Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:03:
[...]

Haha, same here. Ook al 3 jaar op een Iphone 2g en vanavond overstag gegaan. Nog even gewacht op de WP7-presentatie vandaag, maar wat mij betreft nu nog teveel onzekerheid.

Nu maar afwachten :)
Ha, me too. Ik ben wel onder de indruk van met name de UI van WP7 en sommige toestellen zien er erg netjes uit (HTC HD7 en Dell Lightning). Maar ja, ik zit nu niet op halfbakken functionaliteit te wachten (wat hier in Nederland dus het geval is) en daarnaast trekt de openheid/speelsheid van Android me net wat meer. De interface van iOS komt me inmiddels de strot uit, dus nog een iPhone zit ik ook niet op te wachten. Plus, ik wil minimaal een 4.3 inch scherm.

Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Nou, schiet mij maar lek. De HTC HD7 heeft een intern geheugen van 16 Gb! Waarom kan de Desire HD nou niet standaard uitgerust worden met 16 Gb of op z'n minst 8 Gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:29
Ezequiel schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:26:
Nou, schiet mij maar lek. De HTC HD7 heeft een intern geheugen van 16 Gb! Waarom kan de Desire HD nou niet standaard uitgerust worden met 16 Gb of op z'n minst 8 Gb?
Inderdaad jammer. Al hun WP7 modellen beschikken over minstens 8GB, ik vind het ook een serieus minpunt van de DHD, maar geen showstopper.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 23:19
Largamelion schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:39:
[...]

Inderdaad jammer. Al hun WP7 modellen beschikken over minstens 8GB, ik vind het ook een serieus minpunt van de DHD, maar geen showstopper.
Inderdaad, heb daarom alvast een micro-SD kaartje aangeschaft :)
Ben benieuwd hoe de eerste ervaringen zijn als de DHD wordt uitgeleverd (en ik hoop zelf bij de eersten te zitten :+ )

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dat komt waarschijnlijk omdat SD-kaartjes bij WP7 niet uitwisselbaar zijn, als je je SD-kaart eruithaalt is je telefoon stuk totdat je hem er weer in stopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:06
Ezequiel schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:26:
Lees dit maar eens: http://www.winmo.nl/windo...ndersteunt-toch-sd-cards/

HTC kiest er dus voor om ONS te laten beslissen of we zoveel geheugen willen maar bij Windows 7 hebben ze minder keus. Omwille van de klantvriendelijkheid (en minder drukte op de helpdesk met vragen over verwijderde geheugenkaart) pompen ze het toestel dus vol.

edit:@ Tsunami: great minds thing alike ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BartOtten op 12-10-2010 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

BartOtten schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:21:
[...]
HTC kiest er dus voor om ONS te laten beslissen of we zoveel geheugen willen maar bij Windows 7 hebben ze minder keus. Omwille van de klantvriendelijkheid (en minder drukte op de helpdesk met vragen over verwijderde geheugenkaart) pompen ze het toestel dus vol.
Ja, zo denk ik er dus ook over. Is je kaartje vol? Dan kopieer je de inhoud toch lekker naar een grotere en prik je die in het toestel. Ik weet het, het klinkt ouderwets, maar wel lekker simpel :)

* Cybergamer verwacht niet dat zoiets mogelijk zal zijn met WP7...

[ Voor 7% gewijzigd door Cybergamer op 12-10-2010 10:11 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt er een geheugenkaartje bij de DHD geleverd? op de site van bv pdashop staat er niets bij, terwijl bij al de toestellen van htc dit jaar, dat wel het geval was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Laatst online: 16:36
Omdat we nog even moeten wachten op onze foon ben ik zo nu en dan aan het kijken welke programma's zeker erop komen zodra we kunnen gaan installeren. Tot nu toe heb ik dit in een mapje:
- Logmein Ignition
- Copilot
- FlitsNav
- Navigon
- Roam Control (ik hoop dat dit zoiets is als WM -> NoDataInRoaming)
- setcpu
- Shazam
- System info widget

Iemand nog andere suggesties? :)

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Layar zou ik er ook sowieso opzetten. En google goggles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 19:02
Logmein Ignition

Coole app is dit! Lekker je thuis-desktop/laptop overnemen op je telefoon!

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -seagull-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 22:16
Lud0v1c schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:52:
Logmein Ignition

Coole app is dit! Lekker je thuis-desktop/laptop overnemen op je telefoon!
Iemand ervaring met Xtralogic Remote Desktop Client for Android?
Die gebruikt Windows Remote Desktop Services en heeft geen server site software nodig (met uitzondering van Starter en Home Premium versies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
-seagull- schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:58:
[...]

Iemand ervaring met Xtralogic Remote Desktop Client for Android?
Die gebruikt Windows Remote Desktop Services en heeft geen server site software nodig (met uitzondering van Starter en Home Premium versies).
Ja, werkt prima. M'n Hero heeft alleen een iets te lage resolutie om er fijn mee te kunnen werken, maar dat zal met een DHD wel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vadeluma
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2023

maran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:25
philipperosier schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:12:
Omdat we nog even moeten wachten op onze foon ben ik zo nu en dan aan het kijken welke programma's zeker erop komen zodra we kunnen gaan installeren. Tot nu toe heb ik dit in een mapje:
- Logmein Ignition
- Copilot
- FlitsNav
- Navigon
- setcpu
- Shazam
- System info widget

Vergeet de barcode scanner niet. Erg handig om een app op te zoeken waar een QR-code bij staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Laatst online: 16:36
Dank voor de links, maar dat zoek ik nou net niet :+ Ik zoek apps die handig zijn, die mensen al hebben op hun Android, met een regel ervaring en uitleg. Alle 25000 apps downe en installen geloof ik wel ;)

Edit: Is Layar de enige in zijn soort, of zijn er varianten? Vet progje!

[ Voor 7% gewijzigd door PCJR op 12-10-2010 16:05 ]

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:39

martjah

Appel

Ik denk datje met die vragen beter kan kijken in de android software topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nou al duidelijk op welke datum dit stukje hemel te kopen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:04
Klik even op de link onderaan het topic!

[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Logmein Ignition
- Copilot
- FlitsNav
- Navigon
- setcpu
- Shazam
- System info widget

- Buienradar
- Cardiotrainer
- Angry Birds
- Whatsapp
- Opera Mobile

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Must haves voor de weer freaks:
Buienalarm
Rainy days

Must haves voor muziek freaks:
Spotify (ok kost je wel een Spotify Premium abo)
Soundhound (Shazam alleen beter, Shazam is de commerciele kant op gegaan, SoundHound nog niet geheel, en herkent nummers sneller en kan ook gezongen nummers (covers of jezelf die probeert een nummer te zingen) herkennen)

SMS Backup+ (met plusje!)
Zet je SMS in je gmail onder label SMS (of anders, zelf instelbaar), de plus variant kan ze ook weer restoren, zo raak ik nooit SMS kwijt en kan ik ze ook online inzien.

eBuddy
Tja, de alles in 1 client om te kunnen communiceren met de "buitenwereld" (huismussen die verslaafd achter een PC zitten te chatten).

Asphalt
Mooi race spel, heb nog weinig mooiers gezien.

ES File Explorer
Een file explorer die ook op LAN kan, of FTP maar uiteraard ook op je Phone zelf kan browsen

Rabobank internet bankieren
Rete handig om voordat je je mobiel afrekent ervoor te zorgen dat er genoeg geld op je rekening staat om het ding ook echt te kunnen betalen (moet je uiteraard wel geld op een andere rekening hebben staan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10-2024
dacht niet dat deze hier al is voorbij gekomen: unboxing of the HTC Desire HD

[ Voor 12% gewijzigd door Reventon op 12-10-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Reventon schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:16:
Hij is al wel langs gekomen.... http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34830844

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Reventon schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:16:
Is hier al gepasseerd dacht ik.

Hieronder wel een nieuwe, helaas in het Pools. Er staan er nog een paar op hun channel en de DHD komt er wel goed in beeld. Hier toch duidelijk te zien (en als je goed luistert, hoor je het ook) dat het om de dark chocolate versie gaat:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Largamelion schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:28:
[...]

Hieronder wel een nieuwe, helaas in het Pools. Er staan er nog een paar op hun channel en de DHD komt er wel goed in beeld. Hier toch duidelijk te zien (en als je goed luistert, hoor je het ook) dat het om de dark chocolate versie gaat:

[video]
Dit is al wel een andere versie, hier staat geen HTC confidential in beeld, zou dus kunnen betekenen dat dit een productie versie is. Ik kan me voorstellen dat de westerse landen iets strenger zijn in hun lanceer datum, ik weet niet alsof dit in polen ook het geval is....

Jammer dat het geen unboxing video is, dan weten we het zeker...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:51

Totaalgeflipt

De enige echte

Lees de topicwaarschuwing aub.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 12-10-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
XiniX88 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:04:
SMS Backup+ (met plusje!)
Zet je SMS in je gmail onder label SMS (of anders, zelf instelbaar), de plus variant kan ze ook weer restoren, zo raak ik nooit SMS kwijt en kan ik ze ook online inzien.
Leuk, maar dat zit ook al op htcsense.com, dus als je geen gmail gebruikt is dat een stuk handiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten00 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:06:
Leuk, maar dat zit ook al op htcsense.com, dus als je geen gmail gebruikt is dat een stuk handiger!
Kan dat sense gebeuren niet met Gmail dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:25:
[...]

Kan dat sense gebeuren niet met Gmail dan?
Dat SMSBackup+ werkt niet zo handig zonder Gmail, vandaar dat htcsense handig is als je geen gmail gebruikt. Gebruik je wel gmail dan kun je SMSbackup+ of htcsense.com gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:26

m-buurman

hmmm...coffee!!

Heeft iemand enig idee of de Desire HD ook voicedialing via Bluetooth ondersteund? Tot mijn grote spijt zit dit nog altijd niet op de Desire terwijl froyo het wel ondersteund. HTC heeft het om een onbegrijpelijke reden uit hun firmware gesloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolbycool
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Weet iemand ook hoeveel digitale zoom de Desire HD heeft? Is dat 4x?
En weet iemand ook of de LED lampjes ook tijdens het filmen kunnen worden gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 22:15
kolbycool schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 06:59:
Weet iemand ook hoeveel digitale zoom de Desire HD heeft? Is dat 4x?
En weet iemand ook of de LED lampjes ook tijdens het filmen kunnen worden gebruikt?
Geen idee over digitale zoom, maar bij de gewone Desire kun je het LED lampje gebruiken tijdens filmen, ik neem aan dat dit op de HD ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:57
Largamelion schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:28:
[...]

[video]
Vind het beeld wel heel erg blauwig overkomen :S

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Oggy schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:37:
[...]
Vind het beeld wel heel erg blauwig overkomen :S
Dat heeft waarschijnlijk eerder te maken met de cheap-ass webcam die ze hebben gebruikt om het filmpje op te nemen dan met de telefoon zelf.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:36
Als het aan de witbalans zou liggen, zou de rest van het beeld dan ook niet blauwig moeten zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Fire69 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:20:
Als het aan de witbalans zou liggen, zou de rest van het beeld dan ook niet blauwig moeten zijn? :)
Zou ook nog aan de beeldhoek kunnen liggen, die is nou niet echt recht.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt aan de camera, camera's kunnen gewoon niet goed omgaan met grote witte vlakken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Logmein Ignition
- Copilot
- FlitsNav
- Navigon
- setcpu
- Shazam
- System info widget

Ik heb al 2 jaar een iPhone. Stap over naar HD Desire HD vanwege kosten en het gadgetgehalte, scherm etc.

1 programma wat ik heel graag zou willen zien als alternatief voor het programma Remote wat ik gebruik op de iPhone. Is die er? Dat je je hele muziek bibliotheek op je iPhone kan bedienen via WiFi, daar ik mijn PC op de versterker heb aangesloten.

Als die er is ben ik helemaal over stag!

Overigens prefereer ik SoundHound ipv shazam.

Subsonic is ook een geweldig programma om je muziek op afstand te streamen op de iphone, maar schijnt nog uitgebreider te zijn op het android OS. ik zeg 'schijnt', maar ik heb het al gezien dat ie perfect werkt op een HD2 met android erop.
Btw Subsonic kun je ook gewoon gebruiken in elke browser.....

Ik ben benieuw naar de antwoorden....

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Nog een suggestie voor de app. Hierover hoorde ik vandaag wat op school. Het is officieel een App voor de iPhone, maar hij is er ook voor de Android.

Sleepcycle (http://www.androlib.com/a...sleepcyclealarm-pjjD.aspx)
Een app dat door middel van bewegingen bepaald wanneer je het beste wakker kunt worden. Een slimme wekker dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow wat werkt het allemaal tog smooth en goed, alleen die gast kan er niet goed mee omgaan merk ik
Verder merk ik wel dat ze de logo van HTC weg hebben gehaald, aan de onderkant bij die touch knoppen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Hehe, die gozer kan niet met de browser en een aantal andere dingen omgaan :') Ik heb echter wel het idee dat dat aan hem ligt en de DHD echt geweldig functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 13-10-2010 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
hyptonize schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:00:
Nog een suggestie voor de app. Hierover hoorde ik vandaag wat op school. Het is officieel een App voor de iPhone, maar hij is er ook voor de Android.

Sleepcycle (http://www.androlib.com/a...sleepcyclealarm-pjjD.aspx)
Een app dat door middel van bewegingen bepaald wanneer je het beste wakker kunt worden. Een slimme wekker dus.
Hier is ook een topic over op GOT : Je slaapgedrag bijhouden met Sleep Cycle op de iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Het lijkt me mooi om deze telefoon als upgrade te hebben voor mijn HD2"droid" maar ik koop altijd telefoons tweedehands omdat dit financieel zoveel gunstiger is. Maar wat de Desire HD meer biedt ten opzichte van mijn HD2 zijn een paar leuke punten, maar ik wil er geen 300 euro(incl. verkoop van HD2) kwijt aan zijn.

Ik sla de DesireHD over en ik ga voor de opvolger;)

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
2e filmpje vanaf 7min15 als je een idee wilt krijgen van de geluidskwaliteit. Heb toch de indruk dat het geluid iets meer bass krijgt wanneer hij Dolby of SRS aanzet, daarvoor klonk het echt maar flets. Als je wat verder kijkt hoor je het geluid ook bij een filmpje en dat lijkt toch ook niet zo geweldig. Denk wel niet dat er veel mensen zijn die een film kijken of muziek luisteren zonder headphone, dus op zich geen groot probleem.

Jammer dat het weer de dark chocolate versie is, ik had graag de zwarte eens gezien. Hopelijk kloppen de twitter berichten en krijgen we ze mss volgende week beiden uitgebreid te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Largamelion schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:45:
[...]
2e filmpje vanaf 7min15 als je een idee wilt krijgen van de geluidskwaliteit. Heb toch de indruk dat het geluid iets meer bass krijgt wanneer hij Dolby of SRS aanzet, daarvoor klonk het echt maar flets. Als je wat verder kijkt hoor je het geluid ook bij een filmpje en dat lijkt toch ook niet zo geweldig. Denk wel niet dat er veel mensen zijn die een film kijken of muziek luisteren zonder headphone, dus op zich geen groot probleem.

Jammer dat het weer de dark chocolate versie is, ik had graag de zwarte eens gezien. Hopelijk kloppen de twitter berichten en krijgen we ze mss volgende week beiden uitgebreid te zien.
Dat het geluid niet mooi is, kan ook aan de opnamekwaliteit van het filmpje liggen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:26
Gisteren naar de HTC live party geweest in Amsterdam. Daar even lekker kunnen spelen met de Desire HD. Wat een fijn toestel zeg. Ligt lekker in de hand, beter dan bijvorbeeld de HD2 omdat die wat wat minder rond is aan de randen. En wat gaaf al die leuke zinnige features die ze er aan hebben weten te koppelen via htcsense.com. Dit wordt zeker mijn volgende toestel.

Toevoeging naar aanleiding van een DM-vraag:

Mark Moons (directeur Benelux) vertelde dat de Desire HD in sommige winkels al dit weekend te koop is, en dat in de meeste andere winkels hij volgende week verkrijgbaar zal zijn. Dit helaas zonder specifieke plaatsen of ketens te noemen...

[ Voor 28% gewijzigd door Master FX op 14-10-2010 10:06 ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Ik ben vorige week mijn HD2 kwijtgeraakt :$ (eerste keer dat zoiets me overkomt). Maar zit te twijfelen tussen de Desire en Desire HD. Voordeel is natuurlijk dat de laatste nieuwer is (=langer upgrades etc.) en een wat groter scherm heeft, maar verder zie ik niet zoveel voordelen. Kan iemand mij vertellen waarom het die €50 plus een weekje oid wachten waard is?

Oo ja, htcsense.com met de locatiebepaling was natuurlijk wel uitermate handig geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
dtech schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:50:
Ik ben vorige week mijn HD2 kwijtgeraakt :$ (eerste keer dat zoiets me overkomt). Maar zit te twijfelen tussen de Desire en Desire HD. Voordeel is natuurlijk dat de laatste nieuwer is (=langer upgrades etc.) en een wat groter scherm heeft, maar verder zie ik niet zoveel voordelen. Kan iemand mij vertellen waarom het die €50 plus een weekje oid wachten waard is?

Oo ja, htcsense.com met de locatiebepaling was natuurlijk wel uitermate handig geweest :P
Hij is sneller, nieuwere type processor. De GPU is ook al 4x zo snel geworden. Er zit nogal wat verschil tussen de Desire en de Desire HD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

en de multitouch is beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:27:
[...]

Ik heb al 2 jaar een iPhone. Stap over naar HD Desire HD vanwege kosten en het gadgetgehalte, scherm etc.

1 programma wat ik heel graag zou willen zien als alternatief voor het programma Remote wat ik gebruik op de iPhone. Is die er? Dat je je hele muziek bibliotheek op je iPhone kan bedienen via WiFi, daar ik mijn PC op de versterker heb aangesloten.

Subsonic is ook een geweldig programma om je muziek op afstand te streamen op de iphone, maar schijnt nog uitgebreider te zijn op het android OS. ik zeg 'schijnt', maar ik heb het al gezien dat ie perfect werkt op een HD2 met android erop.

Cheers!
Er bestaat een programma waarmee je je pc kan bedienen vanaf je android. Besturing werkt niet echt optimaal, je muis staat stil in het midden van het scherm en je schuift het beeld zegmaar naar je muis toe.

Volgens mij heet dat programma LogMeIn.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Er zijn diverse accesoires te koop voor de Desire HD, waaronder een screen-protector. Is dit aan te bevelen of helpt zoiets niet echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik zag ook een pen... Kan je dat ergens in de telefoon verbergen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:13
Sniperc schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:49:
Ik zag ook een pen... Kan je dat ergens in de telefoon verbergen?
In een hoesje misschien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Laatst online: 17:29
dtech schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:50:

• Groter scherm
  • Beter scherm (S-LCD tov AMOLED)
  • Snellere CPU
  • Enorm veel snellere GPU (4x sneller zegt men)
  • Springt zuiniger om met batterij dankzij 45nm CPU
  • Betere camera (8mpix + dual led flash)
  • Beter geluid (SRS/Dolby)
  • 50% meer RAM geheugen, en 3x zoveel ROM geheugen
  • Snellere dataverbindingen (GPRS, EDGE, HSPA, 3G, WiFi 802.11n)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:45

The_Worst

Unox

psvjw schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:28:
Er zijn diverse accesoires te koop voor de Desire HD, waaronder een screen-protector. Is dit aan te bevelen of helpt zoiets niet echt?
Ik heb mijn HTC Hero nu ruim een jaar en zonder screenprotector en/of hoesje gebruikt en het gehele scherm is nog steeds krasvrij. De telefoon zit zelfs sporadisch bij mijn sleutels in mijn zak. Ik moet wel zeggen dat ik hier vaak wel bewust op let om dit niet te doen.

Verder vind ik dat de screenprotector de gevoeligheid verminderd en het oppervlak glijdt minder lekker. Een kennis heeft een Galaxy S met een screenprotector maar beviel niet slecht maar wel minder.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Nou ik ben overtuigt. Hopen dat die batterijduur echt een beetje beter was want dat was het enige van de HD2 waar ik niet tevreden over was.

[ Voor 31% gewijzigd door dtech op 14-10-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirfie244
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:14
Welke is dan beter volgens jou? Ze hebben beide voor en nadelen. En de Desire (1) is met beide type schermen te vinden.
  • Springt zuiniger om met batterij dankzij 45nm CPU
Maar hij heeft wel een groter scherm (meer verbruik) en een kleinere accu.
  • Snellere dataverbindingen (GPRS, EDGE, HSPA, 3G, WiFi 802.11n)
GPRS, EDGE, HSPA, 3G heeft de Desire ook. Er is maar weinig verbetering:
• De HD 14.4Mbps HSPA (wat in nederland vooralsnog bij geen enkele provider ondersteund word).
• 802.11n wordt standaard ondersteund, op de Desire 1 moet je dit via een hack of custom ROM activeren.

Met uitzondering van de GPU zou ik de HD dus niet echt beter willen noemen als de Desire. De voornaamste afweging naar mijn mening om te kiezen tussen de Desire 1 en de HD, is het formaat.

[ Voor 9% gewijzigd door knirfie244 op 14-10-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
knirfie244 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:45:
[...]

Welke is dan beter volgens jou? Ze hebben beide voor en nadelen. En de Desire (1) is met beide type schermen te vinden.

[...]

Maar hij heeft wel een groter scherm (meer verbruik) en een kleinere accu.

[...]

GPRS, EDGE, HSPA, 3G heeft de Desire ook. Er is maar weinig verbetering:
• De HD 14.4Mbps HSPA (wat in nederland vooralsnog bij geen enkele provider ondersteund word).
• 802.11n wordt standaard ondersteund, op de Desire 1 moet je dit via een hack of custom ROM activeren.

Met uitzondering van de GPU zou ik de HD dus niet echt beter willen noemen als de Desire. De voornaamste afweging naar mijn mening om te kiezen tussen de Desire 1 en de HD, is het formaat.
GPRS, EDGE, HSPA en dergelijke zitten ook op de Desire, maar in de HD versie zijn ze performanter.
Als je naar de batterij verwachtingen kijkt, geeft HTC zelf al aan dat zowel de standby als de calltime van de Desire HD een stuk hoger komt te liggen dan van de gewone Desire.
Dat is al een hint dus.
Ik vind S-LCD beter dan AMOLED omdat ik liever een scherp beeld heb, met realistische kleuren.
Om alle details na te lezen kan je hier terecht: http://www.gsmarena.com/c...Phone1=3468&idPhone2=3077

Vergeet niet de snellere CPU, met betere ondersteuning voor graphics, plus meer RAM, meer ROM, betere camera, beter geluid, ...

[ Voor 4% gewijzigd door phobosdeimos op 14-10-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:02
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:27:
[...]

Cheers!
Als je Itunes gebruikt werkt Remote for Itunes perfect, heb het hierzelf ook. Heerlijk door mn huis wandelen en muziekjes aanzetten, volume regelen en playlists afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Vergelijking tussen iPhone 4 en Desire HD:

De DHD lijkt toch te moeten onderdoen op gebied van contrast (scherm) en geluid. Het grotere scherm vind ik dan toch weer een sterk pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largamelion schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:51:

[video]

De DHD lijkt toch te moeten onderdoen op gebied van contrast (scherm) en geluid. Het grotere scherm vind ik dan toch weer een sterk pluspunt.
Met je eens op het gebied van contrast maar hij speelde 2 totaal verschillende muziek stijlen af waar ik niet op kon uitmaken welke nou beter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
De opmerking is op andere sites al meerdere keren voorbij gekomen, het schijnt dat het Desire Z scherm (3.7inch) kwalitatief beter is dan het Desire HD scherm (4.3inch).
Op vlak van contrast en helderheid dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Hmm, jammer, ben toch niet zo'n fan van het bruin, en dat is waarschijnlijk wel de versie die ik ga krijgen.. Oh well, it'll have to do!

Filmpjes zijn mij wat te langdradig, en het muziekje werd na 1 minuut al irritant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:21:
[...]

Met je eens op het gebied van contrast maar hij speelde 2 totaal verschillende muziek stijlen af waar ik niet op kon uitmaken welke nou beter was.
Naar het einde toe speelt hij op beiden hetzelfde Youtube clipje van Jamiroquai af, dan kan je goed vergelijken. Hij laat ze ook alle twee even afzonderlijk spelen en dan hoor je het goed.

Ben zelf ook minder fan van de bruine, ik wacht af tot ik ergens de zwarte (grijze) kan kopen.

Ziet er toch een pak mooier uit imo:

Afbeeldingslocatie: http://thenextweb.com/mobile/files/2010/08/htc-desire-hd.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largamelion schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:22:
[...]
Naar het einde toe speelt hij op beiden hetzelfde Youtube clipje van Jamiroquai af, dan kan je goed vergelijken. Hij laat ze ook alle twee even afzonderlijk spelen en dan hoor je het goed.

Ben zelf ook minder fan van de bruine, ik wacht af tot ik ergens de zwarte (grijze) kan kopen.

Ziet er toch een pak mooier uit imo:

[afbeelding]
Ik weet niet of deze wel uitkomt, was dit niet eens soort van preview model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largamelion schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:51:

[video]

Ligt het nou aan mij of zie ik die Desire HD toch af en toe haperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:36
Ja, was me ook opgevallen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Niks nieuws, in alle video's tot nu toe heeft hij wel gehaperd. Zal wel aan Android liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien klinkt het wat overtrokken, maar zulke dingen zouden me toch wel frustreren in een apparaat van ~500 euro. Als een HD het met zo'n beetje de snelste hardware van het moment de boel al niet eens soepel kan draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:36:
Misschien klinkt het wat overtrokken, maar zulke dingen zouden me toch wel frustreren in een apparaat van ~500 euro. Als een HD het met zo'n beetje de snelste hardware van het moment de boel al niet eens soepel kan draaien...
Misschien is dat nog niet de final firmware versie. Zou kunnen..
En sowieso. Geen enkel device hapert helemaal niet. K vind alles wel redelijk soepeltjes gaan. Maar t zou toch wel mooi zijn als dat bij de final versie dr uit zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:36:
Logisch, maar het enige apparaat wat wel soepel loopt kost ~900 euro. Dus het is een afweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ch3cker schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:39:
Misschien is dat nog niet de final firmware versie. Zou kunnen..
En sowieso. Geen enkel device hapert helemaal niet. K vind alles wel redelijk soepeltjes gaan. Maar t zou toch wel mooi zijn als dat bij de final versie dr uit zou zijn.
Geen enkel device hapert helemaal niet, maar in vergelijking met die iPhone viel het me gewoon was tegen, terwijl ik die dingen normaal gesproken helemaal niet zo mag.
Tsunami schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:40:
Logisch, maar het enige apparaat wat wel soepel loopt kost ~900 euro. Dus het is een afweging.
Dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Het lijkt vooral te 'haperen' als ie de touch knoppen onderaan gebruikt. Volgens mij drukt hij er gewoon naast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largamelion schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:49:
Het lijkt vooral te 'haperen' als ie de touch knoppen onderaan gebruikt. Volgens mij drukt hij er gewoon naast. :)
Met haperen bedoel ik vooral korte hangs in scrollbewegingen en dat soort werk, ik heb het nog niet eens over langere laadtijden o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:50:
[...]

Met haperen bedoel ik vooral korte hangs in scrollbewegingen en dat soort werk, ik heb het nog niet eens over langere laadtijden o.i.d.
Ik hoop niet dat deze toestel ook net als de galaxy s lag problemen gaat krijgen, daar ben ik echt niet aan toe
Daarom dat ik mij galaxy s weg heb gedaan (en nog wat andere problemen)
Ik hoop dat het gewoon goed en snel werkt, we komen er wel binnen paar dagen achter :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

zoals met alles.....de eerste versie van een programma/besturingssysteem/firmware is nooit de beste. Er komen altijd verbeteringen/hotfixes uit.

iPhone 3g met ios 4.0 liep ook haperent en bagger. Toen kwam 4.1 uit en het liep allemaal weer stukken soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel versie 2.2 hè, let wel. Als het nu 3.0 was gaf ik je gelijk. Maargoed, misschien nog even afwachten tot vergelijkingen met de versie die in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Ik moet zeggen dat die Iphone op een aantal punten toch wel duidelijk beter is. Maar ach, daar betaal je dan ook meer voor en je levert op een aantal andere bekende punten natuurlijk weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinnieminnie schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:36:
Ik moet zeggen dat die Iphone op een aantal punten toch wel duidelijk beter is. Maar ach, daar betaal je dan ook meer voor en je levert op een aantal andere bekende punten natuurlijk weer in.
Zo zeg je precies helemaal niets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:16:
Het is wel versie 2.2 hè, let wel. Als het nu 3.0 was gaf ik je gelijk. Maargoed, misschien nog even afwachten tot vergelijkingen met de versie die in de winkel ligt.
het kan ook gewoon aan de drivers liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martjah schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:45:
het kan ook gewoon aan de drivers liggen.
Desondanks zijn het geen dingen die ik wil of verwacht te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:48
vinnieminnie schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:36:
Welke punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoger DPI en betere applicatie winkel, meer kan ik niet verzinnen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:38:
[...]

Zo zeg je precies helemaal niets :p
Zal ik dan maar even specificeren :')

De Iphone heeft een scherper scherm, bij de DHD zag je soms van die beeldlijnen verschijnen doordat het is opgenomen met een camera.
De contrastwaarden lijken beter op de Iphone, maar dat is natuurlijk moeilijk te zeggen, zolang je ze niet zelf in je handen hebt. Naar aanleiding van het filmpje lijkt het contrast echter toch wel duidelijk in het voordeel van de iphone te zijn.
De DHD opent het pdf'je uit de e-mail een stuk langzamer. Ik weet niet of dit aan de processor, software of de internetverbinding ligt, maar het zou mooi zijn als de DHD hem ook zo snel zou kunnen openen.
De DHD hapert net even wat meer, al kan ik me daar wel overheen zetten. Hij hapert niet zoveel dat het hinderlijk wordt.
Het geluid van de Iphone lijkt ook wat meer bass te bevatten en kan harder.

Daarentegen heeft de Iphone natuurlijk wel meer betaalde applicaties dan de DHD, is hij uberhaupt duurder in de aanschaf enz. Die nadelen zijn al talloze keren besproken dus dat ga ik hier niet nog eens doen.

Correct me if I'm wrong ^^^

Btw ga ik nog steeds voor de DHD, simpelweg omdat ik de Iphone te duur vind en in mijn ogen Android veel meer mogelijkheden biedt.

Edit: Als je nog een sd -kaartje zoekt moet je even op ibood kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door vinnieminnie op 15-10-2010 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

De HD 14.4Mbps HSPA (wat in nederland vooralsnog bij geen enkele provider ondersteund word).
Dat is niet waar, ik heb een 14.4 Mbps verbinding van KPN zakelijk in mijn Nexus one op dit moment. Jammer dat de Nexus one maar tot 7.2 gaat, dus ik kan niet wachten op de Desire HD..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Laatst online: 10:48
Wat het scherm betreft, dat is inderdaad een kwestie van bekijken, idem voor contrast.
Persoonlijk zal ik niet zo veel pdfs lezen op mijn gsm, dus dat is geen probleem voor mij.
Haperingen, geen idee, misschien draaide er een aantal applicaties, dat zal de toekomst uitwijzen, ik heb hem bij meerdere filmpjes niet zien haperen persoonlijk.
En wat geluid betreft, ik gebruik hem niet als walkman, ik zit me altijd te ergeren aan die jonge gasten die iedereen lastig vallen met hun (slechte) muziek.
De oordoppen geven hopelijk goed geluid als ik ze ooit ga gebruiken.

Wat applicaties betreft, ik vind het fijn dat ik gewoon wat kan installeren zonder dat de provider het via een appstore goed moet keuren. Hierdoor is de kans op spam/spyware/etc wel groter, maar dat is een kwestie van verstandig omgaan met het apparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Van dat haperen vind ik toch wat overdreven. Net of je normale PC nooit hapert :) *zelf een Workstation met Core i7* Ik heb zelf een Nexus met Cyanogenmod en daar hapert ie ook nog wel is. Bij de HD heb je er dan ook nog Sense overheen. Oke dat wordt gecompenseerd door de snellere processor, maar vergeet niet dat het wel een telefoon blijft met veel functies :) Dat haperen doet ie dan ook niet echt op erg storende momenten (mening) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Laatst online: 01-09 13:39
vinnieminnie schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:56:
Edit: Als je nog een sd -kaartje zoekt moet je even op ibood kijken.
Had ik vannacht ook al gezien, alleen de verzendkosten maakt het een stuk minder interessant.
Is het nu al duidelijk of er een kaartje zit in de DHD doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Laatst online: 07-06-2015
Het grappige is dat men de Desire HD vergelijkt met de iPhone 4 en niemand het heeft over het feit dat de iPhone 4 honderden euro's meer kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Voor mij kost een iPhone 4 maar 370,- en een DHD 290,- dus dat maakt vrij weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dhhdante schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:01:
Voor mij kost een iPhone 4 maar 370,- en een DHD 290,- dus dat maakt vrij weinig uit.
Wajoo waar dan (Als je dat wilt vertellen) :o ?

Nog een hands on met nokia N8 vs DHD
YouTube: HTC Desire HD vs Nokia N8

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
dhhdante schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:01:
Helaas is het totaal niet relevant hoeveel jij er voor moet betalen maar hoeveel de gemiddelde persoon er voor moet betalen. En dan zit je toch op een verschil van zo'n 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:03:
Wajoo waar dan (Als je dat wilt vertellen) :o ?
Ik kan het verrekenen met de fiscus (flexpakket) Dus ik krijg 42% korting.
Maarten00 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:25:
[...]

Helaas is het totaal niet relevant hoeveel jij er voor moet betalen maar hoeveel de gemiddelde persoon er voor moet betalen. En dan zit je toch op een verschil van zo'n 400 euro.
Overdrijven is ook een vak he. Een DHD kost 504,- en een iPhone 4 kost 639,- in de winkel. Voor de iPhone moet je hem dan alleen even bestellen of ophalen in Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
En helaas heb je dan even geen garantie omdat hij niet in Nederland gekocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsunami schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:53:
En helaas heb je dan even geen garantie omdat hij niet in Nederland gekocht is.
Sinds kort is de garantie goed geregeld. Juist als je hem in het buitenland koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
dhhdante schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:35:
Overdrijven is ook een vak he. Een DHD kost 504,- en een iPhone 4 kost 639,- in de winkel. Voor de iPhone moet je hem dan alleen even bestellen of ophalen in Belgie.
Kijk, leuk dat jij een flink belastingvoordeeltje hebt als je een mobiel aanschaft, maar voor de gemiddelde mensch is de iPhone 4 inderdaad > €100 duurder dan de DHD, ik vind het een goed punt.

Met abonnement wordt het nog groter
Iphone 4: €30 p/m (150 min, 2 jaar) + €170 = €890 (t-mobile)
DHD: €30 (150 min, 2 jaar) met 1 jaar €12,50 p/m korting + €120 = €690

En dan heb ik gewoon het eerste het beste abonnement van vodafone erbij gepakt, als je een beetje rondkijkt kan het vast nog goedkoper.

[ Voor 34% gewijzigd door dtech op 15-10-2010 13:07 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Ik ontken ook niet dat de iPhone 4 duurder is, maar 400,- vind ik overdreven.

Maar zouden jullie meningen over de toestellen anders zijn als je de prijzen buiten beschouwing laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Prijs is sowieso niet de factor denk ik. Het is iPhone(Apple) vs Android(Google).
Ook al was de iPhone goedkoper dan een Android toestel, dan zou ik nog voor Android gaan.
Pagina: 1 ... 8 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.

[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Accessoires mogen hier