Afgelopen vrijdag had ik eigenlijk niets geplanned, maar kreeg een whisper van een officer uit m'n guild. Ik zit daar als social en raid af en toe ICC10 met een relatief steady aantal puggers, normaal gesproken zit in die raid geen mens van m'n guild. (Behemoth - Eonar, voor als iemand ze kent) Op zich is m'n paladin echt niet slecht gegeared voor een slacker, maar het kan natuurlijk altijd beter.
Maar goed, ik kreeg een whisper op m'n pala, Joanna: "You get inv in Calandar soon!"
Dus ik dacht, tja, zal wel. Eens kijken wat het is. 2 minuten later een Calender invite: "ICC - Reloaded". Dus ik klik daarop en zie als enige comment "LK HC".
Ik whisper terug: "LK Heroic? Only LK?". Kreeg ik terug dat we gewoon een full run zouden gaan doen en dat ze niets minder wilde dan alleen HC kills. Nou, goed, geen probleem. Ik tank die shit wel
We rennen ICC binnen, gaan we gewoon kei hard kapot op Marrowgar HC. Ik lachen, heb ik over ventrilo maar even gemeld dat onze 2de healer nog buiten de deur stond. Toch 2 bonestorms gehad met 1 healer, dus kon erger. "This never happened" klonk het over ventrilo.
Daarna even goed opgelet dat iedereen binnen was en begonnen met alle aanwezigen:
Marrowgar - Two-Shot
Deathwhisper - One-Shot
Lootship - One-Shot (hoef ik eigenlijk niet te melden, toch?)
Saurfang - One-Shot
Festergut - One-Shot
Rotface - One-Shot (slime tanking = fun!!

)
En toen Putricide ... Tja, de tank waar ik normaal mee ICC deed wou altijd zelf die abomination doen, dus nooit echt verder naar omgekeken... En de off-tank had dat ook nog nooit gedaan. Dus ik over ventrilo dat de boomkin (normaal gesproken mijn co-tank in ICC) maar de abomination moest doen, dan ging ik wel retri. Zou geen probleem moeten zijn.
Putricide - One-Shot
Blood Council - One-Shot (2 bosses tanken, midden in de raid, dikke fun

)
Blood Queen - One-Shot
Mini-boss, daarna Dreamweaver, hier ging ook even iets fout, iets met wormen en DK runes op CD of zo... met andere woorden:
Dreamweaver - Two-Shot
En toen Sindragosa. Wat haat ik dat beest. We waren moe, ongefocussed en sommigen zelfs geirriteerd. Heb die in m'n frost res lopen tanken, dus de threat ging niet zo snel als dat mensen gewend waren. Hebben daar 5 wipes op gehad (door een overaggroende kitty, waar salvation gewoon niet meer kon helpen) en toen voor die avond maar gecalled.
In totaal 10/12 heroic in 1 avond, not bad if I may say so. Ze maakten meteen een nieuwe calender invite voor zaterdag. "ACCEPT!"
Zaterdag compleet gaar (vanwege het oververhuizen van m'n broer naar z'n nieuwe huis) achter de computer, kreeg ik van onze raid-misstress de vraag "Mind go Ret for LK?". Toen ik vroeg waarom kreeg ik te horen dat de offtank niet mee ging en onze kitty druid ook niet, maar dat we daar 2 vet epische tanks voor terug konden krijgen. Aangezien m'n DPS als off-spec niet slecht was wilden ze me als ret hebben, vooral voor Val'Kyr stun-duty was dat fijn. Geen probleem, doen we
Sindragosa - One-Shot (Scheelt toch wel als mensen gefocussed zijn)
Daarna: Lich King. Sjezis wat haat ik die roleplay. De eerste keer is dat niet erg, maar als je dat tig keer moet horen begint het wel een beetje oud te worden. Zoals je al kunt raden: Wipe-Fest, maar ik had ook niet anders verwacht. Het is echt een vette fight.
Je moet echt opletten op die Shadow Patches, anders wordt je gewoon hard van dat platform gelanceerd. De Val'Kyr hebben iets van 3 keer zoveel health, maar hoeven maar tot ongeveer 50% genuked te worden, daarna blijven ze de raid jennen tot de volgende transition phase.
Al met al hebben we nu nog iets van 28 tries over of zo, dus we kijken deze week nog of we deze tries niet gewoon nog kunnen gebruiken, of eventueel volgende week de raid te extenden.
Was een heel leuk weekend iig