Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 23:22
Nasonia schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:37:
Ik was eerst erg enthousiast over de desire hd tot ik een goede vergelijking zag wat betreft contrast ratio. Op cnet asia schrijven ze dat de lagere contrast ratio niet zozeer te wijten is aan slcd maar aan de grootte van het scherm (wat ook blijkt uit de desire z die ernaast wordt afgebeeld en ook een slcd scherm heeft).
Als je naar de foto hieronder kijkt, vinden jullie het dan niet erg tegen vallen?
[afbeelding]
Het valt op dat de middelste telefoon (Desire Z) het helderst is. Zou dat ook kunnen komen doordat die recht onder de camera ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou inderdaad ook nog een optie kunnen zijn, maar denk niet dat dat het geval zal zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 22:15
Ik vind het verschil eigenlijk toch wel aanzienlijk. Ik vraag me alleen af of all toestellen op 100% brightness staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Zulke dingen moet je IRL vergelijken wil je er echt een punt van maken. Je kan het contrast nooit goed vergelijken op foto's, IMHO.

..en als ik even goed naar die foto kijk, die Desire HD ligt scheef. Een vergelijking die niks waard is dus.

[ Voor 38% gewijzigd door Cybergamer op 07-10-2010 12:10 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05-2023
babyxl schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:07:
Zulke dingen moet je IRL vergelijken wil je er echt een punt van maken. Je kan het contrast nooit goed vergelijken op foto's, IMHO.

..en als ik even goed naar die foto kijk, die Desire HD ligt scheef. Een vergelijking die niks waard is dus.
Daar heb je gelijk in. Voor mij gaat alleen nu de afweging tussen de amoled Desire die snel niet meer te krijgen is en de Desire hd die nog niet te krijgen is. Dus vergelijken zit er dan misschien niet in.
Maar op alle video's die ik van de desire hd gezien heb, lijkt het beeld erg op wat de foto weer geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Tja, Amoled... Persoonlijk vind ik het niets. Maar echte ervaringen heb ik er niet mee. Een beetje zitten spelen met de Samsung Galaxy S in de winkel. Kleuren zijn naar mijn idee te sterk (met name groen).

Maar zeker wel erg mooi zwart en wit! De reden waarom ik toch een Desire HD neem is de behuizing, die lijkt mij een stuk beter dan van de Galaxy S. Natuurlijk heb ik het toestel zelf nog niet in handen gehad, maar wel de Desire en de Hero, het gevoel daarbij was veel beter dan die van de Galaxy S.

Misschien toch iets om ook in overweging te nemen? En hoeveel contrast heb je überhaupt nodig bij normaal gebruik? Erg leuk allemaal, maar uiteindelijk vind ik de bouwkwaliteit ook erg belangrijk, en dat zit wel goed bij de Desire HD volgens mij.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:06
Op XDA staan wat screenshots van de htcsense-website.

[ Voor 75% gewijzigd door BartOtten op 07-10-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Tja, op basis van zo'n laffe foto kun je natuurlijk weinig 'echte' conclusies trekken. Als je werkelijk wat wil weten over de contrastratio zou ik een review opzoeken welke stomweg cijfers daaromtrent publiceert. En als je echt helemaal zeker wilt weten of 't een probleem is of niet; bekijk zo'n scherm dan in de winkel. Leg 'm niet naast andere toestellen en werk er een tijdje mee.

Geen problemen en 't werkt lekker? Dan boeit die hele contrastratio een stuk minder dan je dacht ;-). Wordt je helemaal gek van 't feit dat je geen reet ziet op 't scherm? Dan heeft HTC een kutscherm erop geplakt en heb jij een andere telefoon nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was van plan (als ik de telefoon eindelijk heb ) een 16 gb SDHC kaartje te kopen.
Maar er zijn verschillende classes. Als ik er tussen de 4 - 12 gb muziek op wil zetten, volstaat een class 2 kaartje daarvoor. Of heb je daar een wat grotere classe voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 16:18
Volgens mij volstaat Class 2 wat dat betreft prima. Wanneer je een class 4 kaartje koopt zal het alleen een stuk sneller gaan om er muziek op te zetten, maar dan zal je hem waarschijnlijk wel in een cardreader moeten doen om hogere snelheden te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:35:
Ik was van plan (als ik de telefoon eindelijk heb ) een 16 gb SDHC kaartje te kopen.
Maar er zijn verschillende classes. Als ik er tussen de 4 - 12 gb muziek op wil zetten, volstaat een class 2 kaartje daarvoor.
Zeker geen enkel idee waar een class voor staat he?
Of heb je daar een wat grotere classe voor nodig?
Google eens wat de class zegt over een SD kaart.
Wikipedia: Secure Digital
Precies, dan snap je zelf wel wat je nodig hebt he?

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 07-10-2010 17:38 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:37:
[...]

Zeker geen enkel idee waar een class voor staat he?

[...]

Google eens wat de class zegt over een SD kaart.
Jawel hoor, staat toch voor minimale schrijfsnelheid? Maar ik vroeg me gewoon af, of je telefoon trager zou worden als je een lagere class gebruikt. En ik had al eens gegoogled naar topics over welke classe te gebruiken.
Maar er waren allemaal verschillende antwoorden.

Want de telefoon die ik nu heb, Lg secret (ik weet het, het is een langzaam ding), word steeds langzamer naarmate ik meer muziek op het sdhc kaartje (4gb, classe ?) zet.het duurt ongeveer 15 seconde om 400 nummers te laden. Ik dacht misschien dat het aan de classe lag. Ik wilde gewoon uitsluiten dat ik dat krijg met een nieuwere telefoon.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net zoals Demon_eyez deze gekocht:
http://www.informatique.nl/137695

Hij had het een beetje uit gezocht en dit was een mooie prijs kwaliteit verhouding. Zelf ben ik ook nog aan het speuren geweest maar vind het een prima kaartje. Hieronder de post van demon_eyez:

Heb zojuist een HTC Desire HD bestelt. Gelijk ook een microSDHC kaartje van 16GB gehaalt.
Ben voor een Duracell 16GB Class4 microSDHC gegaan. Uit benchmarks blijkt dat dit kaartje een stuk sneller dan Class 4 is, namelijk 12MB write en 20MB read. kost 35 euro.

Tip! bij Informatique hebben ze nu een aanbieding van een Dane-Elec 16GB Class 2 microSDHC voor 27 euro. Deze schijnt in reviews 6,5MB write en 20MB read te doen: productreview: Sandisk microSDHC 16GB Class 2 review door Perkouw

Weet niet of het veel uitmaakt met programma opstarten ed, maar de overdracht van bestanden gaat in elk geval lekker rap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Wat voor class is die Dane-Elec die in de aanbieding staat bij informatique.nl? En zit er een cardreader bij? Ik zie hem er niet bijstaan in de beschrijving, maar na even op google te hebben gekeken krijg ik tegenstrijdige berichten.
Als die ook class 4 is, dan koop ik die vandaag nog, anders ga ik ook voor de Duracell class 4.

[ Voor 30% gewijzigd door vinnieminnie op 07-10-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:13:
Ik heb net zoals Demon_eyez deze gekocht:
http://www.informatique.nl/137695

Hij had het een beetje uit gezocht en dit was een mooie prijs kwaliteit verhouding. Zelf ben ik ook nog aan het speuren geweest maar vind het een prima kaartje. Hieronder de post van demon_eyez:

Heb zojuist een HTC Desire HD bestelt. Gelijk ook een microSDHC kaartje van 16GB gehaalt.
Ben voor een Duracell 16GB Class4 microSDHC gegaan. Uit benchmarks blijkt dat dit kaartje een stuk sneller dan Class 4 is, namelijk 12MB write en 20MB read. kost 35 euro.

Tip! bij Informatique hebben ze nu een aanbieding van een Dane-Elec 16GB Class 2 microSDHC voor 27 euro. Deze schijnt in reviews 6,5MB write en 20MB read te doen: productreview: Sandisk microSDHC 16GB Class 2 review door Perkouw

Weet niet of het veel uitmaakt met programma opstarten ed, maar de overdracht van bestanden gaat in elk geval lekker rap
dankuwel ! :) mooie prijs voor een classe 4 kaart die zo'n snelheden haalt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Staat er toch gewoon bij? Hij is class 2, en als er niet bij staat dat er een cardreader bij zit dan zal die er waarschijnlijk niet bij zitten, hoewel er vaak wel een SD adapter bij zit. Er zijn vaak verschillende versies van hetzelfde geheugenkaartje, omdat lang niet iedereen er een geheugenkaartlezer bij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
HTCSense.com Walkthrough: http://pocketnow.com/andr...ensecom-walkthrough-video

Toch wel handige features die er in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Tsunami schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:27:
HTCSense.com Walkthrough: http://pocketnow.com/andr...ensecom-walkthrough-video

Toch wel handige features die er in zitten.
Klopt ik heb hem ook net bekeken, HTC is op moment goed bezig....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de HTC in de zon Tja.. je heb wel een mooie spiegel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:30
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:01:
Hier de HTC in de zon Tja.. je heb wel een mooie spiegel ;)

[video]
je moet er wel rekening mee houden dat het geheel zwaar overbelicht is, ik denk dat het in het echt een stuk minder erg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Ja je ziet bijvoorbeeld de stoep/straat niet eens er gefilmd wordt, 1 grote witte vlek.

En het was nog best goed te doen het navigeren als je zo naar het filmpje kijkt. Ikzelf zou hier totaal geen problemen mee hebben, ik zit toch het liefst in de schaduw, en dan kan je prima alles zien neem ik aan. En als het moet kan je navigeren pal in de zon.

Als ik mag kiezen tussen AMOLED en een degelijke behuizing, kies ik trouwens sowieso voor dat laatste.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gesproken heb ik helemaal geen hoesje ofzo voor mn telefoon maar ik zit er toch erg over te denken als ik dit scherm zo zie. Wat mooi is moet mooi blijven toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen jammer dat bij de desire HD het filmen niet zo mooi is.
Ik vind dat de lichtovergangen te grof zijn.

YouTube: Video recorded by HTC Desire HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Ik kan niet wachten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 22:05
Nasonia schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:37:
Ik was eerst erg enthousiast over de desire hd tot ik een goede vergelijking zag wat betreft contrast ratio. Op cnet asia schrijven ze dat de lagere contrast ratio niet zozeer te wijten is aan slcd maar aan de grootte van het scherm (wat ook blijkt uit de desire z die ernaast wordt afgebeeld en ook een slcd scherm heeft).
Als je naar de foto hieronder kijkt, vinden jullie het dan niet erg tegen vallen?
[afbeelding]
In onderstaand filmpje zie ik amper verschil in contrast tussen de Desire Z en de Desire HD, in het 2e filmpje zie je het verschil veel beter (pauzeer ze beiden op 13 seconden en je kan goed vergelijken). In het 2e filmpje wordt er natuurlijk niet recht gefilmd dus daar speelt de kijkhoek en de belichting zeker mee. Als je ze niet naast elkaar houdt, ga je het echt nooit merken. Beide schermen zien er voor zover ik kan zien in alle filmpjes prachtig uit.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

*O* Vandaag de DHD bestelt. *O* Wat mij opvalt is dat niemand iets zegt over de akoestische eigenschappen bij bellen, toch de primaire functie?! -O-

Zo ontbreekt ruisonderdrukking middels een tweede microfoon zoals bijv. bij de iPhone4. Mijn huidige HD2 geeft tijdens het bellen een goed geluid.

CHIP.de beoordeelt de akoestische eigenschappen vande HTC Desire als matig, ik hoop (weet het vrijwel zeker) dat dit bij de DHD beter is. :Y

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schat ik het nou goed in dat die Desire Z een ongeveer even groot scherm heeft als de iPhone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:05
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:18:
[...]

Schat ik het nou goed in dat die Desire Z een ongeveer even groot scherm heeft als de iPhone 4?
iPhone = 3.5"
DesireZ = 3.7"
DesireHD = 4.3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
JeeVee schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:13:
*O* Vandaag de DHD bestelt. *O* Wat mij opvalt is dat niemand iets zegt over de akoestische eigenschappen bij bellen, toch de primaire functie?! -O-

Zo ontbreekt ruisonderdrukking middels een tweede microfoon zoals bijv. bij de iPhone4. Mijn huidige HD2 geeft tijdens het bellen een goed geluid.

CHIP.de beoordeelt de akoestische eigenschappen vande HTC Desire als matig, ik hoop (weet het vrijwel zeker) dat dit bij de DHD beter is. :Y
De DHD heeft ook de functie ruisonderdrukking, en ik weet wel zeker dat ze akoestische eigenschappen verbeterd zijn. Ze moeten de feedback van de desire wel gebruikt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier hebben we een mooi knopje voor: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif ;)

[ Voor 86% gewijzigd door BastiaanN op 08-10-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 09:21
Reageer dan zelf ook even normaal.

[ Voor 87% gewijzigd door BastiaanN op 08-10-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
GOT is geen helpdesk, hier wordt ook eigen inzet verwacht, maar sommige vragen zijn kunnen mensen best van geirriteerd raken.
Ontopic: De schermverschillen in de filmpjes zijn toch niet al te bijster groot.

[ Voor 36% gewijzigd door BastiaanN op 08-10-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door BastiaanN op 08-10-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:39

martjah

Appel

ik ben het met Tsurani eens maar we kunnen beter ontopic blijven want dat soort mensen blijf je altijd houden.

Ik denk dat het belgeluid ook deels aan de ROM ligt, heb zelf momenteel nog een Blackstone en bij mij verschilt het heel erg per ROM die erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Mag ik van jullie weten waar jullie de DHD bestellen? Ik wil namelijk de DHD ook kopen. :D
Sorry als dit hier niet gevraagd mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:39

martjah

Appel

Sniperc schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:14:
Mag ik van jullie weten waar jullie de DHD bestellen? Ik wil namelijk de DHD ook kopen. :D
dan moet je hier zijn: [ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sniperc schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:14:
Lees de topic waarschuwing eens, hij is maar heel opvallend en blauw met rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Oke, thanks. Nogmaals sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:37
Tsurany schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:39:
[...]

ik denk dat hij het na de eerste verwijzing wel door had hoor.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsurany schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:39:
[...]

En maak jij voortaan aub even een topicreport :> we blijven daar niet op wijzen.

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 08-10-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Niemand die al een desire HD heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 14:58
yasin76 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:18:
Niemand die al een desire HD heeft?
Ik denk dat we dat dan al wisten..

De bel ging vanmorgen met een postbode, dus werd even blij, maar werd al snel teleurgesteld met alleen een (onzinnige) simkaart. :(

-Daar is dit topic niet voor overigens, iemand al weet over de ondersteuning van microSD classes? Maximaal class 6?

[ Voor 15% gewijzigd door Daikirai op 09-10-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Yah weet ik

ik heb een classe 2 16 gb kaartje. ben tevreden erover in mijn gewone desire.

Ik ben echt ongeduldig wil mijn desire hd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Update 16:13: HTC Benelux-directeur Mark Moons ontkent via Twitter dat de release in Nederland is uitegesteld en verwacht de eerste leveringen van de Desire HD volgende week. Volgens een tweet eerder deze week komt de Desire Z in de tweede helft van oktober.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt aan de HTC DESIRE HD is dat er twee verschillende kleuren zijn

Zwart
Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/news/htc_desire_hd_02.jpg

Bruin
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/HTC-Desire-HD-fbs.jpg

Dus het kan zijn dat er twee verschillende kleuren gaan komen

Ik heb nu de samsung galaxy s
maar nu wil ik de HTC desire HD halen zwart of bruin...,, word afwachten welke kleur er echt gaat komen

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Ik heb hem bij Vodafone besteld. Daar wordt aangegeven dat hij bruin is, dus het zou me verbazen als ik opeens een zwarte binnenkrijg. Andere winkels verkopen hem wel in het zwart, geloof ik.
Het ligt er dus gewoon aan waar je hem besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Zou het niet gewoon zijn dat de kleuren op de 2e foto sowieso wat lichter en minder verzadigd zijn dan op de eerste foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Dat lijkt me niet, Vodafone geeft echt de kleur "bruin" aan. Daarentegen lijkt het beeldscherm op het plaatje van de bruine DHD wel een stuk doffer dan die van de zwarte DHD.

[ Voor 4% gewijzigd door vinnieminnie op 09-10-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:57
Dit is geen huiskamer.

[ Voor 76% gewijzigd door BastiaanN op 10-10-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, wat het ook mag zijn, zwart/bruin.. beiden kleuren zijn mooi

Verder ben ik echt benieuwd hoe het beelscherm is (heb nu galaxy S en dat beeld is gewoon super)
Natuurlijk zal het beeld niet het zelfde zijn maar ik hoop wel dat het een beetje in de buurt komt

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2010 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Ik heb nog geen bruine voorbij zien komen op foto's en filmpjes. Overal kun je tevens alleen een zwarte bestellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Het contrast op het bovenste plaatje is idd pakken hoger, let vooral op de zon en de icoontjes op het scherm, de kleuren zien er onnatuurlijk uit. Mogelijks lijkt hij hierdoor gewoon zwart. Ik hoop alleszinds dat ie in het zwart komt, ookal valt het bruin best mee, zwart ligt me zowieso meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Onderste plaatje is gewoon doffer, Bovenste plaatje zie je overal.

Afbeeldingslocatie: http://www.htc.com/uploadedImages/UK/Product/HTC_Desire_HD/ksp1.jpg

Dit komt van htc.com af en is volgens mij gewoon zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het juist bruin

Dit komt van de site van HTC zelf af, dus volgens mij is het tog bruin
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/359gymo.jpg

En de zijkanten hier lijken ook gewoon bruin
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/v3o9co.jpg

Hier nog een video waar je de achterkant goed kan zien
YouTube: HTC Desire HD Overview

Dus volgens mij is het bruin

[ Voor 152% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Ik hou het dan maar op grafiet :+

Hmm, effe gegoogled en dan zie je toch wel veel bruin / zwart verhalen.

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmarena.com/showpic.php3?sImg=reviewsimg/htc-london-2010/desire-hd/gsmarena_004.jpg

[ Voor 73% gewijzigd door echthard op 10-10-2010 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 22:12

iichel

Gazoooo

Lol, de eerste is al in V&A te vinden :P

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
Pluisje89 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 02:07:
Lol, de eerste is al in V&A te vinden :P
.. Dat lijkt me een foutje.. Persoon ge DM'ed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen zegt bruin of zwart maar ik vind het het meest op grijs lijken?
Maarja verder geen probleem ik vind het een mooie kleur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Telfort site staat als kleur "Dark Chocolate", de door mij bestelde D-HD zal dus bruin zijn. Ondanks dat is de voorkant zwart, misschien dat het daarom een onduidelijkheid is in de verwijzingen op de websites ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Op de site van Hi staat bij uitvoering Bruin, dus ik denk dat hij voorlopig alleen in het bruin leverbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:01
Ik vind de gewone Desire wel mooi in het bruin, voor mij geen probleem als hij dezelfde kleur zou hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Er viel mij in deze video op dat de tekst ingezoomd wordt (eerder een soort popup krijgt @ 5:07) als je iets wil verbeteren.

http://youtu.be/8Q6wyz5DBoc

Best wel handig als je het mij vraagt!

[ Voor 8% gewijzigd door Cybergamer op 10-10-2010 13:19 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Laatst online: 10:48
Ik dacht dat alleen een zwarte versie uit zou komen.
Van de week maar even mijn bestelling controleren (ik prefereer zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

KilljoyNL schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:41:
Ik dacht dat alleen een zwarte versie uit zou komen.
Van de week maar even mijn bestelling controleren (ik prefereer zwart)
Het is Dark Chocolade. Heel erg donkerbruin/tegen het zwart aan dus. Ik vraag me af of je er veel van merkt in gebruik.

Ik vind die kleur wel mooi eigenlijk.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de hele htc introfilm eens aandachtig bekeken. Ik vind de nieuwe sense interface het wachten wel waard. Vooral het 'vooruit´ denken van google maps staat mij wel aan, ook het snelle opstarten van zowel de hd als de z is erg interessant.

Ik verheug mij er echt op om dit toestel even in de hand te houden, ben bang dat hij te groot is (naar mijn mening) en dat ik dan toch voor de z zal kiezen. Maar ik kan haast niet wachten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag jongens, (m.b.t. het nieuws over android 3)

als ik straks een Desire HD neem, zal die dan android 3, en de spellen die daarop komen, goed kunnen draaien?

ik speel namelijk graag games onderweg, moet ik dan wachten op een android 3 telefoon?

b.v.d.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Ik denk dat hij het wel zal kunnen draaien, maar als je nog even wacht op een android 3 telefoon zal die de spellen ongetwijfeld beter kunnen draaien. Echter, als je dan nog een tijdje wacht, dan draait die telefoon de spellen natuurlijk nog veel beter.
Oftewel, als je nu behoefte hebt aan een telefoon, koop dat de DHD. Zo niet, wacht dan tot je er wel behoefte aan hebt. Je kan altijd wel wachten totdat er een beter model uitkomt, maar dan blijf je wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe lang denken jullie dat het duurt voor android 3? half jaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:05:
hoe lang denken jullie dat het duurt voor android 3? half jaartje?
Ergens gelezen dat het rond 15-10-10 wordt aangekondigd, in November uit wordt gegeven en voor Kerstmis de eerste 3.0 phone komt.

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reiniertjuhhh schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 18:27:
[...]

Ergens gelezen dat het rond 15-10-10 wordt aangekondigd, in November uit wordt gegeven en voor Kerstmis de eerste 3.0 phone komt.
Ik denk zelf dat 3.0 ook voor DHD komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

oef, dan wacht ik het nog even af, bedankt man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:50
is er al wat meer duidelijk over de abonnementskosten? ik zit volgens mij net als denk ik veel andere tweakers het liefst niet langer dan een jaar aan een abonnement..... helaas heeft gsmweb nog geen info over de desire hd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
[...]

Dat lijkt me wel erg optimistisch. Ook moet je er rekening mee houden dat Europa hierin hoogstwaarschijnlijk (zoals altijd), aardig achter zal lopen.

Ik zou er iig niet op wachten. Ik denk persoonlijk Q2 2011 op zijn vroegst hier in Europa (dan heb ik het over de release van een daadwerkelijk toestel met Gingerbread)..

[ Voor 7% gewijzigd door AmonTobin op 10-10-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
P-Nut schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 21:02:
is er al wat meer duidelijk over de abonnementskosten? ik zit volgens mij net als denk ik veel andere tweakers het liefst niet langer dan een jaar aan een abonnement..... helaas heeft gsmweb nog geen info over de desire hd :(
http://tweakers.net/price.../htc-desire-hd-zwart.html & [ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 03:32
Dit lijkt toch al goed nieuws in verband met het touchscreen (denk niet dat het al gepost geweest is). De Desire HD lijkt echte multitouch ondersteuning te hebben, in tegenstelling tot de Desire en Nexus One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Silencer schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:42:
Dit lijkt toch al goed nieuws in verband met het touchscreen (denk niet dat het al gepost geweest is). De Desire HD lijkt echte multitouch ondersteuning te hebben, in tegenstelling tot de Desire en Nexus One.
De G2/Desire Z heeft ook goede multitouch, dus ik neem aan dat ze daar bij de Desire HD ook wel aandacht aan besteed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 09:16
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:51:
[...]

De G2/Desire Z heeft ook goede multitouch, dus ik neem aan dat ze daar bij de Desire HD ook wel aandacht aan besteed hebben.
Misschien dat dit je vraag beantwoord :*) :
YouTube: HTC Desire HD Multitouch Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste unboxing video is er ! :)
Het is wel nog niet definitieve uiterlijk van het pakketje maar toch

YouTube: HTC Desire HD unboxing & first boot - [HD - First unboxing ever]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:50
wat een goedkope doos en verpakking.. touch hd wel ff wat beter... of is dit alleen de HTC CORP verpakking rofl

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

philipperosier schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:02:
wat een goedkope doos en verpakking.. touch hd wel ff wat beter... of is dit alleen de HTC CORP verpakking rofl
Of je leest het bericht boven je helemaal? :X

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:31
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:14:
eerste unboxing video is er ! :)
Het is wel nog niet definitieve uiterlijk van het pakketje maar toch

YouTube: HTC Desire HD unboxing & first boot - [HD - First unboxing ever]
Bedankt voor het filmpje, er staat wel mooi HTC Confidential in het display 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:50
The_Worst schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:07:
[...]

Of je leest het bericht boven je helemaal? :X
Oops, ja sry, te nieuwsgierig :+

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
HTC Desire HD camera: HD videos and 8 MP photos

Hier een filmpje van hetzelfde channel. Na de unboxing nu ook foto en film materiaal van de Desire HD :9~

[ Voor 18% gewijzigd door FurY_84 op 11-10-2010 14:52 . Reden: netjes naampje erin :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
FurY_84 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:34:
HTC Desire HD camera: HD videos and 8 MP photos

Hier een filmpje van hetzelfde channel. Na de unboxing nu ook foto en film materiaal van de Desire HD :9~
Kijk eindelijk echte video's geschoten met de Desire HD, vind het jammer dat op de eerste post nog steeds video's staan die allen zijn geschoten met de HTC Desire in HD kwaliteit (niet de HTC Desire HD!), waarbij er totaal geen stabilizing is! Maar dit was al eerder verteld... (van mij mogen ze van de TS weg).

Verder een mooie telefoon,
Alleen:
- beveiliging op /system etc (HTC G2 is ook nog niet gekraakt)
- batterij nog minder zwaar!
En non important:
- jammer dat de flitser geen XENON o.i.d. is, maar DUAL LED
- speaker kwaliteit van HTC
- scherm geen AMOLed maar SLCD

En dan kan je zeggen, het zijn extra's, tja maar voor dat geld verwacht ik eigenlijk high end (ok AMOLed vs SLCD is een kwestie van smaak)
- speaker(phone) van HTC het geluid daarvan is altijd ronduit slecht (neem de Motorola Milestone, die produceerd nog beter geluid als een laptop)
- Met dual led flitsers kun je tot zeker 1 meter voor je fotograferen... super handig voor eigenlijk best weinig situaties (laat het dan weg)
- Batterij... tja ik moet horen hoe lang andere mensen het hiermee uithouden... het hoeft uiteraard niets te zeggen, de nieuwe 45nm chipset zal b.v. ook een beetje energie ontzien, we shall see

Waarom ik toch kies voor de HTC? Tenminste, als de beveiliging er vanaf is... Omdat ik een tweaker ben en ik wil updaten! Mijn huidige Motorola Milestone is nog niet gekraakt (is een tandje erger beveiligd als HTC) en dat zuigt, tuurlijk kan ik met kernel modules de boel nog enigszins verbouwen en kan je zelfs Android 2.2 op een oudere kernel laten draaien, maar dat is zeker niet iets wat je wil...

Ik ga er vanuit dat de HTC binnen redelijke tijd ontdaan is van de NAND (secuflag) beveiliging, zoals dit ook al gedaan is bij de HTC Desire. Verder wordt het hardware toetsenbord steeds minder een must voor mij (vooral door het steeds groter wordende schermoppervlak waardoor je eindelijk wel gebruik kan maken van het toetsenbord onscreen).

Niet te boos worden op mn post :X ik weet dat jullie allen met smacht wachten op deze telefoon, maar een beetje discussie is toch ook niet mis ;)

[ Voor 11% gewijzigd door XiniX88 op 11-10-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Laatst online: 10:48
Xinix, je hebt zeker een paar goede punten.
Maar hoe is de telefoon dan beveiligd? Je kan toch op Android alles wat je kan vinden en programmeren toch gewoon draaien op de gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk prefereer is SLCD boven AMOLED, van wat ik tot nu toe gezien heb. Ik hou me veel bezig met grafisch werk en zie liever correcte kleuren, dan oververzadigde ' WOW!' kleuren, die soms pijn aan je ogen doen. Als je ze naast elkaar ziet liggen snap ik wel waarom de consument voor AMOLED kiest, maar op termijn gaat het bij sommige mensen toch frustreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:05
Camacha: ook niet vergeten dat SLCD een stuk scherper is dan AMOLED (google maar eens op pentile matrix).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:38:
Persoonlijk prefereer is SLCD boven AMOLED, van wat ik tot nu toe gezien heb. Ik hou me veel bezig met grafisch werk en zie liever correcte kleuren, dan oververzadigde ' WOW!' kleuren, die soms pijn aan je ogen doen. Als je ze naast elkaar ziet liggen snap ik wel waarom de consument voor AMOLED kiest, maar op termijn gaat het bij sommige mensen toch frustreren.
Ga ik volledig met akkoord. Vooral als je veel films kijkt, zie je toch liever natuurlijke kleuren dan van die felle, onnatuurlijke kleuren... en dat is toch iets wat ik geregeld ga doen op de DHD. Voor gewoon gebruik is AMOLED mss net iets beter, maar mocht ik kunnen kiezen zou ik toch ook voor SLCD gaan denk ik.

Ik vind de filmpjes gemaakt met de DHD toch behoorlijk tegenvallen, maar had om eerlijk te zijn niet veel anders verwacht. Het corrigeren van de lichtinval neemt toch heel wat tijd in beslag en buiten de resolutie komt er niet veel HD aan te pas. Nuja, dit is waarschijnlijk één van de zaken die ik het minste zal gebruiken. De foto 's vallen dan wel weer goed mee imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
KilljoyNL, HTC Desire HD maakt gebruik van de SecuFlag protectie, dit houd in dat het bijvoorbeeld op partitieniveau delen op ReadOnly kan zetten, modificaties gedaan aan /system worden nooit naar de partitie geschreven.

Wat meer in detail, in het Radio NVRAM staat welke partities op read-only moeten, iets waar je totaal niet bij kan, gelukkig accessed HBOOT het NVRAM om te kijken welke partities er uiteindelijk op read-only moeten komen. Een aanpassing aan HBOOT (wat wel kan worden veranderd) kan er voor zorgen dat je wel op elke partitie kan schrijven.

Dit is echter de beveiliging zoals die is aangetroffen op de HTC Desire, HTC heeft minimaal deze beveiliging in stand gehouden (en misschien extra beveiliging toegevoegd, who knows).

Kraken hiervan is dus "redelijk eenvoudig". (Motorola Milestone daarentegen is beveiligd vanaf hardware niveau, en is dus niet te kraken, HTC heeft voorlopig nog bij voorgangers gekozen voor een softwarematige vergrendeling).

Bron beveiliging HTC Desire
Motorola milestone beveiliging

----------------------

AMOLED vs SLCD, de kleuren van b.v. de samsung galaxy waren ook compleet opgeblazen, kan helaas die bron niet meer vinden, dus opzich heb je helemaal gelijk. Had er niet over moeten beginnen, AMOLED deelt inderdaad pixels (tenminste mits in Pentile matrix):
Afbeeldingslocatie: http://blog.javia.org/wp-content/uploads/samsung_oled_pentile_matrix_comparison.jpg

Dus opzich, SLCD wint het zeker in een groot aantal opzichten :)

----------------------

Over het filmpje, de image stabilizing werkt toch zeer goed, vergelijk ze met de TS, van de HTC Desire (NIET HD) en je ziet dat deze HD versie het toch een stuk beter doet. Verder kan je inderdaad niet de hoofdprijs verwachten van een mobiel, maar ik vind de camera toch zeker wel op orde.

Vooral bij het filmen in de auto vind ik dat hij het zeer goed staande houd (kwaliteit is inderdaad veel lager, maar dat komt door de grote mate van verandering in beeld), neem het eerste rustige deel van de film en zie dat daar de kwaliteit hoger ligt.

[ Voor 31% gewijzigd door XiniX88 op 11-10-2010 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

AmonTobin schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 21:06:
[...]

Dat lijkt me wel erg optimistisch. Ook moet je er rekening mee houden dat Europa hierin hoogstwaarschijnlijk (zoals altijd), aardig achter zal lopen.

Ik zou er iig niet op wachten. Ik denk persoonlijk Q2 2011 op zijn vroegst hier in Europa (dan heb ik het over de release van een daadwerkelijk toestel met Gingerbread)..
In ieder geval is meestal op XDA al een ROM te vinden voor bijna elke kansmakende telefoon voor 3.0 tegen de tijd dat gingerbread is uitgekomen, dus ik hoop dat ik voor kerst wel 3.0 op mijn HD2 heb..

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XiniX88 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:41:
- speaker(phone) van HTC het geluid daarvan is altijd ronduit slecht
Hoe kom je daar bij ? Het geluid van de Desire-HD is ontwikkeld samen met de experts van Dolby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:45:
[...]

Hoe kom je daar bij ? Het geluid van de Desire-HD is ontwikkeld samen met de experts van Dolby
Toch blijft het maar een heel klein speakertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:10

Hoite

Goed verhaal

[...]

Geluidskwaliteit is heel wat anders dan wat er uit het ingebouwde mini-speakertje komt.
Uiteraard is het beter als je een koptelefoon aansluit in plaats van muziek over de speaker te luisteren.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

[...]

Lees dit eens even goed door.

Voor het geval dat je het mist:
Ook is de Dolby-standaard SRS toegevoegd: HTC heeft een licentie op deze speciaal voor smartphones ontwikkelde technologie aangeschaft. Het Dolby-geluid komt niet uit de luidspreker, die overigens vrij gemiddeld presteert, maar wel uit de headset.

[ Voor 28% gewijzigd door Ra5a op 11-10-2010 20:02 ]

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

nieuws: Google-topman: Android 3.0 is gericht op casual gaming

android 3.0 wordt volgende maand aangekondigd staat er in het artikel.

dus als we gaan speculeren: november android 3.0, begin december op de nexus one en in januari/februari bv op de desire hd als HTC wat werk er van maakt. En dan natuurlijk in februari op de beurs in barcelona een android 3,0 toestel zoals er dit jaar android 2,1 toestellen werden aangekondigd: desire/legend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Reiniertjuhhh schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:11:
[...]

In ieder geval is meestal op XDA al een ROM te vinden voor bijna elke kansmakende telefoon voor 3.0 tegen de tijd dat gingerbread is uitgekomen, dus ik hoop dat ik voor kerst wel 3.0 op mijn HD2 heb..
Op je HD2? Desire HD bedoel je, neem ik aan? Het zou mooi zijn idd, maar ik geloof er niet in.

Trouwens, is er nu al duidelijkheid over wanneer dit toestel hier uitkomt? Eerst was er een delay, waarop ik vorige week nog las dat er geen sprake was van een delay, maar vervolgens zie ik bij diverse winkels een verwachte releasedatum van 8 november?!

Ik snap er niets meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 15-09 21:23
AmonTobin schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:27:
[...]

Trouwens, is er nu al duidelijkheid over wanneer dit toestel hier uitkomt? Eerst was er een delay, waarop ik vorige week nog las dat er geen sprake was van een delay, maar vervolgens zie ik bij diverse winkels een verwachte releasedatum van 8 november?!

Ik snap er niets meer van.
Zie [ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

p.s. a.s. donderdag krijgt vodafone het toestel geleverd......

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Bullet NL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:38:
[...]

Zie [ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

p.s. a.s. donderdag krijgt vodafone het toestel geleverd......
Thanks, heb 'm meteen maar bij Vodafone besteld. Ik zit al zo lang te tobben voor welk toestel ik zal gaan (zit nu nog met mijn Iphone 2g die ik al 3 jaar heb), nu maar eindelijk 's de knoop doorgehakt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmonTobin schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:47:
[...]

Thanks, heb 'm meteen maar bij Vodafone besteld. Ik zit al zo lang te tobben voor welk toestel ik zal gaan (zit nu nog met mijn Iphone 2g die ik al 3 jaar heb), nu maar eindelijk 's de knoop doorgehakt! :)
Haha, same here. Ook al 3 jaar op een Iphone 2g en vanavond overstag gegaan. Nog even gewacht op de WP7-presentatie vandaag, maar wat mij betreft nu nog teveel onzekerheid.

Nu maar afwachten :)
Pagina: 1 ... 7 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.

[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Accessoires mogen hier