![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 08-07-2010 13:24 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Meestal mbv meta crawlers, aangekochte "private" databases (kleine lettertjes als je bv een prijsvraagje invult bij cheaptickets.nl, random picked name, en duizende andere poll/prijsvragen/whatever sites) eigen spiders en uiteraard alle gangbare sociale en voor de hand liggende methodes.Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:19:
[...]
En hoe scan je dan voor mensen ? dat vraag ik me af doen ze dat gewoon in google of via wat website's ?
[ Voor 39% gewijzigd door Mektheb op 08-07-2010 13:27 ]
http://web.archive.org/collections/web/advanced.html is ook een leukeMektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:27:
ja dat is ook wel weer zo, ik ben voortaan dus een stuk voorzichtiger met dingen doen !
misschien maar is een nieuwe nickname ook hier aanvragen, en verder de hele wereld veranderen wat ik kan vinden
Trek maar eens een Groen pak aan of neem een hordie meeMektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:25:
Second !
en Viva hou je me nou voor de gek, en ginkelse heiden dat is voor mij om de hoek !
[ Voor 5% gewijzigd door Vivaladen op 08-07-2010 13:38 ]
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Hahaha nou je mag van mij een pizza krijgen hoor ! betaal ik hem ook nog wel !Vivaladen schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:37:
[...]
Trek maar eens een Groen pak aan of neem een hordie meespoedig zal je dan het gedonder vd hoeven van mn charger horen en naarmate ik dichtebij kom trilt de grond door mijn met edelstaal bepantserde Charger...
Ehh nee loop maar te dollen met je foto komt uit europa park en ik doe niet aan larp ofzo
maar ben een stapje dichterbij het pizza afleverpunt nu
haha eten we hem samen op onder het genot van een potje bierMektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:39:
[...]
Hahaha nou je mag van mij een pizza krijgen hoor ! betaal ik hem ook nog wel !
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
En bedankt! Client is aan het downloaden, vanavond maar eens kijken hoe het eruit zietCongratulations! You’ve been selected to participate in the beta test of World of Warcraft®: Cataclysm™.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
hahah klinkt wel goed ^^Vivaladen schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:48:
[...]
haha eten we hem samen op onder het genot van een potje biertijdens het vertellen va nsterke verhalen over vergaarde glory op het slagveld
gZ :<Species5618 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:51:
[...]
En bedankt! Client is aan het downloaden, vanavond maar eens kijken hoe het eruit ziet
i lolledBlizzard yells: Imprudent trolls! You'll rush headlong to your own deaths! See now, the master is in control!
Blizzard yells: Behold Activision - the big boss! Bow before your ending!
Activision yells: LOTS OF MONEY! MUST HAVE LOTS OF MONEY!- BLIZZARD! WHAT IS THE MEANING OF THIS INTRUSION?
Blizzard yells: These trolls, my lord! They are too many and are ruining our official forums! Perhaps we implement a code system or something.
Activision yells: FOOL! YOU ALLOWED THESE INSECTS TO RUN RAMPANT THROUGH THE FORUMS? AND NOW YOU SUGGEST A HARMLESS CODE SYSTEM? YOU FAIL ME, BLIZZARD! WE WILL EXPOSE EVERY POSTER'S PRIVATE INFORMATION IN PLACE OF THEIR CHARACTER NAMES. MONEYS WILL BE MADE, indeed...
Activision kills Blizzard.
Activision yells: NOW FOR YOU, PLAYERS! GIVE ME ALL YOUR MONEYS.
seems familiar doesnt it.
[ Voor 73% gewijzigd door Mektheb op 08-07-2010 13:56 ]
Van wie/wat is die laatste? Die andere van van Arthas die Stratholme ging purgenMektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:51:
[...]
hahah klinkt wel goed ^^
[...]
gZ :<
[...]
i lolled
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Moltencore Ragnaros als die gesummoned wordt volgens mij even uit me hoofdDarkasantion schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:58:
[...]
Van wie/wat is die laatste? Die andere van van Arthas die Stratholme ging purgen
kloptMektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:59:
[...]
Moltencore Ragnaros als die gesummoned wordt volgens mij even uit me hoofd
Anoniem: 209587
Ragnaros en Executus toch?Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:51:toon volledige bericht
[...]
Blizzard yells: Imprudent trolls! You'll rush headlong to your own deaths! See now, the master is in control!
Blizzard yells: Behold Activision - the big boss! Bow before your ending!
Activision yells: LOTS OF MONEY! MUST HAVE LOTS OF MONEY!- BLIZZARD! WHAT IS THE MEANING OF THIS INTRUSION?
Blizzard yells: These trolls, my lord! They are too many and are ruining our official forums! Perhaps we implement a code system or something.
Activision yells: FOOL! YOU ALLOWED THESE INSECTS TO RUN RAMPANT THROUGH THE FORUMS? AND NOW YOU SUGGEST A HARMLESS CODE SYSTEM? YOU FAIL ME, BLIZZARD! WE WILL EXPOSE EVERY POSTER'S PRIVATE INFORMATION IN PLACE OF THEIR CHARACTER NAMES. MONEYS WILL BE MADE, indeed...
Activision kills Blizzard.
Activision yells: NOW FOR YOU, PLAYERS! GIVE ME ALL YOUR MONEYS.
seems familiar doesnt it.
[...]
Anoniem: 358309
Jup dat is Ragnaros, ik mis die boss en de 40 man raids.Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:59:
[...]
Moltencore Ragnaros als die gesummoned wordt volgens mij even uit me hoofd
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 358309 op 08-07-2010 14:04 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik hoef me ook niet te schamen, maar als ik iemand uit een random dungeon kick heb ik liever niet dat ik een half uur later 3 pizzakoeriers voor m'n deur heb staan. Om nog maar niet te spreken over al die vrouwelijke spelers die lastig gevallen gaan worden.Anoniem: 358309 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:54:
Iedereen op de WoW forums mag mijn naam weten als ik er iets post, gewoon omdat ik mij wel fatsoenlijk gedraag en mij daarom ook niet hoef te schamen voor de posts die ik maak.
https://niels.nu
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 08-07-2010 14:08 ]
Want pizzakoeriers bellen nooit even na, om de bestelling te controleren van 'nieuwe' klanten?Hydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:08:
[...]
Ik hoef me ook niet te schamen, maar als ik iemand uit een random dungeon kick heb ik liever niet dat ik een half uur later 3 pizzakoeriers voor m'n deur heb staan. Om nog maar niet te spreken over al die vrouwelijke spelers die lastig gevallen gaan worden.
Hehe prachtig die *DONG* als het gaat beginnen
ja die misde ik ook !Inferno schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:23:
[...]
Hehe prachtig die *DONG* als het gaat beginnen
Ik mis echter de "BY FIRE BE PURGED" quote in dat filmpje
Mensen waar je het niet mee eens bent dom noemen vindt jij fatsoenlijk? Dan snap ik wel waarom je tegen het RealID systeem bent en mijn vriendin speelt al 5 jaar WoW, bijna iedereen weet dat ze geen man is en is nog nooit lastig gevallen, en als je gekickt word uit een random dungeon ben je gekickt door de hele groep, niet 1 persoon.Hydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:08:
[...]
Ik hoef me ook niet te schamen, maar als ik iemand uit een random dungeon kick heb ik liever niet dat ik een half uur later 3 pizzakoeriers voor m'n deur heb staan. Om nog maar niet te spreken over al die vrouwelijke spelers die lastig gevallen gaan worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Darkangle op 08-07-2010 15:26 ]
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Whut !Las Vegas schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:26:
Grand Black War Mammoth gewonnen op m'n DK. Moest 'm nog daarop, had 'm al wel op Druid. Wel 5k moeten betalen, maar goed, small price to pay voor mount numero 115.
Heb ook de Magic Rooster & Big Battle Bear goedkoop op de kop kunnen tikken, nu nog kijken of ik ze zelf use of ze verkoop.
IngameMektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:28:
[...]
Whut !
verkoop ? kwa serial of ingame al ?. als het serial is om te redeeme ! gief
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Nee? Nog nooit gehad als ik eten besteld heb (wat voor soort dan ook).Rudi schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:20:
[...]
Want pizzakoeriers bellen nooit even na, om de bestelling te controleren van 'nieuwe' klanten?
Ik probeer er zodanig veel gold voor te vangen dat ik uiteindelijk Ashes kan kopen voor de goldcap van de winnaar
[ Voor 8% gewijzigd door London op 08-07-2010 14:40 ]
Heheh, ach zo !Las Vegas schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:39:
[...]
Ik probeer er zodanig veel gold voor te vangen dat ik uiteindelijk Ashes kan kopen voor de goldcap van de winnaar. Mochten ze niet verkopen dan use ik ze zelf maar..
...Real ID is a new and different concept for Blizzard gamers - and for us as well - and our goal is to create a social gaming service that players want to use
Ook zo'n mooie... Eerst iedereen in game laten activeren, omdat het enkel "in-game" is en alleen gebruikt wordt voor de interactie met mensen die jij kent, maar bijvoorbeeld niet in dezelfde server/game zitten. DAN duw je het forum "optioneel" erachter aan, terwijl iedereen REAL-ID al aan heeft staan, omdat je beloofde dat het veilig was en verder niet gebruikt zou wordenHe added, “It's important to note that both enabling Real ID in game and posting on the official Blizzard forums are completely optional.
[ Voor 3% gewijzigd door Darkasantion op 08-07-2010 14:50 ]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=-NgAkWxcPBE[/video]Darkangle schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:26:
[movie]http://www.youtube.com/watch?v=-NgAkWxcPBE[/movie]
Beste die ik tot nog toe gezien heb, beter dan die hitler versie(even tot het einde kijken
.
[ Voor 5% gewijzigd door Grozno op 08-07-2010 14:51 ]
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Nee, alle dropped mounts kunnen getrade worden naar raid/party members. En Ashes is niet limited, wij hebben er 5 op de server (so far).SinergyX schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:48:
Ashes is er toch maar 1 per server van en direct soulbound?
Dan ben ik denk in de war met die mount van die make a wish foundation, die jongen die bepaalde mount ingame wilde hebben.Las Vegas schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:50:
Nee, alle dropped mounts kunnen getrade worden naar raid/party members. En Ashes is niet limited, wij hebben er 5 op de server (so far).
Ezra, jongetje had kanker ja. Die kreeg de eerste Ashes ooit als cadeau van Blizzard omdat ie zo ziek was. Inmiddels is hij ook overleden.SinergyX schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:52:
[...]
Dan ben ik denk in de war met die mount van die make a wish foundation, die jongen die bepaalde mount ingame wilde hebben.
:<Las Vegas schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:53:
[...]
Ezra, jongetje had kanker ja. Die kreeg de eerste Ashes ooit als cadeau van Blizzard omdat ie zo ziek was. Inmiddels is hij ook overleden.
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
As one of Epheonix's guildmates (check armory if you want to verify, Shadowwind in Thirty Second Fleet :-D) I can assure you that Ezra got Ashes of Alar, NOT Peep's Whistle. Yes, it's a gorgeous mount.
On the sad side, Ezra's had a relapse and is rather sick at the moment.He's still fighting, and hopefully he'll pull through this episode like he did the last one.
As of October 20th, 2008, Ezra Chatterton, Ephoenix, is no longer with us. If you want to make a donation to his family or send them a message, their website is http://www.ezrachatterton.org/ We will miss you, Ezra.
[ Voor 78% gewijzigd door SinergyX op 08-07-2010 15:00 ]
Dat hebben ze bij mij nog nooit gedaan?Rudi schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:20:
Want pizzakoeriers bellen nooit even na, om de bestelling te controleren van 'nieuwe' klanten?
Ik vind mensen die het okay vinden dat een game forum gewoon hun echte namen post dom ja. Dat je het daar niet mee eens bent, prima. Maar dat geeft je net zo goed niet het recht me IRL lastig te gaan vallen, en dat is wel wat er gaat gebeuren. Evenals dat mensen anderen gaan pakken gewoon gaat gebeuren. Je kunt zonder problemen een paar magazineabbo's op mijn naam laten zetten met alleen m'n adresgegevens, en die mag ik dan allemaal uit gaan leggen dat het een prank is.Anoniem: 358309 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:25:
Mensen waar je het niet mee eens bent dom noemen vindt jij fatsoenlijk?
Maar waarom zouden mensen dat doen? Waarom zouden mensen zoveel energie in jou willen steken om jou leven zuur te maken, je moet wel extreem erg misdragen om mensen zover te krijgen anders gaan mensen echt geen energie in jou stoppen want dat ben je als vreemdeling gewoon niet waard.Hydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:02:
Ik vind mensen die het okay vinden dat een game forum gewoon hun echte namen post dom ja. Dat je het daar niet mee eens bent, prima. Maar dat geeft je net zo goed niet het recht me IRL lastig te gaan vallen, en dat is wel wat er gaat gebeuren. Evenals dat mensen anderen gaan pakken gewoon gaat gebeuren. Je kunt zonder problemen een paar magazineabbo's op mijn naam laten zetten met alleen m'n adresgegevens, en die mag ik dan allemaal uit gaan leggen dat het een prank is.
En zoals hij het schetst is dus wel zo, naief zijn de meeste mensen jammer genoeg.Anoniem: 358309 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:08:
[...]
Maar waarom zouden mensen dat doen dan? Waarom zouden mensen zoveel energie in jou willen steken om jou leven zuur te maken, je moet wel extreem erg misdragen om mensen zover te krijgen anders gaan mensen echt geen energie in jou stoppen want dat ben je als vreemdeling gewoon niet waard.
Ik heb het afgelopen half jaar op een forum over politiek vele discussies gehad onder mijn eigen naam want daar is het heel normaal om je eigen naam te gebruiken, ik heb veel discussies gehad, vaak oneens geweest met verschillende mensen, maar heb ik pizza couriers aan mijn deur gehad, nee! heb ik abonnementen op mijn naam gekregen, nee! Dus stel je toch niet zo aan man, dat je zuinig bent met je privacy heb ik alle begrip voor maar de wereld zit echt niet zo evil in elkaar als jij het schetst.
De enige keer dat het ooit gecontroleerd is bij mij is toen ik 134 pizza's bestelde aangezien het hele bedrijf zo massale wegwerk dag haddenHydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:02:
[...]
Dat hebben ze bij mij nog nooit gedaan?
En als je niet gelooft hoe makkelijk het is iemand echt het leven zuur te maken, post dan eens je adresgegevens op geenstijl?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
En dan staat je buurvrouw op de stoep, want ook oudjes komen erShadowBumble schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:13:
[...]
De enige keer dat het ooit gecontroleerd is bij mij is toen ik 134 pizza's bestelde aangezien het hele bedrijf zo massale wegwerk dag haddenMoest ook eerst maar even langs komen om de bestelling te bevestigen maar onder de 30 pizza's is er hier ook nooit gechecked.
Das overigens wel Blufs op geenstijl en dan
Voornaam + Achternaam en de text wie het eerst bij me aanbelt krijgt een koekje
Ja daarom juistMektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:15:
[...]
En dan staat je buurvrouw op de stoep, want ook oudjes komen er
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
In your face.. zeg ik dan
Zou jij je wapen leegschieten op een school? Zou jij met een auto een menigte inrijden? Zou jij fikkie steken met WK wedstrijd? Zou jij nazi leuzen gaan zingen als de scheids fout is? Om eigelijk geen enkele reden?Anoniem: 358309 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:08:
Maar waarom zouden mensen dat doen dan? Waarom zouden mensen zoveel energie in jou willen steken om jou leven zuur te maken, je moet wel extreem erg misdragen om mensen zover te krijgen anders gaan mensen echt geen energie in jou stoppen want dat ben je als vreemdeling gewoon niet waard.
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 08-07-2010 16:20 ]
Dat is precies wat ik bedoel, iemand uren lang ganken is ook een vorm van trollen dus mooi dat dat nu wat minder aantrekkelijk word, wees gewoon sportief en er is niks aan de hand.Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:13:
[...]
En zoals hij het schetst is dus wel zo, naief zijn de meeste mensen jammer genoeg.
Waarom zouden mensen het niet doen ?, ik zou helemaal in een deuk liggen als ik iemand zo kan flashen.
ik geniet er van als ik tijdens het PvP iemand zie uitloggen nadat ik hem een uur in mekaar heb getrapt omdat die me alt gankte.
Heerlijk liefst zie ik hem ze pc uit het raam gooien.
Andere woorden er zitten zoiezo gekken tussen die het wel doen, en ja er zullen ook mensen zijn die het niet doen.
What the F?Anoniem: 358309 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:17:
Dat is precies wat ik bedoel, iemand uren lang ganken is ook een vorm van trollen dus mooi dat dat nu wat minder aantrekkelijk word, wees gewoon sportief en er is niks aan de hand.
Niks sportiefs aan als je met je lvl 80 mijn lvl 40 komt kicken, dan moet je de consequenties maar aanvaarden dat ik vervolgens met me main een uur of 2 op je hoofd ga dansen.Anoniem: 358309 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:17:
[...]
Dat is precies wat ik bedoel, iemand uren lang ganken is ook een vorm van trollen dus mooi dat dat nu wat minder aantrekkelijk word, wees gewoon sportief en er is niks aan de hand.
Hier nog 1 uit de terms of use:Blizzard will also ask you to enter a user name and a password. We would ask that you do not use your real name, the name of another person, or a name protected by copyright or trademark as a user name.
Username and Password. During the Account creation process, you may be required to select a unique username and/or a password (collectively referred to hereunder as "Login Information"), and you may not share the Account or the Login Information with anyone other than as expressly set forth herein
Als je zo bang bent moet je maar gewoon niet op de officiële blizzard forums posten, probleem opgelost.Hydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:19:
[...]
What the F?
Dus het is prima als je je zorgen over jezelf moet maken als je iemand in WoW pissig maakt? Guess what, er zijn genoeg pubers met te veel tijd en te weinig zelfreflectie die een groupkick een reden vinden om je lastig te vallen, just for kicks.
Sorry hoor maar wat een naiviteit
Ik gank geen low lvls.Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:21:
[...]
Niks sportiefs aan als je met je lvl 80 mijn lvl 40 komt kicken, dan moet je de consequenties maar aanvaarden dat ik vervolgens met me main een uur of 2 op je hoofd ga dansen.
En elke x ik je ingame of een guildie van me je ziet dus ook.
Maar andere mensen wel, dus wil niet zeggen het niet gebeurdAnoniem: 358309 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:26:
[...]
Als je zo bang bent moet je maar gewoon niet op de officiële blizzard forums posten, probleem opgelost.
[...]
Ik gank geen low lvls.
I agree with the fact that something should be done against trolls and the flame wars going on here.toon volledige bericht
I agree that REAL-ID is a great way to interact with people I KNOW when they aren't on the same realm/game as me, yet I chose the people I interact with, and therefor know my RL-name. MY choice.
Now you're going to implement REAL-ID on the forums to prevent trolling. It won't, because any measurement you coul take against them could also be done NOW! It's not like you can't ban anyone now right?...
Also, 2 weeks ago we where informed that REAL-ID was a great way to chat with FRIENDS when we're enjoying a Blizzard game, but nothing more. Now you're telling us that REAL-ID(and therefor spreading your RL-name) is a great way to interact with strangers and unknown people. Yay, you make a decision for me that is up to me alone to make...
So, in 2 weeks we will be told that our REAL-ID will be integrated into Facebook aswell, right? To encourage even more interaction between players and strangers. YAY, now everyone outside WoW can see who's the player behind the character, and all you may do is say THANKS BLIZZARD, because there is no way people won't get harrased or get into trouble because of this GREAT NEW FEATURE!!!!!
This is about MONEY, MONEY and MONEY only... A real shame, as this is the first step in Activi$ion dictating WoW and Blizzard...
So, now they decided they want/need to earn money with some features outside of the game and that Blizzard may do everything they want, as long as it's inside World of Warcraft and doesn't affect the outside...
Oke, how long till Activi$ion figures out that with in game advertissement you can make even more freemoney!!! Why not paint those Zeppelins above Ogrimmar in red with a Coca-Cola logo on it? Doesn't cost any extra money, yet Coca-Cola will pay lots of money to Activi$ion!!!! Omg! What an idea! Who cares that this is a ROLE-PLAYING-GAME!!!! All we care about is free and easy money!!!!! Who needs players? Why listen to them???
Because players will run away from your game, and that free money will be the last money you earned from this game and them.
Will I stop playing WoW? Not right now, luckily REAL-ID and Activision haven't invaded/affected the in-game content yet, but as soon as they do, I'll reconsider if I want to spent my free time and money on this...
Dat lost het probleem niet op dat ik dan niet meer op de fora kan posten nietwaar?Anoniem: 358309 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:26:
Als je zo bang bent moet je maar gewoon niet op de officiële blizzard forums posten, probleem opgelost.
Dat ook, en je kan allang met een commandline iemand ze naam en achternaam zien ingameHydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:38:
[...]
Dat lost het probleem niet op dat ik dan niet meer op de fora kan posten nietwaar?
Daarnaast: denk je echt dat dit het einde is? Volgende stap is dat je je facebook 'mag' integreren, daarna 'mag' je facebook integreren voor een leuke pet, daarna 'mag' het om de nieuwste raid in te komen, en daarna 'moet' het gewoon omdat de meeste mensen het toch al gedaan hebben.
Ik vind het typisch dat je het gevaar van het prijsgeven van je online identiteit zo onderschat. Ik vind het ronduit naief en hoop dat je niet lastig gaat gevallen gaat worden zoals zoveel andere mensen. Ik vind de "mij gebeurt het toch niet" instelling ronduit droevig. Trek je kop eens uit het zand man. Het kan jou ook gebeuren, en vooral girl gamers gaat gewoon een doelwit worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 08-07-2010 16:41 ]
Dit laat alleen je *eigen* naam zien. Mensen maken zich veel te druk om deze kleine security-flaw. Het echte probleem is het nieuwe plan voor de forums en hoe dat zich verder gaat ontwikkelen.Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:39:
[...]
Dat ook, en je kan allang met een commandline iemand ze naam en achternaam zien ingame
of ze battlenet ID volgens hele hele hele hele hele hele hele hoop mensen
http://www.wow.com/2010/0...ll-real-life-names-witho/
/run for i=1,100 do if BNIsSelf(i)then BNSendWhisper(i,"RealID whisper from yourself..");break end end
Maar wat houd iemand tegen een addon te maken die het opvraagt bij een ander ?Species5618 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:44:
[...]
Dit laat alleen je *eigen* naam zien. Mensen maken zich veel te druk om deze kleine security-flaw. Het echte probleem is het nieuwe plan voor de forums en hoe dat zich verder gaat ontwikkelen.
Want some cheese with your whineDarkasantion schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:34:
Dit maar ff op EU forum getyft, niet helemaal wat im me hoofd had, maar /care.
[...]
"Don't let your dreams be memes"
Een Facebook link aan je account om raids te joinen? Dat geloof je zelf toch niet mag ik hopen, als je dat geloofd heb je een erg onrealistisch beeld van de hele situatie. Buiten dat, je kiest er zelf voor om facebook te nemen, je kiest er zelf voor welke gegevens je op internet zet en aan elkaar koppelt, niemand die jou dat verplicht. En zoals ik al zei, mijn identiteit is al bekend op vele plaatsen op internet, ook weet de hele guild dat mijn vriendin een vrouw is, vind iedereen heel normaal. Naïef? Nee gewoon praktijk ervaring.Hydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:38:
[...]
Dat lost het probleem niet op dat ik dan niet meer op de fora kan posten nietwaar?
Daarnaast: denk je echt dat dit het einde is? Volgende stap is dat je je facebook 'mag' integreren, daarna 'mag' je facebook integreren voor een leuke pet, daarna 'mag' het om de nieuwste raid in te komen, en daarna 'moet' het gewoon omdat de meeste mensen het toch al gedaan hebben.
Ik vind het typisch dat je het gevaar van het prijsgeven van je online identiteit zo onderschat. Ik vind het ronduit naief en hoop dat je niet lastig gaat gevallen gaat worden zoals zoveel andere mensen. Ik vind de "mij gebeurt het toch niet" instelling ronduit droevig. Trek je kop eens uit het zand man. Het kan jou ook gebeuren, en vooral girl gamers gaat gewoon een doelwit worden.
Ik had een week geleden deze change ook niet geloofd.Anoniem: 358309 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:46:
Een Facebook link aan je account om raids te joinen? Dat geloof je zelf toch niet mag ik hopen, als je dat geloofd heb je een erg onrealistisch beeld van de hele situatie.
Het gaat niet om guildies, het gaat om mensen op de fora die je pissig gaat maken.Buiten dat, je kiest er zelf voor om facebook te nemen, je kiest er zelf voor welke gegevens je op internet zet en aan elkaar koppelt, niemand die jou dat verplicht. En zoals ik al zei, mijn identiteit is al bekend op vele plaatsen op internet, ook weet de hele guild dat mijn vriendin een vrouw is, vind iedereen heel normaal. Naïef? Nee gewoon praktijk ervaring.
Ik blijf het grappig vinden hoe mensen Activision de schuld hiervan geven, ook al is dit helemaal nergens op gebaseerd.Darkasantion schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:34:
Dit maar ff op EU forum getyft, niet helemaal wat im me hoofd had, maar /care.
[...]
Als je geen criminaliteit wil zien, ga je maar niet naar <insert grote stad>, probleem voor Nederland opgelost?Anoniem: 358309 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:26:
En toen kreeg jij na de patch error #132 op je scherm elke keer.Wootlock schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:46:
[...]
Want some cheese with your whine![]()
Jezus, dat je daar uberhaupt tijd insteekt zeg.
Er staat nergens dat je moet posten op de realmforums; sterker nog; het mag.
Greetings.toon volledige bericht
I would like to make an addition to the reasons why Real-ID is a bad, bad idea.
I am a trans woman in her early 20ties, I am still post-op and in process of becoming myself.
The lives of many trans people are, mildly stated, harsh. Having to deal with constant abuse and harassment, games like World of Warcraft are a chance for us to be the person we are in the inside until we can become complete. By forcing people to use their real names you endanger this minority group.
There is also no single way for a trans person to change his/ her name to her new one. Maybe not everyone can understand the pain and suffering a trans person will go through, but I think that enough people can see how this is a dangerous and annoying situation for trans people.
Imagine you have been busy for the last 3 years getting into the process of becoming a man/woman having partial surgery, following training classes, not to mention all the issues you have with friends and family. Now you’ll have to explain every time that your name is, for instance, Debby and that you are a woman, and that the name Tomas Peterson isn’t ‘you’ anymore. Think of all the harassment you will get!
What about in real life? There are enough creeps out there, trust me. A guy I know from forums is gay and he got in serious trouble because of 30 gay-hating youngsters with wooden sticks. Just because he was different..
Please Blizzard, don’t do this, please keep people safe. Women, transpeople.. You’re putting the entire LGBT (Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender) community at risk with this.
WoW also has become a place where many females can play, but by adding the changes to Real-ID, you endanger them. It looks like you’re forgetting there are people out there who think poorly of women and/or people different than themselves. You’re opening a portal for abuse and harassment this way.
- A Transgirl.
Interne rumoeren zeggen dat de blizz mensen hier ook niets mee hebben en dat het zeker wel uit activision komt.EnigmaNL schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:54:
[...]
Ik blijf het grappig vinden hoe mensen Activision de schuld hiervan geven, ook al is dit helemaal nergens op gebaseerd.
Mensen vergeten dan Blizzard een bedrijf is, een bedrijf dat gemaakt is om geld te verdienen. Het gaat bij ALLE game developers om het geld, daar doen ze het voor, niet voor de grap.
Blizzard had dit systeem ook gemaakt als ze niks met Activision te maken zouden hebben.
wij van Wc-eenSinergyX schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:55:
[...]
Als je geen criminaliteit wil zien, ga je maar niet naar <insert grote stad>, probleem voor Nederland opgelost?Iets met een struisvogel.
of het waar is weetje niet maar goed.Q u o t e:
Got in touch with my ex-flatmate, whose sister works as a GM for Blizzard, to see what the internal buzz on this was. Apparently, at the moment the employees are largely as pissed as the players, and she stated that despite attempts to keep it hushed, it has become known that the big creative players within Blizzard are pretty much as unhappy about this as we are. Everybody has been told they are not free to comment on this situation outside of specially prepared statements.
It's still going ahead, however (and here's where in-house rumours and hearsay really start coming into play): from what they've picked up, the Blizzard leads have been told in no uncertain terms that the non-gameplay-related direction of the game is working to a different blueprint now. GC and company are free to play with shiny new talent trees all they like, for example, but for the first time the decisions regarding Battle.net implementation, Real ID, and plans for the general acquisition of new players for the business are no longer in Blizzard's own hands, and that's not going down too well.
[ Voor 67% gewijzigd door Mektheb op 08-07-2010 17:02 ]
Waarom zou iemand zo'n addon installeren? Iedereen haalt z'n addons van de grote addon-websites, dus je zult je exploit-code in een bekende addon moeten stoppen, dus je moet al in het dev-team van een bekende addon zitten. Daarnaast zijn addons gewoon scripts, iedereen kan de source zien. Een bewuste exploit zal erg snel gevonden worden.Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:45:
[...]
Maar wat houd iemand tegen een addon te maken die het opvraagt bij een ander ?
Ja, het magWootlock schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:46:
[...]
Ja ok:),Species5618 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:07:
[...]
Waarom zou iemand zo'n addon installeren? Iedereen haalt z'n addons van de grote addon-websites, dus je zult je exploit-code in een bekende addon moeten stoppen, dus je moet al in het dev-team van een bekende addon zitten. Daarnaast zijn addons gewoon scripts, iedereen kan de source zien. Een bewuste exploit zal erg snel gevonden worden.
Al met al, een heleboel moeite voor een minimaal resultaat. Het is een security leak die gefixed moet worden, maar ik betwijfel ten zeerste of deze exploit "in the wild" gevonden gaat worden.
Ja, het magWootlock schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:46:
[...]
Ergens in vorige topic stond en link naar een history van Activision en Blizzard na hun merge, en dat iemand van Activision zeer positief was over deze verandering omdat men ermee geld kon verdienen of zoEnigmaNL schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:54:
[...]
Ik blijf het grappig vinden hoe mensen Activision de schuld hiervan geven, ook al is dit helemaal nergens op gebaseerd.
Mensen vergeten dan Blizzard een bedrijf is, een bedrijf dat gemaakt is om geld te verdienen. Het gaat bij ALLE game developers om het geld, daar doen ze het voor, niet voor de grap.
Blizzard had dit systeem ook gemaakt als ze niks met Activision te maken zouden hebben.
Blizzard is altijd een "it's finished when it's finished' bedrijf geweest, quality voorop. Dit clashed enorm met de manier waarop Bobby Kotic zaken doet. Of z'n bedrijf runt. Het lijkt erop dat Activision nu echt de overhand heeft gekregen.Darkasantion schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:10:
Ergens in vorige topic stond en link naar een history van Activision en Blizzard na hun merge, en dat iemand van Activision zeer positief was over deze verandering omdat men ermee geld kon verdienen of zo
En ja, Blizzard is een bedrijf dat geld wil verdienen, echter past deze move niet bij de filosofie die Blizzard jarenlang heeft uitgedragen in al hun games.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Sorry hoor, maar ik heb me echte gegevens juist ingevoerd bij mijn accounts gegevens omdat ik ervan uit ging dat deze beveiligd en PRIVE waren maar eventueel wel nodig waren mocht ik mijn account willen verwijderen/veranderen... Nee, ik had maar aan moeten voelen 3 jaar geleden dat Blizzard dit ging doen, en maar I heet Jan in moeten vullen als naamAuredium schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:17:
Sorry hoor, maar welke idiioot zet er dan ook in zijn RealID echte gegevens? En welke nog grotere idiiot gaat zoiets dan koppelen aan zijn Facebook?
Mijn Facebook is trouwens ook compleet leeg op 1 foto van mij na. Ja, het is grof van Blizzard en ze hadden het niet moeten doen! Ja het is idiioot van mensen om niet het beveiligingsrisico in te zien en voorzorgsmaatregels te nemen!
Ik. Kun jij me uitleggen hoe ik mijn naam UIT m'n account kan verwijderen pretty please?Auredium schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:17:
Sorry hoor, maar welke idiioot zet er dan ook in zijn RealID echte gegevens?
Sorry, maar als een bedrijf met de reputatie van Blizzard mijn echte gegevens nodig heeft voor het maken van een account waar ik maandelijks voor betaal, dan heb ik daar geen problemen mee. Ik heb daar dan ook gewoon mijn echte naam ingevuld. Toen ik mijn account aan Facebook linkte was de koppeling bovendien eenzijdig: WoW postte spul op mijn Wall, maar mijn FB-gegevens kwamen niet op mijn armory page terecht ofzo. Als dat verandert is mijn Facebooklink weg.Auredium schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:17:
Sorry hoor, maar welke idiioot zet er dan ook in zijn RealID echte gegevens? En welke nog grotere idiiot gaat zoiets dan koppelen aan zijn Facebook?
En daar ga je te ver. Mensen die niet hun account aan FB gelinkt hebben en nu ineens tegen wil en dank hun echte naam gebruiken heb je ineens zo gevonden. Ik heb nog een redelijk gangbare naam en als je die opzoekt vind je in de eerste plaats een fotograaf, maar als je een klein beetje van me af weet, dan heb je zo deze pagina gevonden, en daar heb ik geen behoefte aan met de WoW-community. Ik heb geen enkel probleem met het delen van bepaalde privégegevens maar ik wil zélf de controle daarover hebben.Mijn Facebook is trouwens ook compleet leeg op 1 foto van mij na. Ja, het is grof van Blizzard en ze hadden het niet moeten doen! Ja het is idiioot van mensen om niet het beveiligingsrisico in te zien en voorzorgsmaatregels te nemen!
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Juist ja.Gropah schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:25:
Hij was 64, ik was een lvl 66 mage. Wij worden gewiped omdat hij geen aggro kan houden, want hij gebruikt zijn ability's niet... gaat hij vervolgens zeiken dat ik te veel dmg doe... meer dan hij. Dat viel wel mee, deed 2% minder dan hij, maar goed. Zeg ik dat hij zijn ability's moet gebruiken, krijg ik een grote muil terug dat ik wow moet leren kennen (ok ik ken lang niet alles, maar genoeg om te weten dat hij gewoon slecht bezig was...)
[ Voor 7% gewijzigd door Seraphin op 08-07-2010 17:39 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ja en nee, maar als het zo door gaat is er straks geen community meer die er over praat.Auredium schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:36:
Dan nog,
als jullie het zo'n groot probleem vinden dan raad ik jullie aan om een apart topic erover aan te maken aangezien het zich hier over een algemene veranderening gaat in de policy van activision Blizzard en niet het WoW forum ermee te spammen want echt waar, ik heb niets meer over WoW hier gelezen sinds WoW Topic 222 is begonnen en dat irriteerd mij iig meer dan de policy wijziging van Activision Blizzard.
Elke post gaat hier nog steeds over WoW, of het nu een dagboek is of een UI vraagje, het blijft WoW en alles eromheen.Auredium schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:36:
Dan nog,
als jullie het zo'n groot probleem vinden dan raad ik jullie aan om een apart topic erover aan te maken aangezien het zich hier over een algemene veranderening gaat in de policy van activision Blizzard en niet het WoW forum ermee te spammen want echt waar, ik heb niets meer over WoW hier gelezen sinds WoW Topic 222 is begonnen en dat irriteerd mij iig meer dan de policy wijziging van Activision Blizzard.
Wat is het probleem dan?Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:39:
[...]
Ja en nee, maar als het zo door gaat is er straks geen community meer die er over praat.
cause ill be damned als ik hun zulke beslissingen voor me laat maken.
dan peer ik hem wel naar het Aion / Lotr topic. en ja doei zou je zeggen, maar waar er 1 gaat volgen er meer.
en met de snelheid acitivision WoW aant ver"piepen" is
Snap nu waarom het aantal subscribers sinds TBC ong gelijk is gebleven !
[ Voor 13% gewijzigd door Auredium op 08-07-2010 17:48 ]
Ik hou liever gewoon de huidige situatie? Ik keek wel uit naar Cata. Daarnaast heeft mijn vertrouwen in Blizzard ook een deuk opgelopen. Als ik al Diablo 3 ga spelen ga ik dat zeker doen op een nieuw ficties b.net account. Ik had nooit verwacht dat ik me bij Blizzard zorgen moest maken om m'n identiteit.Auredium schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:45:
Ga me niet zeggen dat je zo'n goede boer bent dat je niet WoW zo op zijn gat wilt zien gaan want je geeft zelf aand at er zat alternatieven zijn.
Goh, iemand verneukt me hobby onnodig en dan moet ik dankjewel zeggen en me niet aanstellenAuredium schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:45:
[...]
Wat is het probleem dan?
Ga me niet zeggen dat je zo'n goede boer bent dat je niet WoW zo op zijn gat wilt zien gaan want je geeft zelf aand at er zat alternatieven zijn. Als je het niet met ze eens bent dan peer je hem toch daar? Wat boeit het als WoW op zijn gat ligt straks door die policy. Mij boeit het absoluut niets, ik was een fanaat van C&C vanaf het eerste uur en het boeide mij ook niets dan van C&C 3 de hele boel door Westwood instorte en als WoW instort, so be it! Voor WoW 20 anderen.
Als je de wijziging van Activision Blizzard zo erg vind dan schrap je je account daar en speelt geen spellen meer van hun.
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het moralistische knaapjes die denken dat als maar genoeg mensen hun hoofd tegen de wind in houden de wind de andere kant uit gaat waaien...
Een bedrijf=een bedrijf=een bedrijf. Dat is elders in 221 ook al gezegd en Activision Blizzard is niets anders.Hydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:49:
[...]
Ik hou liever gewoon de huidige situatie? Ik keek wel uit naar Cata. Daarnaast heeft mijn vertrouwen in Blizzard ook een deuk opgelopen. Als ik al Diablo 3 ga spelen ga ik dat zeker doen op een nieuw ficties b.net account. Ik had nooit verwacht dat ik me bij Blizzard zorgen moest maken om m'n identiteit.
[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 08-07-2010 19:19 ]
Ja, want als ik het niet eens ben met een wijziging moet ik mijn hobby, inclusief 3x limited edition WoW account en alle achievements waar ik zo hard voor gewerkt heb maar weggooien, en opnieuw beginnen met een nieuwe account die me weer zo'n 60 euro kost in aankoop. Prima idee.Auredium schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:58:
[...]
Een bedrijf=een bedrijf=een bedrijf. Dat is elders in 221 ook al gezegd en Activision Blizzard is niets anders.
Met 11 miljoen subscriptions en een gemiddelde van 12 euro per account per maand. ja, BLizzard heeft 1 regel overtreden en dat is dat ze gegevens die prive waren openbaar hebben gemaakt. Een dergelijke regelverandering is tegen de wetgeving en als je Blizzard via mail erop wijst en dat ze voor een oplossing moeten zorgen dat ze niet de wet schenden dan ligt het probleem bij hun. Dat is effectiever dan erover gaan huilen. En werkt dat niet odmat je emt de gebruikelijke corporate bullshit het riet in wordt gestuurd dan schrap je je account, maakt een fake account en gaat daaronder verder. Big deal allemaal.
Hou eens op met je stemmingmakerij.Mocht je het nog niet begrijpen dan maak ik je wel wakker op een anderen manier;
WELKOM IN 1984
..knip..
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 08-07-2010 19:19 ]
Sorry maar dit klopt gewoon niet. Het ene bedrijf is het andere bedrijf niet, en terug in 2005 toen ik m'n account registreerde had ik geen reden aan te nemen dat het een slecht idee was m'n naam in te vullen.Auredium schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:58:
[...]
Een bedrijf=een bedrijf=een bedrijf. Dat is elders in 221 ook al gezegd en Activision Blizzard is niets anders.
Ik heb m'n sub gecancelled, maar een nieuw account maken en daarop verder gaat is niet echt een optie. Dan ben ik m'n characters wel kwijt.Met 11 miljoen subscriptions en een gemiddelde van 12 euro per account per maand. ja, BLizzard heeft 1 regel overtreden en dat is dat ze gegevens die prive waren openbaar hebben gemaakt. Een dergelijke regelverandering is tegen de wetgeving en als je Blizzard via mail erop wijst en dat ze voor een oplossing moeten zorgen dat ze niet de wet schenden dan ligt het probleem bij hun. Dat is effectiever dan erover gaan huilen. En werkt dat niet odmat je emt de gebruikelijke corporate bullshit het riet in wordt gestuurd dan schrap je je account, maakt een fake account en gaat daaronder verder. Big deal allemaal.
Je hoeft mij niet te geloven hoor. Je mag ook gewoon wachten tot Blizzard jullie klachten bij het grof vuil gooit.NMe schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:02:
[...]
Ja, want als ik het niet eens ben met een wijziging moet ik mijn hobby, inclusief 3x limited edition WoW account en alle achievements waar ik zo hard voor gewerkt heb maar weggooien, en opnieuw beginnen met een nieuwe account die me weer zo'n 60 euro kost in aankoop. Prima idee.Klagen bij Blizzard zodat het überhaupt nooit erdoor komt slaat nergens op, ik moet me gewoon laten naaien waar ik bij sta of opbokken!
[...]
Hou eens op met je stemmingmakerij.Alsof we jouw toestemming nodig hebben om niet blij te zijn met deze wijziging.
[ Voor 28% gewijzigd door Auredium op 08-07-2010 18:10 ]
En jij hoeft niet iedereen die het niet met je eens is af te doen als "jankies". Als je niet met respect met iemand kan praten, dan praat je maar niet met hem. Op GoT hebben we daadwerkelijk moderatie, zou Blizzard eens moeten proberen, dan is die feature ook niet meer nodig.Auredium schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:07:
[...]
Je hoeft mij niet te geloven hoor. Je mag ook gewoon wachten tot Blizzard jullie klachtne bij het grof vuil gooit.
Zegt iemand dat dan? Ik heb gewoon geen zin om mijn account weg te gooien zolang ik nog plezier heb aan het spel, alleen vanwege een of andere maffe wijziging. Waarom zou ik me daarbij neer moeten leggen? Sowieso is het, zoals je zelf al zei, niet bepaald wettig om die gegevens ineens vrij te geven aangezien ze onder persoonsgegevens vallen en Blizzard (in elk geval in Nederland) onder de WBP valt.Zelf heb ik de Battlechest en de Limited Edition van Wrath of the Lich King naar een lopend account. Daar hoor je mij ook niet over klagen. Ik buk me niet voor Blizzard Activisions regels, ik ben gewoon voorbereid op zo''n achterlijke policy wijzigingen en til er minder zwaar aan. Het is niet zo dat ik mij over vijf jaar nog zie WoW-en om eerlijk te zijn. Dat mijn char en mijna chievements plus 2000+ euro subscription dan door de plee zijn boeit me ook niet echt. Ik doe WoW voornamelijk voor het nu, niet om mijn kleinkinderen een virtueel fotoboek te laten zien met virtuele achievement en mijn virtuele guildmaatjes.
[ Voor 49% gewijzigd door NMe op 08-07-2010 18:13 ]
Mooi, zo te lezen zijn we het eindelijk ergens over eens. Kunnen we nu dan dat belachelijke onderwerp afsluiten en wachten tot Blizzard juridisch wordt aangeklaagd?NMe schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:11:
[...]
En jij hoeft niet iedereen die het niet met je eens is af te doen als "jankies". Als je niet met respect met iemand kan praten, dan praat je maar niet met hem. Op GoT hebben we daadwerkelijk moderatie, zou Blizzard eens moeten proberen, dan is die feature ook niet meer nodig.
[...]
Zegt iemand dat dan? Ik heb gewoon geen zin om mijn account weg te gooien zolang ik nog plezier heb aan het spel, alleen vanwege een of andere maffe wijziging. Waarom zou ik me daarbij neer moeten leggen? Sowieso is het, zoals je zelf al zei, niet bepaald wettig om die gegevens ineens vrij te geven aangezien ze onder persoonsgegevens vallen en Blizzard (in elk geval in Nederland) onder de WBP valt.
Bij SC2 zou het vanaf het begin al zo zijn, nog voor de aankoop van het spel. Voor WoW is er echt een verandering. Dus het lijkt me dat het voor WoW veel meer speelt.Auredium schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:21:
[...]
Mooi, zo te lezen zijn we het eindelijk ergens over eens. Kunnen we nu dan dat belachelijke onderwerp afsluiten en wachten tot Blizzard juridisch wordt aangeklaagd?
Wordt er trouwens in eht Starcraft 2 topic ook zoveel geklaagd over die wijziging? Lijkt me stug dat nu ieder spel van de hand van Blizzard wat een forum heeft nu gespammed moet worden met een algemeen beleid wat zich niet alleen tot WoW strekt.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq