Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Twixie schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:01:
[...]

Dit is gewoon fijn voor wie nog geen Plus had.
Dat klopt. Voor wie toen nog geen Plus had en de games niet heeft gekocht is het fijn. Voor de rest nemen deze twee games plekken in waar andere, nieuwe games hadden kunnen staan. Dit is waarschijnlijk goedkoper voor Sony maar het maakt voor de mensen die PS+ al langere tijd hebben het aanbod weer net een stukje minder interessant..
Wat is echt wel spijkers op laag water zoeken, jezus.
Kan je op een normale manier communiceren? We hoeven het niet eens te zijn maar netjes blijven kan wel toch?

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 17-10-2025 10:58 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-10 19:12

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Vergeet ook niet dat Sony al jaren zegt dat hun Playstation exclusieve games niet Day One op hun dienst gingen zetten, iets dat Xbox wel doet met hun dienst. Ja voor mijn gevoel mogen er zeker wat nieuwere titels sneller naar de dienst komen, maar ik heb er ook vrede mee als wat oudere titels erop komen, want er zullen vast titels zijn die ik gemist heb.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Vrijdag schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 18:55:
Until Dawn en Yakuza zijn toch al eens eerder in Plus geweest? Ik heb ze hier nog geclaimed. En laatst until Dawn weer eens gedownload naar aanleiding van de (niet zo beste) film.
PS Plus Essential hebben ze inderdaad in gezeten in het verleden. :)

Alleen deze zijn dus nu in de Extra/Premium.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Linksquest schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:43:
Vergeet ook niet dat Sony al jaren zegt dat hun Playstation exclusieve games niet Day One op hun dienst gingen zetten, iets dat Xbox wel doet met hun dienst. Ja voor mijn gevoel mogen er zeker wat nieuwere titels sneller naar de dienst komen, maar ik heb er ook vrede mee als wat oudere titels erop komen, want er zullen vast titels zijn die ik gemist heb.
Oudere titels vind ik ook geen probleem. Titels die we al hebben gehad wel.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-10 19:12

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

@Bor Snap je punt, maar ook in die situatie moet er wel ruimte zijn voor games die ooit geweest zijn. Stel je koopt of krijgt nu je eerste console, of je stapt over van PC, Nintendo of Xbox, grote kans dat je die games toen niet hebt gespeeld of geclaimd.

Ook kan het zijn dat je hem toen gemist hebt omdat je met andere games bezig was. Wel ben ik van mening dat dit niet de overhand moet hebben, dus als er 1 game per 2 a 3 maanden verschijnt die al ooit geweest is, dan heb ik er wel vreden mee.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:59
ben ik scheel?
wanneer komt until dawn in ps plus?

ik zie hem nog niet.
Ik was al aan het wachten tot hij keer in de aanbieding kwam. Maar dit is wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dirtyrockers schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 11:21:
ben ik scheel?
wanneer komt until dawn in ps plus?

ik zie hem nog niet.
Ik was al aan het wachten tot hij keer in de aanbieding kwam. Maar dit is wel beter.
Wordt 21 oktober toegevoegd.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Pagina: 1 ... 97 98 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.