• Freeextreme
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18-08 07:24
Ik heb problemen met mijn HTC Desire HD i.c.m. HTCsense.com

De volgende zaken werken niet vanaf HTCsense.com:

1) Telefoonlocatie; De functie "telefoonzoeker" staat wel aangevinkt op mijn Desire HD.
2) Contacten; Hij geeft aan dat ik geen contacten heb, terwijl mijn Desire HD er vol mee staat
3) Berichten; Hij geeft geen berichten weer. Ook berichten sturen vanaf HTCsense.com werkt niet
4) Gesprekken doorsturen; Geprobeerd met: nummer zonder netnummer, met netnummer en met netnummer zonder de 1e nul.
5) Berichten doorsturen.
6) HTChub; Ik heb geprobeerd een achtergrond naar de Desire HD te sturen

Dit werkt wel vanaf mijn HTCsense.com:
1) Telefoon over laten gaan.

Hebben meer mensen dit met hun Desire HD? Is hier een oplossing voor?

[update]
Ik probeer nu opnieuw een account aan te maken, maar hij blijft hangen op het gedeelte waar hij verbinding probeert te maken met de telefoon :S Dus of dit een oplossing is kan ik nog niet zeggen..

Ik heb opnieuw een account kunnen aan maken, maar dit mocht niet baten! Ook heb ik alle accounts verwijderd (Internet & Telefoon) en toen een nieuwe aangemaakt via mijn Desire HD. Dit mocht helaas ook niet baten!

Ik heb HTC een mail gestuurd met dit probleem.. Ik wacht hun reactie af. Meer info volgt.

BTW: Ik heb (nog) geen proximity sensor probleem (nu 4 dagen zonder problemen).

[Voor 49% gewijzigd door Freeextreme op 21-10-2010 12:21]

• Xilion
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 15:26
Freeextreme schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:44:
Ik heb een paar problemen met mijn HTC Desire HD i.c.m. HTCsense.com

De volgende zaken werken niet in mijn HTCsense.com:

1) Telefoonlocatie, de functie "telefoonzoeker" staat wel aangevinkt op mijn Desire HD.
2) Contacten, hij geeft aan dat ik geen contacten heb, terwijl mijn Desire HD er vol mee staat
3) Berichten, hij geeft geen berichten weer. Ook berichten sturen vanaf HTCsense.com werkt niet

BTW: Ik heb (nog) geen proximity sensor probleem.
Ben je al verder gekomen dan mij. Ik kom niet verder dan mijn telefoon koppelen aan een account. Zodra ik dan wil inloggen op mijn telefoon, zegt hij dat mijn inloggegevens niet kloppen. :?

Maar is het verder niet gewoon de bedoeling dat daar alleen berichten komen te staan die jij van HTCsense.com verstuurd heb?

• traders
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15-09 23:40
Inderdaad er klopt nog niks van:

- Lokatie van telefoon wordt niet weergeven
- Contacten leeg
- SMS wordt wel weergegeven, maar de ene wel, de andere niet.

Kortom: marketing had een goed idee bedacht, ze hebben het verkoop praatje bedacht, en nu moet engineering het na de launch nog even realiseren.

• brentnl
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 09-09 22:03
Freeextreme schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:44:
Ik heb een paar problemen met mijn HTC Desire HD i.c.m. HTCsense.com

De volgende zaken werken niet in mijn HTCsense.com:

1) Telefoonlocatie, de functie "telefoonzoeker" staat wel aangevinkt op mijn Desire HD.
2) Contacten, hij geeft aan dat ik geen contacten heb, terwijl mijn Desire HD er vol mee staat
3) Berichten, hij geeft geen berichten weer. Ook berichten sturen vanaf HTCsense.com werkt niet

BTW: Ik heb (nog) geen proximity sensor probleem.
1. klopt
2. klopt
3. werkt wel goed bij mij, kan via daar ook gewoon sms'en...

had een account aangemaakt voordat ik mn desire hd binnenkreeg, toen ik 'm ontving dus gelijk mn gegevens ingevuld, en daarna op de site toegang gegeven.

ook het blokkeren/af laten gaan op afstand werkt perfect.

• Freeextreme
deding schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:22:
[...]

1. klopt
2. klopt
3. werkt wel goed bij mij, kan via daar ook gewoon sms'en...

had een account aangemaakt voordat ik mn desire hd binnenkreeg, toen ik 'm ontving dus gelijk mn gegevens ingevuld, en daarna op de site toegang gegeven.

ook het blokkeren/af laten gaan op afstand werkt perfect.
Ik had ook een account aangemaakt voordat ik de Desire HD binnenkreeg! Maar het SMS gedeelte werkt bij mij helemaal niet :S Vaag..

Ik hoop dat ze snel met een oplossing komen hiervoor.. want het zijn wel coole functies ;)

• DrNizeGuy
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 06:15
Lijkt er inderdaad op dat de contacten functie en de sms functie nu niet werken. Locatie werkt hier wel.
Ik heb een "normale" Desire met HD rom en voordat de DHD beschikbaar was werkte alles vlekkeloos. Sinds de launch is het inderdaad een beetje buggie zo af en toe, ik denk dat de site de vraag niet aan kan.

• brentnl
  • Laatst online: 09-09 22:03
en ik weet niet of het met sense.com te maken heeft, maar ik heb geen locaties op mijn telefoon (zoals winkels, benzinestations, dat soort dingen)

met locations/maps kan ik dus ook zoeken wat ik wil naar een adres/stad, maar die vind hij niet. Als ik 'navigation' open kan ik wel straatnamen vinden.. wat is nu het verschil tussen deze 3 apps?

• wout1976
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08-03 06:43
DrNizeGuy schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:49:
Lijkt er inderdaad op dat de contacten functie en de sms functie nu niet werken. Locatie werkt hier wel.
Ik heb een "normale" Desire met HD rom en voordat de DHD beschikbaar was werkte alles vlekkeloos. Sinds de launch is het inderdaad een beetje buggie zo af en toe, ik denk dat de site de vraag niet aan kan.
Er is geen abnormale DHD. De toestellen via Vodafone zijn allemaal simlockvrij, 360 vrij en voorzien van dezelfde ROM als de toestellen die je via andere instanties koopt.

Hou nou eens allemaal op met die spookverhalen over de Vodafone ROM aub.

Sorry ik ben te snel zie ik nu, je bedoelt een normale Desire ipv de HD versie. Excuses!

[Voor 6% gewijzigd door wout1976 op 19-10-2010 23:05]

• didio
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 27-08 16:09

didio

didio.nl

- Locatie van mijn telefoon werkt, en nauwkeurig ook.
- Berichten werkt ook, al kijk ik soms en dan zie ik weer niets.
- Contacts werkt ook, alleen zie ik alle emailadressen waar ik ooit eens een email naar toe gestuurd hebt in gmail.

Wel verdwijnt het menu soms bovenaan de pagina.

Nee, helemaal goed is het nog niet.

weinig tot niks..

• bvedwin
  • Laatst online: 10-02-2018
Bij mij werkt alles prima via HTC Sense.

In eerste instantie werkte contacten bij mij ook niet. Oorzaak was dat de contacten op mijn simkaart stonden en ik deze nog niet had gekopieerd naar het telefoongeheugen. Contacten kopiëren en klaar!

Overigens staat op het geheugenkaartje in je DHD een PDF met uitgebreide handleiding.

[Voor 15% gewijzigd door bvedwin op 20-10-2010 09:54]

• Freeextreme
bvedwin schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:53:
Bij mij werkt alles prima via HTC Sense.

In eerste instantie werkte contacten bij mij ook niet. Oorzaak was dat de contacten op mijn simkaart stonden en ik deze nog niet had gekopieerd naar het telefoongeheugen. Contacten kopiëren en klaar!

Overigens staat op het geheugenkaartje in je DHD een PDF met uitgebreide handleiding.
Had jij je HTCsense.com account al aangemaakt voor dat je de Desire HD daadwerkelijk in huis had? Dit had ik namelijk al wel gedaan ;) misschien zit hier het verschil in?

• Bullet NL
  • Laatst online: 13:12

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Hier werk e.e.a. ook niet goed, ik kan mijn telefoon bijvoorbeeld niet locken of over laten gaan.

Cogitationis poenam nemo patitur

• bramsmulders
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 11-08-2015
deding schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:50:
en ik weet niet of het met sense.com te maken heeft, maar ik heb geen locaties op mijn telefoon (zoals winkels, benzinestations, dat soort dingen)

met locations/maps kan ik dus ook zoeken wat ik wil naar een adres/stad, maar die vind hij niet. Als ik 'navigation' open kan ik wel straatnamen vinden.. wat is nu het verschil tussen deze 3 apps?
nee, dat heeft niks met sense.com te maken, dan moet je via de locaties app kaarten downloaden(gratis) dan komen de plaatsen erbij.

Is niet helemaal duidelijk op het begin, hadden ze wat mij betreft wel duidelijker mogen maken.

• bramsmulders
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 11-08-2015
Freeextreme schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:30:
[...]

Had jij je HTCsense.com account al aangemaakt voor dat je de Desire HD daadwerkelijk in huis had? Dit had ik namelijk al wel gedaan ;) misschien zit hier het verschil in?
jup dit is idd het verschil, het registreren via de dhd gaat niet in alle gevallen goed.
Wanneer je eerst registreerd op htcsense.com en dan de elefoon koppelt aan je sense account werkt het wel.
LETOP: je moet wel EXACT hetzelfde telefoonnummer intypen op de telefoon als degene die je bij htcsense.com hebt geregistreerd, dat betekend dus ook de landcode etc.

• bvedwin
  • Laatst online: 10-02-2018
Freeextreme schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:30:
[...]

ja, had al eerder een account aangemaakt.

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT begin je met uit te leggen wat je zelf al hebt geprobeerd, en waarom het niet lukt. Vul dus aub je topicstart aan.

• Discodirk
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-09 15:50
Is er één of andere manier om je contacten die in je telefoon staan in HTC sense te krijgen?
Of moet je weer elk contactpersoon manueel invoegen?

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Discodirk schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 01:23:
Is er één of andere manier om je contacten die in je telefoon staan in HTC sense te krijgen?
Of moet je weer elk contactpersoon manueel invoegen?
HTC Sense kan je contacten importeren, je moet hier wel toestemming voor geven in het systeem menu van andriod. Je krijgt ze dan op www.htcsense.com te zien.

ps. HTCsense.com is bij mij sinds vandaag volledig actief, ik kan de telefoon opslot gooien, laten bellen enz enz...

• Amrod
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 12:18
Ik heb een DHD rom gedraaid op mijn gewone Desire en de eerste paar dagen werkte de functies ook niet allemaal even goed. Maar daarna heb ik niet echt problemen gehad.

Ik moet wel zeggen dat ik niet heel uitgebreid heb getest aangezien de rom nog niet heel stabiel was en ik 2 dagen later een nieuwe heb geïnstalleerd. Ik kan dus op dit moment ook niet testen.

• Freeextreme
bvedwin schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:30:
[...]

ja, had al eerder een account aangemaakt.
Ik probeer nu opnieuw een account aan te maken, maar zonder succes :S Als het hier aan ligt laat ik het uiteraard weten!

Ik heb opnieuw een account kunnen aan maken, maar dit mocht niet baten! Ook heb ik alle accounts verwijderd (Internet & Telefoon) en toen een nieuwe aangemaakt via mijn Desire HD. Dit mocht helaas ook niet baten!

Ik heb HTC een mail gestuurd met dit probleem.. Ik wacht hun reactie af. Meer info volgt.

[Voor 35% gewijzigd door Freeextreme op 21-10-2010 12:22]

• Discodirk
Bullet NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 01:39:
[...]

HTC Sense kan je contacten importeren, je moet hier wel toestemming voor geven in het systeem menu van andriod. Je krijgt ze dan op www.htcsense.com te zien.
En waar is dit dan te vinden in je telefoon. Heb alle instellingen nagekeken en kan deze niet vinden.

Vandaag werkt mijne HTC.sense.com onvolledig.. (gisteren kon ik mijn gsm nog laten overgaan vandaag niets). Geen contacten, geen berichten, geen locatie.

Zou het te maken hebben dat de telefoon in een nederlandse bediening staat en dat ik in belgië woon en deze selectie niet kan kiezen in de landenkeuze bij htcsense.com?

• jamiev90
  • Laatst online: 17:43
Ik krijg zelf heel vaak foutmeldingen als ik mijn berichten / contacten wil laden, ik denk jullie ook. Daarom plaats ik dit ook hier.

Ik heb HTC een bericht gestuurd hierover, ik kreeg het volgende antwoord.
Bedankt voor uw vraag aan HTC.

Deze probleem is al reeds bekend bij ons.
Ik kan u alleen aanraden om nog heel even geduld te hebben totdat onze technische dienst klaar is met de hotfix.
Houdt u hiervoor onze site in de gaten.
Excuses voor de ongemak.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

• Freeextreme
Het werkt bij mij nu in eens.. Geen idee waarom, maar het werkt.

Ik heb af en toe wel een foutmelding als ik mijn berichten / contacten wil laden. Dat zou in de toekomst wel beter gaan :)

Werkt het bij jullie nu ook?

• Discodirk
Werkt nog steeds niet. Heb al mail en 2x getelefoneerd. Bij de helpdesk konden ze mij ook niet verder helpen. Ik moest wachten voor een nieuwe update op hun website....

Blijkbaar toch net iets te vroeg gelanceerd deze handel...

• coenvd
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20-07-2013
Wat bij mij nog steeds niet werkt is het duursturen van apps via sense...ik klik op mark, krijg de melding dat ik op mijn telefoon de instructies moet volgen..maar daar kan ik lang op wachten.

locatie en laten ringen werkt wel, berichten ook niet...ook heel raar is die htc-sense app opeens vedwenen uit de lijst en nergens meer te vinden (of had ik me die ingebeeld)

[Voor 12% gewijzigd door coenvd op 26-10-2010 10:08]

• echthard
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 17:46
Ik kan niet eens m'n telefoon over laten gaan.
Het devies is volgens mij gewoon geduld hebben..

• Discodirk
Heb een aantal dingen gevonden die wat helpen:

Bij het maken van een connectie tussen htc.sence.com en uw telefoon moet u een goede (sterk signaal) van WI-Fi verbinding hebben. Anders lukt het niet.

HTCsence.com is zeer traag, dus verwacht niet dat poef die gegevens daar klaar staan.

Na meer dan een week dit toestel te hebben heb ik volgende opmerkingen:

Contacten heb ik kunnen uploaden, ze weergeven via de website lukt 1 op 5 keer.
Laten overgaan is mij een aantal keer gelukt, nu weer niet meer.
Berichten lukt nog steeds niet.
HTChub werkt ook niet.

HTCsync:
outlook lukt
playlist via iTunes niet te vinden
playlists via WMP wel te vinden

Dus conclusie: veel beloven maar weinig actie

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Discodirk schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 22:52:
*knip*

Dus conclusie: veel beloven maar weinig actie
Ik weet niet precies wat je probleem is, maar HTCsense.com werkt hier perfect. Ik druk met de muis op het knopje telefoon overlaten gaan en mijn telefoon gaat direct rinkelen.

Contacten importeren werkt prima en kreeg vandaag zelfs al een update melding van nieuwe witged van de HTC hub. Ook worden mijn SMS berichten prima weer gegven.

Nogmaals, geen enkel probleem hier....

• Uckers
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-07 07:35
Hier ook nog last van een slecht werken HTCsense.com.

- Telefoonzoeker werkt niet, hij geeft aan dat ik dit op mijn telefoon in moet stellen maar dit staat goed ingesteld.
- SMS'en werkt bijna niet, af en toe lukt het om een smsje te sturen, maar als dit lukt gaat dit erg traag
- Blokkeren werkt nog niet, telefoon net laten blokkeren op HTCsense.com, op de website geeft hij aan dat hij geblokkeerd is, echter op mijn telefoon gebeurt er nog niets. (binnen 20 min iig.)

Contacten werken wel min of meer, maar hij heeft wel vaak moeite met het ophalen van de contacten.
Ik moet er wel bij vermelden dat dit alles is getest met 3G verbinding, en dus zonder wifi.

Ik hoop dat dit nog wat kinderziektes zijn, ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.

• Orinoco
  • Registratie: april 2007
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Het afmelden van een account bij htcsense gaat ook niet echt soepel :-)
Bij nader inzien heb ik er nog geen echt fijn gevoel bij dat mijn DHD vanaf
de htcsense site toegankelijk is, vandaar dat ik mijn account opzeg.

Of de oplossing via htcsense om je DHD te kunnen blokkeren/wissen echt
waardevol is bij verlies of diefstal daar twijfel ik aan, ga eens kijken of
dit via een andere oplossing/software ook te realiseren is.

Ben benieuwd hoe hier over gedacht wordt door DHD bezitters met een htcsense account :-)

• Gandalf68
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 15-09 20:19
Eh... is het niet handig om eens in de 1e opening te vertellen wat HTC sence is, wat het kan, hoe het werkt, voor wie het is, met welke toestellen , onmogelijkheden en dan problemen etc te bespreken evt verzoeken tot verbetering doorspelen aan htc etc etc.. ??

Misschien zie ik het verkeerd hoor, dan heb je mij niet gehoord !

• Maniacnl
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 01-06 02:33
Problemen met HTC Sense lijken grotendeels opgelost.
Eerst werd m'n locatie niet correct weergegeven, positie 0,0.
Na een paar refreshes sprong m'n GPS aan op de DHD en wordt het correct weergegeven.

Wel mooi gecreeerd, zal echter de functie vermoedelijk niet al te vaak gaan gebruiken.

• THW Mark
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09-09 12:22
in het lijstje met "HTC Sense Matches" (waar volgens mij alleen vriendjes van je op staan die ook htc sense gebruiken) komt bij mij 1 persoon iedere paar uur dubbel in de lijst te staan om m toe te voegen. Ik heb hem toegevoegd, is gelukt, alleen nog steeds geeft ie een paar keer per uur dubbele 'voeg deze gast toe' meldingen. Iemand bekend met dit probleem, en vooral hoe je er vanaf komt?

• survivor-jm
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 02-01-2011
Ik ben overgestapt van Nokia op HTC. Qua telefoon is het geen verslechtering maar de website HTC Sense is een regelrechte aanfluiting. Zo traag als dikke stront enhet werkt gewoon niet. Alles ingevuld zoals het hoort, mijn telefoon heeft een internetverbinding via een router (dus snel genoeg) maar desondanks ligt de telefoon blijkbaar al wekenlang ergens in de Atlantische Oceaan, worden gegevens niet geupdated, worden de Apps blijkbaar wel verstuurd maar komen nooit bij mijn telefoon aan en noem maar op wat al niet meer. Dit was mijn eerste en laatste HTC want deze website slaat nergens op. Over maar weer naar Nokia of iets anders. Schandalig...

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

survivor-jm schreef op zondag 02 januari 2011 @ 01:35:
Ik ben overgestapt van Nokia op HTC. Qua telefoon is het geen verslechtering maar de website HTC Sense is een regelrechte aanfluiting. Zo traag als dikke stront enhet werkt gewoon niet. Alles ingevuld zoals het hoort, mijn telefoon heeft een internetverbinding via een router (dus snel genoeg) maar desondanks ligt de telefoon blijkbaar al wekenlang ergens in de Atlantische Oceaan, worden gegevens niet geupdated, worden de Apps blijkbaar wel verstuurd maar komen nooit bij mijn telefoon aan en noem maar op wat al niet meer. Dit was mijn eerste en laatste HTC want deze website slaat nergens op. Over maar weer naar Nokia of iets anders. Schandalig...
HTC sense werk bij mij en op dit moment namelijk prima. Ik krijg zowel de locatie van mijn telefoon te zien, ook kan ik hem locken of overlaten gaan. Ook het overzetten en tonen van mijn gespreks gegevens, smsjes en contacten werkt prima.

Heb jij je telefoon wel rechten gegeven om de data te delen met HTC sense?

In mijn ogen valt het "schandalige" dan ook wel mee....
Overigens, laat jij je keuze van een telefoon afhangen van additionele diensten?

• Alaksandus
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 02-09 15:47

Alaksandus

Vae puto deus fio

Sinds de eerste keer dat ik mijn Desire HD geregistreerd heb werkt HTCSence helemaal niet bij mij. Ik zie geen menu opties om iets te doen met berichten en contacten. Daarnaast kan ik niet zien waar mijn telefoon is, overlaten gaan, blokkeren etc..

Als een god in Nijmegen.

• omgwtfbbq
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15-09 19:01
Bullet NL schreef op zondag 02 januari 2011 @ 02:00:
[...]

HTC sense werk bij mij en op dit moment namelijk prima. Ik krijg zowel de locatie van mijn telefoon te zien, ook kan ik hem locken of overlaten gaan. Ook het overzetten en tonen van mijn gespreks gegevens, smsjes en contacten werkt prima.

Heb jij je telefoon wel rechten gegeven om de data te delen met HTC sense?

In mijn ogen valt het "schandalige" dan ook wel mee....
Overigens, laat jij je keuze van een telefoon afhangen van additionele diensten?
Ik kan niet vinden waar je smsjes en contacten kan overzetten. Ook locatie werkt niet, terwijl HTC Sense wel gewoon automatisch mag synchroniseren. Daarentegen als ik op locatie vernieuwen klik slaat GPS wel aan op m'n Desire Z, na een seconde of 30 valt ie weer uit, maar daarna update de locatie zich niet. (Beweging zou ik wel zien, want volgens HTC Sense ligt mijn mobiel voor de kust van Nigeria :P)

EDIT: Over 3G werkt het over laten gaan sowieso niet, dat werkt alleen over WiFi

EDIT2: Na een handmatige sync lukt het over laten gaan van de phone wel via 3G. Location nog steeds niet though.

[Voor 9% gewijzigd door omgwtfbbq op 06-01-2011 15:47]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee