Met het risico volledig offtopic te gaan hier voel ik mij enigzins verplicht om te reageren op deze post.
Er is in de tussentijd heel veel gedaan voor de GoT TF2 community, zo hebben we een nieuwe, gesponsorde tf2 public server geregeld via Dutch eSports, hebben we die server volledig geconfigureerd en hebben mensen hun eigen server en bandbreedte ter beschikking gesteld om een fast download te regelen voor de custom maps. Daarnaast is heel de GoTTF2 site volledig opnieuw opgebouwd om de war community meer te bewegen om naar de site te gaan.
Het aparte forum is een troll forum voor trolls.
En admins nemen verantwoordelijkheid niet door die trolls te bannen waarom moeilijk doen als makelijk kan. Als gewoon mij kunt bannen ben je direct van al het gezeik af.
Maar wacht brak ik de regels kreeg ik waarschuwingen ? nope.
Er is in augustus dit jaar al in het admin en moderator forum een post gemaakt over hoe er gereageerd werd op jouw posts en hoe jij poste. Jij hebt op meerdere gelegenheden feedback gehad van mensen die niet alleen maar vervelend deden met het vriendelijke verzoek of je je best wou doen op je spelling en dergelijke, hier ben jij zelf ook nooit op in gegaan.
Beetje jammer dit maar keer dus nooit meer terug na got tf2.be forum.
Persoonlijk zal ik je bijdrages niet missen.
En dan vyperx promoten na super admin op teamfortress.be echt super actie ga hem maar belonen na dat ie verkeert gehandeld heeft.....
Mjah laat ik mijn deel van het verhaal maar eens vertellen zo dat mensen kunnen zien hoe fout admins zijn op teamfortress.be.
Ik heb on-topic post gemaakt dit is opgesplitst in nieuw topic na paar trolls.
Daarnaar is er verder getrolled terwijl vyperx sticky post maakt niet te trollen doet ie wel mijn topic op splitsen en daarmee trolls hun zin geven.
Ten eerste één moderator bij naam noemen is belachelijk, wij als admins en moderators staan volledig achter elkaars acties. Jouw topic splitsen was een stomme, maar goede poging om het getroll in ieder geval uit een topic te halen waar het geem plaats had. Eveneens dat jouw post daar geen plaats had.
Je had beter hun kunnen bannen dan ik racio off kkaltuu.
In plaats van dat kozen jullie voor makkelijke uitweg
Jij geeft moedwillig je login gegevens aan andere mensen zodat zij met voorbedachte raden kunnen trollen op het forum, daarna moeten wij een hele lading posts verwijderen en dit allemaal nadat wij een post geplaatst hebben dat wij het niet meer pikken als moderator/admin team. De makkelijke uitweg is alles lekker z'n gang laten gaan en de community eronder verder te laten vervallen. Sterker nog, we hadden al een post gemaakt dat we niks meer tolereerde en zonder waarschuwing bans uit gingen delen.
Anyway Vyperx grote fout die nog steeds zijn grote fout is topic op splitsen en lock er op niet eens de post delete.
Got tf2.be forum staat nu voor schut.
Omdat Vyperx beter alle off-topic berichten had kunnen deleten in plaats van dit op te splitsen en feest te maken voor alle trolls.
Wij zijn er niet om politie agentje te spelen voor jullie. Dat jullie zo kinderachtig zijn daar kunnen wij niks aan doen. Zoals ik al eerder zei: Je bent eerder door mensen met goede intenties verteld dat je misschien een keer een spellingscontrole plugin kan installeren, zodat je posts ten minste te lezen zijn. Jij neemt niet eens de moeite om de constructieve feedback te lezen. Daarentegen zwaai je het gelijk weg als "troll".
Anyway ben weg hier ik ben al uitgestapt nog na dat brain er uit stapte.
Je vele bijdrages aan de community zullen gemist worden.
want was al duidelijk dat nieuwe got tf2.be niks ging doen voor de community en liever focused op pcw's en clan wars waarom anders zou server direct leeg lopen als got er vandoor gaat na pcw off clan war ?
1) Het feit dat je of nog steeds met 2 f-en schrijft bevestigt mijn punt dat je niks doet met constructieve feedback. Het enige moment wanneer off met 2 f-en als je het in het Engels over 'uit' hebt.
2) Zeker nadat brain stopte is er een duidelijke splitsing geweest tussen de war en de public community. Daar eerst alles nog geregeld werd door brain moesten er opeens dingen geregeld worden door andere mensen en het tf2.be forum is altijd voornamelijk war community geweest. Na heel veel inzet van de mensen uit de warcommunity (en besluiten om ook mensen die actief waren op de public, maar niet zo actief waren op tf2.be erbij te betrekken) hebben we nu eindelijk weer een actieve en gezellige public server. Mede een reden waarom we nu weer een strenger beleid hebben op teamfortress.be om die gezelligheid erin te houden. Naast jou zijn er ook twee mensen die wel bijdrages leverde aan de community gebanned.
We waren van plan om jou nog een kans te geven, maar toen moest jij zo nodig via pb's de beslissingen van één van onze moderators betwijfelen en hem op een persoonlijk vlak aanvallen. Wat mij betreft heb jij daarmee een langere ban verdient als de andere twee, maar we hebben uiteindelijk besloten om jou dezelfde straf te geven als de andere twee.
Al met al wil ik zeggen dat welke beslissingen er ook door welke admin of moderator dan ook gemaakt worden op teamfortress.be dat deze ondersteunt worden door de rest van het team. Dus één naam noemen is enigzins overbodig, dan kan je net zo goed
hierheen linken.