week(end) verslagje.
Weekje vrij gehad (eindelijk), is alleen beetje warm geweest helaas.
1) m'n gimplock (Smallpoxx) verder aan het tweaken.
- Heb de hele tier0 upgrade questlijn gedaan nu, maar wat is die laatste boss een bitch om solo te doen. Heb er maar een guildie hunter bijgeroepen om die adds snel te nuken.
- nog een MC run gedaan met Det en wat vrienden, heb nu 7/8 tier1 set.
- Furby rep aan het grinden. Moet nog een bead necklace of 150 om exalted te raken. Ze gaan in ieder geval erg hard neer met 600+ spellpower.
2) Raiden met m'n Priest. wut?
Niet erg veel dus, zoals Det al opmerkte in een eerdere post. Veel raids gecalled of maar half gedaan. Onze eerste Shadowmourne is binnen nu, dat dan weer wel. Gisteren geluk gehad met token drops. Bij BQL droptte 2x priest token, ik bij de eerste al mijn 16 ppr (onze versie van dkp) erop ingezet, en ik win 'm nog ook. Dus maar een beetje in het negatief gegaan en 5 (minimum bid) geboden op de 2e, en die kreeg ik omdat er niemand anders op de eerste geboden had. Gestopt na wat faalhaas pogingen bij Sindragosa, man wat ging dat slecht zeg, is dus ook nog niet neer. Heb nu dus 4 piece Sanc. voor zowel heal als dps spec. Items al wel gekocht, vanavond even gemmen en enchanten.
3) Ook wat verder gegaan met mn alts (druid en mage voornamelijk). Ik heb tijdens de hele midsummer event 1 scythe gezien voor mijn toons, en natuurlijk op mn druid die al een hc midnight sun heeft.

Druid heeft nu ook 2x tier10 (tank). Van het weekend een klein stukje ICC10 getanked voor Det, geen drops voor mij maar wel wat rep.
4) Morgen RS25, ben benieuwd of het doorgaat gezien het aantal inschrijvingen de laatste tijd.
5) Vast wel wat vergeten te melden.
Verder veeeeel films gekeken.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"