Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertos147
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-08 08:18

Robertos147

Volvo meneer

CapTVK schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:08:
[...]

Nooit van gehoord maar ziet er wel grappig uit, leuk om te zien hoe die beacons om je heen werken. Is dit een private mod?
Check de servers maar eens ;)
FreeFrag.com Freezetag 99.198.108.170:27015 - US
FreeFrag.com Freezetag 91.121.78.127:27015 - Europe
FreeFrag.com Freezetag 213.239.207.8:27015 - Europe

US is meestal wel bijna vol, Europe 91.121.78.127:27015 is vaak leeg, laat in de avond pas komen mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
CapTVK schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:23:
[...]

Punt is een beetje dat we nu twee wiki's hebben. De oude originele wiki (http://www.tf2wiki.net/wiki/Main_Page) en de nieuwe van Valve zelf. En de laatste krijgt sneller content.
En die laatste staat niet bomvol met advertenties -O- Dat irriteerde me mateloos aan de oude.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand enig idee hoe ik Marco Meijer te pakken kan krijgen? Ik wil hem vragen of hij misschien wel helpen aan WiNG's charity. Maar hij reageert niet op steam msg (zeker te veel friend invite spam gekregen na 6 juli). En comments op z'n page zijn ook uitgeschakeld.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

CapTVK schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:51:
Iemand enig idee hoe ik Marco Meijer te pakken kan krijgen? Ik wil hem vragen of hij misschien wel helpen aan WiNG's charity. Maar hij reageert niet op steam msg (zeker te veel friend invite spam gekregen na 6 juli). En comments op z'n page zijn ook uitgeschakeld.
Geen idee wie dit is, even snel op z'n profiel en tf2items gekeken, golden wrench boy? je ziet wel in z'n profiel een gmod.org link staan, miss dat je hem daar kan bereiken (of iemand in z'n steamfriends toevoegen).

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij heeft in de vorige TF2 thread gemeld dat hij een GW had gevonden. Maar ik zal eens in z'n steamfriends kijken. Hij is wel actief op tweakers maar OT posten in andere threads is onbeleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 19:13
Daarnet een leuk potje gespeeld op de GoT server met zo'n 14 man op het eind. Speel onder de naam 'Danger Donut' op dit moment.

Helaas nog geen enkel nieuw item voor de engineer gekregen (was net op vakantie toen de update kwam dus speel nog maar een paar dagen sinds de update) Ben wel benieuwd hoe het mij bevalt omdat ik nogal eens engineer ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Tower410 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:08:
Daarnet een leuk potje gespeeld op de GoT server met zo'n 14 man op het eind. Speel onder de naam 'Danger Donut' op dit moment.

[...]
Ah, was jij die irritante pyro :+

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
Pyro's zijn altijd irritant, dat hoef je niet extra te vermelden. :+

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
g0tanks schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:49:
Pyro's zijn altijd irritant, dat hoef je niet extra te vermelden. :+
Zeg je tegen iemand die in z'n eigen stats verreweg de meeste speel-uren als Pyro heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren was leuk. Grappig om te zien hoe Become iemand op PLR_Hightower van de afgrond gooide met zijn airblast en dat daarna een stuk of 4 a 5 pyro's daar vrijwel non stop mee bezig was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Laatst online: 10-09 19:13
JumpStart schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:48:
[...]

Ah, was jij die irritante pyro :+
Nu word ik toch wel nieuwsgierig wie jij dan was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
LUH-3417 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 07:23:
Gisteren was leuk. Grappig om te zien hoe Become iemand op PLR_Hightower van de afgrond gooide met zijn airblast en dat daarna een stuk of 4 a 5 pyro's daar vrijwel non stop mee bezig was. :)
Waren we niet daar op pl_upward ook al mee bezig? Toen knalde ik ook al spelers de afgrond in.
Tower410 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 07:37:
[...]

Nu word ik toch wel nieuwsgierig wie jij dan was :+
* JumpStart speelt onder tag/naam [strikerz.crew]hydrazine

Ik speel(de) vrijwel uitsluitend pyro, want ik vind het leuk om lekker te verstoren/rellen, maar de laatste tijd probeer ik wat meer soldier en demo te doen. Heavy en medic deed ik ook wel, maar de laatste tijd niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
JumpStart schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:44:
Ik speel(de) vrijwel uitsluitend pyro, want ik vind het leuk om lekker te verstoren/rellen, maar de laatste tijd probeer ik wat meer soldier en demo te doen. Heavy en medic deed ik ook wel, maar de laatste tijd niet zo veel.
Ik probeer meer spy te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik probeer juist minder sniper te spelen, maar het lukt niet. :+

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:02:
[...]

Ik heb hem hier besteld, er stond meer dan 5 werkdagen, binnen 3 dagen binnen. _/-\o_

Als je bereid bent om adddiscount.nl te gebruiken dan kun je 10% korting krijgen en is ie nog maar 20 euro! :)
offtopic:
Voor kortingen kan het ook geen kwaad om op retail me not te kijken

Iemand al lucht van de polycount update? ik wil hoedjes craften :9~

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is nog niet eens een maand geleden dat de polycount contest uitslag bekend was. Op dit moment zijn ze volgens mij vooral aan de steamcloud servers aan het sleutelen. Dacht vorige week dat het eerst aan mijn verbinding lag dat ik opeens een aantal items en metal uit m'n backpack kwijt en opeens weer "vond". Maar het schijnt bij een hoop mensen voor te komen. Ook denk ik niet dat ze polycount in een keer gaan uitbrengen. Misschien een paar items/class om de 2 weken of zo. Maar als ie komt, dan is het donderdag. Hebben ze vrijdag nog om de ergste bugs te fixen. Dus het zou kunnen vandaag!

Zo niet, meer tijd om metal te craften voor hoedjes ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 29-07-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaunetje
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-02-2024
haha geweldige filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha, geweldig! _/-\o_

Zou dit met de sourcefilmmaker zijn? Nevermind: zie dat dit mocap en 3D studio is (en wat GMOD). Man, die videos worden beter en beter, stukker beter dan met GMOD.

[ Voor 50% gewijzigd door CapTVK op 30-07-2010 04:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Heeft natuurlijk voor een groot deel met de manier van renderen te maken... Technisch gezien staan de models hier volledig los van de Source engine, ze worden tenslotte ook los gerenderd. Veel minder beperkingen dan iets ingame proberen te bouwen, hoewel er in de Source SDK wel software zit om zelf nieuwe bewegingen voor models te maken.

Meer meuk met models buiten de engine: http://www.pldx.com/movie/675/Disco_Inferno/

Weet niet zeker of ze mocap hebben gebruikt though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Lol, zit het model van "scout's mom" in TF2 :D
Misschien wordt dat dan wel een nieuwe class in een update ;)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Nope, die heeft iemand gemaakt met als basis de scout..kijk maar naar het gezicht, it's a trap! D:

http://www.facepunch.com/showthread.php?t=822119

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
kKaltUu schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:14:
[...]

Iemand al lucht van de polycount update? ik wil hoedjes craften :9~
Ik moet de Gunslinger nog vinden en de Crit-a-Cola. Hoedjes kunnen me niet zo heel er boeien. Behalve de Cheaters Lament en de Ghastly Gribus heb ik alleen de Brigade Helm (voor de Pyro, dus dat is voor mij dan wel weer leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertos147

Robertos147

Volvo meneer

Ligt het nou aan mij, of is die Whiskered Gentleman niet zo uniek dat ik denk? o.o

Afbeeldingslocatie: http://img9.abload.de/img/whisky_gentlemands6t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Nou, ik ken dus niemand die hem heeft..

Also: YouTube: ENGIE MOVIE APISODE 1

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Hijs mooi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertos147

Robertos147

Volvo meneer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertos147

Robertos147

Volvo meneer

En vandaag ging ik maar eens craften. Jezus wat een %!@$#%!@ hat.
Afbeeldingslocatie: http://video.xfire.com/322223-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

net ook een hoedje gecraft, heb de tyrant's helm gekregen =D daar ben ik wel aardig blij mee =D

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertos147

Robertos147

Volvo meneer

BobF. schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:14:
net ook een hoedje gecraft, heb de tyrant's helm gekregen =D daar ben ik wel aardig blij mee =D
Ik heb deze met een Master's Yellow Belt gesmolten voor Baseball Bill's Sports Shine. die lelijke kale scout. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Robertos147 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:10:
[...]

Ik heb deze met een Master's Yellow Belt gesmolten voor Baseball Bill's Sports Shine. die lelijke kale scout. |:( 8)7
Da's een flinke double fail on your part ;)

Maar het kan erger (zelfs erger dan het vercraften (jaja, een nieuw woord) van 16 hats): kale sniper + scout Batter helmet = kale sniper..

Ben nu op weg naar mn eerste hat craft sinds ik 3 maanden geleden begon te ragen, moet nog 1 refined en 1 reclaimed metal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:03
http://www.tf2items.com/id/kipneck

hier is mijn backpack. voor deze week alweer de item cap gehaald. ik vind echt dat die te laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@kipneck
Hoe kan een item drop nu te laag zijn. Het is geen doel van het spel oid, het is een feature voor erbij.
Het heeft geen nut meer of minder items te hebben, tenzij je natuurlijk niet alle milestones hebt en zo nog een wapen wilt scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
je wilt toch wel in een beetje fatsoenlijk tijdbestek een hoedje craften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Nee, want hoedjes moeten een beetje uniek blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
kipneck schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 09:10:
Je hebt 12 hoedjes, wat is nu daadwerkelijk het probleem. Je wilt meer hoedjes blijkbaar maar waarom zou dat nodig zijn. Het gaat tochniet om de hoedjes maar om eht spel of zie ik het verkeerd? De itemcap vind ik toch wel een goed iets, ben je tenminste van al die idlers af en heb je ze alleen nog maar op donderdag/vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
kipneck schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 09:10:
Srsly, ga je beter spelen met een hoedje op? Doe je meer damage? Zit er misschien een gunstige score-modifier op bepaalde hoedjes?

Ik zei het eerder al: ik heb één daadwerkelijk gedropte hoed. De Brigate Helmet, wat dan wel weer een mooie is want ik speel veel Pyro. Maar het is en blijft een bonus, een extra'tje. Speel-technisch mis ik hoe dan ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Server weer up to date.. IRC relay plugin heb ik disabled omdat deze diverse callstack errors veroorzaakte op de console.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Workaholic schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:24:
Server weer up to date.. IRC relay plugin heb ik disabled omdat deze diverse callstack errors veroorzaakte op de console.
Dit zou heel misschien wel eens (mede) veroorzaakt kunnen worden door een paar regulars die gisteravond het nodige aan /irc berichten voor een specifieke user gebind hadden aan dingen als forward of attack :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 12-09 13:54
Misschien de volgende keer dat laten, aangezien je dan dit soort troep krijgt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Over hoedjes gesproken... Ik kreeg laatst vanuit het niets voor het eerst (sinds de Sniper/Spy update) een hoedje kado, de Engineer's Cap. Die heb ik maar weggegooid. Wat heb je aan die zooi? :O

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 22:04
Je hebt er totaal niks aan. Tegenwoordig heeft iedereen wel een hoedje. Je bent zelfs unieker als je geen hoedjes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 23:10
SNDRT schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:33:
[...]

Da's een flinke double fail on your part ;)

Maar het kan erger (zelfs erger dan het vercraften (jaja, een nieuw woord) van 16 hats): kale sniper + scout Batter helmet = kale sniper..

Ben nu op weg naar mn eerste hat craft sinds ik 3 maanden geleden begon te ragen, moet nog 1 refined en 1 reclaimed metal 8)7
Speel jij nou Team Fortress of Craft Fortress?

http://www.dutch-esports....e=playerinfo&player=67931

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hats blijven leuk om erbij te hebben maar je kan ook overdrijven natuurlijk.
:D Ik heb een Scout hoedje. Leuk voor je ;) maar wat hebben wij aan die informatie ?

Dat mensen craften om een hat te krijgen is toch niet zo gek ? Als je nooit een razorback gebruikt en je hebt er 2 in je backpack zitten. moet ik die dan laten zitten, of weg craften om een leuk hoedje te krijgen ?

Keep it simple ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Pykow schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:01:
hats blijven leuk om erbij te hebben maar je kan ook overdrijven natuurlijk.
:D Ik heb een Scout hoedje. Leuk voor je ;) maar wat hebben wij aan die informatie ?

Dat mensen craften om een hat te krijgen is toch niet zo gek ? Als je nooit een razorback gebruikt en je hebt er 2 in je backpack zitten. moet ik die dan laten zitten, of weg craften om een leuk hoedje te krijgen ?

Keep it simple ;)
Met de random drops kan je niets anders dan wegcraften voor metal of voor een nieuw wapen. Moet zelf alleen nog de crit-a-cola en dan heb ik ze allemaal. Op de give-away bij pre-sales van andere matige games na dan. Items die ik daarna dubbel heb craft ik wel weer weg om voor een hoedje te gaan. Maar het is niet zo dat ik er voor ga idlen of ga klagen over het verlaagde aantal van drops die je per week kan krijgen.

Beetje een non-discussie en al helemaal een non-argument dat je dan niet snel genoeg een hoedje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Napo schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:13:
[...]

Met de random drops kan je niets anders dan wegcraften voor metal of voor een nieuw wapen. Moet zelf alleen nog de crit-a-cola en dan heb ik ze allemaal.
Zelf vind ik zoveel mogelijk gevarieerde wapens in huis hebben ook belangrijk. Zo heb ik nog steeds mijn eerste Natascha. Wat is dat een beest geworden. :P En die extra Bonk! en Kritzkrieg kwamen toch maar van pas om een Crit-A-Cola mee te maken toen die uitkwam. :)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

CapTVK schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:51:
CapTVK schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:36:
Hij heeft in de vorige TF2 thread gemeld dat hij een GW had gevonden. Maar ik zal eens in z'n steamfriends kijken. Hij is wel actief op tweakers maar OT posten in andere threads is onbeleefd.
Klopt, je uitnodiging is verward geraakt in een hele lading friend invite spam. Ik heb nu je friend invite geaccepteerd (soms ben ik te lui om te declinen). Ik ben idd wel actief op tweakers.net, maar niet zo op het forum. Was dat ik bij toeval op de GoT server speelde dat ik er dus achter kwam dat je naar me op zoek was.

De wereldHet internet is toch klein he?

Oja, had je trouwens geen PM op tweakers.net kunnen sturen?
Die lees ik altijd meteen zodra ik weer op Tweakers.net kom, wat meestal minstens een keer per dag is.

[ Voor 7% gewijzigd door Amanoo op 01-08-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertos147

Robertos147

Volvo meneer

Wat is t nut van die golden wrench eigenlijk behalve die ie van goud is? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42
Robertos147 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:03:
Wat is t nut van die golden wrench eigenlijk behalve die ie van goud is? 8)7
Epic ragdoll is epic.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Team Fortress 2 meets Warhammer 40k:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:55

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Also:

Idlen op het werk en een Troublemaker's Tossle Cap vinden is pro :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Notna schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:23:
Also:

Idlen op het werk en een Troublemaker's Tossle Cap vinden is pro :D
Idlen op het werk nog wel? Niks te doen of gewoon een baas die het niet door heeft? _/-\o_

Jammer dat het een Scout hat is, ik zeg: doen! craften!

[ Voor 8% gewijzigd door Statiegeld op 02-08-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marco.meijer schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:38:

De wereldHet internet is toch klein he?

Oja, had je trouwens geen PM op tweakers.net kunnen sturen?
Die lees ik altijd meteen zodra ik weer op Tweakers.net kom, wat meestal minstens een keer per dag is.
Indeed :)

Ach, meestal probeer ik de meest toepasselijke methode om iemand te vinden (email). Als ik niet een email kan vinden probeer ik de meest geschikte (steam in dit geval). Maar ik ben blij dat ik je heb gevonden heb. Er loopt namelijk een actie, georganiseerd door WiNGSpan om iets nuttigs te doen met de Golden Wrenches door ze voor een goed doel op te geven. Dat wilde ik eigenlijk vragen.

http://www.toptiertactics.com/golden-charity/

Opzet is simpel, Bij elke 50 donaties zal een Golden wrench owner op 31 augustus z'n wrench opofferen. Als het aantal donaties is bereid wordt de eigenaar bekend gemaakt. Op dit moment heeft hij samen met 6 andere vrijwilligers al 7 Golden Wrenches op de lijst staan.Hij is echter nog steeds op zoek naar GW-owners die mee willen doen.

http://www.toptiertactics...arity/charity-update-log/

Voor die reden was ik naar je op zoek. M'n vraag was of je misschien mee wilt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:55

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

SNDRT schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:39:
[...]

Idlen op het werk nog wel? Niks te doen of gewoon een baas die het niet door heeft? _/-\o_

TF2 in text mode en niemand die er last van heeft :). Daarnaast heb ik gewoon een relaxte werkgever :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

SNDRT schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:39:
[...]

Volgens mij is er iemand craftverslaafd.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

:D WTF _O_ Ik zie me al zitten met mijn G25 + extra groot stuur :')

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 22:48
ahah grappig hoor.

Ik ga vanavond die gasten van [GoT] maar weer eens inmaken ;)

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel dichter bij W(heel)+M1 kan je met de pyro niet komen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 03-08-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Goed, mijn map-edit-plannen zijn wegens vakantie wat vertraagd maar ik heb wel ongeveer een map klaar om te alfa-testen mocht de GoT-server (of de mensen erachter) er in geinteresseerd zijn, nog twee kleine ruimtes over. Maar vakantie geeft wel genoeg tijd om na te denken over nieuwe conceptjes, het valt me bijvoorbeeld op dat de maps van TF2 weinig 'technische snufjes' hebben, verder dan deuren die maar van één kant open gaan gaat het niet. Wat bijvoorbeeld heel simpel te maken is:

- Payload-karretjes die je niet laten winnen als ze bij de eindbestemming zijn, maar die in plaats van een bom een uitklapbaar bruggetje hebben om je team zo meer overwicht te laten krijgen (bijvoorbeeld bruggetjes naar een hoger gelegen KOTH-punt)
- Spookhuis waarin steeds deuren verdwijnen en trappen draaien zodra er even niemand in de buurt is :P

Of zal dit TF2 juist minder leuk maken dan met de statischere (maar uiteraard alsnog zwaar gave) mappen?

[ Voor 5% gewijzigd door bwerg op 03-08-2010 22:11 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 12-09 13:54
Misschien als fun maps, maar nooit als echt serieuze maps (ook niet op serieuze pubs, zoals de got server), tenzij je het heel goed weet te implementeren, zonder het teveel te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Nee sowieso niet dat je gek wordt van de eigenaardigheden van de map :P maar het bruggetjes-idee leek me wel leuk. Òf eerst een karretje duwen om de weg naar het KOTH-punt toegankelijker te maken, of meteen naar dat punt rushen via een hele moeilijke route waar het andere team goed zicht op je heeft. Zoiets wordt toch ook in de map steel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Wat wordt dat dan, PL_KOTH_bwergwater_Final?

Maar iig, dynamische maps zijn leuker om te spelen, als het iets nieuws brengt, kan dat alleen maar beter worden. (mompelt iets over valve faal, exploderende pompoenen en harde framedrops).

iig, zodra je iets klaar hebt, gooi mij eens een DM op steam of hier met een linkje zodat ik het op de mappool kan gooien, moet je capTVK of asskicker wel even lief aankijken of het ook in de rotatie kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En andere kan iedere andere admin hem aanzwengelen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

LUH-3417 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:00:
En andere kan iedere andere admin hem aanzwengelen, toch?
Ja, maar het probleem is dat als het gevote moet worden (rtv) dit wel in de rotatie gezet moet worden.
Ik beheer de fastdownload mappool, maar niet de server zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
kKaltUu schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 13:17:
[...]

Ja, maar het probleem is dat als het gevote moet worden (rtv) dit wel in de rotatie gezet moet worden.
Ik beheer de fastdownload mappool, maar niet de server zelf.
Als hij een stabiele beta / alpha heeft wil ik hem best wel op de server zetten, maar dan wel niet in de rotatie, alleen als rtv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de map redelijk in elkaar zit kunnen de admins (wij dus ;) ) hem best een keertje in de RTV list laten langskomen. Al moet het wel een geschikt moment zijn voor een playtest anders jaag je gelijk de halve server weg. Hoe dan ook, van want feedback kan een map alleen maar beter worden. Plaats eens wat screenshots of maak een thread op het forum bij www.teamfortress.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Als alternatief kunnen we met een stel GoT spelers de map uitproberen op onze war servers...

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ik denk dat die map de komende dagen wel af komt, nadat ik eerst een map had geprobeerd omgeven door rotswanden met natuurlijke zandheuveltjes en hellinkjes (= heel veel werk) heb ik het me maar gemakkelijk gemaakt en een map binnenshuis gemaakt, met rechte muren en alles. Het is in ieder geval een CP-map.
kKaltUu schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 08:36:
Wat wordt dat dan, PL_KOTH_bwergwater_Final?
Nee, Arena_PL_KOTH_CP_CTF_bwergwater, een deathmatch tot na 2 minuten de KOTH-point open gaat waar je eerst een karretje naar toe moet duwen door de intelligence er naartoe te brengen wat gemakkelijker wordt als je de omliggende points verovert. O-) De map die ik nu heb wordt denk ik pre_apollo o.i.d, het is in een ruimteschip (al is dat zo om te toveren tot gesloten ruimte als jullie dat niet bij TF2 vinden passen :P maar ik kon nog geen andere custom maps in de ruimte vinden, leek me wel grappig, ook gemakkelijk voor de skybox, zwarte lucht met een aardbolletje en wat sterretjes).

[ Voor 5% gewijzigd door bwerg op 04-08-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
inmiddels heb ik ook geld overgemaakt naar dat golden wrench charity fonds. maar ik zie dat er ook namen bij sommige bijdrages staan. hoe krijg ik mijn naam daarbij? ja ik weet dat ik iemand een mail moet sturen, maar hoe weet ik dat ik de zoveelste donater was?

[ Voor 22% gewijzigd door kipneck op 05-08-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kipneck schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:58:
inmiddels heb ik ook geld overgemaakt naar dat golden wrench charity fonds. maar ik zie dat er ook namen bij sommige bijdrages staan. hoe krijg ik mijn naam daarbij? ja ik weet dat ik iemand een mail moet sturen, maar hoe weet ik dat ik de zoveelste donater was?
In principe is iedereen anoniem. Als het goed is krijg je na gift via paypal ook nog een mailtje van WinG (al heeft ie in z'n eentje zn handen vol dus het kan soms een dag later zijn) met de vraag of je anoniem wil blijven of je steamnaam wilt geven en lid worden van de speciale steam groep. Exact weten welk nr. je bent wat betreft donateur? Wachten tot WinG jouw gegevens heeft verwerkt of een iets afwijkend bedrag doneren (10,07 bv..) ;)

Of gewoon even op de site "contact me" selecteren voor z'n email adres. Hij probeert iedereen te beantwoorden maar het kan even duren. 8)
http://www.toptiertactics.com/golden-charity/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Official TF2 Blogupdate: en de teller staat bijna op 15K! Nice one WinG! *O* (@kipneck ik denk dat ik weet waarom het wat langer kan duren)

http://www.teamfortress.com/post.php?id=4151&p=1

[ Voor 41% gewijzigd door CapTVK op 05-08-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

CapTVK schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:27:
Official TF2 Blogupdate: en de teller staat bijna op 15K! Nice one WinG! *O* (@kipneck ik denk dat ik weet waarom het wat langer kan duren)

http://www.teamfortress.com/post.php?id=4151&p=1
Mmmm die link postte ik hier ook al vanmiddag + korte beschrijving, maar die is verwijderd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Wat is dat nou precies? Snap er niets van. Gaan ze echt een gouden wrench kapot maken, waarom in hemelsnaam en hoe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

RedHat schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:23:
Wat is dat nou precies? Snap er niets van. Gaan ze echt een gouden wrench kapot maken, waarom in hemelsnaam en hoe :?
Kort samengevat:

Valve heeft een aantal Golden Wrenches uitgedeeld aan mensen die geloof ik als eerste een nieuw Engineer wapen hadden gecraft.

Iemand kwam op het idee om deze rare items te gaan deleten voor een goed doel, daar tegenover staande een flink aantal donaties van spelers.

Nu is het plan om bij elke x aantal donaties een Golden Wrench te vernietigen, Valve meldde geloof ik dat dit publiekelijk bekent wordt gemaakt (elke speler krijgt op dat moment een melding in de ingame chat?), vind het wel een puik idee, pixels voor geld vernietigen en de gehele opbrengst schenken aan een toepasselijke liefdadigheidsinstelling.

Zeg ik het zo min of meer correct? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N.B.

De golden wrenches hebben afgezien van het gouden ragdoll effect slechts een echte unieke eigenschap: dat hun "creatie" en "vernietiging" publiek bekend wordt gemaakt. Wereldwijd op alle TF2 servers.

Voor die reden is dit een hele mooie effectieve actie. Eind deze maand zie je de resultaten ingame voorbijflitsen.

[ Voor 22% gewijzigd door CapTVK op 05-08-2010 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wrenches werden uitgedeeld aan mensen die aan het craften waren op het juiste moment. Was eerst zogenaamd random te zijn, maar het bleek gewoon om gezette tijden te gaan*. Verder klopt het helemaal.

* E-drama: een medewerker van Valve lekte deze lijst met tijden aan DrunkenF00l, van de idle programma's, die vervolgend hiermee zichzelf en al zijn vriendjes op de juiste tijd liet craften. Ze kregen dus allemaal een golden wrench en werden gezien als internet heroes die het algoritme gekraakt hadden, totdat het verhaal van hierboven dus uitkwam. Daarna kregen DF en zijn vriendjes de Wrench afgepakt en kregen ze een VAC-ban. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 23:10
Net Lord of the Rings, zelfs de good guys konden het verlangen niet weerstaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
LUH-3417 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:28:
Wrenches werden uitgedeeld aan mensen die aan het craften waren op het juiste moment. Was eerst zogenaamd random te zijn, maar het bleek gewoon om gezette tijden te gaan*. Verder klopt het helemaal.

* E-drama: een medewerker van Valve lekte deze lijst met tijden aan DrunkenF00l, van de idle programma's, die vervolgend hiermee zichzelf en al zijn vriendjes op de juiste tijd liet craften. Ze kregen dus allemaal een golden wrench en werden gezien als internet heroes die het algoritme gekraakt hadden, totdat het verhaal van hierboven dus uitkwam. Daarna kregen DF en zijn vriendjes de Wrench afgepakt en kregen ze een VAC-ban. :)
In video vorm: YouTube: ‪Engineer Update: Epilogue‬‎ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Ik heb een gouden wrench in het wild gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
(jarig!)
Hey, ik ben van plan Team Fortress 2 vanavond via Steam aan te schaffen. Ik heb het spel al een beetje verkend via de PS3 van mijn broertje, maar ik vind de console-ervaring net niet. (Kut richten met sniper rifle enzo).

Zijn er enige tips welk character ik het best mee kan starten als newbie-PC-player zijnde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Sedative schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:06:
Hey, ik ben van plan Team Fortress 2 vanavond via Steam aan te schaffen. Ik heb het spel al een beetje verkend via de PS3 van mijn broertje, maar ik vind de console-ervaring net niet. (Kut richten met sniper rifle enzo).

Zijn er enige tips welk character ik het best mee kan starten als newbie-PC-player zijnde?
Afbeeldingslocatie: http://www.tfportal.de/gfx/screenshots/tf2/tf2_heavy_03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Sedative schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:06:

Afbeeldingslocatie: http://blog.martincrownover.com/wp-content/uploads/2008/12/tf2_engineer_closeup.jpg

Sentry bouwen en onderhouden is toch de makkelijkste wijze van kills, en zo kun je mooi veilig kijken hoe andere classes spelen :) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:54
Ik zeg medic, je hebt niet veel skill met richten nodig en een medic in het team wordt altijd gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

japie06 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:29:
Ik zeg medic, je hebt niet veel skill met richten nodig en een medic in het team wordt altijd gewaardeerd.
Ook een goed punt :) zelfde een beetje met de Engy (Daarom zeg ik het ook :P) Dispenser + Sentry bouwen, en een Teleporter neer pleuren. Geeft je een aardige hoop kills (door de sentry), je krijgt heal punten ect voor je Dispenser en je team zal het erg waarderen dat er een teleporter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 22:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Een extra engineer wordt niet altijd gewaardeerd imho. Altijd fijn als je moet aanvallen en je halve team is engie :z Of als op een CTF-map beide teams ook een erg groot aantal engineers heeft -> stalemate.

Teveel medics daarentegen heb ik nog nooit gezien :) En een medic die een beetje healt is meteen nuttig bezig. Een engineer die zijn sentries niet goed neerzet waardoor ze binnen 4 seconden worden gesapped of vernietigd voegt niet zoveel toe.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarnet bleef mijn TF2/computer enkele seconden hangen en toen hij weer terugkwam, zag hij er zo uit. Trippin' balls!

Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/6483/cpcastle40012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/839/cpcastle40010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/1566/cpcastle40016.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img121.imageshack.us/img121/3424/cpcastle40004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img821.imageshack.us/img821/7494/cpcastle40005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img842.imageshack.us/img842/7040/cpcastle40006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img801.imageshack.us/img801/3885/cpcastle40009.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

HAAAX!
Nee ff serieus, heb ik 1x gehad nadat ik de opties anders zette :P ging na een restart van TF2 weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onze TF2 vrienden genieten van een moment rust..

More gun loop

Toch jammer dat de "More Gun" zo kort is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH. Toevallig een 8800GT(S) ?

In ieder geval issues met het geheugen. Kan hardware matig zijn, dan gebeurd het komende tijd vaker en vaker tot het kapot is. Of software matig, dan was het een glitch die niet meer terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
(jarig!)
Thanks, dan zal ik als medic beginnen en overschakelen naar engi als het wat beter verloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Hahaha LUH-3417 :p heb zoiets eens gezien bij een vriend die UT2k4 speelde op de LAN. Zijn laptop vond dat niet zo leuk... ineens zwart scherm en toen kreeg hij weer beeld maar wilde textures niet meer laden en had hij allemaal artifacts in beeld.

Textures die niet geladen werden zag echt raar uit, je liep en dan liep je ineens tegen een onzichtbare muur aan :p.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is een 9800 GT. Ik heb de laatste tijd vaker gehad dat TF2/computer even hing, maar daarna waren de textures wel gewoon normaal. Hoop dus dat het niets ernstigs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
(jarig!)
De ABN Amro deed het niet en dus kon ik zelf steam niet bestellen, gelukkig was er een aardige tweaker op IRC van wie ik zijn Steamaccount met Team Fortress 2 mocht gebruiken. Ik heb inderdaad al aardig gespeeld met medic, heavy en engineer. Engineer denk ik dat mij het meeste ligt van de makkelijke classes, maar spy trekt me ook wel, al heb ik die nog niet gespeeld.

Tot 7u 's ochtends bezig geweest O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Mja, alle classes hebben wel wat dus als je het voor het eerst speelt is het sowieso wel leuk om alles een beetje te verkennen.

Pyro = ultimate n00b class, alle n00bs spelen die. :P alleen is er toch wel wat skill nodig om als pyro niet elke 5 seconde dood te gaan. Al vind ik het ontzettend leuk om met de backburner te ambushen, is soms effectiever dan een spy die aan het backstabben is. De chaos die je krijgt als iedereen in de fik staat en als een malloot om zich heen aan het schieten is... :D maar de gouden regel met pyro is dat je gewoon nooit moet aanvallen als de ander je al van ver ziet aankomen, probeer achterlangs te sneaken.

@LUH-3417: de g92 van de 9800GT lijkt wat hardwarematige probleempjes te hebben die de kaart kunnen slopen, op dezelfde manier dat de 8800's die probleempjes nu massaal hebben.

[ Voor 54% gewijzigd door bwerg op 08-08-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm... wat voor problemen en hoe zou ik die kunnen detecteren/op kunnen lossen?
Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!