Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 12:54:
[...]

Yup ook nieuwe quests, 2000 nieuwe quests ongeveer in de oude gebieden. :P
En ja dat probleem heb ik ook, ik vind dreanei helemaal niks maar dwarfs zijn wel weer cool, op dit moment neig ik ook wel naar shaman om in cataclysm te beginnen.

[...]

Bron: http://www.eurogamer.net/...w-quests-in-wow-cataclysm
Vraag me af wat die nieuwe quests met de loremaster achis gaat doen :p. Oude classic loremasters welk feat of strengths worden en voor loremaster de nieuwe old-zone quests doen? :p

Leuke grind weer in dat geval ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Heraclius schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:49:
Ben weer lekker begonnen in WoW, echt super naar m'n zin met m'n Dwarf Hunter op de server Outland.
Meer spelers van Outland hier?

*knip*
Ja, zijn er wel een paar :+

Wat is de charname van je hunter?

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Brutal1ty schreef op zondag 27 juni 2010 @ 13:49:
[...]

Ga ik ook zeker doen *knikt*.
Op dit moment heel casual een Human Pally, Human Mage, Human DK (damn humans!) en Draenei Shammy aan 't levelen, met nadruk op m'n pally wat m'n voorlopige main is (geen 80' ers op me nieuwe realm).

Voor de nieuwe low level content word het hoe dan ook een Worgen Warrior met de al gereserveerde naam ''Wolfbane'' :D
Super toch... Zie je het al voor je: Weerwolf Warrior met niet alleen Charge, Intercept, Intervene maar ook nog eens Heroic Leap en die sprint racial, wat was het Shadowflight ofzo? :9 Lekker rondsjeezen in nieuwe content met een Warrior die kan sprinten = Win.
Hoe heb je die naam gereserveerd dan? Gewoon aan andere char aangemaakt met die naam alvast? En als de worgen er dan is name change?

Je hebt best kans dat dat soort dingen geblockt zijn in de eerste maanden, ook bv een race change, realm change en dat soort dingen voor de nieuwe Worgen, zijn meestal geblockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:53
SanderAlterNET schreef op zondag 27 juni 2010 @ 13:57:
[...]

Hoe heb je die naam gereserveerd dan? Gewoon aan andere char aangemaakt met die naam alvast? En als de worgen er dan is name change?

Je hebt best kans dat dat soort dingen geblockt zijn in de eerste maanden, ook bv een race change, realm change en dat soort dingen voor de nieuwe Worgen, zijn meestal geblockt.
Je maakt gewoon een lvl 1 random character aan met die naam, als cata er is doe je dat poppetje delete en dan maak je 'echte' char aan. Kind kan de was doen :+.

@ hieronder:

achja, hardlopers zijn doodlopers toch ;) Ik zou het je niet aantrekken.

[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 27-06-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
SanderAlterNET schreef op zondag 27 juni 2010 @ 13:57:
[...]

Tuurlijk niet! Je maakt een mannetje met de naam die je wilt... deze laat je lekker level 1 zijn ('t is ook een priest ofzo geloof ik)... Als de Worgen uit zijn, delete ik dat mannetje snel en noem ik de worgen zo!

Zolang mijn level 1tje die naam heeft, kan niemand anders 'm nemen... en heb ik 'm dus 'gereserveerd' :+

compleet legaal, kost geen geld, en geen wachttijd 8)

PS: Tenzij iemand in de 20 seconden die 't duurt een mannetje te deleten en de volgende te maken snel m'n naam jat natuurlijk :o Maar die kans is kleiner dan dat ik nog voor Cataclysm Shadowmourne krijg op m'n level 30 pally :+

EDIT: Bartske, mooie timing joh :D :D

[ Voor 13% gewijzigd door Brutal1ty op 27-06-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Ding 30 op mage :)
Blijft toch wat hebben, zo'n Frost Mage.
Frost Nova freezed, dankzij Permafrost zo'n beetje iedere andere skill, en zodra ze freezed zijn lekker op range afmaken met +50% crit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam laatst een warrior tegen met een macro die aangaf welke spell op welke target hij interupte met Pummel.
Iemand enig idee hoe die macro er uit zou moeten zien? Ik heb namelijk al verscheidene dingen geprobeerd, maar ik krijg er niets bruikbaars uit :/

EDIT:
/cast Pummel
/s Pummeled %t 's...

Zo ver ben ik inmiddels.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 17:27:
Ik kwam laatst een warrior tegen met een macro die aangaf welke spell op welke target hij interupte met Pummel.
Iemand enig idee hoe die macro er uit zou moeten zien? Ik heb namelijk al verscheidene dingen geprobeerd, maar ik krijg er niets bruikbaars uit :/

EDIT:
/cast Pummel
/s Pummeled %t 's...

Zo ver ben ik inmiddels.
Dat soort macro's zijn meer irritant dan nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het brengen van je mening als een feit zonder verdere onderbouwing of argumentatie...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik een macro maken op wie een ik flash heal cast? Net zo nuttig. Stel je eens voor dat alle 25 spelers dat doen in een raid. Het is niet voor niks dat in de meeste guilds dat soort macro's niet gewaardeerd worden, het interesseert niemand op wie jij een pummel gebruikt.

Je eigen code:
/cast Pummel
/s Pummeled %t
Werkt gewoon btw.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2010 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 18:56:
Zal ik een macro maken op wie een ik flash heal cast? Net zo nuttig. Stel je eens voor dat alle 25 spelers dat doen in een raid. Het is niet voor niks dat in de meeste guilds dat soort macro's niet gewaardeerd worden, het interesseert niemand op wie jij een pummel gebruikt.
Neemt niet weg dat iedereen in de raid dan al weet of er een interupt is geweest, net als verplichte dispells.

Zelfs de revive macro's vind ik handig, zeker als er meerdere neer zijn gegaan zit je niet allemaal dezelfde te reviven.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spammen wie je healt lijkt mij inderdaad ook niet heel nuttig inderdaad :P

Ik heb ook een macro die zegt wanneer mijn Death Wish up is, wel handig voor healers ;)
Een macro die laat zien dat ik iets interrupt lijkt mij wel handig, gewoon zodat iedereen weet dat het gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

ja en zie ook nog wel eens een misdirect of tricks macro.

En paladins met een bepaalde shield ofzo. Tanks die cooldowns aangeven is ook wel handig.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op zondag 27 juni 2010 @ 14:45:
[...]

Tuurlijk niet! Je maakt een mannetje met de naam die je wilt... deze laat je lekker level 1 zijn ('t is ook een priest ofzo geloof ik)... Als de Worgen uit zijn, delete ik dat mannetje snel en noem ik de worgen zo!

Zolang mijn level 1tje die naam heeft, kan niemand anders 'm nemen... en heb ik 'm dus 'gereserveerd' :+

compleet legaal, kost geen geld, en geen wachttijd 8)

PS: Tenzij iemand in de 20 seconden die 't duurt een mannetje te deleten en de volgende te maken snel m'n naam jat natuurlijk :o Maar die kans is kleiner dan dat ik nog voor Cataclysm Shadowmourne krijg op m'n level 30 pally :+

EDIT: Bartske, mooie timing joh :D :D
Ik ga zelf nog verder om ervoor te zorgen dat ik mn naam niet kwijtraak. Ik reserveer ook gewoon een lvl 1 char met de naam die ik wil gebruiken in cataclysm. Als cata er dan is, ga ik eerst de looks van mn char uitzoeken alvorens ik hem aanmaak. Als dat gedaan heb, dan delete ik de lvl1 en maak snel mn char aan, zoals ik heb uitgezocht. Op die manier is de naam slechts 10 seconden vrij ofzo. Zeer kleine kans dat je naam dan weg is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij gebruiken ook interrupt announce/whisper macro's op Heroic Lady Deathwhisper, zo is het makkelijker om je rotatie vol te houden.

verder merk ik aan mezelf dat het nodig tijd word voor wat nieuws, dat 9/12 ICC25 Heroic gegrind word best saai en me alts zijn allemaal ICC25 ready, maar omdat ik me daar zo verveel doe ik die niet op hun... dus hangen ze maar wat rond na de weekly en VoA 10/25

Hopelijk brengt Ruby Sanctum nog wat vermaak... al vrees ik het ergste :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:22:
Spammen wie je healt lijkt mij inderdaad ook niet heel nuttig inderdaad :P

Ik heb ook een macro die zegt wanneer mijn Death Wish up is, wel handig voor healers ;)
Een macro die laat zien dat ik iets interrupt lijkt mij wel handig, gewoon zodat iedereen weet dat het gebeurd is.
Imho is het alleen nuttig als resists of misses van interrupts gemeld worden, andere spam mag iedereen mooi voor zichzelf houden.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 18:56:

Je eigen code:
/cast Pummel
/s Pummeled %t
Werkt gewoon btw.
Zover was hij zelf ook al, hij vroeg voor verdere hulp om de spell die hij interrupt in de macro te krijgen. Denk dat je met scripts in de weer zult moeten om dat klaar te krijgen, geen idee hoe deze werken jammer genoeg. Flash heal cast macro heeft geen meerwaarde, interrupt macro wel imo, vooral op fights zoals general vezax waar je rotaties nodig hebt.

/s macro's zijn redelijk irritant inderdaad maar interrupt macro's worden bij ons eigenlijk standaard in /p gebruikt, zowel interrupts en failed interrupts
SinergyX schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:11:
[...]

Zelfs de revive macro's vind ik handig, zeker als er meerdere neer zijn gegaan zit je niet allemaal dezelfde te reviven.
Res monitor ftw? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Ten aanzien van het 'reserveren' van namen: volgens mij kan niemand anders jouw naam gebruiken wanneer je de toon verwijdert hebt. Ik dacht dat de naam voor 30 dagen nog aan jouw account gekoppeld blijft ná het verwijderen van die toon. In principe moet de naam voor jou direct ná het verwijderen wel beschikbaar zijn, maar dat is ook niet altijd even zeker (kan enkele minuten duren geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:08

Trouble

Everything is awesome

Dit weekend heb ik eindelijk maar toch met mijn main level 80 bereikt :) Een vriend heeft wat goede gear gefixed, en me ook maar meteen meegesleept door een paar heroics :Y)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

WOOHOO!
Vandaag 'Been Waiting A Long Time For This' gedaan en 'Glory of the Icecrown Raider 25' behaald! Leuk zo'n Frostwyrm mount! :) Ook nog eens Bloodsurge gewonnen!

* NoTimeRemains is heeeppy :D

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoTimeRemains schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:00:
WOOHOO!
Vandaag 'Been Waiting A Long Time For This' gedaan en 'Glory of the Icecrown Raider 25' behaald! Leuk zo'n Frostwyrm mount! :) Ook nog eens Bloodsurge gewonnen!

* NoTimeRemains is heeeppy :D
gz !

ik heb eindelijk een beetje ulduar 10 achievments afgemaakt nadat het in de ijskast stond, firefighter en vezax achievment. en voor anderen nog freya 3.

Me laatste sigil gehaald met de firefighter kill, dus heb me algalon key ook done voor 10man.
Nu morgen one light in darkness nog en dan gaan we algalon doen.

Dus ik hoop morgen een Rusted te hebben en Starcaller ( ja oud ik weet het maar had met ulduar een break dus nooit veel van gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
garagaholic schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:59:
Ten aanzien van het 'reserveren' van namen: volgens mij kan niemand anders jouw naam gebruiken wanneer je de toon verwijdert hebt. Ik dacht dat de naam voor 30 dagen nog aan jouw account gekoppeld blijft ná het verwijderen van die toon. In principe moet de naam voor jou direct ná het verwijderen wel beschikbaar zijn, maar dat is ook niet altijd even zeker (kan enkele minuten duren geloof ik).
Hij is voor jou EN voor anderen direct beschikbaar als je je toon delete. Er zit als extra service bij een namechance dat de oude naam een tijdje niet beschikbaar blijft om te voorkomen dat iemand meteen je oude naam claimt. Maar dat geldt niet als je gewoon een toon delete.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo gister avond de knoop door gehakt na mijn migratie van Scarshield Legion naar silvermoon een tijdje in een 10Man guild rond gehangen in de hoop dat raiden weer fun werd, dit werkte prima jammer genoeg te goed aangezien ik daadwerkelijk 25Man raiding ook weer begon te missen dus na een week wikken en wegen besloten toch, naar een 25Man guild te gaan en gister avond ben ik geaccept dat ging ongeveer zo :

** Gets invites to guild **
** Joins Guild **
[g] : Evening all and thanks for the invite
[g] : <gebruikelijke welcome messages>

** Krijg Whisper binnen van 1 van de officer **
De officer deed ook even het gebruikelijke welcome en regeltjes quick overview uitlegje, met de vervolg vraag of ik mee wou met de raid die op dat moment op 50/50 ToGC25 aan het doen was om warm te draaien. Dus ik sure ik kom wel voor Anub als jullie er hulp nodig hebben.

Ik krijg dus amper 3 minuten in de Guild een ninja invite voor wat ik dacht ToGC25 Insanity, niets bleek minder waar ik kreeg namelijk een summon naar ICC25 ( gelukkig niet gesaved ), met de mededeling Ik weet dat je nog geen hardmodes heb gedaan hier maar we gaan PP HM 25Man doen , dus ik hoop dat je kan zwemmen.

Uhm ......

Na wat basic uitleg en voor mij een quick review van tictacs voor mij gingen we van start, 15 minuten later hadden we PP HM 25man down ( 2 tries ). Goh das een leuke binnen komer, maar wat een geweldig fight.

Kortom ik ben nu een leuke warrior tank met 25Man Normal 11/12 down en hardmodes 1/12 25 Man maar die enige is wel Prof :D Had zelfs Gunship 25Man HM nog niet gedaan.

Ja ik heb er weer zin in tijd om er weer keihard tegen te gaan :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:24:
[...]
Zover was hij zelf ook al, hij vroeg voor verdere hulp om de spell die hij interrupt in de macro te krijgen. Denk dat je met scripts in de weer zult moeten om dat klaar te krijgen, geen idee hoe deze werken jammer genoeg. Flash heal cast macro heeft geen meerwaarde, interrupt macro wel imo, vooral op fights zoals general vezax waar je rotaties nodig hebt.

/s macro's zijn redelijk irritant inderdaad maar interrupt macro's worden bij ons eigenlijk standaard in /p gebruikt, zowel interrupts en failed interrupts
Ik vraag me dan af hoe die failed interrupts bij jullie in /p worden gebruikt.
afaik kan je niet met /scripts in een macro zien welke spell je precies interrupt, want je moet je "registeren" aan "events" in de Blizzard Combatlog en dat kan alleen via een addon ...

ff een ace3 voorbeeldje dat alle interrupts spamt in /party:
Lua:
1
2
3
4
5
6
7
8
function MyAddon:OnEnable()
    self:RegisterEvent("COMBAT_LOG_EVENT_UNFILTERED")
end

function MyAddon:COMBAT_LOG_EVENT_UNFILTERED(event, ...) _, event, _, sourceName, _, _, destName, _, spellID, spellName, _, SuffixParam1, SuffixParam2 = select(1, ...);
    if event == "SPELL_INTERRUPT" then SendChatMessage("["..sourceName.."]|cff71d5ff|Hspell:"..spellID.."|h["..spellName.."]|h|r interrupted ["..destName.."]|cff71d5ff|Hspell:"..SuffixParam1.."|h["..SuffixParam2.."]|h|r", "PARTY");
    end
end

>> /party: [Gastje][Pummel] interrupted [Caster][Heal]

interrupt fails zijn best lastig te coden .. kom ik weer terug op de vraag wat voor magische interrupt macro's zij in je guild gebruiken :?

[ Voor 5% gewijzigd door Ketho op 28-06-2010 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gister nummer 9 naar lvl80 en gelijk maar gequeued voor heroics, ging goed totdat ik in OK terecht kwam..
De tank bleef maar aanklooien met de spellflingers.. op eerste groep een wipe (ik zag het al aankomen en ben naar de ingang gelopen) 2de pull weer.. toen ben ik maar in de hoek blijven staan en weer een wipe. Eerste boss was geen probleem. We lopen verder en de healer loopt voorop en ... ach tank snapte er geen zak van.. ben toen maar afk gegaan en de tank heeft een vote kick gedaan omdat ik hem beledigd had :P

Voorderest gingen de meeste heroics wel goed, HoS was erg leuk zat op ~3k dps overall wat niet slecht is voor een verse lvl 80 lijkt me zo. HoL was erg veel fun kreeg zelfs een complimentje, ik zeg in het begin meestal 'just hit 80 sorry for crap dps' ja .. als je dan bovenaan staat :P

Hopelijk deze week die Scythe nog en EoT komen ook wel binnen, nu 2 stukjes T9 en wat andere meuk, de cloak die ik wilde heb ik iig al.

Heb ook nog even Affliction geprobeerd maar dat viel erg tegen, als Demonology heb je al snel ~2.1k SP, als Affl. had ik maar 1.4k en mijn dps is dan om te janken uiteraard vergt het wel wat oefening maar ik denk dat ik nog wel ff demo blijf, zeker op de wat grotere packs en dan demon form->immo aura is leuk :)

Nadeel is nu wel dat mijn level maatje pas 70 is.. dus als hij komt zit ik als lvl80 nog in UK normal en ben dan nog aan het questen met hem in Fjords.. Misschien mijn hunter maar ff doorknallen aangezien hij er heeeeeeeeeel lang over doet (weinig tijd zegt ie :P) Zeker met midsummer kun je zoveel 'gratis' XP halen door alleen ff die vuurtjes uit te maken en andere quests te doen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Mektheb schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:07:
[...]

gz !

ik heb eindelijk een beetje ulduar 10 achievments afgemaakt nadat het in de ijskast stond, firefighter en vezax achievment. en voor anderen nog freya 3.

Me laatste sigil gehaald met de firefighter kill, dus heb me algalon key ook done voor 10man.
Nu morgen one light in darkness nog en dan gaan we algalon doen.

Dus ik hoop morgen een Rusted te hebben en Starcaller ( ja oud ik weet het maar had met ulduar een break dus nooit veel van gedaan)
Ulduar blijft een leuke instance, naar mijn idee een van de beste van deze exp.
Helaas moet ik daar nog een groot aantal achievements, mijn vorige RL geloofde niet in het behalen van dat soort achievements 8)7 Achteraf blijkt dat hij met een vast groepje guildees 's nachts de meta dingen deed om dan die maar eenmaal te doen.
Zo blij dat ik bij die guild weg ben... Social guild moet wel social tegen alle spelers doen ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
NoTimeRemains schreef op maandag 28 juni 2010 @ 07:54:
[...]

Helaas moet ik daar nog een groot aantal achievements, mijn vorige RL geloofde niet in het behalen van dat soort achievements 8)7 Achteraf blijkt dat hij met een vast groepje guildees 's nachts de meta dingen deed om dan die maar eenmaal te doen.
Zo blij dat ik bij die guild weg ben... Social guild moet wel social tegen alle spelers doen ;)
zo eenn GL moet je ignoren en nooit meer mee praten. dat is gewoon triest.

ulduar 10 achievements gehaald toen er nog niets anders was. dat kunnen niet veel spelers zeggen 8)

wat ook cool is dat ik mijn black drake nog veel gebruik. soms krijg ik /w waar ik die in godsnaam vandaan heb gehaald. die zie ik niet veel meer :)

gisteren opnieuw samen met een andere guild(meer van hun dan van ons) BQL, dreamwalker, sindra en LK geprobeerd.

op BQL als eerst op heroic ging het vaak flink fout. de eerste 7 tries ging het totaal de mist in. een mage die als eerste de bite krijgt, niets mis mee. maar dat hij dan niemand kan bijten omdat zijn balk addon niet werkt... en dat dan 2 keer achter elkaar!! |:(

andere poging word een warrior gebeten. prima, buiten dat hij een DC krijgt net toen hij gebeten word...en ook dat weer 2 keer. |:( dus wij zeggen "dude, if you get so much DC's take it easy and dont be bitten" begint hij met dat wij retards zijn blablabla. :X

3 andere tries werd er telkens iemand MC'ed omdat hij/zij niet een ander persoon bijtte. toevallig elke keer een persoon die niet bij ons in de guild zit 8)7

eindelijk, de 8e try (wat tegelijkertijd onze laatste heroic zou zijn) halen we het op de valreep. echt op het moment dat ze een aoe enrage doet gaat ze neer. 2/3 personen die het overleven...

onze guild zat er al flink over in de zeik en ik had er al weinig zin meer in, maar we gaat toch naar dreamwalker op heroic...niemand die de zombies aggroed, dus die lopen gewoon los mensen af te maken. 3 tries later maar op normal gedaan, want de dps valt als vliegen neer.

dan maar sindragosa op normal. daar waren 2 tries voor nodig. eerste try ging al snel voorbij. we waren als 2e de ice drake aan het doodmaken. 5 dode spelers... 8)7

de tweede try ging het gelukkig wel gelijk 'goed'. tanks gingen de laatste paar procent alsnog dood, maar sindra was tenminste neer.

niemand van ons had nog zin in de LK. aangezien de rest al zo slecht ging. willen ze de paladins nog laten respeccen voor imp HoJ (ik ook dus) terwijl we nog minder dan 30min hadden. eerste try was met tactics van andere guild. wipe tijdens switch naar P2.

2e try deden we onze tactics. dat ging een stuk beter en we kwamen zelfs tot P3. totdat iemand dood ging met Soul suck dingetje.

en dat was mijn raid van zondagavond. erg teleurstellend. vooral omdat de meeste van de andere guild lollig bleven doen en nieteens probeerde te verbeteren of te leren van hun fouten.

ik ga op vakantie, dus kan ik even ontstressen en hopen dat het beter word. al betwijfel ik het met de nieuwe instance.

[ Voor 56% gewijzigd door patrickos85 op 28-06-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

patrickos85 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:48:
ulduar 10 achievements gehaald toen er nog niets anders was. dat kunnen niet veel spelers zeggen 8)

wat ook cool is dat ik mijn black drake nog veel gebruik. soms krijg ik /w waar ik die in godsnaam vandaan heb gehaald. die zie ik niet veel meer :)
Me ! Ulduar drakes gehaalt voordat er iets anders was :d en je hebt gelijk dat kunnen er niet heel veel zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Afgelopen weekend redlijk wat gedaan met mijn DK.

Uiteindelijke resultaat:
Gloves en Chest vervangen door T9 set
Trinket vervangen door Corroded Skeleton key.

Nu zijn mijn emblems wel weer op en kan ik gaan sparen voor de volgende items.
Ik weet nog niet wat mijn volgende EoF item wordt. Wellicht de chest voor 95 EoF (vanwege de expertise) dan kan ik mijn legs vervangen door de T9 tank legs.

De afgelopen dagen ook een aantasl keer HoR normal gedaan in de hoop daar het 2 handed sword te halen, maar tot nu toe geen geluk gehad daarmee.

Valt me wel op dat het lastig is om een healer te vinden voor HoR normals.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Afgelopen vrijdag had ik eigenlijk niets geplanned, maar kreeg een whisper van een officer uit m'n guild. Ik zit daar als social en raid af en toe ICC10 met een relatief steady aantal puggers, normaal gesproken zit in die raid geen mens van m'n guild. (Behemoth - Eonar, voor als iemand ze kent) Op zich is m'n paladin echt niet slecht gegeared voor een slacker, maar het kan natuurlijk altijd beter.

Maar goed, ik kreeg een whisper op m'n pala, Joanna: "You get inv in Calandar soon!"

Dus ik dacht, tja, zal wel. Eens kijken wat het is. 2 minuten later een Calender invite: "ICC - Reloaded". Dus ik klik daarop en zie als enige comment "LK HC".

Ik whisper terug: "LK Heroic? Only LK?". Kreeg ik terug dat we gewoon een full run zouden gaan doen en dat ze niets minder wilde dan alleen HC kills. Nou, goed, geen probleem. Ik tank die shit wel :p

We rennen ICC binnen, gaan we gewoon kei hard kapot op Marrowgar HC. Ik lachen, heb ik over ventrilo maar even gemeld dat onze 2de healer nog buiten de deur stond. Toch 2 bonestorms gehad met 1 healer, dus kon erger. "This never happened" klonk het over ventrilo. :p

Daarna even goed opgelet dat iedereen binnen was en begonnen met alle aanwezigen:
Marrowgar - Two-Shot
Deathwhisper - One-Shot
Lootship - One-Shot (hoef ik eigenlijk niet te melden, toch?)
Saurfang - One-Shot
Festergut - One-Shot
Rotface - One-Shot (slime tanking = fun!! :D)

En toen Putricide ... Tja, de tank waar ik normaal mee ICC deed wou altijd zelf die abomination doen, dus nooit echt verder naar omgekeken... En de off-tank had dat ook nog nooit gedaan. Dus ik over ventrilo dat de boomkin (normaal gesproken mijn co-tank in ICC) maar de abomination moest doen, dan ging ik wel retri. Zou geen probleem moeten zijn.

Putricide - One-Shot
Blood Council - One-Shot (2 bosses tanken, midden in de raid, dikke fun :p)
Blood Queen - One-Shot

Mini-boss, daarna Dreamweaver, hier ging ook even iets fout, iets met wormen en DK runes op CD of zo... met andere woorden:
Dreamweaver - Two-Shot

En toen Sindragosa. Wat haat ik dat beest. We waren moe, ongefocussed en sommigen zelfs geirriteerd. Heb die in m'n frost res lopen tanken, dus de threat ging niet zo snel als dat mensen gewend waren. Hebben daar 5 wipes op gehad (door een overaggroende kitty, waar salvation gewoon niet meer kon helpen) en toen voor die avond maar gecalled.

In totaal 10/12 heroic in 1 avond, not bad if I may say so. Ze maakten meteen een nieuwe calender invite voor zaterdag. "ACCEPT!"

Zaterdag compleet gaar (vanwege het oververhuizen van m'n broer naar z'n nieuwe huis) achter de computer, kreeg ik van onze raid-misstress de vraag "Mind go Ret for LK?". Toen ik vroeg waarom kreeg ik te horen dat de offtank niet mee ging en onze kitty druid ook niet, maar dat we daar 2 vet epische tanks voor terug konden krijgen. Aangezien m'n DPS als off-spec niet slecht was wilden ze me als ret hebben, vooral voor Val'Kyr stun-duty was dat fijn. Geen probleem, doen we :)

Sindragosa - One-Shot (Scheelt toch wel als mensen gefocussed zijn)

Daarna: Lich King. Sjezis wat haat ik die roleplay. De eerste keer is dat niet erg, maar als je dat tig keer moet horen begint het wel een beetje oud te worden. Zoals je al kunt raden: Wipe-Fest, maar ik had ook niet anders verwacht. Het is echt een vette fight.

Je moet echt opletten op die Shadow Patches, anders wordt je gewoon hard van dat platform gelanceerd. De Val'Kyr hebben iets van 3 keer zoveel health, maar hoeven maar tot ongeveer 50% genuked te worden, daarna blijven ze de raid jennen tot de volgende transition phase.

Al met al hebben we nu nog iets van 28 tries over of zo, dus we kijken deze week nog of we deze tries niet gewoon nog kunnen gebruiken, of eventueel volgende week de raid te extenden.

Was een heel leuk weekend iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Dit weekend voor het eerst in ICC25 getankt.
Begin lekker met ninja pulls op trash, waarschijnlijk had iemand dus rep nodig.
Al met al whipte we daardoor 3 keer..

Het ging overigens wel lekker het tanken op me Paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ICC al weer bijna week niet meer gezien, nog 2 dagen msichien ergens nog een 4/12 meepikken.

Focus nu hoofdzakelijk op mijn 80-to-be's, warlock van 75 naar 77 geschopt en warrior van 72 naar 74. Rogue blijft nog erg achter op lvl40, mage zit pas op lvl5. Warlock blijft veruit toch nog de leukste character om te spelen, die health funnel is best bizar sterk. Van 76 (613/tick) nieuwe rank gekregen op 77 en doet opeens een 1024/tik :D.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* Dagboek *

Na al het heroic ICC geweld van de overige, gewoon een update van ICC10 normal
Na weken van gearen begint mijn gear eindelijk ergens op te lijken. Bijna alle 232 meuk is nu weg en vervangen door 245+ gear.

Tevens nu eens geen probleem met te weinig sign-ups, voldoende ranged people dus lekker beginnen.
Omdat 1 van de healers graag haar DK wou gearen begonnen we met 2 healers.

De eerste 4 bosses alle 1-shots.
Daarna logt de DK terug naar druid en vervolgens Rottface en festergut down, daarna naar dreamwalker : hectish maar ook weer een 1-shot, doordat de buitenhealer vrij gauw de grond lag te kussen.

Daarna wouden we toch weer eens de professor proberen, de vorige keren elke keer maar 2 tries voordat mensen het opgaven, nu een 1-shot en dus weer een achievement rijker. En dat terwijl we de timings eigenlijk vrij slecht hadden. P1 --> P2, spawnde net 3s een brown gascloud, in P2 --> P3 weer een brown gascloud dus moesten we eerst de add killen. Tevens lag de halve kamer vol met ooze, dus moesten meteen al vrij moeilijk gaan kiten. Op het eind 3 dps dood maar wel de kill.
Tevens 1 try op counsil, maar toen moesten helaas een aantal mensen weg.

* einde dagboek *

Nu nog een vraag over cousil, ze willen mij als shadow (ben nu holy) de ranged boss laten tanken, dit vanweg mijn zelfheal ability, minder damage in shadowform etc. Is dit verstandig ? Onze setup is als volgt deze week:

Tank : Warrior / Druid
healing : Priest, druid, paladin
DPS : 2 hunters, 2 mages, rogue

Tevens zitten we niet dik in de heroic gear, dus iets wat voor mensen easy kan zijn hoeft niet per definitie vanzelfsprekend te zijn.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Vrij weinig gedaan dit weekend.
Wel een ICC25 pug gejoined op me DK en op me Rogue.
Met me DK was ik daar eigenlijk voor de souls (en evt DWB, maar die dropte niet :'() niets noemenswaardig gebeurd buiten het feit dat ik eindelijk met me DK de 10k dps kan doorbreken :+.
Daarna op me rogue, man man man wat een triest bedoeling :') Er zaten mensen die equal geared waren en die het presteren om met de 25% buff nog niet aan de 10k dps te komen op een standstill fight als Saurfang.
Mijn recount gaf aan:
- Paperchaser: 13.5k dps #1
- Andere rogue: 9.8k dps #2

Kom op zeg, 25% buff en dan nog geen 10k :')
sabriel schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:47:

Nu nog een vraag over cousil, ze willen mij als shadow (ben nu holy) de ranged boss laten tanken, dit vanweg mijn zelfheal ability, minder damage in shadowform etc. Is dit verstandig ? Onze setup is als volgt deze week:

Tevens zitten we niet dik in de heroic gear, dus iets wat voor mensen easy kan zijn hoeft niet per definitie vanzelfsprekend te zijn.
Gewoon 1 tank 2 bosses laten tanken en die andere dedicated op de orb dude.
Zo hoef je geen DPS op te offeren.

[ Voor 35% gewijzigd door Wootlock op 28-06-2010 10:01 ]

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik had me dit weekeinde voorgenomen om ICC10 te doen op mijn DK dps alt. Benieuwd of ik andere dps bij zou kunnen houden, ik had immers nog geen enkele ICC gedaan maar had alle gear uit heroics + frost emblem trinket (Herkulm War Token). Op Zaterdag niets voor elkaar gekregen, het feit dat elke PuG (denkt) 11/12 of 12/12 te doen en dan echt niet in zee gaan met iemand die nog geen stap in ICC heeft gezet. Zondag idem ditto tot ik er genoeg van had en maar met m'n mage "lfg dk dps [11/12 ICC25 achievement]" ben gaan zoeken. Kreeg niet lang daarna een invite voor een ICC25 waar ik er niet uitgetrapt werd toen ik snel mijn dk ben gaan loggen. Ondanks dat ik zo moeilijk heb gedaan om uberhaupt een ICC raid binnen te komen zie ik vervolgens dit (warlock) en dit (hunter) de raid in komen van deze RL (dk). Hallo, ooit gehoord van enchants? Ter vergelijking, dit ben ik.

Blij genoeg dat ik uberhaupt een raid binnen ben gekomen en m'n dk eens echt kon gaan testen zijn we begonnen. Tot aan Marrowgar geen enkel probleem gehad en op trash stond ik op een respectabele 4de plek. Marrowgar zelf veroorzaakte één wipe (wonder boven wonder geen ragequits) en bij de kill kwam ik op de 7de plek terecht (maar wel 2de op bone spike damage done, veel geloop naar ranged kost ook dps tijd). Na wat getreuzel met de loot kregen we op één van de adds een BoE ring (rotting sinew) welke ook weer de nodige drama opleverde omdat de RL deze als MS/OS roll rekende en won. Deathwhisper ging zonder problemen en dropte vervolgens de STR dps neck waar ik, de RL en de bovengenoemde warlock (wut?) op rollde. Ik rollde het laagste maar omdat de RL al de ring had gewonnen en ze een LC (loot count) gebruikte vond de meerderheid van de raid dat ik de neck zou moeten krijgen en kreeg deze nog ook. Nadat een andere warlock meteen de raid verliet toen hij zijn nibelung gekregen had zijn we verder gegaan met 24 man op lootship. Zonder problemen deze gedaan en zelfs Saurfang hebben we geoneshot (met 4 marks op het einde) met een kleine 22 of 23 man. Uiteindelijk op Saurfang nog op een respectabele 4de plek gekomen als dps al moet ik toe geven een klein beetje vals te spelen met Pestilance te gebruiken wanneer de blood beasts komen. Maar dat is alleen handig want dan geef ik de casters een 13% extra damage. Erg tevreden weggelopen met een achievement, ~1500 rep en nog een nieuwe neck ook.

Verder dit weekeind nog een Ninja in een VoA25 tegengekomen. Deze rogue besloot zichzelf een rogue pvp item te schenken en daarna meteen de raid te verlaten zonder uberhaupt de andere loot te verdelen. Tussen deze loot zat druid T10 balance hands terwijl ik de enigste druid was. Ticket aangemaakt in de hoop er nog iets van te maken maar ik betwijfel het. Ach, ik ben er niks armer door.

Als laatste op een hete zondag avond met een groepje guildies begonnen aan een uld10 HM run. Zelf heb ik nog niet veel van de raids gezien preToC omdat ik pas eind 2009 begonnen ben met spelen. Tot aan Freya geen enkel probleem ondanks dat ik bij Freya met wat ongeluk dood ging bij die explosieve bloemen. Met 2 bloemen op me en vrij lage hitpoints (nova, invis, iceblock op cooldown) blink ik weg voor wat extra afstand. Blink ik recht in de explosie van een ander z'n bloem. Mimiron is een klote gevecht waar jij de retard bent wanneer je precies zoals gezegd/beschreven met de groep meeloopt, spaced out staat, niet in vuur en crap staat, geen bomb op je kop krijgt of een laser barrage eet en alsnog dood gaat door heatwaves en rapid bursts die niet te dodgen zijn. We zijn gestopt op Vezax na een attempt of 2, het was zo klef/heet en laat dat ik zelf de fut niet meer had om nog in discussie te gaan wie een van de groene vapors dood had gemaakt. Naja, nog 3 achievements te gaan (Vezax, Yogg-Saron en Razorscale), misschien dat dat vanavond nog wel lukt.

tl;dr veel troep gedaan dit weekeind, sommige leuk sommige minder leuk. Maar het is zo heet~ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn

Wat heeft jullie druid als off-spec? Onze Druid tank is moonkin off-spec, deze tankt dan gewoon als kip met high-stam gear die shadow boss, dan pak ik als pala de overige 2. Nog nooit problemen mee gehad.

Daarnaast gebruiken we over het algemeen (ander guildje, waar ik met m'n shammy zit) een warlock. Maar dat zou een s-priest ook moeten lukken, als ze je in ieder geval even tijd gunnen om lekker threat te genereren, maar dat mag met 2 hunters en een rogue geen probleem zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Misschien ligt het aan mij hoor maar weet niet zeker of het heroic/normal is maar is die boss niet nagenoeg immune voor shadow damage ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
ShadowBumble schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:30:
[...]

Misschien ligt het aan mij hoor maar weet niet zeker of het heroic/normal is maar is die boss niet nagenoeg immune voor shadow damage ?
buiten het feit dat shadowform toch alleen physical dmg verminderd en niet andere dmg? disperse helpt je ff overleven, maar dan krijg je een stuk minder threat binnen wat weer problemen kan opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
detheavn schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:16:
[...]

Wat heeft jullie druid als off-spec? Onze Druid tank is moonkin off-spec, deze tankt dan gewoon als kip met high-stam gear die shadow boss, dan pak ik als pala de overige 2. Nog nooit problemen mee gehad.
Het probleem is dus dat de warrior tank aangaf te veel damage te krijgen als hij beide moest tanken.
De enigste try die we hadden was dus druid in moonkin op ranged en warrior op beide andere.
Op verzoek van de warrior ivm te hoge inc damage zoeken we naar een andere oplossing.
Voorkeur zou zijn 2 tanks op de melee en een 3de voor ranged, wat ik dan zou moeten worden.

Aangezien ik nooit shadow heb gespeeld maar even een shadow gearsetje T9 aangeschaft, green gems + meta erin en even wat oefenen met rotaties op dummy. Moet zeggen dat je als shadow vrij lang door kan gaan voordat je OOM bent, dus dat lijkt wel goed te gaan.
Voor extra sta kan ik nog altijd een combinatie maken tussen mijn PvP-set en PvE-set. Niet 100% gegemmed voor shadowpriest maar voldoende voor survivalbility.

Is deze keuze volgens de kenners een serieuze, dan kan ik de groene gems gaan vervangen voor epics, als bij voorbaat al vast staat dat niet niet echt aan te raden is ben ik niet van plan 100-den gold te spenderen aan gems om die daarna in de prullenbak te kunnen kiepen.

[ Voor 6% gewijzigd door sabriel op 28-06-2010 10:52 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
prutser001 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 07:53:
Gister nummer 9 naar lvl80 en gelijk maar gequeued voor heroics, ging goed totdat ik in OK terecht kwam..
De tank bleef maar aanklooien met de spellflingers.. op eerste groep een wipe (ik zag het al aankomen en ben naar de ingang gelopen) 2de pull weer.. toen ben ik maar in de hoek blijven staan en weer een wipe. Eerste boss was geen probleem. We lopen verder en de healer loopt voorop en ... ach tank snapte er geen zak van.. ben toen maar afk gegaan en de tank heeft een vote kick gedaan omdat ik hem beledigd had :P
Tja, DPS zal ook eens die spellflingers interrupten ofzo... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best maandboekje,

ik ben weer eens gestopt met WoW. Het werd me allemaal te saai. Mijn Rogue is nu level 65 en staat geparkeerd in de Inn zodat ik in ieder geval weer vol rested verder kan.

Toedels mede-WoWers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:51:
Nog steeds 1 van de plekken waar ik zelfs de hooggegearde mensen plat zie gaan :P Soms besluit de tank de interupt in te zetten, loopt erheen en trekt meteen agro van de overige 8 mobs daar :D

Alle DPS natuurlijk blind op 1 target doormeppen, heel spellfinger niet eens zien. En dan maar hard gillen WTF NOOB TANK als het helemaal fout gaat.

Ergste was gister 2x Ulduar, Weekly was Flame Leviate, dus ik met mijn verse 80s en lang nog gene [epic] achievement meegegaan. Wordt je eerst 10x uitgelachen voor je noobgear, je staat daar tussen alles ICC geared, en dan komt de boss zelf.

Serieus 5 van de 10 weten totaal niet wat ze moeten doen, iemand had al eerder met de verkeerde NPC gepraat en moesten eerst de towers neer, de achtervolging van de boss eindigde 2x in complete chaos. Zeker met zulke gegearde mensen doe je makkelijk 250k crit dmg op de boss en dan nog ben je ruim 4 minuten bezig om hem uberhaubt neer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

sabriel schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:50:
[...]

Het probleem is dus dat de warrior tank aangaf te veel damage te krijgen als hij beide moest tanken.
De enigste try die we hadden was dus druid in moonkin op ranged en warrior op beide andere.
Op verzoek van de warrior ivm te hoge inc damage zoeken we naar een andere oplossing.
Voorkeur zou zijn 2 tanks op de melee en een 3de voor ranged, wat ik dan zou moeten worden.

Aangezien ik nooit shadow heb gespeeld maar even een shadow gearsetje T9 aangeschaft, green gems + meta erin en even wat oefenen met rotaties op dummy. Moet zeggen dat je als shadow vrij lang door kan gaan voordat je OOM bent, dus dat lijkt wel goed te gaan.
Voor extra sta kan ik nog altijd een combinatie maken tussen mijn PvP-set en PvE-set. Niet 100% gegemmed voor shadowpriest maar voldoende voor survivalbility.

Is deze keuze volgens de kenners een serieuze, dan kan ik de groene gems gaan vervangen voor epics, als bij voorbaat al vast staat dat niet niet echt aan te raden is ben ik niet van plan 100-den gold te spenderen aan gems om die daarna in de prullenbak te kunnen kiepen.
Wij deden Council Normal ook altijd met twee tanks op de twee melee bosses, en een lock op Keleseth. Hiermee verloren we echter wel een onwijze hoeveelheid DPS, dus zij zijn voor de heroic versie omgegaan naar 2 tanks. Warrior op de twee melee, Feral op de ranged boss ivm FFF op de shadow orbs. Die warrior is in den beginnen inderdaad een aantal keer geoneshot doordat healers out of range gevortext werden oid. Maar als we niet failen op dat soort dingen zijn tank deaths eigenlijk nooit een probleem meer. Wij hebben daar meer problemen met Flame Orbs die over Vortices heen gaan zodat de melee niet kan helpen... uh,.. kiten... depoweren, jeweetwel :P

Als je een shaman hebt: direct Bloodlust nadat aggro sorted is. Je moet dan voor de eerste switch al een goeie 40% damage hebben gedaan, voordat de eerste Kinetic Bombs spawnen enzo. Hoe dan ook blijft dit een van de meest RNG-based gevechten in ICC10. ICC25 zal die wel iets gemakkelijker zijn met een betere bezetting van de kamer voor Kinetic Bombs en het depoweren van de Flame Orbs.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
ShadowBumble schreef op maandag 28 juni 2010 @ 04:49:
Iets over invite in nieuwe guild...
Mag ik vragen in welke guild je zit? (zit op werk dus kan niet op armory of vergelijkbare sites)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:50:
[...]

Ben je dan van plan het met 2 healers te doen en jij als shadow?

Als ik je groep indeling zo zie , en je wilt het perse met 2 tanks op de 2 melee bosses.
Zou ik een hunter met wat stamina gear op Keleseth zetten , en dan zeker met 3 healers blijven staan.

Verde zou je ook de Warrior Keleseth kunnen laten doen en je druid de 2 melee bosses laten tanken indien zijn tank gear beter is. Is niet makelijk voor de Warrior maar kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op maandag 28 juni 2010 @ 12:08:
Nog steeds 1 van de plekken waar ik zelfs de hooggegearde mensen plat zie gaan :P
Yup. Ze doen 80% damage (gewoon een percentage) op heroic, en als je er twee hebt (in het eerste stuk heb je 1 patrollende pack die als je niet uitkijkt (of erger: een DPS pulled)) een andere pack mee kan pullen. Als ze beiden tegelijk die cast doen krijg je gewoon 160% damage om je oren. Doe je niks tegen. Op m'n druid ook wel 'es gehad dat ik een "WTF tank" kreeg van een mage. FF flink de wind van voren gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Laatst online: 06-11-2024
Hydra schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:51:
[...]

Spellreflecten die zooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:06:
Yup. Ze doen 80% damage (gewoon een percentage) op heroic, en als je er twee hebt (in het eerste stuk heb je 1 patrollende pack die als je niet uitkijkt (of erger: een DPS pulled)) een andere pack mee kan pullen. Als ze beiden tegelijk die cast doen krijg je gewoon 160% damage om je oren. Doe je niks tegen. Op m'n druid ook wel 'es gehad dat ik een "WTF tank" kreeg van een mage. FF flink de wind van voren gegeven.
Verderop heb je ook het probleem met die 3 faceless mobs, shadow crash oid heet het. Pak je ze alle 3 op, dan moet ranged heel goed opletten op de spell (je loopt gewoon weg van de plaats waar die komt), zelfs met 2 zie je al regelmatig casters 2 shot neergaan, zitten niet op te letten en afgelopen.

In dat opzicht is OK toch mijn favoriet, goeie retart en tank checks, Insanity vind ik echt leuk, en veel caster mobs dicht bij elkaar om de tanks lekker scherp te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoTimeRemains schreef op maandag 28 juni 2010 @ 07:54:
[...]

Haha ja zoiezo mensen die het al hadden toen het alleen er was petje af :).
Helaas was ik er toen niet, en hoop ik nu wel me frostwyrm te krijgen voor dat de uitbreiding af is.

Moet alleen de normale achievments nog heb wel al neck deep in vile en nog een paar.
komt wel en anders jammer.

geloof ook niet namelijk dat blizzard de mounts uberhaudt weg gaat halen van meta's van naxx hebben ze enorm spijt. omdat mensen door immortal het niet lukte bv
ze gaan alleen de hardere mounts die 100% droppen ( van yog0 en lk heroic 25) gaan ze een kans drop van maken zodra cataclysm uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Goedemiddag,

Ik ga vanavond een andere computer ophalen die ik ga gebruiken om WoW te spelen.

Klopt het dat ik alleen de WoW folder van mijn huidige PC moet kopieren naar de andere PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Menace_1981 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:49:
Goedemiddag,

Ik ga vanavond een andere computer ophalen die ik ga gebruiken om WoW te spelen.

Klopt het dat ik alleen de WoW folder van mijn huidige PC moet kopieren naar de andere PC?
Yup en dan werkt het weer als een zonnetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menace_1981 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:49:
Goedemiddag,

Ja dat klopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

weekend boekje:

level 50 op de shammy geworden. Damn wat is improved Stormstrike OP! tot nu toe 0 downtime gehad :D En nog niet eens shammy rage geprobeerd.

Niet geraid, best jammer. Maar vind dat levelen eigenlijk veel leuker :D

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Mektheb schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:51:
[...]

Yup en dan werkt het weer als een zonnetje ;)
Allen je wtf en cache kun je wellicht beter niet meenemen.

Verder kan het dat als je vanaf windows XP kopieert er problemen zijn met de patches aangezien deze onder XP op een andere plek worden opgeslagen dan onder Vista / W7

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Peter2_ schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:05:
[...]

Verder kan het dat als je vanaf windows XP kopieert er problemen zijn met de patches aangezien deze onder XP op een andere plek worden opgeslagen dan onder Vista / W7
Nee patches worden onder ieder besturingssysteem in dezelfde map opgeslagen, in de WoW map zelf namelijk.

De wtf en cache kan je ook probleemloos mee kopiëren.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
_Peter2_ schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:05:
[...]

Ok, thanks voor de reacties :)

Ik zal het vanaf XP overzetten naar Vista. Is er ergens een site die ik kan raadplegen als bovengenoemd probleem zich voordoet?

Edit: bericht hierboven. Okidoki, dan ga ik ervan uit dat ik vanavond nog even kan wow'en :)

[ Voor 8% gewijzigd door Menace_1981 op 28-06-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik kan die spell niet vinden, is dat een talent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:15:
[...]

Ik kan die spell niet vinden, is dat een talent?
Spell Reflection is een warrior spell, aan je signature te zien speel je geen warrior dus klopt dat je die niet kan vinden. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:17:
[...]

Spell Reflection is een warrior spell, aan je signature te zien speel je geen warrior dus klopt dat je die niet kan vinden. :)
Hap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt die spellreflect nu enkel als hij up is als de mob gaat casten, of voordat hij klaar is met een cast?

Want spellfinger cast is toch ver voorbij de 5 sec dat spellreflect maar loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
Op het moment dat een spell op je land en je spellreflect is nog actief dan reflect je hem. Dus je moet wel even timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Vorige week vrijdag maar een 2e World of Warcraft account aangeschaft. De volgende dag had ik alles al binnen, dus ik verwelkomde mijn nieuwe flying mount en de xp boost.

Nou moest ik allereerst me de pest pokken zoeken hoe ik twee WoW schermen kan openen op mijn Mac.
Achteraf gebleken was dit heel erg makkelijk. Bovendien loopt het nog steeds soepeler dan op mijn oud Gaming PC. Mede door het wachten op een maat van mij die mij zou gaan boosten, ben ik pas level 20. Maar dat ging dan ook echt ontiegelijk snel. Heb pas een uurtje gespeeld op beide chars.

Heb trouwens nog wel een vraag; Als ik een andere alt op mijn main account Grant-A-Level tot 58, kan ik dit dan ook voortzetten bij andere characters?? (lijkt me overigens van niet, maar toch). -O-

Verder uhm ja.. WoW begint een beetje saai te worden. Inmiddels ben ik net als vele andere WotLK echt beu geworden en dan heb ik die kamelen snuiver (lich king) nog niet eens gedowned.. 7(8)7 ;w

In mijn guild begint een raiding stop te komen. Ik zit overigens in een Nederlandstalige guild dus je kunt er wel vanuit gaan dat iedereen ongeveer op dezelfde momenten op vakantie gaan etc. Dat heerst momenteel dus.. bovendien is het ook nog lekker weer *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Afgelopen weekend redlijk wat gedaan met mijn DK.

Uiteindelijke resultaat:
Gloves en Chest vervangen door T9 set
Trinket vervangen door Corroded Skeleton key.

Nu zijn mijn emblems wel weer op en kan ik gaan sparen voor de volgende items.
Ik weet nog niet wat mijn volgende EoF item wordt. Wellicht de chest voor 95 EoF (vanwege de expertise) dan kan ik mijn legs vervangen door de T9 tank legs.

De afgelopen dagen ook een aantasl keer HoR normal gedaan in de hoop daar het 2 handed sword te halen, maar tot nu toe geen geluk gehad daarmee.

Valt me wel op dat het lastig is om een healer te vinden voor HoR normals.
Poke me maar op m'n Shaman, dan hebben we zo een grp man.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag is dit petje met quest uitroepteken voor me binnengekomen:

Afbeeldingslocatie: http://www.jinx.com/Content/Member/62228fc29e93411989ddd.JPG

Helaas zat die meid er niet bij :(

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 28-06-2010 16:51 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eew met zulke mannen wenkbrauwen , twijfel of het een dame is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Mektheb schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:47:
[...]

Haha ja zoiezo mensen die het al hadden toen het alleen er was petje af :).
Helaas was ik er toen niet, en hoop ik nu wel me frostwyrm te krijgen voor dat de uitbreiding af is.

Moet alleen de normale achievments nog heb wel al neck deep in vile en nog een paar.
komt wel en anders jammer.

geloof ook niet namelijk dat blizzard de mounts uberhaudt weg gaat halen van meta's van naxx hebben ze enorm spijt. omdat mensen door immortal het niet lukte bv
ze gaan alleen de hardere mounts die 100% droppen ( van yog0 en lk heroic 25) gaan ze een kans drop van maken zodra cataclysm uit is.
we gaan proberen om voor de exp yogg + 0 down te krijgen... Bowsers Head lijkt me fantastisch! :D

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 20:22:
... seriously? 8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n vertekend beeld van vrouwen kan je alleen maar krijgen als je teveel porno kijkt en nog nooit een vriendin hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is gewoon een heerlijke frisse dame om te zien.
* Zeror likes that :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn toch nette wenkbrauwen :)

In other news, ik heb vandaag mijn T10 Helm kunnen halen! Nu hoop ik dat ik in de komende weken toch een keer de legs uit VoA loot :P
Ik zit nu op 3x T10 2x T9, dus op zich dikke prima voor een casual als ik. Toch zou 4x T10 wel leuk zijn denk ik.

Voor mijn T9 tankset moet ik nog de chest en dan nog een boel offset spul, maar het komt in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Menace_1981 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:13:
[...]

Ok, thanks voor de reacties :)

Ik zal het vanaf XP overzetten naar Vista. Is er ergens een site die ik kan raadplegen als bovengenoemd probleem zich voordoet?

Edit: bericht hierboven. Okidoki, dan ga ik ervan uit dat ik vanavond nog even kan wow'en :)
Er zit wel een kern van waarheid in overigens: de locatie waar de patches zelf (voor installatie) worden opgeslagen verschilt tussen XP en Vista/7. Ik weet niet precies meer wat het probleem was (is alweer een tijd geleden voor me), maar het kwam er ruwweg op neer dat de WoW-patcher naar de verkeerde locatie keek zodra hij wou installeren.

Je zult het probleem dan ook pas tegenkomen zodra er een nieuwe patch moet worden geïnstalleerd. Tenminste, als je er dan al uberhaupt last van hebt.

Daarover gesproken: let wel op dat je met Vista & 7 de patcher en/of wow launcher admin rechten moet geven. Doe je dat niet, dan krijg je vreemd gedrag zodra het weer patch-time is. Handmatig patchen is ook altijd nog een optie, maar admin rechten geven aan deze executables is nogal simpel en scheelt toch tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Een leuk kado in de post van mijn druid gevonden gisteren. De T10.5 balance druid hands die in VoA25 gedropped waren en dankzij een ninja actie ongeloot bleven heb ik via de GM tool nu naar mij opgestuurd gekregen. Het heeft een paar dagen geduurd maar het resultaat is naar tevredenheid. :)

Toen ik toch op die druid (MS resto) online was zag ik net nog een lf healer last spot ICC10 langs komen in trade chat. Ondanks dat hij voor min 4 achiev vroeg heb ik het toch geprobeerd. In eerste instantie werd ik volledig genegeerd en na een paar minuten te wachten heb ik aangegeven dat als hij niemand anders kon vinden mij een whisper kon sturen. Na een gearcheck mocht ik gewoon meedoen. Na mij kwam er nog een balance druid bij die een andere dps moest vervangen. Yep, een balance druid in resto gear, hij kreeg het dus voor elkaar om op Marrowgar minder dps te doen als de tanks, een wonderbaarlijke 2.5k. Hij werd ook meteen na Marrowgar vervangen met een nieuwe dps maar niet voordat hij Sliver of Pure Ice trinket won in een /roll off met mij. Jammer, ik vond niet dat hij het verdiende maar vind het wel weer ironisch dat de slackers het geluk hebben.

Na hem te vervangen zijn we verder gegaan en alles t/m rotface/festergut geoneshot. Daarna geprobeerd VDW te doen maar communicatie stoornissen zorgde voor een aantal wipes. Ik vond het wel een beetje vreemd dat een holy priest die de portals in mocht en VDW moest healen minder healing done had dan mij. Ik was namelijk op raid healing gezet en moet zeggen dat ik daar best veel moeite mee had. De arena is breed genoeg dat mensen vaak buiten mijn range kwamen en dan is het even zweten als je iemands hp omlaag ziet schieten terwijl je zijn kant nog op moet rennen. Uiteindelijk kwam ik bij elke attempt zo rond de 6k hps met ongeveer 40% overheal (dus effectief ~3.6k hps). Na alles ben ik weggelopen met een nieuwe feral waist item (er was niemand anders die hem kon gebruiken) en zat ik niet ver af van het winnen van een nieuwe wapen (Lockjaw) maar het mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:13:
[...]

Nee patches worden onder ieder besturingssysteem in dezelfde map opgeslagen, in de WoW map zelf namelijk.

De wtf en cache kan je ook probleemloos mee kopiëren.
Je patches _hoeven_ niet in de wow folder te staan. Op het moment dat iemand wow (onder Vista/7) installeert in de Program Files map download de blizzard downloader de patches in een map van je user profile ipv in je wow folder.

Edit: Als je wow installeert in een andere folder (bijv D:\Games\WoW\) dan geeft dat minder problemen bij het patchen, aangezien hij dan wel alles in je wow folder dumpt :)

De cache kun je achterwegen laten, op het moment dat je wow start en de items en mobs voorbij ziet komen wordt die toch weer aangevuld. Je WTF folder zou ik wel meenemen. Daar staan namelijk al de instellingen van je addons in. Als je van plan bent alles opnieuw in te stellen kun je je WTF wel achterwege laten.

[ Voor 9% gewijzigd door detheavn op 29-06-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Gisteren lastig probleem. Heb een hunter, tame voor het eerst succesvol een leeuwtje, wil er wat vleesie indouwen vind ik nergens mijn feed pet icoontje. Ook niet in spellbook. Wel call pet, dismiss, tame, met alle attack en defense spells op mijn pet. Moet ik dat oppikken bij een hunter of pet trainer misschien?

Of bestaat er een command code waarmee ik can feeden?

Client restart gedaan, maar feed skill blijft hardstikke zoek. Misschien cache leegmaken? Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij zou in je spellboek moeten staan onder beastmastery dacht ik, als reward voor de lvl10 quest. (training the beast). Volgens mij krijg je die nog steeds niet standaard, net als de voidwalker van warlocks.

Gister mijn priest maar eens weer wat exp gegeven, healen in holy vind ik erg leuk maar ben echt nonstop out of mana. Uiteindelijk toch overgestapt op Disc, hoewel ik veel beter in de mana blijf, vind ik het healen (naja, shielden) stuk minder leuk. Maarja, als ik zo exp krijg, dan maar disc :P

En dan toch echt de moeite een keer nemen een mage te gaan maken, die staat nu al dagen op lvl5. Die hoort wel bij de alle classes op 80 goal, maar ik vind mage echt 10x niets. (zoals guildie zegt, failed warlock that never learned how to summon pets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

deTwisj schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:10:

Na hem te vervangen zijn we verder gegaan en alles t/m rotface/festergut geoneshot. Daarna geprobeerd VDW te doen maar communicatie stoornissen zorgde voor een aantal wipes. Ik vond het wel een beetje vreemd dat een holy priest die de portals in mocht en VDW moest healen minder healing done had dan mij. Ik was namelijk op raid healing gezet en moet zeggen dat ik daar best veel moeite mee had. De arena is breed genoeg dat mensen vaak buiten mijn range kwamen en dan is het even zweten als je iemands hp omlaag ziet schieten terwijl je zijn kant nog op moet rennen. Uiteindelijk kwam ik bij elke attempt zo rond de 6k hps met ongeveer 40% overheal (dus effectief ~3.6k hps). Na alles ben ik weggelopen met een nieuwe feral waist item (er was niemand anders die hem kon gebruiken) en zat ik niet ver af van het winnen van een nieuwe wapen (Lockjaw) maar het mocht niet baten.
Hmm dat is wel heel erg, over het lopen moet je er gewoon voor zorgen dat iedereen min of meer in het miden staat, je ziet die 4 archmags aan het begin daar een beetje voor hoor jij te staan.
Op mijn paladin laatste op Heroic VDW10 30k hps gedaan :D de 2de portal druid ging al na 1 of 2 portal phases dood, waardoor ik een stack van 30 ofzo had, en ik dus aardig wat healing deed :D
BOL op VDW, en mijzelf spammen met Holy lights.

Het enige vervelende van VDW vind ik dat je telkens je judgements moet refreshen, en dan is het ook nog lastig om BOL te verversen de hele tijd.

@hierboven MAGES > Wannabee mages!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 13:02
SinergyX schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:54:
Hij zou in je spellboek moeten staan onder beastmastery dacht ik, als reward voor de lvl10 quest. (training the beast). Volgens mij krijg je die nog steeds niet standaard, net als de voidwalker van warlocks.

Gister mijn priest maar eens weer wat exp gegeven, healen in holy vind ik erg leuk maar ben echt nonstop out of mana. Uiteindelijk toch overgestapt op Disc, hoewel ik veel beter in de mana blijf, vind ik het healen (naja, shielden) stuk minder leuk. Maarja, als ik zo exp krijg, dan maar disc :P

En dan toch echt de moeite een keer nemen een mage te gaan maken, die staat nu al dagen op lvl5. Die hoort wel bij de alle classes op 80 goal, maar ik vind mage echt 10x niets. (zoals guildie zegt, failed warlock that never learned how to summon pets).
Iemand met een hunter zou mage juist wel leuk moeten vinden. Je kan heerlijk elites soloën/kiten als je in frost specced. Op lvl 5 lukt dat uiteraard nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rakkerzero schreef op maandag 28 juni 2010 @ 16:48:
Vandaag is dit petje met quest uitroepteken voor me binnengekomen:

[afbeelding]

Helaas zat die meid er niet bij :(
Wou voordat ik de laatste zin zag al vragen of dat je vriendin was, en zo nee, wat d'r telefoonnummer is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Thx voor antwoord op mijn feed pet vraagje. Zal eens over en weer naar Ogri moeten.
Wie krijgt er ook zo'n gek gevoel als je de 1000 completed quests aantikt?

Gaat UD priest solo levellen een beetje of is het nog steeds flink werken? Destijds niet full shadow gegaan omdat ik geregeld in party ging. HU priest niet verder dan lvl 32 gebracht. Maar horde spreekt me gewoon meer aan nu.

[ Voor 67% gewijzigd door Hurtebise op 29-06-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:54:

Dan is je favo class zeker een warrior / dk :P

Mages > lock's
Spriests en mages dat zijn pas classes ^^
Druid en Shammy
Pally gaat nog wel :D

Hunter / Rogue / DK / Warrior
heb ik allemaal niks mee, met bijna elke melee class niet eigenlijk tenzij ik ze als healer speel maar dan ben je weer geen melee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Favo class blijft veruit shaman, al loopt een lock en paladin daar niet ver achter. Hunter is mijn eerste character ooit, dus die blijft ook leuk om te spelen. Mijn druid heb ik eigelijk pas 2x gebruikt nadat hij 80 is geworden, om die daily boss te doen. DK, naja, meer om de heb en de mogelijkheid dual wield te spelen.

Warrior vind ik nu wel grappig, al vind ik de DPS tak bizar saai. Beetje meppend wachtend op rage omdat weer 2 klappen later kwijt te zijn. De tank spec vind ik wel leuk, al mis ik toch wat trucjes die paladin heeft.

Priest kom ik wel doorheen, healen lukt wel en shadow is erg wennen qua skills, maar solo is werelds. Dan kom ik bij de laatste 2 classes die ik op 80 moet halen, rogue welke best makkelijk is maar niet mijn ding is en dus de mage, welke ik echt helemaal niets vind. Diversiteit imho is bizar klein (in alle 3 specs) en ik ben niet zo'n 'kite to survive' persoon (ele shaman en balance druid zijn mischien simpeler, maar kunnen flinke klappen vangen). Frost is mischien nog leuk vanwege perma pet, fire vind ik wel grappig maar hangt qua spec bizar af van je critrate. Bij lock heb je nonstop keuzes, AoE, single target, soorten Dots, procs, je health/mana bijwerken, soulstones binnenslepen, diversiteit die ik compleet mis bij een mage.

Ik ben geen dps-cijfer-geile speler, die zich enkel goed voelt met hoogste DPS. Zeker in de aanloop naar 80 is alles marginaal en amper te vergelijken, ik zoek diversiteit met vrijheid van skills, en toch een hekel aan casttime :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:29:
Favo class blijft veruit shaman, al loopt een lock en paladin daar niet ver achter. Hunter is mijn eerste character ooit, dus die blijft ook leuk om te spelen. Mijn druid heb ik eigelijk pas 2x gebruikt nadat hij 80 is geworden, om die daily boss te doen. DK, naja, meer om de heb en de mogelijkheid dual wield te spelen.

Warrior vind ik nu wel grappig, al vind ik de DPS tak bizar saai. Beetje meppend wachtend op rage omdat weer 2 klappen later kwijt te zijn. De tank spec vind ik wel leuk, al mis ik toch wat trucjes die paladin heeft.

Priest kom ik wel doorheen, healen lukt wel en shadow is erg wennen qua skills, maar solo is werelds. Dan kom ik bij de laatste 2 classes die ik op 80 moet halen, rogue welke best makkelijk is maar niet mijn ding is en dus de mage, welke ik echt helemaal niets vind. Diversiteit imho is bizar klein (in alle 3 specs) en ik ben niet zo'n 'kite to survive' persoon (ele shaman en balance druid zijn mischien simpeler, maar kunnen flinke klappen vangen). Frost is mischien nog leuk vanwege perma pet, fire vind ik wel grappig maar hangt qua spec bizar af van je critrate. Bij lock heb je nonstop keuzes, AoE, single target, soorten Dots, procs, je health/mana bijwerken, soulstones binnenslepen, diversiteit die ik compleet mis bij een mage.

Ik ben geen dps-cijfer-geile speler, die zich enkel goed voelt met hoogste DPS. Zeker in de aanloop naar 80 is alles marginaal en amper te vergelijken, ik zoek diversiteit met vrijheid van skills, en toch een hekel aan casttime :P.
Heheh dat is helder.

Ja ik ben zelf dus wel zo'n kite persoon, en sheeper etc.
En moet zeggen kwa questen levelen is het zoiezo saai, maar dat persoonlijk heb ik bij elke class behalve een lock.

10mob's en dotte maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
Gohan-san schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:00:
[...]

Hmm dat is wel heel erg, over het lopen moet je er gewoon voor zorgen dat iedereen min of meer in het miden staat, je ziet die 4 archmags aan het begin daar een beetje voor hoor jij te staan.
Op mijn paladin laatste op Heroic VDW10 30k hps gedaan :D de 2de portal druid ging al na 1 of 2 portal phases dood, waardoor ik een stack van 30 ofzo had, en ik dus aardig wat healing deed :D
BOL op VDW, en mijzelf spammen met Holy lights.

Het enige vervelende van VDW vind ik dat je telkens je judgements moet refreshen, en dan is het ook nog lastig om BOL te verversen de hele tijd.

@hierboven MAGES > Wannabee mages!
Dan is het toch wel lekker om een shaman te zijn ;) VDW 10m (normal) doen wij nu met 2 healers. 1 blijft buiten en dat is veelal de druid en 1 doet de portals (veelal ik als shaman of een pala). Shaman is niets anders dan riptide gebruiken voor de extra haste op je healing wave en dus verder alleen maar healing wave spammen. Zeker zodra je een shitload aan stacks hebt ga je leuke cijfertjes zien. 100k crits enzo ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Gister avond lekker Glory of the icecrown raiders (25) gehaald :)
Best geinig die LK achivement (vile spirits)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Mik! schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:42:
[...]

Dan is het toch wel lekker om een shaman te zijn ;) VDW 10m (normal) doen wij nu met 2 healers. 1 blijft buiten en dat is veelal de druid en 1 doet de portals (veelal ik als shaman of een pala). Shaman is niets anders dan riptide gebruiken voor de extra haste op je healing wave en dus verder alleen maar healing wave spammen. Zeker zodra je een shitload aan stacks hebt ga je leuke cijfertjes zien. 100k crits enzo ^^
Ik vond mijn 30k hps best prima :) volgende keer maar helemaal solo gaan denk ik en eens kijken hoe dat gaat. Het mooie van een paladin is dat je doormiddel van de Holy Light glyph, nog eens extra healing op VDW kan doen. en dan middels BOL nog eens dubbel. tot nu toe in ieder geval heal ik de shamans eruit terwijl ik way mindere gear heb aangezien ik offspec healer ben (begin nu wel aardig in de gear te raken thou :P)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Lief dagboekje,

Gisteren voor het eerst resto druid gespeeld (voor het eerst druid uberhaupt).

Mijn vrouw heeft de afgelopen weken lol gehad op mijn account door een van mijn low lvl alts te levelen (vind ze een van de leukste dingen binnen het spel behalve server firsts en mounts collecten), en het resultaat is dat ik gisteren op mijn char selection screen zag dat hij allang op 80 zat.

Na als een gek even bijgelezen te hebben over druid healing en mijn bars ingedeelt te hebben, kwam ik er achter dat mijn UI toch wel optimaal is voor een lock, maar niet voor healing <^^>.

De laatste bar adjustments gemaakt terwijl we op de laatste alts voor altraid wachten, en het avontuur begon.

...

<ICC25>
Ik moet zeggen, druid healing was erg makkelijk. Een beetje whack-a-mole spelen met grid, en een paar nifty "holy hellcrap" utilities als er iets mis gaat met maintank healing.

Na wat oefenen kwam ik rond de 7.5k healing uit, en ik neem maar voor mijn ego even aan dat dat best wel goed was ;).

De meeste gevechten waren niet echt noemenswaardig, echter lopen en grid + keybinds was even wennen (ik ben een klikker). De 20% ICC buff maakte alles een lachertje, en met onze alts en 9 casuals (nog nooit in ICC geweest) in een keer doorgestoomd naar LK zonder echt lelijke incidenten.

LK was even wat minder, maar dat is ook wel begrijpelijk met 9 man die het niet kennen. Defiles + een frost trap (? waarom, werk volgens mij niet, en je ziet de defile niet meer) en de grond was mooi zwart.

Daar besloten we maar dat het een leuke raid was en we het op een goede toon zouden afsluiten.

Ik had gedacht dat het moeilijker zou zijn om healen een beetje te leren, maar de complimentjes van de anderen, en een paar raid savende acties hebben me er van overtuigd dat ik deze alt maar moet gaan gearen voor onze HC25 alt raids. Een zeer vermakelijke en doenbaar alternatief voor altijd maar DPSsen.

Ik neem aan dat ik mijn rotatie/prio wel goed heb (of nog wel beter zal leren), echter voor mijn build en gear zou ik graag wat tips willen hebben of de build ok is, en of ik makkelijke gear heb over geslagen.

http://eu.wowarmory.com/c...?r=Grim%20Batol&n=thorgal

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Toch leuk dat iedereen zo z'n favo class heeft :) Mijn fav is me druid. Heerlijk zo'n hybrid. Ik ben dan wel vooral tank. Maar de diversiteit die ik heb vind ik fantastisch. Dan heb ik ook nog een mage. En die vind ik geweldig. Maar vooral arcane spec. En frost in a way. Ik ben niet iemand van de ingewikkelde rotations en 2 button dps is wel wat voor mij :) En dan ben ik een shaman aan het levelen(enhancement) maar damn dat is vet. Weer hybrid, best nice. Had nog geen melee dps en dit is wel een hele vette. Meer een battlemage, zeker een blijvertje.

Mijn eerste char was een hunter (Night Elf) maar ben nu Horde en geen zin om die te changen met cata in aantocht en het nieuwe levelen met goblins. Zowiezo, steady shot ruined hunters! (auto shot + film was toch echt de beste manier van raiden ^^). En dan in cata ook maar een Koe pala proberen. Ook hybrid, maar nu geen lelijke elf :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
Gohan-san schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:53:
[...]

Ik vond mijn 30k hps best prima :) volgende keer maar helemaal solo gaan denk ik en eens kijken hoe dat gaat. Het mooie van een paladin is dat je doormiddel van de Holy Light glyph, nog eens extra healing op VDW kan doen. en dan middels BOL nog eens dubbel. tot nu toe in ieder geval heal ik de shamans eruit terwijl ik way mindere gear heb aangezien ik offspec healer ben (begin nu wel aardig in de gear te raken thou :P)
Is ook erg lekker, zat zelf op 27k de afgelopen try. Solo healing is in het begin erg traag, maar je bouwt heel snel stacks op waardoor het aan het eind ontzettend hard gaat. We deden het in eerste instantie beetje als geintje (we vervelen ons meestal), maar inmiddels doen we niet meer anders. Weet alleen niet hoe dat zal zijn op hc.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 18-09 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Mik! schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:09:
[...]

Is ook erg lekker, zat zelf op 27k de afgelopen try. Solo healing is in het begin erg traag, maar je bouwt heel snel stacks op waardoor het aan het eind ontzettend hard gaat. We deden het in eerste instantie beetje als geintje (we vervelen ons meestal), maar inmiddels doen we niet meer anders. Weet alleen niet hoe dat zal zijn op hc.
Ja precies wanneer je rond de 30 stacks hebt gaat het gewoon zo snel, Bloodlust en hoppa knallen spammen maar! :p
Dat gebeurde omdat de druid healer na 1 of 2 portals dood ging dus ik moest wel solo verder :)

het enige is soms dat die stomme orbs niet willen exploden dat is zo frustrerend, helemaal als de eerste maar niet gaat en je zodoende je stack verliest.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
Wat is je rotatie/prio dan? Ga namelijk niet een hele lijst aan tips/tricks opnoemen als je het allemaal al doet 8)

Voor een resto is haste tot de haste cap heel belangrijk voor throughput. De haste cap ligt ~830 ofzo met alle raidbufs: WoA totem + Ret/Moonkin. Ik zou proberen om die als eerste te halen. Je kunt daarvoor in de balance tree een talent vinden in tier 3, ben de naam ff kwijt, waardoor je nog maar ~750 haste nodig hebt tot de cap. Blijft nog steeds een hele hoop, maar dat komt vanzelf met gear.

Verder zou ik de talent Improved Tranquility niet nemen, is echt nutteloos. En als je meer haste krijgt zou ik die glyph of rapid rejuv ook vervangen door glyph of Wild Growth ofzo. Als je haste capped bent is de rapid rejuv glyph op een enkele bossfight juist niet goed voor je rotatie.

Voor raid healing is je rotatie eigenlijk 5x1, wat wil zeggen: 5 x Rejuv, en dan Wild Growth en rinse and repeat.
Voor tank healing: Hou LB up, en volgooien met hots. Voor direct heals nourish gebruiken, en dan ook de glyph of nourish nemen.

Hier een voorbeeld van een haste-build: http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Silvermoon&n=Phasor

[ Voor 79% gewijzigd door Roxors op 29-06-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vudwig
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06-2024
http://www.wow-europe.com...ests/guildcontest-10.html

Wat is dit nou. Sinds wanneer mag Nederland niet meer aan dit soort wedstrijden meedoen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Roxors schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:38:
[...]

Wat is je rotatie/prio dan? Ga namelijk niet een hele lijst aan tips/tricks opnoemen als je het allemaal al doet 8)
Lol :D.

Errrm, zoals aangegeven, gisteren de eerste keer, dus je zal het helaas met een vage beschrijving moeten doen:
Shift-E (een hot, naam vergeten) gebruik ik als main spell
E (een heal met cast time, als er een hot draait "explodeerd de hot") gebruik ik om mee te helpen met tank healing/healing na problemen (sindra iceblcks bv, hoe moeilijk kan het zijn?)
Q slow heal, gebruik ik niet of nauwelijks (SHIFT-E, E lijkt een stuk mana vriendelijker)
1 = een heal voor 1 persoon, healed de mensen om hem heen een beetje.
Tranquility+ barkskin (macro leek me het handigste voor deze combo, zag geen nut om barkskin t ebewaren voor iets anders) voor "Oh oh" momenten

Verreweg het meeste doe ik met SHIFT-E, als een soor whack-a-mole, als ik ze echt laag zie gaan of het is een OT/MT gooi ik er nog een E achter aan.

Ik hoop dat dit gebrabbel een beetje duidelijk is, het verward mij in iedergeval 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Misschien is het dan handiger om eens een addon als clique of healbot te gebruiken. Dan kan je lekker op de namen klikken en wordt de spel gelijk gecast :D Zo te horen gebruik je ook maar een handjevol heals terwijl je er toch een zooitje tot je beschikking hebt. Dat de HoT 'explodeert' is Swiftmend, maar heeft geen cast time, misschien haal ik dus twee spells door elkaar. Je kan deze spell ook glyphen zodat de HoT niet wordt verbruikt. Ik heb zelf een druid op lvl70 waar ik nu al een tijdje ook mee heal, heel erg veel kan ik er nog niet van zeggen qua raiden (random dungeons healen is een makkie), maar deze pagina vond ik zelf erg handig en duidelijk;

http://druidheal.com/resto-mega-guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
Hij bedoeld misschien Nourish. Die doet meer healing als de target een rejuvenation heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
DaRKaNGLe694 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:47:
[...]

Lol :D.

Errrm, zoals aangegeven, gisteren de eerste keer, dus je zal het helaas met een vage beschrijving moeten doen:
Shift-E (een hot, naam vergeten) gebruik ik als main spell
E (een heal met cast time, als er een hot draait "explodeerd de hot") gebruik ik om mee te helpen met tank healing/healing na problemen (sindra iceblcks bv, hoe moeilijk kan het zijn?)
Q slow heal, gebruik ik niet of nauwelijks (SHIFT-E, E lijkt een stuk mana vriendelijker)
1 = een heal voor 1 persoon, healed de mensen om hem heen een beetje.
Tranquility+ barkskin (macro leek me het handigste voor deze combo, zag geen nut om barkskin t ebewaren voor iets anders) voor "Oh oh" momenten

Verreweg het meeste doe ik met SHIFT-E, als een soor whack-a-mole, als ik ze echt laag zie gaan of het is een OT/MT gooi ik er nog een E achter aan.

Ik hoop dat dit gebrabbel een beetje duidelijk is, het verward mij in iedergeval 8)7
Als Shift-e gebind is aan rejuvenation, prima, is de meest gebruikte hot.
Wat je aan E gebind hebt snap ik niet. De enige heals met een cast time die we hebben laten de hot niet exploderen, en wat RichardvdD zegt, je beschrijving lijkt op Swiftmend. De glyph is ook erg nuttig inderdaad.
Als Q gebind is aan Nourish, dan is het een nuttige tank heal, als die gebind is aan Healing Touch, dan is die op zichzelf inderdaad nutteloos. Als oh-shit heal is die perfect in een macro in combinatie met Nature's Swiftness. Maakt van je Healing Touch een instant heal.
1 lijkt op wild growth. Ook een prima spell om veel te gebruiken.
En tranquility, mja, die spell heb ik al een jaar niet meer gebruikt ofzo.

Maarre, ik had me post hierboven ge-edit, lees die ff voor wat tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Grid+Clique is heerlijk als resto druid. Ik vind een van de voordelen van een druid de mobiliteit die je hebt terwijl je kan blijven healen (zo veel instants/hots) en probeer dan ook zo min mogelijk mijn keyboard hand te gebruiken voor het healen (aswd vingers blijven daar zo veel als ik kan). Met m'n pink kan ik de Lalt, Lshift en Lctrl toetsen aanraken. Alleen voor swiftmend en nature's swiftness + healing touch moet ik eigenlijk nog mijn keyboard gebruiken.

Rclick = Rejuvenation
Lalt+Rclick = Lifebloom
Lshift+Rclick = Nourish
Lctrl+Rclick = Wild Growth
Lshift+Lclick = Regrowth
Lalt+Lclick = Healing Touch
1 = Swiftmend (zou ik kunnen zetten op Lctrl+Lclick, ben alleen al gewent aan deze toets)
2 = Nature's Swiftness
3 = Healing Touch (ik ram meestal 2->3 in als iemand hard een snelle heal nodig heeft)
Roxors schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:38:
Voor raid healing is je rotatie eigenlijk 5x1, wat wil zeggen: 5 x Rejuv, en dan Wild Growth en rinse and repeat.
Voor tank healing: Hou LB up, en volgooien met hots. Voor direct heals nourish gebruiken, en dan ook de glyph of nourish nemen.
5x1 is zeker één van de hoogste throughput voor je heals maar zorgt ook voor ontzettend hoge overhealing tenzij raid damage vrij constant is (BQL, Sindragosa, Festergut). Ik ben nog niet zo'n ervaren resto druid (of healer in het algemeen) maar tot nu toe heb ik zo veel mogelijk de mensen pre-hot'ed waarvan ik verwacht dat ze schade krijgen. Bijvoorbeeld bij Marrowgar zijn het voornamelijk de tanks en spiked mensen die schade krijgen en de raid tijdens bone storm. Om iedereen rejuv en wild growth te geven zorgt er alleen voor dat ik 70%+ overhealing heb.

[ Voor 35% gewijzigd door deTwisj op 29-06-2010 12:52 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.