Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-04 14:42
Grudgie schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:01:
Welk nummer moet ik dan bellen van blizzard?
Had al een mail gestuurd, maar ik heb zon idee dat dat lang kan duren voordat ze daarop antwoorden.
Een beller is sneller. Zit op m'n werk, dus kan wow-europe niet op. Er moet echter ergens een (0800?) telefoonnummer staan tegen lokaal tarief.

Toen ik m'n authenticator kwijt was heb ik ook een mail gestuurd. Toen ik 2 uur later belde hadden ze m'n mail nog niet doorgenomen. Heb aan de telefoon (een redelijk lekker klinkend) mokkel gehad welke vroeg naar bepaalde info.

Deze bij elkaar gesprokkeld en doorgemailed. Daarna weer teruggemailed en binnen een halve minuut kon ik weer inloggen :D

Laatst heeft wel iemand het wachtwoord proberen te resetten van m'n 2de account ... bastaarden :(
Heb daar m'n authenticator ook maar aangehangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0800 0202164 :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-04 16:28

Wootlock

Evilution

Grudgie schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:01:
Welk nummer moet ik dan bellen van blizzard?
Had al een mail gestuurd, maar ik heb zon idee dat dat lang kan duren voordat ze daarop antwoorden.
http://tinyurl.com/26ftmdb

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
DarkKnight schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:49:
[...]

Edit: Eerste wat ik doe na inloggen: glyph business opstarten, want ik zie dat er een heleboel glyphs ontbreken en ook een heleboel zwaar overpriced zijn. Ik vermoed dat mijn concurrentie flink gecasht heeft tijdens mijn afwezigheid.
heb ik ook een half jaar gedaan. resultaat 100k gold + 20 glyphs van alle glyphs die er zijn. Echter heb ik nu geen zin meer om elke dag 600-800 glyphs uit mijn mailbox te vissen en opnieuw te posten en aan te vullen... Dus maar eens kijken wat ik met al die zut ga doen :)
owja, en nog een heleboel op de bank wanneer ik er meer dan 20 had van een bepaalde glyph... zucht.

[ Voor 7% gewijzigd door thewizard2006 op 16-07-2010 13:29 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06-2024
1 jaar terug belde ik Blizzard ook eens op, omdat mijn account gehackt was :(
Men verzocht mij om te blijven hangen en terwijl - de persoon mij hielp met mijn account terug te krijgen - deden we jawel een raad spelletje. Ook nog moppen getapt met hem.

Best lachen die staff :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hiroj op 16-07-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-04 18:27
SinergyX schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:51:
[...]
Met frozen orb -> frost lotus kan je soms nog wat winst maken :P
frozen orb > eternal fire werkt ook goed alleen de winst die je maakt is rond de 5 - 10g p/s als je de frozen orbs van de ah haalt :)

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-04 08:08
Door met Blizzard te bellen hen ik Vanilla wow gratis gekregen.

Nouja niet echt door het bellen, had me trail account aan me bankrekening gekoppeld maar op dat moment had ik schijnbaar geen geld op me rekening en heeft de bank het terug gehaald, maar had ik al een gamecart toegevoegd en is de betaling via Bank geblockeerd.
Heb ze een jaar later gebeld dat ik via me bank wilde betalen maar dat het niet kon doordat het geblocked wat waar ik de rede niet van wist :*) . lol

Zo heb ik dus nooit betaald voor Wow vanilla. lol

Ik weet niet of die bug nog steeds bij hun in het systeem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-04 13:04

Grudgie

PSN: Grudgie7

Thanks! Gebeld. moest wel dik 20 min wachten :/

Maar ik kan weer spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-04 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Grudgie schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:47:

gehacked dus ;) tijd voor een authenticator :)

[ Voor 7% gewijzigd door mrsar op 16-07-2010 13:50 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Mja.. apart.

Heb ook gelijk zo'n Authenticator erop gezet.

[ Voor 67% gewijzigd door Grudgie op 16-07-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-04 15:43
100k gold verdienen met glyphs? Jezus dan heb je er wel honderden op staan, als je ze voor rond de 10g-20g verkoopt oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
Grudgie schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:47:

gz! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Nog bedankt voor jullie hulp! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:00:
100k gold verdienen met glyphs? Jezus dan heb je er wel honderden op staan, als je ze voor rond de 10g-20g verkoopt oid?
als ik al kijk dat er mensen zijn die glyphs voor 2 / 5g verkopen.

ik koop ze op wacht op de juiste tijd en dan zet ik ze er weer op en verkoop ze dan alsnog met zeker 30g winst per glyph en dat zijn der toch wel gauw zon 25 / 30 per week

En dan nog niet eens over blue's green's / pots / herb's en alle andere dingen wat je kan kopen verkopen of geld mee maken door te transmute om zetten eetc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-03 19:43

DarkKnight

Narf

thewizard2006 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:29:
[...]

heb ik ook een half jaar gedaan. resultaat 100k gold + 20 glyphs van alle glyphs die er zijn. Echter heb ik nu geen zin meer om elke dag 600-800 glyphs uit mijn mailbox te vissen en opnieuw te posten en aan te vullen... Dus maar eens kijken wat ik met al die zut ga doen :)
owja, en nog een heleboel op de bank wanneer ik er meer dan 20 had van een bepaalde glyph... zucht.
Ik heb het redelijk lang gedaan. In totaal 4 chars alleen maar voor glyph making en selling. Was nog een hele operatie, met een stuk of 5 addons welke allemaal met elkaar gelinked waren. Tja, kostte altijd een 30min tot een heel uur voor mijn raids, plus na de raids, plus vaak ook nog 's ochtends als ik opstond en dergelijke grappen. Maargoed, dankzij inscription en geduld zit ik wel ruim over de goldcap, en ik zag dat ik nog steeds meerdere duizenden herbs heb liggen in de bank. Ach, het is maar hoe je je tijd wilt verdoen. :+

Helaas is het uit de mailbox halen niet echt verder te automatiseren zonder Blizzard kwaad te maken :)

Edit: Zonder mijn gehele business uit de doeken te doen: Ik hanteerde als ondergrens voor glyphs altijd iets van 2g50s (wat betekende dat ik altijd nog iets van 1g winst maakte per glyph) en fallback van rond de 50g (wat dus gewoon vette winst is...). Ach, je moet gold verzamelen niet op de korte termijn zien, maar altijd op de lange termijn. Vooral dingen als inscription en jewelcrafting maak je niet direct winst op, maar als je volhoudt, je business stroomlijnt en inkopen van mats goed regelt, wordt het uiteindelijk gewoon makkelijk om grote winsten te behalen.

[ Voor 20% gewijzigd door DarkKnight op 16-07-2010 14:39 . Reden: toegevoegde stuff. ]

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Gropah schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 10:19:
Ik had vandaag toch weer zoiets, dat je denkt wtf...

Ik heb gistere de 70 aangetikt met mijn main. Leuk, maar ja, je wil 80, dus ik ga natuurlijk meteen door lvlen. Dat doe ik door questen terwijl ik in queue sta voor random dungeon. Vannochtend was mijn eerste dungeon (Utgarde keep) met Dreamhaunter. De hele groep liep toen niet lekker. Healer was niet echt bezig, hij kon geen aggro houden. Hele groep valt uit elkaar na 2 wipes van de prince.
Mjah, je kan natuurlijk zelf ook je aggro onder controle houden. Als je 44% damage doet met heirlooms tegen een tank met greenies dan moet jij je inhouden. Dan kun je de tank wel de schuld geven maar dat is te makkelijk. Het is een samenspel. Bijvoorbeeld een hunter met een pet die constant taunt kan het tanken aardig verneuken. En dan lijkt het alsof de tank geen aggro kan houden.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

HawVer schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:40:
[...]

Mjah, je kan natuurlijk zelf ook je aggro onder controle houden. Als je 44% damage doet met heirlooms tegen een tank met greenies dan moet jij je inhouden. Dan kun je de tank wel de schuld geven maar dat is te makkelijk. Het is een samenspel. Bijvoorbeeld een hunter met een pet die constant taunt kan het tanken aardig verneuken. En dan lijkt het alsof de tank geen aggro kan houden.
Oh, wat waren de dagen dat je je als dps moest inhouden en de tank aggro moest laten krijgen toch vervelend.
*wait for 5 sunders before dpsing*
Maargoed, je kan natuurlijk niet verwachten dat een nieuwe tank direct weet hoe aggro krijgen/houden werkt, dusja, het is wel een samenspel tussen dps en tank natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
DarkKnight schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:36:
[...]

Ik heb het redelijk lang gedaan. In totaal 4 chars alleen maar voor glyph making en selling. Was nog een hele operatie, met een stuk of 5 addons welke allemaal met elkaar gelinked waren. Tja, kostte altijd een 30min tot een heel uur voor mijn raids, plus na de raids, plus vaak ook nog 's ochtends als ik opstond en dergelijke grappen. Maargoed, dankzij inscription en geduld zit ik wel ruim over de goldcap, en ik zag dat ik nog steeds meerdere duizenden herbs heb liggen in de bank. Ach, het is maar hoe je je tijd wilt verdoen. :+

Helaas is het uit de mailbox halen niet echt verder te automatiseren zonder Blizzard kwaad te maken :)

Edit: Zonder mijn gehele business uit de doeken te doen: Ik hanteerde als ondergrens voor glyphs altijd iets van 2g50s (wat betekende dat ik altijd nog iets van 1g winst maakte per glyph) en fallback van rond de 50g (wat dus gewoon vette winst is...). Ach, je moet gold verzamelen niet op de korte termijn zien, maar altijd op de lange termijn. Vooral dingen als inscription en jewelcrafting maak je niet direct winst op, maar als je volhoudt, je business stroomlijnt en inkopen van mats goed regelt, wordt het uiteindelijk gewoon makkelijk om grote winsten te behalen.
doe je netjes,
ben net begonnen een beetje inscription te lvlen, samen met Herbalism op me DK,(die had nog geen profs en heb de laatste week,(speel vrij casual) 500G opgehaald door alleen maar herps en glymh's te verkopen.

Ben onder het wachten van de LFG tool wat aan het herben en dat gaat dan vrij snel.

Ik gebruik een mailbox addon, weet zo ff niet welke maar kan daarmee met 1klik alle AH spul binnen halen tot 50mails, bij 50mails zit je inbox toch vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

Thommmyy schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:45:
[...]
Ik gebruik een mailbox addon, weet zo ff niet welke maar kan daarmee met 1klik alle AH spul binnen halen tot 50mails, bij 50mails zit je inbox toch vol?
Nou, niet vol, maar je mag van Blizzard maar 50 mails tegelijk uit de mailbox halen. Om daarna de volgende 50 te krijgen moet je of 30s-1m wachten, of /reload ui doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243052

DarkKnight schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:36:
[...]

zit nu op een "new player " realm waar ik de monopoly op glyphs heb. 4.5g ondergrens 43g fallback ( niet te hoog anders koopt niemand het ) mn winst zit op 2000-2500g per dag met alleen glyphs.

mn totaal gold over 2 chars verspreid 353k . (mn doel is 500k voor cata)
maja met wat ik gelezen heb over inscription in cata, is het niet meer profitable :((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-04 14:42
DarkKnight schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:45:
Maargoed, je kan natuurlijk niet verwachten dat een nieuwe tank direct weet hoe aggro krijgen/houden werkt, dusja, het is wel een samenspel tussen dps en tank natuurlijk.
^^ Dit!

M'n eerste tank was een warrior, waar ik op lvl 62 met tanken begon in Hellfire instances. Vertelde iedereen altijd dat ik redelijk 'new-to-tanking' was, wat meestal al een stukje begrip creeerde bij de puggers.

Als we een wipe of 2 hadden in een instance bedankte ik iedereen altijd voor het geduld etc. Ik vind het spel sowieso om samenwerken gaan, maar dat moet wel van meerdere mensen komen.

Ik vind het op zich ook niet erg als we tegenwoordig nog eens kei hard dood gaan in een heroic op lvl 80. Meestal levert dit de nodige 'lulz' op, hoewel er toch regelmatig iemand tussen zit die die de zeikert uit gaat hangen en vergeet waar het spel om draait. :|

Dus nogmaals: ^^ Dit!
Samenspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hey, zie dat jij ook speelt @ Eonar? Ik ook! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Laatst online: 22:18
Grappig, daar speel ik ook! Wat zijn jullie ingame namen? Ik speel vooral op Cornelison (Mage) en Facetta(Palladin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06-2024
Weet je wanneer je pas echt dik goud kon maken?

Toen WotLK net uit was en je bij de eerste level 80'ers van je server behoorde.
Een guildie van mij spendeerde één dag aan farmen en de volgende dag verkocht hij alles met een totale opbrengst van 50k. Je zou maar niks te doen hebben gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Mijn ingame naam is Dafonz. Moest eigenlijks DaFonz zijn, maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Grudgie schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 15:33:
Hey, zie dat jij ook speelt @ Eonar? Ik ook! :P
Ik heb daar ook nog een verdwaalde lvl 44priest, Human.

Genaamd Thommyy

[ Voor 4% gewijzigd door Thommmyy op 16-07-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
  • Laatst online: 22-04 10:24
Zijn er ook mensen die op Draenor(H) zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

dcamdz schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:00:
Toevallig is dat de realm en faction, welke de hoogste kans heeft om mij 'te verwelkomen' als ik eenmaal gereed ben om te transferen. Is het een beetje leuk daar kwa raids/bgs etc? Want ondanks dat ik er een aantal mensen ken, weet ik verder niks van deze server tot nu toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Verdwaalde lvl 24 huntard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:15
Meeste tijd is inderdaad je mail binnenhalen (rotwerk) Het posten op de AH is middels auctioneer middels CTRL + ALT + SHIFT + batch post zo gedaan. Ondanks dat het posten ook al snel een uur duurde, maar dit kon je altijd mooi doen voor het afwassen/boodschappen doen/werken/naar bed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

ImdaMned schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:23:
[...]

Meeste tijd is inderdaad je mail binnenhalen (rotwerk) Het posten op de AH is middels auctioneer middels CTRL + ALT + SHIFT + batch post zo gedaan. Ondanks dat het posten ook al snel een uur duurde, maar dit kon je altijd mooi doen voor het afwassen/boodschappen doen/werken/naar bed gaan.
Trollie.
De AH baas. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:15
Volgens mij is darknight effectiever met z'n glyph business dan ik dat was. Heb 2 weken geleden alle gyphs op AH gesmeten middels een batch post. (zo'n 1300 stuks) en nu 19 dagen wachten en ben ik van m'n glyphs af. Was dat helemaal zat : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Zo zo...

Halls of Reflection Heroic, wave 4/10.
We hadden net trash gemolt en iemand loot een corpse. Battered Hilt.
Iedereen doet een Need Roll, ik gooi 100. Free 7.5K gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

Hmm, met QuickAuction3 goed ingesteld duurt het posten gelukkig maar in orde van grootte 20 minuten in totaal. Maarja, het is niet echt een spannende profession meer als je er echt een business van maakt. Het enige wat het 'leuk' maakt is om je concurrentie net slimmer af te zijn of door blij te worden dat je weer zoveel gold van mensen hebt afgetroggeld :).
Ik moet ook zeggen, dat ik vermoed dat de situatie erg realm afhankelijk is, dus het is altijd lastig vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkstar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-02-2022
ImdaMned schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:23:
[...]

Meeste tijd is inderdaad je mail binnenhalen (rotwerk) ....

Ooit van de Addon Postal gehoord? Installeer die maar eens ff, dan is het in 1 klik gebeurd, en geeft ook aan na de max van 50 berichten hoe lang je moet wachten totdat de volgende 50 berichten opgehaald kunnen worden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324040

nou ben ik een betje te lui om een hele zoot posts te gaan lezen, maar hier een vraagje :
ik wil nu dus dolgraag een collectors edition van wow kopen maar tot nu toe was ik telkens te laat met reseveren
weet iemand misschien waneer deze te te pre-orderen is en bij welke winkels?(van cata natuurlijk)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 324040 op 16-07-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

Anoniem: 324040 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:13:
nou ben ik een betje te lui om een hele zoot posts te gaan lezen, maar hier een vraagje :
ik wil nu dus dolgraag een collectors edition van wow kopen maar tot nu toe was ik telkens te laat met reseveren
weet iemand misschien waneer deze te te pre-orderen is en bij welke winkels?(van cata natuurlijk)
Zonder te veel reklame te maken, voorbeelden van winkels waar ze die zouden moeten hebben:
Amazon, Bol.com, FreeRecordShop, Play.co.uk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkKnight schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:26:
[...]

Zonder te veel reklame te maken, voorbeelden van winkels waar ze die zouden moeten hebben:
Amazon, Bol.com, FreeRecordShop, Play.co.uk.
en waneer denk je dat ik dan daar naar toe kan stappen om de collectors edition te reserveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Laatst online: 21:53

Dutch_Celt

Jollygood

en vergeet de kleinere boer niet: Dimension Plus

zelf al cata gereserveerd daar, met opmerking bij bestelling erbij geplaatst dat ik CE wil als die uitkomt.

[ Voor 53% gewijzigd door Dutch_Celt op 16-07-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm ik heb op de site gamecard.nu gezien dat je daar kan reserveren, en vorigjaar had de dynabite een midernacht actie maar telkens als ik het aan hun site vraag krijg ik rare antworden of geen :P
maar dat gamecard.nu is daat een betrouwbare site?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 324040 op 16-07-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Laatst online: 21:04

Grvy

Bot

Frerk schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:35:
Zo zo...

Halls of Reflection Heroic, wave 4/10.
We hadden net trash gemolt en iemand loot een corpse. Battered Hilt.
Iedereen doet een Need Roll, ik gooi 100. Free 7.5K gold :)
Daar word ik altijd zo moe van; van die mensen die needen op zooi vanwege het gold wat ze eraan kunnen verdienen. Ik kan bijvoorbeeld op mijn paladin die Battered Hilt goed gebruiken maar telkens word ik geuitrolled door iemand anders die zegt "Else you'll just AH it" ja.. vast. 8)7 |:(

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pietjepot schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 18:17:
Daar word ik altijd zo moe van; van die mensen die needen op zooi vanwege het gold wat ze eraan kunnen verdienen. Ik kan bijvoorbeeld op mijn paladin die Battered Hilt goed gebruiken maar telkens word ik geuitrolled door iemand anders die zegt "Else you'll just AH it" ja.. vast. 8)7 |:(
Tja, je 'need' het geld toch? Dure tijden in WoW, elke goldstuk helpt :P

Maargoed, schuld van blizzard en niet van de spelers. Frozen orbs zijn nu ook greed-only gemaakt, hadden ze dat ook maar moeten doen met battered hilt (al zijn er maar paar specs die geen wapen uit battered kunnen halen).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

SinergyX schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 18:37:
[...]

Tja, je 'need' het geld toch? Dure tijden in WoW, elke goldstuk helpt :P

Maargoed, schuld van blizzard en niet van de spelers. Frozen orbs zijn nu ook greed-only gemaakt, hadden ze dat ook maar moeten doen met battered hilt (al zijn er maar paar specs die geen wapen uit battered kunnen halen).
Ik wil nog steeds die battered hilt voor de achievement...

@CE order: Zoals iemand anders als zei; het beste is waarschijnlijk om de gewone versie te pre-orderen en een comment erbij te zetten dat je je order wil omzetten naar CE zodra die beschikbaar is. Of anders ze even mailen/telefoneren, zou ook moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04 12:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Niet om lullig te doen, maar op dit punt in de expansion zou ik de questlijn dus echt niet meer doen voor het item. Voor de achievement, misschien. Maar niet voor het wapen. De groene quest rewards in Mount Hyjal en Vashj'ir zijn beter dan ICC25-gear...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ja, stop allemaal met ICC25, want die greenies slaan echt nergens op :D

En ja, ik kan ook iedereen wel wijsmaken dat ik het wapen nodig heb. Battered Hilt is gewoon een 'need' voor iedereen. Ik zou in ieder geval niemand vertrouwen, zeker in een random met mensen uit een andere realm.

[ Voor 60% gewijzigd door Divak op 16-07-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:42

Rannasha

Does not compute.

Yup. Rannasha (80 Druid) & alts.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-04 08:15
Wat is eigenlijk de server waar de meeste tweakers op zitten, ik zit zelf op nordrassil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ik zit op Eonar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuruya
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-04 08:31
Jup, speel 80 Orc Hunter maar laatste tijd amper gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Laatst online: 21:04

Grvy

Bot

NMe schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 18:42:
[...]

Niet om lullig te doen, maar op dit punt in de expansion zou ik de questlijn dus echt niet meer doen voor het item. Voor de achievement, misschien. Maar niet voor het wapen. De groene quest rewards in Mount Hyjal en Vashj'ir zijn beter dan ICC25-gear...
tjah; dat kan je bij elke expansion wel zeggen. :z En als je het dan helemaal goed wilt doen begin je gewoon niet met raiden want alle tijd en effort is bij de volgende expansion weer teniet gedaan. 8)7

@rest van de comments; tjah.. :? :/

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxje1992
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06-2021
Daarnet mijn Mage op Vashj overgezet naar Twisting Nether.

Vashj was dood. Toen ik begon met spelen was het overal goed druk, voor Ironforge altijd massa's mensen voor de bank te wachten, nu staan er hoogstens 5.

We hebben bijna nooit WG, dus VoA komt er ook niet snel van.

Daarnaast duurde het zo lang om mensen te puggen voor raids, dat het gewoon niet leuk meer word. Ben nu op een vrij hoge populated server gezet, mijn Mage word nu getransferred, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-04 15:18

junglebeast

hier staat iets

expansion duurt ook nog 4 maanden. Dus heb je er altijd wel even profijt van. Tenzij je binnen een maand ofzo richting icc10/25 kan. Want dan zou ik niet die hilt questline doen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hoop dat ik voor de Expansion lvl 80 ben met wat goeie gear :P.. ben nu lvl 29 en ben pas maandag begonnen, weet nie of dat snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:17
Grudgie schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 01:09:
Hoop dat ik voor de Expansion lvl 80 ben met wat goeie gear :P.. ben nu lvl 29 en ben pas maandag begonnen, weet nie of dat snel is.
Expansion is waarschijnlijk nog wel een maandje of 3 - 4 verwijderd, tegen die tijd moet je wel een char op 80 kunnen hebben met in ieder geval t9 gear en een paar t10 items. Vraag is natuurlijk, zal je je op je eerste character kunnen blijven focusen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Laatst online: 21:16
psychodude schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 01:37:
[...]

Expansion is waarschijnlijk nog wel een maandje of 3 - 4 verwijderd, tegen die tijd moet je wel een char op 80 kunnen hebben met in ieder geval t9 gear en een paar t10 items. Vraag is natuurlijk, zal je je op je eerste character kunnen blijven focusen :p.
T9/T10 zal bijna niets uitmaken, sommige lvl 82 quest drops zijn al beter dan t10, en 83+ is al beter dan shadowmourne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ja, zodra je de eerste 50 quests heb gedaan kan je al je ICC25 gear in de prullenbak flikkeren. Zonde, zeker. En mensen met full sanctified worden in de eerste de beste cataclysm dungeon geoneshot met 50k hp :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-04 13:52
Anoniem: 324040 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:29:
[...]

en waneer denk je dat ik dan daar naar toe kan stappen om de collectors edition te reserveren?
zo snel mogelijk, ik ging al langs de lokale gameboer toen het aangekondigt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Relis schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 02:03:
[...]

T9/T10 zal bijna niets uitmaken, sommige lvl 82 quest drops zijn al beter dan t10, en 83+ is al beter dan shadowmourne
Weet ik, maar zal wel waarschijnlijk de gear zijn welk die tegen die tijd heeft :p. Maar inderdaad, de cata gear is ziekelijk goed. Maakt het niet zozeer de moeite meer waard om nog veel verder dan die T9 equipment te gaan :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

NMe schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 18:42:
[...]

Heb je de Beta überhaupt wel gespeeld? Groene questitems zijn vrijwel nooit beter dan epics uit een vorige expansion. Waarschijnlijk zal je @ lvl 85 nog best met een aantal items lopen die je uit icc25 hebt gekregen.

Zeker als je icc25 heroic gear hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Jeadenar here!

Zit met een aantal IRL maten op die server, lekker bezig met mijn main (Irnük) en mijn alts: Dogärr, alaera en een DK waar ik eigenlijk (nog) weinig mee doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Anoniem: 316512 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 09:39:
[...]
Heb je de Beta überhaupt wel gespeeld? Groene questitems zijn vrijwel nooit beter dan epics uit een vorige expansion. Waarschijnlijk zal je @ lvl 85 nog best met een aantal items lopen die je uit icc25 hebt gekregen.

De groene lvl 77 items overtroffen de lvl 70 epics gemakkelijk. De lvl 67 greenies deden hetzelfde met lvl 60 epics. Nu is dat verschil allemaal in 5 levels gepompt waardoor de lvl 82~83 items al beter zijn dan de huidige t10 epics. @lvl 85 zal je vrijwel met niets meer uit ICC rondlopen, behalve als het een zeer specifieke stat is welk je zoekt. Weet alleen niet of de ICC gear de mastery stat toegevoegd gaat krijgen of niet, dus die kan je mogelijk een stuk missen dan.

Die iLvL 279 entry dungeon gear tikt aardig daarnaast ook aardig aan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

psychodude schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 10:25:
[...]

De groene lvl 77 items overtroffen de lvl 70 epics gemakkelijk. De lvl 67 greenies deden hetzelfde met lvl 60 epics. Nu is dat verschil allemaal in 5 levels gepompt waardoor de lvl 82~83 items al beter zijn dan de huidige t10 epics. @lvl 85 zal je vrijwel met niets meer uit ICC rondlopen, behalve als het een zeer specifieke stat is welk je zoekt. Weet alleen niet of de ICC gear de mastery stat toegevoegd gaat krijgen of niet, dus die kan je mogelijk een stuk missen dan.

Die iLvL 279 entry dungeon gear tikt aardig daarnaast ook aardig aan ;).
Hmm. Ik liep toch nog rond in meerdere Sunwell items, toen ik Naxx op lvl 80 deed, hoor. Oké, deels kwam dat door de ziekelijke setbonus van de rogue T6-set, maargoed Blizzard wil een itemreset bij een nieuwe expansion zodat iedereen met gelijke gear weer aan de nieuwe dungeons en raids begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 316512 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 09:39:
[...]

er is al aangekondigd, dat ze epic weer epic willen maken, dus kortom in dungeons ga je blue's krijgen en simpele items weer greens.

En ja we gaan je 277+ heroic inleveren op lvl 83 :) already confirmed.
aangezien sommige greens in de 1e dungeons al Ilevel 312ofzo zijn ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 17-07-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 10:52:
[...]

er is al aangekondigd, dat ze epic weer epic willen maken, dus kortom in dungeons ga je blue's krijgen en simpele items weer greens.
Ik vind dat wel een goed teken. Is ook een beetje Blizzards reactie op gearscore.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

[...]

Heb inmiddels trouwens op mijn Combat Rogue een Quel'Delar, Cunning of the Shadows met Berserking :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 09:30
Ik ben pas weer begonnen met wow, ik had een lvl 80 druid (feral dps, moeilijke rotatie maar dat is wel leuk :*) ) en ik had nog een lvl 74 mage staan. Nu ben ik dus die mage aan het levellen: levelt lekker, bijna geen downtime, monsters gaan heel snel dood etc.

Qua raiding ben ik niet (meer) zo erg actief. Ik heb op m'n druid wel de gebruikelijke 4/12 ICC25 gedaan, ToC enzo. Maar nu ik een tijdje ben weggeweest vragen mensen gelijk om minimaal 8/12 achievement en 5,8+ GS. Ik heb wel het gevoel dat het de laatste tijd wat minder actief is in wow, zowel qua raiding als levelling. Ik denk dat met cataclysm veel mensen weer terugkomen en dat er veel nieuwe spelers komen. ;)

Wel mooi dat epic items weer echt epic worden! Lijkt me wel veel beter zo want je hoort er echt iedereen over klagen. Ik ben begonnen met spelen aan het eind van TBC en ik heb dus het begin van WotLK meegemaakt (als lvl 40 mage dus ik kon niet naar Northrend :/ ).

Is het echt zo dat de mage rotation in end game zo makkelijk is :o ? Dat is dan wel een heel verschil vergeleken met Feral kitty.

[ Voor 6% gewijzigd door devos50 op 17-07-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hehe... men klikt niet meer op de achievements.

Ik dacht laat ik eens me Resto Shaman, die net 20 uur lvl 80 is ofzo, eens een VoA25 binnen loodsen. (gs was 4400 voor mensen die het willen weten)

Dus ik een lege VoA10 van Toravon gelinked. >:) En hup een invite. Blijk ik ook nog enigste Shaman te zijn. Geen loot gedropt helaas.
Healing was niet al te best want ik stond gewoon 2de met zo'n 3k hps.. de Paladin tikte de 4k aan. Alle andere zaten er gewoon onder. Maar is wel leuk.. dat cheal spammen tijdens die aoe dmg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

HELL YEAH! Net even de random heroic gedaan. Natuurlijk Oculus, maargoed de gehele groep bleef, dus dan vind ik het best. Alles werd in record tijd neergelegd volgens mijn DBM :). En dan als klap op de vuurpijl de blue drake mogen looten, yey! Geen idee hoe zeldzaam dat ding tegenwoordig nog is, maar het is in ieder geval de eerste keer dat ik hem zie droppen sinds een keer van Malygos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

https://eu.wowarmory.com/...?r=Azjol-Nerub&cn=Groompy

>.>
Die had ik net in mijn random heroic
Sommige mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als hij z'n ding doet, wat is dan het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-04 15:48
Godver, door de vakantie krijg ik zin om WoW weer eens op te pakken, ik heb tot level 70(?) gespeeld met een priest en een Warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 17-04 15:26
SinergyX schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 16:16:
Als hij z'n ding doet, wat is dan het probleem?
Mensen die als Hunter Dodge, Defense en Spirit gemmen weten over 't algemeen echt niet waar ze mee bezig zijn.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Rakkerzero schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:48:
[...]

Ik vind dat wel een goed teken. Is ook een beetje Blizzards reactie op gearscore.
Tsja, probleem daarbij echter wel blijft dat het slecht van tijdelijke aard zal zijn. Gearscore zal binnen een paar maanden toch weer de dominerende factor worden binnen pugs als Blizzard niet ingrijpt door een Looking for Raid tool te ontwikkelen bijv. De tool moet gewoon overnemen wat men nu eigenlijk zelf al doet: kijken naar gear obv iLvL in Blizzard's geval en kijken naar welke achi's iemand heeft behaald en aan de hand daarvan mensen groupen.

Zonder een tool zal gearscore de dominerende factor blijven.

Stapje voor stapje komen we denk ik dichter bij zo'n tool.

10/25 gear gelijk, dus ze kunnen de tool aanvankelijk limiteren tot 10 players only. Maakt het qua management toch wat gemakkelijker om mensen te matchen, maar ook leuker voor de spelers want je kunt binnen een kleiner groepje toch wat beter organiseren.

Kunnen swappen tussen raid locks als je maar op gelijke boss bent. Ideaal natuurlijk voor een random tool, zou je anders maar gebeuren dat na de 1e boss 5 mensen leaven en je kunt niets meer voor een week. Met deze optie kun je gematched worden aan mensen op hetzelfde punt.

Cross-realm wordt verbreed van battlegroup naar de gehele regio, dus meer spelers in de pool, meer potentiele spelers voor een random raid tool en betere matching mogelijk.

Zodra Blizzard een tool als dat introduceert, dan zijn de dagen van gearscore pas echt voorbij, het zal niets meer dan een vanity figure zijn :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:07:
[...]

Tsja, probleem daarbij echter wel blijft dat het slecht van tijdelijke aard zal zijn. Gearscore zal binnen een paar maanden toch weer de dominerende factor worden binnen pugs als Blizzard niet ingrijpt door een Looking for Raid tool te ontwikkelen bijv. De tool moet gewoon overnemen wat men nu eigenlijk zelf al doet: kijken naar gear obv iLvL in Blizzard's geval en kijken naar welke achi's iemand heeft behaald en aan de hand daarvan mensen groupen.

Stapje voor stapje komen we denk ik dichter bij zo'n tool.

10/25 gear gelijk, dus ze kunnen de tool aanvankelijk limiteren tot 10 players only. Maakt het qua management toch wat gemakkelijker om mensen te matchen, maar ook leuker voor de spelers want je kunt binnen een kleiner groepje toch wat beter organiseren.

Kunnen swappen tussen raid locks als je maar op gelijke boss bent. Ideaal natuurlijk voor een random tool, zou je anders maar gebeuren dat na de 1e boss 5 mensen leaven en je kunt niets meer voor een week. Met deze optie kun je gematched worden aan mensen op hetzelfde punt.

Cross-realm wordt verbreed van battlegroup naar de gehele regio, dus meer spelers in de pool, meer potentiele spelers voor een random raid tool en betere matching mogelijk.

Zodra Blizzard een tool als dat introduceert, dan zijn de dagen van gearscore pas echt voorbij, het zal niets meer dan een vanity figure zijn :p.
hoop het niet.
Hoop ze de nadruk meer leggen op een guild, dat je dus een guild nodig hebt om dingen te doen, en voor iedereen die dat niet wilt sja sorry.
Vroegah was het ook zo zonder guild kwam je nergens, hoop dat terug komt.
Dan zie je mensen en stuk meer serious zijn en minder snel van die ninja looters zijn.

Maar goed ieder ze ding mijn keus op wat ikwil is niet iemand anders ze keus.
zo ben ik ook nog voor atunements. en key's wat ja vervelend is voor je alt of voor nieuwe mensen te gearen, maar met een goeie core hoef je toch niet elke x mensen te vervangen, en nogmaals mijn visie is niet iedereen ze visie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:07:
Ik denk dat Blizzard andere dingen moet doen om gearscore uit de wereld te helpen.

Straks in Cataclysm heb je dus Rare (blue) en Epic (purple) gear uit dungeons. Blizzard moet zorgen dat de kwaliteit van deze items heel dicht op elkaar liggen. Zelfs zo bij elkaar dat weinig uitmaakt of je nu blue of een epic hebt, maar dat epic net dat kleine verschil kan maken. En dan de rest van dungeon/raid skill laten afhangen. Dan pas krijg je dat men niet meer op dat gearscore gaat focussen, want dat heeft geen zin meer op dat moment. Het probleem dat dan nog blijft is dat men enkel mensen aanneemt die bepaalde achievements gehaald hebben. Maar dat is aan de andere kant weer een manier om aan te tonen hoe goed iemand in een raid/dungeon is.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 17-07-2010 17:41 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-04 16:38
o mijn god
serieus.. hoe erg kan die zijn character verneuken :|
pvp / heirloom / caster gear, random talents. hoe komt die gast aan zijn gold? ah nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Gropah schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 09:42:
Jeadenar here!

Zit met een aantal IRL maten op die server, lekker bezig met mijn main (Irnük) en mijn alts: Dogärr, alaera en een DK waar ik eigenlijk (nog) weinig mee doe...
Ben ook Jaedenar :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Rakkerzero schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:40:
[...]

Ik denk dat Blizzard andere dingen moet doen om gearscore uit de wereld te helpen.

Straks in Cataclysm heb je dus Rare (blue) en Epic (purple) gear uit dungeons. Blizzard moet zorgen dat de kwaliteit van deze items heel dicht op elkaar liggen. Zelfs zo bij elkaar dat weinig uitmaakt of je nu blue of een epic hebt, maar dat epic net dat kleine verschil kan maken. En dan de rest van dungeon/raid skill laten afhangen. Dan pas krijg je dat men niet meer op dat gearscore gaat focussen, want dat heeft geen zin meer op dat moment. Het probleem dat dan nog blijft is dat men enkel mensen aanneemt die bepaalde achievements gehaald hebben. Maar dat is aan de andere kant weer een manier om aan te tonen hoe goed iemand in een raid/dungeon is.
Achievements echter geven weer het probleem dat het ellenlang kan duren op bepaalde servers eer je eindelijk zelf ooit die achi krijgt, omdat iedere langer spelende speler het maar als vereiste blijft nemen.

Zo ben ik zelf pas in begin maart weer begonnen met WoW na een lange stop, de wotlk was allemaal nieuws. Ergens medio april lvl 80 gedinged. Sindsdien met guild wel ICC kunnen doen en een legio andere raids, gaat allemaal vlekkeloos. 5.3k gs en vaak qua dps top of the charts. ToC echter ben ik met guild nog niet ingekomen, veel signups en weinig kans dus. Puggen is niet te doen momenteel.... want ik heb geen achi.

Je kunt blijven vragen tot je een ons weegt, maar gewoon zo goed als geen mogelijkheid om het met een pug te doen. Tactics, geen probleem, kan ze ze zo vertellen. Skill, niet zo'n issue. Doorgewinterde mmo gamer en pak het allemaal vlot op. Maar enkel en alleen dankzij achi's.... kom ik ToC maar niet in :p.

Kom je een pug tegen welk niet voor achi vraagt, dan vraagt er weer iemand in de instance of iedereen achi heeft. Een paar zeggen nee en half de raid leaved instantly :p.

Hopeloze situatie gewoon, en verziekt gewoon een groot deel van het spel als je het mij vraagt. Mede daarom zal ik dus graag een goed uitgebalanceerde raid tool zien :).
Mektheb schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:37:
[...]

hoop het niet.
Hoop ze de nadruk meer leggen op een guild, dat je dus een guild nodig hebt om dingen te doen, en voor iedereen die dat niet wilt sja sorry.
Vroegah was het ook zo zonder guild kwam je nergens, hoop dat terug komt.
Dan zie je mensen en stuk meer serious zijn en minder snel van die ninja looters zijn.

Maar goed ieder ze ding mijn keus op wat ikwil is niet iemand anders ze keus.
zo ben ik ook nog voor atunements. en key's wat ja vervelend is voor je alt of voor nieuwe mensen te gearen, maar met een goeie core hoef je toch niet elke x mensen te vervangen, en nogmaals mijn visie is niet iedereen ze visie ;)
Ik denk niet zozeer dat het veel van guilds weg zal trekken echter. Zeker niet als enkel 10 man via de tool werkt. 25 zal dan mainly via guilds zijn. Ook de guild rep, achi's, etc zal men ertoe zetten te raiden binnen een guild. Tevens de hoop op world of realm firsts zal liggen binnen guilds, randoms zullen dat denk ik niet behalen behalve als de matchmaking echt top zou zijn :p.

Zelf zou ik een tool eerder gebruiken voor de avonden dat bijv je guild raid al vol zit, en je dus weinig te doen hebt. Maar main raiding gewoon bij de guild te behouden.

[ Voor 23% gewijzigd door psychodude op 17-07-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

HAHA ik hoefde niet eens te klikken en ik wist gewoon dat het een Hunter was...

Leuke mend pet gear.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-04 13:52
junglebeast schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 18:53:
[...]

HAHA ik hoefde niet eens te klikken en ik wist gewoon dat het een Hunter was...

Leuke mend pet gear.. :)
Ik heb er best hard om gelachen :)

Om nog even terug te komen op loot in Cataclysm, ik meen gelezen te hebben dat je pas paars ziet in raid instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zhalix schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 02:54:
[...]

zo snel mogelijk, ik ging al langs de lokale gameboer toen het aangekondigt was.
dan stap ik maandag even naar de dynabyte en hopen dat ie nog niet uitgereseveerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:40:

Blizzard houd ook gewoon vast aan achievements, zolang er 'maatstaven' zijn, zal gearscore er 1 van blijven. Zolang gear de primaire factor zal zijn van jou 'kunnen', zal er altijd zoiets blijven. Wie kijkt er ooit naar spec (buiten de naam) of naar rotaties, zijn totaal niet relevant als je geen achievement hebt of bepaalde gear.

Maar hoop niet dat ze weer in cata de kant op gaan zoals in LK het geval is, het 'vers' 80 content tegen eind content heeft zo'n bizar gear verschil dat dat an sich al leid tot zware irritatie en problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 24-04 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

pffff ik heb toenstraks respect gekregen voor een gozer die ik ken,,,,tussen de 12k en 22k dps in ICC en RS op zijn warlock....daar ben ik nog lang niet...2e op de wereld met dps.......respect....

kom ik aan met mijn 6.8k dps :P (warlock)

[ Voor 10% gewijzigd door mrsar op 18-07-2010 05:13 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

blegh ben weer uitgespeeld op wow.. Het ging opzich wel lekker. Ondanks ik op een eu server speel maar in azie woon. 6 uur tijdsverschil dus helaas zit raiden er voor mij niet in.

Heb ik binnen 1.5 week mijn gear naar 4.9 gs gekregen (alle ilevel245 items + wat 219 en 232 items) Maar word ondanks ik de meeste 5.5 a 6 gs ge gearde chars eruit dps. Niet toegelaten tot simpele voa/ icc pugs. Hoewel gister eindelijk icc op me alt char van binnen gezien te hebben was het epic fail pug. 2 keer wipe op trash. en bijna instant wipe op baas. Zucht...... pve gaat het em gewoon niet worden voor mij, ivm mijn verblijfs situatie.

Mischien kan ik maar gewoon beter naar pvp rerollen (zit immers op stormscale) maar vind mijn druid kat niet echt tof in pvp.. en volgens mij is mijn druid kip hapklare voer voor alliance..

Dus mischien maar een alt aanmaken. Zit hard te twijfelen tussen een hunter of een warrior voor pvp? welke is het leukst spelen? ik heb ook een level 80 rogue in rentless/wratless gear maar vind daar geen hol aan om mee te pvpen.

Ranged of melee. hmmmm help out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
mrsar schreef op zondag 18 juli 2010 @ 05:12:
pffff ik heb toenstraks respect gekregen voor een gozer die ik ken,,,,tussen de 12k en 22k dps in ICC en RS op zijn warlock....daar ben ik nog lang niet...2e op de wereld met dps.......respect....

trashpacks tellen niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-04 12:28
mrsar schreef op zondag 18 juli 2010 @ 05:12:

http://www.worldoflogs.co...ers/Icecrown_Citadel/dps/

[ Voor 5% gewijzigd door Chefbierrr op 18-07-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Is er iemand die ik blij kan maken met extra game-time? DM even voor resurrection scroll info :)

Heb ik verder nog een hoop gemist sinds januari dit jaar? Ik las al iets over real-ID en dat er een paar instances omhoog gegooid zijn. (dat heb ik volgensmij nog net meegemaakt)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

Borgoth schreef op zondag 18 juli 2010 @ 16:25:
Is er iemand die ik blij kan maken met extra game-time? DM even voor resurrection scroll info :)

Heb ik verder nog een hoop gemist sinds januari dit jaar? Ik las al iets over real-ID en dat er een paar instances omhoog gegooid zijn. (dat heb ik volgensmij nog net meegemaakt)
Januari... hmm, er zijn wat nu badge en orb traders bijgekomen. Voor de rest valt het wel mee, ik heb in ieder geval nog niet veel gevonden wat veranderd is vergeleken met toen ik stopte in april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Er schijnt een groot probleem op komst te zijn. Op vele realms is de Alliance:Horde ratio ongeveer 1:4...dus 4 keer meer Hordes dan Alliances...daarbij zijn Hordes ook nog eens veel actiever in PvE (raids) en PvP (aantal arenateams per realm, Wintergrasp). Vroeger werden dergelijk unbalanced dingen opgelost met FCM (Free Character Migration), echter deze truc heeft zijn verloopdatum bijna bereikt. Er zijn niet al te veel realms meer over met zoveel meer Alliances dan Hordes. Oftewel, in de WoW-community zijn veel meer Hordes dan Alliances.

Natuurlijk heeft Blizzard dit zelf in de hand gewerkt, met hun Faction Change verdiende ze bakken met geld, maar Alliance ---> Horde gebeurde vele malen vaker dan Horde ---> Alliance. Op mijn realm alleen al gingen 20% van de PvP spelers naar Horde, topguilds deden massale faction change naar Hordes...reden was dat ze daar meer recruitment mogelijkheden hadden etc.

Ik vraag me nogsteeds af waarom Horde zoveel populairder is....misschien betere racials...maar nog belangrijker, hoe is dit op te lossen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
Alliance schijnt meer de noobs en kiddies te hebben.

Verhaal lijn is bij Alliance trouwens op vele zaken veel leuker.

Horde is minder loveydoveyspel, het is grof en hard :P

Linux is zo cool dat ik het koud heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Betere racials? Ik denk eerder dat het gewoon met het imago maken heeft. Alliance zijn newbies, en de Horde zijn allemaal hardcore, dat is zo'n beetje de algemene opvatting.

edit; Sjoq bevestigt het al :P

[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 18-07-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wie wil er nu nog met midgets spelen, als horde er ook 1 gaat krijgen? :P

Al verdom ik het in cataclysm nog 1 quest te gaan doen voor een human, wat was dat een grote onzin in LK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

Tja, ik moet toegeven dat ik maar een server weet, waar alliance echt overheerst en dat is Silvermoon. Rest is inderdaad horde in overvloed.
Persoonlijk wil ik ook transferen naar een andere server en dan wordt het zeer waarschijnlijk ook horde, simpelweg omdat er meer horde raiding guilds zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
Alonsus waar ik op speel is ook veel meer aliance dan horde, weet geen ratio maar we hebben bijna altijd wg. Als ik horde zou zijn op mijn server zou ik zeker transferren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Op tura is net nu iets van 3:1 denk ik. In het voordeel van de Alliance. Zijn ook wat Horde's transferred.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxje1992
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06-2021
Ben nu Sons of Hodir aan het chainquesten, zit nu (pas) bij 28.

Kan ik mijn schouders etc ook enchanten, en als ik Revered met ze ben, kan ik zon Ice Mammoth kopen(H), die zijn baas! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 09:30
Ben gisteren met m'n resto druid ICC10 ingeweest. Was best wel zenuwachtig, want ik heb tot nu toe alleen maar heroics en normal dungeons gehealed xD en ik had maar een GS van 4,9k (maar ik werd toch toegelaten!). Gelukkig had ik nog 2 andere healers die me een beetje konden ondersteunen. Het leuke was dat ik maar een beetje wat deed: heal hier, lifebloom daar enz... Marrowgar en Deathwhisper hebben we dan ook geone-shot (we hadden zelfs een healer die wat slackte dus we bleven uiteindelijk met 2 healers over) maar tijdens lootship werd de helft van de raid gedisconnected, waaronder ik 2 keer. Echt heel vervelend als je een tank en de raid in leven moet houden! We hadden ook nog tijdens die weekly quest in ICC een wipe, maar dat was omdat bijna niemand wist wat je met die plague moest doen O-) .

Toen we aan Saurfang wouden beginnen, gingen er een paar weg en uiteindelijk is de raid maar opgehouden. Toch heb ik er nog 11 frosties en wat ervaring in raid-healing aan overgehouden. Die +25% buff maakt het ook wel erg makkelijk: ik weet nog goed toen die buff er nog niet was, dat de trash en Marrowgar echt een uitdaging waren. De 30% buff die gaat volgen maakt het zelfs nog makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-04 13:56

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

*Weekend verslagje*

Na een slechte pug voor ToC10 (weekly) op vrijdag avond had ik een slecht voorgevoel voor het weekend :P
Zaterdag met m'n DK en Druid ICC10 gedaan welke erg lekker gingen, met beide chars dps meters getopt wat ook leuk is heb een trinket kunnen looten op m'n DK, en Nibelung op mijn Druid in een ICC25 pug en gelijk wat upgrades gehaald van me EOF. Op m'n Priest was het wel heel leuk, 8 bosses gecleared, helaas geen loot moet zeggen dat crimson halls wel leuker zijn dan de eerste 4 bosses, helaas een beetje aanklooien omdat er een hoop spelers disconnecten tijdens fester waardoor we elke keer wipete een vervangende speler vinden is dan ook geen optie..

Op zondag maar besloten om m'n Prot spec op m'n paladin uit te rusten met gems/enchants omdat ik eindelijk defcapped was puur van gear, tis nu nog een beetje een bijelkaar geraapt zooitje maar heb al wat kunnen oefenen. Helaas kwam ik er wat laat achter dat mijn weapon skill nog op 0 stond, toen heeft een Druid het tanken maar overgenomen in HoS. Na mijn wep skill getrained te hebben op wat elites maar gequeued voor AN hc, helaas dropte er geen trinket, toen maar random HC gedaan en kreeg ik weer AN en deze keer dropte de trinket wel, daarna UP gedaan en UK normal om een paar guildies te helpen.
Toen nog in PoS HC geweest als ret om een paar guildies te helpen en die besloten dat ik HoR normal maar moest gaan tanken :P ging opzich goed maar ja HoR stelt niets voor op normal helaas geen shield/cloak..

http://eu.wowarmory.com/c...+Dragonflight&cn=Paradenu

niet slecht voor een weekendje werk.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-04 20:22

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboek,

Ik heb dit weekend bij mijn maijn de Mage Auredium een hoop grote gearupgrades bennen gehaald. ik heb twee T9 stukken binnen geharkt, de gloves en de legs waardoor ik van de setbonus kan geniegen die ervoor zorgt dat 15% van mijn spirit critical strike bonus wordt. Als ik nu in een goede raidgroep mijn trinkets pop heb ik soms wel 75% critical strike kans! Dat is gewoon insanely veel.
Daarnaast heb ik mijn belt vervangen door een nieuwe T10 belt, samen met de eternal beltbucket kunnen er 3 (drie!) gems in en natuurlijk heb ik alles netjes ge-enchant en gegemmed. Het resultaat is dat ik van 1k goud terug ging naar 250G maar who cares!?

Verder niet veel belangrijks gedaan. Ik joinde een PuG ICC 10 maar de idioot welke de groep had aangemaakt slaagde er op vrijdagaaf niet in een groep samen te stelln, sterker nog op zondagmiddag was hij nogsteeds aan het PuGgen voor zowel ICC10 als 25 en zaterdag ook. Omdat ik weet dat hij voor ICC 10 Deathbringer Saurfang op vrijdag nog moest downen en zondag ook nog weet ik dat die persoon dus een heel weekend heeft verspilt met PuGgen voor ICC10 en 25 zonder ook maar een meter verder te zijn gekomen. Jammer? Ik denk dat je op een gegeven moment moet inzien dat je PuG niet gaat lukken en je een andere PuG van iemand anders moet joinen als je dat nog kan (ICC10 zal niet gaan maar misschien kon ICC25 wel nog).

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.