Vandaag eens gekeken op de PS4 Pro naar de blackfriday aanbieding of je nog kan verlengen voor volgend jaar maar ik denk dat ik ermee stop immers vanaf januari 2026 stopt de maandelijkse games voor de PS4 en dus kan je alleen nog maar meer betalen voor Playstation Plus extra en dat je dan de maandelijkse games niet meer krijgt maakt het nog duurder omdat je effectief nog meer betaald voor je "extra's maar dat zijn dan in feite geen extra's meer maar het hoofd product (ik zal het wel te moeilijk maken) wel gemeen dat ze dit niet vermelden op de bestel pagina zelf dat je beter niet meer kan bestellen als je geen PS5 hebt of ze hadden voor de PS4 de maand abbonement moeten doen als aanbieding immers kan je er nog maar 1 maand gebruik van maken de hoofddienst xD
En ik snap dat er ooit een moment moest komen dat de PS4 eruit getrapt zou worden maar wees dan ook eerlijk op je bestel pagina, De PS5 is mij nog steeds te duur ook omdat ik tegenwoordig een computer setup heb dat ik met HDMI over Ethernet zodat ik kan gamen via mijn computer op de grote tv. Mijn eerste PS4/PS3 was de slim voor goedkoper incl diskdrive en nu is die juist duurder geworden en dus heb ik geinvesteerd in de computer, De wereld is gewoon heel erg veranderd. (en bedrijven lijken met steeds meer weg te komen) Ben stiekem wel benieuwd hoeveel PS Plus klanten ze nog hadden die puur een PS4 Hebben.,
En ik snap dat er ooit een moment moest komen dat de PS4 eruit getrapt zou worden maar wees dan ook eerlijk op je bestel pagina, De PS5 is mij nog steeds te duur ook omdat ik tegenwoordig een computer setup heb dat ik met HDMI over Ethernet zodat ik kan gamen via mijn computer op de grote tv. Mijn eerste PS4/PS3 was de slim voor goedkoper incl diskdrive en nu is die juist duurder geworden en dus heb ik geinvesteerd in de computer, De wereld is gewoon heel erg veranderd. (en bedrijven lijken met steeds meer weg te komen) Ben stiekem wel benieuwd hoeveel PS Plus klanten ze nog hadden die puur een PS4 Hebben.,
[ Voor 3% gewijzigd door angerfist-yentl op 21-11-2025 21:32 ]
Vake bei te bange