Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:41

Darkasantion

Just keep swimming!

(jarig!)
Even nog iets anders, weet niet of er wat juristen tussen de wowende tweakers zit, maar de opzet van REAL-ID zoals die er nu staat, is deze wel legaal en rechtsgeldig in Nederland? Ja, je tekent een EULA, maar gaat die EULA dan over wetten heen die de privacy van burgers beschermt? Dacht van niet namelijk. En hoe zit dat met kinderen onder de 16 jaar? Mag je deze via de EULA wel laten teken voor zoiets als de REAL-ID? En mag je ze uperhaupt laten kiezen over wel/geen naam tonen op het forum??

Mijn gevoel zegt erg grijs gebied, als je hier een rechtzaak over begint ben je niet snel bij een uitspraak, omdat het allemaal nogal moeilijk ligt, lijkt me.

[ Voor 6% gewijzigd door Darkasantion op 08-07-2010 19:42 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:08:
Weet iemand misschien welke addon hier gebruikt wordt voor de actionbars / minimap etc, het onderste deel van het scherm dus:

YouTube: Enhancement shaman rotation 6k+ Dps

Ik hoor het heel graag, alvast bedankt!
Spartan UI (link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo maar weer even een leuk spoiler filmpje erop knallen over het gesprek tussen Garrosh en Vol'jin in Cata
(Bron wow.com ofc)

http://www.wow.com/2010/0...ewatch-garrosh-vs-voljin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je iets ziet wat niet door de beugel kan graag melden via een topicreport, ook al is het goed bedoeld.
Reageren op een moderatie kan via DM maar niet in het topic zelf.

[ Voor 89% gewijzigd door psychoclown op 09-07-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
die chinezen zijn nog steeds bij burning crusade ;( en daarmee bedoel ik niet taiwan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Tja, maar dit verplicht me wel de troll zone te doen in cata :( ach, is maar level 1-6 of zo. Verder is ik 63 geworden met met shammy gister door flink wat rested en een random slave pens. En weer een caster mail item :( waarom krijg ik alleen caster itams! giiv enhancement!

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Seraphin schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:38:
[...]

Juist ja.

Dus. Jij als DPS doet -naar eigen zeggen- minder damage dan de tank die ook nog eens 2 lvls lager is.
Lees dat nog even na.

Als je dan toch nog aggro trekt, dan doe jij inderdaad iets verkeerd.
Hmm... okee; mezelf even corrigeren: als de tank niet in frost presence zat, dan heb je wellicht een punt. Anders. Tsja.
Ik deed minder dps, maar dat kwam omdat mijn blizzard/flamestrike steeds werden onderbroken, daarnaast was hij blood-specced, maar hij gebruikte ook gewoon geen ability's.... Btw die 2% was van 39% naar 37%... rest van de groep kon niet meer doen, doordat hij zijn aggro niet kon houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 21:52
Weet iemand misschien welke addon hier gebruikt wordt voor de actionbars / minimap etc, het onderste deel van het scherm dus:

Is spartanui daar beneden, de actionbars erbij worden verzorgd door bartender. Haal je het binnen via curse download je bartender direct mee, haal je het ergens anders binnen moet je bartender zelf erbij downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45

Dat is SpartanUI

www.spartanui.com

Ik geburik hem nu ook. In de twee vlakken naast de hotbars heb ik mijn chatschermen staan. (Daarvoor gebruik ik tegenwoordig chatter)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* Dagboek *

Gisteren zou ik voor het eerst ruby sanction ingaan.
Helaas, werk kwam tussendoor en mocht op komen draven voor een storing.
Dus te laat terug voor de raid.

Wel even de dailies gedaan op mijn warrior en priest. Op mijn priest krijg ik natuurlijk weer HoS. ik wordt ingesummoned en val midden in een drama-episode. Healer was al vertrokken, beschuldigingen over en weer dat we een louzy tank hadden, shaman vertrekt. Shadowpriest verlaat de instance maar niet de groep.
We moesten hem maar kicken, dan kreeg hij tenminste niet de 30min debuff.

Echt, het onbeschoft gedrag begint nu de vakanties weer zijn begonnen epedimedische vormen aan te nemen.

En wat de problemen zijn geweest met de tank weet ik niet, ging eigenlijk best wel lekker snel en hij verloor geen agro. En dat terwijl hij een DK-tank was met niet eens zo slechte redelijke gear, hij was nog aan het verzamelen van T9-gear.

en afgelopen weekend de ranged prince getanked als shadow-priest. Dat was niet zo'n succes
Probleem is dat ik cloth ben, ik had 5/6 dark nuclies op mij, toch werdt ik nog steeds geraakt door 27k empowered shadowlance. Lijkt niet zo veel maar aangeziek ik gebuffed maar 34k HP heb, en elke 3s 6k damage is te veel van het goede. Daarna gedaan met een shaman en dat ging wel goed, en tevens de archievement "orb ...."

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Mijn DK is nu meer dan voldoende gegeared om heroics te kunnen tanken.

Alleen heb ik met sommige instances nog geen ervaring met tanken, maar dat komt nog wel. Nu kan ik rustig emblems verzamelen voor het verbeteren van haar DPS set.

Helaas geen 5k GS in tank gear, dus een PUG raid kom ik waarschijnlijk niet in.

Ik heb ervoor gekozen om hit en expertise capped te zijn. Maar qua upgrade zou ik een hoger iLvL wapen te pakken moeten zien te krijgen. (Tyranical behader wellicht. Andere optie is de harpoon uit HoR hc denk ik.Battered hilt heb ik nog nooit zijn droppen, maar het wapen daaruit lijkt mij geen tank wapen.

Verder ben ik nog druk bezig met het behalen van de Crusader titel. Ik moet nog zo'n 10k faction met gnomeragan en zo'n 12k met Ironforge. Qua argent Tournament heb ben ik Champion met alle factions behalve Gnomeregan en ik heb intussen zo'n 50 van die scrolls waarmee je repuation tokens kan kopen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:01
_Peter2_ schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 08:54:
Mijn DK is nu meer dan voldoende gegeared om heroics te kunnen tanken.
Jouw DK overgeared heroics reeds :) Tanken is soms een ondankbare taak omdat je een hoop shit over je heen gaat als het ergens fout gaat (ongeacht wie de fout maakt), de verwachtingen zijn qua gear dan ook behoorlijk onrealistisch tegenwoordig :) Laat je niet aanpraten dat je iLvl 251 (icc) geared moet zijn om iLvl 232 (ToC 10) te tanken en neem gewoon een keer de vuurdoop. Wipen hoort er bij, ook als dat nu betekent dat de groep meteen uit elkaar valt.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:01
RaseriaN schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:45:
[...]

@Ontopic
De zomer heeft nu echt toegeslagen... Het nivo van de pugs is bedroevend en de zin om te spelen is ook steeds minder.
Oeh ik ben dus niet de enige die dat zo ervaart. Ik heb een oude mage alt uit de kast getrokken met wat "blauwe epics" en ben hem verder gaan gearen. Laatste boss PoS HC dropt een mooie trinket en een paar schoenen, eerste boss PoS normal dropt het alternatief. 15 minuten queues iedere dag voor HC, en iedere keer weer zit ik me zoooo te ergeren aan de spelers. Ook als ze prima gegeared zijn voor de instance, ze lijken het gewoon niet te snappen. Tanks die zo ongeveer bewust hun healer lign of sighten met een saronite block. Melee DPS die concequent door poison nova sterven. De ene helft van de groep rent de ramp op als de andere helft nog aan het looten is zodat de groep van elkaar gescheiden wordt, iedere keer weer.

Dan heb ik ook nog het geluk dat Rimefang IEDERE KEER WEER bugged, en gisteren zich zelfs niet meer liet resetten. RAAAAAH NERD RAAAAAAGE. Toch maar proberen met mijn blauwe schoentjes een ToC 10/25 in te komen om wat content over te slaan. 5k DPS moet haalbaar zijn in arcane-lol spec in de raid, en dan kruip je de laatste weken al makkelijk de top 10 in in ToC 25. Zooo veel slackers.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Hydra schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:13:
[...]

Volgende stap is gewoon dat het mergen van je account je goodies zoals ingame pets oplevert. De volgende stap is dan dat je vrienden spammen met WoW invites je goodies oplevert. Zo werken de Zynga games ook, en Kotic wil ook zulke inkomsten voor compleet waardeloze spelletjes.
Dan moet het wel een hele toffe mini-pet / mount zijn willen ze mij zover krijgen. Overigens zouden mensen het ook weer kunnen ontkoppelen, lijkt mij? Simpele manier om die gratis ingame mini-pet / mount te krijgen dan :)

Net gewoon een random persoon gepakt uit dit forum. Wat je allemaal wel niet als je zijn/haar volledige naam intikt :) Ik had van de persoon het volgende gevonden: Hyves, Facebook, LinkedIn, Netlog, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
..knip..

Mensen al greenies vergeleken met 277 gear ? :)

Heb al een wapen gezien ergens op een MMO champ topic die lvl 82 is en beter is als shadowmourne xD
linkje ff kwijt.

@ hierboven
Dus als je een probleem hebt met je pc, ga je niet op tweakers om hulp vragen als je het niet weet ? want ja Tweakers is een forum, en geen PC dus ja dat hoort niet bij elkaar ? >.>

[ Voor 45% gewijzigd door psychoclown op 09-07-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Darkangle schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:08:
[...]

Tussen niet kunnen reageren en niet willen reageren zit een groot verschil.

GM's zeggen je te posten op tech forums, en dan?
Dan google je eerst.
En zul je zien dat er in het verleden vast wel iemand hetzelfde probleem hebt gehad.
Lees het, los je probleem op; voila :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

(jarig!)
Wootlock schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:10:
[...]

Dan google je eerst.
En zul je zien dat er in het verleden vast wel iemand hetzelfde probleem hebt gehad.
Nieuwe patch, nieuwe Bug, geen topic erover... Wat dan?

Owja, Wryxian post dit:
Reactie, Pagina 642
We want to acknowledge that within this thread there remains a lot of unanswered but important questions and some very valid concerns that we have not yet been able to address. We want you to know that we are still listening and still gathering your feedback and taking it into consideration. We are not, in any way, ignoring your concerns, your questions and your feedback; in fact it is quite the opposite. Your feedback has been delivered to the people who need to see it, and it continues to be delivered.

Some in this thread have claimed that though it seems Community team members like myself are showing that we are listening and we are caring about the concerns, there are still doubts that those above us may feel the same way. I want to take a moment to clarify that this isn't actually the case. Though it can be a fine line at times to write in the forums both as an individual representative and also on behalf of the company, it needs to be made clear that the company as a whole is listening and that we do, as a company, care very much for your concerns and we are taking them on board.

We're listening, we're working through the feedback, and we're discussing it internally. When we do have more answers, updates or information to give about this announcement and about our internal discussions, we will be certain to update you here in the forums. In the meantime, please continue to provide your feedback as it is not in vain and we are taking it into account.

Thanks very much for being patient with us while we work through the process of gathering, delivering and discussing the feedback, questions and concerns you've been posting in this thread. We greatly appreciate that you have been, and continue to be, engaging with us here and expressing yourself with patience and admirable candour.
Er is nog hoop?

[ Voor 75% gewijzigd door Darkasantion op 09-07-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Darkasantion schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:11:
[...]

Nieuwe patch, nieuwe Bug, geen topic erover... Wat dan?
Dan wacht je af. simpel als het een bug is die je verhinderd om te spelen dan ben je vast niet de enige. en aangezien jullie super erg gesteld zijn op je privacy op internet wacht je lekker af totdat iemand anders het voor je post :+
Ik zie het probleem niet. of krijg je dan trillende handjes ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Wootlock schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:10:
[...]

Dan google je eerst.
Er waren toen provider issues:

"Please provide tracelogs on the forum to XXXXX for better understanding of were the fault originates."

20 pagina's behulpzame mensen, google gaat je er geen kont mee helpen. Nu gaan van die 20 pagina's postende mensen nagenoeg niemand meer info voorzien (fookme, een trace met NOG meer info icm je naam?).
Wootlock schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:13:
[...]

Dan wacht je af. simpel als het een bug is die je verhinderd om te spelen dan ben je vast niet de enige. en aangezien jullie super erg gesteld zijn op je privacy op internet wacht je lekker af totdat iemand anders het voor je post :+
Ik zie het probleem niet. of krijg je dan trillende handjes ? ;)
En nee, geen trillende handjes, maar ik en mijn vrouw zitten wel in een endgame raiding guild, dus ik zou graag mijn 100% attendance ophouden, omdat dat deel uitmaakt van mijn hobby.

[ Voor 33% gewijzigd door Darkangle op 09-07-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Modbreak:Ik heb een hele lading posts over Real-ID verplaatst naar [Discussie] Activision-Blizzard REAL-ID waar er (constructief) verder gediscussieerd kan worden. Tevens heb ik een nog veel grotere lading spam/trolls/flames/slow-chat getrashed want dat is absoluut niet de bedoeling.

Gelieve dus ontopic verder te gaan over WoW en Real-ID te bediscussiëren in het bovengenoemde topic.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ik heb gisteren btw nog wat epics gescoord, nog 5 badges dan 4 delen T10 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Wootlock schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:11:
Ik heb gisteren btw nog wat epics gescoord, nog 5 badges dan 4 delen T10 ;)
Heeft mij echt 2 weekenden geduurd samen met vrienden om een character helemaal te gearen in heroic, 4piece 232 t10 en alle 245 items buiten de set om te kopen(ring enzo). Wel een beetje heel makkelijk. Op zich we goed, 232/245 gear is zo hoog niet meer dus iedereen kan zo een goed begin maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Ik ben ook ong in 2weken tijd snel gegeard,
Zit nu op 4.8K GS en doe zo 4K dps in hc's met me DK.

Het gear verkrijg proces is imo ook versneld doordat iedereen gwn betere gear heeft.
Je komt sneller door dungeons heen dan voorheen, zo verkrijg je dus sneller je Emblems. Allemaal om uiteindelijk ICC 10 in te kunnen en daar verder je EoF te verkrijgen en je T10,5 updates.

Ik kan nu nog 3 updates uit de 3 ICC hc's halen, en kan zeer binnenkort mijn shoulders naar T10 upgraden en dan hoop ik ICC10 te kunnen gaan runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/skxs9f.jpg

Ik vind m'n kippetje toch wel tof :*) Zie 'm niet veel en hij scaled niet mee, tok tok tok _/-\o_

Gister LKHC 25 man op 39%, progressssss!

[ Voor 27% gewijzigd door London op 09-07-2010 13:36 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
Darkwand3r3r schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:16:
[...]

Heeft mij echt 2 weekenden geduurd samen met vrienden om een character helemaal te gearen in heroic, 4piece 232 t10 en alle 245 items buiten de set om te kopen(ring enzo). Wel een beetje heel makkelijk. Op zich we goed, 232/245 gear is zo hoog niet meer dus iedereen kan zo een goed begin maken.
dat is T9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:35:
[afbeelding]

Ik vind m'n kippetje toch wel tof :*) Zie 'm niet veel en hij scaled niet mee, tok tok tok _/-\o_

hehe tof !

gist weer MGT en Shettek gedaan, helaas geen drops :< , vanavond maar weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
najah niet iedereen kan 2 weekenden compleet besteden aan wow, want volgens mij heb je toch nog echt wel iets als 200 badges nodig voor alleen de 4 piece 232 set ? 2 weekenden, zijn dus 4 dagen met dus 4 dailies waar je wat meer badges kunt krijgen, zo rond de 20 badges... daarna moet je dus nog 180, dat zijn 60 instance runs gemiddeld ! Dus in totaal zo'n 64 instance runs in 4 dagen zijn 16 per dag !
En dan hebben we het nog niet gehad over de 245 items ! Oftewel je bent er 4 dagen fulltime mee bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
TIGER79 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:42:
najah niet iedereen kan 2 weekenden compleet besteden aan wow, want volgens mij heb je toch nog echt wel iets als 200 badges nodig voor alleen de 4 piece 232 set ? 2 weekenden, zijn dus 4 dagen met dus 4 dailies waar je wat meer badges kunt krijgen, zo rond de 20 badges... daarna moet je dus nog 180, dat zijn 60 instance runs gemiddeld ! Dus in totaal zo'n 64 instance runs in 4 dagen zijn 13 per dag !
En dan hebben we het nog niet gehad over de 245 items ! Oftewel je bent er 4 dagen fulltime mee bezig...
Vergeet niet dat je al een berg emblems kan opsparen voordat je 80 ben, ik had al voldoende emblems voor 1 duur item (head,chest,legs) of 2 van de goedkopere (gloves,shoulders). Zeker als healer of tank gaat het dan snel, in de eerste dagen deed ik rustig een hele reeks heroics om even snel emblems te scoren.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En je kan geluk hebben zoals ik je op 1 avond ook gelijk OS / EoE / Naxx 10 / Naxx 25 doet ;)
dan gaat het hard hoor.

zelfde als frost's een icc run 11/12 is 2uurtjes.

[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 09-07-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 10:38

junglebeast

hier staat iets

Ja vergeet ook niet bijv om de 245 bracer en/of de 245 chest te maken. En wellicht hebt je ook een guildie of vriend die de 226 belt/boots kan maken en je bent binnen een paar weken gegeared voor icc10. Mits je mazzel hebt gehad met wat 232 wapens in icc5 ofzo..

Teminste zo heb ik het gedaan voor me rogue.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
TIGER79 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:42:
... daarna moet je dus nog 180, dat zijn 60 instance runs gemiddeld !
Dan ga je uit van 3 badges per instance, wat niet klopt, je krijgt er immers al 2 pér random-heroic. Gemiddelde heroic heeft 3 (?) bazen, dus 5 badges per heroic -> 36 heroics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Laatst online: 06-11-2024
We waren niet 4 dagen lang fulltime met heroics bezig. Veel minder hc's nodig om al die badges te verzamelen. Gemiddeld 5 badges per HC, 4 dagen lang ongeveer 15 dungeons doen = (15*4)*5=300. Dus dat valt nog best mee.

Gloves en shoulders kosten 30, andere 3 delen 50. Dus totaal "maar" 210 badges nodig. Dan krijg je natuurlijk nog wat items uit ICC 5 mans en TotC 5 man en je bent zo klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ach het is zo makkelijk gear krijgen, zeker als melee dps, men neme Stonekeeper shards, verpatsen deze bij de vendor (en die van mains/alts) sturen de hele rits op naar het char dat ze nodig heeft en voila 245/264 pvp items. Op deze manier was mijn druid van 80->epic in 1 uurtje.

Mijn laatste aanwinst had al 10 EoF en ~65 EoT toen deze 80 werdt, geen SKS gebruikt op dit char maarja gaat best zo, weekendje en je zit in full T9+245spul. Zeker met een tank in de groep vlieg je de ene na de andere heroic in.

Vindt het nogsteeds jammer dan je geen emblems kan versturen tussen je chars op je account, ik blijf maar gems kopen nu, voorderest is er gewoon niets te halen gemiddeld 700 EoT per char over 8 chars...

Mischien nog even wat 245meuk laten craften, toch lekker goedkoop.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gisteren geprobeerd 1 light in the darkness te doen. In eerste instantie begonnen met 9 man omdat we geen 10de gevonden kregen. Beetje fail op clouds eerst maar na een paar keer wel onder de knie. Daarna lekker lopen prutsen op p2 waar de helft van de tijd er minimaal 1 persoon te laat uit de brain room kwam. DPS was ook bagger. Ik vind het klote wanneer die rot tentacles zo nodig helemaal aan de andere kant moeten spawnen en ik vervolgens als enigste op een crusher loop te dpsen. Later op de avond een 10de man erbij gehaald om vervolgens weer opnieuw fail op clouds. Constant het gekanker tussendoor aanhoren dat het allemaal zo slecht was (al ging van die persoon gelukkig z'n mic kapot op een gegeven moment). Op een gegeven moment had ik er zelf al echt geen zin meer in. Ik heb in geen enkele attempt ooit een cloud geraakt, heb constant dps op crushers gedaan (om vervolgens brain linked to worden aan iemand die compleet aan de andere kant staat) en ben naar mijn weten geen enkele keer door de groene stralen geraakt. Het enigste wat ik beter kon doen (naast positionering/dps) was misschien dingen counterspellen als dat uberhaupt wel mogelijk is.

bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
prutser001 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:01:
Vindt het nogsteeds jammer dan je geen emblems kan versturen tussen je chars op je account, ik blijf maar gems kopen nu, voorderest is er gewoon niets te halen gemiddeld 700 EoT per char over 8 chars...
Ik dacht dat je alleen maar orbs kon kopen voor emblems of Triumph.
Waar zit dan de gem-seller ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

sabriel schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:13:
[...]

Ik dacht dat je alleen maar orbs kon kopen voor emblems of Triumph.
Waar zit dan de gem-seller ?
badges downgraden naar heroism en dan bij de heroism vendor

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

deTwisj schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:13:
Gisteren geprobeerd 1 light in the darkness te doen. In eerste instantie begonnen met 9 man omdat we geen 10de gevonden kregen. Beetje fail op clouds eerst maar na een paar keer wel onder de knie. Daarna lekker lopen prutsen op p2 waar de helft van de tijd er minimaal 1 persoon te laat uit de brain room kwam. DPS was ook bagger. Ik vind het klote wanneer die rot tentacles zo nodig helemaal aan de andere kant moeten spawnen en ik vervolgens als enigste op een crusher loop te dpsen. Later op de avond een 10de man erbij gehaald om vervolgens weer opnieuw fail op clouds. Constant het gekanker tussendoor aanhoren dat het allemaal zo slecht was (al ging van die persoon gelukkig z'n mic kapot op een gegeven moment). Op een gegeven moment had ik er zelf al echt geen zin meer in. Ik heb in geen enkele attempt ooit een cloud geraakt, heb constant dps op crushers gedaan (om vervolgens brain linked to worden aan iemand die compleet aan de andere kant staat) en ben naar mijn weten geen enkele keer door de groene stralen geraakt. Het enigste wat ik beter kon doen (naast positionering/dps) was misschien dingen counterspellen als dat uberhaupt wel mogelijk is.

bah
Heerlijk als blijkt dat toch niet alles met gear te facerollen is of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bah
gief invite...probeer al de hele week een group ervoor te maken en voor algalon, maar niemand wilt en het is de laatste ik moet voor me proto..
Inferno schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:15:
[...]
Liever dat dan alles onshotten ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 09-07-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Mektheb schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:16:
[...]

gief invite...probeer al de hele week een group ervoor te maken en voor algalon, maar niemand wilt en het is de laatste ik moet voor me proto..

[...]

Liever dat dan alles onshotten ;)
We zitten op Azjol-Nerub, Horde kant. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Even een bumpje te midden van al het Rather-not-ID geweld :P

Tao in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Laatst online: 05-09 00:24
Je leest niet goed..

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 09-07-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Inferno schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:15:
[...]
Ja super, je zou bij wijze van spreke nog zo perfect kunnen spelen en dan de boer naast je het keer op keer kan verprutsen voor de rest. Vervolgens de hele avond gekanker kan blijven aanhoren van anderen die zogenaamd alles weten en zelf geen fouten maken en note bene de attempt erna zelf al vloekend een cloud aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deTwisj schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:52:
[...]

Ja super, je zou bij wijze van spreke nog zo perfect kunnen spelen en dan de boer naast je het keer op keer kan verprutsen voor de rest. Vervolgens de hele avond gekanker kan blijven aanhoren van anderen die zogenaamd alles weten en zelf geen fouten maken en note bene de attempt erna zelf al vloekend een cloud aanraken.
Yup ken het ;). rng ftw.

Mooi zulke dingen, ach zo heb ik ook wipes gezien op LK heroic ! haha kom vast wel goed, en 1 ding is zeker de mount gaattoch niet weg.

Daar hebben ze enorm spijt van gehad in naxx toendertijd, dus denk de Meta's zeker blijvn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

bah
Ah 1 light.
één van de weinige encounters die nog steeds een hele grote retardcheck heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaaaaaah!? :S :S :S was ZG aan het doen en Bam! -->Swift zulian tiger,loopt mn pc een beetje vast,ventilator was naar de knoppen ..ik het weer hersteld en weg was het ontzielde lijkje van Thekal :S
maar eventjes een ticket gemaakt en heel erg gaan hopen dan een GM mij kan helpen :(klote zooi

en dan nog die stomme octopus die een beetje aan het voorspellen is dat spanje gaat winnen,gaat lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Vanavond de Beta proberen :D

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:48:
Aaaaaaaaah!? :S :S :S was ZG aan het doen en Bam! -->Swift zulian tiger,loopt mn pc een beetje vast,ventilator was naar de knoppen ..ik het weer hersteld en weg was het ontzielde lijkje van Thekal :S
maar eventjes een ticket gemaakt en heel erg gaan hopen dan een GM mij kan helpen :(klote zooi

en dan nog die stomme octopus die een beetje aan het voorspellen is dat spanje gaat winnen,gaat lekker :P
Dat meen je niet !, dat zou echt gruwelijk zijn !!!!!!
omg omg omg unlucky ducky !

Ik hoop echt dat dat kan, maar ben er bang voor maar als het kan POSTEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:01:
[...]

Dat meen je niet !, dat zou echt gruwelijk zijn !!!!!!
omg omg omg unlucky ducky !

Ik hoop echt dat dat kan, maar ben er bang voor maar als het kan POSTEN !
haha "Unlucky Ducky" :P ja ik hou jullie op de hoogte maar de afgelopen uren was het steeds "Wait time Currenlty unavailable" dus dat duurt nog wel ff,zal vanacht als ik lig te pitten wel een gm mijn ticket behandelen..lukt het niet probeer ik het gewoon nog een keertje :) en anders is het gewoon dikke pech en ga ik gewoon weer verder farmen totdat ze hem er met Cata uithalen (doen ze dat niet dan is het heeeel mooi meegenomen maar ik ga dr maar vanuit dat het met cataclysm afgelopen is met ZG mount drops, kan het alleen maar mevallen)

heb al een brief naar die duitse octopus gestuurd of ie de uitkomst van mn ticket wil voorspellen:

bakje met mossel erin genaamd "mount"
bakje met mossel erin genaamd "geen mount"

p.s. ben er ook bang voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Ik ga ook even een schaamteloze bump doen voor mijn vorige post, aangezien die totaal ondergesneeuwd werd met posts over een of ander 'echt idee' (totaal begrijpelijk, maar natuurlijk jammer voor mijn post :)):
DarkKnight in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

@Vivaladen:
Misschien heb je geluk, maar ik denk dat het heel erg zal liggen aan de GM die je ticket verwerkt. Ten minste de ervaring die ik heb opgebouwd met de GMs is er een van wisselvalligheid. Varierend van erg gezellig en vriendelijk (praten over lunch en of de GM me geen eten kon sturen zodat ik het zelf niet hoef te maken) tot ronduit 'zakelijk'.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkKnight schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:09:
Ik ga ook even een schaamteloze bump doen voor mijn vorige post, aangezien die totaal ondergesneeuwd werd met posts over een of ander 'echt idee' (totaal begrijpelijk, maar natuurlijk jammer voor mijn post :)):
DarkKnight in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

@Vivaladen:
Misschien heb je geluk, maar ik denk dat het heel erg zal liggen aan de GM die je ticket verwerkt. Ten minste de ervaring die ik heb opgebouwd met de GMs is er een van wisselvalligheid. Varierend van erg gezellig en vriendelijk (praten over lunch en of de GM me geen eten kon sturen zodat ik het zelf niet hoef te maken) tot ronduit 'zakelijk'.
ja idd het zal er net zo om spannen als nederland tegen spanje haha nu kan ik wel gaan zeggen dat ik denk dat spanje wint maar dat dacht ik bij brazillie tegen nederland ook :)
maar idd er zijn er een hoop en heb ze gelukkig niet vaak nodig gehad maar kwam ook een keer een RP gamemaster tegen die me steeds met brave paladin,crusader of the light en andere vagen namen aansprak en uiteindelijk hadden we het over dat de menu's bij de mac in de us groter zijn dan bij ons en dat zuigt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:03
Las Vegas schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:35:
[afbeelding]

Gz! Wij komen door de zomerslack niet meer aan progression raids toe, doen alleen de op farm staande heroics nog steeds als de opkomst voldoende is :/

Van de week Shadowmourne mogen looten, erg lekker beuken met dat ding zeg. Net voor de fun even een daily heroic getanked en topte de dmg meters :o
Bijna zonde om hem voor tanking te gebruiken :/

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Tijdje geleden server crash gehad toen we net loot wilden uitdelen (ik was master looter in onze 25man run), eenmaal terug uiteraard cache weg (was hm dreamwalker)... ticket aangemaakt met de vraag of de gm de loot naar de winnaars kon mailen, volgende dag was alles geregeld... Dus 't zou mogelijk moeten zijn, maar je hebt idd geluk nodig met de gm... sommige zijn echt clueless :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Vandaag niet zo heel erg veel gedaan. Ik heb Frostborn en The Explorers van net exhalted naar 999 gebracht via de random HC en ben nu beizg die coins te halen in Outland zodat ik de banner kan krijgen waarmee ik honorhold rep kan grinden. Maar omdat bij Blade's Edge Alliance nogsteeds sterker is dan Horde is dat lastig.

Verder wil ik nog wat de hoer uithangen om mounts te verzamelen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:07:
[...]

haha "Unlucky Ducky" :P ja ik hou jullie op de hoogte maar de afgelopen uren was het steeds "Wait time Currenlty unavailable" dus dat duurt nog wel ff,zal vanacht als ik lig te pitten wel een gm mijn ticket behandelen..lukt het niet probeer ik het gewoon nog een keertje :) en anders is het gewoon dikke pech en ga ik gewoon weer verder farmen totdat ze hem er met Cata uithalen (doen ze dat niet dan is het heeeel mooi meegenomen maar ik ga dr maar vanuit dat het met cataclysm afgelopen is met ZG mount drops, kan het alleen maar mevallen)

heb al een brief naar die duitse octopus gestuurd of ie de uitkomst van mn ticket wil voorspellen:

bakje met mossel erin genaamd "mount"
bakje met mossel erin genaamd "geen mount"

p.s. ben er ook bang voor :(
Au, dat is een pijnlijk moment. Wat eventueel kan helpen is om in je ticket ook je Raid ID mee te geven en eventueel het tijdstip waar het op is gebeurd. Ik heb zo ook eens geluk gehad toen een ninja RL in een VoA25 zijn item nam en de rest liet liggen. Omdat hij lootmaster was kon de rest van de loot (incl. druid t10.5) niet worden gedistribueerd. Nu was ik de enigste druid en had deze dus per definitie gewonnen wat het nogal zuur maakte. Ik had een ticket aangemaakt met het hele verhaal erin incl tijdstip, raid compositie en raid id en kreeg een dag of 2 later een response + mail met het item erin. Ze hadden zelfs een correctie gemaakt aangezien ik in eerste instantie dacht feral t10.5 hands te hebben gezien maar later erachter kwam dat het balance t10.5 hands was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auredium schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:32:
Vandaag niet zo heel erg veel gedaan. Ik heb Frostborn en The Explorers van net exhalted naar 999 gebracht via de random HC en ben nu beizg die coins te halen in Outland zodat ik de banner kan krijgen waarmee ik honorhold rep kan grinden. Maar omdat bij Blade's Edge Alliance nogsteeds sterker is dan Horde is dat lastig.

Verder wil ik nog wat de hoer uithangen om mounts te verzamelen.
ik ga vanavond ook weeer me weekelijkse rondje / dagelijkse rondje doen.

MGT
Shettek hall's
Kara
ZG

En daarna de hele avond rare's hunten in northrend voor me achievment en dan Outland rare's afmaken.
En als ik die 2 achievments heb ga ik loremaster afmaken, om dan seeker + loremaster te halen en hopelijk bijna 9000 te hebbben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 12:26

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Lol. Net even een paar runs AQ40 gedaan voor de mounts (alleen de trash voor de eerste boss killen en dan resetten). Met ongeveer 6 runs had ik ze alle 4. De rode, die laagste droprate heeft, dropte zelfs 2x :).

Ook ben ik sinds kort ook (weer) begonnen met het farmen van MgT, Kara, ZG en Strat voor de mounts. Leuk om te doen. Bij Kara neem ik ook altijd ff Moroes, Maiden en wat trash mee voor een extra zakcentje.

Vanavond gaan we met de guild ICC10 weer in om Sindragosa en hopelijk ook de Lich King neer te leggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Dricus op 09-07-2010 17:03 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

(jarig!)
Hmm, lees net dat WoW Dx11 ondersteuning krijgt :o ! Nice, implementatie schijnt nog vrij brak te zijn en vol met bugs, maar gelukkig wel goed nieuws :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holograph
  • Laatst online: 23-11-2015
Is er al iets bekend over PowerPC ondersteuning van Cataclysm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:25

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Darkasantion schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 19:41:
Even nog iets anders, weet niet of er wat juristen tussen de wowende tweakers zit, maar de opzet van REAL-ID zoals die er nu staat, is deze wel legaal en rechtsgeldig in Nederland? Ja, je tekent een EULA, maar gaat die EULA dan over wetten heen die de privacy van burgers beschermt? Dacht van niet namelijk. En hoe zit dat met kinderen onder de 16 jaar? Mag je deze via de EULA wel laten teken voor zoiets als de REAL-ID? En mag je ze uperhaupt laten kiezen over wel/geen naam tonen op het forum??

Mijn gevoel zegt erg grijs gebied, als je hier een rechtzaak over begint ben je niet snel bij een uitspraak, omdat het allemaal nogal moeilijk ligt, lijkt me.
Ik denk dat je heel snel een uitspraak krijgt, want het plan was dat je voor elke post apart toestemming moest geven om je echte naam te gebruiken, en dan zegt een rechter ook gewoon 'had je daar maar niet mee accoord mogen gaan'. En over de 16- is het ook makkelijk; realid kun je uitzetten in de parental controls, en dus is dat ook genoeg.

Maar het posten op de fora onder je echte naam gaat niet meer door.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Even een link naar statement van Mike Morhaine:
http://forums.wow-europe....topicId=13816839821&sid=1

Geeft wel aan dat de hoeveelheid klachten toch wat groter was dan ze verwacht hadden.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
de rust kan terugkeren!

Real Names on Official Forums - Cancelled
Originally Posted by Blizzard Entertainment
Hello everyone,

I'd like to take some time to speak with all of you regarding our desire to make the Blizzard forums a better place for players to discuss our games. We've been constantly monitoring the feedback you've given us, as well as internally discussing your concerns about the use of real names on our forums. As a result of those discussions, we've decided at this time that real names will not be required for posting on official Blizzard forums.

It's important to note that we still remain committed to improving our forums. Our efforts are driven 100% by the desire to find ways to make our community areas more welcoming for players and encourage more constructive conversations about our games. We will still move forward with new forum features such as conversation threading, the ability to rate posts up or down, improved search functionality, and more. However, when we launch the new StarCraft II forums that include these new features, you will be posting by your StarCraft II Battle.net character name + character code, not your real name. The upgraded World of Warcraft forums with these new features will launch close to the release of Cataclysm, and also will not require your real name.

I want to make sure it's clear that our plans for the forums are completely separate from our plans for the optional in-game Real ID system now live with World of Warcraft and launching soon with StarCraft II. We believe that the powerful communications functionality enabled by Real ID, such as cross-game and cross-realm chat, make Battle.net a great place for players to stay connected to real-life friends and family while playing Blizzard games. And of course, you'll still be able to keep your relationships at the anonymous, character level if you so choose when you communicate with other players in game. Over time, we will continue to evolve Real ID on Battle.net to add new and exciting functionality within our games for players who decide to use the feature.

In closing, I want to point out that our connection with our community has always been and will always be extremely important to us. We strongly believe that Every Voice Matters, ( http://us.blizzard.com/en-us/company/about/mission.html ) and we feel fortunate to have a community that cares so passionately about our games. We will always appreciate the feedback and support of our players, which has been a key to Blizzard's success from the beginning.

Mike Morhaime
CEO & Cofounder
Blizzard Entertainment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Hoe warm is het momenteel in Azeroth? Hier is het echt niet uit te houden.
Misschien moet ik ook maar even WoW gaan spelen. :)

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
But not yet in Azeroth? :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Je bedoelt de QQ-ers hebben gewonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:25

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Wootlock schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:40:
[...]

Tja, zo kan je het ook zien. Maar ik zou er persoonlijk niet vrolijk van worden als alles en iedereen mijn WoW character ook aan mij kan koppelen; als je mijn naam in google gooit, dan staat het eerste niet relevante resultaat op pagina 8, en pas vanaf pagina 20 ofzo ben ik niet meer te vinden. Ik wordt er dan niet vrolijk van als iedere scrub mij op die manier kan opzoeken, want wow doe ik voornamelijk voor mijn plezier, geen zin om ook erg professioneel daar te reageren altijd.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Eerder de QQ-ers hebben verloren.
Nu is nog altijd mijn naam + gebruikersnaam in google 0 hits. Je moet er toch niet aan denken dat van een jaar of 7 terug hebt gepost ineens achter je aan komt bij een sollicitatie ofzo?

Edit: Of zoals de blue post over 'veiligheid' die zijn naam eruit gooide en dat na 5 minuten kwaadwillenden alles over hem wisten RealID faalt

[ Voor 47% gewijzigd door Xanaroth op 09-07-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 19:50
Zo nu dat is afgelopen. Kunnen wij ajb naar WoW verhalen gaan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkeaLampje
  • Laatst online: 14-09 20:05
Even een vraagje, heb wow geinstallerd tot WOTLK aan toe, maar nu moet hij al die patches downloaden, dat duurt echt eeuwig!!! Ik moet van 3.3.0 naar 3.3.0a en ben zeker 40 minuten bezig en hij zit pas op 42%...

Op WowWiki vind ik wel van alles maar dan moet je vaak uren wachten etc...

Iemand een tip? Want ik moet nog wat wat patches volgens mij -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
IkeaLampje schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 20:19:
Even een vraagje, heb wow geinstallerd tot WOTLK aan toe, maar nu moet hij al die patches downloaden, dat duurt echt eeuwig!!! Ik moet van 3.3.0 naar 3.3.0a en ben zeker 40 minuten bezig en hij zit pas op 42%...

Op WowWiki vind ik wel van alles maar dan moet je vaak uren wachten etc...

Iemand een tip? Want ik moet nog wat wat patches volgens mij -.-
ijsje halen :+

Nee, ligt er aan hoe snel je internet verbinding is. Je kan ook de manual patches downloaden maar kans is dat je dat altijd moet doen als je dat 1 keer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Laatst online: 06-06 18:07
Gewoon hetzelfde doen als iedereen maxje, enkel downloads doen na 12 uur savonds als je gaat slapen - dus pc snachts aan laten staan. Dan is het internet sneller en heb je er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@Mydreon

Ik weet niet hoor, maar ik kan hier makkelijk in ong. 3 uur de game volledig installeren met alle patches via Blizzard downloader om 3 uur 's middags... Dus het kan ook anders.

BTW is een 22 MBit lijntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

(jarig!)
Wootlock schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:40:
[...]

De "community" van WoW heeft gewonnen ;)

Maar heel blij met dit, zal ook een les zijn bij een aantal mensen bij Activision dat je het monster dat WoW-community heet zomaar even niet temt of onder controlte krijgt :)

Ander vraag, zijn er nog Nederlands-talige guilds die laat op de avond raiden? Ik zoek er misschien nog een :P

[ Voor 1% gewijzigd door PromoX op 09-07-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Woah, dit is een aardig doortrapte fishing attempt voor de less informed:
Hello,

A Character Faction Change for the character Kalaneer is now pending for the World of Warcraft account <mijnaccount>. Please allow several days for the faction change process to complete. An email will be sent to you when it is done. You can also track the status of your request by signing into the Transaction page here: https://www.worldofwarcra...action-change-status.html.

Below is a summary of the transaction, which you may want to keep for your records.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

World of Warcraft Account Name: mijnaccount
TRANSACTION ID: 46858635

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Please note the following additional information:

- This account is not available for play while the faction change is pending.
- If you did not make this transaction, you should immediately check your account to prevent character lost.
- This account cannot change factions again until 3 days have elapsed.
- You can review this and other Account Management transactions by logging into Account Management and going to your Transactions page at https://www.wow-europe.co...action-change-status.html.
- For more details on Character Faction Change, refer to the Character Faction Change FAQ located at http://us.blizzard.com/support/article.xml?articleId=39810.

You can find World of Warcraft Account Management at: https://www.worldofwarcraft.com/account

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We may have won this battle(.net :P), but the war is not over yet!

Lok'tar ogar!

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Argh lol, wil je net even switchen van alt om een raid te doen met guildies en bam... login servers weer down :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:43

Grvy

Bot

idd; ik zat in Culling of Stratholme disconnect en kom er niet meer in :(

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09-2024
hier ook, maar ik zat in ICC :(

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Flikker toch op Blizzard, hoogste roll tijdens icc25 op DBW en daar ga je dan. Leer je servers is ''normaal'' te onderhouden en je klanten met respect te behandelen.

Belachelijk :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nog steeds ingame :D

Ok, gewoon afk in Dalaran, moed te verzamelen om weer verder te levelen :P

[ Voor 59% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2010 00:43 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkeaLampje
  • Laatst online: 14-09 20:05
Is dit nou Windows 7 of WoW?

Als ik de launcher start, download hij een patch voor 10%, waarna hij dood leuk Update Failed! neerzet.
Iemand een oplossing?

Heb ook erg veel moeite met win7, kan call of duty niet eens normaal opstarten, moet persee via de admin....
XP blijft gewoon de baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

zo net nr 7 level 80 gedinged. Nu even kijken welke de volgende wordt. De horde warlock of weer de alliance priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
IkeaLampje schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 00:44:
Is dit nou Windows 7 of WoW?

Als ik de launcher start, download hij een patch voor 10%, waarna hij dood leuk Update Failed! neerzet.
Iemand een oplossing?

Heb ook erg veel moeite met win7, kan call of duty niet eens normaal opstarten, moet persee via de admin....
XP blijft gewoon de baas.
WoW patcher moet je als admin opstarten.

En XP blijft daardoor niet de baas, maar behoudt een aantal serieuze flaws ;). Alhoewel het bevestigen van admin rechten niet altijd prettig is, weerhoudt het wel veel troep van ongewild dingen op je systeem te wijzigen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PcManiaxx schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 00:34:
Flikker toch op Blizzard, hoogste roll tijdens icc25 op DBW en daar ga je dan. Leer je servers is ''normaal'' te onderhouden en je klanten met respect te behandelen.

Belachelijk :F
Ticket en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds wanneer kan je zodra je 80 gedinged hebt niet meer in hc dungeons? ik moet eerst beter gear verzameln word er vermeld. Maar met maar 2 badges per dag duurt het lang voordat ik wat il245 gear heb :/

Ik heb nu net 25 badges uitgegeven aan een idol. Hoeveel meer purples moet je hebben voordat je HC`s kan betreden? en kan ik ookalweer die daily frosty quests oppikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 09:17:
sinds wanneer kan je zodra je 80 gedinged hebt niet meer in hc dungeons? ik moet eerst beter gear verzameln word er vermeld. Maar met maar 2 badges per dag duurt het lang voordat ik wat il245 gear heb :/

Ik heb nu net 25 badges uitgegeven aan een idol. Hoeveel meer purples moet je hebben voordat je HC`s kan betreden? en kan ik ookalweer die daily frosty quests oppikken?
Ja er wordt gekozen aan de hand van je gear level waar je in komt. en aangezien je dus net greens hebt of blue's dan niks :)

craft wat i245 bracers / chest / boots w/e en krik het omhoog dan kom je er zo weer tussen
je hebt maar "wat nodig"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*zucht*

Is die inlogserver down ofzo? Ik kan niet inloggen. :(
Zie nergens een bericht dat er iets mis mee zou zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er ook niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 10:45
Ben ik dus niet de enige, vond het al zo vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Blijven proberen, uiteindelijk kom je er wel door.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Laatst online: 00:01

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Las Vegas schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 10:24:
Blijven proberen, uiteindelijk kom je er wel door.
Daar ben ik al even mee bezig...

Zul je net zien op de enige tijd dat het een beetje uit te houden is om achter de pc te zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tuinïnen schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 10:42:
[...]

Daar ben ik al even mee bezig...

Zul je net zien op de enige tijd dat het een beetje uit te houden is om achter de pc te zitten...
de hele dag ? :D, airco FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

De inlogserver is down...

Misschien kwam het door onverzienen wijzigingen in het usersysteem. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Niet helemaal down. Maar goed werkt ie ook niet. Volgens mij liggen er een paar clusters uit vanwege de hitte ofzo..

Ah zie net dat ik een Succes! heb.. *vingers crossed*

Edit: ben binnen, na zo'n 10 minuutjes..

[ Voor 30% gewijzigd door junglebeast op 10-07-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

WoW is niet het enige spel dat problemen heeft, SC2 is ook down.

[ Voor 42% gewijzigd door Cryonist op 10-07-2010 11:09 ]

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
zijn er meer mensen met inlog problemen? bij mij staat hij op connecting en krijg daarna melding disconnected from server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Laatst online: 23:34
Jup, je bent niet alleen. heel de forum staan er vol mee. Tot nu toe echter nog geen update vanuit Blizzard, die beweren zelfs dat er niks aan de hand is.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.