Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vudwig schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:39:
http://www.wow-europe.com...ests/guildcontest-10.html

Wat is dit nou. Sinds wanneer mag Nederland niet meer aan dit soort wedstrijden meedoen? :'(
Zoek een internationale guild op die je battle.net account willen doorgeven (voor heel veel gold waarschijnlijk maargoed :P )

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan nog mag je niet mee doen, je battle.net zegt dat je niet uit betreffend land komt :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ziet ernaar uit dat ik mijn goeie vriend maar eens moet gaan vragen om een beta key. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:46:
Ziet ernaar uit dat ik mijn goeie vriend maar eens moet gaan vragen om een beta key. :+
Je wilt er twee toch? Ik bedoel je kent mijn emailadres? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 29-06-2010 12:52 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:41

Nibbz

Postmaster General

Roxors schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:38:
[...]

Wat is je rotatie/prio dan? Ga namelijk niet een hele lijst aan tips/tricks opnoemen als je het allemaal al doet 8)

Voor een resto is haste tot de haste cap heel belangrijk voor throughput. De haste cap ligt ~830 ofzo met alle raidbufs: WoA totem + Ret/Moonkin. Ik zou proberen om die als eerste te halen. Je kunt daarvoor in de balance tree een talent vinden in tier 3, ben de naam ff kwijt, waardoor je nog maar ~750 haste nodig hebt tot de cap. Blijft nog steeds een hele hoop, maar dat komt vanzelf met gear.

Verder zou ik de talent Improved Tranquility niet nemen, is echt nutteloos. En als je meer haste krijgt zou ik die glyph of rapid rejuv ook vervangen door glyph of Wild Growth ofzo. Als je haste capped bent is de rapid rejuv glyph op een enkele bossfight juist niet goed voor je rotatie.

Voor raid healing is je rotatie eigenlijk 5x1, wat wil zeggen: 5 x Rejuv, en dan Wild Growth en rinse and repeat.
Voor tank healing: Hou LB up, en volgooien met hots. Voor direct heals nourish gebruiken, en dan ook de glyph of nourish nemen.

Hier een voorbeeld van een haste-build: http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Silvermoon&n=Phasor
Voor zover ik weet is de haste zo rond de 1200 (hardcap), daarmee zit je LHW wel onder de GC.. maar je chainheal (in combinatie met riptide) en je Healingwaves zitten dan rond de seconde.. sneller dan dat kan het niet

ik las niet goed.. het verhaal ging over druids.. my bad :)

edit:
deTwisj schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:38:
Rclick = Rejuvenation
Lalt+Rclick = Lifebloom
Lshift+Rclick = Nourish
Lctrl+Rclick = Wild Growth
Lshift+Lclick = Regrowth
Lalt+Lclick = Healing Touch
1 = Swiftmend (zou ik kunnen zetten op Lctrl+Lclick, ben alleen al gewent aan deze toets)
2 = Nature's Swiftness
3 = Healing Touch (ik ram meestal 2->3 in als iemand hard een snelle heal nodig heeft)
Afbeeldingslocatie: http://www.shop4buy.de/u/18aPic1B794984078_zz_logitech_mx518.jpg

5 muisknoppen ftw.. ook voor je cleanse abilities bv ;).

[ Voor 17% gewijzigd door Nibbz op 29-06-2010 12:57 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMG in cata gaan ze exp gewoon weggeven :|

check deze video (@ 1:13):
- http://g4tv.com/videos/47...aclysm-Storyline-Preview/
New Feature coming in Cata.

Auto-Quest Technology is the idea of a player being able to complete a quest in the field, and immediately start a new quest. No more running back to the quest giver. Once you complete the quest it will give you your xp instantly and start the next part.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 13:47
HAHA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:12:
Het slaat toch ook nergens dat een NPC je de taak geeft 10 pompoenen te jatten, eenmaal terug gelopen hij je daarna doodleuk verteld dat je deze moet brengen bij een andere NPC, die vlakbij die klote pompoenen stond?

(Het voordeel van 'moderne' games, daar heb je telefoons en scanners, hebben ze in CoH goed aangepakt :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-06 17:03
Rakkerzero schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:12:

check deze video (@ 1:13):
- http://g4tv.com/videos/47...aclysm-Storyline-Preview/

[...]
dat is so lame.. maak dan een slide-button (of gewoon een schuifje ja) om je eigen lvl op 85 te zetten.. :N

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, beter goed gejat dan slecht gemaakt zeggen we maar zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:52
Macchill schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:16:
[...]

dat is so lame.. maak dan een slide-button (of gewoon een schuifje ja) om je eigen lvl op 85 te zetten.. :N
Ik vind dit nog lang zo gek niet. Gewoon lekker doorquesten en je skipt zo de 'verspilde' heen en weer loop tijd. Dan kunnen ze ook weer meer required exp per lvl doen aangezien het lvlen nu sneller gaat zodat je er alsnog evenveel tijd aan kwijt bent. Deze tijd besteed je alleen leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Nibbz schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:52:
[...]

5 muisknoppen ftw.. ook voor je cleanse abilities bv ;).
Hehe, die muis gebruik ik ook nog. Al heb ik een van de knoppen aan de zijkant al gebind op autowalk. Niets is fijner dan als je in een lamme bui bent alleen met je muis het spel te kunnen spelen :P Btw, Decursive ftw voor cleanses :P

[ Voor 4% gewijzigd door deTwisj op 29-06-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-06 07:18

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Hmz, ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dit soort wijzigingen. Aan de ene kant is het fijn dat je niet altijd weer terug hoeft naar je questgiver, zeker bij sommige quest-chains waar je heel Azeroth voor moet doorkruisen. Aan de andere kant is het wel een RPG. Het RP gehalte wordt hiermee wel weer wat minder vind ik.

Ditzelfde gevoel had ik ook al bij de introductie van de dugeon finder. Het idee dat je ergens heen gaat om een opdracht uit te voeren verdwijnt daarmee. In de plaats daarvan "lekt" er steeds meer technologie door in Azeroth. Net alsof Azeroth nu steeds meer een soort "Matrix" is waarin vanalles vanalles gebeurt zonder dat duidelijk is wat of wie in de spelwereld die gebeurtenis veroorzaakt heeft.

Één van de leuke dingen in WoW vind ik juist dat je dingen doet door je character op de één of andere manier met de spelwereld te laten interacteren (door met een NPC te praten, door gesummoned te worden door een Warlock, door naar een instance te lopen/vliegen, etc). Het komt op mij een beetje gemakzuchtig over van Blizzard dat ze dit soort wijzigingen doorvoeren zonder dit op de één of andere manier te koppelen aan een interactie van je character met de spelwereld.

Maargoed, het is maar een spelletje en wat mij betreft hebben dit soort veranderingen er nog niet toe geleid dat ik het spel minder leuk ben gaan vinden. Het is wat mij betreft dus meer een soort van RPG-"purisme" dan dat ik er echt zwaar aan til.

[ Voor 3% gewijzigd door Dricus op 29-06-2010 13:30 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Gisteren m'n Druid op 68 gezet. ik quest gewoon nog even lekker door in Outland tot ik 70 ben. Ook heb ik m'n tanking offspec eens geprobeerd. Even wennen tov een Pala of Warrior tank. Heb me nog niet verdiept in de rotaties e.d, maar op zich goed aggro kunnen houden *swipe swipe swipe* :D

Gebruik nu over het algemeen Maul, Faery Fire (sinds wanneer doet dat kreng damage???), swipe en ... uhm ... Die next swing ability. Op bosses ipv swipe -> lacerate.

Mensen hier ervaring mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Dricus schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:28:
Hmz, ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dit soort wijzigingen. Aan de ene kant is het fijn dat je niet altijd weer terug hoeft naar je questgiver, zeker bij sommige quest-chains waar je heel Azeroth voor moet doorkruisen. Aan de andere kant is het wel een RPG. Het RP gehalte wordt hiermee wel weer wat minder vind ik.

Ditzelfde gevoel had ik ook al bij de introductie van de dugeon finder. Het idee dat je ergens heen gaat om een opdracht uit te voeren verdwijnt daarmee. In de plaats daarvan "lekt" er steeds meer technologie door in Azeroth. Net alsof Azeroth nu steeds meer een soort "Matrix" is waarin vanalles mogelijk is.

Één van de leuke dingen in WoW vind ik juist dat je dingen doet door je character op de één of andere manier met de spelwereld te laten interacteren (door met een NPC te praten, door gesummoned te worden door een Warlock, door naar een instance te lopen/vliegen, etc). Het komt op mij een beetje gemakzuchtig over van Blizzard dat ze dit soort wijzigingen doorvoeren zonder dit op de één of andere manier te koppelen aan een interactie van je character met de spelwereld.

Maargoed, het is maar een spelletje en wat mij betreft hebben dit soort veranderingen er nog niet toe geleid dat ik het spel minder leuk ben gaan vinden. Het is wat mij betreft dus meer een soort van RPG-"purisme" dan dat ik er echt zwaar aan til.
Je hebt helemaal gelijk denk ik, maar ik denk dat de casuals helemaal geen zin hebben in een 'pure' RPG en liever gewoon meer actie willen: bosses killen, dungeons clearen enzovoort. Blizz zal hier vast wel wat marktonderzoek naar hebben verricht en op deze manier zal wel het meeste geld te verdienen zijn. Het grootste deel van de vanila wow spelers die nu nog steeds spelen zullen toch wel blijven betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Bartske schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:31:
Je hebt helemaal gelijk denk ik, maar ik denk dat de casuals helemaal geen zin hebben in een 'pure' RPG en liever gewoon meer actie willen: bosses killen, dungeons clearen enzovoort. Blizz zal hier vast wel wat marktonderzoek naar hebben verricht en op deze manier zal wel het meeste geld te verdienen zijn. Het grootste deel van de vanila wow spelers die nu nog steeds spelen zullen toch wel blijven betalen...
Ik heb juist het idee dat de casuals eerder een normale experience willen ipv een char naar 80 (of 85) grinden, dungeons clearen en bosses killen in raids. Maar zal maar net zijn hoe je er tegenaan kijkt.

Ik ben geen hardcore raider, gewoon een casual/social die toch regelmatig z'n (pug) raidjes mee wil pikken. Ik vind juist de hele leveling experience leuk, dus stoor me niet zo snel aan heen en weer rennen...

Alleen nu ik alt nummer X aan het levelen ben wordt dat wel een beetje minder belangrijk en juist in dat opzicht lijkt me zo'n instant noodles inleverdienst wel weer nice :)

De eerste toon die ik in Cata ga levelen krijgt toch een hele andere leveling experience, dus ik hoop dat zo'n optie ook uit te zetten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie de 'experience ingame' zoals de developers het bedoeld hebben, met de huidige technieken. Als daar zo'n auto-quest technologie bij hoort, dan is dat ook mijn ervaring. Ze hadden de RPG elementen veel beter kunnen uitwerken dan de verplichte 'drama scenes' zoals bij Saurfang (BORING) of soortgelijke, de interactie blijft minimaal.

Andere games waren daar al goed ingesprongen, Town en quest-scrolls, NPC-contact op afstand, zones en werelden veel kleiner en toegankelijker, dan kan je niet echt achterblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Vudwig schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:39:
http://www.wow-europe.com...ests/guildcontest-10.html

Wat is dit nou. Sinds wanneer mag Nederland niet meer aan dit soort wedstrijden meedoen? :'(
Ja erg vaag en jammer.. maar kijk ook eens naar de titel van de pagina.. JINX! Christmas contest. :?

Jammer voor onze guild want er zitten wel een paar dutchies in die graag een kans willen maken op een beta key.

Zo shammy eindelijk op 75. Moet ik wel ineens zo'n 17 nieuwe spells en totems leren. :(

[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 29-06-2010 13:52 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 08-06 07:18

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Mijn punt is niet zozeer dat ik tegen dit soort veranderingen ben, maar meer dat ik het jammer vind dat ze niet op de één of andere manier met de spelwereld geïntegreerd zijn.

De auto-quest-, dungeon finder- en BG/arena "finder" features zou ook geïmplementeerd kunnen worden door iedere speler bijvoorbeeld een soort Scrying Orb mee te geven waarmee ze met questgivers, battlemasters (voor toegang tot BG's en Arena's) en dungeonmasters (voor toegang tot instances/raids) kunnen communiceren. Zo heb je alle gemak wat je nu ook hebt en is het ook nog meer geïntegreerd met de spelwereld.

[ Voor 4% gewijzigd door Dricus op 29-06-2010 13:56 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294608

Wat een avond gisteravond.. Het begon zoals altijd, wipes met stomme oorzaken.. Na aantal tries sloeg het opeens om, en ging het vet goed :D Hadden we em tot 48% neer, toen helaas wipe.. De try daarna.. Dat was em hoor, eindelijk, na al die tijd, eindelijk LK 25 man neer met mijn guild. Op naar heroics :)
Waren we om 12 uur klaar. Daarna nog even ICC10 in gedoken (had ik nog niet gedaan) en vanaf Festergut helemaal gecleared.. Inclusief LK (eerste try gelijk neer), oftewel 2 keer LK neer op een avond, kan toch niet beter ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

detheavn schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:30:
Gebruik nu over het algemeen Maul, Faery Fire (sinds wanneer doet dat kreng damage???), swipe en ... uhm ... Die next swing ability. Op bosses ipv swipe -> lacerate.
Maul is de next swing ability, ik denk dat je met je eerste "Maul" eigenlijk Mangle bedoelde. ;)

Op bosses of minder dan 3 trash mobs: Mangle op elke cooldown, Lacerate als filler, Maul op elke cooldown. Faerie Fire up houden (eens per 5 minuten, oei :P ) en Demoralizing Roar up houden eens per 20 seconden.

Op 3 trash mobs of meer: alleen Swipe en Maul gebruiken, maar dan wel netjes alleen als je Maul geglyphed hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
NMe schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:02:
Maul is de next swing ability, ik denk dat je met je eerste "Maul" eigenlijk Mangle bedoelde. ;)
Whoops ... Die ja :p
Op bosses of minder dan 3 trash mobs: Mangle op elke cooldown, Lacerate als filler, Maul op elke cooldown. Faerie Fire up houden (eens per 5 minuten, oei :P ) en Demoralizing Roar up houden eens per 20 seconden.

Op 3 trash mobs of meer: alleen Swipe en Maul gebruiken, maar dan wel netjes alleen als je Maul geglyphed hebt.
Still at work :'( Wat doet die Glyph of Maul dan?

Zijn er addons die echt voordelen hebben voor een Beertje? Heb als warrior eigenlijk nooit addons gebruikt die wat in de gaten hield mbt cooldowns e.d. ... Op pala alleen Pallypower, dus redelijk veel gewoon handmatig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

detheavn schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:07:
[...]

Zorgen dat Maul een random extra target raakt.
Zijn er addons die echt voordelen hebben voor een Beertje? Heb als warrior eigenlijk nooit addons gebruikt die wat in de gaten hield mbt cooldowns e.d. ... Op pala alleen Pallypower, dus redelijk veel gewoon handmatig :p
Je hebt als druid tank niet echt cooldowns die je echt in de gaten hoeft te houden, behalve heel misschien Barkskin omdat die zo vaak te gebruiken is. Ik gebruik zelf voor tanking geen class-specifieke addons. Ik heb wel één macro die een cast sequence van één Mangle gevolgd door twee Lacerates doet, zodat ik voor Mangle en Lacerate maar 1 button nodig heb op mijn bar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 18:08
detheavn schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:07:
[...]

Whoops ... Die ja :p

[...]

Glyph of maul zorgt ervoor dat maul niet 1 maar 2 targets raakt als ik me niet vergis.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

NMe schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:02:
[...]

Tegen woordig is ff toch je 3e threat generator? , na Mangle en maul.

Dus voor max single target threat krijg je dan
Mangle > Ff > Demo roar > lacerate(tot 5 stacks , daarna up houden) > Swipe
Uiteraard alles met maul waar je op bosses tegenwoordig genoeg rage voor hebt.
Voor de lazy druids onder ons. Gewoon macro's met maul onder alle abilities :D

+3 Targets uiteraard Swipe/maul > all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 15813 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:17:
[...]

Tegen woordig is ff toch je 3e threat generator? , na Mangle en maul.
FF boven Lacerate? Grapjas. :P Lacerate doet niet alleen zijn initial threat maar ook nog eens threat over time voor de DoT. Ik gebruik FF eigenlijk maar zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht juist dat FF 1 van de beter damage/threat abilities was?

Athans, meeste guides die ik zie wordt FF samen met mangle/maul als basis gezet, en enkel bij ruimte gooi je lacerate erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Bedankt voor de tips.

Ik zie het alweer, dat word dit weekend even goed bij lezen (ipv een quick browse en gecarried worden door de 20% buff) en maar eens een addon profiel maken die meer voor een healer dan een DPS is...

Hm, huis puppie proof maken en wow herleren. Dat word een goed weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
NMe schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:25:
[...]

FF boven Lacerate? Grapjas. :P Lacerate doet niet alleen zijn initial threat maar ook nog eens threat over time voor de DoT. Ik gebruik FF eigenlijk maar zelden.
Ik kan me ook herinneren dat ik ergens FF boven Lacerate had gelezen in threat prioriteit. Om precies te zijn kwam ik dat tegen in deze thread over feral tanking op mmo-champion. Een paar quotes uit deze guid mbt threat priority :
Faerie Fire: buffed and buffed in the recent patches, Faerie Fire now is the third highest threat move. It also gives a flat 5% reduction to the mob's armor, making the rest of our physical attacks (as well as the raid's) stronger. Even if it sits on a full 5minutes duration, it is useful to use it every time it gets off cooldown. Plus, it's ranged and costs no rage, making it an ideal tool for pulling.
Said this all, the tank rotation is pretty simple, and it comes down to this:

- unless Rage starved, Maul at each and every swing
- refresh Demo Roar
- use Faerie Fire at every cooldown
- use Mangle at every cooldown
- refresh Lacerate
- fill with Swipe at every free global cooldown

The fight usually starts this way:

- pull with Faerie Fire
- Mangle
- Demo Roar
- Lacerate
- Mangle (if talented)
- Lacerate x2
- Mangle
- Lacerate x2
Ondanks dat hij zegt op elke cooldown FF te gebruiken gaat dat pas op vanaf het moment dat je Lacerate op 5 stacks hebt zitten. Ik weet verder niet de threat values per skill dus of Lacerate, Swipe of FF de meeste (single target) threat per gebruik heeft kan ik niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
NMe schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:09:
[...]

Zorgen dat Maul een random extra target raakt.

[...]

Je hebt als druid tank niet echt cooldowns die je echt in de gaten hoeft te houden, behalve heel misschien Barkskin omdat die zo vaak te gebruiken is. Ik gebruik zelf voor tanking geen class-specifieke addons. Ik heb wel één macro die een cast sequence van één Mangle gevolgd door twee Lacerates doet, zodat ik voor Mangle en Lacerate maar 1 button nodig heb op mijn bar. :)
Was het niet, 1 nearest target?

Update:

Samen met een maat nog steeds met het project bezig ( Warlock/Rogue ).
Ben nu als dualspec destruction geworden... dat is echt dikke pret zeg.

Kheb met m'n buffjes nu zo een 1000-1100 sp, en we zitten nu op 71.
Gisteren in UK nog op 1800 dps gezeten. Wat gaat dat hard zeg!

Tevens ook m'n alchemy naar lvl 450 gebracht op m'n lock en tevens Transmute mastery geworden voor m'n epic gem winkel :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:35:
Ik dacht juist dat FF 1 van de beter damage/threat abilities was?

Athans, meeste guides die ik zie wordt FF samen met mangle/maul als basis gezet, en enkel bij ruimte gooi je lacerate erin.
Hmm.

http://wowthinktank.blogs...reat-value-of-faerie.html

:X
Dakreal schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:44:
[...]

Was het niet, 1 nearest target?
Random, gelukkig. :)

[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 29-06-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Voordat ik die blog begon te lezen zag ik dit

Monday, May 4, 2009

ff is na die tijd nog gewijzigd

*edit*
Volgende keer mischien toch maar eerst lezen
Hij heeft wel de goede nummers gebruikt :D

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 15813 op 29-06-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIL_FIP
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-04 20:14
ik vind wow zo hinderlijk he echt ik word de hele tijd gedood jullie moeten een beginners handleiding maken je kan zegen ja er zijn er all genoeg maar ik wil ook wel terug reageren en wil niet overal inschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358309

LIL_FIP schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:51:
ik vind wow zo hinderlijk he echt ik word de hele tijd gedood jullie moeten een beginners handleiding maken je kan zegen ja er zijn er all genoeg maar ik wil ook wel terug reageren en wil niet overal inschrijven
Of je gaat gewoon op een PVE server spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
1. wij moeten niets
2. roll een PvE server. Probleem opgelost :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dakreal schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:53:
[...]

1. wij moeten niets
2. roll een PvE server. Probleem opgelost :)
Wie zegt dat spelers hem dood maken? :P

En tsja, LIL_FIP. Als je je niet wil verdiepen in een spel, dan kun je beter niet spelen. WoW heeft iets meer aandacht nodig dan de gemiddelde shooter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
NMe schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:25:
FF gebruik je iedere cooldown.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dood door mobs of andere spelers? :+

Maar lacerate lijkt aardig op paladin's Seal of Corruption/Venguance, een DoT die pas bij 5 stacks echt interessant wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-06 15:54
www.mmo-champion.com/forum

zoek je eigen classen forum op en er zal vast 1 of meerdere handleidingen op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-06 08:19
geef die jongen nou gwn wat ie wil :9 :9
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/

suc6, verder veel plezier met wow.

Het zou handig zijn om de volgende keer het iets vriendelijker te vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
SinergyX schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:00:
Maar lacerate lijkt aardig op paladin's Seal of Corruption/Venguance, een DoT die pas bij 5 stacks echt interessant wordt.
Alleen is je seal een added effect, wat elke damaging ability toe kan voegen. Lacerate daarintegen is een echte ability die je moet gebruiken.

Voor de rest is het principe (het waarom je 'm gebruikt) hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
LIL_FIP in "\[PC/X360] Mass Effect 2 - Deel 2"
LIL_FIP in "[Multi] Crysis 2"
LIL_FIP in "GTA 4 Performance Topic"

Lijkt me dat we last hebben van een zomertroll. Zijn de school vakanties al begonnen dan? :o (serieuze vraag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaRKaNGLe694 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:22:
[...]

Lijkt me dat we last hebben van een zomertroll. Zijn de school vakanties al begonnen dan? :o (serieuze vraag).
Je zo het wel denken ja, de leeftijds catagorie 11 - 16 is opeens hard aan het stijgen in populatie op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 16:22

ye-roon

knaak

DaRKaNGLe694 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:22:
[...]

middelbare school volgens mij wel, basisschool nog niet. Maar wel goed gespot :)

En over fearie fire en lacerate:

FF doet extra threat boven op de damage die het doet bij elke hit
Lacerate doet alleen bonus threat op de eerste applicatie van lacerate. Elke volgende lacerate om de dot te vergroten en de dot geven alleen threat op basis van de damage die ze doen. Vandaar dat FF een hogere prio heeft voor threat building omdat het een constante damage en bonus threat is.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:20

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Spuit 11 zie remark hierboven ;)

[ Voor 97% gewijzigd door ShadowBumble op 29-06-2010 16:45 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 358309 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:42:
Je zo het wel denken ja, de leeftijds catagorie 11 - 16 is opeens hard aan het stijgen in populatie op internet.
Over het algemeen komt het ook omdat je ouder wordt, valt het steeds meer op :+

* SinergyX loopt hier al weer 10 jaar rond :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SinergyX schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:52:
[...]

Over het algemeen komt het ook omdat je ouder wordt, valt het steeds meer op :+

* SinergyX loopt hier al weer 10 jaar rond :X
Registratiedatum Vrijdag 1 juni 2001

Nog ruim 11 maandje en dan mag ik me ook bij het clubje melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
ShadowBumble schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:21:
[...]

Je zal vast een paar jaar gelurkt hebben voordat je registreerde, zoals wel meer van de oudgediende hier ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:21:

Mijn registratie is ook van 2001, maar ik had een ander account voor dit account die uit begin 2000 komt. Is verdwenen later met de grote frontpage merge, deze maar aangehouden.

Is er trouwens ook ergens te zien wanneer een character is aangemaakt? Benieuwd wanneer ik mijn eerste WoW character heb aangemaakt :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 29-06-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

DaRKaNGLe694 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:23:
[...]

Je zal vast een paar jaar gelurkt hebben voordat je registreerde, zoals wel meer van de oudgediende hier ;).
Inderdaad dat klopt maar registreren kunnen we pas tellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Jeuj I love my Space kip nu @ level 74. 3k dps op level 70 dummy bosses vandaag kleine respec namelijk typhoon erbij genomen en weer een kleine dps boost in instances.

Trash is best makkelijk eigenlijk bij pulls groter dan 3 mobs gooi ik gewoon typhoon en die purple typhoon? op trash en zijn ze nog niet dood en er zijn niet te veel mobs in de buurt dan nog eens stairfall erover heen.

Mijn mana comsumptie op trash ligt dan best wel hoog maar goed daar krijg ik wel top 1 of top 2 overal damage done ervoor terug. Ben er erug blij mee :D

Ik ben nu trouwens wel traag aan het levelen want ik doe alleen maar 1 a 2 dungeons per dag. omdat haasten niet echt zin heeft aangezien ik strakjes toch weer moet levelen voor catah.

Ik zit dan ook een beetje met een dilema. Moet ik snel 80 dingen en dan frostbadges gaan farmen? of zal ik gewoon slacken op gear want dat is strakjes toch geen kont meer waard met de nieuwe patch. Want dan neem ik lekker genoege met die triumph badges gear die opzich ook wel netjes is.

Het valt me trouwens wel enorm op hoeveel mensen alts aan het levelen zijn met herlooms. ik denk dat ik sporadius een nieuwe wower tegen kom tijdens het levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Over de beta euro contest. We kunnen toch mee doen. Alleen moet de GL dus geen Nederlander of Deen zijn,
Would there be any chance of some confirmation? Our Guild leader lives in the UK so we can enter, but is he allowed to give the accounts of people living in the netherlands? Any responses would be much appreciated.

Many thanks for any replies.

The answer to that is yes :-)

As long the Guild Master is eligible to participate in the contest, he or she is free to decide on which guild members should be included.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Spunker, typhoon kan je beter weer dumpen want het is zonde van de talent point. Het lijkt een dps boost, maar elke form van pushback is not done in pve.... Het is een beetje als gebruik van fears, je doet het nooit tenzji de tank/tactiek het specifiek nodig heeft. In principe word het niet gebruikt tenzij je met dezelfde opzet ook pvp doet waar het wel nut heeft. Het is dezelfde reden dat de meeste ele shamans de 51pter niet pakken tenzij ze pvp doen.

Als balance druid is het op packs starfall/hurricane als aoe's (eerst starfall openen, dan hurricane spammen). Je doet nooit starfall als 2e, dat is zonde van de cooldown.

P.s. als je eenmaal op 80 zet kan een typhoon een instant kick betekenen. Heb nog nooit een shaman/druid het zien gebruiken en het einde van de run zien halen.

[ Voor 11% gewijzigd door Xanaroth op 29-06-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:17
Binnenkort gaat dat nieuwe battle.net systeem voor friends in werking. Dan kan je dus zien wat iemand zijn echte naam is, welke characters hij op speelt en welke server die speelt, al dat soort gedoe.

Maar...ik wil dat niet. Mensen ingame hoeven mijn echte naam niet te weten. Als mijn alt niet dor mij bekend is gemaakt dan wil ik blijkbaar niet dat je weet dat dat mijn alt is. En als ik op een andere server aan het spelen ben dan heb ik blijkbaar even geen behoefte om met jou samen te spelen.

Dus...

Echter kan ik nou nergens concrete uitleg of de mogelijkheden vinden. Wat wel en niet kan en wat af te schermen valt.

Wellicht iemand hier die er meer van weet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Lijkt me logisch dat je dat ergens kan instellen. Zou me verbazen dat ze die info meteen voor iedereen te grabbel gooien, zonder dat je er inspraak over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Myrdreon schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:24:
Spunker, typhoon kan je beter weer dumpen want het is zonde van de talent point. Het lijkt een dps boost, maar elke form van pushback is not done in pve.... Het is een beetje als gebruik van fears, je doet het nooit tenzji de tank/tactiek het specifiek nodig heeft. In principe word het niet gebruikt tenzij je met dezelfde opzet ook pvp doet waar het wel nut heeft. Het is dezelfde reden dat de meeste ele shamans de 51pter niet pakken tenzij ze pvp doen.

Als balance druid is het op packs starfall/hurricane als aoe's (eerst starfall openen, dan hurricane spammen). Je doet nooit starfall als 2e, dat is zonde van de cooldown.

P.s. als je eenmaal op 80 zet kan een typhoon een instant kick betekenen. Heb nog nooit een shaman/druid het zien gebruiken en het einde van de run zien halen.
http://www.wowhead.com/item=44922

Doe je die toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee zo werkt het niet, alleen als iemand jou toevoegt en jij hem accepteert kan hij die gegevens zien, anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Myrdreon schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:24:

Mwah als je het goed doet kun je zelfs zonder glyph de knockback vaak zo doen dat het niet al te irritant is en als de tank goede aggro heeft zou het in principe niet zoveel uit moeten maken. Probleem is vooral dat je melee dps dan moet gaan lopen en waarschijnlijk kost het dus uiteindeljik meer (totale) dps dan het oplevert. En dat is nooit handig :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 16-05 19:37
Bah, net voor de restart wipen op de eindbaas in de random, dag emblems.. :P

[ Voor 9% gewijzigd door HawVer op 30-06-2010 00:11 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HawVer schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 00:11:
Bah, net voor de restart wipen op de eindbaas in de random, dag emblems.. :P
Lol da's balen :(

Healde net een frost lord runnetje op m'n priest, zie ik ineens dat we een 78 pally tank hebben - wtf? Magoed blijkbaar kan het, even probernen, de mage en lock die we bij ons hadden waren aan het tanken en er ging niks dood (beiden de boss aan het nuken). De pally probeerde het wel maja... niet neer natuurlijk de eerste keer dat z'n shield eraf ging, maar tijdens de 2e addphase gelukkig wel, was bijna oom :)
Wist niet dat een <80 daarvoor kon queuen? Maar blijkbaar wel dus!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bah was net gezellig met een paar gasten een instance aan het doen, en net toen we de laatste boss pulde server shutdown. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-06 22:52
porn* schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 00:36:
[...]

Lol da's balen :(

Healde net een frost lord runnetje op m'n priest, zie ik ineens dat we een 78 pally tank hebben - wtf? Magoed blijkbaar kan het, even probernen, de mage en lock die we bij ons hadden waren aan het tanken en er ging niks dood (beiden de boss aan het nuken). De pally probeerde het wel maja... niet neer natuurlijk de eerste keer dat z'n shield eraf ging, maar tijdens de 2e addphase gelukkig wel, was bijna oom :)
Wist niet dat een <80 daarvoor kon queuen? Maar blijkbaar wel dus!
Geen enkel tank kan daar goed tanken, blijkbaar komt het gewoon door veel adds en elementals. Ik weet het niet. Een laag level tank om een hoog level tank, het maakt allemaal niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

porn* schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 00:07:
[...]

Mwah als je het goed doet kun je zelfs zonder glyph de knockback vaak zo doen dat het niet al te irritant is en als de tank goede aggro heeft zou het in principe niet zoveel uit moeten maken. Probleem is vooral dat je melee dps dan moet gaan lopen en waarschijnlijk kost het dus uiteindeljik meer (totale) dps dan het oplevert. En dat is nooit handig :P
Ik zie het alleen gebruikt worden op de adds van Saurfang bijv..

Al zitten er nog vaak van die kiddies in pugs die het gebruiken op trash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Negaiido schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 00:54:
[...]

Geen enkel tank kan daar goed tanken, blijkbaar komt het gewoon door veel adds en elementals. Ik weet het niet. Een laag level tank om een hoog level tank, het maakt allemaal niks uit.
Heb ik anders geen moeite mee hoor, op zowel mijn warrior als DK (al is de frost immunity een beetje lastig). Niet dat het totaal niet voorkomt dat een add eens iets op iemand cast of eens een tikje geeft, maar dat maakt weinig uit gezien ze voor haast niks hitten. Ze spawnen ongeveer elke taunt cd dus da's niet zo'n punt. En laten we eerlijk zijn, eigenlijk heb je ook geen tank nodig he. Heb het gisteren nog op mijn rogue gedaan (evasion eerste add dan de rest FoK ;) ), de pally tank ging lekker dps spec.
junglebeast schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 01:04:
[...]

Ik zie het alleen gebruikt worden op de adds van Saurfang bijv..

Al zitten er nog vaak van die kiddies in pugs die het gebruiken op trash.
Ach keertje waarschuwen anders is een kickje toch zo geregeld ;)

[ Voor 17% gewijzigd door porn* op 30-06-2010 03:19 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

porn* schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 03:18:
[...]

Heb ik anders geen moeite mee hoor, op zowel mijn warrior als DK (al is de frost immunity een beetje lastig). Niet dat het totaal niet voorkomt dat een add eens iets op iemand cast of eens een tikje geeft, maar dat maakt weinig uit gezien ze voor haast niks hitten. Ze spawnen ongeveer elke taunt cd dus da's niet zo'n punt. En laten we eerlijk zijn, eigenlijk heb je ook geen tank nodig he. Heb het gisteren nog op mijn rogue gedaan (evasion eerste add dan de rest FoK ;) ), de pally tank ging lekker dps spec.

[...]

Ach keertje waarschuwen anders is een kickje toch zo geregeld ;)
De adds op Ahune zijn zo simpel, ik zie vaker retpalas/DK's en Fury warriors tanken dan 'echte' tanks, zelf tank ik daar ook op mijn retpala/fury warrior/DK. Een beetje gegearde pala/war/DK zit al snel op 30k hp.
Op mijn balance druid kan toch niemand aggro houden zodra je Starfall gebruikt en de adds zijn dan zo dood.

En ja je kunt Ahune doen vanaf lvl 78, het is best lastig omdat Ahune lvl 82 is dus veel raken is er niet bij, ik ben daar ook gewoon op mijn lvl 78 warlock geweest, gelijk cloak en 8 frosties kunnen pakken voordat ik 80 was, nu nog hopen op de Scythe want dat is wel een leuke upgrade voor een startende lvl80.

En over Typhoon, deze wordt wel degelijk gebruikt op b.v. Saurfang heroic, ook Thunderstorm is daar gewenst puur voor de pushback op de adds omdat ze je gewoon niet 1 keer mogen raken. Maar wat al aangegeven werdt in heroics is het gewoon een no-go, hoevaak je ziet dat b.v. een mage/warlock een AOE gebruikt en een druid dan typhoon erover gooit of een tank die nog niet eens in de buurt is en typhoon al gebruikt wordt, met hurricane+starfall kun je al genoeg aoe dmg doen pushback spells leveren meer irritatie op dan het helpt.

Beide spells zijn unglyphed in 1 of 2 PVE situaties bruikbaar, voorderest worden pushback spells niet echt gewaardeerd. Je ziet Typhoon meestal op lvl 60-70 in instances, het is een heerlijke spell om tijdens het levelen te gebruiken maar, zeker als je dan die glyph gebruikt dat de mobs trager worden.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
prutser001 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 07:49:
De adds op Ahune zijn zo simpel, ik zie vaker retpalas/DK's en Fury warriors tanken dan 'echte' tanks
^^ This!

Ik sta daar als pala ook gewoon defcapped (je weet maar nooit hoe de rest van je party erbij loopt) in ret-spec met een dikke 2-hander. Ik heb nog geen last gehad van loslopende adds, zolang ik m'n consecration maar dicht genoeg bij ahune neerplant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Laatst online: 05-06-2024
Negaiido schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 00:54:
[...]

Als tank dien je daar enkel de grote adds te tanken. De kleintjes worden 2 shotted door iedereen.
Maar een Ret pala / Fury Warrior / DK zou het ook prima kunnen tanken, dus het is niet echt nodig :)
Kaap schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:53:
Binnenkort gaat dat nieuwe battle.net systeem voor friends in werking. Dan kan je dus zien wat iemand zijn echte naam is, welke characters hij op speelt en welke server die speelt, al dat soort gedoe.

Maar...ik wil dat niet. Mensen ingame hoeven mijn echte naam niet te weten. Als mijn alt niet dor mij bekend is gemaakt dan wil ik blijkbaar niet dat je weet dat dat mijn alt is. En als ik op een andere server aan het spelen ben dan heb ik blijkbaar even geen behoefte om met jou samen te spelen.

Dus...

Echter kan ik nou nergens concrete uitleg of de mogelijkheden vinden. Wat wel en niet kan en wat af te schermen valt.

Wellicht iemand hier die er meer van weet :?
Het gaat vandaag in werking op alle EU en US servers.

Blizzard kan en mag niet jou gegevens zomaar verspreiden zonder dat jij daar toestemming voor hebt gegeven. Verder zal er haast geen persoonlijke informatie te zien zijn, want je moet hiervoor een REAL ID aanmaken op de battle.net website. Ik ga er persoonlijk vanuit dat je daar een "screen name" uitkiest en dat deze zichtbaar wordt in je friendlist.

Net even gekeken op Real ID. Je persoonlijke naam zal zichtbaar zijn ..
Ik hoop wel dat wij als gebruikers met bepaalde dingen toch nog een hoop informatie kunnen afschermen. Ik zou het persoonlijk niet fijn vinden als men mijn volledige naam weet..
Indien het niet kan, dan haak ik al af van dat Battle.net Real ID. Het lijkt overigens wel een beetje op social networking

[ Voor 64% gewijzigd door Hiroj op 30-06-2010 08:41 . Reden: iets achterhaalt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik heb op zich niets te verbergen of zo. Veel mensen die ik ken maken zich er wel druk over, maar dat zijn uitgerekend van die personen die zichzelf gewoon te koop geven op Hyves, Facebook, etc... Dus dat snap ik dan weer niet.

Ik hoop dan voor hun dat blizzard er goed genoeg over heeft nagedacht om bijvoorbeeld achternamen uit te zetten of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:19
Anoniem: 358309 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 22:07:
[...]

Zo'n vertekend beeld van vrouwen kan je alleen maar krijgen als je teveel porno kijkt en nog nooit een vriendin hebt gehad.
Ach iedereen reageert wel op leuke dames, ieder op zijn manier. Int begin is er veel aandacht voor, op een gegeven moment waait dat over. Heb in mijn guild een zweeds fotomodel, de reacties waren niet van de lucht in het begin maar nu is dat allemaal over.
detheavn schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:21:
[...]

^^ This!

Ik sta daar als pala ook gewoon defcapped (je weet maar nooit hoe de rest van je party erbij loopt) in ret-spec met een dikke 2-hander. Ik heb nog geen last gehad van loslopende adds, zolang ik m'n consecration maar dicht genoeg bij ahune neerplant :)
Loslopende adds maakt ook weinig uit, het enige wat een beetje pijn doet is die eerste mob die spawnt als het gevecht begint.

Anyways...
Ben blij dat Ruby Sanctum er is, ondanks dat we op 9/12 hc (25) zitten, bespeur ik toch een bepaalde ICC-vermoeidheid bij de guilld. En er droppen best wat leuke spulletjes ook. Zoals een berucht politicus ooit zei, ik heb er zin an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Zjanzjak schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:45:
Loslopende adds maakt ook weinig uit, het enige wat een beetje pijn doet is die eerste mob die spawnt als het gevecht begint.
Die heb ik zelfs op m'n enhancement shaman getanked, omdat de warrior tank er geen aggro op kon houden.

Ik denk dat elke class met willekeurige spec deze wel kan tanken zolang er heals binnenkomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 13:47
Haha, die boss is echt een lachertje. Ik snap niet waarom elke plate DPS gewoon als tank signed. Instant join, en het stelt niks voor. Die eerste mob die spawnt heeft iets van 50k hp, dat is gewoon een grap hoor. De adds die volgen 18k HP. Waarschijnlijk is dit gevecht voor de meeste classes te solo'en als je er de tijd voor hebt.
Als iemand niet eens 2 mobs bij elkaar kan houden is het een slechte tank :9

[ Voor 34% gewijzigd door Divak op 30-06-2010 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
RichardvdD schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:08:
Haha, die boss is echt een lachertje. Ik snap niet waarom elke plate DPS gewoon als tank signed. Instant join, en het stelt niks voor. Die eerste mob die spawnt heeft iets van 50k hp, dat is gewoon een grap hoor. De adds die volgen 18k HP. Waarschijnlijk is dit gevecht voor de meeste classes te solo'en als je er de tijd voor hebt.

[...]

Als iemand niet eens 2 mobs bij elkaar kan houden is het een slechte tank :9
Mwha, als ik in mn tank gear en tank spec ga doe ik amper dmg (frost dk) aangezien die adds en boss frost resisten, dan maar in tank gear in unholy spec, maar als je dan een goeie dps erbij hebt zitten en je DnD is op cd dan kan je het wel vergeten. In dps gear in dps spec wil het nog wel lukken :P. Maar mocht je dan zulke langzame dps hebben dat die ahune nog een keertje spawnt dan heb je wel een klein probleempje want dan spawnen er echt heel veel adds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:08:
Kwam er gister met mijn verse druid, maar in een team van 2 79's en een 80 DK die frostspec was.

Dat moment weet je al zeker dat dit niet gaat lukken :P
Hiroj schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:33:
Ik hoop wel dat wij als gebruikers met bepaalde dingen toch nog een hoop informatie kunnen afschermen. Ik zou het persoonlijk niet fijn vinden als men mijn volledige naam weet..
Indien het niet kan, dan haak ik al af van dat Battle.net Real ID. Het lijkt overigens wel een beetje op social networking
Met andere woorden, ik krijg geen vriendjes ingame :+ Ik ga nergens het risico zelf lopen dat andere hun account worden 'compromised' en zo simpel achter mijn gegevens komen.

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 30-06-2010 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Lekker dan , al meer dan 400guilds hebben halion down , en er is ook al een world first op heroic 25 en 10

Lootship nr2? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Feed probleem pet heb ik inderdaad kunnen oplossen door trainer aan te spreken. Thx voor antwoord en suggestie.

[ Voor 16% gewijzigd door Hurtebise op 30-06-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Gister weinig tijd gehad voor wow,
Wilde nog ff snel midsummer boss doen en 1 random voor de EoF, het eerste natuurlijk geen probleem.
De random kwam uit in HOL, dacht mooi, weer een kans op de Axe. loop nog met de BS mace.
Normaal met een beetje door lopen ben je er wel met 15a20min door heen, max ong 30min.

De eerste tank liep gelijk door met alle mobs aan hem naa de eerste boss, bijna iedereen dood behalve ik en de tank, tank leave, healer leave,
en dan verder 3x, tank leave en healer leave.
Na 8wipes, Bill van 50g repair, en anderhalf uur verder hadden we dan eindelijk de laatste boss gekild en kon ik eindelijk naar bed.

Dit is de korte versie, bespaar jullie een hoop.lol :+

Soms zit het mee en soms zit het tegen, maar dit was toch wel de ergste lfg pug in de 2maanden dat ik weer speel.
Verder heb ik soms ( erg krom) dat ik de dungeon niet in kan summonnen, enige oplossing is dan de groep leaven en 30min uitzitten. daar word ik dan niet echt vrolijk van. Is dit miss op een andere manier op te lossen? want door de group opnieuw laten inviten kan meestal niet op dat je dan de enige bent van jouw realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 19:06
Ik tank die frost lord Ahune ook op mijn 78 Paladin tank, gaat prima. Het hele gevecht ligt toch aan de DPS hoe snel je hem plat krijgt. Die grote frostie dude kan ik gewoon tonken en die kleintjes ook no problem. Maar als je crap DPS hebt is het al snel gedaan (zelfs al meegemaakt dat mensen op 80 achter lopen op mijn tank dps, en nee die zijn dan niet op Ahune bezig) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

als ik wow nu opstart gaat hij een update doen. echter bij 70% krijg ik een foutmelding dat hij iets van "uninstaller.xml" niet aan kan maken. meer mensen dit probleem? of is dit omdat de servers nog niet up zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 00:08

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik denk dat mensen het REAL ID verkeerd opvatten.

Het is namelijk niet verplicht te gebruiken, je kunt mensen toevoegen in je Friendlist doormiddel van hun WoW Naam maar iemand die je goed kent zoals familie en vrienden kun je door middel van het invullen van hun E-mail adres waarmee het battle.net account is gemaakt toevoegen.

Dit betekent dus dat je met bekenden, vrienden en familie kan praten bijv. CrossRealm or CrossGame en met gewone WoW players kun je gewoon 1 character toevoegen om mee te praten.

Ook moet het persoon dat jou wil toevoegen wel je E-Mail adres weten en daarna moet jij nog accepteren voordat de persoon toegevoegd word.

EDIT: En alleen REAL ID vrienden kunnen je hele naam zien, je moet dus ook niet zomaar iemand toevoegen, alleen mensen die je kent of vertrouwd.

[ Voor 10% gewijzigd door Wahloh op 30-06-2010 09:49 . Reden: Extra ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-05 08:57
Hm, ook hier zie ik dat mensen de RealID faq niet lezen, en dus totaal verkeerd geïnformeerd zijn over het systeem. Ik zou zeggen, lees deze site eens goed.

edit: Even de TL;DR versie van de site voor de mensen die niet van lappen tekst houden:
  • People you are Real ID friends with do see your first and last name (the ones set up as your primary contact in battle.net).
  • People you are Real ID friends with do see your character, realm, and zone.
  • People you are Real ID friends with do see what game you are playing – WoW and Starcraft II support Real ID right now. You can safely assume Diablo III will as well.
  • People who you would like to be Real ID friends do need your email address once, or you will need theirs once.
  • People you are Real ID friends with do not see your email address in their friends list, nor do you see theirs.
  • Friends of people you are Real ID friends with do not see your email address in their friends-of-friends list, nor do you see theirs.
  • Read the FAQ before you start freaking out next time, internet.

[ Voor 62% gewijzigd door Roxors op 30-06-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gister Sindy25 HM down gekregen geweldig gevecht moest had wel een paar wipes adjustment nodig ( geen auto mode facerolling on normal meer ) maar gelukkig ging het na een aantal tries prima. Guild waar ik naar toe ben gegaan is een nagenoeg Hardmode Only guild en voor ik hun joinde had ik geen 25Man HM experience.

Wel leuk maar de learning curve van facerolling Normal25 naar Progression 25Man Heroic is wel bijzonder wennen + dan ben ik nog redelijk nerveus omdat ik sinds 2 jaar weer eens in een trial functie sta.

Gister gelijk even de andere tanks apart genomen na de raid en even de avond nog door gesproken, gelukkig vonden hun het goed gaan voor iemand die nooit HM's had gedaan zelf aangegeven dat ik het bagger vond gaan maar hun vonden dat ik het nog aardig snel oppakte.

Kortom vanavond hebben we vrij kan ik mooi even mij addons bijwerken en mijn UI updaten naar 3.3.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
SinergyX schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:29:
[...]

Met andere woorden, ik krijg geen vriendjes ingame :+ Ik ga nergens het risico zelf lopen dat andere hun account worden 'compromised' en zo simpel achter mijn gegevens komen.
Ik denk dat als je geen Real ID hebt aangemaakt, dat je terugvalt op het oude systeem. Je zult dan bijvoorbeeld wel uitgezonderd worden van cross-realm chatten, alsof dat iets boeit maargoed.

Sowieso is deze toepassing in het Battle.net systeem alleen leuk voor real-life vrienden die bijv. op andere servers spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Diversity schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:36:
(zelfs al meegemaakt dat mensen op 80 achter lopen op mijn tank dps, en nee die zijn dan niet op Ahune bezig) :P.
Dit ligt ook geheel aan hoe snel de mobs dood gaan. Als enhancement shaman is het af en toe ook zwaar klote om een dikke DPS output te halen op de trash. Als protadin (of retadin tank, op die fight) heb je dat probleem niet omdat (en zeker als je SoCom gespecced hebt) bijna al je abilities AoE zijn.

Als je DPS geen damage kan doen op Ahune in zijn "wtf-turned-into-crystal-LULZ" state ... Da's een heel andere zaak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
kowapanga schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:29:
Lekker dan , al meer dan 400guilds hebben halion down , en er is ook al een world first op heroic 25 en 10

Sartharion was ook al niet zo moeilijk, heroic is andere koek, world first is wel door Premonition, niet de eerste de beste guild: http://www.premoguild.com/images/killshots/halion25wf.jpg
Anoniem: 52038 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:41:
als ik wow nu opstart gaat hij een update doen. echter bij 70% krijg ik een foutmelding dat hij iets van "uninstaller.xml" niet aan kan maken. meer mensen dit probleem? of is dit omdat de servers nog niet up zijn?
Vista waarschijnlijk?
Hoe dan ook, klik met rechtermuis op het wow-icoontje op je desktop en run wow als admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
detheavn schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:45:
[...]

Dit ligt ook geheel aan hoe snel de mobs dood gaan. Als enhancement shaman is het af en toe ook zwaar klote om een dikke DPS output te halen op de trash. Als protadin (of retadin tank, op die fight) heb je dat probleem niet omdat (en zeker als je SoCom gespecced hebt) bijna al je abilities AoE zijn.

Als je DPS geen damage kan doen op Ahune in zijn "wtf-turned-into-crystal-LULZ" state ... Da's een heel andere zaak :p
Toch is het wel handig om de Rdps al te laten knallen op Ahune als die nog z'n "shield" up heeft.
Gelukkig heb ik de laatste paar keren hem in1x neer gehad.. m'n toppunt was met een groep die er maar liefst 2 burrows over deed -_-

Gelukkig ben ik tank met instant party :p scheelt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Dakreal schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:04:
[...]

Toch is het wel handig om de Rdps al te laten knallen op Ahune als die nog z'n "shield" up heeft.
Gelukkig heb ik de laatste paar keren hem in1x neer gehad.. m'n toppunt was met een groep die er maar liefst 2 burrows over deed -_-

Gelukkig ben ik tank met instant party :p scheelt weer :)
Ikzelf doe ook (meestal als enige) volluit op Ahune nuken als hij nog 'alive and not kickin' is..
Elke procent die je doet voor hij zich terugtrekt, ben je veiliger en sneller, als hij weer terugkomt, ben je weer langer bezig om hem te killen i.v.m. z'n schild..

Zeker makkelijk als er wat mensen tussen zitten die nauwelijks 1000dps halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Zjanzjak schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:03:
[...]

Sartharion was ook al niet zo moeilijk, heroic is andere koek, world first is wel door Premonition, niet de eerste de beste guild: http://www.premoguild.com/images/killshots/halion25wf.jpg
Vergeet niet dat de (meeste) EU realms nog niet online zijn. US realms zijn wel al online en hebben dan natuurlijk een mooie voorsprong op de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Zjanzjak schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:03:
[...]

Vista waarschijnlijk?
Hoe dan ook, klik met rechtermuis op het wow-icoontje op je desktop en run wow als admin.
Anders patch gwn handmatig downen en installeren:
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kowapanga schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:29:

Ik voorzie weer bizar veel gezeik op onze server met de nieuwe instance, gearscore valore en volgende week achievement verplicht :P Zelfs OS3D 'eist' men rustig 5.8k GS minimaal, terwijl ik dacht ik OS3D nog heb gehaald toen ICC er nog niet eens was.

Mischien dat ik vandaag de guild in actie kan krijgen, na de terug stap naar een socialfriend guild hebben we nog 5 man solide over, mijn idee was dus met die 5 een pug op te zetten met 5 anderen om zo toch ICC10 bijvoorbeeld te kunnen doen. (en 25man voor de progression).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Hiroj schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:33:
je moet toch eerst een real id invite accepten in WoW voordat degene je persoonlijke naam zien, het is dus niet dat iedereen gelijk zal kunnen zien hoe je echt heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
SinergyX schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:15:
[...]
Zelfs OS3D 'eist' men rustig 5.8k GS minimaal, terwijl ik dacht ik OS3D nog heb gehaald toen ICC er nog niet eens was.
en pre-Gearscore eisen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Al een tijdje geen update meer gedaan van mijn status, dus hier komt ie.

Nu ongeveer een maand geleden m'n main (Fury warr) verhuist van Lightbringer naar Silvermoon om op de nieuwe server in de guild Genesis gegaan. Voor mij op dat moment een stap omhoog, van 11/12 normaal (25man) naar 11/12 heroic.

Op de eerste dag dat ik verhuist was, mocht ik nog dezelfde avond mee naar LK (O.M.G.). Na een korte uitleg maar meteen in het diepe gesprongen (gegooid) en een lekker wipe avondje gehad, aan het einde van de avond LK op normaal neergehaald dus ik had in ieder geval m'n 12/12 normal achievment op 25 man.

De volgende reset op de eerste avond alle bazen neergehaald buiten LK en een paar wipes gehad. Veel achievements weer uiteraard, en meteen m'n eerste drop te pakken, namelijk heroic cryptmaker.

Zo de afgelopen weken mezelf bezig gehouden, op woensdag alles clearen tot aan LK, en op zondag en maandag de tries opmaken. met toch elke week weer wat dichterbij komen, afgelopen maandag 42% onze beste poging... P3 zit eraan te komen :-)

Verder nog wat alts een paar levels gegeven, m'n priest een paar T10 stukken en bezig met loremaster op m'n warrior waar ik rap doorheen ga :-)
Heroic Sartharion-3D Down!
Written by Flexal
Wednesday, 04 February 2009 08:30

After only 1.5 nights of wiping we finally got him down. It was a great fight that requires everyone's max focus. Not particularly hard once you have the strategy down, but still fun. I think we might have even done it in less than one night had we realized what was slowing us down dps-wise sooner. After we figured it out, it only took us 2 pulls till he was dead. Big grats to the whole guild, not just those in for the kill. 25-man content is now officially clear :)

Geneaux borrowed Alliah's roll haxx addon for the night and won himself Reins of the Twilight Drake Grats!
Omgerekend in huidige gearscore, denk ik dat we als guild een gemiddelde hadden van 3400 ofzo. de hoogste gear was toen naxx 25 (ilvl 213). en de meeste liepen nog rond in naxx10 en zelfs blauwtjes.

Dit was overigens de guild waar ik toen de tijd in zat (www.duceguild.com)

[ Voor 28% gewijzigd door DrFlash op 30-06-2010 10:26 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Thommmyy schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:33:
Verder heb ik soms ( erg krom) dat ik de dungeon niet in kan summonnen, enige oplossing is dan de groep leaven en 30min uitzitten. daar word ik dan niet echt vrolijk van. Is dit miss op een andere manier op te lossen? want door de group opnieuw laten inviten kan meestal niet op dat je dan de enige bent van jouw realm.
iemand een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Savageone schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:16:
[...]

je moet toch eerst een real id invite accepten in WoW voordat degene je persoonlijke naam zien, het is dus niet dat iedereen gelijk zal kunnen zien hoe je echt heet.
Dat klopt. Maar ik ga sowieso eerst nog alles goed doorlezen en bekijken voordat ik het definitief in gebruik neem.
Thommmyy schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:33:
Al geprobeerd om jezelf de dungeon in te summonen? Rechtermuis knop op het oogje bij je mini-map en dan teleport-to-dungeon. Werkt meestal bij mij..

[ Voor 41% gewijzigd door Hiroj op 30-06-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:21

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Hiroj schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:13:
[...]

Vergeet niet dat de (meeste) EU realms nog niet online zijn. US realms zijn wel al online en hebben dan natuurlijk een mooie voorsprong op de rest.
Reden waarom een gozer die ik ken op een US server speelt ( en in de horeca werkt,dus alleen overdag tijd heb)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
DrFlash schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:17:
Al een tijdje geen update meer gedaan van mijn status, dus hier komt ie.

[...]

Omgerekend in huidige gearscore, denk ik dat we als guild een gemiddelde hadden van 3400 ofzo. de hoogste gear was toen naxx 25 (ilvl 213). en de meeste liepen nog rond in naxx10 en zelfs blauwtjes.

Dit was overigens de guild waar ik toen de tijd in zat (www.duceguild.com)
Dat was geen zerg neem ik aan. Voor zerg heb je hoge dps nodig. Alsnog was het toen veel en veel moeilijker, maar een zerg is in naxx gear onmogelijk durf ik wel te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Hiroj schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:13:
[...]

Dat was ik niet vergeten. ;-)
Was ik me terdege van bewust, maar het ging mij er meer om dat de heroic versie al neer is, en dat op dag 1.
Thommmyy schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:14:
[...]

Anders patch gwn handmatig downen en installeren:
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
Yup, tenminste mocht de right click run als admin niet werken want dit is net iets meer arbeid en ik ben liever lui dan moe. :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.