Ik heb problemen met mijn HTC Desire HD i.c.m. HTCsense.com
De volgende zaken werken niet vanaf HTCsense.com:
1) Telefoonlocatie; De functie "telefoonzoeker" staat wel aangevinkt op mijn Desire HD.
2) Contacten; Hij geeft aan dat ik geen contacten heb, terwijl mijn Desire HD er vol mee staat
3) Berichten; Hij geeft geen berichten weer. Ook berichten sturen vanaf HTCsense.com werkt niet
4) Gesprekken doorsturen; Geprobeerd met: nummer zonder netnummer, met netnummer en met netnummer zonder de 1e nul.
5) Berichten doorsturen.
6) HTChub; Ik heb geprobeerd een achtergrond naar de Desire HD te sturen
Dit werkt wel vanaf mijn HTCsense.com:
1) Telefoon over laten gaan.
Hebben meer mensen dit met hun Desire HD? Is hier een oplossing voor?
[update]
Ik probeer nu opnieuw een account aan te maken, maar hij blijft hangen op het gedeelte waar hij verbinding probeert te maken met de telefoon
Dus of dit een oplossing is kan ik nog niet zeggen..
Ik heb opnieuw een account kunnen aan maken, maar dit mocht niet baten! Ook heb ik alle accounts verwijderd (Internet & Telefoon) en toen een nieuwe aangemaakt via mijn Desire HD. Dit mocht helaas ook niet baten!
Ik heb HTC een mail gestuurd met dit probleem.. Ik wacht hun reactie af. Meer info volgt.
BTW: Ik heb (nog) geen proximity sensor probleem (nu 4 dagen zonder problemen).
De volgende zaken werken niet vanaf HTCsense.com:
1) Telefoonlocatie; De functie "telefoonzoeker" staat wel aangevinkt op mijn Desire HD.
2) Contacten; Hij geeft aan dat ik geen contacten heb, terwijl mijn Desire HD er vol mee staat
3) Berichten; Hij geeft geen berichten weer. Ook berichten sturen vanaf HTCsense.com werkt niet
4) Gesprekken doorsturen; Geprobeerd met: nummer zonder netnummer, met netnummer en met netnummer zonder de 1e nul.
5) Berichten doorsturen.
6) HTChub; Ik heb geprobeerd een achtergrond naar de Desire HD te sturen
Dit werkt wel vanaf mijn HTCsense.com:
1) Telefoon over laten gaan.
Hebben meer mensen dit met hun Desire HD? Is hier een oplossing voor?
[update]
Ik probeer nu opnieuw een account aan te maken, maar hij blijft hangen op het gedeelte waar hij verbinding probeert te maken met de telefoon
Ik heb opnieuw een account kunnen aan maken, maar dit mocht niet baten! Ook heb ik alle accounts verwijderd (Internet & Telefoon) en toen een nieuwe aangemaakt via mijn Desire HD. Dit mocht helaas ook niet baten!
Ik heb HTC een mail gestuurd met dit probleem.. Ik wacht hun reactie af. Meer info volgt.
BTW: Ik heb (nog) geen proximity sensor probleem (nu 4 dagen zonder problemen).
[ Voor 49% gewijzigd door Freeextreme op 21-10-2010 12:21 ]