Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Dezelfde probleempjes als hier beschreven worden. 'T hoeft niet dat probleem te zijn natuurlijk maar er beginnen ook wel wat 9800GT's (en vooral 9800x2's) langs te komen bij het videokaarten-forum. Is het inderdaad dat probleem, dan is de (tijdelijke) oplossing de videokaart 10 minuutjes op 200 graden te bakken. Hoe je het detecteert weet ik niet echt behalve dat je gewoon steeds meer artifacts/andere videokaart-problemen krijgt.

Ja, dat bakken is serieus. :P

[ Voor 12% gewijzigd door bwerg op 08-08-2010 15:46 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clips vielen een beetje tegen deze keer. Wel mooie kills van de tegenpartj bij GoT (helaas)..maar waarom die gekke rocketjumps van de soldiers?

commentaar op pldx site
"This proves that euros can't airstrafe, just watch those soldiers jump" :')

[ Voor 5% gewijzigd door CapTVK op 08-08-2010 21:22 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vond het wel mooi dat hij zei dat Asskicker zijn ass gekickt werd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice airstrafing boys :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 19:13
Wauw net 12 minuten punt E gehouden op Steel, had niet verwacht dat dat zou lukken :) Of dat door goede prestaties aan onze kant of slechte aan de andere kant heeft gelegen weet ik niet, zal wel allebei wat aandeel gehad hebben :)

Happy Birthday btw Koeitje *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Tower410 op 08-08-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat bij Steel bij de verdediging, eerste vier CP's gingen niet zo best. Iedereen liep als kip zonder kop rond terwijl de tegenpartij met 2-4(!?) medics overal doorheen walste. Pas bij de laatste CP kregen we weer wat houvast. Wat ook helpt is als heavy + soldier combo de achterdeur te nemen en uitkomen bij de voordeur. Aardig wat medics met aanhang afgemaakt en hun tele's gesloopt. Daarna was het ergste wel voorbij. ;)

En nee, 2 snipers en 3 engies op het eind wil ook niet helpen. :P

[ Voor 8% gewijzigd door CapTVK op 08-08-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zat ik daar ook bij (als medic), 12 ~ 13 minuten punt E verdedigen, maar het is gelukt.

Ik speel t spelletje nu ongeveer 2 weken, als medic de laatste paar dagen en dat gaat wel aardig.
Goed wil ik me nog niet echt noemen. Beetje oefenen en dan kom ik er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10
LUH-3417 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 21:47:
Vond het wel mooi dat hij zei dat Asskicker zijn ass gekickt werd. :)
En wel gewoon winnen natuurlijk.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

en daar gaat het uiteindelijk toch om :)

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, het gaat er om dat mijn konijnenoren mooi in beeld waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:03
zijn ik en CapTVK de enigste got'ers die gedoneerd hebben bij de golden charity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
kipneck schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:27:
zijn ik en CapTVK de enigste got'ers die gedoneerd hebben bij de golden charity?
Waarom zou je uberhaupt iets aan doneren? Je hebt geen enkele zekerheid dat het geld ook maar bij "Child's Play Charity" gaat komen en daarnaast zouden een aantal andere "goede doelen" eerder geld ontvangen dan de "golden charity".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

GonzoNL schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 08:54:
en daar gaat het uiteindelijk toch om :)
Het gaat om de LOL-momenten waarbij je als engi een beetje op je sentry loopt te hameren en uit het niets een onzichtbare spy doodslaat. Of wanneer je als pyro met je backburner rondloopt en ineens een heel leger tegenkomt die je niet zien en ze allemaal te backburnen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door bwerg op 09-08-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:43
bwerg schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:30:
[...]

Het gaat om de LOL-momenten waarbij je als engi een beetje op je sentry loopt te hameren en uit het niets een onzichtbare spy doodslaat. Of wanneer je als pyro met je backburner rondloopt en ineens een heel leger tegenkomt die je niet zien en ze allemaal te backburnen. :)
Echt niet. Als we een 6vs6 spelen met Shabba als medic moeten we winnen, want anders krijgen we straftraining en dat is echt geen LOL-moment. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
bwerg schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:30:
[...]

Dat zijn de LOL-momenten die je in 6v6 niet snel overkomen. In 6v6 heb je LOL-momenten die daarentegen op een pub niet zo'n indruk maken. Zoals straftraining.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Napo schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:44:
[...]

Waarom zou je uberhaupt iets aan doneren? Je hebt geen enkele zekerheid dat het geld ook maar bij "Child's Play Charity" gaat komen en daarnaast zouden een aantal andere "goede doelen" eerder geld ontvangen dan de "golden charity".
Sorry hoor, maar wat is dat voor een onzin?

Waaraan jij je geld wil geven voor een goed doel is een keuze die je zelf maakt. Ik heb ook andere goede doelen. Een van de redenen voor mij om te geven is/was dat het een leuke actie in TF2 verband is. Nu ken ik de Child's Play charity al van heel ver terug toen de gasten achter Penny Arcade er net mee begonnen. Het is niet een of andere naamloze moloch waarvan je niet eens weet wat er met het geld gebeurt. Het is echt een charity die begonnen is bij hun in de achterkamer.

For the record: m'n paypal gechecked en het geld is keurig bij de child's play organisatie terecht gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:23:
Nee, het gaat er om dat mijn konijnenoren mooi in beeld waren.
Kijk! Hier spreekt een pro 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
CapTVK schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:20:
[...]

Sorry hoor, maar wat is dat voor een onzin?

Waaraan jij je geld wil geven voor een goed doel is een keuze die je zelf maakt. Ik heb ook andere goede doelen. Een van de redenen voor mij om te geven is/was dat het een leuke actie in TF2 verband is. Nu ken ik de Child's Play charity al van heel ver terug toen de gasten achter Penny Arcade er net mee begonnen. Het is niet een of andere naamloze moloch waarvan je niet eens weet wat er met het geld gebeurt. Het is echt een charity die begonnen is bij hun in de achterkamer.

For the record: m'n paypal gechecked en het geld is keurig bij de child's play organisatie terecht gekomen.
Ik zeg ook nergens dat het geen goed doel is, ik zelf vind dat er "betere" "goede doelen" zijn om geld aan te geven. Daarnaast het verband met TF2 is sumier en puur om een doelgroep aan te spreken en dat zorgt er, in ieder geval niet bij mij, voor om meer donaties te krijgen. Tuurlijk is dat goed maar waarom moet er een tegenprestatie zijn van iemand met een bepaald item?
Tevens heb ik nergens aangegeven dat het een naamloze organisatie is maar dat je, zover ik kan zien, niet kan zien of het geld wel aankomt bij de organisatie. Schijnbaar kan je het wel zien, my bad ,maar in het 1ste opzicht kon ik het niet zien en nu nog steeds niet :+.

Dat vind ik nog jammer van TF2, de random drops voegen vrijwel niets toe. Door de random drops zitten servers vol met "idlers" omdat ze zo graag een hoedje willen. Daarna komen ze nog met medailes voor de eerste 100.000 die een website zien en ergens op klikken en dan weer voor de persoon die op moment X iets craft. Het maakt het spel niet leuker, voegt weinig toe en een aantal spelers zal het irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er betere/andere goede doelen waar je tijd/moeite/geld in kan steken? Tuurlijk zijn er die, en niets houd je tegen om daar iets voor te doen. En voor een goed doel probeer je meestal iets te doen waarmee je aandacht trekt van de doelgroep (benefiet concert, loterij, leuke actie etc..).

Oh ja,
Tevens heb ik nergens aangegeven dat het een naamloze organisatie is maar dat je, zover ik kan zien, niet kan zien of het geld wel aankomt bij de organisatie. Schijnbaar kan je het wel zien, my bad ,maar in het 1ste opzicht kon ik het niet zien en nu nog steeds niet :+.
Dit soort commentaar schaar ik dus onder categorie "Uninformed Spouting Off"© WiNG geeft gewoon antwoord in de FAQ op de site :

http://www.toptiertactics.com/golden-charity/charity-faq/
I'm a child-hating troll. Who's to say you're not stealing the money?

As you (or any of the hundreds of current donors) can see, Paypal verifies your gift goes directly to Child's Play. You will also receive a PayPal receipt verifying your donation once it is made.
Wat de hoedjes, items en idlers betreft. Ben zelf niet z'n fan van het random drop systeem maar het schijnt wel mensen aan te trekken om TF2 te gaan of blijven spelen. En voor idlers heb je idle servers. Dus op normale servers kom je ze gelukkig niet tegen. Hoe je het wendt of keert, als je een hat drop krijgt voelt het toch steeds aan alsof je iets gewonnen hebt in de TF2 hat loterij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Tower410 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 21:55:
Wauw net 12 minuten punt E gehouden op Steel, had niet verwacht dat dat zou lukken :) Of dat door goede prestaties aan onze kant of slechte aan de andere kant heeft gelegen weet ik niet, zal wel allebei wat aandeel gehad hebben :)

Happy Birthday btw Koeitje *O*
Was een leuk potje ja, omdat beide teams zogen @ defending side maar wij E nog wel redelijk konden bijhouden.

Ik was de 1e sniper, als je een paar kills maakt switchen meteen een hoop mensen naar sniper |:( Toen maar demo gegaan.

Had die ronde 3x een medic neergeknalt die uber klaar had en een paar heavy's. Dus dan ben je goed voor het team. Het is alleen zo jammer dat als je even succesvol bent dat er dan meer mensen denken 'eey, puntos, dat ga ik ook doen'... En het erge daarvan is dat ze ook nog falikant voor je gaan staan |:(

[ Voor 19% gewijzigd door RedHat op 09-08-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Napo schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:10:
[...]

Ik zeg ook nergens dat het geen goed doel is, ik zelf vind dat er "betere" "goede doelen" zijn om geld aan te geven. Daarnaast het verband met TF2 is sumier en puur om een doelgroep aan te spreken en dat zorgt er, in ieder geval niet bij mij, voor om meer donaties te krijgen. Tuurlijk is dat goed maar waarom moet er een tegenprestatie zijn van iemand met een bepaald item?
Ik denk dat de hele community graag naar Valve wil uithalen. Om de simpele reden dat ze nu lopen te hypen over unieke items. Het schaars houden van bijvoorbeeld de Golden Wrench zorgt er voor dat men deze juist zo graag wil (net als sommige hoedjes etc). Aangezien we het hier hebben over flauwe-pixel-poep die geen effect heeft op gameplay, voegt het niets anders toe dan hype. Gamers hebben het hier niet zo mee, en willen meer doen met hun unieke "kado". Aangezien je er geen moer aan hebt, kun je gebruik maken van de hype om aandacht te trekken naar mensen die het wat minder hebben. Ik bedoel. Wij klagen over hoedjes, andere klagen over het feit dat ze geen drinkwater hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
kipneck schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:27:
Niet iedereen hoeft ermee te koop te lopen ;) .

Overigens was ik ook bij CP_Steel, samen met Arie en een paar andere THW'ers (Team Hoeksche Waard) die op Campzone aanwezig waren. Werd weer lekker geschreeuwd in de tent en een ragende Arie is altijd leuk d:)b .

Wel jammer dat er zoveel falende demomannen waren... Dan heeft medic spelen ook geen nut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Maar jij was toch pro demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Klopt, maar ik ben helaas geen 1-man-army... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

DeX schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:18:
Aangezien we het hier hebben over flauwe-pixel-poep die geen effect heeft op gameplay, voegt het niets anders toe dan hype. Gamers hebben het hier niet zo mee, en willen meer doen met hun unieke "kado"
Maar aan de andere kant zorgt dit er wel voor dat de beginnende n00b niet achterloopt omdat hij nog geen lvl 100 ubersword heeft zoals in veel spellen wel het geval is. :) als je een speciaal character wilt maken met unieke abilities en stats moet je gewoon niet bij TF2 zijn. Ik vind het wel lachen een lvl. 99 item gewoon niets toevoegt t.o.v. een lvl 0 item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Afbeeldingslocatie: http://etf2l.org/wp-content/uploads/2010/08/tc_hydro00181-300x187.jpg
http://etf2l.org/highlander/

Yay *O*

Een fun 9v9 Highlander compo voor pub community's en je kunt Valve approved pixel medailes winnen. :Y

Is er hier interesse voor? De die-hard comp players hier (zoals ondergetekende) mogen niet meedoen ofc, maar zullen graag helpen met servers en tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit niet bij comp-play dus ik mag gewoon meedoen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

RaCio schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:49:
[afbeelding]
http://etf2l.org/highlander/

Yay *O*

Een fun 9v9 Highlander compo voor pub community's en je kunt Valve approved pixel medailes winnen. :Y

Is er hier interesse voor? De die-hard comp players hier (zoals ondergetekende) mogen niet meedoen ofc, maar zullen graag helpen met servers en tips.
Yo Racio, onder wat versta je comp play? Ik heb in s8 maar 1~2 matches gespeeld :P

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
LUH-3417 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:03:
Het is een 9800 GT. Ik heb de laatste tijd vaker gehad dat TF2/computer even hing, maar daarna waren de textures wel gewoon normaal. Hoop dus dat het niets ernstigs is.
Als je de technische achtergrond wil weten:

Part One: http://www.semiaccurate.c...idias-chips-are-defective
Part Two: http://www.semiaccurate.c...re-due-shoddy-engineering
Part Three: http://www.semiaccurate.c...what-nvidia-should-do-now

Komt erop neer dat Nvidia voor een groot aantal chips de verkeerde materialen gebruikt heeft voor de bumps, de kleine soldeercontacten tussen chip en substraat, en de underfill, de epoxyhars die de chip verder moet ondersteunen op het substraat. Na een flinke hoeveelheid temperatuur cycles kunnen er verbindingen kaput gaan.

Ook je 9800. Dus, you're fucked. -O-

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:51

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hier wel! Nou zijn er nog maar acht anderen nodig :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

7 was het toch gizz?

/me doet alleen mee als het in de avond is, aangezien ik elke dag werk

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel tekst. :) Mijn videokaart wordt niet warmer als 60 graden max. Volgens mij nog niet echt probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
LUH-3417 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:04:
Veel tekst. :) Mijn videokaart wordt niet warmer als 60 graden max. Volgens mij nog niet echt probleem.
It's your call.

Het gaat bij het underfill probleem (bumpgate) niet om extreem hoge temperaturen, het gaat om wisselingen van temperatuur waar de chip slecht tegen bestand is. Met, in veel gevallen, als eerste symptomen beeldcorruptie.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm... ik zie wel hoe het verloopt. Ga voorlopig preventief nog niets doen, maar houdt het wel in de gaten. Bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Laatst online: 04-03 01:09
(jarig!)
Jammer dat het net zo laat is, moest het nu een uurtje vroeger zijn kon ik meedoen.
Nuja, veel gemis zul je niet hebben aan mij, ik speel maar sinds 2 dagen.

Is er trouwens een soort van tweakers.net kweekvijver voor TF2 spelers? Ik zoek wat mensen om af en toe eens een potje te spelen om van hen te leren. Ik ben er helemaal enthousiast over en ben van plan dit toch langer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:03
zoek gewoon wat tutorials op google. Kom je een heel eind. Voor de rest zou ik zeggen gewoon blijven oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Blijven oefenen op de GoT public that is. :)

Verder is er het http://teamfortress.be forum waarop de GoT TF2 teams zitten. Ook toegankelijk (na registratie/approval) voor de rest van de mensen.

[ Voor 16% gewijzigd door VyperX op 10-08-2010 06:51 ]

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

VyperX schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 06:50:
Blijven oefenen op de GoT public that is. :)

Verder is er het http://teamfortress.be forum waarop de GoT TF2 teams zitten. Ook toegankelijk (na registratie/approval) voor de rest van de mensen.
Hoewel het niveau schommelt op de GOT server moet ik hem inderdaad gelijk geven. Ik speel geregeld mooie games op de GOT server (ben blij dat de server inmiddels weer geregeld gevuld is. Je moet ook niet bang zijn om fouten te maken en je moet jezelf lerend opstellen, dan kom je een heel eind. De meeste spelers willen je graag helpen en van advies voorzien.

Ik heb in ieder geval veel geleerd op de GOT server (vooral als Medic).

Als je aardig speelt kun wat mensen als friend toevoegen, zo leer je ook meer servers/spelers kennen. Heb inmiddels best een aardig lijstje friends bij wie ik geregeld een game join :) (en heb via die mensen weer nieuwe servers en friends gevonden)

Maar bereid je wel alvast voor op het feit dat je in het begin vaker dood bent dan levend op deze server

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:38

D4NG3R

kiwi

:)

De GoT server is ook een van de weinigen waar je direct word uitgescholden als je iets fout doet of een beginner bent... :X .
.Gertjan. schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 07:39:
Maar bereid je wel alvast voor op het feit dat je in het begin vaker dood bent dan levend op deze server
Gebeurt in elke server als je net begint :) Maar hier nog een beetje extra veel :'), gelukkig dat K/D in TF2 niet echt veel uitmaakt, want ik sta vaak gewoon 1e, terwijl mijn K/D 0.9 is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

D4NG3R NL schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 07:41:
De GoT server is ook een van de weinigen waar je direct word uitgescholden als je iets fout doet of een beginner bent... :X .
iknowrite, ik bouw alleen maar sentries en daarvoor wordt ik in punten geminderd... :S

Maar als je het zo ervaart, moet je dat even melden bij een GoT speler met een nummer erachter, hebben vaak adminrechten en kunnen iemand even tot een halt roepen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

[...]

Gebeurt in elke server als je net begint :) Maar hier nog een beetje extra veel :'), gelukkig dat K/D in TF2 niet echt veel uitmaakt, want ik sta vaak gewoon 1e, terwijl mijn K/D 0.9 is.
:? Dat ben ik echt tot nu toe al een hele tijd niet meer tegen gekomen hoor, dat je uitgekafferd word als je n@@bish bent...

Anyhoe; niveau op de GoT server is gewoon een lekker niveau, iets beter (imo) dan het gemiddelde niveau. We hebben dan ook in de war clans (die met vrije regelmaat op de server te vinden zijn) een grote variatie aan niveau (varierend van div 6 tot div 3/4) wat het ook leuk maakt :)
kKaltUu schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:28:
[...]

iknowrite, ik bouw alleen maar sentries en daarvoor wordt ik in punten geminderd... :S

Maar als je het zo ervaart, moet je dat even melden bij een GoT speler met een nummer erachter, hebben vaak adminrechten en kunnen iemand even tot een halt roepen.
Raar he als je in een week of 2 tijd bijna 5000 punten farmed :X :+ . Verder with stupid

[ Voor 21% gewijzigd door Notna op 10-08-2010 09:33 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Mja, medics die niet weten waar hun rechtermuisknop zit kunnen maar beter niet op mumble komen als ze nog geen 18 zijn. Maar over het algemeen komen de meeste nieuwelingen toch niet op mumble, en wie daar wel zit kan het wel lijden. Ik zie wel vaak dat spelers maar weinig begrip hebben voor het feit dat een medic alleen een heavy ofzo wil healen ("heal me nou, heal de scouts ook, snik snik, ik ben zo zielig"), en dat ze daarbij even uit het oog verliezen dat zoiets onderdeel is van de leercurve. Je mag al blij zijn dat je een medic in je team hebt, zelfs als hij niet beter is dan een veredelde healthpack.

Maar goed, "iets fout" is ook een rekbaar begrip. Als je de vierde sniper in het team bent doe je ook iets fout, en daar mag je best voor uitgescholden worden. Je uber niet gebruiken en 'm dan kwijtraken door een headshot is jammer. Ook fout, maar dat kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Shabbaman schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:36:
Mja, medics die niet weten waar hun rechtermuisknop zit kunnen maar beter niet op mumble komen als ze nog geen 18 zijn. Maar over het algemeen komen de meeste nieuwelingen toch niet op mumble, en wie daar wel zit kan het wel lijden. Ik zie wel vaak dat spelers maar weinig begrip hebben voor het feit dat een medic alleen een heavy ofzo wil healen ("heal me nou, heal de scouts ook, snik snik, ik ben zo zielig"), en dat ze daarbij even uit het oog verliezen dat zoiets onderdeel is van de leercurve. Je mag al blij zijn dat je een medic in je team hebt, zelfs als hij niet beter is dan een veredelde healthpack.

Maar goed, "iets fout" is ook een rekbaar begrip. Als je de vierde sniper in het team bent doe je ook iets fout, en daar mag je best voor uitgescholden worden. Je uber niet gebruiken en 'm dan kwijtraken door een headshot is jammer. Ook fout, maar dat kan gebeuren.
Maar dan mag de medic hopelijk ook klagen dat hij te weinig bescherming krijgt van het team. Hoe vaak ik het wel niet meemaak dat een soldier/demo het iets te warm krijgt en gewoon weg rocket/sticky jumpt. Sta je daar als medic tussen het andere team. Sowieso is het een probleem wat ik veel zie, de medic is alleen goed als heal-sletje en vervolgens naait men eruit.

Het is schijnbaar te lastig om even te wachten om de medic in de buurt te houden. Als medic trek ik toch ook geen sprintje als ik een heavy heal... :S

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Medics hebben geen rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

:'(
Misschien als medic eens een lijstje bijhouden wie het meest recht heeft op healing })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26

[...]
Dat schijnt een nogal typische gedrag van een Nederlandse tieners/studenten te zijn die online gamen... :-( . Verliezen ze, of doe je iets wat hen tegenstaat, dan schelden ze je verrot. Dat is een van de redenen dat ik servers vrijwel direct verlaat als er iemand op zit met "NL" aan het einde van z'n nickname, in 90% van de gevallen is dat zo'n scheldende tiener/student

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar iedereen wil ze wel graag in de buurt hebben :P

Waaraan herken je slechte medics? Medics die niet doorhebben dat je het vuile werk aan anderen over laat en niet begrijpen dat die rode balkjes als mensen "medic"roepen gevuld moeten worden.

Waaraan herken je een goede medics? Bij goede medics hoef je geen "medic"te roepen want die healen je al terwijl je bezig bent en beter weten dan jij wanneer die uber ingezet moet worden.

Ik probeer als medic een beetje de fatsoenlijke spelers op te zoeken en het liefst met een groep mee te lopen. Wat betreft healen probeer ik iedereen met low health die in de buurt is gelijk te healen. In een groep is het altijd veiliger (als er tenminste gespychecked wordt) en je gecoördineerd kunt aanvallen als je de uber inzet. Wel verwacht ik dat er ook een beetje op mij als medic wordt gelet. Wat betreft healen van scouts, als ie low health is, en stil blijft staan wil ik onze hyperactieve vriend best healen maar meestal kunnen ze zichzelf wel redden.

Verder nog wat tips:
  • Wees niet de healslet voor die ene pro maar heal ook anderen en zorg bij zo veel mogelijk mensen voor overheal. Scouts zijn in die zin ideale classes voor overheal want die "laden sneller op" en kunnen er ook wat mee. Soldiers en demomen hebben overheal nodig voor sticky- en rocketjumps. En de heavy kan met overheal lekker wat dmg op soaken.
  • Probeer altijd iemand te healen. Hoe meer je healt hoe eerder je die uber hebt. Maar uber opbouwen kan alleen als er iemand gehealed wordt. Dit kan ook betekenen dat je als scout even met de medic "meelift" voor het opladen terwijl ie naar het front loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

De enige goede medic is een battlemedic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chrisO schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:08:
[...]

Dat schijnt een nogal typische gedrag van een Nederlandse tieners/studenten te zijn die online gamen... :-( . Verliezen ze, of doe je iets wat hen tegenstaat, dan schelden ze je verrot. Dat is een van de redenen dat ik servers vrijwel direct verlaat als er iemand op zit met "NL" aan het einde van z'n nickname, in 90% van de gevallen is dat zo'n scheldende tiener/student
Och, dat is universeel. Ik heb het meegemaakt op sommige servers dat ik als enige medic commentaar kreeg dat ik die of die speler niet genoeg healde. En als iemand denkt dat je met de enige medic in je team afzeiken meer heals krijgt ben je volgens mij niet de meest snuggere. 8)7

Tenzij het om constructief commentaar gaat kan je meestal maar een "laat maar lullen"-houding aannemen.

En nu nog even in rant mode: fail engies

Engies op offense (blue) die op stage 1 van castle4 blijkbaar denken dat de hut van cp1 een soort showroom is om te blitsen met hun SG/Dispenser tele entr/exit-combo en hun spullen daar 5 min laten staan terwijl de rest van het team ondertussen keihard staat te knokken bij cp2. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kKaltUu schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:29:
De enige goede medic is een battlemedic!
En het hele team in zn eentje afmaakt...met TAUNTS! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

.Gertjan. schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:42:
Als medic trek ik toch ook geen sprintje als ik een heavy heal... :S
Ehm, wel, als het te gevaarlijk wordt. Liever alleen de heavy dood dan de heavy + medic dood en je half-opgeladen uber weg. Soms heb je van die mensen die denken dat ze onoverwinnelijk zijn met een medic erbij dus dan rennen ze de dood in, vind je het erg als ik niet mee loop? :P

Verder: Je mag je best ergeren aan een n00b of een stomme actie maar gaan schelden/zeuren vind ik per definitie fout. Enkel als iemand expres irritant doet maar dat kan bij TF2 bijna niet. Als je per sè 100% inzet en skills wilt in je team moet je competetief spelen en niet in een pub/gezellige speel-server. Onderaan de eerste post van dit topic staat immers:

"GoT Server!
Kom ons eens opzoeken"

Dus niet

"GoT Server!
Alleen voor pro's"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Medic spelen zou veel leuker worden als die heal gun ook enigzins gericht bedient kan worden :)
Ze hebben het weliswaar een beetje gefixt, maar het kan NOG beter wat mij betreft !! Gebeurt nog steeds dat het gekke ding een eigen leven gaat leiden :/
bwerg schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:08:
"GoT Server!
Kom ons eens opzoeken"

Dus niet

"GoT Server!
Alleen voor pyro's"
:+

[ Voor 29% gewijzigd door nero355 op 10-08-2010 13:17 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:38
Sommige mensen zijn gewoon niet zo goed in opbouwende kritiek geven. dat is op zich ook een leercurve ;)
Ik zat gisteren of eergisteren in een server met Cabo, die was ook lekker subtiel: "<player name> you suck!", terecht overigens, sommige mensen zijn gewoon te clueless het komt het speelplezier van rest ten goede als je die eens lekker verbaal met de grond gelijk maakt >:)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

MrAngry schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:17:
Sommige mensen zijn gewoon niet zo goed in opbouwende kritiek geven. dat is op zich ook een leercurve ;)
Ik zat gisteren of eergisteren in een server met Cabo, die was ook lekker subtiel: "<player name> you suck!", terecht overigens, sommige mensen zijn gewoon te clueless het komt het speelplezier van rest ten goede als je die eens lekker verbaal met de grond gelijk maakt >:)
Dan komt het albekende woord: kutcabo weer naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:43
MrAngry schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:17:
MrAngry schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:17:Het komt het speelplezier van rest ten goede als je die eens lekker verbaal met de grond gelijk maakt >:)
Contradictio in terminis :S

Of je bedoeld dat jij nog steeds in die leercurve zit.

[ Voor 5% gewijzigd door Become op 10-08-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pro-tip: sword+shield demo is de beste combo op publics. De meeste scouts @ pubs zijn te slecht om je te raken, en heavies zijn zeldzaam. De rest is gewoon pipes knallen en af en toe chargen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op pubs snappen sommige niet dat je als medic niet iedereen kan healen.
het is niet zo. ik kom even langs ik MOET jou healen en daarna spring je er weer vandoor, ook al weet je dat ik alleen kom te staan.

mensen gaan toch altijd op eigensucces op pub servers en dat is ook wel logisch. Probeer gewoon te kijken wie jou regelmatig beschermd en anders nodig een vriend uit en laat hem je buddy zijn ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Pykow schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:36:
Op pubs snappen sommige niet dat je als medic niet iedereen kan healen.
het is niet zo. ik kom even langs ik MOET jou healen en daarna spring je er weer vandoor, ook al weet je dat ik alleen kom te staan.

mensen gaan toch altijd op eigensucces op pub servers en dat is ook wel logisch. Probeer gewoon te kijken wie jou regelmatig beschermd en anders nodig een vriend uit en laat hem je buddy zijn ;)
Maar meneer Pykow, dat doe ik, maar dan zegt iemand zoals meneer CapTVK dat we zitten te clanstacken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

ik weet niet wat jullie doen op de GoT servert hoor, maar ik heb nog nooit iets naars naar me toe gekregen oid :+

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

BobF. schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:27:
ik weet niet wat jullie doen op de GoT servert hoor, maar ik heb nog nooit iets naars naar me toe gekregen oid :+
Dan moet je eens tegen Marky spelen, dan krijg je critrockets naar je toe, terwijl hij vreemd weg probeert te rocketjumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kKaltUu schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:34:
[...]

Dan komt het albekende woord: kutcabo weer naar boven.
Toch geeft het woord Kutcabo slechts 8 hits op Google, waarvan de eerste twee mijn statspagina zijn toen mijn naam 'Kutcabo' was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Gebackstabbed worden is kut, tja... Ik heb veel plezier als spy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

en healen kan je ook nog wel O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Zijn er hier ook mensen die interesse hebben om een GoT Highlander team te joinen voor de Highlander community challenge?

http://etf2l.org/

Daar meer info over het toernooi. Als je interesse hebt kan je gewoon hier posten. Ik heb geen idee hoe dit namelijk geregeld gaat worden =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Kroketje schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:51:
Zijn er hier ook mensen die interesse hebben om een GoT Highlander team te joinen voor de Highlander community challenge?

Daar meer info over het toernooi. Als je interesse hebt kan je gewoon hier posten. Ik heb geen idee hoe dit namelijk geregeld gaat worden =)
Ik had het hier ook nog met Descriptor over gisteravond, is leuk om een team bij elkaar te sprokkelen en dan zien we wel waar het schip strand :)

Ik zal mezelf wel op de plek van Pyro neerzetten, een class die ik nog enigszins beheer :+
  1. -
  2. -
  3. SNDRT
  4. -
  5. -
  6. -
  7. -
  8. -
  9. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Misschien is het 'andig om iemand hiervoor aan te stellen, als teamleader, en dat dit het PM punt wordt.
Op teamfortress.nl / teamfortress.be bestaat het systeem al om in teamverband te overleggen/afspraken te maken, dus misschien dat het hierlangs kan gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We gaan zeker een GoT Highlander opzetten. Er komt nog een post op ons eigen forum. Maar in de tussentijd kan je hier of gewoon op http://www.teamfortress.b...nder-community-challenge/ alvast aangeven dat je interesse hebt.

Zelf doe ik ook mee. Ben meer een manusje-van-alles. Ik geef gewoon de classes waar in ik er weinig van bak: spy, sniper, demoman Ik kan ze wel spelen, ben geen super slechte sniper, maar ze zijn niet m'n specialiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij moet gewoon de raggende hwg spelen, met een kritmedic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

Lijkt me toffe boel dat highlander gebeuren. Ik ben met name sterk als medic mocht iemand nog opzoek zijn naar een lid :) . Andere classes die ik ook goed beheers zijn engineer, pyro en in een wat mindere mate de demo, heavy en sniper.

[ Voor 5% gewijzigd door aapelite op 11-08-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:32:
Jij moet gewoon de raggende hwg spelen, met een kritmedic.
HWG gaat me meestal wel goed af ja. Maar het is ook een hele relaxte class, equivalent van vissen eerlijjk gezegd: begrjpen dat je geen snelle class bent en geduld hebben. Beetje op je opponents letten (en je teammates..zie vaak doodleuk enemy spies meelopen.. :+ ), beetje zorgen voor je medic. sandwich voor je brandende medic paraat houden, etc... Verder geen domme dingen doen en je komt een heel eind. :z

P.S.
Ninja heavy spelen is ook heel leuk, de tegenpartij op CP-steel weet het resultaat ;)

[ Voor 15% gewijzigd door CapTVK op 11-08-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Newsflash: krijgen we dan toch eindelijk item trading? (note: een valve maand= met geluk tegen kerstmis)

http://www.pcgamer.com/20...ds-trading-new-game-mode/
Last week I got to talk to the king of war-themed hat simulator Team Fortress 2, Robin Walker, about the team’s future plans for the game. They’ve now released an update for each of the game’s nine player classes, but that doesn’t mean they’re done. In fact, the next update will likely be out next month (Valve time), and it’s going to add item trading, a brand new game mode, and around twenty new weapons and hats. Here’s the intel.

...

The weapons and hats are from the Polycount contest, which we’ve previously covered. We knew they’d be going into the game sometime, but not when. We also didn’t know that they wouldn’t be treated like normal community items, which normally only get minor attributes because Valve don’t have time to playtest anything more drastic.

“It’s a reflection of the amount of time we had to spend on them,” Robin says, “and us being very safe. I think the Crit-a-Cola was designed the day before it went out, to be honest, which is terrifying. But sometimes we can think of something that you can make a pretty educated guess on, yeah, this is going to work out. We definitely have lowballed those in the past, in that we’ve chosen something that’s more underpowered than overpowered, because we can just make it a little better later. The Polycount items have had a lot more time on them as a whole, so, we’re doing more interesting stuff there than in general we have with the other items.”
They’ll also be including an extra Polycount pack that wasn’t among the announced winners, as a special surprise – “now not a surprise,” says Robin.

“Fail.” He adds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

CapTVK schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 19:39:
sandwich voor je brandende medic paraat houden, etc...
Psst... hoe drop je een sandvitch eigenlijk :$ ik ben er nog steeds niet achter.

Ik ben met alle classes wel òke behalve sniper, doe ik niet heel vaak maar wel eens, en vooral spy, mijn totale spy-playtime staat op 5 minuten of zo en dat speelde ik niet eens zelf maar een vriend. :P Ik zou niet weten hoe je spy speelt. Beetje n00b maar ik heb d'r geen zin in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

sandvich droppen = rechter muis klik ;)

• Weiman
  • Laatst online: 09-09 09:20
Spy spelen is soms super makkelijk en soms heb je en 1-9 KD ratio.. :| Veel spelers letten gewoon niet op en gaan in hun eentje dingen doen en zijn makkelijk te pakken. Op een server als Hampshire heavies is iedereen veel alerter en wordt er constant gespychecked en weet iedereen gewoon wat ze moeten doen... dan moet je echt met cloack and dagger het juiste moment opwachten om toe te slaan en meteen weer cloacken.

Of je speelt gewoon met dead ringer, problem solved :P

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
Yay heb de Texas Ten Gallon als eerste hat gecraft :)

Is het trouwens al mogelijk items te ruilen?

Homey — Critics are those without skills to create.

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Lijkt me wel grappig. Als jullie een medic of heavy nodig hebben heb ik wel interesse.

Lijkt me overigens wel "vervelend" om een vaste class te hebben, voor zover ik begreep kies je bij een dergelijke challenge een vaste class, op zich wel logisch, anders wordt het een rommeltje, maar ik ben gewend nog wel eens van class te switchen.

Je mag overal maar één van hebben, dus is een vaste class wel gemakkelijk. :) Maar wees blij dat het maar voor één tournament is... Ik werd dik twee jaar geleden door Shabbaman naar Team 3 gelokt om daar demo te spelen en toen ik eenmaal het contract getekendhad (met het bloed van een bok), mocht ik alleen nog maar scout spelen. Heel m'n leven lang! :(
ik had al eerder gelezen dat de trading system dit jaar uit zou komen met veel random items.
zo te zien komt de trading system gelijktijdig met de polycount wapens.

Eindelijk kan ik mijn spullen kwijt voor een leuke hat :)

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Pykow schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:19:
ik had al eerder gelezen dat de trading system dit jaar uit zou komen met veel random items.
zo te zien komt de trading system gelijktijdig met de polycount wapens.

Eindelijk kan ik mijn spullen kwijt voor een leuke hat :)
Ik vraag me af of je makkelijk met andere je wapens kunt ruilen. De meeste mensen hebben alle wapens al in hun bezit. Hoedjes kun je waarschijnlijk wel ruilen, want die moet je craften als 2:1, dan is ruilen beter en weet je tenminste wat je krijgt.

Voor wapens zal er weinig handel zijn. Die dingen droppen met grote regelmaat en als je alle achievements hebt, dan heb je meestal ook alle wapens.

Zelf hoef ik nog maar 1 wapen, namelijk die remote control voor de sentries. Maar dat is een kwestie van achievements halen :)

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Heuj, eindelijk weer een 'hoedje' gevonden: de Texas Slim's Dome Shin :')
Wapens ruilen zal af en toe wel lukken. Het gaat vooral om de wapens die je niet hebt en toch wil hebben. Vooral als de polycount set uitkomt is er voor een poosje wel voldoende te ruilen lijkt me.

Wat betreft texas slimdome shine, welcome bij de club! :P

(die hatloze "hats" zijn trouwens niet eens zo slecht, je hebt er gameplay wise wel het kleinste profiel mee tov van de meeste andere hats)

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Sowieso met craften zou ik wachten tot de polycount is geweest, meer kans op leukere hoedjes.

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

kKaltUu schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:10:
Sowieso met craften zou ik wachten tot de polycount is geweest, meer kans op leukere hoedjes.
Exactly, ik ben nu al weg van die Crocodile hat voor de sniper, nu al mijn metal aan het opsparen om die straks te kunnen craften _/-\o_

@CapTVK: er is straks vast wel iemand die hem wilt ruilen voor een ander hoedje, ga kijken of ik er een soort van Craigslist-ruilhandel op na kan houden (bij wijze van met een pen beginnen en met een Porsche 911 eindigen)

[ Voor 24% gewijzigd door Statiegeld op 12-08-2010 11:40 ]

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Wachten met craften tot die update? Dat ding is nog een maand (in Valve time) weg... Tegen die tijd heb je weer genoet materiaal om nog een keer te craften. :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

• nero355

nero355

Ik wil anders wel met iemand wat meuk uitwisselen, zodat ik mijn Bonk! terug heb en eventueel een Crit Cola erbij :)

Per ongeluk kwijt geraakt :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

CapTVK schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:08:
(die hatloze "hats" zijn trouwens niet eens zo slecht, je hebt er gameplay wise wel het kleinste profiel mee tov van de meeste andere hats)
Maar je staat wel voor aap. :D Niks cooler dan de respectless rubber glove, al kreeg je er -100 health van.

Metal nu gaan craften of afwachten is een beetje een afweging. M'n backpack zit namelijk propvol! 8)

Hoe dan ook is het zinvol om alvast nu te beginnen met metal op te sparen, zit zelf inmiddels op 7. Vervolgens wachten tot de polycount update en zien wat je in de grote hat-loterij wint. Nu kan je natuurlijk ook een class token gebruiken maar zelfs met 4metal + class token heb je maar een kleine kans dat je precies die ene nieuwe hoed craft.

[ Voor 11% gewijzigd door CapTVK op 12-08-2010 14:06 ]

Vorige week heb ik alleen in het weekend gespeeld en ik kreeg geen items.
Meestal krijg ik veel items op donderdag en vrijdag en daarna niks meer.

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Pykow schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:18:
Vorige week heb ik alleen in het weekend gespeeld en ik kreeg geen items.
Meestal krijg ik veel items op donderdag en vrijdag en daarna niks meer.
Als ik Descriptor mag geloven kunnen we vanaf donderdag 19:00 uur weer drops verwachten, en ik moet zeggen, heb vandaag ook kort na etenstijd 8 drops ontvangen... zou het?

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Pykow, ook wel vrij logisch vermits de drop limit reset op donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de item reset is op donderdag ja
dus ik verwacht vanaf donderdag weer items te krijgen na 1 week.
en 0 items vorige week gehad.

Ook vandaag weer 3 uur gespeeld zonder 1 item te krijgen ;)
zal wel weer een bug zijn, zoals we gewent zijn bij tf2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 09-09 09:20
Als ik de hats van de polycount contest zo kijk wil ik juist nu hoedjes craften...wat een lelijke pruthoedjes :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor alle TF2 tweakers met interesse in de ETF2L Highlander Community Challenge. Er is nu een aanmeldingens thread op ons forum. Ik weet dat hier een paar mensen al eerder hadden aangegeven om misschien mee te doen. Meld je dan hier aan.

GoT aanmeldingen voor : The Highlander Community Challenge

Het fun aspect in teamverband staat voorop, maar ik raad wel aan om je snel op te geven. ETF2L wordt op dit moment overspoeld met aanmeldingen.

Meer details en nieuws volgen nog.

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 13-08-2010 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 01:28:
Ook vandaag weer 3 uur gespeeld zonder 1 item te krijgen ;)
zal wel weer een bug zijn, zoals we gewent zijn bij tf2
Weet niet hoe hoog jij de droprate schat, maar 3 uur lijkt me niet bepaald veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Volgens mij was de verwachtingswaarde van de intervallen tussen het krijgen van items maar drie kwartier of zo. Maar ik merk soms ook wel dat het véél langer duurt. Één keer had ik een milestone gehaald en ging ik het spel uit voordat ik de item daarvan kreeg, die kreeg ik daarna ook niet meer en daarna zat ik ook een week zonder nieuwe items. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb nog steeds geen axtinguisher... :( Die wil gewoon niet droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
RedHat schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:28:
axtinguisher krijg je bij pyro milestone 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Napo schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:30:
[...]

axtinguisher krijg je bij pyro milestone 3
Die krijg je ook @random. Alleen voor de engineer heb ik de benodige milestones moeten halen, de andere wapens heb ik allemaal behaald lang voor ik bepaalde milestones haalde.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

RedHat schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:28:
Ruilen voor Bonk! straks ? :*) Homewrecker FTW :Y)

8)7

Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!