Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
mrsar schreef op zondag 04 juli 2010 @ 04:56:

requests van bepaalde plekken hoor ik wel,kijk ik wel of ik daar ff heen kan :)

(valt me nu pas op dat de server tijd best fucked up is met de tijd hier :) )
Ben stiekum wel erg nieuwsgierig naar Gnomeregan. De nieuwe stad van de gnomes!

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Soms word ik zo ziek van dit spel..... Probeer je een low level char te levelen komt er zo'n lvl 80 langs om gewoon even te zieken en te campen.. das wel zo kinderachtig wanneer ga ze da trieste gedoe er is uithalen?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Xenomorphh schreef op maandag 05 juli 2010 @ 00:52:
Soms word ik zo ziek van dit spel..... Probeer je een low level char te levelen komt er zo'n lvl 80 langs om gewoon even te zieken en te campen.. das wel zo kinderachtig wanneer ga ze da trieste gedoe er is uithalen?
Ga naar een PvE realm als je het niet aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ik wil gewoon op een normale PvP server mijn chars kunnen levelen zonder dat een lvl 80 je gaat campen dat is toch niet zo moeilijk.. Ja ik weet PvP en alles.. maar daar kan je ook wel een limit aanzetten.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenomorphh schreef op maandag 05 juli 2010 @ 00:56:
Ik wil gewoon op een normale PvP server mijn chars kunnen levelen zonder dat een lvl 80 je gaat campen dat is toch niet zo moeilijk.. Ja ik weet PvP en alles.. maar daar kan je ook wel een limit aanzetten.
Op een PVP server spelen en niet gegankt willen worden gaat gewoon niet samen, ganken en gegankt worden hoort er gewoon bij op een pvp server, als je dat niet wilt moet je op een pve server gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:38
Bartske schreef op zondag 04 juli 2010 @ 17:16:
[...]

Ik heb zelf alleen melee dps (dk) ervaring en daar heb ik vrij weinig moeite mee gehad om gear te verzamelen. Daar speelde ik ookal vanaf naxx mee dus dan bouw je je gear vanzelf op. Maar een beetje moeite doen voor gear is ook niet verkeerd hoor, door dat GS gedoe schrik je de mensen die vers vanaf 80 komen ook een beetje af dat ze niet meteen naxx inkunnen... Want waarom zou iemand die nog met max 1/2 ilvl 232/245 al icc inmogen? Als je een paar pieces van die 232 set hebt gefarmed en voor de rest je gear een beetje op orde hebt kan je best icc in (vind ik), wat is je GS dan ongeveer?
Het ligt eraan hoeveel moeite je moet doen om GS te krijgen wat echt goed is voor je. Bijvoorbeeld Een elemental shaman heeft het makkelijker als een Resto Shaman en bij Shadow Priest/Holy Priest heb je hetzelfde. De focus van stats maakt het bij vooral de tank(denk ik) en healing classes het moeilijkste om hoge GS te krijgen. Ik heb nu 5300 maar heb ook wel ICC gedaan maar een dps class die hetzelfde heeft gedaan als ik zal wel 5.5-5.6 kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xenomorphh schreef op maandag 05 juli 2010 @ 00:56:
Och, uitloggen / inloggen op je main, guildie mee nemen en hem net zo vaak ganken tot je hem nietm eer ziet en hij dus ze pc uitgezet of iets heeft.

En vervolgens elke x als je een guildie van hem ziet exact het zelfde doen.
vandaar ik denk ik zoveel spits krijg van horde..sja niet mijn schuld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja idd :) maar ganken en geganked worden hoort erbij op een pvp server :) , dat mis ik af en toe wel op een pve server hoor..daar moet je xtra creatief zijn om iemand zn pvp te laten aanzetten :P (of je gaat gewoon naar de grizzly hills toe waar je een paar van die pvp questjes hebt)

Gisteren maar weer eens ZG ingedoken waar de tiger helaas weer niet dropte maarja de aanhouder wint (uiteindelijk een keertje) vervolgens maar Wintergrasp ingeweest waar ik iets van 3 keer dezelfde horde pally tegen het lijf liep,we zaten in het zuiden vd map en waren alleen en nadat ik hem 3 keer had verslagen (2e en 3e keer ging makkelijker aangezien zn bubble en lay on hands in de CD zaten) maarja ik weer verder om bij mn guildies te komen die in gevecht waren bij een workshop en werd ik me toch ineens verot gescholden door een lvl1 :S ging ie flippen omdat hij "vreedzaam" rondliep in wg om te minen en mijn niks terug deed en ik daarom niet het recht had hem te doden hahahaha ik vertelde hem maar dat hij dat beter niet tijdens een potje wg meer moet doen kreeg ik als reply -->Nubcake hahaha maarja ik weer verder kom ik die gast nog een keer tegen en deed ie /rude naar mij toen ik naast hem ging staan,ik vond dat duidelijk een provocatie en voelde me bedreigd waardoor ik mij genoodzaakt voelde hem uit te schakelen :P

verder nog de 40 man Bg's ingedoken om zieltjes te farmen want mijn 100k kill achievement is eindelijk in zicht (nog 14k te gaan)

binnekort maar eens een to do listje maken met dingen die ik nog moet gaan doen voor cata uitkomt :P

lukt het een beetje trouwens met dat "Real id"? , warsnor was er gisteren mee bezig en had me ook toegevoegd maar had geloof ik nog niks geactiveert op battle net maarja kijk ik vanmiddag wel even naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:53

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Weekendverslagje,

Geen raids gedaan dit weekend. Het was gewoon veel te warm om lang achter elkaar te spelen. Wel ben ik nu klaar met mijn TBC heroic solo projectje. Alle TBC heroics heb ik nu solo gedaan als Prot Pally in PvP gear. Het was erg leuk om te doen en het leverde ook nog eens een leuk zakcentje op. Achteraf terugkijkend was MgT nog het lastigst om te doen (Vexallus kiele kiele en 1 wipe op Kael'Thas). Voor de rest was het allemaal erg gemakkelijk.

Mijn volgende projectje wordt denk ik om alle classic dungeons te doen, hetgeen uiteraard nog gemakkelijker gaat worden. Het enige lastige eraan vind ik dat een aantal classic dungeons van die doolhoven zijn (U/LBRS, BRD enzo). Maargoed, dat gaat wel goedkomen.

Ook heb ik gisteren de 50 mount achievement gehaald. Die Albino Drake die je daarvoor krijgt vind ik best mooi eigenlijk. 100 mounts lijkt me ook wel leuk, maar dat gaat toch wel flink wat meer tijd en goud kosten aan rep grinds en dergelijke.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:59
Xenomorphh schreef op maandag 05 juli 2010 @ 00:52:
Neem gewoon een van je eigen 80's en blijf hem gewoon ganken tot je erbij neervalt, het liefst als je een 2e account hebt of iemand met een 2e account welk ook een char van de andere kant op je server heeft laten kijken in welke zone die persoon is. Continu door blijven ganken met wat guildies of friends tot de persoon in kwestie gewoon niet meer inlogt ;).

Een betere manier om van gankers af te komen bestaat er niet. En uiteindelijk is dat toch zo'n beetje het enige waar PvP servers nog maar voor staan, hoe ziek kun je het leven van de andere maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Weekend verslagje:

Ik ben nu 61 op de shaman, en nu met wat outland quest gear killed het toch wat makkelijker. Heb 300 Leatherworking (3 uur rugged leather farmen in winterspring omdat er niks op AH stond) en zit al aan 389 skinning. Echt bizar, ik had al 375 na het rugged farmen op level 59! dat leverde me 4% meer crit op. Best wel OP. Verder is dat enhancement echt de shit, ik ben echt blij dat ik voor m'n melee dps gekozen heb voor een shammy. Op level 56 wel een keer of 6 geboost door ramparts omdat ik geen zin meer had in questen in old world. Gister eerst een random ramparts en daarna me mount gehaald en van een rondje outland op de 150% mount de achievements van extinquising en honoring the flames voor outland en 60% van me level door discovery exp en die quests :) Daarna nog paar quests gedaan en nu bijna level 62 :)

En even over ganken, meestal ben ik niet zo'n persoon, maar na mijn shammy in andorhal uitgelogt te hebben, me main te pakken om daar ff die lich te killen zodat ik 2 quests kon completen. Anyways, loop ik daar in UC en is daar een 36 pala met ze 80 warrior friend die die quests aant doen is van de fires. Ik volg ze, kill die 36 pala. En vervolgens een beer vs prot warr pvp battle :D was best cool. Word ik halverwege gewisped door een lvl 1 warr dat ik fucking zielig ben en waarom ik dat deed. Haha, niet eens gereageerd, was te druk met die 80 warr bezig :D Lowbies gank ik niet, maar als er een 80 bij is dan vraag je er om. Wees een vent en ga solo ergens heen dan blijf ik van je af, ben je een schijterd en neem je een buddy mee, tja dan gaan jij en je buddy dood.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Verwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 18:41:
[...]

WoW eist erg veel van je CPU en geheugen op drukke momenten, de internet verbinding en het grafische gedeelte is geen probleem, ik kon WoW zelfs zonder lag spelen op een 3Mbit lijntje en mijn vriendin speelt WoW gewoon soepel op een onboard intel kaartje op 1280x1024 en details op medium. Wat wel soms voorkomt is server lag in bijvoorbeeld Wintergrasp, daar kan je niks aan doen.

Dus als je een pc voor WoW wilt samenstellen zou ik deze prioriteit aan houden:
1. CPU
2. Geheugen (minimaal 4GB)
3. Grafische kaart
4. SSD voor snelle laadtijden (optioneel)

[edit] Post was meer bedoelt voor The Ram Father
Die 'minimaal 4GB' is best wel overdreven, behalve als je alles op Ultra High zet.
Ik heb tijden lang op een C2D E6300 gespeeld (1,8 Ghz), 2 Gb DDR2-800, Leadtek 9800GT gespeeld, en sinds W7 draai ik zelfs in Dala op een avond rustig minimaal 45 fps (bijna alle instellingen op high), behalve bij het opstarten, dan duurt het ff 10 seconden voor het stabiel draait.
En nee ik heb geen SSD..

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Dit weekeinde lekker wat met m'n dk dps kunnen spelen. Vrijdag begonnen met een VoA25 waar er zelfs nog dk dps T10.5 dropte. Ik roll als eerste een 70+ en had wel een goed gevoel erover. Is er één dk die hoger rollde alleen het punt was dat deze dk niet eens de instance in was geweest. Hij zat namelijk (nog steeds) in een BG en dacht nog wel even wat mee te pikken. Daar waren meerdere mensen niet mee eens en zodoende kreeg ik de handjes in mijn inventory gestopt. Hij was daar natuurlijk niet mee eens en gaf ons de schuld dat we te snel waren begonnen omdat hij nog in BG zat e.d. /ragequit. Right, 24 man staan klaar om te beginnen en hebben meerdere malen geroepen dat hij moest komen en meneer denkt dat we blijven wachten tot hij klaar is. Met de resterende frosties die ik nog had heb ik snel nog even de T10 body gehaald voor 2T10.

Zaterdag het nog voor elkaar gekregen om met m'n dk in een icc10 groep terecht te komen (het is een wonder! maarja heb nu dan ook een 4/12 icc25 achievement om mee te "onderhandelen"). In deze groep kwam ik zelfs nog een oude bekende tegen op z'n shaman. Trash ging al lekker en de meeste mensen zaten ongeveer op dezelfde respectabele dps. We hadden in het totaal 3 dks waarvan de andere dks een blood specced tank en unholy specced dps waren. Ik heb dus eindelijk een keertje m'n frost spec uit de kast kunnen halen (meestal ben ik unholy wegens veel casters). De eerste aantal bosses ging ook erg gemakkelijk neer en de weekly ook (frost giant). Na lootship ging een van de tanks (prot pala) gewoon zonder te zeggen offline/weg wat waarschijnlijk kwam door geen schild bij lootship. Wel balen aangezien we als groep erg goed gingen. Gelukkig kon ik Neelon op z'n beertje de groep in krijgen zodat we tenminste nog verder gingen. Bij Saurfang kreeg ik het zelfs voor elkaar om boven de 9k DPS uit te komen wat ik niet slecht vind voor een random HC geared frost dk met 2t9 2t10. Hier dropte de 2h axe van en omdat niemand anders hem wilde hebben, heb ik nu voor mijn unholy dps spec een 251 axe. Festergut en Rotface gingen ook snel en makkelijk neer en daarna hadden we het probleem dat meeste mensen verder de bosses niet kenden. Putricide maar niet geriskeerd omdat je als tank/offtank toch wel moet weten hoe de abom werkt. Dan maar een poging gedaan bij Valathria Dreamwalker (zowiezo een frosty bij de trash halen). Hier wilde het alleen niet lukken. De coordinatie was niet zo lekker meer en de healers kenden het gevecht ook niet. Uiteindelijk na een attempt of 2 het er maar bij gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Even over de reclames op de site hier. We mogen het voor obvious reasons hier niet hebben over het kopen van geld. En zelf kan ik niet begrijpen dat iemand dit zou doen. Maar er staan wel adds by google onder aan het topic waar geadverteerd word om wow gold te kopen. Mag dit dan wel?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Om nog maar even op het gearscore gebeuren terug te komen: ICC25 pug gisteren, ik join met me DK en het moment dat ik join begint er een andere DK te zeuren; He doesnt have the required GS ! You said 5.3k and he only has 5.1k !!! (toen had ik al het idee, oh jeej een loothoer). Ik heb hem ff afgewuift en gezegt dat mijn skill wel op zou maken voor de lack of gear.
Ik ben Unholy specced dus dikke nummers op trash waarna de leader zegt; kijk hij doet het beter als jou. meneer was bloodspecced dus ik zeg vriendelijk tegen de leader; blood is niet zo goed op AoE fights dan Unholy.
Eerste 3 bosses gingen vlot neer. En toen saurfang: een stilstaande melee dps moet daar toch makkelijk 8-10k kunnen doen. Meneer de DK met zijn hoge GS doet een stunning 5.5k :') Dus ik ga checken wat voor speels hij gebruikt; Obliterate als #2 dmg spell waar #1 attack is. Ik geef aan in raidchat dat meneer gewoon een slacker is en dat hij geboost wil worden waarna hij in nerdrage gaat en met een ragequit de groep verlaat.
Eerst mensen lopen afzeiken op GS en dan zelf er niets van bakken :')
Tevens ook me 1000 souls gehaald dus nu Putri omleggen voor de unholy infusion !

Ben ook verder gegaan op me Horde toon (38 undead warrior) ben bezig me eigen guild te creeren <LADY GAGA FANCLUB> dus random mensen de guildcharter laten signen FTW ! :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
De afgelopen periode ben ik gestopt met raiden en heb ik veel ge-pvpt. Echter, is het weer gaan kriebelen bij mij en heb ik een apply gedaan bij een raiding guild en ben ik aangenomen :).

Ik ga met mijn Shaman voor het eerst ICC healen: http://eu.wowarmory.com/c...ragano&gn=Grumpy+Old+Dogs

Ik heb bijna 60 frost emblems. Zal ik voor de shoulders gaan voor 2 set bonus of eerst iets anders halen?

Weten jullie een site waar ik veel info kan vinden per instance/boss vanuit het perspectief van een healer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Afgelopen weekend niet veel bijzonders gedaan, hoewl...

Vrijdagavond was ik bezig in een HoR normal dramatische groep toen er in mijn guild werd gevraagd of er nog een tank en 2 DPS wilden komen naar RS10. Ik gaf aan dat ik wel wilde tanken met mijn DK, maar dat ik niet zeker wist of die wel tank genoeg was, maar ik mocht gewoon mee. Was op mijn DK de eerste keer mee als tank. (nog geen 5k GS in tank spec). Maar het tanken ging best goed. Aangezien het voor ons de eerste keer in RS10 was moestenw e nog wat proberen. De eerste mini boss kregen we vlekkeloos om, malleen bleven we steken op de tweede mini boss. Maar het tanken in een raid beviel me goed.

Verder dit weekend mijn SW faction naar exhalted omhoog gewerkt en begonnen aan Darnassus. Tevens nog een paar HoR normal runs geprobeert, maar helaas wil Mourning Malice maar niet droppen voor me.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

week(end) verslagje.

Weekje vrij gehad (eindelijk), is alleen beetje warm geweest helaas.

1) m'n gimplock (Smallpoxx) verder aan het tweaken.

- Heb de hele tier0 upgrade questlijn gedaan nu, maar wat is die laatste boss een bitch om solo te doen. Heb er maar een guildie hunter bijgeroepen om die adds snel te nuken.

- nog een MC run gedaan met Det en wat vrienden, heb nu 7/8 tier1 set.

- Furby rep aan het grinden. Moet nog een bead necklace of 150 om exalted te raken. Ze gaan in ieder geval erg hard neer met 600+ spellpower. :P

2) Raiden met m'n Priest. wut?

Niet erg veel dus, zoals Det al opmerkte in een eerdere post. Veel raids gecalled of maar half gedaan. Onze eerste Shadowmourne is binnen nu, dat dan weer wel. Gisteren geluk gehad met token drops. Bij BQL droptte 2x priest token, ik bij de eerste al mijn 16 ppr (onze versie van dkp) erop ingezet, en ik win 'm nog ook. Dus maar een beetje in het negatief gegaan en 5 (minimum bid) geboden op de 2e, en die kreeg ik omdat er niemand anders op de eerste geboden had. Gestopt na wat faalhaas pogingen bij Sindragosa, man wat ging dat slecht zeg, is dus ook nog niet neer. Heb nu dus 4 piece Sanc. voor zowel heal als dps spec. Items al wel gekocht, vanavond even gemmen en enchanten.

3) Ook wat verder gegaan met mn alts (druid en mage voornamelijk). Ik heb tijdens de hele midsummer event 1 scythe gezien voor mijn toons, en natuurlijk op mn druid die al een hc midnight sun heeft. :P Druid heeft nu ook 2x tier10 (tank). Van het weekend een klein stukje ICC10 getanked voor Det, geen drops voor mij maar wel wat rep.

4) Morgen RS25, ben benieuwd of het doorgaat gezien het aantal inschrijvingen de laatste tijd.

5) Vast wel wat vergeten te melden.

Verder veeeeel films gekeken. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
psychodude schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:03:
[...]

Neem gewoon een van je eigen 80's en blijf hem gewoon ganken tot je erbij neervalt, het liefst als je een 2e account hebt of iemand met een 2e account welk ook een char van de andere kant op je server heeft laten kijken in welke zone die persoon is. Continu door blijven ganken met wat guildies of friends tot de persoon in kwestie gewoon niet meer inlogt ;).

Een betere manier om van gankers af te komen bestaat er niet. En uiteindelijk is dat toch zo'n beetje het enige waar PvP servers nog maar voor staan, hoe ziek kun je het leven van de andere maken.
Ik werd laatst op mijn lockje lastig gevallen @ Warsong Hold door een lvl 80 druid. Steeds maar ganken. Toen heb ik m'n rogue gepakt en hem geganked todat ie uitgelogd was. Daarna heerlijk gequest zonder irritante mannekes.
Macchill schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:21:
[...]

Die 'minimaal 4GB' is best wel overdreven, behalve als je alles op Ultra High zet.
Ik heb tijden lang op een C2D E6300 gespeeld (1,8 Ghz), 2 Gb DDR2-800, Leadtek 9800GT gespeeld, en sinds W7 draai ik zelfs in Dala op een avond rustig minimaal 45 fps (bijna alle instellingen op high), behalve bij het opstarten, dan duurt het ff 10 seconden voor het stabiel draait.
En nee ik heb geen SSD..
Hangt er ook vanaf op welke resolutie je speelt.

Ik speel met mijn conf alles op ultra high en 1920x1200. En ik heb af en toe last van spikes @ dala of laadproblemen. Maarja.. denk meer dat het dan aan de oude engine ligt dan aan de spullen die ik gebruik :)

[ Voor 30% gewijzigd door Dakreal op 05-07-2010 11:53 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je post is behoorlijk onduidelijk te lezen.

Ehrm 3d?

Spunker waar zitten we op ?, is het niet de world or warcraft post, of ben ik nou off world ?.

Leek me genoeg om om eerst dit te zeggen in een voorgaande post.

(Nou ik had wel wat verwacht dat het een grafische verbetering zou krijgen maar alles 3d hmm)

Dat had ik er bij gezet maar no offence dat je niet door had dat het een wow post was, tja kan ik ook niks aan doen.

Maar eventueel zou ik nog graag een reply willen hebben, van iemand die de post weet om te vragen wat me huidige systeem nog waard is.

Ik heb namelijk gehoord dat die er wel is.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snap ik nog steeds niet echt wat je bedoeld, maargoed:
Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 5
Voor je configuratie vraagje.

Van het weekend m'n warrior van 73 naar 76 geschopt, kwam in een erg goeie party terecht en meteen stuk of 8 dungeons gedaan. Nog 4 en weer een 80 voor mijn lijst :P Priest schiet wat minder op, maar die gaat ook wel 80 halen.

Nog wel een ICC rondje gedaan met 6/12, daarna 3 pogingen op Dreamwalker maar ging steeds mis op de adds, teveel damage wat de healer niet bij kon houden (agro probleempje :P). De rest van mijn 80s staan al stof te vergaren, DPS of healer in de que is al zeker 10 minuten en die tijd zit ik liever op mijn alts. Grappig hoe meer alts ik op 80 krijg, hoe minder interesse ik in ICC heb, bijna 99% zeker wetend dat menig pug toch nooit voorbij de 6/12 komt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:06:
Je post is behoorlijk onduidelijk te lezen.
Nee die van jouw is lekker duidelijk, zucht |:(

EDIT dagboek kopie paste ging niet goed

Gisteravond weer lekker geraid Halion 25 Man even omgelegt en Blood wing afgemaakt alleen Prof Dream en Sindy nog en die staan dinsdag op het programma ik heb er zin in !

[ Voor 33% gewijzigd door ShadowBumble op 05-07-2010 12:13 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Dakreal schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:51:
[...]

Hangt er ook vanaf op welke resolutie je speelt.

Ik speel met mijn conf alles op ultra high en 1920x1200. En ik heb af en toe last van spikes @ dala of laadproblemen. Maarja.. denk meer dat het dan aan de oude engine ligt dan aan de spullen die ik gebruik :)
Heeft volgens mij ook veel te maken met de engine.

Ik speel op een systeem met een Core i7 920, 6gb ddr3 en een GTX275 en op ultra high met shadows max krijg ik ook nog framedrops en langere laadtijden... Erg vervelend. Maar het zal ook wel enigszins te maken hebben met alle addons die ik in WoW heb. Een kameraad van mij speelt op een veel minder systeem en zijn laadtijden zijn meestal even lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:12:
[...]

Nee die van jouw is lekker duidelijk, zucht |:(

EDIT dagboek kopie paste ging niet goed

Gisteravond weer lekker geraid Halion 25 Man even omgelegt en Blood wing afgemaakt alleen Prof Dream en Sindy nog en die staan dinsdag op het programma ik heb er zin in !
Wel ik kan misschien cata voor 3d hebben aan gezien in plaats hd, maar ik had het ergens opgepikt van de start topic.

Maar mocht het niet zo zijn, dat het 3d is dan wel zeg ik, ben ook maar mens dont like it bite me.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:13:
[...]

[...]

Wel ik kan misschien cata voor 3d hebben aan gezien in plaats hd, maar ik had het ergens opgepikt van de start topic.

Maar mocht het niet zo zijn, dat het 3d is dan wel zeg ik, ben ook maar mens dont like it bite me.
* ShadowBumble bites

Want ik snap er nog geen bal van

Cata is niks meer als een exp. pack. Het voegt geen 3D toe en ook geen HD, het enige wat er verbeterd word is de huidige 3D engine ( niet te verwarren met de techniek 3d )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:20:
Cata is niks meer als een exp. pack. Het voegt geen 3D toe en ook geen HD, het enige wat er verbeterd word is de huidige 3D engine ( niet te verwarren met de techniek 3d )
dubbelbite: WoW was al HD, 1920x1080 wordt al tijdje ondersteund :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:20:
[...]

* ShadowBumble bites

Want ik snap er nog geen bal van

Nou ik zal zeggen kijk maar naar de you tube video, volgens de video word cata dan full hd, maar voorgaande post had ik ergens op gepikt dat cata 3d zou worden.

Daarom ik ben ook mens maak fouten en ook weer daarom dont like it bite me :p

Maar evengoed hd / 3d gaming of een combinatie er van zal er ook nog wel komen kijk maar naar de nieuwste tv's van samsung nou dat zal dan ook wel in zekere zin ergens in de ict welke store dan ook ?

Maar hoelang dat gaat duren voor ze die techniek gaan gebruiken in games wie weet ?, misschien dat ie er al wel is maar de invoer in Nederland duurt altijd even.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:23:
[...]

Nou ik zal zeggen kijk maar naar de you tube video, volgens de video word cata dan full hd, maar voorgaande post had ik ergens op gepikt dat cata 3d zou worden. daarom ik ben ook mens maak fouten en ook weer daarom dont like it bite me :p
Waar heb jij het over? :? Mischien dat het youtube filmpje 1080p stream had, maar 'fullHD' is geen nieuwe feature van Cataclysm. Daarnaast kan in principe elke 3D game ook een 3D beeld geven, juiste software/hardware en het is mogelijk, enige optie zou zijn dat Cataclysm optimised zal worden voor 3D weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:29:
[...]

Waar heb jij het over? :? Mischien dat het youtube filmpje 1080p stream had, maar 'fullHD' is geen nieuwe feature van Cataclysm. Daarnaast kan in principe elke 3D game ook een 3D beeld geven, juiste software/hardware en het is mogelijk, enige optie zou zijn dat Cataclysm optimised zal worden voor 3D weergave.
Ha lekker dan sorry man maar ik had het dus wel goed kreeg alleen een twijfel omdat iemand 3d in twijfel nam op mijn voorgaande post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Net eindelijk eens zo'n zwakke random HC groep waarbij ik zelf 60% dmg done heb behaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:39:
Net eindelijk eens zo'n zwakke random HC groep waarbij ik zelf 60% dmg done heb behaald :P
Op mijn warlock had ik dat toch regelmatig, wat is Seed of Corruption toch een heerlijke spell. Je bent wel elke pack OOM, maar tijdje spirit tap spammen en je kan weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:34:
[...]

Ha lekker dan sorry man maar ik had het dus wel goed kreeg alleen een twijfel omdat iemand 3d in twijfel nam op mijn voorgaande post.
Wel ik kom toch weer even terug, waarom staat er in gods naam all changes in hd, dat is een preview video.

Maar moet ik dan me maar neer leggen bij het feit dat de game play dan zoals je zegt wel 3d ge-optimaliseerd wordt ?

Kijk maar naar de link. Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 221 en zie wat er boven de video staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:43:
[...]

Wel ik kom toch weer even terug, waarom staat er in gods naam all changes in hd, dat is een preview video.

Maar moet ik dan me maar neer leggen bij het feit dat de game play dan zoals je zegt wel 3d ge-optimaliseerd wordt ?

Kijk maar naar de link. Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 221 en zie wat er boven de video staat.
Dat is een video die beschikbaar is tot en met HD kwaliteit (1080). Het spel zelf kan wel hoger aan voor zover ik weet, is alleen gelimiteerd dacht ik tot de monitor/kaart combinatie.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Laatst online: 12:59
Uhh, het filmpje wordt afgespeeld in HD resolutie. De content die getoond wordt (WoW dus) staat los daarvan. Cata brengt geen HD, of 3D wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:56
blouweKip schreef op zondag 04 juli 2010 @ 17:14:
[...]

Je schijnt te vergeten dat GS een addon is en niet van blizzard afkomstig is.
Het is bovendien een beetje kip-ei probleem: het gigantische gebrek aan skills van veel mensen heeft tot GS geleid, hoezeer ontrecht ook in veel gevallen, het feit dat mensen undergeared gecarried willen worden door bijvoorbeeld ICC geeft wel aan dat er een zekere mate van terechtheid in zit.
Bovendien (en dat schijnt iedereen die erover klaagt te vergeten): het is niet verboden zelf een raid te maken voor content die aansluit bij je gear niveau
Mijn excuses je hebt gelijk. Ik heb een tijdje de GS addon geinstalleerd staan en was totaal vergeten dat het niet een feature was dat is meegebracht in een patch van blizzard.

Ik snap uiteraard dat GS een richtlijn is om inderdaad op een snelle wijze een raid met goed gegearde spelers te kunnen creeeren

Echter vind ik wel dat in de oude wow toen dat niet echt meer ter sprake was het reqruiting systeem veel beter was. GS is zo steriel als wat en daar heb ik juist zo'n hekel aan.

GS als meetgraad gebruiken gearwise oke maar nu word het systeem wel erg misbruikt. het mes snijd wellicht inderdaad aan 2 kanten,maarja dan heb ik natuurlijk nog wel het recht van balen.

Zoals je zei kan ik inderdaad een raid zelf maken en misschien een ICC daarmee afdwingen. echter wat ik al zei wilt er niemand met een 5.1 op frostmane naar ICC.... geloof me heb het al een aantal keer geprobeerd en het is gewoon lastig... ik denk wel dat je dat begrijpt

Wellicht moet ik inderdaad wat meer investeren op BoE a 9/10K de stuk.... tja

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

HawVer schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:23:
[...]

Ben stiekum wel erg nieuwsgierig naar Gnomeregan. De nieuwe stad van de gnomes!
toevallig gister gekeken,en is niet veel veranderd.... wel een G-team,heb ik wel screen van genomen.zit nu op werk maar daar kan ik denk ik wel bijkomen
gnome was wel nog compleet leeg.

gister een worgen gestart om eens te checken.erg goed gedaan tot dusver :) en ik ben niet de enige die dat doet haha.1 tip is om niet als worgen meteen te starten als cata uit komt.Er zitten een aantal quests bij waarbij het erg druk wordt op een kleine plek en je dus beetje geluk moet hebben met kill (of hele grote party) :P ow en het dansje is leip bij de worgen... soort van tapdansen :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:25

Nibbz

Postmaster General

Roxors schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:49:
Uhh, het filmpje wordt afgespeeld in HD resolutie. De content die getoond wordt (WoW dus) staat los daarvan. Cata brengt geen HD, of 3D wat dat betreft.
voor zover ik weet, was full HD en 3D (3D met de nvidia bril + stereodrivers) al mogelijk met vanilla wow (full HD mss dan niet, daar waren de videokaarten toen dr tijd nog niet goed genoeg voor.. maar als je zelf op een 1080+ resolutie speelt.. speel je toch full HD?)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Laatst online: 12:59
Wat je zegt kan kloppen, maar zo bedoelde ik het niet. Ik bedoel te zeggen dat Cata geen veranderingen brengt op die punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee wat mijn GS is, ik heb op mijn mage iig alle 226, 245 en 264 craftables maar gekocht. de rest is 200/213 van toen ik voor het laatst mn mage speelde in Naxx. Mijn dps viel wat tegen 2-4k dps met FrostFire build afhankelijk van hoeveel ik crit. Na een respec naar puur Fire is het nu met dezelfde gear 5k dps. Arcane moet ik nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Nibbz schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:52:
[...]

voor zover ik weet, was full HD en 3D (3D met de nvidia bril + stereodrivers) al mogelijk met vanilla wow (full HD mss dan niet, daar waren de videokaarten toen dr tijd nog niet goed genoeg voor.. maar als je zelf op een 1080+ resolutie speelt.. speel je toch full HD?)
Je speelt dan wel op HD resolutie maar de Engine van WoW ondersteunt geen native HD waardoor het dus altijd geupscaled word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:56:
Geen idee wat mijn GS is, ik heb op mijn mage iig alle 226, 245 en 264 craftables maar gekocht. de rest is 200/213 van toen ik voor het laatst mn mage speelde in Naxx. Mijn dps viel wat tegen 2-4k dps met FrostFire build afhankelijk van hoeveel ik crit. Na een respec naar puur Fire is het nu met dezelfde gear 5k dps. Arcane moet ik nog eens proberen.
Arcane is op single target beter, maar saaier om te spelen. Frostfire heeft volgens mij na Ulduar niet zo lekker gescaled, dus die spec is niet echt viable meer. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
ShadowBumble schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:03:
[...]

Je speelt dan wel op HD resolutie maar de Engine van WoW ondersteunt geen native HD waardoor het dus altijd geupscaled word.
De engine ondersteunt wel native HD... De textures in de game zijn alleen van lagere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:03:
De engine kan het wel aan, je speelveld wordt immers vergroot zonder te scalen (UI, tekst, etc).

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2009/253/03_ATI_Eyefinity_3x2_Blizzard_World_of_Warcraft_2_59234_640screen.jpg
Het extreme voorbeeld tot welke resoluties de client kan gaan (de UI blijft in orginele pixel-grootte, er wordt puur extra content gerenderd rond de character).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

EnigmaNL schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:07:
[...]

De engine ondersteunt wel native HD... De textures in de game zijn alleen van lagere resolutie.
The 3-D graphics in WoW use elements of the proprietary graphics engine originally used in Warcraft III.[47] The game was designed to be an open environment where players are allowed to do what they please.[
Source

De Warcraft 3 engine ondersteunt geen HD native ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
ShadowBumble schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:14:
[...]

[...]

Source

De Warcraft 3 engine ondersteunt geen HD native ;)
Helaas zegt je quote helemaal niks over het ondersteunen van HD, native of upscaled.

Het zegt alleen wat over elementen van de warcraft 3 engine. Het is niet de Warcraft 3 engine, het is een heel andere engine die elementen van de Warcraft 3 engine gebruikt.

De WoW engine ondersteunt wel degelijk HD, en resoluties ver daarboven, maar zoals ik al zei zijn lang niet alle textures van deze hoge resolutie.

[ Voor 23% gewijzigd door EnigmaNL op 05-07-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Dmp1982 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:50:
Zoals je zei kan ik inderdaad een raid zelf maken en misschien een ICC daarmee afdwingen. echter wat ik al zei wilt er niemand met een 5.1 op frostmane naar ICC.... geloof me heb het al een aantal keer geprobeerd en het is gewoon lastig... ik denk wel dat je dat begrijpt
Ik zit zelf op Frostmane en kom met mn 5/5.1k GS Priest toch echt wel ICC10 binnen. Zo kun je rustig de achievements binnen harken en dan met een grotere run daar naar wijzen en niet echt je GS noemen ;)

Maar 5k is best wel laag en is meer 232 gear dan wat anders. Probeer eerst ToTC25 in te komen of pak een paar VoA's mee om met wat geluk T10/T10.5 te scoren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

EnigmaNL schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:16:
[...]

Helaas zegt je quote helemaal niks over het ondersteunen van HD, native of upscaled.

Het zegt alleen wat over elementen van de warcraft 3 engine. Het is niet de Warcraft 3 engine, het is een heel andere engine die elementen van de Warcraft 3 engine gebruikt.
Crap verkeerd gelezen.
De WoW engine ondersteunt wel degelijk HD, en resoluties ver daarboven, maar zoals ik al zei zijn lang niet alle textures van deze hoge resolutie.
Sja en das ook gelijk het probleem mijn visie op HD is dat het compleet HD is en geen onderliggende laag die HD mogelijk aan zou kunnen als de textures niet HD waren.

Hoe dan ook ik vind het persoonlijk wel jammer ;) maar igg wel eenvoudiger up te daten naar HD als het alleen de textures maar zijn. Althans eenvoudiger ..... kost je een bergje man uren maar dan heb je ook wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaseriaN schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:19:
[...]

Ik zit zelf op Frostmane en kom met mn 5/5.1k GS Priest toch echt wel ICC10 binnen. Zo kun je rustig de achievements binnen harken en dan met een grotere run daar naar wijzen en niet echt je GS noemen ;)

Maar 5k is best wel laag en is meer 232 gear dan wat anders. Probeer eerst ToTC25 in te komen of pak een paar VoA's mee om met wat geluk T10/T10.5 te scoren ;).
5k gearscore is met een beetje dps al ruim 7k dps. Aka prima voor alle current content en zeker niet "Laag"

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Dakreal schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:22:
5k gearscore is met een beetje dps al ruim 7k dps. Aka prima voor alle current content en zeker niet "Laag"
5k is TOTC10 nivo gear en vind ik persoonlijk niet echt denderend voor een rol als Healer/Tank.
En met 5k GS op 7k zitten is ook erg optimisch ingesteld, maargoed laat maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaseriaN schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:28:
[...]

5k is TOTC10 nivo gear en vind ik persoonlijk niet echt denderend voor een rol als Healer/Tank.
Op mijn paladin met ilvl232 gear zit in in raids op 6.5k dps ( die heeft 4750 gs ofzo ).

Waarom zo Elitair " laat maar ;-) "?

Met ~5k gs kan je prima meekomen in alle raids. Natuurlijk heb je er altijd rotte appels tussen zitten, maar die heb je ook met 6k gs en dan 4k dps doen... woehoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:22:
Sja en das ook gelijk het probleem mijn visie op HD is dat het compleet HD is en geen onderliggende laag die HD mogelijk aan zou kunnen als de textures niet HD waren.

Hoe dan ook ik vind het persoonlijk wel jammer ;) maar igg wel eenvoudiger up te daten naar HD als het alleen de textures maar zijn. Althans eenvoudiger ..... kost je een bergje man uren maar dan heb je ook wat :P
Maar wanneer praat je over HD textures? Wanneer je op afstand X nog steeds een 1:1 pixel hebt met het orgineel? Andere kant kost dat zo belachelijk veel resources, die eigelijk een minimale impact hebben op je speelervaring.

Nee, dan zie ik liever een mega-boost in de 'het hoort rond te zijn maar als je goed kijkt is het een 8-kantig iets'. Ze hebben bizar veel van zulke dingen goed kunnen maskeren met hoog staaltje grafisch werk op de textures en wat shadow/bump-mapping. Al maar niet te praten over de bizar hoeveelheid aan 2D-ik-draai-mee-met-de-camera textures :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Public
Publieke map
cata-gteam

vond deze wel geinig :)
was gnome verder nooit echt lang ingeweest :)

[ Voor 9% gewijzigd door mrsar op 05-07-2010 13:36 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Dakreal schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:30:
Op mijn paladin met ilvl232 gear zit in in raids op 6.5k dps ( die heeft 4750 gs ofzo ).
Je weet dat zowat alles in ICC undead is en dat Pala's daar een grote voorsprong hebben op DPS en vooral in trash situaties?

Met ~5k gs kan je prima meekomen in alle raids. Natuurlijk heb je er altijd rotte appels tussen zitten, maar die heb je ook met 6k gs en dan 4k dps doen... woehoe.
Ik heb geen zin in discussies met mensen die een paar getallen roepen en die als waarheid neerzetten. Het is gewoon zo dat tegenwoordig mensen verwachten met elke berg rukgear door elke instance heen worden getrokken en geen effort willen maken. En ik ben zelf van mening (en een hoop meer denk ik) dat 5k GS van een onbekende speler laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:30:

Veel is afhankelijk van de class, niet elke class kan met een 'generiek cijfertje' een bepaalde DPS halen.

Een paladin met veel 245/251 gear op een totaal van 5k maar met een 219 wapen zal aanzienelijk lager meppen dan iemand met 232 gear en een 251 of 264 wapen. Zelfde principe gaat redelijk op voor casters, die enorme verschillen in spellpower hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaseriaN schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:36:
[...]

Je weet dat zowat alles in ICC undead is en dat Pala's daar een grote voorsprong hebben op DPS en vooral in trash situaties?

[...]

Ik heb geen zin in discussies met mensen die een paar getallen roepen en die als waarheid neerzetten. Het is gewoon zo dat tegenwoordig mensen verwachten met elke berg rukgear door elke instance heen worden getrokken en geen effort willen maken. En ik ben zelf van mening (en een hoop meer denk ik) dat 5k GS van een onbekende speler laag is.
Wie geeft aan dat ik in ICC bezig ben? Ik doe voornamelijk alleen de VoA raids, en totc10/25 als ik daar trek in heb ( weekly raids e.d. ) Waar ik niet tegen kan is dat je mensen afstempelt als " slecht/laag" als ze in jouw ogen niet een bepaalde gearscore halen.

Beetje jammer vind ik dat.
Ik heb geen zin in discussies met mensen die een paar getallen roepen en die als waarheid neerzetten.
En dan dit, waar slaat dat op? heb jij altijd gelijk? nee. Niemand heeft altijd gelijk, daarnaast is dit een discussie forum, wat doe je hier als je niet wilt discussieren? Als je niet wilt reageren, dan reageer je niet. Dan ga je ook niet een halfbakken opmerking neerzetten.
Mektheb schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:46:
[...]

Dan loop je met 5k gearscore 6/7k te doen, terwijl de rest rond de 10 zitten..
Dat zijn dus ook degene die alles disenchanten en alleen voor Emblems of Frost komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Dakreal op 05-07-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
RaseriaN schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:19:
[...]

leuk om te horen een andere frostmane'er alliance of horde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
SinergyX schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:13:
[...]

De engine kan het wel aan, je speelveld wordt immers vergroot zonder te scalen (UI, tekst, etc).

[afbeelding]
Het extreme voorbeeld tot welke resoluties de client kan gaan (de UI blijft in orginele pixel-grootte, er wordt puur extra content gerenderd rond de character).
Dat voorbeeld snap ik dus niet he. Met zo'n setup zit je altijd PRECIES tegen de randen van je monitors aan te kijken. Zet er dan 3 naast elkaar ofzo.
[...]

Waar hebben we het hier over? ICC10 of 25? Want 5k is helemaal prima voor ICC 10. was het al zonder de buff.

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 05-07-2010 13:51 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

[...]

5k gearscore haal je MAKKELIJK 7k dps in ICC, zeker met de 25% buff.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Dakreal schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:46:
Wie geeft aan dat ik in ICC bezig ben? Ik doe voornamelijk alleen de VoA raids, en totc10/25 als ik daar trek in heb ( weekly raids e.d. ) Waar ik niet tegen kan is dat je mensen afstempelt als " slecht/laag" als ze in jouw ogen niet een bepaalde gearscore halen.

Beetje jammer vind ik dat.
Kun je jammer vinden, maar het is een feit dat ik iemand quote die met 5k GS in ICC wilt komen. Dat jij het dan ineens over andere Raids hebt, ligt niet aan mij, maar aan het feit dat je er overheen hebt gelezen.
Ik bestempel niemand als slecht, ik bestempel 5k GS als laag voor ICC, wel opletten!
En dan dit, waar slaat dat op? heb jij altijd gelijk? nee. Niemand heeft altijd gelijk, daarnaast is dit een discussie forum, wat doe je hier als je niet wilt discussieren? Als je niet wilt reageren, dan reageer je niet. Dan ga je ook niet een halfbakken opmerking neerzetten.
Precies zoals ik het zeg, ik vind 5k GS laag voor ICC10 voor een speler die ik niet ken. Let wel, als het een bekende is waar ik al vaker mee geraid heb en die de fights kent, dan is het niet zon probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:50:
5k gearscore haal je MAKKELIJK 7k dps in ICC, zeker met de 25% buff.
Op wat? Trash of single boss? Geval van het laatste zie ik dan 99% van de pug mensen dit echt niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

SinergyX schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:53:
Op wat? Trash of single boss? Geval van het laatste zie ik dan 99% van de pug mensen dit echt niet halen.
Daarom zeg ik al een aantal keer, voor een onbekende vind ik 5k GS gewoon laag voor een ICC pug. Als het een bekende is (irl/guildmember whatever) en je weet dat hij skills heeft en de tactics kent is het geen probleem. :)
Dmp1982 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:48:
leuk om te horen een andere frostmane'er alliance of horde?
Zit zelf aan de Alliance kant, en jij?

[ Voor 19% gewijzigd door RaseriaN op 05-07-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
[...]

Je haalt veel meer dan 7k met 5k gs hoor... Toen ik nog actief raidde en ICC een paar weekjes uit was deed ik 8k dps met een frost DK met 5,2k gs... En dat was nog met een veel lagere buff (5 of 10% was het).

Die eindeloze treurige GS discussies ook... GS is een meetmiddel, het is alleen een indicatie van iemands gear en meer niet.

[ Voor 13% gewijzigd door EnigmaNL op 05-07-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
[...]

ik zie ook mensen in HoR met 5.5K falen en dan zijn het niet bepaald uitzonderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
RaseriaN schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:55:
[...]

Zit zelf aan de Alliance kant, en jij?
Horde :) naam xeviumius... ./pat me maar een keer in dalaran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Een vlug vraagje hier.

Zal ik met mijn prot pala op 68 naar northrend gaan of pas op 70? ik weet niet of het sneller levelled daar voor die 2 laatste levels tot 70. Kan me niet meer herinneren hoe het ging op mijn hunter na een jaar niet gespeelt te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yokidrink schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:59:
Een vlug vraagje hier.

Zal ik met mijn prot pala op 68 naar northrend gaan of pas op 70? ik weet niet of het sneller levelled daar voor die 2 laatste levels tot 70. Kan me niet meer herinneren hoe het ging op mijn hunter na een jaar niet gespeelt te hebben :)
68, zonder twijel :P (68-70 op ene kant doen, dan 70-72 aan de andere kant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:01:
[...]

of lekker een random dungeon joinen :P of de current event langsvliegen ;-) ( je krijgt echt ziek veel xp voor die vuurtjes blussen).

Zoals SinergyX het beschrijft gaat echt hard zat. Het eerste stukje is even lastig omdat je nog wat " brakke" questgear hebt. Maar dat vervang je gauw genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ja misschien wordt die video wel afgespeelt in 1080 maar leest niemand wat er boven die video staat op de eerste pagina van de forum.

ja ik geef jullie gelijk wat betreft wow is het allemaal mooi en aardig, maar hoewel dit ook maar een intro is waarom zet iemand er dan dit als volgt boven.

WORLD OR WARCRAFT CATACLYSM ALL CHANGES HD

En ook waarom niet ik bedoel games zoals runescape etc zijn tegenwoordig ook in hd al lange tijd maar goed.

En je kan toch wel wat verwachten na dat er nu zelfs de goed koopste pc's wel wat in huis hebben, dan heb ik het niet over die burn tops ( laptops ) kan zeggen dat de meeste desktops echt wel wat in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
SinergyX schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:01:
[...]

okido, ik dacht het wel. even de 70 aan tikken en dan dungeons runnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:04:
Hallo,

ja misschien wordt die video wel afgespeelt in 1080 maar leest niemand wat er boven dei video staat op de eerste pagina van de forum.

ja ik geef jullie gelijk wat betreft wow is het allemaal mooi en aardig, maar hoewel dit ook maar een intro is waarom zet iemand er dan dit als volgt boven.

Omdat het filmpje in HD is gestreamed, dat is best uniek op youtube. Elke filmpje dat een 1080p stream heeft, wordt de tekst 'HD' in de titel opgenomen. Er staat dus:
World of Warcraft Cataclysm: All changes (in HD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:04:
Hallo,

ja misschien wordt die video wel afgespeelt in 1080 maar leest niemand wat er boven dei video staat op de eerste pagina van de forum.

En ook waarom niet ik bedoel games zoals runescape etc zijn tegenwoordig ook in hd al lange tijd maar goed.

En je kan toch wel wat verwachten na dat er nu zelfs de goed koopste pc's wel wat in huis hebben, dan heb ik het niet over die burn tops ( laptops ) kan zeggen dat de meeste desktops echt wel wat in huis hebben.
De titel van de video is "WORLD OR WARCRAFT CATACLYSM ALL CHANGES HD" en dit zegt niet meer of minder dan dat het filmpje in HD is opgenomen. Op YouTube zie je dit wel vaker, dat mensen "HD" toevoegen bij filmpjes die op HD beschikbaar zijn. Een aangezien de video in de topic-start gewoon een inline YouTube-filmpje is, is dat hier niet anders.

Ik speel WoW zelf al een tijdje op 1920x1080 (HD resolutie) en heb het ook een tijd op 2800x1050 gespeeld (dual-screen). Is absoluut geen probleem.

Dus het hele punt dat WoW pas vanaf Cataclysm HD ondersteunt slaat nergens op. Het "HD" in de topicstart slaat puur en alleen op het filmpje.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:59
[...]

Tsja, als men DPS noemt wordt toch al vaak hun records gepakt en niet de avg welk ze daadwerkelijk hebben :p. Zowel ToC als ICC zie ik eigenlijk maar zelden avg DPS welk boven de 5k uitkomt. Leuk als je op sommige stukken 20k dps weet te trekken bijv maar als je dan alsnog eindigt met 3.5k overall valt dat toch wat tegen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Species5618 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:10:
[...]

De titel van de video is "WORLD OR WARCRAFT CATACLYSM ALL CHANGES HD" en dit zegt niet meer of minder dan dat het filmpje in HD is opgenomen. Op YouTube zie je dit wel vaker, dat mensen "HD" toevoegen bij filmpjes die op HD beschikbaar zijn. Een aangezien de video in de topic-start gewoon een inline YouTube-filmpje is, is dat hier niet anders.

Ik speel WoW zelf al een tijdje op 1920x1080 (HD resolutie) en heb het ook een tijd op 2800x1050 gespeeld (dual-screen). Is absoluut geen probleem.

Dus het hele punt dat WoW pas vanaf Cataclysm HD ondersteunt slaat nergens op. Het "HD" in de topicstart slaat puur en alleen op het filmpje.
Ja maar wat is de betekenis van ALL dan tegenwoordig huh ik bedoel ALL :| kom op dat is toch verwarrend.

Enne trouwens cata laat nog niet eens specificaties zien, of heb je misschien een leuke insite scoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:13:
[...]

Ja maar wat is de betekenis van ALL dan tegenwoordig huh ik bedoel ALL :| kom op dat is toch verwarrend.

Enne trouwens cata laat nog niet eens specificaties zien, of heb je misschien een leuke insite scoop :)
Zucht... Er staat letterlijk vertaald: World of Warcraft Cataclysm alle veranderingen High Defenition
.
Dat wil zeggen dat het een filmpje is van WoW Cata over alle verandereningen in de expansion in HD kwaliteit!
Afbeeldingslocatie: http://www.taalvormingentaaldrukken.nl/AR/AR0242.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboek,

het is alweer een tijd geleden dat ik hier wat heb gepost. Maar ik ben dit weekend toch weer opnieuw met WoW begonnen aangezien de Cataclysm in beta is gegaan.

Ik kwam online met mijn Mage Auredium en had binnen 15 minuten een ICC25 groep te pakken. We wipten enorm op de trash omdat een AOE-er constant het midden pulde. Maar uiteindelijk stonden we voor Marrowgaw en na twee attempt kuste het vierkoppige skelet de grond. Daarna moet ik helaas offline door real life gebeurtenissen.

De volgende dag (zaterdag) een Sunwell raid gejoined en in 1 keer tot en met Kiljaden gedowned, iets wat ik nog niet eerder had gedaan, weer een achievement rijker en twee retro tier items. :)

Daarna ingelogged op mijn Alt Deathknight Eretar meermaals Hellfire Ramparts gerunned (iets wat ik nog nooit heb gedaan) en niet alleen dingde ik er level 62 maar ik leerde ook dat ik een aardig potje kan tanken aangezien ik als DPS-er de DK tank van de groep ownde in tanken.

Gisteren uiteindelijk nog een groep ICC10 opgepikt, de Blade Edge Knight waren duidelijk goed georganiseerd en met drie attempts lag Deathbringer Saurfang op de grond en hadden we eena chievement te pakken.

Verder nog de achievement [Lodi Dodi, we all love to do the skadi] weten te halen in UP.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychodude schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:12:
[...]

Tsja, als men DPS noemt wordt toch al vaak hun records gepakt en niet de avg welk ze daadwerkelijk hebben :p. Zowel ToC als ICC zie ik eigenlijk maar zelden avg DPS welk boven de 5k uitkomt. Leuk als je op sommige stukken 20k dps weet te trekken bijv maar als je dan alsnog eindigt met 3.5k overall valt dat toch wat tegen ;).
Gemiddeld zit je als paladin wel weer hoger op packs dan op bosses, maar inderdaad :p
Ik zou graag ICC nog een keer willen zien op mijn rogue of m'n lock waar ik nu mee bezig ben. De rest heb ik al mogen zien, en als ik ICC + laatste toevoeging erbij pak. Dan heb ik voor het eerst alle raid content gezien in een Exp :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:13:
[...]

"all" betekent "alle". Het staat voor "changes" dus het filmpje gaat om "alle veranderingen". Gewoon een overzichtje van wat er gaat veranderen in Cataclysm. En het filmpje is ook nog eens in HD opgenomen. Ik vind dat zelf 100% duidelijk.

En hoewel er nog geen officiele systeem-eisen zijn voor Cata, is het zeker dat HD resoluties gewoon ondersteund worden. De huidige client kan dat immers al, en nog veel hogere resoluties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:19:
[...]

Zucht... Er staat letterlijk vertaald: World of Warcraft Cataclysm alle veranderingen High Defenition
.
Dat wil zeggen dat het een filmpje is van WoW Cata over alle verandereningen in de expansion in HD kwaliteit!
[afbeelding]
Nou dat was precies wat ik wou zeggen alleen had ik het eerst even verkeerd op gepikt met 3d.

Dus kan misschien maar een aantal klassen overslaan in plaats kleuter boekjes te gaan lezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:26:
[...]

Nou dat was precies wat ik wou zeggen alleen had ik het eerst even verkeerd op gepikt met 3d.

Dus kan misschien maar een aantal klassen overslaan in plaats kleuter boekjes te gaan lezen :p
Maar hier heb ik nog iets om alle twijfel uit de wereld te helpen.

"Will there be any updates to the graphics and changes to the minimum system requirements?"

"Yes, there will be incremental tweaks and updates to the graphics engine in this expansion. For example, we’ve made improvements to the way that water is rendered. We’ll announce the exact system requirements closer to the expansion’s release."

Dus kans zit er in dat alles zoals de video zei en niet dat het een 1080 is maar dat alles dus in cata HD word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
7k singletarget op Saurfang in ICC moet echt makkelijk kunnen met 5k GS. Maar inderdaad, veel mensen met 5k GS hebben pvp gear, missen gems en enchant, en dan gaat de regel al niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:31:
[...]
Dus kans zit er in dat alles zoals de video zei en niet dat het een 1080 is maar dat alles dus in cata HD word
Lees nou wat er gezegd word, het spel is al in 1080p als je computer dat trekt :)

Je kunt zelfs hoger dan 1920x1080 gaan als je monitor groot genoeg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:31:
[...]

Maar hier heb ik nog iets om alle twijfel uit de wereld te helpen.

"Will there be any updates to the graphics and changes to the minimum system requirements?"

"Yes, there will be incremental tweaks and updates to the graphics engine in this expansion. For example, we’ve made improvements to the way that water is rendered. We’ll announce the exact system requirements closer to the expansion’s release."

Maar mensen zou ik nog een Forum van jullie kunnen krijgen om A.u.b er achter te kunnen komen wat mijn huidige systeem waard is.

Met Voorbaat dank,

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
psychodude schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:12:
[...]

Niet alleen dat maar er zijn zoveel factoren die invloed hebben op bijv je dps. Niet alleen de persoon zelf maar ook zijn party samenstelling (buffs/debuffs) en in sommige gevechten kan je een onnodig risico of onnodige schade pakken om maar net dat beetje extra dps te doen. Het is aan jezelf om af te vragen of dat beetje dps in het voor of nadeel van de groep valt. Een voorbeeld is om als mage op eigen risico tijdens Unchained Magic door te blijven nuken en op de laatste seconden dmv iceblock geen schade te pakken. Of, bepaalde dingen als adds (bone spikes, blood beasts, fanatics/adherents) helemaal te negeren zodat je niet van target hoeft te switchen.

Meestal bij die dps nummers waar men zegt dat ze "makkelijk" te halen zijn zou ik graag wat WoL's of screenshots willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:33:
[...]

Maar mensen zou ik nog een Forum van jullie kunnen krijgen om A.u.b er achter te kunnen komen wat mijn huidige systeem waard is.

Met Voorbaat dank,

_/-\o_
Verkeerde topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trollen doen we maar ergens anders..

[ Voor 134% gewijzigd door psychoclown op 05-07-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik geef het op :'(

[ Voor 33% gewijzigd door psychoclown op 05-07-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op mensen, The Ram Father zit overduidelijk te trollen, niet op reageren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:33:
[...]

Met Voorbaat dank,

_/-\o_
SinergyX schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:11:
Snap ik nog steeds niet echt wat je bedoeld, maargoed:
Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 5
Voor je configuratie vraagje.

[ Voor 37% gewijzigd door Yokidrink op 05-07-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
WoW ondersteund HD resoluties, maar geen HD textures (ben al de zoveelste die het zegt).
Met Cataclysm worden alle grafische engines opgepoetst om met de tijd mee te kunnen.

Zoek maar op YouTube naar beta filmpjes waarover water wordt gevlogen bijv.
Verder zou Blizzard ook nog iets doen aan textures. Hier wordt alleen extra detail aan toegevoegd.

WoW is ook al geoptimaliseerd voor 3D. Bovendien zou ieder PC game 3D al kunnen ondersteunen.
Er zijn echter vereisten om bijv. WoW in 3D te kunnen spelen:
  • Een 3D geschikte videokaart
  • Een 3D beeldscherm
  • Een 3D bril (afhankelijk van technologie beeldscherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:47

Multensor

wtf

Ik heb het idee dat niet iedereen de term HD begrijpt :).

Van het weekend eindelijk 80 gedinged en maar een aantal heroics getanked. Ook tot aan HoR gekomen, maar daar was geen groep voor te vinden (op normal). Deze moet dus nog maar even wachten. Op zich was het tanken nog wel te doen. De healer had wat meer te doen dan normaal aangezien ik nog niet crit immune ben (zit op 504 def). Vanavond hopelijk even HoR doen en dan even wat betere gear verzamelen.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiroj schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:40:
WoW ondersteund HD resoluties, maar geen HD textures (ben al de zoveelste die het zegt).
Met Cataclysm worden alle grafische engines opgepoetst om met de tijd mee te kunnen.

Zoek maar op YouTube naar beta filmpjes waarover water wordt gevlogen bijv.
Verder zou Blizzard ook nog iets doen aan textures. Hier wordt alleen extra detail aan toegevoegd.

WoW is ook al geoptimaliseerd voor 3D. Bovendien zou ieder PC game 3D al kunnen ondersteunen.
Er zijn echter vereisten om bijv. WoW in 3D te kunnen spelen:
  • Een 3D geschikte videokaart
  • Een 3D beeldscherm
  • Een 3D bril (afhankelijk van technologie beeldscherm)
Hey eindelijk

nou komen we ergens 1920x1024 maakt nog geen hd echt, full hd is juist meer pixel per inch als ik me niet vergiste toch ?

En als er dan zoals bij de tv's (heb je al) en wie weet wel monitoren in de toekomst 3d bij zit krijgt het ook nog een keer een extra 2 -3 layers als ik me daar ook niet in vergiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:44:
[...]

Hey eindelijk

nou komen we ergens 1920x1024 maakt nog geen hd echt, full hd is juist meer pixel per inch als ik me niet vergiste toch ?

En als er dan zoals bij de tv's (heb je al) en wie weet wel monitoren in de toekomst 3d bij zit krijgt het ook nog een keer een extra 2 -3 layers als ik me daar ook niet in vergiste.
Misschien moet je gewoon even op een ander forum gaan trollen. Het begint nu een beetje vervelend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:39:
Kom op mensen, The Ram Father zit overduidelijk te trollen, niet op reageren. :)
Oww leuk zeg hey waarom heb je anders forums, trouwens ik ben begonnen om dat mijn post in twijfel werd genomen door een ander niet diegene waar ik de laatste 2 uur mee heb lopen debateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

[...]

Hey eindelijk

Nee hoor, "Full HD" is niet meer of minder dan een resolutie van 1920 x 1080 pixels (Wikipedia: 1080p). Het aantal pixels-per-inch heeft daarna alleen nog invloed op de grootte van je scherm. een 22" monitor of een 50" plasma tv zijn beiden Full HD als ze 1920 x 1080 pixels afbeelden.

Naast de resolutie, zijn uiteraard allerlei andere aspecten van belang voor hoe een game er uit ziet, zoals textures, licht-rendering, polygoon-count, enz... Deze dingen worden opgepoetst met Cataclysm, maar dat heeft niets met HD te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:49:
Oww leuk zeg hey waarom heb je anders forums, trouwens ik ben begonnen om dat mijn post in twijfel werd genomen door een ander niet diegene waar ik de laatste 2 uur mee heb lopen debateren.
Je debateert enkel over dingen waar je klaarblijkelijk weinig tot geen verstand van heb. Een stukje 'common sense', een beetje logica en beetje lezen zouden de meeste van jou vragen al volledig overbodig, danwel nutteloos, hebben gemaakt.

(HD heeft helemaal _niets_ te maken met de pixels per inch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Hey eindelijk

1920x1080 maakt wel degelijk HD want dat is (da-da-dum) HD-resolutie. Pixels per inch hangt van de grootte van je scherm af, dus volgens mij heb je niet bepaald een idee waar je over lult. Als ik op HD-resolutie naar een scherm met een diameter van een meter zit te kijken is het allemaal veel korreliger dan op een 22 inch schermpje.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Zoals ik dus ook al vele malen eerder heb gezegd. WoW is al Full HD als je het in 1920x1080 of hoger speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
waarom stoppen we deze discussie niet gewoon en gaan we weer vrolijk verder over WOW zelf?

Zo heb ik gister *tadaa* 375 behaald met First Aid!! Geweldig he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik wou zeggen is als je kijkt naar games is dat als je meer pixels in een inch stopt het uit eindelijk veel scherper.

nou weet ik wel dat jullie me slap vinden ouwe hoeren, maar uit eindelijk krijg je zo wel beter beeld
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.