Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu deze, wie gaat er winnen bij de polycount contest? Place your bets...

Er is een item per class. Ik gok ieder geval op de:

Special delivery pack voor de scout

Tankbuster voor de soldier

El Gringo voor de Heavy (Taco).

Horticultural prowess pack voor de pyro

Good old days voor de demo (alle 3 packs zijn goed!) _/-\o_

Medi(c)eval voor de medic

Crocostyle voor de sniper

Essential espionage voor de spy maar hier zijn er weer een hoop goede creaties, moeilijk kiezen. :)

Engineer? Tja, die is net uit.Eerst even wennen aan deze wapens. Shocking truth misschien?

Eidt: oeps, verkeerde link. I blame the spy!

http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=74543

[ Voor 64% gewijzigd door CapTVK op 12-07-2010 18:35 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mij maakt het niet zo uit wie er gaat winnen.

idle is overbodig als je al genoeg speelt ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:52

D4NG3R

kiwi

:)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caedus Saevire
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-02 05:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen uitslag en "this week" en kan net zo goed "this month bij valve betekenen". Maar bij polycount zijn ze intussen begonnen om models van de 1850 TF2 classes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366142

Heeft iemand nog een guest-pass of iets dergelijks? Dat free-weekend is er nog steeds niet. Ik dacht dat dit tegelijk met de engineer-update zou komen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 366142 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 16:42:
Heeft iemand nog een guest-pass of iets dergelijks? Dat free-weekend is er nog steeds niet. Ik dacht dat dit tegelijk met de engineer-update zou komen. :(
Als je TF2 nog niet gekocht hebt dan wordt het hoog tijd, sowieso kost het spel nog zo weinig dat je amper een guest pass wil gebruiken.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@drz.013

Ik heb nog een guest pass liggen op een extra account. PM maar even als je hem wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Phyxion schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:46:
[...]

Als je TF2 nog niet gekocht hebt dan wordt het hoog tijd, sowieso kost het spel nog zo weinig dat je amper een guest pass wil gebruiken.
Nog steeds 20,-. Alhoewel er wel vaak aanbiedingen zijn. In de anologe winkel is 'ie nergens te vinden :-(.

Maar ja, is dat free weekend + korting nou bevestigd of slechts een gerucht? Ik had hem nu eigenlijk al wel verwacht.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot nu toe is dat steeds elk weekend na een class update geweest. Maar die zijn tot nu toe ook telkens ruim van te voren aangekondigd. Ik denk dat hij deze update ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is nooit gezegd dat elke class update met een free weekend komt. Zeker niet bij deze class update, en we hebben de laatste maanden ook aardig wat aanbiedingen gehad voor TF2 zoals de summer sale, Dus een free weekend zit er denk ik even niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-07 16:04
bwerg schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:17:
[...]

Nog steeds 20,-. Alhoewel er wel vaak aanbiedingen zijn. In de anologe winkel is 'ie nergens te vinden :-(.

Maar ja, is dat free weekend + korting nou bevestigd of slechts een gerucht? Ik had hem nu eigenlijk al wel verwacht.
Dat free weekend + korting was deze keer 1 of 2 weken voor de Engineer update. Ik denk niet dat ze 2 free weekenden + korting vlak achter elkaar gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Gister voor het eerst gespeeld. Ik kreeg een guest pas van een vriend van me. Wel ff wennen zeg, wat een chaos, maar ik heb me wel vermaakt ook al kwam ik niet verder dan 1 kill vs 1 death. Het is ook nog even zoeken naar welke klasse mij het beste ligt. Soldier en Demo vond ik in iedergeval een beetje traag. Engineer vond ik leuk, en de rest moet ik nog testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Soldier en demo zijn niet traag, maar voor die classes moet je wel wat oefenen.
Stickyjumping, rocketjumping, mid air raken, ... vergt allemaal wat oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-07 21:56
Dat zijn punten die mij nog steeds niet lukken en ik heb er toch al wat uurtjes inzitten.

Ik vermaak me zeker nog met deze game, zeker na de Engineer update.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je geïnteresseerd bent in snelheid ga dan scout anders is Heavy voor beginners een gemakkelijk class om te spelen. Gooi natasha erin en gaan met die banaan. Eigenlijk heel relaxed spelen. Scout heeft op dit moment met veel van die (mini) sentries toch niet zoveel zin, tenzij je een beetje weet hoe je die dingen moet aanpakken. En de scout heeft wel de beste domination lines van het spel.

I eat..your...SANDWICHES!! I EAT 'EM ALL!!!

[ Voor 17% gewijzigd door CapTVK op 14-07-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-07 21:56
Ik moet zeggen dat ik me best vermaak met de scout. Je moet inderdaad zoveel mogelijk de sentries vermijden, tenzij er een medic in de buurt is. Dan kan je hem vrij makkelijk kapot krijgen.

Ik zal binnenkort is wat met de Demoman gaan spelen. Eigenlijk nog nooit echt meegespeeld omdat ik hem niet echt onder de knie krijg.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-06 14:02

Zuurstok

Passionately curious

die mini-sentry is niet snel genoeg om je te raken, als je via een goede hoek aan komt rennen, en terwijl je hem ramt met je bat eromheen blijft rennen.

het probleem is er, wanneer er 10 engi's in het team zijn ;)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:17
Joost1991 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:36:
Ik moet zeggen dat ik me best vermaak met de scout. Je moet inderdaad zoveel mogelijk de sentries vermijden, tenzij er een medic in de buurt is. Dan kan je hem vrij makkelijk kapot krijgen.

Ik zal binnenkort is wat met de Demoman gaan spelen. Eigenlijk nog nooit echt meegespeeld omdat ik hem niet echt onder de knie krijg.
Jij kent medics die scout healen? Nog nooit van gehoord :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Joost1991 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:17:
Dat zijn punten die mij nog steeds niet lukken en ik heb er toch al wat uurtjes inzitten.

Ik vermaak me zeker nog met deze game, zeker na de Engineer update.
Tsja, ik herken dit wel. Ik speel zeer veel pyro, gewoon omdat ik lekker raggen en ontwrichten leuk vind. Maakt me geen flikker uit dat ik kill/death verhoudingen heb die met gemak richting 2/10 duiken.

Maar sinds een tijdje toch maar eens Soldier gaan spelen. Dat rocket jumpen is in het begin gewoon echt lastig. De timing kan ik ook niet goed uitleggen (en ik ben te trots/eigenwijs voor een script) dus blijft het aankloten. Je moet er toch gewoon ervaring mee opdoen, dan ga je steeds makkelijker rocketjumpen, en ook steeds consequenter. De gunboats zijn in dit geval wel handig, want je kan dan te pas en te onpas RJ'en zonder al te veel schade.

Kortom, gewoon tijdens je normale spel veel oefenen en dan komt het vanzelf.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

De gunboats zijn tof als je rocketjumpen wilt oefenen of als je op zo een rocketjump map speelt, maar voor de rest vind ik ze een verspilling van een secondary slot.
Dan heb ik liever een shotgun/buff banner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie TF2 video met commentaar over de engy update. Geeft een goed beeld van wat je zoal kan doen met de nieuwe wapens op de nieuwe map "upward".

YouTube: TF2 [HD] - New Engineer Weapons on Upward w/Commentary

[ Voor 5% gewijzigd door CapTVK op 14-07-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-07 08:20
Toffe video, interessant om te zien wat iemand die niet een totale noob is zoals ik er van kan maken. Ik hoop dat de engineer storm snel wat gaat liggen, want op die manier heb ik meestal een onoverkoombare neiging om een andere class te spelen.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 02-07 23:27
Vind het maar raar dat de gunboats generfd zijn :?

Zal wel met competitive play te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

D4NG3R NL schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:19:
Zet Force Simple Interface eens aan/uit wat je ook hebt, daarnaast speel je op een Nvidia kaart? (GTX260) welke nog wel eens irritant willen doen op de Source engine.
Ik speel nu op een 8600GT omdat mn GTX260 niet meer in mn kast kon na installie van GTX Pro. Maar met de GTX260 deed ie ook al raar en met de 8600GT ook. Maar waar kan ik Force Simple Interface uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-07 08:53
Simon Verhoeven schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:54:
De gunboats zijn tof als je rocketjumpen wilt oefenen of als je op zo een rocketjump map speelt, maar voor de rest vind ik ze een verspilling van een secondary slot.
Dan heb ik liever een shotgun/buff banner.
Oh daar ben ik het niet mee eens. Soms heb je van die situaties dat de tegenstander talrijker is dan jij, een rocketjump is dan ideaal om weg te komen zonder dat je jezelf meteen naar de jachtvelden helpt. Ik gebruik rocketjumpen ook heel vaak om een surprise attack te doen. Zo heb ik wel eens gehad dat ik in gevecht was met een Pyro, pyro bailt em naar cover, ik rocketjump omhoog, zo over de cover heen en mid-air schiet je de pyro neer, terwijl hij echt met een asjemenou gezicht naar de deathcam gaat staren.

Nee, gunboats voegen voor mij degelijk wel wat toe, het vereist alleen een andere tactiek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
omgwtfbbq schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:04:
[...]
Zo heb ik wel eens gehad dat ik in gevecht was met een Pyro, pyro bailt em naar cover, ik rocketjump omhoog, zo over de cover heen en mid-air schiet je de pyro neer
dit doe je toch gewoon zonder gunboats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:06

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Sowieso, met de gunboats kan je makkelijker dubbele rocketjumps doen, iets wat je zonder overheal als demo (met een stickyjump) echt niet durft te doen ;)
Gunboats nerfen is echt een van de slechtste dingen ooit, solly's die die gebruiken hebben al de handicap dat ze hun shotgun niet kunnen pakken.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-03 22:37
Gunboats.. zijn niet mijn ding, zonder mijn shotty mis ik toch de mogelijkheid om naar een 2de wapen te schakelen.. Wil soms snel door mijn 4 rockets zijn, reloaden duurt tijden, dan shotgun tevoorschijn halen en daar het mee proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Djmaddox schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:41:
[...]

Ik speel nu op een 8600GT omdat mn GTX260 niet meer in mn kast kon na installie van GTX Pro. Maar met de GTX260 deed ie ook al raar en met de 8600GT ook. Maar waar kan ik Force Simple Interface uitzetten?
Minimal hud bedoelde ik, zet deze eens aan:

Options -> Multiplayer -> Advanced
En dan de bovenste.

Afbeeldingslocatie: http://img39.imageshack.us/img39/1228/naamlooswn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ik vind de buff banner gewoon te grappig om niet te gebruiken. :P

Maar rocket-jumpen is gewoon erg goed, ik denk dat ik het gemiddeld elk 'leven' met solly wel een keertje doe, dus zie het als +25 health of zo (hoe veel minder verlies je eigenlijk? Geen idee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

ligt er maar net aan hoe hoog je gaat/vanaf welke hoogte je valt e.d ?

Overigens is RJ een beetje overrated imo, een goede demo/sniper/andere solly knalt je zo uit de lucht :)

[slightly offtopic] komt er ooit nog eens een lan-party TF2 ? :P [/ offtopic]

[ Voor 18% gewijzigd door Zuurstok op 14-07-2010 19:49 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toen je bent overgestapt van 8600 naar 260 heb je toen jou driver verwijderd of gewoon een nieuwe driver erop gezet.
Ik zal het volgende doen:

Start > Rechtermuisknop op Computer > kies voor beheren > kies voor apparaatbeheer
> BeeldschermAdapters > Dubbel klik op je videokaart. (dus jou GTX260) > Kies voor de Tab Stuurprogramma en klik daarna op de knop Verwijderen.

Ga naar de website van nvidia en download daar de driver van je videokaart.
Links:
Voor Windows 7 32bit
http://www.nvidia.co.uk/o...57.21-whql-driver-uk.html

Voor windows 7 64bit

Na de installatie moet je pc opnieuw opstarten als het goed is en dan moet je eens even testen hoe TF2 draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:07
omgwtfbbq schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:04:
[...]
Oh daar ben ik het niet mee eens. Soms heb je van die situaties dat de tegenstander talrijker is dan jij, een rocketjump is dan ideaal om weg te komen zonder dat je jezelf meteen naar de jachtvelden helpt.
Ik gebruik meestal die pikhouweel om ergens snel tussen uit te knijpen als soldier. Zeker als je HP laag is ren je extreem snel. Soms damage ik mezelf opzettelijk om ergens sneller te geraken.
Voor de rest vind ik de shotgun te waardevol om zomaar op te geven.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik gebruik niet alle unlocks Alle medic wapens, Direct hit,Equalizer , axhinthauser, Natasha en soms wil ik wel een cloak en dagger gebruiken en de engineer wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
BobF. schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:48:
Overigens is RJ een beetje overrated imo, een goede demo/sniper/andere solly knalt je zo uit de lucht :)
lrn2airstrafe :Y

Het hangt er echt vanaf hoe je jumpt, sollies die in een rechte lijn op mij af jumpen kan ik op dit moment vrij consistent raken met de gewon rocket jumpen, maar als je in mid-air airstrafed wordt het behoorlijk lastig :P

YouTube: TF2 Air Strafing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

goede ! thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Jimmie schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:55:
Vind het maar raar dat de gunboats generfd zijn :?
Met de oude gunboats kwam je altijd net ietje minder ver dan met normale rocketjumps. Na de balance is dat meer gelijk getrokken.

Gunboats zijn trouwens vooral goed voor de gevorderde speler die echt voordeel kan halen uit goeie (dubbele) rocketjumps. Maar op pubs niet enorm bijzonder.
BobF. schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:48:
[slightly offtopic] komt er ooit nog eens een lan-party TF2 ? :P \[/ offtopic]
The Reality XI is de volgende LAN. Gaan als het goed is ook een aantal tweakers naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:06

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Weiman schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 20:29:
[...]

lrn2airstrafe :Y

Het hangt er echt vanaf hoe je jumpt, sollies die in een rechte lijn op mij af jumpen kan ik op dit moment vrij consistent raken met de gewon rocket jumpen, maar als je in mid-air airstrafed wordt het behoorlijk lastig :P

YouTube: TF2 Air Strafing
Sorry, maar euro's kunnen niet airstrafen, algemeen bekend. :|

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Pykow schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:53:
toen je bent overgestapt van 8600 naar 260 heb je toen jou driver verwijderd of gewoon een nieuwe driver erop gezet.
Ik zal het volgende doen:

Start > Rechtermuisknop op Computer > kies voor beheren > kies voor apparaatbeheer
> BeeldschermAdapters > Dubbel klik op je videokaart. (dus jou GTX260) > Kies voor de Tab Stuurprogramma en klik daarna op de knop Verwijderen.

Ga naar de website van nvidia en download daar de driver van je videokaart.
Links:
Voor Windows 7 32bit

Voor windows 7 64bit

Na de installatie moet je pc opnieuw opstarten als het goed is en dan moet je eens even testen hoe TF2 draait
Ik zit nu weer op mn GTX260, ik ga nu even de oude drivers van de 8600GT verwijderen en die van de GTX260 installeren. Dan zal ik even Minimal HUD aanzetten en even kijken hoe het spel loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijdens matches van Team 3 doet de volgende situatie zich vaak voor:

Het is een hevige strijd en links en rechts vallen gewonden en doden. Kill messages stapelen zich op in de bovenhoek van je scherm en je ziet steeds vaker je eigen kleur aan de rechterkant van het kill icon staan. Op een gegeven moment valt ook Tonygappa ten prooi aan het vijandelijk vuur en dan gaat er een schok door de rest van Team 3, zijn Support Act. Vanuit zijn spectatorstoel geeft Tony ons dan tips en vaak roept hij dan ook 'Oh, die soldier is low!' of 'Echt, die demo heeft nog maar één schot nodig!' Meestal gaat er dan iemand van ons team naar toe om de vijand in kwestie de genadeslag toe te dienen. Niet zelden zijn dit de scouts en zeg nou zelf; een soldier één keer raak schieten als scout is niet zo heel moeilijk, toch?

De soldier is op zoek naar zijn medic of een health pack, dus het eerste schot in zijn nek is al gratis. Vijftig damage, maar hij is nog niet down! Nog een keer schieten, 47 damage! Nog een keer, 110! Nog! 63! Nog! 102! Tenslotte weet de soldier onze scout kapot te schieten en terwijl zijn levenloze brokjes over de grond rollen, denkt hij bij zichzelf '...maar Tony zei dat hij low was! Waarom? Waarom dan toch?' en blaast hij zijn laatste adem uit.

Omdat ik toch geen reet te doen had op mijn werk en omdat mijn paint skills het niveau 'epic' ver overschrijven, heb ik deze situatie uitgebeeld.

Afbeeldingslocatie: http://img43.imageshack.us/img43/662/tonycj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer pic´s luh! :)

Voor TF2 beginners is hier een nieuwe spy set filmpjes van OMFGninja. Die gast is een legende in TF2. Kijk en huiver.

Komt uit een set van 3.

YouTube: Kanaal van omfgninja

Ik had een beetje verwacht dat Cabo wel zou verschijnen tijdens de engineer update. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Waarom kijk en huiver?
Ik vind die kill filmpjes zelf niet zo indrukwekkend, iedereen kan wel een paar clipjes van kills aaneenschakelen.
Moest het nu echt een filmpje van 1 potje zijn tot daaraan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
CapTVK schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 17:37:
Meer pic´s luh! :)

Voor TF2 beginners is hier een nieuwe spy set filmpjes van OMFGninja. Die gast is een legende in TF2. Kijk en huiver.

Komt uit een set van 3.

Ik had een beetje verwacht dat Cabo wel zou verschijnen tijdens de engineer update. :(
Hij zit wel (lijkt me) meestal op een server waar je ook tijdens de ronde de voice van het enemy team kan horen. Da's natuurlijk handig als spy, maar niet helemaal koosjer, imho.

Voor de rest wel indrukwekken (ik faal @ spy).

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Simon Verhoeven schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 17:54:
Waarom kijk en huiver?
Ik vind die kill filmpjes zelf niet zo indrukwekkend, iedereen kan wel een paar clipjes van kills aaneenschakelen.
Alltalk is erg overrated als niemand de moeite neemt om bijv "spy medic!" te roepen.

Killstreaks op een pubserver zijn op zich niet zo bijzonder bij het feit dat er hier bijna niemand omkijkt, dus die kills zijn terecht. Maar je moet ook vooral kijken naar de techniek. Hij neemt vaak omwegen, heeft een geweldig gevoel voor shortcuts, springt van ledge naar ledge, leaping stabs, stairstabs, na een kill toch in de buurt blijven. Bekijk maar eens wat ie zoal flikt op de laatste CP van upwards -je weet dan al dat ie die hele gang gaat schoonvegen- . Daar herken je aan dat hij weet hoe het moet.

In de link staan nog een paar van z´n oudere filmpjes, zit best nog wat leuks tussen. Hij is allang gestopt met TF2 maar die engineer update kon hij als spy toch niet weerstaan.

[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 15-07-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Simon Verhoeven schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 17:54:
Waarom kijk en huiver?
Single life goldrush stage 2, feit dat ie vooral pyro´s pakt zegt genoeg (niet de meest snuggere pyro's, ok...)

Single life badwater

En dit zijn oude filmpjes van voor een paar spy buffs

[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 15-07-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat pyro de tuinman er niet bij zat, maar voor de rest wel verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Jammer, vond toch de Pyro gardener het beste van de Pyros :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Agreed, de gardenere had het moeten zijn, vond die gasman weinig toevoegen. Voor de rest absoluut terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Voor de spy had ik liever dat pack met het scheermes gezien, en voor de pyro idd de gardener set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mensen die veel op de Dutch eSports Server spelen en stats belangrijk vinden; we zijn bezig met het bespreking van eventuele veranderingen in de stats.

Zie deze topic op www.teamfortress.be om mee te praten. Kun je hem niet zien? Registreer je dan even en wordt lid van onze geweldige community. Vergeet ook niet even op het forum van Dutch eSports zelf te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Geen koksmuts en ovenwanten voor de heavy... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Die van pyro en spy zijn wel jammer, er zaten imo wel betere tussen. Jammer dat ze niet voor elke class een pack hebben uitgekozen. Zaten erg veel mooie inzendingen tussen die nu verloren gaan.

Deze hadden van mij ook wel mogen gekozen worden:
Spy pack
Demo pack
Soldier pack
Medic pack

[ Voor 54% gewijzigd door Fox op 16-07-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er gaat niets verloren. Andere packs worden mogelijk in de toekomst nog toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
SniperFox schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:10:
Die van pyro en spy zijn wel jammer, er zaten imo wel betere tussen. Jammer dat ze niet voor elke class een pack hebben uitgekozen. Zaten erg veel mooie inzendingen tussen die nu verloren gaan.

[...]
Als je de blogpost op de TF2 website gelezen hebt dan weet je dat ze bij Valve van de Polycount Contest nog meer willen gebruiken dan alleen wat er nu als winnaars uit de bus gekomen is. Dus (nog) niet getreurd.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

SniperFox schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:10:

Deze hadden van mij ook wel mogen gekozen worden:
Spy pack Ja
Demo pack Ja
Soldier pack Nee, geen realistische/echt bestaande/niet passende wapens in TF2 A.U.B
Medic pack Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-07 19:44

User

S3

Ik vind die scout pack ook niet echt cool ofzo.

Wtf moet je met een vis in TF2? Past absoluut niet in de sfeer van TF2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Precies mijn drop dag wel vandaag. ik heb vandaag de prickelhause (sp?) en de brigade helmet gevonden.
Enkel spijtig dat ik die 2de al had en dat ik zelden pyro speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Twee hat drops op één dag? Er zijn al mensen voor minder gevierendeeld.

Nu, ik heb liever twee wapens die ik nog niet heb. Ben te casual voor de hogere achievement milestones. Zeker van de "oudere" klassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik hoop echt heel erg dat die Holy Mackerel (van de scout pack) en de hele croc/sniper pack in een update komen, die vind ik zo geniaal. Wel leuk, die polycount updates :) En al helemaal als je de community weapons ziet die je krijgt als dank.(neem bijv community rocket launcher +42537 damage +317 reloadspeed etc :D)

@hieronder
Ik heb er meer dan 100 uur opzitten, heb de Gastly Gibus en die zak over je hoofd heen-hat (alle 2 Halloween) en de Cheaters Lamnet... die laatset kreeg ik gewoon omdat ik geen idle gebruik, en die eerste 2 omdat ik alle halloween achievements had/gekilled door iemand met Gastly Gibus. Heb dus nog 0 reguliere hats :(

[ Voor 34% gewijzigd door Cornelisjuh op 16-07-2010 18:29 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:54
Ik heb sinds ik begonnen ben met spelen vorig jaar maar 1 hat gevonden, de gruwelijke gribus... voor de rest nog nooit een hat gevonden.

Ik vraag me trouwens af... soms als ik ingame ben zie ik een hat of een wapen in de lucht hangen terwijl er niemand gekilled was op die plek. Dit verdwijnt altijd na een tijdje, je kunt het niet gebruiken als ammo (al geprobeerd). Iemand die weet wat dit is?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Een fout sinds de engineer update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Cornelisjuh schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 18:27:
Ik hoop echt heel erg dat die Holy Mackerel (van de scout pack) en de hele croc/sniper pack in een update komen, die vind ik zo geniaal. Wel leuk, die polycount updates :) En al helemaal als je de community weapons ziet die je krijgt als dank.(neem bijv community rocket launcher +42537 damage +317 reloadspeed etc :D)

@hieronder
Ik heb er meer dan 100 uur opzitten, heb de Gastly Gibus en die zak over je hoofd heen-hat (alle 2 Halloween) en de Cheaters Lamnet... die laatset kreeg ik gewoon omdat ik geen idle gebruik, en die eerste 2 omdat ik alle halloween achievements had/gekilled door iemand met Gastly Gibus. Heb dus nog 0 reguliere hats :(
De makers van die items krijgen echt niet een Community weapon met zulke overpowered stats. Het enige verschil met een normale wapen is de naam.

En 100 uur is eigenlijk niet zoveel. ;)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Phyxion schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 18:30:
Een fout sinds de engineer update.
Vaag, aangezien ik het voor de engineer update ook al had. Kom dit namelijk al een hele tijd tegen.

[ Voor 9% gewijzigd door wsLy op 16-07-2010 20:11 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb er ook wel eens last van, en al veel langer dan sinds de engineer update.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://artpass.tf2maps.net/

En het gaat maar door. Valve heeft weer een contest. Deze keer samen met TF2maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gooooodver... na weken eindelijk weer eens de kans op een random hoedje te craften, krijg ik dat godvergeten masker van die medic die ten eerste helemaal geen hoedje is en waarvan ik er ten tweede al een heb. Ik dacht dat dit al gefixed was? Kutvalve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
LUH-3417 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:08:
Gooooodver... na weken eindelijk weer eens de kans op een random hoedje te craften, krijg ik dat godvergeten masker van die medic die ten eerste helemaal geen hoedje is en waarvan ik er ten tweede al een heb. Ik dacht dat dit al gefixed was? Kutvalve.
Haha, Valve blaimen dat een random system niet naar je zin is :) Moet je het zeker spelen en door gaan voor een classtoken :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
Dat heb ik tot nu toe gedaan ( bhealve eerste paar crafts, toen was de kans op dupes zo klein..) en heb nu voor iedere class minimaal 1 class-specifiek hoedje en ook nog eens een Noble Amassment of Hats :P Ik ga nu alleen maar random craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik een hat craft, verwacht ik een hat te krijgen, en niet een misc-item. Dat zit me dwars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik kreeg een heavy hat hoewel ik al een heavy hat had. Dus ik heb toen mijn heavy hat met een spy hat gecraft ( omdat ik nooit spy speel) En toen kreeg ik een demoman hat :D Yeah maar nu mis ik eigenlijk wel me spy hat

ze moeten nog steeds de random systeem verbeteren. want die limit die je nu hebt is veel ste weinig :S binnen 8 uurtjes ( dus 1 weekend) zit je al aan je limiet.
Helaas, voor mensen als ik die vrijwel iedere avond spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Gisterenavond nog een paar leuke potjes gespeeld met Spawn.
Achter hem aan lopen als medic met een kritzkrieg is altijd leuk. (toch voor mij }) )

Over het drop systeem, ik ben er ook niet dol op.
Het probleem zit hem eigenlijk gewoon in de idle servers, en ik snap best dat valve daar iets aan wilt doen.
Maar dat ze dan gewoon een betere manier vinden om idle personen te detecteren.

[ Voor 45% gewijzigd door Simon Verhoeven op 17-07-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf voorlopig even metal opsparen, je weet maar nooit hoeveel updates en hoedjes er komen met die polycount winnaars. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
CapTVK schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:30:
Ik blijf voorlopig even metal opsparen, je weet maar nooit hoeveel updates en hoedjes er komen met die polycount winnaars. :)
ik met me me domme kop alles weg gegooit, kwam toen echt een paar dagen later het craft systeem xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik craft bijna alles weg als ik de wapens toch niet gebruik en ik kans maak op een random hat craft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pykow schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 18:42:
ik kreeg een heavy hat hoewel ik al een heavy hat had. Dus ik heb toen mijn heavy hat met een spy hat gecraft ( omdat ik nooit spy speel) En toen kreeg ik een demoman hat :D Yeah maar nu mis ik eigenlijk wel me spy hat

ze moeten nog steeds de random systeem verbeteren. want die limit die je nu hebt is veel ste weinig :S binnen 8 uurtjes ( dus 1 weekend) zit je al aan je limiet.
Helaas, voor mensen als ik die vrijwel iedere avond spelen
Helemaal mee eens, je zit echt veel te snel op de limiet van de drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05 21:28

JaccoW

Kijkt en Luistert

Dance animations:
Heavy & Medic
Spy
Pyro
Scout
:D

Edit:
Sniper
Demoman
Engineer

[ Voor 25% gewijzigd door JaccoW op 18-07-2010 10:56 ]

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-07 23:23

Hu9o

Schokkend

Ik heb een tijdje niet meer gespeeld. Maar nu heb ik ineens dat ik van die desktop crashes krijg. Zonder error melding of wat ook. :S

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Hmm, ik merkte juist dat het stabieler loopt bij mij. Alt+tab werkte nooit echt lekker en duurde heel lang + soms crashes en dat gaat nu prima.
Die pyro die op zijn billen slaat. :D

[ Voor 44% gewijzigd door bwerg op 18-07-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Draai je dan wel in window mode + noborder? Alt+tab werkt dan een stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Nee, fullscreen alt+tab deed het laatst ineens prima, tot mijn verbazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

g0tanks schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:04:
Draai je dan wel in window mode + noborder? Alt+tab werkt dan een stuk fijner.
Inderdaad, dit wil je echt instellen bij de source engine, anders is het echt niet prettig met alt-tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
bwerg schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:03:

[...]

Die pyro die op zijn billen slaat. :D
Nou heb ik zelf absoluut niets met het nummer, maar die Pyro dance is dus geinspireerd/gebaseerd op deze: YouTube: Beyoncé - Single Ladies (Put A Ring On It).

[ Voor 5% gewijzigd door JumpStart op 18-07-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

bwerg schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:06:
Nee, fullscreen alt+tab deed het laatst ineens prima, tot mijn verbazing.
Dat zou op zich wel heel mooi zijn... Ik hoef meestal niet te switchen, maar als ik per ongeluk op die windows knop duw is meestal het resultaat dat ik TF2 niet meer fatsoenlijk in kom... Af en toe de neiging gehad om die toetsen van het toetsenbord af te slopen...

Had vroeger ook een toetsenbord met een knop om in sleep mode te duiken of om een shutdown te forceren, ook erg leuk als je daar per ongeluk op drukte :(

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Draai altijd TF2 in windows mode met noborder. Alt tabben gaat dan altijd zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 18 juli 2010 @ 09:43:
Ik craft bijna alles weg als ik de wapens toch niet gebruik en ik kans maak op een random hat craft
Ik ben een echte TF2 verzamelaar en ik probeer ALLE wapens in huis te hebben. Daarom probeer ik altijd een beetje te stockpilen met een selectie die voor craften nodig is. Is goedkoper dan met slot en class tokens te werken. Tenzij je het echt nodig hebt.

Hint: Voor craften worden tot nu toe alleen de de drie unlockables per class gebruikt. Dus probeer alvast wat doubles voor de engy achter te houden. Zou me niet verbazen als die in de toekomst nodig zijn voor wat nieuwe crafts.

http://www.tf2items.com/crafting/blueprints.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vanilla gameplay blijft het leukste ;)

YouTube: ALL THE SINGLE PYROS
Pyro dance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Engineer update is GE-WEL-DIG : Ik heb nu alle Spy achievements voor elkaar :+ *O*

Verder een EPIC WIN Credit to Team Medic afgelopen weekend op een 2Fort server meegemaakt : Moet niet gekker worden !! :P

En ehh mochten er mensen zijn met onverklaarbare crashes in TF2 als je de resolutie wil aanpassen + eventueel EyeFinity draait : Dit kwam bij mij door een brakke Chipset/Driver van Realtek => USB "geluidskaart" van mijn Sennheiser headset aangesloten en gaan met die banaan :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

over craften gesproken, ligt het aan mij of hebben ze de smelt refined metal (ed) nog niet terug gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee hebben ze nog niet terug gezet helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 02-07 23:27
Wat heb je daar uberhaupt aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

Jimmie schreef op maandag 19 juli 2010 @ 18:49:
Wat heb je daar uberhaupt aan?
heb nu een refined metal (nog ergens van over), terwijl ik een scrap nodig heb voor een craft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Op het clanforum werden wat filmpjes gepost van iemand die nogal erg creatief is met TF2 :p

OMG DUKE NUKEM!!!!!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-07 22:42
Ik weet niet hoe lang ik geen TF2 meer heb gespeeld, maar het was rond de tijd dat Brain stopte met de server. Ik ga het binnenkort weer oppakken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cabo! Nu heb je de hele engineer update als spy gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Cabo schreef op maandag 19 juli 2010 @ 22:37:
Ik weet niet hoe lang ik geen TF2 meer heb gespeeld, maar het was rond de tijd dat Brain stopte met de server. Ik ga het binnenkort weer oppakken >:)
Cabo! Zou leuk zijn om je weer eens neer te branden als pyro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Alien Swarm is zojuist uitgekomen als gratis game van valve; tis een soort alien breed achtige game.
Wat dit met TF2 te maken heeft?

Nou, HATS!

Jawel een achievement in alien swarm heet HAT TRICK, 2x een co op online missie voltooien en je krijgt een parasite hat voor TF2!

Valve is the best..... _/-\o_

http://store.steampowered.com/app/630/

http://www.fireeater64.solidwebhost.com/files2/hats.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 77587 op 19-07-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
Anoniem: 77587 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 23:16:
Alien Swarm is zojuist uitgekomen als gratis game van valve; tis een soort alien breed achtige game.

Nou, HATS!

Jawel een achievement in alien swarm heet HAT TRICK, 2x een co op online missie voltooien en je krijgt een parasite hat voor TF2!

Jup! Alleen jammer dat het zo ontzettend traag gaat met downloaden. Steam servers zitten nog niet aan hun load en toch bij 70% gemiddeld 40kbs.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 77587 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 23:16:

Nou, HATS!

_/-\o_ Alien Breed veel op de Amiga gespeeld. Ga deze ook zeker proberen, minstens tot ik die hat heb :)
Alleen de Steam servers zijn unreachable :(
Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!