden om het toestel terug te brengen morgen, echt jammer. Begrijp me goed, het toestel is zeker niet slecht, en zal ongetwijfeld voor veel mensen super zijn, maar ik had er zelf meer van verwacht.
Mogelijk dat in Nederland alleen een bruine komt, wat Moons zei.
En in Slowakije (?) een zwarte..
(Herkomst van dat Youtube filmpje)
En in Slowakije (?) een zwarte..
oh wat kan me toch gruwelijk ergeren aan zeikende mensen zeg, het minste min-puntje wat ze maar kunnen vinden moet gelijk weer groot aangekondigd worden.. om kots misselijk van te worden. Als je dit forum leest lijkt het alsof het een mislukt apparaat is, nou, ik ga geen + punten meer noemen, tevergeefs blijkbaar.
jongens, ik ga me lekker vermaken met mn 'klote' DHD
jongens, ik ga me lekker vermaken met mn 'klote' DHD

Als ik dit lees ben ik zo blij met mijn Galaxy! Zat na te denken over deze, maar dit zijn toch grote minpuntendavid_again schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:11:
Ondanks de bugs lees ik hier over het algemeen toch positieve reacties over de DHD. Ik heb hem dus vanmiddag gehaald maar vind het echt een enorme tegenvaller. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog?
Op een rijtje gezet:
+ led notificatie
+ toestel is snel
+ groot scherm
+ browser is super snel
+ fastboot

Ik heb wel problemen met de stockplayer. Divx speelt hij met zwaar video-delay af, mp4 doet hij wel normaal. MKV ziet hij niet staan en dit alles nadat ik toestel reset heb gedaan etc. Geen idee wat het probleem is. IIG zwaar irritant. Rockplayer speelt divx wel af alleen dat programma zit vol met spam als je t niet gekocht heb.DSW schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:47:
[...]
dat hoor ik graag, gewoon films ed erop knallen en hij speelt alle bekende formaten gewoon mooi af? verder nog op of aanmerkingen?
ja inderdaad, dat minder stevige klepje van de DHD weegt veel zwaarder als de totaal cheap-ass ogende plastic galaxy. En als we het dan toch over grote min-punten hebben.. touchwiz.. anyone?.. nee geef mij maar sensealwaysleft schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:21:
[...]
Als ik dit lees ben ik zo blij met mijn Galaxy! Zat na te denken over deze, maar dit zijn toch grote minpunten

[ Voor 7% gewijzigd door brentnl op 19-10-2010 22:31 ]
Ik denk dat dat nog niet de retail versie is, daarvoor is het filmpje ook eigenlijk veels te vroeg gepost.bob-nwk schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:52:
[...]
Nou niet dus, er zijn wel degelijk 2 verschillende versies:
Zwart:
Bruin:
Ben ik het ook mee eens. Heb nu ook een telefoon met touchwiz en dat is ook mijn voornaamste reden geweest om geen galaxy te kopen, het geeft de telefoon een nog cheaper gevoel naar mijn idee.deding schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:30:
[...]
ja inderdaad, dat minder stevige klepje van de DHD weegt veel zwaarder als de totaal cheap-ass ogende plastic galaxy. En als we het dan toch over grote min-punten hebben.. touchwiz.. anyone?.. nee geef mij maar senseen werkt android 2.2 al fijn op je galaxy? aargh, kan het maar niet laten.
[ Voor 40% gewijzigd door Maarten00 op 19-10-2010 22:39 ]
Argh doe ik het al weer

[ Voor 93% gewijzigd door Maarten00 op 19-10-2010 22:39 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.
[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic
Accessoires mogen hier
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.
[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic
Accessoires mogen hier