• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Gnermo schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:45:
Hij is NERGENS te krijgen voor de pc, behalve op Steam zelf ofcourse.... Maar dan is hij dus 30 euro.
Heb ik origineel ook voor gezocht, en heb een copy gevonden bij 4Games in Breda, maar daar was hij €30 in doosje, terwijl je hem van Steam al hebt voor €20. The Orange Box heb ik niet meer gevonden (Heb de port voor de PS3 gekocht toen deze nieuw was).

En ik wil wel eens weten hoe je automatisch aimt met een rocketjump script. Mijn eigen schaart jump+crouch+attack1 gewoon onder 1 knop, en doet niets van automatisch richten.

En Cabo, welke scripts gebruik je dan allemaal voor je spy als ik vragen mag :P

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
In m'n spy.cfg staat dit

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
// Spy Attack and Disguise
// =======================
alias +spy_attackdisguise "+attack"
alias -spy_attackdisguise "-attack; lastdisguise"

bind "MOUSE1" +spy_attackdisguise

bind "KP_END" "swtch"
alias "swtch" "bswitch"
alias "aswitch" "slot3; alias swtch bswitch"
alias "bswitch" "slot2; alias swtch aswitch"
bind "END" "slot1"

Dat laatste is een "last weapson config" script. Ik speel trouwens aan de rechterkant van m'n toetsenbord.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:56

g0tanks

Moderator CSA
Sedative schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:55:
[...]

Heb ik origineel ook voor gezocht, en heb een copy gevonden bij 4Games in Breda, maar daar was hij €30 in doosje, terwijl je hem van Steam al hebt voor €20. The Orange Box heb ik niet meer gevonden (Heb de port voor de PS3 gekocht toen deze nieuw was).

En ik wil wel eens weten hoe je automatisch aimt met een rocketjump script. Mijn eigen schaart jump+crouch+attack1 gewoon onder 1 knop, en doet niets van automatisch richten.

En Cabo, welke scripts gebruik je dan allemaal voor je spy als ik vragen mag :P
Je kan het beste een key voor The Orange Box online kopen, dat is het goedkoopst. Bijvoorbeeld: http://www.g2play.net/sto...-Box-UNCUT-Steam-Key.html

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Sedative schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:55:
[...]

Niet dus, er is wel eens iets geprobeerd met snel naar links/rechts draaien en wait commands maar dat werkte in de tijd dat het wait-command nog was toegestaan al voor geen meter. :P

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:26
Gnermo schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:45:
Hij is NERGENS te krijgen voor de pc, behalve op Steam zelf ofcourse.... Maar dan is hij dus 30 euro.
ik weet dat ze bij de mediamarkt in zwolle altijd te koop zijn voor 15 euro. en als ik daar kom liggen er altijd een hele stapel. weet niet of dit ook voor andere mediamarkten geld.

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

Waster schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:04:
Rocket jump scripts. Voor als je niet drie knopjes tegelijk in kunt drukken. Je levert hoogte in, want je kunt crouch niet ingedrukt houden tijdens de jump. En je kan ook de lastigere jumps waarvoor een neerwaarts moment nodig is niet uitvoeren.
Waarom kan je crouch niet ingedrukt houden?

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
SECURITEH schreef op donderdag 16 september 2010 @ 06:52:
[...]

edit: nvm, wrong topic :)

[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 16-09-2010 08:58 ]

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
SECURITEH schreef op donderdag 16 september 2010 @ 06:52:
[...]

Wat is het nut van een rocketjump script die drie knopjes tegelijk voor je indrukt als je toch weer apart crouch moet indrukken?

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 10:52

Gnermo

All about that bass!

kipneck schreef op donderdag 16 september 2010 @ 06:29:
[...]

ik weet dat ze bij de mediamarkt in zwolle altijd te koop zijn voor 15 euro. en als ik daar kom liggen er altijd een hele stapel. weet niet of dit ook voor andere mediamarkten geld.
Niet bij mij in de buurt.

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Beste scriptjes:

Script om ingame voice aan te passen. Standaard staat voice-chat ietsje harder, 1ste keer op de knop duwen is zachter, 2de keer gaat alle ingame voice-chat uit.
code:
1
2
3
4
5
6
voice_scale 2
alias voiceon "voice_scale 2; alias voicest voicelow"
alias voicelow "voice_scale 0.8; alias voicest voiceoff"
alias voiceoff "voice_scale 0; alias voicest voiceon"
alias voicest voicelow
bind p voicest

Van class switchen met num pad.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
bind "kp_end" "join_class scout"
bind "kp_downarrow" "join_class soldier"
bind "kp_pgdn" "join_class pyro"
bind "kp_leftarrow""join_class demoman"
bind "kp_5" "join_class heavyweapons"
bind "kp_rightarrow" "join_class engineer"
bind "kp_home" "join_class medic"
bind "kp_uparrow" "join_class sniper"
bind "kp_pgup" "join_class spy"

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Die laatste is echt zo fijn.

Ik heb deze nog in m'n pyro.cfg staan:

code:
1
2
3
4
    //toggle O for Super Sekrit Pyro Tactic
    alias sekrit-on "+forward; +attack; echo "SUPER SEKRIT ATTACK MODE ON"; bind o sekrit-off"
    alias sekrit-off "-forward; -attack; echo "SUPER SEKRIT ATTACK MODE OFF"; bind o sekrit-on"
    bind o sekrit-on

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Verwijderd

GonzoNL schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:35:
Die laatste is echt zo fijn.

Ik heb deze nog in m'n pyro.cfg staan:

code:
1
2
3
4
    //toggle O for Super Sekrit Pyro Tactic
    alias sekrit-on "+forward; +attack; echo "SUPER SEKRIT ATTACK MODE ON"; bind o sekrit-off"
    alias sekrit-off "-forward; -attack; echo "SUPER SEKRIT ATTACK MODE OFF"; bind o sekrit-on"
    bind o sekrit-on
Leunstoelpyroscript :D

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

W + Mouse1 dus _O- :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

I call HAX ! Je hebt hiermee een onoverkomelijk voordeel tegenover gewone W+ M1 pyro's. Een gewone pyro speler kan per ongeluk de forward key of M1 loslaten. SCHANDE!!! Ga je diep schamen Gonzo! :+

[ Voor 6% gewijzigd door CapTVK op 16-09-2010 19:16 ]

Verwijderd

Goede Pyro's juggelen Descriptor in de lucht!

2010-09-16 21:40:17 Action I received a points bonus of 0 for triggering "Airshot Arrow".
2010-09-16 21:40:18 Action I received a points bonus of 3 for triggering "Revenge" against [GoT] Descriptor.
2010-09-16 21:40:18 Kill I killed [GoT] Descriptor with tf_projectile_arrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Netjes, nu nog een brandende pijl terugkaatsen, dat is helemaal topjes.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Yonni schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:17:
Netjes, nu nog een brandende pijl terugkaatsen, dat is helemaal topjes.
http://www.dutch-esports....pon=deflect_arrow&game=tf ?? :+

Maar LUH vergeet ook nog de flares:
http://www.dutch-esports....o&weapon=flaregun&game=tf

Deflected flare kills, dié zijn niet geregistreerd de afgelopen 28 dagen.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Kan je een flare dan deflecten? :o

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar probeer er dan nog maar eens een kill mee te maken... Let er dan op dat die dingen niet alleen heel snel zijn, maar dat ze ook afgeschoten worden door pyro's, die niet zo snel doodgaan van vuur. :)

Deflect arrows zijn wel pro, maar ik heb liever nog deflected brandende headshot arrows. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Yonni schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 07:23:
Kan je een flare dan deflecten? :o
Yep. Baseballs en jarate ook trouwens. Alleen die kunnen geen kills veroorzaken.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baseballs kunnen wel killen, je target moeten wel maar 1 hp over hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2010 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 07:43:
Baseballs kunnen wel killen, je target moeten wel maar 15 hp over hebben.
ftfy

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
LUH-3417 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 07:31:
Ja, maar probeer er dan nog maar eens een kill mee te maken... Let er dan op dat die dingen niet alleen heel snel zijn, maar dat ze ook afgeschoten worden door pyro's, die niet zo snel doodgaan van vuur. :)

[...]
Wie zegt dat een reflect een gevalletje "Return to Sender" is? Je reflect naar de richting van je crosshair, dus dat kan nog alle kanten op, niet per sé naar de Pyro die de flare afschoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15*1.35 en omhoog afgerond, 21
Compression blast maakt overal mini crits van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JumpStart schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:19:
[...]

Wie zegt dat een reflect een gevalletje "Return to Sender" is? Je reflect naar de richting van je crosshair, dus dat kan nog alle kanten op, niet per sé naar de Pyro die de flare afschoot.
Klopt zeker, maar 80% van de reflect kills zijn op diegene die het projectiel schoot, en meestal moet je (ik in ieder geval) het dan vooral hebben van de splash damage bij rockets of nades en de HUEG hitbox van arrows. Daarom zijn mensen die met Direct Hit spelen kut. Moeilijk te reflecten en als dat al lukt, heb je vrijwel nooit een kill. Flare's zijn al niet zo heel vaak een kill (er is altijd wel iemand die een brandend iemand doodmaakt), dus reflect flare kills zijn wel heel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Het enige overgebleven warteam van GoT heet vanaf nu: GoT.love met als tag GoT<3

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:28
GonzoNL schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:51:
Het enige overgebleven warteam van GoT heet vanaf nu: GoT.love met als tag GoT<3

\o/
Wat is er met alle andere teams gebeurt eigenlijk?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53
Die zitten nog vast in de respawn.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Shabbaman schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:57:
Die zitten nog vast in de respawn.
Wait, whut ?? Valt er weer op een rolluik te griefen ?? :?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:54:
Goede Pyro's juggelen Descriptor in de lucht!

2010-09-16 21:40:17 Action I received a points bonus of 0 for triggering "Airshot Arrow".
2010-09-16 21:40:18 Action I received a points bonus of 3 for triggering "Revenge" against [GoT] Descriptor.
2010-09-16 21:40:18 Kill I killed [GoT] Descriptor with tf_projectile_arrow.
dit

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JumpStart schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:05:
[...]

Wait, whut ?? Valt er weer op een rolluik te griefen ?? :?

:+
De overige twee warteams staan vanaf heden bekend als 'De Foldende Faalhazen Team 1' en 'De Foldende Faalhazen Team 2'. Dit is besloten door GoT.love, die daar als enige actieve warteam het recht toe heeft. SPREAD THE LOVE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Of GoT.rage en GoT.2playersleft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Wacht, GoT2 heeft nog genoeg mensen om te spelen, alhoewel ik niets kan zien of ze nog actief zijn, omdat ik blijkbaar van het forum gebanned ben :S

Maar de enige kills die tellen, zijn kills met de pumpkins uit koth_harvest_event.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Hallo,

Ik heb een probleem met TF2.
Elke keer als ik een server in ga krijg ik gelijk de melding rechts boven in, dat ik gedisconnect ben:S

Hebben jullie daar ook last van? Of misschien een oplosssing weten?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 18:59
Speel dit spel nu al zolang het bestaat (met tussenfasen) best vaak en ben nu wat meer bezig alle prestaties te halen. Merk dat ik nu ook steeds meer bij de beste van een server hoor zonder me echt te verdiepen in scripts, rocket/sticky jumps en dergelijke. Heb er zon 50 uur opzitten met de soldier (wat volgens mij de makkelijkste klasse is) en ik speel vaak Pyro omdat je dan kan runnen zoals ik vroeger in Mohaa met de shotgun deed om chaos en verderf te zaaien :p

De laatse tijd speel ik steeds vaker Heavy (waar ik nooit goed in was) , maar met een medic erbij is dat voor iedereen goed te doen natuurlijk. Na wat uren oefening kan ik beter zelfstandig spelen met de Heavy en heb ik nu 2 of 3 x meer kills dan dat ik dood ben gegaan. Aan het begin was dan eerder 3/10 ofzo.

Het enige wat me irriteert is dat ik niet weet hoe ik snel van wapen kan wisselen. Ja met de cijfers maar die zitten niet echt in de buurt van WASD en met scrollen moet ik altijd nog een x extra klikken om te selecteren.
Is daar ook een script voor ? en worden scripts op sommige servers als cheaten gezien ? lijkt me oneerlijk voordeel ?

Hier net weer wat info opgedaan over rocketjumps en kan nu alweer niet wachten om het uit te proberen. Grappig dat een spel van ? 3 jaar ? mij nog zo enthousiast kan krijgen. Heb echt respect voor de ontwikkelaar dat er nog zoveel tijd ingestoken wordt met alle updates en aanpassingen.

Medic vind ik ook een erg fijne klasse voor de dagen dat ik minder in vorm ben.
Kort samengevat : TOPSPEL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fast weapon switch kan je in de options aanzetten, hoef je maar keer op een cijfer toets te drukken. Ik doe trouwens voor elke ronde even snel tussen wapen 1 en 2 wisselen, dan kan ik de rest van de tijd dat ik in leven ben met Q snel wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Gisteren weer zo'n lekker potje payload gedaan in badwater basin. Ik was vroeger eigenlijk exclusief engineer of medic om het team te ondersteunen, maar ik merkte dat ik vaak niet echt veel plezier had ik het spelen en mij meer geforceerd voelde die class te spelen omdat wij anders zouden verliezen. Nu doe ik gewoon lekker waar ik zin in heb en laat mij minder leiden door wat anderen nou wel of niet doen en dat zorgt voor veel meer speelplezier.

Anyhow, ik was pyro en dat is toch zo'n geweldige class, 6 man rond de bom in de hens steken is gewoon heel erg leuk :P Constant proberen de vijand de flanken en spies het leven zuur maken is ook fijn :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakz ik weet niet waar je 2x zoveel kills maakt dan deads, maar dan zit je toch op een noob server of een 2fort server.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als heavy met medic is dat niet zo'n heel probleem hoor. Zeker niet als je het overpowered n00bcannon Sasha hebt. Kutwapen is dat. Makes my scout RRAAAGGGGGEEEEEEE!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze community is al dood sinds brain er mee gestopt is.
Er wordt niks gedaan voor community.

Het aparte forum is een troll forum voor trolls.

En admins nemen verantwoordelijkheid niet door die trolls te bannen waarom moeilijk doen als makelijk kan. Als gewoon mij kunt bannen ben je direct van al het gezeik af.
Maar wacht brak ik de regels kreeg ik waarschuwingen ? nope.

Beetje jammer dit maar keer dus nooit meer terug na got tf2.be forum.

En dan vyperx promoten na super admin op teamfortress.be echt super actie ga hem maar belonen na dat ie verkeert gehandeld heeft.....

Mjah laat ik mijn deel van het verhaal maar eens vertellen zo dat mensen kunnen zien hoe fout admins zijn op teamfortress.be.

Ik heb on-topic post gemaakt dit is opgesplitst in nieuw topic na paar trolls.
Daarnaar is er verder getrolled terwijl vyperx sticky post maakt niet te trollen doet ie wel mijn topic op splitsen en daarmee trolls hun zin geven.

Je had beter hun kunnen bannen dan ik racio off kkaltuu.
In plaats van dat kozen jullie voor makkelijke uitweg

Anyway Vyperx grote fout die nog steeds zijn grote fout is topic op splitsen en lock er op niet eens de post delete.

Got tf2.be forum staat nu voor schut.

Omdat Vyperx beter alle off-topic berichten had kunnen deleten in plaats van dit op te splitsen en feest te maken voor alle trolls.

Anyway ben weg hier ik ben al uitgestapt nog na dat brain er uit stapte.
want was al duidelijk dat nieuwe got tf2.be niks ging doen voor de community en liever focused op pcw's en clan wars waarom anders zou server direct leeg lopen als got er vandoor gaat na pcw off clan war ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Dus... vyperx heeft je topic gesplitst... enneeeuuuuhhhh.....

o...k....then. * DexterBelgium doet een paar stappen achteruit en rent dan weg van deze trainwreck.

Afbeeldingslocatie: http://x19.xanga.com/fd4f107a74332209751657/z163460791.jpg

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij splitste VyperX je topic omdat jij en de mensen die er trollend op reageerden over waterkoeling/jouw spelling/videokaarten gingen praten in een 'Epic win'-thread. Volgens mij heette de thread ook 'Zero's PC Perikelen' en niet 'Kom, we gaan allemaal Zerokewl trollen!'

Wat er daarna gebeurde is niet netjes. (Racio vraagt je logingegevens, jij geeft ze, hij geeft ze door aan Kaltuu en die maakt er een troll post mee (opeens net Nederlands geschreven)) Maar daarin heb je zelf ook een rol gespeeld. Zowel Racio en Kaltuu hebben nu een forumban van een maand en ik denk dat jij daarmee netjes 'beschermd' bent door de admins. Zij namen zeker geen 'makkelijke weg'. De makkelijke weg had, twee jaar geleden, een ban op Zerokewl geweest omdat je niet de moeite nam om je posts leesbaar(der) te maken.

Of de community dood is mag je zelf bepalen. Zoals ik het zie komen er nog steeds nieuwe mensen (en oude bekenden) op de pub waarvan er enkelen doorstromen naar www.teamfortress.be en zelfs mumble. CapTVK steekt enorm veel tijd in het zo goed mogelijk laten draaien van de server die Dutch eSports tot onze beschikking heeft gesteld. GoT doet mee in verschillende tournamenten (ETF2L, Multiplay, eSports Heaven) en een server met bijna 10.000 namen in de statistieken en waar in de laatste 24 uur 2,896 kills zijn gemaakt, zou ik niet dood noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee mensen trollen mij al voor 2 jaar.
Ik troll 1x terug en wordt 1 maand gebanned.
Neem jullie verantwoordelijkheid dan ook en ban de rest dan ook.

En LUH-3417 jij hebt er net zo hard aan bijgedragen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Pykow schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:15:
Beakz ik weet niet waar je 2x zoveel kills maakt dan deads, maar dan zit je toch op een noob server of een 2fort server.
Correct ....2fort all the way :) Vind heel veel levels leuk, maar 2fort voelt altijd weer als thuiskomen :o
Op die map waar je de kar van A naar b moet rijden met 1 checkpoint ertussen lukt het trouwens ook nog wel.
Zit meestal op 2fort engipower (32man) of de eerste 2fort server die ik met zoeken tegenkom.
Als jij een 2fort server weet met meer weerstand dan hoor ik het graag.

Wel een beetje flauw dat je er vanuit gaat dat het noobs zijn ipv dat ik gewoon erg goed ben :p :+

@ LUH 3417 : Nee zonder Medic , want als je een goede medic hebt die trouw aan je is en weet hoe hij moet lopen (uit de vuurlijn ) dan kom ik zelfs tot een 17 kill streak.

Gisteren had ik een bizar goede pot en toen switchte de server me op het laatste moment naar het andere team. Had 4 van de 5 koffers het veld over gewandeld en dan nog verliezen. Schaamde me een beetje over hoe hard ik daar van baalde, want normaal ben ik helemaal niet zo competief ingesteld :o

En voor de duidelijkheid : Ik reken me niet tot de beste Tf2 spelers in Nederland of waar dan ook . Ik geniet er gewoon van dat het weer lekker gaat en er spelen toch wel vaak clans (al zegt dat ook niet alles) in het andere team. De tijd dat ik hoog mee kon spelen was tijdens Quake en Mohaa en als 30-jarige ben ik niet meer zo snel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Graag nodig ik je dan uit op de GoT server om te kijken of je nog zoveel kills haalt. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
g0tanks schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:59:
Graag nodig ik je dan uit op de GoT server om te kijken of je nog zoveel kills haalt. :p
Haha nou die uitnodiging neem ik graag aan , maar de laatste keer dat ik zocht kon ik er geen 1 vinden. Heb op Ip en naam gezocht , maar kreeg geen resultaten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Gegevens staan in de topicstart:

Afbeeldingslocatie: http://module.game-monitor.com/93.190.139.115:27015/image/default/tf2-01.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij staat al klaat met je sniper rifle?
Gisteren ook nog even op de GoT server gespeeld, en dan uiteindelijk switch ik maar naar een snellere class anders ben ik g0tanks voer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

.. G0tanks is anders ook aardig goed in scoutjes uit de lucht headshotten hoor :P

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ja die had ik al gevonden en net uitgevonden dat op de banner klikken en naar steam versturen genoeg was om er nu op te spelen. De tegenstand is al wat beter, maar mis 2fort :p Bambeakz kan je me onder neerschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Beakzz schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 20:09:
[...]

Ja die had ik al gevonden en net uitgevonden dat op de banner klikken en naar steam versturen genoeg was om er nu op te spelen. De tegenstand is al wat beter, maar mis 2fort :p Bambeakz kan je me onder neerschieten
Hey, af en toe moet je uit je comfort zone stappen, de stretch in. Dat houdt het leuk.

Ik, toch over het algemeen wel flink Pyro-holic, ging lekker medic'en daarnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Dit
Pykow schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:15:
en dit
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:58:

En admins nemen verantwoordelijkheid niet door die trolls te bannen waarom moeilijk doen als makelijk kan. Als gewoon mij kunt bannen ben je direct van al het gezeik af.

En dan vyperx promoten na super admin op teamfortress.be echt super actie ga hem maar belonen na dat ie verkeert gehandeld heeft.....

.....

Anyway Vyperx grote fout die nog steeds zijn grote fout is topic op splitsen en lock er op niet eens de post delete.

Omdat Vyperx beter alle off-topic berichten had kunnen deleten in plaats van dit op te splitsen en feest te maken voor alle trolls.

want was al duidelijk dat nieuwe got tf2.be niks ging doen voor de community en liever focused op pcw's en clan wars waarom anders zou server direct leeg lopen als got er vandoor gaat na pcw off clan war ?
Horen hier niet thuis lijkt me. Praten over een forum buiten deze en ook andere mensen in de zeik nemen over hoeveel kills/deaths ze hebben. Lekker zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere mensen hier zwart maken is natuurlijk niet de bedoeling ook al zijn ze van een ander forum.

[ Voor 76% gewijzigd door psychoclown op 17-09-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Maak in het vervolg een topicreport aan aub.

[ Voor 92% gewijzigd door psychoclown op 17-09-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mee eens en ik zal er het stilzwijgen toe doen.

Ander onderwerp: ik vind dat heavy's met sasha soms wat overpowered zijn. Een goede heavy/medic combinatie kan soms een complete match beslissen, zeker als de tegenstander niet zo heel gefocussed kan spammen. Mee eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
LUH-3417 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 21:59:
Mee eens en ik zal er het stilzwijgen toe doen.

Ander onderwerp: ik vind dat heavy's met sasha soms wat overpowered zijn. Een goede heavy/medic combinatie kan soms een complete match beslissen, zeker als de tegenstander niet zo heel gefocussed kan spammen. Mee eens?
Volgens google maken wel meer mensen de fout .. Maar de unlockable primary voor de Heavy, met slowdown-effect, heet Natascha. Niet Sasha :+

http://wiki.teamfortress.com/wiki/Natascha

... OEPS!!

Sasha is de normale mini gun: http://wiki.teamfortress.com/wiki/Sasha

[ Voor 8% gewijzigd door JumpStart op 17-09-2010 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Oppassen, daar verliezen we straks heel veel punten door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hoort hier dus niet thuis.

[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 17-09-2010 23:34 ]

• Beakzz
JumpStart schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 20:20:
[...]

Hey, af en toe moet je uit je comfort zone stappen, de stretch in. Dat houdt het leuk.

Ik, toch over het algemeen wel flink Pyro-holic, ging lekker medic'en daarnet.
Ja i know, maarja kweet niet hoeveel tijd jullie hebben om te spelen, maar de tijd die ik vroeger had is ergens ongemerkt opgegaan ;) Dus als ik nu op 3 maps goede uit de voeten kan ben ik al blij.

Heb ff een uurtje op de server rondgehangen en er waren gewoon maps bij waar ik de weg moest zoeken.
Het niveau was wel een stuk hoger en uitdagender. Werd best hard geowned door een demo en het medic heavy koppel en dan die freakin sniper nog (sorry weet ff geen namen).

Vond trouwens de samenwerking bij de het andere team veel beter dan de kant waar ik speelde , maarja dat zal wel elke keer anders zijn. Morgen ff een nieuw muisje scoren, want deze is een beetje aan zijn einde en dan kom ik gewoon voor de herkansing.

Enne ik zal niet meer een enthousiast verhaal neerzetten over een k/d score of iets dergelijks. Had niet verwacht er tere zieltjes mee in te trappen >:)

Verwijderd

Beakzz schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 01:06:
[...]

Enne ik zal niet meer een enthousiast verhaal neerzetten over een k/d score of iets dergelijks. Had niet verwacht er tere zieltjes mee in te trappen >:)
Er zijn altijd mensen die een hogere hebben ;). Onder de 10kpd is het niet boeiend in ieder geval (niet dat dat zo moeilijk is). Er spelen ook een aantal mensen hier op hoog niveau tf2 (div1/2).

Helpt ook wel als je een medic hebt die ook kan dodgen (g0tanks bijv)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2010 02:03 ]

• GonzoNL

GonzoNL

Met het risico volledig offtopic te gaan hier voel ik mij enigzins verplicht om te reageren op deze post.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:58:
Er is in de tussentijd heel veel gedaan voor de GoT TF2 community, zo hebben we een nieuwe, gesponsorde tf2 public server geregeld via Dutch eSports, hebben we die server volledig geconfigureerd en hebben mensen hun eigen server en bandbreedte ter beschikking gesteld om een fast download te regelen voor de custom maps. Daarnaast is heel de GoTTF2 site volledig opnieuw opgebouwd om de war community meer te bewegen om naar de site te gaan.

Er is in augustus dit jaar al in het admin en moderator forum een post gemaakt over hoe er gereageerd werd op jouw posts en hoe jij poste. Jij hebt op meerdere gelegenheden feedback gehad van mensen die niet alleen maar vervelend deden met het vriendelijke verzoek of je je best wou doen op je spelling en dergelijke, hier ben jij zelf ook nooit op in gegaan.
Persoonlijk zal ik je bijdrages niet missen.

Mjah laat ik mijn deel van het verhaal maar eens vertellen zo dat mensen kunnen zien hoe fout admins zijn op teamfortress.be.

Ik heb on-topic post gemaakt dit is opgesplitst in nieuw topic na paar trolls.
Daarnaar is er verder getrolled terwijl vyperx sticky post maakt niet te trollen doet ie wel mijn topic op splitsen en daarmee trolls hun zin geven.
Ten eerste één moderator bij naam noemen is belachelijk, wij als admins en moderators staan volledig achter elkaars acties. Jouw topic splitsen was een stomme, maar goede poging om het getroll in ieder geval uit een topic te halen waar het geem plaats had. Eveneens dat jouw post daar geen plaats had.
Je had beter hun kunnen bannen dan ik racio off kkaltuu.
In plaats van dat kozen jullie voor makkelijke uitweg
Jij geeft moedwillig je login gegevens aan andere mensen zodat zij met voorbedachte raden kunnen trollen op het forum, daarna moeten wij een hele lading posts verwijderen en dit allemaal nadat wij een post geplaatst hebben dat wij het niet meer pikken als moderator/admin team. De makkelijke uitweg is alles lekker z'n gang laten gaan en de community eronder verder te laten vervallen. Sterker nog, we hadden al een post gemaakt dat we niks meer tolereerde en zonder waarschuwing bans uit gingen delen.

Wij zijn er niet om politie agentje te spelen voor jullie. Dat jullie zo kinderachtig zijn daar kunnen wij niks aan doen. Zoals ik al eerder zei: Je bent eerder door mensen met goede intenties verteld dat je misschien een keer een spellingscontrole plugin kan installeren, zodat je posts ten minste te lezen zijn. Jij neemt niet eens de moeite om de constructieve feedback te lezen. Daarentegen zwaai je het gelijk weg als "troll".
Je vele bijdrages aan de community zullen gemist worden.
1) Het feit dat je of nog steeds met 2 f-en schrijft bevestigt mijn punt dat je niks doet met constructieve feedback. Het enige moment wanneer off met 2 f-en als je het in het Engels over 'uit' hebt.

2) Zeker nadat brain stopte is er een duidelijke splitsing geweest tussen de war en de public community. Daar eerst alles nog geregeld werd door brain moesten er opeens dingen geregeld worden door andere mensen en het tf2.be forum is altijd voornamelijk war community geweest. Na heel veel inzet van de mensen uit de warcommunity (en besluiten om ook mensen die actief waren op de public, maar niet zo actief waren op tf2.be erbij te betrekken) hebben we nu eindelijk weer een actieve en gezellige public server. Mede een reden waarom we nu weer een strenger beleid hebben op teamfortress.be om die gezelligheid erin te houden. Naast jou zijn er ook twee mensen die wel bijdrages leverde aan de community gebanned.

We waren van plan om jou nog een kans te geven, maar toen moest jij zo nodig via pb's de beslissingen van één van onze moderators betwijfelen en hem op een persoonlijk vlak aanvallen. Wat mij betreft heb jij daarmee een langere ban verdient als de andere twee, maar we hebben uiteindelijk besloten om jou dezelfde straf te geven als de andere twee.

Al met al wil ik zeggen dat welke beslissingen er ook door welke admin of moderator dan ook gemaakt worden op teamfortress.be dat deze ondersteunt worden door de rest van het team. Dus één naam noemen is enigzins overbodig, dan kan je net zo goed hierheen linken.

• Beakzz
Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 01:46:
[...]

Er zijn altijd mensen die een hogere hebben ;). Onder de 10kpd is het niet boeiend in ieder geval (niet dat dat zo moeilijk is). Er spelen ook een aantal mensen hier op hoog niveau tf2 (div1/2).

Helpt ook wel als je een medic hebt die ook kan dodgen (g0tanks bijv)
Ja joh dat snap ik ook wel ...kwam hier ook niet om een partijtje op te scheppen. Dan zou ik wel naar een minder serieus forum gaan. Maarja sommige mensen lezen iets zoals ze zelf denken gok ik.
Op heel Got kan je op deze manier je ervaringen kwijt. Of het nu om Fifa, Forza of wat dan ook gaat.
Niemand die dan suf gaat doen als je een score zet en je ervaringen met het spel. En meer was het ook niet.

Laat verder maar ....speel wel verder met de gezellige noobs ;)

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

ja, hé!
Je bent tot 13 okt 2010, 19:09 van dit forum verbannen.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de beheerder.

nha waarom ik het denk dat het noobs zijn, omdat ik op servers speel met gasten van div1/div2 spelers en dan haal je niet altijd hoge punten en daarnaast is 2fort een hele simpele map

Bewijs kan ik je geven na 45 minuten 2fort:
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/91513528-4.jpg

Daarnaast is er niks mis met de Got Community en zie je dat de public vrijwel altijd vol is tegenwoordig en niet met alleen maar de GoT spelers, maar ook onbekende.
Op mumble is het altijd gezellig en er worden zo nu en dan eens een mixje gespeeld voor de fun.
CapTVK zorgt goed voor de public server en luisterd naar kritiek van de spelers om de server leuker/beter te maken.

Spongebob muziek tijdens de setup van discripter om je even goed wakker te schudden is toch ook niet verkeerd haha.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Spongebob muziek van LUH om je even goed wakker te schudden tijdens de setup is toch ook niet verkeerd haha.
LUH is kredit to team! :9

Edit: Formuleerpolitie is langsgeweest. De setup is niet van descriptor.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2010 10:39 ]

Spongebob is pro. Vooral mijn remix met extra veel 'Ooooooooooo'.

[ Voor 91% gewijzigd door LUH-3417 op 18-09-2010 10:11 ]

• Beakzz
Pykow schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:03:
nha waarom ik het denk dat het noobs zijn, omdat ik op servers speel met gasten van div1/div2 spelers en dan haal je niet altijd hoge punten en daarnaast is 2fort een hele simpele map
Natuurlijk is 2fort simpel en dolle actie. Vergelijk de map een beetje met Stalingrad uit mohaa.(nostalgie ! _/-\o_ ) Hou wel van de ravage en met goed spelende teams kan je het elkaar best lastig maken. Bij 2 fort engi power hebben ze de tunnels direct aan de intelligence verbonden en dan krijg je dus nog meer chaos en idd. daar profiteer ik van als heavy ;)

Ik begrijp nu wel dat het niveau hier wat hoger is , maar laat met zijn allen ook wat ruimte voor de spelers die er iets minder tijd insteken en blij zijn met een lagere score. Maarja genoeg er over. We vechten het wel uit op de server :p ,want vond het een leuke maprotatie.

offtopic : Mijn Mx518 is dood (rechterknop en scroll) en daar wil ik straks een G500 voor gaan halen. Nog ervaren spelers die me voor 4 uur kunnen overtuigen om een andere keuze te maken ? ;)

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:41
Persoonlijk word ik een beetje moe van dat eindeloze gezeik over skill en 2fort en andere onbelangrijke meuk. Prima dat je op een pro-server speelt, maar laat iemand anders dan ook lekker in z'n waarde als hij op een 'noob' 2fort server speelt. Als iemand dan post wat hij daar heeft bereikt, negeer dat lekker en laat diegene gewoon genieten van wat hij heeft bereikt. Het zal niet de eerste keer zijn dat dit onderwerp uitloopt tot een flamewar ;) .
Er is niks mis met 2fort servers (of met de vele andere varianten). Speel gewoon waar je zin in hebt*. Wie gewoon 15 min lekker wil knallen op een instaspawn server moet dan gewoon doen. Er zijn heel wat meer van dit soort servers dan vanilla TF2 servers dus blijkbaar is er een publiek voor. Wat prima is voor TF2 in het algemeen. Enige probleem is dat je op dit soort servers meestal niet een goed beeld krijgt van wat de normale TF2 gameplay inhoudt.

*Servers met de Hide & Seek mod zijn ook geweldig

Nu we het toch hebben over 2fort. Nominate op de server (en vote!) af en toe eens ctf_mercy. In mijn optiek een veel betere ctf- map qua gameplay dan ctf-turbine en 2fort.

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
LUH-3417 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:10:
Spongebob is pro. Vooral mijn remix met extra veel 'Ooooooooooo'.
ja heb het gister wel 5 honderd keer gevraagt aan je ofzo :P

En tunnel snakes rule !

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
De stats werken niet meer.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
en daarnaast is 2fort een hele simpele map
En dat is negatief? Een goede map moet toch niet complex zijn? Daarnaast zit in quasi elke CTF shooter een versie van 2fort, 'nuff said :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
2fort is niet veel simpeler dan een andere ctf map zoals turbine. :p

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
2fort moet IMHO 1 verandering te hebben: afstand tussen de twee battlements verminderen. Nu is het te aantrekkelijk voor snipers, en minder aantrekkelijk voor demo/solly. Als het een stuk korter zou zijn, heb je een meer aantrekkelijker map voor all-round gameplay. Nu is het Long range + turtle all the way down.

Turbine heeft als voordeel meer obstacles te hebben om het longrange werk minder makkelijk te maken, en is het een stuk ruimtelijker waardoor het minder aantrekkelijk voor turtles.

Dit alles op pub/semi-pub niveau.

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Het probleem met 2fort is toch ook dat je niet echt fatsoenlijk kan flankeren?

Verwijderd

Bewijs kan ik je geven na 45 minuten 2fort:
[afbeelding]

Daarnaast is er niks mis met de Got Community en zie je dat de public vrijwel altijd vol is tegenwoordig en niet met alleen maar de GoT spelers, maar ook onbekende.
Op mumble is het altijd gezellig en er worden zo nu en dan eens een mixje gespeeld voor de fun.
CapTVK zorgt goed voor de public server en luisterd naar kritiek van de spelers om de server leuker/beter te maken.

Spongebob muziek tijdens de setup van discripter om je even goed wakker te schudden is toch ook niet verkeerd haha.
Badlands is pas easy mode.
http://tweakers.net/ext/f/xL7Hs4Ouvlu2xUSorMmgMEcg/full.jpg

• TheJVH
Killzone schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:24:
Persoonlijk word ik een beetje moe van dat eindeloze gezeik over skill en 2fort en andere onbelangrijke meuk. Prima dat je op een pro-server speelt, maar laat iemand anders dan ook lekker in z'n waarde als hij op een 'noob' 2fort server speelt. Als iemand dan post wat hij daar heeft bereikt, negeer dat lekker en laat diegene gewoon genieten van wat hij heeft bereikt. Het zal niet de eerste keer zijn dat dit onderwerp uitloopt tot een flamewar ;) .
Ook is er al eerder aangegeven dat screenshots niets toevoegen. Doe dat dan ook niet, je lokt er alleen maar mensen mee uit. Daarnaast voegt het niets toe behalve het 'kijk eens hoe goed ik ben!'. Volgens mij is er ook al eerder aangegeven in dit topic dat het niet gewenst is, toen ook specifiek tegen koeitje. Moeilijk om te leren?

[ Voor 22% gewijzigd door TheJVH op 18-09-2010 20:01 ]

• DeX

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
DeX schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 17:47:
2fort moet IMHO 1 verandering te hebben: afstand tussen de twee battlements verminderen. Nu is het te aantrekkelijk voor snipers, en minder aantrekkelijk voor demo/solly. Als het een stuk korter zou zijn, heb je een meer aantrekkelijker map voor all-round gameplay. Nu is het Long range + turtle all the way down.

Turbine heeft als voordeel meer obstacles te hebben om het longrange werk minder makkelijk te maken, en is het een stuk ruimtelijker waardoor het minder aantrekkelijk voor turtles.

Dit alles op pub/semi-pub niveau.
Nee de map is perfect naar mijn mening en soms wordt er geturtlet soms ook niet. Verschilt een beetje per team. Daardoor is het juist nooit het zelfde en blijft de map leuk om te spelen. Ik speel 'm gerust 3 uur achter elkaar:-) zonder instaspawn.

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:10:
[...]

LUH is kredit to team! :9

Edit: Formuleerpolitie is langsgeweest. De setup is niet van descriptor.
Formuleerpolitie is weer langsgeweest. De spongebob setup muziek is van Z3R0. Die Jodel of Techno muziek is van mij ;)

Winners never cheat, Cheaters never win

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

NOFI maar dit is echt triest eigenlijk wel best wel of zo ... ehm... :/ :X

Wat doe jij nog naast TF2 :? Tering ... als je elke dag je geld ermee verdient heb ik niks gezegd !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

HAX!!!11!1! :+

Over 2fort: is het grote probleempje waarom het vaak CTF - stalemate genoemd wordt dat je een sentry op een plek kan zetten waar hij beide ingangen dekt, en dat ook nog recht voor de spawn is? Het is een hels karwei om de sentries vlak voor de spawn weg te krijgen en als het dan gelukt is staat de verdediging na enkele seconden weer te schitteren als vanouds.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

nero355 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:36:
[...]

NOFI maar dit is echt triest eigenlijk wel best wel of zo ... ehm... :/ :X

Wat doe jij nog naast TF2 :? Tering ... als je elke dag je geld ermee verdient heb ik niks gezegd !!
Studeren? Die screen is ouder dan oud, zal ergens in 2008 zijn geweest?

Sowieso is het gewoon een kwestie van talent (aim&brains) en heeft het zo goed als niets met veel spellen te maken. Na zo'n pak 'm beet 150-200 uur zal je niet veel beter meer worden (mits je muis etc al goed staat). Dat is iets wat veel mensen moeilijk vinden om te accepteren, waardoor ze speeltijd maar als excuus gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2010 20:50 ]

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
1. Ga sniper als het vijandelijke team geen (goede) spies of snipers heeft.
2. Zoek vervolgens het meest donkere plekje op in de map waar je ver weg van de vijand staat.
3. Ren weg bij elk klein teken van gevaar.

Dan is elke map easymode om een hoge k/d te halen. :+

Verwijderd

g0tanks schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:50:
1. Ga sniper als het vijandelijke team geen (goede) spies of snipers heeft.
2. Zoek vervolgens het meest donkere plekje op in de map waar je ver weg van de vijand staat.
3. Ren weg bij elk klein teken van gevaar.

Dan is elke map easymode om een hoge k/d te halen. :+
1. Blijf zeuren tot er een fatsoenlijke medic besluit je 24/7 te healen.
2. Neem geen onnodige risco's.
3. Puntjes.

Ander alternatief is scout gaan op 5cp maps en gravelpit, en dan gewoon massaal puntjes verzamelen.

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:52:
[...]

1. Blijf zeuren tot er een fatsoenlijke medic besluit je 24/7 te healen.
2. Neem geen onnodige risco's.
3. Puntjes.

Ander alternatief is scout gaan op 5cp maps en gravelpit, en dan gewoon massaal puntjes verzamelen.
Nog een ander alternatief waar je geen aim voor nodig hebt: overal op gravelpit stickytraps leggen.

• RaCio
De teams op die screen waren ook wel enorm in het voordeel van blauw. :+

• DeX
RSD1982 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:16:
[...]

Nee de map is perfect naar mijn mening en soms wordt er geturtlet soms ook niet. Verschilt een beetje per team. Daardoor is het juist nooit het zelfde en blijft de map leuk om te spelen. Ik speel 'm gerust 3 uur achter elkaar:-) zonder instaspawn.
Ik speelde ehm vaak in TFC, waar het leuk was ook voor andere classes te spelen. Medic met conc jump, solly, of pyro met incendiaries. Maar in TF2 hebben ze niets/weinig veranderd aan de map, terwijl de gameplay heeeel anders is. De afstand tussen de battlements is leuk voor snipers, maar je kan er verder als andere class weinig doen. Hierdoor is het vaal uitnodigend daar als sniper te staan, en door de lange afstand is het geen punt andere classes useless te maken (als goeie sniper dan). Andere wapens behalve de sniper uitrusting hebben simpelweg weinig effect op long range. Projectiles ontwijk je makkelijk, en dan heb je tijd zat om een HS te maken.

Maak het compacter, en je zult zien dat het het een stuk dynamischer word op de battlements.
g0tanks schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:54:
[...]

Nog een ander alternatief waar je geen aim voor nodig hebt: overal op gravelpit stickytraps leggen.
Op Turbine als Demoknight enemy spawn in chargen, een head te pakken, en terug te trekken met pipes naar de courtyard.

Profit!

[ Voor 13% gewijzigd door DeX op 18-09-2010 21:21 ]

• TheJVH
Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:44:
[...]
Sowieso is het gewoon een kwestie van talent (aim&brains)
:')

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
DeX schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:12:
[...]

Die ene death.
Slecht zeg.

:D
hehe kan me die pot nog wel herinneren.. Suicide pyro kill op koeitje.

Hoe hard moet hij toen geraged hebben ^^

• Jradman
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08 13:47
Elke map is easy als je een medic achter je aan hebt hangen.

Discuss

• RaCio
Klopt gewoon hoor. Al is mindset ook een factor (niet iedereen speelt op een pub om te winnen).

Verwijderd

Jradman schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 22:12:
Elke map is easy als je een medic achter je aan hebt hangen.

Discuss
Onjuist. Ligt aan de speler. Het is niet zo heel moeilijk om als scout op een public een medic + soldier/demo in je eentje neer te krijgen zonder heals. De beste soldier-medic combo zal winnen. Hell, een goede soldier trashed in zijn eentje nog een medic soldier combo op de gemiddelde public (incl GoT).
RaCio schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 22:28:
[...]

Klopt gewoon hoor. Al is mindset ook een factor (niet iedereen speelt op een pub om te winnen).
Ik steek 3 mensen in de fik. Ik ben credit to team. Durrr durr. :+ .

Ik kijk gewoon niet graag tegen de respawntimer aan ;) . Veel mensen zien het lemmingen op een punt nog als een valide strat, maar dat werkt toch niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2010 22:43 ]

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
RaCio schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 22:28:
[...]

Winnen heeft voor mij ook een andere definitie op de pub dan in een war. Een cap kan me gestolen worden, ik ga voor k/d en niet voor een round win. :)

Verwijderd

g0tanks schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 22:44:
[...]

Winnen heeft voor mij ook een andere definitie op de pub dan in een war. Een cap kan me gestolen worden, ik ga voor k/d en niet voor een round win. :)
Dode mensen kunnen niet cappen of defenden, dat is mijn motto :P
Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 22:42:
Ik steek 3 mensen in de fik. Ik ben credit to team. Durrr durr. :+ .
Is mijn motto.

Also, Spongebobmuziek is van mij, bitches.

• Beakzz
g0tanks schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 22:44:
[...]

Wat heb je nou aan een goede k/d als het team waar je mee speelt er geen hol mee opschiet ? Zoek dan een gewone Dm game of snap ik je nu niet helemaal ? Het spel heet TEAM fortress 2 dus het is wel zo leuk als je meehelpt dat je team wint. En of dat nou een stel noobs zijn of je vaste clan dat moet eigenlijk niet uitmaken.
Of ben jij er zo 1 die ook lekker de scout met de koffer laat weg rennen omdat je een ander sneller kan raken ? No offence verder maar ik probeer je te begrijpen ;)
Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!