Er zijn wel meerdere spellen in extra die zeker de moeite waard zijn. 125€ per jaar is zo duur nog niet.Deezers schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:36:
Zit zelf nog in dubio om te upgraden naar Extra omdat Hogwarts wordt toegevoegd. Al wacht ik ook nog op een mogelijke aanbieding voor PS+. Kan met een beetje geluk Hogwarts 2ehands voor 15/20 euro kopen of digitaal wanneer er weer sale is. Maar een maand Extra is volgens mij ook 13/14 euro.. maar Hogwarts krijg ik niet binnen een maand uitgespeeld. Vind abonnementen aan de ene kant wel handig maar aan de andere kant betaal je puur voor toegang want de 'oneindige' stroom aan titels krijg je toch niet allemaal binnen een jaar gespeeld of zijn alweer verdwenen dan, zelfde als Netflix. Maar om games te kopen die op PS+ staan voelt altijd dubbel..
Hogwarts is/was laatst in de sale voor €18.Deezers schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:36:
Zit zelf nog in dubio om te upgraden naar Extra omdat Hogwarts wordt toegevoegd. Al wacht ik ook nog op een mogelijke aanbieding voor PS+. Kan met een beetje geluk Hogwarts 2ehands voor 15/20 euro kopen of digitaal wanneer er weer sale is. Maar een maand Extra is volgens mij ook 13/14 euro.. maar Hogwarts krijg ik niet binnen een maand uitgespeeld. Vind abonnementen aan de ene kant wel handig maar aan de andere kant betaal je puur voor toegang want de 'oneindige' stroom aan titels krijg je toch niet allemaal binnen een jaar gespeeld of zijn alweer verdwenen dan, zelfde als Netflix. Maar om games te kopen die op PS+ staan voelt altijd dubbel..
Makkelijkste is om het toe te voegen aan de wenslijst en dan af en toe te kijken als er een sale is. Eventueel vergelijken met PS Prices.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja weet ik, maar toen had ik al zo'n voorgevoel dat ie op PS+ kwam en zo geschiedde.. nu daarom weer twijfelen abonnement of toch los kopen (want geen tijdsdruk). Maar ik heb voorlopig nog genoeg op mijn backlog dus verder geen haastVrijdag schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 12:47:
[...]
Hogwarts is/was laatst in de sale voor €18.
Makkelijkste is om het toe te voegen aan de wenslijst en dan af en toe te kijken als er een sale is. Eventueel vergelijken met PS Prices.
Klinkt bekend. Daarom neem ik ook maar de basis versie van Plus. Toch geen tijd voor al die spellenDeezers schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 12:49:
[...]
Ja weet ik, maar toen had ik al zo'n voorgevoel dat ie op PS+ kwam en zo geschiedde.. nu daarom weer twijfelen abonnement of toch los kopen (want geen tijdsdruk). Maar ik heb voorlopig nog genoeg op mijn backlog dus verder geen haast
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Meer fomo van de ps plus games per maand
Mijn ps plus is ook gestopt.
Nu is robocop er, die kost in de aanbieding minder Dan 20.. om, Dan twijfel ik moet ik nu gewoon robocop Halen of ps plus Dan heb ik hem ook.
72-20 is 48 verschil alleen nu kan ik niet online spelen en MN oude geclaimde games niet doen..
Tenzij gekocht..
Dus Dan toch maar ps plus nemen?
Nu is robocop er, die kost in de aanbieding minder Dan 20.. om, Dan twijfel ik moet ik nu gewoon robocop Halen of ps plus Dan heb ik hem ook.
72-20 is 48 verschil alleen nu kan ik niet online spelen en MN oude geclaimde games niet doen..
Tenzij gekocht..
Rococop kan je nu claimen en iig de komende 30 dagen spelen voor 8,99. Je kan meteen opzeggen en de game blijft in je bibliotheek staan en bij opnieuw lid worden in een andere maand kan je 'm verder spelen samen met de nieuwe games claimen van die maand als je ooit weer een interessante game ziet in een ps+ maand. Rococop zou je in 30 dagen kunnen uitspelen.R.G schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 13:09:
Meer fomo van de ps plus games per maand
Tenzij gekocht..
De deluxe versie van hogwarts legacy is nu te koop met 75% korting voor 21.24 bij mij in de app.Deezers schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:36:
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Deluxe voegt niet echt wat toe.. heb net de PS5 Deluxe versie gekocht voor 14,15 (inclusief) op Vinted, DLC zal waarschijnlijk niet meer werken maar so be it. Geeft mij toch wat rust voor als ze HL over een jaar weer van PS+ extra halen gezien de te verwachte gameduur en mijn tempo. En mocht er nog een mooie PS+ abo sale komen dan kan ik waarschijnlijk games die ik maar èèn keer redelijk kort speel zoals R&C rift apart, last of us games en God of War, alsnog spelen.ArthurMorgan schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 13:29:
[...]
De deluxe versie van hogwarts legacy is nu te koop met 75% korting voor 21.24 bij mij in de app.
Eigenlijk als je platforms als Vinted en de PS Store sale in de gaten houdt is Extra helemaal niet zo aantrekkelijk behalve als je de garantie krijgt net zoals bij Essential dat ze nooit meer uit de catalogus gaan zolang je (nog) lid bent. Juist de kans dat ze elke maand kunnen verdwijnen en je nog moet beginnen of gehaast je game afmaken is mijn grootste turn off. Streamingsdiensten idem alleen voegen die vaker weer na een paar maanden dezelfde titels toe of verdwijnt eigen geproduceerde content bijna niet .
[ Voor 35% gewijzigd door Deezers op 12-04-2025 14:16 ]
Ik bedoel meer dat het de enige versie is bij mij die in sale is 
deluxe kost 21,24
standard edition 74,99
Als je twijfelt over 2 maanden PS+ voor deze game, kan je hem voor dit bedrag beter kopen lijkt me.
/edit ah al op disc gekocht begrijp ik?
deluxe kost 21,24
standard edition 74,99
Als je twijfelt over 2 maanden PS+ voor deze game, kan je hem voor dit bedrag beter kopen lijkt me.
[ Voor 41% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-04-2025 14:17 ]
Als er een sale komt zal ik waarschijnlijk voor een jaar lid blijven, maar gezien mijn haat/liefde verhouding met abo's en mijn backlog is eigenlijk elke game los rond de 15 euro al aantrekkelijker. Day 1 spelen hoeft van mij niet.ArthurMorgan schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 14:14:
Ik bedoel meer dat het de enige versie is bij mij die in sale is
deluxe kost 21,24
standard edition 74,99
Ik lees sowieso gemixte reacties over de PS+ abo's. De èèn is er blij mee want 14 euro per maand voor toegang tot veel games is top (gelet op full price games) terwijl de ander net als ik eigenlijk tot de conclusie komt dat je toch maar 1-2 games tegelijkertijd kan spelen. Alleen Essential is voor online spelen en de te claimen games die niet verlopen interessant. De rest zorgt onbewust toch alleen maar voor FOMO.
Ik heb ooit tot 2029 verlengt (premium)
(uiteindelijk 90 euro per jaar betaald geloof ik.)
Maar daarna zak ik waarschijnlijk terug naar de goedkoopste versie. Ik speel echt te weinig games die ik niet koop. En dan al helemaal dat ze er vaak maar voor beperkte tijd in staan.
Maar daarna zak ik waarschijnlijk terug naar de goedkoopste versie. Ik speel echt te weinig games die ik niet koop. En dan al helemaal dat ze er vaak maar voor beperkte tijd in staan.
[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-04-2025 14:28 ]
Wij hebben recent in de aanbieding een jaar het hoogste niveau gekocht voor 100 euro. Mijn zoon gaat helemaal los met allerlei spellen die hij nooit gespeeld heeft, en ikzelf ben blij met bijvoorbeeld zo'n PGA tour die sinds gister is toegevoegd.
Mooie aanbieding, die kost normaal 151,99 per jaar.rikislief schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 14:36:
Wij hebben recent in de aanbieding een jaar het hoogste niveau gekocht voor 100 euro. Mijn zoon gaat helemaal los met allerlei spellen die hij nooit gespeeld heeft, en ikzelf ben blij met bijvoorbeeld zo'n PGA tour die sinds gister is toegevoegd.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik ben toch wel blij met playsation+, ik game niet zoveel maar er komen heel af en toe leuke games bij PS+ Extra. Helaas al een tijdje niet haha.
Heb me prima vermaakt met Stray, Evil Genius, Maneater en Death Stranding (DC), ga denk ik de nieuwe Death Stranding ook maar gelijk kopen! En natuurlijk de klassiekers zoals Ghost of Tusima en GTA5.
Maar waar ik nog wel het meeste plezier van heb gehad is denk ik Dave the Diver. Wat een parel van een game is dat! En ook nog verslavend ook, ik geloof dit jaar een uitbreiding nou die koop ik wel hoor!
Heb me prima vermaakt met Stray, Evil Genius, Maneater en Death Stranding (DC), ga denk ik de nieuwe Death Stranding ook maar gelijk kopen! En natuurlijk de klassiekers zoals Ghost of Tusima en GTA5.
Maar waar ik nog wel het meeste plezier van heb gehad is denk ik Dave the Diver. Wat een parel van een game is dat! En ook nog verslavend ook, ik geloof dit jaar een uitbreiding nou die koop ik wel hoor!
Ik heb nu al te weinig tijd voor alle full games, laat staan Indie releases. Maar mooi dat je op deze manier de wat kleinere games ook leert kennenAight! schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:07:
Ik ben toch wel blij met playsation+, ik game niet zoveel maar er komen heel af en toe leuke games bij PS+ Extra. Helaas al een tijdje niet haha.
Denk niet dat een Microsoft game zo snel in PS+ komt. Als die uberhaupt al ooit in PS+ komt.Deezers schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:27:
[...]
Ik heb nu al te weinig tijd voor alle full games, laat staan Indie releases. Maar mooi dat je op deze manier de wat kleinere games ook leert kennenben benieuwd of we Spider Man 2 en Gran Turismo 7 ooit nog op PS+ gaan zien. Hopelijk Indiana Jones over een jaartje of eerder..
Ben helemaal obssesed met Blue Prince, dit soort games mogen wel meer aandacht krijgen. Excellente keuze voor Plus/Premium
/f/image/TOmZXEAdqWRrIrR609The9qs.webp?f=fotoalbum_large)
https://blog.playstation....-warhammer-40000-boltgun/
[ Voor 20% gewijzigd door Raem op 30-04-2025 17:37 ]
Niet mijn type spellen, maar geeft niks toch nog voorlopig bezig met Indiana Jones
.
Boltgun had ik al, leuke retro boomershooter 
Ark ziet er wel geinig uit.
Ark ziet er wel geinig uit.
Waarschuwing, download Balatro niet. Gegarandeerde verslaving.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Deze keer niet zo mijn games, maar ben nog met te veel andere games bezig (5 stuks op dit moment) dus vind het niet zo heel erg. Plus het kan niet iedere maand voor iedere dikke titels zijn, vast dat er ook mensen zijn die juist deze titels vet binden.
Voor de liefhebbers, hier weer een mooie overzichtsvideo van Playstation Grenade.
Voor de liefhebbers, hier weer een mooie overzichtsvideo van Playstation Grenade.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Aan mijn mede tweakers, iemand toevallig ervaring met het kopen van een abonnement via websites als G2A? Ik was namelijk het kijken naar een aanbieding voor Playstation Plus, en kwam G2A tegen waar je 2 jaar Premium voor €234,- kunt kopen. Alleen weet ik niet in hoeverre het ook in Nederland werkt.
Je moet kijken dat je een key koopt, geen account. Als je de link deelt kan ik beter helpen. Al zou je ook nog even kunnen wachten, waarschijnlijk komt eind deze maand weer de Days of Play waar je via Sony zelf korting krijgt op een abonnement.Linksquest schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 20:35:
Aan mijn mede tweakers, iemand toevallig ervaring met het kopen van een abonnement via websites als G2A? Ik was namelijk het kijken naar een aanbieding voor Playstation Plus, en kwam G2A tegen waar je 2 jaar Premium voor €234,- kunt kopen. Alleen weet ik niet in hoeverre het ook in Nederland werkt.
Ik heb nog tot 8 juni voor hij verloopt, dit was de link: https://www.g2a.com/plays...13-4621-b83e-af8d42e91d59Deezers schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 20:52:
[...]
Je moet kijken dat je een key koopt, geen account. Als je de link deelt kan ik beter helpen. Al zou je ook nog even kunnen wachten, waarschijnlijk komt eind deze maand weer de Days of Play waar je via Sony zelf korting krijgt op een abonnement.
Dat werkt prima, maar op Marktplaats kan je PS+ Premium vanaf €170,- kopen. Ook voor twee jaar.Linksquest schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 20:35:
LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Altijd opzeggen voordat het verloopt trouwens, want dan krijg je een persoonlijke aanbieding van PlayStation.Linksquest schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 21:11:
[...]
Ik heb nog tot 8 juni voor hij verloopt, dit was de link: https://www.g2a.com/plays...13-4621-b83e-af8d42e91d59
LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Ja ik baal nu een beetje door die 5 gratis dagen, die van mij loopt nu af op p1 december.ZesBarkiePK schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 09:05:
[...]
Altijd opzeggen voordat het verloopt trouwens, want dan krijg je een persoonlijke aanbieding van PlayStation.
Of tenminste dan is de volgende betaal data, dus wellicht is die van mij 30 November afgelopen dan.
Ik zal net op het randje zitten of ik met korting weer kan mee doen, hij staat in ieder geval stop en niet auto verlengen
Zover ik weet bestaan er geen ABBO codes maar koop je gewoon PSN credits waar je een ABBO mee kunt aanschaffen.Linksquest schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 20:35:
Die zijn er ook volgens mij niet meer, sinds dat Ps plus op de schop is gegooid(Met die 3 opties).schumi2004 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 10:13:
[...]
Zover ik weet bestaan er geen ABBO codes maar koop je gewoon PSN credits waar je een ABBO mee kunt aanschaffen.
Of dit moeten nog oude codes zijn, die misschien dan nog werken?.
Gewoon even meepakken, omdat het kanCarlos0_0 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 17:46:
Niet mijn type spellen, maar geeft niks toch nog voorlopig bezig met Indiana Jones.
ARK: Survival Ascended
Balatro
Warhammer 40,000: Boltgun
Nee ik pak ze niet mee, omdat het geen zin heeft.schumi2004 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 11:17:
[...]
Gewoon even meepakken, omdat het kan
ARK: Survival Ascended
Balatro
Warhammer 40,000: Boltgun
Spellen die ik nooit wil gaan spelen, waarom toevoegen. Dan is omdat het kan een slechte reden
Dan krijg je een ellendige lange gamelijst, waarbij je de helft niet zou spelen(En de spellen die je zoekt niet meer terugvindt).
Omdat je door al die bomen het bos niet meer ziet zeg maar, dus nee ik laat ze aan mij voorbij gaan
Balatro wordt goed gewaardeerd en is een spel dat je ook prima even tussendoor kan doen.Carlos0_0 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 17:46:
Niet mijn type spellen, maar geeft niks toch nog voorlopig bezig met Indiana Jones.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Als je een trophy jager bent: Warhammer Boltgun kan je spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad. Terwijl je alle wapens hebt, oneindig munitie en onkwetsbaar bent. Je moet alleen wel zelf de secrets vinden.
Ik zeg dit voor jouw vriend
Ik zeg dit voor jouw vriend
PlayStation Plus Premium net met 2 jaar verlengt, via marktplaats.ZesBarkiePK schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 23:29:
[...]
Dat werkt prima, maar op Marktplaats kan je PS+ Premium vanaf €170,- kopen. Ook voor twee jaar.
:strip_exif()/f/image/6HY8M2LvAZ04q6NRxoI5EerE.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is toevallig, zie net een trailer van de Stalker trilogie remastered:
Sandland leek me wel leuk, had hem bijna gekocht, goed dat ik gewacht heb. Voor de liefhebbers van beelden, hier de video door PlayStation Granade.
Via deze verkoper?Linksquest schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 14:17:
[...]
PlayStation Plus Premium net met 2 jaar verlengt, via marktplaats.
[Afbeelding]
Hij is hier ook actief V&A gewoon betrouwbaar.
(Zie hem niet meer)
[ Voor 3% gewijzigd door Amaze86 op 15-05-2025 09:21 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Yes, via die verkoper inderdaad.
Toch vraag ik me af hoe die persoon aan die keys gekomen is waardoor hij het met een mooie korting kan verkopen.Amaze86 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:16:
[...]
Hij is hier ook actief V&A gewoon betrouwbaar.
(Zie hem niet meer)
PSN : Geraedus
Ging ook door mijn hoofd ja. Maar interessant. Mijn PS+ premium loopt nog 4 maanden.Geraedus schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:26:
[...]
Toch vraag ik me af hoe die persoon aan die keys gekomen is waardoor hij het met een mooie korting kan verkopen.
Tja en hij verkoopt ze zeker al een jaar, nog voldoende voorraad.Geraedus schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:26:
[...]
Toch vraag ik me af hoe die persoon aan die keys gekomen is waardoor hij het met een mooie korting kan verkopen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik vroeg me dat ook af, was ook gaan Google en blijkbaar op Ebay, en ook andere websites als Eneba hadden ze deze codes.Geraedus schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:26:
[...]
Heb je niet naar de herkomst van de code gevraagd? Een eerlijke verkoper kan dat gewoon vertellen lijkt me.Linksquest schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 10:05:
[...]
Ik vroeg me dat ook af, was ook gaan Google en blijkbaar op Ebay, en ook andere websites als Eneba hadden ze deze codes.
Had gekund, maar heb ik inderdaad niet gedaan.Raem schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 10:22:
[...]
Heb je niet naar de herkomst van de code gevraagd? Een eerlijke verkoper kan dat gewoon vertellen lijkt me.
Ik heb gezien dat er PS5 consoles verkocht worden met 2 jaar premium, ik gok dat de codes van die bundels komen.Geraedus schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:26:
[...]
Dat is de enige verklaring waarom de codes voor heel de EU werken en dat ze geen tegoed geven maar echt een lidmaatschap.
Edit: ik heb wel geen idee van waar hij al meer dan 200 codes gehaald heeft
[ Voor 8% gewijzigd door MathieuT op 15-05-2025 12:25 ]
Dan blijft nog de vraag hoe die daar aan komtMathieuT schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 12:23:
[...]
Ik heb gezien dat er PS5 consoles verkocht worden met 2 jaar premium, ik gok dat de codes van die bundels komen.
Dat is de enige verklaring waarom de codes voor heel de EU werken en dat ze geen tegoed geven maar echt een lidmaatschap.
Zolang ze niet uit een scam komen waar een 90 jarig omaatje onder druk giftcards heeft gekocht is het prima?MathieuT schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 12:23:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hopelijk is binnen die 2 jaar je PSN account niet gebanned omdat je een verlengingscode gekocht hebt van een bron die "mogelijk" de codes niet eerlijk verkregen heeft.htf99 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 09:40:
Bedankt voor de tip. Ik heb weer voordelig voor twee jaar kunnen verlengen.
ik had die meneer gevraagd waar de codes vandaan kwamen. hij vertelde mij dat hij bij sony werkt en daarom die codes goedkoop kan inkopen (denk alleen dat het niet de bedoeling is voor door te verkopen) maargoed
Geloof je dat verhaal? Sony die verlies wenst te lijden?.BomBer_BeN schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:21:
ik had die meneer gevraagd waar de codes vandaan kwamen. hij vertelde mij dat hij bij sony werkt en daarom die codes goedkoop kan inkopen (denk alleen dat het niet de bedoeling is voor door te verkopen) maargoed
het lijkt me ook een apart verhaal. neem niet aan als jij iets van je werk mag kopen dat je het met winst zal doorverkopen of überhaupt mag doorverkopenGeraedus schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:27:
[...]
Geloof je dat verhaal? Sony die verkies wenst te lijden?.
Die gast is al jaren actief op MP. Ik heb 1,5 jaar geleden ook bij hem 2 jaar premium gekocht. Toen nog voor €140,- geloof ik. Loopt in januari af, en ben nog niet gebanned. Ergens zou t dus wel kunnen kloppen denk ik
Wellicht bied Sony het aan medewerkers aan voor eigen gebruik met korting, maar een handeltje zal niet de bedoeling zijn.BomBer_BeN schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:40:
[...]
het lijkt me ook een apart verhaal. neem niet aan als jij iets van je werk mag kopen dat je het met winst zal doorverkopen of überhaupt mag doorverkopen
Dan zullen tientallen codes ook wel een keer moeten opvallen zou je zeggen.
Hij heeft van de week een nieuwe advertentie gemaakt. De prijs is ook met 5 euro omhoog gegaan.giantgiantus schreef op zondag 18 mei 2025 @ 22:19:
Advertentie is nu wel offline 🤣
Die verkoper is ook vrij snel op zijn tenen getrapt, geblokkeerd na een vraag over de herkomst van de codes. Opmerkelijk
Vanaf volgende week voor Essential:
* Alone in the Dark
* NBA2k25
* Bombrush Cyberfunk
Voor Extra komt daar nog bij:
* Another Crab's Treasure
* Skull & Bones
* Destiny 2 Legacy Collection
* GTA 3 Remastered
En voor Premium:
* Riven
* Myst
What?! Riven was uit op PlayStation en ik wist dat niet ?!

Komend lang weekend direct spelen dus
Dat zegt genoeg toch?Capstie schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 13:56:
Die verkoper is ook vrij snel op zijn tenen getrapt, geblokkeerd na een vraag over de herkomst van de codes. Opmerkelijk
Ik ben wel benieuwd naar Skull & Bones, hopelijk is dat een beetje leuk. Dan is PS extra toch weer de moeite geweestVrijdag schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:50:
[YouTube: PlayStation Plus Essential - June 2025 (PS+)]
* Alone in the Dark
* NBA2k25
* Bombrush Cyberfunk
Voor Extra komt daar nog bij:
* Another Crab's Treasure
* Skull & Bones
* Destiny 2 Legacy Collection
* GTA 3 Remastered
En voor Premium:
* Riven
* Myst
Ze komen aanstaande dinsdag toch uit?Twixie schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:39:
[...]
What?! Riven was uit op PlayStation en ik wist dat niet ?!![]()
Komend lang weekend direct spelen dus. Moet een jaar of 30 geleden zijn dat ik die speelde en nog altijd geweldige herinneringen aan.
Wel een hele mooie lijst, vooral voor Premium. Voor mij ook lang geleden dat ik Riven voor het laatst speelde.
Volgens https://blog.playstation....-2025-starting-on-may-28/ zouden die vandaag al te downloaden moeten zijn. Da's inderdaad uitzonderlijk, maar de games op een dinsdag aankondigen was ook al uitzonderlijk. Ik vermoed dat ze afwijken door de Days Of Play.Vrijdag schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:50:
* Alone in the Dark
* NBA2k25
* Bombrush Cyberfunk
Inderdaad, ik was net even te enthousiast. Blijkbaar vanaf 5 juni.DaanHybrix schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:47:
Ze komen aanstaande dinsdag toch uit?
EDIT: ik begrijp het wel niet zo goed. Riven is helemaal niet te vinden in de Store. Er was blijkbaar wel een release op de originele PlayStation. Ik vermoed/vrees dan ook een beetje dat het die versie is die nog uitgebracht moet worden op PSN. Dat zou verklaren waarom het enkel op Premium is (namelijk als onderdeel van de PSX classics).
[ Voor 19% gewijzigd door Twixie op 28-05-2025 10:26 ]
Even gekeken, maar ze staan er nog niet tussen. Misschien over een paar uurtjes(Als de andere kant van de wereld ook zijn oogjes opent).Twixie schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:21:
[...]
Volgens https://blog.playstation....-2025-starting-on-may-28/ zouden die vandaag al te downloaden moeten zijn. Da's inderdaad uitzonderlijk, maar de games op een dinsdag aankondigen was ook al uitzonderlijk. Ik vermoed dat ze afwijken door de Days Of Play.
Er is ook geen andere versie van Riven voor consoles. De remake is alleen voor PC uitgebracht. Dit gaat inderdaad om de originele Playstation versie, net zoals Myst.Twixie schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:21:
[...]
EDIT: ik begrijp het wel niet zo goed. Riven is helemaal niet te vinden in de Store. Er was blijkbaar wel een release op de originele PlayStation. Ik vermoed/vrees dan ook een beetje dat het die versie is die nog uitgebracht moet worden op PSN. Dat zou verklaren waarom het enkel op Premium is (namelijk als onderdeel van de PSX classics).
Monthly Games for JuneTwixie schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:21:
[...]
Volgens https://blog.playstation....-2025-starting-on-may-28/ zouden die vandaag al te downloaden moeten zijn. Da's inderdaad uitzonderlijk, maar de games op een dinsdag aankondigen was ook al uitzonderlijk. Ik vermoed dat ze afwijken door de Days Of Play.
[...]
Inderdaad, ik was net even te enthousiast. Blijkbaar vanaf 5 juni.
To start, here are the Monthly Games* for June, which will be available for all PlayStation Plus members beginning May 28:
NBA 2K25 | PS5, PS4 (available June 3)
Alone in the Dark (2024) | PS5 (available June 3)
Bomb Rush Cyberfunk | PS5, PS4 (available June 3)
Destiny 2: The Final Shape | PS5, PS4 (available May 28)
Helaas voor de mensen die lang weekend hebben
Of niet het word van het weekend 25 graden, dus ook prima weer om wat anders te doen dan gamenDaanHybrix schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:11:
[...]
Monthly Games for June
To start, here are the Monthly Games* for June, which will be available for all PlayStation Plus members beginning May 28:
NBA 2K25 | PS5, PS4 (available June 3)
Alone in the Dark (2024) | PS5 (available June 3)
Bomb Rush Cyberfunk | PS5, PS4 (available June 3)
Destiny 2: The Final Shape | PS5, PS4 (available May 28)
Helaas voor de mensen die lang weekend hebben
Is het trouwens de verwachting dat PS Plus (Extra, in mijn geval) nog in de aanbieding komt tijdens Days of Play? Lijkt me wel toch? Mijn abo loopt tot 23-6, dus dat is een mooie gelegenheid om te verlengen
Als dat gebeurt is het waarschijnlijk alleen voor nieuwe klanten.Icephase schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:21:
Is het trouwens de verwachting dat PS Plus (Extra, in mijn geval) nog in de aanbieding komt tijdens Days of Play? Lijkt me wel toch? Mijn abo loopt tot 23-6, dus dat is een mooie gelegenheid om te verlengen
Hm, jammer.Bor schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:22:
[...]
Als dat gebeurt is het waarschijnlijk alleen voor nieuwe klanten.
Dan ga ik online opzoek naar een aanbieding. Iemand tips? Ik hoef niet van die vage gasten die ineens 200 codes 'mogen verkopen', dat vertrouw ik niet.
Misschien heb je geluk en komt het toch nog voorbij maar de trend is al langere tijd niet veel tot niets voor bestaande abonnees te doen helaas.Icephase schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:24:
[...]
Hm, jammer.
Dan ga ik online opzoek naar een aanbieding. Iemand tips? Ik hoef niet van die vage gasten die ineens 200 codes 'mogen verkopen', dat vertrouw ik niet.
@Icephase
Aanbiedingen zijn al bekend gemaakt en geldt alleen voor nieuwe leden of het upgraden naar een hogere tier. Je zou dus kunnen kijken wat het voor jou kost om te upgraden naar Premium. Waarschijnlijk goedkoper dan straks in juni Extra verlengen.
Aanbiedingen zijn al bekend gemaakt en geldt alleen voor nieuwe leden of het upgraden naar een hogere tier. Je zou dus kunnen kijken wat het voor jou kost om te upgraden naar Premium. Waarschijnlijk goedkoper dan straks in juni Extra verlengen.
https://blog.playstation....-2025-starting-on-may-28/This Days of Play, save on a new or upgraded PlayStation Plus membership – players who join PlayStation Plus during this year’s celebration can save up to 33% on select 12-month memberships.* For players who are currently a PlayStation Plus Essential or Extra member, save 33% on the remainder of your membership when upgrading to PlayStation Plus Premium/Deluxe
[ Voor 10% gewijzigd door Raem op 28-05-2025 12:54 ]
Zo te zien geldt dit alleen voor 'the remainder of your membership' helaas. Toch bedankt.Raem schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:52:
@Icephase
[...]
https://blog.playstation....-2025-starting-on-may-28/
Zijn er hier ook mensen die Roadcraft hebben? Reviews zijn een beetje mehh, maar lijkt me wel leuk om steden en project opnieuw op te bouwen.
Wat vond je van mud- en snowrunner? Dit is wel een iets andere game, maar wel van dezelfde maker. Ik heb snowrunner een beetje gespeeld en kan de charme van de game inzien, maar het is gameplay die je moet liggen. Mij lag het toch niet zo. Het is énorm slowpaced en behoorlijk moeilijk. Je moet het leuk vinden om met grote logge wagens door onbegaanbaar terrein te rijden, wat elke keer een enorme puzzel is, om spullen van A naar B te brengen. Je moet daar geduld en tijd voor hebben. Het is niet een game die je snel ff oppakt. Roadcraft zal wel een beetje van hetzelfde zijn.Hegeman schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:16:
Zijn er hier ook mensen die Roadcraft hebben? Reviews zijn een beetje mehh, maar lijkt me wel leuk om steden en project opnieuw op te bouwen.
Ik kan mijn tijd wel aardig kwijt in Snowrunner. Lekker met vrachtwagentjes door de bagger ploegen. Jezelf vastrijden. Jezelf losmaken met een lier of toch een andere vrachtwagen halen om je eruit te trekken. Net voordat je het eindpunt haalt zonder brandstof staan of na een barre toch kantelen met de hele combinatie.
Vervolgens upgrade je je vrachtwagen met een hogere suspension en/of andere banden en denk je dat je overal doorkomt. Jammer dan, een ander gebied is nog onbegaanbaarder.
Frustrerend, maar heerlijk onthaasten. Het moet je wel liggen.
Wat ik van Roadcraft heb gezien is dat wat minder frustrerend. Ik dacht geen schade of brandstofverbruik, meer gericht in het opbouwen van dingen. Stukje makkelijker ook.
Mijn indruk is dat ik het zelf wat te makkelijk vind, dus ik laat hem eerst wel even links liggen.
Vervolgens upgrade je je vrachtwagen met een hogere suspension en/of andere banden en denk je dat je overal doorkomt. Jammer dan, een ander gebied is nog onbegaanbaarder.
Wat ik van Roadcraft heb gezien is dat wat minder frustrerend. Ik dacht geen schade of brandstofverbruik, meer gericht in het opbouwen van dingen. Stukje makkelijker ook.
Mijn indruk is dat ik het zelf wat te makkelijk vind, dus ik laat hem eerst wel even links liggen.
Ik kende Snowrunner niet maar ergens als bizar dat zo'n game al jarenlang Season Passes heeft. Dan vraag ik mezelf toch altijd af hoe speelbaar de basisgame eigenlijk is..B-Real schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 14:23:
Ik kan mijn tijd wel aardig kwijt in Snowrunner. Lekker met vrachtwagentjes door de bagger ploegen. Jezelf vastrijden. Jezelf losmaken met een lier of toch een andere vrachtwagen halen om je eruit te trekken. Net voordat je het eindpunt haalt zonder brandstof staan of na een barre toch kantelen met de hele combinatie.
Ik heb het spel pas eind vorig jaar ergens ontdekt. Gekocht in een aanbieding voor +/- een tientje.
Season pass nog niet eens aangeschaft, want vermaak mij al tientallen uren met het basisspel.
Het lijkt met slechts drie regio's, met elk vier subregio's wat beperkt maar voordat je daar door bent (ik dus nog niet) ben je wel wat uurtjes verder.
Nogmaals, het spel moet je liggen maar het heeft mij echt verbaasd.
Anyway, er is een snowrunner topic: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2005150
Season pass nog niet eens aangeschaft, want vermaak mij al tientallen uren met het basisspel.
Het lijkt met slechts drie regio's, met elk vier subregio's wat beperkt maar voordat je daar door bent (ik dus nog niet) ben je wel wat uurtjes verder.
Nogmaals, het spel moet je liggen maar het heeft mij echt verbaasd.
Anyway, er is een snowrunner topic: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2005150
Uitermate speelbaar. Dat de ontwikkelaar de game zo lang is blijven ondersteunen heeft niet te maken met de speelbaarheid van de basisgame maar juist met de liefde van de ontwikkelaars voor de game.Deezers schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 14:40:
[...]
Ik kende Snowrunner niet maar ergens als bizar dat zo'n game al jarenlang Season Passes heeft. Dan vraag ik mezelf toch altijd af hoe speelbaar de basisgame eigenlijk is..
De basisgame levert zo'n 200 uur aan speeltijd en elke year pass gooit daar zo een 200 uur bovenop. Het is ook niet zo dat de basisgame kwaliteit of content mist, integendeel zelfs.
Hier staat de teller inmiddels op 800 uur en dan heb ik de laatste year pass nog niet eens
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Icephase schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:56:
[...]
Zo te zien geldt dit alleen voor 'the remainder of your membership' helaas. Toch bedankt.
:strip_exif()/f/image/13K5TUVDv3zRFrgKnSDDuwL3.png?f=user_large)
klopt helemaal
Ja da's wel een mooie deal van die 33% korting op PS Plus Premium, maar dus alleen als je al een wat langer lopende PS Plus hebt.
Hm... misschien nu verlengen en vervolgens voor weinig de upgrade naar Premium maken... maar eigenlijk vind ik Premium niet zo interessant...
Hm... misschien nu verlengen en vervolgens voor weinig de upgrade naar Premium maken... maar eigenlijk vind ik Premium niet zo interessant...
Ik zag trouwens dit staan bij PlayStation Plus informatie: Vanaf januari 2026 worden er voor PS4 minder regelmatig maandelijkse games en gamecatalogustitels toegevoegd.
Op zich zou dat niet heel raar zijn. Er komen meer en meer PS5 versies / titels uit dus daar kunnen ze de maanden prima mee vullen denk ik.Deezers schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:16:
Ik zag trouwens dit staan bij PlayStation Plus informatie: Vanaf januari 2026 worden er voor PS4 minder regelmatig maandelijkse games en gamecatalogustitels toegevoegd.
Premium is voor mij met name interessant voor de cloudfunctie van de Playstation Portal. Het aanbod van premium qua games kan me gestolen worden, al die oude games boeien me niet.Icephase schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 15:54:
Ja da's wel een mooie deal van die 33% korting op PS Plus Premium, maar dus alleen als je al een wat langer lopende PS Plus hebt.
5 juni loopt mijn Essential + af. Zit nu toch wel met een schuin oog te kijken naar Premium. Dan kost dat namelijk nog €101,83. Extra komt op €94,49 en Essential €57,59.
€8,50 per maand en ik zie bij de classics en Ubisoft spellen ook een aantal spellen die ik eigenlijk nog wel wil spelen. Misschien dat ik toch maar overstap naar Premium.
€8,50 per maand en ik zie bij de classics en Ubisoft spellen ook een aantal spellen die ik eigenlijk nog wel wil spelen. Misschien dat ik toch maar overstap naar Premium.
Ik ben naar Extra gegaan toch maar weer, aangezien voor mij een leuk spel zoeken soms best lastig is.Vrijdag schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:58:
5 juni loopt mijn Essential + af. Zit nu toch wel met een schuin oog te kijken naar Premium. Dan kost dat namelijk nog €101,83. Extra komt op €94,49 en Essential €57,59.
Ik vind veel spellen niet leuk, dus iets nieuws leuks vinden is lastig. en zoals ik vorige week 3 spellen gekocht heb waarvan ik er 2 al niks aan vond uiteindelijk.
Zo kan ik het toch wat makkelijker spellen proberen, en vind ik het spel echt leuk. vind ik het niet erg er nog eens geld aan uit te geven extra(Om de ontwikkelaar te steunen).
Oude ps2/psp klassiekers boeien mij niet, dus ik ga niet naar Premium toe.
[ Voor 4% gewijzigd door Carlos0_0 op 03-06-2025 10:59 ]
Heb je die games dan blind gekocht? Geen reviews of gameplay bekeken?Carlos0_0 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:58:
[...]
en zoals ik vorige week 3 spellen gekocht heb waarvan ik er 2 al niks aan vond uiteindelijk.
Beetje wel wat filmpjes bekeken, en goed het was niet veel geld 20 euro totaal ofzo(Voor 3 spellen).Raem schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:04:
[...]
Heb je die games dan blind gekocht? Geen reviews of gameplay bekeken?
Maar toch als nog zegt een filmpje niet alles, uiteindelijk merk je pas als je het zelf speelt.
Welke games waren dat? Ik heb ze nu Premium genomen om Ghost of Tsushima, Returnal, Prince of Persia, Death Stranding te proberen. Via Vinted kan maar scheelt niet heel veel dan met een jaarabonnement nu a 100 euro. LoU moet ik ook nog. En mochten ze inderdaad tegenvallen of niet mijn game zijn dan is het op naar de volgende gameCarlos0_0 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:58:
[...]
Ik ben naar Extra gegaan toch maar weer, aangezien voor mij een leuk spel zoeken soms best lastig is.
Ik vind veel spellen niet leuk, dus iets nieuws leuks vinden is lastig. en zoals ik vorige week 3 spellen gekocht heb waarvan ik er 2 al niks aan vond uiteindelijk.
Zo kan ik het toch wat makkelijker spellen proberen, en vind ik het spel echt leuk. vind ik het niet erg er nog eens geld aan uit te geven extra(Om de ontwikkelaar te steunen).
Oude ps2/psp klassiekers boeien mij niet, dus ik ga niet naar Premium toe.
Daarvoor kun je gewoon Extra nemen, dan kan je de spellen ook downloadenDeezers schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:13:
[...]
Welke games waren dat? Ik heb ze nu Premium genomen om Ghost of Tsushima, Returnal, Prince of Persia, Death Stranding te proberen. Via Vinted kan maar scheelt niet heel veel dan met een jaarabonnement nu a 100 euro. LoU moet ik ook nog. En mochten ze inderdaad tegenvallen of niet mijn game zijn dan is het op naar de volgende game
O wacht was wel iets meer kwijt, maar heb 2 spellen gekocht die ik nog graag Digitaal wou. omdat ik nu een ps5 pro heb zonder disc drive.
Maar de 2 spellen die ik gekocht had en niet leuk vond waren, Still Wakes the Deep & Kuifje reporter.
Kuifje ging op zich nog wel, alleen spel bevroor ergens volledig. Toen Was ik er klaar mee even haha(Maar het was niet heel geweldig ofzo).
Leuk dat Myst en Riven al na een dag bij de lancering weer een update hadden.
Alone in The Dark gedownload, maar viel tegen.
Ik moet wel zeggen dat PS Plus (Premium) wel goed bezig is. Ik hoop de volgende maand op een heruitgave van Crusader No Remorse (PS1)
Alone in The Dark gedownload, maar viel tegen.
Ik moet wel zeggen dat PS Plus (Premium) wel goed bezig is. Ik hoop de volgende maand op een heruitgave van Crusader No Remorse (PS1)
Ter info, voor degenen die nog wat punten te kort hebben op PlayStation Stars, normaal gezien zouden er 3 campagnes van elk 50 punten beschikbaar moeten zijn
Vorig jaar 8 juni heb ik een ps plus aangeschaft ivm days of play korting. Vanwege een grote storing afgelopen jaar heeft PlayStation 5 dagen extra ps plus gegeven. Nu val ik buiten de boot en moet ik 71€ betalen. Hoe kan ik alsnog niet gebruik maken van die 5 dagen extra die ik heb gekregen ? Ik wil hem weer voor dezelfde prijs 57€ kopen. Iemand tips? Of heb ik dikke pech ?
@Canerooo Dikke pech helaas. Gewoon geen psn+ nemen tot black friday als je het voor die €57 wilt kopen.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.