Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Stokstaart schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:56:
[...]
Nee ik heb het volgens mij alleen bij 'langere' gesprekken..
Oh dat is wel apart! Bij mij wordt het scherm zwart direct nadat ik de oproep aanneem...
Gister had ik het probleem overigens nog niet. Nu opeens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-08 21:16
Ik begin nu toch aardige problemen te ondervinden met de Desire... net zoals veel mensen ervaren kan ik ook niet meer bellen zonder dat de proximity sensor faalt. Scherm gaat uit, gaat niet meer aan. Dit na 1,5 in bezit zijn van de DHD.

Verder heb ik meerdere divx/avi op de telefoon gezet en ervaar ik bij elk van hen video-delay. De audio loopt ontzettend voor op de video welke in nog net niet slowmotion lijkt te lopen. Ik heb taskkiller geinstalleerd en gebruikt. telefoon gereset en gelijk gekeken of het daarna wel zou werken maar helaas. Kan het liggen aan de class2 8gb kaart van de DHD? dat moet ik nog uitvogelen, heb nog een class6 liggen ergens.

Ik begin helaas erg te balen van dit toestel. Mogelijk komen er updates voor, maar nu is hij onbruikbaar. (mbt bellen) Zelfs mn galaxyS (vol met release problemen) was werkbaarder toen hij uitkwam.

Edit: Helaas is de class6 kaart geen oplossing,,, nog steeds zware video delay :(.

[ Voor 4% gewijzigd door desp op 18-10-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart dat er zoveel mensen met deze problemen zijn. Heeft htc hier al iets over los gelaten? Productiefout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:29:
Apart dat er zoveel mensen met deze problemen zijn. Heeft htc hier al iets over los gelaten? Productiefout?
Ik heb Mark Moons er inmiddels op aangesproken op Twitter. Hopen dat HTC spoedig met een officiële verklaring komt omtrent dit probleem. Blijkbaar heeft omwisselen bij Vodafone niet al te veel nut, omdat het probleem zich ook bij omgeruilde toestellen opnieuw voordoet, soms pas na enkele dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat jullie gewoon als proefkonijn gebruikt worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desp
Verder heb ik iets gevonden in de videospeler van de DHD, namelijk een DLNA deel 'verbonden media'. Hier ziet hij indien hij verbinding heeft met WIFI mijn PC en media die ik gedeeld heb via windows media player (waardige vervanger voor Allshare van samsung lijkt mij). Alleen is het zo dat indien ik een bestand selecteer om af te spelen vermeld dat hij dit bestand niet kan af spelen. (Hij ziet wel thumbnails van de video's....) raar.

Edit: mp4 bestanden streamt hij wel vanaf mijn PC op mn telefoon. Ik ben niet erg into video extenties en containers etc maar ik snap niet waarom .avi(divx) niet streamt, en ook niet degelijk afspeelt vanaf SD. Mkv doet het ook niet.

Heeft iemand trouwens problemen met de trilfunctie? Mijn trilfeedback werkt niet meer,hoor gekraak maar voel geen trilling. En trilfunctie van wekker doet het niet ook al is het wel aangevinkt. En als ik gebeld word trilt hij soms niet soms half schokkerig... ooei.

[ Voor 14% gewijzigd door desp op 18-10-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Is het normaal bij een release dat er zo veel van zulke issues zijn?
De meeste fouten lijken mij duidelijke "No go's" voor een release...
Het lijk mij ook onwaarschijnlijk dat dit niet bekend was bij HTC :S
Zou de vertraagde Google-goedkeuring hiermee te maken hebben?

Zijn er ook nog voorbeelden van kopers die wel goed functionerende telefoons hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ desp87: Installeer 'Rock Player' is, die kan ook DivX'jes afspelen... (wel vaag dat de standaard app 't niet goed kan)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-08 10:25
desp schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:14:
Net zoals veel mensen ervaren kan ik ook niet meer bellen zonder dat de proximity sensor faalt. Scherm gaat uit, gaat niet meer aan. Dit na 1,5 in bezit zijn van de DHD.
Inderdaad als telefoon is Desire HD onbruikbaar. Als ik bel (ik initieer), gaat het scherm op zwart. Het geluid van de telefoon verbinding loopt gewoon door (kiestoon of geluid als er wordt opgenomen) maar het toestel is verder dood. Geen enkele toets reageert. Ik kan het gesprek ook niet meer beeindigen. Zelfs de aan/uit knop is dood. De enige oplossing is batterij eruit, en een nieuwe restart.

Heeft dit probleem al enige aandacht op internationala fora? Specifiek probleem in NL/west europa uitvoering van de telefoon?

[ Voor 5% gewijzigd door traders op 18-10-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 22:15
dhhdante schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:55:
Nee dit is niet normaal, had dit niet verwacht. De HTC Desire had eigenlijk helemaal geen last van kinderziektes voor zover ik mij kan herinneren. Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik niet heb toegegeven aan de verleiding om naar de DHD over te stappen. Voor degenen die hem wel hebben hoop ik dat HTC snel met een update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Is het probeel te ondervangen door de de sensor tijdelijk uit te zetten?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
:) Wel grappig....

al dat gedoe over de batterij....hoe duur is een nieuwe batterij nou? Als dat ding maar fatsoenlijk werkt en je in ieder geval de kans geeft op tijd op te laden, dan is het toch prima?
Autolader kopen over paar weken van 5 euro en je bent in 98% vd gevallen gedekt..

[ Voor 47% gewijzigd door paulus_01 op 18-10-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Bullet NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:07:
Is het probeel te ondervangen door de de sensor tijdelijk uit te zetten?
Er is naar mijn weten geen optie de sensor uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desp
CLB schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:58:
@ desp87: Installeer 'Rock Player' is, die kan ook DivX'jes afspelen... (wel vaag dat de standaard app 't niet goed kan)
Rockplayer werkt! jeej dit maakt mij blij. Bedankt!
Ben benieuwd of iemand problemen met trilfuncite ondervindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Zijn er ook nog voorbeelden van kopers die wel goed functionerende telefoons hebben?
Mensen die geen task killer iod. gebruiken? Ik begrijp dat zo'n taskkiller niet bepaald goed is als je er verkeerde processen mee afsluit.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

josr76 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:00:
[...]

Heeft dit probleem al enige aandacht op internationala fora? Specifiek probleem in NL/west europa uitvoering van de telefoon?
Volgens mij is ie alleen nog uit in NL, de proefkonijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:33
Misschien ff een polletje tegaan gooien om te zien hoeveel mensen nu precies last ervan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
mm, daarom koop ik nooit meer een gsm direct na de release. Zitten altijd wel wat kinderziektes in, de ene al meer hinderlijk dan de andere. Binnen een paar maanden is de prijs gezakt en zijn (hopelijk) alle bugs en productiefouten verleden tijd. Op papier alvast een hele mooie telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Michel242186 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:17:
Misschien ff een polletje tegaan gooien om te zien hoeveel mensen nu precies last ervan hebben?
Meld het gewoon in dit topic:

Desire HD proximity sensor problemen

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This morning, I called HTC Netherlands (with my old phone ) The guy from HTC told me I was the first to report this issue. He "made a note" and told me to get a new device from the Vodafone store.... again... I did tel him that it was very unlikely that that would solve the problem, as this already is my second one.

Dit zegt iemand op de site van XDA
Dus hoe meer mensen gaan klagen hoe sneller een fix komt !!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
MethodP schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:17:
[...]

Volgens mij is ie alleen nog uit in NL, de proefkonijnen
Als ik XDA-dev forum goed gelezen heb is de DHD inmiddels ook in de UK verkrijgbaar.
Ook daar is een topic over de prox. sensor geopend, wat kan duiden op problemen niet uniek voor NL. Echter, vele mensen die daar posten, komen ook van hier, dus tja....;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

paulus_01 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:10:
[...]

:) Wel grappig....

al dat gedoe over de batterij....hoe duur is een nieuwe batterij nou? Als dat ding maar fatsoenlijk werkt en je in ieder geval de kans geeft op tijd op te laden, dan is het toch prima?
Autolader kopen over paar weken van 5 euro en je bent in 98% vd gevallen gedekt..
Klein tipje: Koop gewoon een originele HTC lader, die levert iig 1A, en laad dus ook op als je aan het navigeren, etc bent. Veel laders leveren niet meer dan 500-700mA, en laden dus niet voldoende op.

Geef inderdaad ook eerst het toestel de tijd om fatsoenlijk op te laden. Over een weekje of 2 heb je pas de normale capaciteit. Zoek ook eens op Google over het kalibreren van de batterij van een Desire, het scheelt echt. Wen er maar aan dat je elke avond je toestel aan de lader legt, mijn Desire kan ook 2 dagen mee, maar ik wil graag elke dag beginnen met een volle accu (je weet maar nooit wat de dag je brengt ;) )

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:28
joblamie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:13:
[...]

Oh dat is wel apart! Bij mij wordt het scherm zwart direct nadat ik de oproep aanneem...
Gister had ik het probleem overigens nog niet. Nu opeens wel.
Dat je scherm zwart wordt, dat hoort ook zo.. Dat moet voorkomen dat je per ongeluk een 'toets' aanraakt met je wang, en zorgt dat je geen irritant licht in je ogen krijgt tijdens het bellen.. Maar de proximity sensor moet je scherm ook weer aanzetten op het moment dat je je telefoon van je wang haalt..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Stokstaart schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:44:
[...]
Dat je scherm zwart wordt, dat hoort ook zo.. Dat moet voorkomen dat je per ongeluk een 'toets' aanraakt met je wang, en zorgt dat je geen irritant licht in je ogen krijgt tijdens het bellen.. Maar de proximity sensor moet je scherm ook weer aanzetten op het moment dat je je telefoon van je wang haalt..
Haha dat snap ik natuurlijk. Maar het scherm wordt direct zwart, ook als het niet aan mijn oor hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desp
joblamie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:48:
[...]

Haha dat snap ik natuurlijk. Maar het scherm wordt direct zwart, ook als het niet aan mijn oor hangt.
Bij mij wordt hij ook direct zwart en het scherm hoort volgens mij pas zwart te worden zodra je m aan je oor neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Laatst online: 16-09 11:39
darkenrahl schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:17:
mm, daarom koop ik nooit meer een gsm direct na de release. Zitten altijd wel wat kinderziektes in, de ene al meer hinderlijk dan de andere. Binnen een paar maanden is de prijs gezakt en zijn (hopelijk) alle bugs en productiefouten verleden tijd. Op papier alvast een hele mooie telefoon
het is puur een software matige fout, verwacht zeer binnenkort wel een goede fix (aldanniet van HTC zelf). Tja dat is het risico van gelijk in het begin een telefoon kopen.. ik heb het er wel voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Zijn er al mensen die last hebben van het probleem die een toestelreset hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt mij als je een aantal toestellen test dat dit probleem wel naar voren moet komen... of ze moeten het bellen niet testen met een telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:06:
lijkt mij als je een aantal toestellen test dat dit probleem wel naar voren moet komen... of ze moeten het bellen niet testen met een telefoon :P
Tja, het kan zelfs door een taalmodule kunnen komen...... Zolang niet duidelijk is wat het probleem exact veroorzaakt kan je ook niet speculeren als en of ze het hadden moeten ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
desp schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:01:
[...]
Bij mij wordt hij ook direct zwart en het scherm hoort volgens mij pas zwart te worden zodra je m aan je oor neemt.
Exact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Laatst online: 15-09 23:22
Ik heb op xda de tot nu toe gerapporteerde problemen even op een rijtje gezet en voor uw gemak post ik ze hier ook.
* proximity sensor / display off when calling
* battery cover difficult to open/close, fragile
* poor battery life
* vibration function defective
* watching pics slow (seems to get quicker after 1-2 days of usage)
* cover of sd/sim breaks easily if not opened as per instruction manual
* htcsense.com not yet fully operational, problems when changing password on the site (not able to also change it on handset)
* lag in pohotocamera
* difficult to remove sim (especalli micro sim in adapter)
* screen is LCD (in stead of SLCD which was widely reported)

Toch kijk ik enorm uit naar mijn unit :-)

Edit: om dit in perspectief te plaatsen: Ik heb van de iPhone ooit zo'n lijstje gemaakt en dat bevatte zo'n 70 items. En dat zonder dat ik ooit een iPhone heb gehad! Verder (overgenomen van mijn xda post):
  • proximity/light sensor: note that it's actually one combined sensor (CM3602 sensor by Capella). It currently looks like a software problem, perhaps linked to facebook. So, that means it could be fixed with an update. For now it can be un-bricked by holding the DHD under a lamp or attaching the charger.
  • poor battery life: how about replacing them when empty? Works fine on my Touch HD
  • vibration function defective: not widely reported
  • watching pics slow: seems to get quicker after 1-2 days of usage
  • cover of sd/sim broke: the guy who broke his was perhaps a bit rough with it
  • htcsense.com not yet fully operational, problems when changing password on the site (not able to also change it on handset): temporary problem obviously
  • lag in pohotocamera: is it really more than on any other phone?
  • difficult to remove sim (especally micro sim in adapter): fortunately not something one does on a daily base
  • screen is LCD (in stead of SLCD which was widely reported): S stands for Sony/Samsung, not for Super. Also it is not a feature that allows your phone to do more things. It's just 8th gen LCD, which is a little better than 7th gen. It's still not clear if the DHD has 7th or 8th gen screen

[ Voor 53% gewijzigd door PizzaMan79 op 20-10-2010 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:01
Ik ben benieuwd hoe het precies zit met de kleuren waarin het toestel geleverd word, er zijn wat mensen die zeggen dat ze een zwarte versie hebben, ben benieuwd naar foto's van de zwarte DHD. en dan 'echte' foto's niet die van google.

Ik heb namelijk besteld bij belsimpel en daar staat bij specificaties kleur zwart, ik heb ze gebeld laatst en ze zeiden dat het meer een beetje tussen zwart en bruin in zat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 19:17

trimakassi

haapsie is eepsie!

Vind 'm toch echt zwart. Net even vastgehouden en contract afgesloten. Dacht het toestel gelijk mee te kunnen nemen, moet er eerst nog goedkeuring voor nummerbehoud komen. Kak. :'( U kunt hem waarschijnlijk donderdag afhalen... fffffffuuuuuuuuuuuuuu

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
trimakassi schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:09:
Vind 'm toch echt zwart. Net even vastgehouden en contract afgesloten. Dacht het toestel gelijk mee te kunnen nemen, moet er eerst nog goedkeuring voor nummerbehoud komen. Kak. :'( U kunt hem waarschijnlijk donderdag afhalen... fffffffuuuuuuuuuuuuuu
Tja dat staat al meerdere keren in het [ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PizzaMan79 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:38:
Ik heb op xda de tot nu toe gerapporteerde problemen even op een rijtje gezet en voor uw gemak post ik ze hier ook.
* poor battery life
* htcsense.com not yet fully operational, problems when changing password on the site (not able to also change it on handset)
* lag in pohotocamera

Ik dacht dat ik eruit was in mijn keuze tussen de DHD en SGS, maar begin na het lezen van de laatste paar pagina's van dit topic weer sterk te twijfelen. Vooral de zeer korte accuduur staat me tegen. Dat is niet iets wat ze met een software update kunnen verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batterylife is met elke telefoon crap.. Zolang je niet automatisch synt, BlueTooth, GPS / WiFi dag en nacht aanhebt kun je gewoon een volle dag gebruik maken van je device.. Wil je batterijduur, koop een Nokia 3310.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

Misschien een hele domme vraag:

Ik heb inmiddels meerdere keren een Desire (geen HD) in handen gehad. Nu zit ik er aan te denken om m`n iPhone om te ruilen voor een Desire of een Desire HD. Maar ik maak vollop gebruik van Exchange, maar kan de Desire of Desire HD hier ook mee overweg? Ik zag op de Desire iets van Exchange activesync voorbij komen, maar is dit hetzelfde?

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:43

Hoite

Goed verhaal

The_Cyberspace schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:29:

Ik heb inmiddels meerdere keren een Desire (geen HD) in handen gehad. Nu zit ik er aan te denken om m`n iPhone om te ruilen voor een Desire of een Desire HD. Maar ik maak vollop gebruik van Exchange, maar kan de Desire of Desire HD hier ook mee overweg? Ik zag op de Desire iets van Exchange activesync voorbij komen, maar is dit hetzelfde?
ja.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:22:
Batterylife is met elke telefoon crap.. Zolang je niet automatisch synt, BlueTooth, GPS / WiFi dag en nacht aanhebt kun je gewoon een volle dag gebruik maken van je device.. Wil je batterijduur, koop een Nokia 3310.
Je hebt dus een telefoon met grenzeloze mogelijkheden alleen pas op want je kan en mag ze niet gebruiken want voordat je het weet is je acculading verbruikt. Ik vind het een duidelijk minpunt, zeker als je dit vergelijkt met de accuduur van een SGS (418 min), volgens deze review, tegenover een schamele 270 minuten voor de DHD.

Goed argument ook trouwens van het kopen van een Nokia |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 22:15
The_Cyberspace schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:29:

Dit werkt met de gewone Desire in ieder geval prima. Mail, contacten en agenda synchroniseren gaat prima. Je kan twee synchronisatie profielen instellen, 1 voor piektijden en 1 buiten piektijden, zodat je ook nog wat batterij kan besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrst
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 10:45
Van de accu moet je niet te veel verwachten. Mijn vorige telefoon, de HD2 (dezelfde accu), ging bij 'normaal' gebruik een dag mee. Echter als ik 2 uurtjes achter elkaar internette via de wifi verbruikte ik ongeveer 1/3 van de batterij.

Het toestel moet bij normaal gebruik elke dag geladen worden maarjah ik denk dat dat voor elke smartphone geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

Cavalera125 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:36:
[...]

Dit werkt met de gewone Desire in ieder geval prima. Mail, contacten en agenda synchroniseren gaat prima. Je kan twee synchronisatie profielen instellen, 1 voor piektijden en 1 buiten piektijden, zodat je ook nog wat batterij kan besparen.
Een helder en duidelijk antwoord, bedankt! :)

Dat je 2 profielen in kan stellen voor batterijbesparing is niet van belang. Ik ben er inmiddels aangewend om de iPhone geregeld aan de lader te hangen, dus ik weet niet beter ;)

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
trimakassi schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:09:
Lucky bastard. Mevrouw zei tegen mij dat als T-Mobile moeilijk gaat doen het toch 2 weken zou kunnen duren.

Nu we weten wat er qua kinderziektes in zitten, wat vindt men nou wel heel goed van de DHD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:47

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:19:
[...]

Ik dacht dat ik eruit was in mijn keuze tussen de DHD en SGS, maar begin na het lezen van de laatste paar pagina's van dit topic weer sterk te twijfelen. Vooral de zeer korte accuduur staat me tegen. Dat is niet iets wat ze met een software update kunnen verhelpen.
Ik heb precies dezelfde overweging: zit ook te twijfelen tussen DHD en SGS :D En ook idd batterylife vind ik belangrijk. Tweede punt is AMOLED... hoewel ik dat toch in het echt nog even moet bekijken. Vandaar ook dinsdag of woensdag even een reisje naar de Vodafone-shop om het irl te kunnen bekijken :)

En m'n TP2 gaat wel degelijk lang mee. Bij intensief gebruik 2 dagen. Dwz als ik onderweg ben gebruik ik hem regelmatig om tussendoor te mailen, wat te surfen, flitsservice checken, soms wat chatten. Als ik sommige mensen moet geloven dan houdt deze telefoon dat soms nog geen hele dag uit. Accu moet nog even inwerken en calibreren natuurlijk, maar het zou best kunnen dat dit N97-achtige tafarelen gaan worden :X

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Net was er een nieuwe commercial op tv met daarin de Desire, DHD en de DZ, daarin werd verteld dat met de nieuwe Sense je toestel op afstand kan beheren. Dit betekent dus dat de Desire ook de nieuwe Sense krijgt. Dat zal mooi zijn voor iedereen de de Desire heeft. Iemand deze al gezien?

[ Voor 4% gewijzigd door Tenshu op 18-10-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desp
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:06:
1trilfunctie deed het niet
2reset
3trilfunctie deed het nog niet
4last van zwart scherm

Nu denk ik dat '4' niet door de reset komt, maar voor de reset had ik er volgens mij geen last van... = toeval aangezien het bij velen na een dag of twee kwam. Resetten heb ik dus niet gedaan wegens zwart scherm,, en kan dus niet zeggen of het helpt maar dat lijkt mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Sorcerer8472 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:59:
[...]
Ik heb precies dezelfde overweging: zit ook te twijfelen tussen DHD en SGS :D En ook idd batterylife vind ik belangrijk. Tweede punt is AMOLED... hoewel ik dat toch in het echt nog even moet bekijken. Vandaar ook dinsdag of woensdag even een reisje naar de Vodafone-shop om het irl te kunnen bekijken :)
Jammere van AMOLED vind ik de te overdreven kleuren. Als ik naar de Galaxy S van een collega van me kijk is het gewoon te fel. Lijkt wel of ik net een portie paddo's of LSD achter de kiezen heb zo fluo is het. Daarom leek het SLCD van de Desire HD mij ook echt een zeer groot pluspunt, maar als je nu reviews bekijkt - en dan op punten als kleur en kijkhoek - dan zou je de te overdreven kleuren van de Galaxy bijna op de koop toe nemen.

Qua design en feel vind de de Desire HD wel vele malen beter. De Desire HD weegt veel meer, maar het is geen stuk plastic wat je in je handen hebt. Dat is ook iets wat me dan weer tegen staat van de Galaxy, lichter is niet altijd beter.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:13:
[...]

Jammere van AMOLED vind ik de te overdreven kleuren. Als ik naar de Galaxy S van een collega van me kijk is het gewoon te fel. Lijkt wel of ik net een portie paddo's of LSD achter de kiezen heb zo fluo is het. Daarom leek het SLCD van de Desire HD mij ook echt een zeer groot pluspunt, maar als je nu reviews bekijkt - en dan op punten als kleur en kijkhoek - dan zou je de te overdreven kleuren van de Galaxy bijna op de koop toe nemen.

Qua design en feel vind de de Desire HD wel vele malen beter. De Desire HD weegt veel meer, maar het is geen stuk plastic wat je in je handen hebt. Dat is ook iets wat me dan weer tegen staat van de Galaxy, lichter is niet altijd beter.
Nadelen van de SGS zijn in mijn optiek de GPS die mogelijk voor problemen zorgt (ene persoon wel andere persoon geen last en is bij 2.2 gefixed), de 'lag' die je kunt ervaren en de snelheid waarmee Samsung Android 2.2 aanlevert. Je hebt inderdaad dan nog de plastic backcover wat niet per se een nadeel hoeft te zijn. Het zal niet net zoals bij de iPhone 3 gaan scheuren door warmte of te veel spanning die erop komt. Ik had natuurlijk liever een aluminium backcover gezien maar is voor mij geen onverhoopt probleem. Dan hebben we nog de benchmark waarbij de DHD aanmerkelijk beter presteert dan de SGS. Als je hier dan weer de nadelen van de DHD tegenover zet tja dan weet ik het niet meer.

Beide toestellen zijn voor een soortgelijk maandbedrag te verkrijgen en dat maakt het kiezen extra moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:32:
[...]

Je hebt dus een telefoon met grenzeloze mogelijkheden alleen pas op want je kan en mag ze niet gebruiken want voordat je het weet is je acculading verbruikt. Ik vind het een duidelijk minpunt, zeker als je dit vergelijkt met de accuduur van een SGS (418 min), volgens deze review, tegenover een schamele 270 minuten voor de DHD.

Goed argument ook trouwens van het kopen van een Nokia |:(.
Alleen de SGS zou ik al laten liggen vanwege de Gps bug, dan liever accu wat vaker aan sap.
dan navigatie die niet goed werkt .Vanwege buggie gps fix.
En die SGS voelt aan als een speelgoed ding, plastic feel gewoon.
Effin ben inmiddels gewend aan elke dag aan de lader te hangen met me huidige Desire.

Als je synchronisatie op je mail uit zet/handmatig, evt twitter intervallen wat ruimer instelt is wel te doen.
En niet alles open gooie zoals sommige doen.
Wifi,bluetooth, msn, twitter, facebook/hyves dan ken ook niet goed gaan...it's to much!

Wat al gezegd word, wil je goeie accu duur, moet je niet beginne aan een smartphone.
En lekker met een Nokia baksteen bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Sagaris schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:39:
[...]

Lucky bastard. Mevrouw zei tegen mij dat als T-Mobile moeilijk gaat doen het toch 2 weken zou kunnen duren.

Nu we weten wat er qua kinderziektes in zitten, wat vindt men nou wel heel goed van de DHD?
idem bij mij en m'n vriendin: VF mevrouw zei dat HI in het algemeen 1-3 dagen duurt en TMobile 3-7 dagen.

We zullen wel zien..kan de rest vast wat fixjes bedenken voor de gevonden probleempjes (oh, nee *kuch*kuch**** uitdagingen noemen we dat :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Laatst online: 24-03-2024
Tenshu schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:07:
Net was er een nieuwe commercial op tv met daarin de Desire, DHD en de DZ, daarin werd verteld dat met de nieuwe Sense je toestel op afstand kan beheren. Dit betekent dus dat de Desire ook de nieuwe Sense krijgt. Dat zal mooi zijn voor iedereen de de Desire heeft. Iemand deze al gezien?
Heb deze ook gezien inderdaad. Toch opvallend dat HTC nu al vollop reclame gaat maken terwijl het toestel nog niet eens fatsoenlijk te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:24:
[...]
Beide toestellen zijn voor een soortgelijk maandbedrag te verkrijgen en dat maakt het kiezen extra moeilijk.
Beide kopen en dan het scherm en de accu van de Galaxy in de Desire zetten, beste combinatie :P

Maar als beide toestellen hetzelfde kosten dan zou ik toch voor de HTC gaan. Op één of andere manier toch meer telefoon voor je geld. Als de Galaxy een heel stuk minder had gekost dan zou ik meer getwijfeld hebben. Maar zoals gezegd heb ik (nog) geen haast, dus wacht even wat updates van HTC en de huidige gebruikers af :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:32:
Je hebt dus een telefoon met grenzeloze mogelijkheden alleen pas op want je kan en mag ze niet gebruiken want voordat je het weet is je acculading verbruikt. Ik vind het een duidelijk minpunt, zeker als je dit vergelijkt met de accuduur van een SGS (418 min), volgens deze review, tegenover een schamele 270 minuten voor de DHD. Goed argument ook trouwens van het kopen van een Nokia.
Een volle dag red je heus wel en dan kan die weer aan de stroom, dan moet je maar geen grenzeloze mogelijkheden willen zeg.. M'n Milestone kan 3 dagen mee met normaal gebruik, meer dan zat toch..
Als je een Desire HD wilt en je wilt 33 dagen en 7 uur rondtrekken in de jungle, tsjaa koop dan een Nokia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Sorcerer8472 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:59:
[...]

Ik heb de DHD bij de VF shop even kunnen testen en de SGS heb ik uitvoerig kunnen testen (van kennis van me), hier wat puntjes (ps, ik probeer totaal niet volledig te zijn, is gewoon wat te binnen schiet):
* Bij de DHD viel me de snelheid toch wel op: geen lag in alles wat ik in die korte tijd heb aangezet / gesloten (was niet heel veel, maar viel toch op).
* SGS scherm is idd wat fel qua kleur, maar ik vind het toch wel mooi, ook kwestie van smaak. DHD scherm vond ik ook zeer mooi,. al lijkt het iets minder scherp, wat uiteraard door de grootte wordt verklaard (wat mij betreft beide schermen prima)
* DHD heeft echt matig geluid uit de speakers, de SGS ook (imo) maar de DHD was toch nog minder
* Design vd DHD vind ik persoonlijk echt mooier, ook het aluminium staat me aan. Echter, ik lees wat mensen opmerkingen maken over de plastic achterkant vd SGS en ik vind toch dat die een goede, stevige indruk maakt.
* De DHD die ik even vast had, leek aan de onderkant (waar het zwarte rubber zit) een beetje speling te hebben tav de aansluiting met de alu body, hoop dat dit normaliter niet zo is...

Zelf toch de DHD bestelt, de SGS is een mooi ding, maar ik hoop dat de 8mp met led flash meer de moeite waard is, icm grotere scherm en iets betere benchmark resultaten.
Persoonlijk vind ik de DHD ook mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
josr76 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:00:
[...]

Inderdaad als telefoon is Desire HD onbruikbaar. Als ik bel (ik initieer), gaat het scherm op zwart. Het geluid van de telefoon verbinding loopt gewoon door (kiestoon of geluid als er wordt opgenomen) maar het toestel is verder dood. Geen enkele toets reageert. Ik kan het gesprek ook niet meer beeindigen. Zelfs de aan/uit knop is dood. De enige oplossing is batterij eruit, en een nieuwe restart.

Bij mij identiek probleem. Je kunt herm wakker maken door hem aan de oplader te hangen of aan de PC.
Er is uiteraard al aandacht voor op XDA, zie mijn vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
* poor battery life
* lag in pohotocamera

Pizzaman, thanks voor deze opsomming, heb er ook aan gedacht dit te gaan doen (ook obv XDA).
Wellicht het vermelden waard, dat een aantal punten slechts bij enkele gebruikers optrad (cover sim breaks was bijv) en dat sommige punten na een reset en niet meer gebruik maken van task killer min of meer waren opgelost.
De prox. sensor is wat mij betreft DE bug die er boven uit springt (geluid, batterij etc, wist je eigenlijk vantevoren al)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Per ongeluk in het Desire Z topic gepost. :X
Ik moet weer eens vaker op got komen :)

Voor de mensen die de DHD traag vinden:

Ik heb 'm sinds donderdag en ik ergerde me na een tijdje wel erg aan het stotteren (heb voorheen nooit een smartphone gehad, op de 1g ipod touch na)

Vandaag loopt alles zo soepel als maar kan. Ik denk dat het simpelweg klopt dat de telefoon zich even moet inwerken (caching, etc.)

Blijf 'm even gebruiken, en als je na een week geen verschil in zit is er waarschijnlijk wel iets mis.

Ik ben sinds vandaag uitermate tevreden over deze telefoon. Nu nog kijken of de batterij het langer uithoud dan 9 uur. :/

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:36
9 uur :$

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 12:07
9h damn das echt dramatisch :S iemand al ervaring dat hun tijd oploopt? hij hoeft het geen 10 dagen uit te houden maar een dag dat ik wakker ben 16h is toch wel een vereiste

[ Voor 41% gewijzigd door Lordsauron op 18-10-2010 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik weet dat er een speciaal topic voor is, maar zijn er hier ook mensen die geen probleem hebben met de proximity sensor? En dan doel ik op mensen die hem bijvoorbeeld al sinds vrijdag hebben en actief (dus met bellen) gebruik hebben gemaakt van hun telefoon.

Ik zou het niet weten hoe ik hier een poll kan maken, maar ben wel benieuwd naar hoeveel mensen met een DHD problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Lordsauron schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:05:
9h damn das echt dramatisch :S iemand al ervaring dat hun tijd oploopt? hij hoeft het geen 10 dagen uit te houden maar een dag dat ik wakker ben 16h is toch wel een vereiste
Ja is het enige wat mij ook echt tegenstaat.. Hoewel het volgens opgaaf 9.2 uur bellen is en 490 uur standy (like you ever make that one)... Dus als je hem niet steeds gebruikt hoop ik dat de 15 uur wel te halen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:20
Tenshu schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:07:
noemden ze in dat stukje niet specifiek de HD, volgens mij wel.

Hoop het iig wel want net de normale desire besteld

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:52

FutureCow

(C) FutureCow

korte vergelijking tussen de Desire HD en de nieuwe HD 7 van HTC (lange reviews komen binnenkort!)

HTC HD7 vs Desire HD. Battle of the 4-3-inchers

[ Voor 9% gewijzigd door FutureCow op 18-10-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Bullet NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:11:
Ik weet dat er een speciaal topic voor is, maar zijn er hier ook mensen die geen probleem hebben met de proximity sensor? En dan doel ik op mensen die hem bijvoorbeeld al sinds vrijdag hebben en actief (dus met bellen) gebruik hebben gemaakt van hun telefoon.

Ik zou het niet weten hoe ik hier een poll kan maken, maar ben wel benieuwd naar hoeveel mensen met een DHD problemen hebben.
Bij deze:

Poll: My Desire HD's (CLICK TO VOTE):
proximity sensor has a failure
battery compartment or SIM/MicroSD compartment is somewhat loose
battery life is very poor
lags when viewing photo's
screen is looking awesome
speed is the highest amongst phones
buy is the best I ever could have done
has another defect not listed above...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=363764&layout=2&sort=prc

[ Voor 58% gewijzigd door paulus_01 op 18-10-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:51
paulus_01 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:39:* De DHD die ik even vast had, leek aan de onderkant (waar het zwarte rubber zit) een beetje speling te hebben tav de aansluiting met de alu body, hoop dat dit normaliter niet zo is...
Dit is me ook opgevallen op bijna alle foto 's, de kromming van de unibody is anders dan die van de klepjes van de batterij/SIM. Het lijkt niet goed aan te sluiten hierdoor.

Merk je hier iets van bij het gebruik?

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Largamelion schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:32:
[...]
Dit is me ook opgevallen op bijna alle foto 's, de kromming van de unibody is anders dan die van de klepjes van de batterij/SIM. Het lijkt niet goed aan te sluiten hierdoor.

Merk je hier iets van bij het gebruik?
Het klepje aan de onderkant is voor de MicroSD/SIM, het klepje aan de zijkant is voor de batterij. Het klepje van de batterij sluit prima aan op het toestel (niet helemaal naadloos, maar zeker niet storend), het is alleen zwaar irritant om het te openen/sluiten, voelt ook een beetje cheap aan. Maar zodra het klepje erop zit, merk je daar niets van.

Het MicroSD/SIM klepje sluit echter niet helemaal naadloos aan. Er zit een miniscuul klein beetje speling in. Als je gewoon bezig bent heb je dit echter niet door, hij zit ook verder wel gewoon vast.

Het toestel zelf voelt verder echt fantastisch aan en is in het echt een heel stuk mooier dan op de plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
AmonTobin schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:04:
[...]

Het klepje aan de onderkant is voor de MicroSD/SIM, het klepje aan de zijkant is voor de batterij. Het klepje van de batterij sluit prima aan op het toestel, het is alleen zwaar irritant om het te openen/sluiten, voelt ook een beetje cheap aan. Maar zodra het klepje erop zit, merk je daar niets van.

Het MicroSD/SIM klepje sluit echter niet helemaal naadloos aan. Er zit een miniscuul klein beetje speling in. Als je gewoon bezig bent heb je dit echter niet door, hij zit ook verder wel gewoon vast.

Het toestel zelf voelt verder echt fantastisch aan en is in het echt een heel stuk mooier dan op de plaatjes.
Krijg je niet het idee dat dit kwaad kan / erger zal worden?

[ Voor 4% gewijzigd door paulus_01 op 18-10-2010 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Laatst online: 24-03-2024
Comparison video HTC HD7 vs. HTC Desire HD
http://www.engadget.com/2...attle-of-the-4-3-inchers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 29-06 08:29
Mini-minireview:

*Supersnel, nog geen vastlopers meegemaakt, en voor de rest gaat alles (ook internet) gewoon heel smooth. Soms met scrollen van grote lijsten (Facebook) een beetje haperig.
*Nog geen problemen met proximity sensor.
*Batterij ben ik nu een beetje mee aan het spelen, terwijl ik hem oplaad.
*Typen moet ik erg aan wennen, kom van een Touch HD (resistive).
*Customizen werkt goed, je kan hem (imo) goed aan je smaak aanpassen.

Note:
*Foto's / video's die niet snel zouden laden nog niet getest. De foto's die er al op stonden, laden in ieder geval snel.
*Videoplayback nog niet getest. Komt morgen wel.

Als iemand vragen heeft, of wil dat ik bepaalde apps uitprobeer, zeg het maar :).

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 21:47
* poor battery life
* lag in pohotocamera

Pizzaman, in het proximity topic zeg je ook het volgende:

Is dit werkelijk zo? Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
PPietje schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:14:
[...]

Pizzaman, in het proximity topic zeg je ook het volgende:

Is dit werkelijk zo? Kan iemand dat bevestigen?
volgens users op Xda is het toch SLCD....

****edt****
maar volgens HTC UK is het LCD :S

[ Voor 5% gewijzigd door paulus_01 op 18-10-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
paulus_01 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:07:
[...]

Krijg je niet het idee dat dit kwaad kan / erger zal worden?
Niet echt nee. Behalve dat stukje speling zit ie echt rotsvast. Althans, ik kan me voorstellen dat als je hem elke dag 20x eraf haalt en er weer op zet, dat het dan na een jaar wel wat losser zal zitten. Maar verder maak ik me er niet echt zorgen om nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Jedi_Pimp schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:12:
Mini-minireview:

*Supersnel, nog geen vastlopers meegemaakt, en voor de rest gaat alles (ook internet) gewoon heel smooth. Soms met scrollen van grote lijsten (Facebook) een beetje haperig.
*Nog geen problemen met proximity sensor.
*Batterij ben ik nu een beetje mee aan het spelen, terwijl ik hem oplaad.
*Typen moet ik erg aan wennen, kom van een Touch HD (resistive).
*Customizen werkt goed, je kan hem (imo) goed aan je smaak aanpassen.

Note:
*Foto's / video's die niet snel zouden laden nog niet getest. De foto's die er al op stonden, laden in ieder geval snel.
*Videoplayback nog niet getest. Komt morgen wel.

Als iemand vragen heeft, of wil dat ik bepaalde apps uitprobeer, zeg het maar :).
Er is hoop op een goed product dus :D
Ik twijfel nu echt alle kanten op.. DHD, HD7, IP4 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Hmm, facebook chat tussen XDA gebruiker en UK HTC:
http://www.facebook.com/h...otif_t=feed_comment_reply

UK HTC bevestigt dat het een LCD schermpje is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
paulus_01 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:23:
Hmm, facebook chat tussen XDA gebruiker en UK HTC:
http://www.facebook.com/h...otif_t=feed_comment_reply

UK HTC bevestigt dat het een LCD schermpje is....
Ik heb een beetje m'n twijfels bij dit soort berichten......

Niet een echt officieel bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Bullet NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:31:
[...]

Ik heb een beetje m'n twijfels bij dit soort berichten......

Niet een echt officieel bericht
Klopt....heb ik ook...verder lezend op XDA kwam ik opmerking tegen over wat S-LCD dan wel niet inhoudt.....daarna (net) ff op wikipedia opgezocht: Klik voor wiki link

S-LCD Corporation (Hangul: 에스 엘시디, Japanese: エス・エルシーディー) is a joint venture between the South Korean Samsung Electronics Co. Ltd (50% plus one share) and Japanese Sony Corporation (50% minus one share) established in April 2004 in Chungcheongnam-do, South Korea. S-LCD, as of April 25 2008, operated with a monthly production capacity of 100,000 7th generation amorphous silicon (a-Si) panels and 50,000 8th generation panels,[1] which are integrated into both Samsung Electronics and Sony LCD televisions and memory cards.

----

Oftewel, wat zegt SLCD nou precies? Lijkt me dus 'gewoon' een zoveelste generatie LCD te zijn en dus is wellicht de hele discussie LCD vs Super LCD onnodig aangezien er niks "supers" aan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Wat m'n collega mij vertelde was dat achter een SLCD 2x zo veel licht zit als bij een normale LCD. Het extra licht achter het scherm maakt het scherm een stuk helderder - vandaar de naam Super LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar dat zou amper betere kwaliteit opleveren, zeker omdat extra licht enkel voor meer licht zorgt en niet betere kleuren of een hoger contrast.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
dus....is hier niet een hype aan het ontstaan....? (SLCD vs LCD en mensen die denken dat het 1 slechter is dan het ander, wat dus eigenlijk helemaal niet zo is)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Coolblue op Twitter (14 minuten geleden, dus te laat)
CoolblueNL: De HTC Desire HD is op voorraad. Je hebt nog 5 minuten om ‘m te bestellen én morgen nog in huis te hebben. http://coolb.lu/dfAhNn
EDIT: Sorry verkeerde topic...Zal het volgende keer in het goede topic posten.

[ Voor 16% gewijzigd door monnick op 18-10-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
The story continues:

Ook ik heb last van een falende proximity sensor waardoor het toestel op zwart gaat en niet meer aan gaat, tenzij deze aan de oplader wordt aangesloten.
ECHTER...
Dit geldt niet als ik naar een vast telefoonnummer bel (thuis 040) die wel in de contactenlijst staat, de telefoon gaat dan helemaal niet op zwart, dit telefoonnummer is niet gekoppeld aan een facebook account, alle andere wel. Als ik het nummer vervolgens intik op de keypad, dan wordt de telefoon wel meteen zwart.

Het lijkt me dus echt een software probleem.

Aangezien je helemaal geen contact meer krijgt met de telefoon resulteert dit dus ook dat je de verbinding niet meer kunt verbreken, ook niet als je een voicemail aan de lijn krijgt en dus alleen nog de accu er uit kunt halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Checkeys op 18-10-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 21:47
paulus_01 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:06:
dus....is hier niet een hype aan het ontstaan....? (SLCD vs LCD en mensen die denken dat het 1 slechter is dan het ander, wat dus eigenlijk helemaal niet zo is)...
Ja misschien wel. Ik dacht echter dat SLCD in de buurt kwam van amoled. Kennelijk niet dus? Twijfel inmiddels wel een beetje mijn pre-order van 20 september te annuleren. Lees toch veel negatiefs. Lag bij camera, het proximity probleem, erg lage battery life, tegenvallend scherm in vergelijking met amoled... Klinkt allemaal niet best.

[ Voor 3% gewijzigd door Aemstel op 18-10-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 14:03

Ch3cker

Testlab Teamlead
Checkeys schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:11:
The story continues:

Ook ik heb last van een falende proximity sensor waardoor het toestel op zwart gaat en niet meer aan gaat, tenzij deze aan de oplader wordt aangesloten.
ECHTER...
Dit geldt niet als ik naar een vast telefoonnummer bel (thuis 040) die wel in de contactenlijst staat, de telefoon gaat dan helemaal niet op zwart, dit telefoonnummer is niet gekoppeld aan een facebook account, alle andere wel. Als ik het nummer vervolgens intik op de keypad, dan wordt de telefoon wel meteen zwart.

Het lijkt me dus echt een software probleem.

Aangezien je helemaal geen contact meer krijgt met de telefoon resulteert dit dus ook dat je de verbinding niet meer kunt verbreken, ook niet als je een voicemail aan de lijn krijgt en dus alleen nog de accu er uit kunt halen.
Desire HD proximity sensor problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulus_01 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:06:
Het zou moeten gaan om LCD vs Super AMOLED vs Retina LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
Ik zat te balen dat ik pas vanaf 9 nov. kan verlengen. Maar nu ik al die problemen lees vind ik het nog niet zo erg.

Hopen dat het tegen die tijd allemaal is opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natrixz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:05
Heb bij deze nog een (nieuw) probleem erbij.
Vandaag m'n HTC DHD binnen gekregen, bij booten komt deze niet verder als het witte scherm met het groene HTC logo....
Geprobeerd telefoon te resetten maar niets schijnt te werkten.
Yeey.....Iemand toevallig ervaring mee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 19-10-2010 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste fouten lijken mij duidelijke "No go's" voor een release...
Het lijk mij ook onwaarschijnlijk dat dit niet bekend was bij HTC :S
Zou de vertraagde Google-goedkeuring hiermee te maken hebben?

Bij mij wert tot heden alles nog prima, geen probleem met de proximity sensor en ook geen probleem met de trilfunctie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren mijn Desire HD binnen gekregen. Een VF Black. Ik heb zelf ook een gewone Desire dus heb hier goed vergelijkingsmateriaal. Ik moet zeggen dat het toestel tot nu toe heel vlot reageert en "rustiger" aandoet dan de normale desire. Aan het scherm moest ik even wennen omdat de kleuren er niet "vanaf springen" Maar de scherpte en het verder heel realistiche en strakke plaatje van het scherm maakt dit zeker goed. Ik denk dat een discussie over wel of niet amoled moeten hebben niet erg zinvol is. Beide technieken hebben hun voor en nadelen. In direct daglicht vind ik toch de HD beter presteren. Ik heb geen problemen met de Prox. sensor en de accu duur kan ik tot nu toe niet zo veel over zeggen. Mijn normale Desire hield het ook pas na een week lange tijd vol. Hieronder heb ik nog een lijstje met + en - punten.

+ Groot en duidelijk scherm
+ Allu behuizing
+ Goeie Camera (HD Opname niet meegerekend)
+ Standaard 1,5 + 8gb Geheugen
+ Snel

- Geluid niet echt hard
- Klepjes sluiten matig

Of het formaat een + of - punt is lijkt me voor iedereen persoonlijk.

Al had ik eerst ook mijn twijfels ik ben erg blij met het toestel, maar HTC zou er goed aan doen om bij de mensen die er last van hebben het Prox.sensor probleem snel op te lossen en om de klepjes beter sluitend te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 14:58
Niemand reageerd in één van de andere topic(s), dus helaas werkt het systeempje van Tweakers toch niet zo geweldig. Mijn vraag is:
Wat is het maximum dat de Desire HD aan kan qua geheugenkaart?
Class 10 en anders Class 6 : optie 1 & optie 2

Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
XIlvero schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:14:
Niemand reageerd in één van de andere topic(s), dus helaas werkt het systeempje van Tweakers toch niet zo geweldig. Mijn vraag is:
Wat is het maximum dat de Desire HD aan kan qua geheugenkaart?
Class 10 en anders Class 6 : optie 1 & optie 2

Mijn dank is groot!
Volgens mij dacht ik ergens gelezen te hebben dat hoger dan Class 4 geen zin had.
Dit scheen een goede kaart te zijn: http://www.informatique.n...8gb-micro-sd-class-4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 14:58
Sagaris schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:20:
[...]

Volgens mij dacht ik ergens gelezen te hebben dat hoger dan Class 4 geen zin had.
Dit scheen een goede kaart te zijn: http://www.informatique.n...8gb-micro-sd-class-4.html
Weet je toevallig ook nog waar? Ik wil het wel zeker weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:38
Sagaris schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:20:
[...]

De 8gb versie zal vast ook wel goed zijn, maar vooral de 16gb was erg goed en snel voor zijn grootte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
XIlvero schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:38:
[...]

Weet je toevallig ook nog waar? Ik wil het wel zeker weten. ;)
Kans is groot dat het elders in dit topic staat, maar zeker weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDraakje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-05-2022
Vraagje, hoe krijg je de navigatie werkend zonder dat ie data verkeer heeft?
Zie op het geheugen kaartje dat er aantal mappen opstaan maar tijdens het navigeren en ook de andere map opties gebruikt ie gewoon internet op de mappen te downloaden.
Was 1 van de dingen waarom ik deze heb gekozen dat je die applicaties kon gebruiken zonder data verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Gebruik je wel HTC Locations ipv Google Maps?

[ Voor 21% gewijzigd door Tsunami op 19-10-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 11:45
Moet zeggen dat ik helemaal geen problemen heb met mijn DHD.. Ik ben echt super tevreden, als ik het topic zo lees zou ik hem bijna weggooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
De meeste problemen die ik hier lees komen van de batch van de Vodafone klanten. Gisteren heeft CoolBlue aangekondigd dat ze 'm binnen hebben en gaan leveren. Zou dit een andere batch zijn, en zo ja, is er een kans dat deze gebruikers geen problemen hebben?

Het is eerder namelijk al aangekondigd dat de HTC medewerkers gelijk konden zien dat het een vodafone toestel was (al was 't simlockvrij), maar als het toestel elders gehaald is, zijn er misschien geen problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
NLDraakje schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:49:
Vraagje, hoe krijg je de navigatie werkend zonder dat ie data verkeer heeft?
Zie op het geheugen kaartje dat er aantal mappen opstaan maar tijdens het navigeren en ook de andere map opties gebruikt ie gewoon internet op de mappen te downloaden.
Was 1 van de dingen waarom ik deze heb gekozen dat je die applicaties kon gebruiken zonder data verkeer.
Als ik mij goed de presentatie herinner slaat hij de maps op wanneer je er eenmaal geweest bent, als een soort van Cache, dit betekent dat hij in het begin ze nog wel moet ophalen. Ik neem aan dat je deze ook via de Wifi binnen kan halen via HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDraakje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-05-2022
Tsunami schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:52:
Gebruik je wel HTC Locations ipv Google Maps?
ah bedankt, zijn iets van 3 verschillende navigatie apps op dit ding.
hum de echte navigate is 30 dagen trial en daarna betalen, anders is het gewoon een map.

[ Voor 16% gewijzigd door NLDraakje op 19-10-2010 11:15 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.

[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Accessoires mogen hier