Verwijderd

Grote kanshebber om mijn volgende telefoon te worden, al wacht ik 11 oktober (windows phone 7) nog even af.

Wat ik me afvraag: wat is nou de kleur van de Desire HD? De ene keer lees ik 'zwart', de andere keer lees ik 'dark chocolate'. Is de Desire leverbaar in meerdere kleuren? Zo nee, is 'ie dan zwart of (bah) donkerbruin?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Ik heb zelf redelijk grote handen. Een grote telefoon vind ik dan lekkerder vasthouden.
Ikzelf hoef helemaal geen hardware toetsenbord, dus dat mag van mij wel wegblijven. Mijn vrouw daarentegen heeft de TP2 gekocht vanwege het toetsenbord.

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:05
monnick schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:51:
Wat is de voornaamste reden dat veel meer mensen de Desire HD als volgende toestel willen en niet de Desire Z? Persoonlijk vind ik de afmetingen van de DHD te groot. De DZ is weer wat dikker, dat is een nadeel. Maar dit weegt mijn inziens niet op tegen de voordelen van een fysiek qwerty toetsenbord. Verder is de DHD op papier natuurlijk een stukje krachtiger dan de DZ, maar hoeveel merk je daar in de praktijk nou van?
De DHD heeft wel een stuk betere camera, wat voor sommige mensen misschien doorslaggevend is. In mijn ogen is de camera op een telefoon altijd slecht dus of hij nou 5MP of 8MP is vind ik niet zo belangrijk.

Gewoon benieuwd naar jullie redenering om een DHD aan te schaffen als hij uitkomt! :)
Ik zit nu al 3 jaar met een HTC Wizard met fysiek toetsenbord en hoewel het handig en snel typt, weegt dit niet op tegen de dikte. Een dikke gsm zit niet handig in je broek imo, een iets grotere, maar plattere gaat een pak beter. Heb al meerdere tests gedaan op de Ipod Touch van m'n vriendin en ik vind dat het onscreen keyboard na wat oefenen best handig typt.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Largamelion schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:48:
[...]
Ik zit nu al 3 jaar met een HTC Wizard met fysiek toetsenbord en hoewel het handig en snel typt, weegt dit niet op tegen de dikte. Een dikke gsm zit niet handig in je broek imo, een iets grotere, maar plattere gaat een pak beter. Heb al meerdere tests gedaan op de Ipod Touch van m'n vriendin en ik vind dat het onscreen keyboard na wat oefenen best handig typt.
Sterker nog, het wereldrecord dat gemaakt werd met een Samsung Galaxy S is alweer (onofficieel) gebroken met een iPhone 4. Beide software keyboards. Exit argumenten hardware keyboard -- als je niet kunt omgaan met een software keyboard ben je blijkbaar te dom of te koppig. Of blind natuurlijk.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Relief2009 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:06:
[...]

Misschien besef je niet dat velen geen behoefte hebben aan een hardware-keyboard. Met een 4.3 inch scherm is typen op de touchscreen perfect. Het is gewoon een kwestie van wennen en dan typt een touchscreen toetsenbord net zo snel.
En dat is, in ieder geval voor mij (en ik denk voor velen anderen ook wel), toch echt nog steeds bullshit. Bij touchscreen vóel je de knoppen niet en maak je dus veel sneller typefouten. Dat wordt aardig goed opgevangen door woordsuggesties, maar die werken ook niet altijd vlekkeloos.

Ik heb nu een paar maanden de Desire en dat typt best aardig (vanwege woordsuggesties voornamelijk), maar ik ben nog altijd 2x zo snel op m'n Palm Treo Pro met fysiek toetsenbord.

The devil is in the details.

Korben schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:24:
[...]

Sterker nog, het wereldrecord dat gemaakt werd met een Samsung Galaxy S is alweer (onofficieel) gebroken met een iPhone 4. Beide software keyboards. Exit argumenten hardware keyboard -- als je niet kunt omgaan met een software keyboard ben je blijkbaar te dom of te koppig. Of blind natuurlijk.
Dat slaat totaal nergens op, want dat is met Swype, een applicatie waarmee je over je letters heenveegt..
Tevens kun je niet blind typen op een onscreen toetsenbord en is even typen op een fiets / terwijl je loopt lastig.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 11:45
Mute schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:29:
[...]
En dat is, in ieder geval voor mij (en ik denk voor velen anderen ook wel), toch echt nog steeds bullshit. Bij touchscreen vóel je de knoppen niet en maak je dus veel sneller typefouten. Dat wordt aardig goed opgevangen door woordsuggesties, maar die werken ook niet altijd vlekkeloos.

Ik heb nu een paar maanden de Desire en dat typt best aardig (vanwege woordsuggesties voornamelijk), maar ik ben nog altijd 2x zo snel op m'n Palm Treo Pro met fysiek toetsenbord.
Kennelijk is dat dus voor iedereen verschillend... aangezien het record op een Iphone is gemaakt kan het dus wel, alleen niet iedereen kan er goed mee omgaan :)
Ik voel de knoppen niet voordat ik deze indruk op mijn HTC touch pro 2, ik weet waar de toetsen zitten daardoor kan ik ze snel indrukken, maar dat moet dus met een DHD ook lukken.

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:19:
[...]

Nee, maar ik schrijf ook niet dat de tape bij een Legend een probleem is.
Heb alleen het idee dat de Desire HD weer kwalitatief beter is geworden...
ok, dan heb ik het verkeerd begrepen ;) sorry

• Hahn
Nadser schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:37:
[...]

Kennelijk is dat dus voor iedereen verschillend... aangezien het record op een Iphone is gemaakt kan het dus wel, alleen niet iedereen kan er goed mee omgaan :)
Ik voel de knoppen niet voordat ik deze indruk op mijn HTC touch pro 2, ik weet waar de toetsen zitten daardoor kan ik ze snel indrukken, maar dat moet dus met een DHD ook lukken.
Stond auto-correctie uit op die telefoons? Zo niet, dan vind ik dat nog steeds geen bewijs :P

En het zal me verder ook bijzonder weinig kunnen boeien waarmee het wereldrecord gevestigd is, ik heb gewoon liever echte toetsen.

[ Voor 50% gewijzigd door Hahn op 18-09-2010 12:40 ]

• Largamelion
Het voordeel van echte toetsen is idd dat je blind kunt typen, dat kan je echt niet met een onscreen keyboard.

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

CLB schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:36:
[...]

Dat slaat totaal nergens op, want dat is met Swype, een applicatie waarmee je over je letters heenveegt..
Tevens kun je niet blind typen op een onscreen toetsenbord en is even typen op een fiets / terwijl je loopt lastig.
Wat maakt het nou weer uit hoe je 'typt'? Het is misschien niet zozeer een record 'typen', maar wel een record 'tekst invoeren'. En bovendien is het bij de iPhone wel degelijk 'typen'.
Stond auto-correctie uit op die telefoons? Zo niet, dan vind ik dat nog steeds geen bewijs :P
Waarom? In Word op een pc staat het ook gewoon aan. Bovendien, als de auto-correctie zo goed werkt dat het zonder te stoppen met typen je tekst correct af kunt maken, dan zie ik niet wat het probleem is.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• Hahn
Korben schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:51:
[...]

Waarom? In Word op een pc staat het ook gewoon aan. Bovendien, als de auto-correctie zo goed werkt dat het zonder te stoppen met typen je tekst correct af kunt maken, dan zie ik niet wat het probleem is.
Omdat zo'n woordenboek nooit alle woorden kan kennen. Dat het perfect werkt bij een vast stukje tekst is geweldig leuk, maar zegt niks over hoe het zal werken in de werkelijkheid waarbij je ook afkortingen, zelfverzonnen woorden, etc gebruikt.

Korben schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:51:
En bovendien is het bij de iPhone wel degelijk 'typen'.
Swypen is typen.. uhm nee :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Op het iPhone filmpje wordt gewoon getype't hè... Op de Samsung uiteraard niet nee. Vandaar dat ik die eerste prestatie nogal wat knapper vind ;)

Nickname does not reflect reality

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Korben schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:24:
[...]
Exit argumenten hardware keyboard -- als je niet kunt omgaan met een software keyboard ben je blijkbaar te dom of te koppig. Of blind natuurlijk.
Ik geloof dat jij hier degene bent die dom is. Wat een uitspraak! d:)b

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Nog 1 filmpje dan van BlindType. Daarmee hoef je niet precies te voelen waar je toetsen zitten op je scherm

Denk de keuze persoonlijk is en we hier beter over het toestel zelf kunnen discussiëren :)

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Mute schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:29:
[...]...Bij touchscreen vóel je de knoppen niet en maak je dus veel sneller typefouten. Dat wordt aardig goed opgevangen door woordsuggesties, maar die werken ook niet altijd vlekkeloos.
Het ligt er ook nog eens aan of je feedback (vibratie) aan hebt staan. Zelf heb ik nog een Diamond2, en ik heb er een hele tijd feedback op gehad, ging prima. Nu heb ik Swype er op staan, en dat is het eerste wat ik dus ook op mijn Desire HD zal installeren. :)

Swype is na een paar dagen gebruik gewoon retesnel. En dat gaat alleen maar sneller worden wanneer je het langer gebruikt.

Maar goed, ieder zijn ding zeg ik maar. Een vriend van mij heeft ook gewoon behoefte aan een hardware keyboard.

[ Voor 7% gewijzigd door Cybergamer op 18-09-2010 16:37 ]

cybergamers.nl

Verwijderd

monnick schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:51:
Wat is de voornaamste reden dat veel meer mensen de Desire HD als volgende toestel willen en niet de Desire Z? Persoonlijk vind ik de afmetingen van de DHD te groot. De DZ is weer wat dikker, dat is een nadeel. Maar dit weegt mijn inziens niet op tegen de voordelen van een fysiek qwerty toetsenbord. Verder is de DHD op papier natuurlijk een stukje krachtiger dan de DZ, maar hoeveel merk je daar in de praktijk nou van?
De DHD heeft wel een stuk betere camera, wat voor sommige mensen misschien doorslaggevend is. In mijn ogen is de camera op een telefoon altijd slecht dus of hij nou 5MP of 8MP is vind ik niet zo belangrijk.

Gewoon benieuwd naar jullie redenering om een DHD aan te schaffen als hij uitkomt! :)
Ik vind een tobo in mijn gsm een nadeel, dus daarom de HD (en dan issie meteen dunner ook nog!)

• Nadser
*knip* dit is hier offtopic.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 18-09-2010 16:58 ]

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 09:16
babyxl schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 01:55:
Begrijp ik uit dat filmpje dat de mappen gratis zijn, maar de stemmen en POI ed. niet?
Het klopt dat in het filmpje verteld word dat de mappen gratis zijn, maar dat je voor de stemmen/ flitsers e.d. moet betalen.

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
babyxl schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 16:36:
[...]

Het ligt er ook nog eens aan of je feedback (vibratie) aan hebt staan. Zelf heb ik nog een Diamond2, en ik heb er een hele tijd feedback op gehad, ging prima. Nu heb ik Swype er op staan, en dat is het eerste wat ik dus ook op mijn Desire HD zal installeren. :)

Swype is na een paar dagen gebruik gewoon retesnel. En dat gaat alleen maar sneller worden wanneer je het langer gebruikt.

Maar goed, ieder zijn ding zeg ik maar. Een vriend van mij heeft ook gewoon behoefte aan een hardware keyboard.
Ik wist niet dat je Swype voor je HTC Desire HD kon installeren. Hoe krijg je dat voor elkaar?

Verwijderd

*knip*

[ Voor 103% gewijzigd door RoD op 19-09-2010 00:04 ]

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Maak aub een TR ipv te reageren.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 19-09-2010 00:04 ]

"Find what you love and let it kill you"

• Nadser
*weg*

[ Voor 128% gewijzigd door RoD op 19-09-2010 00:04 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
*weg*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 19-09-2010 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Kan er nu weer normaal gereageerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

vinnieminnie schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 17:51:
[...]

Ik wist niet dat je Swype voor je HTC Desire HD kon installeren. Hoe krijg je dat voor elkaar?
XDA Developers zal daar vast wel een oplossing voor hebben. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Weet iemand aan hoeveel fps hij filmt op 720p? Heb een paar filmpjes gezien op Youtube en heb niet de indruk dat dit aan 30fps is, het beeld schokt precies vrij hard. Vind het ook niet terug in de TS.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=RXpUb_baSpY&NR=1"]YouTube: HTC Desire HD camera sample 720p / Android 2.2 FroYo[/video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Largamelion schreef op zondag 19 september 2010 @ 03:02:
Weet iemand aan hoeveel fps hij filmt op 720p? Heb een paar filmpjes gezien op Youtube en heb niet de indruk dat dit aan 30fps is, het beeld schokt precies vrij hard. Vind het ook niet terug in de TS.

[video]
Het beeld schokt niet. Er zit gewoon geen stabilisator op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

[video]
Het is 30fps.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-09 18:14

360Degreez

Typisch weer dit...

Video ziet er goed uit, niet schokkerig, maar wel trillerig ;-) ik krijg er gewoon de bibbers van.

Over haperen gesproken: Is inmiddels bekend al hoe de GPU van de DesireHD presteert?

Iphone4 : 28Mjn tri/sec (SGX535 GPU)
HTC Desire : 22Mjn tri/sec
Galaxy S : 90Mjn tri/sec (SGX540 GPU)

Ik heb speculaties gezien dat de HTC desire met zijn "Snapdragon 8255" op 45nm zo'n 41Mjn tri/sec zou moeten halen. Vreemd je zou verwachten dat ze inmiddels de Galaxy S wel voorbij zouden moeten gaan :-)

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:46

m-buurman

hmmm...coffee!!

Ik lees het volgende op de site van Qualcomm betreffende de 8x55 range cpu van de Desire HD:
High-performance GPU - up to 41M triangles/sec and 245M 3D pixels/se with dedicated 2D Open VG graphics hardware

http://www.qualcomm.com/p...ets/snapdragon.html#specs

[ Voor 6% gewijzigd door m-buurman op 19-09-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-09 18:14

360Degreez

Typisch weer dit...

m-buurman schreef op zondag 19 september 2010 @ 12:00:
[...]

Ik lees het volgende op de site van Qualcomm betreffende de 8x55 range cpu van de Desire HD:
High-performance GPU - up to 41M triangles/sec and 245M 3D pixels/se with dedicated 2D Open VG graphics hardware

http://www.qualcomm.com/p...ets/snapdragon.html#specs
Dank u buurman! :-)

Hier was ik nog niet opgekomen, ze zeggen "Up to" 41M triangles/sec. Hopelijk heeft HTC hem dan niet stiekem terug geklokt om batterij te sparen *kuch* iPhone *kuch* :+

Desalniettemin een redelijke vooruitgang van mijn huidige MDA Vario (in gebruik omdat de HTC Diamond net drie weken stuk is)

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 21:23

[video]
Ik heb een beetje m'n tijfels over deze film.... nergens is te zien dat het daadwerkelijk een Desire HD is. Ook zou het beteken dat deze opname de eerst is van een DHD zelf welke ook nog eens buiten in genomen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Kijk eens naar de datum van het filmpje 2 augustus 2010. Dit is 99% zeker een gewone HTC Desire dus ( zie ook nieuws: HTC Desire krijgt betere Sense-interface en 720p-video-opname ). De Desire HD heeft een andere camera en een andere CPU, dus (nog) helemaal niet vergelijkbaar met elkaar. Volgende keer wat beter kijken ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
^ Goed opgemerkt... had ik niet op gelet :F.

Dat is eigenlijk wel goed nieuws, de kwaliteit zal dus vermoedelijk beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
denk ook dat die video van de gewone desire is in hd opgenomen, de kwaliteit wordt hopelijk overtroffen door de desire hd!!

ik begin ongeduldig te worden ging bijna voor de sgs gaan maar de desire hd wordt het, ik wacht enkel nog de gebruiksduur van de batterij af..

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
mafiatounes schreef op zondag 19 september 2010 @ 16:23:
denk ook dat die video van de gewone desire is in hd opgenomen, de kwaliteit wordt hopelijk overtroffen door de desire hd!!

ik begin ongeduldig te worden ging bijna voor de sgs gaan maar de desire hd wordt het, ik wacht enkel nog de gebruiksduur van de batterij af..
Wanneer ik op de verschillende foto's de lens grote tussen de Desire en Desire HD bekijk dan heeft deze laatste een duidelijk grotere lens. Dit zou normaal gesproken de kwaliteit ten goede moeten komen.

Ik denk dat echte zinvolle info over de gebruiksduur van de batterij pas komt na dat het toestel echt op de markt is. Daar voor is het alleen maar gis werk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:37
Ook maar besloten om me telefoon aankoop even uitte stellen voor de desire HD :)
Ziet er goed uit, hoop alleen dat er een stabilisator op die camera zit, want anders is het echt drama met opnemen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Bullet NL schreef op zondag 19 september 2010 @ 17:50:
[...]

Wanneer ik op de verschillende foto's de lens grote tussen de Desire en Desire HD bekijk dan heeft deze laatste een duidelijk grotere lens. Dit zou normaal gesproken de kwaliteit ten goede moeten komen.

Ik denk dat echte zinvolle info over de gebruiksduur van de batterij pas komt na dat het toestel echt op de markt is. Daar voor is het alleen maar gis werk....
Op zich kunnen we ook wel informatie halen uit de vergelijking met de HD2. Even groot scherm, bijna zelfde processor en dezelfde batterij... En dan lijkt mij dat Android nog lichter is voor de batterij dan WM, dus zal dat ten goede leiden... Of mag je zo'n conclusie niet maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
brrrt schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:33:
[...]

Op zich kunnen we ook wel informatie halen uit de vergelijking met de HD2. Even groot scherm, bijna zelfde processor en dezelfde batterij... En dan lijkt mij dat Android nog lichter is voor de batterij dan WM, dus zal dat ten goede leiden... Of mag je zo'n conclusie niet maken?
Niet helemaal. Er word een totaal andere procesor gebruikt voor de D-HD, het scherm is dan wel ongeveer even groot, maar ook display fabrikanten weten op gebied van stroomverbruik vast stappen te zetten. Daarnaast kan HTC in de D-HD ook gebruik maken van nieuwe antennes, bijvoorbeeld voor UMTS/HSPDA diensten, ook hier in kan door ontwikkeling weer een slag gemaakt zijn in stroomverbruik.
Software kan ook helpen, maar vergeet niet... een scherm wat op android werkt zal bij een zelfde plaatje het zelfde vebruik hebben als onder WM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boot time video Desire HD:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=E_XHL5CB_7w"]YouTube: HTC Desire HD vs iPhone 4 Startvorgang[/video]

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2010 22:42 . Reden: Embed video ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:14
Lijkt me dat de DHD in een soort van standby/hibernate gaat ipv een volledige shutdown.
Handig natuurlijk, maar verbruikt hij dan nog batterij als hij uitstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Dat is wel een onwaarschijnlijk snelle boot time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Volgens de verhalen bij de Desire Z is hij 100% uit. en geen hibernate ofzo. pretty impresive if i say so myself

[ Voor 20% gewijzigd door Lordsauron op 19-09-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Damn dat is wel heel erg snel :S Ik vraag me inderdaad af of het geen hibernate achtige functie is?

[ Voor 51% gewijzigd door Relief2009 op 19-09-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ja het is allemaal nog giswerk maar ik bekijk het zo de cpu/gpu zijn wat zuiniger geworden van 65nm procede naar 45nm, maar het scherm is tov de gewone desire van amoled 3.7inch (nieuwere zijn met slcd) naar 4.3inch slcd als ik me niet vergis gegaan dat verbruikt dus meer + ipv dan de 1400mah of een grotere 1500 mah batterij te gebruiken gaan ze naar een 1230mah! het is dus echt hopen dat hij een of ander magisch snufje heeft om beter te presteren dan een gewone desire die het eigenlijk niet zo goed doet op vlak van batterij levensduur!

mijn legend met laatste update haalde amper 16u met mijn gebruik de legend heeft een 3.2inch amoled scherm, android 2.1, 600mhz cpu/65nm procede(ben er niet zeker van), en 1300mah batterij.
daarom mijn twijfels! soms ben ik 2dagen van huis wil dan zo lang mogelijk met mn mobiel kunnen doen.

[ Voor 21% gewijzigd door mafiatounes op 19-09-2010 22:29 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net enkelen Desire HD afkorten naar D-HD.
Dan denk ik: blij dat ie niet van Apple is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

dat is iig nog niet zo slecht als de galaxy die het bij mij niet eens 12 uur volhoud.
Mijn Hero doet met het zelfde gebruik met gemak 20 tot 24 uur.

vandaag exit Galaxy, en over 3 weken welkom DHD!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Laatst online: 12-09 15:17
Lordsauron schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:12:
Volgens de verhalen bij de Desire Z is hij 100% uit. en geen hibernate ofzo. pretty impresive if i say so myself
dus als ze de batterij trekken wanneer 'uitgeschakeld' stat hij alsnog zo snel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 15:33
Ik hoop van wel, we weten het binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
KilljoyNL schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:59:
Ik hoop van wel, we weten het binnenkort :)
Lees dit maar eens :)

http://www.androidpolice....es-magic-trickery-or-both

Het is dus niet na een cold boot, maw na bv het uithalen van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 15:33
Hij is wel HEEL erg snel te gebruiken, ik zal in ieder geval de accu niet al te vaak verwijderen ;)
Die optische trackpad lijkt ook erge makkelijk in gebruik te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel een erg handige feature om 's nachts je telefoon uit te zetten om accu te besparen, voor mensen die hem niet als wekker gebruiken is het erg handig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Tsurany schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:14:
Wel een erg handige feature om 's nachts je telefoon uit te zetten om accu te besparen, voor mensen die hem niet als wekker gebruiken is het erg handig.
Wie weet werkt de wekker gewoon ook al staat het toestel uit (tenminste dat kon mijn 4 jaar oude Samsung ook al) :)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Laguna schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:20:
[...]

Wie weet werkt de wekker gewoon ook al staat het toestel uit (tenminste dat kon mijn 4 jaar oude Samsung ook al) :)
Als dát eens zou werken, zou het ideaal zijn! Ik kan me perioden herinneren dat ik vaak 's nachts door vrienden werd gebeld, maar m'n telefoon niet uit kon zetten door de wekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:21
brrrt schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:39:
[...]

Als dát eens zou werken, zou het ideaal zijn! Ik kan me perioden herinneren dat ik vaak 's nachts door vrienden werd gebeld, maar m'n telefoon niet uit kon zetten door de wekker...
Dan zet je de telefoon toch op stil? Android laat de telefoon wel horen als de wekker af gaat.

Deze Desire HD wordt toch wel een plaatje zo.Veel multimedia functies en razendsnel. Al ben ik niet echt van het Sense gebeuren, de functies zijn ook erg mooi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:36
Hmmm zit nog steeds te twijfelen of ik deze moet nemen terwijl mijn huidige telefoon (nexus one) nog dik overal aan voldoet. Maarja, mag van vodafone alweer verlengen...

Enige echte nadeel wat ik aan deze telefoon is het gemis van een trackbal met een LED eronder. Gebruik dit namelijk erg veel op mijn huidige telefoon....

Hier trouwens de uitgebreidste preview die ik heb kunnen vinden met flink wat plaatjes.
http://www.eprice.com.tw/...d=4018&tid=4509706&page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Qoon3x schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:00:
Hmmm zit nog steeds te twijfelen of ik deze moet nemen terwijl mijn huidige telefoon (nexus one) nog dik overal aan voldoet. Maarja, mag van vodafone alweer verlengen...

Enige echte nadeel wat ik aan deze telefoon is het gemis van een trackbal met een LED eronder. Gebruik dit namelijk erg veel op mijn huidige telefoon....

Hier trouwens de uitgebreidste preview die ik heb kunnen vinden met flink wat plaatjes.
Heb zelf ook een Nexus one en dat is een functie die ikzelf ook veel gebruik, echter heeft HTC hiervoor de indicatie led, die bij de Nexus alleen oplicht bij het laden, in staat gestelt te branden bij een sms/gemist gesprek/e-mail. Ik neem aan dat het hier weer het geval is :) Alleen is deze led natuurlijk niet te zien van een afstand of 5 meter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RipItUp
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-12-2024
[b][message=34717278,noline]Hier trouwens de uitgebreidste preview die ik heb kunnen vinden met flink wat plaatjes.
Hmm handig. Die 720p filmpjes lijken, in tegenstelling tot bij de gewone Desire, wel aan 30 fps te lopen. Jammer dat deze zo groot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocola
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:51
RipItUp schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:25:
[...]

Hmm handig. Die 720p filmpjes lijken, in tegenstelling tot bij de gewone Desire, wel aan 30 fps te lopen. Jammer dat deze zo groot is...
Het valt op zich wel mee met de grootte. Ik was eerder ook in de veronderstelling dat hij nogal aan de grote (lees: overdreven grote) kant is maar na een HD2 1:1 op een Galaxy S i9000 gelegd te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat de verschillen marginaal zijn. Het scheelt millimeters...

Het scherm daarentegen is iets groter bij de HD, wat het kader eromheen dus relatief met de i9000 iets minder breed maakt.

De HD lijkt mij een leuk ding, HTC heeft erg leuke features toegevoegd en ik hoop dan ook dat een aantal van deze features ook voor de normale Androidmarket beschikbaar zullen komen op den duur <+:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Weet niet of het noemenswaardig is maar inmiddels kun je op hi.nl de telefoon pre orderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
[...]

Ik kan het helaas niet met mijn desire. Werd gisteren jammergenoeg een paar uur later wakker, aangezien ik m'n telefoon noodgedwongen uit moest doen (geen oplader meegenomen |:( ) en dus niet gewekt werd door de wekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Laatst online: 12-09 15:17
Flogging Hank schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:14:
Weet niet of het noemenswaardig is maar inmiddels kun je op hi.nl de telefoon pre orderen
Daar is al een apart topic voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
[...]

Flightmode FTW!
Dat doe ik altijd als ik de wekker van mijn foon nodig ga hebben.
Gewoon flight mode en geluid aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Vinden jullie het ook niet vreemd dat er niet "with Google" achteraan opstaat?
Was dat niet verplicht met Android?

Afbeeldingslocatie: http://timg.eprice.com.tw/tw/mobile/img/2010-09/16/4509706/tunacat_3_89bd03546039b543c59f3480abe016ca.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33
Fire69 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 08:19:

[afbeelding]
Staat ook niet achterop mijn 'oude' desire hoor, dus ik denk niet dat het verplicht is.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Staat ook niet op de Xperia X10 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
En ook niet op de Legend...
Als ik me niet vergis staat het wek op de Nexus, Dit zou te verklaren zijn door dat de Nexus een telefoon van Google zelf is. Google Nexus by HTC alsware....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Fire69 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 08:19:

....
Het "with Google" is voor Android telefoons zonder schil (Nexus one, Milestone...) Als het goed is wordt er bij telefoons die wel een schil hebben aangegeven welke schil ze hebben, bij deze Desire HD staat dus "with HTC Sense" op :)

[ Voor 8% gewijzigd door Koen87 op 21-09-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Op de Galaxy S staat het dan weer wel, terwijl ook deze een hele skin over Android heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Relief2009 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:22:
Op de Galaxy S staat het dan weer wel, terwijl ook deze een hele skin over Android heeft.
Ik zie het nu ook, dan zal het wel een keuze zijn om dat er op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Persoonlijk vind ik het beter hoe minder er op de telefoon staat... komt het design ten goede imo. Het merk van de provider etc hoeft er voor mij echt niet op. Ik vind de Desire HD echt strak van design, kan dan ook niet wachten tot ik 'm heb :). Heb de SGS in m'n handen gehad in de winkel en ik stoorde mij al onmiddelijk aan dat 'with Google' tekstje op de achterzijde.

Ik vind het wel straf dat de ROM van de DHD al te verkrijgen is voor de HD2, het toestel is nog niet eens op de markt :). Ook mooi dat HTC hier geen probleem van maakt.

http://androidspin.com/20...inside-the-htc-desire-hd/

[ Voor 45% gewijzigd door Largamelion op 21-09-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Op pocketnow laten ze de Desire HD rom zien op de HD2, dit met bewegend beeld d.m.v. een video.

http://pocketnow.com/andr...-hd-rom-walkthrough-video

Ze bespeken functies uit de rom die ik elders nog niet heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvz6
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-10-2021
Largamelion schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:34:
...
Ik vind het wel straf dat de ROM van de DHD al te verkrijgen is voor de HD2, het toestel is nog niet eens op de markt :). Ook mooi dat HTC hier geen probleem van maakt.
...
Waar haal je vandaan dat HTC hier geen probleem van maakt?
Las zojuist @xda-developers dat diegene die de ROM gelekt heeft, de thread met download link verwijderd heeft, gesuggereerd wordt dat HTC hier mee te maken heeft.
Zie bericht @xda.

Neemt niet weg dat er direct een andere tweaker klaar staat om het weer online te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
wvz6 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:37:
[...]

Waar haal je vandaan dat HTC hier geen probleem van maakt?
Ik ging er vanuit omdat er nog geen reactie op was gekomen van HTC. Lijkt me langs een kant logisch dat ze dit niet zomaar toelaten, dat zou immers niet goed zijn voor de verkoop. Ondertussen is de ROM van Darkstone wel nog steeds beschikbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Largamelion op 21-09-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja ze kunnen er niet zoveel aan doen, rom bakkers aanklagen is veel werk, zal ze amper wat opleveren en er staan zo weer nieuwe klaar. Denk dat ze het maar laten gaan zolang het niet heel erg wordt, hoeveel potentiele kopens van een nieuwe HTC telefoon wachten met kopen door nu Android op de HD2 te draaien? In the big picture is het verwaarloosbaar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Tsurany schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:14:
Tja ze kunnen er niet zoveel aan doen, rom bakkers aanklagen is veel werk, zal ze amper wat opleveren en er staan zo weer nieuwe klaar. Denk dat ze het maar laten gaan zolang het niet heel erg wordt, hoeveel potentiele kopens van een nieuwe HTC telefoon wachten met kopen door nu Android op de HD2 te draaien? In the big picture is het verwaarloosbaar.
Ach daarom, bovendien.... telefoons gaan bij tweakers nooit langer mee dan twee jaar.....
Ze hebben dus een base die constant vervangen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Largamelion schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:34:
Persoonlijk vind ik het beter hoe minder er op de telefoon staat... komt het design ten goede imo. Het merk van de provider etc hoeft er voor mij echt niet op. Ik vind de Desire HD echt strak van design, kan dan ook niet wachten tot ik 'm heb :). Heb de SGS in m'n handen gehad in de winkel en ik stoorde mij al onmiddelijk aan dat 'with Google' tekstje op de achterzijde.

http://androidspin.com/20...inside-the-htc-desire-hd/
Je kan ook overdrijven. Storen aan een logo dat je nooit ziet? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Ik ben vandaag even langs een paar winkels gegaan om te kijken wat ze kunnen bieden ivm verlengen van mijn abbo.
Mijn volgende tel word de D-HD maar hier konden ze me het volgende over zeggen

the phone house - geen idee
bell company - geen idee
vodafone shop nr 1 - meneer dat weten wij ook niet, kunt u toch ook zelf even opzoeken.
vodafone shop nr 2 - helaas ligt ons verleg/abbo sys plat (na wat bellen kwamen ze er achter, eind oktober)

Prijzen wis niemand mij te noemen en durfden ook geen indicatie te geven.

Heb ook nergens een demo model kunnen zien, reclame gezien of überhaupt een bevestiging dat ie er aan komt.

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
LyP0 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:20:
Ik ben vandaag even langs een paar winkels gegaan om te kijken wat ze kunnen bieden ivm verlengen van mijn abbo.

bell company - geen idee
vodafone shop nr 1 - meneer dat weten wij ook niet, kunt u toch ook zelf even opzoeken.
vodafone shop nr 2 - helaas ligt ons verleg/abbo sys plat (na wat bellen kwamen ze er achter, eind oktober)

Heb ook nergens een demo model kunnen zien, reclame gezien of überhaupt een bevestiging dat ie er aan komt.
Zo gek vind ik dat niet. Het toestel is minder dan een week geleden aangekondigd. Gewoon even geduld hebben :)

Ik heb dit filmpje echt al 10x gekeken. Die stem :9~ *; ^)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=t_3kLDD-tZs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
LyP0 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:20:

bell company - geen idee

Vindt jij nu zelf ook niet dat je rijkelijk vroeg bent met dit soort vragen voor dit toestel?
Nog geen week geleden is het toestel aangekondigt, hij zou per 8 oktober verkrijgbaar moeten zijn, wanneer dit de uitleverdata is kan het dus zijn dat het toestel niet eerder dan 9 of 10 oktober in de winkel ligt.

ff geduld dus... binnen een week of twee zal er vast meer duidelijk zijn, de eerste webshops beginnen het toestel nu op te nemen in hun assortiment........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Ik ging er ook nog niet van uit dat ze m zouden hebben of veel zouden weten. Wilde alleen even er achter komen wat hun tot nu toe voor info hebben.

Volgens de VF medewerker word het op z'n vroegst eind oktober.
De rest weet nog helemaal niks of laat niks los.

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Twitter van Mark Moons, HTC Benelux

http://twitter.com/markmoons/status/24765772434
en
http://twitter.com/markmoons/status/24948076110
(over het dagen wegstrepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
LyP0 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:33:
Ik ging er ook nog niet van uit dat ze m zouden hebben of veel zouden weten. Wilde alleen even er achter komen wat hun tot nu toe voor info hebben.

Volgens de VF medewerker word het op z'n vroegst eind oktober.
De rest weet nog helemaal niks of laat niks los.
Geloof me, hier op het forum zal je meer informatie krijgen dan in de winkel. De winkels ontvangen 'm "ineens" en dan weten ze er meer van. Het hoofdkantoor laat je normaal gesproken maar van de domme en de winkels die er wat meer vanaf weten zijn hier te vinden. ;)
/me ik ben zelf net zo'n verkoper die alle info hier vandaan haalt *

En de dummy ontvang je normaal gesproken pas een tijdje na de binnenkomst van de eerste toestellen, dus dat zal ook nog wel even op zich wachten. Ik wacht zelf gewoon half oktober af, maar kan niet wachten! Ik heb 'm voor mezelf al in de reservering. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

brrrt schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:02:
[...]

Geloof me, hier op het forum zal je meer informatie krijgen dan in de winkel. De winkels ontvangen 'm "ineens" en dan weten ze er meer van. Het hoofdkantoor laat je normaal gesproken maar van de domme en de winkels die er wat meer vanaf weten zijn hier te vinden. ;)
/me ik ben zelf net zo'n verkoper die alle info hier vandaan haalt *

En de dummy ontvang je normaal gesproken pas een tijdje na de binnenkomst van de eerste toestellen, dus dat zal ook nog wel even op zich wachten. Ik wacht zelf gewoon half oktober af, maar kan niet wachten! Ik heb 'm voor mezelf al in de reservering. :)
En als verkoper heb je altijd nog het probleem dat je zoveel toestellen uit je hoofd zou moeten kennen. Ze kunnen gewoon niet alles weten.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulpayne
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-07 17:09
*spam*

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 22-09-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:32
Zie wel veel positieve reacties op dat HTC Fast Boot, maar wat nou als je net een reset wil doen vanwege het feit dat alle lopende processen en dergelijke dan helemaal weg zijn. Of heb je wel nog een soort van keus, hoe je de telefoon wilt uitschakelen?

Verwijderd

Lijkt het jullie een goed idee om te upgraden van de xperia x10 naar de htc desire hd?
Ik vraag mij dit vooral af omdat de camera en vooral de geluidskwaliteit van mijn xperia x10 van zeer goede kwaliteit zijn en ik zou het vreselijk vinden om na aankoop vast te stellen dat deze bij htc van mindere kwaliteit zijn...

al zou ik wel meer kunnen leven met mindere camera kwaliteit dan mindere geluidskwaliteit :p

• Bullet NL
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:58:
Lijkt het jullie een goed idee om te upgraden van de xperia x10 naar de htc desire hd?
Ik vraag mij dit vooral af omdat de camera en vooral de geluidskwaliteit van mijn xperia x10 van zeer goede kwaliteit zijn en ik zou het vreselijk vinden om na aankoop vast te stellen dat deze bij htc van mindere kwaliteit zijn...

al zou ik wel meer kunnen leven met mindere camera kwaliteit dan mindere geluidskwaliteit :p
Zou hier al iemand ervaring hebben met het geluid wat de Desire HD weet voort te brengen?

Het toestel is nog niet leverbaar..... denk je echt dat iemand jou vraag kan beantwoorden?

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 22 september 2010 @ 01:08:
[...]

Zou hier al iemand ervaring hebben met het geluid wat de Desire HD weet voort te brengen?

Het toestel is nog niet leverbaar..... denk je echt dat iemand jou vraag kan beantwoorden?
Mss waren er hier reporters aanwezig die op de voorstelling ware en er eens mee hadden kunnen prutsen, of ja hoe dan ook, kon toch he :)

mss moet ik men vraag anders stellen, hoe is het geluid op andere htc toestellen en zeg nu niet dat ik een review moet opzoekke want geluid is spijtig genoeg een onderwerp dat niet echt meer veel word vernoemd in de meeste reviews :|

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2010 01:28 ]

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 01:26:
[...]

Mss waren er hier reporters aanwezig die op de voorstelling ware en er eens mee hadden kunnen prutsen, of ja hoe dan ook, kon toch he :)

mss moet ik men vraag anders stellen, hoe is het geluid op andere htc toestellen en zeg nu niet dat ik een review moet opzoekke want geluid is spijtig genoeg een onderwerp dat niet echt meer veel word vernoemd in de meeste reviews :|
T.net heeft zelf een preview geschreven, hè.
Ook is de Dolby-standaard SRS toegevoegd: HTC heeft een licentie op deze speciaal voor smartphones ontwikkelde technologie aangeschaft. Het Dolby-geluid komt niet uit de luidspreker, die overigens vrij gemiddeld presteert, maar wel uit de headset. De preview is overigens uitgevoerd met een pre-productiemodel waarvan de 3,5mm-aansluiting nog niet werkte.
bron: reviews: Preview HTC Desire HD: een HD2 met Android

• Fire69
JeroenC87 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:31:
Zie wel veel positieve reacties op dat HTC Fast Boot, maar wat nou als je net een reset wil doen vanwege het feit dat alle lopende processen en dergelijke dan helemaal weg zijn. Of heb je wel nog een soort van keus, hoe je de telefoon wilt uitschakelen?
Batterij uithalen? :)

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:32
Dat lijkt me niet echt de bedoeling en ook vrij drastisch. Zou fijn zijn als dit er ook gewoon in zit.. :F

• wvz6
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-10-2021
Je zou verwachten dat er wel een reset mogelijkheid is.
Anders is er de volgende verse app, waarmee het mogelijk is om alleen de shell te rebooten: xda

Verwijderd

bedankt om mij hierop te wijzen :*)

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Inderdaad.. niet bepaald objectief :z
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 01:26:
[...]

Ik kom van een Nokia 6700 en heb nu de HTC Desire, maar qua camera en geluid ben ik er op beide achteruit gegaan. Camera is op beide toestellen 5MP, maar de Nokia maakte toch scherpere foto's. Qua geluid is zowel de geluidskwaliteit bij bellen als het geluid uit de speaker beter bij de Nokia. Bij bellen is het geluid bij de Nokia veel helderder en bij de HTC hoor ik (alleen in een redelijk stille omgeving) constant een ruis op de achtergrond. De speaker van de Nokia was ook luider en zuiverder.

Maar wordt dus afwachten hoe dat bij de Desire HD is.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Verwijderd

Laguna schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:54:

Ik kom van een Nokia 6700 en heb nu de HTC Desire, maar qua camera en geluid ben ik er op beide achteruit gegaan. Camera is op beide toestellen 5MP, maar de Nokia maakte toch scherpere foto's. Qua geluid is zowel de geluidskwaliteit bij bellen als het geluid uit de speaker beter bij de Nokia. Bij bellen is het geluid bij de Nokia veel helderder en bij de HTC hoor ik (alleen in een redelijk stille omgeving) constant een ruis op de achtergrond. De speaker van de Nokia was ook luider en zuiverder.

Maar wordt dus afwachten hoe dat bij de Desire HD is.
Hopelijk is dit met de ondersteuning van het zogenaamde dolby geluid anders
Pagina: 1 ... 4 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.

[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Accessoires mogen hier