Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-05 12:19
En om er nog eens extra over na te denken

Security flaw allows addons to expose full real life names without user permission

linkje: http://www.wow.com/2010/0...ll-real-life-names-witho/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me trouwens af hoe de Koreanen hier tegenaan kijken? Dat zijn toch de sterspelers van Startcraft 2, die dit principe dus ook gaan krijgen.
Dus ook ingame is het mogelijk :D

Work-around is er dus al:
http://www.wowinterface.c...o17002-BlizzBugsSuck.html

[ Voor 56% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2010 15:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Darkasantion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:56:
[...]

Probleem is alleen dat mensen niet terug komen omdat je dan feedback moet geven met je REAL-ID erbij, en daar ging het juist om :') .
hij heeft het over de huidige thread niet toekomstige waarbij REAL-ID al is ingevoerd, en het REAL-ID erbij wordt pas als cata er is ingevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-05 10:10

Darkasantion

Just keep swimming!

Savageone schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:03:
[...]

hij heeft het over de huidige thread niet toekomstige waarbij REAL-ID al is ingevoerd, en het REAL-ID erbij wordt pas als cata er is ingevoerd
Doh, snap ik ook wel joh, maar overdreef even als sarcasme :P

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gazie! ben je toch nog lvl 80 geworden voor de zon onder ging :P

Voor de mensen die ook gaan stoppen voor dit probleem:

[PC MMORPG] Haven & Hearth

klikkie ;-)

[ Voor 26% gewijzigd door Dakreal op 07-07-2010 15:13 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 16:29
Savageone schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:40:
Dus om nou met WoW te stoppen omdat je naam zichtbaar is als je op het forum post is een beetje triest... dan post je toch gewoon niks. Ik bedoel het is niet verplicht om te posten het is een mogelijkheid die je hebt.
Voor mij is een forum een integraal onderdeel van een MMO. Posten over je class, discussies, leren, etc. Als ik zegmaar m'n 'ei' niet kwijt kan, ga ik liever naar een MMO waar dat wel kan. Realm forums zijn ook enorm belangrijk voor het organiseren van events, vooral op een RP forum. Ik ga 100% niet meer posten als dat betekent dat iedereen kan zien wanneer ik op het wow forum gepost heb, en dan is de kans voor mij groot dat ik ook niet meer ga spelen.

Edit: Ik vroeg me altijd af wanneer de WoW ondergang in ging zetten. Ik had niet verwacht dat dat binnen een paar jaar zou gaan gebeuren, maar Blizzard zou zich hier mee wel eens enorm in de voeten kunnen schieten. Er is soms maar een klein zetje nodig om mensen over te laten stappen op een andere MMO die 'beter' is. Dat zag je ook bij DAoC gebeuren toen WoW uit kwam.

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 07-07-2010 15:21 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36
Hydra schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:18:
[...]

Voor mij is een forum een integraal onderdeel van een MMO. Posten over je class, discussies, leren, etc. Als ik zegmaar m'n 'ei' niet kwijt kan, ga ik liever naar een MMO waar dat wel kan. Realm forums zijn ook enorm belangrijk voor het organiseren van events, vooral op een RP forum. Ik ga 100% niet meer posten als dat betekent dat iedereen kan zien wanneer ik op het wow forum gepost heb, en dan is de kans voor mij groot dat ik ook niet meer ga spelen.

Edit: Ik vroeg me altijd af wanneer de WoW ondergang in ging zetten. Ik had niet verwacht dat dat binnen een paar jaar zou gaan gebeuren, maar Blizzard zou zich hier mee wel eens enorm in de voeten kunnen schieten. Er is soms maar een klein zetje nodig om mensen over te laten stappen op een andere MMO die 'beter' is. Dat zag je ook bij DAoC gebeuren toen WoW uit kwam.
Ik denk dat alle privacy-waarderende WoW'ers met z'n allen een ander forum moeten gaan zoeken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogmaals het hele real ID sucks, niemand hoeft mijn achternaam en naam te weten en als ik wil ze dat weten vertel ik het ze wel zelf.

En niet alleen vanwege het hele forum gedoe dat je naam er staat, want het forum zelf boeit me geen kont
Maar ingame heb ik het dus ook liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:23:
En niet alleen vanwege het hele forum gedoe dat je naam er staat, want het forum zelf boeit me geen kont
Maar ingame heb ik het dus ook liever niet.
Ingame boeit het me dan weer niet, want iemand die mijn mailadres niet kent, kan me niet frienden. En iemand die mijn vriend niet is, krijgt mijn mailadres niet. :P
Wie zegt dat die addon doet wat hij zegt dat hij doet?

[ Voor 25% gewijzigd door NMe op 07-07-2010 15:28 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-05 12:38

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mja, wat betreft het RealID wat ik hier allemaal lees wist ik het niet maar ik heb geen vrienden bij mijn RealID en ik heb al tijden niet meer gepost op het Blizzardforum (een jaar ofzo) en was infrequent poster dus ik maak me niet echt druk. Op mijn Facebook staat buiten mijn foto ook nul echte informatie over mij.

Ik kan me voostellen dat er heel wat mensen zijn die wel posten op het forum met heel hun hebben en houden van eht RealID maar goed dat zal wel nu allemaal gefaked gaan worden door diezelfde mensen met nepgegeven, ik zou het iig doen dan. Dom van Blizzard? Z|e hadden het iig met zeer grote letters van te voren moeten aangeven zodat iedereen er vanaf wist.
Redenen om te stoppen met WoW-en? Niet echt lijkt me, wat overtrokken reactie.

Dat daargelaten; Omdat de servers down waren heb ik niet veel gedaan vanmorgen. Ik heb wat filmpjes van Cataclysm bekeken en kan alleen maar zeggen; WAUW!
Super gewoon, moet zeggen dat Stormwind echt groot is geworden emt de nieuwe toevoeging en zit erover te denken om misschien 1 van mijn huidige level 5 alt level 5 te laten zodat ikd e content daarmee opnieuw kan ontdekken.

Toen de servers online kwamen heb ik eigenlijk niets gedaan, wat lowlevel quests op mijn main en mijn netherweave bags ingeruiled voor frostweave bags.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 23:42

ye-roon

knaak

Ik vind dat RealID wel ok eigenlijk. Ik speel toch alleen met mensen die ik RL ken dus waarom niet. Ik noem die mensen op Teamspeak ook niet bij hun ingame naam maar bij hun echte naam. En nu kan ik tenminste zien of er iemand aant slacken is op een altje en stiekem zegt er niet te zijn ^^

Oh en goblins are gonna be awesome en i'm gonna reroll when cata hits the servers :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frontpage bericht gaat ook al bizar hard aan reacties, denk wel dat iedere blue name die uberhaubt durft te reageren op het forum meteen een baggervloot aan spelers op zich krijgt die elk detail van zijn leven gaan uitpluizen.

Inmiddels schieten op de fora's van andere MMO's de topics als paddestoelen uit de grond, identieke vragen of zij mischien zulke dingen ook gaan toepassen.

Maar, stelling van de dag:
Welke van de 2 situaties zou jij kiezen, als je moest kiezen:
1. Ingame-global-name, uiteindelijk kan via een omweg jou main en alts aan elkaar herleid worden, mensen kunnen dus achter jou alt-characters komen. RL gegevens zijn nooit zichbaar.
2. echte naam, zoals dit systeem dus, plus de bug/exploit ingame.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:26:
[...]

Ingame boeit het me dan weer niet, want iemand die mijn mailadres niet kent, kan me niet frienden. En iemand die mijn vriend niet is, krijgt mijn mailadres niet. :P

[...]

Wie zegt dat die addon doet wat hij zegt dat hij doet?
Nee die kan je niet vrienden, maar als jouw vriend die gene in ze lijst heeft kan hij jouw wel zien ;)
dus ook je naam en achternaam

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 07-07-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
SinergyX schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:29:
Frontpage bericht gaat ook al bizar hard aan reacties, denk wel dat iedere blue name die uberhaubt durft te reageren op het forum meteen een baggervloot aan spelers op zich krijgt die elk detail van zijn leven gaan uitpluizen.

Inmiddels schieten op de fora's van andere MMO's de topics als paddestoelen uit de grond, identieke vragen of zij mischien zulke dingen ook gaan toepassen.

1. Ingame-global-name, uiteindelijk kan via een omweg jou main en alts aan elkaar herleid worden, mensen kunnen dus achter jou alt-characters komen. RL gegevens zijn nooit zichbaar.
1 zoals iedereen zal antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_G
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-10-2024

M_G

Mektheb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:29:
[...]

Nee die kan je niet vrienden, maar als jouw vriend die gene in ze lijst heeft kan hij jouw wel zien ;)
En je kan een RealID friend request sturen naar mensen die je via een vriend z'n friend's list kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 09:59
ye-roon schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:28:
Ik vind dat RealID wel ok eigenlijk. Ik speel toch alleen met mensen die ik RL ken dus waarom niet. Ik noem die mensen op Teamspeak ook niet bij hun ingame naam maar bij hun echte naam. En nu kan ik tenminste zien of er iemand aant slacken is op een altje en stiekem zegt er niet te zijn ^^

Oh en goblins are gonna be awesome en i'm gonna reroll when cata hits the servers :)
Je snapt het punt erachter niet helemaal, de vrienden van jouw vrienden kunnen je naam zien, op de forum wordt binnenkort ook je voor en achternaam geshowed. Beetje google en dan hebben ze je e-mail te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SinergyX schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:29:

Doe mij maar optie 1...

Remember, remember the sixth of July,
Blizzard privacy policy revealed as a lie.
When thousands of people shouted out, "WHY?"
The day that we knew World of Warcraft will die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Ik vraag me eigenlijk af waarom dit zo zou zijn. Ik zie hier het nut niet van in, als je iemand wil toevoegen en je voegt z'n RealID toe, dan lijkt het me logisch dat je diegene ziet. Maar als ik iemand niet toevoeg die vrienden is van een vriend van mij, lijkt het me persoonlijk toch sterk dat deze persoon mij ziet en ik hem, aangezien ik hem nooit heb geaccepteerd als vriend.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Mijn vrienden vertrouw ik allemaal wel in hun vriendenkeuze. En friends-of-friends-of-friends zie je niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:43:
[...]

Ik vraag me eigenlijk af waarom dit zo zou zijn. Ik zie hier het nut niet van in, als je iemand wil toevoegen en je voegt z'n RealID toe, dan lijkt het me logisch dat je diegene ziet. Maar als ik iemand niet toevoeg die vrienden is van een vriend van mij, lijkt het me persoonlijk toch sterk dat deze persoon mij ziet en ik hem, aangezien ik hem nooit heb geaccepteerd als vriend.
Sja en toch kan je het zien, vriend of vriend feature
helaas verzin ik het toch echt niet dus enige optie blijft niemand toevoegen
NMe schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:45:
[...]

Mijn vrienden vertrouw ik allemaal wel in hun vriendenkeuze. En friends-of-friends-of-friends zie je niet. ;)
Nee ok :) maar goed dat is al makkelijker ik heb dus wel "vrienden" er tussen zitten die de hele wereld op hun battlenet Id zetten, omdat ze ook 7000 hyves / facebooks en al die andere bagger site's hebben.
en die kunnen dan vrolijk mijn naam en alles zien. heb ik geen trek in :P

[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 07-07-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-05 16:06

Wootlock

Evilution

EnigmaNL schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:42:
[...]

Doe mij maar optie 1...

:') !!!!!!!!

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:45:
[...]

Sja en toch kan je het zien, vriend of vriend feature
helaas verzin ik het toch echt niet dus enige optie blijft niemand toevoegen
Ik ga vanavond eens kijken of ik dat uit kan zetten, want dat vind ik wel belachelijk.

Daarnaast heb ik ook eventjes al m'n privacy info verborgen voor het geval dat.
Ik ga in ieder geval niet stoppen met spelen, het spel blijft leuk, en dit heeft niet echt veel impact aangezien ik toch niet post op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:51:
[...]

Ik ga vanavond eens kijken of ik dat uit kan zetten, want dat vind ik wel belachelijk.

Daarnaast heb ik ook eventjes al m'n privacy info verborgen voor het geval dat.
Ik ga in ieder geval niet stoppen met spelen, het spel blijft leuk, en dit heeft niet echt veel impact aangezien ik toch niet post op het forum.
indeed, maar wil gewoon deze keus hebben ja ik show het aan iedereen, nee ik wil dat niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 07-07-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:52:
[...]

indeed, maar wil gewoon deze keus hebben ja ik show het aan iedereen, nee ik wil dat niet.
Gelukkig kun je ook gewoon je RealID uitzetten he, dat weet je toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:55:
[...]

Gelukkig kun je ook gewoon je RealID uitzetten he, dat weet je toch? :)
Gelukkig... kan dat niet :(

RealID kan niet uit, het zit op je B.net account, je kunt er alleen voor kiezen om geen RealID vrienden toe te voegen in WoW en niet te posten op de forums, dan wordt je echte naam niet verspreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-05 20:25
De enige manier om het uit te zetten is door middel van Parental Controls.

Anders is het altijd enabled, en er zijn al helemaal geen settings voor wat betreft de mate van informatie die je wil tonen middels RealId.

Vervolgens beslis je zelf of je er wel of niet gebruik van maakt.

[ Voor 24% gewijzigd door Roxors op 07-07-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Waar het dus eigenlijk op neer komt is dat mensen die posten op de wow fora dit anoniem willen doen en niet willen worden gekoppeld aan hun eigen publieke data.

Het security risk argument begrijp ik nog steeds niet helemaal, aangezien de informatie die gekoppeld wordt al openbaar is. Daar komt dus maar 1 brokje informatie bij, je speelt wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
EnigmaNL schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:57:
[...]

Gelukkig... kan dat niet :(

RealID kan niet uit, het zit op je B.net account, je kunt er alleen voor kiezen om geen RealID vrienden toe te voegen in WoW en niet te posten op de forums, dan wordt je echte naam niet verspreid.
http://www.glowfoto.com/s...png/07/2010/img4/glowfoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
EnigmaNL schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:06:
[...]

Ik weet niet wat je hiermee bedoelt, maar het werkt niet.
Dit is wat er op de screenshot staat die ik zojuist gemaakt heb in mijn account en hier dus linkte:

Enabling Real ID allows your child to use the advanced social features of Battle.net, including chat across different games. If Real ID is activated, the real first and last name associated with the account (Your real name or your child's) will be visible to others. Please note that deactivating Real ID will remove your Real ID friends from your in-game friendslist.

[ ] Enable Real ID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
defiler1974 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:01:
Het security risk argument begrijp ik nog steeds niet helemaal, aangezien de informatie die gekoppeld wordt al openbaar is. Daar komt dus maar 1 brokje informatie bij, je speelt wow.
De enige mensen die mijn echte naam kennen zijn mensen die dat van mij mogen weten. Als die change er door gaat kan iedereen op de wow fora zien hoe ik echt heet. Mijn naam + achternaam is gewoon uniek, dus dat betekent dat ze meteen m'n facebook e.d. te pakken hebben, en me potentieel lastig kunnen vallen. Nu ben ik gewoon een blanke Nederlander met een normale naam, maar wat denk je van vrouwen en mensen met ethnische namen op de fora?

Heck, in een van de loading tips zegt Blizzard zelf dat je NOOIT privegegevens inclusief je naam aan vreemden moet geven, en nu doen ze het zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 23:42

ye-roon

knaak

Zhalix schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:42:
[...]

Je snapt het punt erachter niet helemaal, de vrienden van jouw vrienden kunnen je naam zien, op de forum wordt binnenkort ook je voor en achternaam geshowed. Beetje google en dan hebben ze je e-mail te pakken.
Enige waar ik een probleem mee zou hebben is me mail adres waar die ik voor battle.net gebruik. Maar dit gebruik ik verder nergens, alleen bij "safe" sites en mmo's. Niet voor andere dingen als hyves/facebook. Tuurlijk je kan er vast achter komen, maar als je echt wil kan je overal achter komen op het internet, dit maakt 1 stap misschien wat sneller, maar uiteindelijk als ze willen komen ze er toch wel achter.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:09:
[...]

De enige mensen die mijn echte naam kennen zijn mensen die dat van mij mogen weten. Als die change er door gaat kan iedereen op de wow fora zien hoe ik echt heet. Mijn naam + achternaam is gewoon uniek, dus dat betekent dat ze meteen m'n facebook e.d. te pakken hebben, en me potentieel lastig kunnen vallen. Nu ben ik gewoon een blanke Nederlander met een normale naam, maar wat denk je van vrouwen en mensen met ethnische namen op de fora?

Heck, in een van de loading tips zegt Blizzard zelf dat je NOOIT privegegevens inclusief je naam aan vreemden moet geven, en nu doen ze het zelf?
Ik denk ook inderdaad dat nu iedereen elke post gaat nazoeken als er ethnische naam bij staat en die persoon gaat bekogelen met stenen.

Ik vind wel dat iedereen van een bekertje water een Tornado aan het maken is hoor.. god o god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Wat boeit heel die Realid nou.. kan er wel inkomen.
Als je jezelf "normaal" gedraagd op internet, je een authenticator heb, en je geen internetheld uit gaat hangen geloof ik niet dat er veel vanaf hangt. Je kan dan niet gehacked worden, en ieders naam is al via internet te herleiden naar email/adres etc, en hier gebeurt ook niets mee.

liever een goed forum waar je iets aan heb dan de junkbox die het nu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:09:
[...]

Dit is wat er op de screenshot staat die ik zojuist gemaakt heb in mijn account en hier dus linkte:

Enabling Real ID allows your child to use the advanced social features of Battle.net, including chat across different games. If Real ID is activated, the real first and last name associated with the account (Your real name or your child's) will be visible to others. Please note that deactivating Real ID will remove your Real ID friends from your in-game friendslist.

[ ] Enable Real ID
Ja moet je eerst een tweede account maken en dat parental control aanzetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

ye-roon schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:11:
[...]

Enige waar ik een probleem mee zou hebben is me mail adres waar die ik voor battle.net gebruik. Maar dit gebruik ik verder nergens, alleen bij "safe" sites en mmo's. Niet voor andere dingen als hyves/facebook. Tuurlijk je kan er vast achter komen, maar als je echt wil kan je overal achter komen op het internet, dit maakt 1 stap misschien wat sneller, maar uiteindelijk als ze willen komen ze er toch wel achter.
Nee, dit maakt de stap zoveel makkelijker, omdat je al de volledige naam hebt om mee te beginnen. Anders zou je eerst met de ingame namen en eventueel een gevonden email-adres moeten gaan zoeken en filteren in wat je allemaal vindt met die match, zodat je uiteindelijk na lang zoeken en graven de echte naam hebt. Nu heb je de naam meteen al en kun je veel specifieker zoeken(en verwoesten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
EnigmaNL schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:15:
[...]

Ja moet je eerst een tweede account maken en dat parental control aanzetten :(
Neen, hoe kan ik er dan bij komen met dezelfde gegevens? ;-)

Wat je moet doen is een email adres opgeven waar je de inlogtokencode op ontvangt. Deze kan dus precies hetzelfde zijn als het e-mail adres van je wow account.
Darkasantion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:15:
[...]

Nee, dit maakt de stap zoveel makkelijker, omdat je al de volledige naam hebt om mee te beginnen. Anders zou je eerst met de ingame namen en eventueel een gevonden email-adres moeten gaan zoeken en filteren in wat je allemaal vindt met die match, zodat je uiteindelijk na lang zoeken en graven de echte naam hebt. Nu heb je de naam meteen al en kun je veel specifieker zoeken(en verwoesten)
KOM OP HE! wat een stukje, alsof iedereen er stuk voor stuk op uit is om jouw leven te verwoesten.. echt hoor.. sheesh.. wat een overdreven zooi hier.
Volgens mij zijn jullie gewoon gefrustreerd dat je nu niet meer anoniem gal kunt spugen naar andere mensen.

[ Voor 47% gewijzigd door Dakreal op 07-07-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-11-2024
EnigmaNL schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:06:
[...]

Ik weet niet wat je hiermee bedoelt, maar het werkt niet.
Hij bedoelt denk ik dat het instellen van parental controls de enige manier is om realid uit te zetten :) .

Edit: spuit 11 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door uashy op 07-07-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:16:
[...]

Neen, hoe kan ik er dan bij komen met dezelfde gegevens? ;-)

Wat je moet doen is een email adres opgeven waar je de inlogtokencode op ontvangt. Deze kan dus precies hetzelfde zijn als het e-mail adres van je wow account.
Maar wat voor een effect heeft dat? Kan je met een child account waarvoor realid uit staat wel op het forum posten of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

[...]

KOM OP HE! wat een stukje, alsof iedereen er stuk voor stuk op uit is om jouw leven te verwoesten.. echt hoor.. sheesh.. wat een overdreven zooi hier.
Volgens mij zijn jullie gewoon gefrustreerd dat je nu niet meer anoniem gal kunt spugen naar andere mensen.
Zit ik ooit op het WoW-forum? Ja, spug ik gal naar anderen mensen? Nee, daar hou ik niet van, nog keur ik het goed.

En JA! Er zijn mensen die het LEUK vinden om anderen te pesten, KIJK maar naar het WoW-forum, genoeg mensen die lekker trollen op alles en iedereen omdat het gebeurt met een lvl 1 alt die men niet kan herleiden. Wat je nu krijgt is dat die mensen, die gewoon zich eraan verlekkeren om anderen te klieren/pesten, ff snel een naam door google heen halen, wat leuke info verzamelen, en jouw ermee gaan pesten. Waarom? Omdat het KAN, en omdat jij toch niks tegen HUN kunt doen, zij hebben namelijk niet gepost, enkel gekeken dus kunnen zij alles doen en laten wat ze willen.

Zijn genoeg verhalen te vinden van mensen die in WoW door wildvreemde mensen gepest/geklierd en bedreigd werden, en dit helpt die pestkoppen alleen maar...

[ Voor 6% gewijzigd door Darkasantion op 07-07-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Betthen schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:15:
Als je jezelf "normaal" gedraagd op internet, je een authenticator heb, en je geen internetheld uit gaat hangen geloof ik niet dat er veel vanaf hangt. Je kan dan niet gehacked worden, en ieders naam is al via internet te herleiden naar email/adres etc, en hier gebeurt ook niets mee.

liever een goed forum waar je iets aan heb dan de junkbox die het nu is
Ik kan je wel een paar redenen opnoemen hoor.
  • curry684's vriendin is ooit gestalkt door een user die niet zo blij met hem was.
  • Pelle is ooit bedreigd door een user.
  • RobIII is ooit om 3 uur 's nachts door een user opgebeld met het bericht dat hij hem en zijn familie wel wist te vinden.
  • Nog een ander crewlid (weet niet meer wie) heeft een tijd lang een paar keer per week pizza's en ander bezorgvoer thuisbezorgd gekregen dat hij nooit besteld had, ook geregeld door een user.
Je identiteit ontsluiten op internet heeft best zo zijn risico's als je niet oppast. En daar hoef je maar één keer iets verkeerds voor te zeggen tegen de verkeerde persoon...
Darkasantion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:24:
[...]

Zit ik ooit op het WoW-forum? Ja, spug ik gal naar anderen mensen? Nee, daar hou ik niet van, nog keur ik het goed.

En JA! Er zijn mensen die het LEUK vinden om anderen te pesten, KIJK maar naar het WoW-forum, genoeg mensen die lekker trollen op alles en iedereen omdat het gebeurt met een lvl 1 alt die men niet kan herleiden. Wat je nu krijgt is dat die mensen, die gewoon zich eraan verlekkeren om anderen te klieren/pesten, ff snel een naam door google heen halen, wat leuke info verzamelen, en jouw ermee gaan pesten. Waarom? Omdat het KAN, en omdat jij toch niks tegen HUN kunt doen, zij hebben namelijk niet gepost, enkel gekeken dus kunnen zij alles doen en laten wat ze willen.
Die maffen krijgen wij hier op GoT ook. Daar hebben we moderators voor... En Blizzard kan al die maffe level 1 alts wél herleiden naar accounts en er (ingame!) consequenties aan hangen als je je op het forum misdraagt. Is dat ook zo over, zonder dat ik daar last van moet hebben...

[ Voor 30% gewijzigd door NMe op 07-07-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:35

Rannasha

Does not compute.

Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:14:
[...]

Ik denk ook inderdaad dat nu iedereen elke post gaat nazoeken als er ethnische naam bij staat en die persoon gaat bekogelen met stenen.

Ik vind wel dat iedereen van een bekertje water een Tornado aan het maken is hoor.. god o god.
Nee, niet iedereen, maar in een community met 10M spelers zitten er genoeg gekken die dankbaar misbruik maken van deze informatie.

Een Amerikaanse forum moderator poste zijn naam om te laten zien dat er niets aan de hand was. Binnen 10 minuten had men zijn adres, telefoonnummer, gegevens over familieleden en info over een akkefietje met justitie die hij gehad had. En toen zijn er wat grapjassen pizza's gaan bestellen op zijn naam.

Daarnaast las ik een post van een meisje/vrouw die RL gestalked werd door iemand die ze in WoW was tegengekomen en die via-via achter haar echte naam gekomen was. Zodra je echte naam bij al je forumposts komt te staan, wordt dit veel makkelijker.

Nogmaals, de meeste mensen zullen er niet direct hinder van ondervinden, maar er zijn genoeg gekken op deze wereld die er misbruik van kunnen maken. En wat is het voordeel? Niets. Trolls uitbannen kun je ook door strictere moderatie (meer richting Elitist Jerks) en een unieke identifier voor je hele account in plaats van losse karakter-namen. In Cryptic MMOs, zoals Star Trek Online and Champions Online, heb je chat en forum-handles in de vorm van charactername@globalname. De globalname is een unieke naam die je voor jezelf kiest. Als Real ID zou werken met een dergelijke gobal name zou het een fantastisch systeem zijn. Nu is het een privacy-drama.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Darkasantion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:24:
[...]

Zijn genoeg verhalen te vinden van mensen die in WoW door wildvreemde mensen gepest/geklierd en bedreigd werden, en dit helpt die pestkoppen alleen maar...
Ik sprak in het algemeen Jullie, en refereerde niet naar een persoon.

Naja ik ben benieuwd, degene die je wilt pesten/irriteren zal toch contact met je moeten opnemen om je te irriteren. En op dat moment is hij de sjaak :) mochten andere mensen hier daar last van krijgen. Dan zorg ik wel dat ik een adres van die persoon krijg en dan fixen we het even met z'n allen.

Zo probleem opgelost. Op naar de orde van de dag, namelijk --> Warlock builds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

NMe schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:25:
[...]

Ik kan je wel een paar redenen opnoemen hoor.
  • curry684's vriendin is ooit gestalkt door een user die niet zo blij met hem was.
  • Pelle is ooit bedreigd door een user.
  • RobIII is ooit om 3 uur 's nachts door een user opgebeld met het bericht dat hij hem en zijn familie wel wist te vinden.
  • Nog een ander crewlid (weet niet meer wie) heeft een tijd lang een paar keer per week pizza's en ander bezorgvoer thuisbezorgd gekregen dat hij nooit besteld had, ook geregeld door een user.
Je identiteit ontsluiten op internet heeft best zo zijn risico's als je niet oppast. En daar hoef je maar één keer iets verkeerds voor te zeggen tegen de verkeerde persoon...

[...]

Die maffen krijgen wij hier op GoT ook. Daar hebben we moderators voor... En Blizzard kan als die maffe level 1 alts wél herleiden naar accounts en er (ingame!) consequenties aan hangen als je je op het forum misdraagt. Is dat ook zo over, zonder dat ik daar last van moet hebben...
Klopt, maar het is zoals jezelf ook al zegt, de "pestkoppen" kunnen allerlei stunts uithalen om je te klieren, en als ze een beetje snugger zijn, kijken ze alleen maar mee, picken leuke naam eruit, gaan die pesten/klieren/treiteren zoals jij hierboven al beschreven hebt, ZONDER straf :( . Want zij laten geen spoor achter op het WoW-forum door alleen te lezen en niet te posten...
Als ze gaan bellen/stalken is het een ander verhaal, maar enkel emailen kan altijd, je kunt zo een gratis "spammailadres" aanmaken om vanuit daar iemand lastig te vallen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 11:05

Neelon

FOR PONY!!!

Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:28:
[...]
Op naar de orde van de dag, namelijk --> Warlock builds!
51/0/0 omdat mn gimplock niet meer beschikbaar heeft. Next. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 13:58
Het is gewoon belachelijk dat Blizzard degene is die beslist of jij met je volledige naam op internet komt te staan. Daar hoor je zelf voor te kunnen kiezen, en niet een of ander bedrijf dat opeens je persoonlijke informatie de wereld in helpt omdat ze er een zak geld van facebook voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:28:
[...]

Ik sprak in het algemeen Jullie, en refereerde niet naar een persoon.

Naja ik ben benieuwd, degene die je wilt pesten/irriteren zal toch contact met je moeten opnemen om je te irriteren. En op dat moment is hij de sjaak :) mochten andere mensen hier daar last van krijgen. Dan zorg ik wel dat ik een adres van die persoon krijg en dan fixen we het even met z'n allen.

Zo probleem opgelost. Op naar de orde van de dag, namelijk --> Warlock builds!
Hehe, was het maar zo simpel :( .
Helaas is dat niet zo :P . Kijk maar naar de US CM die nu al helemaal plat wordt gebrand door de community, hoe wil jij hier iets tegen doen?

Stel, je post met je naam op het WoW-forum.
Gekke wierdo #3434 ziet die naam, zet hem even in google en na wat zoeken heeft ie jouw (thuis)telefoonnummer en adres. Hij besteld eerst onder een vreemde naam 33 Salami Pizza's bij de locale italiaan, belt erna naar jouw huis(met onderdrukt nummer) en gaat dan via de telefoon allerlei vunzigheden uithalen(bedreigen, afzeiken, pesten om maar paar opties te noemen). Hoe wil jij dat dan even "fixen"? Je weet dan namelijk NIKS van die gast, en DAT is het probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:25:
Die maffen krijgen wij hier op GoT ook. Daar hebben we moderators voor... En Blizzard kan al die maffe level 1 alts wél herleiden naar accounts en er (ingame!) consequenties aan hangen als je je op het forum misdraagt. Is dat ook zo over, zonder dat ik daar last van moet hebben...
Soms vraag ik me af of Blizzard (activision) uberhaubt de verantwoordelijk wil dragen van het 'beheer' van 10miljoen mensen. Gaat het niet goed, zet er gewoon meer mensen op, nog niet.. dan nog meer, hardere straffen, korte meppen en 24/7 monitoren (dat kan met de tijdzones).

Vergeet niet, nu wordt er 'in principe' enkel gepest en uitgescholden op het forum, onder de verantwoordelijkheid van Blizzard. Als dit zich verplaatst naar buiten, zoals de pizza of belacties, kan Blizzard zich relatief makkelijk de handen er vanaf trekken.. sorry, dat is hun zaak niet meer. De issues hier op het forum, praten we veelal puur binnen Nederland, met dus genoeg middelen om alsnog actie te ondernemen, echter praat je op het WoW forum over een internationale community waar je gewoon 0,0 tegen kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:37:
[...]

Soms vraag ik me af of Blizzard (activision) uberhaubt de verantwoordelijk wil dragen van het 'beheer' van 10miljoen mensen. Gaat het niet goed, zet er gewoon meer mensen op, nog niet.. dan nog meer, hardere straffen, korte meppen en 24/7 monitoren (dat kan met de tijdzones).

Vergeet niet, nu wordt er 'in principe' enkel gepest en uitgescholden op het forum, onder de verantwoordelijkheid van Blizzard. Als dit zich verplaatst naar buiten, zoals de pizza of belacties, kan Blizzard zich relatief makkelijk de handen er vanaf trekken.. sorry, dat is hun zaak niet meer. De issues hier op het forum, praten we veelal puur binnen Nederland, met dus genoeg middelen om alsnog actie te ondernemen, echter praat je op het WoW forum over een internationale community waar je gewoon 0,0 tegen kan beginnen.
Blizzard wel, activision niet.
Zodra er in een andere game geld te halen valt laten ze wow vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh en nog een leuke touché moment op het forum:
Trolls are cowards. It's why they act as they do. Why would intellectual dialogue cease to exist? Having your real name attached to a post lends legitimacy to your words. What does an intellectual have to fear from that?
Ask Micah and Greg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Darkasantion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:36:
[...]

Hehe, was het maar zo simpel :( .
Helaas is dat niet zo :P . Kijk maar naar de US CM die nu al helemaal plat wordt gebrand door de community, hoe wil jij hier iets tegen doen?

Stel, je post met je naam op het WoW-forum.
Gekke wierdo #3434 ziet die naam, zet hem even in google en na wat zoeken heeft ie jouw (thuis)telefoonnummer en adres. Hij besteld eerst onder een vreemde naam 33 Salami Pizza's bij de locale italiaan, belt erna naar jouw huis(met onderdrukt nummer) en gaat dan via de telefoon allerlei vunzigheden uithalen(bedreigen, afzeiken, pesten om maar paar opties te noemen). Hoe wil jij dat dan even "fixen"? Je weet dan namelijk NIKS van die gast, en DAT is het probleem...
1. als deze gegevens op het internet staan van jezelf dan geef je kennelijk al niet om je eigen privacy
2. Mijn telefoonnummer is geheim
3. Ik ga geen pizza's aannemen die besteld zijn door iemand anders, das dus niet mijn probleem
4. Hij kan niet naar mijn huis bellen omdat mijn nummer onbekend is.

Je bent nog steeds verantwoordelijk voor je eigen informatie die je op het internet zet.
Informatie die je niet wilt delen moet je ook NIET op het internet zetten. Als dat ook betekend dat je niet meer akkoord gaat met de ULA van blizzard, dan dien je dit ook niet te accepteren bij het opstarten van je spel.

Stel in het fabeltje dat ze je toch kunnen bellen. Laat ze maar komen met bedreigingen, daarnaast.. hoe weet een persoon dat ik in NL woon, of waar dan ook :) dat staat namelijk nergens.

maar ik wil wel een mooie opdracht geven voor jullie:

Haal mijn naam uit het profiel of stuur me een PM en kom maar met mijn gegevens waar ik woon :P

De winnaar krijgt een kudo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:14:
Er zijn moorden gepleegd om pixels.
Betthen schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:15:
Je ganked een speler een paar keer, en die komt na wat zoekwerk erachter dat je bij hem in de straat woont.

Ja, de kans dat je dit gebeurd is klein, maar waarom zou dit uberhaupt mogelijk moeten zijn? Het heeft echt GEEN toegevoegde waarde.
Ten eerste ben ik 15 jaar geleden al eens lastig gevallen. En ik ben geen troll, maar een mening hebben die niet overeen komt met die van anderen is voor sommige wacko's al reden genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 16-05 16:06

Wootlock

Evilution

Ik ben wel een troll.
Maakt me geen moer uit als ze mijn naam zien.
Laat ze me shit maar achterhalen, en laat ze maar verhaal komen halen ;)
Dan lach ik ze persoonlijk uit :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Wootlock op 07-07-2010 16:54 ]

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:46:
[...]

Er zijn moorden gepleegd om pixels.

[...]

Je ganked een speler een paar keer, en die komt na wat zoekwerk erachter dat je bij hem in de straat woont.

Ja, de kans dat je dit gebeurd is klein, maar waarom zou dit uberhaupt mogelijk moeten zijn? Het heeft echt GEEN toegevoegde waarde.

[...]

Ten eerste ben ik 15 jaar geleden al eens lastig gevallen. En ik ben geen troll, maar een mening hebben die niet overeen komt met die van anderen is voor sommige wacko's al reden genoeg.
Je geeft het al aan, 15 jaar geleden 1 incident. En nu is het een garantie voor de toekomst dat het vaker gaat gebeuren?

En was 15 jaar geleden over een issue op het internet? dan was je wel 1 van de pioniers :P
Wootlock schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:52:
Ik ben wel een troll.
Signed, ik ga niet gebukt onder terroristen, want dat zijn deze mannekes.

[ Voor 16% gewijzigd door Dakreal op 07-07-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:44:
[...]

1. als deze gegevens op het internet staan van jezelf dan geef je kennelijk al niet om je eigen privacy
3. Ik ga geen pizza's aannemen die besteld zijn door iemand anders, das dus niet mijn probleem

Je bent nog steeds verantwoordelijk voor je eigen informatie die je op het internet zet.
Informatie die je niet wilt delen moet je ook NIET op het internet zetten. Als dat ook betekend dat je niet meer akkoord gaat met de ULA van blizzard, dan dien je dit ook niet te accepteren bij het opstarten van je spel.

Stel in het fabeltje dat ze je toch kunnen bellen. Laat ze maar komen met bedreigingen, daarnaast.. hoe weet een persoon dat ik in NL woon, of waar dan ook :) dat staat namelijk nergens.

Haal mijn naam uit het profiel of stuur me een PM en kom maar met mijn gegevens waar ik woon :P

1. Iemand anders kan ze voor jouw erop zetten, of je kunt via via vinden. Achternaam is al genoeg info. Woon je toevallig op de Vaartuigenlaan in Woerden :P ?
2. Als dat je adres is, heb ik ook al je thuis nummer...
3. Nou, ga jij dat maar uitleggen aan een (heetgebaken :+ ) pizzbaker die toch ervan overtuigt is dat jij echt die Pizza's besteld hebt...
4. Zie 2.

En dit was dan 2 minuten werk...

Punt blijft dus, dat men, met redelijk unieke namen snel iemand kan vinden. Jij hebt een dertien in een dozijn naam, maar ik ken een paar mensen die een vrij unieke achternaam hebben, en dan is het vrij makkelijk vinden wie wat is...

[ Voor 7% gewijzigd door Darkasantion op 07-07-2010 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Darkasantion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:53:
[...]

1. Iemand anders kan ze voor jouw erop zetten, of je kunt via via vinden. Achternaam is al genoeg info. Woon je toevallig op de Vaartuigenlaan :P ?
2. Als dat je adres is, heb ik ook al je thuis nummer...
3. Nou, ga jij dat maar uitleggen aan een (heetgebaken :+ ) pizzbaker die toch ervan overtuigt is dat jij echt die Pizza's besteld hebt...
4. Zie 2.

En dit was dan 2 minuten werk...
1. dat is inderdaad mogelijk en nee ik weet ook niet eens waar dat zou zijn :P
2. Neen
3. Mja, heel leuk ^^ maar ik ga niet betalen voor dingen die ik niet besteld heb, dan moeten ze maar een controle uitvoeren op het telefoonnummer. :)
4. zie 1.2 en 3 :P

En dit was 30 sec werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zal hij toch ontkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:55:
[...]

1. dat is inderdaad mogelijk en nee ik weet ook niet eens waar dat zou zijn :P
2. Neen
3. Mja, heel leuk ^^ maar ik ga niet betalen voor dingen die ik niet besteld heb, dan moeten ze maar een controle uitvoeren op het telefoonnummer. :)
4. zie 1.2 en 3 :P

En dit was 30 sec werk.
1. Ligt in Woerden, gevonden met de Telefoon Gids :P Was de enigste naam daar, dus kans dat jij het was is vrij groot :+ .
2. Jammer ;)
3. Ja, maar zo makkelijk laten sommigen zich niet afschermen, want "wie gaat dat dan betalen?".
4. Flauw :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:56:
[...]

Dat zal hij toch ontkennen :)
Waarom zal ik het ontkennen.. ik ben geen schijnheil hoor :) ik ben ook niet bang voor terroristen, en ben altijd bereid om een biertje te drinken met gezellige tweakerTs

@ hierboveuh, Woerden heb je goed trouwens. Maar zoals ik al zei, geheim nummer. dus die ga je op die manier niet vinden :)

[ Voor 16% gewijzigd door Dakreal op 07-07-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
Darkasantion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:58:
[...]

1. Ligt in Woerden, gevonden met de Telefoon Gids :P Was de enigste naam daar, dus kans dat jij het was is vrij groot :+ .
uit de telefoongids meest gestelde vragen

8. Hoe kan ik mijn gegevens laten verwijderen?
Op het moment dat u besluit dat u uw telefoonnummer niet meer wil publiceren in de telefoongids, dient u contact op te nemen met uw telefoonaanbieder. Er dient dan aan te worden gegeven dat u uw gegevens niet meer wilt vrijgeven voor vermelding in De Telefoongids & Gouden Gids. Let op dat uw telefoon- en adresgegevens dan niet meer vindbaar zijn voor derden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:59:
[...]

Waarom zal ik het ontkennen.. ik ben geen schijnheil hoor :) ik ben ook niet bang voor terroristen, en ben altijd bereid om een biertje te drinken met gezellige tweakerTs

@ hierboveuh, Woerden heb je goed trouwens. Maar zoals ik al zei, geheim nummer. dus die ga je op die manier niet vinden :)
Hij bedoelt van de pizza's ;)
maar goed het is wel irritant als je constant al die spullen van redcoon / bol.com en andere terug moet brengen omdat je ze niet accepteerd :P

Worden hun ook niet goed van, maar je hebt wel gelijk het is misschien wel overdreven maar bij mij is het simpel gezegt 1 ding. ik bepaal zelf wel wat ik doe, en dat hoeft niet door me strot geduwed te worden.
Meer niet :)

En ja ik kan best een troll zijn maar dat boeit me dan ook echt geen zak als ze zien wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:02:
[...]

Hij bedoelt van de pizza's ;)
maar goed het is wel irritant als je constant al die spullen van redcoon / bol.com en andere terug moet brengen omdat je ze niet accepteerd :P

Worden hun ook niet goed van, maar je hebt wel gelijk het is misschien wel overdreven maar bij mij is het simpel gezegt 1 ding. ik bepaal zelf wel wat ik doe, en dat hoeft niet door me strot geduwed te worden.Meer niet :)

En ja ik kan best een troll zijn maar dat boeit me dan ook echt geen zak als ze zien wie ik ben.
Ben ik het helemaal mee eens dude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:44:
[...]

3 seconden werk:
-=image removed by darkangle on request=-
20-09-1984

Ik zal het maar netjes houden denk ik? ;) (kan nog veel verder gaan)

[ Voor 3% gewijzigd door Darkangle op 08-07-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Darkangle schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:07:
[...]

3 seconden werk:
[afbeelding]
20-09-1984

Ja die stat op Fok idd haha, die kreeg ik er niet meer af. maar daar staat verder ook niets meer! :D

Verder mag je de gegevens in PM droppen, dan kan ik eens kijken of ik die rakkers kan bereiken daarover.

Geboortedatum staat ook @ Tweakers profiel, dus dat is niet echt een uitdaging.

@ Mekkie hier,

idd, wel een kudotje.. maar goed :P een foto van eum.. wat zal het zijn.. 9 jaar geleden of 8 jaar :P

[ Voor 9% gewijzigd door Dakreal op 07-07-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243052

Ugh .. tijd voor een nieuwe main.. rogue zat na 1,5 jaar

Denk een Shaman or Hunter nu

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 243052 op 07-07-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Goed, het blijft heen en weer gaan tussen tweakers hier, die er wat meer verstand van hebben dan de gemiddelde speler/Nederlander :P (tenminste, dat neem ik ff aan ;) )

Min punt blijft dat het een gevaarlijk iets is, om geforceerd met je RL naam te moeten posten. Ik kies heel bewust waar ik mijn gegevens achterlaat, als je mijn RL name googled vind je het maar terug op 2 onschuldige sites, verder is het blanco :) .

Maar neem nou even een puber van 16 die vrolijk op het WoW-forum post, lekker aan de Facebook/Hyves is met vrienden en vriendinnen en daar, omdat het makkelijk voor hun allemaal is, daar hun gegevens achter laten.
Meneertje post iets wat een "troll" niet bevalt, die erna de naam van de puber door Google haalt, en dan zo weet wat ie woont, wat zijn nummer is, en wie zijn vrienden zijn. En dan kan die troll lekker gaan pesten/irriteren, terwijl de puber niks terug kan doen, omdat die niks van de troll zelf weet. En dat is niet de bedoeling lijkt me, trolls nog meer mogelijkheden geven jouw lastig te vallen.

Punt is ook, sommige landen hebben deze informatie gewoon openbaar staan, NL is niet de wereld en ik weet van een vriend van mij dat ie zo(voor de gein om de betreffende persoon leuk te klieren)het adres, thuisnummer en mobiele nummer van een zweeds jongetje zo kon achterhalen, omdat ie alleen de RL-naam wist. En wat was op een site van de overheid dacht ik :P . En nee Papa/Mama werkten niet voor de overheid, was gewoon een overheidsdienst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wootlock schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:52:
Ik ben wel een troll.
Dan lach ik ze persoonlijk uit :*)
Wat doe je als een maand lang eten voor je besteld wordt zonder dat je weet wie het doet?
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:53:
Je geeft het al aan, 15 jaar geleden 1 incident. En nu is het een garantie voor de toekomst dat het vaker gaat gebeuren?

En was 15 jaar geleden over een issue op het internet? dan was je wel 1 van de pioniers :P
Google "Ome Johan" maar eens. Sindsdien post ik m'n gegevens niet op the intarwebs.
Signed, ik ga niet gebukt onder terroristen, want dat zijn deze mannekes.
Stoere praat :')
Darkangle schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:07:
[...]

3 seconden werk:
[afbeelding]
20-09-1984

Precies. En in het beste geval krijg je als men zo'n foto op 't forum post een stuk of 100 "LOL NERD" reacties. In het slechtste geval heb je iemand te pakken die werkeloos is en echt niks beters te doen heeft die je leven echt zuur maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:10:
[...]

Ja die stat op Fok idd haha, die kreeg ik er niet meer af. maar daar staat verder ook niets meer! :D

Verder mag je de gegevens in PM droppen, dan kan ik eens kijken of ik die rakkers kan bereiken daarover.

Geboortedatum staat ook @ Tweakers profiel, dus dat is niet echt een uitdaging.

@ Mekkie hier,

idd, wel een kudotje.. maar goed :P een foto van eum.. wat zal het zijn.. 9 jaar geleden of 8 jaar :P
Normaal als ik voor werk doeleinden een achtergrond scan do, dan neem ik daar de tijd voor (1fte, 1 dag max).

Dit was niet meer dan een copy paste van je naam in http://www.123people.nl/ om het even snel en doeltreffend te maken. In je profiel staat woerden, 1 belletje later naar het tel nr kwam ik erachter dat de mensen die opnamen jou niet zijn, maar je wel leken te kennen (niet verder op ingegaan).

Welnu, ik doe dit voor een lolletje, bij mijn volle verstand. Laat vooral dat begrip volle verstand even goed doordringen.

Mijn vrouw had last van iemand in wow die niet bij zijn volle verstand was, en die dankzei haar interesses een forum account gelijk aan haar playernaam vond op een van de grootste sites van haar interreses.

broodkruimeltjes volgen is een kwestie van doorzetten, zelfs kennis is niet zo belangrijk, en wij hadden even problemen. Danzij mijn werk kon ik dit heel snel kortsluiten, maar dat is een luxe: normaal zouden we hier nog weken last van gehad moeten hebben.

Het gaat erom hoe gemotiveert iemand is. Mijn vrouw is een lieve wow speler, altijd helpen, altijd aardig en netjes. Waar had zij dit aan verdiend? Het maakt niet uit. Debielen doen debiele dingen.

als je wilt zal ik de meuk weer weg editten, maar ik ben niet gemotiveerd om meer te vinden, ik denk dat dit al een aardig duidelijk voorbeeld is, en ik heb er meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:15:
[...]

Wat doe je als een maand lang eten voor je besteld wordt zonder dat je weet wie het doet?

[...]

Google "Ome Johan" maar eens. Sindsdien post ik m'n gegevens niet op the intarwebs.

[...]

Stoere praat :')

[...]

Precies. En in het beste geval krijg je als men zo'n foto op 't forum post een stuk of 100 "LOL NERD" reacties. In het slechtste geval heb je iemand te pakken die werkeloos is en echt niks beters te doen heeft die je leven echt zuur maakt.
Lekker boeiend of andere mensen een "LOL NERD" reactie neerzetten :P Echt hoor, ik ben ondertussen op een leeftijd gekomen dat het me echt niet uitmaakt als iemand zo reageert. dan lach ik hem gewoon uit met de melding " LOL 12 years old " das echt uit dezelfde categorie.

En over de stoere praat, Ik wou dat alle nederlanders zoals mij dachten, dan zou nederland een stuk prettiger zijn. Geen stoere praat in ieder geval ;-)

Even over hierboven @ Darkangle

Deze mensen zijn bij mij niet bekend hoor :) Ik heb geen familie met de naam nijhuis in woerden of omstreken wonen. Dus dat zou op zich knap zijn als ze mij wel kennen ;-)

[ Voor 9% gewijzigd door Dakreal op 07-07-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:21:
[...]

Lekker boeiend of andere mensen een "LOL NERD" reactie neerzetten :P Echt hoor, ik ben ondertussen op een leeftijd gekomen dat het me echt niet uitmaakt als iemand zo reageert. dan lach ik hem gewoon uit met de melding " LOL 12 years old " das echt uit dezelfde categorie.

En over de stoere praat, Ik wou dat alle nederlanders zoals mij dachten, dan zou nederland een stuk prettiger zijn. Geen stoere praat in ieder geval ;-)

Deze mensen zijn bij mij niet bekend hoor :) Ik heb geen familie met de naam nijhuis in woerden of omstreken wonen. Dus dat zou op zich knap zijn als ze mij wel kennen ;-)
zoals ik al aangaf, niet verder op ingegaan, de letterlijke text die de man zei: "Stephan woont hier niet". Is op meerdere manieren opvatbaar ;).

Zag ook een cafeetje en wat andere interreses & vrienden die het zeer makkelijk maken om verder door te gaan. Het ging meer om het punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-05 12:38

Auredium

Informaticus Chaoticus

EnigmaNL schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:42:
[...]

Doe mij maar optie 1...

V from Vendetta en Anonymous in 1.
I hear your pain.

Zal ook vast wel weer een virtuele schokgolf veroorzaken overigens.

het is gewoon slecht, alhoewel ik natuurlijk work arounds ga gebruiken ipv WoW te bannen. Maar een shitstorm richting Blizzard zou wel netjes zijn, misschien dat ze dan leren wat minder hebberig en wat socialistischer te zijn.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

[...]

Ze hoeven je niet eens te kennen, als ze iemand weten/kennen die dat wel zou kunnen weten over jouw kun jij er niks aan doen. Dan nog, als jij je iemand niet kent, wil dat niet zeggen dat die iemand jouw niet kennen, of niet weet wie jij bent ;) .

Darkangle wou enkel het voorbeeld geven dat met "gemotiveerd" zoeken, je goed dingen kunt vinden die je relevantie informatie kunnen opleveren om iemand te achterhalen.

Ik ben 1 keer zo stom geweest mijn RL-naam hier te noemen, dus je kunt , na wat zoeken, zo erachter komen wie ik in RL ben, echter is er verder vrij weinig op de RL naam te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Darkasantion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:36:
[...]

Ze hoeven je niet eens te kennen, als ze iemand weten/kennen die dat wel zou kunnen weten over jouw kun jij er niks aan doen. Dan nog, als jij je iemand niet kent, wil dat niet zeggen dat die iemand jouw niet kennen, of niet weet wie jij bent ;) .

Darkangle wou enkel het voorbeeld geven dat met "gemotiveerd" zoeken, je goed dingen kunt vinden die je relevantie informatie kunnen opleveren om iemand te achterhalen.

Ik ben 1 keer zo stom geweest mijn RL-naam hier te noemen, dus je kunt , na wat zoeken, zo erachter komen wie ik in RL ben, echter is er verder vrij weinig op de RL naam te vinden :P
Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y98/Darkasantion/Ikinkano.jpg
Meer info in minder tijd dan het me koste voor de andere dark ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Darkangle schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:43:
[...]

[afbeelding]
Meer info in minder tijd dan het me koste voor de andere dark ;).
Hehe, heb mijn sporen ook achtergelaten :P Misschien eens tijd om het wat "op te ruimen" Moet ik al langer doen, maar komt er nooit van >.<

Maar zou je misschien per PM wat tips kunnen sturen hoe ik voorkom dat iemand zoals jij even alles op kan snorren over mij ^^ ? Vinden zul je het altijd, maar makkelijk moet het niet zijn ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Darkasantion op 07-07-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Even over dat RealID gezeik, ooit iemand gedacht aan: Gewoon niet posten op het forum en ondertussen lekker doorspelen? Zo zal je voor + achternaam alleen naar de gene gaan die jij vertrouwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Darkasantion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:46:
[...]

Hehe, heb mijn sporen ook achtergelaten :P Misschien eens tijd om het wat "op te ruimen" Moet ik al langer doen, maar komt er nooit van >.<

Maar zou je misschien per PM wat tips kunnen sturen hoe ik voorkom dat iemand zoals jij even alles op kan snorren over mij ^^ ? Vinden zul je het altijd, maar makkelijk moet het niet zijn ;)
Is goed, morgen weer een dag, maar ik kan je alleen de "normale" manieren laten zien.

Stuur me even een reminder, want ik ga het geheit vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Darkangle schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:51:
[...]

Is goed, morgen weer een dag, maar ik kan je alleen de "normale" manieren laten zien.

Stuur me even een reminder, want ik ga het geheit vergeten.
Zal ik doen, gaat mij meer erom dat ik even weet hoe ik informatie beter kan beschermen. Vinden zul je het altijd, zoals je zelf al zegt, je zult genoeg "verboden" middelen hebben om het toch te achterhalen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Darkasantion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:53:
[...]

Zal ik doen, gaat mij meer erom dat ik even weet hoe ik informatie beter kan beschermen. Vinden zul je het altijd, zoals je zelf al zegt, je zult genoeg "verboden" middelen hebben om het toch te achterhalen :P .
PRecies, onder het mom van ontopic blijven, heel veel makkelijker moet je het ze niet maken, en dat is precies wat blizz doet (mocht je willen posten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Darkangle schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:21:
[...]

Normaal als ik voor werk doeleinden een achtergrond scan do, dan neem ik daar de tijd voor (1fte, 1 dag max).

Dit was niet meer dan een copy paste van je naam in http://www.123people.nl/ om het even snel en doeltreffend te maken. In je profiel staat woerden, 1 belletje later naar het tel nr kwam ik erachter dat de mensen die opnamen jou niet zijn, maar je wel leken te kennen (niet verder op ingegaan).

Welnu, ik doe dit voor een lolletje, bij mijn volle verstand. Laat vooral dat begrip volle verstand even goed doordringen.

Mijn vrouw had last van iemand in wow die niet bij zijn volle verstand was, en die dankzei haar interesses een forum account gelijk aan haar playernaam vond op een van de grootste sites van haar interreses.

broodkruimeltjes volgen is een kwestie van doorzetten, zelfs kennis is niet zo belangrijk, en wij hadden even problemen. Danzij mijn werk kon ik dit heel snel kortsluiten, maar dat is een luxe: normaal zouden we hier nog weken last van gehad moeten hebben.

Het gaat erom hoe gemotiveert iemand is. Mijn vrouw is een lieve wow speler, altijd helpen, altijd aardig en netjes. Waar had zij dit aan verdiend? Het maakt niet uit. Debielen doen debiele dingen.

als je wilt zal ik de meuk weer weg editten, maar ik ben niet gemotiveerd om meer te vinden, ik denk dat dit al een aardig duidelijk voorbeeld is, en ik heb er meer.
Ah duidelijk ;-) (was klaar met werken dus even richting huus gegaan) Je mag het fototje wegmikken. dat voegt niets aan de discussie. maar eum, jij doet dergelijke dingen voor je werk?

Anyways, je kunt inderdaad je prive leven op het internet beschermen, maar andere mensen kunnen weer informatie loslaten en dergelijk. Maar goed, mijn persoonlijke gegevens zijn goed afgeschermt imo :p dus iemand moet werkelijk moeite doen om mij lastig te vallen.

En nu hoorde ik dat de wow servers alweer up waren, dus daar ga ik eens een kijkje nemen! Fijne avond mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Darkangle schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:54:
[...]

PRecies, onder het mom van ontopic blijven, heel veel makkelijker moet je het ze niet maken, en dat is precies wat blizz doet (mocht je willen posten).
Ach, ik zal waarschijnlijk wel op me flikker krijgen van jouw morgen, omdat het zo gemakkelijk was, en ik ondertussen zit te zeiken op Blizzard.

Maar heb hier en daar al wat gewijzigd, vanavond verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zo, account opgezegd. Hoop dat 't Blizzard daarmee iets duidelijker maakt dat mensen hier echt niet op zitten te wachten.
Grappig dat je compleet geen reactie geeft op het een maand lang fastfood toegestuurd krijgen.

[ Voor 66% gewijzigd door Hydra op 07-07-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-05 17:52

junglebeast

hier staat iets

Gebruik die hele Real ID toch niet. En waarschijnlijk laat ik andere guildies onze recruitment post maar bumpen. Als het 'live' gaat ben ik weg bij de forums. En ga lekker bij MMO-C verder.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:35
Heb nog niet gezien hoe Real-ID werkt op de forums... Maar in-game werkt 't prima... Gebruik 't alleen met m'n vader, de rest gaat 't allemaal niks aan... Maar ik zie zijn e-mail niet, en ook zijn voor en achternaam niet... Alleen de delen die in het mailadres gebruikt worden 'ok urugay' bijvoorbeeld en alle characters die online zijn...

Ik neem aan dat al deze heissa gaat om het forum gedeelte waar je schijnbaar meer kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
31p talents :o

mmo-champion.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
idd net gelezen.. tbh dat is echt zwaar relaxed ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nieuwe lvl10 grey-out van andere specs vind ik apart, als ik het baseer op de huidige talent-tree's, daar kan je betere wat gaan mixen in verschillende tree's en later voor wat silver een respec doen (hit, reduce casttime etc).

Other role-defining examples of abilities players can now get for free at level 10 include Mortal Strike, Bloodthirst, Shield Slam, Mutilate, Shadow Step, Thunderstorm, Earth Shield, Water Elemental, and Penance.

Tuurlijk, waarom geef je ze dan ook niet meteen hele heirloom outfit? :?

Ben ik benieuwd hoe de balans tussen de pure-DPS classes dan wordt uitgewerkt, dit moet dus wel een bizar groot verschil onderling gaan worden, dat de verplichting van 1 talentree tot lvl70 het waard is. (hybrid hunter, afli/demo lock etc).

Keuze voor talent is voor meeste classes simpel, maar rogue en hunter vind ik vrij apart. Ze werken beide met hetzelfde principe, je doet pew pew en hier en daar compenseer je wat door je wapens (rogue). Hoe kan je nu een newbie uitleggen of die BM/MM of SV moet gaan, daar zit nu niet echt een core verschil tussen (itt mage arcane/frost/fire).

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

playlogic schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 18:48:
[...]

idd net gelezen.. tbh dat is echt zwaar relaxed ^^
Ik weet het niet, heb er een beetje een dubbel gevoel bij. 41 punten terwijl er 20 talents in een tree zitten klinkt alsof de keuzes al snel vrij triviaal worden. Als in: vul je tree en kies maar wat extra's uit de andere twee. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
NMe schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 18:52:
[...]

Ik weet het niet, heb er een beetje een dubbel gevoel bij. 41 punten terwijl er 20 talents in een tree zitten klinkt alsof de keuzes al snel vrij triviaal worden. Als in: vul je tree en kies maar wat extra's uit de andere twee. 8)7
ik weet het niet hoor maar dit is nu ook al zo? alleen geven ze aan nu minder passive talents te willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Het is niet zo dat je nu al variatie hebt in de talents. Je hebt nu ook iets van 70 verplichte punten, waarbij je een paar naar je eigen keuze een beetje kan aanpassen. Dan maakt het ook niet uit of het dan een 51p tree is of 31p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Blue posters zijn uitgesloten van het Real ID systeem en hoeven niet hun echte naam te tonen vanwege veiligheidsredenen 8)7

En waarom dit een kloteidee is:
http://img697.imageshack.us/img697/7913/10sdgtsa.png

[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 07-07-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Hydra schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:29:
Blue posters zijn uitgesloten van het Real ID systeem en hoeven niet hun echte naam te tonen vanwege veiligheidsredenen 8)7

En waarom dit een kloteidee is:
http://img697.imageshack.us/img697/7913/10sdgtsa.png
WHAHAAHAAHAHAHAHA!
FAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En wij moeten het wel allemaal laten zien!!!

Blizzard/Activision, you /me FAIL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mehehehe:
Activision: Glad you could make it, Blizzard.

Blizzard: Watch your tone with me, Bob. You may be the boss, but I'm lining your pockets with money.

Activison: As if I could forget. Listen, Blizzard, there's something about the forums you should know. Oh no. It's too late. These people have all been trolled. They may look fine now, but it's a matter of time before they nerd rage.

Blizzard: What?

Activison: Your entire forums must be purged.

Blizzard: How can you even consider that? There's got to be some other way

Activison: Damn it, Blizzard. As your master, I order you to RealID these forums!

Blizzard: You are not my master, bob. Nor would I obey that command if you were!

Activison: Then I must consider forcing this.

Blizzard: Forcing it? Have you lost your mind, Activison?

Activison: Have I? Blizzard, by my endless resources and sovereignty of my company, I hereby program your forums with RealID.

WoWplayers: Activison, you can't just...

Activison: It's done! Those of you who have the will to make more money, follow me! The rest of you... get out of my sight.

Blizzard: You've just crossed a terrible threshold, Activison.

Activison: Subscribers?

WoWplayers: I'm sorry, Activison. We can't watch you do this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 17-05 11:12

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ff wat cata plaatjes droppen zoals beloofd,ben alleen niet overal geweest,daar het toch flink wat tijd kost :P en heb ondertussen nog wat gequest met deze toon :P

cata
cata_beta
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/w9JzsO5Q1hsVjthYVjqUQEgC/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/o16B8KKnvFw9WbR7KpkCORWS/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Mt98ZcxnctfBgR7uGm1KRmMM/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xJNtwNJdMGfbdTmZ5doiWRp0/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BnRRuBEJ45V0F4NfUYxjtJio/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yXZNnGyzNxcUKFKMZ4LyYArU/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FhTzcXPgjxi8PqWkj9cr4x3X/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fO4e5pkPq4lFDAAwAJHHJtFG/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cPtJ0fF4E1menxDDa1CpEraB/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hmRewOmUoYM2esY5S6BVsXNF/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xRqRZp97QFQ5IzehG9OgVwkS/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Nr27fz8rIzEt1wjmWfhnQGmt/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QPKVDfM3wcCOIPAYN4W2uhUz/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XIEgxKNaJ1xR8a0ES7jU4954/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ixU9xZ0hg2AErnnJGsZ5UJCI/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iJWX78h7ykXOvPv8g1WjVlQj/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GRqi06sMd63Az6qwZVlamlLh/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7ctStUsinMowlg3S52sxWjE6/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rSl4ePp63Mt1AobDHLK1pSuB/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8zFAdjRnwDtVrxRFzvd9Fvmx/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mMq3jLwKzQgQhc7cjL4dtcEV/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7HM9KqYhg7a78qbbyMz5zPQQ/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gigsUaifmtNI3bp78Tl49lQS/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RaoHQsxOVmAe26DeBtNqnEN4/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/10R3xzaxAuiy08GjfJeVPbsQ/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/30DJduDrF7SsmmqWFArukI40/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/V90V3Inx1HTLqAtbpuHBxiz1/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/h0Z7WZifW2xSLORFknqD1mV7/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8dTgHsw23pZ16Rc1AYxO7wLv/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YdYEMiPxxSf20oCTScwZw4aN/thumb.jpg

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 17-05 11:12

mrsar

waar een sar is,is een wodka

mja als ik evenueel nog wat ga questen in mount hyjal wil ik daar ook nog wel wat screens maken :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:29:
OMG :')

Mja, voor je eigen personeel zou het wel eens problemen op kunnen leveren maar je spelers boeien niet. Ga toe fietsen, Blizzard. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Sub gecancelled. Ik resub als ze hier niet mee doorgaan maar anders ben ik pleitos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358309

Haha heerlijk om al die mensen te zien stressen die hebben lopen trollen op de blizzard forums, iedere keer als ze nu ergens solliciteren zal het bedrijf met een kleine zoektocht op die posts terecht komen. :w

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 358309 op 08-07-2010 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 358309 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 01:17:
Haha heerlijk om al die mensen te zien stressen die hebben lopen trollen op de blizzard forums, iedere keer als ze nu ergens solliciteren zal het bedrijf met een kleine zoektocht op die posts terecht komen. :w
Nee, want oude posts krijgen niet opeens je real name erbij. Anders lees je ff de blue posts.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.