Auredium's dagboek.
Gisteren vanuit Dalaran de random HC gedaan welke HoL bleek te zijn. Na boss 1 stopte onze tank ermee dus zijn we maar zonder tank door gegaan. Toen boss 2 neer viel had de random HC finder een nieuwe tank gevonden. Het was gewoon te gemakkelijk, onze healer was paladin en kon dus ook een beetje tanken (had wat tankinggear).
Daarna Patch gedowned met Naxx 25 voor de weekly raid. Nog even en ik heb genoeg Emblems voor een nieuw Tier item. Mijn GS blijkt op 4.8k te zitten wat schijnbaar te laag is voor ICC te doen (terwijl ik zowel de eerste en de derde boss van ICC al een keer heb gedowned

)
Daarna drie forest Emeralds gekocht en [Eye of Zul] getransmute en voor de eerste keer procte mijn mastery!!! Presto, in plaats van 1 Eye of Zul gelijk 5.

Ik zit eindelijk weer over de 1k goud en ben blij met mijn mastery skill.
Daarna kwam het aller leukste, een 25 man Kararaid!
Ik had Kara al een keer gedaan maar dat was op level 70 en de groep faalde bij een-na-laatste boss constant. Ik stond dus te popelen om hem uit te spelen. Ik moet zeggen dat ik Kara de leukste raid vind van tot nu toe. De omgeving is erg inspirerend, het verhaal erg sterk. Bij andere raids zoals Black Tempel, Sunwell en ICC heb ik altijd het idee dat 'de boss' en 'de gear' het enige wat de moeite waard is. Bij kara daarintegen is de omgeving de moeite waard om te kijken. Het bewonderen van vergane glorie en de tragedie die heeft plaats gevonden daar.
Overigens heb ik ook voor de eerste keer doen schaken. Erg vermakelijk moet ik zeggen!
Tot slot ging de prins van het legion neer en grijpte ik de Kara achievement.
In ruime week tijd de achievements van Sunwell, Kara en Mount Hyjal halen plus Black Tempel voor 90% gezien te hebben is niet niets. Ik heb echter Naxx, Ulduar en ICC nog in de planning staan en wil eigenlijk ook nog RS zien binnenkort. Ik heb als doel al deze raids te zien voor Cataclysm uit komt
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.