Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Afbeeldingslocatie: http://img812.imageshack.us/img812/383/plswiftwater0001.jpg ;)

[ Voor 190% gewijzigd door Cabo op 13-08-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:34:
[...]

Die krijg je ook @random. Alleen voor de engineer heb ik de benodige milestones moeten halen, de andere wapens heb ik allemaal behaald lang voor ik bepaalde milestones haalde.
lol, die joystick voor de engineer is ongeveer 3x in 1 week tijd bij mij gedropt.. en toen nog mijn milestone behaald... achja, craften craften craften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:29
Gisteren pas opgemerkt dat er een GoT server op TF2 is, gezellig :D
Zal er eens moeten binnenspringen als er mensen opzitten, behoor wel niet tot de besten :P

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

:D

[ Voor 5% gewijzigd door Statiegeld op 14-08-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
* JumpStart terug van 12 dagen Oostenrijk...

Vanavond weer eens TF2 aanslingeren! *O*

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Behh. Sinds ik mn kapotte 8800GTS heb vervangen met een HD4870 speelt TF2 niet meer lekker. Elke server lijkt slecht te registeren. Alles lijkt achter te lopen.
Framerate doet ook raar. Vsync staat aan waardoor deze op 70fps gecapped zou moeten zijn, maar hij zit daar continue ver boven (200+) maar dropped ook heel regelmatig <20.
Zeer irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:01:
Voor alle TF2 tweakers met interesse in de ETF2L Highlander Community Challenge. Er is nu een aanmeldingens thread op ons forum. Ik weet dat hier een paar mensen al eerder hadden aangegeven om misschien mee te doen. Meld je dan hier aan.

GoT aanmeldingen voor : The Highlander Community Challenge

Het fun aspect in teamverband staat voorop, maar ik raad wel aan om je snel op te geven. ETF2L wordt op dit moment overspoeld met aanmeldingen.

Meer details en nieuws volgen nog.
Wanneer worden de matches gespeeld (dagdeel?) en is dit weekends of ook doordeweeks? kon dat niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik reageerde net zo als die ChoZo toen ik m'n Texas Slim's Dome Shine vond een paar dagen geleden :$

[ Voor 4% gewijzigd door Statiegeld op 14-08-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:45:
[...]

Wanneer worden de matches gespeeld (dagdeel?) en is dit weekends of ook doordeweeks? kon dat niet vinden.
Zit nog in de planning, meest waarschijnlijk 's avonds al zou dat in het weekend ook overdag kunnen als dat bij iedereen uitkomt.

Waar ik eerste plaats aan zit te denken is dat we een keer in het weekend en een keer doordeweeks de GoT Warserver even openstellen voor een highlander oefen/officiële-match. Voor officiële matches zijn we ook afhankelijk van de tegenpartij. Maar als we die op dat tijdstip zouden kunnen plannen zou het ideaal zijn. Maar op dit moment zitten we vooral in de voorbereidingsfase (we hebben nog een paar plaatsen over). Het liefst streven we naar vol team van 12-14 man. Op die manier is er altijd wat flexibiliteit als het erop aankomt een tijd te prikken.

P.S
Spy and demo wanted for GoT ETF2L HH comp (note: must bring own weapons!) 8)

[ Voor 11% gewijzigd door CapTVK op 14-08-2010 19:02 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die heavy schijnt nogal boos te zijn. _O-

@Cipher, switchen tussen nvdia en ati videokaarten kan problemen opleveren. Zou iets te maken kunnen hebben met oude restanten van je Nvdia drivers in de registry. Heb je ook met CCleaner de registry gechecked?

[ Voor 31% gewijzigd door CapTVK op 14-08-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

_O-

[ Voor 3% gewijzigd door Statiegeld op 14-08-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
Vind de pyro veel te goed nagedaan XD Maar de spy vind ik op niets trekken :(
Wel grappig though xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
frickY schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:35:
Behh. Sinds ik mn kapotte 8800GTS heb vervangen met een HD4870 speelt TF2 niet meer lekker. Elke server lijkt slecht te registeren. Alles lijkt achter te lopen.
Framerate doet ook raar. Vsync staat aan waardoor deze op 70fps gecapped zou moeten zijn, maar hij zit daar continue ver boven (200+) maar dropped ook heel regelmatig <20.
Zeer irritant :(
Ik speel ook met een 4870 (met slechts 512 ram), en ik heb geen enkel probleem met TF2. 1920*1200 met alle toeters en bellen gaat prima. Andere systeem specs: E6550 (2.33ghz), 4 gig ram, win7.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:19

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

frickY schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:35:
Behh. Sinds ik mn kapotte 8800GTS heb vervangen met een HD4870 speelt TF2 niet meer lekker.
Herkenbaar. Ik had het toen ik van een 8800GTS overstapte naar een HD5770. Haalde toen maar een kwart van de framerate die ik normaal haalde, terwijl non-source games het wel gewoon goed deden. Had uiteindelijk toch iets met de drivers / instellingen te maken. Na een paar keer nieuwere drivers voor de Ati geïnstalleerd te hebben, en TF2 flink gewisseld had tussen windowed en fullscreen haalde ik opeens wel normale framerates (ver boven wat de 8800GTS haalde).

Dus probeer nog eens extra goed oude meuk van Nvidia te verwijderen, installeer de Ati eens opnieuw en probeer eens een paar keer tf2 te switchen tussen windowed en fullscreen :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Awesome, en ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik excessive aan het schreeuwen ben. ADVANCE!!! }:O

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Gizz schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:24:
[...]

Herkenbaar. Ik had het toen ik van een 8800GTS overstapte naar een HD5770. Haalde toen maar een kwart van de framerate die ik normaal haalde, terwijl non-source games het wel gewoon goed deden. Had uiteindelijk toch iets met de drivers / instellingen te maken. Na een paar keer nieuwere drivers voor de Ati geïnstalleerd te hebben, en TF2 flink gewisseld had tussen windowed en fullscreen haalde ik opeens wel normale framerates (ver boven wat de 8800GTS haalde).

Dus probeer nog eens extra goed oude meuk van Nvidia te verwijderen, installeer de Ati eens opnieuw en probeer eens een paar keer tf2 te switchen tussen windowed en fullscreen :)
En als dat niet werkt, een volledige format + re-install van windows. Maar dan ben je wel met een kanon op een mug aan het schieten.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
Wth is er loos met die kerel?? Hij moest en zou 2 medics bij zich hebben.. Hij weet wel wat hij wil. :o

PS:
Wil me misschien wel beschikbaar stellen voor de highlander comp, alleen 0,0 ervaring met competitie verband. Favo class is Demo, staan ongeveer 120 uur op de teller. Verder vind ik vooral engi en pyro leuk, maar die zijn jullie niet meer nodig.

[ Voor 31% gewijzigd door Gert Pronk op 15-08-2010 13:06 . Reden: Toevoeging PS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ga eens rustig sparen voor een nvidia 460GTX ;)
damn 200 euro voor een kaart die vergelijkbaar is met een ATI 5850.
Dan heb ik ook geen last van drivers, want ik heb nu ook een nvidia in mijn systeem

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chozo is mijn held. Ik snap zijn frustratie. Hoe moet je in godsnaam spelen zonder 2 medics aan je reet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
*rinusje is net terug van 3 weekjes vakantie*

mijn tf2 hartje heeft 3 weken lang kloppend smachtend gewacht op het eerste uurtje spelen. :)
nou wil ik voor mijn nieuwe studie een laptop kopen maar mijn eis voor deze laptop is dat ik daar ook tf2 op kan spelen :) nou las ik dat de specs van tf2 hetzelfde is als lost coast, mijn vraag is, is dit juist?
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=34523875,noline] nou las ik dat de specs van tf2 hetzelfde is als lost coast, mijn vraag is, is dit juist?
alvast bedankt!
Ja en nee, tf2 is volgens de minimum systeem eisen van steam even zwaar als episode 2 en zelfs lichter dan lost coast, maar uit eigen ervaring tf2 vraagt veel meer van je systeem.

Voorbeeld eigen situatie: In de lost coast benchmark haal ik met gemak een avg fps van 50-60 op de maximale settings (inclusief hoge AA en AF). Maar in tf2 kan ik wel high detail draaien, maar geen AA en AF. Dan kan ik op een (voor mij) acceptabele avg fps van ~30-40 spelen, als het druk word schiet mn fps net onder de 20 en anders om boven de 60.

Ik speel op het moment met dit systeem. Ik ben op het moment bezig op stuk voor stuk mijn hardware te upgraden. De Hd4770 heb ik nog maar een paar weken, daarvoor had ik een Geforce G210. Met de rest van mijn systeem levert de HD4770 geen betere performance in TF2, maar wel in andere Half-Life 2 spellen (ik heb de orange box). Dus volgens mij is TF2 toch echt wel een niveau zwaarder dan de Half-Life 2 spellen.

PS: Welkom terug van vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rinusnl schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:51:
*rinusje is net terug van 3 weekjes vakantie*

mijn tf2 hartje heeft 3 weken lang kloppend smachtend gewacht op het eerste uurtje spelen. :)
nou wil ik voor mijn nieuwe studie een laptop kopen maar mijn eis voor deze laptop is dat ik daar ook tf2 op kan spelen :) nou las ik dat de specs van tf2 hetzelfde is als lost coast, mijn vraag is, is dit juist?
alvast bedankt!
jah, de specs zijn helemaal juist.... Wanneer je geen rekening houd met alle nieuwe updates en content. Ik heb van meerdere spelers gehoort en uit eigen ervaring gemerkt dat in de loop van de updates van TF2 de min-specs ook steeds wat hoger werden, waardoor uiteindelijk mijn laptop (xps) TF2 niet meer soepel draaide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
CapTVK schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:00:
[...]

Zit nog in de planning, meest waarschijnlijk 's avonds al zou dat in het weekend ook overdag kunnen als dat bij iedereen uitkomt.

Waar ik eerste plaats aan zit te denken is dat we een keer in het weekend en een keer doordeweeks de GoT Warserver even openstellen voor een highlander oefen/officiële-match. Voor officiële matches zijn we ook afhankelijk van de tegenpartij. Maar als we die op dat tijdstip zouden kunnen plannen zou het ideaal zijn. Maar op dit moment zitten we vooral in de voorbereidingsfase (we hebben nog een paar plaatsen over). Het liefst streven we naar vol team van 12-14 man. Op die manier is er altijd wat flexibiliteit als het erop aankomt een tijd te prikken.

P.S
Spy and demo wanted for GoT ETF2L HH comp (note: must bring own weapons!) 8)
Wanneer zijn deze Compo's dan?
Ben wel een redelijk goede spy, verwacht niet de beste :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://etf2l.org/2010/08/...nder-community-challenge/

De inschrijving sluit op 26 aug , maar deze tijd willen we het team (of teams) eind deze week rond hebben. De matches beginnen op 12 sept.

De aanmelding voor het GoT ETF2L Highlander team gaat via ons eigen forum.

Aanmeldingen voor : The Highlander Community Challenge

[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 15-08-2010 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Morgen heb ik mijn 5.1 headset binnen. Kan ik lekker cheaten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 17:42:
[...]

Ja en nee, tf2 is volgens de minimum systeem eisen van steam even zwaar als episode 2 en zelfs lichter dan lost coast, maar uit eigen ervaring tf2 vraagt veel meer van je systeem.

Voorbeeld eigen situatie: In de lost coast benchmark haal ik met gemak een avg fps van 50-60 op de maximale settings (inclusief hoge AA en AF). Maar in tf2 kan ik wel high detail draaien, maar geen AA en AF. Dan kan ik op een (voor mij) acceptabele avg fps van ~30-40 spelen, als het druk word schiet mn fps net onder de 20 en anders om boven de 60.

Ik speel op het moment met dit systeem. Ik ben op het moment bezig op stuk voor stuk mijn hardware te upgraden. De Hd4770 heb ik nog maar een paar weken, daarvoor had ik een Geforce G210. Met de rest van mijn systeem levert de HD4770 geen betere performance in TF2, maar wel in andere Half-Life 2 spellen (ik heb de orange box). Dus volgens mij is TF2 toch echt wel een niveau zwaarder dan de Half-Life 2 spellen.

PS: Welkom terug van vakantie!
oke! bedankt allebei voor je antwoord! ik heb een niet echt real budget om zon duur laptop tekopen waarop ik tf2 op high kan spelen. dit is ook niet de bedoeling, dat ik het gewoon normaal kan spelen vind ik al zat. thuis speel ik ook niet op high ;) maar hier kan ik echt wel iets mee! erg bedankt! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
DeX schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:48:
HapHapHap :+

Met een Aureal Vortex II kaart was het pas "cheaten". Of in ieder geval aantoonbaar strategisch voordeel hebben. In counterstrike kon je met A3D door de hele heen map heen de bom horen, incluus het defuse geluid, om maar wat te noemen. Was erg handig als heads-up.

Toch verdomde jammer dat A3D 2.0 niet meer is. EAX is leuk en aardig maar het is niet real-time wave-tracing met occlusion. In de originele Half-Life met A3D 2.0 support kon je aan de verandering in galm van je voetstappen gewoon horen dat er rechts naast je een opening was in de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:38:
[...]

Ik speel ook met een 4870 (met slechts 512 ram), en ik heb geen enkel probleem met TF2. 1920*1200 met alle toeters en bellen gaat prima. Andere systeem specs: E6550 (2.33ghz), 4 gig ram, win7.
Ik heb ook een 512MB variant, maar speel ook maar op 1280x1024.
In die Video-settings van TF2 worden met een sterretje de recommended settings aangegeven. Staan die bij jou allemaal maxed out?
Texture detail zet hij bij mij op op high ipv max. Anti-aliassing en anisotropic filtering staan vrijwel uit Wait for vsync en multi-core rendering adviseert hij ook uit.

Met mijn 8800GTS adviseerde hij alles veel hoger.
Dit op een Gigabyte P35C-DS3R met een E8400 (3ghz) en 6GB ram op WinXp 64bit.
Heb voor het installeren van de kaart eerst de nVidia software verwijderd en de restanten met DriverCleaner.
Toen de laatste drivers van mijn ICH9R chipset, toen uitgezet, de kaart geïnstalleerd, en de laatste drivers en Catalyst controlcenter er op gezet.

Volgens CCC is de kaart idle overigens ~79 graden, en na een uurtje TF2en 81. Idle lijkt hij de core ook terug te clocken naar 500Mhz maar die schiet wel naar de 750 als hij wat te doen heeft.

CCC ook al eens verwijderd en herïnstalleerd zonder effect.
TF2 ook al eens van windowed terug gezet naar fullscreen. Hij ging dan wel gek doen; als ik vanuit desktop naar game switchte zag ik alleen de rechter helft van de MOTD en overige overlays die open stonden. Wel met [Enter] weg te klikken, maar klopt natuurlijk niet. Terug op Windowed doet hij dat niet meer, maar nog steeds geen performance waar ik blij mee ben.

Heb sowieso nog een Win7 licentie liggen. Misschien goede reden die er eens op te gaan zetten.
DeX schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:48:
Vrees dat dat tegen zal vallen. Positioneel merk ik nog maar heel weinig verschil. Zowel met een Speedlink Medusa (afrader!) als een Roccat Kave.

Got TF2 Highlander klinkt wel leuk en zou kunnen spyen. Maar vrees dat het qua planning en mic-gebruik mij niet schikt.

[ Voor 27% gewijzigd door frickY op 16-08-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
frickY schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:15:
[...]

Ik heb ook een 512MB variant, maar speel ook maar op 1280x1024.
In die Video-settings van TF2 worden met een sterretje de recommended settings aangegeven. Staan die bij jou allemaal maxed out?
Texture detail zet hij bij mij op op high ipv max. Anti-aliassing en anisotropic filtering staan vrijwel uit Wait for vsync en multi-core rendering adviseert hij ook uit.
Je hebt gelijk, de settings zijn dezelfde op mijn installatie. Mijn excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus zo heel veel toeters en bellen heb je niet? Minder als mijn oude 8800GTS in ieder geval -O-

//edit
Heb DriverCleaner nog eens gerunned in safe mode. Alle Ati/Nvidia dingen er af. Opnieuw erop, en geen verschil qua recommendations in TF2.
Eigenwijs toch eens alles naar max gegooid inclusief de AA en AF, en framerate is nog steeds >150.
Denk dat de vsync niets doet omdat ik windowed speel, maar verder ziet het er wel prima uit.

@D4NG3R NL
Volgens mij [s/is dat JUIST de bedoeling, en mogen spelers hoger dan div6 niet eens mee doen. Het is dus juist bestemd voor pub-spelers[/s] heb ik geen idee.

[ Voor 80% gewijzigd door frickY op 17-08-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 17:12

D4NG3R

kiwi

:)

CapTVK schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 21:36:
http://etf2l.org/2010/08/...nder-community-challenge/

De inschrijving sluit op 26 aug , maar deze tijd willen we het team (of teams) eind deze week rond hebben. De matches beginnen op 12 sept.

De aanmelding voor het GoT ETF2L Highlander team gaat via ons eigen forum.

Aanmeldingen voor : The Highlander Community Challenge
Mag je daar ook aan mee doen als non-GoT teamlid? (Alhoewel ik het GoT team wel graag wil joinen)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Je zal echt het team moeten joinen als je met het GoT team mee wilt doen, anders krijg je moeilijkheden met 'ongeauthoriseerde spelers' enzo. Kan je in een official veel gezeik opleveren. Je mag alleen als non-teammember meedoen als je op ETF2L geregistreerd staat (om je skillniveau te kunnen peilen) en als je tegenstander toestemming geeft dat je mee mag doen. Dan is er ook nog de regel dat je eigenlijk geen spelers mag lenen van hoger skillniveau, maar dat is relatief.

Also, voor iedereen die denkt dat de videokaart de beperkende factor is in TF2: ga voor een processorupgrade, heb je veel meer aan. Ben zelf van een Pentium Dual Core E6300 2.8GHz(een ondergeklokte E8400 met wat minder cache) en een HD5770 naar een Core i5 760 quadcore met HD5770 gegaan. Framerates schieten zelfs met alles op high, 2*AA en een resolutie van 1920*1080 nog vrolijk boven de 90 fps in 12 vs 12 combat, terwijl het voorheen met alles op low in de zelfde situatie nog niet eens boven de 40-50 uitkwam. :> De Source Engine is gewoon ontzettend processor dependent, en als je het budget hebt om je processor te upgraden is dat best wel aan te raden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Fl4pp13 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:02:
Je zal echt het team moeten joinen als je met het GoT team mee wilt doen, anders krijg je moeilijkheden met 'ongeauthoriseerde spelers' enzo. Kan je in een official veel gezeik opleveren. Je mag alleen als non-teammember meedoen als je op ETF2L geregistreerd staat (om je skillniveau te kunnen peilen) en als je tegenstander toestemming geeft dat je mee mag doen. Dan is er ook nog de regel dat je eigenlijk geen spelers mag lenen van hoger skillniveau, maar dat is relatief.

Also, voor iedereen die denkt dat de videokaart de beperkende factor is in TF2: ga voor een processorupgrade, heb je veel meer aan. Ben zelf van een Pentium Dual Core E6300 2.8GHz(een ondergeklokte E8400 met wat minder cache) en een HD5770 naar een Core i5 760 quadcore met HD5770 gegaan. Framerates schieten zelfs met alles op high, 2*AA en een resolutie van 1920*1080 nog vrolijk boven de 90 fps in 12 vs 12 combat, terwijl het voorheen met alles op low in de zelfde situatie nog niet eens boven de 40-50 uitkwam. :> De Source Engine is gewoon ontzettend processor dependent, en als je het budget hebt om je processor te upgraden is dat best wel aan te raden. :)
Dit, plus een FPSconfig.

Als je voor het totaalpakket wilt gaan, moet je ook een wallpaper hebben met Hathor's aars, iets met instant crits ofzo... 8)7

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 17:12

D4NG3R

kiwi

:)

Fl4pp13 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:02:
Ben ietsje boven het gemiddeld, sta in de gemiddelde server vrij hoog. In de GoT server (laatste tijd niet echt aan toe geweest om hier te spelen) stond ik ook vrij vaak hoog in de scorelijst. Achterafgezien denk ik niet dat ik veel tijd heb in augustus om te spelen. Dus deze sla ik maar over, wat ik nog wel ga doen is me inschrijven voor het GoT team. Waar kan ik dit doen?
AMD Athlon II X3 435 @ Stock (3 x 2.9Ghz) met een Club3D HD5770 van 1GB en 4GB Kingstone DDR3, 1333Mhz valueram. Trekt TF2 gewoon constant op 80+ FPS, met alles maxed out op 1600x900. (Inclusief AAx8 en AFx16). Als er 32 spelers in het scherm staan die allemaal fijn ratelen zit mijn FPS nog steeds ruim boven de 40. Laagste uitvaller die ik ooit heb gehad was 33, tijdens een virusscan op de achtergrond.

Vidkaart zit op ~60% load, en het CPU op ~100% tijdens het spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 17-08-2010 03:04 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

D4NG3R NL schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 03:00:

Ben ietsje boven het gemiddeld, sta in de gemiddelde server vrij hoog. In de GoT server (laatste tijd niet echt aan toe geweest om hier te spelen) stond ik ook vrij vaak hoog in de scorelijst. Achterafgezien denk ik niet dat ik veel tijd heb in augustus om te spelen. Dus deze sla ik maar over, wat ik nog wel ga doen is me inschrijven voor het GoT team. Waar kan ik dit doen?
Het is geen slecht idee om bij http://www.teamfortress.be langs te springen en te kijken hoe en wat.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
(jarig!)
Zo, na een weekje Frankrijk heb ik TF2 toch wel gemist hoor, ook al ben ik er nog maar pas. Ben er al helemaal verslaafd aan geraakt :3

Btw, het scripten, in hoever is dit cheaten? Simpele keybinds veranderen is niets mis mee, maar ik leer al truukjes kennen als cloak+disguise om wolkjes te vermijden. Dit vind ik toch al redelijk richting exploit gaan. Kan iemand mij hier meer over inlichten wat wel done is en wat niet?
Bovendien schrik ik al van de reacties dat het niveau zo hoog licht in GoT, ik heb nu niet echt het idee dat ik al goed speel ofzo. (Ik mis echt mensen waarvan ik kan leren, welke wapens hard to master zijn maar daarna wel beter zijn dan de normale en wat dan wel niet)
Ik heb de GoT-server in mijn favorieten gezet en de group gejoined. Op het moment is de server echter leeg.

O.o Blijkt <<K.A.I.N>> admin te zijn, hij was diegene die mij verslaafd heeft gemaakt hieraan in de eerste plaats :P

[ Voor 14% gewijzigd door Svardskampe op 17-08-2010 03:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Sinds tijden weer eens de GoT server gejoined, was eigenlijk veel te lang geleden.
Was gezellig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sedative schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 03:35:
Ik mis echt mensen waarvan ik kan leren, welke wapens hard to master zijn maar daarna wel beter zijn dan de normale en wat dan wel niet
De meeste unlockables zijn niet beter of slechter, maar bieden alleen een andere speelstijl.
Met pyro's backburner kun je meer campen en van achter grote groepen aanvallen.
Met demo's scottisch resistance kun je defensiever spelen
Met engy's mini-sentry kun je offensiever spelen.
Etc.

Uitzondering is medics Blutsauger, die is gewoon beter. Je krijgt health als je er iemand mee raakt. Je eigen health regenned alleen trager.

Scripts die dingen in het spel veranderen, zoals dat je geen cloak-wolkje zou hebben, zijn uiteraard exploits. Scripts voor rocketjumpen vind ik discutabel, maar het leukst is om gewoon alles zelf te kunnen.
O.o Blijkt <<K.A.I.N>> admin te zijn, hij was diegene die mij verslaafd heeft gemaakt hieraan in de eerste plaats :P
Weet niet waar dat staat, maar betwijfel of dat nog klopt. Heb hem toevallig vorige week weer eens ingame gezien maar hij is al bijna 2 jaar inactief. In die tijd Brainstorm gestopt met hosten en hebben we nu bij Dutch eSports een server te leen.\

Ik zie de laatste tijd weer steeds meer oude bekenden terug op de server. Cabo, Xtala, Hydra, etc. Leuk dat jullie terug zijn!

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 17-08-2010 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
frickY schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:38:
[...]

Ik zie de laatste tijd weer steeds meer oude bekenden terug op de server. Cabo, Xtala, Hydra, etc. Leuk dat jullie terug zijn!
* JumpStart is niet echt weggeweest hoor, behalve dan 2 weken vakantie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
frickY schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:38:
Dus zo heel veel toeters en bellen heb je niet? Minder als mijn oude 8800GTS in ieder geval -O-
Tja, blijkbaar vond ik het blijkbaar al genoeg ;) Anyhoo, is de spelervaring anders met nog een paar grafische opties er bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10
Van mij mogen sommige mensen ook wel weer weg :(

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Uitzondering is medics Blutsauger, die is gewoon beter. Je krijgt health als je er iemand mee raakt. Je eigen health regenned alleen trager.
Vind ik niet eigenlijk, als medic ben je toch voornamelijk met je medgun bezig en dan is het wel fijn dat als je eens door een rondvliegende raket geraakt wordt, je zo snel mogelijk healt. Ik probeer als medic altijd net achter de linies te blijven en dan zit je niet vaak syringes te schieten. Goed, het verschilt natuurlijk per potje, met 5 vs 5 is het al beter, met 12 vs 12 moet je gewoon continu healen als medic.
Scripts voor rocketjumpen vind ik discutabel, maar het leukst is om gewoon alles zelf te kunnen.
En het is niet eens moeilijk :-(
Kapoen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:19:
[...]

Tja, blijkbaar vond ik het blijkbaar al genoeg ;) Anyhoo, is de spelervaring anders met nog een paar grafische opties er bij?
Nope maar grafisch gezien is het toch niet heel zwaar, met een beetje videokaart (en dus een HD4870 al helemaal) trekt je het gemakkelijk op max met 60+ FPS dus waarom niet.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

frickY schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:38:

//edit
Heb DriverCleaner nog eens gerunned in save mode. Alle Ati/Nvidia dingen er af. Opnieuw erop, en geen verschil qua recommendations in TF2.
Eigenwijs toch eens alles naar max gegooid inclusief de AA en AF, en framerate is nog steeds >150.
Denk dat de vsync niets doet omdat ik windowed speel, maar verder ziet het er wel prima uit.
Waarom doe je zoveel moeite voor iets dat TOTAAL niet boeiend/up-to-date is sinds een jaar of 5 zo niet langer :?

Dat ding komt ergens uit de tijd van de X800 serie van ATI en de 6000 serie van nVidia en heeft het al tijden 300% bij het verkeerde eind :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bwerg schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:44:
Vind ik niet eigenlijk, als medic ben je toch voornamelijk met je medgun bezig en dan is het wel fijn dat als je eens door een rondvliegende raket geraakt wordt, je zo snel mogelijk healt
9 van de 10 keer chased die solly je dan net zo lang tot je dood bent, dus dan heb ik persoonlijk liever dat ik zijn health drain. Maar misschien was het toch te kort door de bocht, en is ook die unlock afhankelijk van je speelstijl.
nero355 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:01:
Waarom doe je zoveel moeite voor iets dat TOTAAL niet boeiend/up-to-date is sinds een jaar of 5 zo niet langer :?

Dat ding komt ergens uit de tijd van de X800 serie van ATI en de 6000 serie van nVidia en heeft het al tijden 300% bij het verkeerde eind :P
Ik heb gééén idee waar je het over hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
(jarig!)
frickY schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:19:
[...]
Ik denk dat hij bedoelt dat het tijd is voor een nieuwe videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10
[...]
9 van de 10 keer chased die solly je dan net zo lang tot je dood bent, dus dan heb ik persoonlijk liever dat ik zijn health drain. Maar misschien was het toch te kort door de bocht, en is ook die unlock afhankelijk van je speelstijl.

[...]
Ik speel ook niet met de blutsauger, maar ik mis 'm wel. Maar nu hoef ik nooit meer op zoek naar kleine healthkitjes, want voordat ik er een gevonden heb heb ik die health er al weer bij. In 6v6 zie ik eigenlijk bij andere medics ook nooit meer blutsaugers.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
[...]
Die pikhouweel voor soldiers biedt ook alleen maar voordelen tov de standaard schop. Sneller lopen naarmate je HP lager gaat = life saver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geef mij maar de normale syringe gun. Gewoon even terugtrekken en je bent als medic zo weer boven jan.

+3HP bij hits klinkt leuk met de blutsauger maar ze moeten wel raak zijn en het is het niet de bedoeling dat je held uit gaat hangen als battlemedic. 8)

[ Voor 29% gewijzigd door CapTVK op 17-08-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Axtinguisher vind ik ook véél voordelen hebben. (Om bijvoorbeeld heavy's neer te krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Van wat ik begrijp zit je allemaal rare dingen te doen om in de Video Settings die recommended sterretjes zo hoog mogelijk te krijgen : Ja of ja ??

Dat heeft dus geen zin : Al stop je 4x GTX480 in SLI in je PC samen met 4x Xeon Octocores en 64 GB RAM of zo :P

Gewoon de normale/nieuwste drivers erop en zelf alles omhoog knallen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blutsauger voor medic is idd 3x niks, ik heb nog meer succes met de ubersaw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
LIgt aan de situatie. Blutsauger is ook heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:38
Ik denk dat TF2 een situationeel spel is.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik wil meer spy items, zoals een spy messenset. Verschillende messen voor meer plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik als scout een medic met Blutsauger tegenkomen, ben ik meestal drie keer dood voordat ik kan sterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

* Statiegeld faalt met 'normaal' TF2 spelen :')

Oh nee wacht, het team faalde, hetgeen leidde tot een ChoZo-achtige ragequit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Cabo schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:50:
Ik wil meer spy items, zoals een spy messenset. Verschillende messen voor meer plezier :)
- Voor plezierige headshots >:)
- Om een Sentry vast te laten lopen })

Messen werpen FTW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:10:
Die pikhouweel voor soldiers biedt ook alleen maar voordelen tov de standaard schop. Sneller lopen naarmate je HP lager gaat = life saver!
Alleen doet die nauwelijks damage als je nog >30% health bent. Kon dus wel eens vervelend zijn als je zonder ammo staat.
nero355 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:57:
Van wat ik begrijp zit je allemaal rare dingen te doen om in de Video Settings die recommended sterretjes zo hoog mogelijk te krijgen : Ja of ja ??
Ongeveer. Probleem is dat sinds ik mijn 8800GTS heb vervangen met een HD4870 deze lagere waarden zijn gaan aangeven... volgens mij.
Of wil je nu beweren dat die dingen statisch zijn, en helemaal geen recommendation voor de gedetecteerde hardware?

Maar ondanks die sterretjes, op hogere waarden speelt het inderdaad prima nu ik de drivers nog eens opnieuw geïnstalleerd heb. Ik raak zowaar weer wat met de ambassador.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

frickY schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:30:
Of wil je nu beweren dat die dingen statisch zijn, en helemaal geen recommendation voor de gedetecteerde hardware?
YUP :) Voor een 9600 Pro zal die hetzelfde zeggen denk ik zelfs : Stom ding kijkt niet echt verder dan DirectX level geloof ik :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een klein fllintertje TF2 news, deze keer van de friendly fire podcast:

http://twitter.com/FriendlyFirePod
It's COMING! Friendly Fire's interview of Robin Walker... Need a taste? Valve thinks Natascha is OP! Oh yeah.. we got dirt, baby!
podcast helaas nog niet online

[ Voor 6% gewijzigd door CapTVK op 17-08-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Close range is Natasha ook heel erg OP. Zeker als je ook nog een pyro bij je hebt.
Alleen mensen die een HWG zo dicht bij laten komen verdienen het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
een klein vraagje, al eerder aangegeven wil ik een laptop kopen, met als eis dat ie tf2 normaal kan spelen.
opzoek gegaan met de kaartjes die hier al voorbij zijn gegaan maar die vallen best wel uit mijn budget behalve de 21.

nu kom ik op laptops met kaarten zoals Radeon Mobility HD 4200 / HD4530 / HD5470 of GeForce GT210M. nu heb ik al eenbeetje gekeken wat voor kaartjes het zijn, ze kunnen allemaal directx 10 aan. kan iemand advies geven aan mij welke kaart de beste keuze is? want deze laptops liggen in mijn budget (+/- 500). misschien is dit ook wel aan de krappe kant maargoed. zit die ook tf2 kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Handige site: http://www.notebookcheck....Graphics-Cards.130.0.html

Is TF2 bij jullie ook een flinke update aan het binnenhalen?

[ Voor 26% gewijzigd door Yonni op 17-08-2010 21:06 ]

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan DX10 alleen heb je niet genoeg.
Kijk in het geval van ATi vooral naar de laatste 2 cijfers. 30 is lowend, 50 mid, en 70 en 90 high.
Een 1070 en een 1150 ontgaan elkaar niet heel veel. De 2de is meestal vooral energiezuiniger ed.

Van de HD4*** die je noemt zou ik van geen enkele durven zeggen of hij vloeiend TF2 draait. Ligt ook weer aan de resolutie van het scherm. Wellicht kun je beter kijken naar een oudere generatie laptops met snellere videokaarten; 3870 en 3890.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonni schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:05:

Yup, flink wat exploits/griefing spots gefixed.
Team Fortress 2
Added server ConVar "sv_max_usercmd_future_ticks" which prevents clients from running usercmds too far in the future.
Added missing Mac intro movie for cp_coldfront.
Fixed "Hit '%disguiseteam%' to Toggle Team" string and code so they're not hard coded to 'e' and '-'.
Fixed servers trying to validate backpack positions in inventories.
Fixed clients validating inventories other than their own.
Fixed item selection HUD elements showing un-acknowledged items, which resulted in items in invalid backpack positions.
Fixed players not always getting "recent damager" credit for player suicides.
Fixed the weapon selection menu not displaying properly when using hud_fastswitch and lastinv at the same time.
Updated Engineer startup music.
Updated localization files.
Updated Pl_ThunderMountain
Clipped off sticky outcrops for smoother movement
Clipped various exploit ledges
Increased environment ambient exterior light level
Stage 1
Fixed hole in respawn room brushes in RED spawn
Shifted respawn times to favor BLU by two seconds
Stage 3
Clipped rocks off by BLU's spawn exit that leads to building B (allowed Snipers to snipe the entire area)
Removed embedded displacement (building B interior roof)
Removed rogue clip brush from building A balcony
Updated Plr_Hightower
Fixed players building in the RED spawn room.
Fixed players building on the back window decks of the barns.
Fixed players getting on the satellite dish platform.
Fixed players building on the elevators.
Reduced the ammo packs in the barns down to small ammo packs.
Increased the hill speed modifier to 1.2 (up from .95)
Fixed explosion particle effects playing in the skybox.
Mine cart "window" collision fixed.
Upped Scout-loop health to large.
Updated Pl_Upward
Fixed respawnroom entities not reaching the floor of split-level spawns
Fixed griefable fence facing BLU spawn near RED base
Added BLU high flanking route at RED base
Added health & ammo along BLU flanking route at RED base
Sealed BLU base left exit with block bullets brushes
Extended clip between C and BLU spawn to prevent sticky jump spawn camping
Fixed non-clipped non-solid railing in RED base
Fixed kill brush in middle spawn not extending to the ceiling
Put a block bullets brush on grate below middle spawn
Fixed some high micro-ledges accessible to sticky-jumpers
Community Request
Added "item_pickup" game event for ammo/health packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Jammer dat ik nu niet meer mensen in de blauwe basis kan snipen op pl_upward.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
Yonni schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:05:
Handige site: http://www.notebookcheck....Graphics-Cards.130.0.html

ja die website gebruik ik ook! erg handig ;)
frickY schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:06:
Kijk in het geval van ATi vooral naar de laatste 2 cijfers. 30 is lowend, 50 mid, en 70 en 90 high.
Een 1070 en een 1150 ontgaan elkaar niet heel veel. De 2de is meestal vooral energiezuiniger ed.

Van de HD4*** die je noemt zou ik van geen enkele durven zeggen of hij vloeiend TF2 draait. Ligt ook weer aan de resolutie van het scherm. Wellicht kun je beter kijken naar een oudere generatie laptops met snellere videokaarten; 3870 en 3890.
oke, dat wist ik nog niet bedankt, dan valt er gelijk al wat af bij mij.
ik wil een 15,6 scherm, dus denk wel dat het moet lukken? bedankt voor je tips! erg bruikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Ik heb zelf een 4670 in mijn desktop en het draait best aardig moet ik zeggen. Volgens mij heeft TF2 meer baat bij een snelle processor en een bak geheugen dan een snelle video kaart. Een tijd geleden ben ik van een 2400Pro naar de 4670 gegaan en het is wel iets sneller geworden (de 2400 kwam ook aardig mee, maar bij hele drukke punten had hij het soms zwaar), maar heb niet het idee dat ik meer snelheid ga winnen door een nog betere videokaart te halen (beide videokaarten stonden volgens de monitoring tools meestal uit hun neus te eten). Ik draai nu meestal rond de 40~60 fps @ 1280*1024, maar als het druk wordt zakt de boel soms in (maar dat kan dus ook liggen aan mijn 2GB geheugen en mijn E2180 processortje). Overigens verschilt dit ook per update die valve vrijgeeft, sommige updates geven een performance boost, maar sommige zorgen dat de boel flink inzakt.

Overigens zijn de lagere type videokaarten in de nieuwe serie even krachtig als de snellere types van de vorige serie. Een 3400 is volgens mij net zo snel (of sneller) als een 2600. Ik heb met mijn 4670 ook gekeken naar de 3800 serie en dat maakte volgens de reviews volgens mij niet heel veel uit.

Overigens loop ik nu weer tegen problemen aan omdat ik de update heb binnengehaald. Deze is zo "vers" dat ik nergens meer kan connecten omdat de servers een oudere versie draaien :(

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee wie de GoT-server kan updaten. Net mapchange geweest maar toen heeft ie het niet gedaan.
Kan in sm_admin ook niets vinden qua reboot.`

//edit
Helaas. Kan de server wel laten quitten maar hij lijkt nit zodanig geconiffiged om dan direct updates op te halen. Zal dus wel een handmatig iets bij Dutch-eSports zijn :?

[ Voor 38% gewijzigd door frickY op 17-08-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
meer mensen die problemen hebben met connecten?
Ik kan wel games joinen maar krijg keer op keer na 20 seconden een lost connection en daarna een steam userid foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Nee het tweede cijfer geeft juist aan of het low- of high-end is ;) Eerste cijfer is welke serie, tweede cijfer is welk segment en derde cijfer heeft minste invloed. Ik denk dat TF2 wel goed draait (niet 100% maxed natuurlijk) vanaf HD45xx of HD54xx maar 't is niet heel zwaar dus als je het niet erg vind lelijk te gamen kan je op een moderne IGP ook wel TF2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas lopen de server updates via Dutch Esports. Er is ook een autoupdate die bij de server restart in de ochtend wordt uitgevoerd maar het ziet er naar uit dat het er vanavond niet meer van komt.

[ Voor 30% gewijzigd door CapTVK op 17-08-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Open deur intrappen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/63tkgWj3UcbjnUxunUneucdN/full.png
Dus, ja, de GoT TF2 server heeft nu even last van achterstallig onderhoud. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

JumpStart schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:07:
Open deur intrappen:

[afbeelding]
Dus, ja, de GoT TF2 server heeft nu even last van achterstallig onderhoud. :|
Niet alleen de GoT server, de update is zo vers dat de meeste servers waar ik op speel nog niet geupdate waren. Maar ja, morgen weer een dag...

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik stuur Jasper een berichtje om te vragen of hij hem update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Server is weer up! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je hem vragen het script zodanig aan te passen dat hij automatisch update bij een reboot?

Betekend dat reboots iets langer duren, maar dat je updates veel sneller hebt.
Kunnen we ook een reboot+update forceren met rcon/smadmin, in plaats van nu hulpeloos af te wachten

Het "/IRC" commando lijkt overigens ook niets te doen.

[ Voor 31% gewijzigd door frickY op 17-08-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb het gevraagd.

IRC is, voor zover ik weet, uitgeschakeld omdat een paar prutsers er mee gingen spelen en de boel sloopten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"IRC-spamming", daar kwam het wel een beetje op neer ja. Helaas.

Ander nieuws Friendly Fire Podcast nr.50 online, met robin walker :

http://www.randomchatter.com/2010/08/ff-50/

De TF2 beta wordt waarschijnlijk weer opgestart
8. Esbe brings up something some people have been griping about lately: It feels like damage in general has gone through the roof as of late, with almost all classes given the ability to crit or minicrit at will. That wouldn't be so bad if it didn't nudge a lot of already strong attacks into the "one-hit-kill" range. Will this be reined in any time soon, for instance with a global damage nerf? Part 2 of this would be: are you happy with the number of 1-shot kills currently in the game?

* This is a good question, and the answer is that we're not really sure. As in most design choices, we like to reserve judgement until we've got some good data. Our natural instinct is to make combat last longer, because at a coarse level it means the players involved have more chances to use skill to affect the outcome. One thing that pushes back on this instinct are several highly successful games with much more lethal combat that resolves far faster than ours. Something we're interested in trying is some extreme tests, where we dramatically increase/reduce the amount of health that players have across the board. We like to test these kinds of changes, not necessarily because we intend to make them in TF2, but because doing so can teach us about our other design choices within the overall system. Something we're working on right now is getting the TF2 beta up and running again, with a much larger audience, and running these kinds of tests.
Ziet er naar uit dat er op termijn iets met de Natasha gaat gebeuren.
11. Following up on that, the recent changes to the heavy have made him a beast (but not unstoppable). Are you happy with what you’re seeing as the results of that, or do you feel you’ve made him a little too strong (or not strong enough)?

* We think Natascha's a little too powerful right now, but we think that's largely a local issue with that weapon. The spin up/down time and movement changes increased the Heavy's versatility a bit, but those alone don't seem to have been enough to suddenly cause competitive teams to adopt him wholesale. Almost all the Heavy complaints we get are focused on Natascha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 07:37:
IRC is, voor zover ik weet, uitgeschakeld omdat een paar prutsers er mee gingen spelen en de boel sloopten. :)
Dan zou die advertisement (ingame chat) misschien ook nog even uitgezet kunnen worden :)

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 18-08-2010 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

LUH-3417 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 07:37:
Heb het gevraagd.

I blame Mace, die moet het altijd kapot maken.

en: WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYY upward fixen, die exploit vanaf red spawn boven was awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
cabo vs Martndemus KPD van 4.63

Kon het niet laten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabo schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:07:

Kon het niet laten _O-
Cabo je staat pas op 32 in de lijst met hoogste K:D op mij.

Koeitje = 1:26 = 26
Gotanks = 4:88 = 22

Onthoud ook ff dat ik 99% van de tijd medic speel.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 22:48

Kon het niet laten _O-
Daar is hij trots op hoor vieze backstabber ;)
ahah
kan er wel om lachen altijd kutcabo dit kutcabo dat :D

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:57:
[...]

Ja dat zag ik ook. Je hebt nog veel te leren _O-

@kroketje, wat is je ingame name?

[ Voor 5% gewijzigd door Cabo op 18-08-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08

Kon het niet laten _O-
Ik zou maar niet te vroeg juichen. Jij staat bij mij op 1 met meest gekilled worden door mij ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

kut-kKaltUu vs Martndemus KPD van 15.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Heeft iemand een linkje naar speler-stats? Ik kan op de beperkte server webpagina niets vinden voor player stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Ga naar de pagina van een speler en klik op het tabblad 'Killstats'.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
g0tanks schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:48:
Ga naar de pagina van een speler en klik op het tabblad 'Killstats'.
Ik zal wel niet goed kijken hoor, maar hoe kom je vanaf hier ( http://www.game-monitor.c...oT_-We_GoT_Classlimi.html ) op speler stats? Of zit ik sowieso op compleet de verkeerde plek te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Hoe kom je nou weer bij die pagina? Die heb ik dus nog nooit gezien. :+

http://www.dutch-esports....e=playerinfo&player=63797

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is inderdaad de verkeerde plek. Gewoon op www.teamfortress.be de tab HLStats aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cabo is ook mijn favoriete slachtoffer :)
Hij schreeuwt ook altijd zo leuk als je dat mes in zijn rug drukt, en even ronddraait 8)

Hoe zit dat btw met -1 punt voor critical kill?
Headshots met Ambassador geven je dus geen punten, hoe briljant ook?

[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 18-08-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:57:
[...]

Ja, maar g0tanks telt sowieso niet mee. Die zit zo ver mogelijk weg, in een zo donker mogelijk hoekje. Cabo komt tenminste nog bij je in de buurt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
oh dan komt er bij mij gotanks op nmr1 :P 6 tegen 6 :p
hmmmm...

( klein vraagje, zulen jullie mij deze aanraden?
pricewatch: Asus K50AF-SX015V of deze? pricewatch: Packard Bell Easynote TJ75-JN-522)

[ Voor 23% gewijzigd door rinusnl op 18-08-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

rinusnl schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:26:
oh dan komt er bij mij gotanks op nmr1 :P 6 tegen 6 :p
hmmmm...

( klein vraagje, zulen jullie mij deze aanraden?
pricewatch: Asus K50AF-SX015V of deze? pricewatch: Packard Bell Easynote TJ75-JN-522)
De packard bell kan ik je zeker aanraden. Ik heb deze een tijdje geleden gekocht voor mijn eigen bedrijfje (freelance software development) en ik ben zeer goed te spreken over de performance (was toen een van de weinige laptops die i3+4gb had).

Ik heb hier ook keertje TF2 en HL2:LostCoast op gespeeld en de performance was zeer goed. De videokaart die erin zit (de radeon 5470) is krachtig genoeg om even vooruit te kunnen. Daarnaast wijzen de benchmarks uit dat de i3 over het algemeen krachtiger is dan de meeste c2d processors in laptops.

Deze laptop is wat mij betreft veel "bang for bucks".

Let wel op! Er is ook een TJ75 op de markt met alleen een intergrated video chip, deze kan wel meekomen in 1080p video, maar zal bij een game als TF2 niet lekker mee komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Voor gamen moet je toch vooral op de GPU letten. Die is bij laptops en kant- en klaar-pc's meestal de zwakste schakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 18:53:
Hoe zit dat btw met -1 punt voor critical kill?
Headshots met Ambassador geven je dus geen punten, hoe briljant ook?
Je krijgt altijd minimaal 2 punten voor een kill, dus bij een crit krijg je altijd nog minimaal 1 punt. We moeten het alleen wel uitzetten, het is een beetje gebugged met jarate, kritzkrieg, enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:38
Weet iemand nog een goede config, tf2 loopt een beetje stroef, ik heb m0re fps config geprobeerd, maar de models glimmen een beetje raar waardoor ik niet goed meer kan zien wie rood of blauw is.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!