![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik Henk 'm!
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik Henk 'm!
![]() | ||
| ||
![]() |
____(>^^(>0o)>____
De levelingsnerf voor de 70-80 bracket, zodat ook dat een stuk rapper gaat (exp keer 1,5 ofzoNMe schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:00:
[...]
Waarom zouden ze spul nerfen als ze de spelers al gebufft hebben? In TBC hebben ze alle bosses met 30% health generft, in WotLK hebben we de ICC-buff op players, die netjes over time gebeurt. Er komt dus geen nerf.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 30-06-2010 16:02 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Originally Posted by Blizzard Entertainment
The maintenance has been extended for all realms until 18:00, Paris time. We apologise for any inconvenience this may cause and thank you for your patience while this is being resolved.
[ Voor 78% gewijzigd door ShadowBumble op 30-06-2010 16:05 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Was wel wat ik begrepen had in iedergevalRichardvdD schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:04:
Flink dodge krijg je er dan bij ja.
Belachelijk. Waarom zetten ze dan niet gewoon neer dat ze een Patch Maintenance hebben en dat die tot 20:00 duurt in plaats van dit constante geextend.
Anoniem: 15813
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
____(>^^(>0o)>____
Dat zeg ik, had dat gewoon een 24h downtime doorgegeven, alles was ze sneller zouden zijn geweest was 'goed nieuws' voor hun.Frerk schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:07:
[...]
Belachelijk. Waarom zetten ze dan niet gewoon neer dat ze een Patch Maintenance hebben en dat die tot 20:00 duurt in plaats van dit constante geextend.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waarom? Dat weet je toch, bij een patch die een nieuwe instance toevoegt? Dit is altijd zo, en er wordt altijd weer over gezeurd. Zinloos...Frerk schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:07:
[...]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
http://hawvie.deviantart.com/
[ Voor 64% gewijzigd door Luqq op 30-06-2010 16:17 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Negaiido op 30-06-2010 16:17 ]
Graag, ware het niet dat de site offline is: http://eu.blizzard.com/maintenance.htmLucky0wn schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:15:
Hmm nu Ruby Sanctum uit is wil ik Wow nog weer eens bekijken![]()
Kan iemand me een scroll of reserection sturen?
Trek 24 uur uit, wees 6 uur te vroeg -> Iedereen blij.NMe schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:13:
[...]
Waarom? Dat weet je toch, bij een patch die een nieuwe instance toevoegt? Dit is altijd zo, en er wordt altijd weer over gezeurd. Zinloos...
Moest je wel gestopt zijn voor TBC toch?Lucky0wn schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:15:
Hmm nu Ruby Sanctum uit is wil ik Wow nog weer eens bekijken![]()
Kan iemand me een scroll of reserection sturen?
Ik Henk 'm!
Wat ik sowieso niet snap dat ze voor de US wel 24 uur uitrekken, maar voor EU niet.Frerk schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:20:
[...]
Trek 24 uur uit, wees 6 uur te vroeg -> Iedereen blij.
Trek 12 uur uit, wees 6 uur te laat -> niemand blij.
Omdat eu toch tweede is verwachten ze niet hetzelfde probleem te hebben als bij US.Rakkerzero schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:25:
[...]
Wat ik sowieso niet snap dat ze voor de US wel 24 uur uitrekken, maar voor EU niet.
Omdat het verschillende zaken zijn. Die 24-uurs downtime in de VS had niks te maken met patch 3.3.5 maar met het klaarstomen van de server voor Cata (of dat nou hardware of software is weet ik niet).Rakkerzero schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:25:
[...]
Wat ik sowieso niet snap dat ze voor de US wel 24 uur uitrekken, maar voor EU niet.
Anoniem: 358309
Omdat het schijnbaar in 12 uur zou moeten kunnen en schijnbaar zijn ze tegen onverwachte problemen opgelopen, de gemiddelde systeembeheerder zal dit probleem bekend voorkomen.Frerk schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:07:
[...]
Bij mij is het anders flink bewolktAnoniem: 358309 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:28:
Kom op waarom al die stress om een paar uurtjes geen WoW kunnen spelen, het is mooi weer buiten.
[ Voor 25% gewijzigd door dtech op 30-06-2010 16:32 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Als dat echt zo is hebben ze een superdomme tijd gekozen daarvoor...NMe schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:28:
[...]
Omdat het verschillende zaken zijn. Die 24-uurs downtime in de VS had niks te maken met patch 3.3.5 maar met het klaarstomen van de server voor Cata (of dat nou hardware of software is weet ik niet).
[ Voor 7% gewijzigd door Inferno op 30-06-2010 16:34 ]
En wanneer precies is het wél een goeie tijd voor 24 uur downtime?Inferno schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:33:
[...]
Als dat echt zo is hebben ze een superdomme tijd gekozen daarvoor...
Wellicht mobinfo2, daar kan je ook databases voor downloaden.dtech schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:31:
Wie wil er met me wedden dat de servers niet voor 22:00 online zijn?
Daarnaast: ik had vroegâh (ben een paar keer gestopt) een addon die liet zien hoe vaak quest dingen e.d. dropten (zowel wat zij in de db hadden als wat jij zelf bereikt had tot nu toe) maar ik kan hem niet meer vinden. Iemand enig idee?
Ook werkt cartographer niet meer sinds 3.3, iemand een vervanging?
[...]
Bij mij is het anders flink bewolkt
[ Voor 59% gewijzigd door Valkyre op 30-06-2010 16:40 ]
In ieder geval niet als je net een nieuwe instance uitbrengt.NMe schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:35:
[...]
En wanneer precies is het wél een goeie tijd voor 24 uur downtime?
[ Voor 23% gewijzigd door Inferno op 30-06-2010 16:44 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Thx, tips voor goede databases?Dragon schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:35:
[...]
Wellicht mobinfo2, daar kan je ook databases voor downloaden.
Ehm, nogmaals: wij hebben nu niet diezelfde 24-uurs maintenance die ze in de VS hadden. Die gaan we, denk ik, later nog krijgen. Wat dit is is niet meer dan een uitgelopen install van de patch, shit happens.Inferno schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:42:
[...]
In ieder geval niet als je net een nieuwe instance uitbrengt.
edit: en als je net hebt gezegd dat je dingen "eerlijker" wilt maken door de instance zowel in de VS als EU op hetzelfde tijdstip uit te gaan brengen.
Ik Henk 'm!
Zolang ze gewoon blijven mededelen met een verwachte eindtijd erbij zoals ze dus nu doen, zie ik geen enkel probleem. Mensen die nu lopen te zeiken dat ze willen spelen en Blizzard niet aan hun belofte gehouden hebben om op een bepaalde tijd klaar te zijn, mogen toch echt eens naar hun zelf gaan kijken of ze niet toevallig verslaafd zijn aan WoW.NMe schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:35:
[...]
En wanneer precies is het wél een goeie tijd voor 24 uur downtime?
Ik zeg niet voor niets: als dat zo is, dat het slecht gekozen is. Overigens kan ik op dit moment niet eens zelf spelen, echter vanavond hoop ik toch echt wel te kunnen raiden.Gohan-san schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:45:
Misschien heeft het wel met die nieuwe instance te maken? denk dat je het beter 1x goed kan doen, dan verspreid over 2x de helft.
het is wel erg makkelijk om maar even neer te typen dat het niet nu moet omdat jij zo nodig wilt spelen.
Mijn server heeft die 24 uurs shit al gehad hoor een paar weken terug.NMe schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:50:
[...]
Ehm, nogmaals: wij hebben nu niet diezelfde 24-uurs maintenance die ze in de VS hadden. Die gaan we, denk ik, later nog krijgen. Wat dit is is niet meer dan een uitgelopen install van de patch, shit happens.
____(>^^(>0o)>____
Inderdaad. Forum zal wel weer bol komen te staan van 'compensation' posts, natuurlijk zoveel uur downtime is ongehoordRakkerzero schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:52:
Zolang ze gewoon blijven mededelen met een verwachte eindtijd erbij zoals ze dus nu doen, zie ik geen enkel probleem. Mensen die nu lopen te zeiken dat ze willen spelen en Blizzard niet aan hun belofte gehouden hebben om op een bepaalde tijd klaar te zijn, mogen toch echt eens naar hun zelf gaan kijken of ze niet toevallig verslaafd zijn aan WoW.
Blizzard plant de maintence maar helaas hebben ze die planning niet gehaald.Inferno schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:53:
[...]
Daarnaast is het gewoon frustrerend voor mensen om steeds maar weer "kom over 2 uur terug" te horen te krijgen, dat zou mij ook irriteren als bvb m'n auto in de garage staat, ook al zou dat naast m'n deur zijn. Soms plan je dingen, soms wil je graag dingen doen, etc.
Is het niet een beetje te ver gegrepen om je auto garage te vergelijken met een spelletje?Inferno schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:53:
[...]
Ik zeg niet voor niets: als dat zo is, dat het slecht gekozen is. Overigens kan ik op dit moment niet eens zelf spelen, echter vanavond hoop ik toch echt wel te kunnen raiden.
Voor mij persoonlijk maken de world firsts weinig uit (dat gaat mn guild toch niet redden aangezien we maar @ 10/12HC zitten), maar het gaat vooral om het principe en de tegenstrijdigheid met de dingen die Blizzard dan post op het forum.
Daarnaast is het gewoon frustrerend voor mensen om steeds maar weer "kom over 2 uur terug" te horen te krijgen, dat zou mij ook irriteren als bvb m'n auto in de garage staat, ook al zou dat naast m'n deur zijn. Soms plan je dingen, soms wil je graag dingen doen, etc.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Aan de ene kant eens, aan de ander oneens. Mensen plannen wel dergelijk dingen in-game. Raiders plannen bepaalde avonden in om dungeons plat te branden, maar dit zouden ze niet al te serieus moeten nemen.Dakreal schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:04:
En je plant inderdaad dingen, irl.. en niet in een spel. Een spel doe je als je niets hebt ingeplant voor een avond.. tenminste.. zo gaat het bij mij
Ik plan wel degelijk, zo gaat dat als je ook maar een beetje serieus wilt raiden (en tsja: dat is voor mij nu eenmaal het leuke aan het spelletje). Aangezien ik meer wil doen dan alleen WoW ben ik genoodzaakt om daar gewoon wat rekening mee te houden.Dakreal schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:04:
[...]
Is het niet een beetje te ver gegrepen om je auto garage te vergelijken met een spelletje?
En je plant inderdaad dingen, irl.. en niet in een spel. Een spel doe je als je niets hebt ingeplant voor een avond.. tenminste.. zo gaat het bij mij
Maar als het hard regent wordt trainen ook afgelast want dan is het veld te slecht... Ga ik toch ook niet zeuren tegen de wolken of ze misschien ergens anders hadden kunnen regenenInferno schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:26:
[...]
Ik plan wel degelijk, zo gaat dat als je ook maar een beetje serieus wilt raiden (en tsja: dat is voor mij nu eenmaal het leuke aan het spelletje). Aangezien ik meer wil doen dan alleen WoW ben ik genoodzaakt om daar gewoon wat rekening mee te houden.
Toch altijd grappig hoe niemand er van op kijkt als je x avonden in de week traint voor 1 of andere sport (dat is ook irritant als de sportschool 2 uur later open gaat, niet?) en men dit raar lijkt te vinden. Ieder z'n hobby?
Dat doe ik dan weer welkrypto936 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:30:
[...]
Maar als het hard regent wordt trainen ook afgelast want dan is het veld te slecht... Ga ik toch ook niet zeuren tegen de wolken of ze misschien ergens anders hadden kunnen regenengaat me hobby ook niet door...
Shit happens en het valt laatste tijd juist mee deze dingen, vroegah was het bijna standaard
Ja... het weer is ook compleet te vergelijken met een geplande patch implementatiekrypto936 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:30:
[...]
Maar als het hard regent wordt trainen ook afgelast want dan is het veld te slecht... Ga ik toch ook niet zeuren tegen de wolken of ze misschien ergens anders hadden kunnen regenengaat me hobby ook niet door...
Shit happens en het valt laatste tijd juist mee deze dingen, vroegah was het bijna standaard
lol helpt het?
Ik schat in dat ze nog wel zullen werken, maar niet op de manier dat je iedereen om je heen zomaar scant. De database van GS up to date houden is zo wat lastiger, maar verder zal het niet veel invloed hebben gok ik.krypto936 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:36:
[...]
lol helpt het?![]()
Was deze patch nou ook met die minder inspects dus dat die GS addons slechter/niet werken?
Soms :3krypto936 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:36:
[...]
lol helpt het?![]()
Was deze patch nou ook met die minder inspects dus dat die GS addons slechter/niet werken?
Ik op Jaedenar. Vrij veel Nederlanders hier.Justin2000 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:45:
Op welke servers zijn jullie tweakers zoal actief?
[ Voor 20% gewijzigd door Frerk op 30-06-2010 17:46 ]
Moonglade (RP-server).Justin2000 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:45:
Op welke servers zijn jullie tweakers zoal actief?
Ik kan wel inloggen, maar krijg vervolgens geen serverlist.bechown schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:46:
Uhm over degene die wel kunnen inloggen.. Ik krijg nog steeds meteen "Login server currently busy. Please try again later" etc.. Ben nog niet verder gekomen dan deze melding.. Hoop niet dat mijn update nu corrupt is.. of krijgt de rest deze melding ook nog steeds?
[ Voor 60% gewijzigd door GoTyce op 30-06-2010 17:50 ]
Ik heb hem ook hier hoorbechown schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:46:
Uhm over degene die wel kunnen inloggen.. Ik krijg nog steeds meteen "Login server currently busy. Please try again later" etc.. Ben nog niet verder gekomen dan deze melding.. Hoop niet dat mijn update nu corrupt is.. of krijgt de rest deze melding ook nog steeds?
[ Voor 8% gewijzigd door dtech op 30-06-2010 17:47 ]
Anoniem: 307613
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 307613 op 30-06-2010 18:02 ]
Phenom II X4 945 @ 3.6Ghz-/-Scythe Mugen 2-/-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P-/-Club3D HD4890 1GB-/-Kingston 4GB DDR3-1333-/-Samsung Spinpoint F1 DT 500GB http://eu.battle.net/wow/en/character/Doomhammer/Chreaker/simple
[ Voor 14% gewijzigd door dtech op 30-06-2010 18:01 ]
WotLK deed het bij mij de volgende morgen pas, dus kan even duren inderdaad.Justin2000 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:57:
Ik heb net upgrade gedaan naar BC echter heb ik die nog niet gedownload aangezien hij offline was. echter kan ik nu niet inloggen omdat ik deze upgrade nog niet heb. nog maar even wachten dan
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik had nog trial 10dagen tegoed , nu bij BC ook, op welke manier kan ik beste verlengen ? pak de laatste expansion nog niet aangezien ik nog geen eens 30 benFrerk schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:00:
[...]
WotLK deed het bij mij de volgende morgen pas, dus kan even duren inderdaad.
Nou hier niet hier blijft silvermoon lekker hangen op connectedprutser001 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:04:
Hmm, Silvermoon en Vek'nilash zijn wel up, maarja ik wil lekker op BDF mijn lockje gearen... of iig nog kans maken op die stomme scythe die ik ondertussen op alle chars al 1 of meerdere keren ontvangen heb behalve op mijn Lock. Wel leuk hoor elke keer 29gold voor niets maarja maak er liever gebruik van.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Hoe bedoel je?Justin2000 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:07:
[...]
Ik had nog trial 10dagen tegoed , nu bij BC ook, op welke manier kan ik beste verlengen ? pak de laatste expansion nog niet aangezien ik nog geen eens 30 ben
[ Voor 14% gewijzigd door Frerk op 30-06-2010 18:09 ]
Argent Dawn is wel up, maar kan idd niet connecten. Vermoed dat de server wat 'druk' isShadowBumble schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:07:
Nou hier niet hier blijft silvermoon lekker hangen op connected
https://niels.nu
In principe wel, maar als je in een maand niet lvl 80 kunt worden speel je heel bagger of vrij weinig. (kost ongeveer 75-100 uur van 1-80, een beetje wow-speler haalt de 3 uur per dag echt welFrerk schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:08:
[...]
Hoe bedoel je?
Als je level 30 bent hoef je in principe alleen maandelijks te betalen tot je 58 bent toch? En dan BC erin, tot 68. Op 68 WotLK erin.
Ik heb vakantie, heb in 3 dagen 60-70 doorgeruntdtech schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:18:
[...]
In principe wel, maar als je in een maand niet lvl 80 kunt worden speel je heel bagger of vrij weinig. (kost ongeveer 75-100 uur van 1-80, een beetje wow-speler haalt de 3 uur per dag echt wel)
5 dagen 1 uur /played op m'n Paladin. Wel met heirlooms (20% XP), maar erg efficient gelevelled.dtech schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:18:
In principe wel, maar als je in een maand niet lvl 80 kunt worden speel je heel bagger of vrij weinig. (kost ongeveer 75-100 uur van 1-80, een beetje wow-speler haalt de 3 uur per dag echt wel)
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
is toch 3 maanden?
Hoop niet dat je op een patch zit te wachten om dat te fixenJBplap schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:45:
Wat een gezever over niet in kunnen loggen
Ik heb al 2 weken niet kunnen spelen;
laptop stopt er compleet mee na het inlogscherm, nieuwe patch heeft daar niks aan afgedaan
"Don't let your dreams be memes"
____(>^^(>0o)>____
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 30-06-2010 18:56 ]
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Je link doet het nietSinergyX schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:56:
Nou nog echt een uur en dan ga ik echt mijn geld terug eisen, dit is toch geen service meer? Ik WIL vandaag spelen, ze lopen al meer dan 6 uur uitElke keer het gezelfde gezeur, dat moet toch eens afgelopen zijn?
Uiteraard sarcastisch bedoeld, maar kreeg soortgelijk bericht op MSN zojuist van een mede-spelerDie heb ik maar doorgestuurd naar www.ikbenwowverslaafde.nl
Hehe ja het is een beetje lachwekkend hoe sommige mensen hier in paniek raken omdat ze een paar uurtjes niet kunnen spelen.JBplap schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:45:
Wat een gezever over niet in kunnen loggen
Ik heb al 2 weken niet kunnen spelen;
laptop stopt er compleet mee na het inlogscherm, nieuwe patch heeft daar niks aan afgedaan
Na rose e cient spin
____(>^^(>0o)>____
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
[ Voor 9% gewijzigd door Ducar op 30-06-2010 19:13 ]
Bij de ns kan je niet veel anders doen dan wachten, bij wow kan je oneindigveel andere dingen doen als je niet kan spelen, mensen die wow als enige tijdbesteding hebben hebben zelf een probleem, niet blizzard.RichardvdD schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 19:10:
Gezeur? Betaal jij 13 euro elke maand, jarenlang, om naar je loginscherm te staren? Ja, het is nu maar heel even, maar dit gezeik is er al jaren geweest en toch wordt er niets aan gedaan. Kleine moeite om hier iets aan te doen, zeker als je ziet hoeveel geld er binnen stroomt. Of moeten we ook maar ophouden over de NS als er eerst +5 minuten op het bord bij het perron staat, vervolgens +10, dan +30 waarna je na een uur wachten ergens in een bus moet stappen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq