Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Of mijn vraag van vanochtend te beantwoorden? :)

Heb inmiddels als wat sites gevonden, maar nog niet echt een site waarin ook wordt gezegd op welk moment tijdens een bossfight je het beste je cooldowns kunt gebruiken.
Menace_1981 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:37:
De afgelopen periode ben ik gestopt met raiden en heb ik veel ge-pvpt. Echter, is het weer gaan kriebelen bij mij en heb ik een apply gedaan bij een raiding guild en ben ik aangenomen :).

Ik ga met mijn Shaman voor het eerst ICC healen: http://eu.wowarmory.com/c...ragano&gn=Grumpy+Old+Dogs

Ik heb bijna 60 frost emblems. Zal ik voor de shoulders gaan voor 2 set bonus of eerst iets anders halen?

Weten jullie een site waar ik veel info kan vinden per instance/boss vanuit het perspectief van een healer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Menace_1981 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:58:

Heb inmiddels als wat sites gevonden, maar nog niet echt een site waarin ook wordt gezegd op welk moment tijdens een bossfight je het beste je cooldowns kunt gebruiken.
Voor Rogue's en denk alle DPS'ers, ligt het vaak aan de fight zelf. Heb je een DPS race is het verstandig om ze zo vroeg mogelijk in de fight te gebruiken om ze zo vaker te kunnen gebruiken.
Heb je een Adds/Burn phase in je fight zitten, dan wil je ze op dat moment up hebben voor het meeste effect.

Qua healers/tanks is het verstandig om je CD's te bewaren voor als er speciale dingen gebeuren in een fight die meer healing of movement vragen. Of eventueel op fights die je nog niet gedowned hebt of niet zeker over bent, om de laatste paar % te overbruggen en de kill binnen te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online

[...]
Voor een Restoration shaman is zijn de tier10 bonussen erg goed, net zoals 2x tier9. Ik race in iedergeval naar de 4p tier10, een HOT op Chain Healing klinkt behoorlijk goed :D

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
Maak in het vervolg een topicreport in plaats van zelf erin mee te gaan :)

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 05-07-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:25

Nibbz

Postmaster General

mja.. ookal was wow alleen op 320 x 240 te spelen.. zou ik het nog steeds liefhebben

wow ftw :D

genoeg over HD

gief CATA!!

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wilt trollen dan ben je hier op het verkeerde adres.

[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 05-07-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Maak dan gewoon een TR in plaats van offtopic te gaan.

[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 05-07-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:09

Darkasantion

Just keep swimming!

Zo, omdat we tijdelijke dip hebben met 25 mans maar weer bezig gegaan met met Nelf rogue Loothoer(ja, madame het echt zo :P ) Gisteren net niet 60 geworden, omdat ik ervoor even wat tijd eraan besteed hebt om Enchanting en Herbalism op 300 te krijgen voordat ik Outland in duik. Vanavond kan de waarschijnlijk dus wel vliegen :D .

Ow ja HD is niet gelijk aan Image Quality!!!!

Zodra je boven 1920x1080 speelt is het full HD. Of het dan nog eruit ziet is een ander punt van discussie, maar met wat tweaks via de driver kun je WoW ook aardig oppoetsen :P

Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y98/Darkasantion/Darkaandfriends.png
Dit is gewoon WoW, enkel door wat trucjes en LoD tweaks is het wat mooier ^^

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:04

ShadowBumble

Professioneel Prutser

..knip..

Nu terug naar de dagelijkse kost.

[...]
Op tankspot staan er een x aantal filmpjes die opgenomen zijn vanuit een healers perspective ( Project Marmot ) Die zeer leerzaam zijn voor overigens alle classes. De site begon ooit eens als tank specifiek en hier rust nog wel de nadruk op maar inmiddels is er echt voor iedereen wat te vinden.

[ Voor 73% gewijzigd door psychoclown op 05-07-2010 15:33 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:53
Darkasantion schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:17:
Kan je hier wat meer informatie overgeven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Sjonson schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:21:
[...]

Kan je hier wat meer informatie overgeven??
Ja hoor.

Eerst moet je een HD5xxx serie kaar hebben, deze hebben namelijk ongelooflijk goede Anisotropic Filtering waardoor je beeld een stuk mooier wordt. Verder heb je ook toegaan tot Supersampling met deze serie waardoor ja Antialiasing op alles krijgt, en dus mooier beeld, echter vreet het wel prestatie en krijg je een "mist/blur" in beeld door deze optie. Beste is dan een HD58xx serie kaart, da kun je met 24xSSAA draaien, en AF op 8x hebben staan zonder dat je FPS te laag wordt om speelbaar te blijven.

Als laatste trucje heb je dan ATiTrayTools, waarmee je LevelofDetail kunt aanpassen, en als je deze instelt op 1, krijg je een strakker beeld en verdwijnt het meeste van de "mist/blur". Ook heb je dan nog een paar andere opties om de IQ te verhogen, namen ervan weet ik zo niet :( . Moet ik thuis even opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
ik zat wat te lezen over de BoA items en ik had al een heirloom overgezet van horde naar alliance maar mijn vraag is nu:
Kun je een heirloom item mailen en in dezelfde mail geld stoppen? ik weet dat het apart niet gaat maar aangezien de heirloom wel gewoon cross faction gemailed kan worden vroeg ik het me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Echte tweakers ook.. :)

Anways.. mun Shaman was dus 78 geworden gisteravond. Dus kon queuen voor de Ahune boss. Denk dat ik em zo'n 20 keer gedaan heb maar geen Agi cloak he.. De guildies die mee waren vonden het ook al zo vreemd.

Heb wel zo'n 8 cloaks van allerlei andere stats mogen ontvangen. Waaronder ook de healing/haste cloaks voor straks als ik Resto ga.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
junglebeast schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:30:

Anways.. mun Shaman was dus 78 geworden gisteravond. Dus kon queuen voor de Ahune boss. Denk dat ik em zo'n 20 keer gedaan heb maar geen Agi cloak he.. De guildies die mee waren vonden het ook al zo vreemd.

Heb wel zo'n 8 cloaks van allerlei andere stats mogen ontvangen. Waaronder ook de healing/haste cloaks voor straks als ik Resto ga.
Hmm ik denk dat ik ook wel zoveel keer in totaal ben geweest
heb alle cloaks wel ene keer voorbij zien komen en al m'n lewt kunnen fixen.
Die Agi cloak dropte bij ons best vaak eigenlijk.. maarja.. RNG can be the death of you :(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Yokidrink schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:29:
ik zat wat te lezen over de BoA items en ik had al een heirloom overgezet van horde naar alliance maar mijn vraag is nu:
Kun je een heirloom item mailen en in dezelfde mail geld stoppen? ik weet dat het apart niet gaat maar aangezien de heirloom wel gewoon cross faction gemailed kan worden vroeg ik het me af.
Nee, je kunt enkel en alleen heirlooms versturen, geen geld of andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casapira
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 14:36

casapira

The truth is in me.

junglebeast schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:30:

Zelfde gedaan gisteren met mijn DK die ik ff de laatste 3kwart level ff er snel doorgeleveld heb om 78 te worden voor deze cloak. Heb de eerste 6 keer de Agi-cloak mogen zien, pas daarna kwam een dps cloak (die ik niet per se hoefde, tussendoor nog 4 keer caster cloaks gezien, en pas bij de 2e keer dat de def cloak dropte had ik 'm.

Alleen na 6/7 instances, moest ik mee met mn 1e alt naar RS10, en kreeg melding van to many instances recently joined. Echt bollux. Op een gegeven moment gerelogged, en toen was t weer oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Yokidrink schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:29:
Wat je wel kunt doen om geld tussen factions te traden is op 1 character een grijze item op de neutral AH posten voor 5000 gold, en dit op de andere kopen :)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
CyCloneNL schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:41:
[...]

Wat je wel kunt doen om geld tussen factions te traden is op 1 character een grijze item op de neutral AH posten voor 5000 gold, en dit op de andere kopen :)
uh dat kan toch alleen tussen verschillende accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23

Zodra je boven 1920x1080 speelt is het full HD. Of het dan nog eruit ziet is een ander punt van discussie, maar met wat tweaks via de driver kun je WoW ook aardig oppoetsen :P
Ook 1920x1080 is Full HD.

Voor iedereen die het onderscheid niet weet van Full HD en HD Ready

1280x720p (of hoger) is HD Ready
1920x1080p (of hoger) is Full HD
[afbeelding]
Zo te zien ben je een lid van Low Landers?
Heb laatst jullie website bekeken en lijkt me echt een toffe guild :P

Ik probeer iig een aantal dingen zoals <Low Landers> ook in de guild waar ik in zit te organiseren.
Samen leuke activiteiten doen, dat ook een beetje te maken heeft met het spel (team building bijvoorbeeld).
CyCloneNL schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:41:
[...]

Met als gevolg dat je nog wat gold mist.
Ja, ik ben een echte hollander. Lekker gierig

[ Voor 14% gewijzigd door Hiroj op 05-07-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Yokidrink schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:42:
[...]

Dan vraag je of iemand even een lvl1 voor je aanmaakt om er iets op te zetten. Maar je raakt wel de auction house cut kwijt. Misschien kan je beter aan de andere kant iemand vragen die ook geld wilt versturen, scheelt je weer een een AH fee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Yokidrink schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:42:
[...]

Je kunt inderdaad geen AH items van je eigen account kopen... Dus de cross faction AH werkt niet meer.

Je kunt wel een vriend/guildie hebben met een horde/alliance alt die het item van je koopt en dat je daar dan weer gold aan geeft. (zo heb ik het gedaan toen ik een horde altje maakte)

[ Voor 6% gewijzigd door EnigmaNL op 05-07-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ja ik in het verleden ook maar ken nu nog niemand. zal maar eens voor een guild gaan struinen of gewoon stug snel door levellen naar 77 voor coldweather skill hehe (ja ik heb een horde lvl80 maar geen geld daar en geen zin het te verzamelen op dat char)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Hiroj schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:43:
[...]

Zo te zien ben je een lid van Low Landers?
Heb laatst jullie website bekeken en lijkt me echt een toffe guild :P

Ik probeer iig een aantal dingen zoals <Low Landers> ook in de guild waar ik in zit te organiseren.
Samen leuke activiteiten doen, dat ook een beetje te maken heeft met het spel (team building bijvoorbeeld).

[...]

Met als gevolg dat je nog wat gold mist.
Ja, ik ben een echte hollander. Lekker gierig
Ja ben nog steeds lid :P En is zeker een toffe guild, alleen qua raiding is het af en toe een drama, maar goed, dat is iets van Nederland denk ik, kijk maar wat voor ramp ons politieke stelsel is :+ .
Voor de rest doen we zeker leuke activiteiten, zoals guild meets, guild events en nog wat andere dingetjes :D .

En wat is er mis met gierig? 19.7K Gold hier, en weiger het uit te geven aan BoE shit of andere meuk zoaks mounts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Yokidrink schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:50:
ja ik in het verleden ook maar ken nu nog niemand. zal maar eens voor een guild gaan struinen of gewoon stug snel door levellen naar 77 voor coldweather skill hehe (ja ik heb een horde lvl80 maar geen geld daar en geen zin het te verzamelen op dat char)
1000 gold op je alt heb je toch zo verdient? Dan kun je op lvl 68 al cold weather flying krijgen! Lvlen naar 77 zonder cw flying kan veel langer duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Persoonlijk gesproken had ik een positieve ervaring gisteren op mijn alt Deathknight [Eretar]. Ik had nog nooit eerder getanked en gisteren schreef ik me in als DPS-er en liep ik dus Hellfire Ramparts voor de eerste keer. Ik merkte dat ik als melee DPS-er heel goede de tank bij kon houden en zelfs beter de damage kon incasseren. De tank was zelf ook een Deathknight. Nu is mijn main een Mage [Auredium] van level 80 en Deathknight is compleet anders van natuur. Zo ben ik op Auredium gewend zo ver mogelijk van mijn targets af te blijven en sta vaak zelfs het verste af van iedereen. Het is dus best wel wennen om als Deathknight face to face met een boss te staan en juist de klappen te willen incasseren. Maar het was een positieve ervaring en ik wil me gaan verdiepen in de tanking specs van Deathknights. Kijk overigens niet naar de shoulders van mijn DK want die zijn eigenlijk niet voor een Deathknight bedoeld. :P

Verder ben ik erg benieuwd naar Cataclysm en heb ik de startgebeieden van de Goblins en Worgen al gezien op Youtube.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Auredium schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:54:
Verder ben ik erg benieuwd naar Cataclysm en heb ik de startgebeieden van de Goblins en Worgen al gezien op Youtube.
Als je een beetje spoilers niet erg vind zou je eens kunnen kijken naar de zone review filmpjes van ZAMofficial (nieuwe channel van tankspot), daar staan echt heel veel zone filmpjes op!

Die onder water zones *O* *O*

[ Voor 4% gewijzigd door EnigmaNL op 05-07-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:57:
wat ik wou zeggen is als je kijkt naar games is dat als je meer pixels in een inch stopt het uit eindelijk veel scherper.

nou weet ik wel dat jullie me slap vinden ouwe hoeren, maar uit eindelijk krijg je zo wel beter beeld
Godskolere. En hoe gaat een game de resolutie van je monitor precies aanpassen denk je?

Edit: spuit 11 8)7

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Auredium schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:54:

tja,het worgen startgebied is feitelijk phased,dus op mijn lvl 81 kan ik die niet van boven laten zien etc. maar ik ben wel een worgen gestart,dus ik kan screens maken.maar er is een filmpje van een half uur ergens die je een heel stuk van het lvl-en van een worg laat zien (tot lvl8 ofzo)
als je zoekt op worgen starting area kom je die tegen ;)
maar als je echt geen spoilers wil zien raad ik het ten zeerste af aangezien het filmpje dat 100% is :P

spoiler:
je begint als mens en transformeerd op een gegeven moment naar een worgen,en dat zou je dan via een filmpje moeten zien die er nog niet is :P heb je alleen een tekstballon "here we show a movie about the worgen transformation)

[ Voor 23% gewijzigd door mrsar op 05-07-2010 16:48 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:01:
[...]

Als je een beetje spoilers niet erg vind zou je eens kunnen kijken naar de zone review filmpjes van ZAMofficial (nieuwe channel van tankspot), daar staan echt heel veel zone filmpjes op!

Die onder water zones *O* *O*
Goeie tip. De link staat nu in de startpost bij Cataclysm.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Rakkerzero schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:50:
[...]

Goeie tip. De link staat nu in de startpost bij Cataclysm.
Yay! Ik ben nuttig O-)

Ik kan echt niet wachten tot Cataclysm uit komt, ik ben nu een beetje uitgekeken op WoW... Naast het lvlen van alts komt er niet veel van terecht (ik raid totaal niet meer) en ik hoop dat Cataclysm weer leuk en uitdagend wordt! ICC vond ik na een tijdje al niks meer aan en daarom raid ik ook niet meer (Ulduar vond ik destijds 10x leuker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Bedankt EnigmaNL, ik ga dat channel vannavond eens lekker op de bank bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Persoonlijk wil ik nog niet veel zien van de levels, met name omdat ik ze zelf wil ontdekken. Dat is een stuk leuker dan dat ik het via brakke youtube filmpjes bekijk. Natuurlijk ga ik wel mezelf inlezen over de instances en raids als ik eraan toe kom op dat moment. ;)

Ontdekken doe ik echter liever zelf. Northrend was echt een opluchting vergeleken met Outland, ik heb Outland nooit gemogen, te ver weg van het 'normale'. :P
Vanzelfsprekend komt er weer een Spceial Edition box bij mij thuis te staan van Cataclysm. Nu maar hopen voor WoW dat het geen Cataclysma wordt met Cataclysm.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik heb zeker zin in Cata, nieuwe levels en meuk, en eindelijk een kans op een leuke warlock te hebben op de Alliance kant, vind Human Warlock maar niks, en gnomes zijn "out of the question" for mij, dus wachten is op de dag dat ik mijn human kan laten omzetten tot worgen, dan wordt het pas echt leuk :P .

En ik zal zeker met Cata wel door de nieuwe gebieden heen questen op alts, gewoon om te kijken wat er allemaal verandert is qua content en quests :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Darkasantion schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:50:
[...]

Ja ben nog steeds lid :P En is zeker een toffe guild, alleen qua raiding is het af en toe een drama, maar goed, dat is iets van Nederland denk ik, kijk maar wat voor ramp ons politieke stelsel is :+ .
Voor de rest doen we zeker leuke activiteiten, zoals guild meets, guild events en nog wat andere dingetjes :D .

En wat is er mis met gierig? 19.7K Gold hier, en weiger het uit te geven aan BoE shit of andere meuk zoaks mounts :P
Wij kennen hetzelfde probleem :)
Raiden is echt een drama .. bovendien zijn er een aantal plotseling maar overgegaan naar een alt, die we straks wss nog moeten gearen ook -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Gropah schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:46:
[...]

Het valt misschien mee, maar het is en blijft een upgrade :D

Daarnaast, als hij is gemaakt om te draaien op alle PC's van 6 jaar geleden, hoe kan het dan dat hij af en toe nog lagged bij mij met alles op highest met een 4670 en een AMD 2.2 GHz dual core? Allemaal spul wat er toen niet was...
Eerlijk antwoord? Omdat lag helemaal niets met je computer te maken heeft 9/10 keer, maar met je internetverbinding en de server waarop de game gedraaid word...

Dit is iets waar schijnbaar alle WoW spelers de fout in gaan: Lag (vertraging door internet verbinding meestal, of input-lag) != lage Fps (stotterend 'traag' beeld omdat het spel te zwaar is voor je pc, of te slecht geprogrameerd.)...

Ga eens Counter-Srike 1.6 spelen op een server in china... Je beeld zal heel 'vloeiend' bewegen, maar heen en weer schokken naar verschillende plaatsen en niets raakt waar je ook op schiet. Dit is lag

Ga nu eens Metro 2033 singleplayer starten en zet Dx11 aan en forceer de hoogste opties op jouw systeem... Dit stotterende, schokkerige slome beeld = low fps

Als jij met low fps tegelijkertijd op een schietknop of spreukknop drukt als jouw tegenstander en je hebt geen last van lag, zullen jullie beiden tegelijkertijd een kogel/spreuk voor je kop krijgen, alleen op jouw beeld ziet het er wat schokkeriger uit.
Als jij met lag maar vloeiende FPS voor jouw gevoel een spreuk/schietknop op hetzelfde moment indrukt als je tegenstander, lijkt dat op jouw beeld misschien zo... Maar vanwege de vertraging heeft je tegenstander alsnog net eventjes eerder gedrukt, en ben jij degene die dood krijgt of net die spell interupt mist ;) Het beeld zal overigens maar af en toe even blijven 'hangen' in exreme gevallen en niet constant 'stotteren' zoals bij low fps...

Echt overal, en dan ook overal haalt men dit door de war. Vooral op de forums.wow-europe.com forums.world of warcraft.com en hier gek genoeg :P

[ Voor 25% gewijzigd door Brutal1ty op 05-07-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wat coin over voor één van de duurdere mounts. Iemand een suggestie? Wat is een redelijke prijs voor een Mekgineer's chopper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:45:
Heb wat coin over voor één van de duurdere mounts. Iemand een suggestie? Wat is een redelijke prijs voor een Mekgineer's chopper?
16 à 17k ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:45:
De materialen die je bij een vendor moet laten kopen door de engineer zijn 12.5k, dan komt de rest nog,

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Dan heb je geluk als je ze voor zoveel kan verkopen :P

Als je er geld aan uitgeeft is een motor wel leuk ja. Maar zo'n mammoet is veel handiger, vendors erbij, en 2 zitplaatsen. Een motor heeft geen vendors en slechts 1 extra zitplaats. Maar ach, het is wel vetter :D Heb er zelf ook één en maak er regelmatig zelf een paar.

[ Voor 54% gewijzigd door Divak op 05-07-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had ik een party voor ICC 25 op mijn hunter, eindelijk kans op de bow, toen lag mijn internet eruit :( En via mobiel een ping van 300-400 lijk me niet tactisch :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
SinergyX schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:35:
Had ik een party voor ICC 25 op mijn hunter, eindelijk kans op de bow, toen lag mijn internet eruit :( En via mobiel een ping van 300-400 lijk me niet tactisch :P
Balen man :P Zal je weer net zien dat 't op een belangrijk moment gebeurd!

Maar ik weet hoe het voelt: nu al een maand problemen met Ziggo all-in-one... Nooit gezeur gehad... tot ineens de modem eruit knalde en we telefoon en internet kwijt waren...

2 weken(!!) later een monteur met nieuwe modem... Yaay!! Met 300-11000 (geen grapje) ms spelen en tot 6x disconnects per uur >.<',, Nu inmiddels weer een modem verder (3e dus, in een maand) wel internet... Maar nogsteeds tussen de 250 t/m 2000 ms... Download snelheid die schommelt tussen de 7 megabyte per seconde en 5 kilobyte (!! 56k verbinding ftl)... Echt shit, so I know how it feels ;)

Wil wel m'n straks anderhalve maand WoW abo terug :P Nu weer wachten op een nieuwe 'verdeler'... Toen die aankwam met de post was het namelijk een leeg pakketje 8)7 |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:18
Ik weet niet of ik het hier mag vragen maar...Zou iemand de Scroll Of Resurrection willen doen op mijn account?Voor wie niet weet wat het is , zie hier

Als je geïnteresseerd bent stuur me dan een PM :D

Edit: Niet meer nodig :)

[ Voor 5% gewijzigd door DR.V op 05-07-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeej goedemorgen mensen! ff vraagje :
zijn er hier ook mensen die op de Rampage of Vindication Battlegroup zitten?
RichardvdD schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:31:
Maar inderdaad, veel mensen met 5k GS hebben pvp gear, missen gems en enchant, en dan gaat de regel al niet meer op.
beetje rare stelling aangezien pvp gear net zoals pve gear uit verschillende tiers bestaat en waarom zou iemand die PVE doet een pvp set kopen om te gaan PvEen?net zo makkelijk om zo'n badge setje te farmen :P ik heb niet veel verstand van GS aangezien ik die hype maar overgeslagen heb maar ik neem aan dat iemand in full wrathfull of Relentless gear niet zo'n 5k mannetje is ;)

GS telt toch alleen de item lvls bij elkaar op (en gems,enchants etc)? maarja weer een beetje hetzelfde verhaal en gebeurt beide kanten op ben alleen mn addon kwijt :S dus zie niet meer bij de start van een BG hoeveel resilience iedereen heeft,maar komen ook zat PvEers in PvP land :S

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 06:47:
Heeej goedemorgen mensen! ff vraagje :
zijn er hier ook mensen die op de Rampage of Vindication Battlegroup zitten?

[...]

beetje rare stelling aangezien pvp gear net zoals pve gear uit verschillende tiers bestaat en waarom zou iemand die PVE doet een pvp set kopen om te gaan PvEen?net zo makkelijk om zo'n badge setje te farmen :P ik heb niet veel verstand van GS aangezien ik die hype maar overgeslagen heb maar ik neem aan dat iemand in full wrathfull of Relentless gear niet zo'n 5k mannetje is ;)

GS telt toch alleen de item lvls bij elkaar op (en gems,enchants etc)? maarja weer een beetje hetzelfde verhaal en gebeurt beide kanten op ben alleen mn addon kwijt :S dus zie niet meer bij de start van een BG hoeveel resilience iedereen heeft,maar komen ook zat PvEers in PvP land :S
Er zijn best wel wat mensen die PVP gear halen om a. hun gearscore omhoog te werken en b. ze vaak makkelijker te pakken zijn dan PVE items in die slots. Zie je veel met neck items, cloaks en trinkets. Wrathfull/Relentless is pak 'm beet 251? Zo ja dan zit je er al ruim overheen en ga je denk ik al over de 5.5k GS ;)
Blijkbaar vinden ze het bij mij op de server heel normaal om in pvp gear ICC25 te doen. Gelukkig een scherpe RL die al aangaf dat als je in pvp, ungemmed en/of unenchanted gear liep je gekicked zou worden.

Anyways, gister een ICC25 op mijn disc priest gedaan. Wel wennen zeg. Opzich had ik de 1e 4 bosses al wel gedaan op mijn priest, maar de bosses erna nauwelijks. Het speelt zoveel anders dan mijn shaman. 1 groot pluspunt in ieder geval ten opzichte van mijn shaman: mana is absoluut geen probleem ^^ Ik merk oa na Ruby Sanctum dat ik iets meer een balans moet vinden in mana op mijn shaman, terwijl ik op mijn disc priestje hier nauwelijks last van heb. Maar goed, er zit zo'n 500 mp5 verschil tussen fully raidbuffed.
Nog wel even een vraagje over disc in ICC25: qua absorbs sta ik hoog, qua healing done laag. Nu weet ik dat healing done niet bepaald meetelt als disc, maar toch zie ik regelmatig discpriests met een 2.5k hps. Ligt dat dan met name aan de rol (bubble machine tegenover tankhealing) of moet ik dan meer denken aan meer gebruik van healing spells. En wat is de rol van renew bij jullie eigenlijk? Wel of niet veel gebruiken?

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben een paar dagen terug uit de guild van Neelon/Detwisj gestapt (was nog on trial) en ben nu weer lid geworden van een wel erg casual guild met wat oude bekenden. Ik moet zeggen dat het me wel erg goed bevalt. Denk gewoon niet dat ik het type 3x per week raiden ben en kan nu gaan en staan waar ik wil.

Ik ben nu dus op mijn dooie (undead) gemak mijn Rogue verder a h levelen en nu ik Killing Spree heb is het toch wel een erg leuke class. Niet de snelste/makkelijkste om te levelen, maar wel fun. Wel een vraagje, met welke poisons kan ik het beste levelen? Ik gebruik nu mainhand Instant Poison, offhand Deadly Poison. Maar ik heb ook ergens gelezen dat Wound ook goed zou zijn voor levelen?

(ps. Det/Neelon, ninja'en voor een quick Heroic of Ol'school run mage altijd ;))

[ Voor 5% gewijzigd door bitpixl op 06-07-2010 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Mik! schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:08:
[...]

heel verhaal over gs en pvp gear.
er zijn een aantal pvp items zoals de caster neck die ilvl 264 hebben, die ontzettend goed is. Ja er zit resilence op maar ook spellpower(106 uit me hoofd) en haste. Iets minder intelect dat dan wel weer.

Maar er zijn pas later in icc25 betere necks te vinden. Dus ik denk dat je niet compleet blind moet staren of iets resilence heeft en dus automatisch een pvp item is.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
Skillz schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:09:
Ik ben een paar dagen terug uit de guild van Neelon/Detwisj gestapt (was nog on trial) en ben nu weer lid geworden van een wel erg casual guild met wat oude bekenden. Ik moet zeggen dat het me wel erg goed bevalt. Denk gewoon niet dat ik het type 3x per week raiden ben en kan nu gaan en staan waar ik wil.

Ik ben nu dus op mijn dooie (undead) gemak mijn Rogue verder a h levelen en nu ik Killing Spree heb is het toch wel een erg leuke class. Niet de snelste/makkelijkste om te levelen, maar wel fun. Wel een vraagje, met welke poisons kan ik het beste levelen? Ik gebruik nu mainhand Instant Poison, offhand Deadly Poison. Maar ik heb ook ergens gelezen dat Wound ook goed zou zijn voor levelen?

(ps. Det/Neelon, ninja'en voor een quick Heroic of Ol'school run mage altijd ;))
voor rogue levelen was ik combat spec en gewoon 2x instant poison, gewoon voor zoveel mogelijk dps geen gedoe ofzo daar heb ik tijdens levelen toch geen zin. iets anders zou misschien wel goed zijn ofzo maar ik hield het gewoon makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:08:
[...]

Er zijn best wel wat mensen die PVP gear halen om a. hun gearscore omhoog te werken en b. ze vaak makkelijker te pakken zijn dan PVE items in die slots. Zie je veel met neck items, cloaks en trinkets. Wrathfull/Relentless is pak 'm beet 251? Zo ja dan zit je er al ruim overheen en ga je denk ik al over de 5.5k GS ;)
Blijkbaar vinden ze het bij mij op de server heel normaal om in pvp gear ICC25 te doen. Gelukkig een scherpe RL die al aangaf dat als je in pvp, ungemmed en/of unenchanted gear liep je gekicked zou worden.
Heej dat is weer ff Geleden Mik :) alles goed? de non set items van wrath zijn idd ilvl 251maar de wrath set items liggen weer een stukje hoger en daar is een rating aan verbonden.
de Relentless (ilvl 251)set items zijn weer iets makkelijker te scoren want daar is alleen een combinatie van arena points en honor nodig en geen rating,de Furious set items behoren tot de laagste tier pvp gear die op dit moment te verkrijgen en daar is alleen wat honor voor nodig.

wrath non set items (op de belt en boots na) is alleen honor nodig voor de belt en boots ook een rating,relentless nonset items zijn dan weer ilvl 245 en daar is alleen honor voor nodig,furious nonset items zijn dr uit en vervangen door relentless bij de start van dit seizoen..

damm kannie wachten tot de rated BG's er zijn :) ben zelf toch meer een BG man
Thrillseeka schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:45:
[...]

er zijn een aantal pvp items zoals de caster neck die ilvl 264 hebben, die ontzettend goed is. Ja er zit resilence op maar ook spellpower(106 uit me hoofd) en haste. Iets minder intelect dat dan wel weer.

Maar er zijn pas later in icc25 betere necks te vinden. Dus ik denk dat je niet compleet blind moet staren of iets resilence heeft en dus automatisch een pvp item is.
maarja krijg je toch weer allemaal van dat kanonnen voer in je BG met pve gear, voelt hetzelfde voor een PvEer die in een raid group zit met een hoop pvp gegearde mensen ;) pvp en pve zijn allebij cool maar je kan ze beter gescheiden houden ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Skillz schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:09:
Dat doen we ook (mits je online bent) :P Verder wist ik niet dat je opnieuw in trail zat bij DC, ik had gehoord dat je als social in de guild was gekomen.

Dagboek,

Gisteren heb ik met mee kunnen doen met een groep guildies die ICC10 HCs runnen. Ze hadden naar mijn weten deze week Sindragosa HC neer gekregen en moesten alleen nog Putricide en LK. We hebben dus even mogen stoeien met Putricide en wat een verschil is dat met de niet HC versie. Er zijn zoveel andere mechanics in dat gevecht. Na een paar pogingen hadden we de unbound plague toch redelijk onder controle. Uiteindelijk hebben we hem niet neer gekregen omdat we ook nog even uld10 HMs wilden afhandelen. Ik zelf moest nog 3 uld10 HM achievements voor de protodrake. Vezax, Yogg-Saron en Razorscale. We hebben gisteren nog de nodige tijd besteed aan het halen van de Vezax achievement. Ondanks dat het gevecht zelf helemaal niet zo moeilijk is hebben we hem wel een aantal keer over moeten doen. Meestal wegens te veel drains van Vezax. Na hem en zijn Animus toch eindelijk neer te hebben was het toch best laat om nog wat serieuze Yogg-Saron attempts te doen (1 light). Hopelijk doen we deze binnenkort nog even en daarna word het tijd om wat dwergen te frituren voor de laatste achievement. Het moeilijkste deze week was mensen te vinden die nog niet saved waren voor ulduar dankzij de weekly (FL).

Vanavond misschien RS25 als er nog een 10 tal mensen signen en op komen dagen, ben benieuwd.

[ Voor 6% gewijzigd door deTwisj op 06-07-2010 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Thrillseeka schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:45:
[...]

Ik staar me nergens blind op of het een pvp item is of niet ;) Mij maakt het echt niet uit of je 1 of 2 items hebt die voor pvp zijn omdat ze resilience hebben, wel maakt het mij uit als dat alleen gedaan wordt om je gs te boosten ^^ Het wordt momenteel namelijk wel erg vanuit dat oogpunt gedaan. Daar gaat het me even om. Mensen die full pvp gear nemen omdat het toch een hogere gs oplevert dan farmen voor pve gear, maar wel verwachten mee te kunnen met pve raids.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:51:
[...]
Heej dat is weer ff Geleden :) alles goed? de non set items van wrath zijn idd ilvl 251maar de wrath set items liggen weer een stukje hoger en daar is een rating aan verbonden.
de Relentless (ilvl 251)set items zijn weer iets makkelijker te scoren want daar is alleen een combinatie van arena points en honor nodig en geen rating,de Furious set items behoren tot de laagste tier pvp gear die op dit moment te verkrijgen en daar is alleen wat honor voor nodig
Ghe, reageren is inderdaad alweer een tijdje geleden, lurken doe ik wel ;) Maar alles prima hier ^^
PvP gear is "relatief makkelijk" te farmen en ik kan best begrijpen dat mensen 1 keer farmen voor gear wel genoeg vinden (heb ik zelf ook voor mijn PvE gear, kan HOR hc inmiddels niet meer zien en de trinket dropt gewoon niet), maar ik vind het zo jammer dat ze dan meteen roepen dat ze 5.6k GS hebben en een plek willen in een PvE raid. Ach wel, wat doe je er aan. GS werkt dit soort dingen helaas in de hand en ergens begrijp ik dat wel.
maarja krijg je toch weer allemaal van dat kanonnen voer in je BG met pve gear, voelt hetzelfde voor een PvEer die in een raid group zit met een hoop pvp gegearde mensen ;) pvp en pve zijn allebij cool maar je kan ze beter gescheiden houden ;)
En dat is precies wat ik bedoel ;) Wil je PvE'en, ga dan lekker pve gear farmen, wil je pvp'en dan zorg je voor pvp gear, maar laat de boel niet overlappen. 2 items pvp in je pve gear en vice versa, i dont give a rats ass ^^

[ Voor 10% gewijzigd door Mik! op 06-07-2010 09:05 ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam ik gister met mijn 71 priest in een party met een nagenoeg volledig gegearde 277 warrior, samen met met zijn 68 guildie. Met nog een korte opmerking, if you can heal, you can stay. Een tijdje en bergen dungeons later (gemiddeld 13-17sec per boss) 1 bar van lvl74 verwijderd :D

Zo ga ik sneller naar de 80 dan verwacht, zal ik toch een mage moeten beginnen :(

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

In cataclysm zal een 310% mountskill te koop zijn.
Zit er iemand in de beta, en kan die zien wat die skill gaat kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

zal ik eerst moeten kijken waar ik die kan gaan kopen :P en tijd hebben om in te loggen :P (denk morgen pas ivm wedstrijd vanavond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mik! schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:02:
[...]

Ik staar me nergens blind op of het een pvp item is of niet ;) Mij maakt het echt niet uit of je 1 of 2 items hebt die voor pvp zijn omdat ze resilience hebben, wel maakt het mij uit als dat alleen gedaan wordt om je gs te boosten ^^ Het wordt momenteel namelijk wel erg vanuit dat oogpunt gedaan. Daar gaat het me even om. Mensen die full pvp gear nemen omdat het toch een hogere gs oplevert dan farmen voor pve gear, maar wel verwachten mee te kunnen met pve raids.

[...]

Ghe, reageren is inderdaad alweer een tijdje geleden, lurken doe ik wel ;) Maar alles prima hier ^^
PvP gear is "relatief makkelijk" te farmen en ik kan best begrijpen dat mensen 1 keer farmen voor gear wel genoeg vinden (heb ik zelf ook voor mijn PvE gear, kan HOR hc inmiddels niet meer zien en de trinket dropt gewoon niet), maar ik vind het zo jammer dat ze dan meteen roepen dat ze 5.6k GS hebben en een plek willen in een PvE raid. Ach wel, wat doe je er aan. GS werkt dit soort dingen helaas in de hand en ergens begrijp ik dat wel.

[...]

En dat is precies wat ik bedoel ;) Wil je PvE'en, ga dan lekker pve gear farmen, wil je pvp'en dan zorg je voor pvp gear, maar laat de boel niet overlappen. 2 items pvp in je pve gear en vice versa, i dont give a rats ass ^^
Probleem is echter dat de relentless/wrathfull pieces beter zijn dan de heroic/emblem rewards. Zelfs met resillience. Uiteraard zul je op sommige classes meer profijt hebben van Haste rating of ArP. Maar over het algemeen zit je hoger met pvp gear, niet door je gs, maar gewoon door het feit dat die items een zoveel hogere ilvl hebben, dat de stats erop gewoon beter zijn dan de PvE items.

Daarnaast moet je altijd hitcapped zijn voor PvE, als je dit niet hebt en je draagt PvP gear --> Terechte kick. Ben je hitcapped met pvp gear, dan poep je echt wel ruim voldoende dps eruit om mee te cyclen met PvE mannekes met Heroic/Badge gear.

Gisteren ook weer een mooie transmute, 2x Majestic Zircon :) Wat zijn die dingen toch mooi om te craften. Zit er nog op te wachten om een keer een 5 proc te hebben!
Lock is ondertussen lvl 75, en tickte gisteren de 1950 dps aan op een boss in Old Kingdom.
Kijken of ik binnenkort de magische 2k kan doorbreken :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:07
Hola,

weet iemand ook wat de prijs is om te vliegen in cata? of kost dat voor de verandering eens een keer niets?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 posts boven je... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Locks schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:21:
Hola,

weet iemand ook wat de prijs is om te vliegen in cata? of kost dat voor de verandering eens een keer niets?

:)
Typisch gevalletje van, ik wil antwoord zonder iets ervoor te doen :P Zoals SinergyX al meld:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doelde eigelijk op:
mrsar schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:56:
zal ik eerst moeten kijken waar ik die kan gaan kopen :P en tijd hebben om in te loggen :P (denk morgen pas ivm wedstrijd vanavond)
Maargoed :P Denk dat 2000g niet zo onrealistisch is, het is geen upgrade zoals de epic fly, maar meer een northrend weather + kleine boost.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 06-07-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Ehmm Nee? :(

daar staat wat de 310% skill gaat kosten niet wat het gaat kosten om te vliegen :P (aka Cold Weather Flying)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Locks schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:33:
Ehmm Nee? :(

daar staat wat de 310% skill gaat kosten niet wat het gaat kosten om te vliegen :P (aka Cold Weather Flying)
er is zoiezo al 100x gezegt overall dat vliegen al vanaf het begin kan, dus zodra je als 80 naar 85 wil kan je al vliegen.

Wil je 310% dan moet je lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
ahh ok :) dank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ehmm Ja?

Er is hier maar 1 (toch?) persoon die dit ingame kan controleren, zijn post bedoel ik dus dat hij tijd moet vinden om dit na te kijken. Mogelijk dat binnenkort WoWhead:cata ook weer deels gevuld wordt, haal je daar de prijzen vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Juist omdat het zo'n kleine upgrade is zou het behoorlijk duur mogen zijn (beetje vergelijkbaar met top enchants vs. el cheapo versies), omdat het verder toch niet echt veel impact heeft op je gameplay. Op die manier hou je spelers gemotiveerd om de achievements te halen en zo gold te besparen :)

Zover ik weet komt er geen Cold Weather flying in cata...
Q: If 310% speed is becoming trainable, does that mean we'll be able to fly in Azeroth from the get-go?
A: We have considered the concept of "Old Weather Flying." Just kidding. More than likely, you'll just be able to fly from the beginning
Bron: http://blue.mmo-champion....-get-go-what-do-you-think

edit: ugh ben traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:42:
[...]

Geen dank ^^

hebben andere mensen die dungeon abysall maw al gezien, die op MMO staat ?, wat ziet dat er gelikt uit
en CC !!!

Echt Woehaaaa :D
Dan moet je die filmpjes van ZAMofficial over de ondergrondse zones ook eens kijken! Die zijn er ook heel goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Je krijgt zelfs een onderwater mount :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom maar met de Engineering Yellow submarine :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:57:
[...]

wait, WHUT
AQ achtig ?, of bruikbaar overall ?.

Ben erg benieuwd naar nieuwe mounts etc, ik ben dol op die dingen.
Gistere kreeg me maatje ravenlord. :D

ik heb nog steeds first pick in MGT en ik krijg nu dus na hem de ravenlord als die dropt.
we doen ze beide elke dag, tot nu toe nog geen geluk helaas maar ben er van overtuigd voor cata ze beide te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
EnigmaNL schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:57:
[...]

Die heb ik al : P de Sea turtle van Northrend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:40:
[...]

er is zoiezo al 100x gezegt overall dat vliegen al vanaf het begin kan, dus zodra je als 80 naar 85 wil kan je al vliegen.

Of Ulduar10 runnen en die draak cashen, dan kost het je niets ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd hoe de wapen modellen gaan worden, loop je nu met bizar huge boogje rond, krijg je een quest reward die beter is.. is het weer een stukje hout met een touwtje :(

(al mag er flink wat variatie komen in de armors, vond T9 al matig, maar T10 vond ik ronduit lelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:00:
[...]

Of Ulduar10 runnen en die draak cashen, dan kost het je niets ;)
True, of Events

Maar bedoelde meer voor all je mounts ;), bedoel ik moet nog steeds yog+1.
Maar heb verder wel de red / timelost / blue / violet / green proto's.

Maar gebruik ze niet omdat ze 280% zijn, maar ik snap je punt :D
niemand wil " ff "yog+1 met me doen :@
SinergyX schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:03:
Ben benieuwd hoe de wapen modellen gaan worden, loop je nu met bizar huge boogje rond, krijg je een quest reward die beter is.. is het weer een stukje hout met een touwtje :(

(al mag er flink wat variatie komen in de armors, vond T9 al matig, maar T10 vond ik ronduit lelijk).
T10 lelijk ?, Mage ziet er vet uit een Warlock mag er ook zijn.
Deathknights zien der ook best ok uit.

Zolang ik me jurk maar mag blijven aandoen ben ik al blijk :P, dus niet zoals T8 haha

[ Voor 38% gewijzigd door Mektheb op 06-07-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:03:
[...]

True, of Events

Maar bedoelde meer voor all je mounts ;), bedoel ik moet nog steeds yog+1.
Maar heb verder wel de red / timelost / blue / violet / green proto's.

Maar gebruik ze niet omdat ze 280% zijn, maar ik snap je punt :D
niemand wil " ff "yog+1 met me doen :@
Yogg+1 doen je nog steeds niet zomaar ff, ondanks je het outgeared met 2 tiers ofzo.
RNG is RNG en is per defintie nog steeds kut O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:59
Violet drake, das toch de reward van de holiday meta's? Die is toch juist wel 310%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:59:
[...]

wait, WHUT
AQ achtig ?, of bruikbaar overall ?.

Ben erg benieuwd naar nieuwe mounts etc, ik ben dol op die dingen.
Gistere kreeg me maatje ravenlord. :D

ik heb nog steeds first pick in MGT en ik krijg nu dus na hem de ravenlord als die dropt.
we doen ze beide elke dag, tot nu toe nog geen geluk helaas maar ben er van overtuigd voor cata ze beide te hebben.
Of hij overal bruikbaar is weet ik niet, maar ik betwijfel het... De goblins krijgen een auto die alleen voor het begin gebied is. Ik denk dus dat hij alleen voor de onderwater zone is (ben naam ff kwijt, de zone die boven abyssal maw e.d. zit)

[ Voor 8% gewijzigd door EnigmaNL op 06-07-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:03:
T10 lelijk ?, Mage ziet er vet uit een Warlock mag er ook zijn.
Deathknights zien der ook best ok uit.

Zolang ik me jurk maar mag blijven aandoen ben ik al blijk :P, dus niet zoals T8 haha
(ik bedoel iig horde kant, ally boeit me niet :P).
Warlock met die honinggraad masker? Of die spikey vage dingen van hunter? Over shaman maar niet te praten.

Nee geef mij de oude Tier sets dan maar, waar je echt een 'wow.. ' moment van kreeg, in plaats van een 'uit welk circus ben jij ontsnapt?' gevoel.
deze set vind ik bv echt heel stoer.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 06-07-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SinergyX schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:16:
[...]

(ik bedoel iig horde kant, ally boeit me niet :P).
Warlock met die honinggraad masker? Of die spikey vage dingen van hunter? Over shaman maar niet te praten.

Nee geef mij de oude Tier sets dan maar, waar je echt een 'wow.. ' moment van kreeg, in plaats van een 'uit welk circus ben jij ontsnapt?' gevoel.
deze set vind ik bv echt heel stoer.
Horde en Alliance tier 10 zijn hetzelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Tier 10 vind ik juist super gaaf. De Paladin set is erg mooi, de Shaman en Death Knight zien er ook super uit, waarbij Sanctified natuurlijk nog net een stapje mooier is qua kleur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:40:
[...]

ik kan in ieder geval vliegen in het level gebied 80-82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:27:
[...]

Niet :O ?, ze zeiden dat je het vanaf het begin kon in een bluepost
Dat kan ook :) Iedereen die flying heeft kan gelijk vliegen in de nieuwe "oude wereld"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hij zegt toch dat hij 'kan' vliegen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

[...]

*geeft een koffie*
er staat dat ik kan vliegen ;)

In Ironforge kan je trouwens ook vliegen :) en SW van bovenaf blijft gewoon raar.
Die sleuf in de barrens die beide kanten van elkaar scheidt,daar kan je NIET overheen vliegen,dan wordt je dismount (ben ik op de harde manier achtergekomen) maar als je dan rondloopt en doodgaat kom je wel weer op kerkhof aan andere kant terecht als je het goed doet ;)

[ Voor 42% gewijzigd door mrsar op 06-07-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrsar schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:32:
[...]

*geeft een koffie*

In Ironforge kan je trouwens ook vliegen :) en SW van bovenaf blijft gewoon raar.
Die sleuf in de barrens die beide kanten van elkaar scheidt,daar kan je NIET overheen vliegen,dan wordt je dismount (ben ik op de harde manier achtergekomen) maar als je dan rondloopt en doodgaat kom je wel weer op kerkhof aan andere kant terecht als je het goed doet ;)
Hello, good morning how are you "koekoeek"

:<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

*geeft een koffie*

Wel leuk dat je al een invite hebt gehad dude :) Lijkt me leuk om er al even in te springen voordat de rest het kan doen! Is alles trouwens netjes afgewerkt nu je er overheen kan vliegen?

Nu is het ook geen kunst meer om op Ironforge te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Dakreal schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:46:
[...]

Wel leuk dat je al een invite hebt gehad dude :) Lijkt me leuk om er al even in te springen voordat de rest het kan doen! Is alles trouwens netjes afgewerkt nu je er overheen kan vliegen?

Nu is het ook geen kunst meer om op Ironforge te komen :(
Was het dan een kunst ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

*geeft een koffie*

Betekend natuurlijk wel dat elke poster in dit topic angstvallig wacht op screenshots en video's. :+

Met de woorden van Sylvanas:
Who could bear such a burden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
[...]

*geeft een koffie*

Die sleuf word vast nog wel gefixt. Er is geen reden voor dat je er niet overheen kunt vliegen.

Maar wat vind je raar aan SW van bovenaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/wuqgsw.jpg

M'n 3 oogappeltjes *O*

Alt+F4 ftw

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice hoor ^^

Ik heb helaas nog geen oogappeltje, de raptor vindt ik maar saai en de time-lost ook niet boeiend.
wil me mgt mount :< , al zo vaak en geen 1x gedropt en op 2 alts 1e x ik er heen ging dropte die al :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:14:
[...]
Nice hoor ^^

Ik heb helaas nog geen oogappeltje, de raptor vindt ik maar saai en de time-lost ook niet boeiend.
wil me mgt mount :< , al zo vaak en geen 1x gedropt en op 2 alts 1e x ik er heen ging dropte die al :@
ik vind de Raptor wel leuk hoor :P maar heb er niet echt op gejaagd haha was (en ben nogsteeds) die Swift zulian tiger aan het farmen en mn broertje zei "probeer die raptor boss eens" ikke daarheen en had hem maar iets van 5keer gedood voor deze keer en hij dropte..wel een hoge mount (vergeleken met een paard)

maarja volgens wow.com spoedig meer info over stranglethorn (hoop echt dat ZG blijft)

maareh zijn er hier nog mensen die op de Rampage of Vindicator Battlegroup zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:24:
[...]

ik vind de Raptor wel leuk hoor :P maar heb er niet echt op gejaagd haha was (en ben nogsteeds) die Swift zulian tiger aan het farmen en mn broertje zei "probeer die raptor boss eens" ikke daarheen en had hem maar iets van 5keer gedood voor deze keer en hij dropte..wel een hoge mount (vergeleken met een paard)

maarja volgens wow.com spoedig meer info over stranglethorn (hoop echt dat ZG blijft)

maareh zijn er hier nog mensen die op de Rampage of Vindicator Battlegroup zitten?
Raptor dropte bij mij de 1e x dat ik er was :P, maar ik vindt hem wel tof hoor daar niet van pas prima bij me sanctified set voor mage, het rood en groen.

Maar verder ja zijn er leukere in mijn ogen :P
MGT / Ravenlord / Black AQ mount / Spectral / Armani Warbear / Zulian tiger heb ik allemaal liever :P

Maar goed maar 2 van de opgenoemde zijn haalbaar voor me dus mja, tiger dropt toch niet heb ik al opgegeven en ook willen de anderen van me farm run's hem hebben dus ja, weet ik met raven / mgt 1e pick heb dus farm liever die op het moment.

En wil nog de Twilight drake van Os3d 25 maar ook dat is wishfull thinking aangezien er 24 anderen zijn die hem dan ook willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

SinergyX schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:59:
[...]

Betekend natuurlijk wel dat elke poster in dit topic angstvallig wacht op screenshots en video's. :+

Met de woorden van Sylvanas:
Who could bear such a burden?
ik zal morgen wel eens flink gaan rondvliegen.

moet ik alleen weten waar je precies een screen van wil hebben.
zal sowieso meenemen:

SW "park"
vliegen in ironforge
the barrens afscheiding
bovenin kalimdor in dat startgebied
screens van levelgebied? mount hyal
euhm.....
EnigmaNL schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:04:
[...]

Die sleuf word vast nog wel gefixt. Er is geen reden voor dat je er niet overheen kunt vliegen.

Maar wat vind je raar aan SW van bovenaf?
tja,je kan het van bovenaf nu zien,niet gewend...en in begin ff zoeken waar nou wat was :P

[ Voor 24% gewijzigd door mrsar op 06-07-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van Horde! :D Silvermoon (nouja, waar nu Forsaken/Bloodelfs gaan zitten), nieuwe Orgrimmar, trollcity etc :D

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 06-07-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die watermount, is dat nou gewoon een netherray die zwemt ?, of is het echt iets nieuws
SinergyX schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:32:
Van Horde! :D Silvermoon, nieuwe Orgrimmar, trollcity etc :D
Beetje overbodig om te laten doen kost hem tijd :P, en in de channel van ZAMoffical kan je het ook allemaal zien, die laten alles zien in elke zone

[ Voor 65% gewijzigd door Mektheb op 06-07-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Mektheb schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:32:
die watermount, is dat nou gewoon een netherray die zwemt ?, of is het echt iets nieuws
Ziet er uit als een netherray inderdaad maar Aliena (commentator in het filmpje) noemt het een manta.

Wellicht is het een placeholder en krijg je in de uiteindelijke versie een echte manta of iets dergelijks.

[ Voor 15% gewijzigd door EnigmaNL op 06-07-2010 12:37 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.