Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
dat zie je de laatste tijd al vaker vind ik het is soms wel jammer dat mensen niet bezig zijn met hun dps op de max te zetten maar meer met om zich heen kijken en wachten tot ze twee frost hebben
ik zat gister in ruby met een hunter in full tier 10 die amper boven 1.5 k uitkwam en steevast in de switch naar phase 3 dood ging door het vuur boven ?
ik bedoel dan ga ik me afvragen waar in de vrede hij zijn badges weg heeft :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:03
patrickos85 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:40:
[...]een voorbeeld: ik tank op me DK en er was een ret pala die seal of wisdom gebruikt. dus ik vraag waarom en zeg dat hij beter een ander seal kan gebruiken. maar meneer wilt dat niet omdat hij de andere seals niet leuk vind. nou was de dps al niet bijster goed, dus heb je alles nodig wat je kan krijgen.als hij dan vertikt om het als groep zijnde meer dps te pushen vind ik dat kwalijk.
Je zou het ook anders kunnen zien, wat zou jij er van vinden als iemand zich ongevraagd met je gaat bemoeien? Misschien had hij Seal of Wisdom aan omdat hij een mana gebrek heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

EnigmaNL schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:05:
[...]
Erg jammer, mensen zoals jij maken het spel niet veel leuker. Heroics zijn ervoor om gear te verzamelen, dan kom je nu eenmaal mensen tegen met slechte gear. Als je daar niet tegen kunt ga je maar ergens anders je frosties halen.
Ik ben het hier niet mee eens. Iemand die in een herioc doodleuk zijn weaponskill aan het trainen is, is alleen maar op zoek naar een free-ride. Dat is de persoon die het spel niet leuker maakt voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Gisteren iets vreemds meegemaakt in ICC 10.
Eerste boss dropte een INT on USE trinket (weet ff niet meer welke).
Er wordt gevraagd in RW om te rollen voor mainspec. Het was een goeie up dus ik roll. 41. Een ander rolled 22 en that's it.
Maw direct na de RW zie ik twee rolls staan. Van mij en nog iemand uit de raid. Uiteindelijk gaat de trinket naar een healing Pally in de group.
Ik meteen "?! 2 rolled and i won" waarop ik van meerdere mensen te horen krijg dat er wel degelijk 3 rolls waren.
Ik scroll nog eens omhoog en ik zie er toch echt twee staan. Nu ben ik niet zo'n zeikerd als het om pixels gaat maar ik kan niet zo goed tegen onrecht.
Ik kijk nogmaals goed en zie echt twee rolls staan.
Uiteindelijk besloten de raid te verlaten, dan maar saved.
Toch twijvel ik nu omdat ik van verschillende mensen in de raid te horen kreeg dat er wel degelijk 3 rolls waren en de Pally won met een roll van 56.
Hebben meer mensen hier wel eens mee te maken gehad? Heb echt wel 5 a 6 keer gescrolled en geen 3e roll te bekennen.
Het was ook geen guildrun dus lijkt me niet dat ik gewoon in de maling ben genomen (tenzij het een friendsrun was.....)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
EnigmaNL schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:05:
[...]

Erg jammer, mensen zoals jij maken het spel niet veel leuker. Heroics zijn ervoor om gear te verzamelen, dan kom je nu eenmaal mensen tegen met slechte gear. Als je daar niet tegen kunt ga je maar ergens anders je frosties halen.
heroics zijn niet om gear te verzamelen als je net 80 bent daar zijn de normals voor (anders voelen die zich zo verlaten weet je )
en frosties ga je niet halen die ga je verdienen door een heroic te lopen waarin 5 mensen inspanning leveren o het eindresultaat te halen en niet 3 mensen en 2 op sleeptouw wat je de laatste tijd erg veel ziet

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:04
RaDKiLL schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:50:
Gisteren iets vreemds meegemaakt in ICC 10.
...
Toch twijvel ik nu omdat ik van verschillende mensen in de raid te horen kreeg dat er wel degelijk 3 rolls waren en de Pally won met een roll van 56.
Hebben meer mensen hier wel eens mee te maken gehad? Heb echt wel 5 a 6 keer gescrolled en geen 3e roll te bekennen.
Check je ignore list voor die paladin. De enige keer dat ik zoiets ben tegengekomen had de raidleader/master looter de speler op ignore en kon daardoor de winnende roll niet zien. (door de tweede 'winnaar' hersteld toen door de loot door te geven)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
wizzard schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:50:
[...]

heroics zijn niet om gear te verzamelen als je net 80 bent daar zijn de normals voor (anders voelen die zich zo verlaten weet je )
en frosties ga je niet halen die ga je verdienen door een heroic te lopen waarin 5 mensen inspanning leveren o het eindresultaat te halen en niet 3 mensen en 2 op sleeptouw wat je de laatste tijd erg veel ziet
6k gs tank met 50k hp en 6k gs healer, Vreten hun neus leeg.
De nieuwe lvl 80 zit al zijn knopjes te bashen om er 2k dps uit te krijgen.

Wie doet er meer werk.

Wat zitten hier veen elitaire mensen zeg.. bah!

En hierboven over weaponskill trainen, dat zie ik vaker gebeuren door gasten met een hoge GS dan iemand die net begint.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Dakreal schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:53:
[...]

Wie doet er meer werk.

En hierboven over weaponskill trainen, dat zie ik vaker gebeuren door gasten met een hoge GS dan iemand die net begint.
wat heeft dat nou met elitaire te maken als de nieuwe 80 hard loopt te werken op 2k dan juich ik dat toe en vind ik het leuk dat hij mee is
het enige wat ik zeg is dat ik te vaak zie dat mensen de short cut nemen en het gewoon heel normaal vinden dat ze geboost worden via het random systeem
ik ben zelf ook een fresh 80 geweest maar verwacht echt niet van andere mensen die ik niet eens ken dat ze me ongevraagd gaan boosten

dus elitair nee echt niet ik heb daar zelf een hekel aan dus vat het ook niet zo op als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
wizzard schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:50:
[...]

Heroics zijn al sinds jaar en dag gemaakt om te gearen voor de beginnende raids... Dat was in TBC zo en dat is nog steeds zo in WotLK! Ik heb niks gezegd over net lvl 80 zijn etc.

Inspanning voor heroics? Kom op zeg, als je alleen heen gaat voor de frosties zit je al in goede gear en dan is een heroic zeker geen inspanning.

En als iedereen gewoon meewerkt wordt er niemand op sleeptouw genomen. Niet iedereen speelt WoW al jaren, er komen dagelijks nieuwe spelers bij en die zullen niet zulke goede dps doen als mensen die al hun zoveelste alt door heroics jagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

EnigmaNL schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:42:
[...]

Met de random tool kom je heroics niet in als je questing greens en een paar blauwtjes hebt hoor... Probeer het zelf maar eens.

En wat als je nu geen guild hebt? Omdat de meeste guilds tegenwoordig van die trieste GS eisen hebben?

De meeste spelers doen het op de normale manier, quests en random dungeons tot lvl 80, dan normals en als ze dan merken in de LFD tool dat ze heroics kunnen doen gaan ze die doen. Niet meer dan logisch.
Ehm, jawel. De seconde dat m'n DK 80 was kon ik queuen voor dagelijkse frosties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
EnigmaNL schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:59:
[...]

Heroics zijn al sinds jaar en dag gemaakt om te gearen voor de beginnende raids... Dat was in TBC zo en dat is nog steeds zo in WotLK! Ik heb niks gezegd over net lvl 80 zijn etc.

Inspanning voor heroics? Kom op zeg, als je alleen heen gaat voor de frosties zit je al in goede gear en dan is een heroic zeker geen inspanning.

En als iedereen gewoon meewerkt wordt er niemand op sleeptouw genomen. Niet iedereen speelt WoW al jaren, er komen dagelijks nieuwe spelers bij en die zullen niet zulke goede dps doen als mensen die al hun zoveelste alt door heroics jagen...
en ik zeg toch ook niks over dps :) ik heb echt niks tegen op mensen die geen gearscore (bah trouwens ) hebben die icc waardig moet zijn (nog een keer bah ) (hekel aan gearscore )
het enige wat ik zeg is ik kom erg vaak tegen dat mensen het volkomen normaal vinden dat anderen het werk doen en zelf een beetje op follow mee huppelen
je hoort me niet over een blue player die 2k er uit perst dat vind ik geweldig maar je hoort me wel over een full tier 10 die dat doet want om eerlijk te zijn als je die gear bij elkaar hebt kunnen halen dan kun je ook wel wat meer dps leveren :)

daarom zeg ik heroics leuk maar als je met 5 man speeld moet je ook met 5 man spelen en dat iedereen leverd wat hij kan is volkomen normaal maar als je minder leverd dan wat je kan dan vind ik dat niet ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:30

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Voor de ICC 5-mans heroics (FoS, PoS en HoR) zijn een minimaal gear niveau + attunement nodig. Alle andere heroics kun je als verse level 80 gewoon doen, ongeacht je gear.

[ Voor 8% gewijzigd door Dricus op 15-07-2010 11:08 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Laatst online: 14:08
Is het momenteel niet mogelijk om in te loggen op battle.net?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:03
Inferno schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:03:
[...]
Ehm, jawel. De seconde dat m'n DK 80 was kon ik queuen voor dagelijkse frosties :)
Dan had je waarschijnlijk meer dan een paar blauwtjes :)

Ik vind het trouwens op mijn main warrior tank waar ik alleen een daily hc af en toe doe voor de frost emblems totaal geen faceroll. Niet dat ik vaak in gevaar of iets dergelijks kom, maar ik ben wel de complete 15 minuten continu bezig, de aggro komt niet vanzelf zeg maar. Dan vind ik het ook totaal niet kunnen dat je als lvl80 dps minder dan 1.5k dps doet, dat betekent gewoon dat je er totaal geen moeite voor doet.

[ Voor 11% gewijzigd door psych op 15-07-2010 11:08 ]

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362011

Zijn er hier ook WoW-ers van voor Burning Crusade patch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
EnigmaNL schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:43:
[...]

Je zou het ook anders kunnen zien, wat zou jij er van vinden als iemand zich ongevraagd met je gaat bemoeien? Misschien had hij Seal of Wisdom aan omdat hij een mana gebrek heeft?
dan zou hij constant gebrek aan mana moeten hebben. hij gebruikte de seal non-stop :)

hij zei werkelijk dat hij SoW gebruikte omdat hij de andere seals niet leuk vond. toen ben ik erover opgehouden omdat ik weet dat hij een persoon is die zich niet inleest over zijn class. maar het blijft wel bij mij 'jeuken'.

misschien vind je mij daardoor elitair, maar ik haal graag het beste in een class naar boven. ik zal blijven proberen om dat te motiveren bij anderen. het hoeft niet tot het extreme hardcore raiding te gaan, maar weet waarop je drukt als je aanvalt e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Anoniem: 362011 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:08:
yep die zijn er wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362011

Ik vind het jammer, dat het spel zo ontzettend is verandert ten opzichte van toen.. Het kan zijn omdat ik niet meer gespeeld heb sinds 2008 maar de hele 'feel' van WoW is teniet gedaan lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 10:18

DarkKnight

Narf

toastingnow schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:05:
Is het momenteel niet mogelijk om in te loggen op battle.net?
Hmm, duurt alleen wat lang hier. Oh, en het is stuk, want hij laat geen Cataclysm afbeelding zijn ;)

[ Voor 13% gewijzigd door DarkKnight op 15-07-2010 11:21 ]

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik speel al sinds 11 februari 2005, dus dat was daar net iets voor :P

Met Cataclysm kijken of ze de juiste weg weer inslaan met WoW, vanuit daar beslissen of het de moeite waard blijft, of dat ik wat anders ga doen.

edit: Ik speel ook sinds beta, maar dat vind ik niet echt relevant gezien ik er toen toch nog niets van snapte. :p Liep toen met een lvl 20 hunter in grijze gear rond >_<

[ Voor 41% gewijzigd door Dakreal op 15-07-2010 11:21 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

<- Speel al sinds EU beta okt 2004... alhoewel ik breaks heb gehad van meerdere maanden, maargoed.

En het is zeker veranderd, sommige dingen zijn slechter geworden, maar over het algemeen is het wel verbeterd. Het enige wat jammer is dat er voor niets echt inspanning meer moet worden gedaan, maar goed dat werkt twee kanten op, aangezien het ook minder inspanning voor jou kost.

[ Voor 9% gewijzigd door DarkKnight op 15-07-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Speel dit (met 2 grote breaks in Wotlk) sinds de EU beta, moet wel zeggen dat toch op een of andere manier Wotlk me veel minder trekt dan Vanilla/TBC ooit gedaan hebben, Cataclysm ziet er tot zover goed uit we zullen zien wat het brengt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ashrah op 15-07-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

Ashrah schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:18:
[...]

Speel dit (met 2 grote breaks in Wotlk) sinds de EU beta, moet wel zeggen dat toch op een of andere manier Wotlk me veel minder trekt dan Vanilla/TBC ooit gedaan hebben.
Tja, dat gevoel heb ik ook, maar ik weet niet of dat komt door de lange tijd dat ik al speel of door WoW. En ik heb ook het gevoel dat dat komt omdat ik vooral op het laatst niet speelde zoals ik dat wil... (en de server waar ik op speel(de) was/is nogal ruk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Laatst online: 06-11-2024
Ashrah schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:18:
[...]

Speel dit (met 2 grote breaks in Wotlk) sinds de EU beta, moet wel zeggen dat toch op een of andere manier Wotlk me veel minder trekt dan Vanilla/TBC ooit gedaan hebben, Cataclysm ziet er tot zover goed uit we zullen zien wat het brengt :)
Speel ook al sinds EU beta, geen breaks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
wizzard schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:04:
[...]

en ik zeg toch ook niks over dps :) ik heb echt niks tegen op mensen die geen gearscore (bah trouwens ) hebben die icc waardig moet zijn (nog een keer bah ) (hekel aan gearscore )
het enige wat ik zeg is ik kom erg vaak tegen dat mensen het volkomen normaal vinden dat anderen het werk doen en zelf een beetje op follow mee huppelen
je hoort me niet over een blue player die 2k er uit perst dat vind ik geweldig maar je hoort me wel over een full tier 10 die dat doet want om eerlijk te zijn als je die gear bij elkaar hebt kunnen halen dan kun je ook wel wat meer dps leveren :)

daarom zeg ik heroics leuk maar als je met 5 man speeld moet je ook met 5 man spelen en dat iedereen leverd wat hij kan is volkomen normaal maar als je minder leverd dan wat je kan dan vind ik dat niet ok
Ik struikelde eerder over wat je zei dat Heroics niet zijn om gear te verzamelen, want dat zijn ze wel. Over echt slackende spelers (met goede gear) ben ik het met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Volgens mij ligt het wel of niet enteren van een dungeon niet zozeer aan je gemiddelde iLevel, maar eerder aan je laagste iLevel.

Ik kwam op m'n druid de random heroic niet eens in met ~ GS 2800 (ja, ook die vergelijking gemaakt).

Daarnaast vind ik het hele gejank om "ik ga jouw aars niet lopen boosten" ook bullshit. Als ik m'n gear nu (~3800 GS) vergelijk met mensen die met 5k rondlopen, welke een lagere damage output hebben dan ik ... Dan vraag ik me serieus af wie er uberhaupt recht heeft van spreken.

Op m'n ICC geared paladin zal het me ook worst zijn met wie ik in een random kom te zitten. Als zij nog moeten gearen, laat ze toch vrolijk meelopen. De enige die ik wel eens kick zijn de "OMFG TANK GOGOGOGOGO ALREADY" naabs die beginnen te schreeuwen zodra je binnen bent en nog mensen loopt te buffen... en geniet van een stukje vis achteraf :p

Dat zijn bij mij trouwens bijna altijd de elitaire ICC gegearde mensen.... Die kick ik dan ook net zo graag net voor de laatste boss... Queue nog maar een keer voor je frosties :p

Tja, ook ik ben wel eens een lul...

Edit: Ik heb nog in de Korean en EU beta gespeeld :p
Geen breaks afgezien van vakanties :)

[ Voor 4% gewijzigd door detheavn op 15-07-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
detheavn schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:26:
Volgens mij ligt het wel of niet enteren van een dungeon niet zozeer aan je gemiddelde iLevel, maar eerder aan je laagste iLevel.
Nee het ligt volgens mij eerder aan het hoogste. Als je een fresh 80 hebt en er 1 craftable ilvl200 epic voor maakt kun je gelijk heroics doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
EnigmaNL schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:28:
[...]

Nee het ligt volgens mij eerder aan het hoogste. Als je een fresh 80 hebt en er 1 craftable ilvl200 epic voor maakt kun je gelijk heroics doen.
Dat is het dus juist net niet. Ik had 1 pvp ilevel 232 broek aan en kon er nog steeds niet in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:30

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Mjah, als ICC geared Holy Pala kan ik me ook niet meer druk maken om tanks met 30k HP die VoA10 willen tanken. Als zo'n tank in de groep zit en mensen beginnen te zeuren, dan zeg ik altijd dat ik hem wel wat extra heals geef :P. Meestal gaat dat prima.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kwam op m'n druid de random heroic niet eens in met ~ GS 2800 (ja, ook die vergelijking gemaakt).

Daarnaast vind ik het hele gejank om "ik ga jouw aars niet lopen boosten" ook bullshit. Als ik m'n gear nu (~3800 GS) vergelijk met mensen die met 5k rondlopen, welke een lagere damage output hebben dan ik ... Dan vraag ik me serieus af wie er uberhaupt recht heeft van spreken.

Op m'n ICC geared paladin zal het me ook worst zijn met wie ik in een random kom te zitten. Als zij nog moeten gearen, laat ze toch vrolijk meelopen. De enige die ik wel eens kick zijn de "OMFG TANK GOGOGOGOGO ALREADY" naabs die beginnen te schreeuwen zodra je binnen bent en nog mensen loopt te buffen... en geniet van een stukje vis achteraf :p

Dat zijn bij mij trouwens bijna altijd de elitaire ICC gegearde mensen.... Die kick ik dan ook net zo graag net voor de laatste boss... Queue nog maar een keer voor je frosties :p

Yup alleen van die elitist icc hc gegearde mensen, geven geen ruk om die 2 frosties..
Want die halen al te veel frosts binnen en weten niet wat ze er mee moeten :P

doe echt al maanden de weekly / daily heroic's niet puur vanwege wat moet ik er mee. ja die dingen kopen en op AH zetten maar die maken 500g tegenwoordig is ook niet echt een vetpot.
Steek me tijd wel in een bank char die de AH loopt te bespelen, haal ik er nog meer uit ook duurt misschien wat langer maar tis wel leuk :D

edit: verder moraal van het verhaal in mijn ogen is, normen en waarden zijn weg omdat iedereen een anonieme speler in een anonieme group is geworden, and everybody can be a bitch.

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 15-07-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Anoniem: 362011 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:14:
Ik vind het jammer, dat het spel zo ontzettend is verandert ten opzichte van toen.. Het kan zijn omdat ik niet meer gespeeld heb sinds 2008 maar de hele 'feel' van WoW is teniet gedaan lijkt het wel.
feel is er nog wel hoor maar vergeet niet een spel wat al zo lang meegaat heeft natuurlijk niet meer een nieuwe WOW (:) ) gevoel
het is een herhaling op een game patroon met her en der veranderingen die wel of niet goed zijn
ik denk dat ze met cata een mooie weg ingaan maar het zal nooit meer worden wat het was (en dat is soms maar goed ook )
het leuke van de begindagen vond ik dat het geen ervaring was om iemand in tier te zien rondhupsen in SW het minder leuke van deze dagen vind ik dat ik dat zelfde gevoel nu krijg als ik iemand niet in tier zie hupsen hehehe

nah maar ik vind het wel een goeie verandering die ze hebben gedaan wellicht is het voor de hardcore raiders minder geworden maar voor de 95 % andere mensen weer wat leuker om nu ook endgame fcontent te zien

al met al denk ik dat wow gewoon een eigen gevoel heeft en daar moet je van houden zoals het er nu voor staat , te veel terug kijken naar vroeger is ook niet goed (heb ook geen zin meer om met 40 man 7 uur per dag te lopen rammen op een tank & spank :) :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
Hier nog eentje :w na de beta pas begonnen aangezien ik een hekel aan beta's heb :S
het is mischien wel gratis maar als ik ergens geld voor ga neerleggen wil ik niet steeds met een Dejavu gevoel rondlopen haha
wizzard schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:31:
al met al denk ik dat wow gewoon een eigen gevoel heeft en daar moet je van houden zoals het er nu voor staat , te veel terug kijken naar vroeger is ook niet goed
En toch mis ik het in PvP om met mn pally in warrior gear met Autoattack een Clothie te Oneshotten :P

[ Voor 33% gewijzigd door Vivaladen op 15-07-2010 11:35 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

Voor de mensen die aan het discussiëren zijn over het laagst mogelijke om de random dungeon heroics te kunnen doen:
Dat ligt eraan wat je role is. Voor elke role is er een andere barrière om te zorgen dat de runs niet al te veel problemen zouden moeten hebben. Want stel je voor een tank in green/blues die niet eens defcapped is; dat kan nogal irritant zijn, voor de healer en/of voor de gehele groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard

Edit: Ik heb nog in de Korean en EU beta gespeeld :p
Geen breaks afgezien van vakanties :)
wederom kijk je dan naar gearscore en niet naar wat een player doet
als een player nog gear moet hebben prima zolang je maar gewoon lekker mee doet met een heroic en niet op follow gaat staan want daar hebben we er al te veel van

mensen die op die manier gear krijgen worden later inderdaad een 5.8 GS (bah) met 1.5 k DPS dat wil je toch ook niet ?
ik vind het leuk als mensen aan het gearen zijnn maar ben er wel voorstander van dat ze daadwerkelijk wel proberen het max dps te halen :)(waarom speel je anders ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-06 10:34
Dricus schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:04:
Voor de ICC 5-mans heroics (FoS, PoS en HoR) zijn een minimaal gear niveau + attunement nodig. Alle andere heroics kun je als verse level 80 gewoon doen, ongeacht je gear.
Is niet waar.

Een paar weken terug was een guildie net 80 geworden, wij konden met hem in de groep echter niet queuen voor heroics, hij moest eerst beter gear krijgen voor hij heroics in mocht van de LFD tool.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vivaladen schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:32:
[...]

Hier nog eentje :w na de beta pas begonnen aangezien ik een hekel aan beta's heb :S
het is mischien wel gratis maar als ik ergens geld voor ga neerleggen wil ik niet steeds met een Dejavu gevoel rondlopen haha
Viva heb je nou je mount al ! ?
Ik heb al een week niet gespeeld volgens mij, dus nog niks gefarmed haha zit vollop in sc2 nu die bijna uit gaat komen ;)

Verder ben ik zelf vanilla speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 09:19
gtaxmike schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:08:
Ik speel WoW sinds 2006 zonder breaks.

Laatst met een groep vrienden even een heroic gedaan en moesten alleen nog een tank puggen.
Bij het zien van het laadscherm: Oculus ging het bij ons over TS van zal de tank direct weggaan of niet en jawel zodra die tank klaar was met inladen verlaat hij/zij de groep :P
De angst voor de Oculus zit er blijkbaar diep in bij veel mensen.

Dus maar snel ff naar tank spec gegaan en Oculus met z'n 4en doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:55
Een addon-vraagje.Ik zie wel eens filmpjes van raids, waar het mij opvalt dat de camera véél hoger staat dan de max. camera distance in WoW zelf. Ik weet dat Carbonite deze functie heeft, maar om daar nou helemaal Carbonite voor te installeren gaat me wat te ver (te grote addon).

Bestaat er ook een addon apart die je camera distance nog groter maakt? :)

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
detheavn schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:29:
[...]

Dat is het dus juist net niet. Ik had 1 pvp ilevel 232 broek aan en kon er nog steeds niet in :p
Vreemd, ik heb het op deze manier met mijn Death Knight, Druid en Mage gedaan... Voor allen 1 ilvl200 gemaakt en toen konden ze erin. Ze hadden echter al wel gear van normals. DK en Druid waren met questen tot 80 gelvld en de mage helemaal met de LFD tool vanaf lvl 15 (letterlijk niet 1 quest meer gedaan tot lvl 80).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Carthrax schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:39:
[...]

Laatst met een groep vrienden even een heroic gedaan en moesten alleen nog een tank puggen.
Bij het zien van het laadscherm: Oculus ging het bij ons over TS van zal de tank direct weggaan of niet en jawel zodra die tank klaar was met inladen verlaat hij/zij de groep :P

Oculus is echt te makkelijk. 1 red 3x amber en 1 green. En je KUNT niet verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
EnigmaNL schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:43:
[...]

Vreemd, ik heb het op deze manier met mijn Death Knight, Druid en Mage gedaan... Voor allen 1 ilvl200 gemaakt en toen konden ze erin. Ze hadden echter al wel gear van normals. DK en Druid waren met questen tot 80 gelvld en de mage helemaal met de LFD tool vanaf lvl 15 (letterlijk niet 1 quest meer gedaan tot lvl 80).
Of het is het laagste item, of het gemiddelde, ik denk toch het gemiddeld. Mijn priest had al een 232 wapen en verder vrij veel 232 gear, pas toen ik bijna alles vervangen had met 200+ epics mocht ik in bv FoS, ik had nog steeds een ilvl 171 blue wand ofzo.

Denk toch echt dat het gemiddelde is. Maar die is gewoon zeer laag voor heroics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:07
Carthrax schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:39:
[...]

Waarom queue je dan geen tank |:(

Maja idd nog steeds teveel noobs die niet snappen hoe makkelijk Occu eigenlijk is, en misschien niet weten dat het keihard generfed is. Eerlijk gezegd vraag ik me dan af of het een groot verlies is dat je zo'n tank mist ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Conscience NL schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:40:
Een addon-vraagje.Ik zie wel eens filmpjes van raids, waar het mij opvalt dat de camera véél hoger staat dan de max. camera distance in WoW zelf. Ik weet dat Carbonite deze functie heeft, maar om daar nou helemaal Carbonite voor te installeren gaat me wat te ver (te grote addon).

http://www.madx.dk/
gebruik ik veel voor movies die kan erg ver uitzoomen 'weet niet of je dat bedoelt maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 07:39

Geen addon voor nodig, kan je gewoon zelf wijzigen :
http://www.wowwiki.com/CVar_cameraDistanceMax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:55
Rudi schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:52:
[...]

Geen addon voor nodig, kan je gewoon zelf wijzigen :
http://www.wowwiki.com/CVar_cameraDistanceMax
En is dat al verder dan de max. camera distance die je in WoW zelf kunt instellen in die 'slidebar'?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 09:19
porn* schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:50:
[...]

Waarom queue je dan geen tank |:(

Maja idd nog steeds teveel noobs die niet snappen hoe makkelijk Occu eigenlijk is, en misschien niet weten dat het keihard generfed is. Eerlijk gezegd vraag ik me dan af of het een groot verlies is dat je zo'n tank mist ;)
Niet mijn favoriete speelstijl ;) Ik tank alleen voor vrienden en nooit pugs. Mijn tank gear is niet zo verschrikkelijk goed maar kan mijn mannetje staan.
Het is gewoon dat ik het niet geweldig vind om te spelen en dus queue ik als dps ook al moet ik dan lang wachten. Ik laat het tanken wel over aan de mensen die het kunnen/willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Carthrax schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:56:
[...]

Niet mijn favoriete speelstijl ;) Ik tank alleen voor vrienden en nooit pugs. Mijn tank gear is niet zo verschrikkelijk goed maar kan mijn mannetje staan.
Het is gewoon dat ik het niet geweldig vind om te spelen en dus queue ik als dps ook al moet ik dan lang wachten. Ik laat het tanken wel over aan de mensen die het kunnen/willen ;)
Mja ok is je goed recht :)

Vind het zelf niet zo'n punt trek altijd m'n dps gear gewoon aan en ga daar lekker mee tanken, in pugs sta je dan meestal bovenaan ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Mektheb schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:36:
[...]

Viva heb je nou je mount al ! ?
Ik heb al een week niet gespeeld volgens mij, dus nog niks gefarmed haha zit vollop in sc2 nu die bijna uit gaat komen ;)

Verder ben ik zelf vanilla speler :)
haha neeee! :P ik lig er ook al bijna een weekje uit Mek,heb met mn vriendin inmiddels al ons huisje betrokken maar dat klote internet deed het niet en ik moest een week wachten op de monteur van kpn en die komt gelukkig morgen haha (dan kan ik eindelijk zien of ie miss al in mn mailbox ligt...of niet)

heb de oude dawn of war serie uit het stof gehaald en daar mee aan het stoeien geweest haha
zitten ook een soort paladins in die heten Grey Knights :P:P:P zijn van die spacemarine poppetjes :P

ooow ennuh heb n nieuwe pc dus als ik internet heb heb ik gelukkig bijna alles op een externe harde schijf staan,moet alleen de laatste 2 patches downloaden voor ik kan zien of de GameMaster mij zegend met een swift zulian tiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
porn* schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:59:
[...]

Mja ok is je goed recht :)

Vind het zelf niet zo'n punt trek altijd m'n dps gear gewoon aan en ga daar lekker mee tanken, in pugs sta je dan meestal bovenaan ;)
Ik sta als tank vaak nog bovenaan. Best wel maf.
We hebben ook wel eens 4 dps 1 healer runs gedaan. Gaat voor de meeste hc's wel goed, behalve die ICC en totc hc's :)
Wel met een paar plate wearers natuurlijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Darkwand3r3r op 15-07-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Ik speel vanaf US-Beta, KO-Beta, EU-Beta en daarna pas echt met EU-Vanilla.. Maar zoals iedereen wel gehad heeft een paar keer een break..

Elke patch heeft grote veranderingen meegebracht waarvan tBC ik de slechtste vond omdat de setting me totaal niet kon boeien.. Ben daarom blij met WotLK en straks in diezelfde stijl Cata.. Elke patch heeft wel jankers erbij zitten.. en zelfs nog steeds van beta roept men dat bepaalde dingen terug moeten komen..

Het is ook grappig de meningen over de talent trees die versimpeld worden.. Ze zijn nog steeds diverser dan vrijwel alle huidige MMO's.. Het probleem zit niet in de trees maar in de mens.. Men zal altijd de 'beste' spec gebruiken en daarmee zijn meteen de (schijn-)mogelijkheden beperkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vivaladen schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:02:
[...]

haha neeee! :P ik lig er ook al bijna een weekje uit Mek,heb met mn vriendin inmiddels al ons huisje betrokken maar dat klote internet deed het niet en ik moest een week wachten op de monteur van kpn en die komt gelukkig morgen haha (dan kan ik eindelijk zien of ie miss al in mn mailbox ligt...of niet)

heb de oude dawn of war serie uit het stof gehaald en daar mee aan het stoeien geweest haha
zitten ook een soort paladins in die heten Grey Knights :P:P:P zijn van die spacemarine poppetjes :P

ooow ennuh heb n nieuwe pc dus als ik internet heb heb ik gelukkig bijna alles op een externe harde schijf staan,moet alleen de laatste 2 patches downloaden voor ik kan zien of de GameMaster mij zegend met een swift zulian tiger :P
haha ! top :D
*O* *O* *O* *O*

Congrats dan maar he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:03
Middag jongens,

Deed gister Random voor de EoF en kwam in PoS uit. kwam goed uit want kan de 2h axe(die nooit dropt) goed gebruiken, en daar door dus redelijk wat tijd winst.

run ging op wat gezeik na wel goed. maar heb net een nieuwe spec gebruikt en kwam niet boven de 2.4K dps overall, terwijl ik normaal gesproken 3.2 tot 3.6K doe in die dungeon.
Na de dungeon heb ik 2 gems vervangen voor Armor penatration. dacht dat ik daar tekort op kwam.

Zie ik wat over het hoofd?
http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=aggramar&n=masylis
Het enige wat ik nog niet gedaan heb is dat ik mijn Glyph's voor die spec niet heb toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295829

Dakreal schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:46:
[...]

Oculus is echt te makkelijk. 1 red 3x amber en 1 green. En je KUNT niet verliezen.
ik ga ook altijd weg, oculus is niet moeilijk, maar ontzettend vervelend. saai, langdurig, te veel moeite. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 295829 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:16:
[...]

ik ga ook altijd weg, oculus is niet moeilijk, maar ontzettend vervelend. saai, langdurig, te veel moeite. :P
Lol? tis 15 min, net zo lang als nexus, en 8 emblems. + Kans op mount en epic gems..

Nee ik zie geen probleem daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Mektheb schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:03:
[...]

haha ! top :D
*O* *O* *O* *O*

Congrats dan maar he ;)
haha dankje man :) maar ben ik ff door de mand gevallen door het posten van die foto van mij in mn ridderpak :P ,had ik ff gewacht dan had ik het annulerings berichtje van blizz kunnen lezen en had ik mijn ware identiteit niet onthuld maarja ik zit ook redelijk in de buurt vd ginkelse heide nu haha

ooow ennuh hoop dat je dat maandag ook kan zeggen als ik die tiger krijg,maarja laten we maar van het ergste uitgaan...kan het altijd meevallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Lol net weekly patch must die 10 mans gedaan met een gs van 4.2 (laagst gegeared van iederen) stond mooi 4e overal dps.En alle andere spelers zaten in de 5+ gs gearscore .

Best sneu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Whoei.. ook men beta invite binnen , Zag net het mailtje. ( nee geen scam die herken ik wel)

Wel jammer genoeg de beta op mijn Us acount gekregen , en niet op me eu acount.
en mijn Chars op us staan nog in 232/245 gear , aangezien ik daar nog amper speel.

Maar ff 2 vraagjes , Zijn de us en eu servers gescheiden met de beta? of is het een pot nat nu ?
En zijn er al premade char's? of zit ik nog vast aan me eigen chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:53

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Anoniem: 15813 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:34:
Whoei.. ook men beta invite binnen , Zag net het mailtje. ( nee geen scam die herken ik wel)

Wel jammer genoeg de beta op mijn Us acount gekregen , en niet op me eu acount.
en mijn Chars op us staan nog in 232/245 gear , aangezien ik daar nog amper speel.

Maar ff 2 vraagjes , Zijn de us en eu servers gescheiden met de beta? of is het een pot nat nu ?
En zijn er al premade char's? of zit ik nog vast aan me eigen chars.
er zijn 5 servers ofzo
pve EU , pve US , pvp,en nog 1 a 2 servers pve andere taal

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Maar kun je wel met een EU beta acount op de US beta server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08-2024
Je kan ook gewoon premade charcs maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vivaladen schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:17:
[...]

haha dankje man :) maar ben ik ff door de mand gevallen door het posten van die foto van mij in mn ridderpak :P ,had ik ff gewacht dan had ik het annulerings berichtje van blizz kunnen lezen en had ik mijn ware identiteit niet onthuld maarja ik zit ook redelijk in de buurt vd ginkelse heide nu haha

ooow ennuh hoop dat je dat maandag ook kan zeggen als ik die tiger krijg,maarja laten we maar van het ergste uitgaan...kan het altijd meevallen :D
hahahah ivanhoooo !!! :D
Ik hoop het van harte :), mijn mgt kip en shettek kip heb ik nog niet gezien, maar moet zeggen ik denk pas echt weer speel als ik aan cata begin :)

SC2 jeukt teveel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

CAMERAPLUS. is de beste addon op het moment. gwn installen en je kan max zoom distance veranderen. staat op curse-gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 22:53

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Anoniem: 15813 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:40:
Maar kun je wel met een EU beta acount op de US beta server ?
je kan alle chars kopieeren die onder jou account vallen (je battle.net) en anders gewoon premade doen :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312121

Wel grappig om te lezen over al die heroics en hoe mensen met ICC HC gear bitchen :)
Ik heb al m'n bis gear al uit ICC HC maar ik queue nog steeds wel eens extra heroics om wat random mensen te helpen.
Op de een of andere manier verveeld seal of cleave niet op m'n pally en als je er andere mensen mee boost maakt het niet uit. Enige vervelende is dat ik met 2 attacks alle niet directe mobs van de tank krijg als die wat minder van aoe tanken snapt en met een knudde healer die geen zin heeft om wat anders dan de tank te healen moet je wel eens wat rare stunts uithalen.

Ik snap dat probleem ook niet zo bij healers. Je hebt infinite mana in heroics en als je een tank in 232 gear hebt eet je al uit je neus in de standaard heroics. Als je dan wat dps kan healen die steeds aggro pullen heb je wat te doen :) Doe ik altijd op m'n shammy en priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkstar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-02-2022
playlogic schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:45:
[...]

CAMERAPLUS. is de beste addon op het moment. gwn installen en je kan max zoom distance veranderen. staat op curse-gaming
Je kunt ook een macro maken hiervoor, klinkt iets zoals: /consolemaxcameredistance 5 .... iets deregelijks. Ik zou thuis moeten zijn om de exacte tekst te achterhalen (misschien dat iemand anders deze zo weet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Anoniem: 312121 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:49:
Wel grappig om te lezen over al die heroics en hoe mensen met ICC HC gear bitchen :)
Ik heb al m'n bis gear al uit ICC HC maar ik queue nog steeds wel eens extra heroics om wat random mensen te helpen.
Op de een of andere manier verveeld seal of cleave niet op m'n pally en als je er andere mensen mee boost maakt het niet uit. Enige vervelende is dat ik met 2 attacks alle niet directe mobs van de tank krijg als die wat minder van aoe tanken snapt en met een knudde healer die geen zin heeft om wat anders dan de tank te healen moet je wel eens wat rare stunts uithalen.

Ik snap dat probleem ook niet zo bij healers. Je hebt infinite mana in heroics en als je een tank in 232 gear hebt eet je al uit je neus in de standaard heroics. Als je dan wat dps kan healen die steeds aggro pullen heb je wat te doen :) Doe ik altijd op m'n shammy en priest.
Met mn drood gooi ik gewoon wat hots op de tank en ga dan voluit dps'en, houdt het nog een beetje interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 295829 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:16:
[...]

_O- laatste run hadden we in 8 minuten gedaan...

Er zijn weinig heroics die je sneller doet en leveren al helemaal niet zoveel op (kans op gem + mount).

[ Voor 15% gewijzigd door porn* op 15-07-2010 13:08 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
TheDarkstar schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:58:
[...]

Je kunt ook een macro maken hiervoor, klinkt iets zoals: /consolemaxcameredistance 5 .... iets deregelijks. Ik zou thuis moeten zijn om de exacte tekst te achterhalen (misschien dat iemand anders deze zo weet?)
nee deze optie is al tijden niet meer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 312121 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:49:
Als je net gedingd bent en nog in blues/greens rondloopt valt dat best tegen. :P Toen mijn priest net 80 was, was het een ramp om mensen up te houden. En dan ben ik niet onervaren als healer, want ik heb ook een level 80 resto shammy. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
playlogic schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:08:
[...]

Vrij zeker dat zo'n soort macro nog wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
dan wil ik die graag weten :) scheelt weer een mb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkstar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-02-2022
playlogic schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:08:
[...]

Totdat ik gisteren gespeeld heb werkte deze nog gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 11:19

Neelon

FOR PONY!!!

_Peter2_ schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:10:
Gisteravond een nog wat instances gedaan op mijn DK:
Eerst ToC 5 normal in de hoop een black heart te bemachtigen, helaas geen geluk, wel een helm gedropt vor mijn DPS offspec. Andere DK neede ook dus na afloop aangegeven dat hij hem kon hebbben als het een upgrade was (Hij droeg een iLvl 232 PVP helm). Helm ook aan hem getrade, maar ik mocht hem houden als ik nog even PoS met hem wilde doen.

Nou vooruit dan.

Wij joinnen en ik begin vlot met pullen. Alles loopt vrij aardig tot we bij Ick komen. Ick drop zijn rotting tooth en ik kom er dus achter dat we HC doen ipv normal (wat ik dacht dat we zouden doen aangezien we ook in ToC normal waren). Maar goed, de DPS DK need de tooth en wint (voor zijn offspec zei hij). Ik whisper hem om aan te geven dat ik de DPS helm wel wil traden voor die tooth aangezien die tooth voor mij een goede upgrade is in mijn mainspec. Maar hij wil afwachten tot de loot van Tyranus. Tyranus dropt uiteindelijk ook Rhimfangs claw welke de DPS-er wederom need en wint. Vervolgens qwhsiper ik hem weer dat ik die trinket wel wil ruilen voor de helm, maar daar heeft hij geen trek meer in.

Nu heb ik zijn armory opgezoch en blijkt dat hij niet eens een offspec heeft. (Hij heeft wel wat tank gear zie zijn huidige armory) maar niks is enchanted en zijn spec is er ook niet naar.

Zoiets vind ik dan zo iritant. Ook als DPS presteerde hij ondermaats (had ook nog eens geen rune in zijn wapen zitten maar een +50 AP enchant op zijn 2 hander)
Je bent beter af met de langzame wapens (axe eerste boss hc FoS bijvoorbeeld, HoR chest dropt er ook een paar). De reden hiervoor, je DK abilities zijn afhankelijk van de wapen damage range (NIET van de wapen dps). Maar irritant is het wel ja.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
NMe schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:11:
[...]

Als je net gedingd bent en nog in blues/greens rondloopt valt dat best tegen. :P Toen mijn priest net 80 was, was het een ramp om mensen up te houden. En dan ben ik niet onervaren als healer, want ik heb ook een level 80 resto shammy. :P
Probleem is dat je voor healing moet ophouden met Mind Sear en dan doe je geen dps meer :'(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Gisteren wat RS25 tries op Halion gedaan. Phase 1 gaat gemakkelijk en op een aantal slapende melee na die een combustion midden op Halion plaatsen gaat het zonder foutjes. Phase 2 is een ander verhaal, er gaan (te) veel mensen dood op de beams. Van de 5tal tries die hebben gedaan ben ik er ook één keer schuldig aan geweest, ik vind het namelijk veel te leuk om met blink over de beam heen te springen en vrolijk door te dpsen. Ik was alleen één keer te laat met blink :P

Op een gegeven moment maar ICC25 ingegaan en de eerste 6 bosses maar gedaan voordat we er een punt achter zette. Er was overigens ontzettend veel lag wat ik het meeste heb gemerkt bij Festergut. Het was namelijk de eerste keer in lange tijd dat we een 2de exhale kregen. Aangezien ik de eerste exhale absorbeer met iceblock zodat ik geen spores hoef te verzamelen en we hem normaalgenomen dood hebben voor de 2de exhale was het even een flauw moment toen ik (en nog een paar andere) op het moment suprême doodgingen tegelijk met Festergut.

Daarna was ik te moe om met een stel andere nog de weekly te doen (Malygos). Ik vermoed dat ik ook niet met m'n alts de weekly ga doen deze week :P Malygos in een PuG is nog erger dan ToC weekly in een PuG op Azjol-Nerub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
Al lang niet meer gespeeld, maar ik kreeg vandaag een e-mail (in mijn ongewenste berichten) van blizzard op m'n wow e-mail adres. Ik wel het bericht gelezen (op m'n werk) uiteraard niet de links gevolgd. Maar het was een echt mailtje, met een catalysm beta invite.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
deTwisj schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:48:
Gisteren wat RS25 tries op Halion gedaan. Phase 1 gaat gemakkelijk en op een aantal slapende melee na die een combustion midden op Halion plaatsen gaat het zonder foutjes. Phase 2 is een ander verhaal, er gaan (te) veel mensen dood op de beams. Van de 5tal tries die hebben gedaan ben ik er ook één keer schuldig aan geweest, ik vind het namelijk veel te leuk om met blink over de beam heen te springen en vrolijk door te dpsen. Ik was alleen één keer te laat met blink :P
Wat de meeste guilds doen, is Halion in het midden tanken in de shadow realm, en vervolgens heel de raid meedraaien wanneer de cutterbeams komen. Dat werkt slecht voor ons want wij hebben best een groot aantal movement failers en vooral nu het zomer is met wat casuals gaat dat fout.

Wat ik nu dus doe is meteen de draak naar de rechterkant trekken, en hem dan met de orbs mee te laten bewegen langs de rand. Zo kan de hele raid tussen het midden van de area en de zijkant van de draak gaan staan. Ik zorg dat de beam altijd precies parallel aan de draak is voor optimale ruimte voor de ranged.

Dus zo, slecht ascii:
code:
1
2
3
/--------\
|    |   o|
\--------/

De O is Halion, streep in het midden de cutter beam, de raid staat er tussenin.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 11:19

Neelon

FOR PONY!!!

Dakreal schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:53:
[...]

Wie doet er meer werk.

Hehe, klinkt als een random van mij gisteren. Ik met 3 andere main raiders, alle 4 rondom de 6k gs, voor we erin gingen grapte iemand met "now we get a 2k gs player to offset our gearscore" en boem, een 2.7k pallie (ret, maar wel met wat defense items, was duidelijk aan het gearen). UK, dus onze tank als een gek aan het pullen, en ben zelf uit verveling (ben de healer) maar mee gaan dps-en met holy nova (4k dps ofzo). Tegen de tijd dat de paladin bij de packs was waren die al voor 3/4 dood ofzo. Veel dps heeft ie niet gedaan maar wie geeft daar nu om? Door main raiders zijn die zo ongeveer te 2-mannen.

Je begon vroeger ook met blauwe en groene gear mix aam heroics, toen was het ook prima te doen. We zijn allemaal begonnen met "ruk" gear, ik zie het probleem niet zo,.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Kevinp schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:51:
Al lang niet meer gespeeld, maar ik kreeg vandaag een e-mail (in mijn ongewenste berichten) van blizzard op m'n wow e-mail adres. Ik wel het bericht gelezen (op m'n werk) uiteraard niet de links gevolgd. Maar het was een echt mailtje, met een catalysm beta invite.
hehe dat snap ik nou niet als je toch zeker weet dat het een echt mailtje is en geen nepper waarom dan niet de link volgen ? ik kijk zelf bv helemaal niet naar mailtjes maar gewoon op battlenet acount die is nog snell geupdate dan de mail in je box ook

gz btw als het mailtje echt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
porn* schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:56:
[...]

Wat de meeste guilds doen, is Halion in het midden tanken in de shadow realm, en vervolgens heel de raid meedraaien wanneer de cutterbeams komen. Dat werkt slecht want wij hebben best een groot aantal movement failers en vooral nu het zomer is met wat casuals gaat dat fout.

Wat ik nu dus doe is meteen de draak naar de rechterkant trekken, en hem dan met de orbs mee te laten bewegen langs de rand. Zo kan de hele raid tussen het midden van de area en de zijkant van de draak gaan staan. Ik zorg dat de beam altijd precies parallel aan de draak is voor optimale ruimte voor de ranged.

Dus zo, slecht ascii:
code:
1
2
3
/--------\
|    |   o|
\--------/

Zo maak je het de nabs wel héééél makkelijk, terwijl jij je uit de naat werkt :*)

Ik sta gewoon lekker in het midden, en roep wel wat de raid moet doen. Gaat wel goed maar we hebben niet zo heel veel casual vanwege de zomer, 1 of 2 meestal maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Darkwand3r3r schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:02:
[...]

Zo maak je het de nabs wel héééél makkelijk, terwijl jij je uit de naat werkt :*)

Ik sta gewoon lekker in het midden, en roep wel wat de raid moet doen. Gaat wel goed maar we hebben niet zo heel veel casual vanwege de zomer, 1 of 2 meestal maar.
de beam ontwijken is gewoon mee lopen meer niet is een draaimolen effect (dizzy na 4 rondjes haha )
het ergste vind ik de mensen die niet snel genoeg opletten met de mark en lekker naast je blijven staan en dan vervolgens als de raid op zijn gat zit vragen waarom dispelde je hem niet ? eh omdat je naast me staat wellicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:23

Trouble

Everything is awesome

Haha net even m'n spambox doorgeneusd - doe ik echt nooit trouwens, hoef geen viagrapillen. Zat een mailtje in dat m'n account misschien was gebruikt door iemand anders. Zag er redelijk betrouwbaar uit (als je vergeet dat het in m'n spam stond) tot ik de afzender zag: hotmail.com

Doei :W

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
-Trouble- schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:06:
Haha net even m'n spambox doorgeneusd - doe ik echt nooit trouwens, hoef geen viagrapillen. Zat een mailtje in dat m'n account misschien was gebruikt door iemand anders. Zag er redelijk betrouwbaar uit (als je vergeet dat het in m'n spam stond) tot ik de afzender zag: hotmail.com

Doei :W
hahahaha ja die heb je er ook tussen :)
ik moet wel zeggen dat ze soms erg goeie mail adressen gebruiken moet je echt ff goed kijken
maar al met al voor de beta keys maar 1 tip vergeet alle mailtjes en log gewoon ff in op battlenet daar komt hij bij te staan
en voor de mensen die gewoon wachten tot ze gekozen zijn je moet wel eerst jezelf opgeven voor de beta via battlenet ff een computer screen laten maken voor je specs en dan pas kun je er op gaan wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
wizzard schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:10:
[...]

hahahaha ja die heb je er ook tussen :)
ik moet wel zeggen dat ze soms erg goeie mail adressen gebruiken moet je echt ff goed kijken
maar al met al voor de beta keys maar 1 tip vergeet alle mailtjes en log gewoon ff in op battlenet daar komt hij bij te staan
en voor de mensen die gewoon wachten tot ze gekozen zijn je moet wel eerst jezelf opgeven voor de beta via battlenet ff een computer screen laten maken voor je specs en dan pas kun je er op gaan wachten
Vind het altijd wel leuk om kijken waar die neppe linkjes heen linken. Soms echt van die achterlijke adressen die nergens op lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Darkwand3r3r schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:13:
[...]

Vind het altijd wel leuk om kijken waar die neppe linkjes heen linken. Soms echt van die achterlijke adressen die nergens op lijken.
oi pas daar wel mee op he je haalt een boel rommel naar binnen als je die linkjes volgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-06 12:23
Heeft iemand anders ook last van complete freezes sinds de laatste maintenance? Gebeurd mij nu al 2 keer, op best belangrijke momenten :(
wizzard schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:14:
[...]

oi pas daar wel mee op he je haalt een boel rommel naar binnen als je die linkjes volgt
Volgens mij bedoelt hij mouse-over.

[ Voor 48% gewijzigd door ItMeAedri op 15-07-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
wizzard schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:01:
[...]

hehe dat snap ik nou niet als je toch zeker weet dat het een echt mailtje is en geen nepper waarom dan niet de link volgen ? ik kijk zelf bv helemaal niet naar mailtjes maar gewoon op battlenet acount die is nog snell geupdate dan de mail in je box ook

gz btw als het mailtje echt is :)
Ik vertrouw e-mails van battle.net niet, vooral omdat je nooit weet waar ze vandaan komen, maar deze zag er zo echt uit dat ik even op battle.net heb ingelogd en inderdaad stond catalysm erbij :).
World of Warcraft®: Cataclysm™ Beta Test Invitation

Congratulations! You’ve been selected to participate in the beta test of World of Warcraft®: Cataclysm™.

As a beta test participant, you’ll have the chance to experience the new content and features of Cataclysm before the expansion is released. We’re looking to get your feedback on the overall gameplay experience, including quests, monsters, zones, dungeons, aesthetics, and more as we continue to implement new expansion content. We would also appreciate reports on any bugs you may encounter. These can be logged using the /bug command explained below.

Getting started:

1. Get the Installer: Log in to your Battle.net account. In your list of games, click the “Manage Game” button under the Cataclysm beta image to download the installer; you’ll also be able to copy a character to the beta-test realms through the same page. Please note that your Battle.net account should be flagged for beta access within roughly 24 hours upon receipt of this email.

etc
afzender wowexpansionbeta-eu@blizzard.com

mocht het mensen helpen ;). Tenzij deze ook nep is maar dan zou ik ook een echte moeten krijgen binnenkort.

[ Voor 50% gewijzigd door Kevinp op 15-07-2010 14:20 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Darkwand3r3r schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:02:
[...]

Wij moeten het doen met 10 goede raiders, 5-10 wat mindere, en 5-10 casuals :P
Dus tja het is OF ik ff zweten, OF een hele avond wipen. Liever het eerste ;)
wizzard schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:05:
[...]

de beam ontwijken is gewoon mee lopen meer niet is een draaimolen effect (dizzy na 4 rondjes haha )
het ergste vind ik de mensen die niet snel genoeg opletten met de mark en lekker naast je blijven staan en dan vervolgens als de raid op zijn gat zit vragen waarom dispelde je hem niet ? eh omdat je naast me staat wellicht :)
Gewoon dispellen na 1 sec, tenzij je HM doet, boeit toch niet. En na elke wipe even zeggen dat de mensen die de rest dmg deden door "te vroege dispel" te langzaam waren :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
porn* schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:26:
[...]

Wij moeten het doen met 10 goede raiders, 5-10 wat mindere, en 5-10 casuals :P
Dus tja het is OF ik ff zweten, OF een hele avond wipen. Liever het eerste ;)

[...]

Gewoon dispellen na 1 sec, tenzij je HM doet, boeit toch niet. En na elke wipe even zeggen dat de mensen die de rest dmg deden door dispell te langzaam waren :P
yep ik dispell vrij snel maar geef ze toch eerst 2 sec om in beweging te komen hehe en meestal is het dan al te laat om gewoon te negeren :)
ach ventrilo is gewillig en ik heb een hele harde stem hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kevinp schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:18:
[...]

Ik vertrouw e-mails van battle.net niet, vooral omdat je nooit weet waar ze vandaan komen, maar deze zag er zo echt uit dat ik even op battle.net heb ingelogd en inderdaad stond catalysm erbij :).

[...]

afzender wowexpansionbeta-eu@blizzard.com

mocht het mensen helpen ;). Tenzij deze ook nep is maar dan zou ik ook een echte moeten krijgen binnenkort.
Er is 1 gouden regel, als er een link in staat om in te loggen = het een faker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Hehe kan ook, ach ik doe vanaf nu gewoon steevast na 1 sec dispellen geeft mij ook wat rust (als ik hem heal), anders moet je namelijk gaan kijken OF die slacker loopt, ver genoeg weg is, etc. Ik assume dat en ga lekker verder met wat echt belangrijk is; de tank healen ;)

En iemand anders roept bij ons in TS hoef zelf meestal niet te schreeuwen ^^

Moest nog ff een rantje kwijt trouwens; week nr 242438758 dat Saurfang z'n klotetrinket niet dropped. Eikel bah.

[ Voor 26% gewijzigd door porn* op 15-07-2010 15:08 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
porn* schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:53:
Hehe kan ook, ach ik doe vanaf nu gewoon steevast na 1 sec dispellen geeft mij ook wat rust (als ik hem heal), anders moet je namelijk gaan kijken OF die slacker loopt, ver genoeg weg is, etc. Ik assume dat en ga lekker verder met wat echt belangrijk is; de tank healen ;)

En iemand anders roept bij ons in TS hoef zelf meestal niet te schreeuwen ^^

Moest nog ff een rantje kwijt trouwens; week nr 242438758 dat Saurfang z'n klotetrinket niet dropped. Eikel bah.
hahaha zo heb ik in tbc die dungeon ehh ramprts geloof ik wel 10000 keer gelopen op mijn pallie omdat de 2de boss schouders dropte die de lookalike waren van de oude tier set van de pallies :)
wel geinig om te zien dat mijn guild massaal offline ging als ik online kwam gezien het feit ik altijd 4 man gelijk hup naar ramparts ramde hahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 15:40
EnigmaNL schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:42:
Met de random tool kom je heroics niet in als je questing greens en een paar blauwtjes hebt hoor... Probeer het zelf maar eens.
Je kunt met ongeveer ilevel 150 greens al een heroic in. Als je dat niet kon kwam dat door je heirlooms. Ik vind een min requirement van 2500 DPS ook een beetje onzinnig voor heroics, maar ik word wel een beetje gek van al die kanslozen die de 1000 nog niet halen.
En wat als je nu geen guild hebt? Omdat de meeste guilds tegenwoordig van die trieste GS eisen hebben?
Fatsoenlijke guilds kijken niet naar GS maar naar de persoon. Als je geen fatsoenlijk guild kan krijgen ligt dat toch echt aan jezelf.
De meeste spelers doen het op de normale manier, quests en random dungeons tot lvl 80, dan normals en als ze dan merken in de LFD tool dat ze heroics kunnen doen gaan ze die doen. Niet meer dan logisch.
Was dat maar waar. Een groot deel van de mensen doet alleen maar soloquests tot level 80 en springen dan meteen heroics in. En hoewel we niet wipen kun je in sommige gevallen bijna net zo goed die dungeon duoen met de tank en healer omdat dat net zo snel gaat. Als ik als tank op 50% damage done staat, gaat er toch echt iets mis.
Een flink aantal, mij incluus.
_Peter2_ schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:35:
Is niet waar.

Een paar weken terug was een guildie net 80 geworden, wij konden met hem in de groep echter niet queuen voor heroics, hij moest eerst beter gear krijgen voor hij heroics in mocht van de LFD tool.
Als hij z'n heirlooms ingewisseld had voor quest rewards had 'ie er in gekund.
Dakreal schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:46:
Tja, dat is nog een reden waarom een groep vol met scrubs die niet weten wat ze doen zuigt: dan kun je zelfs in Oculus op de endboss wipen. Die drakes scalen met gear.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wizzard schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:23:
[...]

hahaha zo heb ik in tbc die dungeon ehh ramprts geloof ik wel 10000 keer gelopen op mijn pallie omdat de 2de boss schouders dropte die de lookalike waren van de oude tier set van de pallies :)
wel geinig om te zien dat mijn guild massaal offline ging als ik online kwam gezien het feit ik altijd 4 man gelijk hup naar ramparts ramde hahahahaha
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.wow.com/media/2007/04/ps-040407-1.jpg
deze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
jaaaa hahaha ik heb hem ook helemaal en vind het echt een van de beste looks in de game
de oude was in goud maar ik vind deze nog mooier eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wizzard schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:48:
jaaaa hahaha ik heb hem ook helemaal en vind het echt een van de beste looks in de game
de oude was in goud maar ik vind deze nog mooier eigenlijk
Heheh :)

Ja hij is in iedergeval kwa looks echt pro, wil him eigenlijk ook wel op me pally hebben de orginele maar goed weet nu al niemand die instances gaat doen, en dat als ze gepugged worden de loot gewoon need greed is waardoor classes die het niet kunnen gebruiken de dingen winnen. zoals altijd.

Zo heb ik al Tier 6 tokens naar verschillende verkeerde classes zien gaan, heb zo al wapens zoals de mace van illidan en tank gear naar shammy's zien gaan ( de tank gear dan )
Meh had je maar ff zo 20 mensen uit je mouw waarmee je het kon doen en alles dropte wat je wou :P of dat je tegen gold TIER1 2 3 kon kopen :P. omdat het toch oud is.

obvious rant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

porn* schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:56:
[...]

Wat de meeste guilds doen, is Halion in het midden tanken in de shadow realm, en vervolgens heel de raid meedraaien wanneer de cutterbeams komen. Dat werkt slecht voor ons want wij hebben best een groot aantal movement failers en vooral nu het zomer is met wat casuals gaat dat fout.

Dus zo, slecht ascii:
code:
1
2
3
/--------\
|    |   o|
\--------/

Succes als je dat op heroic wil doen. ;) Kun je dan ineens je tactics totaal anders gaan doen dan op normal. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:58:
Succes als je dat op heroic wil doen. ;) Kun je dan ineens je tactics totaal anders gaan doen dan op normal. :P
Dan zijn het toch 4 orbs, 2 lijnen haaks op elkaar?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Laatst online: 04-04 23:17
SinergyX schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:12:
[...]

Dan zijn het toch 4 orbs, 2 lijnen haaks op elkaar?
yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
NMe schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:58:
[...]

Hey I know maja beter down dan niet down... heroic gaat ons niet lukken. 1e cutter 10 man dood, 99% zeker :)

Vanaf Cata gaan we 10 mans only raiden want we krijgen de zgn. pro raidforce voor heroics niet meer op het oude nivo (28+ mensen met veel skills), zowel qua aantal als skills.

Bnet pindle#2913

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.