Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vivaladen schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:55:
nou met dat nare real id zal ik het maar niet langer ontkennen :( ik kom uit de kast..
heb totaal geen leven,geen baan en heb meerdere persoonlijkheden waarvan de paladin het meest dominant aanwezig is..en niet alleen ingame :P

[afbeelding]
Lancelot ! is that YOU ? >:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
http://forums.wow-europe....16838128&sid=1&pageNo=462

Hydra (sammia), niet zo'n slimme zet daar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:40
Ik had dus wel gelijk, gedeeltelijk ;) kun je m'n naam ff weghalen? Thanks. Als het goed is heb je m'n achternaam niet kunnen vinden toch?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:04:
[...]

Lancelot ! is that YOU ? >:O
tja niemand gelooft straks meer dat ik VivaLaDen heet maarja Mektheb het is mij.. je lang verloren vriend Turalyon! Alleria en ik zijn voorlopig maar even ondergedoken maar niet voor lang meer dus :P

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vivaladen schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:07:
[...]

tja niemand gelooft straks meer dat ik VivaLaDen heet maarja Mektheb het is mij.. je lang verloren vriend Turalyon! Alleria en ik zijn voorlopig maar even ondergedoken maar niet voor lang meer dus :P
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
defiler1974 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:59:
sorry, zag bij je mage "banished" staan :) , was het guild waar je in zat. Dacht even dat blizzard je gekicked had.
Err, ik heb nooit in een Banished guild gezeten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jou post geeft nu (uiteindelijk) de missende link naar zijn t.net account, deze wordt opgenomen in zoekengines en je bent binnen. Zie je hoe makkelijk buiten jou 'handelen' om dingen kunnen worden gekoppeld?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:09:
[...]

Jou post geeft nu (uiteindelijk) de missende link naar zijn t.net account, deze wordt opgenomen in zoekengines en je bent binnen. Zie je hoe makkelijk buiten jou 'handelen' om dingen kunnen worden gekoppeld?
Yup en die staat nu in google cache, tada klaar

edit : i suggest everybody start's googling their on shit and removing things.
Want echt alles is te vinden zowat als je niet oplet.

Ik ga ook maar is bezig, heb al paar dingen gezien waarbij me naam staat helaas, en nee die hoef je niet te posten dat weet ik al :P dus die haal ik zelf wel ooit is weg of weg zover het kan.

[ Voor 30% gewijzigd door Mektheb op 08-07-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:10:
[...]

Yup en die staat nu in google cache, tada klaar
Knock Knock.....who is there? , me i kill you!

<Vivaladen sticks the flag of ownership in the corpse of DeadHordie>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vivaladen schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:13:
[...]

Knock Knock.....who is there? , me i kill you!

<Vivaladen sticks the flag of ownership in the corpse of DeadHordie>
Ga je trouwens echt naar die evenementen met die ridder pakken enzo ?, ben daar wel is geweest zag er tof uit ! ken ook iemand die daar aan mee doet enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Hydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:07:
[...]

Ik had dus wel gelijk, gedeeltelijk ;) kun je m'n naam ff weghalen? Thanks. Als het goed is heb je m'n achternaam niet kunnen vinden toch?
Ik haal je naam wel even weg. Heb een lite scan gedaan. Achternaam met een K kwam daar uit (iets via dds?), maar jammergenoeg maar 25% betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
SinergyX schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:09:
[...]

Zijn 5 chars in zijn sig doen dat, niet ik... Ik denk altijd even na en post nooit iets volledig als het redelijk onzichtbaar is.

In dit geval was het een hinkstap sprong van een lite scan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Disfigured schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 06:23:
[...]

Je hebt 0 expertise. Je hebt 26 (6.5%) nodig als je wilt dat bosses je attacks niet kunnen dodgen (érg belangrijk als melee class!). Na de hitcap (die voor fury erg laag ligt voor je special attacks, 5% met precision) is je expertise-cap het belangrijkst, omdat je als warrior puur physical damage doet en bijvoorbeeld geen diseases hebt lopen (zoals een Unholy Death Knight bijvoorbeeld). Voor Arms is expertise minder belangrijk omdat je Improved Overpower hebt. Dus zorg voor wat expertise op je gear, eventueel met gems. Ook zou ik armor penetration gemmen als ik jou was. Je hebt Needle Encrusted Scorpion al dus moet je rond de 50% passive armor penetration hebben, dan zit je op 100% armor penetration als je trinket procced, zie je hele leuke getalletjes.

Gem ook nooit stamina enzo, ga echt puur voor offensieve stats. Belangrijkste stat na je hit -en expertise cap is armor penetration (tot 100% passive)!

Ook werkt een fury warrior met een "priority-list" als je aan het dpsen bent. Whirlwind en Bloodthirst horen áltijd voorrang te krijgen in je rotatie, heroic strike alleen als je meer dan 80 rage hebt en je Bloodsurge proc (instant slam) als Whirlwind en Bloodthirst op cooldown zitten. Probeer ook altijd Death Wish meteen te poppen (erg lekker in combinatie met Recklessness) zodat je het vaker dan eens op langere fights kan gebruiken.

Succes! :*)

http://eu.wowarmory.com/c...?r=Sylvanas&cn=Disfigured
Bedankt voor de reply :)

Ik ga er mee aan de slag :)
Ik vind trouwens Arms de leukste spec, en die gebruik ik ook om te levelen en questen,
Maar volgens iedereen die ik spreek is fury toch echt het beste voor pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Darkangle schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:14:
Ik haal je naam wel even weg. Heb een lite scan gedaan. Achternaam met een K kwam daar uit (iets via dds?), maar jammergenoeg maar 25% betrouwbaar.
Ah, dat klopt gelukkig niet. Ik ben nogal voorzichtig met m'n achternaam. M'n voornaam is alles behalve uniek, m'n achternaam daarentegen is niet zo'n issue. Dat mensen vanuit m'n WoW naam op GoT uitkomen is voor mij geen issue; ik heb die links ook in m'n sig staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkangle schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:17:
[...]

Zijn 5 chars in zijn sig doen dat, niet ik... Ik denk altijd even na en post nooit iets volledig als het redelijk onzichtbaar is.

En hoe scan je dan voor mensen ? dat vraag ik me af doen ze dat gewoon in google of via wat website's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:14:
[...]

Ga je trouwens echt naar die evenementen met die ridder pakken enzo ?, ben daar wel is geweest zag er tof uit ! ken ook iemand die daar aan mee doet enzo
evenementen? ja ben onlangs nog actief geweest op het Argent Tournament maar dat is toch al wel weer een jaartje geleden,maar dit was slechts een leen set vd blacksmith aangezien mijn Grandmarshall set geolied,opgepoetst en gerepareert moest worden,was bij het tournament ook al zo toen had die nare argent schildknaap zn handen niet gewassen nadat ie in de Inn een everzwijntje had verorberd..kon het poetsen weer beginnen..

maarja die is nu gedegradeerd van schild naar schandknaap maarja meestal rijd ik als ik offline ben zo over de ginkelse heide op zoek naar leden vd frostwolf clan,maar die beginnen schaars te worden..

tevens nog een weekje in de gevangenis gezeten toen ik met mn 2handed hammer 6 taurens had gedood :S en het waren volgens mij low lvls want ze liepen op 4 poten in plek van 2 en allemaal van dezelfde guild want ze hadden allemaal dezelfde soort skin (zwart wit) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkangle schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:17:
[...]

Het is ook geen expliciet voorbeeld van jou post zelf, maar van de algemene gedachte achter zo'n post en de link kunnen leggen buiten jou handelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw deel:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rnLxOpDU7yv38ZCYONENepDh/full.jpg

Klik op de afbeelding voor deel 222

Hier niet meer posten, plz!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Mektheb schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:19:
[...]

En hoe scan je dan voor mensen ? dat vraag ik me af doen ze dat gewoon in google of via wat website's ?
Meestal mbv meta crawlers, aangekochte "private" databases (kleine lettertjes als je bv een prijsvraagje invult bij cheaptickets.nl, random picked name, en duizende andere poll/prijsvragen/whatever sites) eigen spiders en uiteraard alle gangbare sociale en voor de hand liggende methodes.

Het is niet meer dat broodkruimeltjes volgen, en iedereen die een beetje creabea kan denken kan het. De middelen die je als prive persoon hebt zijn vaak al goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358309

Hydra schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 18:02:
Zo, account opgezegd. Hoop dat 't Blizzard daarmee iets duidelijker maakt dat mensen hier echt niet op zitten te wachten.
Hydra schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 00:31:
Sub gecancelled. Ik resub als ze hier niet mee doorgaan maar anders ben ik pleitos.
*troll verwijderd*
Iedereen op de WoW forums mag mijn naam weten als ik er iets post, gewoon omdat ik mij wel fatsoenlijk gedraag en mij daarom ook niet hoef te schamen voor de posts die ik maak. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 08-07-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Als je Jan de Vries heet verdwijn je al gauw in de massa, maar met een unieke voor en achternaam combinatie (zoals ik heb) is deze change gewoon niet cool.

Ik ben van mening dat je hierin een keuze moet hebben, sommige mensen gooien hun hele leven op internet, maar dat is hun keuze. Ik doe dat liever niet en wil er ook niet toe gedwongen worden.

Ik ga dus dat RealID uit zetten, maar dat betekent dus dat ik niet meer kan posten. Ik deed dat al niet zo vaak, maar het wordt me wel even zomaar ontnomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.