Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:36:
[...]

Ziet er uit als een netherray inderdaad maar Aliena (commentator in het filmpje) noemt het een manta.

Wellicht is het een placeholder en krijg je in de uiteindelijke versie een echte manta of iets dergelijks.
Mja fair enough een manta ziet er ook bijna het zelfde uit, maar zou wel weer lekker cheap zijn zelfde model te gebruiken :P

Maar ok klinkt wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

wat ook wel apart is,is als je tegen blauwe of rode vierkantjes aan het vechten bent :P dit kwam ik tegen tijdens het levelen van de worgen.....betekend dat ze die mannetjes nog niet afhebben.....best apart :P

of npc's met de naam npc#353235435 bv :P

[ Voor 9% gewijzigd door mrsar op 06-07-2010 12:47 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrsar schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:41:
wat ook wel apart is,is als je tegen blauwe of rode vierkantjes aan het vechten bent :P dit kwam ik tegen tijdens het levelen van de worgen.....betekend dat ze die mannetjes nog niet afhebben.....best apart :P
Haha, ja had ook in filmpjes gezien het nogal vaak gebeurd er object's en npc's in de grond zitten of ergens in de lucht staan.

wel leuk hoor de beta, wou ik er op kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:32:
Beetje overbodig om te laten doen kost hem tijd :P, en in de channel van ZAMoffical kan je het ook allemaal zien, die laten alles zien in elke zone
Silvermoon vooralsnog niet, of mijn zoek-fu is niet optimaal vandaag, maar kan totaal geen info vinden over Silvermoon in cataclysm, buiten bergen topics met discussies.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Zo gister eerst een maat geholpen aan wat insta queues, of als er een tank was wat dps die wel damage deed. En daarna nog klein beetje met de enhancement shammy. Level 62 nu, bijna 63. En het gaat echt onwijs snel. Wel jammer dat ik alleen spellpower items krijg uit random dungeon zakje .. :(

Nog een vraag over de enhancement shammy, ik heb alle heirlooms behalve kaluak ring en gebruik 2 mass of mcgowan. Eentje heb ik met crusader (main hand) en eentje met 15agi (offhand). Maar aangezien het effect van crusader minimaal word, vraag ik me af of het handig is die enchant te veranderen. Of met meer agi, of met unholy. Iemand een idee?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:51:
[...]

Silvermoon vooralsnog niet, of mijn zoek-fu is niet optimaal vandaag, maar kan totaal geen info vinden over Silvermoon in cataclysm, buiten bergen topics met discussies.
Ik wel kan het je zo vertellen. :)
verandert helemaal niks, en ook niet bij azurmyst isle. waarom omdat het TBC content is en niet Vanilla
denk ik, dan zouden ze de hele quests line's en alles voor starters moeten omgooien en de death scar verwijderen etc.
Ben heel benieuwd of ze dat doen, en als ze het doen PETJE AF :D

Maar ok silvermoon is inderdaad nog niks van te vinden :P, maar de trollen en zo wel :D

[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 06-07-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ye-roon schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:52:
Zo gister eerst een maat geholpen aan wat insta queues, of als er een tank was wat dps die wel damage deed. En daarna nog klein beetje met de enhancement shammy. Level 62 nu, bijna 63. En het gaat echt onwijs snel. Wel jammer dat ik alleen spellpower items krijg uit random dungeon zakje .. :(

Nog een vraag over de enhancement shammy, ik heb alle heirlooms behalve kaluak ring en gebruik 2 mass of mcgowan. Eentje heb ik met crusader (main hand) en eentje met 15agi (offhand). Maar aangezien het effect van crusader minimaal word, vraag ik me af of het handig is die enchant te veranderen. Of met meer agi, of met unholy. Iemand een idee?
Ik heb met plezier m'n warrior gelvld met crusader, de proc blijft hetzelfde maar door veel hp is het effect net iets minder. puur dps zou ik sowieso voor agi gaan omdat je voor str als shaman tegenwoordig geen drol meer krijgt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:55:
[...]

verandert helemaal niks, en ook niet bij azurmyst isle. waarom omdat het TBC content is en niet Vanilla
denk ik, dan zouden ze de hele quests line's en alles voor starters moeten omgooien en de death scar verwijderen etc.

Maar ok silvermoon is inderdaad nog niks van te vinden :P, maar de trollen en zo wel :D
Ik vrees dat Mektheb gelijk heeft, deze gebieden zijn TBC en zullen dus niet veranderen :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:57:
[...]

Ik vrees dat Mektheb gelijk heeft, deze gebieden zijn TBC en zullen dus niet veranderen :'(.
Yup , kijk dat ze Azuremyst isle niet veranderen snap ik wel, dat is niet zo'n ramp.
Maar Silvermoon en de hele scourge is wel raar nu de LK verslagen is en ook WPL en EPL veranderen, zouden ze silvermoon in mijn ogen best kunnen veranderen en er een bloodelf elwyn forest sprookjes book van maken :)
Maar ben bang het niet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:01:
[...]

Yup , kijk dat ze Azuremyst isle niet veranderen snap ik wel, dat is niet zo'n ramp.
Maar Silvermoon en de hele scourge is wel raar nu de LK verslagen is en ook WPL en EPL veranderen, zouden ze silvermoon in mijn ogen best kunnen veranderen en er een bloodelf elwyn forest sprookjes book van maken :).

In principe zouden ze beide zones moeten veranderen, aangezien ze bij kalimdor of eastern kingdoms horen... Het lijkt me ook raar dat deze gebieden niet getroffen worden door de Cataclysm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:04:
[...]

In principe zouden ze beide zones moeten veranderen, aangezien ze bij kalimdor of eastern kingdoms horen... Het lijkt me ook raar dat deze gebieden niet getroffen worden door de Cataclysm...
In mijn ogen ook, zelfs northrend zou er een beetje last van moeten hebben in mijn ogen.
Maar we zullen zien misschien bewaren ze dat als een epic epic verandering voor ons :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Een fokker!

Ben heel erg aan het twijfelen of ik weer ga beginnen met spelen met de nieuwe uitbreiding. Ergens begint het wel weer te kriebelen. Ben gestopt bij de ICC uitbreiding, had geen zin om weer al mijn gear te upgraden toen ik eindelijk alles had.

[ Voor 32% gewijzigd door Metalbuster op 06-07-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:27:
[...]

Raptor dropte bij mij de 1e x dat ik er was :P, maar ik vindt hem wel tof hoor daar niet van pas prima bij me sanctified set voor mage, het rood en groen.

Maar verder ja zijn er leukere in mijn ogen :P
MGT / Ravenlord / Black AQ mount / Spectral / Armani Warbear / Zulian tiger heb ik allemaal liever :P

Maar goed maar 2 van de opgenoemde zijn haalbaar voor me dus mja, tiger dropt toch niet heb ik al opgegeven en ook willen de anderen van me farm run's hem hebben dus ja, weet ik met raven / mgt 1e pick heb dus farm liever die op het moment.

En wil nog de Twilight drake van Os3d 25 maar ook dat is wishfull thinking aangezien er 24 anderen zijn die hem dan ook willen.
ja heb ik ook..rly want that tigar! :P en die ravenlord ook maarja had ik beter druud kunnen rollen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:21:
[...]

ja heb ik ook..rly want that tigar! :P en die ravenlord ook maarja had ik beter druud kunnen rollen :P
Hehe, ja ik heb een druid maatje die hem gistere heeft gehad, dus die gaat hem nu elke dag voor mij summone ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:55:

Vraag me inderdaad af hoe ze silvermoon starters dan in het nieuwe verhaal kunnen gieten, ben je lvl20 krijg je nog het verhaaltje mee dat je moet uitkijken voor scourge/lichking, in orgrimmar kan je thrall vinden, uitkijken voor WPL/EPL, alles happy.. loop je 20 meter verder: Thrall is pleite, LK is al tijdje dood, iedereen vliegt er rond en is er een nieuwe big boss aan het rond huppelen :P

En ergens blijf ik het jammer vinden, in Lk/Northrend was bloodelf al in verdom hoekje gepropt (primair was het dwarfs, human/horde en beetje forsaken), in Cataclysm bestaan ze dus eigelijk niet :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dom vraagje wsslijk

Maar ding binnekort 80 op mijn druid. wat is slimmer om met me emblems of triumph cloth gear waar naast spellpower ook hit rating op zit te halen of voor de leather versie te gaan waar critical hit change op zit? :S

dank!

is voor een space kip btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:37:
[...]

Vraag me inderdaad af hoe ze silvermoon starters dan in het nieuwe verhaal kunnen gieten, ben je lvl20 krijg je nog het verhaaltje mee dat je moet uitkijken voor scourge/lichking, in orgrimmar kan je thrall vinden, uitkijken voor WPL/EPL, alles happy.. loop je 20 meter verder: Thrall is pleite, LK is al tijdje dood, iedereen vliegt er rond en is er een nieuwe big boss aan het rond huppelen :P

En ergens blijf ik het jammer vinden, in Lk/Northrend was bloodelf al in verdom hoekje gepropt (primair was het dwarfs, human/horde en beetje forsaken), in Cataclysm bestaan ze dus eigelijk niet :P
Ja precies, dat idee had ik dus ook je ziet het nergens terug komen of echt een part waarvan je denkt he !
zelfs in outland was ik niet impressed met de blood elf's.
Maar ach wie weet komt het nog !

Ben in iedergeval heel er gebenieuwd het zou me namelijk niks verbazen als de technology en kennis er al is je dus van 1-30 bij silvermoon en ghostlands leveled en zodra je er uit bent en richting 30/40 ben en je terug komt dat silver moon gephased is voor 40+ en wel aangepast is voor cata inplaats van LK.

Zo verpest je het niet voor levelers en hoeven ze weinig te veranderen, behalve de content phased te maken voor hogeren. en gewoon in de stad voor iedereen 1 tot 85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:24:
[...]

maareh zijn er hier nog mensen die op de Rampage of Vindicator Battlegroup zitten?
Ik zit met mijn Druid in de Rampage Battlegroup. ( Muskalado )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:42:
[...]

Ja precies, dat idee had ik dus ook je ziet het nergens terug komen of echt een part waarvan je denkt he !

Ben in iedergeval heel er gebenieuwd het zou me namelijk niks verbazen als de technology en kennis er al is je dus van 1-30 bij silvermoon en ghostlands leveled en zodra je er uit bent en richting 30/40 ben en je terug komt dat silver moon gephased is voor 40+ en wel aangepast is voor cata inplaats van LK.

Zo verpest je het niet voor levelers en hoeven ze weinig te veranderen, behalve de content phased te maken voor hogeren. en gewoon in de stad voor iedereen 1 tot 85.
Tja Garrosh kicked de Belfs uit de Ogrimmar inner circle, Nightelves krijgen de Mage class erbij,--> Belfs naar Alliance? :P of duikelen er ineens een paar Highborn op haha

(geleid door Alleria Windrunner samen met dr lover en held Turalyon??? )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:47:
[...]

Tja Garrosh kicked de Belfs uit de Ogrimmar inner circle, Nightelves krijgen de Mage class erbij,--> Belfs naar Alliance? :P of duikelen er ineens een paar Highborn op haha
Mja hij kickt de forsaken en de trollen en tauren ook eruit :P,

Van mij mogen de BE's bij ons komen ! dan weet ik waar ik de heledag uit ga hangen en dat is silvermoon wat en fantastische looks kwa stad is dat :D.
Maar goed we zullen allemaal zien, zoveel dingen ik zo benieuwd naar ben !

Ik ben nu al maanden helemaal in de ban van de nieuwe uitbreiding, en dat had ik met LK dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

An sich kill je dan Silvermoon compleet als 'capital', lowbies zullen nooit de hogere mensen zien en visa versa, naast de 'niet-cata-maar-wel-LK-spelende' mensen dus ook een 'non cata' phased Silvermoon moeten zien, voordat ze dus een bepaald lvl zijn of bepaalde content hebben vrijgespeeld (expension danwel quest).

Ik ben absoluut geen voorstander van phased content, is het is grappig gemaakt maar je trekt de community flink uit elkaar. Even helpen in bijvoorbeeld Icecrown kon al niet meer als jij 'verder' was in quest story, op diverse lokaties, goed meeste content was simpel solo te doen maar is een MMO niet juist interactie met anderen?

Voor zover ik weet is slechts Dalaran het enige wat ooit in Vanilla content is weggehaald, maar er was afaik toch niets te doen daar (de enige 2 quests die ik er ken zijn verhuist naar de ruines er vlak naast).

Ze zullen toch uiteindelijk een keer moeten afstappen op het verplicht kopen van alle expensions, dit gaat het 4de 'produkt' worden dat je moet kopen om het spel volledig te kunnen spelen. Andere kant, als melk koe is het een goudmijn.. dat zullen ze nog wel zo laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:48:
[...]

Mja hij kickt de forsaken en de trollen en tauren ook eruit :P,

Van mij mogen de BE's bij ons komen ! dan weet ik waar ik de heledag uit ga hangen en dat is silvermoon wat en fantastische looks kwa stad is dat :D.

Ik ben nu al maanden helemaal in de ban van de nieuwe uitbreiding, en dat had ik met LK dus niet.
haha same here :P maareh Garrosh haalt er wel weer een orc clan bij die net als de frostwolfclan nog uit de oude doos komt-->de Dragonmaw clan! vochten eerst bij de oude horde en daarna Thrall niet gejoined maar boden hun diensten aan aan Illidan stormrage om een carriere als fel orc te beginnen en nu joinen ze de horde weer (nieuwe bg) net als de Wildhammer clan vd dwarven waar Kudran de baas van is (die gast uit shadowmoon valley) maarja moet toch gek zijn dat die fel orcs uit shadowmoon ineens bij de horde komen en daar zal de red dragonflight ook niet blij mee zijn aangezien ze de broodmother met de Demonsoul als soort van leg batterij gebruikten om rode draken voor de horde te kweken..

maarja Garrosh blijft "de Zoon van" heeft zelf nog niks anders laten zien dan een grote mond,terwijl zijn vader en broeders vd Warsong clan vochten om eer,lag deze Bruine Jongen met de pokken in een hospitaal dorpje waar ie verzorgd werd door Grandmother (ben de naam ff kwijt).. dus ehh cataclysm word denk ik wel zijn expansion waarin ie groeit als leider of ten onder gaat (denk het laatste)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:54:
[...]

haha same here :P maareh Garrosh haalt er wel weer een orc clan bij die net als de frostwolfclan nog uit de oude doos komt-->de Dragonmaw clan! vochten eerst bij de oude horde en daarna Thrall niet gejoined maar boden hun diensten aan aan Illidan stormrage om een carriere als fel orc te beginnen en nu joinen ze de horde weer (nieuwe bg) net als de Wildhammer clan vd dwarven waar Kudran de baas van is (die gast uit shadowmoon valley) maarja moet toch gek zijn dat die fel orcs uit shadowmoon ineens bij de horde komen en daar zal de red dragonflight ook niet blij mee zijn aangezien ze de broodmother met de Demonsoul als soort van leg batterij gebruikten om rode draken voor de horde te kweken..

maarja Garrosh blijft "de Zoon van" heeft zelf nog niks anders laten zien dan een grote mond,terwijl zijn vader en broeders vd Warsong clan vochten om eer,lag deze Bruine Jongen met de pokken in een hospitaal dorpje waar ie verzorgd werd door Grandmother (ben de naam ff kwijt).. dus ehh cataclysm word denk ik wel zijn expansion waarin ie groeit als leider of ten onder gaat (denk het laatste)
Yup :D inderdaad.
Ben heel benieuwd welke dingen er gaan gebeuren.

Weet de alliance in iedergeval sterk in cataclysm aanwezig zal zijn, en de horde misschien meer maar daar komen ze gauw genoeg achter.
Bring it on :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Aan iemand met Beta access:

Op mmo-champion staan een paar filmpjes, 1 van worgen en 1 van goblin start area. En door het cyclen van classes komt dus ook de hunter voorbij. De hunter begint in cata met een pet. Ik zal niet spoilen voor diegene die dat niet willen. Maar zelf ben ik beniewd naar waar de andere rassen mee beginnen als pet. En dan vooral de UD en de Humans, aangezien ik bij de rest wel een idee heb wat dit zal zijn. Kan iemand me dit spoilen hier of in een PM? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

spoiler:
* Dwarf: Bear
* Night Elf: Nightsaber
* Draenei: Moth
* Human: Wolf
* Worgen: Mastiff
* Orc: Boar
* Troll: Raptor
* Tauren: Plainstrider
* Forsaken: Bat
* Goblin: Crab
* Blood elf: Dragonhawk

[ Voor 5% gewijzigd door Jacman op 06-07-2010 14:22 ]

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
ye-roon schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:12:
Aan iemand met Beta access:

Op mmo-champion staan een paar filmpjes, 1 van worgen en 1 van goblin start area. En door het cyclen van classes komt dus ook de hunter voorbij. De hunter begint in cata met een pet. Ik zal niet spoilen voor diegene die dat niet willen. Maar zelf ben ik beniewd naar waar de andere rassen mee beginnen als pet. En dan vooral de UD en de Humans, aangezien ik bij de rest wel een idee heb wat dit zal zijn. Kan iemand me dit spoilen hier of in een PM? :)
De antwoord op je vraag staat op wow.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En voor de meeste ook de meest logische pet (meest aanwezig in starters-area als non-agressive pet :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Thanks voor de antwoorden :) en zal wel ff wow.com checken dan :)

kan je de pagina op wow.com linken? kan em ni vinden :p

[ Voor 31% gewijzigd door ye-roon op 06-07-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:48:
Neem a.u.b. die belfs over. Horde is bruut, evil en moet helemaal niet mooi zijn. Geen plaats voor belfs. Zijn we meteen van die gererolde Alliance kiddies af, terug naar de tijd dat alleen degelijke mensen Horde speelden. Laat de peuters maar voor humans en elfjes kiezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboekje:

Natuurlijk heb ik de daily HC gedaan wat een beetje slecht startte omdat door een slechte pull in PoS de tank leavde. Uiteindelijk toch nog weten te halen met een nieuwe tank.
Daarna nog de quests van Grizzly Hills afgemaakt en de achievement gehaald voor het uitvoeren van 85 quests.

De volgende van de questhubs die ik voltooi is het gebied waar Ulduar ligt. (ben even de naam kwijt) daaaar moet ik nog 3 quests voltooien en dan is dat gebeid ook klaar.

Wat betreft Cataclysm denk ik dat er gewoon een revamp nodig was van de bestaande gebieden. Er waren geen vliegende mounts en als je alleen al vliegende mounts invoert moet je al dingen aan het landschap veranderen.
Wel is het zo dat ik vind dat phased content voor problemen zorgt. Denk alleen al eens aan ICC, hoe vaak komt eht wel niet voor dat je een PuG hebt en de helft in het gebied is maar alleen als radarbliepje verschijnt omdat ze niet in dezelfde phase als jouw zijn?
Aan de andere kant is het zo dat Phased content wel meer solo-player fun betekend en ook de verhaallijn ten goede komt. Het is gewoon moeilijk, een MMO bestaat voornamelijk voor spellen emt meerdere mensen te kunnen don, maar lore is in WoW een heel grote factor. Het moet alleen niet 'te' erg worden dat er in iedere zone vier of vijf grote plekken komen die pertinent phased zijn.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:50:
[...]

Neem a.u.b. die belfs over. Horde is bruut, evil en moet helemaal niet mooi zijn. Geen plaats voor belfs. Zijn we meteen van die gererolde Alliance kiddies af, terug naar de tijd dat alleen degelijke mensen Horde speelden. Laat de peuters maar voor humans en elfjes kiezen :+
Hehe i wouldent mind, deste meer huilen ze bij de horde als ik ze aant ganken ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:51:
[...]

Hehe i wouldent mind, deste meer huilen ze bij de horde als ik ze aant ganken ben :+
Moet je wel een echte vent zijn en pvp server spelen, niet zon paladin met een hele grote anti-horde mond die vervolgens op een carebear server speelt en dan nog niet eens de ballen heeft altijd pvp-enabled rond te lopen.

Oh enne Mektheb, kom maar naar Al'Akir. Horde snakt hier naar Alliance sinds ze van de server afgeforceerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:54:
[...]

Moet je wel een echte vent zijn en pvp server spelen, niet zon paladin met een hele grote anti-horde mond die vervolgens op een carebear server speelt en dan nog niet eens de ballen heeft altijd pvp-enabled rond te lopen.

Oh enne Mektheb, kom maar naar Al'Akir. Horde snakt hier naar Alliance sinds ze van de server afgeforceerd zijn.
speel zoiezo op een PvP server, normal / pve is voor wankers ( of hoe je het wil noemen :P PvP server <3 )
En ik speel mage ;), geen keyboardadin

En Al' Akir is de ratio iets van 80% horde 20% alliance ofzo, gaat helemaal nergesn over :P server dichtgooien en ze laten migraten klaar !

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 06-07-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:56:
En Al' Akir is de ration iets van 80% horde 20% alliance ofzo, gaat helemaal nergesn over :P server dichtgooien en ze laten migraten klaar !
Neuh, 97% Horde, 3% Alliance. Ze komen nog niet eens aan 500 actieve characters tegenover 15.000 actieve Horde characters. Was altijd 50-50 maar Alliance vluchtte massaal van de server af toen er een free migration naar Auchidon kwam. Tja Al'Akir Horde pugs, nuff said O-)

Dus niks server dichtgooien. Alliance op Al'Akir heeft het aan zichzelf te danken.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-07-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:50:
Never freaking nooit dat ik ga samenspelen met een berg midgets! Dan maar gewoon als solo faction, genoeg die Belf spelen dus zou nog best kunnen ook :D

* SinergyX gaat ook standaard votekick doen voor elke midget die in de Horde kan in mijn team komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:56:
[...]

speel zoiezo op een PvP server, normal / pve is voor wankers ( of hoe je het wil noemen :P PvP server <3 )
En ik speel mage ;), geen keyboardadin

En Al' Akir is de ratio iets van 80% horde 20% alliance ofzo, gaat helemaal nergesn over :P server dichtgooien en ze laten migraten klaar !
Volgens mij zijn er tegenwoordig maar weinig servers waar het 50/50 is, op Twisting Nether is het ongeveer ook 80/20 ... vraag me af hoe blizzard dit gaat oplossen. Je kunt niet forceren dat mensen alliance gaan spelen, maar je kunt het wel aantrekkelijker maken door bv xp bonussen of honor bonussen op een realm te zetten.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dakreal schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:02:
[...]

Volgens mij zijn er tegenwoordig maar weinig servers waar het 50/50 is, op Twisting Nether is het ongeveer ook 80/20 ... vraag me af hoe blizzard dit gaat oplossen. Je kunt niet forceren dat mensen alliance gaan spelen, maar je kunt het wel aantrekkelijker maken door bv xp bonussen of honor bonussen op een realm te zetten.
XP bonus werkt niet. Mensen willen met hun mains spelen. En daar komt bij dat mensen waarde hechten aan hun community. Dus ze willen pas gaan als ze met een groep bekenden kunnen gaan. Maar die bekenden hebben ook weer guilds en andere bekenden. Zodoende krijg je nooit echt een grote server verhuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scripted
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-06 20:03
Twin-Peaks mist in het lijstje met bg's, net gespeeld is wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:05:
XP bonus werkt niet. Mensen willen met hun mains spelen. En daar komt bij dat mensen waarde hechten aan hun community. Dus ze willen pas gaan als ze met een groep bekenden kunnen gaan. Maar die bekenden hebben ook weer guilds en andere bekenden. Zodoende krijg je nooit echt een grote server verhuizing.
Daarnaast beginnen mensen ook weer aan een kant waar er al genoeg van zijn, voor de pugs etc, geval van Lightning's Blade heb je ook nog eens de impact van Paragon en Ensidia die er hebben gezeten. Toch grappig dat 1 van de weinige (mischien wel de enige) end-content raidende Ally guild ook meteen in de top5 progression staat van onze server.

Zouden ze nu eens ooit de animated eens een flinke boost geven voor bv human of de midgets eens wat groter maken, zou ik wel mischien ally gaan spelen... tot die tijd, Lok'tar Ogar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Kaap schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:54:
[...]

Jeetje, jij hebt echt issues kerel 8)7

Moet zeggen, de eerste char die ik maakte was een Orc Warrior. Ik heb wat dat betreft veel meer affiniteit met Horde, maar vriend die mij overhaalde om WoW te spelen was Alliance blablabla en toen ben ik Alliance gegaan en altijd gebleven.

Boeien of je nu Alliance of Horde speelt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Scripted schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:07:
Twin-Peaks mist in het lijstje met bg's, net gespeeld is wel leuk.
Da's knap, want Twin Peaks is een Battleground die pas met Cataclysm verscheept wordt... Dus tenzij dit een verkapte e-peen post is dat je een beta-key hebt gehad kan je die nog helemaal niet spelen, en is het toevoegen van die BG aan de startpost dan ook vrij nutteloos.

* Blistimo ruikt private server...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:00:
[...]

Neuh, 97% Horde, 3% Alliance. Ze komen nog niet eens aan 500 actieve characters tegenover 15.000 actieve Horde characters. Was altijd 50-50 maar Alliance vluchtte massaal van de server af. Tja Al'Akir Horde pugs, nuff said O-)
Haha, nou zou je eerlijk zeggen ik heb ergens een verdwaalde lvl 50 horde op Al'Akir :P
Maar goed Bladefist is ook niet echt big ofzo, geloof de ratio wel 60% horde is en 40% alliance.

Maar goed bevalt me prima :P, en Al'akir hoeft van mij niet dicht :P, maar een free migration erheen van alleen alliance side BV van een big server af zou wel mooi zijn.

Daardoor heeft Bladefist ook weer leven doordat er een heleboel mensen van Grimbatol zijn gekomen en Zenedar

[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 06-07-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Menace_1981 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:13:
[...]Jeetje, jij hebt echt issues kerel 8)7
Nee hoor, je moet dingen op het internet lezen met een korrel zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:22:
[...]

Haha, nou zou je eerlijk zeggen ik heb ergens een verdwaalde lvl 50 horde op Al'Akir :P
Maar goed Bladefist is ook niet echt big ofzo, geloof de ratio wel 60% horde is en 40% alliance.

Maar goed bevalt me prima :P, en Al'akir hoeft van mij niet dicht :P, maar een free migration erheen van alleen alliance side BV van een big server af zou wel mooi zijn.

Daardoor heeft Bladefist ook weer leven doordat er een heleboel mensen van Grimbatol zijn gekomen en Zenedar
Er speelde in classic echt een dikke Rogue genaamd Grim geloof ik op Al'Akir, dat was echt een goeie pvpert! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ben nu ook beetje actief bezig me horde char te lvlen, moet zegge als je altijd alliance gewend bent zijn de quests raar (ik kan iedere ally quest zo goed als uit mijn hoofd, horde heb ik nog wel eens WoWhead nodig) maar het bevalt me wel, undead warrior lvl 40, lvl als arms en zodra ik 60 ben dual arcanite reaper ! :D
Gisteren eindeljik ook me eigen guild (zo ontwijk ik de random guild invites) <LADY GAGA FANCLUB> Levert overigens ook leuke reacties op in dungeons ^^
Overigens horde is veel socialer in zowel random dungeons als in BG's, als je wiped in een instance loopt iedereen netjes terug en zeurt niet (Bij alliance gaat het van:"OMG WIPE noobs l2p *leaves group*) en in BG's nog mooier; staan we met 1 - 0 achter in WSG gaan we er gewoon voor (Alliance; Lets lose fast guis)
Ik vermaak me wel :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wootlock schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:44:
Ben nu ook beetje actief bezig me horde char te lvlen, moet zegge als je altijd alliance gewend bent zijn de quests raar (ik kan iedere ally quest zo goed als uit mijn hoofd, horde heb ik nog wel eens WoWhead nodig) maar het bevalt me wel, undead warrior lvl 40, lvl als arms en zodra ik 60 ben dual arcanite reaper ! :D
Gisteren eindeljik ook me eigen guild (zo ontwijk ik de random guild invites) <LADY GAGA FANCLUB> Levert overigens ook leuke reacties op in dungeons ^^
Overigens horde is veel socialer in zowel random dungeons als in BG's, als je wiped in een instance loopt iedereen netjes terug en zeurt niet (Bij alliance gaat het van:"OMG WIPE noobs l2p *leaves group*) en in BG's nog mooier; staan we met 1 - 0 achter in WSG gaan we er gewoon voor (Alliance; Lets lose fast guis)
Ik vermaak me wel :D
Valt allemaal wel mee hoor, ik speel al een aardige tijd horde ondertussen, en aan beide kanten zitten prutsers. Dat maakt dus niet heel veel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
@Wootlock, wat een onzin, zulke mensen heb je aan beide kanten. Hoe je het ook wendt of keert, de spelers zijn aan beide kanten hetzelfde. Alleen de ene kant houd meer van spikes of verrotte ledematen en de andere kant houd meer van paars/blauw of hele kleine mannetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

EnigmaNL schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:49:
@Wootlock, wat een onzin, zulke mensen heb je aan beide kanten. Hoe je het ook wendt of keert, de spelers zijn aan beide kanten hetzelfde. Alleen de ene kant houd meer van spikes of verrotte ledematen en de andere kant houd meer van paars/blauw of hele kleine mannetjes.
:')
Dit is wat ik de eerste 40 lvls zie, dus voor mij geen onzin. Of dat zo op lvl80 ook is kan ik nog niet over oordelen.
Dus wie weet veranderd dat nog.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:49:
Hmm.. Smurfen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:01:
[...]

Maar Silvermoon en de hele scourge is wel raar nu de LK verslagen is en ook WPL en EPL veranderen, zouden ze silvermoon in mijn ogen best kunnen veranderen en er een bloodelf elwyn forest sprookjes book van maken :)
Daar zou ik nog eens naar moeten kijken.de kust op kalimdor daar is wel veranderd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrsar schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:05:
[...]

Daar zou ik nog eens naar moeten kijken.de kust op kalimdor daar is wel veranderd.....
Ja jij bent stiekem onze man die kan spioneren :D
Dus als je even kan kijken hoe azurmyst en silvermoon zijn :D, dan zijn we helemaal in onze noptjes als het verandert is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

mrsar schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:05:
[...]

[...]

Dit is dus feitelijk hoe ze het bij de worgen hebben gedaan.Je begint phased,want als ik met mijn hogere level toon in die area vlieg ziet het er anders uit zeg maar...
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:07:
[...]

Ja jij bent stiekem onze man die kan spioneren :D
Dus als je even kan kijken hoe azurmyst en silvermoon zijn :D, dan zijn we helemaal in onze noptjes als het verandert is :P
morgenavond zal ik flink gaan rondvliegen met mijn hogere lvl toon en screens maken...
van worgen kan ook,maar daar zijn ook complete leveling filmpjes van te vinden waar je hetzelfde ziet :)

[ Voor 17% gewijzigd door mrsar op 06-07-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrsar schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:09:
[...]

[...]

Dit is dus feitelijk hoe ze het bij de worgen hebben gedaan.Je begint phased,want als ik met mijn hogere level toon in die area vlieg ziet het er anders uit zeg maar...

[...]

morgenavond zal ik flink gaan rondvliegen met mijn hogere lvl toon en screens maken...
van worgen kan ook,maar daar zijn ook complete leveling filmpjes van te vinden waar je hetzelfde ziet :)
O kijk is aan, dan ljkt het me voor de hand liggend dat het ook zo gaat worden bij silvermoon om het misschien in het cataclysm jasje te krijgen, huhm sounds cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 22:19
Ik zoek een realm om een alt op te rollen, horde kant, heeft iemand suggesties?

Mag wat mij betreft een RP of een PvP realm zijn, zolang de community goed is. (Earthen Ring heeft op de Alliance side last van teveel kinderen en op de Horde side gigantisch veel QQers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:12:
[...]

O kijk is aan, dan ljkt het me voor de hand liggend dat het ook zo gaat worden bij silvermoon om het misschien in het cataclysm jasje te krijgen, huhm sounds cool
ja wie weet,dat was de reden dat ik een worgen een stukje wilde levelen om dat te zien :P zover ik begreep in de chat daar kan ik die maar tot 13 levelen,en dan houd het op,dus je lijkt tot zover phased te levelen(in die stad),maar geen idee of dat echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:25

Nibbz

Postmaster General

misschien al een paar keer voorbij gekomen.. maar vraagje

wat is het verschil tussen een normal realm en een rp realm.. op wow-europe.com kon ik hier niet echt wat over vinden...

zijn die 2 niet hetzelfde? :o

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nibbz schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:28:

wat is het verschil tussen een normal realm en een rp realm.. op wow-europe.com kon ik hier niet echt wat over vinden...

Kwa inhoudt wel, maar op de 1 doen ze roleplaying en op normal doen ze dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Op RP realms gelden er eigenlijk ook nog extra regels, maar alleen een kleine groep houd zich daar aan. Verder doen ze aan roleplaying. (DUH! :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:03

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Al reeds een half jaar gestopt met WoW kreeg ik laatst mail van Blizzard gekregen dat mijn account wat Gehacked en dat daarom mijn account voor 48 was geblokkeerd. Na Inloggen bleek dat ik op alle Franse servers een lvl 1 warrior had met interessante namen :P Na weet ik hoe lang character deleten kwam ik er achter dat al mijn characters onder de lvl 40 weg waren, m.a.w. bye bye Heirlooms. Maar wat schepte mijn verbazing na al die Characters weer te zien tijdens het deleten begon het toch weer te kriebelen. Ik een Alliance char gemaakt op een nieuwe server, Prot Paladin, en moet zeggen dat er weer wat leuke dingen zijn geimplementeerd die het levelen wat makkelijker en minder frustrerend maken, early mounts en dungeon finder. Ik weet deze zaken zijn al langer in het spel maar ik speelde alleen met mijn Raiding chars.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
KingTenteehje schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:47:
Al reeds een half jaar gestopt met WoW kreeg ik laatst mail van Blizzard gekregen dat mijn account wat Gehacked en dat daarom mijn account voor 48 was geblokkeerd. Na Inloggen bleek dat ik op alle Franse servers een lvl 1 warrior had met interessante namen :P Na weet ik hoe lang character deleten kwam ik er achter dat al mijn characters onder de lvl 40 weg waren, m.a.w. bye bye Heirlooms. Maar wat schepte mijn verbazing na al die Characters weer te zien tijdens het deleten begon het toch weer te kriebelen. Ik een Alliance char gemaakt op een nieuwe server, Prot Paladin, en moet zeggen dat er weer wat leuke dingen zijn geimplementeerd die het levelen wat makkelijker en minder frustrerend maken, early mounts en dungeon finder. Ik weet deze zaken zijn al langer in het spel maar ik speelde alleen met mijn Raiding chars.
Volgens mij was dat mailtje een fake mailtje, en ben je na het inloggen op die site je gegevens kwijtgeraakt. Maar welcome back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nibbz schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:28:

Inmiddels zo goed als hetzelfde, vroeger.. heel vroeger, speelde men op een RP realm echt als 'je character'. Je praatte, dacht en deed zoals een Orc/dwarf/whatever zou doen, geen geleuter over raiding maar over 'to join battle against a greater threat'.

Zeker in City of Heroes was dit echt leuk spelen, omdat je daar ook van kostuum kan veranderen kon je in style van Superman ook met je alter-ego rondhuppelen (auction house, recruitement, etc), later via mini-packs ook met grote effecten wisselen van uiterlijk (Hulk en zelfs Powerranger style).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06 00:46
Ik heb sinds gisteren cataclysm beta (je krijgt een mail dat je account actief is gemaakt, geen keys ofzo). Ik heb de eerste twee instances gedaan en ik moet zeggen het is heel wat moeilijker geworden dan de vroegere instances, zeker vergeleken met wotlk. Behoorlijk wat wipes omdat mensen het niet goed doen (foute positionering voornamelijk), pulls die fout gaan, aggro die moeilijker te houden is. Erg leuk om weer eens wat uitdaging in een instance te hebben moet ik zeggen. Throne of the Tides is nog niet helemaal af en daardoor haal je de eind boss gegarandeerd niet omdat je op een gegeven moment onmogelijk veel adds hebt... maar het is tenslotte een beta: komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragon schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:59:
Ik heb sinds gisteren cataclysm beta (je krijgt een mail dat je account actief is gemaakt, geen keys ofzo). Ik heb de eerste twee instances gedaan en ik moet zeggen het is heel wat moeilijker geworden dan de vroegere instances, zeker vergeleken met wotlk. Behoorlijk wat wipes omdat mensen het niet goed doen (foute positionering voornamelijk), pulls die fout gaan, aggro die moeilijker te houden is. Erg leuk om weer eens wat uitdaging in een instance te hebben moet ik zeggen. Throne of the Tides is nog niet helemaal af en daardoor haal je de eind boss gegarandeerd niet omdat je op een gegeven moment onmogelijk veel adds hebt... maar het is tenslotte een beta: komt vanzelf.
Is de nadruk in de nieuwe instances dan nog hoger gelegt op het 3-principe? (tank/heal/dps), een DPS die dan agro krijgt wordt dan nadeloos afgestraft door een 1hit wonder? (uitzonderingen daargelaten).

Ik ben opgegroeid in een compleet ander MMO systeem, als ze nóg verder die kant op gaan, vraag ik me wel af of Cataclysm wel iets is voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:21:
[...]

Is de nadruk in de nieuwe instances dan nog hoger gelegt op het 3-principe? (tank/heal/dps), een DPS die dan agro krijgt wordt dan nadeloos afgestraft door een 1hit wonder? (uitzonderingen daargelaten).

Ik ben opgegroeid in een compleet ander MMO systeem, als ze nóg verder die kant op gaan, vraag ik me wel af of Cataclysm wel iets is voor mij.
Zover ik gezien heb wel, dat als je als mage dus tehard nuked je geoneshot word, en je dus moet sheepen etc.
kortom beetje TBC idee kreeg ik van de filmpjes alleen sommige stukjes iets lastiger nog.

in iedergeval niet meer zoals faceroll LK heroic's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:03

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Dakreal schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:51:
[...]

Volgens mij was dat mailtje een fake mailtje, en ben je na het inloggen op die site je gegevens kwijtgeraakt. Maar welcome back!
Dank je :)
Het was toch echt een mail van Blizzard, ik kwam er namelijk achter nadat ik met Diablo II niet meer kon inloggen. Heb na dit ook meteen een authenticator toegevoegd, kreeg meteen zo een leuke pet :P

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
SinergyX schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:21:
[...]

Mwah, soms is het zelfs zo dat je als tank aggro niet kan houden op alles. Dat valt dus op te lossen door CC of iemand anders maar de magic te laten incasseren. Er zijn inderdaad bijna altijd wel melee mobs die in 1x 20k HP van me afslaan met 65% dmg mitigation dmv een skill attack, dat zou dus einde mage zijn. Ik moet wel zeggen, cloth classes hebben meteen op lvl80 een HP buff gekregen. Waar mijn mage eerst 20k had op live is die na transfer opeens 28k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Nog even terug op mijn vraag van eerder: weet iemand een leuke realm om een alt op te rollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een lange quote
Recently, we introduced our new Real ID feature - www.battle.net/realid/ , a new way to stay connected with your friends on the new Battle.net. Today, we wanted to give you a heads up about our plans for Real ID on our official forums, discuss the design philosophy behind the changes we’re making, and give you a first look at some of the new features we’re adding to the forums to help improve the quality of conversations and make the forums an even more enjoyable place for players to visit.

The first and most significant change is that in the near future, anyone posting or replying to a post on official Blizzard forums will be doing so using their Real ID -- that is, their real-life first and last name -- with the option to also display the name of their primary in-game character alongside it. These changes will go into effect on all StarCraft II forums with the launch of the new community site prior to the July 27 release of the game, with the World of Warcraft site and forums following suit near the launch of Cataclysm. Certain classic forums, including the classic Battle.net forums, will remain unchanged.

The official forums have always been a great place to discuss the latest info on our games, offer ideas and suggestions, and share experiences with other players -- however, the forums have also earned a reputation as a place where flame wars, trolling, and other unpleasantness run wild. Removing the veil of anonymity typical to online dialogue will contribute to a more positive forum environment, promote constructive conversations, and connect the Blizzard community in ways they haven’t been connected before. With this change, you’ll see blue posters (i.e. Blizzard employees) posting by their real first and last names on our forums as well.

We also plan to add a number of other features designed to make reading the forums more enjoyable and to empower players with tools to improve the quality of forum discussions. Players will have the ability to rate up or rate down posts so that great topics and replies stand out from the not-so-great; low-rated posts will appear dimmer to show that the community feels that they don’t contribute effectively to the conversation, and Blizzard’s community team will be able to quickly and easily locate highly rated posts to participate in or to highlight discussions that players find worthwhile.

In addition, individual topics will be threaded by context, meaning replies to specific posts will be grouped together, making it easier for players to keep track of multiple conversations within a thread. We’re also adding a way for Blizzard posters to “broadcast” important messages forums-wide , to help communicate breaking news to the community in a clear and timely fashion. Beyond that, we’re improving our forum search function to make locating interesting topics easier and help lower the number of redundant threads, and we have more planned as well.

With the launch of the new Battle.net, it’s important to us to create a new and different kind of online gaming environment -- one that’s highly social, and which provides an ideal place for gamers to form long-lasting, meaningful relationships. All of our design decisions surrounding Real ID -- including these forum changes -- have been made with this goal in mind.

We’ve given a great deal of consideration to the design of Real ID as a company, as gamers, and as enthusiastic users of the various online-gaming, communication, and social-networking services that have become available in recent years. As these services have become more and more popular, gamers have become part of an increasingly connected and intimate global community – friendships are much more easily forged across long distances, and at conventions like PAX or our own BlizzCon, we’ve seen first-hand how gamers who may have never actually met in person have formed meaningful real-life relationships across borders and oceans. As the way gamers interact with one another continues to evolve, our goal is to ensure Battle.net is equipped to handle the ever-changing social-gaming experience for years to come.

For more info on Real ID, check out our Real ID page and FAQ located at http://www.battle.net/realid/ . We look forward to answering your questions about these upcoming forum changes in the thread below.
Weet niet wat ik hier nu van moet vinden, ene kant heb ik zoiets ja eindelijk geen trollen op alts meer !
andere kant heb ik zoiets waarom moet iedereen me naam en achternaam zien ?, en me battlenet mail ?.
krijg ik nog meer spam.

your thoughts ?,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:39:
Even een lange quote

[...]

Weet niet wat ik hier nu van moet vinden, ene kant heb ik zoiets ja eindelijk geen trollen op alts meer !
andere kant heb ik zoiets waarom moet iedereen me naam en achternaam zien ?, en me battlenet mail ?.
krijg ik nog meer spam.

your thoughts ?,
Persoonlijk vind ik niet dat ze dat kunnen verplichten. Ik zit er niet op te wachten dat iemand me zou kunnen googlen en vervolgens me lastig gaat vallen ( even overdreven ). Nou lijkt dat best overdreven, maarja er zullen vast wel kindjes tussen zitten.

Maarja, als ze het verplichten en wij clicken op " Accept ULA " dan ga je ermee akkoord, maar je wordt ook weer gedwongen omdat je niet al je playtime ~geld, niet verloren wil laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja precies, dat dacht ik dus ook al maar snap niet waarom iedereen me naam / achternaam moet kunnen zien..
En dan kunnen ze je lekker googlen, eventueel zie ik zelfs goldsellers je naam googlen :P en je mail sturen naar je huis. ( overdreven )

Maar toch raar. ben er niet echt kapot van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Geef dan de optie om een Nick aan te maken. En eventueel een profile waarop je info kwijt kan, zoals bij de meeste forums.

[ Voor 17% gewijzigd door junglebeast op 06-07-2010 19:58 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:37:
Thanks voor de antwoorden :) en zal wel ff wow.com checken dan :)

kan je de pagina op wow.com linken? kan em ni vinden :p
Hierzo:
- http://www.wow.com/2010/0...-qanda-edition/#continued
"What are the starter pets for each hunter race going to be?"

* Worgen: Mastiff
* Goblin: Crab
* Human: Wolf
* Forsaken: Bat
* Orc: Boar
* Dwarf: Bear
* Troll: Raptor
* Draenei: Moth
* Night elf: Nightsaber
* Tauren: Plainstrider
* Blood elf: Dragonhawk

You start with your pet at level 1, which acts as a guardian of sorts, attacking whatever you attack. Later on, you gain the ability to control it.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Wat is eigenlijk de motivatie om hunters een pet vanaf lvl1 te geven, hunters waren altijd al de snelste levelers en lvl 1-10 was ook nog wel te doen al ging het wat langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:43:
Ja precies, dat dacht ik dus ook al maar snap niet waarom iedereen me naam / achternaam moet kunnen zien..
En dan kunnen ze je lekker googlen, eventueel zie ik zelfs goldsellers je naam googlen :P en je mail sturen naar je huis. ( overdreven )

Maar toch raar. ben er niet echt kapot van
Ik heb er geen problemen mee, als er gevoelige informatie te vinden is door alleen op je naam te googlen doe je sowieso iets fout.
Zhalix schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:04:
Nog even terug op mijn vraag van eerder: weet iemand een leuke realm om een alt op te rollen?
Shadowsong-EU is een goede realm, over algemeen ligt de gemiddelde leeftijd en het niveau wat hoger dan op andere servers.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:39:
Even een lange quote

[...]

krijg ik nog meer spam.

your thoughts ?,
Blizzard hoeft mij niet meer op de officiële forums te verwachten. Ik ben echt niet bang om mijn naam te delen op internet (zie mijn profiel, staat zelfs mijn woonplaats bij ;) ) maar ik wil graag zélf degene zijn die dat bepaald. De Nederlandse overheid adviseert mensen nota bene om voorzichtig te zijn met waar ze hun persoonlijke info delen en wát ze precies delen, en daar komt Blizzard, die het even vrolijk voor ons doet. Ga toch weg. :D

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 23:36:
[...]

Blizzard hoeft mij niet meer op de officiële forums te verwachten. Ik ben echt niet bang om mijn naam te delen op internet (zie mijn profiel, staat zelfs mijn woonplaats bij ;) ) maar ik wil graag zélf degene zijn die dat bepaald. De Nederlandse overheid adviseert mensen nota bene om voorzichtig te zijn met waar ze hun persoonlijke info delen en wát ze precies delen, en daar komt Blizzard, die het even vrolijk voor ons doet. Ga toch weg. :D
my thoughts exactly.

heb niks te verbergen, maar als ik iets post wil ik wel zelf uitmaken of de hele wereld weet wat me email is of naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 23:58:
[...]

my thoughts exactly.

heb niks te verbergen, maar als ik iets post wil ik wel zelf uitmaken of de hele wereld weet wat me email is of naam
Als ze trolls tegen willen gaan, laat ze anoniem totdat de reports zich zo opstapelen dat uiteindelijk dat dan wordt weergegeven, soort van waarschuwingssysteem, oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals mijn vraagje :)

Ik heb een druid kip en ben bijna level 80 nu heb ik gelezen dat hit rating belangrijker is dan critical strike rating for mijn kip. ik moet eerst de softcap halen op mijn hitrating.

Nu zag ik met de emlems of triump kan ik kiezen tussen cloth gear die naast spellpower ook hit-rating heeft.

Of moet ik voor de ietsbetere armor versie kiezen de leather versie die naast spellpower ook critical strike heeft?

Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
my thoughts exactly.

Moet ik Straks nog met een echte 2hand mace onder me bed gaan slapen :S voor je het weet breekt er snachts zo'n Horde speler met een groengeverft gezicht bij je in die het allemaal iets te serieus nam nadat je de vorige dag een beetje mot met hem had :S

"maarja 2hand maces zijn gelukkig gewoon bij de lokale bouwmarkt verkrijgbaar :P "

Nog maar een pogingkje : zijn er hier mensen aanwezig die op de Vindication Battlegroup spelen? met in het bijzonder de Auchindoun server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Ook leuke site (vooral tijdens de 24H downtime op het moment): www.warcraftrealms.com, ook handig bij die hele horde vs alliance discussie :P

Er zijn nog best wel wat gebalancde realms (dwz, verhouding is niet meer dan 2:1), maar ook wel wat realms waarvan je denkt "WTF"? :P

Silvermoon: 15 horde voor 1 alliance (wat wil je met die naam) en Kor'gall (nog nooit van gehoord) is het andersom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dtech schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 07:18:
Ook leuke site (vooral tijdens de 24H downtime op het moment): www.warcraftrealms.com, ook handig bij die hele horde vs alliance discussie :P

Er zijn nog best wel wat gebalancde realms (dwz, verhouding is niet meer dan 2:1), maar ook wel wat realms waarvan je denkt "WTF"? :P

Silvermoon: 15 horde voor 1 alliance (wat wil je met die naam) en Kor'gall (nog nooit van gehoord) is het andersom...
warcraft realms is alleen niet helemaal meer up to date geloof ik aangezien anachronos te boek staat met de volgende statistieken over het totaal aantal spelers : 80% alliance en 20% horde,die nummers kloppen totaal niet en ook sta ik er nog met 2 guilds op :S maarja miss dat dat alleen voor de Anachronos en Khadgar realm is ofzo en de rest wat accurater is,verder leuke site idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Je moet naar de kleur van de cijfertjes kijken. Rood <= 50 entries de laatste maand, geel = 50-100 en groen is 100+. Vooral de rode cijfertjes kloppen natuurlijk relatief slecht, maar je kunt helpen door de addon te downloaden en af en toe je savedvariables te submitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Bleh, 100K xp to 80 en dan moet ik nog 3 uur wachten.. Flauw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dtech schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 07:56:
Je moet naar de kleur van de cijfertjes kijken. Rood <= 50 entries de laatste maand, geel = 50-100 en groen is 100+. Vooral de rode cijfertjes kloppen natuurlijk relatief slecht, maar je kunt helpen door de addon te downloaden en af en toe je savedvariables te submitten :)
Ahh ok op die fiets :) en was idd voornamelijk rood,zijn er nog veel mensen die die addon hebben dan? lijkt mij alleen maar xtra latency trekken zo'n scanner hehe
Frerk schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 08:12:
hehe das klote maarja ik moet langer wachten ...werk :( maarja niks aan te doen hehe

Maareh echt niemand op Auchindoun of op de Vindication battlegroup??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:13
Frerk schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 08:12:
Jij hoeft maar 3 uur te wachten. Aardig wat EU realms hebben een 24-uurs downtime vandaag.

Oa Neptulon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik snap iets niet... Iedereen zit te zeuren over de Alliance:Horde verhouding, maar wat boeit dat? Het zal misschien iets langer duren voordat je BG's in kunt, maar verder is het toch niet zo'n probleem. Kijk, dat het scheelt op het moment dat iedereen tegen iedereen vecht, dat snap ik, maar voor de rest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Zhalix schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:04:
Ik ben laatst met een collega en 2 bekenden begonnen op Saurfang. Wij spelen Horde :)

Op dit moment zitten we allemaal rond lvl 15-20. Tot nu toe zie ik best veel low lvl spelers rondlopen in the Barrens. Stuk meer dan de laatste keer dat ik een char aan het lvlen was.

[ Voor 16% gewijzigd door daroy op 07-07-2010 08:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 04:41:
Nogmaals mijn vraagje :)

Ik heb een druid kip en ben bijna level 80 nu heb ik gelezen dat hit rating belangrijker is dan critical strike rating for mijn kip. ik moet eerst de softcap halen op mijn hitrating.

Nu zag ik met de emlems of triump kan ik kiezen tussen cloth gear die naast spellpower ook hit-rating heeft.

Of moet ik voor de ietsbetere armor versie kiezen de leather versie die naast spellpower ook critical strike heeft?

Alvast dank
Uit mijn Wow Verleden weet ik nog dat je in ieder geval je hitrating moest halen. Niet raken is ook geen crit.
Als Chicken is leather altijd wel handig kan je nog een beetje de tank uithangen en overleef je meestal de eerste hit van een mob in een raid wel.

Misschien dat ik voor Cata terugkom in wow maar het is niet meer zoals vroeger, 40man raids waarbij iedereen 10 min voor starttijd voor de instanceportal stond met pots/items/repairs/tactics ed en waar je eigenlijk geen rotatie nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Gropah schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 08:47:
Ik snap iets niet... Iedereen zit te zeuren over de Alliance:Horde verhouding, maar wat boeit dat? Het zal misschien iets langer duren voordat je BG's in kunt, maar verder is het toch niet zo'n probleem. Kijk, dat het scheelt op het moment dat iedereen tegen iedereen vecht, dat snap ik, maar voor de rest...
Ik noem een VoA, wij hebben zelden WG in bezit (Horde in Arie Peak), en the meeste mensen vielen steil achterover toen we 2 keer achter elkaar WG konden houden.. :') Zeldzaamheid...

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

daroy schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 08:49:
[...]

Ik ben laatst met een collega en 2 bekenden begonnen op Saurfang. Wij spelen Horde :)

Op dit moment zitten we allemaal rond lvl 15-20. Tot nu toe zie ik best veel low lvl spelers rondlopen in the Barrens. Stuk meer dan de laatste keer dat ik een char aan het lvlen was.
Ik ben een tijdje terug ook begonnen op Saurfang horde. En ook ik kwam regelmatig andere spelers tegen.
Ben inmiddels level 77 met mijn Orc warlock, dus mochten jullie hulp willen oid whisper me dan maar even. Mn lockje heet Gravok.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
[...]

my thoughts exactly.

Waar staat overigens dat je je email deelt? Ik kan het niet vinden in de bluepost. Alleen je echte naam krijgen mensen te zien. Kan je in ieder geval niet meer anoniem trollen en schelden.

Ik vind het wel een goede oplossing, zo kunnen de fora een beetje meer volwassen worden en kunnen er ook echte sancties op trollen gegeven worden. Je hebt overigens altijd de keuze om het spel op te zeggen of het forum niet te gebruiken als je het niet bevalt, toen je het spel kocht heb je ook toegestemd in dit soort wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:53
Likje naar de post... 837 pagina's aan reactie's nu en weinig positief...

http://forums.worldofwarc....html?topicId=25712374700

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gropah schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 08:47:
Ook binnen de kant heb je met een grote populatie het voordeel dat er veel pugs zijn, veel weeklies, veel guilds, wat op de 'minder bedeelde' andere kant mogelijk allemaal niet het geval is. (ally bv op Lightning's Blade).
UdiBenLudi schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:13:

Yup, en daartussen zitten dus de mensen die juist het forum bezochten, mensen die dus niet meer terug komen. Wil je bezoek van je forum weer op oud niveau krijgen, zal je dus ook een baggervracht aan nieuwe forum-posters moeten hebben die wel met hun volledige naam op het forum willen staan.

En het verhaal over trollen is onzin, je kan nog steeds met nepgegevens een account registreren (1 van mijn accounts staat op ene Siner Gyx), echte trollers hebben nu nog meer 'stront' om mee te gooien (gooi menig naam maar eens door google heen).

Je forum account is toch al gekoppeld aan je blizz account? Grove overtreding op forum = ban op je WoW account, zo moeilijk is dat toch niet? (NCsoft doet dat al jaaaaaaaren).

[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2010 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik vind het een rare move van Blizzard. Ik zie wel in dat het tegen trollen en flamewars is maar dan nog vind ik het een rare keuze... Er zijn een heleboel normale forummers die dit niet op prijs stellen.

De meerderheid wordt weer eens gestraft door een minderheid idioten die het verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 07:03:
[...]

Nog maar een pogingkje : zijn er hier mensen aanwezig die op de Vindication Battlegroup spelen? met in het bijzonder de Auchindoun server?
Meldt! Speel ook op Auchindoun, Ally zijde, Als je Inisis(Warlock alt), Ínisis(DK tank main) of Kvarforth(Druid pvp alt) tegen komt, that would be me. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
UdiBenLudi schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:13:

mmm, hoeveel negatieve nutteloze posters heb je op nuttige posters? Verhouding van 90/10 als je het mij vraagt.
Blizzard probeert daar nu iets aan te doen, ik ben die posts wel zat waar je eerste door 300 whiners heen moet voordat je iets nuttigs krijgt.

Als ze nu alleen realid mensen toelaten tot fora, dan kunnen ze ook wat beter modereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
defiler1974 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:33:
mmm, hoeveel negatieve nutteloze posters heb je op nuttige posters? Verhouding van 90/10 als je het mij vraagt.
Blizzard probeert daar nu iets aan te doen, ik ben die posts wel zat waar je eerste door 300 whiners heen moet voordat je iets nuttigs krijgt.

Als ze nu alleen realid mensen toelaten tot fora, dan kunnen ze ook wat beter modereren.
Dus het wordt een klein elitair groepje, wat totaal maar dan ook echt totaal niet meer enige vorm van respresentatie heeft van de spelers? Ik zie massale verschuiving naar de alternatieve fora's (voor zover dat al niet het geval was met het grootste gedeelte van interessante posts).

Eigelijk zou t.net dat op de frontpage moeten doen, om de trolls in nieuwsberichten tegen te gaan, hoe zou je dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

my thoughts exactly.

Ik ben nog even op mijn uitspraak teruggekomen: Dakreal in 'nieuws: Blizzard gaat echte namen weergeven in gamesfora'

Op de forums kan ik het me WEL voorstellen, maar dacht even dat het ingame was ;-)

Vandaag de hele dag server plat, en morgen lekker vrij.. vrijdag ook.. oftewel, dit weekend even lvl 80 worden met m'n Lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
SinergyX schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:38:
[...]

Dus het wordt een klein elitair groepje, wat totaal maar dan ook echt totaal niet meer enige vorm van respresentatie heeft van de spelers? Ik zie massale verschuiving naar de alternatieve fora's (voor zover dat al niet het geval was met het grootste gedeelte van interessante posts).

Eigelijk zou t.net dat op de frontpage moeten doen, om de trolls in nieuwsberichten tegen te gaan, hoe zou je dat vinden?
Hoezo elitair? Is het zo moelijk voor mensen om een beleefde post te schrijven en niet te gaan ranten. Als mensen nou nog eens grappig waren in hun rants, dan vind ik het niet erg. Uitstekend als je niks bijdraagt aan de discussie dat je lekker op een ander fora gaat posten, dat is nu precies de bedoeling.

En je laatste opmerking, doet t.net dat niet al? (edit: corrigeer mezelf, hier ben je nog redelijk anoniem)
Ze modereren heel netjes vind ik, slechte posts worden onzichtbaar en als het te erg is krijg je waarschijnlijk een ban.

[ Voor 3% gewijzigd door defiler1974 op 07-07-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
defiler1974 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:07:
[...]

Waar staat overigens dat je je email deelt? Ik kan het niet vinden in de bluepost. Alleen je echte naam krijgen mensen te zien. Kan je in ieder geval niet meer anoniem trollen en schelden.

Ik vind het wel een goede oplossing, zo kunnen de fora een beetje meer volwassen worden en kunnen er ook echte sancties op trollen gegeven worden. Je hebt overigens altijd de keuze om het spel op te zeggen of het forum niet te gebruiken als je het niet bevalt, toen je het spel kocht heb je ook toegestemd in dit soort wijzigingen.
Ze zien je battlenet ID, je battlenet ID is de het geen waarmee je inlogt.
wat bij mij dus mijn hoofd email adress is.

En ze zien je NAAM + Achternaam, net zoals ingame als je iemand wilt toevoegen je het op ze inlog account naam moet doen.
En duh, dat ik zelf de keus hebt snapt me neus ook wel.
Zeg alleen ik er niet helemaal blij mee ben, en aangezien het WoW fora toch dood is en niks te bleven, gaat het me om het idee zelf al, want straks bij SC2 en Diablo 3 gaat het dus ook zo werken.

En ik heb inderdaad ja gezegt tegen wat hun willen, maar voor alsnog krijgt 95% waarmee ik speel mijn battlenet id niet.
:)

[ Voor 17% gewijzigd door Mektheb op 07-07-2010 09:55 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.