Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Jacman schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:02:
[...]

Ik ben een tijdje terug ook begonnen op Saurfang horde. En ook ik kwam regelmatig andere spelers tegen.
Ben inmiddels level 77 met mijn Orc warlock, dus mochten jullie hulp willen oid whisper me dan maar even. Mn lockje heet Gravok.
Zal je toevoegen in mijn friendslist. Altijd makkelijk om een hoog lvl vriendje te hebben :>

We zijn alle 4 hier met niks begonnen dus het is in het begin toch best behoorlijk aanpoten om voldoende bags en gold te krijgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 11:33
Kan iemand aub Cartographer uit de lijst van aanbevolen addons halen? Het wordt niet meer ondersteund en ook niet meer aan ontwikkeld. Ik had het net nog met een van de twee ontwikkelaars er over die mij vertelde dat hij het met geen vinger meer zal aanraken en er is zelfs expliciet commentaar op die addon pagina uitgezet zodat mensen er niet meer over konden zeiken.

Een van de betere vervangers is Mapster (http://wow.curse.com/down...dons/details/mapster.aspx) in combinatie met Cromulent (http://wow.curse.com/down...ns/details/cromulent.aspx) en HandyNotes (http://wow.curse.com/down...s/details/handynotes.aspx).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
Mektheb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:52:
[...]

Ze zien je battlenet ID, je battlenet ID is de het geen waarmee je inlogt.
wat bij mij dus mijn hoofd email adress is.
blue post blizzard:
The first and most significant change is that in the near future, anyone posting or replying to a post on official Blizzard forums will be doing so using their Real ID -- that is, their real-life first and last name -- with the option to also display the name of their primary in-game character alongside it. These changes will go into effect on all StarCraft II forums with the launch of the new community site prior to the July 27 release of the game, with the World of Warcraft site and forums following suit near the launch of Cataclysm. Certain classic forums, including the classic Battle.net forums, will remain unchanged.
Ik zie nog steeds niet dat er een emailadres/battlenet ID zichtbaar wordt, alleen je Real ID, wat in dit geval voor en achternaam is. Heb je mischien een bron waar dit vandaan komt? Als het zo is, is dat niet erg netjes natuurlijk. Battlenet ID geef je wel ingame aan vrienden als je ze wil koppelen, maar is geloof ik niet openbaar.

Dus als ik het samenvat krijgen mensen een Voornaam en achternaam van je te zien (waarschijnlijk ook nog afkorting), enigste probleem wat ik zie is als je websites hebt waarop andere persoonsgegevens daarmee gekoppeld zijn en je naam uniek is op internet. (dan heb je sowieso al een probleem)

[ Voor 14% gewijzigd door defiler1974 op 07-07-2010 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
defiler1974 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:01:
[...]

blue post blizzard:

[...]

Ik zie nog steeds niet dat er een emailadres/battlenet ID zichtbaar wordt, alleen je Real ID, wat in dit geval voor en achternaam is. Heb je mischien een bron waar dit vandaan komt? Als het zo is, is dat niet erg netjes natuurlijk. Battlenet ID geef je wel ingame aan vrienden als je ze wil koppelen, maar is geloof ik niet openbaar.
mmm dan zou ik nog is even lezen, aangezien er zoveel mensen zijn die over dat stukje lopen te zeuren van email adress.
Of ze hebben het allemaal fout en heb jij netjes je koffie op ;).
Want wat ik me dan avraag kan je dan ook op die gene ze battlenet ID klikken / kijken om te zien waar die vandaan komt etc.

maar ik ga ff lezen want ik meen het gelezen te hebben, maar door je post twijfel ik :+

[ Voor 69% gewijzigd door Mektheb op 07-07-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 11:33
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 04:41:
Ik heb een druid kip en ben bijna level 80 nu heb ik gelezen dat hit rating belangrijker is dan critical strike rating for mijn kip. ik moet eerst de softcap halen op mijn hitrating.

Nu zag ik met de emlems of triump kan ik kiezen tussen cloth gear die naast spellpower ook hit-rating heeft.

Of moet ik voor de ietsbetere armor versie kiezen de leather versie die naast spellpower ook critical strike heeft?
Houd er rekening mee dat Cataclysm een systeem heeft dat er voor zorgt dat armor dragen dat eigenlijk niet voor je bedoeld is, zoals cloth voor druids, je er minder profijt van krijgt.

Afijn, nu is dat momenteel voor je geen probleem. Hit rating is goed, maar kan je geen gems in je uitrusting plaatsen om je hit rating naar boven te halen en dan gewoon bij leather blijven?

Je zou ook je karakter eens door Rawr (http://rawr.codeplex.com/) kunnen halen of kijk eens op http://www.wow-heroes.com/ of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
defiler1974 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:47:
Hoezo elitair? Is het zo moelijk voor mensen om een beleefde post te schrijven en niet te gaan ranten. Als mensen nou nog eens grappig waren in hun rants, dan vind ik het niet erg. Uitstekend als je niks bijdraagt aan de discussie dat je lekker op een ander fora gaat posten, dat is nu precies de bedoeling.
Even wat random voorbeelden van mogelijke reacties op dit systeem:

-bots komen namen 'harvesten' en via zoekengines komen ze achter je andere emailadressen -> spam. Ook gebruiken ze deze namen als afzender van spam.
-Vrouwen, die over het algemeen niet te koop staan met het feit dat ze vrouw zijn, worden nu simpelweg herkend aan hun naam.
-trolls gaan een niveau hoger, fake account, real-life gegevens aanvallen, spam op andere middelen waar jij bekend bent (hyves, friendster, whatever).
-Het realID principe laat toe dat een 'mutually accepted' friend ook al jou RealID vrienden kan zien met voor/achternaam (You will also be able to see the first and last name of your Real ID friends and their Real ID friends), compromised account geef je dus ook gegevens weg welke jij niet mutually accepted heb, en Blizzard maar blerren dat ze je gegevens proberen af te schermen door zo'n open systeem te maken.
-Het gebruik van dummy en alt accounts zal bizar toenemen, sancties op deze accounts hebben geen impact op je main account, maar je naam blijft veilig.

In alle gevallen waar mogelijk je naam bekend zou kunnen worden (hyves, t,net etc etc), is dat altijd je EIGEN keuze om dit te vermelden of niet, ongeacht of je het middel gebruikt. Blizz stelt je nu gewoon voor het blok, de vraag is dan uiteindelijk tot hoever ze dit gaan doortrekken, fora boeit me niet.. maar wat is de volgende stap?

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2010 10:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:10:
[...]

-bots komen namen 'harvesten' en via zoekengines komen ze achter je andere emailadressen -> spam. Ook gebruiken ze deze namen als afzender van spam.
-Vrouwen, die over het algemeen niet te koop staan met het feit dat ze vrouw zijn, worden nu simpelweg herkend aan hun naam.
-trolls gaan een niveau hoger, fake account, real-life gegevens aanvallen, spam op andere middelen waar jij bekend bent (hyves, friendster, whatever).
-Het realID principe laat toe dat een 'mutually accepted' friend ook al jou RealID vrienden kan zien met voor/achternaam (You will also be able to see the first and last name of your Real ID friends and their Real ID friends), compromised account geef je dus ook gegevens weg welke jij niet mutually accepted heb, en Blizzard maar blerren dat ze je gegevens proberen af te schermen door zo'n open systeem te maken.
-Het gebruik van dummy en alt accounts zal bizar toenemen, sancties op deze accounts hebben geen impact op je main account, maar je naam blijft veilig.

In alle gevallen waar mogelijk je naam bekend zou kunnen worden (hyves, t,net etc etc), is dat altijd je EIGEN keuze om dit te vermelden of niet, ongeacht of je het middel gebruikt. Blizz stelt je nu gewoon voor het blok, de vraag is dan uiteindelijk tot hoever ze dit gaan doortrekken, fora boeit me niet.. maar wat is de volgende stap?
had het niet beter kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Mektheb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:12:
[...]

had het niet beter kunnen zeggen.
Groot gedeelte kan ik mij in vinden. Maar het is wel beetje over de top :P

Je kiest zelf wie je als mutual friend wil hebben, en compromised ben ik zelf nog nooit geweest in de ruim 5 jaar dat ik speel. Tevens maak ik alleen mijn vrienden Mutual friend via Real ID, en de rest voeg ik nog steeds op Charactername toe.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
[...]

Oftewel, een systeem perfect gemaakt om misbruik in de hand te werken... Ze kunnen beter de trolls voor lief nemen en dit nieuwe systeem schrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:15:
[...]

Groot gedeelte kan ik mij in vinden. Maar het is wel beetje over de top :P

Je kiest zelf wie je als mutual friend wil hebben, en compromised ben ik zelf nog nooit geweest in de ruim 5 jaar dat ik speel. Tevens maak ik alleen mijn vrienden Mutual friend via Real ID, en de rest voeg ik nog steeds op Charactername toe.
Ja maar daar gaat het volgens mij nou net om.

Als ik JOUW persoonlijk ken je bent me maatje etc, ik voeg jouw toe.
Jij accepteerd mij. nou prima niks aan de hand.

Maar ik ken mensen en zo ga ik me nu dus even voordoen, die de heleguild op hun battlenet ID toevoegen.
dus stel ik doe dat. en jij niet.
Kunnen hun ook jouw naam en achternaam zien. omdat jij een vriend van mij bent en hun mijn vrienden zijn, kunnen hun zien wie in mijn lijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Compleet achterlijk die RealID change. Ik ga 100% zeker niet meer posten op 't forum. Mijn voor en achternaam is redelijk uniek. Als je deze googled vind je m'n LinkedIn, facebook, hyves, etc. Dat mensen die ik vertrouw m'n voor en achternaam kennen prima, maar dit gaat te ver. Ik snap werkelijk waar niet welke idioot dit bedacht heeft. Je echt voor/achternaam op een gaming forum :S

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:31:
[...]

Meldt! Speel ook op Auchindoun, Ally zijde, Als je Inisis(Warlock alt), Ínisis(DK tank main) of Kvarforth(Druid pvp alt) tegen komt, that would be me. :P
Oooow eindelijk haha :) we zijn met de Officers vd Guild al een poosje aan het scouten naar een nieuw realm om een zusterguild op te richten(moet pvp zijn en Alliance) en ons oog viel op de Auchindon server in de Vindication Battlegroup :)

we keken op jullie realm forum en geloofde onze ogen niet kwa win/lose ratio haha stonden precies tegenovergesteld als op ons realm/bg forum haha maarja hoe is het nou eigelijk op Auchindoun?
heb alleen wat gescout daar met een officer aan beide kanten en de forums erop nageslagen..

is het een leuk realm om heen te gaan met het oog op de aankomende Rated bg's? en hoe zijn de verhoudingen tussen de Horde en Alliance daar? (ivm WG) en last but not least hoe zit het met de wins daar?

voornamelijk winnen op AV na? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 16:42

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik vind de Real-ID change niks.

Snap de redenen wel, de achtergrond en het doel, maar zelf zal ik zeker niet meer op het forum posten, hoewel dat nu ook zeldzaam was :P .
Waarom? Omdat ik zelf de keuze wil maken of men mijn real life voor en achter-naam kent en hiertoe niet gedwongen wil worden door iemand. Ik heb er gewoon een GRUWELIJKE hekel aan dat iemand die keuze voor mij maakt, ongeacht de redenen.

Zoals gezegd, om trolling tegen te gaan zijn er legio opties om dat effectief te doen, zoals het nemen van 1 "post-character" ect ect, maar ik ben bang dit dit meer slechts dan goed doet, omdat veel mensen nu weg zullen blijven om hun naam te beschermen.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Uit een van de replies op de nieuwspost: http://wowriot.gameriot.c...rums-New-REAL-ID-function

Dit gaat vaker gebeuren... Maar dan met (vrouwelijke?) spelers.

P.s. het wordt wel zo gemaakt dat er by default geen character name bij je naam staat in forum posts. Dus als je dat zo houd word het wel moeilijker voor anderen om je te vinden.

[ Voor 28% gewijzigd door EnigmaNL op 07-07-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:17:
[...]

Ja maar daar gaat het volgens mij nou net om.

Als ik JOUW persoonlijk ken je bent me maatje etc, ik voeg jouw toe.
Jij accepteerd mij. nou prima niks aan de hand.

Maar ik ken mensen en zo ga ik me nu dus even voordoen, die de heleguild op hun battlenet ID toevoegen.
dus stel ik doe dat. en jij niet.
Kunnen hun ook jouw naam en achternaam zien. omdat jij een vriend van mij bent en hun mijn vrienden zijn, kunnen hun zien wie in mijn lijst staat.
Volgens mij kan dat niet, alleen als ze op jouw account inloggen. Of heb ik een stukje gemist in het artikel?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:27:
[...]

Volgens mij kan dat niet, alleen als ze op jouw account inloggen. Of heb ik een stukje gemist in het artikel?
Je kunt met RealID vrienden van vrienden zien. Wat hij zegt klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
[...]
Beetje internetter heeft tegenwoordig zijn naam al gegoogled en ervoor gezorgd dat die koppelingen er niet meer zijn. En als ze er wel zijn, dan zijn ze waarschijnlijk al geharvested.
[...]
Ik weet het registratie proces niet meer, maar je kan toch een afkorting gebruiken voor je voornaam? Maar terechte stelling.
[...]
Wederom: Beetje internetter sluit zijn profielen af voor de buitenwereld, anders wordt je toch wel aangevallen als je het niet doet.
[...]
Daar heeft elk systeem wel last van, als je hyves account gekraakt wordt gebeurt hetzelfde. Maar daar had je de keus om je echte naam te gebruiken denk ik. Maar je hoeft geen vrienden te accepteren, ben je wel zo veilig.
[...]
Wat is hier anders dan de huidige situatie, ik zie alleen dat als je wil spammen je nu meer moeite moet doen om een hele fake account aan te maken toch?
[...]
Dat vind ik altijd een loos argument, de volgende stap kan zijn dat ze ook de boel weer terugtrekken en het beter doen. Ik vind dat blizzard goed luistert naar de wensen van zijn spelers. (nee, ik werk er niet :) )
Het probleem is alleen dat dit een wijziging bedoeld is voor trollen en flamers, als dat de enigste zullen zijn die er op reageren zal dat niet zoveel effect hebben bij blizzard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
EnigmaNL schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:24:
Uit een van de replies op de nieuwspost: http://wowriot.gameriot.c...rums-New-REAL-ID-function

Dit gaat vaker gebeuren... Maar dan met (vrouwelijke?) spelers.

P.s. het wordt wel zo gemaakt dat er by default geen character name bij je naam staat in forum posts. Dus als je dat zo houd word het wel moeilijker voor anderen om je te vinden.
Ik vind dat typisch een voorbeeld van no-life kiddies die even hun punt moeten bewijzen. Het feit dat je alles opzoekt over iemand geeft wel aan dat je zelf niets te doen hebt. Daarnaast verwacht ik niet dat iedereen elkaar gaat googlen of whatever. En als ze het doen, wat kunnen ze met de informatie?

Ik vind dit erg over de top, en persoonlijk vind ik dat ze zelf inbreuk maken op privacy, en NIET blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:31:
[...]

Ik vind dat typisch een voorbeeld van no-life kiddies die even hun punt moeten bewijzen. Het feit dat je alles opzoekt over iemand geeft wel aan dat je zelf niets te doen hebt. Daarnaast verwacht ik niet dat iedereen elkaar gaat googlen of whatever. En als ze het doen, wat kunnen ze met de informatie?

Ik vind dit erg over de top, en persoonlijk vind ik dat ze zelf inbreuk maken op privacy, en NIET blizzard.
Blizzard is de gene die zijn echte naam verspreid... En dat gaan ze straks ook van iedereen doen die op het forum post. En als je voor de rest met je echte naam op het internet staat ben je de lul.

Dat terzijde, meneer Micah Whipple heeft zelf zijn gezicht op facebook gegooit.

[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 07-07-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:31:
[...]

Inderdaad, wat is nu precies de inbreuk van je privacy? Dat als je een feature gebruikt van het product je dus een klein beetje persoonsgegevens laat zien? Dan post je niet en heb je geen inbreuk op privacy....
Het gaat hier alleen om publieke communicatie, prive communicatie met blizzard krijgt niemand te zien. (support tickets enz...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Bluepost Originally Posted by Bashiok (Source)
One important point which I don't believe has been relayed yet is that the switch to showing RealID on the forums will only happen with the new forum systems we're launching for StarCraft II shortly before its release, and a new forum system for World of Warcraft launching shortly before the release of Cataclysm.

All posts here on the current World of Warcraft forums, or any of our classic Battle.net forums, will remain as-is. They won't (and can't) automatically switch to showing a real first and last name.

All posts in the future on the new forum systems will be an opt-in choice and ample warning will be given that you're posting with your real first and last name.
Oude posts blijven dus hetzelfde en het systeem werkt op opt-in basis. Wel zo netjes toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:22:
[...]

Oooow eindelijk haha :) we zijn met de Officers vd Guild al een poosje aan het scouten naar een nieuw realm om een zusterguild op te richten(moet pvp zijn en Alliance) en ons oog viel op de Auchindon server in de Vindication Battlegroup :)

we keken op jullie realm forum en geloofde onze ogen niet kwa win/lose ratio haha stonden precies tegenovergesteld als op ons realm/bg forum haha maarja hoe is het nou eigelijk op Auchindoun?
heb alleen wat gescout daar met een officer aan beide kanten en de forums erop nageslagen..

is het een leuk realm om heen te gaan met het oog op de aankomende Rated bg's? en hoe zijn de verhoudingen tussen de Horde en Alliance daar? (ivm WG) en last but not least hoe zit het met de wins daar?

Nou speel ik overwegend PvE, maar ben er ook niet vies van om eens flink los te gaan op de Horde op ons realm.
We hebben de laatste maanden nogal te maken gehad met migrations, Auchindoun heeft in 3 maanden tijd meerdere keren in de gratis realm change lijst gestaan en dan zowel er naar toe als er vandaan, dus hoe de verhoudingen op dit moment precies liggen weet ik niet, ik neig te zeggen 50/50 met misschien een klein overwicht voor de horde, voor die tijd was de verhouding 38%/62% in het voordeel van de Horde.

WG wisselt meerdere malen per dag met hier en daar wat uitschieters als de allies die het enkele rondes lang weten te houden en vrijwel even vaak heeft de horde die uitschieters ook.

Dat was overigens voor de transfers wel anders, toen had de horde ruimschoots het overwicht en was een overwinning voor de alliance een zeldzaamheid ongeacht in welke BG/WB of andere pvp mogelijkheden.

Ik persoonlijk vind het een zeer leuk realm, en op dit moment heeft niemand eigenlijk echt een groot overwicht in de bg's en WG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 14:04
defiler1974 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:46:
[...]

Oude posts blijven dus hetzelfde en het systeem werkt op opt-in basis. Wel zo netjes toch?
Opt in... Wanneer je een probleem hebt en word verwezen een reactie te plaatsen op het forum hierover voor een oplossing???

Het is bekend dat headhunters ook googlen en er is volgens mij ook al eens een rel geweest over het feit dat mensen die wow'den teveel tijd aan deze game zouden besteden om een "hogere" managementfunctie te kunnen krijgen...

Heb zelf ook een redelijk unieke naam... (24 telefoonnummers in nederland met zelfde achternaam)... Vind dit dus ook not done...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Mektheb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:37:
EXTRA EXTRA READ ALL ABOUT IT !

YouTube: Kanaal van ZAMOfficial

Vanaf Cataclysm is ZG geen dungeon meer !, dus de vraag de mounts nog te krijgen zijn erna is maar afwachten !
Hij vliegt er overheen.. Alle outdoor instances zijn als normale map aanwezig, alleen is er dan niks en zijn er delen niet toegankelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Zo, even "alt" battle.net account aangemaakt zodat ik nog op het forum kan posten zonder dat me Real Life naam erbij staat :P Nieuwe name is James Orwell, de schrijver van Animal Farm en Big Brother ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
De werkelijke reden voor de change:
http://investor.activisio...tail.cfm?releaseid=466721

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:46:
[...]

Nou speel ik overwegend PvE, maar ben er ook niet vies van om eens flink los te gaan op de Horde op ons realm.
We hebben de laatste maanden nogal te maken gehad met migrations, Auchindoun heeft in 3 maanden tijd meerdere keren in de gratis realm change lijst gestaan en dan zowel er naar toe als er vandaan, dus hoe de verhoudingen op dit moment precies liggen weet ik niet, ik neig te zeggen 50/50 met misschien een klein overwicht voor de horde, voor die tijd was de verhouding 38%/62% in het voordeel van de Horde.

WG wisselt meerdere malen per dag met hier en daar wat uitschieters als de allies die het enkele rondes lang weten te houden en vrijwel even vaak heeft de horde die uitschieters ook.

Dat was overigens voor de transfers wel anders, toen had de horde ruimschoots het overwicht en was een overwinning voor de alliance een zeldzaamheid ongeacht in welke BG/WB of andere pvp mogelijkheden.

Ik persoonlijk vind het een zeer leuk realm, en op dit moment heeft niemand eigenlijk echt een groot overwicht in de bg's en WG.
ooow nou dat klinkt goed in iedergeval,zag ook dat de AH prijzen niet zo idioot hoog liggen..ook fijn
nou ehh waarschijnlijk zul je over een niet al te lange tijd wel van ons horen haha

maar dr zit daar toch ook een soort van pvp guild genaamd <All Nerds type with caps> ofzoiets? is dat wat? of onbekend?
Mektheb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:37:
EXTRA EXTRA READ ALL ABOUT IT !

YouTube: Kanaal van ZAMOfficial

Vanaf Cataclysm is ZG geen dungeon meer !, dus de vraag de mounts nog te krijgen zijn erna is maar afwachten !
Neeeeeeeeeee! heb die tiger nog niet...dat kunnen ze niet maken,farm me kapot iedere keer als ie unlocked :S

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkasantion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:05:
Zo, even "alt" battle.net account aangemaakt zodat ik nog op het forum kan posten zonder dat me Real Life naam erbij staat :P Nieuwe name is James Orwell, de schrijver van Animal Farm en Big Brother ;)
Ik ga maar een Laustin d'Woods of een Gonwyth d'Wind maken :+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Je bedoeld dat alle deze onzin gebeurt ivm FaceBook?!?!?!? Nou, nog een reden waarom ik echt geen facebook wil. Als dit soort hypes leiden tot inbreuk op privacy...

BTW Zijn er al mensen die kunnen inloggen? Ik kan op Jeadenar (EU) nog niet inloggen :(

[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 07-07-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frerk schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:59:
[...]

Hij vliegt er overheen.. Alle outdoor instances zijn als normale map aanwezig, alleen is er dan niks en zijn er delen niet toegankelijk..
Ja en er wordt gezegt het geen dungeon meer is, dus kortom het is beschikbaar voor iedereen dus je kan er met zowel horde als alliance tegelijk hobbelen.

dat de mobs er nu nog niet zijn is logisch, maar ze gaan die raptor baas echt niet neer zetten die een mount kan droppen en dat die om de 30min spawned en je hem kan killen, er wordt letterlijk gezegt de DUNGEON weg is.

kortom ik weet bijna zeker de mounts die in zg te krijgen zijn, straks wegzijn en misschien op een andere lokatie te behalen zijn, maar denk niet meer daar of al helemaal niet meer

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 07-07-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mja dus.. ik heb een facebook, maar ga zelf geen facebook account aan iets koppelen wat met een spelletje te maken heeft. Settlers 7 kun je er ook aan koppelen. Heb ik ook niet gedaan. Ik zit ook niet te wachten op spam van vrienden over het spel Farmfrenzie, dus dat behandel ik ook visa versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Frerk schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:59:
[...]

Daarnaast is het nog niet zeker, ZG was in de alpha/beta van vanilla ook een map waar je gewoon doorheen kon lopen zonder een instance in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 12:25

Wootlock

Evilution

Nou is het wachten op de eerste "Chuck Norris" ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:12:
[...]

Daarnaast is het nog niet zeker, ZG was in de alpha/beta van vanilla ook een map waar je gewoon doorheen kon lopen zonder een instance in te gaan.
Dan ben ik benieuwd :P, hoop stiekem wel die weg gaat en het een normale zone gaat worden.
andere kant gun ik het anderen ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Gropah schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:11:
[...]

Je bedoeld dat alle deze onzin gebeurt ivm FaceBook?!?!?!? Nou, nog een reden waarom ik echt geen facebook wil. Als dit soort hypes leiden tot inbreuk op privacy...

BTW Zijn er al mensen die kunnen inloggen? Ik kan op Jeadenar (EU) nog niet inloggen :(
Maintenance is weer voor iedereen extended. Verdomme Blizzard, 2e keer op rij dat je niet van te voren verteld dat het niet wil maar een kwartier na je "deadline" komt met een "sorry maar 't lukt niet" berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Frerk schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:16:
[...]

Maintenance is weer voor iedereen extended. Verdomme Blizzard, 2e keer op rij dat je niet van te voren verteld dat het niet wil maar een kwartier na je "deadline" komt met een "sorry maar 't lukt niet" berichtje.
Lol, is sinds gisteren al bekend dat het 24 UUR LANG downtime is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Frerk schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:16:
[...]

Lastig, maarja.. pas 18.00 klaar met werken en mijn server is tot 23:59 plat :P no worries here. Vanavond maar ff rondje rennen in het park.. prachtig weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Heb ik ook maar even gedaan, James Tiberius Kirk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Darkasantion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:17:
[...]

Niet voor alle servers... Mijn server zou alleen een regular maintence hebben, en ik dacht vandaag nog wel ff 67 te gaan lvlen met mn mage. Gaat hem denk ik niet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Darkasantion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:17:
[...]

Nee, dat is voor sommige realms. Mijn realm heeft vorige week iedere 2 uur gehoord dat ze weer langer bezig moesten, en vandaag weer 13 uur erbij. Leuk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frerk schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:19:
[...]

Nee, dat is voor sommige realms. Mijn realm heeft vorige week iedere 2 uur gehoord dat ze weer langer bezig moesten, en vandaag weer 13 uur erbij. Leuk hoor.
doe je toch ff wat anders ?, snap het probleem niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:21:
[...]

Sommige mensen willen soms te graag spelen en "plannen" het dan in om het te spelen :P en zijn dan licht teleurgesteld. Begrijpelijk, maar je kunt inderdaad ook andere dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Mektheb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:21:
[...]

Het probleem is dat de maintenance nu 3 keer op rij met uren wordt verlengt en blizzard niks verteld. Ze zeggen gewoon "sorry, sorry, is weer uitgebreid" en daar blijft 't bij. Niemand weet hoe lang, dat moeten we af leiden(en zelfs dat is waarschijnlijk fout).
Tegelijktertijd willen ze die RealID rotzooi invoeren, waar het grootste deel van de community tegen is. Maar waar zijn de service guys? Nergens.

Dat is het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:24:
[...]

Sommige mensen willen soms te graag spelen en "plannen" het dan in om het te spelen :P en zijn dan licht teleurgesteld. Begrijpelijk, maar je kunt inderdaad ook andere dingen doen.
Ja ok dat heb ik zelf ook wel is, maar ik haal dan me schouders op en pak 1 van de 35 andere geinstalleerde games.

En vermaak me daar dan wel mee :P, of zoals het beste lekker wat series kijken en ondertussen mindless een shooter spelen.
Frerk schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:25:
[...]

Het probleem is dat de maintenance nu 3 keer op rij met uren wordt verlengt en blizzard niks verteld. Ze zeggen gewoon "sorry, sorry, is weer uitgebreid" en daar blijft 't bij. Niemand weet hoe lang, dat moeten we af leiden(en zelfs dat is waarschijnlijk fout).
Tegelijktertijd willen ze die RealID rotzooi invoeren, waar het grootste deel van de community tegen is. Maar waar zijn de service guys? Nergens.

Dat is het probleem.
Sja zo werkt het nu eenmaal als er maintenance staat verwacht ik uberhaudt pas savonds laat normaal te kunnen spelen zonder lag die hele dag probeer ik het niet eens, het is altijd het zelfde liedje

En dat RealID is zoiezo gestoord :).

[ Voor 42% gewijzigd door Mektheb op 07-07-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 14:04
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:24:
[...]

Na 5 jaar zou men toch moeten weten niet op de woensdag zoiets te "plannen" ... Wanneer ik zoiets plan mijd ik 100% de woensdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dakreal schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:12:
Mja dus.. ik heb een facebook, maar ga zelf geen facebook account aan iets koppelen wat met een spelletje te maken heeft. Settlers 7 kun je er ook aan koppelen. Heb ik ook niet gedaan. Ik zit ook niet te wachten op spam van vrienden over het spel Farmfrenzie, dus dat behandel ik ook visa versa.
Ja, en bovendien hou ik m'n 'online' leven en echte leven compleet gescheiden. Vroeger (echt 15 jaar terug) een keer telefonish lastig gevallen door een Usenet trol. Was best scary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Mektheb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:26:
Sja zo werkt het nu eenmaal als er maintenance staat verwacht ik uberhaudt pas savonds laat normaal te kunnen spelen zonder lag die hele dag probeer ik het niet eens, het is altijd het zelfde liedje

En dat RealID is zoiezo gestoord :).
Klopt maarja, in guild was al aangenomen dat om ~11-12 uur we konden spelen en men dan even een dungeon met mij kon doen om de laatste 100K xp tot 80 weg te werken. Dus ben een beetje teleurgesteld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frerk schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:19:
[...]

betekend ook dat zij 13 uur langer moeten doorwerken ;) en dat doen ze echt niet voor de lol
maareh was te verwachten aangezien het vorige week of die week daarvoor in de US ook al gebeurde (bron wow.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

EnigmaNL schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:18:
[...]

Heb ik ook maar even gedaan, James Tiberius Kirk :).
Mijne J.J.R. Tokien ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frerk schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:31:
[...]

Klopt maarja, in guild was al aangenomen dat om ~11-12 uur we konden spelen en men dan even een dungeon met mij kon doen om de laatste 100K xp tot 80 weg te werken. Dus ben een beetje teleurgesteld :p
Awh ! * passes out cookies *

Van mmo
Originally Posted by pnad View Post
: /

just got banned, guess i have nothing to worry wbout.

Apparently posting on a lvl 3 tuaren named john connor telling people not to worry about skynet (bnet) obliterating humanity is considered trolling.
een post van iemand haha, i lolled :D

[ Voor 31% gewijzigd door Mektheb op 07-07-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:32:
[...]

betekend ook dat zij 13 uur langer moeten doorwerken ;) en dat doen ze echt niet voor de lol
maareh was te verwachten aangezien het vorige week of die week daarvoor in de US ook al gebeurde (bron wow.com)
Nee hoor. Aantal realms waren al scheduled voor 24 uur, dus ze werken niet langer.
Mektheb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:33:
[...]

Awh ! * passes out cookies *
<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Frerk schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:38:
[...]

Nee hoor. Aantal realms waren al scheduled voor 24 uur, dus ze werken niet langer.
Volgens mij snap jij "roostering" niet helemaal ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-10 16:24
Weet iemand welke tooltips dit zijn? Op 3:30, boven alle enemies. Rood als ze je niet attacken, groen als ze dat wel doen.

YouTube: TankSpot's Guide to Ruby Sanctum Halion (25 Hard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:56

Nibbz

Postmaster General

heb gister trouwens nog de beste ingame wow naam gezien in een tijdje

een lock die " HarryDotter" heette :).. prachtig!

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:08:
[...]

ooow nou dat klinkt goed in iedergeval,zag ook dat de AH prijzen niet zo idioot hoog liggen..ook fijn
nou ehh waarschijnlijk zul je over een niet al te lange tijd wel van ons horen haha

maar dr zit daar toch ook een soort van pvp guild genaamd <All Nerds type with caps> ofzoiets? is dat wat? of onbekend?
Die guildnaam zie ik inderdaad wel eens voorbij komen, maar k ken ze verder niet. En de AH prijzen liggen inderdaad op een aanvaardbaar niveau, ben realms tegen gekomen die flink hoger lagen.

Ik zie jullie vanzelf wel een keer verschijnen :P

Bah extended, dan nu eerst maar werken en vanavond(hopelijk) spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nibbz schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:47:

Ik had voor dat WoW bestond al een naampje op diablo 2 met een sorc: Harry_Botter :P

Wel grappig inderdaad ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luqq schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:47:
Weet iemand welke tooltips dit zijn? Op 3:30, boven alle enemies. Rood als ze je niet attacken, groen als ze dat wel doen.

YouTube: TankSpot's Guide to Ruby Sanctum Halion (25 Hard)
Lijkt me soort van agro addon, tidy plates mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-10 16:24
SinergyX schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:02:
[...]

Lijkt me soort van agro addon, tidy plates mischien?
Topper! Daar moet het wel mee lukken :) Draai nu hele tijd al tinytip, maar is hopeloos verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is maar een gokje hoor :>

Afbeeldingslocatie: http://www.cad-comic.com/comics/c0a129271278475206.jpg

En zo is het maar net.. trollers will troll.

[ Voor 68% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 21:00
Nibbz schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:47:

Benafflock loopt ook rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wat ik me trouwens afvraag: een week terug ofzo heeft Ancilorn (EU CM) afscheid genomen. Zou dat zijn omdat 'ie wist dat dit ging gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:56

Nibbz

Postmaster General

Kaap schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:16:
[...]

hahaha lols :p

herinner me nu ook een enchancement shaman: "Operawindfury" :D

[ Voor 4% gewijzigd door Nibbz op 07-07-2010 12:50 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Kaap schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:16:
[...]

Mijn lock heette jamesdot..!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij hadden een druid in de guild die heette Taurenwoods, vond ik wel erg goed bedacht :P
Hydra schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:44:
Wat ik me trouwens afvraag: een week terug ofzo heeft Ancilorn (EU CM) afscheid genomen. Zou dat zijn omdat 'ie wist dat dit ging gebeuren?
Daar kan je denk wel 20 redenen voor bedenken. Als RealID principe als doel heeft minder trolls, minder moderation, betekend dus minder werk voor de mods. Combineer het 'platform' over de verschillende games en je brengt het werk nog verder terug tot een core groep puur voor dit platform. Vleugje 'europa blijft een underdog in game wereld' er overheen, heb je ook een reden waarom hij 'moest' opstappen.

[ Voor 78% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:27
Ik kan weer inloggen, zelfs op Earthen Ring waar een 24 uur maintenance op stond! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zhalix schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:02:
Ik kan weer inloggen, zelfs op Earthen Ring waar een 24 uur maintenance op stond! :D
Nice, dan zijn ze rap klaar dit keer! Dan kan ik vanavond toch lekker ff inloggen voor epic gem cut :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik helaas nog niet (Frostmane), krijg een bericht te zien dat ik een realm moet kiezen, maar er verschijnt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:11

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:26:
Ik helaas nog niet (Frostmane), krijg een bericht te zien dat ik een realm moet kiezen, maar er verschijnt niets.
Frostmane :w
Die server ligt er de laatste tijd ook vaak uit.. vaak ook in de extended maintenance en na de maintenance is het een rap om fatsoenlijk in te loggen. Daarna is het vaak wel beter, maarja, dat komt omdat er geen hond op kan komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik kan toch wel lachen om die hele RealID mishap.

Mijn vrouw heeft al 1 x gedonder gehad met een stalker door wow, en nu kan ze strakjes ook niet meer posten. (ze is zo'n aardige speler die altijd iedereen helpt en tijd neemt om tips te geven e.d.)

Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Zhalix schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:02:
Zonet even op Jaedenar geweest, 2 quests afgemaakt. Toen restart, kan er nu niet meer in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:26
Misschien moeten ze als goede test eens de echte namen van GM's en moderators laten zien, om te zien wat voor effect het kan hebben.

Zoiets dus:

http://wowriot.gameriot.c...iot.Gameriot.com)&gr_i_ni

[ Voor 49% gewijzigd door Divak op 07-07-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:22:
[...]

vindication wil je echt niet naartoe voor pvp.... das een server groepje met maar een paar servers (ik speelde op nagrand) die heel ergens anders staan (ander land) als alle andere servers. Hierdoor is de battlegroup harstikke klein, niveau van pvp is echt triestig, kan echt geen goed woord verzinnen over de vindication bg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
RichardvdD schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:47:
Misschien moeten ze als goede test eens de echte namen van GM's en moderators laten zien, om te zien wat voor effect het kan hebben.

Zoiets dus:

http://wowriot.gameriot.c...iot.Gameriot.com)&gr_i_ni
Had ik verder terug in het topic al gepost :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betthen schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:48:
[...]

vindication wil je echt niet naartoe voor pvp.... das een server groepje met maar een paar servers (ik speelde op nagrand) die heel ergens anders staan (ander land) als alle andere servers. Hierdoor is de battlegroup harstikke klein, niveau van pvp is echt triestig, kan echt geen goed woord verzinnen over de vindication bg!
mmm maarja dat maakt verder ook niet zoveel uit ,is puur en alleen nu voor de premades zodra cata er is en de Rated Bg's van start gaan kom je met je premade in een andere bracket als het goed is en dan zoekt het systeem naar een andere premade in alle battlegroups twerijl in het huidige systeem je gewoon een random tegenstander wordt gegenereert vanuit de battlegroup...linked battlegroups worden als blizz het niet veranderd dus de shit in premade land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan wel inloggen (darkspear) maar ik kan geen realm kiezen.. En kan mn chars niet zien staan. Klopt nog niet allemaal :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:55:
Daar kan je denk wel 20 redenen voor bedenken. Als RealID principe als doel heeft minder trolls, minder moderation, betekend dus minder werk voor de mods. Combineer het 'platform' over de verschillende games en je brengt het werk nog verder terug tot een core groep puur voor dit platform. Vleugje 'europa blijft een underdog in game wereld' er overheen, heb je ook een reden waarom hij 'moest' opstappen.
Ondanks de reactie van een mod dat er geen posts verwijderd zouden worden tenzij er gescholden word zijn die posts in dat topic verwijderd en is 't topic gesloten. There's your answer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://forums.worldofwarc...2374700&sid=1&pageNo=1005

al lekker veel pages, haha

echt GG blizzard, sukkels hebben gewoon hun names ook zelf gezegt, en natuurlijk mensen zoeken ze op via credits etc van hun games.

waardoor ze nu dus mensen gaan bellen en lastig vallen die bij blizzard werken en hun foto's posten van facebooks etc.

Zelfs al blizzard employe gezien die ze facebook toch maar verwijdert had.
Echt zo en zo slecht

[ Voor 61% gewijzigd door Mektheb op 07-07-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Heel lang verhaal, maar het vat wel precies samen wat iedereen denkt:
I cancelled my account.

I didn't think I was going to, but, honestly, I don't play anymore. I was keeping the account open while waiting for Cata and posting on the priest forums.
Blizz is a big company and they've know about this change, their Real ID vision, for a while. They've had meetings; they've had focus groups; they've discussed this with their legal department. I'm positive that someone at Blizz came up with some of the scenarios people have already posted here:

Many women will feel uncomfortable posting.
People with unusual names will have no anonymity.
People with ethnic names will be subject to racism.
People who are transitioning transgenders will be outed.
Numerous employment-related issues, many of which have already arisen on sites like FB.
Honestly, these issues are just to obvious. It's taken us less than 24 hours to come up with them. Blizz employees aren't stupid; Blizz came up with this stuff too.
Remember that until last week, Blizzard told you that your Real ID was a secret that you should only share with people who know you in RL. They knew, last week, that it was important to keep your RL information private. Up until yesterday, posting someone's real name in connection with their character name was a ban-able offense.
There are also other solutions to the forum troll problems, like more forum mods or one unique identifier that's tied to your profile but that isn't your real name (like Steam has, like most forums have). These solutions are equally obvious.
Blizz doesn't care. They thought up the problems/solutions and then they discarded them. Blizz decided that the money that they're going to make off of Real ID is worth more to them than women and transgenders and ethnic minorities having equal access to the forums. And I can't get over that. I can't be ok with being treated like this.
Of course, I can "just not post on the forums". But why should I have to? I'm not a troll. I'm just a girl with a unique name who doesn't want her boss to know she plays video games. Why should I have access to fewer services for my $15 a month than you privileged white males who are named John Smith?
The bottom line is that Blizz doesn't respect us. You can see it in the Twitter posts of Micah Whipple, who says that these forums aren't part of the game. You can see it in the Blue forum posts when they tell you that you don't have a right to access the Tech/Customer Support forums. You can see it in the post announcing this change, which does not address any of the obvious issues that we've posted here.
Blizz does not care that about my legitimate security concerns; their employee thinks it's so ridiculous that a woman might be stalked and injured by someone who plays this game that he gave out his own name, taunting the forums to find him. I don't think it's ridiculous. Too many women here know what it's like to have a guy hear your voice on vent and start asking people about you. Too many women are rightfully, reasonably cautious with their information.
Blizz DOES NOT CARE that you have to choose between your personal safety and your access to their content. Blizz does not care that the groups mentioned above will have limited access, will have their tech support questions answered more slowly, will be unable to participate in the communities on this site. Blizz doesn't see how fundamentally disrespectful it is to tell me "that's ok, if you're a girl, you can just not post!"
It's a shame, really, because I kind of love Cata. There's a really great game in there, but it's not worth the risk to my RL. There are other games that don't hand out my real name and other companies that don't treat me like a 2nd class citizen. I'll give my money to them instead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
We have been planning this change for a very long time. During this time, we have thought ahead about the scope and impact of this change and predicted that many people would no longer wish to post in the forums after this change goes live. We are fine with that, because we want to change these forums dramatically in a positive and more constructive direction.

It's been very obvious over the last few years that the forums are an exceptionally valuable source of information both for players and for us to gather feedback. There are many threads on this forum now, and over the last few years, that people have been constructively discussing many aspects of the game. They've received new wisdom and have then been able to go back to the game and enjoy it further with the new knowledge acquired through the forums.

These threads, however, can often be lost amongst a great deal of other threads that are basically filled with trolling, name calling, flaming, off-topic conversations and that's just a small amount of some of the content that has been found in these forums over the years. We don't want that anymore, and we believe the Real ID change will bring about a lot of the improvement that we are hoping for.

There's a lot of scare-mongering going on about the change, but there seems a need to make something very clear. The forums have always been an optional extra -- something you can choose to participate in if you wish to. With our Real ID changes for the forums, this is still the case. The only difference will be, if you do choose to participate in the forums, then you will do so by using your real name. But only after you've been warned and accepted this in advance.
Ligt het aan mij, of is dit onzin? De US MVP's (zeer nuttige posts) zijn allemaal gestopt of gaan dit doen voor het nieuwe forum.

Erg jammer allemaal, extra voor de dames onder ons....(zullen sneller getarget worden mochten ze posten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Bah:
We have been planning this change for a very long time. During this time, we have thought ahead about the scope and impact of this change and predicted that many people would no longer wish to post in the forums after this change goes live. We are fine with that, because we want to change these forums dramatically in a positive and more constructive direction.
Het kan ze ook nog eens niks schelen.

[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 07-07-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Actie maakt reactie, logisch gevolg van zo'n actie. Laat het ze maar duidelijk zijn, wat zij nu doen bij bluenames, kan en zal worden gedaan bij elke potentiele forumposter in de toekomst. In dat opzicht ook amper te vergelijken met soortgelijke 'naamsbekendheden', dit is de WoW-community, mischien wel de grootste uitschot van de gamewereld (4chan is geen game :P), waarvan genoeg tot zulke acties in staat zijn.

Het is geen socialised t.net waar we 'niets doen' met echt namen, dit is geen schoolbank.nl waar je een naam ziet en denk 'hey, daar zat ik mee op school, wat leuk!'.

En dan zeg ik tegen zo'n bluename (Wryxian poste dit, maar gaat over die andere blue knakker):
if you do choose to participate in the forums, then you will do so by using your real name. But only after you've been warned and accepted this in advance.
Had je maar naar je collega moeten luisteren :P

Grappig wel, ik hoop dat hier de goldsellers tactisch op inspringen, compromised accounts, realID gelinkte friendst, maar er maar goed misbruik van. Wat zoals bij elk systeem (chipcard, DPD etc) moet het eerst flink fout gaan, voordat ze in zien dat het allemaal toch niet zo'n goed idee was.
deadsy33 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:31:
Even voor mijn beeldvorming. Als je nooit op de officiële Blizzard forums post, dan heb je dit 'probleem' toch niet? Of staat je naam ook doodleuk ingame?
Het verlengde zit in RealID, als jij vriendjes bent met Kees, en Kees met Henk. Henk z'n account wordt compromised, dan kan de 'dief' dus jou echte naam ook zien (friend of friend - zie de faq), Henk ziet alle vrienden van Kees, dus ook jou naam.

Doe je daar allemaal niet aan mee, dan zit je wel veilig denk ik zo.

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:54

vhal

ಠ_ಠ

Even voor mijn beeldvorming. Als je nooit op de officiële Blizzard forums post, dan heb je dit 'probleem' toch niet? Of staat je naam ook doodleuk ingame?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:27
Ik weet wel 1 ding zeker, de forums zullen heel snel heel dood gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zhalix schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:35:
Ik weet wel 1 ding zeker, de forums zullen heel snel heel dood gaan worden.
Of vol staan met fake name accounts, wat ironisch genoeg.. dat hou je dus hiermee niet tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
als je nooit op het forum post heb je hier geen last van.
En ingame kunnen alleen mensen je naam zien waarvan jij hun jouw realid hebt gegeven.(nvm dit zie mektheb hieronder)

Dus om nou met WoW te stoppen omdat je naam zichtbaar is als je op het forum post is een beetje triest... dan post je toch gewoon niks. Ik bedoel het is niet verplicht om te posten het is een mogelijkheid die je hebt.

[ Voor 23% gewijzigd door Savageone op 07-07-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee dat heb je niet

Maar zoals al 3000x gezegt door mij, en ik ga het blijven herhalen.

Als ik JOUW ken en je toevoeg en jij staat ingame in mijn Battlenet ID friends list, en ik bij jouw.
En ik heb een andere kerel ook in me battlenet ID friendslist staan, die jij niet kent.

Kan hij jouw naam en ID ook zien, omdat hij een friend van een friend is. get it ?.
Kortom er komen bij mij 0 battlenet frienden en 0 posts op een blizzard forum
Savageone schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:40:
[...]

als je nooit op het forum post heb je hier geen last van. En ingame kunnen alleen mensen je naam zien waarvan jij hun jouw realid hebt gegeven
Ja en nope..

[ Voor 17% gewijzigd door Mektheb op 07-07-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

SinergyX schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:37:
[...]

Of vol staan met fake name accounts, wat ironisch genoeg.. dat hou je dus hiermee niet tegen :P
Nee, werkt moet, moet supscribtion hebben wil je kunnen posten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkasantion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:40:
Nee, werkt moet, moet supscribtion hebben wil je kunnen posten :')
En iedereen heeft nu op zijn huidige b.net account zijn echte naam staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

SinergyX schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:44:
[...]

En iedereen heeft nu op zijn huidige b.net account zijn echte naam staan?
Ja, ik tenminste wel... Blizzard zei ooit dat het veilig en beschermd was :') I know, never trust a big company :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:26:
Welke char en race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Mektheb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:40:
[...]

Nee dat heb je niet

Maar zoals al 3000x gezegt door mij, en ik ga het blijven herhalen.

Als ik JOUW ken en je toevoeg en jij staat ingame in mijn Battlenet ID friends list, en ik bij jouw.
En ik heb een andere kerel ook in me battlenet ID friendslist staan, die jij niet kent.

Kan hij jouw naam en ID ook zien, omdat hij een friend van een friend is. get it ?.
Kortom er komen bij mij 0 battlenet frienden en 0 posts op een blizzard forum

[...]

Ja en nope..
ach er is atm zoveel gezeik hierover dat blizzard waarschijnlijk dan toch iets heeft van "weet je wat laten we het maar weer terugdraaien/niet doen" ook al zeggen ze dat ze het nooit zullen verwijderen, zo slim zijn ze hopelijk wel >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Mijn Server(Anachronos) doet het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Alleen bij vrienden van je vrienden als je vrienden deze mensen ook hebben toegevoegd op realID.

Voor de rest valt het allemaal wel mee ;-) ik blijf gewoon spelen omdat ik het allemaal niet zo spannend vind. Ik schaam me niet voor m'n posts en ook niet voor m'n verleden.

Ik vind persoonlijk dat mensen echt allerlei redenen verzinnen om onder een nick te kunnen trollen. Maar dat is mijn visie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ding, 80 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:54

Grvy

Bot

Facebook doet het toch ook zo? :')

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Blizzard werknemer Wryxian poste dit net:
We want you to know we are very much aware of the range of reactions being displayed here. We're very much aware of the feedback being given. We're listening and carefully considering everything being said.
Was ook erg moeilijk om dit NIET te zien :') En je overweegt wat men allemaal zegt? Dus de verandering gaat NIET door? De mensen die het hiermee eens zijn kun je namelijk op 1 hand tellen.
Posting in this thread is not a waste of time, the feedback is being gathered and delivered. You may choose not to believe it, but we do greatly appreciate it when you take the time to give us your constructive thoughts and reactions. For those who are avoiding the insta-ban style spamming and instead are taking the time to write constructively, we thank you. For those that aren't, we hope that in the future you will come back later and with a clearer head, to provide constructive feedback when you are more able to.
Probleem is alleen dat mensen niet terug komen omdat je dan feedback moet geven met je REAL-ID erbij, en daar ging het juist om :') .

Heb hier het gevoel bij dat hij iets probeert goed te praten wat niet goed te praten valt :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:59

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Savageone schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:51:
[...]

ach er is atm zoveel gezeik hierover dat blizzard waarschijnlijk dan toch iets heeft van "weet je wat laten we het maar weer terugdraaien/niet doen" ook al zeggen ze dat ze het nooit zullen verwijderen, zo slim zijn ze hopelijk wel >.>
Ik denk het niet, mischien dat ze het na een jaar veranderen, maar voorlopig zie ik ze het niet veranderen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.