Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 03:32
Is niet echt een betrouwbaar benchmark programma en de stock performance van de GS is echt een stuk minder. Als je kijkt naar raw power merk je:

CPU floating point performance = Snapdragon > Hummingbird
CPU integer performance = Hummingbird > Snapdragon
GPU opengl performance = Hummingbird > Snapdragon
Android 2.2 JIT performance = Snapdragon > Hummingbird

Volgens mij zijn het beide krachtige SoC's, gewoon kiezen op wat voor jou belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Weet iemand trouwens of er een microSD kaartje wordt meegeleverd met de Desire HD?
Lees verschillende verhalen op de verschillende verkoopsites. Bij de een staat er niks over. De ander heeft het over een 4GB kaartje..

Wie weet hoe dit zit?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:49
Gisteren mijn HTC Desire HD gepreorderd bij Smartphoneshop.nl. Krijg net een mailtje dat de verwachtr leveringsdatum is veranderd van 08-10-2010 naar 15-10-2010.
Meer mensen die dit hebben?

Zal eens een mail sturen wat de oorzaak hiervan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenC87 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:13:
Gisteren mijn HTC Desire HD gepreorderd bij Smartphoneshop.nl. Krijg net een mailtje dat de verwachtr leveringsdatum is veranderd van 08-10-2010 naar 15-10-2010.

Zie levertijden topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
babyxl schreef op maandag 27 september 2010 @ 01:29:
[...]

Desire HD! Waarom?

Lees de topics van beide toestellen maar eens door :)
Wat een vaag antwoord .. De SGS is al uit en dus vind je in dat topic ook veel over de rpoblemen die het toestel heeft .. De HD is niet uit dus zijn er ook nog geen problemen bekend ... Het lijkt me dat als je een weloverwogen beslissing wilt maken ( en je twijfelt tussen de sgs en de desire HD) je zult moeten wachten totdat het toestel uit is en de eerste echte gebruikerservaringen op de fora veerschijnen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-10 18:50
CLB schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:16:
[...]
Maar dat is bij lange na geen Xenon-verlichting ;)
De N95 heeft toch ook geen Xenon? Volgens deze specs heeft hij gewoon LED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om maar weer ff naar de origine van dit draadje te gaan...
Iemand ergens een duchtige sceenprotector gespot voor mijn aankomende dhd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-09 10:10
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:04:
Om maar weer ff naar de origine van dit draadje te gaan...
Iemand ergens een duchtige sceenprotector gespot voor mijn aankomende dhd?
Nog niet gespot, maar omdat de schermgrootte gelijk is, kun je misschien ook wel screenprotectors van de HTC HD2 gebruiken. Ben er niet zeker van natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanPC schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:40:
[...]
Nog niet gespot, maar omdat de schermgrootte gelijk is, kun je misschien ook wel screenprotectors van de HTC HD2 gebruiken. Ben er niet zeker van natuurlijk.
Heeft de HD2 niet 'echte' knopjes itt de Desire HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:07
Waarom zit er zo'n kleine accu in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou zeggen bel HTC eens.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:07
Oké, ga ik doen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:45

Totaalgeflipt

De enige echte

JeroenC87 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:13:

Kreeg net ook te horen van de winkel waar ik hem heb gepreordered dat hij geleverd gaat worden op 05-11-2010
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niets vinden over uitvoeringen van de Desire HD. Betekent dit dat de HTC desire HD alleen in zwart wordt uitgevoerd of ook in (urban) bruin zoals bij de desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Totaalgeflipt meer info @ [ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Laatst online: 03-10 16:22
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:24:
Ik kan niets vinden over uitvoeringen van de Desire HD. Betekent dit dat de HTC desire HD alleen in zwart wordt uitgevoerd of ook in (urban) bruin zoals bij de desire?
Ik hoop persoonlijk niet in bruin, maar dat is mijn smaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

zie ik het goed dat deze geen "muis" heeft (trackball)? Misschien is het de tweaker in mij die zich nu afvraagd hoe de recovery gaat werken (wat zodra de HD geroot is vanzelf erg belangrijk wordt)

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 13:47

martjah

Appel

even een vraagje.

ik ga dus ook de Desire HD halen en 4gb is zeker te weinig. Nu zit ik in de situatie dat ik mijn 8gb doorverkoop aan mijn ouders en ik dus een grotere kan halen.
Nu is mijn vraag, welke class zal je minimaal nodig hebben? Als hij 720p opneemt, zou een class 2 kaartje dit bij kunnen houden?
Of raden jullie een class 4/6 aan zodat alles sneller start (merkbaar?)

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 07:41
martjah schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:57:
even een vraagje.

ik ga dus ook de Desire HD halen en 4gb is zeker te weinig. Nu zit ik in de situatie dat ik mijn 8gb doorverkoop aan mijn ouders en ik dus een grotere kan halen.
Nu is mijn vraag, welke class zal je minimaal nodig hebben? Als hij 720p opneemt, zou een class 2 kaartje dit bij kunnen houden?
Dit lijkt me meer een vraag voor een geheugenkaart topic, maar telefoons kunnen meestal tot maximaal class 4 geheugenkaarten effectief gebruik maken. Ik merkte zelf in het algemeen al wel een verschil tussen een Class 2 en Class 4 geheugenkaart in mijn Nexus.

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
LightYears schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:16:
zie ik het goed dat deze geen "muis" heeft (trackball)? Misschien is het de tweaker in mij die zich nu afvraagd hoe de recovery gaat werken (wat zodra de HD geroot is vanzelf erg belangrijk wordt)
Haha goeie! ik gok op up down knoppen in het beeld.. of werkt de touchscreen neit in recovery ofzo?? Anders wordt het waarschijnlijk omlaag met bel knop omhoog met menu ofzo

• KilljoyNL
Zit er niet zo een kleine trackpad op zoals op de Blackberry Bold 9700??
Ik dacht dat op de foto te zien.

Edit: nog een keer gekeken, zit er niet op, zal wel met een ander in mijn hoofd gezeten hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door KilljoyNL op 29-09-2010 12:00 ]

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
LightYears schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:16:
Ehm, net zoals bij de Touch HD: Gewoon met volumeknop en aan/uit knop..

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik ben ook geinteresseerd in de HTC Desire HD en kijk ook naar de Samsung Galaxy S en nu zie ik dat de Galaxy ook Matroska video (.MKV) en FLAC kan afspelen. Dit kan de Desire HD geloof ik (standaard) niet. Ik heb op mijn NAS namelijk nogal wat FLAC en MKV files staan en het zou leuk zijn als ik dat kan afspelen of streamen naar mijn phone.

1. Is het straks toch mogelijk om op de Desire HD FLAC af te spelen/streamen? (bijvoorbeeld door het installeren van een player die dat wel kan, lijkt me wel toch?)

2. Zelfde vraag voor het afspelen van MKV op de Desire HD en zal dat dan net zo soepel gaan als op de Galaxy? (ervan uitgaande dat de Galaxy native MKV support heeft, is dat echt zo?)

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 11:50
remotehost schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:00:
Ik ben ook geinteresseerd in de HTC Desire HD en kijk ook naar de Samsung Galaxy S en nu zie ik dat de Galaxy ook Matroska video (.MKV) en FLAC kan afspelen. Dit kan de Desire HD geloof ik (standaard) niet. Ik heb op mijn NAS namelijk nogal wat FLAC en MKV files staan en het zou leuk zijn als ik dat kan afspelen of streamen naar mijn phone.

1. Is het straks toch mogelijk om op de Desire HD FLAC af te spelen/streamen? (bijvoorbeeld door het installeren van een player die dat wel kan, lijkt me wel toch?)

2. Zelfde vraag voor het afspelen van MKV op de Desire HD en zal dat dan net zo soepel gaan als op de Galaxy? (ervan uitgaande dat de Galaxy native MKV support heeft, is dat echt zo?)
mkv is toch alleen een container? Geen idee of de Desire HD het kan afspelen. De CPU is ongeveer gelijk, dus ik denk van wel. Maar welke app dit kan? Dan moet je in het android app forum zijn denk ik.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
Zowel de Galaxy als de Desire HD kunnen geen MKV containers afspelen....

Cogitationis poenam nemo patitur

• Mouki_9
  • Laatst online: 23:42
Bullet NL schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:10:
Zowel de Galaxy als de Desire HD kunnen geen MKV containers afspelen....
beide kunnen dat toch met rockplayer?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

• Cobiwan
  • Niet online
Mouki_9 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:36:
[...]

Niet snel denk ik, bij HTC Desire gaat het niet bepaald lekker en zoveel sneller zijn die andere toch ook niet?

• Mouki_9
Sj44k13 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:50:
[...]

Niet snel denk ik, bij HTC Desire gaat het niet bepaald lekker en zoveel sneller zijn die andere toch ook niet?
het niet kunnen afspelen is iets anders dan het niet snel kunnen afspelen :D

• Bullet NL
  • Laatst online: 05-10 22:04
Mouki_9 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:36:
[...]

Waar ik op doel is hardware ondersteuning, d.m.v. software decodering is natuurlijk erg veel mogelijk, maar het is verre van ideaal....

De beste manier is een MKV om zetten naar een MPEG4 bestand, met de juiste resolutie voor een smartphone...

Cogitationis poenam nemo patitur

• PizzaMan79
  • Laatst online: 24-09 11:27
Flogging Hank schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:27:
Haha goeie! ik gok op up down knoppen in het beeld.. of werkt de touchscreen neit in recovery ofzo?? Anders wordt het waarschijnlijk omlaag met bel knop omhoog met menu ofzo
Touch HD gebruikt volume-down.

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:18
Hier nog een filmpje waar men dieper ingaat op de nieuwe Sense van HTC (D-HD rom op EVO 4G):

Dit ziet er toch echt wel een plezier uit om mee te werken.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Verwijderd

FOK dat is ruig 8) Ik ga nog 2 weken fulltime nodig hebben om dat allemaal uit te vogelen en in te stellen :D

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
martjah schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:57:
even een vraagje.

Heb zojuist een HTC Desire HD bestelt. Gelijk ook een microSDHC kaartje van 16GB gehaalt.
Ben voor een Duracell 16GB Class4 microSDHC gegaan. Uit benchmarks blijkt dat dit kaartje een stuk sneller dan Class 4 is, namelijk 12MB write en 20MB read. kost 35 euro.

Tip! bij Informatique hebben ze nu een aanbieding van een Dane-Elec 16GB Class 2 microSDHC voor 27 euro. Deze schijnt in reviews 6,5MB write en 20MB read te doen: productreview: Sandisk microSDHC 16GB Class 2 review door Perkouw

Weet niet of het veel uitmaakt met programma opstarten ed, maar de overdracht van bestanden gaat in elk geval lekker rap :)

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Demon_Eyez schreef op donderdag 30 september 2010 @ 07:49:
[...]

Heb zojuist een HTC Desire HD bestelt. Gelijk ook een microSDHC kaartje van 16GB gehaalt.
Ben voor een Duracell 16GB Class4 microSDHC gegaan. Uit benchmarks blijkt dat dit kaartje een stuk sneller dan Class 4 is, namelijk 12MB write en 20MB read. kost 35 euro.

Tip! bij Informatique hebben ze nu een aanbieding van een Dane-Elec 16GB Class 2 microSDHC voor 27 euro. Deze schijnt in reviews 6,5MB write en 20MB read te doen: productreview: Sandisk microSDHC 16GB Class 2 review door Perkouw

Weet niet of het veel uitmaakt met programma opstarten ed, maar de overdracht van bestanden gaat in elk geval lekker rap :)
Waar heb je die Duracell gekocht dan?

Verwijderd

Ik ben zelf ook aan het kijken naar een microSDHC kaartje van 16 of 32 gig.

Vind de aanduiding van de snelheden erg slecht op de websites van winkeliers. Ik wil 30 a 40 euri uitgeven dus het zal wel een 16 gig worden.

Kan iemand mij vertellen of het erg belangrijk is om bv een class 4 of een class 6 te nemen?

• Demon_Eyez
Ook bij Informatique, is dus Class 4. maar bij de specs staat read tot 20MB/s en write tot 20MB/s :D
Zal wel lager zijn uiteraard (zoals in die bench , maar in elk geval een stuk hoger dan de 4MB/s die Class 4 voorschrijft, en dat voor een erg voordelige prijs :)
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:43:
Ik ben zelf ook aan het kijken naar een microSDHC kaartje van 16 of 32 gig.

Vind de aanduiding van de snelheden erg slecht op de websites van winkeliers. Ik wil 30 a 40 euri uitgeven dus het zal wel een 16 gig worden.

Kan iemand mij vertellen of het erg belangrijk is om bv een class 4 of een class 6 te nemen?
Belangrijk om te beseffen is dat de Class aanduiding veelal niet veel zegt over de uiteindelijke prestaties. Class 2 moet bijvoorbeeld minimaal 2MB/s, Class 4 minimaal 4MB/s enz. Daar wordt behoorlijk vanaf geweken door de vele fabrikanten

Class 6 is zelfs mischien beetje overkill, maar nog veel belangrijker, zonde van je geld!
Google voor reviews, roundups en user experiences waar men de kaart test.
Circuleren een aantal kaarten die Class 4 zijn , maar (veel) hoger presteren (de 16GB modellen van enkele PNY, SanDisk, Duracel, Dane-Elec, Toshiba) op Class 8/10 niveau
Ben zelf een halve dag bezig geweest met reviews zoeken, kost wat moeite maar het is te vinden :)

[ Voor 83% gewijzigd door Demon_Eyez op 30-09-2010 10:09 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

• Vendrom
  • Laatst online: 05-10 10:46
Demon_Eyez schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:46:
[...]

Ook bij Informatique, is dus Class 4. maar bij de specs staat read tot 20MB/s en write tot 20MB/s :D
Zal wel lager zijn uiteraard, maar in elk geval een stuk hoger dan de 4MB/s die Class 4 voorschrijft, en dat voor een erg voordelige prijs :)
ik neem aan dat je class 2 bedoelde? :)

• Demon_Eyez
Vendrom schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:08:
ik neem aan dat je class 2 bedoelde? :)
Nee, ik bedoel Class 4 voor Duracell 16GB Micro SD Class 4: http://www.informatique.nl/137695
*Minimale snelheid: Class 4 / 4MB/s - 26x
*Schrijf snelheid: tot 20MB -> real life 12MB/s
*Lees snelheid: tot 20MB/s -> real Life 20MB/s

De 8GB Micro SD Class 4 uitvoering doet zelfs 20MB/s schrijf en lees 25MB/s :P

Om even een idee te geven hoe erg het varieert:
http://www.tomshardware.c...e-Transfer-Rates,864.html

Staar je niet blind op de xxx.X rating. (X staat voor 1.2 Mbit/s, oftewel de eerste CD-Rom 1x speed)
Veel fabrikanten gebruiken de Maximum Read snelheid als rating, die je eigenlijk met een korrel zout kan nemen:

Hier een tabel met Class en Rating gebasseerd op minimale transfer (write) rate:
Rating Wr (Mbit/s) Wr (MB/s) = Class

6×-----------------7.2
10×--------------12.0
13×--------------16.0------------2
26×--------------32.0------------4
32×--------------38.4------------5
40×--------------48.0------------6
66×--------------80.0----------10
100×----------120.0----------15
133×----------160.0----------20
150×----------180.0----------22
200×----------240.0----------30
266×----------320.0----------40
300×----------360.0----------45

Bedenk met me net dat denk ik aardig offtopic ben gegaan. Als mensen nog vragen hebben kan je me een PM sturen :)
Of wellicht dat er een apart topic wordt geopend.

[ Voor 59% gewijzigd door Demon_Eyez op 30-09-2010 11:41 ]

• Largamelion
Omtrent de snelle opstarttijd:
Een andere noviteit is de Ready Boost-functionaliteit die nagenoeg het zelfde werkt als die van BlackBerry-smartphones. De telefoon zal zodra hij uitgezet wordt een gedeelte van zijn systeem wegschrijven in het ram-geheugen en zal hierdoor nog een klein beetje stroom verbruiken. Zodra hij weer aangezet wordt dan heeft hij slechts tien seconden nodig om op te starten. Mocht je echter de batterij eruit trekken dan heeft hij de normale opstarttijd zoals elk andere telefoon.

Verwijderd

Demon_Eyez schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:15:
[...]

Nee, ik bedoel Class 4 voor Duracell 16GB Micro SD Class 4: http://www.informatique.nl/137695
*Minimale snelheid: Class 4 / 4MB/s - 26x
*Schrijf snelheid: tot 20MB -> real life 12MB/s
*Lees snelheid: tot 20MB/s -> real Life 20MB/s

De 8GB Micro SD Class 4 uitvoering doet zelfs 20MB/s schrijf en lees 25MB/s :P

[..]
Deze snelheden haal je volgens mij niet als je het sdkaartje in je telefoon gebruikt om mee weg te schrijven en te lezen. Deze snelheden zouden realistisch kunnen zijn als je ze met een cardreader aan/in je pc hangt. Volgens mij komt dat door de beperking van de usb-chip in de telefoon?!

• Mr. Awesome
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Misschien is ie al voorbij gekomen en heb ik hem over het hoofd gezien, maar hier een filmpje waarin de Desire HD met de iPhone 4 wordt vergeleken qua opstartsnelheid.

Edit: Ah, dit is dus die Ready Boost-feature uit Largamelion in "HTC Desire HD"

[ Voor 19% gewijzigd door Mr. Awesome op 30-09-2010 16:40 ]

• Mouki_9
hyptonize schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:38:
Misschien is ie al voorbij gekomen en heb ik hem over het hoofd gezien, maar hier een filmpje waarin de Desire HD met de iPhone 4 wordt vergeleken qua opstartsnelheid.

[video]

Edit: Ah, dit is dus die Ready Boost-feature uit Largamelion in "HTC Desire HD"
FP zeker niet bekeken?

• remotehost
  • Niet online
Bedankt nog voor die info over RockPlayer, inmiddels weet ik genoeg ... die Galaxy kan de pot op, heeft niet eens een flitser, ik ga voor de Desire HD. Wat een ding!

• Mr. Awesome
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

markclausing schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:02:
Een erg mooie telefoon. Vooral de software spreekt me erg aan in vergelijking met mijn Galaxy S.

Heeft de Desire HD ook een notification LED?
heeft iemand hier al duidelijkheid op?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-10 17:36
aardbeix15 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:25:
[...]

heeft iemand hier al duidelijkheid op?
Volgens mij wel ja als je goed kijkt op de foto's van de TS dan zie je rechts van de speaker een "klein lampje" zitten. Lijkt mij dat dit de Notfication LED is.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Verwijderd

of is dat de lichtsensor

edit:

http://www.belnu.nl/pva433/htc/desire-hd.html

HTC Desire HD + Multimediapack: Jabra Chill Stereo Headset + Avatar

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2010 20:31 ]

• wout1976
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-08-2024
Sorry hoor maar die lui van belnu.nl weten niet waar ze over praten.
Op de site staat:

''Nu met gratis Google Maps navigatie".

Wat een onzin zeg. Die is altijd al gratis geweest!
-1 voor belnu.nl
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:02:
of is dat de lichtsensor

edit:

http://www.belnu.nl/pva433/htc/desire-hd.html

HTC Desire HD + Multimediapack: Jabra Chill Stereo Headset + Avatar

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Lcount schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:38:
[...]

Volgens mij wel ja als je goed kijkt op de foto's van de TS dan zie je rechts van de speaker een "klein lampje" zitten. Lijkt mij dat dit de Notfication LED is.
dat lijkt me ook eerder de lichtsensor. Ik moet je zeggen dat ik erg verkocht ben aan mijn gloeiende bolletje op mijn Hero. Graag zie ik ook weer zoiets vergelijkbaars op de HTC DHD, dan kan je tenminste in een vergadering in je ooghoek zien of het de moeite waard is je mobiel te bekijken :P

a ik zie in de eerste video hier: http://www.htcdesire-hd.com/htc-desire-hd-video/ vanaf 1:20
een groen ledjes knipperen (omdat er een agenda reminder op de statusbalk staat denk ik) rechts van de luidspreker voor. Het is minder sjiek dan mijn knobbeltje van de Hero maar het is wel een notification LED.

[ Voor 20% gewijzigd door aardbeix15 op 30-09-2010 21:10 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• FloggingHank
  • Laatst online: 27-07 17:43
Mss off topic maar ik kwam er vandaag achter dat de DZ een oplichtende ring heeft rondom de trackpad :o ala de hero dus (zelfde zachte, witte licht)

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
aardbeix15 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:06:
[...]

a ik zie in de eerste video hier: http://www.htcdesire-hd.com/htc-desire-hd-video/ vanaf 1:20
een groen ledjes knipperen (omdat er een agenda reminder op de statusbalk staat denk ik) rechts van de luidspreker voor. Het is minder sjiek dan mijn knobbeltje van de Hero maar het is wel een notification LED.
Ik zie toch echt een lichtje knipperen aan de linkerkant.

Zie de Hands on van Phandroid in de TS.
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/1zc1o5w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
*weg*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 01-10-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wout1976 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:43:
Sorry hoor maar die lui van belnu.nl weten niet waar ze over praten.
Op de site staat:

''Nu met gratis Google Maps navigatie".

Wat een onzin zeg. Die is altijd al gratis geweest!
-1 voor belnu.nl
[...]
Niet in het buitenland en dat is hij nu wel met HTC's maps idee.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 01-10-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 01-10-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:39:
Niet in het buitenland en dat is hij nu wel met HTC's maps idee.
HTC Maps is geen Google Maps ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
*weg* lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 01-10-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige kans dat deze net zoals de Samsung Galaxy S gaat dalen tot onder de 500 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:38:
Enige kans dat deze net zoals de Samsung Galaxy S gaat dalen tot onder de 500 euro?
Hij is nog niet eens uitgebracht? Is de SGS ook voordat hij was uitgebracht al gedaald in prijs? Lijkt me sterk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:55:
[...]

HTC Maps is geen Google Maps ;)
Niet? Dacht dat de bron materiaal gewoon Google Maps was, met dan hun eigen sausje. Kaart informatie met POI's wel van Google of dat ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:26
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:38:
Tuurlijk daalt zo'n toestel in prijs, kijk maar naar het verloop van de GalaxyS. Van net geen 600 euro eind mei naar 443 sinds begin juli

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=255088

De early adapter adaptor zal altijd bereid zijn om iets meer te betalen.
Ik loop zelf nog een beetje te twijfelen of ik me zal scharen bij de early adapters adaptor. Misschien eerst nog even de kinderziektes afwachten :)

[ Voor 2% gewijzigd door Master FX op 03-10-2010 13:05 . Reden: typo ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
Master FX schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:52:
[...]

De early adapter zal altijd bereid zijn om iets meer te betalen.
Ik loop zelf nog een beetje te twijfelen of ik me zal scharen bij de early adapters. Misschien eerst nog even de kinderziektes afwachten :)
Heh, ik denk dat je early adopter bedoelt, maar ok ;)
Ik hoop dat hij snel uitkomt, heb gister eventjes voor het eerst met de oude Desire zitten spelen die Android 2.2 draait (waarschijnlijk al de DHD firmware), dat beviel best goed moet ik zeggen, nauwelijks vertraging in de interface en op de DHD zal die mogelijkerwijs nog soepeler draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Goed dat hij in de pricewath al gezakt is naar 506€! Ik ga na release ff afwachten op de eerste reviews wil namelijk een goed android toestel naast mn iphone 4, zeker qua battery life hij moet minimaal een dag heavy use meekunnen, anders kijk ik bij seido of bij mugen voor een +1600mah batterij dan zou het wel moeten lukken.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij moet wel duur blijven, dan kan ik 'm verkopen en zelf een Z kopen Afbeeldingslocatie: http://www.constantwildenberg.nl/econs/grotegrijns.gif Maagoed, dit topic ging over de techniek, toch?

Ben benieuwd of de HD en de Z nou dezelfde camera krijgen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:58:
Ben benieuwd of de HD en de Z nou dezelfde camera krijgen.
Lijkt me niet, de camera van de Desire HD is 8 megapixel, die van de Desire Z 5. (zie dit en dit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah nee, dan zal het wel een andere zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
mafiatounes schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:56:
Goed dat hij in de pricewath al gezakt is naar 506€! Ik ga na release ff afwachten op de eerste reviews wil namelijk een goed android toestel naast mn iphone 4 zeker qua battery life hij moet minimaal een dag heavy use meekunnen anders kijk ik bij seido of bij mugen voor een +1600mah batterij dan zou het wel moeten lukken!
Wow lekker leesbaar geschreven ;)

Hoe denk je die grote batterij erin te krijgen? Op de foto's te zien, kun je niet echt een uitbreiding doen aan de behuizing oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
@FunFair, ken je de htc legend met zijn 1300mah batterij in een unibody? wel daar krijg je ook een 1800mah batterij (van mugen power)in die even groot is als de originele! daardoor denk ik dat of mugen of seido met zo een batterij gaat komen aangezien er voor bijna elk htc toestel wel een uitbreiding is voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 09:11
mafiatounes schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 17:16:
@FunFair ken je de htc legend met zijn 1300mah batterij in een unibody well daar krijg je ook een 1800mah batterij (van mugen power)in die even groot is als de originele! daardoor denk ik dat of mugen of seido met zo een batterij gaat komen aangezien er voor bijna elk htc toestel wel een uitbreiding is voorzien
offtopic:
Misschien wat interpunctie gebruiken? Dat maakt het één en ander wat leesbaarder en dus begrijpelijker. Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:52
In hoeverre is de Desire HD gelijk aan de Evo 4G?
Als ik op deze link kijk zijn er al een heleboel accessoires te verkrijgen hiervoor.

http://www.seidioonline.com/category-s/4213.htm

Hier staat bijvoorbeeld een 1750mAh accu tussen. :9

[ Voor 12% gewijzigd door Junkyxl op 02-10-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
@Junkyxl, Ik denk niet dat de Evo 4g & DHD qua batterij hetzelfde zijn, de Evo 4g heeft een batterijcover & een 1500mah batterij standaard, en de DHD heeft een unibody met een 1230mah batterij.

Maar na release zouden ze wel met aftermarket longlife batterijen komen hoop ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
Kan ondertussen echt niet meer wachten op de HD, en om de nieuwe interface van Sense te proberen.
Heb zelf nu een Motorola Milestone dus gebruik op het moment LauncherPro wat ik een erg fijne interface vindt, maar is het mogelijk als je Launcherpro op je HD zet om dat de widgets van HTC ook te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 17:01
Hoe groot is de kans dat er aftermarket accu's op de markt komen met een grotere capaciteit? Of, belangrijker nog, hoe groot is de kans dat er betrouwbare aftermarket accu's van hoge kwaliteit op de markt komen met grotere capaciteit? Ik heb voor meerdere apparaten (oudere telefoons, camera) aftermarket accu's aangeschaft en eigenlijk ben ik er niet héél goed over te spreken. Ze gaan inderdaad een stuk langer mee, maar dat is veelal alleen in 't begin. Ik heb, in mijn gevallen, gemerkt dat deze accu's veel sneller achteruit gaan dan degenen die bij de apparaten bijgeleverd waren. Na een paar maanden heb je eigenlijk alleen nog maar een extra accu over, en niet zozeer een accu die (veel) langer meegaat :(.

Zijn er (bekende) merken die kwaliteitsaccu's leveren waar je wél van op aan kunt?

BTW; het is tamelijk bizar, maar iedere keer als ik een nieuwe telefoon wil kopen, is juist de telefoon die ik wil kopen slecht leverbaar, niet op de beloofde datum beschikbaar et cetera. Het zou wel aan mij liggen oid :+ Excuses aan allen die door mij nu gedupeerd zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 23:03

Cybergamer

Wanna Play a Game?

garagaholic schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:08:
Zijn er (bekende) merken die kwaliteitsaccu's leveren waar je wél van op aan kunt?
Seido en Mugen Power.. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.

Probleem is dat die altijd groter zijn dan de originele, en gezien de HD een unibody design heeft weet ik niet of dat mogelijk zal zijn voor dit toestel.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-10 10:55
Accessoires mogen in ACC.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 04-10-2010 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Laatst online: 06-10 09:37
Ik zou het er niet op gokken, de evo is volgens mij qua vorm nog wel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Dit hoort hier niet. Bovendien verwachten we eigen inzet voordat je hier post.

[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 04-10-2010 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolbycool
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Weet iemand hoe het gebrek aan een fysieke of optische trackball wordt opgelost op de Desire HD?
Ik geef toe dat ik hem op mijn Hero alleen maar gebruik bij het text editen, maar toch wel handig.
Wordt je op de Desire HD geacht met je (dikke) vingers op het scherm nauwkeurig de cursor te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 22:37
Zie hierboven.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 04-10-2010 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
kolbycool schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:54:
Weet iemand hoe het gebrek aan een fysieke of optische trackball wordt opgelost op de Desire HD?
Ik geef toe dat ik hem op mijn Hero alleen maar gebruik bij het text editen, maar toch wel handig.
Wordt je op de Desire HD geacht met je (dikke) vingers op het scherm nauwkeurig de cursor te plaatsen?
Het scherm is ook groter he, dus het zal een minder groot probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
FunFair schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:48:
[...]

Het scherm is ook groter he, dus het zal een minder groot probleem zijn.
met 2.2 kun je toch een bolletje slepen om de cursor op de juiste plek te zetten? Dat kon tenminste op de 2.2 van GS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Laatst online: 24-09 11:27
kolbycool schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:54:
Was voor mij een potentiele dealbreaker, uiteindelijk kwam ik erachter. HTC maakt gebruik van het extra grote beeldscherm. Onderaan het toestenbord vind je op de HD vier pijltjestoetsen. Net als op mijn Touch HD 8)7 Werkt nog beter dan een trackpad: je kunt makkelijker één letter verspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
Hier is het Duidelijker te zien.

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/20092255.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/20092256.jpg

verder is een Preview op http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=5578&ch=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
Whoah dat ziet er wel heel mooi uit, en een stuk groter keyboard dan op mijn Sony Ericsson P990i
Can't wait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 19:33
De telefoon is nog niet door de test van Google heen....En er zijn ook nog niet echt reviews beschikbaar. Ik denk dat er nog hard aan de software gewerkt word en dat de fysieke devices metershoog opgestapeld worden in pakhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 23:03

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Wat houd die test bij Google trouwens in? Kan iemand daar wat meer over vertellen?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De DHD legt HTC nu al geen windeieren.
HTC Chief Executive Officer Peter Chou has said that at least 30 telecommunication carriers around the world -- the highest number in the company's history -- decided to buy the new HTC Desire HD since it was first launched in Europe in September. Almost all mobile phone operators in Europe will introduce the new Android-based smartphone, he said.
http://focustaiwan.tw/Sho...Type=aALL&ID=201010040007

Morgen kwartaalcijfers van dit Taiwanese bedrijf; gaat nog heel groot worden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
Nog niets te zien maar htcsense.com is in de lucht!

Nu de hardware nog :z

[ Voor 21% gewijzigd door RonaldM op 06-10-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:32:
De DHD legt HTC nu al geen windeieren.
http://focustaiwan.tw/Sho...Type=aALL&ID=201010040007

Morgen kwartaalcijfers van dit Taiwanese bedrijf; gaat nog heel groot worden......
Ja als al die bedrijven daar effe mee kappen, zo zijn ze straks allemaal uitverkocht ook en heb ik er geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 07:52
RonaldM schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:42:
Nog niets te zien maar htcsense.com is in de lucht!

Nu de hardware nog :z
Zo, snel al een account aangemaakt, nu wachten op de telefoon. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-10 10:55
Fire69 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:10:
[...]

Zo, snel al een account aangemaakt, nu wachten op de telefoon. :+
Ik ook, hij is nu aan het wachten tot ik mijn toestel aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
Zo ook al een account aangemaakt, nog 11 kalenderdagen en ik zou hem moeten hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 15:46

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Dit is hier gewoon offtopic, en crossposten stellen we niet op prijs.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 07-10-2010 01:20 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
babyxl schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:30:
Wat houd die test bij Google trouwens in? Kan iemand daar wat meer over vertellen?
Google moet afaik firmwares goedkeuren voordat ze gereleased mogen worden. Dat heeft in het verleden nog wel eens problemen opgeleverd bij updates, geloof ik. Zal nu wel soepeltjes gaan, maar toch, het moet wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05-2023
Ik was eerst erg enthousiast over de desire hd tot ik een goede vergelijking zag wat betreft contrast ratio. Op cnet asia schrijven ze dat de lagere contrast ratio niet zozeer te wijten is aan slcd maar aan de grootte van het scherm (wat ook blijkt uit de desire z die ernaast wordt afgebeeld en ook een slcd scherm heeft).
Als je naar de foto hieronder kijkt, vinden jullie het dan niet erg tegen vallen?
Afbeeldingslocatie: http://asia.cnet.com/i/r/2010/crave/hp/63020809/desires_550x354.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Nasonia op 07-10-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In reallife zie je dat toch niet, of een vriend van je moet net een Desire Z hebben en die er naast leggen..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Laatst online: 06-10 09:37
Een telefoon is geen TV, dus het contrast ratio is niet zo relevant tenzij je van plan bent hele dagen films en series te kijken op het ding. Uiteindelijk heb je hem om te bellen en internetten, dat zal prima gaan ongeacht het "slechte" contrast ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maarten00 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:05:
Een telefoon is geen TV, dus het contrast ratio is niet zo relevant tenzij je van plan bent hele dagen films en series te kijken op het ding. Uiteindelijk heb je hem om te bellen en internetten, dat zal prima gaan ongeacht het "slechte" contrast ratio.
Toch is een hoger contrastratio een stuk fijner als je enig multimedia content hebt zoals video en flash, maar ook bij navigatie is een hoger contrast toch een stukje fijner. En bij games, ook niet onbelangrijk voor een Android telefoon, is een hoger contrast een stuk plezieriger.
Echter vind ik het contrast op die foto meer dan genoeg, het verschil is vrij verwaarloosbaar.

Pagina: 1 ... 6 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.

[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Accessoires mogen hier