Sorcerer8472 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:59:
[...]
Ik heb precies dezelfde overweging: zit ook te twijfelen tussen DHD en SGS

En ook idd batterylife vind ik belangrijk. Tweede punt is AMOLED... hoewel ik dat toch in het echt nog even moet bekijken. Vandaar ook dinsdag of woensdag even een reisje naar de Vodafone-shop om het irl te kunnen bekijken

Ik heb de DHD bij de VF shop even kunnen testen en de SGS heb ik uitvoerig kunnen testen (van kennis van me), hier wat puntjes (ps, ik probeer totaal niet volledig te zijn, is gewoon wat te binnen schiet):
* Bij de DHD viel me de snelheid toch wel op: geen lag in alles wat ik in die korte tijd heb aangezet / gesloten (was niet heel veel, maar viel toch op).
* SGS scherm is idd wat fel qua kleur, maar ik vind het toch wel mooi, ook kwestie van smaak. DHD scherm vond ik ook zeer mooi,. al lijkt het iets minder scherp, wat uiteraard door de grootte wordt verklaard (wat mij betreft beide schermen prima)
* DHD heeft echt matig geluid uit de speakers, de SGS ook (imo) maar de DHD was toch nog minder
* Design vd DHD vind ik persoonlijk echt mooier, ook het aluminium staat me aan. Echter, ik lees wat mensen opmerkingen maken over de plastic achterkant vd SGS en ik vind toch dat die een goede, stevige indruk maakt.
* De DHD die ik even vast had, leek aan de onderkant (waar het zwarte rubber zit) een beetje speling te hebben tav de aansluiting met de alu body, hoop dat dit normaliter niet zo is...
Zelf toch de DHD bestelt, de SGS is een mooi ding, maar ik hoop dat de 8mp met led flash meer de moeite waard is, icm grotere scherm en iets betere benchmark resultaten.
Persoonlijk vind ik de DHD ook mooier.