Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Anoniem: 358309 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 19:18:
[...]

Bij de ns kan je niet veel anders doen dan wachten, bij wow kan je oneindigveel andere dingen doen als je niet kan spelen, mensen die wow als enige tijdbesteding hebben hebben zelf een probleem, niet blizzard.
Als iedereen die wow speelt dan wat anders gaat doen heeft Blizzard toch echt wel een probleem lijkt me.
En als bij de NS een trein te laat is kan je mooi geld terug krijgen. Bij WoW ben je erg afhankelijk van de goodwill van Blizzard.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 15:43
Waarschijnlijk krijgen we ter compensatie 1 of 2 dagen gametime op ons account, zoals gewoonlijk bij extended maintenance.

[ Voor 8% gewijzigd door Accesteam op 30-06-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:29
Ik kijk gewoon 1x per half uur. Wil die servers niet teveel belasten en heb wel betere dingen te doen dan naar een login scherm staren :'). Ga wel een beetje photoshoppen ofzo.

edit: hij blijf bij mij op connected hangen momenteel, ik kan mn server wel selecteren maar verder dan connected komt ie niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Bartske op 30-06-2010 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-07 12:29
Even voor de goede orde. Kijk voor de grap even bij je battle.net account. Meestal zie je bij je subscription/gametime een melding staan "One day excempt" Voor zover ik weet is dit de gametime die je terug krijgt, om dit soort grappen goed te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Anoniem: 358309 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 19:18:
[...]

Bij de ns kan je niet veel anders doen dan wachten, bij wow kan je oneindigveel andere dingen doen als je niet kan spelen, mensen die wow als enige tijdbesteding hebben hebben zelf een probleem, niet blizzard.
beetje poepargument. Dan kun je net zo goed zeggen dat je de auto of een taxi moet nemen als de NS niet rijd.

Ik heb ook andere dingen om te doen, maar wil nu graag WoW spelen. Aangezien ik 3x€30 heb betaald en nog €13 per maand daarbovenop dok vind ik het echt niet zo raar om te mogen klagen als ik 7,5 uur nadat de maintanance voorbij zou zijn nog niet kan spelen.

Sowieso, je hoeft dit topic toch niet te lezen :P

Over die game-time compensatie: vind ik eigenlijk wel netjes maar ook niet meer dan verwacht. Ik heb ongeveer een dag geen gebruik kunnen maken van een service waar ik wel continuu voor betaal, dus vind ik het niet meer dan normaal dat ik een dag extra van die service gebruik mag maken.

[ Voor 42% gewijzigd door dtech op 30-06-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Mmm ok net 2 weekjes op vakantie/verbouwen geweest en ook ff geproeft van het wachten tot alles weer online komt..nu is mijn realm up een poosje maar niks lijkt te werken en zit ik vast in een ZG loading screen haha

BG's werken niet en de Heroics en Raids ook niet heb ik vernomen en dit keer geen "Aditional instances cannot be loaded" crap maar je blijft gewoon hangen in de loading screen...alt tijd denk ik maar :P

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358309

dtech schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 19:30:
[...]

beetje poepargument. Dan kun je net zo goed zeggen dat je de auto of een taxi moet nemen als de NS niet rijd.

Ik heb ook andere dingen om te doen, maar wil nu graag WoW spelen. Aangezien ik 3x€30 heb betaald en nog €13 per maand daarbovenop dok vind ik het echt niet zo raar om te mogen klagen als ik 7,5 uur nadat de maintanance voorbij zou zijn nog niet kan spelen.

Sowieso, je hoeft dit topic toch niet te lezen :P

Over die game-time compensatie: vind ik eigenlijk wel netjes maar ook niet meer dan verwacht. Ik heb ongeveer een dag geen gebruik kunnen maken van een service waar ik wel continuu voor betaal, dus vind ik het niet meer dan normaal dat ik een dag extra van die service gebruik mag maken.
Een beetje poepargument want thuis is meestal meer noodzaak dan luxe, een spelletje spelen is geen noodzaak. Mensen die over de zeik raken omdat ze niet kunnen spelen hebben een probleem.

En ik lees dit topic graag maar al dat gezeik is nergens voor nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:42

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Mensen die roepen 'komop zeg, het is maar een spelletje, get a life' - dat is nu niet echt 'the point' Net als het garagevoorbeeld - als mensen een belofte doen, vind ik dat je die belofte moet nakomen. Als je keer op keer die belofte niet kan waarmaken, moet je gaan overwegen die belofte gewoon niet meer te maken.

Verder: Het gebeurt ook nooit dat ze inzage geven in het hoe en waarom. Laat de 'woordvoerders' op het forum in een statustopic vertellen waar de engineers mee bezig zijn en waarop het hangt. In mijn werk als account manager gaat dat niet anders - ik laat weten waar ik mee bezig ben en waarom het langer duurt. Klanten zijn blij dat ik ze tóch op de hoogte hou ondanks dat het nog niet opgelost is. Ze tonen meer begrip en zijn geduldiger op die manier.

WoW spelers worden nu 5 jaar na dato behandeld als een kudde schapen. Om de vergelijking met de NS nog een keer te maken: Veel conducteurs en ander personeel van de NS behandelen de passagiers alsof het kinderen op de schoolbus zijn, in plaats van betalende klanten.

Beide bedrijven krijgen een hoop shit over zich heen als het mis gaat, maar zijn nu wel dusdanig afgestompt dat ze de hele essentie van de klacht niet meer zien: Wij zijn betalende klanten en willen als zodanig behandeld worden. Wij betalen voor een dienst en als die dienst onvoorzien niet beschikbaar is dan willen we op de hoogte gehouden worden op een beleefde manier. Als de belofte niet nagekomen kan worden, fix dat dan, of doe die belofte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
Anoniem: 358309 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:01:
[...]

Een beetje poepargument want thuis is meestal meer noodzaak dan luxe, een spelletje spelen is geen noodzaak. Mensen die over de zeik raken omdat ze niet kunnen spelen hebben een probleem.

En ik lees dit topic graag maar al dat gezeik is nergens voor nodig. ;)
ja hoor . dus als jij naar de fietsenmaker gaat en je fiets zou klaar moeten zijn om 3 uur en je moet eigenlijk nog 3 uurtjes wachten.. ach het is maar een fiets, fiets is geen noodzaak :) . bene, auto, openbaar vervoer.. kan allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 15:37
HTT-Thalan schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:05:
Mensen die roepen 'komop zeg, het is maar een spelletje, get a life' - dat is nu niet echt 'the point' Net als het garagevoorbeeld - als mensen een belofte doen, vind ik dat je die belofte moet nakomen. Als je keer op keer die belofte niet kan waarmaken, moet je gaan overwegen die belofte gewoon niet meer te maken.

Verder: Het gebeurt ook nooit dat ze inzage geven in het hoe en waarom. Laat de 'woordvoerders' op het forum in een statustopic vertellen waar de engineers mee bezig zijn en waarop het hangt. In mijn werk als account manager gaat dat niet anders - ik laat weten waar ik mee bezig ben en waarom het langer duurt. Klanten zijn blij dat ik ze tóch op de hoogte hou ondanks dat het nog niet opgelost is. Ze tonen meer begrip en zijn geduldiger op die manier.

WoW spelers worden nu 5 jaar na dato behandeld als een kudde schapen. Om de vergelijking met de NS nog een keer te maken: Veel conducteurs en ander personeel van de NS behandelen de passagiers alsof het kinderen op de schoolbus zijn, in plaats van betalende klanten.

Beide bedrijven krijgen een hoop shit over zich heen als het mis gaat, maar zijn nu wel dusdanig afgestompt dat ze de hele essentie van de klacht niet meer zien: Wij zijn betalende klanten en willen als zodanig behandeld worden. Wij betalen voor een dienst en als die dienst onvoorzien niet beschikbaar is dan willen we op de hoogte gehouden worden op een beleefde manier. Als de belofte niet nagekomen kan worden, fix dat dan, of doe die belofte niet.
Het zou niet de eerste keer zijn dat je game-time compensatie krijgt voor de tijd dat je niet hebt kunnen spelen. Als dat nu weer zo is, ga ik zo hard lachen om al die klagende mensen hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

HTT-Thalan schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:05:

Dit is bijna precies wat ik er nog over wou gaan zeggen _/-\o_

Dat het langer duurt is al slecht genoeg (maak die belofte dan niet!), maar als je dan toch met die gebakken peren zit: vertel waarom, creeer begrip en stel niet steeds korte periodes uit zodat je je "klant" nog vaker teleur moet stellen.
Het zou niet de eerste keer zijn dat je game-time compensatie krijgt voor de tijd dat je niet hebt kunnen spelen. Als dat nu weer zo is, ga ik zo hard lachen om al die klagende mensen hier...
Haha alsof dat genoeg is om de verloren goodwill goed te maken. Sjonge jonge... Dat is net als dat de NS zou zeggen "ja sorry je moet nog ff 4 uur hier staan wachten, maar morgen mag je dan gratis met de trein".

[ Voor 9% gewijzigd door Inferno op 30-06-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
Inferno schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:10:
[...]
Haha alsof dat genoeg is om de verloren goodwill goed te maken. Sjonge jonge... Dat is net als dat de NS zou zeggen "ja sorry je moet nog ff 4 uur hier staan wachten, maar morgen mag je dan gratis met de trein".
ja ik moest zijn post ook een paar keer lezen voordat ik erachter kwam dat ik het toch echt goed gelezen had

[ Voor 12% gewijzigd door playlogic op 30-06-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358309

playlogic schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:07:
[...]

ja hoor . dus als jij naar de fietsenmaker gaat en je fiets zou klaar moeten zijn om 3 uur en je moet eigenlijk nog 3 uurtjes wachten.. ach het is maar een fiets, fiets is geen noodzaak :) . bene, auto, openbaar vervoer.. kan allemaal :)
Slechte vergelijking, een fiets is voor een hoop mensen wel noodzaak, probeer het nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Hmm nou raiden zal wel niks meer worden als de server niet binnen een kwartier up gaat, mensen moeten dan ook nog inloggen wrsch. Raid zou nu zo ong starten, dus doen we het wel een andere dag denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:42

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Brutal1ty schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:08:
[...]

Die ene dag kost mij nog geen euro. Ik ben niet zo arm dat ik daar nog op wacht, ik heb in 5 jaar warcraft al geleerd niet veel meer van ze te verwachten.

Het gaat mij om een stukje klantbeleving. Het zou zoveel meer begrip en goodwill kweken als Blizzard open zou zijn, communicatief, klantvriendelijk, informatief. Ik durf te wedden dat ze die dollars die al die extra game time kost de helft van de keren in hun zak hadden kunnen houden als ze beter met de mensen omgingen tijdens zo'n ongeplande downtime.

Bovendien vind ik het op zijn zachtst gezegd frappant, als ik zo over de jaren terugkijk, dat de meeste downtime altijd het gevolg is van 'patch day'. Daarbuiten gaat het bijna altijd wel goed. Ik zou bijna zeggen - blijf er dan met je fikken van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxje1992
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-04 11:34
Zou ik op een Delletje Studio 1749 met i3-330m(5650HD 1GB, 4 gig ram) WoW op ultra settings kunnen spelen?

Had de specs even naar een kenner gestuurd, die zei dat ik het niet moest doen, omdat deze laptop 2 kernen had. Maar ik wil puur en alleen World of Warcraft op de max settings spelen.

Kan niet wachten om te beginnen, eindelijk weer is fatsoenlijk raiden dan en mijn mage betere gear geven, dat verdiend hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
Anoniem: 358309 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:22:
[...]

Slechte vergelijking, een fiets is voor een hoop mensen wel noodzaak, probeer het nog eens.
je hebt gelijk. maar was niet zo lettelrijk bedoeld.. het is gewoon heel logisch dat mensen willen melden dat ze het vervelend vinden. mensen kijken uit naar de nieuwe dungeon . het feit dar er weer reset is geweest en zoiezo dat ze na het werk lekker kunnen gamen. als dat dan niet kan zoals verwacht en er ook niet echt goede communicatie is, is het niet meer dan logisch. in mijn beleving uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/wkqsfa.jpg

Gekkenhuis want de instance werkt niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:21
Vivaladen schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 19:42:
Mmm ok net 2 weekjes op vakantie/verbouwen geweest en ook ff geproeft van het wachten tot alles weer online komt..nu is mijn realm up een poosje maar niks lijkt te werken en zit ik vast in een ZG loading screen haha

BG's werken niet en de Heroics en Raids ook niet heb ik vernomen en dit keer geen "Aditional instances cannot be loaded" crap maar je blijft gewoon hangen in de loading screen...alt tijd denk ik maar :P
Viva :D. Ik had je al gemist. Alles goed nu in je huisje?
Spreek je soon in-game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Anoniem: 358309 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:22:
[...]

Waar slaat dat nou op ? Als ik ergens voor betaal maar niet krijg waarvoor ik betaal dan is het toch niet meer dan normaal dat ik gecompenseerd wordt. En dan maakt het niet uit of het voor een noodzakelijk iets is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Yeah, kan weer inloggen. *Guussieboy is weer helemaal blij omdat hij nu lekker kan relaxen na 4 uur intensief leren*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxje1992
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-04 11:34
maxje1992 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:34:
Zou ik op een Delletje Studio 1749 met i3-330m(5650HD 1GB, 4 gig ram) WoW op ultra settings kunnen spelen?

Had de specs even naar een kenner gestuurd, die zei dat ik het niet moest doen, omdat deze laptop 2 kernen had. Maar ik wil puur en alleen World of Warcraft op de max settings spelen.

Kan niet wachten om te beginnen, eindelijk weer is fatsoenlijk raiden dan en mijn mage betere gear geven, dat verdiend hij wel.
Iemand? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
Ben maar eens verhuisd van PVP realm Burning steppes naar PVE Silvermoon begin van de week.http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Silvermoon&cn=Warfly

Moet zeggen dat Silvermoon een erg gezellige realm is!

Linux is zo cool dat ik het koud heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 15:37
HTT-Thalan schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:28:
[...]

Die ene dag kost mij nog geen euro. Ik ben niet zo arm dat ik daar nog op wacht, ik heb in 5 jaar warcraft al geleerd niet veel meer van ze te verwachten.

Het gaat mij om een stukje klantbeleving. Het zou zoveel meer begrip en goodwill kweken als Blizzard open zou zijn, communicatief, klantvriendelijk, informatief. Ik durf te wedden dat ze die dollars die al die extra game time kost de helft van de keren in hun zak hadden kunnen houden als ze beter met de mensen omgingen tijdens zo'n ongeplande downtime.

Bovendien vind ik het op zijn zachtst gezegd frappant, als ik zo over de jaren terugkijk, dat de meeste downtime altijd het gevolg is van 'patch day'. Daarbuiten gaat het bijna altijd wel goed. Ik zou bijna zeggen - blijf er dan met je fikken van af.
Ja ik zie je punt wel en zelf ben ik van mening dat men beter uit had kunnen gaan van een hele lange downtime die uiteindelijk korter bleek te zijn... Maar dit gebeurd meestal tijdens de weekly maintenance, idd niet tijdens een patchday.

Maar: ik vind het iig netjes dat men regelmatig ter vergoeding in ieder geval excuses aanbied en een dag, soms twee, playtime als vergoeding aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Als je het op native res wil spelen, alles highest, je moet rekenen op 30 fps idle... full fight kan ie nog wel eens moeilijk gaan doen. Weet het natuurlijk niet zeker, maar ik heb een vergelijkbare resolutie met een HD4650, 2.2 GHz dualcore en 2 gb op een desktop... en dat gaat rond dezelfde fps met alles op high op native res (1650x1050)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:42

Damian

Insane Obtrusion

Hehe, kon net weer inloggen, maar er varen geen boten en instances zijn nog steeds down :(

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

GoTCoast schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:06:
[...]

Viva :D. Ik had je al gemist. Alles goed nu in je huisje?
Spreek je soon in-game!
jaaaa ik jullie ook :D ja gaat de goede kant op,huiskamer is zo goed als af op de plintjes na dan voor de rest is het nog 1x kamer behangen,verven en vloer dr uit en in en dan gaat het overhuizen beginnen :D heb mn nieuwe pc nog lekker in de doos laten zitten en de spullen voor mijn heilige wow hoekje in de doos :D heb al voorelkaar dat ik mijn eigen wow zoldertje krijg aangezien we met zn tweeen een eengezins woning hebben lijkt me dat dan ook niet meer dan logisch :P het is geven en nemen haha

en een weekje lekker in Duitsland gezeten en in een leuk duits kroegje gezien hoe duitsland verloor (in een oranje shirt ofc) maar iam back (gedeeltelijk dan) en hoestie met jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Damian schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:41:
Hehe, kon net weer inloggen, maar er varen geen boten en instances zijn nog steeds down :(
ik zelf zit nu anders in deadmines (alt prot pally)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Vivaladen schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:43:
[...]

jaaaa ik jullie ook :D ja gaat de goede kant op,huiskamer is zo goed als af op de plintjes na dan voor de rest is het nog 1x kamer behangen,verven en vloer dr uit en in en dan gaat het overhuizen beginnen :D heb mn nieuwe pc nog lekker in de doos laten zitten en de spullen voor mijn heilige wow hoekje in de doos :D heb al voorelkaar dat ik mijn eigen wow zoldertje krijg aangezien we met zn tweeen een eengezins woning hebben lijkt me dat dan ook niet meer dan logisch :P het is geven en nemen haha

en een weekje lekker in Duitsland gezeten en in een leuk duits kroegje gezien hoe duitsland verloor (in een oranje shirt ofc) maar iam back (gedeeltelijk dan) en hoestie met jou?
Klinkt wel gezellig. Je nieuwe huis. Heilige WoW hoekje? je zegt toch niet dat je standbeelden enz heb van WoW?? Ik wist wel dat je verslaafd was maar zo erg?!

Toevallig wilde ik vandaag maar eens in de guild gaan vragen of zij wisten hoe of wat er met jou was. Ik maakte mij wel beetje zorgen.
Als jij trouwens eens online komt, moet jij aan Zilhem maar eens vragen of jij er ook bij mag zijn bij de BBQ; van zijn vrouw (Kadani) mocht het wel, maar ja. Zil beslist.

Hier gaat alles goed, drukjes met school geweest. Nu bijna vakantie :D. Dus je gaat mij veel online zien.
Priest is eindelijk lvl 76. Soon ICC in :D:D:D.

Nog iemand tips voor (Holy)Priest binnen ICC?
Armory: http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Anachronos&cn=Lizile

[ Voor 2% gewijzigd door Ryur op 30-06-2010 21:57 . Reden: Amory ff toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Ja 1 tip, Tier9 setje halen van de badges die bij heroicjes krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Gropah schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:43:
[...]

ik zelf zit nu anders in deadmines (alt prot pally)
Alle instance servers van de Cruelty/Crueldad Battlegroup zijn al vanaf het begin down en nog steeds.
Bronze Dragonflight was al later up dan de anderen, en dan ook dit nog.
Dus er zit niets anders op dan Battlegrounds in te duiken. 1e was nog snel (5 min).
Maar ik sta nu al langer dan 2 uur voor de volgende in de rij. Kortom alles ligt plat.
Heb het flauwe vermoeden dat ze gewoon onze Battlegroup van de instance servers houden, om zo te voorkomen dat de rest met lag of "additional instances cannot be launched" te maken heeft.
Loopt al een pagina's tellende klaag post natuurlijk maar in die 3-4 uur tijd neemt Blizzard niet eens de moeite om te reageren met een blauwe post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:11
Get your gear up, van royal mag je pas mee als je 4800 gs hebt. ;) Dan moet je ook nog door de queue heenkomen. Wie weet is er een tweede raidteam tegen die tijd? Maar je kunt je afvragen of je je daar nog op moet gaan focussen voor Catalysm. Ik ga mijn best doen om nog mee te draaien, maar of dat nog lukt met mijn beperkte tijd is de vraag. :P

Overigens is vivaladen een huntard geworden. :o Hij is van voorvechter van het licht een wat meer ja, beestachtige strijder met lange oren geworden.

Just kidding ofc :)

.edit.
GoTCoast schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 22:45:
[...]

Nacht, die dus de ICC raid regelt zei zodra ik lvl 80 was eig direct meekon. Liquor healt wel ietsjes meer om mij ietsjes te ontlasten.
Zohoo, dus jij bent de knuffelpriest van nacht geworden. :o

[ Voor 34% gewijzigd door HawVer op 30-06-2010 22:47 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
HawVer schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 22:41:
[...]

Get your gear up, van royal mag je pas mee als je 4800 gs hebt. ;) Dan moet je ook nog door de queue heenkomen. Wie weet is er een tweede raidteam tegen die tijd? Maar je kunt je afvragen of je je daar nog op moet gaan focussen voor Catalysm. Ik ga mijn best doen om nog mee te draaien, maar of dat nog lukt met mijn beperkte tijd is de vraag. :P
Nacht, die dus de ICC raid regelt zei zodra ik lvl 80 was eig direct meekon. Liquor healt wel ietsjes meer om mij ietsjes te ontlasten.

[...]
HawVer schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 22:41:
Zohoo, dus jij bent de knuffelpriest van nacht geworden. :o
Jaloers?? :) Ik ben morgen weer online. Spreek je dan :).
Warriors kan je niet mee knuffelen, die hebben teveel armour aan om goed te knuffelen.
Priest hebben lekker Cloth aan, dus zijn wat knuffelbaarder!

[ Voor 24% gewijzigd door Ryur op 30-06-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

GoTCoast schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 22:45:
Jaloers?? :) Ik ben morgen weer online. Spreek je dan :).
Warriors kan je niet mee knuffelen, die hebben teveel armour aan om goed te knuffelen.
Priest hebben lekker Cloth aan, dus zijn wat knuffelbaarder!
Maarja Paladins hebben dan weer het beste van beiden kanten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chreaker
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-08-2023
Zoooo, meteen met aantal guildies RS geprobeert. Phase one easy pie nu, phase 2 pain in the ass en beste attempt was 50% dus kan nog weinig zegge over phase 3 :p hoewel ph3 weer leuker voor mij word als mage :3
Gaf wel een goed gevoel zo, opzich toch helemaal nieuw voor ons en dan zelf beetje brainstorme met tactics voor zelfs de 2 grotere groepe trash met commanders. Al met al leuk avondje zo weer is :D

Phenom II X4 945 @ 3.6Ghz-/-Scythe Mugen 2-/-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P-/-Club3D HD4890 1GB-/-Kingston 4GB DDR3-1333-/-Samsung Spinpoint F1 DT 500GB http://eu.battle.net/wow/en/character/Doomhammer/Chreaker/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Laatst online: 30-06 11:09

zwik

randomized

Chreaker schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:08:
Zoooo, meteen met aantal guildies RS geprobeert. Phase one easy pie nu, phase 2 pain in the ass en beste attempt was 50% dus kan nog weinig zegge over phase 3 :p hoewel ph3 weer leuker voor mij word als mage :3
Gaf wel een goed gevoel zo, opzich toch helemaal nieuw voor ons en dan zelf beetje brainstorme met tactics voor zelfs de 2 grotere groepe trash met commanders. Al met al leuk avondje zo weer is :D
Yep copy that, we hebben P3 ook nog niet gehaald, tot nu toe vind ik P2 eigenlijk wel makkelijk, maar niet iedereen ;) . Leuke avond :D .

RealID is ook wel handig op zich, alleen werkt het nog niet helemaal volgens mij, ik kan bijvoorbeeld nu niet zien waar iemand precies is en op welk realm hij/zij speelt. Ah well, komt vast goed :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Pugje geprobeerd naar RS, we kwamen niet eens langs de eerste miniboss 8)7

Ik moet echt een vaste guild vinden...

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Closed beta is van start gegaan

hopelijk deze keer het geluk mee te mogen doen (zal wel weer niet ;( :P)
IRVINE, Calif. – June 30, 2010 – Blizzard Entertainment announced today that the closed beta test for Cataclysm™, its highly anticipated new expansion for World of Warcraft®, has begun. The company has started issuing invitations to participate in the testing process to a wide range of players from around the world who signed up via their Battle.net® accounts. While enjoying an early look at the game, beta testers will provide valuable feedback to help Blizzard Entertainment find bugs, address balance issues, and polish the new content.

"Our focus with Cataclysm has been to build on the knowledge we've gained through the previous expansions to deliver the best, most compelling World of Warcraft content for our players to date," said Mike Morhaime, CEO and cofounder of Blizzard Entertainment. "Gathering focused feedback during the beta test will go a long way in helping us reach that goal when we launch Cataclysm later this year."

Cataclysm is the third expansion for World of Warcraft, the most popular subscription-based massively multiplayer online role-playing game in the world. The first two expansions, The Burning Crusade® and Wrath of the Lich King®, each shattered PC game sales records upon their release. In Cataclysm, the face of Azeroth will be forever altered by the return of the corrupted Dragon Aspect Deathwing. Players will explore once-familiar areas of the world that have now been reshaped by the devastation and filled with new adventures. In an effort to survive the planet-shattering cataclysm, two new playable races -- worgen and goblins -- will join the struggle between the Alliance and the Horde. As players journey to the new level cap of 85, they'll discover newly revealed locations, acquire new levels of power, and come face to face with Deathwing in a battle to determine the fate of the world.

For more information on World of Warcraft: Cataclysm, please visit the official website at http://www.worldofwarcraft.com/cataclysm. To set up a Battle.net account and sign up for a chance to participate in the World of Warcraft: Cataclysm beta test, please visit the official Battle.net website at http://www.battle.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-07 16:59
Ik moet zeggen dat RS (normal) niet echt indruk maakt, als dit het enige is wat er nog uitkomt dan hoop ik toch echt dat cataclysm snel uit gaat komen.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321153

Gister omstreeks 23:20 u. hadden wij Halion normal down. Leuk om gedaan te hebben, maar niet echt boeiend voor farm. Misschien nog een paar pogingen op heroic, maar verder blijft de focus vnl. op Sindragossa, Putricide en LK hm's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-07 14:11
Morgen Jongens,

Was gister weer leuk met wow, als ik de verhalen hier lees hebben de meeste weer redelijke ergernissen naar boven laten komen.
Shit happens guys. en aangezien het probleem niet bij de gebruiker van wow licht kun je er ook vrij weinig aan doen. En de grootste zeurders zitten wel op het echte wow-forum. lol.
Vond het verder wel mee vallen hier.

Heb gister maar even me pckast uit elkaar gehaald en even flink schoongemaakt. stof en cpu cooler 'zucht'
Heb heerlijk gepoetst met stofzuigen en wattenstaafjes. toch temperatuur vermindering van 5°C in idle en 10°C strest.Daarna maar gaan koken/afwassen.
Kortom heb ik me er niet zo aan geërgerd dat ik niet kon inloggen. verw8 gwn niets dan valt het altijd mee.

Gister kon ik iets na 19:00 inloggen, heb ff samen met me vriendin 2 dungeons SM en Uldaman gedaan op onze druid hunter combi, ik als beertje. 40 aangetikt en gelijk epic mount gehaald.
Toen maar even gestopt en om 22:00 nog ff midsummer boss en 1 random gedaan voor EoF. Weekly was het al te laat voor. komt zondag wel.

Maar jongens? wat hadden jullie gister als alternatief voor het niet in kunnen loggen op wow???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:29

Nibbz

Postmaster General

Gister wel leuke avond gehad.. iedereen stond er van te kijken hoe moeilijk RS was.. ikzelf ook.. had verwacht voordat we naar binnen gingen, dat we binnen een uurtje buiten zouden staan.. maar we wipte al op trash (ook op de mini bosses).. uiteinlijk een aantal tries op de boss gehad.. toen was het te laat om door te gaan (dag dag, realmfirst :()

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-07 17:18
Nadat ik gister in kon loggen moest ik op zoek naar een oplossing voor de "nieuwe" standaard chat schermen.
Wat een ondingen zijn dat geworden, je krijgt ze niet meer onderaan je scherm geplaatst en ook qua breedte zijn ze niet goed meer aan te passen.
Uiteindelijk Chatter geïnstalleerd. Deze bevalt wel.

Daarna begonnen met een rondje dailies...AT dailies bijna allemaal gedaan, maar op weg naar het "kikkers kussen" alvast de queue ingedoken voor de frost lord. Kwam daar in een groepje met 4 mensen van een guild op Doomhammer (AError), bleken allen Nederladstalig te zijn. Na frost lord met hen een random dungeon ingedoken, kwamen we uit in PoS hc, met ik op mijn DK als tank.
De groep was gezellig, maar PoS hc had ik nog nooit getanked (eens moet een eerste keer zijn). We deden er eventjes over (met een paar wipes), maar uiteindelijk PoS heroic afgerond, alleen was het toen al tijd om naar bed te gaan. (En dus heb ik mijn dailies niet ingeleverd...)

Maar ik heb wel plezier gehad en daar gaat het uiteindelijk om.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-07 17:18
Thommmyy schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 08:16:
Maar jongens? wat hadden jullie gister als alternatief voor het niet in kunnen loggen op wow???
Ik heb eens iets uit de oude doos gehaald: X-Com UFO defense :)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-06 12:42
Zo hehe..
Gisteren om 19:30 kon je weer gewoon inloggen. Het duurde weliswaar langer dan verwacht, maar zoals ik Blizzard ken vergoeden ze dat wel met een dag gratis spelen.

Ik moet eerlijk zijn over dat Real ID.. Het ziet er leuk en gelikt uit, dit geldt overigens ook voor de rest van de nieuwe chat functies. Het probleem van je e-mail geven vond ik niet zo moeilijk. Ik had gewoon een aantal van mijn guildies toegevoegd en die kwamen voor het eerst achter mijn achternaam en ik ook zo van andere.

Het was gisteren helaas wel even (half) ruzie op onze TeamSpeak. We hebben een lid die wij niet zo zeer vertrouwen en de confrontatie moest een keer komen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-03 15:07
Halion 25 normal down om 21:51, op de 3e try. Normal was niet echt spannend nee, maar paar hebben 10HC geprobeerd daarna en dat was toch wel weer echt een stuk pittiger.

Met Undergeared Festergut doodgedaan afgelopen weekend, en as Halion 10 proberen. Dat gaat nog wel pittig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Owja, dit wilde ik ook nog kwijt over gister, ging midsummer boss lfg in als tank, kwam na 3sec de dungeon binnen en even frost precense aan gezeten, en 5sec later weer blood. lol, ging gwn goed.
stond als nog met mijn scharige 2.3K dps boven aan de lijst. maar zelfs dan red je het nog.
Die boss is echt een lachertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:38

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Gisteren met de guild RS maar eens ingedoken. Ik vind het best een leuke instance. Het is natuurlijk een beetje hetzelfe principe als bij Sartharion met de 3 minibosses en een eindboss, maar desalniettemin heb ik me er prima vermaakt.

De minibosses gingen allemaal in één keer neer. Halion hebben we niet neergekregen. Het grootste probleem was dat we moeite hadden met phase 2. Vooral melee ging te vaak dood door de beam. Het neerleggen van de cirkels op de grond door het disspellen van de debuff hadden we goed gecoördineerd, dus dat was het probleem verder niet.

Sowieso was het wel eens leuk om een boss zonder Deadly Boss Mods te doen. Dan moet je ineens wat beter gaan opletten en dat beviel me wel. Morgen gaan we weer wat pogingen wagen en dan verwacht ik dat hij wel neergaat.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Laatst online: 05-01 00:40
Dawn of War 2!! En ik heb natuurlijk met de Orcs gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Aangezien bij ons de raid niet door ging wegens extended maintenance (en gestoei met addons) ben ik maar even m'n alts afgegaan en zo veel mogelijk snelle raids gedaan. Met m'n druid heb ik tenminste VoA10/25 en weekly(FL) afgerond en met m'n dk ook de weekly want tegen de tijd dat ik met m'n druid klaar was waren we WG alweer kwijt, heh. Het één en ander gehoord van andere mensen hoe RS was in een PuG en dat ging niet helemaal soepel. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan als we met de guild deze gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Leuk om te lezen hoe het iedereen vergaan is gisteren :) ik heb zelf maar even Warhammer Dawn of war 2: Chaos rising geinstalleert en Uitgespeeld ,die had ik nog liggen..

verder in wow toen het weer beschikbaar was een Alt avondje gehouden en mn kersverse huntard naar lvl 25 gelvld en er wat potjes WSG mee gedaan(zat met mn main lekker vast in een ZG laad scherm haha) daarna toen mn pally weer vrij was nog ge-queued voor een random BG maar daar stond een wachttijd van 17 minuten voor :S dus na 25 minuten maar mn bedje ingedoken :P

wel fijn om weer terug te zijn :) laatste van wow wat ik gezien heb was het Southshore vs Tarren Mill event,voorlopig maar even druk maken om de Swift Zulian Tiger mount die ik nog moet hebben voor cataclysm,raptor heb ik al maar alleen die tiger niet :S en ben bang dat ZG einde verhaal is aangezien stv aanzienelijke veranderingen gaat krijgen in cata,daarnaast nog ff die 100.000e kill scoren en dan zit ik goed voor cata ":D
Menace_1981 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 09:12:
[...]

Dawn of War 2!! En ik heb natuurlijk met de Orcs gespeeld!
;w Spacemarines hier :D (Imperial Fists)

[ Voor 10% gewijzigd door Vivaladen op 01-07-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Laatst online: 05-01 00:40
Vivaladen schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 09:16:
;w Spacemarines hier :D (Imperial Fists)
Haha, ik heb ook een potje gespeeld met Space Marines :P Alleen de Orcs geven wel meer een Warcraft gevoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Gister rond 19:00 konden de mensen weer langzaam op onze server komen , 19:15 hadden we al 30man in de raid (hoezo addicts? :P)

Ruby Sanctum ingedoken , moet zeggen dat ik de trash wel leuk vond.
Nadat we de mini bossjes gedaan hadden op naar Helion.

Eerste try , 84% and ik helemaal happy , wat een fight was dat wel niet.
Na 3tries op 75% gekregen en toen weer een wipe , ik begon al weg te dromen hoe moeilijk de encounter dan wel niet zou zijn op heroic mode......helaas pindakaas , we waren al bezig met heroic (was me niet opgevallen)
Na goed naar try4 besloten om hem op normal te zetten zodat mensen de encounter kunnen leren , en toen was het iets van een 3shot ofzo :(

Hoop toch echt heroic mode volgende week , dat zag er nog enigzins spannend uit.

Word tijd dat blizzard maar eens een beta key stuurt ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Menace_1981 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 09:24:
[...]

Haha, ik heb ook een potje gespeeld met Space Marines :P Alleen de Orcs geven wel meer een Warcraft gevoel ;)
Haha ja idd maarje toch een raar gezicht zo'n Orc met een sigaar en een machine gun :P maar trouwens ff offtopic THQ heeft op de E3 ook een trailer laten zien van hun warhammer 40k online projectje,ziet er wel gaaf uit en ze beloven o.a. de meest uitgebreide character customizing ooit (met medailles en dingen die ja aan je armor kan hangen enzo) lijkt me wel een interesante titel aangezien ik nu alle dawn of war games zon beetje heb uitgespeeld maarja komt pas kwartaal 1 in 2013 dus dat duurt nog ff :)

hoop ook dat ze nu gauw beginnen te filmen voor de WoW-movie daar heb ik ook wel zin in haha en zolang het meeste in de handen blijft van blizzard geloof ik wel dat het een mooie wordt ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Menace_1981 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 09:24:
[...]

Eek in Warhammer refereren dat iets op Warcraft lijkt :P das wel een hele foute vergelijking haha.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gearscore lijken ze ook geen .. aan te hebben gedaan, inmiddels is de Ruby Sanctum op onze server gezien de GS requirements moeilijker dan 12/12 ICC met een berg HC's. Ik wacht wel paar weken met de RS, mischien dat ik hier en daar eens een plekje meepik.

Warlock op 78 gekregen, nog 2 te gaan en weer een 80 in de pocket. Dan weer flink aan de bak met mijn warrior en priest, resp. 74 en 71. Daarna moet ik er echt aan geloven een mage te gaan maken, en die naar 80 zie te krijgen :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Dagboekje.

Gisteren na een tijd alleen naar inlogschermen gekeken toch eindelijk ingelogd, ik was al even online geweest om 17:30 maar daarna kon ik pas weer om 20:00 online komen. De guild was ondertussen al gestart met de ICC raid dus ik mocht buiten even wachten tot er een plekje kwam (veel suc6 met 35 man online) Uiteindelijk mocht ik erin toen de guild bij festergut was, en vanaf daar fester/putri/blood princes en blood queen neergehaald. We zijn dus weer bij lich king aanbeland. Na dit ICC avondtuur hadden we nog een uurtje raid tijd over en zijn we RS ingedoken. 1 25 man team op normal en 1 10 man team op heroic. Ik mocht met de 25 man mee.

Na voorzichtig de eerste trash packs pullen gingen we alweer steeds sneller met steeds grotere trash packs. De mini bazen gaven ook niet echt problemen en al snel stonden we voor de eindbaas. Even kort de tactiek doorsproken, na 75% p2. pas op voor de beam tussen de wolkjes. dus melee in max range (de hitbox is GROOT overigens, dus niet echt een probleem), bij 50% de range naar buiten met wat healers en een tank, en de rest binnen en netjes tegelijk neerhalen. Vergeet ook vooral niet weg te lopen als je de debuff krijgt want je laat een void zone op de grond achter. Maar even proberen dan, poging 1. 35%.... wipe, poging 2. neergehaald, erg jammer ik had toch meer verwacht van een baas die dezelfde loot laat vallen als ICC Heroic op normal.... In ieder geval nog weggelopen daar met de strength neck, wel beetje twijfelachtige upgrade van wat ik had maar dat gaan we zien in de komende tijd.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat in de bioscoop Twilight Eclipse te kijken en daarna nog ff een terrasje gepakt 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Rakkerzero schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:03:
[...]

Ik zat in de bioscoop Twilight Eclipse te kijken en daarna nog ff een terrasje gepakt 8)
Nice die moet ik ook nog gaan kijken :) vond de eerste 2 delen ook erg goed. Was die de moeite waard?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Hiroj schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 08:42:
Ik moet eerlijk zijn over dat Real ID.. Het ziet er leuk en gelikt uit, dit geldt overigens ook voor de rest van de nieuwe chat functies. Het probleem van je e-mail geven vond ik niet zo moeilijk. Ik had gewoon een aantal van mijn guildies toegevoegd en die kwamen voor het eerst achter mijn achternaam en ik ook zo van andere.
Ik kijk eerst wel de befaamde kat uit de boom.
Ik heb geen authenticator en ga dus niet zomaar aan vreemden het eerste gedeelte geven van mijn account.
Volgens mij wordt dit het volgende WoW-wallhalla, de emails voor het oprapen en maar zoeken naar niet beschermde accounts.

Als ik will chatten met bekenden gebruik ik wel MSN.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:00:
Gearscore lijken ze ook geen .. aan te hebben gedaan, inmiddels is de Ruby Sanctum op onze server gezien de GS requirements moeilijker dan 12/12 ICC met een berg HC's. Ik wacht wel paar weken met de RS, mischien dat ik hier en daar eens een plekje meepik.

Warlock op 78 gekregen, nog 2 te gaan en weer een 80 in de pocket. Dan weer flink aan de bak met mijn warrior en priest, resp. 74 en 71. Daarna moet ik er echt aan geloven een mage te gaan maken, en die naar 80 zie te krijgen :/
5500gs vroegen ze bij ons, had uberhaudt geen zin dus ben rare's gaan hunten heb er 10 gevonden van outland en northrend bij elkaar :D

nu nog 12 geloof ik van outland en northrend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
sabriel schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:09:
[...]

Ik kijk eerst wel de befaamde kat uit de boom.
Ik heb geen authenticator en ga dus niet zomaar aan vreemden het eerste gedeelte geven van mijn account.
Volgens mij wordt dit het volgende WoW-wallhalla, de emails voor het oprapen en maar zoeken naar niet beschermde accounts.

Als ik will chatten met bekenden gebruik ik wel MSN.
Volgens mij ( zo gebruik ik het in ieder geval ) voeg je alleen mensen toe die je IRL kent aan je RealID. De mensen waarmee ik speel weten mijn wachtwoord en visa versa. En mocht er iets gebeuren dan gaan we even thuis langs hehe. Nah das onzin, maar ik ga zeker geen mensen toevoegen die ik niet persoonlijk ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-07 15:29
normal versions zijn belachelijk makkelijk.... Ik denk dat je qua gear ook niet teveel nodig hebt. Healing is makkelijk zolang niemand in die beams gaat staan. Zelfs een frontal breath is niet dodelijk op 10man voor een nontank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:13:
5500gs vroegen ze bij ons, had uberhaudt geen zin dus ben rare's gaan hunten heb er 10 gevonden van outland en northrend bij elkaar :D

Hier ging het gemiddeld 5.8 tot 6k gearscore, ging nergens meer over. De buff verhoging van ICC snapt de helft ook nog niet echt, nog steeds 5.4 tot 5.5k voor 10man en minimaal 10/12 achievement. Grappig dat ze dan niet eens verder komen dan 4 bosses.

Ik doe nu enkel de midsummer quest, 2 frost en vind het weer best.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Vind die nieuwe chat ook wel irri eigenlijk.
Krijg me chatbalk niet meer helemaal transparant , neemt echt ineens een stuk scherm in beslag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

ik gebruik de addon prat en de chat windows zijn voor mij niet veranderd.
je kan ook de chat window op classic zetten in interface options

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
kowapanga schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:34:
Vind die nieuwe chat ook wel irri eigenlijk.
Krijg me chatbalk niet meer helemaal transparant , neemt echt ineens een stuk scherm in beslag :(
GZ btw,

Ik vind het wolkje links boven erg vervelend, je kunt toch ook gwn (O) typen? :?
En mijn addon voor de friendslist werk ook niet meer optimaal, moet nu op de spelen met me curser gaan staan om te zien waar van ik die ook alweer ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 19:42

Damian

Insane Obtrusion

Hehe, ik ben maar gaan gatheren op een alt van mij die 71 is met een mining van 160 :D

rare dag gister, boten die niet vaarden enzo :D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-07 09:46

ye-roon

knaak

Ok nu de NDA gelift is.

http://www.mmo-champion.com/content/1842-Cataclysm-Models

check the troll druid forms! they are made of WIN! Alleen jammer dat troll females ook van die grote tusks zullen krijgen, terwijl die bijna geen tusks hebben.

en de tauren pala mount. Echt ik zag dat plaatje en dacht: die mount moet ik hebben. En nu ik weet dat het voor de pala is, ga ik zeker een koe pala maken :D (ja al is het alleen voor level 40 en de mount en dan pimping in garroshmar (orgrimmar, maja he :p).

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
thalantis schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:41:
ik gebruik de addon prat en de chat windows zijn voor mij niet veranderd.
je kan ook de chat window op classic zetten in interface options
Oh beter , meteen proberen straks :)

@Thommmyy
Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

SinergyX schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:24:
[...]

Hier ging het gemiddeld 5.8 tot 6k gearscore, ging nergens meer over. De buff verhoging van ICC snapt de helft ook nog niet echt, nog steeds 5.4 tot 5.5k voor 10man en minimaal 10/12 achievement. Grappig dat ze dan niet eens verder komen dan 4 bosses.

Ik doe nu enkel de midsummer quest, 2 frost en vind het weer best.
5.8k betekend dat je een paar ICC25 items hebt, 6k dat je bijna full 264 bent. Ik zie niet in wat daar raar aan is als je voor een 271 boss gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 16:27

Wootlock

Evilution

Trol druids zijn lelijk zeg, Worgen daarin tegen zijn super :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inferno schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:43:
[...]
5.8k betekend dat je een paar ICC25 items hebt, 6k dat je bijna full 264 bent. Ik zie niet in wat daar raar aan is als je voor een 271 boss gaat?
Het gaat hier gewoon om RS normal 10 man, geen heroic of 25 man, dus gewoon 258 gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
Mektheb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:45:
[...]

ze zien er allebei niet uit :P

Gief gnome priest
je bedoelt goblin priest? of ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Mektheb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:45:
[...]

ze zien er allebei niet uit :P

Gief gnome priest
Gief?

En gnome cloth/leatherusers zien er wel vet uit inderdaad, mail/plate totaal niet.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gnomes, dwarfs, goblin.. allemaal midgets die ik niet in de buurt van mijn imba grote tauren-hoeven wil hebben :P

Hopelijk kan je direct een race change doen van de nieuwe classes, kan ik mijn pala direct omzetten naar een tauren :P

Hopelijk pakken ze animaties ook nog wat aan, zoveel jaar blijft het niet kloppen dat als je een spell cast (instant of niet), opeens je wapen/shield verdwijnen :P

[ Voor 56% gewijzigd door SinergyX op 01-07-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaluro2 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:03:
[...]

Gief?

En gnome cloth/leatherusers zien er wel vet uit inderdaad, mail/plate totaal niet.
Gief ja, ken je dat niet Oo

En Gnome female priest is echt tof !
Gnome Warrior ook btw.
Afbeeldingslocatie: http://holydueg.files.wordpress.com/2009/08/gnome-priest.jpg

Tauren sucks, alleen undead en BE zijn ok ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 01-07-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:52

Grozno

acts without consequence!

Pffft... Tauren Paladin FTW! :D

Of een Tauren Warrior, of een Tauren Death Knight... O-)

[ Voor 55% gewijzigd door Grozno op 01-07-2010 12:15 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al moet ik zeggen in TBC ik wel een rondje liep als ik een full vengfull tauren warrior tegen kwam of shammy !
wat zagen die er vet uit.

Maar pally ? dunno :D
Undead blijft me favo al is me main human, ooit moet ik undead worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tauren > midgets :P
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3291/3092157858_abd1b754d6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dat zijn temninste leuke plaatjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

ik moet toch wel even eerlijk zeggen dat ik nog wel Morele bezwaren heb tegen de CowaDin's a.k.a. Sunwalkers:

dat een shamanistisch volkje met Hiawatha als Architect opeens hun paladin skills uit de zon trekken vind ik toch wel iets ver gezocht maarja aan de andere kant is er ook geen perfecte omschrijving over "The Light" of het nou een wezen is wat de krachten geeft of dat het net iets als "the force" is uit star wars..

mischien putten ze wel beiden kracht uit dezelfde bron alleen geven ze het beestje een andere naam..
maarja denk wel dat de verschillende realms overspoelt zullen worden met CowaDins..
hoop dan ook wel dat ze wat aan de racials gaan doen aangezien een Tauren paladin met Hammer of Justice,Repentance en Warstomp toch wel wat OP overkomt en zeer veel pvp utility krijgt daardoor..

ben ook benieuwd hoe ze dit Lorewise gaan invoeren aangezien ik de Bloodknights al een beetje vaag vond (eerst van een gevangen Naaru aftappen en vervolgens van een soort van mini sunwell) iemand al meer info gevonden hierover?

maarja humans blijven de uitvinders vd paladins :) zoals de orcs de uitvinders van de eerste generatie Deathknights zullen blijven (geest van een warlock in een gesneuvelde human) maarja Geeft mij maar :

(Byron) The Tauren Rogue!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aponi Brightmane says: Talk to me, Tahu. Something. Anything! I'm going stir-crazy.

Tahu Sagewind laughs softly

Tahu Sagewind says: All right, Aponi. I've enough on my mind to share. Have you ever spoken to the elves of Moonglade?

Aponi Brightmane says: Not Much.

Tahu Sagewind says: The elves speak of a moon goddess, did you know? They put great stock in the light given by the moon.

Aponi Brightmane says: Like Mu'sha.

Tahu Sagewind says: Just like her. the parallels I've heard are interesting. and it's no secret all druids, Shu'halo and elf alike, can call upon Mu'sha's light.

Aponi Brightmane says: Where are you going with this?

Tahu Sagewind says: I wonder. Hamuul has guided us so well, and I've learned so much from him. The legends say our people were druids when time began...

Aponi Brightmane says: I hear the "but" in your voice...

Tahu Sagewind says: ...but what Hamuul teaches is what the elves know. The night elves. They put such stock in their moon goddess, as creatures of the night.

Aponi Brightmane says: Do you think his teachings are wrong?

Tahu Sagewind says: No! No, nothing like that. He is an elder for good reason, sister. Mu'sha is one of the Earthmother's eyes, and she watches over us. That isn't sinister.

Tahu Sagewind says: But we're nothing if not people who strive for balance. Our warriors fight only when there is need. Our hunters take only what the tribes require to live, and use all they can when they do. The shaman stand as guide and mediator to the elemental spirits.

Tahu Sagewind says: And while we, as druids, are guardians of nature, I wonder if we've overlooked a key aspect of balance in all things.

Aponi Brightmane says: So are you going to bring this up to the elder?

Tahu Sagewind says: No, no. No need for him to trouble about a student's idle philosophizing while he entertains a friend.

Aponi Brightmane says: I suppose so, It's not silly, though, what you said.

Tahu Sagewind says: Well, it isn't exactly a new thought, sister.

Aponi Brightmane says: I see that thoughtful frown, Tahu.

Tahu Sagewind says: Sorry, sister. It's nothing to worry about.

Aponi Brightmane says: But something is on your mind, right?

Tahu Sagewind says: I'm thinking about the front to the north. The one you're so eager to return to.

Aponi Brightmane says: What about it?

Tahu Sagewind says: I know I'm counselling patience, Aponi, but I don't like remaining here any more than you do. Times are bleak, and failing to act only makes me worry that my idle hand may have been the one to turn the tide.

Tahu Sagewind says: Still... there is balance in all things, even death. I simply hate the concept that such destruction and darkness might be necessary.

Aponi Brightmane says: There's a phrase... "It's always darkest before the dawn." The dawn will come though, Tahu. The sun will rise. the balance will shift back to where it should be.

Aponi Brightmane says: Even on the glacier itself, the sun manages to peek through the gloom. I have hope though, Tahu. I think we'll make it through this, no matter how dire it looks.

Aponi Brightmane says: But I'd rather be there on the front lines helping it happen rather than trying to placate myself with belief. We can't just sit around and hope it happens.

Tahu Sagewind says: I know, sister. I know. We'll return to fighting one day. For now, though, maybe it's best to spread the word to others... Give them the hope you have.

Aponi Brightmane says: And through that hope, strengthen our side in the fight?

Tahu Sagewind says: That's the idea.
ingame stukje in thunderbluff ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:13:
[...]

Zit jij niet in een guild? :?

Ik snap al die mensen die zo zeuren over GS-requirements nooit. Zoek dan een raiding guild? Die zitten nu de zomer begonnen is allemaal verlegen om meer mensen. :o

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:37:
[...]

Zit jij niet in een guild? :?

Ik snap al die mensen die zo zeuren over GS-requirements nooit. Zoek dan een raiding guild? Die zitten nu de zomer begonnen is allemaal verlegen om meer mensen. :o
Jawel, maar bedoelde ik dat op trade voorbij zag komen ;)

my first rule : never pug

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 01-07-2010 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Y’know, Tauren are born hunters. You ever see a Tauren catch a salmon out of a stream? It really is quite exciting. You ever see a Tauren stalk a python? 'Course you haven't. That's because Tauren are so adept at blending in with their surroundings."
:D

Mogelijk dat tauren zijn pala powers gaat krijgen uit het verlengde van de priests (beide enige vorm van holy), zoals nightelfs dacht ik ook uit een spirit ofzo hun priest abilities halen (en trolls weer van een ander).

Al zouden ze imho dan wel een aantal skills anders moeten doen, diverse skills van pala zijn erg krachtig tegen undead (light vs darkness) maar als jou 'source' niets met undead te maken heeft zou je ook die extra krachten niet heben (excorsism bijvoorbeeld).

Als je dan naar de native druids kijk van taurens, zij halen de powers van de moon (Musha ofzo? eclipse is mix van maan/zon), dan zou er een andere groep dus best richting de kracht van de zon gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:48:
[...]

"Y’know, Tauren are born hunters. You ever see a Tauren catch a salmon out of a stream? It really is quite exciting. You ever see a Tauren stalk a python? 'Course you haven't. That's because Tauren are so adept at blending in with their surroundings."
:D

Mogelijk dat tauren zijn pala powers gaat krijgen uit het verlengde van de priests (beide enige vorm van holy), zoals nightelfs dacht ik ook uit een spirit ofzo hun priest abilities halen (en trolls weer van een ander).

Al zouden ze imho dan wel een aantal skills anders moeten doen, diverse skills van pala zijn erg krachtig tegen undead (light vs darkness) maar als jou 'source' niets met undead te maken heeft zou je ook die extra krachten niet heben (excorsism bijvoorbeeld).

Als je dan naar de native druids kijk van taurens, zij halen de powers van de moon (Musha ofzo? eclipse is mix van maan/zon), dan zou er een andere groep dus best richting de kracht van de zon gaan kijken.
zo is het ook precies zoals je het zegt volgens de lore. "wat ze er vast en zeker wel bij gehaald hebben"
Ach het zou vast wel kloppen ze brengen niet zomaar een willekeurig iets erin zonder er bij na te denken de mannen met brilletjes en ibm vingers zich zorgen gaan maken de RP kapot gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
SinergyX schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:24:
[...]
De buff verhoging van ICC snapt de helft ook nog niet echt, nog steeds 5.4 tot 5.5k voor 10man en minimaal 10/12 achievement. Grappig dat ze dan niet eens verder komen dan 4 bosses.
We hadden van de week onze eerste PP-kill in ICC10 (we raiden pas 5 weken), elke keer maar 3 uur en we hadden wel zin in een go voor princes council. 2 DPS-ers konden niet dus 2 nieuwe dps-ers uit de guild waar ik mee raid.
Komen we bij de boss, hmmm wat is onze HP laag gebuffed.
Blijkt dat we de 25% buff kwijt zijn, gezien de kwaliteit van de nieuwe DPS en het constant dc-en van de MT maar besloten om de raid te cancelen. Dus weer alleen maar 8/12 ICC10, terwijl ik me zo had ingesteld op een avondje wipen met een bosskill als afsluiting.

Hopelijk deze week wel goede tries/kill op de council. Ik raid met een groep die zeer relaxed is, maar soms wel eens te relaxed :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-07 09:46

ye-roon

knaak

Musha is de taurahe naam van de maan en 1 van de ogen van de earthmother (de zon het 2de oog). Gezien de Tauren pala mount vol met zonnetjes zit, kan je vergif op innemen dat het daar over gaat. maar ik wil al sinds het begin van het spel en pala (speelde pala in daoc). Maar had een hekel humans, de animaties waren gewoon fail. Dwarf wilde ik ook niet. Toen kwamen de spacecows die hadden wel iets, maja toen was ik naar de horde gegaan. Daar hebben ze elfjes en aangezien 50% van de hele horde population elf is of zo en ik een hekel heb aan die dingen. En als 1 van me buddies met ze pala tank (elf female) aan het tanken is en ik op me koe er naast sta dan vraag ik me wellis af waar de tank is omdat hij zo klein is als female elf :p

Maar ben enorm fan van de Tauren (en had ook bijna me shammy een koe gemaakt, maar ik vond dat ik al genoeg koeien had). En dan nu kan ik een pala spelen als cow (althans bijna). Het is voor mij een geschenk en i will embrace the gift. Long live the Tauren.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:50:
zo is het ook precies zoals je het zegt volgens de lore. "wat ze er vast en zeker wel bij gehaald hebben"
Ach het zou vast wel kloppen ze brengen niet zomaar een willekeurig iets erin zonder er bij na te denken de mannen met brilletjes en ibm vingers zich zorgen gaan maken de RP kapot gaat ;)
Al blijf ik me afvragen wat de hele goblin RP gaat worden, die krijgen alle classes behalve druids. Ze hangen meer richting de gnome kant met gimmicks, explosives en gadgets dan richting 'super being powers' zoals de priest of shaman. Of gaat goblin echt mooie gimmick-totems krijgen, technologische shamans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:14

Valkyre

Kitesurf FTW!

sabriel schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:01:
[...]

We hadden van de week onze eerste PP-kill in ICC10 (we raiden pas 5 weken), elke keer maar 3 uur en we hadden wel zin in een go voor princes council. 2 DPS-ers konden niet dus 2 nieuwe dps-ers uit de guild waar ik mee raid.
Komen we bij de boss, hmmm wat is onze HP laag gebuffed.
Blijkt dat we de 25% buff kwijt zijn, gezien de kwaliteit van de nieuwe DPS en het constant dc-en van de MT maar besloten om de raid te cancelen. Dus weer alleen maar 8/12 ICC10, terwijl ik me zo had ingesteld op een avondje wipen met een bosskill als afsluiting.

Hopelijk deze week wel goede tries/kill op de council. Ik raid met een groep die zeer relaxed is, maar soms wel eens te relaxed :p
Iemand heeft dan moedwillig die buff weggehaald omdat je met Grom hellscream moet praten aan het begin van ICC.
Blood princes is verre van een DPS fight, jullie hadden het gewoon kunnen proberen om eerlijk te zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:12:
[...]

Al blijf ik me afvragen wat de hele goblin RP gaat worden, die krijgen alle classes behalve druids. Ze hangen meer richting de gnome kant met gimmicks, explosives en gadgets dan richting 'super being powers' zoals de priest of shaman. Of gaat goblin echt mooie gimmick-totems krijgen, technologische shamans :P
Goblin's zijn indeed de tegenhangers van de gnome's en ik denk hun totem's zullen worden zoals die vacuum zuigers die je kan gebruiken voor AIR te farmen :P
zulke dingen, en ja gadgets en gimmicks.

Verder is er weinig RP behalve dat ze gelijk aan gnomes zijn alleen wat toffer :P.
heb nu al zin in cata :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Mektheb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:18:
[...]

Goblin's zijn indeed de tegenhangers van de gnome's en ik denk hun totem's zullen worden zoals die vacuum zuigers die je kan gebruiken voor AIR te farmen :P
zulke dingen, en ja gadgets en gimmicks.

Verder is er weinig RP behalve dat ze gelijk aan gnomes zijn alleen wat toffer :P.
heb nu al zin in cata :)
ja idd en de Gnomes zijn wat meer Gadget gefocussed (in engineering) en de Goblins meer op dingen die keihard Knallen,was vroeger Gnome engineer maar heb de Fun gadgets maar ingeruild voor het wat ruigere knalwerk nu :D-->Goblin engineering

Ook ben ik wel benieuwd naar wat er met de Bloodelves allemaal gaat gebeuren,die waren in Wotlk (door mijn alliance ogen) toch wat minder in beeld enzo en als ze straks door Garrosh van het centrum naar een buitenwijkje van ogrimmar worden getrapt denk ik dat ze er niet echt blij van worden en dan nog de forsaken die als eind doel hebben "alles doden wat geen forsaken zijn"

maarja het meest ben ik toch wel beniewd naar de Thrall vs Garrosh Soap :) hopelijk meer daarover in het WoW magazine volume 2 wat eerdaags uit zal komen :D maarja met Garrosh als Warchief zal het wel weer gaan botsen als vanouds (warcraft 2 ) tussen de Horde en de Alliance...wordt Smullen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Ding 70 :D
71 komt er ook al weer aan :)

En wat is Northrend toch prachtig. Ik kijk constant mijn ogen uit :+
Tot nu toe ben ik alleen in Howling Fjord en Borean Tundra geweest, maar wat ziet het er mooi uit :) En de quests zijn leuk, snel en geven veel XP/gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vivaladen schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:31:
[...]

ja idd en de Gnomes zijn wat meer Gadget gefocussed (in engineering) en de Goblins meer op dingen die keihard Knallen,was vroeger Gnome engineer maar heb de Fun gadgets maar ingeruild voor het wat ruigere knalwerk nu :D-->Goblin engineering

Ook ben ik wel benieuwd naar wat er met de Bloodelves allemaal gaat gebeuren,die waren in Wotlk (door mijn alliance ogen) toch wat minder in beeld enzo en als ze straks door Garrosh van het centrum naar een buitenwijkje van ogrimmar worden getrapt denk ik dat ze er niet echt blij van worden en dan nog de forsaken die als eind doel hebben "alles doden wat geen forsaken zijn"

maarja het meest ben ik toch wel beniewd naar de Thrall vs Garrosh Soap :) hopelijk meer daarover in het WoW magazine volume 2 wat eerdaags uit zal komen :D maarja met Garrosh als Warchief zal het wel weer gaan botsen als vanouds (warcraft 2 ) tussen de Horde en de Alliance...wordt Smullen :9~
Indeed, en voorall ook hoe garrosh de "leider" van de trollen uitkotst en ruzie maakt.
En dat jullie horde zelf niet eens in de throne room meer mogen komen ! ha ! ha ! ha !

Ben zeker benieuwd en hoop de worgen een big fat part krijgen in het asskicken van hordes ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 14:26
Ben ik de enige die de Troll druid forms eigenlijk best cool vind?

Niet voor het een of ander, maar het hele kleurrijk geverfde body-paint jamaican herb-smoking idee is hier gewoon echt leuk naar voren gekomen :D

Smaken verschillen uiteraard :D

Worden druid forms vind ik op zich minimaal, maar wel een coole verandering, in bijzondere dat we nu de tauren cat model hebben. Alles wat verwilderd, maar wel nice :)

Was toch al van plan m'n druid uiteindelijk om te zetten naar worgen, dus is het wel nice om tegen nette models/skins aan te kijken.

Geiv veranderingen voor de overige forms!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat silvermoon ook op de schop? Dat wist ik nog niet.
Forsaken hebben iets andere insteek, ze willen hun eigen weg zoeken en alles/iedereen die daar in de weg staat.. moet dood :P Denk dat die altijd wel vriendjes blijven met Bloodelfs, zolang Sylvanas aan de leiding blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:41:
Gaat silvermoon ook op de schop? Dat wist ik nog niet.
Forsaken hebben iets andere insteek, ze willen hun eigen weg zoeken en alles/iedereen die daar in de weg staat.. moet dood :P Denk dat die altijd wel vriendjes blijven met Bloodelfs, zolang Sylvanas aan de leiding blijft.
Tis trouwens wel lame dat ze de Bloodelf en BlauweBonen gebied niet veranderen, alleen omdat het TBC content is.

Ze hadden bij mij wel de portal naar BE gebied in die verlaten entrance kunnen doen fixen wat gaurds.
En vervolgens de hele deathscar en ghost lands weer fixen. met een gedeelde kappotte plaats door de trollen van Zul'aman.

Maar dat de Scourge daar nog lekker doorloopt alsof er niks verandert past weer niet.

Dat de blauwe bonen nogsteeds in een crashsite leven snap ik wel, i mean they crashed so yeah.
maar goed we zullen zine.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.