Ben ik het mee eens.phobosdeimos schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:40:
Prijs is sowieso niet de factor denk ik. Het is iPhone(Apple) vs Android(Google).
Ook al was de iPhone goedkoper dan een Android toestel, dan zou ik nog voor Android gaan.
Ik kan ook bevestigen dat het prijsverschil in België inderdaad miniem is. De DHD kost hier in de meeste winkels bijna 600euro, de iPhone 4 (16GB) is te kopen voor 640euro. Als je dus nog een microSD van 16GB voor je DHD koopt, is er amper een verschil.
Ik bestel m'n DHD waarschijnlijk in Nederland, omdat dat toch rap 100euro scheelt. Mijn keuze gaat naar de DHD omdat ik een Android phone wil. Het grotere scherm en de nieuwe Sense vergemakkelijkt die keuze nog meer.
Ondertussen is het eerste exemplaar ontvangen in Nederland, eerste bevindingen:
Clock schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:12:
[...]
Het is de zwartgrijze idd. Ze hadden bij de VF shop ook maar 1 kleur, dus veel keus was er niet. De zwartgrijze ziet er mooi uit though.
Wat punten die opvallen
- Degene die de batterijklep aan de zijkant heeft ontworpen mag de volgende keer voor straf niet meer meedoen. Als ie vast zit is er niks aan de hand, maar het lost/vast doen is wat matig allemaal.
- Scherm is super, veel mooier dan de Touch HD qua kleur en helderheid. Ook multitouch is leuk (android hoofdscherm)
- Vakje voor SIM+SDHC is netjes afgewerkt en op het oog een stuk meer bestand tegen stof en zooi dan in de Touch HD. (klepje hier wel prima).
- De camera steekt toch best wel wat uit. Niet echt hinderlijk, maar het heeft iets weg van een puist. (foto's komen)
- Om te synchroniseren met mijn Google Apps heeft ie Google Talk nodig? Nooit van gehoord, eerst eens uitzoeken.
- Internet gaat supersnel (again in vergelijking met Touch HD). T.net is binnen enkele seconden geheel geladen. De internet experience is hier echt flink veel groter.
Edit:
- De koppeling met de HTC Sense site werkt uitstekend en de lag daartussen is echt miniem. Klik op de site op beltoon laten overgaan, en dat ding begint direct te rinkelen.
[ Voor 51% gewijzigd door Largamelion op 15-10-2010 13:23 ]
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ