Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
Slogra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:02:
[...]

Cancel subscription is hetzelfde als subsciption niet verlengen.
"cancel subscription" is iets anders als account opzeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:13

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Rolfmao net even het US forum bekeken

RealID Changes US Forums - 1735 Pages
Dus ( 1735x 20 reacties ) 34700 reacties over het onderwerp
RealID Chances EU Forums - 435 Pages
Dus ( 435x 20 reacties ) 8700 reacties over het onderwerp

Total ruim 40.000 posts over 1 change , auch zou er een lichtje gaan branden, das namelijk en groet deel van de active poster op de blizz fora.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Savageone schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:29:
[...]

gast die met een phone rep van blizz heeft gesproken hierover

zal nog wel even verder zoeken hierover als het gewenst is

edit: na wat verder gezocht te hebben blijkt dat het intern bij blizz nog niet echt duidelijk is volgens onderstaand;
[...]
Kijk, dat is wat duidelijker, dank je wel. Maar het is dus een post van iemand op het wow forum die niet ondersteund wordt door een blue poster.

Ik denk dat een hoop mensen het eigenlijke doel van de wow fora een beetje uit het oog zijn geraakt. Deze zijn bedoeld om issues op te lossen, vragen te stellen en voorstellen te doen.
Volgens mij worden ze nu meer gebruikt als amusement om te flamen, baiten en gewoon irritant te doen.

An sich vind ik het idee wel wat hebben van blizzard, maar ik zie liever de uitvoering als star trek online.
Je kan je naam gebruiken, maar het hoeft niet. Maar je hebt altijd een hoofdaccountnaam die achter je character komt, de zogenaamde handle.

bv. Blistig@defiler1974

Zo kun je posters wel beter herkennen en geef je mensen de keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
ShadowBumble schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:40:
Rolfmao net even het US forum bekeken

RealID Changes US Forums - 1735 Pages
Dus ( 1735x 20 reacties ) 34700 reacties over het onderwerp
RealID Chances EU Forums - 435 Pages
Dus ( 435x 20 reacties ) 8700 reacties over het onderwerp

Total ruim 40.000 posts over 1 change , auch zou er een lichtje gaan branden, das namelijk en groet deel van de active poster op de blizz fora.
En hoeveel daarvan zijn uniek?

"There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

defiler1974 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:44:
[...]

Daarom had ik het ook specifiek over reacties en niet posters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
overdrijven over die realid blijft echt extreem...
elke "pro" gamer is toch ook bekend, bv voornaam "nicknaam" achternaam, zo word het altijd gepost.. nog nooit gehoord dat het privacy is, of dat iemand naar aanleiding van die naam iemand gek is gaan maken met adres opzoeken/pizzas bestellen etc.

ik zie die realid echt als een super positief punt@forums. Trolls zullen nu wel nadenken voordat ze te achterlijke/uitlokkende dingen gaan typen, omdat er een mogelijkheid bestaat dat je opgezocht/teruggepakt gaat worden... denk dat het niveau van de forums er op vooruit zal gaan.... sommige reacties op forums zijn zo extreem dat het misschien zelfs wel goed is als ze een keer "opgezocht/teruggepakt" worden, online hoor je jezelf ook gewoon fatsoenlijk te gedragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En alsnog gros van de community is het er niet mee eens, en een hoop hebben al hun subscribtion gecancled.
aandelen zijn al gedaald.

En iedereen die zegt hij het prima vindt, mag van mij ze naam achternaa en alles hier neer zetten. want je hebt toch niks te verbergen en je vindt het blijkbaar toch prima dat iedereen je naam etc weet.

Maar goed simpele oplossing niet posten op hun forums en niet iemand ingame toevoegen of accepteren voor battlenet id.
Dus optie blijft elitejerks en mmochampion.

@ hierboven, mee eens de kwaliteit zal wel omhoog gaan van posts, maar als ik iemand een rtard vindt post ik het ook wel hoor, jammer me naam der dan staat maar dat maakt me echt niet uit.

Maar waarom de meeste door het lint gaan nu is om 1 rede, er is geen keuze.
zelfde als iedereen een battlenet accoutn MOEST hebben, je hebt geen keuze
Mensen willen kunnen kiezen en niet iets opgedragen krijgen.

[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 08-07-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
playlogic schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:37:
[...]
"cancel subscription" is iets anders als account opzeggen
Ik weet niet hoe jij "cancel" vertaald naar het nederlands maar volgens mij betekent dat nog altijd "opzeggen".

cancel (Werkwoord)

1 to decide or announce that (something already arranged etc) will not be done etc: “He cancelled his appointment.”
afzeggen

2 to mark (stamps) with a postmark.
afstempelen

3 to stop payment of (a cheque, subscription etc).
blokkeren, opzeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
defiler1974 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:44:

En ook als er een aantal 2x of 3x hebben gepost, het zijn wel de mensen die ook het forum zitten. Wij, als 'niet forum posters' hebben ook relatief weinig te maken met deze wijziging, en zolang blizzard niets publiceerd aan cijfers blijven zulke cijfers die enige vorm van informatie. Daarnaast heb je nog de hele groep aziaten, welke een enorm aandeel van de totale playerbase zijn.

Maar, ik hoop toch dat zij DUIDELIJK op het forum gaan aangeven dat je naam er komt te staan, niet zo'n 20 pagina's lang ding waar in exclusief engels wordt omschreven dat je voor/achternaam zichtbaar zijn, zoals nu het geval. Veel spelers zullen waarschijnlijk niet eens weten wat blizz nu allemaal doet, die moeten imho ook goed worden geinformeerd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-05 11:15

Darkasantion

Just keep swimming!

defiler1974 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:05:
[...]

Weer een mooi voorbeeld waarom Blizzard dit nu precies doet, mischien wilden ze wel dat de trollen hun sub cancelden ;)

Maar even over je argumenten:
1. Creepy guy: Je zal waarschijnlijk sneller informatie over iemand hebben als je de chat meeluistert van de guild of party, beetje vragen is sneller denk ik zo.
2. Abdul? Ach, sommige mensen heten nu PWNYOYRFACE, daar krijgen ze natuurlijk geen reacties op :)
3. voornaamachternaam@hotmail.com adres, Joh er zijn al eeuwen geleden bots geschreven die het telefoonboek daarop onderzoeken en zo mailadressen koppelen.
4. facebook? Denk dat de goldspammers daar al lang zitten, maar dat facebook ze goed weg kan houden met de standard security.
5. Homo? Ja dan moet je dat eerst even op het internet gaan zetten met je naam erbij, dan wordt het wel bekend.
6. Tijdens werktijd op fora posten? Bedrijven filterene zo je posts er al uit via de proxy, hoef je niet moeilijk voor te doen via wow. En je vindt dit een argument, dat je dus niet meer iets kan doen wat niet mag van de baas tijdens werktijd?

Ik denk het doel van blizard is om trollers beter zichtbaar te maken en te kunnen modereren. Deze verandering zal niet op zich alleen zijn.
1. Klopt, echter opent een volledige naam veel mogelijkheden qua zoeken en vinden.
2. Nee, maar de als je aparte naam hebt, zul je wel van alles over je heen krijgen
3. Ja en? Bots=Nerdrage QQ speler die even verhaal komt halen bij jouw.
4. Nou, Facebook schijnt er straks aan te komen als vervolg koppeling van REAL-ID... En een beetje slimmer Gold-seller kan zo, via eigen account die "beveiliging" omzeilen.
5. JIJ hoeft het niet eens erop te zetten 8)7 ! Als een vriend van jouw op zijn blog zet dat ie gisteren met jouw in een homo-bar is geweest, heb JIJ er niks op gezet, maar weet iemand anders wel dat je homo bent. Das het gevaarlijke hieraan, anderen kunnen ook informatie over jouw verspreiden.
6. Tja, deze is grijs :P

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:47:
En alsnog gros van de community is het er niet mee eens, en een hoop hebben al hun subscribtion gecancled.

En iedereen die zegt hij het prima vindt, mag van mij ze naam achternaa en alles hier neer zetten. want je hebt toch niks te verbergen en je vindt het blijkbaar toch prima dat iedereen je naam etc weet.

Maar goed simpele oplossing niet posten op hun forums en niet iemand ingame toevoegen of accepteren voor battlenet id.
Dus optie blijft elitejerks en mmochampion.
Verbazend hoe mensen geruchten blijven herhalen. Aandelen zijn inderdaad gezakt, samen met alle andere games bedrijven in 1 grote beweging, dus niet echt relatie hiermee. En een paar mensen hebben inderdaad hun sub gecanceld, maar ik heb het idee dat ze dat toch al wilden doen. Het is nu de tijd van het jaar, een paar maanden voor de nieuwe expansie zijn altijd de meeste opzeggers. (en volgens mij zijn het grotendeels de mensen die blizzard toch juist niet wilden zien in het forum)

En elitistjerks is een prima forum, daar wordt je gekicked als maar een millimeter afwijkt van de regels. MMO-champions zit dan weer vol met trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-05 21:55
Je subsciption is iets anders dan je account. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
SinergyX schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:51:
[...]

En ook als er een aantal 2x of 3x hebben gepost, het zijn wel de mensen die ook het forum zitten. Wij, als 'niet forum posters' hebben ook relatief weinig te maken met deze wijziging, en zolang blizzard niets publiceerd aan cijfers blijven zulke cijfers die enige vorm van informatie. Daarnaast heb je nog de hele groep aziaten, welke een enorm aandeel van de totale playerbase zijn.

Maar, ik hoop toch dat zij DUIDELIJK op het forum gaan aangeven dat je naam er komt te staan, niet zo'n 20 pagina's lang ding waar in exclusief engels wordt omschreven dat je voor/achternaam zichtbaar zijn, zoals nu het geval. Veel spelers zullen waarschijnlijk niet eens weten wat blizz nu allemaal doet, die moeten imho ook goed worden geinformeerd.
Er zal een opt in systeem komen, dat als je de eerste keer post, je expliciet gewaarschuwd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

defiler1974 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:54:

En elitistjerks is een prima forum, daar wordt je gekicked als maar een millimeter afwijkt van de regels.
De naam zegt het al overigens Elitist ;) hoe dan ook spelfouten worden daar zelfs direct afgestraft met een waarschuwing 3x waarschuwing temp 24 uurs ban enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
ShadowBumble schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:45:
[...]

Daarom had ik het ook specifiek over reacties en niet posters ;)
Klopt, maar daarachter zette je wel:
auch zou er een lichtje gaan branden, das namelijk en groet deel van de active poster op de blizz fora.
beetje suggestief dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
defiler1974 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:54:
[...]

Verbazend hoe mensen geruchten blijven herhalen. Aandelen zijn inderdaad gezakt, samen met alle andere games bedrijven in 1 grote beweging, dus niet echt relatie hiermee. En een paar mensen hebben inderdaad hun sub gecanceld, maar ik heb het idee dat ze dat toch al wilden doen. Het is nu de tijd van het jaar, een paar maanden voor de nieuwe expansie zijn altijd de meeste opzeggers. (en volgens mij zijn het grotendeels de mensen die blizzard toch juist niet wilden zien in het forum)

En elitistjerks is een prima forum, daar wordt je gekicked als maar een millimeter afwijkt van de regels. MMO-champions zit dan weer vol met trollen.
Geruchten of niet het is niet goed, en wat de rest van de gamemarkt doet zou me een worst wezen.
En ja het is het tijd voor het jaar voor die dingen, waarom omdat ze ook deze hele uitbreiding al zat zijn.

En ja je hebt gelijk, gelukkig kan ik me lol op in trade.
Ben verder helemaal eens met iedereen, wel er voor niet er voor prima of niet, ik wil gewoon kunnen kiezen :)
thats it.

Ja ik laat me naam zien, nee ik doe het niet en klaar alle rants zijn over. en dan zul je zien dat NIEMAND ook maar met ze naam post.
En ik weet zeker ze het blij blizzard ook niet gaan doen met hun echte names posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
Slogra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:49:
[...]

Ik weet niet hoe jij "cancel" vertaald naar het nederlands maar volgens mij betekent dat nog altijd "opzeggen".

cancel (Werkwoord)

1 to decide or announce that (something already arranged etc) will not be done etc: “He cancelled his appointment.”
afzeggen

2 to mark (stamps) with a postmark.
afstempelen

3 to stop payment of (a cheque, subscription etc).
blokkeren, opzeggen
slogra slogra toch :) het gaat niet om de "cancel" het gaat om het verschil tussen ACCOUNT en SUBSCRIPTION. goed lezen is wel heeeel moeilijk hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36
Ik vraag me trouwens af wat de volgende stap is... Ingame je naam bij al je chars voor iedereen te zien.

Dan krijg je boven de hoofden van alle chars:

Charactername
<Echte naam>
<Guildnaam>

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ok, ok, het is nog vroeg. Voor mij was account en subscription hetzelfde. Maar blijkbaar is dat niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:01:
Ik vraag me trouwens af wat de volgende stap is... Ingame je naam bij al je chars voor iedereen te zien.

Dan krijg je boven de hoofden van alle chars:

Charactername
<Echte naam>
<Guildnaam>

:'(
LoL
dat had ik ook al in me hoofd zitten, en straks kan je nog een accoutnname change kopen voor 10 dollar ofzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Eens het is nog erg vroeg ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:03:
[...]

LoL
dat had ik ook al in me hoofd zitten, en straks kan je nog een accoutnname change kopen voor 10 dollar ofzo !
Nou ik zou niet raar op kijken als dat het volgende is wat ze aankondigen... Maar als dat gebeurd is het volgens mij makkelijk voor ze om maar gelijk alle WoW servers offline te halen want ik denk niet dat veel mensen zullen blijven spelen als dat gebeurd.

Net als dat ze nu beter de forums read-only kunnen maken want er zullen ook niet veel posters over blijven daar.

P.s. als je nog een goed draaient WoW forum wilt hebben denk ik dat je nu je slag moet slaan! Maak een mooi forum met een beetje gelijkende layout en lok de WoW users erheen :D

[ Voor 22% gewijzigd door EnigmaNL op 08-07-2010 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:03:
[...]

LoL
Dat zie je verkeerd straks krijg je een premiun service zoals remote AH " Virtual RealID" ah 3.95 Dollar per maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
ShadowBumble schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:04:
[...]

Dat zie je verkeerd straks krijg je een premiun service zoals remote AH " Virtual RealID" ah 3.95 Dollar per maand ;)
Of je moet premium betalen om je naam NIET weer te geven. 5 euro per maand extra! Anonymity service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:47:
Hebben ze alleen gezegd dat ze hun subscription gecancceled hebben of ook bewezen dat ze het gedaan hebben?

Kan me herinneren dat er massa's mensen op diverse fora zeiden dat ze MW2 niet gingen kopen vanwege het serverbeleid. Resultaat: enorm goede verkopen en een boel van die personen die MW2 absoluut niet zouden gaan kopen bleken juist erg actief te zijn met MW2. En hier zal dat ook zijn.
Ik zie geen enkele reden om met WoW te gaan stoppen alleen maar omdat mijn naam zichtbaar wordt op een forum. Dan post ik gewoon niet.
Voor mij had dit niet gehoeven maar het is niet anders, voor mij is het in ieder geval niet onoverkomelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
1 ding wat ik nog niet goed snap is waarom blizzard nog zoveel rechten geeft aan trials.

Koppel trials gedwongen aan accounts, zo heeft het tenminste effect als er ingegrepen wordt. Bv gold sellers kunnen dan geen lvl1 spammers meer hebben, tenzij ze de boel hacken.

Koppel alleen accounts met actieve sub of trial van een game ook aan het desbetreffende forum, dan heeft een ban ook daadwerkelijk effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Darkasantion schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:53:
[...]

1. Klopt, echter opent een volledige naam veel mogelijkheden qua zoeken en vinden.
2. Nee, maar de als je aparte naam hebt, zul je wel van alles over je heen krijgen
3. Ja en? Bots=Nerdrage QQ speler die even verhaal komt halen bij jouw.
4. Nou, Facebook schijnt er straks aan te komen als vervolg koppeling van REAL-ID... En een beetje slimmer Gold-seller kan zo, via eigen account die "beveiliging" omzeilen.
5. JIJ hoeft het niet eens erop te zetten 8)7 ! Als een vriend van jouw op zijn blog zet dat ie gisteren met jouw in een homo-bar is geweest, heb JIJ er niks op gezet, maar weet iemand anders wel dat je homo bent. Das het gevaarlijke hieraan, anderen kunnen ook informatie over jouw verspreiden.
6. Tja, deze is grijs :P
zo kunnen we nog een tijdje heen en weer ketsen ;)

In mijn optiek, wordt alleen extra bekend op het internet dat je wow speelt. (als je op het nieuwe forum post en je gegevens te koppelen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 230001 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:07:
[...]

Hebben ze alleen gezegd dat ze hun subscription gecancceled hebben of ook bewezen dat ze het gedaan hebben?

Kan me herinneren dat er massa's mensen op diverse fora zeiden dat ze MW2 niet gingen kopen vanwege het serverbeleid. Resultaat: enorm goede verkopen en een boel van die personen die MW2 absoluut niet zouden gaan kopen bleken juist erg actief te zijn met MW2. En hier zal dat ook zijn.
Ik zie geen enkele reden om met WoW te gaan stoppen alleen maar omdat mijn naam zichtbaar wordt op een forum. Dan post ik gewoon niet.
Voor mij had dit niet gehoeven maar het is niet anders, voor mij is het in ieder geval niet onoverkomelijk.
Zoals inderdaad al 100x gezegt, friend of your friend kan ook jouw naam zien ingame die bij je battlenet ID hoort.
maar ook dat hoef je niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb btw een probleem... Ben bezig met die ach om heel outland te verkennen, maar kan alleen dit ene stukje niet unlocken... Ben er aan de randen door gevlogen, kris kras er door heen, heb gerelogged en het zelfde weer gedaan, maar het wil maar niet unlocken... Iemand ideeen

stukje dat ik niet kan unlocken:
Afbeeldingslocatie: http://i704.photobucket.com/albums/ww49/guussieboy/wowdiscprob.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 08-07-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-04 08:08
Het hele forum gedoe van wow.

1. verpest een beetje mijn lees plezier op dit forum.
2. is een eindeloze discussie( hebben de tweakers posters hier niet al genoeg gezegt gister?)
3. Als Bliz iets in hun bol heeft zal het waarschijnlijk ook doorgevoerd worden,
4. Mochten ze het niet doorvoeren is het alleen maar mooi meegenomen.

Dus waarom deze discussie hier nog voeren(en verder andermans argumenten bemodderen)?

Ik vind het onderwerp niet op dit forum thuis horen, dat het voorbij komt ala, maar naar mijn mening is er vrij weinig andere vragen/info langs gekomen de afgelopen 24uur op dit forum.

Zie graag weer vragen en antwoorden en dagboekjes voorbij komen en verhalen van raids/dungeons, in de hoop weer een beetje positiviteit op dit forum terug te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-05 15:54
Tbh, collega's van mij die wow spelen worden geweigerd bij opdrachten omdat ze niet sociaal en game verslaaft zouden zijn, terwijl wanneer ze niet vermelden dat ze wow spelen ze wel gewoon klussen krijgen.

Zolang het alleen op het forum is np. maar als het verder gaat ............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:18

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Zo, gisteren een lekker raid avondje gehad met de guild. We begonnen met een verse ICC10. Aangezien er maar 9 signups waren had onze GM een Resto Shaman meegenomen die interesse had om onze guild te joinen. We gingen in sneltreinvaart door ICC heen. Binnen iets meer dan een uur lagen de eerste 6 bazen (eeste wing, Festergut en Rotface) op de grond. Toen door naar Dreamwalker die uiteraard snel ging.

Daarna door naar Blood Prince Council. Tot nu toe hadden we die altijd met 3 tanks gedaan. Deze keer hadden we echter maar 2 tanks, dus besloten we om het toch maar weer met 2 tanks te proberen. De Pala tankte Keleseth en de Druid (met 71k HP, allemachtig) tankte de andere 2. Deze keer werkte het prima, nette oneshot. Ook Blood Queen Lana'thel gaf ons geen problemen, ook een oneshot.

Als laatste gingen we door naar Professor Putricide alwaar we onze eerste wipe meemaakten. De 2e try hadden we wat pech, dus dat was ook een wipe. De 3e try was een nette kill.

Kortom: We hebben in minder dan 3 uur tijd 10 bosses neergelegd. Voor velen hier waarschijnlijk niets bijzonders, maar voor onze guild een record :).

De nieuwe Resto Shaman kon prima meekomen. Alle bosses, behalve Dreamwalker Blood Prince Council (Blood Queen ook met 3 dacht ik, maar dat weet ik niet zeker) hebben we met 2 healers gedaan (hij en ik). Hij kon het prima bijbenen ondanks dat hij van iedereen veruit de minst hoge gear had (4.7k gearscore). Altijd weer prettig om te zien dat skillz uiteindelijk het verschil maken, niet je GS. Het moge duidelijk zijn dat hij na de raid meteen aan de guild is toegevoegd :). Nu nog een Prot Warrior en dan zijn onze open plekken weer ingevuld.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 15:52
playlogic schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:24:
en jij roept eerst dat je je account opzegt. 2 posts later is het ineens niet meer zo maar zeg je je sub niet meer te verlengen. en jij roept tegen andere mensen dat ze dom zijn? moraalridder
Euh, dat is hetzelfde?
defiler1974 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:17:
Bron graag? Ik kom alleen de post van Hydra tegen waarin hij dit zegt zonder enige bronvermelding. In de blue post en fora kom ik dit bericht ook niet tegen.
Verschillende mensen van Blizzard hebben kennelijk andere dingen gemeld.

http://www.wow.com/2010/0...es-will-not-appear-on-th/

Later hebben 2 CMs gemeld dat ook zei met hun echte naam op het forum komen te staan, maar na wat er met Bashiok gebeurd is geloof ik daar weinig van.
Wootlock schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:33:
Wat is het nu ?':')
En we weten allemaal dat je dit niet gedaan hebt, maar zo hang je wel de moraalridder uit ! :)
Als ik een screenshot van m'n account status post geloof je me dan of ga je claimen dat ik dat gefaked heb?
defiler1974 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:10:
1 ding wat ik nog niet goed snap is waarom blizzard nog zoveel rechten geeft aan trials.

Koppel trials gedwongen aan accounts, zo heeft het tenminste effect als er ingegrepen wordt. Bv gold sellers kunnen dan geen lvl1 spammers meer hebben, tenzij ze de boel hacken.

Koppel alleen accounts met actieve sub of trial van een game ook aan het desbetreffende forum, dan heeft een ban ook daadwerkelijk effect.
Euh, alsof je nu kunt posten met een niet-actieve sub? Alsof je op een trial account kan spammen? Die spammers gebruiken gehackte accounts. En straks gebruiken ze gehackte accounts om op de fora te posten en dan staat daar gewoon je volledige naam bij,
defiler1974 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:05:
Weer een mooi voorbeeld waarom Blizzard dit nu precies doet, mischien wilden ze wel dat de trollen hun sub cancelden ;)
Dus ik ben een trol?
Maar even over je argumenten:
1. Creepy guy: Je zal waarschijnlijk sneller informatie over iemand hebben als je de chat meeluistert van de guild of party, beetje vragen is sneller denk ik zo.
2. Abdul? Ach, sommige mensen heten nu PWNYOYRFACE, daar krijgen ze natuurlijk geen reacties op :)
3. voornaamachternaam@hotmail.com adres, Joh er zijn al eeuwen geleden bots geschreven die het telefoonboek daarop onderzoeken en zo mailadressen koppelen.
4. facebook? Denk dat de goldspammers daar al lang zitten, maar dat facebook ze goed weg kan houden met de standard security.
5. Homo? Ja dan moet je dat eerst even op het internet gaan zetten met je naam erbij, dan wordt het wel bekend.
6. Tijdens werktijd op fora posten? Bedrijven filterene zo je posts er al uit via de proxy, hoef je niet moeilijk voor te doen via wow. En je vindt dit een argument, dat je dus niet meer iets kan doen wat niet mag van de baas tijdens werktijd?
WTF 8)7

Nou knul, post jij maar lekker je voor en achternaam op een gameforum in de hoop dat niemand daar iets mee gaat doen hoor.
Ik denk het doel van blizard is om trollers beter zichtbaar te maken en te kunnen modereren. Deze verandering zal niet op zich alleen zijn.
Als ze alleen trolls zichtbaar wouden maken zouden ze gewoon altijd je laatst gespeelde character tonen ofzo. Enorm simpel, en zonder de nadelen van het posten van een volledige naam. Dit heeft niks met trolls te maken maar alles met de Facebook integration waar ze 'toevallig' een pressrelease over uitgedaan hebben.
Thommmyy schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:21:

Rot voor je. Het is enorm relevant dat Blizzard nu opeens een weg ingeslagen is waarbij ze privacy als onbelangrijk achten. Addons kunnen op dit moment achter je echte naam komen, en op de fora moet je straks ook met je echte naam posten als je bijvoorbeeld techsupport nodig hebt. Dat jij het geen interessant onderwerp vindt is heel jammer voor je, maar ik ga ook niet lopen miepen over warlock build discussies die mij niet interesseren.

[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 08-07-2010 10:26 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thommmyy schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:21:

2. is een eindeloze discussie( hebben de tweakers posters hier niet al genoeg gezegt gister?)
3. Als Bliz iets in hun bol heeft zal het waarschijnlijk ook doorgevoerd worden,
4. Mochten ze het niet doorvoeren is het alleen maar mooi meegenomen.
Je hoeft het niet te lezen :) Zo makkelijk is dat ook nog wel.

Nieuwe ingame scam-poging :D
http://img28.imageshack.us/img28/5715/dashdahsi.jpg

Benieuwd wat de toekomst hier van wordt, naieve mensen bestaan overal :P
Gropah schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:21:
Ik heb btw een probleem... Ben bezig met die ach om heel outland te verkennen, maar kan alleen dit ene stukje niet unlocken... Ben er aan de randen door gevlogen, kris kras er door heen, heb gerelogged en het zelfde weer gedaan, maar het wil maar niet unlocken... Iemand ideeen

[afbeelding]
Daar moet je rechts verder gaan, iets naar onder zit die plek. Desnoods kan je de missende plek in wowhead gooien, daar staan bergen tips waar je precies nu moet zijn voor dat deel.

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 08-07-2010 10:26 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

SinergyX schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:24:
[...]

Je hoeft het niet te lezen :) Zo makkelijk is dat ook nog wel.

Nieuwe ingame scam-poging :D
http://img28.imageshack.us/img28/5715/dashdahsi.jpg

Benieuwd wat de toekomst hier van wordt, naieve mensen bestaan overal :P

[...]

Daar moet je rechts verder gaan, iets naar onder zit die plek. Desnoods kan je de missende plek in wowhead gooien, daar staan bergen tips waar je precies nu moet zijn voor dat deel.
Bedankt zal het uitproberen!

BTW hoe kan dat een scam zijn? maar goed, ik ga ook alleen maar RealID's toevoegen van mensen die ik ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Achja komen weer 2 veelbelovende Mmorpg's aan :P Star wars the old republic en Warhammer 40k online, in de laatste kan je ook orcs aan stukken hakken maar dan met een soort van zwaard/kettingzaag hybrid :P

ik lig dr niet echt wakker om ,mochten er pizza's voor de deur komen dan neem ik er wel een paar over voor de helft vd prijs,gaat ie niet akkoord dan kan ie ze weer meenemen :P

op de forums gedraagt ik me meestal ook wel aardig maar plaats ik ook gewoon berichten onder de naam van mn main,komt daar mijn naam ook nog bij maakt me dat niet veel uit,maarja zoals gezegt de berichten van mensen die het er niet mee eens zijn stapelen zich op en het zijn er veel dus het zou verstandig zijn om een keer naar de comunnity te luisteren in dit geval.....ennuh mensen die het er niet mee eens zijn hoor je er ook niet over op de forums :)

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 15:11

ye-roon

knaak

Bleh, waarom gaat er altijd zo veel tijd zitten in helpen van vrienden en dailies. Geen tijd gehad om shammy te levelen.

Ik heb wel 60 EoF op me druid. Zit alleen te twijfelen om T10 te kopen of die cloak. Die cloak is BiS voor tanking, maar T10 is ook best niiiice, al verlies ik dan set bonus (behalve als ik head piece vervang). Iemand die een mening heeft over welke te vervangen: http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Sylvanas&cn=Salthoof

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Hydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:24:
[...]
Euh, alsof je nu kunt posten met een niet-actieve sub? Alsof je op een trial account kan spammen? Die spammers gebruiken gehackte accounts. En straks gebruiken ze gehackte accounts om op de fora te posten en dan staat daar gewoon je volledige naam bij,
[...]
waarom spammen ze dan met lvl1 chars en niet de gehackte chars? Geen idee hoe dit werkt overigens, voreg het me af.
Dus ik ben een trol?
Voel je je aangesproken? ;)
[...]
WTF 8)7
Nou knul, post jij maar lekker je voor en achternaam op een gameforum in de hoop dat niemand daar iets mee gaat doen hoor.
[...]
Klasse argument! Ik ben er overigens ook niet zo happy mee dat ze voornamen gebruiken hoor, ik vind alleen de argumenten die men gebruikt niet zo solide. Je onthult eigenlijk alleen extra op het internet dat je wow speelt (als je post op de nieuwe fora en je naam gekoppeld kan worden). Voor de rest valt het wel mee met de privacy schending.
Als ze alleen trolls zichtbaar wouden maken zouden ze gewoon altijd je laatst gespeelde character tonen ofzo. Enorm simpel, en zonder de nadelen van het posten van een volledige naam. Dit heeft niks met trolls te maken maar alles met de Facebook integration waar ze 'toevallig' een pressrelease over uitgedaan hebben.
[...]
kijk stukje positieve kritiek, waren er daar maar wat meer van in het forum. (niet sarcastisch bedoeld)
Nee, ik denk niet dat dit alleen solo facebook integratie is. (facebook interesseert me niet)
Maar het is je toch wel opgevallen hoeveel posts er eigenlijk nutteloos zijn, voordat er een goede post komt die nut heeft.
Rot voor je. Het is enorm relevant dat Blizzard nu opeens een weg ingeslagen is waarbij ze privacy als onbelangrijk achten. Addons kunnen op dit moment achter je echte naam komen, en op de fora moet je straks ook met je echte naam posten als je bijvoorbeeld techsupport nodig hebt. Dat jij het geen interessant onderwerp vindt is heel jammer voor je, maar ik ga ook niet lopen miepen over warlock build discussies die mij niet interesseren.
Er blijven nog 3 opties over om support tickets te sturen, in wow zelf, via telefoon en mail. en je kan zelf ook zoeken in techsupport forums zonder te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974

[afbeelding]
Probeer eens een grot te vinden die eronder door loopt. Waarschijnlijk 1 van de grotten naar de instances van auchindoun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
defiler1974 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:40:
waarom spammen ze dan met lvl1 chars en niet de gehackte chars? Geen idee hoe dit werkt overigens, voreg het me af.
Omdat ze aan de lopende band nieuwe characters aanmaken omdat mensen de spammers ignoren.
Klasse argument! Ik ben er overigens ook niet zo happy mee dat ze voornamen gebruiken hoor, ik vind alleen de argumenten die men gebruikt niet zo solide. Je onthult eigenlijk alleen extra op het internet dat je wow speelt (als je post op de nieuwe fora en je naam gekoppeld kan worden). Voor de rest valt het wel mee met de privacy schending.
Sorry maar wat moet ik dan met je reactie? Het internet zit echt vol met complete wacko's die echt niks beters te doen hebben hoor. Kijk maar naar GeenStijl en 4chan. Stel dat je iemand een uurtje corpsecamped en hij googled je en ziet dat je vlakbij woont? Ja, die kans is niet erg groot dat het jou persoonlijk overkomt, maar met meer dan 10 miljoen spelers wereldwijd gaat dit gewoon misgaan. Ze gebruiken niet je voornaam maar je VOLLEDIGE naam. Mijn voornaam + achternaam combinatie is uniek en daarmee vindt je m'n linkedin, m'n werkgever en m'n adres en huistelefoonnummer. Dus om op een game forum te kunnen posten en niet bang te moeten zijn dat ik pizza's thuisbezorgd krijg moet ik m'n telefoonnummer maar geheim maken?

Het posten met je echte naam heeft NUL effect. Een troll kan net zo goed doortrollen en nieuwe gebruikers kunnen gewoon een valse naam opgeven bij registratie. Gebruikers die al 5 jaar het spel spelen kunnen hun naam niet aanpassen.
kijk stukje positieve kritiek, waren er daar maar wat meer van in het forum. (niet sarcastisch bedoeld)
Nee, ik denk niet dat dit alleen solo facebook integratie is. (facebook interesseert me niet)
Maar het is je toch wel opgevallen hoeveel posts er eigenlijk nutteloos zijn, voordat er een goede post komt die nut heeft.
Je overdrijft enorm. Tuurlijk zijn er trolls, maar ban ze dan gewoon! Wat is nu de bedoeling dan, dat we omdat ze met hun echte naam posten we ze maar thuis op gaan zoeken ofzo? Is dat de zelf-moderatie waar ze naar op zoek zijn? Leg mij eens uit hoe een level 1 troll die opeens Jan Smit heet opeens niet meer gaat trollen?
Er blijven nog 3 opties over om support tickets te sturen, in wow zelf, via telefoon en mail. en je kan zelf ook zoeken in techsupport forums zonder te posten.
Komop zeg, telefoon kost geldt en het forum is by far de snelte manier om resultaat te krijgen omdat daar een hoop users zitten die kunnen helpen. Heck, de GMs verwijzen je zelf naar de forums als je een issue hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Blizzard is duidelijk met een "social" plan bezig, ze weten ook dat veel mensen WoW blijven spelen omdat vrienden etc de game ook spelen. Het gaat iedere keer een stap verder, en dit jaar heb ik al meerdere dingen gezien die Blizzard in de game stopt waarvan ik het steeds benauwder krijg.
Afwachten hoe ver dit gaat, maar er komt een punt dat mensen al dat gedoe niet vinden op wegen tegen het plezier van de game.
Dingen zoals steeds meer aspecten verkopen voor echt geld, en nu weer het realID etc gedoe maken de game niet leuker imo. En je kunt niet blijven aankomen met argumenten zoals; Dan koop/benut je dat aspect van de game toch niet.
Het gaat om de weg die Blizzard in slaat, die bevalt me (en vele spelers) niet.

Moet er wel bij zeggen dat ze uiteraard ook geweldige dingen in de game doen om het aantrekkelijk te maken, Cataclysm klinkt mij dan ook heel goed. (op verplicht pre made voor rated BGs na dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
ye-roon schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:33:
Bleh, waarom gaat er altijd zo veel tijd zitten in helpen van vrienden en dailies. Geen tijd gehad om shammy te levelen.

Ik heb wel 60 EoF op me druid. Zit alleen te twijfelen om T10 te kopen of die cloak. Die cloak is BiS voor tanking, maar T10 is ook best niiiice, al verlies ik dan set bonus (behalve als ik head piece vervang). Iemand die een mening heeft over welke te vervangen: http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Sylvanas&cn=Salthoof
Ik zou de je shoulder naar T10 upgraden,
Als je ICC uiteindelijk in gaat zul je daar toch de upgrades voor T10,5 halen dus T10 is imho een goede investering.

Zie dat je op dit moment half dps half tank gear aan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Dricus schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:23:
De nieuwe Resto Shaman kon prima meekomen. Alle bosses, behalve Dreamwalker Blood Prince Council (Blood Queen ook met 3 dacht ik, maar dat weet ik niet zeker) hebben we met 2 healers gedaan (hij en ik). Hij kon het prima bijbenen ondanks dat hij van iedereen veruit de minst hoge gear had (4.7k gearscore). Altijd weer prettig om te zien dat skillz uiteindelijk het verschil maken, niet je GS. Het moge duidelijk zijn dat hij na de raid meteen aan de guild is toegevoegd :). Nu nog een Prot Warrior en dan zijn onze open plekken weer ingevuld.
Ja en ik met 5.3 GS (Resto Shaman) had gisteren best wat moeite om bij te benen. We hadden op de meeste fights 3 healers, 2 shamans en 1 paladin.

Sowieso is het 2 maanden geleden dat ik ICC in ben geweest dus was wat roestig. Mijn HPS was echt beduidend lager dan de overige healers. Over het algemeen was het dat ik of niets te doen had of ineenkeer gruwelijk aan de bak moest omdat de raid veel damage kreeg. Die andere Shaman zat soms wel met 800 - 1000 HPS boven mij. Ik merkte ook wel dat ik net iets te laat was met het aftoppen van mensen die een beetje damage kregen.

Wat kan ik het beste doen? Ik heal over het algemeen als ik zie dat mensen damage krijgen of moet ik zoals de andere shaman steeds chainheal spammen (met als gevolg dat ik zomaar oom kan zijn). Dreamwalker was gisteren een net net: ik was oom toen de fight net over was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Hydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:49:
[...]
Sorry maar wat moet ik dan met je reactie? Het internet zit echt vol met complete wacko's die echt niks beters te doen hebben hoor. Kijk maar naar GeenStijl en 4chan. Stel dat je iemand een uurtje corpsecamped en hij googled je en ziet dat je vlakbij woont? Ja, die kans is niet erg groot dat het jou persoonlijk overkomt, maar met meer dan 10 miljoen spelers wereldwijd gaat dit gewoon misgaan. Ze gebruiken niet je voornaam maar je VOLLEDIGE naam. Mijn voornaam + achternaam combinatie is uniek en daarmee vindt je m'n linkedin, m'n werkgever en m'n adres en huistelefoonnummer. Dus om op een game forum te kunnen posten en niet bang te moeten zijn dat ik pizza's thuisbezorgd krijg moet ik m'n telefoonnummer maar geheim maken?
Dus, het kan fout gaan:
als je besluit te gaan posten in het nieuwe forum
als je een unieke naam hebt
als je gegevens te koppelen zijn op internet
als je die idoot tegen komt die jij aan het grieven bent en dat die dan de moeite neemt om dit alles op te zoeken. (niet corpscampen zou ik dan zeggen)
Het posten met je echte naam heeft NUL effect. Een troll kan net zo goed doortrollen en nieuwe gebruikers kunnen gewoon een valse naam opgeven bij registratie. Gebruikers die al 5 jaar het spel spelen kunnen hun naam niet aanpassen.
Ik denk dat er toch wel een psychologisch effect vanuit gaat, mensen letten wat minder op wat ze zeggen als ze anoniem zijn. En een valse naam opgeven kan, maar als je problemen met je account hebt en verkeerde gegevens opgegeven hebt, werkt de support van blizzard niet echt mee.
Je overdrijft enorm. Tuurlijk zijn er trolls, maar ban ze dan gewoon! Wat is nu de bedoeling dan, dat we omdat ze met hun echte naam posten we ze maar thuis op gaan zoeken ofzo? Is dat de zelf-moderatie waar ze naar op zoek zijn? Leg mij eens uit hoe een level 1 troll die opeens Jan Smit heet opeens niet meer gaat trollen?
zie argumenten hierboven
Komop zeg, telefoon kost geldt en het forum is by far de snelte manier om resultaat te krijgen omdat daar een hoop users zitten die kunnen helpen. Heck, de GMs verwijzen je zelf naar de forums als je een issue hebt.
Yup, ze verwijzen naar posts die op het forum staan. Hiermee gaan mensen dus misschien wat eerder zoeken naar de oplossing, dan dat iemand dat voor hun moet doen op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Thommmyy schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:58:
[...]

Ik zou de je shoulder naar T10 upgraden,
Als je ICC uiteindelijk in gaat zul je daar toch de upgrades voor T10,5 halen dus T10 is imho een goede investering.

Zie dat je op dit moment half dps half tank gear aan hebt?
uhm nee?

agi+stam leather is tank leather. En mja die boots kreeg ik in een voa, heb ook nog footpads of silence voor als ik de hit zou missen, voorlopig niet. Maar ben wel benieuwd wat je dps vind dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letter22
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-04 15:28

[afbeelding]
Probeer even met dit:
http://wow.curse.com/down...tails/explorercoords.aspx

Werkt perfect voor dit soort problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

@Menace_1981:
Ik heb niet heel veel verstand van Resto Shammies, maar ik denk dat diegene die met ons mee was gewoon erg goed was in mana management. Het tempo lag behoorlijk hoog gisteren en hij heeft geen enkele keer mana issues gehad. Bij Dreamwalker was hij degene die in z'n eentje zonder problemen de raid healde. Ik (Holy Pala) en een Priest hebben Dreamwalker gehealed.

Je zou eens naar z'n gear kunnen kijken, misschien geeft je dat nog wat hints:

http://eu.wowarmory.com/c...r-sheet.xml?r=Arathor&cn=Ðø

Ik weet ff niet zeker of die link klopt, de Ð klopt wel, maar de ø kan ook een o met een ander diakritisch teken zijn. Hier op m'n werk kan ik niet op de armory, dus ik kan het ook niet checken.

Een algemene tip is om te zorgen dat je goed weet wanneer de damage spikes in een gevecht komen en wie die damage spikes gaan krijgen. Als je op dat soort momenten anticipeert, dan heb je meer de gelegenheid om dat op een mana-efficiënte manier te doen dan als je meer reactief healt.

Aan de andere kant kan je groep zelf ook voorkomen dat er excessieve damage gepakt wordt. Bij de trash in de Crimson Hall scheelt het bijvoorbeeld enorm in de damage als je wat CC gebruikt.

[ Voor 25% gewijzigd door Dricus op 08-07-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Ik weet wel dat ik met mijn shammy dikwijls in de mana problemen raak...

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Menace_1981 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:01:
[...]

Ja en ik met 5.3 GS (Resto Shaman) had gisteren best wat moeite om bij te benen. We hadden op de meeste fights 3 healers, 2 shamans en 1 paladin.

Sowieso is het 2 maanden geleden dat ik ICC in ben geweest dus was wat roestig. Mijn HPS was echt beduidend lager dan de overige healers. Over het algemeen was het dat ik of niets te doen had of ineenkeer gruwelijk aan de bak moest omdat de raid veel damage kreeg. Die andere Shaman zat soms wel met 800 - 1000 HPS boven mij. Ik merkte ook wel dat ik net iets te laat was met het aftoppen van mensen die een beetje damage kregen.

Wat kan ik het beste doen? Ik heal over het algemeen als ik zie dat mensen damage krijgen of moet ik zoals de andere shaman steeds chainheal spammen (met als gevolg dat ik zomaar oom kan zijn). Dreamwalker was gisteren een net net: ik was oom toen de fight net over was.
Als je te laat bent met aftoppen dan zijn je andere 2 healers te snel en ben je eigenlijk boventallig ;) Dat de andere shaman 800-1000 hps meer had zegt nog niet heel veel zolang je niet kijkt naar overhealing. Ik kan als een gek gaan healen, hoge hps halen en ruim 1e zijn op overhealing ;) Op basis van healing ben ik dan de beste, terwijl overhealing aangeeft dat je totaal inefficient aan het healen bent. Kijk dus naar het totaal plaatje. Zorg dat je efficient healt, oftewel dat wat damage krijgt of op het punt staat damage te krijgen. Het ligt ook vooral aan je taak. Moet je vooral focussen op raidhealing, focus je op de tank of moet je beiden doen. In principe zou het gezien je gs mogelijk moeten zijn te 2m healen. Als ik kijk naar de raids van mijn guild en de healing set up is het zo goed als altijd 2 healers met uitzondering van een sindragosa en LK. En sommige setups bestaat uit mensen die rond jouw gs zitten ;) Ik heal zelf zowel op mijn shaman als op mijn disc priest en dat levert geen enkel probleem op in combinatie met een andere healer. Mijn priest is vaak in combinatie met de resto druid van mijn vriend en mijn shaman is vaak in combinatie met onze palahealer. Goede afspraken maken, mechanics van de fights leren kennen, op elkaar ingespeeld raken, dps/tanks die goed gebruik maken van cd's en inkomende damage verminderen, het telt allemaal mee ;)

@mana issues: mana is bij mij ook wel een issue op sommige fights. Mijn regen is belabberd (focus op haste waardoor mp5 nogal ontbreekt), dus het vraagt echt een goede houding voor wat betreft omgaan met healing. Efficient healen is nog best wel lastig ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Mik! op 08-07-2010 11:17 ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
defiler1974 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:01:
Dus, het kan fout gaan:
als je die idoot tegen komt die jij aan het grieven bent en dat die dan de moeite neemt om dit alles op te zoeken. (niet corpscampen zou ik dan zeggen)
Ja, en met de miljoenen mensen die WoW spelen, denk je echt dat dit niet een keer mis zal gaan?
Ik denk dat er toch wel een psychologisch effect vanuit gaat, mensen letten wat minder op wat ze zeggen als ze anoniem zijn. En een valse naam opgeven kan, maar als je problemen met je account hebt en verkeerde gegevens opgegeven hebt, werkt de support van blizzard niet echt mee.
Nogmaals: als je een common name hebt, zoals John Smith, is er NIKS dat je in de weg staat! Je kunt net zo min gevonden worden! En dit terwijl mensen met een unieke naam maar moeten hopen dat ze de verkeerde mensen niet pissig maken in game.

Nee, dit hele verhaal heeft niks met trollen te maken maar alles met de Facebook integratie. Bobby Kotic ziet wat simpele games als Farmville binnenharken en hij wil dat ook, simpel. Dus de eerste stap is de fora. Alle mensen die een issue met hun privacy hebben stoppen in ieder geval met de fora (zelfs als ik zou resubben zou ik no way ooit nog op de fora posten). En als ze dan posten dat ze ook in-game je Real ID gaan tonen, wat dan? Niemand klaagt op de fora omdat je dan je naam prijsgeeft. Oh, dan gaan we hier maar mee door?

Een van de loading screen tips in WoW is dat je nooit je gegevens zoals je NAAM weg moet geven aan vreemden. Nee, dat doet Activision nu zelf wel voor je 8)7

Bottom line: het internet zit vol met wacko's, kijk maar naar 4 chan en geenstijl en hoe graag dat soort anoniemen groepen mensen te grazen nemen. Dit weegt niet op tegen het twijfelachtige effect dat die real names op trolls zouden hebben.

Edit: Om nog maar even de gevolgen te tonen:
http://wowriot.gameriot.c...-REAL-ID-function?gr_i_ni

[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 08-07-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Mik! schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:15:
[...]

Als je te laat bent met aftoppen dan zijn je andere 2 healers te snel en ben je eigenlijk boventallig ;) Dat de andere shaman 800-1000 hps meer had zegt nog niet heel veel zolang je niet kijkt naar overhealing. Ik kan als een gek gaan healen, hoge hps halen en ruim 1e zijn op overhealing ;) Op basis van healing ben ik dan de beste, terwijl overhealing aangeeft dat je totaal inefficient aan het healen bent. Kijk dus naar het totaal plaatje. Zorg dat je efficient healt, oftewel dat wat damage krijgt of op het punt staat damage te krijgen. Het ligt ook vooral aan je taak. Moet je vooral focussen op raidhealing, focus je op de tank of moet je beiden doen. In principe zou het gezien je gs mogelijk moeten zijn te 2m healen. Als ik kijk naar de raids van mijn guild en de healing set up is het zo goed als altijd 2 healers met uitzondering van een sindragosa en LK. En sommige setups bestaat uit mensen die rond jouw gs zitten ;) Ik heal zelf zowel op mijn shaman als op mijn disc priest en dat levert geen enkel probleem op in combinatie met een andere healer. Mijn priest is vaak in combinatie met de resto druid van mijn vriend en mijn shaman is vaak in combinatie met onze palahealer. Goede afspraken maken, mechanics van de fights leren kennen, op elkaar ingespeeld raken, dps/tanks die goed gebruik maken van cd's en inkomende damage verminderen, het telt allemaal mee ;)

@mana issues: mana is bij mij ook wel een issue op sommige fights. Mijn regen is belabberd (focus op haste waardoor mp5 nogal ontbreekt), dus het vraagt echt een goede houding voor wat betreft omgaan met healing. Efficient healen is nog best wel lastig ;)
Ok thanks :) Maar goed, ik gebruik Skada en deze heeft ook een optie dat je healing and overhealing kunt zien en dan stond ik nog steeds 3e. Soms nog wel met dikke overhealing aangezien ik, zoals eerder gezegd, soms net te laat ben met aftoppen.
Maar even een andere vraag. Ik heb de T10 2pc bonus dus haste bonus na riptide. Ik doe, Riptide, LHW en aftoppen met CH. Doe jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
ye-roon schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:04:
[...]

uhm nee?

agi+stam leather is tank leather. En mja die boots kreeg ik in een voa, heb ook nog footpads of silence voor als ik de hit zou missen, voorlopig niet. Maar ben wel benieuwd wat je dps vind dan?
ik zie op wow-heroes.com dat je :
Cloak:
Icebound Cloak
Trinket:
Corroded Skeleton Key
The Black Heart
Ring:
Mark of the Relentless
Clutch of Fortification
Neck:
Shard of the Crystal Forest

Gebruikt, en dat zijn allemaal tank items
Neem aan dat je zo bent uitgelogd en dat je normaal dps spulletjes hebt ipv dat.

maar dan kijkend naar je overige gear zou ik toch de shoulders upgraden naar T10 en nog even de T9 bonus te houden om zo meer EoF te sparen.

Edit:
Zie nu ook dat je al je dps gear met Stamina gegemt hebt, als puur dpser is het zonde om voor stamina te gaan.
Wat is de form waar je in speeld? weet zo niet wat je wel kan gemmen.

Of zit ik naar de verkeerde char te kijken?
Realm:Sylvanas
char: Salthoof

[ Voor 14% gewijzigd door Thommmyy op 08-07-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Met alle respect:
Wat een ontzettende kortzichtige argumenten voor RealID.

Ik kan ze lekker generaliserend samenvatten:

"Ik rij altijd veilig in mijn auto, nooit te hard, altijd houd ik me aan de regeltjes dus ik zal nooit bij een ongeluk betrokken raken"

Met 11 miljoen medeweg gebruikers op dezelfde weg....?

Een gek heeft geen rede nodig, daarom is ie gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-05 11:15

Darkasantion

Just keep swimming!

defiler1974 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:01:
[...]

Dus, het kan fout gaan:
Je MOET straks me je naam posten.
Ik heb ook een unieke naam
Ja, gegevens zijn te koppelen, dat is JUIST de kracht en de vloek van het internet. 1 Naam geeft toegang tot bergen van informatie
Ja, die idioten zijn er helaas. Corpscampen is fout, maar kijk maar wat voor Nerdrages je soms krijgt als iemand zegt, Nerf X van class Y is terecht. Als die rasmalloot net die dag ze niet allemaal op een rij heeft, en zin heeft om jouw, de "kwaardaardige" te "straffen" voor het posten van zo iets, kun je heel veel gedoe/gezeik/problemen krijgen als jouw naam weet en alleen al je adres/telefoonnummer vindt...

Blizzard zou juist zijn gebruikers TEGEN dit soort malloten moeten beschermen, maar ze stellen met deze verandering JUIST mensen open en bloot aan dit soort mensen....

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ hydra zo ben ik dus tijdens een VoA erachter gekomen een groepje van 2 spelers waar ik mee zat te praten die ook dutch waren, uit het plaatste 5km verderop kwamen, sindsdien ook contact mee en in rl ook een hoi etc.

maar goed het kan dus inderdaad..mensen die moraalridder aant spelen zijn, vinden het niet erg als site's zoals geenstijl ze erop zet, of als ze ingame en op internet staan met een biertje en hun pik in hun hand met de hond er naast.

Ik ben er in iedergeval niet blij mee, gewoon privacy wat geschonden gaat worden, hoe je het ook wendt of keert. het is niet normaal.
En alleen maar omdat ze er geld in zien gaan ze die markt in.

Skynett is watching you...i mean\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
de argumenten over REALID zijn nu wel duidelijk aan beide kanten denk ik.

Ik zie de argumentatie ook niet meer veranderen, dus verdere posts zijn een beetje welles nietes aan het worden. (en meer voor amusement bedoeld)

Vergeet niet dat het hele RealID een keuze is. Het forum is bedoeld voor vragen, opmerkingen en voorstellen en maakt geen deel uit van het spel wat je koopt. Als je ervoor kiest om het niet te gebruiken (wordt expliciet gevraagd) dan loop je ook geen gevaar.

En voor de mensen die het forum als een integraal onderdeel van wow zien, dan speel je toch een ander spelletje dan een hoop mensen.

Laat iedereen nog 1 keer zn gal spuwen, en dan posten we wel weer als er wat nieuws is. ;)

@:Mekhteb, Realid is een keuze, gewoon niet sharen met iemand.
@:Darkangle, zie eerder posts er zijn nog 3 manieren om support te krijgen.
@:Hydra: jammer van je onderstaande reactie, mischien ben jij wel het voorbeeld waar deze wijziging voor bedoeld is :/

[ Voor 15% gewijzigd door defiler1974 op 08-07-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niks een keuze

Want als jouw maatje jouw heeft toegevoegd en jij hem en hij mij en ik hem, kan ik jouw naam en achternaam zien, door in zijn friendslist te kijken

dus wat keuze ?
en dat is ingame, en staat helemaal los van het forum gezeik

[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 08-07-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
defiler1974 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:39:

Ik zie de argumentatie ook niet meer veranderen, dus verdere posts zijn een beetje welles nietes aan het worden. (en meer voor amusement bedoeld)

Vergeet niet dat het hele RealID een keuze is. Het forum is bedoeld voor vragen, opmerkingen en voorstellen en maakt geen deel uit van het spel wat je koopt. Als je ervoor kiest om het niet te gebruiken (wordt expliciet gevraagd) dan loop je ook geen gevaar.

En voor de mensen die het forum als een integraal onderdeel van wow zien, dan speel je toch een ander spelletje dan een hoop mensen.

Laat iedereen nog 1 keer zn gal spuwen, en dan posten we wel weer als er wat nieuws is. ;)
Als een GM mij verteld mijn issue te posten op hun forum ipv mij te helpen, dan noem ik het geen keuze meer, met alle respect.

Als mijn vrouw wil posten, maar door haar privacy ervaringen dit niet meer kan onder haar eigen naam, dan noem ik dit geen keuze meer met alle respect.

Zo kan ik nog wel even doorgaan helaas.

[ Voor 0% gewijzigd door Darkangle op 08-07-2010 11:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Van de US fora (rumor dus, niet confirmed):
Got in touch with my ex-flatmate, whose sister works as a GM for Blizzard, to see what the internal buzz on this was. Apparently, at the moment the employees are largely as pissed as the players, and she stated that despite attempts to keep it hushed, it has become known that the big creative players within Blizzard are pretty much as unhappy about this as we are. Everybody has been told they are not free to comment on this situation outside of specially prepared statements.

It's still going ahead, however (and here's where in-house rumours and hearsay really start coming into play): from what they've picked up, the Blizzard leads have been told in no uncertain terms that the non-gameplay-related direction of the game is working to a different blueprint now. GC and company are free to play with shiny new talent trees all they like, for example, but for the first time the decisions regarding Battle.net implementation, Real ID, and plans for the general acquisition of new players for the business are no longer in Blizzard's own hands, and that's not going down too well.
Zou me niks verbazen.
defiler1974 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:39:
Weet niet wat jij gesnoven hebt, maar er is nog steeds geen enkel argument VOOR het tonen van je echte naam op een GAMING forum. Trollen wordt er zeker niet minder door. Tuurlijk, als je een unieke naam hebt moet je oppassen dat je mensen op het forum niet pissig maakt, dus maak je een anoniem facebook account en ga je ze op facebook trollen. Maarja, zolang het niet op eht wow forum zelf gebeurt is het niet erg he?

Je corpsecamped een kerel, hij is pissig, en googled je. Olololol ik heb je adres > thuisbezorgd.nl. Dat soort shit EN ERGER gaat gebeuren.
Sorry maar er worden prima argumenten aangedragen waar jij gewoon geen weerwoord op hebt, dat is iets anders. Dat je geen zin hebt daar op in te gaan prima, maar post dan gewoon niet?
Als ik een tech vraag heb? Wat als ik mensen wil recruiten voor m'n guild? Wat als ik een event wil organiseren? Optional my ass, ik betaal al jaren voor WoW en al die tijd is het forum daarbij inbegrepen geweest, en nu vertelt Activision me doodleuk dat het "optioneel" is? Ja hallo, zo is server toegang ook optioneel te noemen.
Het is niet aan jou te bepalen wat belangrijk voor mij is. En dit is bovendien nieteens het issue. De volgende stap is gewoon dat je in-game direct kan linken naar iemands facebook, en dat de signup daar gewoon mandatory is. Blizzard is in een klap op een hellend vlak gekomen waarvan ik echt nooit verwacht had dat ze zich daar zouden begeven.

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 08-07-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 13:45
Menace_1981 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:21:
[...]

Ok thanks :) Maar goed, ik gebruik Skada en deze heeft ook een optie dat je healing and overhealing kunt zien en dan stond ik nog steeds 3e. Soms nog wel met dikke overhealing aangezien ik, zoals eerder gezegd, soms net te laat ben met aftoppen.
Maar even een andere vraag. Ik heb de T10 2pc bonus dus haste bonus na riptide. Ik doe, Riptide, LHW en aftoppen met CH. Doe jij dat ook?
overhealing wordt pas relevant als je mana problemen hebt (of lage healing als je wat langzaam bent)!

zie het wel vaken hoor, mensen die skillz koppelen aan overhealing, maar mi gaat het puur om wat je bijdraagt en dat is effectieve healing

ik heb dan ook liever iemand die 100 healing doet en 200 overhealing dan iemand die 75 healing doet en 5 overhealing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie het al voor me:
*John Jones* post:
<guild> recruiting! Hardcore raiders looking for dedicated smart people
*bezoekers doen even google*
reply: HAHAHAH FAT ASS NO-LIFER!!!

Of, in de vorm van misbruik
*google een lekker ding: Jessica James*, nieuw account, naam: Jessica James
Jessica James post: Guild recruiting, join me!
*bezoekers doen google, zien lekker ding*
I JOIN I JOIN I JOIN!!

*ingame*
/w Jessica, wanna cyber? (x100).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20
Darkangle schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:44:
[...]

Als een GM mij verteld mijn issue te posten op hun forum ipv mij te helpen, dan noem ik het geen keuze meer, met alle respect.

Als mijn vrouw wil posten, maar door haar privacy ervaringen dit niet meer kan onder haar eigen naam, dan noem ik dit geen keuze meer met alle respect.

Zo kan ik nog wel even doorgaan helaas.
En wanneer ik de oplossing heb voor zijn probleem vertik het nu dus om deze te posten... Daar gaat het sociale aspect weer verder de diepte in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Thommmyy schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:21:
[...]

ik zie op wow-heroes.com dat je :
Cloak:
Icebound Cloak
Trinket:
Corroded Skeleton Key
The Black Heart
Ring:
Mark of the Relentless
Clutch of Fortification
Neck:
Shard of the Crystal Forest

Gebruikt, en dat zijn allemaal tank items
Neem aan dat je zo bent uitgelogd en dat je normaal dps spulletjes hebt ipv dat.

maar dan kijkend naar je overige gear zou ik toch de shoulders upgraden naar T10 en nog even de T9 bonus te houden om zo meer EoF te sparen.

Edit:
Zie nu ook dat je al je dps gear met Stamina gegemt hebt, als puur dpser is het zonde om voor stamina te gaan.
Wat is de form waar je in speeld? weet zo niet wat je wel kan gemmen.

Of zit ik naar de verkeerde char te kijken?
Realm:Sylvanas
char: Salthoof
Ik ben Tank. Ik ben geen DPS, vandaar dat ik Tank items heb. Ik vroeg juist waarom hij vond dat het DPS items waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
Hydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:52:
Van de US fora (rumor dus, niet confirmed):

Weet niet wat jij gesnoven hebt, maar er is nog steeds geen enkel argument VOOR het tonen van je echte naam op een GAMING forum. Trollen wordt er zeker niet minder door. Tuurlijk, als je een unieke naam hebt moet je oppassen dat je mensen op het forum niet pissig maakt, dus maak je een anoniem facebook account en ga je ze op facebook trollen. Maarja, zolang het niet op eht wow forum zelf gebeurt is het niet erg he?
Hydra zie je nu wel wat je zegt? je geeft aan dat er geen voor argumenten zijn? terwijl blizzard een official post maakt en daar ook aangeven waarom ze dit willen indienen?

het feit dat jij dat niet een goede reden vindt om het in te dienen betekent niet dat het geen argument is. dat is JOUW mening. dat het trollen niet minder wordt is ook NOG steeds niet bewezen. En dat is vaak het probleem in een discussie dat mensen het niet eens zijn met elkaar. houd je wijsneus gwn bij je pls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20
ye-roon schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:15:
[...]

Ik ben Tank. Ik ben geen DPS, vandaar dat ik Tank items heb. Ik vroeg juist waarom hij vond dat het DPS items waren :)
Belt is eventueel ook een optie voor 60 frosts dacht ik... en die Noose is ook BiS volgens Rawr...

upgrades miss... pvp belt
Relentless Gladiator's Belt of Triumph
Binds when picked upWaist Leather

350 Armor
+93 Agility
+115 Stamina
Blue Socket
Socket Bonus: +4 Agility
Durability 40 / 40
Classes: Rogue, Druid
Requires Level 80
Item Level 245
Equip: Improves critical strike rating by 59 (1.29% @ L80).
Equip: Improves your resilience rating by 67 (0.82% @ L80).
Equip: Increases attack power by 102.

of

Vengeful Noose
Binds when picked upWaist Leather

374 Armor
+120 Agility
+120 Stamina
Yellow Socket
Red Socket
Socket Bonus: +6 Agility
Durability 40 / 40
Requires Level 80
Item Level 264
Equip: Improves haste rating by 64 (1.95% @ L80).
Equip: Increases attack power by 129.
Equip: Increases your armor penetration rating by 80 (5.72% @ L80).

[ Voor 53% gewijzigd door UdiBenLudi op 08-07-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
playlogic schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:20:
[...]

Hydra zie je nu wel wat je zegt? je geeft aan dat er geen voor argumenten zijn? terwijl blizzard een official post maakt en daar ook aangeven waarom ze dit willen indienen?

het feit dat jij dat niet een goede reden vindt om het in te dienen betekent niet dat het geen argument is. dat is JOUW mening. dat het trollen niet minder wordt is ook NOG steeds niet bewezen. En dat is vaak het probleem in een discussie dat mensen het niet eens zijn met elkaar. houd je wijsneus gwn bij je pls.
of stop gwn met deze zinloze(eindeloze) discussie 8)7

Edit:

We lijken het parlement wel dat op Wilders aan het modderen is.

Doe nu gwn hetzelfde, wat ze nu doen bij het vormen van een coalitie, ignore

[ Voor 10% gewijzigd door Thommmyy op 08-07-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
UdiBenLudi schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:14:
En wanneer ik de oplossing heb voor zijn probleem vertik het nu dus om deze te posten... Daar gaat het sociale aspect weer verder de diepte in...
Inderdaad. Alsof je niet minstens net zo veel nuttige contributers wegjaagd. Ik help ook regelmatig newcomers met vragen op de newcomer forums. Mij zie je daar ook niet meer. Nee, dat hele troll verhaal is gewoon sugarcoating. Het gaat om geld, niets meer.
playlogic schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:20:

Dus we moeten het maar gewoon proberen? Mensen allemaal dwingen als ze willen forummen dat ze dat met hun echte naam doen, en dan maar kijken of trollen afneemt, terwijl prima te BEREDENEREN is dat het niet gaat gebeuren: Op mensen met een niet unieke naam of mensen die een valse naam ingevuld hebben heeft dit GEEN effect.
Thommmyy schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:22:
of stop gwn met deze zinloze(eindeloze) discussie 8)7
Of anders post je met deze zinloze opmerkingen? Dit is een discussieforum, en dit is een discussie, over WoW. Als deze posts je niet interesseren skip je ze gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-05 16:37

Tao

DPC DE_KOMETEN

Vraagje: ik gebruik nu Whispering Fanged Skull en DMC Greatness op m'n hunter. Ik heb 220+ frost emblems, maar vlg. mij niets om te upgraden.
Enige wat ik kan bedenken is die Herkuml War Token. De vraag is echter of dat nou een verbetering is...
Ik heb als SV hunter niets / niet zoveel aan haste (steady shot zit al vrij dicht tegen de GCD aan), dus alleen die 20 x 17ap zou het moeten doen. Wat zijn jullie ervaringen met die trinket? Is het 't waard?

Andere ervaring: sinds de laatste patch is mijn fps gezakt van gemiddeld 20 naar 4 (buiten Laggaran dan). Latency is iets minder geworden (dus dat is gooood :P), en ik heb alle video instellingen op low gezet. Toch blijft het spel stroperig/schokkerig reageren i.t.t. voor de patch. Ik kan niet traceren waar het aan ligt. Heb (of ik heb eroverheen gelezen) niets in de patch notes gezien dat dit verklaren kan. Jullie enig idee?
Anders dan een snellere videokaart aanschaffen kan ik niets verzinnen om het spel weer speelbaar te maken.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Noose is BiS voor tanking? wist ik niet. Maar dat zou idd best een upgrade zijn dan, gezien ik dankzij ahune nu ook best mooie cloak heb. Misschien haal ik die wel dan. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307652

RealID blijft een keus. Voor zover ik kan lezen:
op de WOW-forums door er te gaan posten. Hiermee kies je er dus (weliswaar gedwongen) voor om realID te gebruiken. Nu post ik voornamelijk hier (tweakers.net heeft geen realID) en op mijn eigen guildforum (die hebben ook geen realID).

In-game kies je ervoor om het te gebruiken door realID verzoeken te accepteren en je eigen realID te verzenden. Doe je dit niet en voeg je alleen charaternames toe aan je friends-list gebruik je geen realID en publiceer je ook je naam niet. Ook niet via de friend-of-friend manier. Bij je vrienden is alleen je ingame characternaam te zien in hun friendslist, als het al te zien is.

RealID is via parental controls uit te zetten door jezelf als ouder toe toe voegen aan je eigen account (daar is je (eigen) e-mailadres voor nodig). Dit is een handeling die je moet doen zodra Cataclysm uitkomt. dan pas wordt het aangezet (staat nu standaard uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Hydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:29:
[...]

Inderdaad. Alsof je niet minstens net zo veel nuttige contributers wegjaagd. Ik help ook regelmatig newcomers met vragen op de newcomer forums. Mij zie je daar ook niet meer. Nee, dat hele troll verhaal is gewoon sugarcoating. Het gaat om geld, niets meer.

[...]

Dus we moeten het maar gewoon proberen? Mensen allemaal dwingen als ze willen forummen dat ze dat met hun echte naam doen, en dan maar kijken of trollen afneemt, terwijl prima te BEREDENEREN is dat het niet gaat gebeuren: Op mensen met een niet unieke naam of mensen die een valse naam ingevuld hebben heeft dit GEEN effect.

[...]

Of anders post je met deze zinloze opmerkingen? Dit is een discussieforum, en dit is een discussie, over WoW. Als deze posts je niet interesseren skip je ze gewoon?
Hydra, Chill.

Je laatste posts herhalen alleen wat je al eerder hebt gezegd, alleen ben je nu grover en praat je in CAPS.

We zullen zien hoe Blizzard reageert, het punt is wel gemaakt. Uiteindelijk is het een spelletje he? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door defiler1974 op 08-07-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot we een jaar verder zijn, en je verplicht een facebook account eraan moet koppelen zie het allemaal nog gebeuren.

Nee foute move, ik maak voor me diablo 3 en Sc2 wel een nieuw battlenet account met een valse naam en authenticator. opgelost voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Sandor Scheffer schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:54:
[...]

overhealing wordt pas relevant als je mana problemen hebt (of lage healing als je wat langzaam bent)!

zie het wel vaken hoor, mensen die skillz koppelen aan overhealing, maar mi gaat het puur om wat je bijdraagt en dat is effectieve healing

ik heb dan ook liever iemand die 100 healing doet en 200 overhealing dan iemand die 75 healing doet en 5 overhealing
Ik hoop niet dat je mij hierbij bedoelt ;) Ik koppel nergens skills aan overhealing, ik geef alleen aan dat hij het in perspectief moet zien. Ik heb liever iemand die kan reageren/anticiperen op (inkomende) damage dan iemand anders die niets doet dan continue healen.

Menace geeft aan vaak te laat te zijn met toppen. Dit kunnen 2 dingen zijn: 1. snellere reactie/anticiperen is nodig 2. 3 healers zijn teveel van het goede. Het kan ook een combinatie van beiden zijn. Optie 1 pak je aan door de mechanics van de fight te leren kennen. Op welke momenten verwacht ik een piek in damage? Zijn er debuffs die flinke damage toebrengen? Op welke momenten moet ik mij op welke personen focussen? Hoe zit de damage in elkaar, is het continue evenredige damage of zijn het pieken? Als je dit weet dan kan je anticiperen en sneller reageren. Zie je op Stinky dat decimate gecast wordt, time dit met je chain heal zodat het moment dat decimate damage toebrengt jouw chain heal zo goed als klaar is om een groot deel van de damage op te vangen.
Optie 2 is natuurlijk nog simpeler op te lossen, gebruik 1 healer minder op het merendeel van de fights. Er zijn momenteel weinig fights die je echt niet kan handelen met 2 healers. Ken de mechanics, ken je class, raak ingespeeld op je andere healer en als vervolgens je raidgenoten ook meedenken/meehelpen in het verminderen van de damage dan is het easy peasy.
Menace_1981 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:21:
Overhealing is niet erg, maar het moet in proportie zijn met je healing done. 60% overhealing is een beetje teveel van het goede als shaman bijvoorbeeld ;) Overhealing kom je gewoon niet onderuit, maar je kunt het wel verminderen. De kunst (en wat mij betreft de kick) is die balans vinden. Leuk/interessant linkje.

Riptide haste bonus gebruik ik voor de spell die op dat moment nodig is. Is het maar 1 persoon die wel erg grote damage krijgt: GHW. Bij kleinere damage op 1 persoon: LHW. Meerdere personen: chainheal. Al met al blijft je chainheal wel het meest efficient. Echt een rotatie heb ik niet, het is dus puur kijken naar de afzonderlijke situaties.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
defiler1974 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:41:
We zullen zien hoe Blizzard reageert, het punt is wel gemaakt. Uiteindelijk is het een spelletje he? ;)
Dit is niet "maar" een spelletje. Ja, WoW wel, ik kan ook prima zonder WoW. Het punt is dat dit een hellend vlak is waar Blizztivision omdat ze graag willen integreren met Facebook even de identiteiten van miljoenen mensen op straat gooien. Het is al mogelijk dat addons je echte naam achterhalen op dit moment. Straks moet je je zorgen gaan maken dat je voor de rest van je leven in verband gebracht kan worden met je online game activiteit.
overigens, waarom is je account gebanished?
Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

nou met dat nare real id zal ik het maar niet langer ontkennen :( ik kom uit de kast..
heb totaal geen leven,geen baan en heb meerdere persoonlijkheden waarvan de paladin het meest dominant aanwezig is..en niet alleen ingame :P

Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/68/paladin1.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Vivaladen op 08-07-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Hydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:49:
[...]
Dit is niet "maar" een spelletje. Ja, WoW wel, ik kan ook prima zonder WoW. Het punt is dat dit een hellend vlak is waar Blizztivision omdat ze graag willen integreren met Facebook even de identiteiten van miljoenen mensen op straat gooien. Het is al mogelijk dat addons je echte naam achterhalen op dit moment. Straks moet je je zorgen gaan maken dat je voor de rest van je leven in verband gebracht kan worden met je online game activiteit.
[...]
Valide argument, het komt wel op straat te liggen als je op het forum wil posten. De integratie met facebook is op het moment ook een "hot" item in MMO's. Maar dit alles blijft wel opt-in, je kan er gebruik van maken, het hoeft niet. Ik gebruik zelf namelijk het hele realid niet, mijn vrienden kennen mijn mailadres toch wel.
Wat bedoel je?
sorry, zag bij je mage "banished" staan :) , was het guild waar je in zat. Dacht even dat blizzard je gekicked had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vivaladen schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:55:
nou met dat nare real id zal ik het maar niet langer ontkennen :( ik kom uit de kast..
heb totaal geen leven,geen baan en heb meerdere persoonlijkheden waarvan de paladin het meest dominant aanwezig is..en niet alleen ingame :P

[afbeelding]
Lancelot ! is that YOU ? >:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
http://forums.wow-europe....16838128&sid=1&pageNo=462

Hydra (sammia), niet zo'n slimme zet daar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik had dus wel gelijk, gedeeltelijk ;) kun je m'n naam ff weghalen? Thanks. Als het goed is heb je m'n achternaam niet kunnen vinden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:04:
[...]

Lancelot ! is that YOU ? >:O
tja niemand gelooft straks meer dat ik VivaLaDen heet maarja Mektheb het is mij.. je lang verloren vriend Turalyon! Alleria en ik zijn voorlopig maar even ondergedoken maar niet voor lang meer dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vivaladen schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:07:
[...]

tja niemand gelooft straks meer dat ik VivaLaDen heet maarja Mektheb het is mij.. je lang verloren vriend Turalyon! Alleria en ik zijn voorlopig maar even ondergedoken maar niet voor lang meer dus :P
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
defiler1974 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:59:
sorry, zag bij je mage "banished" staan :) , was het guild waar je in zat. Dacht even dat blizzard je gekicked had.
Err, ik heb nooit in een Banished guild gezeten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jou post geeft nu (uiteindelijk) de missende link naar zijn t.net account, deze wordt opgenomen in zoekengines en je bent binnen. Zie je hoe makkelijk buiten jou 'handelen' om dingen kunnen worden gekoppeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:09:
[...]

Jou post geeft nu (uiteindelijk) de missende link naar zijn t.net account, deze wordt opgenomen in zoekengines en je bent binnen. Zie je hoe makkelijk buiten jou 'handelen' om dingen kunnen worden gekoppeld?
Yup en die staat nu in google cache, tada klaar

edit : i suggest everybody start's googling their on shit and removing things.
Want echt alles is te vinden zowat als je niet oplet.

Ik ga ook maar is bezig, heb al paar dingen gezien waarbij me naam staat helaas, en nee die hoef je niet te posten dat weet ik al :P dus die haal ik zelf wel ooit is weg of weg zover het kan.

[ Voor 30% gewijzigd door Mektheb op 08-07-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:10:
[...]

Yup en die staat nu in google cache, tada klaar
Knock Knock.....who is there? , me i kill you!

<Vivaladen sticks the flag of ownership in the corpse of DeadHordie>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vivaladen schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:13:
[...]

Knock Knock.....who is there? , me i kill you!

<Vivaladen sticks the flag of ownership in the corpse of DeadHordie>
Ga je trouwens echt naar die evenementen met die ridder pakken enzo ?, ben daar wel is geweest zag er tof uit ! ken ook iemand die daar aan mee doet enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Hydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:07:
[...]

Ik had dus wel gelijk, gedeeltelijk ;) kun je m'n naam ff weghalen? Thanks. Als het goed is heb je m'n achternaam niet kunnen vinden toch?
Ik haal je naam wel even weg. Heb een lite scan gedaan. Achternaam met een K kwam daar uit (iets via dds?), maar jammergenoeg maar 25% betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
SinergyX schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:09:
[...]

Zijn 5 chars in zijn sig doen dat, niet ik... Ik denk altijd even na en post nooit iets volledig als het redelijk onzichtbaar is.

In dit geval was het een hinkstap sprong van een lite scan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Disfigured schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 06:23:
[...]

Je hebt 0 expertise. Je hebt 26 (6.5%) nodig als je wilt dat bosses je attacks niet kunnen dodgen (érg belangrijk als melee class!). Na de hitcap (die voor fury erg laag ligt voor je special attacks, 5% met precision) is je expertise-cap het belangrijkst, omdat je als warrior puur physical damage doet en bijvoorbeeld geen diseases hebt lopen (zoals een Unholy Death Knight bijvoorbeeld). Voor Arms is expertise minder belangrijk omdat je Improved Overpower hebt. Dus zorg voor wat expertise op je gear, eventueel met gems. Ook zou ik armor penetration gemmen als ik jou was. Je hebt Needle Encrusted Scorpion al dus moet je rond de 50% passive armor penetration hebben, dan zit je op 100% armor penetration als je trinket procced, zie je hele leuke getalletjes.

Gem ook nooit stamina enzo, ga echt puur voor offensieve stats. Belangrijkste stat na je hit -en expertise cap is armor penetration (tot 100% passive)!

Ook werkt een fury warrior met een "priority-list" als je aan het dpsen bent. Whirlwind en Bloodthirst horen áltijd voorrang te krijgen in je rotatie, heroic strike alleen als je meer dan 80 rage hebt en je Bloodsurge proc (instant slam) als Whirlwind en Bloodthirst op cooldown zitten. Probeer ook altijd Death Wish meteen te poppen (erg lekker in combinatie met Recklessness) zodat je het vaker dan eens op langere fights kan gebruiken.

Succes! :*)

http://eu.wowarmory.com/c...?r=Sylvanas&cn=Disfigured
Bedankt voor de reply :)

Ik ga er mee aan de slag :)
Ik vind trouwens Arms de leukste spec, en die gebruik ik ook om te levelen en questen,
Maar volgens iedereen die ik spreek is fury toch echt het beste voor pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Darkangle schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:14:
Ik haal je naam wel even weg. Heb een lite scan gedaan. Achternaam met een K kwam daar uit (iets via dds?), maar jammergenoeg maar 25% betrouwbaar.
Ah, dat klopt gelukkig niet. Ik ben nogal voorzichtig met m'n achternaam. M'n voornaam is alles behalve uniek, m'n achternaam daarentegen is niet zo'n issue. Dat mensen vanuit m'n WoW naam op GoT uitkomen is voor mij geen issue; ik heb die links ook in m'n sig staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkangle schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:17:
[...]

Zijn 5 chars in zijn sig doen dat, niet ik... Ik denk altijd even na en post nooit iets volledig als het redelijk onzichtbaar is.

En hoe scan je dan voor mensen ? dat vraag ik me af doen ze dat gewoon in google of via wat website's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:14:
[...]

Ga je trouwens echt naar die evenementen met die ridder pakken enzo ?, ben daar wel is geweest zag er tof uit ! ken ook iemand die daar aan mee doet enzo
evenementen? ja ben onlangs nog actief geweest op het Argent Tournament maar dat is toch al wel weer een jaartje geleden,maar dit was slechts een leen set vd blacksmith aangezien mijn Grandmarshall set geolied,opgepoetst en gerepareert moest worden,was bij het tournament ook al zo toen had die nare argent schildknaap zn handen niet gewassen nadat ie in de Inn een everzwijntje had verorberd..kon het poetsen weer beginnen..

maarja die is nu gedegradeerd van schild naar schandknaap maarja meestal rijd ik als ik offline ben zo over de ginkelse heide op zoek naar leden vd frostwolf clan,maar die beginnen schaars te worden..

tevens nog een weekje in de gevangenis gezeten toen ik met mn 2handed hammer 6 taurens had gedood :S en het waren volgens mij low lvls want ze liepen op 4 poten in plek van 2 en allemaal van dezelfde guild want ze hadden allemaal dezelfde soort skin (zwart wit) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkangle schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:17:
[...]

Het is ook geen expliciet voorbeeld van jou post zelf, maar van de algemene gedachte achter zo'n post en de link kunnen leggen buiten jou handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw deel:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rnLxOpDU7yv38ZCYONENepDh/full.jpg

Klik op de afbeelding voor deel 222

Hier niet meer posten, plz!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:19:
[...]

En hoe scan je dan voor mensen ? dat vraag ik me af doen ze dat gewoon in google of via wat website's ?
Meestal mbv meta crawlers, aangekochte "private" databases (kleine lettertjes als je bv een prijsvraagje invult bij cheaptickets.nl, random picked name, en duizende andere poll/prijsvragen/whatever sites) eigen spiders en uiteraard alle gangbare sociale en voor de hand liggende methodes.

Het is niet meer dat broodkruimeltjes volgen, en iedereen die een beetje creabea kan denken kan het. De middelen die je als prive persoon hebt zijn vaak al goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358309

Hydra schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 18:02:
Zo, account opgezegd. Hoop dat 't Blizzard daarmee iets duidelijker maakt dat mensen hier echt niet op zitten te wachten.
Hydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 00:31:
Sub gecancelled. Ik resub als ze hier niet mee doorgaan maar anders ben ik pleitos.
*troll verwijderd*
Iedereen op de WoW forums mag mijn naam weten als ik er iets post, gewoon omdat ik mij wel fatsoenlijk gedraag en mij daarom ook niet hoef te schamen voor de posts die ik maak. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 08-07-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Als je Jan de Vries heet verdwijn je al gauw in de massa, maar met een unieke voor en achternaam combinatie (zoals ik heb) is deze change gewoon niet cool.

Ik ben van mening dat je hierin een keuze moet hebben, sommige mensen gooien hun hele leven op internet, maar dat is hun keuze. Ik doe dat liever niet en wil er ook niet toe gedwongen worden.

Ik ga dus dat RealID uit zetten, maar dat betekent dus dat ik niet meer kan posten. Ik deed dat al niet zo vaak, maar het wordt me wel even zomaar ontnomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.