*weg* volgende keer aub via een topicreport
[ Voor 89% gewijzigd door pven op 22-09-2010 14:34 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 89% gewijzigd door pven op 22-09-2010 14:34 ]
[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 22-09-2010 15:56 ]
Ik ben bang van niet.. wat ik ervan begrepen heb is dat Dolby Mobile alleen voor headsets en de hoofdtelefoonaansluiting van toepassing is.Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:06:
[...]
Hopelijk is dit met de ondersteuning van het zogenaamde dolby geluid anders
[ Voor 67% gewijzigd door pven op 22-09-2010 14:34 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
Just so you know, die staat al dagen op de HTC website.Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:55:
Net via engadget op de volgende link gestuit:
YouTube: Kanaal van HTC
Net geupload door HTC op eigen youtube kanaal.
Desire HD - a Closer Look-
Er staat postingdatum 21 sept, maar okSagaris schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:04:
[...]
Just so you know, die staat al dagen op de HTC website.Maar ik ga hem gewoon nog een keer kijken!
[ Voor 11% gewijzigd door KilljoyNL op 22-09-2010 16:24 ]
Ook ik heb begrepen dat het een SLCD van Sony zou worden.KilljoyNL schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:28:
Het enige wat ik hoor en lees is dat het slcd van sony zou worden.
Cogitationis poenam nemo patitur
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik dacht juist andersom. Met headset heb je alleen beschikking over de equalizer, en Dolby Mobile uit de speaker.Laguna schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:53:
[...]
Ik ben bang van niet.. wat ik ervan begrepen heb is dat Dolby Mobile alleen voor headsets en de hoofdtelefoonaansluiting van toepassing is.
*weg* volgende keer aub via een topicreport
Verwijderd
Kan, maar dan zullen er denk ik toch maar een handje vol mensen zijn die m dan toch niet kopen. Ik zou iig niet van mening veranderen. Zou je een alternatief hebben dan?vinnieminnie schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:26:
Indien er een LCD in zit, vind ik dat wel echt een gemiste kans.
Wat is het verschil dan tussen lcd en slcd? is dat vooral visueel (kleuren) of zuinigheid?Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 20:50:
[...]
Kan, maar dan zullen er denk ik toch maar een handje vol mensen zijn die m dan toch niet kopen. Ik zou iig niet van mening veranderen. Zou je een alternatief hebben dan?
http://www.dolby.com/prof.../mobile/dolby-mobile.htmlbabyxl schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:56:
[...]
Ik dacht juist andersom. Met headset heb je alleen beschikking over de equalizer, en Dolby Mobile uit de speaker.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Je hebt duidelijk niet gezocht, anders had je dat niet gevraagd.Tsurany schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:08:
Want uit oortjes kan het wel?
Tuurlijk hoor, de galaxy S doet het bijvoorbeeld ook. Of het ook iets voor jouw oren is, dat moet je natuurlijk zelf uitmaken (voor die van mij in elk geval niet, ik heb er een wat "onnatuurlijk" gevoel bij...)Tsurany schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:08:
Want uit oortjes kan het wel?
Laguna schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:18:
[...]
Je hebt duidelijk niet gezocht, anders had je dat niet gevraagd.
Onzin, tenzij je een 5.1 hoofdtelefoon hebt komt er geen 5.1 geluid uit. Ja ze kunnen het faken zodat het een beetje 5.1 lijkt maar het is natuurlijk van de zotte om dat 5.1 te noemen aangezien er gewoon maar 2 kanalen zijn en geen 6. Ergo, er komt geen 5.1 geluid uit je oortjes maar gewoon stereo.Cooki3s schreef op donderdag 23 september 2010 @ 01:15:
[...]
Tuurlijk hoor, de galaxy S doet het bijvoorbeeld ook. Of het ook iets voor jouw oren is, dat moet je natuurlijk zelf uitmaken (voor die van mij in elk geval niet, ik heb er een wat "onnatuurlijk" gevoel bij...)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Ben ik met je eens, maar dat is dus Dolby MobileTsurany schreef op donderdag 23 september 2010 @ 07:33:
[...]
[...]
Onzin, tenzij je een 5.1 hoofdtelefoon hebt komt er geen 5.1 geluid uit. Ja ze kunnen het faken zodat het een beetje 5.1 lijkt maar het is natuurlijk van de zotte om dat 5.1 te noemen aangezien er gewoon maar 2 kanalen zijn en geen 6. Ergo, er komt geen 5.1 geluid uit je oortjes maar gewoon stereo.
Waar het om ging is zeggen dat 5.1 niet uit een telefoonspeaker kan maar wel uit oortjes die ook maar twee speakers hebbenLaguna schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:38:
[...]
Ben ik met je eens, maar dat is dus Dolby Mobile
[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 23-09-2010 15:41 ]
Verwijderd
En werkt dat ook allemaal op een HD2?Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 02:39:
Screenshot van mijn Desire met een geporte rom van de Desire HD. Zie daar de opties voor de soundenhancer.
[afbeelding]
Lekker kort.
OepsArunia schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:56:
Zou je dan niet in het HTC Desire topic gaan kijken?
Deze gaat over de Desire HD.
idd, leuk dat die software optie er dan opzit, maar als je de hardware er niet voor hebt houdt het mi op.
Ik denk dat het eerder een software gerelateerd ding is en niet een hardware dingetje. Digitaal geluid is makkelijk zo om te vormen dat het net lijkt dat het ruimtelijk is. Met maar 2 kanalen is het door fase verdraaiingen en volume veranderingen van bepaalde signalen/ frequenties mogelijk om ruimte in het geluid te creëren. M.i. moet dit gewoon softwarematig kunnen.Megupe schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:12:
[...]
idd, leuk dat die software optie er dan opzit, maar als je de hardware er niet voor hebt houdt het mi op.
De vraag van welk scherm erin zit lijkt me bij dezen dan ook beantwoord.Beste zunrob,
Zelf weten wij hier niet wanneer de Desire HD leverbaar zal zijn. Hiervoor kan ik u alleen maar aanraden om contact op te nemen met een verdeler. In de Desire HD zit er een SLCD-scherm.
Achja ik weet zelf uit ervaring dat antwoorden van helpdesk medewerkers niet per definitie voor waarheid zijn aan te nemen, maar wie weet..zunrob schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:38:
Ik heb HTC zelf gemaild met de vraag welk scherm erin zit en wanneer de telefoon leverbaar is, dit is het antwoord:
[...]
De vraag van welk scherm erin zit lijkt me bij dezen dan ook beantwoord.
Nee, daar heb je gelijk in. Maar aangezien iemand anders het ook al eens heeft gevraagd aan een Engelse HTC-medewerker lijkt me dit toch vrij betrouwbaar. Wat betreft het filmpje en het niet noemen van "SLCD" denk ik inderdaad dat dit hetzelfde verhaal is als bij de gewone Desire, waarbij ze ook niet op de doos vermelden dat er een "SLCD" in zit.Laguna schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:20:
[...]
Achja ik weet zelf uit ervaring dat antwoorden van helpdesk medewerkers niet per definitie voor waarheid zijn aan te nemen, maar wie weet..
Volgens mij kan 'surround' geluid via koptelefoons juist véél beter dan met 5.1, 7.1 of voor mijn part 12.1. Dat heeft meer met de opnametechniek te maken (twee microfoons, een voor elk kanaal met een naar waarheid gecreëerd hoofd ertussen) dan met de hoeveelheid luidsprekers bij afspelen.Bullet NL schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:40:
Puur 5.1 geluid via een koptelefoon kan niet, echter wat wel kan is een "bewerking" op het standaard audio geluid los laten waardoor het effecten krijgt, hierdoor kan het bijvoorbeeld wel 3d gaan klinken. Sennheiser heeft midden jaren 90 een actieve koptelefoon op de markt gebracht die dit al kon. Het zou dus zo maar kunnen de techniek die een de Desire HD zit hier op lijkt of van afgeleid is.
Kortom, 5.1 audio kan niet, 3d modulatie kan prima.... En geloof me, deze vorm van software 3D klinkt gewoon goed zoniet uitstekend.
Ik schrijf daarom ook duidelijk dat 5.1 geluid via een hoofdtelefoon niet kan, 3D geluid is wat anders en kan daarom wel.....garagaholic schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:01:
[...]
Volgens mij kan 'surround' geluid via koptelefoons juist véél beter dan met 5.1, 7.1 of voor mijn part 12.1. Dat heeft meer met de opnametechniek te maken (twee microfoons, een voor elk kanaal met een naar waarheid gecreëerd hoofd ertussen) dan met de hoeveelheid luidsprekers bij afspelen.
Ik durf wel stellen dat je met een goedkope koptelefoon 'echter' 3D geluid kan verkrijgen dan met een 20.000 euro kostende 7.1 set.
Topic start in zo'n beetje door de gehele topic staan die? Beetje kijken voor roepen is niet verkeerd....nlboy schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:32:
Zijn er al foto's gemaakt met de Desire HD? (via google kan ik niets vinden) Ik ben namelijk erg benieuwd hoe ze er uit zien.
[ Voor 9% gewijzigd door Koen87 op 24-09-2010 13:47 ]
"met" is niet "van"...Koen87 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:46:
[...]
Topic start in zo'n beetje door de gehele topic staan die? Beetje kijken voor roepen is niet verkeerd....
Vind zelf de kwaliteit een beetje tegenvallen. Nauwelijks beter (misschien zelfs slechter) dan mijn oude N95 camera, zo te zien. Hopelijk presteert hij goed in het donker. Daarin is de N95 ronduit beroerd.
[ Voor 3% gewijzigd door Aemstel op 24-09-2010 14:57 ]
HTC heeft helaas nooit echt goede camera's meegeleverd... bij geen enkel model. Maar de foto's die het maakt zijn acceptabel... niet zo mooi als de Sony Ericsson series Wxx en Kxx, die waren echt uitstekend.PPietje schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:56:
[...]
Vind zelf de kwaliteit een beetje tegenvallen. Nauwelijks beter (misschien zelfs slechter) dan mijn oude N95 camera, zo te zien. Hopelijk presteert hij goed in het donker. Daarin is de N95 ronduit beroerd.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
[ Voor 10% gewijzigd door brrrt op 25-09-2010 12:36 ]
Daar kwam ik ook op uit, aangezien wij simlockvrije telefoons verkopen, is dit natuurlijk niet het MTV pack. Ik ben dus zeer benieuwd!babyxl schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:51:
Cool!
Ik was ff aan het googelen geslagen, maar het enige wat ik tegenkom is Desire HD + MTV Pack.. Niet hetzelfde natuurlijk...
Ben ook erg benieuwd hiernaar.
Check eens een winkel, en vraag daar of je een Samsung Galaxy mag vasthouden. Volgens de afmetingen komt dit toestel het meest in de buurt van een Desire HD van wat ik begrepen heb.streamnl schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:57:
Want waar ik het meest bang voor ben, is dat dit toestel net te groot is.
Cool, hou ons op de hoogte! Is er geen mogelijkheid om daar achter te komen via jullie importeur of inkoper ofzo?brrrt schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:04:
[...]
Daar kwam ik ook op uit, aangezien wij simlockvrije telefoons verkopen, is dit natuurlijk niet het MTV pack. Ik ben dus zeer benieuwd!
Er staat een bouwplaat op Smartphoneshop. Neem even de tijd om hem af te drukken en te plakken en je krijgt direct een goed idee van de grootte.streamnl schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:57:
Mijn vrouw mag weer een nieuwe gsm.
En meestal laat ze dat wel aan mijn over omdat ik er zelf ook veel mee "speel".
Ik vind dit een hele mooie toestel maar....
Zijn er toevallig vrouwen (of mannen met kleinere handjen) hier die dit toestel (bij e.o.a. beurs) al in hun handen hebben gehad?
Ik ben benieuwd wat het downloaden van kaarten in nederland gaat kosten. Hij heeft het over 5 dollar voor offline navigation in heel amerika namelijk. Als het maar 5 euro is, grote kans dat ik het direct aanschaf.Largamelion schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 21:48:
Eerste filmpje is al gepost denk ik, maar het 2e had ik nog niet gezien:
De HTC Desire HD rom draaiende op de HD2 door Pocketnow.com:
[video]
[video]
Verwijderd
De prijs is ook wel aardig...brrrt schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 11:08:
Ook een leuk nieuwtje:
Als ik in mijn kassa kijk onder komende toestellen, staat er HTC Desire HD, incl. Media Pack.
[...]
Ik ben benieuwd wat het Media Pack inhoud bij dit toestel!
[edit]
Even bewijs erbij:
[...]
Dat viel mij ook op ja! Gewoon bij de T for Telecom.Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 15:52:
[...]
De prijs is ook wel aardig...Als het incl btw is , kan ik er eentje bij je pre-orderen..
De kaarten zijn gratis, je betaalt enkel voor de stemmen, flitspalen en andere extra 's. Als het idd maar 5 euro is voor die extra 's, ga ik er ook niet lang over moeten denkenFunFair schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 15:32:
[...]
Ik ben benieuwd wat het downloaden van kaarten in nederland gaat kosten. Hij heeft het over 5 dollar voor offline navigation in heel amerika namelijk. Als het maar 5 euro is, grote kans dat ik het direct aanschaf.
Jep.vinnieminnie schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 16:44:
En de navigatie met de kaarten, dus zonder stem maar wel dat hij aangeeft welke weg je moet nemen. Is die ook gratis?
Zou het dan 5 euro éénmalig zijn, of zou je voor een update van de flitspalen weer opnieuwm oeten betalen?Largamelion schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 16:17:
[...]
De kaarten zijn gratis, je betaalt enkel voor de stemmen, flitspalen en andere extra 's. Als het idd maar 5 euro is voor die extra 's, ga ik er ook niet lang over moeten denken.
Ik gebruik zelf niet zoveel navigatie, maar mijn vader wel. Hij zegt dat zijn mobiel (WinMo 6 met TomTom) nog voldoet, maar ik weet zeker als hij mijn Desire HD met navigatie real-life gaat zien dat hij meteen overstag is.FunFair schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 20:19:
[...]
Zou het dan 5 euro éénmalig zijn, of zou je voor een update van de flitspalen weer opnieuwm oeten betalen?
Het klinkt in ieder geval erg aantrekkelijk, hopelijk zijn de stemmen een beetje relaxt, of kun je net als bij TomTom nieuwe stemmen kopen oid.
[ Voor 4% gewijzigd door Cybergamer op 25-09-2010 22:35 ]
Verwijderd
Verwijderd
Persoonlijk schrok ik van hoe plastic de Galaxy S aanvoelde, toen ik 'm eens in mijn handen had. Maargoed, is het niet wat overdreven met een Galaxy S nu al naar een andere telefoon te kijken?markclausing schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:02:
Een erg mooie telefoon. Vooral de software spreekt me erg aan in vergelijking met mijn Galaxy S.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2010 11:05 ]
Ik denk dat je beter voor een 3.7 inch telefoon kunt gaan. De Desire HD is denk ik echt te groot en lomp voor je vrouw. Gewicht is ook belangrijkstreamnl schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:57:
Mijn vrouw mag weer een nieuwe gsm.
En meestal laat ze dat wel aan mijn over omdat ik er zelf ook veel mee "speel".
Ik vind dit een hele mooie toestel maar....
Zijn er toevallig vrouwen (of mannen met kleinere handjen) hier die dit toestel (bij e.o.a. beurs) al in hun handen hebben gehad?
Tis al opgelost.Relief2009 schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:09:
[...]
Ik denk dat je beter voor een 3.7 inch telefoon kunt gaan. De Desire HD is denk ik echt te groot en lomp voor je vrouw. Gewicht is ook belangrijk
Goede Deal met je vrouw kunnen maken lijkt me zo:)streamnl schreef op zondag 26 september 2010 @ 10:11:
Ik heb gisteren maar heel de topic door gelezen.
Heb maar een deal met mijn vrouw gemaakt.
Zij krijgt mijn x10 (mits die er nog steeds goed uit ziet).
En ik neem de desire HD.
Ben wel enthousiast geworden na het lezen en de filmpjes.
* Cybergamer loll'd!streamnl schreef op zondag 26 september 2010 @ 14:25:
In een relatie is het geven en nemen.
Ik geef mijn x10 en ik neem de desire HD.
[ Voor 23% gewijzigd door Cybergamer op 26-09-2010 18:39 ]
Ik vind de foto's wel mooier dan mijn N95. Alleen ga ik wel met de Desire HD de flitser missen, want die was echt super!PPietje schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:56:
[...]
Er zit gewoon een flitser op hoor? Dubbele LEDnlboy schreef op zondag 26 september 2010 @ 22:49:
[...]
Ik vind de foto's wel mooier dan mijn N95. Alleen ga ik wel met de Desire HD de flitser missen, want die was echt super!
Cies custodiet ipsos custodes
Verwijderd
Heb je de Galaxy S al in je handen gehad? Ik zou daar eerst eens mee beginnen en zodra het kan die HDEury schreef op maandag 27 september 2010 @ 01:22:
Ik zit te twijfelen tussen deze en de Galaxy S, wat zijn jullie ideen hierover?
Desire HD! Waarom?Eury schreef op maandag 27 september 2010 @ 01:22:
[ Voor 13% gewijzigd door Cybergamer op 27-09-2010 01:29 ]
Ik was ook aan het twijfelen tussen beide telefoons, maar heb ondertussen besloten om voor de Desire HD te gaan. Heb een aantal topics van de SGS gelezen en dan zie je toch dat er nog werk is aan deze smartphone. De update naar Froyo (Android 2.2) laat voor mij iets te lang op zich wachten, ik heb persoonlijk meer vertrouwen in de support van HTC.Eury schreef op maandag 27 september 2010 @ 01:22:
Huh dit klopt volgens mij niet horLargamelion schreef op maandag 27 september 2010 @ 08:41:
[...]... Hardwarematig is de SGS in principe beter (betere grafische processor en meer intern geheugen)...
http://smartphonebenchmarks.com/Flogging Hank schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:19:
[...]
Huh dit klopt volgens mij niet hor
Desire HD: 768MBLargamelion schreef op maandag 27 september 2010 @ 08:41:
[...]
Hardwarematig is de SGS in principe beter (betere grafische processor en meer intern geheugen).
Met interne geheugen wordt bedoeld flash-geheugen. De GS heeft 8gb of 16gb interne geheugen. De 1.5GB van de Desire HD is dus stukken minder.
[ Voor 39% gewijzigd door Relief2009 op 27-09-2010 17:48 ]
- De GS heeft op de GPS en lag na, geen problemen. Beide zijn al grotendeels opgelost met een update naar JM2. Dat het forum de indruk geeft dat het toestel niet al te stabiel is, komt omdat iedereen actief beta-roms aan het installeren is. En dat vertaalt zich in discussie.Largamelion schreef op maandag 27 september 2010 @ 08:41:
[...]
Ik was ook aan het twijfelen tussen beide telefoons, maar heb ondertussen besloten om voor de Desire HD te gaan. Heb een aantal topics van de SGS gelezen en dan zie je toch dat er nog werk is aan deze smartphone. De update naar Froyo (Android 2.2) laat voor mij iets te lang op zich wachten, ik heb persoonlijk meer vertrouwen in de support van HTC.
Uiteraard is het mogelijk dat de Desire HD ook z'n probleempjes heeft in het begin, maar HTC heeft op gebied van Android en smartphones toch al een pak meer ervaring, dus ik heb er wel vertrouwen in.
Je kan altijd wachten tot Samsung de SGS update naar Froyo en dan beslissen, mogelijks lost dit de meeste of alle problemen met het toestel wel op. Hardwarematig is de SGS in principe beter (betere grafische processor en meer intern geheugen). Ik heb hem echter in m'n handen gehad en vind 'm maar plastiek aanvoelen.
[ Voor 190% gewijzigd door Relief2009 op 27-09-2010 17:56 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk rond de release ja, maar de meeste providers leveren hem ook pas een week of 2 na de release omdat ze hem zelf eerst testen. Dus je hebt nog alle tijd om reviews te lezen.Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:27:
Hebben jullie enig idee wanneer er een review van de desire HD verschijnt? Ik zit er over te denken deze aan te schaffen, echter zou ik graag een review willen lezen, vooral ivm de batterij. Tot nu toe staan er, voor zover ik heb kunnen vinden, alleen maar previews op internet (die soms reviews worden genoemd). Komen die pas na release of ook al eerder?
bvd
Verwijderd
Ik heb dit ook even via de mail gevraagd en kreeg het volgende antwoord:brrrt schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 11:08:
Ook een leuk nieuwtje:
Als ik in mijn kassa kijk onder komende toestellen, staat er HTC Desire HD, incl. Media Pack.
Ik kan 'm helaas nog niet bestellen (waarschijnlijk alleen op uitlevering in 't begin - is met de D-Z ook), maar 't bevestigd wel dat 't een leuke uitgave wordt met mooie extra's. Bij andere toestellen staat er namelijk niks (zo ook niet bij de Desire Z).
Ik ben benieuwd wat het Media Pack inhoud bij dit toestel!
[edit]
Even bewijs erbij:
[afbeelding]
Maar dat is bij lange na geen Xenon-verlichtingStormingSoul schreef op zondag 26 september 2010 @ 23:51:
Er zit gewoon een flitser op hoor? Dubbele LED..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wanneer het toestel wordt uitgebracht kan je reviews verwachten. De video's die je op bijvoorbeeld YouTube vindt en in de titel 'review' staat zijn meestal om aandacht te trekken.Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:27:
Hebben jullie enig idee wanneer er een review van de desire HD verschijnt? Ik zit er over te denken deze aan te schaffen, echter zou ik graag een review willen lezen, vooral ivm de batterij. Tot nu toe staan er, voor zover ik heb kunnen vinden, alleen maar previews op internet (die soms reviews worden genoemd). Komen die pas na release of ook al eerder?
bvd
Nou, je hebt ook simlock-vrije toestellen die je op de dag van de release kan kopen. Waarom wordt die telefoon dan op die dag uitgebracht? Dan is die dag toch geen release-datum...Maarten00 schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:57:
[...]
Waarschijnlijk rond de release ja, maar de meeste providers leveren hem ook pas een week of 2 na de release omdat ze hem zelf eerst testen. Dus je hebt nog alle tijd om reviews te lezen.
Idd, dank om me de uitleg te besparen. De hoeveelheid RAM (768 tov 512) wordt immers pas belangrijk als je veel applicaties tegelijk draait, ik weet niet of je 512MB makkelijk overschrijdt op een smartphone?Met interne geheugen wordt bedoeld flash-geheugen. De GS heeft 8gb of 16gb interne geheugen. De 1.5GB van de Desire HD is dus stukken minder.
Het weinige flash-geheugen van de Desire HD is idd een spijtige zaak, als je wat maps/muziek/films lokaal wil zetten ben je al snel verplicht om uit te breiden met micro-sd (16GB valt best mee van prijs, 32GB is een andere zaak).Relief2009 schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:47:
[...]De GS heeft ook vele punten die beter zijn. Zoals ik al eerdere noemde, S-Amoled, grote hoeveelheid flash-geheugen en uitgebreide video-audio codec support.
Andere Android-toestellen hadden nog veel minder geheugen dan de HTC Desire HD, zoals bijvoorbeeld de G1, Magic, Nexus1 en de Desire hebben een flashgeheugen van 256 MB tot ongeveer 512 MB. In dat opzicht is het veel meer geworden, maar als je het met de Samsung Galaxy S bekijkt is het weer minder.Largamelion schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:41:
[...]
Het weinige flash-geheugen van de Desire HD is idd een spijtige zaak, als je wat maps/muziek/films lokaal wil zetten ben je al snel verplicht om uit te breiden met micro-sd (16GB valt best mee van prijs, 32GB is een andere zaak).
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door pven op 30-09-2010 10:10 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq