Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:39:
[...]

Indeed, en voorall ook hoe garrosh de "leider" van de trollen uitkotst en ruzie maakt.
En dat jullie horde zelf niet eens in de throne room meer mogen komen ! ha ! ha ! ha !

Ben zeker benieuwd en hoop de worgen een big fat part krijgen in het asskicken van hordes ^^
haha idd en hoe Garrosh door een mix van Agressie/Blinde woede en vechtlust ondoordachte beslissingen maakt en als iemand als Highlord Saurfang hem er dan op wijst hij helemaal gaat flippen en op zn strepen gaat staan ofzo :P

Ennuh ben Geen Hordie hoor :) heb nog nooit een horde toon gelvled maarja dat is weer persoonlijke voorkeur wat onstaan is in warcraft 1,2 en 3 (bij 3 moest je echter ook niet alliance lvls spelen voor de progress) en Garrosh kan trouwens niet eens meer de leiding krijgen want we hebben hem al een keertje opgezocht in warsong hold :P net als alle Killable horde Chieftains in een Guild-lore event

trouwens in cataclysm komt een andere grote naam terug naast deathwing :) de two headed Ogre mage "Cho'gall" die sommigen van ons kennen uit warcraft 2 en/of het boek ervan die onder Gul'dan Opereerde in de Twilight's Hammer Clan en daar vervolgens Chieftain van werd..
al die tijd wassie uit beeld maar hij komt terug,bleek dat ie al die tijd (ondergronds) met Deathwing samenwerkte en blijkbaar de dood is ontsnapt :)

nu Turalyon en Alleria nog terug en dan ben ik happie :D staan nog steeds te boek als vermist...

[Editje]:
Mektheb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:51:
Tis trouwens wel lame dat ze de Bloodelf en BlauweBonen gebied niet veranderen, alleen omdat het TBC content is.
aan de andere kant ook weer niet,heb net een huntard altje aangemaakt die ik BM wil gaan lvlen en laat daar nou net in het Smurfen land een leuke en unieke tamable pet(corehound) zit -->The Kurken (lvl 12 elite geloof ik)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Duidelijker troll druid forms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net m'n DK op 78, dus ik queu for the fun voor de Frostlord en kom in een imba groep terecht.
Ik zeg vervolgens dat ik nog maar 78 ben.

Healer: "Why would we want to boost him?..."

Gevecht begint, ik doe hard m'n best! Voor zo ver mogelijk als dual wield frost dk :P
Healer healt mij niet, dus ik ga dood. Rest van het gevecht heb ik daar een beetje gelegen.

Baas dood, dus achiev, 2 frosties en...
str dps cloak dropped :D

:w

@hieronder: hij was meteen weg nadat de baas plat lag ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:55:
Net m'n DK op 78, dus ik queu for the fun voor de Frostlord en kom in een imba groep terecht.
Ik zeg vervolgens dat ik nog maar 78 ben.

Healer: "Why would we want to boost him?..."

Gevecht begint, ik doe hard m'n best! Voor zo ver mogelijk als dual wield frost dk :P
Healer healt mij niet, dus ik ga dood. Rest van het gevecht heb ik daar een beetje gelegen.

Baas dood, str dps cloak dropped :D

:w
Dan had ik hem gewishperd : IN YOUR FACE !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gnomes krijgen een nieuwe racial in cataclysm:
"Vertically Challenged" - All gnomes have a 5% increased chance to dodge attacks, but any creature taller than 6 feet will have a 100% crit chance againt the player.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

detheavn schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:41:
Ben ik de enige die de Troll druid forms eigenlijk best cool vind?

Niet voor het een of ander, maar het hele kleurrijk geverfde body-paint jamaican herb-smoking idee is hier gewoon echt leuk naar voren gekomen :D
Helemaal mee eensch, zoals ik al zei in de post waar ik de link had geplakt. Die troll bear forms zijn echt fantastisch, ik bedoel, een blauwe beer met geel haar. AWESOME. Ik heb nu een cow druid (feral, lvl 80 tank) en een nelf druid(feral, lvl 80 tank met crap gearomdatiksindslvl80nietaangeraaktheb). En ik was al van plan die elf een troll te laten worden, maar dat gaat nu zeker gebeuren, al word het dan wel een b00mkin, 2 ferals vind ik beetje overdreven :)

Ik vind zelf die worgen forms een beetje meh. Het is een beer met wolf kop en een cat met wolf kop. Had liever gezien dat ze worgen cat form, wolf form hadden gemaakt dat was toffer imho. Zelfde als ze gedaan hebben met die zonnetjes op de mount van tauren pala's, meer bij de roots houden.

maja, in cata word het voor mij: druid tank naar 85, mage nara 85, shammy naar 85, creates goblin hunter met mining engineering, level naar 10, creates tauren pala met mining/blacksmithing (of JC) level naar 10, en dan om en om 5 levels met die 2 doen, of meer als ik 1 class leuker vind dan de ander. En dan als ik nog wow speel en het nog leuk vind me druid race changen of zo :p

[ Voor 0% gewijzigd door ye-roon op 01-07-2010 14:11 . Reden: groen /= blauw ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:52:
[...]

haha idd en hoe Garrosh door een mix van Agressie/Blinde woede en vechtlust ondoordachte beslissingen maakt en als iemand als Highlord Saurfang hem er dan op wijst hij helemaal gaat flippen en op zn strepen gaat staan ofzo :P

Ennuh ben Geen Hordie hoor :) heb nog nooit een horde toon gelvled maarja dat is weer persoonlijke voorkeur wat onstaan is in warcraft 1,2 en 3 (bij 3 moest je echter ook niet alliance lvls spelen voor de progress) en Garrosh kan trouwens niet eens meer de leiding krijgen want we hebben hem al een keertje opgezocht in warsong hold :P net als alle Killable horde Chieftains in een Guild-lore event

trouwens in cataclysm komt een andere grote naam terug naast deathwing :) de two headed Ogre mage "Cho'gall" die sommigen van ons kennen uit warcraft 2 en/of het boek ervan die onder Gul'dan Opereerde in de Twilight's Hammer Clan en daar vervolgens Chieftain van werd..
al die tijd wassie uit beeld maar hij komt terug,bleek dat ie al die tijd (ondergronds) met Deathwing samenwerkte en blijkbaar de dood is ontsnapt :)

nu Turalyon en Alleria nog terug en dan ben ik happie :D staan nog steeds te boek als vermist...
L.B.

ASAP naar 85, dungeons, heroics, raiden en de content clearen.

Lore? Yeah right :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:17:
[...]

L.B.

ASAP naar 85, dungeons, heroics, raiden en de content clearen.

Lore? Yeah right :')
Ben benieuwd hoe lang het duurt 85 te zijn hoop niet zoals in WOTLK in 1 nacht / teug. :P
en dan was ik nog niet eens de 1e :<

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 01-07-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mektheb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:21:
[...]

Ben benieuwd hoe lang het duurt 85 te zijn hoop niet zoals in WOTLK in 1 nach / teug. :P
Hoop het wel. Heb na 5 jaar zon hekel aan levelen. Speel alleen om mijn character uit te bouwen en raidcontent te clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:23:
[...]

Hoop het wel. Heb na 5 jaar zon hekel aan levelen. Speel alleen om mijn character uit te bouwen en raidcontent te clearen.
Ja dat ook, maar goed als ik weer binnen 1 nacht / halve dag end game level heb gehaald en de rest van me giuld zit nog op 82.

Is het erg boring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mektheb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:24:
[...]

Ja dat ook, maar goed als ik weer binnen 1 nacht / halve dag end game level heb gehaald en de rest van me giuld zit nog op 82.

Is het erg boring
Betere guild zoeken, less slackers/scrubs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
Mektheb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:24:
[...]

Is het erg boring
Lvl dan een alt ook naar 85? Hoef je niet te wachten als je er 2x zo snel over doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:26:
[...]

Lvl dan een alt ook naar 85? Hoef je niet te wachten als je er 2x zo snel over doet :)
True :P, maar goed als ik die ene dan snel geleveled heb kunnen me alts me weinig boeien :P

en @1hierboven mja ze gaan niet allemaal door en nemen een week vrij zoals ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Mektheb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:29:
[...]

True :P, maar goed als ik die ene dan snel geleveled heb kunnen me alts me weinig boeien :P

en @1hierboven mja ze gaan niet allemaal door en nemen een week vrij zoals ik :P
En gelijk hebben ze ;). Waarom vrij nemen als je al de hele nacht kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:31:
[...]

En gelijk hebben ze ;). Waarom vrij nemen als je al de hele nacht kan spelen ;)
Ik neem vrij en speel de hele nacht door :P.
Leuk spelletje he haha, ach we zullen zien eerst maar is de pre-event mee maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:52:
[...]

Als ik me niet vergis stond deze meneer ook gewoon in Gruul's Lair?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Mektheb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:31:
[...]

Ik neem vrij en speel de hele nacht door :P.
Leuk spelletje he haha, ach we zullen zien eerst maar is de pre-event mee maken :D
Mwha ik kan dat gewoon niet, zo lang achter elkaar spelen. Voor raiden is echt 3 uur zo'n beetje de max voor mij dan heb ik het ook wel weer helemaal gehad. Ik ben dan wel langer online, maar een beetje afken in dalaran telt ook niet echt.

Maar wat gaat eigenlijk de nieuwe main city worden? Of komt er geen gezamelijke horde/alliance city meer?

[ Voor 18% gewijzigd door Bartske op 01-07-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
playlogic schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:32:
[...]

Als ik me niet vergis stond deze meneer ook gewoon in Gruul's Lair?
Cho'Gall is de baas van de Twilight's Hammer clan. Dit is een groot figuur in de warcraft lore die tot nu toe na Warcraft 2 niet meer is gebruikt.
Geloof dat hij ook de eerste Ogre Magi was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:34:
[...]

Mwha ik kan dat gewoon niet, zo lang achter elkaar spelen. Voor raiden is echt 3 uur zo'n beetje de max voor mij dan heb ik het ook wel weer helemaal gehad. Ik ben dan wel langer online, maar een beetje afken in dalaran telt ook niet echt.

Maar wat gaat eigenlijk de nieuwe main city worden? Of komt er geen gezamelijke horde/alliance city meer?
Komt er niet, aangezien er over het hele continent verschillende big city's zijn ;)

Maar voor Ally ongetwijfeld SW omdat het dichtbij Deepholme is en voor de horde waarschijnlijk UC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bartske schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:34:
Geen...

Al'Akir heeft zowiezo geen Alliance capitols. Ook Iron Forge en Stormwind hebben meer Horde dan Alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Hydra schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:59:
[...]

"Vertically Challenged" - All gnomes have a 5% increased chance to dodge attacks, but any creature taller than 6 feet will have a 100% crit chance againt the player.
Hmm bb gnome warrior tanks dan.. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Mektheb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:36:
[...]

Komt er niet, aangezien er over het hele continent verschillende big city's zijn ;)

Maar voor Ally ongetwijfeld SW omdat het dichtbij Deepholme is en voor de horde waarschijnlijk UC
Nouja prima, in die filmpjes zie je altijd zoveel geredesigned SW, en voor horde zie je orgi in die filmpjes altijd, willen ze niet dat dat de nieuwe main city wordt?

Hopelijk met portals naar het andere continent ofzo, ben ook wel eens klaar met die stomme boten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:38

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Vet, dan gaat mijn Hearthstone direct naar mijn favoriete "classic" capital Ironforge. Boeien dat het dan iets verder vliegen is naar Deepholme... IF is qua indeling zoveel praktischer dan SW.

Ik ben benieuwd of er dan ook portals in de classic capitals komen naar op z'n minst Shattrath en Dalaran.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:59:
En voor de tauren:
Racial Passive: Tickling Tauren.
Creatures and players attacking the Tauren, yet are shorter then the height of your hooves, damage is reduced by 100% and [tickle] is inflicted to the Tauren.

[tickle] - The inflicted target will randomly do /laugh and /silly.

Zo, is dat ook weer opgelost.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dricus schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:42:
Vet, dan gaat mijn Hearthstone direct naar mijn favoriete "classic" capital Ironforge. Boeien dat het dan iets verder vliegen is naar Deepholme... IF is qua indeling zoveel praktischer dan SW.

Ik ben benieuwd of er dan ook portals in de classic capitals komen naar op z'n minst Shattrath en Dalaran.
Verwacht het wel, zo verwacht ik ook nog portals naar zone's vanuit dalaran / shattrah aangezien er nog plekken vrij zijn, maar dit kan ook voor andere uitbreidingen zijn.

en indeed IF > SW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:23:
Mja. Ik ben zelf heel enthousiast m'n Paladin naar 80 aan het levellen geweest. Steeds commentaar van m'n guild dat 't zo hard ging enzo. En nu op level 80 ben ik er een beetje klaar mee. Sowieso heb ik zo iets van kom maar op met Cata. De rest van de ICC bosses wil ik nog wel een keer dood zien, maar raiden trekt me nu op dit moment weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zijn net circus dieren die Troll druid forms. Echt afschuwelijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Rakkerzero schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:10:
[...]

Het zijn net circus dieren die Troll druid forms. Echt afschuwelijk.
Troll cat form

Afbeeldingslocatie: http://www.angelzfunnyz.com/Portals/0/Gallery/Album/3/TIGER%20CLOWN.JPG

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:28:
[...]

ik moet toch wel even eerlijk zeggen dat ik nog wel Morele bezwaren heb tegen de CowaDin's a.k.a. Sunwalkers:

dat een shamanistisch volkje met Hiawatha als Architect opeens hun paladin skills uit de zon trekken vind ik toch wel iets ver gezocht maarja aan de andere kant is er ook geen perfecte omschrijving over "The Light" of het nou een wezen is wat de krachten geeft of dat het net iets als "the force" is uit star wars..

...

ben ook benieuwd hoe ze dit Lorewise gaan invoeren aangezien ik de Bloodknights al een beetje vaag vond (eerst van een gevangen Naaru aftappen en vervolgens van een soort van mini sunwell) iemand al meer info gevonden hierover?
De BE krijgen tegenwoordig hun holy powers natuurlijk van de Naaru net zoals de human en dwarf priests. Ze hadden tot patch 2.3 een gestolen Naaru nodig omdat ze corrupted waren geraakt door hun gebruik en verslaving aan fel magic. Tijdens het verhaal van 2.3 en 2.4 heeft hun ras zich echter "redeemed" waardoor ze nu weer natuurlijk hun magie kunnen krijgen. Hoe dat precies zit weet ik aangezien het erg lastig is er lore over te vinden (je krijgt al snel de Redemption ressurection spell)

Hoe de paladin precies hun holy krachten gaan krijgen weten we (nog) niet, maar hints uit de huidige dialogen (en de tauren pally mount die net bekend is gemaakt) lijkt het erop dat tauren priests en pally's de zon aanbidden (ipv de maan zoals druids). Het zou ook kunnen dat ze "gewoon" de kracht van de Naaru gebruiken.
SinergyX schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:48:

Al zouden ze imho dan wel een aantal skills anders moeten doen, diverse skills van pala zijn erg krachtig tegen undead (light vs darkness) maar als jou 'source' niets met undead te maken heeft zou je ook die extra krachten niet heben (excorsism bijvoorbeeld).

Als je dan naar de native druids kijk van taurens, zij halen de powers van de moon (Musha ofzo? eclipse is mix van maan/zon), dan zou er een andere groep dus best richting de kracht van de zon gaan kijken.
De magie van de tauren pallies is dezelfde of op zijn minst gelijkend aan de andere rassen pallie, dus ik zou het niet raar vinden als de bonussen blijven bestaan (ook volgens de lore)
Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:28:
maarja humans blijven de uitvinders vd paladins :) zoals de orcs de uitvinders van de eerste generatie Deathknights zullen blijven (geest van een warlock in een gesneuvelde human) maarja
(Byron) The Tauren Rogue!!
De death knight die je in WoW speelt heeft niks met de orc DK te maken: het zijn gedode paladins die door te scourge herezen zijn. (al snap ik nooit helemaal hoe dan alle rassen DK kunnen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
dtech schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:35:
De death knight die je in WoW speelt heeft niks met de orc DK te maken: het zijn gedode paladins die door te scourge herezen zijn. (al snap ik nooit helemaal hoe dan alle rassen DK kunnen zijn)
Hoe kom je d'r bij dat het gedode paladins zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Hydra schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:39:
[...]

Hoe kom je d'r bij dat het gedode paladins zijn?
Waarschijnlijk omdat arthas eerst een paladin was.

FF voor de duidelijkheid: Death Knights zijn fallen heroes. Ze waren sterk in life en daarom heeft arthas ze nieuw leven gegeven als Death Knight om vervolgens hem te dienen. Er zijn ook DK's die vrijwillig DK geworden zijn (Guru of Drakuru).

[ Voor 3% gewijzigd door ye-roon op 01-07-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens Wiki klopt beide, de eerste generatie deathknights waren Orcs, zoals te lezen:
A first generation death knight was essentially the soul, knowledge, memory, and personality of an orc necrolyte that was imbued into the reanimated corpse of a fallen knight of Azeroth. Unlike modern death knights of the Scourge, these ghoulish fiends were not battle hardened warriors; they were insidious necromancers who possessed superior intellect and tremendous magical power

Daarna volgende inderdaad de paladins, waarmee zij ook goed werden in melee combat:
second generation death knight were amongst a group of fallen paladins whose souls were twisted and bound to the will of the Frozen Throne [2]. Unlike death knights of the Old Horde, modern death knights are not limited to their use of ranged spell casting abilities. These former paladins are exceptionally skilled in the arts of physical combat. They retained the ability to cast death coil, increase allied movement, as well as raise the dead.

De lore loopt dat deels vast omdat dus de 2nd generatie Deathknights de abilities hebben gekregen vanuit Paladins, maar deze dus niet beschikbaar is bij vele races (een fallen tauren kan nooit een deathknight zijn geweest).

Of, de 'kracht' van de fallen paladin's is nu deel van de scourge en kunnen worden gegeven aan elke reanimated race die ten prooi valt van de Scourge. In principe kan dus elke reanimated worden voorzien van deze (scourge)paladin krachten, wat dus de Deathknight maakt die wij spelen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Mektheb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:10:
[...]

Gief ja, ken je dat niet Oo
Nee.. en nu nog steeds niet ;).

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:48:
Volgens Wiki klopt beide, de eerste generatie deathknights waren Orcs, zoals te lezen:
A first generation death knight was essentially the soul, knowledge, memory, and personality of an orc necrolyte that was imbued into the reanimated corpse of a fallen knight of Azeroth. Unlike modern death knights of the Scourge, these ghoulish fiends were not battle hardened warriors; they were insidious necromancers who possessed superior intellect and tremendous magical power
Teron Gorefiend was dan ook de eerste death knight. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:51:
Arme undeads ben je eerst levend ga je weer dood, halen ze je weer uit je graf om een DK te worden..
Dus eerst faal je als human, je verliest in een battle. Dan wordt je forsaken, faal je wederom en ga je weer dood. Waarom dan Lich King het uberhaubt nog nuttig vind zo'n faal-haas nog in te zetten als Deathknight.. beats me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaluro2 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:59:
[...]

Nee.. en nu nog steeds niet ;).
Gief = geef, dat zie je overall in WoW

y m8 i r w8ing 4 ze epic lootzzz, roflzz noob 1337 gief loot plox.
herken je dat misschien uit trade ? :P
SinergyX schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:07:
[...]

Dus eerst faal je als human, je verliest in een battle. Dan wordt je forsaken, faal je wederom en ga je weer dood. Waarom dan Lich King het uberhaubt nog nuttig vind zo'n faal-haas nog in te zetten als Deathknight.. beats me :P
Exactly :P

[ Voor 37% gewijzigd door Mektheb op 01-07-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik al wat langer geleden gestopt met WoW nooit echt een hoge character gehaald (7x DK en een 6x Hunter geloof ik), ben ooit gestopt omdat het mij zo weinig kon interesseren. (Nooit écht fun gehad in 't spelletje)

Dit kwam, tenminste, dat denk ik, doordat ik een in-game leveling guide gebruikte. Hoe hebben jullie het nou zo ver geschopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:43:
Ik al wat langer geleden gestopt met WoW nooit echt een hoge character gehaald (7x DK en een 6x Hunter geloof ik), ben ooit gestopt omdat het mij zo weinig kon interesseren. (Nooit écht fun gehad in 't spelletje)

Dit kwam, tenminste, dat denk ik, doordat ik een in-game leveling guide gebruikte. Hoe hebben jullie het nou zo ver geschopt?
Point blank :P Verstand op 0 en doormeppen, zo kom je er wel. Dan heb je een 80, op naar de volgende :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:43:
Het belangrijkste is eigenlijk dat je je verstand niet op nul zet, vooral voor de latere quests. Er zit best nog wel wat verhaal verborgen in de quests en die maken het spelen boeiender. :) En ach, als het levelen je niet beviel, dan wil je misschien wachten tot Cataclysm en het nog eens proberen. Alle low level gebieden gaan op de schop. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkeaLampje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 20:05
Hoe draait WoW op een GT325m?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk linksom, niet zeker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
SinergyX schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 18:54:
[...]

Ik denk linksom, niet zeker hoor.
Recht door zee denk ik, het is niet zo'n draaikont hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
WoW draait nog op een Geforce 2, ik zou me er geen zorgen over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
ye-roon schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:44:
[...]

FF voor de duidelijkheid: Death Knights zijn fallen heroes. Ze waren sterk in life en daarom heeft arthas ze nieuw leven gegeven als Death Knight om vervolgens hem te dienen. Er zijn ook DK's die vrijwillig DK geworden zijn (Guru of Drakuru).
In Warcraft 3 (daar zaten DK's ook in als undead heroes) beschrijving stond ook dat het paladins waren.

Maar ik vind het "de Scourge heeft paladins opgenomen en daardoor zijn de DK krachten nu voor elk ras beschikbaar" wel een aardig, zij het flauw en onorigineel, truukje. Het verklaard iig waarom je van alle rassen een DK kunt maken.

Hoe het met de undead zit vind ik idd ook een beetje vaag nu ik er over nadenk :P Eerst scourge gemaakt, zich losgemaakt, maar dan? is hij gelijk DK (maar dan zouden alle rassen dit type zijn, of zouden er iig geen human DK's zijn omdat die forsaken DK's zijn) of heeft hij eerst nog een bestaal als forsaken geleid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:37

Auredium

Informaticus Chaoticus

Vanavond gaat het gebeuren.
Ik ben een half jaar niet meer op WoW geweest, misschien wel langer maar de tijd is weer aangebroken. met het nieuws dat de beta van start is gegaan is voor mij het startschot gekomen om mijn karakters weer te gaan helpen. :P

Zodra Nederland wederom heeft verloren van Brazilie begin ik met het installeren en updaten van WoW en met wat geluk kan ik dan morgenochtend na een nacht patchen ( :P ) beginnen met spelen.

Bijna al mijn karakters staan momenteel geparkeerd op Blade's edge. Mijn main is redelijk goed gegeard met T8/9 en ICC5 man HC gear. Maar ik zal vooral op mijn alts verder gaan aangezien deze in hun eigen persoonlijke guild zitten en ze allemaal lager dan level 25 zijn. (dus ik heb nog aardig wat te doen)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dtech schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 02:15:
Hoe het met de undead zit vind ik idd ook een beetje vaag nu ik er over nadenk :P Eerst scourge gemaakt, zich losgemaakt, maar dan? is hij gelijk DK (maar dan zouden alle rassen dit type zijn, of zouden er iig geen human DK's zijn omdat die forsaken DK's zijn) of heeft hij eerst nog een bestaal als forsaken geleid 8)7
maarja de forsaken waren eerst deel vd Scourge en in bijv. warcraft 3 (ja de beroemde culling of stratholme missie) waren de mensen al besmet met het virus en stonden ze op het punt te transformeren van Human naar Scourge arthas wou verdere verspreiding voorkomen door de gehele populatie van stratholme ehh uit te schakelen..

maarja aan de andere kant ook weer een raar verhaal aangezien deze mensen in een soort van ghouls veranderen,de pallies werden tot DK gemaakt en ik vond op wowwiki.com een zinnetje waarin stond dat in lordaeron (waar de undercity onder is gevestigd) nadat de populatie was gevallen door dat rare virus de paladins nog tot de laatste man doorvochten omdat zij inmume waren voor dat virus en onder hevige martelingen gehersenspoeld werden alvorens ze tot DK werden gemaakt..maarja in het geval van wow is er gewoon een hele hoop lore(games,boeken,trading cards,role play game) en soms loopt het een beetje door elkaar..
ye-roon schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:44:
[...]

Arthas was zeer zeker niet de eerste paladin hoor dit was Uther the Lightbringer..
gevolgt door "Saidan Dathrohan" , Tirion Fordring" , "Turalyon" en "Gavinrad the Dire"

dit waren de eerste paladins waarvan uther de allereerste was en zijn Door de archbischip "Alonsus Faol" in het leven geroepen,uther was de pupil/clerk van deze man en na intensieve gevechtstraining en een studie in strategie/oorlog was de eerste paladin geboren,vervolgens werden de volgende 3 gerecruit uit de gelederen van "Noble Knights" en "Clerics"en kregen zij ook een training in de Art of War en "the Light" de order of the "Knights of the Silver hand" was geboren! (dit gebeurde vlak na de 1e oorlog en voor de 2e /tussen warcraft 1 en 2)..

de laatste van de eerste 5 pallies "Gavinrad the Dire"werd als kandidaat naar voren geschoven door niemand minder dan Anduin Lothar "The Lion of Azeroth" a.k.a. "The Champion of Stormwind" die een zeer grote rol speelde in de 2e oorlog (warcraft 2)

arthas was in warcraft 2 nog maar een jochie en werd pas paladin toen de Knights of the Silver hand al lang en breed bestonden en werd nota benen zelfs door uther the lightbringer getrained en gedoceert! hij was toen net iets ouder dan koning varian die als jochie in veiligheid was gebracht naar lordaeron omdat stormwind vernietigd was toen..

later toen arthas DK (warcraft 3 en uitbreiding)was en nog Geen Lichking moest ie de urn met de as van zijn vader hebben (king terenas de 2e) en die werd bewaakt door o.a. Gavinrad en Uther..de Knights of the Silver hand waren toen al door arthas opgeheven omdat zij niet meehielpen aan de Culling of Stratholme..toch verdedigde Uther het as vd Koning en betaalde daarvoor de hoogste prijs.

dan kan je nog verder gaan over dat de leden van de opgeheven Knights of the Silver Hand de Scarlet Crusade en Argent Dawn Begonnen etc etc maar dan typ ik straks nog een hele pagina vol en ik ben alweer uitgelopen haha maarja typt zo lekker :P maarja om ff terug te komen op waar ik eigelijk op wou reageren : Athas was niet de 1e Prins van Lordaeron niet de eerste paladin,niet de eerste DK en niet de Eerste Lichking
eigelijk was het gewoon een aparte knaap maar hij heeft nog wel onder de rok van Jaina Proudmoore mogen kijken :P (zie boek: Arthas Rise of the Lichking)

p.s. Sorry for the Wall of text..liet me weer ff gaan haha [editje] ff een mooi stukje art erbij :)

Afbeeldingslocatie: http://img688.imageshack.us/img688/8629/ss1005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Auredium schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 07:16:
Vanavond gaat het gebeuren.
Ik ben een half jaar niet meer op WoW geweest, misschien wel langer maar de tijd is weer aangebroken. met het nieuws dat de beta van start is gegaan is voor mij het startschot gekomen om mijn karakters weer te gaan helpen. :P

Zodra Nederland wederom heeft verloren van Brazilie begin ik met het installeren en updaten van WoW en met wat geluk kan ik dan morgenochtend na een nacht patchen ( :P ) beginnen met spelen.

Bijna al mijn karakters staan momenteel geparkeerd op Blade's edge. Mijn main is redelijk goed gegeard met T8/9 en ICC5 man HC gear. Maar ik zal vooral op mijn alts verder gaan aangezien deze in hun eigen persoonlijke guild zitten en ze allemaal lager dan level 25 zijn. (dus ik heb nog aardig wat te doen)
Tip,
Ophttp://www.wowwiki.com/Patch_mirrorsstaat een link naar de TUTwente, vanaf die site kun je volledige snelheid de patches binnenhalen.

Welke server speel je?
en Suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommmyy schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 07:55:
[...]

Tip,
Ophttp://www.wowwiki.com/Patch_mirrorsstaat een link naar de TUTwente, vanaf die site kun je volledige snelheid de patches binnenhalen.

Welke server speel je?
en Suc6 ;)
ooow das een goeie Dankje! bij mij gaat die standaard blizz downloader ook zo traag en meestal gaan de wat beter bekende mirrors (die ook op wowwiki staan) ook niet op de topsnelheid,aan een technische universiteit had ik geeneens gedacht haha toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Thommmyy schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 07:55:
[...]

Tip,

Welke server speel je?
en Suc6 ;)
Blade's edge.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik gespeeld heb maar ik meot nog aardig wat doen.

Ten eerste moeten al mijn alts minimaal level 20 worden en ik neem hier de royale tijd van twee weken voor. (kan mogelijk ook in 1 week aangezien 2 van de vijf al level 20 gepasseerd zijn).
Verder moet mijn main flink goud gaan verdienen en rep grinden. Hij kent alle fraction (en is ook ICC25 ing eweest maar nog nooit een boss gedowned). Ik heb gold nodig voor de professions van mijn alts.

Mijn main is een level 80 arcane/fire mage met max herbalism, alchemy, cooking, first aid en fishing.
Mijn alts zijn eigenlijk zo veel mogelijk klassen (allemaal human behalve mijn Drenei Shaman) en ze vormen eigenlijk de hele profession cirkel.

Kan ik mijn WoW DVD's er ook wer bij pakken. Raak ik die mega doos van WotLK special edition ook nog eens aan. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 07:58:
[...]

ooow das een goeie Dankje! bij mij gaat die standaard blizz downloader ook zo traag en meestal gaan de wat beter bekende mirrors (die ook op wowwiki staan) ook niet op de topsnelheid,aan een technische universiteit had ik geeneens gedacht haha toppie!
2 maandjes terug wilde ik weer wow gaan spelen, stop de WOTLK dvd in me dvd speler, doet ie het niet.
Zucht.
dus ben naar een alternatief gaan zoeken, vanaf de wow side gaat van niets naar 3.0.1 gaat opzich nog wel snel, maar al die patches duren altijd zo lang en toen zag ik de link van de universiteit bij wowwiki staan en kon daar me volledige snelheid halen van me abonnement.

Wie zoekt, gij zult vinden :)

Heb nu gwn een dvdtje van de patches gemaakt tot 3.3.3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
:F Ik kom net de Itemlist tegen op MMO-Champion, damn, heb je je enorm in het zweet gewerkt (of juist niet, want je zweet bevriest bij de Lich King, en misschien zijn er mensen die weten hoe ijs tussen je billen aanvoelt..), krijg je een betere gear, en dan zit je in je greenies!!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:25

Nibbz

Postmaster General

was met tbc -> wotlk precies hetzelfde.. na een aantal lvl's waren de wotlk greenies beter dan de tbc epicz

edit:
pff.. moet wel ff wennen aan de hoeveelheid stam en str op die gear zit :o.. 512 stamina op een chest.. damn

[ Voor 35% gewijzigd door Nibbz op 02-07-2010 08:27 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macchill schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 08:17:
:F Ik kom net de Itemlist tegen op MMO-Champion, damn, heb je je enorm in het zweet gewerkt (of juist niet, want je zweet bevriest bij de Lich King, en misschien zijn er mensen die weten hoe ijs tussen je billen aanvoelt..), krijg je een betere gear, en dan zit je in je greenies!!
Vooral de Craftables zijn errug leuk :) maarja dat was in voorafgaande uitbreidingen niet anders zoals DarkUnreal al zei :D ook leuk dat ze hebben aangekondigd dat er voor de Craft professions ook een starters pvp set komt die je iedere keer als een nieuw seizoen begint kan upgraden naar een hogere pvp tier :D

hoop niet dat deze aankondiging in hetzelfde zwarte gat beland als de "Guild Talent points" en "Path of the Titans" :P maareh leuk spull :D vooral de weps..trouwens al iemand hier in de BETA? en in Stranglethorn Vale Geweest?
Nibbz schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 08:23:
was met tbc -> wotlk precies hetzelfde.. na een aantal lvl's waren de wotlk greenies beter dan de tbc epicz

edit:
pff.. moet wel ff wennen aan de hoeveelheid stam en str op die gear zit :o.. 512 stamina op een chest.. damn
ja dat hadden ze al aangekondigt dat ze niet zuinig met de stam zouden zijn..lopen er straks 50k hp Mages rond in cloth :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2010 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Macchill schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 08:17:
jammer dat dat nu al gepresenteerd wordt, nu zullen er waarschijnlijk nog meer mensen zo iets hebben van, 'goh waarom zou ik überhaupt nog mijn best doen om betere gear te krijgen'.
En komt de Cata slak er nu denk ik helemaal in.

Ik wil graag LK nog killen, wil dat met me DK dps gaan doen. zit nu op 4.1K GS na 2weken 80 gedingt te zijn.
Hopelijk gaat het me nog lukken voor Cata, ik vind de buff in ICC dus erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mja, is het vreemd dat nieuwe gear van expensions in green beter zijn dan epic van de oude expensions?

Niet echt lijkt mij. Je moet spelers wel een wortel voor hun neus hangen en je kunt niet de gewone monsters van de nieuwe expension allemaal epics laten droppen of crapgear die slechter is dan de epic gear van de oude expension. Een speler die een level 81 monster weet te doden heeft niets aan gear die goed is voor level 71 monsters mee te doden, die wilt gear waarmee hij een elvel 82 monster mee kan doden. Gear van normale monsters is in principe bedoeld primair voor het levelen en secondair om eventueel te verkopen.

Het beste kun je het als volgt aanhouden;

Greys zijn gewoon verkoopitems. Bijna niemand die level 70 is zal een level 70 grey item nemen want er droppen genoeg betere green items van dat level.
Greens zijn primair om te levelen, ze zijn interessant om te verkopen als je al uit dat niveau greens bent gegroeit (e.g. level 70 greens worden verkocht door een speler als hij al in level 75 greens en blue's rond huppeld)

Ik snap dat hardcore raiders het een klap in hun gezicht vinden dat de rare epics en nog hogere orange gear waar ze soms weken en maanden op hebben gegrind in high level 80 instances in een dag tijd kwa stats nietig wordt verklaard door iedere willekeurige casual die level 81 monsters downed en de greens ervan equipped. Maar ik denk dat je als elite raider toch anders naar gear moet kijken. Stats verliezen hun waarde op het moment dat er betere gear is. Op het moment dat de stats niet meer veel waard zijn moet je het doen voor de verzamelwaarde.
Alhoewel ik pas tijdens TBC ben gejoined weet ik zeker dat mensen die met pijn en moeite Tier 1 of 2 bij elkaar hebben gegrind 'back in the days' veel waarde hechten aan die collectie als ze hem nog hebben. Die waarde hecht je eraan omdat maar weinig mensen die collectie van epics heeft, niet omdat de stats zo uber zijn, want die zijn allang achterhaald. Zo moet je ook tegen de ICC25 epic gearset aan kijken. Nu zijn de stats op die gear belangrijk, maar op het moment dat Cataclysm uit komt moet je beseffen dat de stats waardeloos zijn geworden en dat jij met je rare ICC25 gearset een armorcollectie heeft die veel mensen niet hebben, ookal lopen die mensen in Cataclysm level 81 greens rond die betere stats hebben dan jouw rare collectie.

Principieel gezien lijkt het mij dat je als hardcore raider een dubbele mindset moet hebben:

1) Korte termijn - Stats op rare high level dungeon items roeleren
2) Lange termijn - De zeldzaamheid van de items is belangrijk

Als Blizzard de high level raider op 1 manier kan dwars zitten dan is het de high lavel rare's zo makkelijk bereikbaar maken dat meer dan 30% van de gamers erin rond loopt.
Nu ben ik zelf geen raider overigens, ik ben een casual. Ik loop wel rond in de beste gear die wat destijds via HC dungeons te krijgen was. Ik heb zelfs die stomme necklace van de FoS HC eindbaas weten te krijgen en die grote loot-pinata was geen pushover destijds en daar was de droprate toen ook nog aardig klein van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
van mij (raider) mogen de casuals best wel in high lvl rare's rondlopen, vind dat ook een passende beloning voor de wat moeilijkere quests of 5 man instances

als ze de epics maar echt epic houden en "raiders only"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja een beetje het oude verhaal,heb je geen eens item lijsten voor nodig want de wat oudere spelers hebben dit zowiezo al 2x meegemaakt van Vanilla-->Tbc en van Tbc-->Wotlk,dus zodra het startsein vd beta was gegeven wist ik wel weer hoe laat het was..maarja heeft ook weer zn leuke kanten toch?eerst door de zure appel heen (bye bye my precious epics) maar vervolgens kan je weer lekker sleutelen en upgraden! groene items met blauwe vervangen en blauwe met paarse! wordt weer feest! :D

maar het verschil tussen de uitbreidingen vond ik nog het meest merkbaar als je oudere content probeert te soloen :)

bijv ZG uit vanilla wow waar toen 40 mensen voor nodig waren,kan je met wotlk in je eentje..
of bijv Ahune de eerste baas uit kara (tbc) is ook makkelijk te soloen in wotlk

wat ik hiermee probeer te zeggen is dat je iedere uitbreiding kwa gear een flink eind omhoog wordt getrapt en ik probeer dan ook meer naar stats te kijken (vooral in het begin) dan naar een kleurtje,maarja doet idd iedere keer toch weer een beetje pijn :D

en dan nog de keuze maken of ik Prot of Ret of Holy ga pvpen als ik 85 ben brrrrrrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandor Scheffer schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:14:
van mij (raider) mogen de casuals best wel in high lvl rare's rondlopen, vind dat ook een passende beloning voor de wat moeilijkere quests of 5 man instances

als ze de epics maar echt epic houden en "raiders only"
ja zoals in Vanilla maarja die discussie is al meerdere keren voorbij gekomen en blizz is en blijft een bedrijf wat winst moet maken dus maken ze hun product toegankelijker maarja ben het volledig met je eens hoor

"toen kon je aan de looks van iemand zien hoe erg hardcore ie was in PvE of PvP"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:18:
en dan nog de keuze maken of ik Prot of Ret of Holy ga pvpen als ik 85 ben brrrrrrrrrrrrr
dus jij weet al wel dat je op je pala verder gaat (trouwens.. pala's ftw... de mijne is nu net een 2 weken 80.. maar wat een vette class om te spelen :).. alleen moet ik nog erg wennen aan het buffen.. (altijd dat gewhyne over die buffs.. mensen willen altijd een andere buff dan die ik heb gebuffed :p)heb nooit een buffable car gehad :p)

.. ik weet nog niet wat ik ga rollen met cataclysme.. resto shaman, port/arms warrior, hunter (denk het niet), dk (ook niet) of pala (prot of holy dan).. denk dat het maar gewoon wachten word tot de final class changes beschikbaar zijn.. en dan maar kijken wat er het vetste uit ziet (denk dat ik atm het meest nijg naar resto shaman.. lvlen als elemental.. dungeons doen als healer.. en op endgame gewoon verder als resto)
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:21:
[...]
"toen kon je aan de looks van iemand zien hoe erg hardcore ie was in PvE of PvP"
jaa inderdaad.. blizzard moet afstappen om alle gear dezelfde model te geven.. zal wel heel wat tijd schelen in de ontwikkeling van de gear.. maar, was toch wel gaaf.. dat je idd aan de gear kon zien hoe hard iemand was. Nu heeft iedereen dezelfde model.. en is er 1 kleurtje anders.. verschil wat je alleen maar ziet als je helemaal ingezoomed bent

[ Voor 39% gewijzigd door Nibbz op 02-07-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 11:20
Ik ben gisteravond even geschrokken! Ik las de nieuwspost over de Cataclysm Beta die gestart was. Dus ik dacht laat ik eens even op Battle.net inloggen om te kijken of ik wel aangemeld sta om deel te nemen aan beta's. Dit was goed.

Ik speel al bijna een half jaar niet meer, maar toch stond mijn License op Active (Expires 31 July 2010). Ik dacht misschien een foutje, of heeft iedereen 30 dagen gratis gekregen ofzo?
Dus ik kijken in Payment History, en daar zie ik tot mijn verbazing dat er op 1 juli (gister dus) een 30 dagen kaart is toegevoegd :O.

Toen begon ik wat te twijfelen of het allemaal wel klopte.

Ik ben toen even snel ingelogd om mijn Mobile Armory en toen schrok ik echt. Van al mijn characters is de Gold weg. Toen ik even wat beter keek zag ik dat ook alle gear verkocht was :(.
Ik heb gelijk mijn wachtwoord veranderd...

Ik ben dus duidelijk gehackt, maar dat terwijl ik al een half jaar niet meer speel. Ik ben toen na gaan denken, maar weet zeker dat ik nergens mijn email en wachtwoord ingevuld heb. Scam mailtjes en websites trap ik niet in dus wat kan het zijn? Ik heb me de afgelopen maand sowieso nergens aangemeld...

Ik ga dus zometeen maar eens inloggen en proberen alles terug te krijgen van een Gamemaster...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Saeverix schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:29:
Ik ben gisteravond even geschrokken! Ik las de nieuwspost over de Cataclysm Beta die gestart was. Dus ik dacht laat ik eens even op Battle.net inloggen om te kijken of ik wel aangemeld sta om deel te nemen aan beta's. Dit was goed.

Ik speel al bijna een half jaar niet meer, maar toch stond mijn License op Active (Expires 31 July 2010). Ik dacht misschien een foutje, of heeft iedereen 30 dagen gratis gekregen ofzo?
Dus ik kijken in Payment History, en daar zie ik tot mijn verbazing dat er op 1 juli (gister dus) een 30 dagen kaart is toegevoegd :O.

Toen begon ik wat te twijfelen of het allemaal wel klopte.

Ik ben toen even snel ingelogd om mijn Mobile Armory en toen schrok ik echt. Van al mijn characters is de Gold weg. Toen ik even wat beter keek zag ik dat ook alle gear verkocht was :(.
Ik heb gelijk mijn wachtwoord veranderd...

Ik ben dus duidelijk gehackt, maar dat terwijl ik al een half jaar niet meer speel. Ik ben toen na gaan denken, maar weet zeker dat ik nergens mijn email en wachtwoord ingevuld heb. Scam mailtjes en websites trap ik niet in dus wat kan het zijn? Ik heb me de afgelopen maand sowieso nergens aangemeld...

Ik ga dus zometeen maar eens inloggen en proberen alles terug te krijgen van een Gamemaster...
/comfort

heb hetzelfde gehad een maandje terug.. was uiteindelijk gekomen omdat ik gewow-ed had in een gamecafe.. met brakke pc.. (had net 3 dagen daarvoor de mobile authenticator gedownload.. maar nog niet gekoppeld aan me battle.net... typisch)..

even bellen met de helpdesk werkt 10x beter dan ingame een ticket aanmaken.. bij ons op de server loopt af en toe de wait time zo hoog op, dat je 3 dagen moet wachten.. 1x bellen en binnen een aantal uur had ik al mijn gear terug.. deze word via de mail terug gestuurd

trouwens.. ik stond er toen van te kijken wat ze wel neit verkocht hadden.. ze hadden zelfs mijn champion seals gebruikt om aan gold te komen.. en schijnbaar hebben ze ook een vaste methode.. want al mijn char's die waren op dezelfde plek uitgelogd.. @ toc.. alsof ze daar het laatste doen met he char om aan moneys te komen..

/ban hackers

[ Voor 18% gewijzigd door Nibbz op 02-07-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals gezegt, dit wapen is mijn reden om niets meer te doen in ICC met mijn hunter:
http://db.mmo-champion.com/i/55782/amber-messenger/
Requirement 78, doet meer DPS dan welke bow ik ooit zou kunnen krijgen en het is 'maar' een blue.

Nee, dan maak ik mijn alts wel af naar de 80, ik wacht wel rustig af.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 07:49:
Arthas was zeer zeker niet de eerste paladin hoor dit was Uther the Lightbringer..
gevolgt door "Saidan Dathrohan" , Tirion Fordring" , "Turalyon" en "Gavinrad the Dire"
Hij zegt ook 'eerst', dat Arthas 'eerst' een paladin was (voordat hij DK werd, was hij paladin), dus niet de 'eerste' :P

Wel zit er nog een knipoog in van de developers, de reanimated crusaders. Deze bezitten skills als 'Unholy Light' en 'Hammer of Injustice', de tegenhangers van de paladins.

[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 02-07-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:18:
bijv ZG uit vanilla wow waar toen 40 mensen voor nodig waren,kan je met wotlk in je eentje..
was ZG niet met 20 man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:24:
[...]
dus jij weet al wel dat je op je pala verder gaat (trouwens.. pala's ftw... de mijne is nu net een 2 weken 80.. maar wat een vette class om te spelen :).. alleen moet ik nog erg wennen aan het buffen.. heb nooit een buffable car gehad :p)

.. ik weet nog niet wat ik ga rollen met cataclysme.. resto shaman, port/arms warrior, hunter (denk het niet), dk (ook niet) of pala (prot of holy dan).. denk dat het maar gewoon wachten word tot de final class changes beschikbaar zijn.. en dan maar kijken wat er het vetste uit ziet (denk dat ik atm het meest nijg naar resto shaman.. lvlen als elemental.. dungeons doen als healer.. en op endgame gewoon verder als resto)
ja idd maar verder heb ik ook niet zoveel hoor,heb 1 keer de effort gedaan om een alt te lvlen en dat was een lock,die heb ik ook naar 80 gelvled maar daarna keerde ik toch weer terug naar mn paladin dat was tevens mijn eerste char die ik ooit gemaakt hebt want daar liep ik tijdens het spelen van wacraft 2 en 3 al helemaal warm voor het is voor gewoon de fijnste class en dat vond ik in de RetLoL periode al zo toen ik menig warrior pissed maakte doordat ik hun Valor Sets aantrok en daarvoor ook menigmaal op need moest drukken en ik vond hem in de OP periode ook geweldig en nu nog steeds de door mij meest gespeelde class maarja ben al die tijd voornamelijk retri geweest met of een holy of een prot ofspecc en na iets van 5 jaar zit ik er toch over te denken om holy of een combi pvp spec van prot en ret te gaan

heb het end game raiden na vanilla een beetje opgegeven en aan het eind van vanilla full de pvp kant ingedoken,helaas net te laat om die Grandmarshal rank te scoren ben maar tot Knight-Lieutenant gekomen en die Title draag ik nog steeds met trots totdat de pvp ranks weer terug zijn uiteraart dan gooi ik "of the Alliance" aan die ik bijna heb :D
SinergyX schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:38:
Zoals gezegt, dit wapen is mijn reden om niets meer te doen in ICC met mijn hunter:
http://db.mmo-champion.com/i/55782/amber-messenger/
Requirement 78, doet meer DPS dan welke bow ik ooit zou kunnen krijgen en het is 'maar' een blue.

Nee, dan maak ik mijn alts wel af naar de 80, ik wacht wel rustig af.

[...]

Hij zegt ook 'eerst', dat Arthas 'eerst' een paladin was (voordat hij DK werd, was hij paladin), dus niet de 'eerste' :P

Wel zit er nog een knipoog in van de developers, de reanimated crusaders. Deze bezitten skills als 'Unholy Light' en 'Hammer of Injustice', de tegenhangers van de paladins.
ooow crap! :S je hebt helemaal gelijk..my bad,totaal overheen gelezen sorry :P
ja ook daar ben ik een beetje de mist ingegaan haalde ff wat doorelkaar maar nu we het toch over ZG hebben: weet iemand al of deze instance blijft bestaan in cataclysm en nog belangerijker , blijven de tiger en raptor mounts erin?al iets bekend?
Nibbz schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:24:
[
jaa inderdaad.. blizzard moet afstappen om alle gear dezelfde model te geven.. zal wel heel wat tijd schelen in de ontwikkeling van de gear.. maar, was toch wel gaaf.. dat je idd aan de gear kon zien hoe hard iemand was. Nu heeft iedereen dezelfde model.. en is er 1 kleurtje anders.. verschil wat je alleen maar ziet als je helemaal ingezoomed bent
ja vond het voor de pvp sets ook wel goedkoop dat het gewoon steeds ieder seizoen een soort van geupgrade versie was van het voorafgaande model, de eerste Rare set die je kon kopen leek op de kleuren na precies op de sets uit de twee seizoenen erna,pas vanaf relentless zag je dat er kwa looks wat meer veranderd was en nu met wrathfull nog meer maar je blijft dezelfde basis zien waarop het is uitgebouwd..

in tbc had je nog ieder seizoen totaal andere looks die dan wel weer sprekend op de pve sets leken :S (S1 t/m S4) hoop dat ze nu gewoon weer ieder seizoen een nieuwe set ontwerpen die er uniek en mooi uitziet en dat geld natuurlijk ook voor de verschillende tiers (net zoals bijv T2 judgement set en de T3 set enorm verschillen)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Of Happy meal bij de Paladin in zijn volledige raiders set :P

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gisteren de raid van woensdag gedaan (ICC25) waarbij we nog 1 shard moesten krijgen voor een guildy z'n shadowmourne. Hebben er een hele 18 mensen ingeschreven waar er uiteindelijk 16 kwamen opdagen. Officers hadden iets van "fuck it, we gaan hier niet weg voordat we die shard hebben!". Marrowgar ging op zich vrij goed, het duurde wat langer dan normaal maar we kwamen niet echt in de problemen. Uiteraard dropt hij geen shard en moesten we nog verder gaan naar Deathwhisper. Hier kwamen we in de problemen aangezien we niet zo veel dps hadden en tactisch hier niet op inspeelde. We haalden de enrage timer niet en moesten nog ~40% voordat we wipede. Ik denk dat we het wel hadden kunnen halen als we wat stappen hadden ondernomen voor betere DPS, bijvoorbeeld de adds te pullen naar Deathwhisper ipv te tanken en dpsen waar ze spawnen (lui). Voor de tweede attempt nog wat socials erbij betrokken die net online kwamen en er kwam nog een raider laat aangesjokt. Deze attempt ging hij makkelijk neer maar we zaten alweer op 20 man. Hier dropte de laatste shard die we nog nodig hadden voor shadowmourne, daarna nog even gunship gedaan en er maar een punt achter gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik kijk naar de 80-85 nieuwe skills, denk ik dat er aantal classes voor mij afvallen. Als het gewoon 1 op 1 same ol' shizzle blijft zie ik weinig toevoeging aan de 5 nieuwe levels (de 71-80 gaf aardig wat leuke nieuwe skills). Deathknight zit in het midden, instant 2-plague cast is heerlijk, maar die 2de skill is puur op PVP gericht (je cast zegmaar een negatieve shield op je target).

Hunters wil ik echt zien met de nieuwe focus, ik verwacht dat de gehele combinatie met (zwaar) gedateerde skills tot een zware teleurstelling gaat komen en ik waarschijnlijk nooit meer mijn hunter aanraak. De enige interessante optie die er nog is, is de nieuwe 'ranged trap ability', verlenging van frost arrow. Maar die elke 30sec (of werd dit 60sec) te kunnen gebruiken voor die paar extra DPS? Al die melee attacks zijn vrijwel nutteloos, waar veel meer (imho) utility in had moeten zitten, zeker door de melee/range problemen.

De enige reden dat ik nog blijf hangen bij de hunter, de nieuwe Aspect of the Fox.
The hunter takes on the aspects of a fox, increasing your focus regeneration by 20% and allows you to Auto-shot while moving.
De andere kant, zoals wowhead er nu voorstaat in de talentry van hunters, lijkt serpent string te verdwijnen. Dit heeft direct impact op voorgaande tiersets, die moeten dus ook worden aangepast (2set gaf crit ability).

Nieuwe ability lijkt Widow Venom (Instantly heals you for 15% of your total health).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Er zullen vast meer nieuwe skills bij komen dan alleen die nu bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

ja zoals in Vanilla maarja die discussie is al meerdere keren voorbij gekomen en blizz is en blijft een bedrijf wat winst moet maken dus maken ze hun product toegankelijker maarja ben het volledig met je eens hoor

Ik vind inderdaad dat echte raiders betere gear mogen hebben dan de Casuals. Maar dan moet PvE ook niet een inkomstenbron zijn voor PvP. Dus dat die dingen niet meer te halen zijn middels PvE emblems. Het is dan dus kiezen of delen :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:06:
Als ik kijk naar de 80-85 nieuwe skills, denk ik dat er aantal classes voor mij afvallen. Als het gewoon 1 op 1 same ol' shizzle blijft zie ik weinig toevoeging aan de 5 nieuwe levels (de 71-80 gaf aardig wat leuke nieuwe skills). Deathknight zit in het midden, instant 2-plague cast is heerlijk, maar die 2de skill is puur op PVP gericht (je cast zegmaar een negatieve shield op je target).

Hunters wil ik echt zien met de nieuwe focus, ik verwacht dat de gehele combinatie met (zwaar) gedateerde skills tot een zware teleurstelling gaat komen en ik waarschijnlijk nooit meer mijn hunter aanraak. De enige interessante optie die er nog is, is de nieuwe 'ranged trap ability', verlenging van frost arrow. Maar die elke 30sec (of werd dit 60sec) te kunnen gebruiken voor die paar extra DPS? Al die melee attacks zijn vrijwel nutteloos, waar veel meer (imho) utility in had moeten zitten, zeker door de melee/range problemen.

De enige reden dat ik nog blijf hangen bij de hunter, de nieuwe Aspect of the Fox.
The hunter takes on the aspects of a fox, increasing your focus regeneration by 20% and allows you to Auto-shot while moving.
De andere kant, zoals wowhead er nu voorstaat in de talentry van hunters, lijkt serpent string te verdwijnen. Dit heeft direct impact op voorgaande tiersets, die moeten dus ook worden aangepast (2set gaf crit ability).

Nieuwe ability lijkt Widow Venom (Instantly heals you for 15% of your total health).
Tier set's stats veranderen ze niet hoor als die oud zijn, zo heb je de oude pally sets gezien ? :<
Dus ze zullen best het 1 en ander veranderen en voor toekomst gerichte sets aanpassen, maar whats ingame stays like that
Zullen ze echt geen moeite voor doen ( denk ik want deden ze met vanilla tbc ook niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:15:
[...]

Tier set's stats veranderen ze niet hoor als die oud zijn, zo heb je de oude pally sets gezien ? :<
Dus ze zullen best het 1 en ander veranderen en voor toekomst gerichte sets aanpassen, maar whats ingame stays like that
Zullen ze echt geen moeite voor doen ( denk ik want deden ze met vanilla tbc ook niet )
Ik was iets te voorbarig, vers van de pers een aardige indept voor de hunters:
http://www.wow.com/2010/0...taclysm-beta-hunter-info/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:05:
@ ViVa, volgens mij verandert er niks in ZG.

En mocht het wel veranderen \o/, dan zijn de raptor / tiger nog "rare" haha
ik hoop het echt :) want ik moet de Tiger nog steeds een keer looten :P wil maar niet droppen en die vind ik er echt geweldig uitzien,was alleen bang dat door het ernstig revampen van STV dat ZG er miss ook wel uitgesloopt zou worden..hoop het niet :(
Dakreal schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:14:
Ik vind inderdaad dat echte raiders betere gear mogen hebben dan de Casuals. Maar dan moet PvE ook niet een inkomstenbron zijn voor PvP. Dus dat die dingen niet meer te halen zijn middels PvE emblems. Het is dan dus kiezen of delen :)
Helemaal mee eens,maar blizz gaat het goed aanpakken nu volgens mij hoor :) had al gelezen dat de pvp wapens met een wat lager Item lvl nu ook wat toegankelijker worden en naarmate het item lvl stijgt het natuurlijk moeilijker te behalen wordt dus dat scheelt weer een hoop gefarm in heroics enzo voor de starter wapens die weer als upgrade diende van de craftables :) maarja idd mee eens dat de pvp gear gewoon met pvp valute gekocht moet worden..zou wat zijn zeg dat het ook andersom zou werken :S ff met je arena rating en points de vetste tier sets scoren..dan zouden er wel wat mensen gaan flippen denk ik :P maarja wapen probleempje opgelost :)

en voor het probleem van het verkrijgen van pvp gear voor de Battleground pvpers is ook een oplossing straks: nu moet je nu nog verplicht arena doen voor je end pvp gear maar straks met de rated bg's kan je gewoon spelen wat je wilt in pvp land...ik ben zelf ook meer een BG-speler en ben echt superblij met deze ontwikkelingen..wel jammer vd guild talent tree/points dat die geschrapt is

maarja lijkt me een goed idee : pvp gear only by doing pvp en pve gear only by pve..iedereen happy en geen mensen meer die in de verkeerde gear op de verkeerde plek lopen lijkt me?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Arcane mage in Cata:

www.wowtal.com De talents in arcane: Reduces pushback from spells by 100%. Maar later in de tree zit een ability, als je pushback krijgt doet je volgende spell 60% meer damage. Weet iemand of je die 60% damage buff krijgt als je die reduces cooldown talent ook heb? Op een manier van: je zou nu pushback hebben gehad, maar die heb je niet door je talent, maar toch krijg je de buff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:37:
Arcane mage in Cata:

www.wowtal.com De talents in arcane: Reduces pushback from spells by 100%. Maar later in de tree zit een ability, als je pushback krijgt doet je volgende spell 60% meer damage. Weet iemand of je die 60% damage buff krijgt als je die reduces cooldown talent ook heb? Op een manier van: je zou nu pushback hebben gehad, maar die heb je niet door je talent, maar toch krijg je de buff?
lol als ik het zo lees denk ik dat het het 1 of het ander wordt dan want als je 100% minder pushbacks hebt heb je toch geen pushbacks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arcane mage in Cata:

Er staat alleen pushback 100% op arcane blast en arcane missiles, de overige spells hebben dus denk ik wel pushback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie veel mensen klagen dat de level 80 greens al beter zijn dan de epic van nu.
Zal uiteindelijk toch wel gaan mee vallen lijkt me.
waren ze niet van plan alle huidige items ook licht aan te passen. Als in het verwijderen van spellpower enz.

Tijden Bc>wotlk heb ik mijn grootste gedeelte van me epics vervangen in de 74-77 range. somige items zelfs @80. Lijkt me nu ook niet dat je meteen je gear gaat vervangen voor de eerste green die je tegen komt. Maar dat het langzaam over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

was ff aan het kijken naar de talenttree van warriors.. maar fury warriors gaan weer terug naar dualwield one-handers?
Single-Minded Fury
Requires 50 points in fury talents

Increases all damage by 20% while you have one-handed weapons equipped, and causes your cleave and Slam abilities to hit with both weapons
hele vette ontwikkeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:53
Arcane mage in Cata:

Zoals het daar staat dus alleen from spells... Bij melee dmg dus wel pushback...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Arcane mage in Cata:

Lijkt me niet, aangezien je geen pushback gehad hebt door die talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nibbz schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:57:
was ff aan het kijken naar de talenttree van warriors.. maar fury warriors gaan weer terug naar dualwield one-handers?

hele vette ontwikkeling!
Titan grip lijkt te blijven te bestaan, dan snap ik niet helemaal deze talent. Je zit rond de 25-30% meer damage met 2x 2h tov 2x 1h, dus dat puntje in titan grip zou nog steeds bijna 10% extra damage geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
zou iemand mij de info op > http://www.wow.com/2010/0...taclysm-beta-hunter-info/ kunnen dmen? raar verzoek maar ik zit op werk >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:08
Safiyr is correct. The vast majority of our dungeons must now be visited and their entrances explored before you can LFG for that dungeon. A few classic dungeons will always be available that are extremely hard to visit or are low level. Ragefire Chasm, Stormwind Stockade, Deadmines, and Wailing Caverns are automatically unlocked.

In this particular Alpha build, Wailing Caverns had the area requirement attached as it was the initial test case used by the programmers to test the feature. I just removed it.

The system will see additional polish as testing progresses.
Jammer dat ze LFD zo op de schop gaan nemen, was een leuke manier om alts mee te levelen namelijk. Nu zal je met iedere alt gedwongen worden eerst langs de dungeons te hoppen voor je de LFD tool kunt gebruiken. Nodeloze timesink en zie het eigenlijk weinig anders doen dan de queue times verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

SinergyX schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:13:
[...]

Titan grip lijkt te blijven te bestaan, dan snap ik niet helemaal deze talent. Je zit rond de 25-30% meer damage met 2x 2h tov 2x 1h, dus dat puntje in titan grip zou nog steeds bijna 10% extra damage geven.
en dan slam en cleave die dus meer dmg doen.. stats wise ga je d'r mss iets op achteruit.. maar de warrior zal sneller slaan, en vaker beide wapens gebruiken..

deze talent staat naast titans grip.. dus warriors kunnen straks kiezen I guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:53
psychodude schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:16:
[...]

Jammer dat ze LFD zo op de schop gaan nemen, was een leuke manier om alts mee te levelen namelijk. Nu zal je met iedere alt gedwongen worden eerst langs de dungeons te hoppen voor je de LFD tool kunt gebruiken. Nodeloze timesink en zie het eigenlijk weinig anders doen dan de queue times verlengen.
Naja exploring geeft ook xp dus snel alle dungeons zoeken op je lvl 20/40 mount en klaar... Alleen outland en northrend zijn dan nog wat ingewikkeld, maar tegen de tijd dat je die op mag zoeken heb je ook al flying skill... :) ... Northrend 1 lvl (incl heirlooms dan) gehaald simpel door het hele continent te exploren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
deTwisj schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:57:
Voor de tweede attempt nog wat socials erbij betrokken die net online kwamen en er kwam nog een raider laat aangesjokt. Deze attempt ging hij makkelijk neer maar we zaten alweer op 20 man. Hier dropte de laatste shard die we nog nodig hadden voor shadowmourne, daarna nog even gunship gedaan en er maar een punt achter gezet.
Hmm ja, ik hoop niet dat je mij bedoeld met die late raider.
Ik was namelijk niet ingeschreven en had ook nooit de inv gezien voor de raid (foutje van onze Proco ;))
Maar goed, ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal klaar ben met raiden, zelfs RS kan me voor geen meter boeien en ik denk dat ik vanavond maar afscheid ga nemen van de guild, aangezien alles daar om raiden en progressie draait. Het is verder een toffe guild hoor, maar ik denk dat ik zo mijn trial niet ga halen ;)

Vanmiddag maar eens met Proco praten of er nog plek voor me is.

Ga me maar eens focussen op andere dingen zoals mijn alt Rogue levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skillz schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:24:
[...]

Ik was namelijk niet ingeschreven en had ook nooit de inv gezien voor de raid (foutje van onze Proco ;))
Maar goed, ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal klaar ben met raiden, zelfs RS kan me voor geen meter boeien en ik denk dat ik vanavond maar afscheid ga nemen van de guild, aangezien alles daar om raiden en progressie draait. Het is verder een toffe guild hoor, maar ik denk dat ik zo mijn trial niet ga halen ;)

Zo'n beetje iedereen heeft dit, ze zitten allemaal nog op hun laatste houtjes te kauwen
ze moeten en zouden voor ze slacken LK HM bijvoorbeeld nog killen, de 1 will dat ze shadowmourne afmaken.

De anderen houden het voor gezien zodra ze de frostwyrm in de pocket hebben.
En besides its to hot to play in side yo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

wtf... ik zit in de cata beta :P staat erbij in me battle.net.... cool

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een maand of twee WoW op cooldown gezet te hebben, reden was eigenlijk het afkoppelen van m'n gamesysteem voor de verbouwing van m'n studeer/game kamer, eindelijk weer eens begonnen.

Heb nu alle Northend quests gedaan en ben nu begonnen met het wegwerken van quests in Outland.
Eerste twee gebieden zijn klaar. Hellfire, Zangermarsh en ben nu bezig met het afwerken van Nagrand.
Nog zo'n 6 quests te gaan, weinig, wil het alleen zo zijn dat ik deze nergens kan vinden.

Ik gebruik Everyquest. Leuk, ik zie wat ik gedaan heb, kom alleen niet uit degeen die ik nog zou moeten doen voor deze zone.
Iemand toevallig nog wat tips om het oppakken van quests makkelijker te maken?
Vliegen over Nagrand heeft geen zin meer, dat heb ik nu al veelvuldig gedaan, zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:38:
Na een maand of twee WoW op cooldown gezet te hebben, reden was eigenlijk het afkoppelen van m'n gamesysteem voor de verbouwing van m'n studeer/game kamer, eindelijk weer eens begonnen.

Heb nu alle Northend quests gedaan en ben nu begonnen met het wegwerken van quests in Outland.
Eerste twee gebieden zijn klaar. Hellfire, Zangermarsh en ben nu bezig met het afwerken van Nagrand.
Nog zo'n 6 quests te gaan, weinig, wil het alleen zo zijn dat ik deze nergens kan vinden.

Ik gebruik Everyquest. Leuk, ik zie wat ik gedaan heb, kom alleen niet uit degeen die ik nog zou moeten doen voor deze zone.
Iemand toevallig nog wat tips om het oppakken van quests makkelijker te maken?
Vliegen over Nagrand heeft geen zin meer, dat heb ik nu al veelvuldig gedaan, zonder succes.
Je moet waarschijnlijk gewoon een ander gebied in gaan, er zijn veel quests die je oppakt in X en naar A moet brengen en dan geeft A je een nieuwe quest.
Kortom niet blijven hangen. gewoon doorgaan, kijk voorall op wowhead bij gebieden of er een Random drop van een mob je een quest kan geven, die weer naar meerdere quests kan leiden.

Kortom met everyquest kijken welke je nog niet gedaan hebt opzoeken op WoWhead of W/e en kijken hoe je de quest krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Skillz schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:24:
[...]

Nee, tormenting was degene die wat aan de late kant was. Zo ver ik weet ben jij een social van proco sinds je weer terug op de horde kant bent. Je hebt ook geen trail en zal ook niet zo zeer invites krijgen voor de gebruikelijke raid dagen. We zitten alleen met zwaar weinig mensen wegens ziektes (dee, ice), vakanties (euro, misty) en kicks(blodypala) dan willen we soms wel eens vragen of een social tijd heeft om even mee te helpen. Vooral wanneer je nog maar 1 shard nodig hebt voor ged's shadowmourne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

EnigmaNL schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:06:
[...]

Lijkt me niet, aangezien je geen pushback gehad hebt door die talent.
tja, maar dan is het nut van die talent minimaal. In raid situaties heb je altijd wel dat je wat pushback hebt van aoe, en op deze manier gewoon een grote dmg increase. Ik hoop dat het werkt als fingers, dat je een target behandeld als frozen terwijl dat niet zo is. En dus in dit geval, je krijgt de pushback damage bonus wel, terwijl je geen pushback had. Anders heffen die 2 talents elkaars op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
mrsar schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:30:
wtf... ik zit in de cata beta :P staat erbij in me battle.net.... cool
gz mate!! share je ervaringen!! _/-\o_

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Auredium schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 08:56:
Ik snap dat hardcore raiders het een klap in hun gezicht vinden dat de rare epics en nog hogere orange gear waar ze soms weken en maanden op hebben gegrind in high level 80 instances in een dag tijd kwa stats nietig wordt verklaard door iedere willekeurige casual die level 81 monsters downed en de greens ervan equipped.
Hardcore raiders moeten niet miepen wat mij betreft. In elke expansion is er een dergelijke gearsprong. En als hardcore raider heb je gewoon de beste gear die op dat moment te krijgen is. Bij end-game op 85 hebben ze gewoon weer de meest shiny epixx.
Saeverix schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:29:
Jezus, wat klote zeg! Toch maar een Auth kopen? Heb er zelf gewoon een op m'n iPhone.

[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 02-07-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 12:06:
Hardcore raiders moeten niet miepen wat mij betreft. In elke expansion is er een dergelijke gearsprong. En als hardcore raider heb je gewoon de beste gear die op dat moment te krijgen is. Bij end-game op 85 hebben ze gewoon weer de meest shiny epixx.
Die mogen nu nog even spelen met Ruby, om nog wat puntjes op de i te zetten :P

Ik laat mijn characters lekker met quest/dungoen blue's staan, daarmee kan ik ook de eerste lvls doen en pak ik meteen grote upgrades mee. Gaat mischien wat trager, maar ik speel niet voor de top10 snelste lvl85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:50:
[...]

Er staat alleen pushback 100% op arcane blast en arcane missiles, de overige spells hebben dus denk ik wel pushback?
En welke overige spell wou jij casten dan als arc mage ?
Barrage die instant is ?
Explosion die instant is ?

Het zal best samen werken die talents, maar als je een PW:S op je krijgt dan weet ik het niet.
Als dat niet zo het geval is dan zal een DISC priest onze damage nerfen waar ze vroegen onze damage een BUFF gaven.

Van Best Friends naar gewoon Collega's naar Mij niet shielden kl**tviool.. 8)

Ben voornamelijk benieuwd naar de meest voorkomende damage in raids.
Zoals Fire Frost voor Mage Wards :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.