![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik Henk 'm!
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik Henk 'm!
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 92% gewijzigd door Macchill op 16-06-2010 16:06 . Reden: Linke links.. ]
Aah you got me !Macchill schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:00:
1e!!
btw, Rakkerzero, de link naar 'wow-nederland.nl' bestaat niet meer (onderaan je 2e post...).
Ik Henk 'm!
Nee eigenlijk niet we hadden gistere nog 34 mensen online, en zou vanavond op een woensdag wel rond de 48 zijn,Ossi schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:47:
Ik merk dat ik momenteel haast geen wow meer speel door het WK.
Merken jullie ook dat het rustiger is geworden online door het WK?
Het is heel simpel, zet een tv naast je pc scherm. WoW + WK = winMektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:52:
[...]
Nee eigenlijk niet we hadden gistere nog 34 mensen online, en zou vanavond op een woensdag wel rond de 48 zijn,
En allemaal raiders of semi raiders.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik Henk 'm!
Het zal wel nodig zijn, want anders doen ze het nietNegaiido schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:56:
Echt saaie dag is het vandaag doordat mijn server offline is. Waarom moet er nou een 24h maintenance .... eigenlijk moet blizzard laten zien dat zo'n maintenance echt nodig is en de veranderingen laten zien.
Haha ja dat kan helaas bij mij nietye-roon schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:54:
[...]
Het is heel simpel, zet een tv naast je pc scherm. WoW + WK = win(mijn tv is soms mijn 2de pc scherm for great justice)
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
NooitAndiaen schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:04:
Je hebt neem ik aan toch wel iets anders te doen dan WoW?
Lekker weer, terrasje eventueel? Ik heb zelfs gehoord dat er andere spellen zijn buiten WoW, maar kan ook een gerucht zijn
Hehehe, moet zeggen ik niet de drang heb om te spelenGohan-san schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:19:
Oef bij ons ligt het raiden nu echt wel stilgisteren kwam ik online 3 man online!!
maar goed ben zelf ook weer druk aan het surfen nu er eindelijk weer wind is dus ja.. misschien moet ik ook niks zeggen
____(>^^(>0o)>____
Dan heb je of een hele grote neus, of je eet gewoon weinigMektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:21:
Hehehe, moet zeggen ik niet de drang heb om te spelenmaar die ene raid in de week waarbij je in 1 avond 11/12 doet en de dag erna op 10man 12/12 doet. kan ik wel opbrengen hou ik 5 dagen over om uit me neus te eten
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niet echt bij ons. Gisteren zelfs voor de 2de keer een 2x10 man groep kunnen doen. Allebei een wipefest maar toch leuk dat erg nog genoeg spelen. De 25ers zullen wel iets minder worden zo met de vakantie voor de deur.Ossi schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:47:
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Weet idd ff niet wanneer dat was maar met dat Pilgrim event heb ik al m'n alts in notime naar 300 geleveledkhrin schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:42:
Mijn hele post weg
In het kort voor het snel levelen van cooking in het begin, zoek op een recept van een horde quest for dig rat stew of zoiets. Ook vele word events hebben simpele maths om heel snel op te levelen.
De dig rat stew had ik gedaan toen ik alles wou klaarstomen om mijn dk te levelen
Bnet pindle#2913
Alleen als Nederland speelt, anders zet ik gewoon de TV aan terwijl ik WoWOssi schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:47:
Uit de startpost. Toen ik hem nog even door zat te lezen vond ik dit toch een beetje vaag. Je noemt: deze uitbreiding zal je voornamelijk willen als: en dan een rijtje features. Maar ik denk dat tegenwoordig het gros van de mensen deze koopt omdat ze zo snel mogelijk door willen naar wolk. Het beste is denk ik om te zeggen dat het de eerste expension is en dan een rijtje features (met een verhaaltje eromheen dan) maar dit is een beetje krom gezegd moet ik zeggen.World of Warcraft: The Burning Crusade is de eerste uitbreiding op WoW. The Burning Crusade is uitgebracht op 16 januari 2007. Deze uitbreiding moet apart aangeschaft worden en biedt toegang tot nieuwe mogelijkheden in het spel. Deze uitbreiding zul je voornamelijk willen als:
• je een nieuw avontuur wilt starten als Blood Elf of Draenei
• je na lvl 60 nog verder wilt versterken naar lvl 70
• je mooie ringen, kettingen en juwelen wilt maken dmv Jewelcrafting
Uiteindelijk zal het erop neer komen dat als je het spel leuk vind en het regelmatig speelt, je niet echt om de uitbreiding heen kan/wil.
Meer info: The Burning Crusade website
Waarschijnlijk omdat het nooit is aangepast sinds WOTLK er isBartske schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:58:
[...]
Uit de startpost. Toen ik hem nog even door zat te lezen vond ik dit toch een beetje vaag. Je noemt: deze uitbreiding zal je voornamelijk willen als: en dan een rijtje features. Maar ik denk dat tegenwoordig het gros van de mensen deze koopt omdat ze zo snel mogelijk door willen naar wolk. Het beste is denk ik om te zeggen dat het de eerste expension is en dan een rijtje features (met een verhaaltje eromheen dan) maar dit is een beetje krom gezegd moet ik zeggen.
Jah inderdaad en daarom wijs ik hem er even op. Niet dat ik het heel erg vind maar omdat het al zo'n goede startpost denk ik dat zulke dingen wel leuk zijn om nog even te veranderen.Mektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:04:
[...]
Waarschijnlijk omdat het nooit is aangepast sinds WOTLK er is
Nee daar merk ik nog niets van. Waarschijnlijk als het allemaal wat serieuzer wordt zal het wel rustiger worden.Ossi schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:47:
http://hawvie.deviantart.com/
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Advocatus ineptias | Free Speech Online
5K GS via heroics is zowiezo lastig. Daar zal je toch echt voor naar raids moeten gaan. Tenzij je op Frost emblems blijft wachten.Negaiido schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 01:23:
Ik ben nu al een tijdje lvl 80 en heb ook al elke heroic meerdere malen gedaan. Het is toch echt moeilijk om 5k GS te krijgen als resto shaman.
Er zijn echt maar een paar dingen die ik moet hebben, en dan kan je zeggen. Ja je moet gewoon alles pakken wat een hogere itemlvl heeft terwijl het niet beter is als je huidige itemlvl gear. Ik vind dan GS best een bullshit systeem. Weet iemand wat ik kan doen?
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Anachronos&cn=Riyalgo
13:37
Ik Henk 'm!
Maar even werk van gemaakt. Nu issie beterMektheb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:04:
[...]
Waarschijnlijk omdat het nooit is aangepast sinds WOTLK er is
Ik zou zeggen, eerst goed gemmen, enchanten, heroics doen voor (meer) badges en indien mogelijk ToTC en misschien ToTC10 man. Je hebt zoveel meer aan iemand die wat slecht gegeared is en goed kan healen dan iemand die super gegeared is en enorm slecht healt. (Healed?.... Nederengels ftw!)Negaiido schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 01:23:
Ik ben nu al een tijdje lvl 80 en heb ook al elke heroic meerdere malen gedaan. Het is toch echt moeilijk om 5k GS te krijgen als resto shaman.
Er zijn echt maar een paar dingen die ik moet hebben, en dan kan je zeggen. Ja je moet gewoon alles pakken wat een hogere itemlvl heeft terwijl het niet beter is als je huidige itemlvl gear. Ik vind dan GS best een bullshit systeem. Weet iemand wat ik kan doen?
Als ik je tegenkom zal ik naar je zwaaien.Negaiido schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 01:23:
http://hawvie.deviantart.com/
zouden we toch zonder je moeten rakkerRakkerzero schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 08:25:
[...]
Maar even werk van gemaakt. Nu issie beter
Ik denk dat je op zoek moet naar een guild die ook de oudere content nog speelt, zoals Trial of the Crusader 10 man of 25 man om wat raid items te verzamelen.Negaiido schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 01:23:
Anoniem: 232640
Ik heb je poppetje eens bekeken en bvbNegaiido schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 01:23:
Gewoon de gear kopen van Thriumph badges. Je komt als je alle 5 T9 delen hebt al ongeveer uit op 4500 gs. Dan kun je nog een redelijk leuke trinket en ring kopen. Je gearscore zal dan al rond de 4700-4800 liggen.Negaiido schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 01:23:
[ Voor 8% gewijzigd door Hiroj op 17-06-2010 09:21 ]
Nou wil het feit zo zijn dat een Resto Shaman pas een goede multitarget healer wordt als zijn gear goed wordt i.v.m. Haste. Hij heeft op Riptide na, welke dan ook nog een aardige cooldown heeft, geen instants en zijn group heal is een te lange casttime om snel group damage up te halen terwijl hij ondertussen op die tank moet focussen.Zhalix schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 08:33:
Je hebt zoveel meer aan iemand die wat slecht gegeared is en goed kan healen dan iemand die super gegeared is en enorm slecht healt. (Healed?.... Nederengels ftw!)
[ Voor 19% gewijzigd door ItMeAedri op 17-06-2010 10:00 ]
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Zo zijn ze dat bij ons ook elke week 11/12 25man oneshotten, en vervolgens lang wipen op 25man hc lk de rest van de week.kowapanga schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:06:
Gister weer ICC25 ingedoken.
Zoals verwacht een dikke steamroll , alleen op LDW heroic ging het wat stroef.
Nu nog 2 dagen over om op LK Heroic te oefenen.
Hoop echt dat het nog even duurt voor dat we deze down/farm hebben , goeie kans dat ik anders snel stop met raiden , ben dit steamrollen wel een beetje zat
12xx zit je softcap. Zoveel Haste wil je dus wel bereiken. Als hij met zijn shield boven de 400 MP/5 hangt komt hij prima zonder mana problemen door heroics heen. Zijn mana tide slim gebruiken is natuurlijk vanzelfsprekend.Mik! schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:05:
Haste is een belangrijke stat maar om nou meteen meer dan 1000 haste te willen..
Denk dat je geen replenishment (of geen paladin die wisdom judged) in de raid hebt gehad. Heb het ook al een keer meegemaakt op mijn hunter. En dan is het als je MM bent nog erger dan Survival.DarkUnreal schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 08:21:
Gister een ICC10 run met mijn hunter (alt) kunnen puggen.. maar het liep een beetje vast op PP.. en nu viel me eigenlijk iets op in het gevecht met PP
normaal gesproken als ik een bossfight doe op mijn hunter, heb ik geen mana problemen. Kan voluit nuken en als de bos neer is, heb ik zon 20% mana over nog..
maar gister bij PP... na de eerste phase change was ik al zo goed als oom... heb vaak moeten switchen naar aspect of the viper om nog een beetje te kunnen nuken op de oozes en de clouds.
Hoe komt het nou dat ik PP zosnel oom ga.. drainen die groene plassen ook je mana, naast je HP (niet dat ik daar voor de lol in sta, maar af en toe word er een onder je gespawned, waardoor ik toch wel 1 -2 seconde contact heb)?
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
nou.. er zat idd geen pala in (die replenishment kunnen geven) de raid.. maar rare was dus.. de eerste 6 bosses heb ik geen last van mana problemen.. hier heb ik bij PP wel last van (bosses na PP nog niet kunnen proberen op mijn hunter altje)Zertaxka schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:26:
[...]
Denk dat je geen replenishment (of geen paladin die wisdom judged) in de raid hebt gehad. Heb het ook al een keer meegemaakt op mijn hunter. En dan is het als je MM bent nog erger dan Survival.
13:37
____(>^^(>0o)>____
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Veel succes met dat shield. Heb Gunship inmiddels 17 keer gedaan en het shield geen enkele keer zien droppen (niet op normal en niet op heroic). Je kan beter het shield uit ToC25 of TogC10 halen.JBplap schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:07:
Verwacht dat vanavond lootship neergaat natuurlijk en hopelijk Saurfang ook!
Van lootship nog een kans op een echt shield want volgens de RL is wat ik nu heb een slap excuus voro een shield ipv een echt shield(heb de 219 splintered door of citadel).
Volgensmij heb je even verkeerd gekeken want ik heb die boots al. Je weet ook dat shammies veel haste nodig hebben en ik heb op dit moment nog niet genoeg. De dingen die je aanbeveelt zorgen ervoor dat ik minder haste krijgAnoniem: 232640 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:18:
[...]
Ik heb je poppetje eens bekeken en bvb
Pendant of Shadowbeams kan je perfect vervangen door : Wrathful Gladiator's Pendant of Subjugation maar dan moet je wel ewa pvp doen
zo heb ik ook de cloak gehaald : Wrathful Gladiator's Cloak of Subjugation (of dominance hangt af van je mp5)
Eventueel ewa investeren met Black chitin bracers
+ een staff als resto shaman ???
Je kan Pit of sauron heroic doen voor surgeons needle en sparen / farmen voor een goed schild
(the pit kan wel pittig zijn maar toch wel leuk)
je shoes kunnen een leuke upgrade krijgen naar mudslide boots.
toc normal doen voor een trinket upgradeje naar talisman of... of sparen voor talisman of resurgence.
(toc normal kan je blijven runnen)
Mijn resto zit op nagrand ==> Nobeard
Bok en Sanctuary stacken toch nietJBplap schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:57:
Hoe zit je met Shamans dan?
Misschien doordat je meer moved op die fight dat je out of range van de mana tide/mana spring totems komt?
Anders evt om vragen als shammy zelf mana prima heeft?
Op 10 als we 1 pally hebben dan doen we Kings scroll (8%) en buff ik iedereen met Sanct (hunters boM).
Daar is trouwens wel een rage bug meeals je eerst een pally buff doet werkt de scroll of kings niet meer, andersom werkt het wel; dus eerst scroll of kings en dan sanct buffen. (Als het goed is al ticket voor aangemaakt)
____(>^^(>0o)>____
1 Component stackt niet (de HP stam buff?) maar de rest stackt toch wel gewoon, als in het stackt niet maar je krijgt de beste van elk. Dus damage reduction van Sanct + str/agi increase etc van kings.
Haharyderb schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:01:
[...]
Veel succes met dat shield. Heb Gunship inmiddels 17 keer gedaan en het shield geen enkele keer zien droppen (niet op normal en niet op heroic). Je kan beter het shield uit ToC25 of TogC10 halen.
[ Voor 12% gewijzigd door JBplap op 17-06-2010 11:09 ]
____(>^^(>0o)>____
Str en Sta stacken niet bij deze 2 (of bij BoK/Sanc), de rest gaat wel gewoon samen. Per saldo zou je dan dmg.reduction en 10% str/sta van Sanc hebben en de overige stats op 8% van drums.JBplap schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:07:
[...]
1 Component stackt niet (de HP stam buff?) maar de rest stackt toch wel gewoon, als in het stackt niet maar je krijgt de beste van elk. Dus damage reduction van Sanct + str/agi increase etc van kings.
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 17-06-2010 11:12 ]
[ Voor 27% gewijzigd door JBplap op 17-06-2010 11:13 ]
Heb je meer geluk dan ik. Ik heb 33 keer nodig gehad volgens de armory om het shield te krijgen. Die keer dat ik hem kreeg was ook meteen de laatste keer dat ik er geweest ben, was zo spuugzat van HoR.JBplap schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:07:
[...]
[...]
Haha![]()
Iedereen heeft dat shield bij ons al, behalve ik
Zovaak ben ik niet bij gunship geweest op 10
Om aan mn verslinterde deur te komen had ik ook iets van 17 pogingen nodig om hem uit HoR normal te krijgendus ben er wel aan gehecht maar ga er 1k armor + ~60 stam op vooruit ofzo lol. 30 stam aan base + socket.
Imp. BoM > Battle ShoutSinergyX schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:10:
[...]
Vaak snap ik in raids niet het nonstop gezeur 'BUFF PLX!!', zeker voor de pallies. Als je al 2 warriors hebt (1 fury/arms) dan heb je al niets aan BoM,
BoK en Sanc stacken alleen met stamina niet. maar je kan BoK wel geven ivm +10% to all stats. kan handig zijn voor een tank.SinergyX schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:04:
Doen ze ook niet, daarom gaat het fout (bij BoK / Sanc is dit opgelost, maar de scroll nog niet).
[ Voor 13% gewijzigd door patrickos85 op 17-06-2010 11:29 ]
Ligt er wel aan wat voor shamans... Mijn healing stream tikt voor 500/600 hp per 2 seconden ofzo leuke HOT... BOW blijft bij je waar je ook staat... Cleansing totems in ICC niet nodig maar soms handig... Persoonlijk dus lieveer BOW dan afhankelijk van een manatotem... Op 25 mans zowieso genoeg pala's...SinergyX schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:10:
[...]
Str en Sta stacken niet bij deze 2 (of bij BoK/Sanc), de rest gaat wel gewoon samen. Per saldo zou je dan dmg.reduction en 10% str/sta van Sanc hebben en de overige stats op 8% van drums.
Vaak snap ik in raids niet het nonstop gezeur 'BUFF PLX!!', zeker voor de pallies. Als je al 2 warriors hebt (1 fury/arms) dan heb je al niets aan BoM, 2 shamans verspreid met mana totem is BoW overbodig (of wordt zelfs removed als je in range komt), hou je enkel Sanc/BoK over.
____(>^^(>0o)>____
[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 17-06-2010 11:35 ]
Klaar met editten? dan kan ik reageren hahaSinergyX schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:30:
waar ze allemaal weer hun 'eigen' buff willen hebben, BoM ipv BoK.
Dit is dus wel een bug toch? Want daar ging deze hele discussie over.Maar de scroll kun je dus helemaal niet buffen als sacnt up is; hij cast wel maar niemand ontvangt het icoontje.
Terwijl je andersom ze wel allebei krijgt (wel de verschillende stats van elk dus)
Waar heb jij het nou overSinergyX schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:30:
Goed, als je puur op AP kijkt heb je tegen de 3k str nodig ofzo om die BoM AP buff te halen.
____(>^^(>0o)>____
BoM versus BoK? Als je puur naar AP kijkt heb je (10% van 3000 = 300x2 =) 600AP met BoK, met BoM krijg je dus meer AP. Dan zouden aantal mensen mischien de voorkeur hebben naar BoM.
Of je stelt gewoon je PP goed in voor classes die liever BoM hebben...JBplap schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:38:
[...]
Klaar met editten? dan kan ik reageren haha
In HC's etc krijgt iedereen behalve ikzelf BoK, ik neem sanct.
Als daar commentaar op komt dat ze geen BoK willen dan zeg ik dat ze right click kunnen cancelen,
ga voor dat soort onzin niet steeds mn PP veranderen.
Stel je voor dat je moeite doet om juist te buffen...JBplap schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:05:
Ja en dan is er weer een shout die mn BoM gaat cancelen (ben prot dus geen imp.)
of een shammy die totem dropt en BoW weer cancelled.
Daarnaast is het toch niet critical voor het slagen of niet van een rHC.
En vervolgens met raids weer PP omzetten naar BoK?
Tis goed
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Wees blij dat ie nog bufft in random hc's... Zie genoeg pally's die die moeite niet eens nemen...Dakreal schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:11:
[...]
Stel je voor dat je moeite doet om juist te buffen...
Ach dat is een kosten/baten analyse en dat is het imho niet waard.Dakreal schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:11:
[...]
Stel je voor dat je moeite doet om juist te buffen...
De healer wil ik in instances wel ff BoW geven maar ik bless alleen de greater, ga niet zitten kutten met 10-minute buffs. Als er dus een healer en DPS van dezelfde class zijn mogen ze dat samen uitvechten.Mektheb schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:24:
In een heroic krijgt iedereen BOK van me en verder kussen ze me kont maar.
kort gezegt
[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 17-06-2010 12:25 ]
https://niels.nu
Je wilt het wel bereiken, maar dit is met name voor raidsKaap schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:14:
[...]
12xx zit je softcap. Zoveel Haste wil je dus wel bereiken. Als hij met zijn shield boven de 400 MP/5 hangt komt hij prima zonder mana problemen door heroics heen. Zijn mana tide slim gebruiken is natuurlijk vanzelfsprekend.
Die T10 setbonus is inderdaad een must, maar 2 pieces T9 erbij houden is ook een hele goede keus. En die Surgeon's Needle is zeker een aanrader om mee te starten. Dat shield zou ik niet op priority houdeen, badge shield is degelijk om mee te starten. En het zou niet lang moeten duren eer hij ToC25 in kan en dus Bastion of Resolve een optie wordt. Liefste het shield van Marrowgar 25 natuurlijk
____(>^^(>0o)>____
In randoms is het altijd grappig, als je volledig gaat buffen ben je als pala tank nagenoeg door je mana heen, dus moet je even drinken. Het moment dat je klaar bent met buffen, is de eerste dps al mobs aan het pullen, sta je dan zonder mana (divine helpt, maar tikt ook langzaam aan). Soms zelfs met 3 druids, en ook geen enkele die dan even bedenkt om een innervate op je te gooien, enkel 'gogogogo' roepenUdiBenLudi schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:21:
Wees blij dat ie nog bufft in random hc's... Zie genoeg pally's die die moeite niet eens nemen...
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MMO08l1vxuc&feature=player_embedded]NMe schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:27:
Woei, gisteren LDW hc neer gekregen. 9/12 25-man heroic nu en 11/12 10-man heroic.
[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 17-06-2010 12:35 ]
Blessing of Might word AP buff + mana regen buff. aangezien ze mp5 uit het spel halen zal het een spirit buff zijn. daarnaast zal Kings geen +10% bonus meer geven aan spirit in cataclysm.detheavn schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:36:
Ik meen gelezen te hebben dat ze het pally buff systeem in Cata aan willen pakken dat eigenlijk iedereen standaard gebaat is bij sanct. Dat zou dan bijvoorbeeld een kings + de added effects van sanct worden.
____(>^^(>0o)>____
'Might' staat ook zo mooi richting spiritpatrickos85 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:08:
Blessing of Might word AP buff + mana regen buff. aangezien ze mp5 uit het spel halen zal het een spirit buff zijn. daarnaast zal Kings geen +10% bonus meer geven aan spirit in cataclysm.
Die bug zal dan situational zijn, ik heb er nog nooit last van gehad, en sinds onze holy pally is gererolled naar Hunter gebruiken wij ook scrolls voor kings. (of zoals ik he altijd noem: 'fake kings') 99 van de 100 gevallen staan mijn buffs voordat de scroll wordt gebruikt.JBplap schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:57:
Daar is trouwens wel een rage bug meeals je eerst een pally buff doet werkt de scroll of kings niet meer, andersom werkt het wel; dus eerst scroll of kings en dan sanct buffen. (Als het goed is al ticket voor aangemaakt)
[ Voor 14% gewijzigd door Dutchman! op 17-06-2010 13:28 ]
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Niet doen. Daar is een reden voor waarom dat scroll "niet werkt". Er is een bug dat als je Blessing of Sanctuary en de scroll versie van Blessing of Kings hebt dat je Stamina en Strength buff van Sanctuary omlaag gaat naar 8%.JBplap schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:57:
Hoe zit je met Shamans dan?
Misschien doordat je meer moved op die fight dat je out of range van de mana tide/mana spring totems komt?
Anders evt om vragen als shammy zelf mana prima heeft?
Op 10 als we 1 pally hebben dan doen we Kings scroll (8%) en buff ik iedereen met Sanct (hunters boM).
I want to live forever, so far.. so good.
Doe eigenlijk precies hetzelfde, maar heb eigenlijk nooit gezeur/vraag van iemand die anders wil. zoals gezged wat maakt het uit in Heroics...JBplap schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:38:
[...]
Klaar met editten? dan kan ik reageren haha
In HC's etc krijgt iedereen behalve ikzelf BoK, ik neem sanct.
Als daar commentaar op komt dat ze geen BoK willen dan zeg ik dat ze right click kunnen cancelen,
ga voor dat soort onzin niet steeds mn PP veranderen.
Zijn toch aardig wat mail items met haste hoor , waaronder de BiS bracers/cloak/neck/boots (evt cloth) / (evt legs) die ele en resto shammys delenMik! schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:25:
[...]
De softcap voor haste is relatief lastig te behalen omdat je een synergie moet zoeken in je gear. Voldoende spellpower, voldoende crit, voldoende mana regen. Haste is niet een standaard stat op mail gear en voor sommige zaken zijn zelfs cloth items beter wil je echt gaan min-maxen op haste gebied. Helaas is dit niet voor iedereen mogelijk
[ Voor 23% gewijzigd door kowapanga op 17-06-2010 13:34 ]
Tot op heden heb ik zelf niet de mazzel gehadkowapanga schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:28:
[...]
Zijn toch aardig wat mail items met haste hoor , waaronder de BiS bracers/cloak/neck/boots (evt cloth) / (evt legs) die ele en resto shammys delen
Ook al pak je de niet heroic versie ervan , dan komt je een aardig eind , en de frost emblem vendor verkoopt een mooie mail belt , met alle gewenste stats erop
Zelf zit ik sinds gister op mijn softcap , blijf nu gewoon heroic gear door sparen en alles 12sp/10haste gems ga ik vervangen voor 23sp , zolang me haste maar op de 1.2k blijft hangen
____(>^^(>0o)>____
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 17-06-2010 13:40 ]
Je weet neem ik aan wel dat die damage reduction buff niet stackt met die van disc priests, mocht je die in de raid hebben?detheavn schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:36:
In ICC buff ik iedereen met Kings, mezelf Sanct. De andere tank krijgt ook gewoon een Sanct van me (feral druid). Die damage reduce is te nice om niet te doen.
Hunter tanking?SinergyX schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:39:
Zat nog de hunter changes na te kijken van cataclysm, maar is die 85 skill niet enorm nutteloos?
Camouflage (level 85): The hunter enters an obscured state that prevents him or her from taking ranged damage. The character would still be subject to melee or area-of-effect attacks, and dealing or taking damage will break the Camouflage effect. The hunter can move and set traps when under Camouflage, and will receive a damage bonus when attacking while under Camouflage (which will then break the effect).
Het is geen stealth, dus geen rogue/kitty style. Het is geen vanish, geen agro reset. Ranged damage, mogelijk een aspect van PvP waar je tegen casters een tijdelijke defensief heb, maar 1 aanval van jou kant of tegen jou, en het is weer over (caster met blizzard of dergelijke).
Al die dingen die jij noemt betekenen geen instant kill op jou. Een rogue die goed speelt kan mij killen zonder dat ik überhaupt uit de stun kom. Da's gewoon niet leuk. Je maakt een verwijzing naar een turn-based systeem, maar als jij deze manier van PvP leuk vindt dat kun je misschien beter Patience gaan spelen.HStyles schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:39:
om even hier mijn mening over te geven vanuit een rogue view
1 - Ik vind een mages deep freeze ook niet leuk
2- wat dan te denken van warlocks shadowfury en fear/howl of terror
3 - paladins hammer of justice
4 - warriors charge
5 - priests fear/terror
[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 17-06-2010 14:00 ]
Die krijgen we altijd bij elke grote change van de talent trees.BruntFCA schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:58:
krijgen we dan weer een reset v/d talent points ?
Gz! Ben zelf ook nog steeds druk bezig nadat ook wij 2 mensen verloren die hem eigenlijk eerst zouden krijgen, nu ben ik waarschijnlijk de eerste tank op de server die hem heeftkowapanga schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:28:
[...]
Zijn toch aardig wat mail items met haste hoor , waaronder de BiS bracers/cloak/neck/boots (evt cloth) / (evt legs) die ele en resto shammys delen
Ook al pak je de niet heroic versie ervan , dan komt je een aardig eind , en de frost emblem vendor verkoopt een mooie mail belt , met alle gewenste stats erop
Zelf zit ik sinds gister op mijn softcap , blijf nu gewoon heroic gear door sparen en alles 12sp/10haste gems ga ik vervangen voor 23sp , zolang me haste maar op de 1.2k blijft hangen
-EDIT
We hebben gister ook onze eerste shadowmourne eindelijk gehaald.
Hadden echt zo een pech met shard drops, niet normaal , er zijn zelfs guilds op onze server die 8/12 zijn in heroic , en die hebben al wel genoeg shard dorps gehad!! (en ook al een week of 2 shadowmourne)
Maar goed gister was het zo ver , hebben meteen maar even lol gehad in /trade met het volgende
http://www.pure-guild.com...crnShot_061610_210223.jpg
en uiteraard een leuke groep hug
http://www.pure-guild.com...crnShot_061610_210139.jpg
/EDIT
Bnet pindle#2913
Ja het is apart soms, we hadden er gister nog 2 nodig.porn* schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:02:
[...]
Gz! Ben zelf ook nog steeds druk bezig nadat ook wij 2 mensen verloren die hem eigenlijk eerst zouden krijgen, nu ben ik waarschijnlijk de eerste tank op de server die hem heeft
Heb er weken tussen gehad dat ik maar 1-3 shards kreeg zo diep en diep triest kan het zijn... en dan een andere week ineens 8... heb toch het idee dat er soms iets niet klopt magoed. Nog 16 te gaan, een paar weekjes nog
[ Voor 99% gewijzigd door Madje op 17-06-2010 14:10 . Reden: verkeerde pagina gekeken. ]
Zelfde heb ik vs Frost mages, die rooten je constant met ice lance spam. Ja das lekker te counterenNMe schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:57:
[...]
Je weet neem ik aan wel dat die damage reduction buff niet stackt met die van disc priests, mocht je die in de raid hebben?
[...]
Hunter tanking?
[...]
Al die dingen die jij noemt betekenen geen instant kill op jou. Een rogue die goed speelt kan mij killen zonder dat ik überhaupt uit de stun kom. Da's gewoon niet leuk. Je maakt een verwijzing naar een turn-based systeem, maar als jij deze manier van PvP leuk vindt dat kun je misschien beter Patience gaan spelen.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Er zijn genoeg counters tegen die frost mage. Druids kunnen uit de slow (en debuff) shapeshiften, warriors kunnen charge, enz. Niet elke class hoeft tegen elke andere class een counter te hebben, als er maar een balans is tussen classes die elkaar aan kunnen. PvP is onmogelijk te balanceren rond duels.Dakreal schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:16:
[...]
Zelfde heb ik vs Frost mages, die rooten je constant met ice lance spam. Ja das lekker te counterenZo kan ik nog wel een paar classes noemen die van mij part lekker generfed morgen worden. Resto druid/Feral druid, Frost mages, de burst/cd's van een Arcane mage. Moet ik nog verder gaan? PvP is niet balanced en praktisch voor niemand leuk, en toch speelt iedereen het hopend dat het beter wordt.
Ze gaan rogues niet nerfen, ze leggen de balans anders. Meer survivability, meer damage, minder stunlocks. Lijkt me een eerlijke trade-off.Als ze het op deze manier gaan aanpakken mogen ze wel meer classes gaan meenemen, anders worden sommige classes helemaal niet meer gespeeld.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq