• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Op smartphoneshop.be staat hij al voor 569€ (pre-order). Had gehoopt rond de 500€, dit is toch net iets boven m'n budget, hopelijk zakt hij nog wat in prijs en anders wordt het de gewone Desire.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Anoniem: 94167

Voor de liefhebber hier wat hands on review info...

http://www.techradar.com/...d-review-716742?artc_pg=1

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 09:10
Largamelion schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:20:
Op smartphoneshop.be staat hij al voor 569€ (pre-order). Had gehoopt rond de 500€, dit is toch net iets boven m'n budget, hopelijk zakt hij nog wat in prijs en anders wordt het de gewone Desire.
Vervang de BE voor NL en je hebt 'm goedkoper en dichterbij... :D
http://www.smartphoneshop...107574/htc-desire-hd.html

En de Desire Z natuurlijk:
http://www.smartphoneshop.../htc-desire-z-qwerty.html

[ Voor 9% gewijzigd door M-Opensource op 16-09-2010 09:45 ]

"Find what you love and let it kill you"

• Largamelion
Heb 'm net even in mekaar gelijmd via de bouwplaat op smartphoneshop.be en ik vind de grootte nog goed meevallen. In de hoogte verschilt hij amper van de Desire, maar in de breedte komt er wel wat bij. Hij lijkt me iig niet te groot voor m'n broekzak :).

@hierboven: Woon in België dus dichter zal het niet zijn :). Wel grappig dat hij toch 20€ verschilt in prijs. Nuja, die shops zijn zeker niet de goedkoopste dus ik wacht nog wel ff tot hij in de andere winkels verschijnt, prijs zal dan nog wel wat zakken.

[ Voor 26% gewijzigd door Largamelion op 16-09-2010 09:56 ]

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-07 11:06
Helaas zijn het echte preorders en kan je ze nog niet icm een abbo preordere :( , helaas want dit wordt toch echt de opvolger van mij Hero..

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:35
Largamelion schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:45:
Heb 'm net even in mekaar gelijmd via de bouwplaat op smartphoneshop.be en ik vind de grootte nog goed meevallen. In de hoogte verschilt hij amper van de Desire, maar in de breedte komt er wel wat bij. Hij lijkt me iig niet te groot voor m'n broekzak :).

@hierboven: Woon in België dus dichter zal het niet zijn :). Wel grappig dat hij toch 20€ verschilt in prijs. Nuja, die shops zijn zeker niet de goedkoopste dus ik wacht nog wel ff tot hij in de andere winkels verschijnt, prijs zal dan nog wel wat zakken.
Handig, net ook even gedaan en op de Desire van mijn collega gelegd. Ik zag eigenlijk geen verschil in grootte.
De randen rond het scherm zijn smaller, dus heb je voor (bijna) dezelfde grootte dus een groter scherm :)

Ik heb mijn keuze voor mijn volgende phone gemaakt!

• Largamelion
Fire69 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:03:
[...]

Handig, net ook even gedaan en op de Desire van mijn collega gelegd. Ik zag eigenlijk geen verschil in grootte.
De randen rond het scherm zijn smaller, dus heb je voor (bijna) dezelfde grootte dus een groter scherm :)

Ik heb mijn keuze voor mijn volgende phone gemaakt!
Idd best handig, juist zien dat je printer niet op scaling staat of de afmetingen kloppen niet (had ik dus eerst 8)7 ). Alles eens opnieuw afgedrukt zonder scaling nu en nog altijd ok eigenlijk, het verschil met de Desire is 8mm in de breedte en 4mm in de hoogte, dikte is dezelfde.

Wat mij opvalt:

Desire:
Stand-bytijd (max.) 340 uur
Spreektijd (max.) 6,5 uur

Desire HD:
Stand-bytijd (max.) 420 uur
Spreektijd (max.) 9 uur

Batterij zou dus een pak langer moeten meegaan volgens de specs... afwachten me dunkt.

Anoniem: 367949

Jammer dat je nog niet kan bestellen met abonnement alleen los toestel :(.

Binnenkort loopt mijn contract af. Mijn nieuwe tel wordt HTC desire HD

• M-Opensource
Anoniem: 367949 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:07:
Jammer dat je nog niet kan bestellen met abonnoment alleen los toestel :(.

Binnenkort loopt mijn contract af. Mijn nieuwe tel wordt HTC desire HD
Ik denk dat dat snel zal gaan volgen, gister zijn officieel pas de phones aangekondigd. De providers moeten nu gaan kijken welke combinaties ze kunnen gaan doen (onderhandelingen met HTC zullen al lang bezig zijn).

Het duurt zeker nog 3 weken voordat het losse toestel te verkrijgen is, denk niet dat providers het risico nemen dat een concurrent hen voor zal zijn en dat ze snel met aankondigingen komen...

Deze smartphones worden te populair om te laten liggen :)

[ Voor 3% gewijzigd door M-Opensource op 16-09-2010 12:11 ]

Anoniem: 88208

desire hd op 8-10 leverbaar, de z op 22-10 d8 ik ergens te lezen...

210667

Largamelion schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:53:
[...]

Wat mij opvalt:

Desire:
Stand-bytijd (max.) 340 uur
Spreektijd (max.) 6,5 uur

Desire HD:
Stand-bytijd (max.) 420 uur
Spreektijd (max.) 9 uur

Batterij zou dus een pak langer moeten meegaan volgens de specs... afwachten me dunkt.
Accu Desire HD: Accusterkte 1230 mAh
Accu Desire: Accusterkte 1400 mAh

Welke zal langer meegaan? Ik heb zo mijn twijfels

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
Ik denk dat je dat niet kunt zeggen aan de hand van de specs van de fabrikant, maar ook niet aan de hand van de accusterkte. Volgens mij ligt dat ook aan hoeveel de telefoon gebruikt. Er werd toch ook al gezegd dat deze zuiniger zou zijn omdat hij anders 'gebakken' was? Laten we rustig afwachten :-)

• M-Opensource
210667 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:19:
[...]

Accu Desire HD: Accusterkte 1230 mAh
Accu Desire: Accusterkte 1400 mAh

Welke zal langer meegaan? Ik heb zo mijn twijfels
Je vergeet daarbij dat het mogelijk kan zijn dat HTC veel heeft getweaked aan de software. Als ik zie dat het door hackers met getweak aan de kernel op de Hero een wereld van verschil kan betekenen. Zou me niks verbazen als HTC daar ook aan heeft gewerkt.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-07 22:21
Anoniem: 88208 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:44:
desire hd op 8-10 leverbaar, de z op 22-10 d8 ik ergens te lezen...
Bron vermelding zou wel makkelijk zijn...... i.p.v. D8en.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Anoniem: 25649

mmmm, ben toch teleurgesteld, en dan vooral in het gewicht. 165gr is gewoon teveel, zeker als je de galaxy een keer in je handen hebt gehad. Als je de telefoon in een (male) handbag meeneemt is misschien niet zo erg, maar anders.....

De grootte is best ok, een paar mm groter dan een galaxy, dat kan er nog net mee door.

Ander nadeel vind ik persoonlijk het scherm, niet iedereen vind die oversaturated kleuren van (S)AMOLED mooi, maar ik juist wel, boeie dat een fotootje die je neemt op het toestel er onnatuurlijk uitziet, het is geen DSLR ofzo....

En ik vertrouw die batterijduur niet!

• FurY_84
Ik vind het grappig dat iedereen zo over die batterij duur valt.. Het is HET vlaggenschip van HTC. Ze zullen er echt wel naar gekeken hebben. Waarom zouden ze een mindere batterij er in stoppen en het wel hun vlaggenschip maken? Plus, ik hang hem wel iedere avond aan z'n voeding, wordt het een gelukkig beestje van... Dus ja als hij maar een dag meegaat lijkt me zo...

210667

FurY_84 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:59:
Ik vind het grappig dat iedereen zo over die batterij duur valt.. Het is HET vlaggenschip van HTC. Ze zullen er echt wel naar gekeken hebben. Waarom zouden ze een mindere batterij er in stoppen en het wel hun vlaggenschip maken? Plus, ik hang hem wel iedere avond aan z'n voeding, wordt het een gelukkig beestje van... Dus ja als hij maar een dag meegaat lijkt me zo...
De Desire was ook 3 maanden het vlaggeschip?! Dat zegt dus helemaal 'nada'.

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-07 18:44
http://twitter.com/markmoons/status/24654947632
Dames en Heren: ... De HTC Desire HD YouTube: HTC Desire HD - A Closer Look Binnen drie weken beschikbaar in NL!

• Vendrom
Goed nieuws!
Anoniem: 69767 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 23:15:
Deze video is door de gebruiker verwijderd. Heb je een alternatief?
En toen stond die er weer, en toen was die weer weg en toen stond die er weer.. En nu ook voor altijd:

Het filmpje van de Desire Z is wel weer offline gehaald en had ik nog niet geript.. hmmm

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• JackPoint
Volgende is ook wel interessant:

• Bullet NL
Anoniem: 25649 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:03:
mmmm, ben toch teleurgesteld, en dan vooral in het gewicht. 165gr is gewoon teveel, zeker als je de galaxy een keer in je handen hebt gehad. Als je de telefoon in een (male) handbag meeneemt is misschien niet zo erg, maar anders.....

De grootte is best ok, een paar mm groter dan een galaxy, dat kan er nog net mee door.

Ander nadeel vind ik persoonlijk het scherm, niet iedereen vind die oversaturated kleuren van (S)AMOLED mooi, maar ik juist wel, boeie dat een fotootje die je neemt op het toestel er onnatuurlijk uitziet, het is geen DSLR ofzo....

En ik vertrouw die batterijduur niet!
Gewicht.......... de HD is van aluminium...... dat weegt nu eenmaal meer dan kunstof....

Inderdaad =) Net als de Motorola Milestone die ook van metaal is.. maar zo robuust als 't maar zijn kant.
Als deze Desire HD daar wat van weg heeft, net zoals de HTC Legend, dan zit 't daar wel helemaal goed mee!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• JackPoint
Mijn HTC Touch Pro is nu ook 165gram. Vind het een fijn gewicht. Bij lichte telefoons krijg ik een beetje Bart Smit gevoel.

• FurY_84
210667 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:27:
[...]

De Desire was ook 3 maanden het vlaggeschip?! Dat zegt dus helemaal 'nada'.
Volgens mij was de release op 7 april 2010 hier in Nederland, dus dat is een half jaar. Misschien dat het in Spanje iets later was?! :)

En dan nog, wat is er mis met dat toestel dan? Heeft toch ook een prima batterij?

[ Voor 21% gewijzigd door FurY_84 op 16-09-2010 17:40 ]

Als mensen 165 gram teveel vinden moeten ze misschien eens vaker naar de sportschool gaan. Als zo'n 30-40 gram extra daadwerkelijk een invloed heeft op ook maar enig aspect van het telefoongebruik dan is het toch wel erg met je gesteld.
FurY_84 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:59:
De iPhone 4 is HET vlaggenschip van Apple, daar hadden ze ook niet zo goed naar hun antenne gekeken. Smartphones staan nu eenmaal bekend om slechte accu duur en er zijn genoeg telefoons die high end zouden zijn en op dat gebied falen. Dat is het vlaggenschip is betekent absoluut niet dat er geen design fouten in zitten.

[ Voor 63% gewijzigd door Tsurany op 16-09-2010 17:58 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• FurY_84
hehe sterk punt Tsurany.. Nee maar teksten als 'ik vertrouw de batterijduur niet' vind ik niet echt iets toevoegen. We weten het simpelweg nog niet en we zullen moeten afwachten. Ik verwacht dat het allemaal wel mee zal vallen. Accu's blijven een probleem idd.. Daar zouden ze nou eens iets op moeten vinden, maar dat zal wel te duur zijn..

• Bullet NL
Tsurany schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:56:
Als mensen 165 gram teveel vinden moeten ze misschien eens vaker naar de sportschool gaan. Als zo'n 30-40 gram extra daadwerkelijk een invloed heeft op ook maar enig aspect van het telefoongebruik dan is het toch wel erg met je gesteld.

[...]

De iPhone 4 is HET vlaggenschip van Apple, daar hadden ze ook niet zo goed naar hun antenne gekeken. Smartphones staan nu eenmaal bekend om slechte accu duur en er zijn genoeg telefoons die high end zouden zijn en op dat gebied falen. Dat is het vlaggenschip is betekent absoluut niet dat er geen design fouten in zitten.
Gewicht van een;

HTC Legend 126 gram
HTC Hero 135 gram
HTC Desire 135 gram
HTC HD2 157 gram

Daar de Desire HD bijna net zo groot is als de HD2 is hij dus niet veel zwaarder....

Het is overigens wel te verwachten dat HTC goed na de accuduur heeft gegeken, ervaringen met andere toestellen zijn dus niet 123 te vergelijken. Gewoon afwachten tot dat mensen parktijk situaties posten

Anoniem: 69767

Fantastische presentatie, veel prettiger dan Steve Jobs met z'n spacecake van magisch dit en kijk dan druk je hier op en dan poef. En ook veel prettiger dan de Brulaap Ballmer:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=e8M6S8EKbnU&feature=related]

Alleen daarom steun ik HTC al...Ze zetten gewoon een hele stevige en nuchtigere presentatie neer op een plezierige manier.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 16-09-2010 20:50 ]

En vergeet niet hun leuke filmpjes waarin ze, net als bij Google, erg simpele animaties gebruiken die perfect de ideeën weergeven. Fatsoenlijke presentaties, fatsoenlijke filmpjes en de resultaten zijn er ook nog naar.

Wat betreft accu duur, zo'n groot probleem is het niet, je moet enkel een grotere telefoon maken. Telefoon zou dus een paar millimeter dikker worden of een paar millimeter hoger. Een grotere accu is niet duur, een grotere accu die dezelfde ruimte inneemt wel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsurany schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:56:
het gaat er niet om dat ik het toestel niet kan optillen, het gaat erom dat mijn licht zomerjackje niet scheef gaat hangen als ik de telefoon erin heb zitten, en dat ik zonder jas de telefoon in mijn zak kan zetten zonder het gevoel dat er een koelkast in zit. It's just a personal preference.
En dan zeg ik dan is het erg met je gesteld, als een 30-40 gram zwaardere telefoon daar effect op kan hebben.

• Bullet NL
Anoniem: 25649 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:28:
[...]

het gaat er niet om dat ik het toestel niet kan optillen, het gaat erom dat mijn licht zomerjackje niet scheef gaat hangen als ik de telefoon erin heb zitten, en dat ik zonder jas de telefoon in mijn zak kan zetten zonder het gevoel dat er een koelkast in zit. It's just a personal preference.
Tja, ga naar een telecom winkel, vraag alsof je een HD2 (net zo groot en 8 gram lichter als de DHD) mag vasthouden, stop hem desnoods in je liche zomerjack.... En kijk alsof je jackkie recht blijft hangen.... zucht... waar gaat het om?

Blijkbaar moet een dergelijk toestel rond de 150 a 160 gram wegen... ps. het verschil tussen een HD2 en DHD merkt niemand...

[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 16-09-2010 22:59 ]

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:54
Bij die laatste presentatie van HTC doen ze in het begin ook alsof de telefoon allerlei magische krachten bezit. Verder een fijne manier van presenteren maar wat doet die Peter Chou op het podium? Leer eens wat beter Engels zeg. Sjonge jonge. En die Duitser mag ook wel eens wat aan zijn accent doen. Als je zo hoog in een organisatie als HTC zit zou je wel wat beter en accentlozer Engels mogen spreken!

BTW, sinds wanneer "zet" je een telefoon in je zak? Huh? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Volkan1984 op 16-09-2010 23:20 . Reden: uitbreiding ]

Volkan1984 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:18:
Bij die laatste presentatie van HTC doen ze in het begin ook alsof de telefoon allerlei magische krachten bezit. Verder een fijne manier van presenteren maar wat doet die Peter Chou op het podium? Leer eens wat beter Engels zeg. Sjonge jonge. En die Duitser mag ook wel eens wat aan zijn accent doen. Als je zo hoog in een bedrijf als HTC zit zou je wel wat beter en accentlozer Engels mogen spreken!
Respectloos...Chinees wordt door meer mensen op aarde gesproken dan Engels. Waarom zou hij beter Engels moeten spreken, en niet wij beter Chinees? Sterker nog ik denk dat jij niet eens Chinees behoorlijk spreekt, dus behoorlijk brutaal om dan te gaan klagen over zijn Engels :D Overigens vind je ook in Nederland nog weleens behoorlijke accenten die nauwelijks verstaanbaar Nederlands klinken. Nog over het Engels gesproken, ga jij maar eens op vakantie naar bepaalde regio's van Engeland...Kijken of je ze daar ook goed kan verstaan...want lang niet alles is RP.

En ik vind dit nog altijd beter dan bij die Sony presentaties waar Japanse gamedesigners in het Japans lopen te praten en dat een andere gast - met telkens een onderbreking - het staat te vertalen in het Engels.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 16-09-2010 23:30 ]

Er zit een verschil tussen een taal die in enorm veel landen wordt gesproken en daardoor een wijd publiek bereikt en een taal die welliswaar door heel veel mensen gesproken wordt maar die in gewoon bijna allemaal in China wonen. Als je nieuws de wereld in wilt brengen dan doe je dat in het Engels, dan kan het in elk land begrepen en vertaald worden.
Neemt niet weg dat mensen niks aan hun accent kunnen doen en dat je daar niet zo gigantisch om moet zeiken.

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-07 00:26

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik vond het accent wel meevallen hoor. Oké, geen vloeiend Engels, maar heb jij wel eens een gemiddelde Nederlander Engels horen spreken?

De presentatie was gewoon erg netjes gedaan!

cybergamers.nl

• Bullet NL
Volkan1984 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:18:
Bij die laatste presentatie van HTC doen ze in het begin ook alsof de telefoon allerlei magische krachten bezit. Verder een fijne manier van presenteren maar wat doet die Peter Chou op het podium? Leer eens wat beter Engels zeg. Sjonge jonge. En die Duitser mag ook wel eens wat aan zijn accent doen. Als je zo hoog in een organisatie als HTC zit zou je wel wat beter en accentlozer Engels mogen spreken!

BTW, sinds wanneer "zet" je een telefoon in je zak? Huh? :P
Wat maakt dat nu uit? Ik vindt het al heel wat dat een Taiwanees CEO de presentatie zelf doet.... Ik zie dit een CEO van Samsung niet doen.... Het gaat om het punt dat alle prima duidelijk was, laat me raden, jij hebt een Iphone?

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-07 20:29
Anoniem: 69767 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:23:
[...]
Respectloos...Chinees wordt door meer mensen op aarde gesproken dan Engels. Waarom zou hij beter Engels moeten spreken, en niet wij beter Chinees? Sterker nog ik denk dat jij niet eens Chinees behoorlijk spreekt, dus behoorlijk brutaal om dan te gaan klagen over zijn Engels :D Overigens vind je ook in Nederland nog weleens behoorlijke accenten die nauwelijks verstaanbaar Nederlands klinken. Nog over het Engels gesproken, ga jij maar eens op vakantie naar bepaalde regio's van Engeland...Kijken of je ze daar ook goed kan verstaan...want lang niet alles is RP.

En ik vind dit nog altijd beter dan bij die Sony presentaties waar Japanse gamedesigners in het Japans lopen te praten en dat een andere gast - met telkens een onderbreking - het staat te vertalen in het Engels.
Nou je kunt wel zien dat jij verstand van zaken hebt |:(. Op het moment dat jij als bedrijf zijnde een presentatie geeft aan EUROPA en twee telefoons gaat lanceren in EUROPA!! Dan doe je er als bedrijf zijnde toch alles aan om je potentiële klanten over de streep te trekken. Dus dat betekent dat je een goede presentatie geeft waarin je je producten promoot. Onderdeel van een goede presentatie is (misschien dat het begint te dagen) een goede presentator, oftewel iemand die vloeiend en verstaanbaar op een boeiende manier kan spreken. Dat is namelijk wel zo prettig om naar te luisteren.

Je kunt het noemenswaardig vinden dat de CEO de moeite neemt om in het Engels te presenteren. Persoonlijk vind ik dit gebrekkige Engels zeer amateuristisch overkomen. Je mag toch wel aannemen dat de CEO van een internationaal opererend merk de Engelse taal vloeiend spreekt...

kaaasje schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:47:
[...]

Nou je kunt wel zien dat jij verstand van zaken hebt |:(. Op het moment dat jij als bedrijf zijnde een presentatie geeft aan EUROPA en twee telefoons gaat lanceren in EUROPA!! Dan doe je er als bedrijf zijnde toch alles aan om je potentiële klanten over de streep te trekken. Dus dat betekent dat je een goede presentatie geeft waarin je je producten promoot. Onderdeel van een goede presentatie is (misschien dat het begint te dagen) een goede presentator, oftewel iemand die vloeiend en verstaanbaar op een boeiende manier kan spreken. Dat is namelijk wel zo prettig om naar te luisteren.

Je kunt het noemenswaardig vinden dat de CEO de moeite neemt om in het Engels te presenteren. Persoonlijk vind ik dit gebrekkige Engels zeer amateuristisch overkomen. Je mag toch wel aannemen dat de CEO van een internationaal opererend merk de Engelse taal vloeiend spreekt...
Als Steve Jobs de nieuwe iPhone aan de wereld presenteert doet hij het dan ook in het Chinees en Spaans? Want lang niet iedereen op de wereld spreekt Engels, en je moet als bedrijf toch alles doen om je potentiële klanten over de streep te trekken? En wat heb je liever een topman die aanwezig is of een of andere salesdroid waar niemand op zit te wachten.. |:( En let maar op: er komen vast presentaties van HTC voor de lokale markten om het product onder de aandacht te brengen van de NL, Engels etc pers.

Dit is echt van een mug een olifant maken imho.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 16-09-2010 23:57 ]

• Fire69
Jij hebt nog nooit een CEO in den lijve ontmoet?
Ik kan je wel zeggen dat onze CEO (Belgacom, kantoren in Dubai, Singapore, Bern, Bangalore, ... ) ook geen vloeiend Engels spreekt...
Hell, hij spreekt verdomme zelfs geen vloeiend Nederlands! :D

Ik heb liever iemand die zo achter zijn firma staat dat hij de presentatie zelf wil geven, dan één of andere hot-shot die zich te goed voelt om het zelf te komen doen.

Steve Jobs al 10 jaar in een jeans en zwarte colltrui, dat vind ik zielig. Heeft die vent maar 1 outfit of zo!? :?

[ Voor 37% gewijzigd door Fire69 op 16-09-2010 23:52 ]

• Bullet NL
Anoniem: 69767 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:50:
[...]

Als Steve Jobs de nieuwe iPhone aan de wereld presenteert doet hij het dan ook in het Chinees en Spaans?
Precies....... een heel kortzichtige motivatie....

Gaan we nu weer ontopic??? We zijn aardig bezig het topic te kaapen....

[ Voor 11% gewijzigd door Bullet NL op 16-09-2010 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuDa
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Gaan er reviews over batterijduur etc komen voor hij leverbaar wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-07 10:23

Nox

Noxiuz

Ik ga er ook wel vanuit dat HTC een fatsoenlijke batterijduur levert. Als de telefoon zuiniger is betekent het ook dat hij minder warm wordt. En omdat het aluminium is koelt hij ook sneller af en verspreid de warmte zich over de hele achterkant. De HD1 wordt aan de onderkant van de achterkant nog vrij warm.

Jammer dat mijn contract nog doorloopt tot juli. Alleen zit ik met het dataverbruik. 250MB is niet veel! In een zeer rustige maand is dit al ruim het dubbele en zal gemiddeld wel makkelijk een vijfvoud hiervan halen. Zeker met deze telefoons waar het dataverbruik nog ettele malen harder gaat. Statussen updaten tijdens een incoming call, continu backups maken etc.
DaRuDa schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:07:
Gaan er reviews over batterijduur etc komen voor hij leverbaar wordt?
Nee, van HTC mag men het batterijverbruik niet testen en online plaatsen.

Tuurlijk komen die reviews er. Ooit wel eens gezien dat reviewers dé nieuwe smartphone links lieten liggen?

[ Voor 33% gewijzigd door Nox op 17-09-2010 00:10 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-07 10:33
kaaasje schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:47:
Ohja, want Sony en Nintendo zijn ook zoooo amateuristisch. Ooit een E3 presentatie gezien?

HTC is in Taiwan gevestigd, en die CEO is hoogst waarschijnlijk een Taiwanees. Stoor mij er niet aan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ontopic nu weer aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Hoe meer ik van die telefoon lees, des te interessanter ik hem ga vinden.
Ik zit alleen nog te dubben tussen de Desire HD en de Dell Streak. Alhoewel de Streak volgens mij wel erg groot is. :P
Zometeen maar eens uittekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bullet NL schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:58:
[...]

Tja, ga naar een telecom winkel, vraag alsof je een HD2 (net zo groot en 8 gram lichter als de DHD) mag vasthouden, stop hem desnoods in je liche zomerjack.... En kijk alsof je jackkie recht blijft hangen.... zucht... waar gaat het om?

Blijkbaar moet een dergelijk toestel rond de 150 a 160 gram wegen... ps. het verschil tussen een HD2 en DHD merkt niemand...
Ik heb er al ervaring mee, want de Milestone (incl toetsenbord!) van mijn vrouw weegt zo'n 165gr (ex hoesje) en dat verschil voel je echt! Maar goed never mind, zoals ik al zei, het is slechts mijn VOORKEUR dat het een licht toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
CLB schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:55:
[...]

En toen stond die er weer, en toen was die weer weg en toen stond die er weer.. En nu ook voor altijd:
[video]
Het filmpje van de Desire Z is wel weer offline gehaald en had ik nog niet geript.. hmmm
Gloeiende gloeiende wat hou ik van dit ding. HTC zet deze filmpjes altijd zó goed in elkaar! Ik kan niet meer wachten. True story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 14:54
System DUMP van een Vodafone gebrand HTC Desire HD is online: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=785057

Sommige APK's werken op de Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Tsurany schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:40:
En dan zeg ik dan is het erg met je gesteld, als een 30-40 gram zwaardere telefoon daar effect op kan hebben.
Het zou je verbazen hoeveel effect het heeft.

Je kunt niet puur naar de getallen kijken (in de trant van, het is maar 40gram, dus niet aanstellen) en vervolgens al je conclusies trekken. Wat is het verschil in 40 gram?
Het is een WERELD van verschil (qua gewicht) voor je gevoel wanneer je een galaxy s oppakt en een iphone, en het verschil is maar 20gram. Waar je voorkeur naar uit gaat is een ander verhaal natuurlijk, smaken verschillen nu eenmaal.

Een verschil van 40 gram... Dat is erg veel, om dit zo maar te ontkennen met slechts een blik op de getallen is nogal kortzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
40 gram is inderdaad wel 25% zwaarder natuurlijk.

Mij Touch HD weegt 147gr, en da's eigenlijk ook geen lichtgewicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Anoniem: 25649 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:21:
[...]

Ik heb er al ervaring mee, want de Milestone (incl toetsenbord!) van mijn vrouw weegt zo'n 165gr (ex hoesje) en dat verschil voel je echt! Maar goed never mind, zoals ik al zei, het is slechts mijn VOORKEUR dat het een licht toestel is.
Kijk, wanneer jij een toestel te zwaar vindt hoef je hem natuurlijk niet te nemen, het gewicht van de Desiere HD is naar mijn mening helemaal in lijn van de verwachting. Gezien het gewicht van de HD2 en dat de Desiere HD uit aluminium gemaakt is.

Misschien is het daarom gezien de specs en materiaal van het toestel helemaal niet reeel om te verwachten dat hij veel lichter zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Laatst online: 04-07 10:07
Geniale telefoon moet dit zijn! Ben blij dat ik geen abonnement heb op het moment dus dan kan ik meteen voor de Desire HD gaan.
Vraag me wel af wat ik bij moet gaan betalen... of het misschien goedkoper is om alleen een sim only abonnement te nemen met de telefoon er los bij...
Als ik kijk naar de Desire deze is ongeveer 100 euro goedkoper en als je die wilt met een relax 45 abonnement voor 1 jaar dan kost deze nog 107 euro.. Zou betekenen dat je dus ~200 euro bij moet gaan betalen.... Misschien toch nog even wachten... (gaat me toch niet lukken)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-07 20:29
Anoniem: 69767 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:50:
[...]

Als Steve Jobs de nieuwe iPhone aan de wereld presenteert doet hij het dan ook in het Chinees en Spaans? Want lang niet iedereen op de wereld spreekt Engels, en je moet als bedrijf toch alles doen om je potentiële klanten over de streep te trekken? En wat heb je liever een topman die aanwezig is of een of andere salesdroid waar niemand op zit te wachten.. |:( En let maar op: er komen vast presentaties van HTC voor de lokale markten om het product onder de aandacht te brengen van de NL, Engels etc pers.

Dit is echt van een mug een olifant maken imho.
zoals ik in mijn voorgaande post al zei.. het gaat hier om een presentatie binnen de Europese markt. Het merendeel van de Europeanen beheerst zover ik weet de Engelse taal. Op het moment dat er een presentatie wordt gegeven van een internationaal opererend bedrijf verwacht ik ook een spreker die de Engelse taal beheerst. Of dat nu de CEO is of de balie medewerker als die een goede presentatie kan geven sla ik dat hoger aan dan dat ik tijdens een presentatie loop te denken; "wat zou die gozer nu in godsnaam aan het mompelen zijn." Daarnaast of er nou presentaties voor de lokale markten komen of niet... iedereen die geïnteresseerd is in deze telefoons kijkt hoogstwaarschijnlijk deze presentatie en krijgt op basis daarvan een eerste indruk. Dus ik blijf erbij het komt amateuristisch over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-07 14:21

murphsy

Product Monkey

Nadser, de verkoopprijs is niet de enige factor die bepaald wat de prijs zal worden in combinatie met een abonnement. Natuurlijk ook inkoopprijs, subsidie van de provider en in mindere mate vraag/aanbod spelen hierin een rol :)

Lastige keuzes nu, HTC Desire HD vs HTC Desire Z vs Samsung Galaxy S vs Motorola Milestone (blijft vanwege z'n looks een toppertje). Ik kom vanaf een iPhone 3G dus elk van de toestellen zou een stap de goede richting in zijn.

Uiteindelijk ga ik vooral veel e-mailen en webbrwosen, dus ik denk dat een fysiek toetsenbord misschien toch de wijzere keuze is. Hier verliest de HD het toch van de Z en Milestone. Biedt de HD nog iets waar de Z en Milestone niet aan kunnen tippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:33

Laguna

Connaisseur

Ik zie dat er in de TS staat dat de Desire HD over een SLCD beschikt, maar is dit wel zo?
The Desire Z has an S-LCD screen, while the Desire HD has a regular LCD.
Bron

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 29-06 08:29
murphsy schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:25:
Nadser, de verkoopprijs is niet de enige factor die bepaald wat de prijs zal worden in combinatie met een abonnement. Natuurlijk ook inkoopprijs, subsidie van de provider en in mindere mate vraag/aanbod spelen hierin een rol :)

Lastige keuzes nu, HTC Desire HD vs HTC Desire Z vs Samsung Galaxy S vs Motorola Milestone (blijft vanwege z'n looks een toppertje). Ik kom vanaf een iPhone 3G dus elk van de toestellen zou een stap de goede richting in zijn.

Uiteindelijk ga ik vooral veel e-mailen en webbrwosen, dus ik denk dat een fysiek toetsenbord misschien toch de wijzere keuze is. Hier verliest de HD het toch van de Z en Milestone. Biedt de HD nog iets waar de Z en Milestone niet aan kunnen tippen?
Ja, een epic screen.

Beviel het mailen / browsen / typen op je iPhone? Zo ja, denk je dan dat je echt een fysiek tobo nodig hebt?
Een fysiek tobo typt uiteraard net wat sneller, maar 4.3 inch geeft wel een betere browse-ervaring (lijkt me).
Laguna schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:44:
Ik zie dat er in de TS staat dat de Desire HD over een SLCD beschikt, maar is dit wel zo?
Bron
Volgens Neowin heeft hij een SLCD.

[ Voor 13% gewijzigd door Jedi_Pimp op 17-09-2010 11:46 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Dan kan ik enkel wensen dat het onder de 200 euro wordt..... Er komt toch binnenkort ook de Milestone 2? dan zou ik daar op wachten. Die heeft dan waarschijnlijk wel een 1ghz en misschien meer intern geheugen.

nieuws: Motorola kondigt Milestone 2 aan

[ Voor 23% gewijzigd door Nadser op 17-09-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:45:
[...]

Volgens Neowin heeft hij een SLCD.
Blijkbaar is het dus nog niet zeker wat voor scherm erin komt te zitten. Dat wordt dus afwachten.

Hier nog een (p)review van de HTC Desire HD:
http://www.mobile-review.com/pda/review/htc-ace-en.shtml

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Laatst online: 08-07 21:28
Ik vind het wel jammer dat er geen front camera op zit.
Verder kan ik hem nu reserveren bij een abonnement verlenging bij Telfort, levertijd is 19/10.
Ik wacht nog even af, ben in iedergeval nog steeds tevreden met mijn HD2

Afbeeldingslocatie: http://img715.imageshack.us/img715/3518/desirehd.jpg

Ik had niet verwacht dat ik hem zo goedkoop kan krijgen:
  • 14,95 x 6mnd
  • 29.95 x 6mnd
  • eenmalige betaling 59,00
  • Totaal ben ik 329 euro kwijt over het gehele abonnements periode, klopt dit wel?

[ Voor 40% gewijzigd door yassiro op 17-09-2010 13:25 . Reden: verlengingspagina toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:32
Laguna schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:40:
[...]

Blijkbaar is het dus nog niet zeker wat voor scherm erin komt te zitten. Dat wordt dus afwachten.

Hier nog een (p)review van de HTC Desire HD:
http://www.mobile-review.com/pda/review/htc-ace-en.shtml
Wat een lelijke achterkant.... gelukkig zie je die minder vaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 18:12
Dit wordt mijn volgende telefoon, mijn abbo van mijn Hero is over 2 maanden afgelopen!

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kledur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 21:50
Het is dat ik net een Galaxy S heb, maar anders... :P

Ach, zo blijf je bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
yassiro schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:55:
Ik vind het wel jammer dat er geen front camera op zit.
Verder kan ik hem nu reserveren bij een abonnement verlenging bij Telfort, levertijd is 19/10.
Ik wacht nog even af, ben in iedergeval nog steeds tevreden met mijn HD2

[afbeelding]

Ik had niet verwacht dat ik hem zo goedkoop kan krijgen:
  • 14,95 x 6mnd
  • 29.95 x 6mnd
  • eenmalige betaling 59,00
  • Totaal ben ik 329 euro kwijt over het gehele abonnements periode, klopt dit wel?
hij staat bij mij op 219 euro. Vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Laatst online: 08-07 21:28
Vendrom schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:35:
[...]

hij staat bij mij op 219 euro. Vreemd!
Volgens mij is de prijs bij verlenging afhankelijk van je verbruik van het afgelopen contractperiode, vandaar dat er verschil zit in de prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lordMocro schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:07:
[...]

Het zou je verbazen hoeveel effect het heeft.

Je kunt niet puur naar de getallen kijken (in de trant van, het is maar 40gram, dus niet aanstellen) en vervolgens al je conclusies trekken. Wat is het verschil in 40 gram?
Het is een WERELD van verschil (qua gewicht) voor je gevoel wanneer je een galaxy s oppakt en een iphone, en het verschil is maar 20gram. Waar je voorkeur naar uit gaat is een ander verhaal natuurlijk, smaken verschillen nu eenmaal.

Een verschil van 40 gram... Dat is erg veel, om dit zo maar te ontkennen met slechts een blik op de getallen is nogal kortzichtig.
Precies, we hebben paar dagen terug een test gedaan met de Galaxy, een Nokia E71 en een of andere oude samsung slider. Echt iedereen die de Galaxy en de E71 met de hand wogen vonden de E71 merkbaar zwaarder. De schattingen van het verschil in gewicht lag tussen de 30 en 80gr. Na opmeten op een postweegschaaltje bleek dat het verschil maar 12 gram was! Dus het verschil tussen de Galaxy en deze HD zal ook enorm zijn, en voor hen die daar om malen IS dat dus een breakpoint. Boeit verder niet als dat voor jou GEEN issue is omdat jij bijv de voorkeur geeft aan het gevoel van kwaliteit dat dat ding in je hand geeft, maar voor MIJ is dat dus net van ondergeschikt belang (maar ook ik waardeer de look en feel van de E71 hoor).
Bullet NL schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:09:
[...]

Kijk, wanneer jij een toestel te zwaar vindt hoef je hem natuurlijk niet te nemen, het gewicht van de Desiere HD is naar mijn mening helemaal in lijn van de verwachting. Gezien het gewicht van de HD2 en dat de Desiere HD uit aluminium gemaakt is.

Misschien is het daarom gezien de specs en materiaal van het toestel helemaal niet reeel om te verwachten dat hij veel lichter zou zijn.
Nou, aangezien de dikke Milestone MET toetsenbord 165 weegt had ik gehoopt dat de HD op zo'n 130-135 uit zou komen. Uiteindelijk is het gewicht icm de SLCD voor mij PERSOONLIJK de reden dat ik toch voor de Galaxy ga.
Uiteindelijk is het ALTIJD een compromis, maar hoezeer ik ook op papier geil op een 8MP, in de praktijk maak ik 1x per 2 weken een foto waarvan je de kwaliteit op 8MP had willen hebben ipv 5MP. Dus ga je kijken naar de issues die het belangrijkst voor je zijn en dat is bij mij toevallig formaat, gewicht en scherm.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 25649 op 17-09-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Ik hoor tegenstrijdige berichten over welk scherm hij heeft. Kan iemand met enige zekerheid zeggen of hij een slcd of lcd scherm heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vinnieminnie schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:49:
Ik hoor tegenstrijdige berichten over welk scherm hij heeft. Kan iemand met enige zekerheid zeggen of hij een slcd of lcd scherm heeft?
In alle vergelijkingen die ik tot nu toe heb gezien hebben ze het over slcd. Het lijkt me ook vreemd als ze voor de HD een 'inferieur' scherm nemen tov de Desire 'SD'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Anoniem: 25649 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:50:
[...]

In alle vergelijkingen die ik tot nu toe heb gezien hebben ze het over slcd. Het lijkt me ook vreemd als ze voor de HD een 'inferieur' scherm nemen tov de Desire 'SD'
Uhhh......? Heeft HTC nu een vierde Desire uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Anoniem: 25649 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:50:
[...]

Niet in alle vergelijkingen lees mijn berichten er maar eens op na, dus er kan hier nog niets met zekerheid over worden gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
yassiro schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:40:
[...]

Volgens mij is de prijs bij verlenging afhankelijk van je verbruik van het afgelopen contractperiode, vandaar dat er verschil zit in de prijzen!
ja oke, ik heb alleen de lijntjes wat hoger :) 12mnd / 500 / 1000 / ja (bel/sms/inet) en hij was 219,- en niet 200/0/ja

edit: maarja back on topic!

[ Voor 3% gewijzigd door Vendrom op 17-09-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:32
-edit-

ik zie dat mijn reactie hier niet thuis hoort betreffende levertijden etc.

[ Voor 97% gewijzigd door FunFair op 17-09-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 03:32
@LaTiNo ik heb nog een ouwe HTC TyTN en die weegt 176g, dit is toch helemaal niet zwaar (voel je toch niets van)?! Persoonlijk heb ik liever een iets zwaarder, stevig toestel... die Galaxy S is dan nog eens glad en de GPS werkt niet zoals je zou verwachten van een high end toestel (dat is volgens mij een enorm minpunt). Nu met de nieuwe Desire HD/Z en ook de aankomende Nokia N9 is de Galaxy S van mijn lijstje van potentiële upgrade geschrapt en als Nokia lang wacht met het uitbrengen van de N9 zal het waarschijnlijk weer een HTC toestel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
_Silencer schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:28:
[...]die Galaxy S is dan nog eens glad en de GPS werkt niet zoals je zou verwachten van een high end toestel (dat is volgens mij een enorm minpunt).
[...].
Eerst afwachten wat de Desire HD gaat doen qua GPS-prestaties.

Ik mag niet klagen van mijn Touch HD (wat toen ook het vlaggeschip van HTC was) op dat gebied, maar daar hadden ze het toch ook gepreseerd om iets raars met de NMEA-output te doen zodat er steeds een seconde lag op zag... mocht XDA-Dev ook weer fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
_Silencer schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:28:
@LaTiNo ik heb nog een ouwe HTC TyTN en die weegt 176g, dit is toch helemaal niet zwaar (voel je toch niets van)?! Persoonlijk heb ik liever een iets zwaarder, stevig toestel... die Galaxy S is dan nog eens glad en de GPS werkt niet zoals je zou verwachten van een high end toestel (dat is volgens mij een enorm minpunt). Nu met de nieuwe Desire HD/Z en ook de aankomende Nokia N9 is de Galaxy S van mijn lijstje van potentiële upgrade geschrapt en als Nokia lang wacht met het uitbrengen van de N9 zal het waarschijnlijk weer een HTC toestel worden.
Mijn huidige Sony Ericsson X1 weegt ook 160gram... Blijkbaar zijn dit hele normale waarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Touch Pro weegt ~ 160 gram. Als ik dan zie dat mensen dat te zwaar zouden vinden dan sta ik echt verbaasd te kijken, zou dan echt een bezoekje sportschool aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Hmm misschien moeten we ophouden met de discussie over het gewicht van het toestel. De een vindt het een prima gewicht, de ander vindt het te zwaar. De een heeft ook een zwaar klokkenspel in zn broek, de ander niet... Lekker boeiend. Neem je een ander toestel ;) (jaja Tsurany, of een bezoekje sportschool.. :))

Back to the specs!

Misschien moeten we ook een topic levertijden gaan aanmaken, want ik zag al aardig wat posts voorbij komen, die daarin horen. Voelt iemand zich geroepen?! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Alstublaft! Handig, zo'n zelfde topic voor de Desire. Fijn linkjes veranderen en 'HD's' toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
@ LaTiNo 8 megapixel of 5 megapixel heeft niets met kwaliteit te maken wel met de grootte van de foto, kwaliteit moet je zoeken bij de sensor, lens en de software! er zijn veel toestellen met minder megapixels die beter presteren dan toestellen met veel megapixels, Htc staat niet zo bekend om goede foto/video functies in hun toestellen samsung daarentegen wel

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FurY_84 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:28:
Hmm misschien moeten we ophouden met de discussie over het gewicht van het toestel. De een vindt het een prima gewicht, de ander vindt het te zwaar. De een heeft ook een zwaar klokkenspel in zn broek, de ander niet... Lekker boeiend.
Nou dat vind ik wel boeiend tbh. Ik ben wel nieuwschierig waarom iemand een klokkenspel in z'n broek mee neemt. Straatmuzikant ofzoiets?

Iemand enig idee hoe makkelijk de accu te vervangen is? Gaat dat simpel of zal dat met een unibody een stuk lastiger zijn? Want een tweede accu meenemen kan nog wel interessant zijn als die los op te laden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/DSCN22722.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/DSCN22731.jpg

Zoals je kan zien is de accu makkelijk te vervangen c.q. te wisselen.

Hier onder nog even een vergelijk tussen de Desire en Desire HD qua formaat

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/DSCN2275.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/DSCN2276.jpg

Even een close up van de onderkant met losse antenne

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/DSCN22741.jpg

Bron van de foto's: www.mobilecowboys.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 17-09-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat is wel een zeer nice systeem, bedankt voor de foto's posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Zoals je kan zien heeft de Desire HD ook een grote lens op de camera (de diameter lijkt groter) Ik hoop dat dit de foto's ten goede gaat komen.
Wat mij ook opvalt, veel van de onderdelen in HTC's eerder unibody toestel (de Legend) waren geplakt met tape. Ik zie hier nu duidelijk schoeven zitten onder de antenne. Lijkt er dus op dat ze hier in de kwaliteit ook weer een stap hebben gemaakt.

Ben erg nieuwsgierig hoe het toestel in het echt voeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-07 06:40
Xmoo schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:36:
System DUMP van een Vodafone gebrand HTC Desire HD is online: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=785057

Sommige APK's werken op de Desire
Weet jij of het mogelijk is om apps zoals de Mail app van HTC op je Desire te installeren? :)
De nieuwe schijnt meerdere Exchange accounts te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305310

Bullet NL schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 19:01:
Zoals je kan zien heeft de Desire HD ook een grote lens op de camera (de diameter lijkt groter) Ik hoop dat dit de foto's ten goede gaat komen.
Wat mij ook opvalt, veel van de onderdelen in HTC's eerder unibody toestel (de Legend) waren geplakt met tape. Ik zie hier nu duidelijk schoeven zitten onder de antenne. Lijkt er dus op dat ze hier in de kwaliteit ook weer een stap hebben gemaakt.

Ben erg nieuwsgierig hoe het toestel in het echt voeld.
ach volgens mij heeft nooit iemand last gehad van die tape, of wel?

tja het klinkt wel beetje cheap.. maar wees eerlijk de gemiddelde smartphone houd het toch maar 1-2jaar uit bij de gebruiker, dan is de opvolger alweer 3x inhuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Upbeat schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 20:17:
[...]

Weet jij of het mogelijk is om apps zoals de Mail app van HTC op je Desire te installeren? :)
De nieuwe schijnt meerdere Exchange accounts te ondersteunen.
Zal vast wel. Denk dat er in no-time .cab filetjes te vinden zijn op XDA.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
.cab? Da's Windows Mobile. Je bedoelt .apk hoop ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Anoniem: 305310 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 22:45:
[...]

ach volgens mij heeft nooit iemand last gehad van die tape, of wel?

tja het klinkt wel beetje cheap.. maar wees eerlijk de gemiddelde smartphone houd het toch maar 1-2jaar uit bij de gebruiker, dan is de opvolger alweer 3x inhuis :)
Nee, maar ik schrijf ook niet dat de tape bij een Legend een probleem is.
Heb alleen het idee dat de Desire HD weer kwalitatief beter is geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-07 06:40
babyxl schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:17:
[...]

Zal vast wel. Denk dat er in no-time .cab filetjes te vinden zijn op XDA.
Je bedoelt apk-tjes ;)
Die zitten er al bij, maar ze kunnen niet worden geinstalleerd. Ben benieuwd of er een manier is of ze wel te installeren op een Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ehhh, oeps! :o

Dat moest inderdaad .apk ipv. .cab files zijn... :P

* Cybergamer is teveel WinMo gewent, kan niet wachten op deze Desire HD! Meteen mijn eerste ervaring met Adnroid. Ik vind het nu al geweldig, en heb het toestel nog niet eens in mijn handen gehad! :9

Iemand enig ervaring met Pingen trouwens? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Welke toestellen worden ondersteund?

[ Voor 17% gewijzigd door Cybergamer op 17-09-2010 23:46 ]

cybergamers.nl

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:16
Hallo,
Even een leuk filmpje van iemand die wat leuke dingen laat zien van afgelopen woensdag!
YouTube: HTC Desire HD - Hands On - SlashGear
Ik ga dit toestel zeker bestellen, alleen ik wil hem non branded.. maar wil ook vodafone(vanwege het snelle internet)
De boot snelheid is echt snel! is het echt minder dan 10 seconde?!?!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Begrijp ik uit dat filmpje dat de mappen gratis zijn, maar de stemmen en POI ed. niet?

cybergamers.nl

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
babyxl schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:45:
Ehhh, oeps! :o

Dat moest inderdaad .apk ipv. .cab files zijn... :P

* RoD is teveel WinMo gewent, kan niet wachten op deze Desire HD! Meteen mijn eerste ervaring met Adnroid. Ik vind het nu al geweldig, en heb het toestel nog niet eens in mijn handen gehad! :9

Iemand enig ervaring met Pingen trouwens? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Welke toestellen worden ondersteund?
Voor Android-software (want daar valt dit onder) moet je niet in dit topic zijn ;)
babyxl schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 01:55:
Begrijp ik uit dat filmpje dat de mappen gratis zijn, maar de stemmen en POI ed. niet?
Ik geloof dat, wanneer je wilt gaan navigeren met de beschikbare kaarten, dat er dan betaald moet worden. Daar vallen stemmen (aanwijzingen voor navigatie) dus onder. POI's weet ik niet.

• DaRuDa
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
In vele filmpjes heb ik het gevoel dat het beeldscherm er slechter en minder duidelijk uitziet dan dat van de Desire HD.

Iemand zelfde mening?

• Nadser
Bedoel je dat de Desire HD juist beter is? Welke telefoon bedoel je dan?

Neem aan dat je bedoelt dat de Desire HD er minder duidelijke uitziet?

Is mij niet opgevallen

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 17:25
Ik kan niet wachten, 9 oktober "ben ik verlengbaar" en zal het voor mij kiezen zijn tussen de Desire en Desire HD (puur financieel). Op een aantal review sites (bijvoorbeeld: http://tinyurl.com/3ykojrx) zie je bij de demotoestellen al behoorlijk wat lakschade rond de camera en behuizing. Ik hoop dat de lak bij 'normaal' gebruik wat langer mee gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door RonaldM op 18-09-2010 10:18 ]

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat is de voornaamste reden dat veel meer mensen de Desire HD als volgende toestel willen en niet de Desire Z? Persoonlijk vind ik de afmetingen van de DHD te groot. De DZ is weer wat dikker, dat is een nadeel. Maar dit weegt mijn inziens niet op tegen de voordelen van een fysiek qwerty toetsenbord. Verder is de DHD op papier natuurlijk een stukje krachtiger dan de DZ, maar hoeveel merk je daar in de praktijk nou van?
De DHD heeft wel een stuk betere camera, wat voor sommige mensen misschien doorslaggevend is. In mijn ogen is de camera op een telefoon altijd slecht dus of hij nou 5MP of 8MP is vind ik niet zo belangrijk.

Gewoon benieuwd naar jullie redenering om een DHD aan te schaffen als hij uitkomt! :)

• Relief2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
DaRuDa schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 09:15:
In vele filmpjes heb ik het gevoel dat het beeldscherm er slechter en minder duidelijk uitziet dan dat van de Desire HD.

Iemand zelfde mening?
Desire heeft een Amoled scherm en de HD een SLCD. Zoals je al misschien weet, is er een enorme tekort aan amoldschermen op de markt. Samsung kan pas ergens in 2011 beschikken over 10x meer productiecapaciteit. Dus dat blijft even wachten.

[ Voor 11% gewijzigd door Relief2009 op 18-09-2010 11:03 ]

• Relief2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
monnick schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:51:
Wat is de voornaamste reden dat veel meer mensen de Desire HD als volgende toestel willen en niet de Desire Z? Persoonlijk vind ik de afmetingen van de DHD te groot. De DZ is weer wat dikker, dat is een nadeel. Maar dit weegt mijn inziens niet op tegen de voordelen van een fysiek qwerty toetsenbord. Verder is de DHD op papier natuurlijk een stukje krachtiger dan de DZ, maar hoeveel merk je daar in de praktijk nou van?
De DHD heeft wel een stuk betere camera, wat voor sommige mensen misschien doorslaggevend is. In mijn ogen is de camera op een telefoon altijd slecht dus of hij nou 5MP of 8MP is vind ik niet zo belangrijk.

Gewoon benieuwd naar jullie redenering om een DHD aan te schaffen als hij uitkomt! :)
Misschien besef je niet dat velen geen behoefte hebben aan een hardware-keyboard. Met een 4.3 inch scherm is typen op de touchscreen perfect. Het is gewoon een kwestie van wennen en dan typt een touchscreen toetsenbord net zo snel.

En geloof me hoe dunner een telefoon hoe meer je dat merkt. Ik heb nu een SGS en juist doordat deze dun is merk je niet eens dat je hem draagt.
Pagina: 1 ... 3 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.

[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Accessoires mogen hier