Menig laptop is duurder dan dat en klinkt ook nergens naar, dus misschien zijn jou verwachtingen gewoon te hoogVerwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:09:
[...]
Ik vind gewoon normaal dat als een toestel voor meer dan 500 € koopt dat je dan ook het gevoel krijgt dat het ook klinkt als een toestel voor 500€ en niet als een goedkope telefoon die je in china haalt voor 40€
De beltoon (in mijn geval old phone-geluid) moet wel te horen zijn natuurlijk, hoewel ik het eerder merk aan het trillen dan aan het belgeluid zelf meestal...
Maar ik ben benieuwd hoe het batterijgebruik is bij laag gebruik. Ik heb bijv. geen push mail aanstaa, game bijna nooit en ik bel een paar minuten per dag gemiddeld. Ben ik hele dagen onderweg, dan gaat het een stuk harder en doe ik veel met mail + web onderweg.
Bij het lage gebruik doet m'n Touch Pro 2 nu gemiddeld zo'n 4 dagen op 1 acculading. Op heftig gebruik 1 a 2 dagen (bij 1 dag is het dan vooral preventief bijladen zodat ik de 2e niet zonder kom te zitten).
Vraag me af hoe de Desire HD zich tot deze getallen verhoudt. Iemand met ongeveer hetzelfde gebruikspatroon die er iets over kan zeggen?
En ook belangrijk: heb je een Desire HD en zijn er van die kleine irritante dingetjes die je aan de telefoon hebt ontdekt? Zo ja, laat ze dan graag weten, ook al zijn het maar kleinigheden!
Maar ik ben benieuwd hoe het batterijgebruik is bij laag gebruik. Ik heb bijv. geen push mail aanstaa, game bijna nooit en ik bel een paar minuten per dag gemiddeld. Ben ik hele dagen onderweg, dan gaat het een stuk harder en doe ik veel met mail + web onderweg.
Bij het lage gebruik doet m'n Touch Pro 2 nu gemiddeld zo'n 4 dagen op 1 acculading. Op heftig gebruik 1 a 2 dagen (bij 1 dag is het dan vooral preventief bijladen zodat ik de 2e niet zonder kom te zitten).
Vraag me af hoe de Desire HD zich tot deze getallen verhoudt. Iemand met ongeveer hetzelfde gebruikspatroon die er iets over kan zeggen?
En ook belangrijk: heb je een Desire HD en zijn er van die kleine irritante dingetjes die je aan de telefoon hebt ontdekt? Zo ja, laat ze dan graag weten, ook al zijn het maar kleinigheden!
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
heb ook al gehoord dat volledig ontladen van de batterij niet goed is ? In hoeverre dit correct is weet ik niet, blijk als je helemaal ontlaadt dat je de volledige capaciteit niet meer kan halen ? Van horen zeggenphilipperosier schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:33:
[...]
Allemaal niet zo spannend he mensen... kijk... je pakt je DHD uit.... je steekt m in de stroom... je w8 tot het groene lampje brandt... je klooit er mee totdat de DHD uitvalt/leeg is... je steekt m weer in en w8 tot het groene lampje brandt... klaar
klopt dit ?
anderen beweren dan hun batterij een nachtje in het vriesvak te leggen, laten ontdooien en dan helemaal opnieuw op te laden...
wat is nu eigenlijk wel de goeie methode om full capacity uit je batterij te halen ?
Tja, kan ook met je verwachtings patroon te maken hebben, misschien sluit dat niet aan op het gene wat een gsm telefoon fabrikant jou kan bieden.Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:09:
[...]
Ik vind gewoon normaal dat als een toestel voor meer dan 500 € koopt dat je dan ook het gevoel krijgt dat het ook klinkt als een toestel voor 500€ en niet als een goedkope telefoon die je in china haalt voor 40€
Het maakt mij geen drol uit hoe de speaker muziek weer zou geven, ik vindt het wel belangreik dat ik mensen in de handsfree modus goed kan verstaan.
Films kijken op een mobiel? Leuk dat het kan, maar geloof dat ik hier een leuke 7.1. DTS home cinnema set met 52" Full HD scherm voor heb.
En nee, ik zit niet in de bus om anderen tot last te zijn, sterker zit nooit in een bus.... autorijden en tv kijken gaat toch niet samen ;-) Nee, bellen dat is belangrijk voor mij.... de rest is speelerij....
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik zit in de zomer hier op het studentencomplex graag met vrienden op het gras, lekker in het zonnetje genieten van een biertje met een muziek op de achtergrond. Dan is het wel fijn om een telefoon met een fatsoenlijke speaker te hebben. Maar dit is voor mij absoluut geen dealbreaker, ik heb nog een los setje speakertjes die ik bij mijn Nokia Xpressmusic heb gekregen.
Kan iemand met een D-HD wat en een niet standaard SD kaartje wat testjes runnen? Ik ben erg benieuwd wat de D-HD uit een class 10 of 6 kan halen.
Kan iemand met een D-HD wat en een niet standaard SD kaartje wat testjes runnen? Ik ben erg benieuwd wat de D-HD uit een class 10 of 6 kan halen.
Heeft iemand het hier al voor elkaar gekregen om Swype op de DHD te installeren? PM me even als dat gelukt is ik ben wel benieuwd hoe dat werkt.
voor een buspuber ben ik veel te oud.Jannibal23 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:45:
Waarom vinden veel mensen het geluid uit de speaker belangrijk? Je gaat toch niet voor je plezier muziek luisteren als je thuis/werk bent op je telefoonspeaker?
Of zijn jullie allemaal van de vervelende bus-pubers die alle omstanders hun slechte muzieksmaak opdringen?
Als ik een telefoon heb en iemand iets wil laten horen (muziek, video etc) is het wel handig dat die persoon het KAN horen als ik geen headset voor handen heb.
Dat viel dus echt niet mee toen ik het toestel testte in de VF shop....
Verwijderd
Als ik 500 euro betaal voor een toestel dan verwacht ik tog wel dat het geluid redelijk goed is en dat het tog wel een beetje hard kan
maarja als dat niet kan,.. helaas dan, tog neem ik de DHD
MAAR !!
Ik hoor veel klachten over proximity sensor die niet goed werkt, hebben hier meer mensen er last van ?
Zelfde klacht was eerst ook met de HTC DESIRE (dennk ik) alleen weet ik niet of dat ooit is opgelost
Als het echt zo is dan hoop ik dat HTC snel met een fix komt
maarja als dat niet kan,.. helaas dan, tog neem ik de DHD
MAAR !!
Ik hoor veel klachten over proximity sensor die niet goed werkt, hebben hier meer mensen er last van ?
Zelfde klacht was eerst ook met de HTC DESIRE (dennk ik) alleen weet ik niet of dat ooit is opgelost
Als het echt zo is dan hoop ik dat HTC snel met een fix komt
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 18:52 ]
Helemaal mee eensch.Jannibal23 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:45:
Waarom vinden veel mensen het geluid uit de speaker belangrijk? Je gaat toch niet voor je plezier muziek luisteren als je thuis/werk bent op je telefoonspeaker?
Of zijn jullie allemaal van de vervelende bus-pubers die alle omstanders hun slechte muzieksmaak opdringen?
Bovendien, de speaker in het toestel is er in mijn ogen maar voor 1 ding: handsfree bellen. En daar blinkt dit toestel in mijn ogen in uit! Bellen over de speaker van de DHD werkt erg goed, goed verstaanbaar en geen echo.
grotendeels mee eens....maar...LeonM schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:46:
[...]
Helemaal mee eensch.
Bovendien, de speaker in het toestel is er in mijn ogen maar voor 1 ding: handsfree bellen. En daar blinkt dit toestel in mijn ogen in uit! Bellen over de speaker van de DHD werkt erg goed, goed verstaanbaar en geen echo.
het is wel een nice-to-have......heb nu nog een oude, gare SE K850i en die gaat toch echt harder dan het toptoestel van HTC.....niet iets wat ik zonder meer had verwacht....
Nou nou, zo bijzonder is het nou ook weer niet. Wij waren ook jaloers op de Evo 4G, maar zo jaloers dat we er 2TB doorheen stookten? Naja, hier zit natuurlijk wel 768MB RAM op, dat heeft nog geen enkel ander toestel natuurlijk.Clock schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:51:
[...]
Whehe, NL is echt de eerste inderdaad. Die foto's zijn ook op XDA en wat andere fora terecht gekomen, in totaal is er meer dan 2TB aan bandbreedte doorheen gegaan
Ik heb geen leuke ondertitel.
Als je goed geluid wilt, moet je even in het Audio-forum kijken. Daar kun je vast wel een set speakers vinden voor €500 euro die van betere kwaliteit zijn dan van de DHD.Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:09:
[...]
Hoe is het met de trilfunctie van de DHD? Mijn n97 voel ik namelijk nooit in mijn broekzak trillen waardoor ik dus veel smsjes en belletjes mis. Heb ondertussen een profiel aangemaakt wat weinig geluid maakt voor college e.d. Maar het is wel lastig..
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik heb nooit een N97 gehad, maar voor mijn gevoel trilt een DHD even hard als andere telefoons die ik heb gehad.Kecin schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:18:
Hoe is het met de trilfunctie van de DHD? Mijn n97 voel ik namelijk nooit in mijn broekzak trillen waardoor ik dus veel smsjes en belletjes mis. Heb ondertussen een profiel aangemaakt wat weinig geluid maakt voor college e.d. Maar het is wel lastig..
Waarom maak je geen topic aan over de prox. sensor? Denk dat dat wel op prijs gesteld zal wordenLeonM schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:23:
[...]
Ik heb nooit een N97 gehad, maar voor mijn gevoel trilt een DHD even hard als andere telefoons die ik heb gehad.

Trouwens,

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Jahoor werkt prima. Gewoon even googlen, je vindt het zo en installeert zonder problemen.Nadser schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:37:
Heeft iemand het hier al voor elkaar gekregen om Swype op de DHD te installeren? PM me even als dat gelukt is ik ben wel benieuwd hoe dat werkt.
Ik denk dat ook veel mensen graag even een paar foto's zouden zien van een zwarte en een bruine, wat is nou precies het verschil? Hi gaat naar mijn weten bijvoorbeeld de bruine uitleveren, ik ben erg benieuwd hoe die er nou precies uit ziet!
Dus vooral de mensen met een bruine desire HD: Picks please!
Verwijderd
Stuk terug heb ik op het forum deze link gevonden:Maarten00 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:19:
Ik denk dat ook veel mensen graag even een paar foto's zouden zien van een zwarte en een bruine, wat is nou precies het verschil? Hi gaat naar mijn weten bijvoorbeeld de bruine uitleveren, ik ben erg benieuwd hoe die er nou precies uit ziet!
YouTube: HTC Desire HD - hands on - PART 1/2
Hierin hebben ze een bruine versie. Ik schrik er eerlijk gezegd een beetje van en ga morgen maar weer ff met Hi bellen of ze geen zwarte versie leveren want die is gewoon veel mooier.
Ligt het aan mij, of zijn de meeste reacties van gebruikers vooral negatief? Slechte prox sensor, geluid slecht, foto/video valt tegen...
Is het echt iets om bang voor te zijn, of is 't vooral dat mensen ervan houden om te zeuren? De eerste reactie is voor mij belangrijk of ik dit toestel ga halen of toch de Desire Z, als opvolger van de TP2...
Is het echt iets om bang voor te zijn, of is 't vooral dat mensen ervan houden om te zeuren? De eerste reactie is voor mij belangrijk of ik dit toestel ga halen of toch de Desire Z, als opvolger van de TP2...
Ik zou me geen zorgen maken, als je een negatieve ervaring met een product hebt is je drang om dat uit te drukken groter dan producten met een positieve ervaring.
Als je wat meer weet, zou je dan een gil kunnen geven op het forum? Ik zou het ook graag willen weten.Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:23:
[...]
Stuk terug heb ik op het forum deze link gevonden:
YouTube: HTC Desire HD - hands on - PART 1/2
Hierin hebben ze een bruine versie. Ik schrik er eerlijk gezegd een beetje van en ga morgen maar weer ff met Hi bellen of ze geen zwarte versie leveren want die is gewoon veel mooier.
Verder zit ik eigenlijk te wachten op de eerste review van een tweaker
Verwijderd
Naja ik lees alleen veel reactie over slechte prox sensor en verder hoor ik alleen maar positive berichtenbrrrt schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:30:
Ligt het aan mij, of zijn de meeste reacties van gebruikers vooral negatief? Slechte prox sensor, geluid slecht, foto/video valt tegen...
Maar over prox sensor als het echt een ramp word komt HTC echt wel met een fix neem ik aan
YouTube: Desire HD proximity sensor failure
Enja het geluid van de speaker dat is geen punt op de DHD niet te nemen vind ik
Foto/Video vind ik zelf wel mooi en goed voor een telefoon
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 20:43 ]
Kun je niet door middel van een tweak de proximity sensor uitzetten? Dit lijkt me niet al te grote moeite, toch? Anders komt XDA wel met een oplossing.
En dan kan je nog steeds niet bellen omdat je met je wang allerlei knoppen indrukt
Daarom hebben ze die sensor er in gestopt.
Dat is precies de reden waarom ik van m'n TP2 af wil: omdat je tig dingen zelf met hacks moet gaan lopen oplossen. Ik wil gewoon een telefoon die out of the box werkt!brrrt schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:07:
Kun je niet door middel van een tweak de proximity sensor uitzetten? Dit lijkt me niet al te grote moeite, toch? Anders komt XDA wel met een oplossing.
Is dit nou een issue die alle gebruikers hebben?
OK even een mini review na circa 48 uur gebruik.
Allereerst, ik ben iPhone gebruiker van het eerste uur, maar heb tussendoor verscheidene andere toestellen gehad vanwege een grote interesse in mobiele telefonie en dan met name smartphones. Eerder langdurig gebruikte toestellen zijn iPhone 2G, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone4, Samsung Omnia HD, Google Nexus One, Palm Pre.
Mijn opmerkingen/ervaringen mbt de HTC Desire HD:
1. Het SLCD scherm is goed genoeg, maar alleen als je er recht op kijkt. Wanneer je de kijkhoek verandert wordt het beeld steeds witter en zie je uiteindelijk niets meer. Bij de oorspronkelijke Desire (die met Amoled) heb je dit totaal niet. Uiteraard alleen lastig als iemand met je mee kijkt.
2. Het toestel vreet batterij de eerste dagen. Desalniettemin ben ik er altijd van overtuigd dat de batterijduur verbeterd naarmate je de telefoon vaker hebt opgeladen. Tot nu toe is dit altijd mijn ervaring geweest bij bijna iedere telefoon. Dus na een paar weken is de batterijduur vermoedelijk beter.
3. Iemand heeft het hier al eerder gezegd: De internet browser is niet optimaal. Opzich doet ie zijn werk, maar anno 2010 kan het niet zo zijn dat een pagina hapert bij het scrollen. Al in 2007 bij de iPhone1 was hier totaal geen sprake van, bij een high-end 2010 toestel als de Desire HD mag dit echt niet meer voorkomen en ik vind dit dan ook erg jammer. Uiteraard scheelt het wel als de Flash uitschakelt/verwijdert en regelmatig tasks killed, maar dan nog. Ronduit jammer en wat mij betreft zelfs onbegrijpelijk.
4. Het lukt me wel om in te loggen op htcsense.com maar ik zie daar niet mijn berichten en telefoonlocatie. Hij zegt dat deze functies uitstaan en dat ik geen smsjes heb. Het tegendeel is waar. Ik vermoed dat het probleem ligt in het feit dat ik mijn wachtwoord heb gewijzigd vanaf htcsense.com, maar er is geen enkele mogelijkheid het wachtwoord ook te wijzigen op het toestel zelf. Enige mogelijkheid is dan het verwijderen van het HTC sekse account op de telefoon, maar daarmee verwijder je direct ook al je smsjes en instellingen. Hij geeft op de telefoon wel aan dat ie synchroniseert en geeft geen foutmelding om het wachtwoord, maar het lijkt me dat ie niet kan synchroniseren als het wachtwoord niet klopt.
5. Het toestel wordt vrij snel traag. Ik heb derhalve een populaire task manager geïnstalleerd vanuit Android Market, maar in de recensies van die applicatie lees ik ook van sommigen dat een task manager niet altijd goed doet. Ik heb te weinig ervaring met Android (ik heb alleen de Nexus One een tijdje gehad) om te bepalen of een Task Manager om applicaties mee te killen nou wel of niet verstandig is. Ik merk dat na het killen van tasks het toestel weer even opmerkelijk sneller is, maar vrij gauw vertraagt de boel alweer. Nogmaals, misschien speelt onervarenheid hier een rol. Herstarten van het toestel maakt het weer razendsnel, maar ook dan duurt het niet lang voordat e.e.a. weer vertraagt.
6. Het geluid is ronduit teleurstellend. Het kan gelukkig wel relatief hard worden gezet, maar de kwaliteit is betreurenswaardig. Het klinkt ontzettend schel. Desalniettemin vind ik het geluid niet heel belangrijk. Ik zal af en toe een YouTube filmpje kijken en verder alleen meldingsgeluiden horen en natuurlijk mijn beltoon. De gesprekskwaliteit is gewoon OK en vergelijkbaar met bijvoorbeeld de Nexus One.
7. Het fototoestel doet een beetje raar. Er zit een ontzettende lag in soms. Eerst dacht ik dat het kwam door de gezichtsherkenning, maar het doet zich nog steeds af en toe voor sinds ik dat heb uitgezet. Vrij irritant en nooit eerder gezien bij een ander toestel. Desalniettemin zijn de foto's zowel met als zonder flits van goede kwaliteit.
8. Wat O-N-T-Z-E-T-T-E-N-D jammer en irritant is, is het weergeven van foto's. Het laden van foto's is O-N-G-E-H-O-O-R-D traag. Dit is anno 2010 ronduit beschamend te noemen. Eigenlijk is het kijken van foto's op dit toestel niet te doen. En aangezien ik nogal veel foto's maak met mijn mobiel en die ook snel en gemakkelijk wil kunnen laten zien is dit echt een domper. Ben je een foto freak dan zul je je hier dood aan ergeren en raad ik je af het toestel aan te schaffen. Ik hoop dat dit nog eens verbeterd wordt met een update, want dit kan HTC niet verantwoorden tegen over haar klanten op deze manier.
9. Als de simkaart er eenmaal in zit krijg je hem er bijna niet meer uit. Het kan ook liggen aan het feit dat ik een microsim gebruik met een adapter er omheen die er weer een gewone simkaart van maakt, maar feit is dat het zwaar irritant is. Op dit moment wil ik hem er even uithalen, maar het lukt simpelweg niet. Grrr...
10. Ook het batterijklepje is niet echt heel doordacht. Het voelt vrij breekbaar aan, omdat het van dun plastic is. Het is behoorlijk proppen om hem weer goed te laten sluiten en dan maar hopen dat je het klepje niet sloopt. Lichte beschadigingen zitten er zo op en ook blijft er vuil tussen zitten als ie niet goed aansluit. Gelukkig hoef je de batterij als het goed is daarna nooit meer te verwijderen, dus dat maakt dit negatieve punt eigenlijk ook weer niet zo heel belangrijk.
OK jullie zullen wel denken; zijn er alleen maar negatieve punten? Nee dat niet, maar negatieve punten springen altijd meer in het oog dan positieve. Natuurlijk is het grote 4,3 inch scherm geweldig, het toestel is mooi vormgegeven en past alsnog gemakkelijk in de broekzak. Om hem er weer uit te halen moet je wel opstaan. Het touchscreen werkt op zichzelf perfect, maar af en toe heeft het dankzij de software/geheugen last van lag. Internet via HSDPA gaat ontzettend snel en ook internet via WiFi lijkt wel sneller dan op de iPhone4. Of dit technisch te onderbouwen valt weet ik niet, maar zo voelt het. Jammer dat het schokkerige scrollen dan weer afbreuk doet aan het juist zo snel ladende internet.
Dus :-)
Allereerst, ik ben iPhone gebruiker van het eerste uur, maar heb tussendoor verscheidene andere toestellen gehad vanwege een grote interesse in mobiele telefonie en dan met name smartphones. Eerder langdurig gebruikte toestellen zijn iPhone 2G, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone4, Samsung Omnia HD, Google Nexus One, Palm Pre.
1. Het SLCD scherm is goed genoeg, maar alleen als je er recht op kijkt. Wanneer je de kijkhoek verandert wordt het beeld steeds witter en zie je uiteindelijk niets meer. Bij de oorspronkelijke Desire (die met Amoled) heb je dit totaal niet. Uiteraard alleen lastig als iemand met je mee kijkt.
2. Het toestel vreet batterij de eerste dagen. Desalniettemin ben ik er altijd van overtuigd dat de batterijduur verbeterd naarmate je de telefoon vaker hebt opgeladen. Tot nu toe is dit altijd mijn ervaring geweest bij bijna iedere telefoon. Dus na een paar weken is de batterijduur vermoedelijk beter.
3. Iemand heeft het hier al eerder gezegd: De internet browser is niet optimaal. Opzich doet ie zijn werk, maar anno 2010 kan het niet zo zijn dat een pagina hapert bij het scrollen. Al in 2007 bij de iPhone1 was hier totaal geen sprake van, bij een high-end 2010 toestel als de Desire HD mag dit echt niet meer voorkomen en ik vind dit dan ook erg jammer. Uiteraard scheelt het wel als de Flash uitschakelt/verwijdert en regelmatig tasks killed, maar dan nog. Ronduit jammer en wat mij betreft zelfs onbegrijpelijk.
4. Het lukt me wel om in te loggen op htcsense.com maar ik zie daar niet mijn berichten en telefoonlocatie. Hij zegt dat deze functies uitstaan en dat ik geen smsjes heb. Het tegendeel is waar. Ik vermoed dat het probleem ligt in het feit dat ik mijn wachtwoord heb gewijzigd vanaf htcsense.com, maar er is geen enkele mogelijkheid het wachtwoord ook te wijzigen op het toestel zelf. Enige mogelijkheid is dan het verwijderen van het HTC sekse account op de telefoon, maar daarmee verwijder je direct ook al je smsjes en instellingen. Hij geeft op de telefoon wel aan dat ie synchroniseert en geeft geen foutmelding om het wachtwoord, maar het lijkt me dat ie niet kan synchroniseren als het wachtwoord niet klopt.
5. Het toestel wordt vrij snel traag. Ik heb derhalve een populaire task manager geïnstalleerd vanuit Android Market, maar in de recensies van die applicatie lees ik ook van sommigen dat een task manager niet altijd goed doet. Ik heb te weinig ervaring met Android (ik heb alleen de Nexus One een tijdje gehad) om te bepalen of een Task Manager om applicaties mee te killen nou wel of niet verstandig is. Ik merk dat na het killen van tasks het toestel weer even opmerkelijk sneller is, maar vrij gauw vertraagt de boel alweer. Nogmaals, misschien speelt onervarenheid hier een rol. Herstarten van het toestel maakt het weer razendsnel, maar ook dan duurt het niet lang voordat e.e.a. weer vertraagt.
6. Het geluid is ronduit teleurstellend. Het kan gelukkig wel relatief hard worden gezet, maar de kwaliteit is betreurenswaardig. Het klinkt ontzettend schel. Desalniettemin vind ik het geluid niet heel belangrijk. Ik zal af en toe een YouTube filmpje kijken en verder alleen meldingsgeluiden horen en natuurlijk mijn beltoon. De gesprekskwaliteit is gewoon OK en vergelijkbaar met bijvoorbeeld de Nexus One.
7. Het fototoestel doet een beetje raar. Er zit een ontzettende lag in soms. Eerst dacht ik dat het kwam door de gezichtsherkenning, maar het doet zich nog steeds af en toe voor sinds ik dat heb uitgezet. Vrij irritant en nooit eerder gezien bij een ander toestel. Desalniettemin zijn de foto's zowel met als zonder flits van goede kwaliteit.
8. Wat O-N-T-Z-E-T-T-E-N-D jammer en irritant is, is het weergeven van foto's. Het laden van foto's is O-N-G-E-H-O-O-R-D traag. Dit is anno 2010 ronduit beschamend te noemen. Eigenlijk is het kijken van foto's op dit toestel niet te doen. En aangezien ik nogal veel foto's maak met mijn mobiel en die ook snel en gemakkelijk wil kunnen laten zien is dit echt een domper. Ben je een foto freak dan zul je je hier dood aan ergeren en raad ik je af het toestel aan te schaffen. Ik hoop dat dit nog eens verbeterd wordt met een update, want dit kan HTC niet verantwoorden tegen over haar klanten op deze manier.
9. Als de simkaart er eenmaal in zit krijg je hem er bijna niet meer uit. Het kan ook liggen aan het feit dat ik een microsim gebruik met een adapter er omheen die er weer een gewone simkaart van maakt, maar feit is dat het zwaar irritant is. Op dit moment wil ik hem er even uithalen, maar het lukt simpelweg niet. Grrr...
10. Ook het batterijklepje is niet echt heel doordacht. Het voelt vrij breekbaar aan, omdat het van dun plastic is. Het is behoorlijk proppen om hem weer goed te laten sluiten en dan maar hopen dat je het klepje niet sloopt. Lichte beschadigingen zitten er zo op en ook blijft er vuil tussen zitten als ie niet goed aansluit. Gelukkig hoef je de batterij als het goed is daarna nooit meer te verwijderen, dus dat maakt dit negatieve punt eigenlijk ook weer niet zo heel belangrijk.
OK jullie zullen wel denken; zijn er alleen maar negatieve punten? Nee dat niet, maar negatieve punten springen altijd meer in het oog dan positieve. Natuurlijk is het grote 4,3 inch scherm geweldig, het toestel is mooi vormgegeven en past alsnog gemakkelijk in de broekzak. Om hem er weer uit te halen moet je wel opstaan. Het touchscreen werkt op zichzelf perfect, maar af en toe heeft het dankzij de software/geheugen last van lag. Internet via HSDPA gaat ontzettend snel en ook internet via WiFi lijkt wel sneller dan op de iPhone4. Of dit technisch te onderbouwen valt weet ik niet, maar zo voelt het. Jammer dat het schokkerige scrollen dan weer afbreuk doet aan het juist zo snel ladende internet.
[ Voor 13% gewijzigd door joblamie op 17-10-2010 22:25 . Reden: Nog 2 punten toegevoegd, namelijk 9 en 10. ]
Verwijderd
Daar ben ik dus ook beniewd naar want de HTC Desire had hier ook al last van, En nu ook de DHDSorcerer8472 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:45:
[...]
Dat is precies de reden waarom ik van m'n TP2 af wil: omdat je tig dingen zelf met hacks moet gaan lopen oplossen. Ik wil gewoon een telefoon die out of the box werkt!
Ik weet alleen niet hoe het bij de desire was opgelost (opsturen, software update ofzo)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 21:56 ]
Bedankt voor dit stukje.joblamie schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:49:
mini review
Vraag: Kan je ook Opera Mini er op zetten ofzo? Misschien werkt dat beter?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja die kun je gewoon installeren vanuit de android market. Maar ook daar werd ik niet echt vrolijk van.Jedi_Pimp schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:06:
[...]
Bedankt voor dit stukje.
Vraag: Kan je ook Opera Mini er op zetten ofzo? Misschien werkt dat beter?
Op de site van Hi staat dat de kleur bruin is.StormingSoul schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:35:
[...]
Als je wat meer weet, zou je dan een gil kunnen geven op het forum? Ik zou het ook graag willen weten.
Verder zit ik eigenlijk te wachten op de eerste review van een tweakerhad hem al verwacht namelijk!
Verwijderd
Je moet geen Automatische takenkiller gebruiken. Over traagheid ik heb gehoord dat dit na een paar dagen minder wordt ivm smartcaching technieken en opbouwen van indexen. Laat even weten hoe en wat. Ook al neem ik volgend jaar wp7 of meego. Wel jammer dat je alleen de negatieve kanten belicht (wel widgets, veel apps, multitaken, afstandbeheer, wifi tethering, mass storage usb, flash, html5, custimisation, copy n paste, gratis NL gesproken navigatie, swype, skype enz).
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 22:43 ]
3. browser lijkt hier anders subliem te werken; YouTube: HTC Desire HD Browserjoblamie schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:49:
[hoop tekst]
5. Hoop dat ik die 'traagheid' beter onder controle krijg, dat is namelijk de hoofd reden dat ik mijn TP2 weg doe.
6. ik verwacht ook niet dat geluid uit een telefoon goed klinkt, waarom zou het.. daarvoor heb je een koptelefoon, wees blij dat het niet zo goed klinkt, anders heb je er weer een ergernis bij op straat / in het OV.
8. laden van fotos: dat is inderdaad jammer, zoals ik al zei krijg ik mijn DHD dinsdag pas, maar ik verwacht dat hier met een software update zeker verandering in gebracht wordt... sowieso kwam dit probleem in video's op youtube niet echt aan het licht in mijn ogen..
@deding: ik heb liever goed geluid op straat dan slecht geluid op straat 
Maar heb je er zelf nou ook een? Op dat filmpje ziet het er erg vloeiend uit. Is immers een best wel bulky forum wat je daar ziet. Logisch dat een fullsize flashpagina op een telefoon niet zo vloeiend laadt als op een pc, maar zoals het op de TP2 is (heb ik nu ook) wil ik het echt niet meer op mobiel. Als het zo is als op die video dan zou ik dik tevreden zijn.
Maar heb je er zelf nou ook een? Op dat filmpje ziet het er erg vloeiend uit. Is immers een best wel bulky forum wat je daar ziet. Logisch dat een fullsize flashpagina op een telefoon niet zo vloeiend laadt als op een pc, maar zoals het op de TP2 is (heb ik nu ook) wil ik het echt niet meer op mobiel. Als het zo is als op die video dan zou ik dik tevreden zijn.
Verwijderd
Ja dat haperen bij scrollen op een pagina snap ik ook niet. Zelfs op mijn x10 mini met langzamere cpu heb ik daar geen last van. Weet je wel zeker dat flash helemaal uitstaat? En nogmaals jij zegt dat je vanalles killed om hem snelles te maken. Maar meestal werkt dat avenrechts of kill jij verkeerde dingen. Zo kan jij geen oordeel vellen. Beter even 48u normaal gaan gebruiken zonder taakkillers te gebruiken.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 22:58 ]
ik heb liever geen geluid op straatSorcerer8472 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:45:
@deding: ik heb liever goed geluid op straat dan slecht geluid op straat
Qua browser heb ik meerdere filmpjes opgezocht en geen enkele lijkt ook maar het minste beetje last te hebben van lag, dus ik hoop er het beste van; zal dinsdag mn eigen bevindingen wel plaatsen
Weet ik, maar aangezien er bij vodafone ook zwarte toestellen geleverd worden ben ik benieuwd wat hi nou eigenlijk doet_AcS_ schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:17:
[...]
Op de site van Hi staat dat de kleur bruin is.
(Aangezien er over zwart, bruin, grijs, dark chocolate word gesproken overal)
[ Voor 12% gewijzigd door Soullancer op 17-10-2010 23:00 ]
Verwijderd
Lag kan ook komen als je trage 3g hebt. Of heb je het ook over wifi? Maap volgens mij ben jij verkeerd bezig net de taakkiller waardoor dingen telkens opnieuw geladen moeten worden in het geheugen ipv dat ze gecached blijven.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 23:07 ]
Ja, tuurlijk, liefst niet die takkeherrie op straat. Snap ook niet dat mensen dat doen überhaupt, klinkt toch nergens naar uit zo'n mini-speakertjes.
Maar ben benieuwd naar je bevindingen
Ik ga komende week eens in een VF-winkel proberen en als het bevalt en als de eerste ervaringen mbt accutijd ok zijn, dan zal ik hem bestellen bij verlenging van abo
Maar ben benieuwd naar je bevindingen
Vragen:
Geluid, schel. Is het ietsje schel of echt zo schel dat je het niet eens wilt afspelen?
De flashlight applicatie. Bedien je hiermee de felheid van de lamp of ook keuze uit 1 of 2 lampjes aan?
Is swype NL voorgeinstalleerd?
Is het scherm identiek aan de HD2? OF is dat toch anders. HD2 scherm vind ik zelf abominabel lelijk.
Hoe is het onscreen toetsenbord?
Hoe is de GPS-ontvanger?
Na jou post ga ik het toestel toch eerst even uitproberen voor ik iets aanschaf.! Ben benieuwd wanneer vodafone hem draaiend heeft.!
Alvast bedankt!
Geluid, schel. Is het ietsje schel of echt zo schel dat je het niet eens wilt afspelen?
De flashlight applicatie. Bedien je hiermee de felheid van de lamp of ook keuze uit 1 of 2 lampjes aan?
Is swype NL voorgeinstalleerd?
Is het scherm identiek aan de HD2? OF is dat toch anders. HD2 scherm vind ik zelf abominabel lelijk.
Hoe is het onscreen toetsenbord?
Hoe is de GPS-ontvanger?
Na jou post ga ik het toestel toch eerst even uitproberen voor ik iets aanschaf.! Ben benieuwd wanneer vodafone hem draaiend heeft.!
Alvast bedankt!
[ Voor 19% gewijzigd door Jamievanm op 17-10-2010 23:09 ]
Ik heb de DHD ook en er is wel degelijk lag. Voor het grootste deel is het bijna 'buttersmooth', maar regelmatig hapert het toch wel een beetje te veel naar mijn mening (maar alsnog te doen). Ik vind dat eigenlijk gewoonweg onacceptabel.deding schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:54:
[...]
ik heb liever geen geluid op straatmaar dat terzijde. Dat andere zich aan die min-punten ergeren kan ik begrijpen, ofja, begrijpen is een groot woord, maar dat is hun mening, laat ik het daar op houden
; ikzelf zie de meeste genoemde punten niet als min-punten en/of ik denk dat het uiteindelijk wel mee valt.
Qua browser heb ik meerdere filmpjes opgezocht en geen enkele lijkt ook maar het minste beetje last te hebben van lag, dus ik hoop er het beste van; zal dinsdag mn eigen bevindingen wel plaatsen
Nu is het geloof ik meer een mankement van Android op zich, dan de DHD (i.v.m. ontbreken van GPU acceleration), maar toch. Ik had verwacht dat de DHD dit met z'n specs alsnog zou compenseren..Nou, niet helemaal dus.
Punten 1, 2, 3, 5, 7 en 8 kan ik in de verste verte niet rijmen met mijn ervaringen tot nu toe.joblamie schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:49:
1. Kijkhoek is prima, zie onder geen enkele hoek het beeld noemenswaardig "witter" worden.
2. Voor een smartphone van dit kaliber houdt ie t bij mij verrrassend lang vol. (ben een G1 met Cyanogenmod 6.0 gewend)
3. De enige keer dat de browser bleef hangen was bij een 3G verbinding die zat te kutten. Thuis via Wifi is het razendsnel.
4. Locatie werkt idd nog niet, maar mijn smsjes staan er gewoon, ook geen inlogproblemen gehad.
5. Taskmanager is echt niet nodig, zeker bij deze niet met 768MB RAM, sterker nog werkt waarschijnlijk averechts omdat alle gecachede programmagegevens eleke keer gekilled worden. Ik heb echt geen traagheid gemerkt tot nu toe.
6. Je bedoelt denk ik uit de speaker van de telefoon zelf, niet via een headset? Dat is altijd suf geluid he...
7. Nog geen lag gemerkt.
8. Gaat hier razendsnel.
Kortom mijn DHD vliegt hard en blijft dat gedurende de hele dag ook doen! Wat ik er ook mee doe!
Verwijderd
Vraagje
Hebben hier mensen ook last van prox sensor die niet goed werkt als je iemand belt ?
Of zijn er mensen waarbij het wel gewoon goed werkt ?
En ik hoop niet dat er lag is hoe ik het hierboven lees want daarvoor dat ik overstap van galaxy s naar DHD
Hebben hier mensen ook last van prox sensor die niet goed werkt als je iemand belt ?
Of zijn er mensen waarbij het wel gewoon goed werkt ?
En ik hoop niet dat er lag is hoe ik het hierboven lees want daarvoor dat ik overstap van galaxy s naar DHD
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 23:18 ]
Daar is een apart topic voor. Mensen die problemen hebben kunnen zich daar melden, dit topic lijkt me daar niet zo geschikt voor.Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:14:
Vraagje
potver... een aantal negatieve berichten zetten mij weer aan het twijfelen..
Wie weet heeft hij ook een DHD die gewoon niet goed functioneert? Zijn er al een paar voorbij gekomen die melden dat ze hun DHD terug hebben gebracht en een nieuwe mee hebben gekregen, en dat ie t daarna perfect deed!Dope-E schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:09:
[...]
Punten 1, 2, 3, 5, 7 en 8 kan ik in de verste verte niet rijmen met mijn ervaringen tot nu toe.
1. Kijkhoek is prima, zie onder geen enkele hoek het beeld noemenswaardig "witter" worden.
2. Voor een smartphone van dit kaliber houdt ie t bij mij verrrassend lang vol. (ben een G1 met Cyanogenmod 6.0 gewend)
3. De enige keer dat de browser bleef hangen was bij een 3G verbinding die zat te kutten. Thuis via Wifi is het razendsnel.
4. Locatie werkt idd nog niet, maar mijn smsjes staan er gewoon, ook geen inlogproblemen gehad.
5. Taskmanager is echt niet nodig, zeker bij deze niet met 768MB RAM, sterker nog werkt waarschijnlijk averechts omdat alle gecachede programmagegevens eleke keer gekilled worden. Ik heb echt geen traagheid gemerkt tot nu toe.
6. Je bedoelt denk ik uit de speaker van de telefoon zelf, niet via een headset? Dat is altijd suf geluid he...
7. Nog geen lag gemerkt.
8. Gaat hier razendsnel.
Kortom mijn DHD vliegt hard en blijft dat gedurende de hele dag ook doen! Wat ik er ook mee doe!
OK jongens de punten mbt traagheid moet ik iets nuanceren. Hoe het precies komt weet ik niet maar de foto's laden nu wat sneller en ook de lag overall is minder. Heb de telefoon herstart en daarna de task killer niet meer aangeraakt en dan lijkt toch zijn vruchten enigzins af te werpen. Overige punten blijven wat mij betreft staan.
Nog wat antwoorden;
- lag is ook onder wifi
- swype moet je zelf installeren
- behoorlijk schel, maar niet zo erg dat je het niet wilt afspelen
- dit is al mijn 2e desire hd, 1e ging niet aan
Nog wat antwoorden;
- lag is ook onder wifi
- swype moet je zelf installeren
- behoorlijk schel, maar niet zo erg dat je het niet wilt afspelen
- dit is al mijn 2e desire hd, 1e ging niet aan
[ Voor 4% gewijzigd door joblamie op 17-10-2010 23:27 ]
Verwijderd
Ik denk dat jij razendsnel terug naar de winkel moet met jouw toestel want t.o.v. mijn ervaringen is dit compleet gelul.. per punt ga ik ze afjoblamie schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:49:
1. Gelul, vanaf de zijkant uitstekend zichtbaar. Vergeleken met een 3GS, zag geen verschil..
2. Gelul, het toestel houdt het nu al langer uit dan de 4G van m'n huisgenoot die hij gisteren heeft binnengekregen..
3. Gelul, althans ik zie werkelijk niets haperen.. Flash hapert bij scrollen maar dat kan op dit moment geen enkel mobiel toestel vloeiend (oke, iPad wel maar das ook geen telefoon)
4. True, dit werkt nog niet helemaal, komt met een paar weekjes goed denk ik. HTC sense dashboard doet het daarentegen bij mij prima! (Ringen, Locken enz..)
5. Heel hard gelul, heb niets getaskilled en het ding loopt nu 48 uur en is nog net zo snel als in m'n reviewtje en zoals je daar kunt zien is dat behoorlijk snel zoniet sneller dan ik ooit van een telefoon gezien heb..
6. Ik weet niet wat jij allemaal hebt aangesloten. De geluidskwaliteit met telefoneren is uitstekend, de kwaliteit met goede in-ear dopjes en dolby-srs aan is werkelijk briljant, nog niet eerder zulk geluid uit een telefoon gehoord... Neem van mij aan dat diezelfde dopjes op de iPhone 4G dit niet leveren!
7. Lag? Je bedoelt scherpstellen denk ik, dat doet elk toestel.. Ik snap niet wat je anders kunt bedoelen, merk hier geen "lag"
8.Ok, ehm... Zie zo'n beetje ALLE reviews op youtube en merk dat je echt lult....
9. Mijn simkaart gaat er prima uit.. sterker nog, hij kan niet eens vast omdat er niets geklikt wordt (kaartje van vodafone)
10. Hmja, dit kun je ook zeggen van de kabelaansluiting op een iPhone, van alle knopjes op alle apparaten die er zo'n beetje verkocht worden.. Onzinpunt idd..
Ik denk oprecht dat jij ff terug moet naar de winkel of dat je een andere reden hebt om dit te schrijven want het slaat gewoonweg nergens op

Even aansluiten op de vorige review na 36 uur:
Ik had al bijna een jaar een G1 in gebruik, na een HTC Touch HD gehad te hebben.
Volgens mij kan het toestel sneller werken als de hele sense interface met alle HTC widgets en apps uitgezet kon worden.
Update: Na 2 extra uurtjes spelen lijkt alleen het scrollen in sommige apps soms een beetje raar te gaan, niet te langzaam, maar een lichte hapering en dan extra snel (of net andersom).
Als ik naar het accugebruik kijk van de afgelopen 10,5 uur (volledig opgeladen) blijkt 70% van het verbruik in het schem te zitten (2 uur, 10 min) en tweede bron is 7% Cell standby Er is nu nog 20% over..
Echter wordt er niet vermeld hoeveel het gebruik van wifi en HSDPA gekost hebben aan accu.. Iemand enig idee hoe ik dit inzichtelijk kan maken?
Ik had al bijna een jaar een G1 in gebruik, na een HTC Touch HD gehad te hebben.
Ik ben het met punt 5 en 10 enigzins eens.joblamie schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:49:
5. Het toestel wordt vrij snel traag.
Volgens mij kan het toestel sneller werken als de hele sense interface met alle HTC widgets en apps uitgezet kon worden.
Update: Na 2 extra uurtjes spelen lijkt alleen het scrollen in sommige apps soms een beetje raar te gaan, niet te langzaam, maar een lichte hapering en dan extra snel (of net andersom).
Als ik naar het accugebruik kijk van de afgelopen 10,5 uur (volledig opgeladen) blijkt 70% van het verbruik in het schem te zitten (2 uur, 10 min) en tweede bron is 7% Cell standby Er is nu nog 20% over..
Echter wordt er niet vermeld hoeveel het gebruik van wifi en HSDPA gekost hebben aan accu.. Iemand enig idee hoe ik dit inzichtelijk kan maken?
[ Voor 24% gewijzigd door Checkeys op 18-10-2010 01:12 ]
Hoi dames en heren... overmorgen kan ik mijn abbo gaan verlengen en de desire HD ziet er heel interessant uit!
momenteel ben ik een iphone 3G gebruiker en ben erg gesteld op mijn smsjes die ik de afgelopen 2 jaar heb 'verzameld' nu vroeg ik mij af of ik mijn sms historie over kan zetten op de Desire HD
en zo ja hoe kan dat worden gedaan?
momenteel ben ik een iphone 3G gebruiker en ben erg gesteld op mijn smsjes die ik de afgelopen 2 jaar heb 'verzameld' nu vroeg ik mij af of ik mijn sms historie over kan zetten op de Desire HD
Goh @entail, wat aardig dat je mijn ervaringen allemaal 'gelul' vindt.
1. Het is een feit dat SLCD een minder goede kijkhoek heeft dan Amoled, dit is dus verre van 'gelul' te noemen, maar een bevestiging van feiten. Leg de HTC Desire met Amoled en de HTC Desire HD met SLCD naast elkaar en wat ik bedoel met een slechtere kijkhoek is nog waar te nemen door een kind.
2. Vrijwel iedereen die hier iets post heeft geconstateerd dat de batterij relatief snel leeg gaat. Dat dat bij jou niet het geval is lijkt me fantastisch voor jou, maar dat betekent niet dat mijn constatering ' gelul' is.
3. Dit is sinds dat ik het toestel volledig heb uitgezet en weer aangezet sterk verbeterd.
4. Ah kijk eens aan. Hebben we toch nog 1 punt waar je hetzelfde over denkt.
5. Wellicht kwam dit door de task manager die ik had geïnstalleerd. Naderhand heb ik hier enkele negatieve opmerkingen over gehoord en sindsdien gebruik ik de taskmanager niet meer. Dit heeft tot nu toe een positief resultaat.
6. Ik heb het natuurlijk over de geluidskwaliteit uit de speaker van de telefoon, dat lijkt me nogal logisch.
7. Ik heb het niet over scherpstellen, ik ben niet achterlijk. Ik heb het over structureel haperen van het scherm en het is geen gezichtsdetectie. Wellicht wel een andere optie, maar dat haperingen veroorzaakt is sowieso niet goed. Ken geen enkel toestel waarbij het beeld structureel kortstondig vastloopt bij het scherpstellen.
8. Ook dit is verbeterd na het uitzetten en opnieuw aanzetten van mijn toestel. Godzijdank.
9. Als jouw simkaart er prima uitging, dan kwam het dus toch door de adapter die er bij mij omheen zit om van een microsimkaart weer een gewone te maken. Good for you dat jij geen problemen hebt met het verwijderen van je simkaart en dankje dat je dit punt geen 'gelul' noemde.
10. Nu lul jij hard, want waar heb je het over?! Ik heb het over klepjes en jij begint over iPhones, knopjes en kabelaansluitingen???
Ik ga zeker niet terug naar de winkel, met een grote ervaring met mobiele toestellen weet ik echt wel wat softwarematig kan worden veroorzaakt en wat niet. Dit toestel is prima is orde maar heeft gewoon enkele mankementen net als ieder ander toestel die kan hebben. Een deel van mijn mini review is niet meer relevant omdat het zich heeft opgelost na het uit- en aanzetten van het toestel, maar verder lijkt het me erg goed om te weten voor mensen die nog twijfelen over de aanschaf van dit toestel.
Dank u.
1. Het is een feit dat SLCD een minder goede kijkhoek heeft dan Amoled, dit is dus verre van 'gelul' te noemen, maar een bevestiging van feiten. Leg de HTC Desire met Amoled en de HTC Desire HD met SLCD naast elkaar en wat ik bedoel met een slechtere kijkhoek is nog waar te nemen door een kind.
2. Vrijwel iedereen die hier iets post heeft geconstateerd dat de batterij relatief snel leeg gaat. Dat dat bij jou niet het geval is lijkt me fantastisch voor jou, maar dat betekent niet dat mijn constatering ' gelul' is.
3. Dit is sinds dat ik het toestel volledig heb uitgezet en weer aangezet sterk verbeterd.
4. Ah kijk eens aan. Hebben we toch nog 1 punt waar je hetzelfde over denkt.
5. Wellicht kwam dit door de task manager die ik had geïnstalleerd. Naderhand heb ik hier enkele negatieve opmerkingen over gehoord en sindsdien gebruik ik de taskmanager niet meer. Dit heeft tot nu toe een positief resultaat.
6. Ik heb het natuurlijk over de geluidskwaliteit uit de speaker van de telefoon, dat lijkt me nogal logisch.
7. Ik heb het niet over scherpstellen, ik ben niet achterlijk. Ik heb het over structureel haperen van het scherm en het is geen gezichtsdetectie. Wellicht wel een andere optie, maar dat haperingen veroorzaakt is sowieso niet goed. Ken geen enkel toestel waarbij het beeld structureel kortstondig vastloopt bij het scherpstellen.
8. Ook dit is verbeterd na het uitzetten en opnieuw aanzetten van mijn toestel. Godzijdank.
9. Als jouw simkaart er prima uitging, dan kwam het dus toch door de adapter die er bij mij omheen zit om van een microsimkaart weer een gewone te maken. Good for you dat jij geen problemen hebt met het verwijderen van je simkaart en dankje dat je dit punt geen 'gelul' noemde.
10. Nu lul jij hard, want waar heb je het over?! Ik heb het over klepjes en jij begint over iPhones, knopjes en kabelaansluitingen???
Ik ga zeker niet terug naar de winkel, met een grote ervaring met mobiele toestellen weet ik echt wel wat softwarematig kan worden veroorzaakt en wat niet. Dit toestel is prima is orde maar heeft gewoon enkele mankementen net als ieder ander toestel die kan hebben. Een deel van mijn mini review is niet meer relevant omdat het zich heeft opgelost na het uit- en aanzetten van het toestel, maar verder lijkt het me erg goed om te weten voor mensen die nog twijfelen over de aanschaf van dit toestel.
Dank u.
Mensen ik ga er donderdag een halen, maar wat denken jullie:
Screenprotector of niet? Ik heb nu een touch HD zonder met na 2 jaar veel kleine krasjes. Dit is niet irritant omdat het nu 2 jaar later is en ik dus gewoon aan de beurt ben. Dus zegmaar end of life situatie. Maar wat denken/hebben jullie?
Screenprotector of niet? Ik heb nu een touch HD zonder met na 2 jaar veel kleine krasjes. Dit is niet irritant omdat het nu 2 jaar later is en ik dus gewoon aan de beurt ben. Dus zegmaar end of life situatie. Maar wat denken/hebben jullie?
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
Net even aan Mark Moons van HTC gevraagd op twitter of er nou alleen bruine of ook zwarte toestellen zijn. Zijn antwoord alleen bruin.
weinig tot niks..
Moet je natuurlijk zelf weten. Ik heb zelf (nu nog) een twee jaar oude touch diamond op een paar zweterige duimen na is het scherm perfect in onrde geen enkel krasje. Maar ik ben dan ook wel redelijk voorzichtig met mijn telefoon. Steeds in een hoesje en niet los in mijn broekzak (wat ik overigens geen gezicht vind). Je raad het al na deze ervaring komt bij mij geen screen protector op het scherm. Maar als je het type bent dat de telefoon wel alá een een 4 tientjes Nokia in je achterzak duwd dan is het wellicht wel raadzaam.MorgothG schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 07:57:
“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde
Ik heb nu een jaar mijn Hero in gebruik, heb hem altijd in een van de broekzakken (niet de achterzakken, aan de voorkant). Geen hoesje, geen protector en ik heb nog geen enkel krasje zien zitten. Als je maar zorgt dat je sleutels, los geld en dergelijke niet in dezelfde zak doet heeft een screen protector naar mijn idee weinig zin.MorgothG schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 07:57:
Ik heb voor de zekerheid wel een screenprotector besteld.
Als het qua beeld weinig uitmaakt, laat ik die er ook zeker op.
Scheelt het wel, ga ik misschien toch een hoesje halen en mag de gel case weer de prullenbak in.
Als het qua beeld weinig uitmaakt, laat ik die er ook zeker op.
Scheelt het wel, ga ik misschien toch een hoesje halen en mag de gel case weer de prullenbak in.
Naar mijn mening is het puur een kwestie van voorkeur. Ik ben persoonlijk vooral 'zuunig' op een telefoon (of een willekeurig apparaat) op 't moment dat ie net nieuw is. Na verloop van tijd is het echter vooral een gebruiksobject. Lekker belangrijk of er enkele krassen opzitten, zolang het ding goed werkt en de krassen dat functioneren niet in de weg staat is er wmb niets aan de hand.
Als je zelf meer waarde hecht aan een mooi (als in, zonder schade) uitziende telefoon, zou ik een screenprotector en een hoesje aanschaffen. Ik zou 'm ook niet in mijn broekzak stoppen en 'm eigenlijk ook zo weinig mogelijk tevoorschijn halen
Als je zelf meer waarde hecht aan een mooi (als in, zonder schade) uitziende telefoon, zou ik een screenprotector en een hoesje aanschaffen. Ik zou 'm ook niet in mijn broekzak stoppen en 'm eigenlijk ook zo weinig mogelijk tevoorschijn halen
Hey bedankt. Ik ga ook weer voor 'onveilig'
Ik ben echt een para wat sleutel telefoon combinatie betreft, alleen op mijn Touch HD zie je na 2 jaar krasjes van je nagel... Ik houd mijn oude telefoon als back up voor het geval dat dus hoef hem niet voor verkoop mooi te houden.
Kan het me overigens wel voorstellen dat als je hem na 1 jaar wil verkopen dat je dan extra voorzichtig (moet) zijn ivm de restwaarde.
Ik ben echt een para wat sleutel telefoon combinatie betreft, alleen op mijn Touch HD zie je na 2 jaar krasjes van je nagel... Ik houd mijn oude telefoon als back up voor het geval dat dus hoef hem niet voor verkoop mooi te houden.
Kan het me overigens wel voorstellen dat als je hem na 1 jaar wil verkopen dat je dan extra voorzichtig (moet) zijn ivm de restwaarde.
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
Haha heerlijk, had al zo'n vermoedendidio schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:22:
Net even aan Mark Moons van HTC gevraagd op twitter of er nou alleen bruine of ook zwarte toestellen zijn. Zijn antwoord alleen bruin.
"ik vind de zwarte mooier dan de bruine en de grijze"
Haha geweldig. Het is ook echt een bruine kleur die je kunt verwarren met andere donkere kleuren. Kijk je goed dan is het toch echt bruin.didio schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:22:
Goed om te weten dat er maar 1 kleur is, want zoals ik hem op de foto's hier gezien heb is het een mooie kleur!
Mijn toestel werkt ook gewoon prima zonder proximity problemen.
De batterijtijd is inderdaad gematigd maar als ik de dag ermee doorkom is dat voor mij goed genoeg eigenlijk.
Enige nadeel van dit toestel vind ik het batterijklepje. Dat is gewoon niet slim gedaan maar gelukkig hoef je die maar 1 keer open te maken als het goed is.
De batterijtijd is inderdaad gematigd maar als ik de dag ermee doorkom is dat voor mij goed genoeg eigenlijk.
Enige nadeel van dit toestel vind ik het batterijklepje. Dat is gewoon niet slim gedaan maar gelukkig hoef je die maar 1 keer open te maken als het goed is.
Aangezien de DHD een Li-Ion-accu heeft, is dat juist compleet verkeerd. Een Li-Ion-accu kun je beter zo vaak mogelijk en zo lang mogelijk volledig opgeladen laten. Hoe vaker je 'm volledig ontlaadt, hoe harder de totale capaciteit achteruit gaat.Bullet NL schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:12:
[...]
Wat belangrijk is, de accu de eerste keer goed vol laden.
Daarna moet je echt consequent een volledige ontlaad en laad cyclus volgen.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Met volledig ontladen bedoel ik dus niet helemaal leeg trekken maar beginnen met opladen wanneer de telefoon zegt dat dit moet gebeuren. Een Li-Ion battery echt compleet leeg trekken is idd slecht.Korben schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:23:
[...]
Aangezien de DHD een Li-Ion-accu heeft, is dat juist compleet verkeerd. Een Li-Ion-accu kun je beter zo vaak mogelijk en zo lang mogelijk volledig opgeladen laten. Hoe vaker je 'm volledig ontlaadt, hoe harder de totale capaciteit achteruit gaat.
Cogitationis poenam nemo patitur
Dus ook het in de vriezer stoppen om hem daarna weer volledig op te laden is schadelijk, dat zijn allemaal trucjes om die oude ni-cd accu's weer goed te krijgen.
Ik zet mijn telefoon meestal gewoon op de lader als ik thuis ben. Op de computer staat die vrijwel altijd via USB te laden, en naast mijn bed op de gewone lader.Bullet NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:26:
[...]
Met volledig ontladen bedoel ik dus niet helemaal leeg trekken maar beginnen met opladen wanneer de telefoon zegt dat dit moet gebeuren. Een Li-Ion battery echt compleet leeg trekken is idd slecht.
Ook niet helemaal correct. Veel aan de lader betekent vaak dat hij vaak/lang warm wordt, en dat is juist weer slecht voor een Li-ion accu.Korben schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:23:
[...]
Aangezien de DHD een Li-Ion-accu heeft, is dat juist compleet verkeerd. Een Li-Ion-accu kun je beter zo vaak mogelijk en zo lang mogelijk volledig opgeladen laten. Hoe vaker je 'm volledig ontlaadt, hoe harder de totale capaciteit achteruit gaat.
Zelf heb ik veel succes met het gebruiken totdat hij de volgende dag niet lang genoeg vol zou blijven en dán opladen. Bij de li-ion-telefoons die ik heb gehad heb ik eigenlijk nooit merkbare vermindering van capaciteit meegemaakt.
Helemaal laten leeglopen is inderdaad schadelijk: laptopaccu van een oude laptop van me was slecht gecalibreerd en was uiteindelijk een keer zo leeg dat hij uitviel door de te lage spanning. Daarna was de capaciteit plots gehalveerd

Da's dus wel iets om rekening mee te houden. Maar hij hoeft dus niet "zo veel mogelijk gevuld te worden", want ook een li-ionaccu heeft een beperkt aantal charge/decharge-cycles
Het batterijklepje is inderdaad slecht dicht te krijgen. Een ander probleem heb ik met het simkaart / sdkaart klepje. Dat heb ik zaterdag gesloopt (ik had mijn toestel nog geen uur). Maak dit klepje ALLEEN open zoals omschreven in de handleiding, dus niet met twee vingers aan de zijkanten van het klepje en vervolgens trekken. Dit ongehoord fragiele klepje vouwt dubbel zodra deze los komt en het resultaat is een mooie knik in het midden van je klepje.. PAS OP!mavaee schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:06:
Mijn toestel werkt ook gewoon prima zonder proximity problemen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zijn er mensen met een Desire HD overgestapt vanaf een Desire (de normale?) Ik wil af van T-Mobile en met een overstap halverwege mijn contract zou het maar 240 euro kosten (een jaar dubbele abo kosten) om een Desire HD te nemen. De Desire kan ik dan natuurlijk ook nog verpatsen.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
@Stokstaart, kan je hiervan foto's online zetten?
nog een reviewtje om lekker te lezen om de pijn te verzachten...duurt lang vodafone.....

http://yfrog.com/jqimag0034ejxDreamWearl schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:47:
@Stokstaart, kan je hiervan foto's online zetten?
@MethodP
Goede review, maar die battery chart is wel even slikken. Misschien toch even wachten op de Desire Z en kijken wat die doet. Of misschien wordt de Desire nu een stuk goedkoper
Goede review, maar die battery chart is wel even slikken. Misschien toch even wachten op de Desire Z en kijken wat die doet. Of misschien wordt de Desire nu een stuk goedkoper
Offtopic: Ik heb mijn vodafone abo 5 october verlengd, ik kon 2 weken lang niet op T&T maar hij is vanochtend afgeleverd. Ik heb hem nu pas binnen omdat ze hem bij de buren hebben neergelegd en geen briefje in de deur hebben gedaan. Afgeleverd door GLS en de kleur is zwart. (Echt blij mee want het is net wat mooier en ze hadden bruin beloofd.)MethodP schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:06:
nog een reviewtje om lekker te lezen om de pijn te verzachten...duurt lang vodafone.....
Ontopic: Ik heb hem nu in lader hangen en het oranje lichtje brand. Ze zeggen in de handleiding dat je hem niet aan moet doen voordat je hem hebt opgeladen. Het is alleen zo toen ik de accu geplaats had, moet ik per ongeluk het aan/uit knopje in hebben gedrukt waardoor hij aan ging. Gelijk weer uit gezet en in de lader gehangen. Het lijkt me dat dit niet echt een probleem zou moeten zijn, maarja, iedereen praat over die gevoelige accu hier en ik dacht vragen kan geen kwaad.
*weg* reageer normaal of reageer niet

[ Voor 78% gewijzigd door pven op 18-10-2010 19:30 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ach, nog nooit rekening gehouden met die dingen als 'eerst helemaal opladen', 'op en ontladen', blabla... kopen en fire it up, hang ik dat spul aan de lader terwijl ik speel... heb nog nooit battery-issues gehad... nog ver voor dat je batterij kapot gaat, heb je toch al een andere foon, niet?DiscoSuperFly schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:45:
[...]
Ontopic: Ik heb hem nu in lader hangen en het oranje lichtje brand. Ze zeggen in de handleiding dat je hem niet aan moet doen voordat je hem hebt opgeladen. Het is alleen zo toen ik de accu geplaats had, moet ik per ongeluk het aan/uit knopje in hebben gedrukt waardoor hij aan ging. Gelijk weer uit gezet en in de lader gehangen. Het lijkt me dat dit niet echt een probleem zou moeten zijn, maarja, iedereen praat over die gevoelige accu hier en ik dacht vragen kan geen kwaad.
Proof ?Tsurany schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:47:
Dat was echt heel dom, nu is de helft van je accu capaciteit weg en die krijg je ook niet meer terug.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nou, laat eens even een foto zien dan?DiscoSuperFly schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:45:
[...]
Offtopic: Ik heb mijn vodafone abo 5 october verlengd, ik kon 2 weken lang niet op T&T maar hij is vanochtend afgeleverd. Ik heb hem nu pas binnen omdat ze hem bij de buren hebben neergelegd en geen briefje in de deur hebben gedaan. Afgeleverd door GLS en de kleur is zwart. (Echt blij mee want het is net wat mooier en ze hadden bruin beloofd.)
Aangezien dat de accu van de DHD toch t enige manco is in mijn ogen...
Heb ook een paar vragen over het behandelen en het zo sterk mogelijk maken van de accu.
Eerder deed ik bij een nieuwe telefoon als hij klaar was met opladen de kabel eruit en er weer in zodat hij weer ging opladen. Dit duurde niet lang maar ik had wel het gevoel dat er weer meer in ging.
Is dit nu aan te raden of niet?
En kan je ook beter de telefoon even aan de lader laten als hij al vol / groen / 10% is of heeft dat geen zin?
Ik weet dat je de accu (helemaal) leeg moet trekken, is het aan te raden als deze uit zichzelf uitschakelt de telefoon door nog een paar keer proberen aan te zetten nog leger te maken.
Of is het doe maar gewoon dat is het beste?
Heb ook een paar vragen over het behandelen en het zo sterk mogelijk maken van de accu.
Eerder deed ik bij een nieuwe telefoon als hij klaar was met opladen de kabel eruit en er weer in zodat hij weer ging opladen. Dit duurde niet lang maar ik had wel het gevoel dat er weer meer in ging.
En kan je ook beter de telefoon even aan de lader laten als hij al vol / groen / 10% is of heeft dat geen zin?
Ik weet dat je de accu (helemaal) leeg moet trekken, is het aan te raden als deze uit zichzelf uitschakelt de telefoon door nog een paar keer proberen aan te zetten nog leger te maken.
Tsurany schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:47:
Dat was echt heel dom, nu is de helft van je accu capaciteit weg en die krijg je ook niet meer terug.
ik d8 het ff niet he, die batterijen zijn zowiezo altijd een beetje opgeladen door HTC er dus helemaal geen sprake van eerste keer laden. Het is echt niet zo dat je door hem per ongeluk aan te zetten je je 'halve' batterij stuk maakt

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Ik zou hem graag willen laten zien maar ik heb hier geen camera liggen. Ik kan hem wel beschrijven voor je als je dat wilt of een google linkje plaatsen van een zwarte DHD
Ik denk niet dat je daar serieus op moet ingaan. Tsurany zal zich wel ergeren aan een vraag die in zijn ogen "dom" is, en reageert op een vrij kinderachtige manier. Kan je beter niet reageren he 
Edit @ Disco
Naja, ik verwacht eerlijk gezegd niet dat hij anders is aangezien Mark Moons heeft bevestigd dat er alleen maar een bruine is.
Edit @ Disco
Naja, ik verwacht eerlijk gezegd niet dat hij anders is aangezien Mark Moons heeft bevestigd dat er alleen maar een bruine is.
[ Voor 27% gewijzigd door Maarten00 op 18-10-2010 14:03 ]
En jawel, ook mijn exemplaar blijkt dit te hebben. Als je gebeld wordt en je neemt op, gaat het scherm op zwart en kun je NIETS meer. Enkel de batterij verwijderen en opnieuw aanzetten. Dit is dus al het 2e exemplaar dat ik retour moet brengen naar VodafoneLeonM schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:08:
Volgens mij heb ik de twijfelachtige eer de eerste defecte DHD te hebben.... de face sensor deed het bij mijn DHD niet, dus als je werdt gebeld ging het scherm niet uit als je het toestel tegen je oor zette, bij bellen was het nog erger, dan ging het scherm zwart en kreeg je hem niet meer aan. Enige optie was dan batterij eruit trekken.
Gelukkig heeft Vodafone mij voortreffelijk geholpen, door mijn DHD direct om te ruilen voor een ander exemplaar. Top!
Verwijderd
Heb je ook ff de link naar deze tweet?didio schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:22:
Ik kon er wel om lachenMaarten00 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:02:
Ik denk niet dat je daar serieus op moet ingaan. Tsurany zal zich wel ergeren aan een vraag die in zijn ogen "dom" is, en reageert op een vrij kinderachtige manier. Kan je beter niet reageren he
Edit @ Disco
En hij is blijkbaar vanochtend afgeleverd door GLS, op de factuur staat dat het een HTC Desire HD BLK is. De kleur zelf is meer grijs/zwart, met het kapje waar je de sim en MicroSD onder plaatst, het kapje waar je de accu achter plaatst en een plaatje waar de led lampjes op zitten meer mart zwart.
goedkoop genoeg?dtech schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:26:
@MethodP
http://www.studentmobiel....-jaar/7418/htc-desire/788
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Wellicht handig om het even nuttig te houden en posts informatief te laten zijn in plaats van half-lauwe one-liners en smileys neer te plempen?
Ten aanzien van de accu-capaciteit halveren vanwege het 'te snel' aanzetten; dat lijkt me niet het geval. Op zich valt er via google genoeg te vinden over Li-ion accu's, en persoonlijk ben ik in de laatste 5 minuten maar weinig tegengekomen over 50% verval door te snel gebruik.
Voor een palmtop geldt dat deze gekalibreerd moet worden op de accu, zodat ie weet wanneer die vol/leeg is. Ik kan me goed voorstellen dat voor een DHD ook geldt, gezien de aard van li-ion accu's. Li-ion accu's worden altijd aangestuurd door een 'regelsysteem', vaak specifiek voor één apparaat. . In het slechtste geval zul je dus wél wat capaciteit verliezen, maar zeker geen 50%. In principe kun je het 'regelsysteem' wel resetten, maar de vraag is of je zo'n oplader kan vinden voor een DHD. Anderzijds kan het best zo zijn dat de DHD dit zelf regelt (geen idee of dit werkelijk kan).
Als het goed is wordt de li-ion accu door HTC opgeladen tot 40% voor ze 'm verschepen, dan blijft de accu namelijk het langste 'goed'. Helemaal de mist in gaan kan dus eigenlijk niet
is het een HTC Desire of HTC Desire HD ? Dan vergis ik me misschien wel...
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Zo'n review maakt het er niet eenvoudiger op. Brengt me weer aan het twijfelen of ik niet toch voor de Samsung Galaxy S moet gaan. Het AMOLED scherm en de Batterij maken het er niet beter op...MethodP schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:06:
http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL
Dan haal je een iPheunSorcerer8472 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:45:
[...]
Dat is precies de reden waarom ik van m'n TP2 af wil: omdat je tig dingen zelf met hacks moet gaan lopen oplossen. Ik wil gewoon een telefoon die out of the box werkt!
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Ik heb mijn telefoon sinds zaterdag en ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag. Als ik iemand bel gaat de telefoon vervolgens niet meer aan, tenzij ik hem aan de oplader hang. (dit gebeurd zowel als ik hem naar mijn oor breng, of als ik hem laat liggen zoals op youtube te zien is)Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:40:
[...]
Naja ik lees alleen veel reactie over slechte prox sensor en verder hoor ik alleen maar positive berichten
Maar over prox sensor als het echt een ramp word komt HTC echt wel met een fix neem ik aan
YouTube: Desire HD proximity sensor failure
Enja het geluid van de speaker dat is geen punt op de DHD niet te nemen vind ik
Foto/Video vind ik zelf wel mooi en goed voor een telefoon
Iemand al een oplossing gevonden, want ik kan het in het instellingen menu niet uitzetten en er is op xda ook nog geen oplossing voor.
http://forum.xda-develope...hread.php?t=811285&page=6
Ik denk dat ik hem terugbreng naar Vodafone... een Smart-Phone waar je niet mee kunt bellen is niet echt een smartphone.
Update: Als ik gebeld wordt heb ik het probleem niet, dan gaat hij wel op zwart, maar dan krijg ik hem gewoon weer aan als ik op de power button druk.
[ Voor 6% gewijzigd door Checkeys op 18-10-2010 14:41 ]
Ook de mijne heeft dit probleem, ik vermoed echter dat het een bug is en binnenkort wel met een update verholpen kan worden.. Je kunt het ook oplossen door je DHD met de datakabel in je laptop te pluggen. Dan wordt ie weer wakker..joblamie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:04:
[...]
En jawel, ook mijn exemplaar blijkt dit te hebben. Als je gebeld wordt en je neemt op, gaat het scherm op zwart en kun je NIETS meer. Enkel de batterij verwijderen en opnieuw aanzetten. Dit is dus al het 2e exemplaar dat ik retour moet brengen naar Vodafone
OK dank voor je reactie, dit vind ik zeer interessant om uit te proberen. Maar dit houdt toch in dat je niet onderweg kunt bellen zolang er geen update voor is? Want heb jij het bij elk telefoontje?Stokstaart schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:34:
[...]
Ook de mijne heeft dit probleem, ik vermoed echter dat het een bug is en binnenkort wel met een update verholpen kan worden.. Je kunt het ook oplossen door je DHD met de datakabel in je laptop te pluggen. Dan wordt ie weer wakker..
Als je even rondleest is helemaal leeg trekken zo'n beetje het slechtste wat je kunt doen.flkrt schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:58:
Aangezien dat de accu van de DHD toch t enige manco is in mijn ogen...
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Ja.
http://twitter.com/#!/markmoons/status/27710196695
en dat was een antwoord op mijn vraag aan hem.
http://twitter.com/mvogel/status/27709996521
[ Voor 18% gewijzigd door didio op 18-10-2010 14:46 ]
weinig tot niks..
Nee ik heb het volgens mij alleen bij 'langere' gesprekken..joblamie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:38:
[...]
OK dank voor je reactie, dit vind ik zeer interessant om uit te proberen. Maar dit houdt toch in dat je niet onderweg kunt bellen zolang er geen update voor is? Want heb jij het bij elk telefoontje?
[dubbel]
[ Voor 96% gewijzigd door Stokstaart op 18-10-2010 14:56 ]
dit is de Desire, maar een mooie aanbieding voor een jaar.huijaa schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:24:
[...]
is het een HTC Desire of HTC Desire HD ? Dan vergis ik me misschien wel...
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.
[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic
Accessoires mogen hier
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.
[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic
Accessoires mogen hier