Mwah, als ik kijk op BDF kan ik tot dinsdag avond nog wel een ICC10 misschien wel een icc25 pug vinden/maken, afgelopen week ook nog op maandag avond ICC10 gepugged en dat was een goeie pug, niet de optimale samenstelling maar we slaagden er in om fester en rotface te doen, rotface was een zooitje maar omdat we allemaal de encounter wel kende hebben we het zonder slime kiter/tank (iedereen was kiter) gedaan, daarna nog crimson halls gedaan. Denk dat je een groot voordeel kan halen als je veeeel mensen kent en je 'goed' gedraagd in pugs, ik ken jouw situatie niet op die server maar ik heb flink wat chars verspreid over wat guilds, heb in toendertijd 1 van de topraiding guilds gezeten op de server en daar altijd mijn contacten onderhouden, zo krijg je nog weleens een whisper of je 'mee wilt'.Auredium schreef op maandag 19 juli 2010 @ 07:10:
Logboek,
(knip)
Verder niet veel belangrijks gedaan. Ik joinde een PuG ICC 10 maar de idioot welke de groep had aangemaakt slaagde er op vrijdagaaf niet in een groep samen te stelln, sterker nog op zondagmiddag was hij nogsteeds aan het PuGgen voor zowel ICC10 als 25 en zaterdag ook. Omdat ik weet dat hij voor ICC 10 Deathbringer Saurfang op vrijdag nog moest downen en zondag ook nog weet ik dat die persoon dus een heel weekend heeft verspilt met PuGgen voor ICC10 en 25 zonder ook maar een meter verder te zijn gekomen. Jammer? Ik denk dat je op een gegeven moment moet inzien dat je PuG niet gaat lukken en je een andere PuG van iemand anders moet joinen als je dat nog kan (ICC10 zal niet gaan maar misschien kon ICC25 wel nog).
Als ik zou willen dan zou ik elke avond een icc10/25 pug kunnen doen, en zoals afgelopen weekend een 10 en 25 pug op 2 chars, maarja ben niet voor niets van dat hardcore raid gedoe afgestapt ik zit nog wel in een raiding guild met 3 chars maar heb de afgelopen maanden niet 1 keer met de guilds zelf geraid.
Wat me vooral tegenhoud is dat gezeik op Vent/TS ik heb geen zin in iemand die in mijn oor zit te schreeuwen tijdens een raid. In een pug is het wel relaxed muziekje aan of een filmpje kijken tijdens het raiden. Nadeel is dat als de film erg goed is ik een beetje afdwaal
Ik merk wel dat de vraag naar achievements/GS minder is geworden op BDF, natuurlijk zijn er wel bij die erom vragen en dan is het gewoon 'this is just an alt, i can log my main if u want?' en nog niet 1 gehad die dan ook echt vroeg of ik mijn 'main' wilde loggen. Aangezien mijn chars op dit moment de 'top gearscore' afwisselen vanwege de upgrades die ik haal uit ICC zitten ze allemaal wel op 5.2-5.4k GS en heb op de meeste wel ICC10 of 25 achievements. Het is zeker een kwestie van geluk en hoe de gemiddelde pug verloopt, als de gemiddelde pug/pugger 'slecht' is of er lopen een hoop resto hunters rond dan kan ik me best voorstellen dat ze de eisen wat hoger leggen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"