Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Inmiddels al 10 achievements gehaald waaronder ook die van de hat. Maar in tf2 na verschillende deaths nog steeds geen hat gekregen.

Edit: Inmiddels de hat gekregen na een TF2 update die net uit is. Ziet er wel grappig uit. Echter bij sommige klasses zit de hat niet goed. Bijvoorbeeld bij de spy steekt deze veel te hoog uit en bij sommige hangt deze aan de zeikant.

[ Voor 47% gewijzigd door Descriptor op 20-07-2010 03:01 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 17:09
Ik draag liever helemaal geen hoedje bij de spy, vaak is dit toch wat bugged bij het cloaken.
Van de week droeg ik ineens een Halo als spy, dit terwijl ik deze nooit zelf heb geselecteerd.

Na mijn reactie "how did you find me there?" was de reactie "You a wearing a halo".
Opnieuw hoedje selecteren en weer wegklikken was genoeg om dit te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke actie van Valve, maar afgaande op de paar pics die ik tot nu toe gezien heb past deze "hat" niet echt lekker. Dit is trouwens een "event"-hat je kunt hem niet gebruiken om bijvoorbeeld TF2 hoedjes mee te craften..

De nieuwe hat in actie.
YouTube: Parasite hat in TF2 from Alien Swarm achievement

[ Voor 24% gewijzigd door CapTVK op 20-07-2010 08:18 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_jOwg79cL9SM/SU5CKGbzGCI/AAAAAAAAAz8/aPTK_BNrJw8/s400/South+Park+Zone+Free+Hat.gif

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!
download gewoon met 1 mbps dus ik heb hem zo binnen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:51:
Gaat inderdaad redelijk snel hier
Mooi met 7MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Pykow schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:51:
Gisteravond had ik meerdere pogingen nodig om de game überhaupt toe te kunnen voegen aan de Library. Daarna kwam het met rond de 300 kilobyte/sec binnen. PC ging gewoon uit, afgelopen ochtend weer een stuk verder gedownload, en dat ging met iets meer dan 1 megabyte/sec.

Het wisselt dus nogal sterk.

* JumpStart is ook nog van Alien Breed op de Amiga... Ben erg benieuwd!

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Soggney

Zeekomkommer

Ik hoop nu wel dat niet iedereen die download enkel voor die hat. Want het spel is echt wel vet.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:08

g0tanks

Moderator CSA
Soggney schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:05:
Ik hoop nu wel dat niet iedereen die download enkel voor die hat. Want het spel is echt wel vet.
Ik wel, maar als het blijkt dat de game leuk is dan blijf ik het wel spelen. :+

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-07 15:58
Phyxion schreef op maandag 19 juli 2010 @ 22:59:
[...]

Cabo! Zou leuk zijn om je weer eens neer te branden als pyro :)
uhm... we zullen zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren het plezier mogen smaken om Cabo vier keer dood te branden en te dominaten. Ook de eerste 'Kutcabo!' is een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
bleh... Ik kijk de hele tijd zo als ik speel >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was hard nodig dat Cabo weer verscheen. De spycheck discipline was behoorlijk afgezakt* op GoT TF2! *O*

*Gezien Cabo z'n scores ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Simpele vraag: Als ik "RESET STATS" doe, wist dat dan de game stats of ook achievements?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:59
JumpStart schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:50:
Simpele vraag: Als ik "RESET STATS" doe, wist dat dan de game stats of ook achievements?
Alleen je statistieken, niet je achievements die je voltooid hebt. Wel je achievement progress. Dus stel dat je 49/50 hebt bij een achievement, dan wordt dat weer naar 0/50 gezet.

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Gisteren voor het eerst een hat drop gehad! Buiten de Gruwelijke Gribus en de hat van alien swarm natuurlijk.

Vintage Tyrolean had ik gevonden toen we een clanwar onderling aan het spelen waren.

Clanwar was wel vet, 14 man uit de clan die onderling een 7v7 gingen doen. Team Wolves tegen team FatCatz.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:22
Ik heb gister mijn eerste hat gecraft: Gentleman's Gatsby 8)

[ Voor 4% gewijzigd door japie06 op 23-07-2010 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Toen ik die hat had gevonden dacht ik eerst dat hij voor de spy was ofzo. :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor iedereen die de Dutch e-Sports public, waar ook de mensen van GoT op vertoeven, vaak bezoek: de statistieken zijn aangepast. Hieronder volgt een lijst met de aanpassingen

Bonus:
Kill Assist - Medic 3 naar 5
Built a sentry gun 3 naar 0
Built a dispenser 3 naar 0
Headshot Kill 2 naar 1
Built a teleporter 2 naar 0
Attached a Sapper 2 naar 1
Backstab Kill 2 naar 1
Ubercharge 1 naar 5
Killed charged medic 1 naar 10
Round Win 0 naar 4
Mini-Round Win 0 naar 2
LOL TRAIN'D 0 naar -5
LOL SAW'D 0 naar -5
Disassembled a teleporter -2 naar 0
Disassembled a sentry gun -3 naar 0
Disassembled a dispenser -3 naar 0

Weapon modifiers:
Spy, sniper en scout taunt naar 5, evenals alle andere taunt kills.
Deflected stickies, rockets, arrows en pipebombs naar 3.
Sandman naar 2.
Scattergun naar 1.

De build en disassemble bonussen/penalty's staan op 0 totdat er een fix is voor het niet herkennen van het oppakken van gebouwen. In de oude situatie zou iemand wel punten krijgen voor het plaatsen van een sentry, maar geen minpunten voor het oppakken, wat er in resulteerde dat iemand daarmee eindeloos veel punten kon farmen door een gebouw telkens op te pakken en te plaatsen. Zodra deze bug uit HLstatsX gehaald is, worden de bonussen voor het bouwen van gebouwen naar 1 gezet en de penalty's naar -1. Dit omdat het voor een engineer te gemakkelijk is om punten te scoren door simpelweg dingen neer te plempen, zonder dat het team daar veel voordeel bij heeft. Engineers moeten nu hun punten behalen door teammates te doen met hun dispenser, door mensen te teleporten en door kills en assists te halen met hun sentry's.

De bonussen voor headshot en backstab zijn verminderd omdat deze acties vrij gemakkelijk zijn en niet echt een bonus waar zijn. Het is wat die class moet doen. De reden dat het op 1 is blijven staan, is omdat een critical kill (headshots en backstabs zijn altijd crit) een penalty van -1 oplevert. Kleine opmerking; zodra bij het begin van de ronde crits uit gevote worden, krijgen headshots en backstabs dus een bonuspunt meer, aangezien ze dan niet als crit worden aangemerkt.

De bonussen voor medics zijn opgevoerd om te kijken of er dan meer mensen bereid zijn medic te spelen. Een medic killen levert 10 punten op, aangezien dit een groot voordeel voor je team oplevert.

Deflecten heeft een grotere modifier gekregen, dus als je daarmee killed, krijg je meer punten. Als je erdoor gekilled wordt, verlies je meer punten. De scattergun is van 1.25 modifier per kill naar 1 gegaan, omdat het nu niet bepaald moeilijk is om iemand te meatshotten.

Trouwens, de meest lucratieve actie is het killen van iemand met een reflected flare. Daarom staat een modifier van 20 op. Het maximale aantal punten dat je per kill kunt krijgen/verliezen is nog steeds 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

kijk, das mooi werk inderdaad... heb de laatste dagen aantal keren als offengineer gespeeld met de minisentrie en dan krijg je een berg punten als je een payload map speeld, puur voor het bouwen en verplaatsen van het ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, punten scoren als engineer was, zeker door de update, wel heel erg makkelijk. Daar wilden we wat aan doen. Daarnaast wilden we ook het medic-zijn wat aantrekkelijker maken voor onze punt-gevoelige medespelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
LUH-3417 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:12:
De bonussen voor headshot en backstab zijn verminderd omdat deze acties vrij gemakkelijk zijn en niet echt een bonus waar zijn. Het is wat die class moet doen. De reden dat het op 1 is blijven staan, is omdat een critical kill (headshots en backstabs zijn altijd crit) een penalty van -1 oplevert. Kleine opmerking; zodra bij het begin van de ronde crits uit gevote worden, krijgen headshots en backstabs dus een bonuspunt meer, aangezien ze dan niet als crit worden aangemerkt.
Niet mee eens. Dit is gewoon jouw mening en daarom krijgt een headshot/backstab minder punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:33
Cabo schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:02:
[...]

Niet mee eens. Dit is gewoon jouw mening en daarom krijgt een headshot/backstab minder punten.
Ik ben onder de indruk van je uitgebreide argumentatie :p

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

LUH-3417 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 16:54:
Ja, punten scoren als engineer was, zeker door de update, wel heel erg makkelijk. Daar wilden we wat aan doen. Daarnaast wilden we ook het medic-zijn wat aantrekkelijker maken voor onze punt-gevoelige medespelers.
Was opzich niet nodig. Ik weet nog dat ik binnen de kortste keren op #1 stond, terwijl ik voor 95% van de tijd als Medic speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik ben het er ook niet mee eens. Op het andere forum stonden al een paar argumenten hiervoor. Voor het gemak citeer ik even kingmob:
Het punt is denk ik dat je als sniper op weinig andere manieren punten kan scoren. Met jarate kan je nog wat assists/extinguishes scoren, maar dat is het wel. De punten gaan er wmb vooral om dat je de class zo effectief mogelijk gebruikt voor je team toch? Dan moet je iig flinke bonussen krijgen voor het neerschieten van medics met charge bijv.
Als je de sniper te weinig punten geeft per kill gaan mensen alleen maar extreem ver terughangen.
De statistieken zeggen wat dat betreft nog te weinig, pas als je het uitzet per minuut gespeeld en kills per minute e.d. begint het wat te betekenen. Ik denk dat sniper simpelweg een populaire class is, maar lang niet zo effectief en makkelijk zoals die absolute getallen je doen denken.
Wel ben ik met je eens dat skill beloond dient te worden en dat eenvoudige zaken als het neerzetten van een sentry an sich geen bonus zouden moeten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het idee achter de medic buff was dat iemand die kills maakt punten scoort in een range van 2 tot en met 25 en een medic altijd slechts 3 punten scoorden voor de assist en 1 voor de uber, als je al zo lang leefde. Medic zijn was dus niet altijd een goede keuze (tenzij je een Racio hebt die kan critten, maar goed).

Wat betreft backstab/headshot; we hebben het op teamfortress.be over gehad en hoewel vooral het headshotten gevoelig ligt, kwam er toch wel uit naar voren dat headshotten of backstabben niet zo'n prestaties is die OF moeilijk is OF veel bijdraagt aan het team dat er bonuspunten voor gegeven moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:30
Ik vermoed dat het probleem met snipers het volgende is:
- in clanwars zijn ze bruikbaar (in tegenstelling tot Team Fortress Classic), maar zal het team ze slechts in functie van de map inzetten of weglaten.
- op publics heb je hopen snipers ongeacht map type of aantal snipers reeds aanwezig in het team.
de meeste 'public snipers' spelen totaal niet voor het team, maar alleen voor hun individuele score en dan zijn ze meestal nog rotslecht ook (aka free kill voor het andere team).

Een sniper is een beetje zoals de hunter klasse in World of Warcraft, de goede zijn zeldzaam en helaas te aantrekkelijk voor het verkeerde soort speler.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Kapoen schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 18:33:
- de meeste 'public snipers' spelen totaal niet voor het team, maar alleen voor hun individuele score
Ik moet toegeven dat ik hier schuldig aan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-07 23:27
Een -1 punt hlstats modifier op elke kill met sniper rifle/huntsman om snipers te stimuleren een echte class te pakken.

Net als dat bij criticals is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Dan kan je net zo goed snipers gaan verbieden want een punt minder gaat mij er niet van weerhouden sniper te spelen. Maar zo kan je door blijven gaan want er is altijd wel iemand die het niet goed genoeg vindt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 18:33:
...
de meeste 'public snipers' spelen totaal niet voor het team, maar alleen voor hun individuele score en dan zijn ze meestal nog rotslecht ook (aka free kill voor het andere team).

...
Helaas maar al te waar voor veel pubs. En ze blijven ook na diverse steamrolls rustig doorsnipen.

Gelukkig valt er er wat aan te doen. >:)

P.S
Dit is intussen gepatched
;)

[ Voor 15% gewijzigd door CapTVK op 23-07-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:30
CapTVK schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 19:18:
[...]
Gelukkig valt er er wat aan te doen. >:)
lol, "weighted companion snipers" _/-\o_

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar goed, als je snipers wil nerven, zet er dan een class limit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heeft CapTVK nu een limit van 3 op spy en sniper gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, we hadden al een 4 engy limit maar toevalligerwijs heb ik vandaag ook een 3 class limit voor sniper en spy opgezet, Als meer dan je helft van je team uit snipers,spies en nog wat engies bestaat is het geen "Team Fortress" meer maar "Me Fortress".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CapTVK schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:51:
Klopt, we hadden al een 4 engy limit maar toevalligerwijs heb ik vandaag ook een 3 class limit voor sniper en spy opgezet, Als meer dan je helft van je team uit snipers,spies en nog wat engies bestaat is het geen "Team Fortress" meer maar "Me Fortress".
Tjah, ik ben wel voor class limits. enige jammere is als er echt een spy nodig is en de slots zijn gevuld met nubs, maar dat is maar het risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat met drie spies een vierde (ook al is het een goeie) niet veel zal uitmaken bij de tegenpartij. Vergeet niet, met drie failspies/weighted companion cube snipers speelt jouw team al met drie man minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben blijkbaar niet de enige die moeite heeft met online gamen bij Ziggo. Deze vrijdagavond is het echt een ramp als ik online TF2 wil spelen. Alles gaat zo choppy. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-07 23:25

Zuurstok

Passionately curious

oe, waarom zit er eigenlijk geen zaag in TF2?

offtopic:
ik dacht hieraan omdat CapTVK choppy zei :P

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, ik had het daarnet ook, maar had eerder het idee dat het te maken had met mijn computer dan met Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
BobF. schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 23:02:
oe, waarom zit er eigenlijk geen zaag in TF2?

offtopic:
ik dacht hieraan omdat CapTVK choppy zei :P
Bonesaw, Ubersaw, de zagen op sawmill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Choppy" als in "choppy movement" ofwel "schokkerige bewegingen". Het is het beste te beschrijven als je in een FPS wiil draaien met je muis maar dat plotsklaps heel moeizaam gaat. Alsof je alleen nog links/rechts/omhoog/omlaag kan ipv een vloeiende beweging. Alles waar je vloeiende bewegingen voor nodig hebt zoals rocketjumpen lukken überhaupt niet. En eerlijk te zeggen normaal spelen eigenlijk ook niet. Ik heb het nu op alle servers.waar ik kom. Met ping heeft het in ieder geval niet te maken want die is laag genoeg.

Ook bizar is dat er plotsklaps metal wat ik gecraft had uit m'n backpack verdween om plotsklaps weer te droppen toen ik opnieuw inlogde en doodging. Metal kan je normaal nooit vinden als drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
He, dat niet meer kunnen rocketjumpen heb ik ook! Sinds een week ofzo spring ik alleen nog maar vooruit, terwijl ik hetzelfde doe als altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-07 23:25

Zuurstok

Passionately curious

je RJ was vandaag wel aardig normaal had ik zo het idee ? :S

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
g0tanks schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 19:03:
Dan kan je net zo goed snipers gaan verbieden want een punt minder gaat mij er niet van weerhouden sniper te spelen. Maar zo kan je door blijven gaan want er is altijd wel iemand die het niet goed genoeg vindt. :)
Een aantal anderen die sniper kiezen puur voor de stats wellicht wel ;)

Weet niet of het mogelijk is, maar misschien medic kill assists mee laten tellen als kill (in HLStatsX) ipv assist stimuleert het medic spellen wellicht wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kan dat niet en ik weet ook niet of het goed is. De punten die je krijgt voor een kill, krijg je van degene die je killde. Als de medic die punten ook nog eens kreeg, zou je twee keer zoveel punten kwijt raken wanneer degene die je killed een medic bij zich heeft. Beetje maf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mensen denken dat TF2 een DM game is.
Nee het doel is om punten te veroveren klaar.
wat heb je aan een score van 30 -2 en dan nog verliezen ?
publics worden in mijn ogen steeds slechter en slechter sinds die CSS update lijken ze wel naar TF2 zijn overgestapt.

en ja ook de hackers ! gisteren op Lethal zone server een speed/ aimbot hacker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:39:
Volgens mij heeft CapTVK nu een limit van 3 op spy en sniper gezet.
Dat wordt dan een andere server zoeken.
Tijdens class updates lijkt een limit de enige manier om nog een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen, maar normaliter moet je gewoon kunnen kiezen wat je zelf goed dunkt.

Als er 3 noob spies rond rennen maar die krijgen een kritieke sentry niet down, of proberen dat niets eens, ben je dus machteloos. En het zal niet de eerste keer zijn als ik in de laatste minuut nog snel naar spy switch om te cappen/pushen en time extension afdwing.

Class limit op sniper net zo goed not done, maar daar heb ik geen last van :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Cabo schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:02:
[...]

Niet minder, de modfier is nog steeds groter dan andere wapens.
frickY schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 12:20:

Als er 3 noob spies rond rennen maar die krijgen een kritieke sentry niet down, of proberen dat niets eens, ben je dus machteloos.
Zucht...
Waarom blijven mensen het excuus `maar zij zijn noobs` gebruiken als excuus om 4e spy te gaan? Een 4e spy is nooit handig, je team verliest dan zoveel pushing power en area control dat je hele team kei en keihard gerolled wordt. Als je echt zoveel om die sentry geeft ga dan gewoon medic of demo, werkt nog eens veel beter ook...

[ Voor 52% gewijzigd door RaCio op 24-07-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 12:20:
[...]

Dat wordt dan een andere server zoeken.
Tijdens class updates lijkt een limit de enige manier om nog een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen, maar normaliter moet je gewoon kunnen kiezen wat je zelf goed dunkt.
De andere classes zijn gewoon vrij om te kiezen en een class limit van 3 is vrij ruim. Betekent in feite dat een kwart van je team uit snipers en nog een kwart van je team uit spies kan bestaan. Waar het om gaat is dat een teveel aan spies/snipers ten koste gaat van de teamplay.

En ik kan ook met voorbeelden komen van safes door andere classes. Hier is een mooie:

Ik zat engy te spelen op defense bij Egypt (normale 24 pub). Bij stage 1 werden we compleet ge-steamrolled, bij stage 2 was het na 2 min standhouden ook weer een steamroll. Kon nog net uit de spawn hollen om te zien hoe de 2e cap werd gepakt. Toen ging ik eens goed kijken wat voor classes nou iedereen speelde en wat bleek: de helft van ons team bestond uit snipers en spies, engineers niet eens meegerekend! Er was gelukkig nog een medic met een paar soldiers en demos maar dat was het dan ook. Kan me voorstellen dat ie er ook niet zoveel zin meer in had. Bij stage 3 was ik die steamrolls intussen zat en besloot ik maar heavy te gaan. Bij de 1e cap op stage 3 zag ik pas hoe die slecht die snipers waren .Terwijl een demoman bovenlangs doodleuk nades naar onze SG's stond te spammen werd die straal genegeerd, een mooie backstab door een spy was ook leuk geweest maar die waren blijkbaar voor zichzelf bezig. Kortom daar ging de 1e cap en de snipers en spies hadden nog steeds niet door dat het team met wat andere classes beter uit de voeten kon. Uit frustratie met de terribad snipers ben ik bij de 2e cap maar gaan meesnipen totdat ik besefte waar ik mee bezig was. De medic en soldiers/demo combo hield nog een beetje stand! Na een kill geswitched naar minigun heavy, de medic en demo's gaan helpen en toen de medic eenmaal doorhad dat ik wel kills kon maken heb ik samen met de medic letterlijk alles van blue gesloopt/gekilled en hun teleports opgerold. Daarmee was de druk van de ketel en was het samen met de soldiers/demo's en onze medic vooral een kat en muis spel bij de 1e cap. Ze kwamen niet meer terug.

End result : Geen steamroll en een mooi gevecht om de laatste cap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaCio schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 12:40:
[...]

Niet minder, de modfier is nog steeds groter dan andere wapens.
wel minder, aangezien de critkill er gelijk een punt afhaalt, en backstabs bijna altijd crits zijn (met wat glitches hier en daar gelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Anoniem: 325725 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:12:
[...]

wel minder, aangezien de critkill er gelijk een punt afhaalt, en backstabs bijna altijd crits zijn (met wat glitches hier en daar gelaten)
:Y

Wat ik niet wist is dat je voor elke "killed charged medic" 10 punten krijgt. Toch nog beloond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Anoniem: 325725 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:12:
[...]

Ten eerste is dat geen clitch maar het feit dat crits soms uit staan. Ten tweede had ik het over het feit dat de backstab nog steeds een huge modifier heeft en dus niet minder punten geeft als een rocketlauncher, maar juist meer. http://www.dutch-esports.....php?mode=weapons&game=tf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Leg even die modifier uit? Een knife heeft een 2.0 modifier. Dat wil zeggen dat ik dubbel zoveel punten krijg als ik iemand kill ofzo? Geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit zijn de berekeningen voor de punten die je krijgt/verliest bij een kill/death:

Killer Points = Killer Points + (Victim Points / Killer Points)
× Weapon Modifier × 5

Victim Points = Victim Points - (Victim Points / Killer Points)
× Weapon Modifier × 5

Dus als jij 7.000 punten hebt en ik 10.000 en jij mij doodmaakt met een backstab (modifer 2), dan krijg je:

(7.000 / 10.000) × 2 × 5 = 17,5 punten er bij (weet de afronding niet) en verlies ik er evenveel. Als je het met een rocket launcher doet, modifier 1, krijg je slechts 3,5 en verlies ik evenveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik logde zojuist voor het eerst in op Steam op mijn Macbook Pro en na TF2 te hebben geïnstalleerd en 5 minuten te hebben gespeeld ging ik dood, tot mijn verbazing kreeg ik, meer dan een maand nadat die Mac actie was verlopen, de Apple Earbuds als drop..

Hooray!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
Jij was toch gestopt en had je hoedjes vweggecraft (je kunt ze ook gewoon deleten) terwijl je eerste idlede als een malle? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaCio schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:32:
[...]

Ten eerste is dat geen clitch maar het feit dat crits soms uit staan. Ten tweede had ik het over het feit dat de backstab nog steeds een huge modifier heeft en dus niet minder punten geeft als een rocketlauncher, maar juist meer. http://www.dutch-esports.....php?mode=weapons&game=tf :)
de glitch waar ik op doelde was het feit dat soms een backstab niet crit wordt gerekend (ongeacht of crits aan of uit staan. is iets wat (net als facestabs) al een tijd in TF2 zelf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaCio schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 12:40:
Zucht...
Waarom blijven mensen het excuus `maar zij zijn noobs` gebruiken als excuus om 4e spy te gaan? Een 4e spy is nooit handig, je team verliest dan zoveel pushing power en area control dat je hele team kei en keihard gerolled wordt. Als je echt zoveel om die sentry geeft ga dan gewoon medic of demo, werkt nog eens veel beter ook...
TF2 is zo ontworpen dat iedere class een counter-class kent. Als de spies in jouw team de heavy-medic combo's en engies bij de vijand niet lastig vallen, dan mist je team gewoon enorm veel tactische slagkracht.
Dus zelfs een vierde spy kan toegevoegde waarde hebben indien de eerste drie niets doen.
Als de vijand 6 medics heeft bijvoorbeeld, dan kun je dat uitstekend counteren met een groter aantal snipers en spies.

Op public servers heb je nu eenmaal mensen die andere doelen hebben en minder nuttig zijn, en die nemen nu eenmaal classslots in beslag. Dan moet je die slots niet afpakken van de mensen die wel normaal willen spelen. Dan nog liever mensen kicken met 10 deaths en 0 damage dealt, om maar een andere extreme ingreep te noemen. Of kick de spelers die na x speeltijd nog steeds minder dan y punten hebben.

Ben het er absoluut mee eens dat in 9 van de 10 gevallen meer dan 2 spies/snipers niet nuttig is, maar er zijn gevallen waar dat wel zo is en vind dat het team dan vrij moet zijn daar zelf invulling aan te geven. Ik snap het probleem dus prima, ben het alleen niet eens met de oplossing.

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 24-07-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Weiman schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:14:
Jij was toch gestopt en had je hoedjes vweggecraft (je kunt ze ook gewoon deleten) terwijl je eerste idlede als een malle? :)
Haha yes, that's me, 16 hoedjes welteverstehen :')

Ik heb besloten om toch maar weer te beginnen, het zij met gamen, het zij met idlen :D

Of ik er al spijt van heb? Nee, nog steeds niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-07 18:25
frickY schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:59:
[...]

TF2 is zo ontworpen dat iedere class een counter-class kent. Als de spies in jouw team de heavy-medic combo's en engies bij de vijand niet lastig vallen, dan mist je team gewoon enorm veel tactische slagkracht.
Dus zelfs een vierde spy kan toegevoegde waarde hebben indien de eerste drie niets doen.
Als de vijand 6 medics heeft bijvoorbeeld, dan kun je dat uitstekend counteren met een groter aantal snipers en spies.

Op public servers heb je nu eenmaal mensen die andere doelen hebben en minder nuttig zijn, en die nemen nu eenmaal classslots in beslag. Dan moet je die slots niet afpakken van de mensen die wel normaal willen spelen. Dan nog liever mensen kicken met 10 deaths en 0 damage dealt, om maar een andere extreme ingreep te noemen. Of kick de spelers die na x speeltijd nog steeds minder dan y punten hebben.

Ben het er absoluut mee eens dat in 9 van de 10 gevallen meer dan 2 spies/snipers niet nuttig is, maar er zijn gevallen waar dat wel zo is en vind dat het team dan vrij moet zijn daar zelf invulling aan te geven. Ik snap het probleem dus prima, ben het alleen niet eens met de oplossing.
Nee, als het ware beschermen wij de spelers op de pub tegen hun eigen stommiteit. Echt waar, een soldier/demo/heavy/medic is ALTIJD beter dan een sniper/spy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
LUH-3417 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 09:40:
Volgens mij kan dat niet en ik weet ook niet of het goed is. De punten die je krijgt voor een kill, krijg je van degene die je killde. Als de medic die punten ook nog eens kreeg, zou je twee keer zoveel punten kwijt raken wanneer degene die je killed een medic bij zich heeft. Beetje maf. :)
Ik bedoel niet in punten. Maar qua stats. Medics hebben altijd een slechte kpd en dat houdt een behoorlijk aantal mensen tegen om die class te spelen. Qua punten is het prima zoals het nu is.
Ik bedoel dan ook puur de medic assists als kills mee te laten tellen in de eigen statistiek en niet qua punten als enige verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik vind dat we het beter zo kunnen houden, als je een een goede kpd wil ga je daarna maar even wat anders spelen. :P

Volgens de stats heb ik trouwens een kpd van 1.34 als medic, dat valt me nog mee. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
SNDRT schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 17:02:
[...]

Haha yes, that's me, 16 hoedjes welteverstehen :')

Ik heb besloten om toch maar weer te beginnen, het zij met gamen, het zij met idlen :D

Of ik er al spijt van heb? Nee, nog steeds niet 8)7
Heb jij even pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Die nieuwe regeling ken ik idd al ;)

Desondanks gisteren 14 of 15 drops gehad, vandaag tot nu to 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killzone schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 18:07:
Nee, als het ware beschermen wij de spelers op de pub tegen hun eigen stommiteit. Echt waar, een soldier/demo/heavy/medic is ALTIJD beter dan een sniper/spy.
`
We zullen zien hoe het uitpakt. Hopelijk valt het mee.
In ieder geval wel een heel goed teken dat er actief iets met de server gedaan wordt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

@SNDRT 18-19 drops?
Raar, voor mij voelt het altijd aan alsof het weekelijks limiet rond 6-7 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een poos niet gespeeld hebt wordt er tijd van je vorige week(2 weken?) opgespaard. Kan zijn dat je de eerste periode als je weer speelt veel krijgt maar daarna loopt het weer terug. Verwacht zeker geen 6-8 items per dag, of Valve moet net bij jou een foutje hebben gemaakt. In dat geval, idle away! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

heb een maand niet meer gespeeld, kan daar aan liggen, maar inmiddels krijg ik ook geen drops meer, de kraan zit weer dicht helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-07 08:53
Na 200 uur gespeeld te hebben en geen enkele hat gekregen te hebben, zat ik gister in een lege server (Mijn favo server, hij was leeg dus ik vote hem door naar goldrush) kreeg ik opeens 2 hats tegelijk gedropt! :D

Zo'n heavy Bandana en eentje voor de sniper, die Blokes nogwat. Toen werd ik wel blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
omgwtfbbq schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:54:
Na 200 uur gespeeld te hebben en geen enkele hat gekregen te hebben, zat ik gister in een lege server (Mijn favo server, hij was leeg dus ik vote hem door naar goldrush) kreeg ik opeens 2 hats tegelijk gedropt! :D

Zo'n heavy Bandana en eentje voor de sniper, die Blokes nogwat. Toen werd ik wel blij :D
Zoals je naam zegt.... omgwtfbbq!

Congratz ;) . Ik heb genoeg metal om een hat te craften maar ik heb nu alles opgespaard voor de polycount update.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfde verhaal hier, enige punt is dat ik continu zit te schipperen tussen dubbele items bewaren om een potienteel wapen craften of items maar omzetten naar metal wegens ruimte gebrek. M'n backpack zit aardig vol. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wauw! Dat was daarnet toch een paar mooie oldskool TF2 battles met de oude gang, nog compleet met Castle3 ook! :Y

En wie denkt dat Castle3 nogal gevoelig was voor spawncampen heeft nooit Castle 1 en 2 gespeeld. Daar was er maar een gang naar beneden. Had je soms 6 medics nodig om doorheen te komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ging best lekker met drie medics, twee soldiers en twee demo's in een team. Je ragt overal doorheen, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
CapTVK schreef op zondag 25 juli 2010 @ 23:09:
Wauw! Dat was daarnet toch een paar mooie oldskool TF2 battles met de oude gang, nog compleet met Castle3 ook! :Y

En wie denkt dat Castle3 nogal gevoelig was voor spawncampen heeft nooit Castle 1 en 2 gespeeld. Daar was er maar een gang naar beneden. Had je soms 6 medics nodig om doorheen te komen. ;)
Oh Ik herinner me castle 1 en 2 nog, wat een gespam was dat. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie weet er nog van de Golden Wrenches? Er is mooie charity actie bezig georganiseerd door WiNG:

http://www.toptiertactics.com/golden-charity/

Ik heb intussen al een bijdrage geleverd. Is gewoon een leuke actie in TF2 verband. :) WiNG zelf is een beetje verrast door het succes en is inmiddels door z'n GW donateurs dus hij zoekt nog meer mensen die mee willen doen. Wel aardig om te zien dat de eerste twee GW donateurs uit Europa komen.

Iemand enig idee hoe ik Marco.Meijer kan bereiken? Die had in de vorige TF2 thread er een gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
CapTVK schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:50:Iemand enig idee hoe ik Marco.Meijer kan bereiken? Die had in de vorige TF2 thread er een gevonden.
Via zijn steam account hoogstwaarschijnlijk, moet ergens tussen deze lijst staan, toch? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Asskicker op 26-07-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, kan ook. Had een beetje gehoopt dat z'n emailadres bij z'n Tweakers profiel zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar109
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 13:15
Heey mensen, ik wil binnenkort ook gaan beginnen met dit gewedige spel. Had voorheen nooit de tijd om het goed te kunnen spelen, maar nu gelukkig wel :)

Maar nu mijn vraag. Ik wil graag het spel kopen met de cdtjes erbij. Dus niet downloaden via Steam. Maar ik zie de game nergens op voorraad :S. Weet iemand van jullie waar ik hem snel kan bestellen of afhalen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 10:10
Zonar109 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:34:
Heey mensen, ik wil binnenkort ook gaan beginnen met dit gewedige spel. Had voorheen nooit de tijd om het goed te kunnen spelen, maar nu gelukkig wel :)

Maar nu mijn vraag. Ik wil graag het spel kopen met de cdtjes erbij. Dus niet downloaden via Steam. Maar ik zie de game nergens op voorraad :S. Weet iemand van jullie waar ik hem snel kan bestellen of afhalen?

alvast bedankt
pricewatch: Team Fortress 2 (Half Life), PC

d:)b

Let wel op dat je het dan alsnog via steam speelt, en even 3+ GB aan updates moet binnentrekken.

[ Voor 7% gewijzigd door DeX op 26-07-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar109
Heb ook al gekeken bij de pricwatch
en de snelste levertijd bij de pricewatch is binnen 6-10 werkdagen.
Maar ik wil hem graag wat sneller hebben :P

Weet ik maar heb graag gewoon een doosje met daarop Team Fortress 2 erop :)

[ Voor 8% gewijzigd door Zonar109 op 26-07-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben ze hem niet nog bij de meeste Free Record Shops liggen? Ik ben al een kleine negen maanden niet meer in zo'n winkel geweest, maar meestal stonden ze er nog lekker overpriced tussen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zonar109 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:34:

alvast bedankt
Gewoon via Steam bestellen, je hebt alsnog Steam nodig en je hebt dan wederom helemaal niks aan je DVD.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar109
LUH-3417 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:21:
Hebben ze hem niet nog bij de meeste Free Record Shops liggen? Ik ben al een kleine negen maanden niet meer in zo'n winkel geweest, maar meestal stonden ze er nog lekker overpriced tussen te staan.
ook al gekeken bij de lokale FRS, maar zonder geluk. Heb trouwens de orange box gevonden voor 20 euro. Dus die maar genomen en besteld. Krijg er gelijk 4 andere games bij :)
Phyxion schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:21:
[...]

Gewoon via Steam bestellen, je hebt alsnog Steam nodig en je hebt dan wederom helemaal niks aan je DVD.
Volgens mij snap jij het niet echt 8)7

Ik snap ook wel dat ik steam nodig heb zoals ik eerder zei. Maar ik heb er ook graag het doosje erbij. Vind ik gewoon mooi ;) Daarom vroeg ik ook om een alternatief naast van Steam downloaden

[ Voor 32% gewijzigd door Zonar109 op 26-07-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen1993
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Koen1993 op 26-07-2010 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige mensen willen gewoon een doosje. :P (probeer postorder of hopen dat ie nog in die ene speelgoedwinkel/free record shop ligt)

Nu was ik vroeger ook wel een dozen fan maar tegenwoordig stelt een "doos" niet zoveel voor. DVD case met hoes, DVD en met wat geluk nog een minihandleiding en de installatie key erop. Geef mij maar Steam, meeste games komen toch met een steamkey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Gewoon the orange box kopen, heb je voor zo'n 15 euro TF2, HL2 en portal. Goedkoper dan TF2 apart kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CapTVK schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:02:
Sommige mensen willen gewoon een doosje. :P (probeer postorder of hopen dat ie nog in die ene speelgoedwinkel/free record shop ligt)

Nu was ik vroeger ook wel een dozen fan maar tegenwoordig stelt een "doos" niet zoveel voor. DVD case met hoes, DVD en met wat geluk nog een minihandleiding en de installatie key erop. Geef mij maar Steam, meeste games komen toch met een steamkey.
jah inderdaad, vroeger had je nog een boekje / manual waar interessante dingen instonden, of (zoals vroegah op de Playstation) kaarten van gta 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 325725 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 00:16:
jah inderdaad, vroeger had je nog een boekje / manual waar interessante dingen instonden, of (zoals vroegah op de Playstation) kaarten van gta 1 :)
GTA IV had dat ook alleen dan in een kleiner doosje gepropt ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TF2 speel je volledig online ;)
en als je internet hebt kan je een hele handleiding lezen op een website.

http://www.tf2wiki.net/wiki/Main_Page

genoeg uitleg over heel de game. van wapen damage, tot scripts en van Achievements tot crafting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366142

Zonar109 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:00:
[...]

ook al gekeken bij de lokale FRS, maar zonder geluk. Heb trouwens de orange box gevonden voor 20 euro. Dus die maar genomen en besteld. Krijg er gelijk 4 andere games bij :)

[...]

Ik snap ook wel dat ik steam nodig heb zoals ik eerder zei. Maar ik heb er ook graag het doosje erbij. Vind ik gewoon mooi ;) Daarom vroeg ik ook om een alternatief naast van Steam downloaden
Ik heb hem hier besteld, er stond meer dan 5 werkdagen, binnen 3 dagen binnen. _/-\o_

Als je bereid bent om adddiscount.nl te gebruiken dan kun je 10% korting krijgen en is ie nog maar 20 euro! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:22
daarnet mijn eerste hat gevonden: de Magistrate's mullet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:48
Zonar109 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:00:
Dat is wel makkelijk gezegd. In je originele post noem je nergens dat je een doosje mooi vindt. Dat jij verwacht dat iemand die informatie dan uit jouw post haalt geeft eerder aan dat je het zelf niet helemaal snapt.

In ander nieuws, de head admin van de ETF2L is opgestapt. Dit betekent dat Racio nu de baas is, gefeliciteerd :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertos147
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-06 10:56

Robertos147

Volvo meneer

Freezetag spelers hierzo? :o echt geniale mod.

Volvo V70 2.4, 2004, 368.000km. Peugeot e208 GT 51kWh, 2024 5.500km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

japie06 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 04:54:
daarnet mijn eerste hat gevonden: de Magistrate's mullet _/-\o_
Gefeliciteerd :*)

Ik heb laatst ook mijn eerste "echte" hat door craften gehad : http://tf2wiki.net/wiki/Glengarry_bonnet :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robertos147 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:19:
Freezetag spelers hierzo? :o echt geniale mod.
Nooit van gehoord maar ziet er wel grappig uit, leuk om te zien hoe die beacons om je heen werken. Is dit een private mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:47:
[...]

In ander nieuws, de head admin van de ETF2L is opgestapt. Dit betekent dat Racio nu de baas is, gefeliciteerd :+
Lijkt me een stevige klus alles te organiseren en in goede banen te houden. Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Punt is een beetje dat we nu twee wiki's hebben. De oude originele wiki (http://www.tf2wiki.net/wiki/Main_Page) en de nieuwe van Valve zelf. En de laatste krijgt sneller content.

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!