je moet toch eerst een real id invite accepten in WoW voordat degene je persoonlijke naam zien, het is dus niet dat iedereen gelijk zal kunnen zien hoe je echt heet.Hiroj schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:33:
Net even gekeken op Real ID. Je persoonlijke naam zal zichtbaar zijn ..
Ik hoop wel dat wij als gebruikers met bepaalde dingen toch nog een hoop informatie kunnen afschermen. Ik zou het persoonlijk niet fijn vinden als men mijn volledige naam weet..
Indien het niet kan, dan haak ik al af van dat Battle.net Real ID. Het lijkt overigens wel een beetje op social networking
en pre-Gearscore eisen?SinergyX schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:15:
[...]
Zelfs OS3D 'eist' men rustig 5.8k GS minimaal, terwijl ik dacht ik OS3D nog heb gehaald toen ICC er nog niet eens was.
Al een tijdje geen update meer gedaan van mijn status, dus hier komt ie.
Nu ongeveer een maand geleden m'n main (Fury warr) verhuist van Lightbringer naar Silvermoon om op de nieuwe server in de guild Genesis gegaan. Voor mij op dat moment een stap omhoog, van 11/12 normaal (25man) naar 11/12 heroic.
Op de eerste dag dat ik verhuist was, mocht ik nog dezelfde avond mee naar LK (O.M.G.). Na een korte uitleg maar meteen in het diepe gesprongen (gegooid) en een lekker wipe avondje gehad, aan het einde van de avond LK op normaal neergehaald dus ik had in ieder geval m'n 12/12 normal achievment op 25 man.
De volgende reset op de eerste avond alle bazen neergehaald buiten LK en een paar wipes gehad. Veel achievements weer uiteraard, en meteen m'n eerste drop te pakken, namelijk heroic cryptmaker.
Zo de afgelopen weken mezelf bezig gehouden, op woensdag alles clearen tot aan LK, en op zondag en maandag de tries opmaken. met toch elke week weer wat dichterbij komen, afgelopen maandag 42% onze beste poging... P3 zit eraan te komen :-)
Verder nog wat alts een paar levels gegeven, m'n priest een paar T10 stukken en bezig met loremaster op m'n warrior waar ik rap doorheen ga :-)
Dit was overigens de guild waar ik toen de tijd in zat (www.duceguild.com)
Nu ongeveer een maand geleden m'n main (Fury warr) verhuist van Lightbringer naar Silvermoon om op de nieuwe server in de guild Genesis gegaan. Voor mij op dat moment een stap omhoog, van 11/12 normaal (25man) naar 11/12 heroic.
Op de eerste dag dat ik verhuist was, mocht ik nog dezelfde avond mee naar LK (O.M.G.). Na een korte uitleg maar meteen in het diepe gesprongen (gegooid) en een lekker wipe avondje gehad, aan het einde van de avond LK op normaal neergehaald dus ik had in ieder geval m'n 12/12 normal achievment op 25 man.
De volgende reset op de eerste avond alle bazen neergehaald buiten LK en een paar wipes gehad. Veel achievements weer uiteraard, en meteen m'n eerste drop te pakken, namelijk heroic cryptmaker.
Zo de afgelopen weken mezelf bezig gehouden, op woensdag alles clearen tot aan LK, en op zondag en maandag de tries opmaken. met toch elke week weer wat dichterbij komen, afgelopen maandag 42% onze beste poging... P3 zit eraan te komen :-)
Verder nog wat alts een paar levels gegeven, m'n priest een paar T10 stukken en bezig met loremaster op m'n warrior waar ik rap doorheen ga :-)
Omgerekend in huidige gearscore, denk ik dat we als guild een gemiddelde hadden van 3400 ofzo. de hoogste gear was toen naxx 25 (ilvl 213). en de meeste liepen nog rond in naxx10 en zelfs blauwtjes.Heroic Sartharion-3D Down!
Written by Flexal
Wednesday, 04 February 2009 08:30
After only 1.5 nights of wiping we finally got him down. It was a great fight that requires everyone's max focus. Not particularly hard once you have the strategy down, but still fun. I think we might have even done it in less than one night had we realized what was slowing us down dps-wise sooner. After we figured it out, it only took us 2 pulls till he was dead. Big grats to the whole guild, not just those in for the kill. 25-man content is now officially clear
Geneaux borrowed Alliah's roll haxx addon for the night and won himself Reins of the Twilight Drake Grats!
[ Voor 28% gewijzigd door DrFlash op 30-06-2010 10:26 ]
iemand een andere oplossing?Thommmyy schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:33:
Verder heb ik soms ( erg krom) dat ik de dungeon niet in kan summonnen, enige oplossing is dan de groep leaven en 30min uitzitten. daar word ik dan niet echt vrolijk van. Is dit miss op een andere manier op te lossen? want door de group opnieuw laten inviten kan meestal niet op dat je dan de enige bent van jouw realm.
- Mektheb
- Registratie: December 2006
- Laatst online: 06-05 11:50
- World of Warcraft Burning Crusade, Collector's Edition
- World of Warcraft: Burning Crusade Collectors Edition
- Warcraft
- World of Warcraft Collector
- World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
- World Of Warcraft - The Burning Crusade
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- World Of Warcraft - Battlechest
- Activision Blizzard
- Blizzard
:strip_icc():strip_exif()/u/202430/458684_q.jpg?f=community)
Mooie is wel ik gelijk nu met al me maatjes kan praten die horde zijn
Dat klopt. Maar ik ga sowieso eerst nog alles goed doorlezen en bekijken voordat ik het definitief in gebruik neem.Savageone schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:16:
[...]
je moet toch eerst een real id invite accepten in WoW voordat degene je persoonlijke naam zien, het is dus niet dat iedereen gelijk zal kunnen zien hoe je echt heet.
Al geprobeerd om jezelf de dungeon in te summonen? Rechtermuis knop op het oogje bij je mini-map en dan teleport-to-dungeon. Werkt meestal bij mij..Thommmyy schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:33:
Verder heb ik soms ( erg krom) dat ik de dungeon niet in kan summonnen, enige oplossing is dan de groep leaven en 30min uitzitten. daar word ik dan niet echt vrolijk van. Is dit miss op een andere manier op te lossen? want door de group opnieuw laten inviten kan meestal niet op dat je dan de enige bent van jouw realm.
[ Voor 41% gewijzigd door Hiroj op 30-06-2010 10:26 ]
Reden waarom een gozer die ik ken op een US server speelt ( en in de horeca werkt,dus alleen overdag tijd heb)Hiroj schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:13:
[...]
Vergeet niet dat de (meeste) EU realms nog niet online zijn. US realms zijn wel al online en hebben dan natuurlijk een mooie voorsprong op de rest.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Dat was geen zerg neem ik aan. Voor zerg heb je hoge dps nodig. Alsnog was het toen veel en veel moeilijker, maar een zerg is in naxx gear onmogelijk durf ik wel te zeggen.DrFlash schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:17:
Al een tijdje geen update meer gedaan van mijn status, dus hier komt ie.
[...]
Omgerekend in huidige gearscore, denk ik dat we als guild een gemiddelde hadden van 3400 ofzo. de hoogste gear was toen naxx 25 (ilvl 213). en de meeste liepen nog rond in naxx10 en zelfs blauwtjes.
Dat was ik niet vergeten. ;-)Hiroj schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:13:
[...]
Vergeet niet dat de (meeste) EU realms nog niet online zijn. US realms zijn wel al online en hebben dan natuurlijk een mooie voorsprong op de rest.
Was ik me terdege van bewust, maar het ging mij er meer om dat de heroic versie al neer is, en dat op dag 1.
Yup, tenminste mocht de right click run als admin niet werken want dit is net iets meer arbeid en ik ben liever lui dan moe.Thommmyy schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:14:
[...]
Anders patch gwn handmatig downen en installeren:
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
Dat bedoelde ik, dat werkte soms bij niet.Hiroj schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:23:
[...]
Al geprobeerd om jezelf de dungeon in te summonen? Rechtermuis knop op het oogje bij je mini-map en dan teleport-to-dungeon. Werkt meestal bij mij..
Ik ben benieuwd hoe Halion zal gaan. Ik voorzie al veel domme fouten in ieder geval
(over-ijverige dispellers, trage reacties op Mark en de Resident Evil hak-door-de-midden-beam.
Gisteren nog een ToC10 geprobeerd te healen op mijn resto druid. Het was nog de weekly met Jaraxxus die ik nog even snel wilde doen. Dat snel werd al vrij snel duidelijk niet haalbaar. We hebben het telkens met 2 healers gedaan (is goed te doen in ToC) maar ik had er meer moeite mee dan ik tot nu toe in ICC heb gehad. Na enkele wipes en wat mensen die ragequitten (2x m'n mede healer) hebben we het uiteindelijk wel gehaald. Er zaten nog heel wat mensen tussen die upgrades uit ToC10 wilden halen en dus door wilden gaan maar mij niet gezien als we al zoveel moeite hebben met de eerste 2 bosses en er maar 2 dps uberhaupt boven de 4k uit kwamen.
Gisteren nog een ToC10 geprobeerd te healen op mijn resto druid. Het was nog de weekly met Jaraxxus die ik nog even snel wilde doen. Dat snel werd al vrij snel duidelijk niet haalbaar. We hebben het telkens met 2 healers gedaan (is goed te doen in ToC) maar ik had er meer moeite mee dan ik tot nu toe in ICC heb gehad. Na enkele wipes en wat mensen die ragequitten (2x m'n mede healer) hebben we het uiteindelijk wel gehaald. Er zaten nog heel wat mensen tussen die upgrades uit ToC10 wilden halen en dus door wilden gaan maar mij niet gezien als we al zoveel moeite hebben met de eerste 2 bosses en er maar 2 dps uberhaupt boven de 4k uit kwamen.
mensen, kunnen jullie mij helpen
ik heb een Bnet account met 1x WoW erop waar 2 mensen op spelen
nu willen die 2 mensen samen met elkaar spelen
wat kan ik het beste doen?
1: nog een wow erbij kopen op hetzelfde bnet account
2: recruit a friend invite doen, die accepten, vervolgens WoW kopen en gametime kopen en dan dit account mergen met het bnet account.
werkt optie 2? of zitten daar haken en ogen aan? bijvoorbeeld dat je nog 10 dagen lang trial account bent zodat ze niet verder kunnen met hun level 63 chars?
De bedoeling is iig om op 1 Bnet account 2 WoW accounts te hebben, maar met recruit a friend heb je leuke bonussen zoals de 2man rocktet mount die ik hun toch niet wil ontzeggen.
ik heb een Bnet account met 1x WoW erop waar 2 mensen op spelen
nu willen die 2 mensen samen met elkaar spelen
wat kan ik het beste doen?
1: nog een wow erbij kopen op hetzelfde bnet account
2: recruit a friend invite doen, die accepten, vervolgens WoW kopen en gametime kopen en dan dit account mergen met het bnet account.
werkt optie 2? of zitten daar haken en ogen aan? bijvoorbeeld dat je nog 10 dagen lang trial account bent zodat ze niet verder kunnen met hun level 63 chars?
De bedoeling is iig om op 1 Bnet account 2 WoW accounts te hebben, maar met recruit a friend heb je leuke bonussen zoals de 2man rocktet mount die ik hun toch niet wil ontzeggen.
Mensen vergeten de 25% buff die in er ICC is en in TotC dus niet. Die buff maakt alles in ICC (zelfs HC) tot Putricide, Syndragosa en LK wel erg makkelijk.deTwisj schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:44:
Gisteren nog een ToC10 geprobeerd te healen op mijn resto druid. Het was nog de weekly met Jaraxxus die ik nog even snel wilde doen. Dat snel werd al vrij snel duidelijk niet haalbaar. We hebben het telkens met 2 healers gedaan (is goed te doen in ToC) maar ik had er meer moeite mee dan ik tot nu toe in ICC heb gehad.
We doen nog well eens een TotGC 10 mount run. Laatst ook een Ret pally van de guild die er zo makkelijk over dacht. Faction Champions..... meneer rent er gewoon in. Helemaal niks geregeld qua kill order/interrupts. Was dus een wipe en geen mount. Als je alleen maar in ICC bezig bent en je komt dan een keer terug, dan moet je de zaak toch echt niet onderschatten.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Doe gewoon requit a friend en laat diegene een ander bnet account hebben? Kost niks en je hebt toch je mount. Waarom wil je ze op 1 bnet account houden?
zo wil die persoon het nou eenmaal hebben makkelijker te managen, tgaat namelijk om vader en zoon waarbij zoon nog erg jong isBartske schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:04:
Doe gewoon requit a friend en laat diegene een ander bnet account hebben? Kost niks en je hebt toch je mount. Waarom wil je ze op 1 bnet account houden?
maar wat is het verschil tussen acc mergen en beide apart bnet account?
Bartske schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:04:
Sorry, kon het even niet laten
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Nee geen zerg, een echte authentieke kill van eerst de 3 kleine draakjes en daarna sartarion zelf (wel in 1 gevecht uiteraard)Bartske schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:33:
[...]
Dat was geen zerg neem ik aan. Voor zerg heb je hoge dps nodig. Alsnog was het toen veel en veel moeilijker, maar een zerg is in naxx gear onmogelijk durf ik wel te zeggen.
Ik heb totaal gemist wat Ruby inhoud.. Is het gewoon een instance zoals Onyxia/Sarth? of is het wel een volledige instance met meerdere echte bosses?
Moet nog steeds mijn eerste LK kill hebben.. Guild was uit elkaar gevallen en de eerste paar pugs kom ik verder dan we met de guild ooit zijn gekomen.. Heb ook 2 pugs gedaan met alleen LK over waarbij we tot 12% kwamen
2% en we hadden hem gewoon..
Gisteren ben ik ook weer holy gespecced met mijn paladin om de kansen te vergroten voor een LK kill.. Meteen leuke drops waardoor die redelijk gegeared is nu.. Vandaag cloak halen en ik ben de 5500gs ruim gepasseerd.. Dus Resto shaman en Holy paladin moeten me een keer een leuke groep opleveren hoop ik..
Moet nog steeds mijn eerste LK kill hebben.. Guild was uit elkaar gevallen en de eerste paar pugs kom ik verder dan we met de guild ooit zijn gekomen.. Heb ook 2 pugs gedaan met alleen LK over waarbij we tot 12% kwamen
Gisteren ben ik ook weer holy gespecced met mijn paladin om de kansen te vergroten voor een LK kill.. Meteen leuke drops waardoor die redelijk gegeared is nu.. Vandaag cloak halen en ik ben de 5500gs ruim gepasseerd.. Dus Resto shaman en Holy paladin moeten me een keer een leuke groep opleveren hoop ik..
- SinergyX
- Registratie: November 2001
- Laatst online: 13:59
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
:strip_icc():strip_exif()/u/41502/breezah.jpg?f=community)
Ruby is een Onyx/Sarth instance, de paarse draak
(hebben we nu dacht ik alle kleurtjes gehad
).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lol ik ben nog niet helemaal wakker volgensmij_Peter2_ schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:16:
[...]
reQUIT a friend, oftwel een vriend net zolang pesten tot hij stopt zodat je zijn account kan overnemen?
Sorry, kon het even niet laten
Niet veel, alles is zo'n beetje per WoW account (dus niet voor het gehele B.net account) in te stellen.Dalyxia schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:10:
[...]
maar wat is het verschil tussen acc mergen en beide apart bnet account?
Het enige verschil hierin is werken met een authenticator. Die authenticator geldt voor je HELE B.net account. Dus als daar gebruik van wordt gemaakt moet men met dezelfde authenticator werken.
Rogue inmiddels bijna 70
gaat vlug in Northrend.
Ik zat te denken om een Herbalism/Alchemy combo te doen, is dat een goed idee? En aangezien het beide powerlevelen wordt, hoeveel gold gaat Alchemy me ongeveer kosten?
Ik zat te denken om een Herbalism/Alchemy combo te doen, is dat een goed idee? En aangezien het beide powerlevelen wordt, hoeveel gold gaat Alchemy me ongeveer kosten?
Hoe wou je herbalism gaan powerlevelen dan? I zou alchemy niet gaan powerlvlen, gewoon herben en potjes maken, gaat snel zat.Frerk schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:49:
Rogue inmiddels bijna 70gaat vlug in Northrend.
Herbalism is nogal een beetje moeilijk powerlevelen, aangezien je toch alles zelf zal moeten plukken.
Ik zou zeggen, pluk (no pun intended) zo min mogelijk spul van de AH, het lijkt erop dat de meeste zones tegenwoordig kotsvol zitten met herbs (en ook veins, voor de miners onder ons). Het lijkt me dus lucratiever om in gebieden gewoon wat door te herben om je Alch te maxen dan overal doorheen te racen.
Zo heb ik het destijds iig op m'n shammy gedaan
Ik zou zeggen, pluk (no pun intended) zo min mogelijk spul van de AH, het lijkt erop dat de meeste zones tegenwoordig kotsvol zitten met herbs (en ook veins, voor de miners onder ons). Het lijkt me dus lucratiever om in gebieden gewoon wat door te herben om je Alch te maxen dan overal doorheen te racen.
Maintenance extended met 2 uur
Straks moet ik op mijn vrije dagen nog wat gaan ondernemen

Zit nu met me DK Herbalism te lvlen onder het wachten LFG, werkt perfect, doe gelijk exploren.detheavn schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:53:
Herbalism is nogal een beetje moeilijk powerlevelen, aangezien je toch alles zelf zal moeten plukken.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Ach geloof de US sommige realms 24uur ofline waren dus je mag nog blij zijnFrerk schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:02:
Maintenance extended met 2 uurStraks moet ik op mijn vrije dagen nog wat gaan ondernemen
Alchemy is bijzonder makkelijk te trainen in combi met Herbalism. Je hebt heel weinig plantjes nodig om snel te levelenThommmyy schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:03:
[...]
Zit nu met me DK Herbalism te lvlen onder het wachten LFG, werkt perfect, doe gelijk exploren.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik zal dan wel gewoon op mijn epic mount door Azeroth rennen 
Als ik dingen te weinig heb van Herbalism kan ik 't altijd nog bijkopen.
Als ik dingen te weinig heb van Herbalism kan ik 't altijd nog bijkopen.
VerslaafdeHawVer schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 00:11:
Bah, net voor de restart wipen op de eindbaas in de random, dag emblems..
Met wie was je?
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Krijg je bij transmute mastery de kans dat je meerdere epic gems maakt met die cooldown transmute?
Moet zeggen dat ik de laatste tijd amper bonus flasks heb gehad op mijn mastery, schiet totaal niet op qua winst hiermee.
Moet zeggen dat ik de laatste tijd amper bonus flasks heb gehad op mijn mastery, schiet totaal niet op qua winst hiermee.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Yep, tot maximaal 5 per transmute. Ik heb zelf Alchemy op 4 alts genomen als moneymaker, wel eens gehad dat ik van de 4 transmutes 10 gems overhield (maar maak je geen illusies, meestal is het gewoon 1 per transmute en af en toe eens dat je er 2 of 3 krijgt.) Was wel erg lekker, toen deden de meeste gems (na cut door mn JC) nog rond de 200G. Mats farmde ik zelf dus hield ik van die gems na 5 minuten werk & reloggen bijna 2K gold over.SinergyX schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:25:
Krijg je bij transmute mastery de kans dat je meerdere epic gems maakt met die cooldown transmute?
[ Voor 13% gewijzigd door stefanass op 30-06-2010 12:33 ]
Vergeet even niet te vermelden dat de proc zeldzaam is, en ALS ie dan al proct, dat je dan meestal x2 hebt, niet x5stefanass schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:31:
[...]
Yep, tot maximaal 5 per transmute. Ik heb zelf Alchemy op 4 alts genomen als moneymaker, wel eens gehad dat ik van de 4 transmutes 10 gems overhield (maar maak je geen illusies, meestal is het gewoon 1 per transmute en af en toe eens dat je er 2 of 3 krijgt.) Was wel erg lekker, toen deden de meeste gems (na cut door mn JC) nog rond de 200G. Mats farmde ik zelf dus hield ik van die gems na 5 minuten werk & reloggen bijna 2K gold over.
Zelfs met flasks het proct eigenlijk te weinig magoed soms heb je pech (3 stacks flasks 1 proc yay).
Bnet pindle#2913
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Omdat ik toch maar 1x per dag wat alchemy doe, kan ik net zo goed overstappen naar transmute. Flasks maak ik enkel nog voor me zelf, elke dag kolere eind rondvliegen voor genoeg mats voor wat flasks vind ik al genoeg, die 2-6 die ik over heb leveren ook maar weinig op. (minder dag 1x proc van transmute).porn* schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:45:
Vergeet even niet te vermelden dat de proc zeldzaam is, en ALS ie dan al proct, dat je dan meestal x2 hebt, niet x5
Zelfs met flasks het proct eigenlijk te weinig magoed soms heb je pech (3 stacks flasks 1 proc yay).
Dat had ik ook vermeld dacht ik ->porn* schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:45:
[...]
Vergeet even niet te vermelden dat de proc zeldzaam is, en ALS ie dan al proct, dat je dan meestal x2 hebt, niet x5
En inderdaad is de procrate niet echt hoog, zeker in vergelijking met bv. Tailoring waarbij je dan weliswaar geen kans hebt op 5x maar wel in jouw specialization er altijd 2 krijgt ipv 1 (Moonshroud e.d.).(maar maak je geen illusies, meestal is het gewoon 1 per transmute en af en toe eens dat je er 2 of 3 krijgt.)
Bij flasks / elixirs met Elixir mastery is de procrate gok ik zo'n beetje gelijk met de Transmute mastery, maar dan heb je wel het voordeel dat daar geen Cooldown op zit.
Laatste 80 flasks welk ik gemaakt heb helemaal geen proc meer gehad zelfsporn* schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:45:
[...]

Bartske schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:24:
Mwha, als ik in mn tank gear en tank spec ga doe ik amper dmg (frost dk) aangezien die adds en boss frost resisten, dan maar in tank gear in unholy spec, maar als je dan een goeie dps erbij hebt zitten en je DnD is op cd dan kan je het wel vergeten. In dps gear in dps spec wil het nog wel lukken. Maar mocht je dan zulke langzame dps hebben dat die ahune nog een keertje spawnt dan heb je wel een klein probleempje want dan spawnen er echt heel veel adds.
Ik ben zelf ook Frost DPS en sign als tank. Frost Presence aan, plague strike spammen op elke nieuwe add en een beetje blood boilen/DnD. En vaak is Frost Presence ook niet echt nodig. En slechte DPS in de groep.. tja. Met een beetje damage krijg je die 18k HP toch ook wel in je eentje neer? De ranged kan sowieso altijd op de boss blijven.SinergyX schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:29:
[...]
Kwam er gister met mijn verse druid, maar in een team van 2 79's en een 80 DK die frostspec was.
Dat moment weet je al zeker dat dit niet gaat lukken
Ja het aantal, maar niet dat het niet elke dag proct. Heb eens 3 weken lang geen proc gehad op gems da's mooi zuurstefanass schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:51:
[...]
Dat had ik ook vermeld dacht ik ->
[...]
En inderdaad is de procrate niet echt hoog, zeker in vergelijking met bv. Tailoring waarbij je dan weliswaar geen kans hebt op 5x maar wel in jouw specialization er altijd 2 krijgt ipv 1 (Moonshroud e.d.).
Bij flasks / elixirs met Elixir mastery is de procrate gok ik zo'n beetje gelijk met de Transmute mastery, maar dan heb je wel het voordeel dat daar geen Cooldown op zit.
Beginnen de gemcrafts bij jullie ook weer aan te trekken? Prijzen waren wonderbaarlijk laag (AH) maar zie ze nu ook steeds vaker weer duurder erop staan.
@Richard gewoon Oblit/Blood strike en DC bewaren voor op de boss
Bnet pindle#2913
Heeft iemand nog het origineel (of kan het vinden) van de post over drops die hierin genoemd wordt?
Ik wil hem wel graag lezen.
En nog maar 30 min voordat we weer up gaan, ik ben al in withdrawal
WoWwiki is een mooi tijdverdrijf
Toch handig die maintenance, al m'n addons up to date, nagekeken en upgraded :<
Toch handig die maintenance, al m'n addons up to date, nagekeken en upgraded :<
http://www.fohguild.org/forums/523950-post40.htmldtech schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:27:
Heeft iemand nog het origineel (of kan het vinden) van de post over drops die hierin genoemd wordt?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
@Frerk
Je kunt daar echt in verdwalen he? Ik begon ooit bij Dalaran (omdat ik daar wilde komen) en eindigde bij na 3 uur bij the well of eternity
@junglebeast
Dank u
Realms zijn nog steeds down
duurt lang 
Je kunt daar echt in verdwalen he? Ik begon ooit bij Dalaran (omdat ik daar wilde komen) en eindigde bij na 3 uur bij the well of eternity
@junglebeast
Dank u
Realms zijn nog steeds down
edit:
lol: de Blizzard WoW-Europe Realm status page is nu down om 10 over 2, iedereen kijkt natuurlijk of de realms alweer up zijn
lol: de Blizzard WoW-Europe Realm status page is nu down om 10 over 2, iedereen kijkt natuurlijk of de realms alweer up zijn
[ Voor 31% gewijzigd door dtech op 30-06-2010 14:09 ]
Ja kloptdtech schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:00:
@Frerk
@junglebeast
Dank u
Realms zijn nog steeds downduurt lang
Edit:
Nu tot 4 uur, wat een onzin

[ Voor 5% gewijzigd door Frerk op 30-06-2010 14:07 ]
Blizzard en aan tijden houden, hahahaha.
Brb ff treintje koppen
Brb ff treintje koppen

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Zucht, nou ga maar ff wat anders doen.
http://hawvie.deviantart.com/
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Vind het jammer dat sommige informatie niet altijd volledig is, waar is bv Sylvanas tijdens de ICC raids?
En ergste aan wiki is nog die baggerlading aan banners, laad de site zelf snel in, wordt je hele browser naar 50% CPU geschopt door die ramp zooi van banners en flash crap.
En qua downtime, ik hou rekening met 24 uur downtime, valt het altijd mee
En ergste aan wiki is nog die baggerlading aan banners, laad de site zelf snel in, wordt je hele browser naar 50% CPU geschopt door die ramp zooi van banners en flash crap.
En qua downtime, ik hou rekening met 24 uur downtime, valt het altijd mee
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 30-06-2010 14:10 ]
Hoop dat het voor acht uur gefixed is, want dan heb ik een icc raidjeFrerk schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:05:
[...]
Ja kloptIk zocht ooit iets over Undercity op, eindigde bij Naxxramas of iets dergelijks
![]()
Edit:
Nu tot 4 uur, wat een onzin
Ach de US downtime liep ook iets van 6 uur uit ofzo.. verwacht niet anders hier in de EU.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Wij wouden gelijk 10 man heroic RS instappen en die ff ganken. Maar nee hoor, met dit soort extended crap de hele tijd kunnen we misschien niet eens ICC doen vanavond.
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Het is echt altijd hetzelfde gezeik met Blizz, extended, extended, extended. Voor een lullig patchje

Ik zit op mijn werk dus kan niet spelen maar het stoort mij ook die extended maintenance....ben ik dan verslaafd?
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Extend dan de maintenance vantevoren naar 16:00 en ga niet de dag ervoor zeggen dat de server om 12:00 weer online zijn.
Ik ben bezig met het lvl-en van een druid , 2 days en 19 hours ongeveer en ik zit nu op level 69.
Ik ben bezig met het lvl-en van een druid , 2 days en 19 hours ongeveer en ik zit nu op level 69.
Nee, dat is gewoon medeleven met de verslaafde zielen hierCarthrax schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:17:
Ik zit op mijn werk dus kan niet spelen maar het stoort mij ook die extended maintenance....ben ik dan verslaafd?
Je kunt ook gewoon ff wat anders gaan doen, als je wacht duurt het altijd langer.PcManiaxx schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:13:
Het is echt altijd hetzelfde gezeik met Blizz, extended, extended, extended. Voor een lullig patchje
Tevens schijnt de zon
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
it burns uss !!Dakreal schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:22:
[...]
Je kunt ook gewoon ff wat anders gaan doen, als je wacht duurt het altijd langer.
Tevens schijnt de zon
;-) vampires! beetje rpen onder werktijd hehe. Ik verwacht dat als ik straks thuiskom dat ik direct kan inloggen. meestal met een update of patch hebben ze wat langer nodig. heb ondertussen RealID al aangezet op m'n account.. is ook lekker onlogisch verstopt
geen vampires.. Gollum!!Dakreal schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:27:
[...]
;-) vampires! beetje rpen onder werktijd hehe. Ik verwacht dat als ik straks thuiskom dat ik direct kan inloggen. meestal met een update of patch hebben ze wat langer nodig. heb ondertussen RealID al aangezet op m'n account.. is ook lekker onlogisch verstopt
* Frerk opent WoW directory
Myyyy preciiiouuusss
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
voor een echte trailer, gaat u naar bol.com..Frerk schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:36:
[...]
* Frerk opent WoW directory
Myyyy preciiiouuusss
bbbbbooolll.com
hij is al gekilled ook zowel op 10/25 als op de heroics modes door preminition
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
yupAnoniem: 62605 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:41:
Komt vandaag dan eindelijk dat Ruby Sanctum?
Als ze stoppen met extenden wel jaAnoniem: 62605 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:41:
Patch notes nog niet gelezen?Anoniem: 62605 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:41:

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H
Offtopic en ongewenst.
[ Voor 86% gewijzigd door PromoX op 30-06-2010 15:01 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
en dat is grappig..? kan er niet echt om lachen namelijk
beide van het treintjekoppen dus ook.
[ Voor 22% gewijzigd door PromoX op 30-06-2010 15:02 ]
Wat een kunstShadowBumble schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:42:
hij is al gekilled ook zowel op 10/25 als op de heroics modes door preminition
Ik vind dat echt geen achievement ofzo, maar meer zoiets van, kijk is hoe goed wij geoefend hebben op PTR?
Inderdaad ook erg vervelende grappenMektheb schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:44:
[...]
en dat is grappig..? kan er niet echt om lachen namelijk
beide van het treintjekoppen dus ook.
[ Voor 32% gewijzigd door Dakreal op 30-06-2010 14:50 ]
Lulzy wipen net zolang totdat je het zelf niet doet is niet echt knap inderdaad..
Nog ff'kes volhouden, en dan extended tot 18:00?!
[ Voor 66% gewijzigd door PromoX op 30-06-2010 15:01 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Lach me ballen uit me broek, gun het niemand het te ervaren zoals ik had maar bij deze wil ik wel weten hoe je reageert als iemand in je omgeving het doet. 
ontopic : zou me niks verbazen het tot 20:00 gaat duren hoor
ontopic : zou me niks verbazen het tot 20:00 gaat duren hoor
Deeprun Tram raidwipe IRL
[ Voor 13% gewijzigd door Divak op 30-06-2010 14:57 ]
LOL, die's te goed RichardRichardvdD schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:57:
Deeprun Tram raidwipe IRL
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard

[ Voor 96% gewijzigd door Mektheb op 30-06-2010 15:02 ]
Kan in je reactie begrijpen,Mektheb schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:56:
Lach me ballen uit me broek, gun het niemand het te ervaren zoals ik had maar bij deze wil ik wel weten hoe je reageert als iemand in je omgeving het doet.
Maar ook zwarte humor is humor.
Verder respect voor de gene die ik raak.
heerlijk die zwarte humorLas Vegas schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:59:
[...]
LOL, die's te goed Richard. Ik zie het zo voor me, 25 gnomes die voor de Deeprun tram springen. En dan die geluidjes erbij als ze dood neervallen. Man, als dat toch 'ns kon he.
Misschien kunnen we het maar beter ontopic en zinvol (slowchat is dat vaak niet) houden.
And I'm the only one and I walk alone.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
True, maar als je het zo zegt zoals je nu zegt is het al gelijk een stuk minderThommmyy schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:02:
[...]
Kan in je reactie begrijpen,
Maar ook zwarte humor is humor.
Verder respect voor de gene die ik raak.
Bedoel humor kan hard zijn..
Maar er zijn ook mensen het niks boeit als ze iemand raken

Iemand al een uitspraak over wanneer cataclysm dan komt nu RS er is ?
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 30-06-2010 15:05 ]
Weinig ontopics te melden zo zonder servers. Buiten de gebruikelijke moraalridders en flauwe grapjes is er niet veel te zeggen ben ik bang
.
Wat gaan jullie zo doen als de servers up gaan? Mits ze nog up gaan vandaag. Allemaal direct RS10/25 in?
Moet wel zeggen dat die 2 extra Frosts van Ahune iedere dag erg fijn zijn. Nog ff kijken of ik eerst belt of eerst cloak haal op m'n Pally.
edit: Lijkt me niet dat ze ons nog maanden met RS laten zitten Mektheb.
edit²: Mensen pijn doen is niet mijn bedoeling, maar een simpel grapje niet kunnen slikken is wel kinderachtig.
Wat gaan jullie zo doen als de servers up gaan? Mits ze nog up gaan vandaag. Allemaal direct RS10/25 in?
Moet wel zeggen dat die 2 extra Frosts van Ahune iedere dag erg fijn zijn. Nog ff kijken of ik eerst belt of eerst cloak haal op m'n Pally.
edit²: Mensen pijn doen is niet mijn bedoeling, maar een simpel grapje niet kunnen slikken is wel kinderachtig.
[ Voor 19% gewijzigd door London op 30-06-2010 15:12 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Ik ben er dus bang voor van wel. einde volgende maand krijgen we +30% buff..Las Vegas schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:05:
Weinig ontopics te melden zo zonder servers. Buiten de gebruikelijke moraalridders en flauwe grapjes is er niet veel te zeggen ben ik bang.
Dan zitten we in Juli.
Dan laten ze ons nog denk ik Augustus / September door ploeteren, en zullen ze Oktober een nerf patch uitbrengen en dan krijgen we in November / December de uitbreiding. gok ik
en ik denk zelf meeste in november
Dat was idd ook mijn bedoeling,Mektheb schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:04:
[...]
True, maar als je het zo zegt zoals je nu zegt is het al gelijk een stuk minder
Bedoel humor kan hard zijn..
Maar er zijn ook mensen het niks boeit als ze iemand raken
Ben de kwaadste niet.
rondje random en midsummer boss voor de EoF.Las Vegas schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:05:
En miss weekly vanavond
Ik hoop dat Cataclysm heel snel komt, dan hou ik tenminste op met peinzen waarom ik niet eerder achter mijn Shadowmourne aan ben gegaan
Om nu te beginnen met shards is het alleen maar zonde. Maar ach, gisteren i277 tank shoulders EINDELIJK gewonnen (liep al een half jaar met T10 shoulders, zelfs de normal i264 tank shoulders nooit gezien). En m'n char ziet er gelijk weer 'nieuw' uit. Ik ben mij zelfs op retribution gaan richten omdat er als protection niets leuks meer te halen viel, terwijl mijn retri spec nog wel te verbeteren viel.
En nu zo snel als het kan Ruby Sanctum 25 induiken voor de tank trinket en tank boots.
10-man boeit mij niet zoveel, misschien voor de 10 achievement puntjes. 
Ik ben ook wel benieuwd naar de definitieve class-wijzigingen, ik weet nog niet welke spec ik zal nemen in Cataclysm. En het raiden in Cataclysm zal helemaal omgegooid worden met de 10-mans. Nu hebben we best een goede 10-man groep, maar blijft het kut dat 25-man raiders in de dikke i277 items zitten. Met Cataclysm wordt dat allemaal lekker gelijk getrokken en kan je tenminste meekomen met 25m raiders. Kan niet wachten
En dat achievement delen over je account klinkt ook wel leuk, dat zou een main-wissel ook wel wat makkelijker maken.
En nu zo snel als het kan Ruby Sanctum 25 induiken voor de tank trinket en tank boots.
Ik ben ook wel benieuwd naar de definitieve class-wijzigingen, ik weet nog niet welke spec ik zal nemen in Cataclysm. En het raiden in Cataclysm zal helemaal omgegooid worden met de 10-mans. Nu hebben we best een goede 10-man groep, maar blijft het kut dat 25-man raiders in de dikke i277 items zitten. Met Cataclysm wordt dat allemaal lekker gelijk getrokken en kan je tenminste meekomen met 25m raiders. Kan niet wachten
En dat achievement delen over je account klinkt ook wel leuk, dat zou een main-wissel ook wel wat makkelijker maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Divak op 30-06-2010 15:14 ]
Pretty much hehe.Thommmyy schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:10:
rondje random en midsummer boss voor de EoF.
En miss weekly vanavond
Op m'n tank zit ik nu op 49 Frost emblems, nog 11 voor m'n trinket
Was er trouwens nog iets bekend over Operation Gnomeregan en de Echo Isles?
Volgende patch of die erna. 3.3.7 hoorde ik een tijdje terug genoemd worden.detheavn schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:19:
[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 30-06-2010 15:24 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
die komen in patch 3.9 voor zo ver ik weet. Zo staat het ook wowwiki waar ik hier niet bij kan op werk.detheavn schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:19:
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ja, in de PTR 3.3.5 zijn transcripts gelekt.
Ik zal even de linkjes naar die transcripts opzoeken.
Echo isles heb ik niks over gelezen, als bijna exclusive horde speler wil ik dat liever zelf meemaken
spoiler:
Gnomeran blijft als instance in een gnome capital, enkel de bovenste levels en de surface worden gerecapped.
Echo isles heb ik niks over gelezen, als bijna exclusive horde speler wil ik dat liever zelf meemaken
edit:
Operation Gnomeran Transcripts
Idem Operation Echo Isles
@ye-roon
met "3.9" wordt enkel bedoeld "de laatste patch die de events in gang zat die zich afspelen net voor Cataclysm"
Operation Gnomeran Transcripts
Idem Operation Echo Isles
@ye-roon
met "3.9" wordt enkel bedoeld "de laatste patch die de events in gang zat die zich afspelen net voor Cataclysm"
[ Voor 35% gewijzigd door dtech op 30-06-2010 15:33 ]
Echo Isles zal toch niet moeilijk zijn? hoogste mob is lvl 10 of 11 ^^
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- Rpg
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Die zal ook wel deels op de schop gaan denk ik zo?
Ach, als die stomme deathscare maar uit silvermoon gaat, dan wordt dat mijn thuisplekje weer.
Ach, als die stomme deathscare maar uit silvermoon gaat, dan wordt dat mijn thuisplekje weer.
Hoop niet dat Gnomeregan capitol er hetzelfde uit ziet als die dungeon nu. Saaie zooi
Iets zegt mij dat de boel bij Blizzard plat ligt als ik naar dit forum kijk
.
QQ... /hate proxy@wurk ... Thuis maar eens kijkendtech schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:30:
Mijn visie :Mektheb schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:08:
Ik ben er dus bang voor van wel. einde volgende maand krijgen we +30% buff..
Dan zitten we in Juli.
Dan laten ze ons nog denk ik Augustus / September door ploeteren, en zullen ze Oktober een nerf patch uitbrengen en dan krijgen we in November / December de uitbreiding. gok ik
en ik denk zelf meeste in november
In augustus een week na de 35% buff komt de nerf patch 3.4 uit. Deze patch ondersteund het sneller levelen van 70-80. Hiervoor hebben wij tweeënhalve maand de tijd om afscheid te kunnen nemen van Wrath of the Lich King. Vervolgens komt Cataclysm uit op 23 of 25 november uit.
[ Voor 2% gewijzigd door Hiroj op 30-06-2010 15:53 . Reden: typo ]
Extended tot 18:00.
Amateurs.. Zeg dan gelijk 20:00 en gooi de realms eerder online als het mogelijk is, net zoals de vorige keer.
Nice, dan benk precies thuis.. oftewelLas Vegas schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:55:
Extended tot 18:00.
ik kijk rond een uur of 7 wel weer.
Waarom zouden ze spul nerfen als ze de spelers al gebufft hebben? In TBC hebben ze alle bosses met 30% health generft, in WotLK hebben we de ICC-buff op players, die netjes over time gebeurt. Er komt dus geen nerf.Mektheb schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:08:
[...]
en zullen ze Oktober een nerf patch uitbrengen
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
OFFT:gz btwye-roon schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:24:
[...]
die komen in patch 3.9 voor zo ver ik weet. Zo staat het ook wowwiki waar ik hier niet bij kan op werk.
denk dat het geen wow wordt vanavond jongens
- Zeror
- Registratie: September 2003
- Laatst online: 16:16
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Warcraft
- Battlenet
- Mmog
- Games en strategy guides
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Rpg
:strip_icc():strip_exif()/u/92368/crop67f122a4021bc.jpg?f=community)
Mensen we hebben een nieuw deel (klik op de afbeelding):

.
Hier niet meer posten AUB!
.
.
.

.
Hier niet meer posten AUB!
.
.
.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 30-06-2010 16:01 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is gesloten.