Dagboekje,
Om te beginnen net als gister niet even de daily gedaan; cba om het zo maar te zeggen.
Weinig tijd, druk met andere dingen dus die skip ik als eerste, heb frost toch niet zo hard nodig.
Eerst weer even wat van die heerlijke guild drama, in gchat „RL vult jullie wel in“ en gquit erachter aan, vervolgens word alt van die gast ook gekickt.
Wat was nou het probleem, die gast is nog niet zo gek lang bij ons als hunter, die is nu gegeared en nu wou die ipv met hunter helpen met progressie zn priest in de mainraids gegeared hebben. Dat vond de RL (en ik ook) niet kunnen en dus eruit.
Vervolgens nog even gehad over het feit dat we best een holy pally kunnen gebruiken, maar dat goede holy pallys vinden erg moeilijk schijnt te zijn. RL heeft het bijgehouden en heeft er al 21 uitgezet!
Gek genoeg hadden we VoA, we hadden hem gister ook al even, en aangezien er helaas maar 1 10 groep compleet was konden een aantal mensen voa puggen, dat bleek een drama te zijn en is ze niet gelukt –lol-.
Onze groep was compleet en konden dus onze HC run van gisteren oppikken.
Eerst Lootship HC, wat een zwaar gevecht is dit, onmogelijke add spawn, damage die je krijgt is niet outhealbaar, je eigen schip zo zwak en ally schip is zoveel sterker. 10 wipes later maar op normal gedaan en die hadden we binnen 3 pogingen neer!
Vervolgens dus Saurfang HC; gisteren al een aantal wipes gehad en nu met iets andere setup vooral op healer gebied en de DK gewisseld moest het nu lukken, 1e try kregen we weer een DC op een dom moment wat ons liet resetten om een wipe te voorkomen. 2e poging ging erg lekker en RNG hielp ook mee; beide marks in melee. En we bleven maar slaan met onze zwaarden, en down ging hij! 2e poging van de avond en Saurfan lag al, dat voelde goed! Dit was tevens de 1e progression kill voor de guild (Lootship voor mij ook al)
Op naar festergut, natuurlijk bleek de ooze als eerste een problem, redelijke poging maar toch vrij snel een wipe omdat RL healer niet op zat te letten. 2e poging weer last van DC en een erg snelle wipe. 3e poging even die focus er weer bij en ging gewoon goed, ondanks dat ik op het eind het gevoel kreeg dat we echt cd aan het managen waren om op het laatst iedereen nog up te houden want 1 healer was toch weer down, maar we kregen hem plat.
Iedereen zeer content met de progressie want we hadden bedacht dat Saurfang + 1 van de profs creatures down zou gaan, en dat was nu dus al gebeurt met nog een flinke hoeveelheid tijd op de clock.
Op naar rotface, ik MT die altijd, maar aangezien de prot war beter gegeared is moest ik op de adds, ouch! Gelukkig is het 10 mans, want op 25 drop ik altijd naar 1fps als ze mergen maar op10 blijft het spel beter lopen. Verschil met normal was niet zo gek groot, vile gas stunnend je soms op een moment dat je liever niet hebt, maar niks ernstigs.
Lijkt eerst weer mis te gaan omdat iemand met zn slime vrolijk bij boss blijft staan, bleek dat nu deze gast een DC had (al de 4e verschillende persoon deze raid:S).
Heb maar besloten om hem toch op te pikken door redelijk dicht langs de raid te gaan, niet ideaal maar slime daar laten gaat ook problemen geven. Had met mijn rondjes lopen geluk dat ik eigenlijk niet de slime tegen kwam. Wel raar deze slimes tanken, je bent daar op gefocused terwijl je hp van rotface niet eens echt in de gaten houd. Op een gegeven moment was de fight dan ook zomaar over, hij lag plat!
Dit was dus de eerste try, wat betekende dat er nog steeds wat tijd was.
Keus was tussen PP of Valithria, aangezien PP wat meer vergt besloten om die op een hele avond te gaan proberen, dus naar Valithria. Extra healer gebruiken, dus was de RL bang dat we DPS tekort zouden komen; de warrior naar zn dps spec.
Dat betekende dus dat ik moest solo tanken! Dit is tot nu toe de leukste boss die ik ooit getankt hebt, zo ontzettend veel mobs komen er dan

mn taunts constant on CD. Ik krijg wel ongelovelijk veel damage, en dropt regelmatig naar gevaarlijke hp maar healer kreeg me steeds weer up. Enige waar ik problemen mee had zijn die worms, die lijken maar niet mij te willen aanvallen.
Maar alles oppikken en dan al weer naar andere kant moven om daar weer meer op te pikken hehe. Op een gegeven moment word het alleen toch te veel voor de healer, mobs moeten wel dood een 50stack worm kon hij niet meer aan
We hadden dus weer een nieuw iemand voor de portals dus die ging ook nog niet super.
Helaas moest er toen iemand vroeger weg en hebben we 3 pogingen gedaan.
Volgens de healers was valithria er steeds bijna, nog BL + spam zou genoeg zijn geweest, dus we krijgen haar volgende keer wel gehealed.
Volgens RL is het geen tank probleem, dus dat voelt enorm goed omdat dit bedoelt is voor 2 tanks

Vrijdag raiden we normaal niet, maar als de mensen er vanavond zijn gaan we verder omdat we weer zoveel plezier in het raiden hebben! HC fights zijn echt een stuk leuker.