Er zijn wel meerdere spellen in extra die zeker de moeite waard zijn. 125€ per jaar is zo duur nog niet.Deezers schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:36:
Zit zelf nog in dubio om te upgraden naar Extra omdat Hogwarts wordt toegevoegd. Al wacht ik ook nog op een mogelijke aanbieding voor PS+. Kan met een beetje geluk Hogwarts 2ehands voor 15/20 euro kopen of digitaal wanneer er weer sale is. Maar een maand Extra is volgens mij ook 13/14 euro.. maar Hogwarts krijg ik niet binnen een maand uitgespeeld. Vind abonnementen aan de ene kant wel handig maar aan de andere kant betaal je puur voor toegang want de 'oneindige' stroom aan titels krijg je toch niet allemaal binnen een jaar gespeeld of zijn alweer verdwenen dan, zelfde als Netflix. Maar om games te kopen die op PS+ staan voelt altijd dubbel..
Hogwarts is/was laatst in de sale voor €18.Deezers schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:36:
Zit zelf nog in dubio om te upgraden naar Extra omdat Hogwarts wordt toegevoegd. Al wacht ik ook nog op een mogelijke aanbieding voor PS+. Kan met een beetje geluk Hogwarts 2ehands voor 15/20 euro kopen of digitaal wanneer er weer sale is. Maar een maand Extra is volgens mij ook 13/14 euro.. maar Hogwarts krijg ik niet binnen een maand uitgespeeld. Vind abonnementen aan de ene kant wel handig maar aan de andere kant betaal je puur voor toegang want de 'oneindige' stroom aan titels krijg je toch niet allemaal binnen een jaar gespeeld of zijn alweer verdwenen dan, zelfde als Netflix. Maar om games te kopen die op PS+ staan voelt altijd dubbel..
Makkelijkste is om het toe te voegen aan de wenslijst en dan af en toe te kijken als er een sale is. Eventueel vergelijken met PS Prices.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja weet ik, maar toen had ik al zo'n voorgevoel dat ie op PS+ kwam en zo geschiedde.. nu daarom weer twijfelen abonnement of toch los kopen (want geen tijdsdruk). Maar ik heb voorlopig nog genoeg op mijn backlog dus verder geen haastVrijdag schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 12:47:
[...]
Hogwarts is/was laatst in de sale voor €18.
Makkelijkste is om het toe te voegen aan de wenslijst en dan af en toe te kijken als er een sale is. Eventueel vergelijken met PS Prices.
Klinkt bekend. Daarom neem ik ook maar de basis versie van Plus. Toch geen tijd voor al die spellenDeezers schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 12:49:
[...]
Ja weet ik, maar toen had ik al zo'n voorgevoel dat ie op PS+ kwam en zo geschiedde.. nu daarom weer twijfelen abonnement of toch los kopen (want geen tijdsdruk). Maar ik heb voorlopig nog genoeg op mijn backlog dus verder geen haast
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Meer fomo van de ps plus games per maand
Mijn ps plus is ook gestopt.
Nu is robocop er, die kost in de aanbieding minder Dan 20.. om, Dan twijfel ik moet ik nu gewoon robocop Halen of ps plus Dan heb ik hem ook.
72-20 is 48 verschil alleen nu kan ik niet online spelen en MN oude geclaimde games niet doen..
Tenzij gekocht..
Dus Dan toch maar ps plus nemen?
Nu is robocop er, die kost in de aanbieding minder Dan 20.. om, Dan twijfel ik moet ik nu gewoon robocop Halen of ps plus Dan heb ik hem ook.
72-20 is 48 verschil alleen nu kan ik niet online spelen en MN oude geclaimde games niet doen..
Tenzij gekocht..
Rococop kan je nu claimen en iig de komende 30 dagen spelen voor 8,99. Je kan meteen opzeggen en de game blijft in je bibliotheek staan en bij opnieuw lid worden in een andere maand kan je 'm verder spelen samen met de nieuwe games claimen van die maand als je ooit weer een interessante game ziet in een ps+ maand. Rococop zou je in 30 dagen kunnen uitspelen.R.G schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 13:09:
Meer fomo van de ps plus games per maand
Tenzij gekocht..
De deluxe versie van hogwarts legacy is nu te koop met 75% korting voor 21.24 bij mij in de app.Deezers schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:36:
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Deluxe voegt niet echt wat toe.. heb net de PS5 Deluxe versie gekocht voor 14,15 (inclusief) op Vinted, DLC zal waarschijnlijk niet meer werken maar so be it. Geeft mij toch wat rust voor als ze HL over een jaar weer van PS+ extra halen gezien de te verwachte gameduur en mijn tempo. En mocht er nog een mooie PS+ abo sale komen dan kan ik waarschijnlijk games die ik maar èèn keer redelijk kort speel zoals R&C rift apart, last of us games en God of War, alsnog spelen.ArthurMorgan schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 13:29:
[...]
De deluxe versie van hogwarts legacy is nu te koop met 75% korting voor 21.24 bij mij in de app.
Eigenlijk als je platforms als Vinted en de PS Store sale in de gaten houdt is Extra helemaal niet zo aantrekkelijk behalve als je de garantie krijgt net zoals bij Essential dat ze nooit meer uit de catalogus gaan zolang je (nog) lid bent. Juist de kans dat ze elke maand kunnen verdwijnen en je nog moet beginnen of gehaast je game afmaken is mijn grootste turn off. Streamingsdiensten idem alleen voegen die vaker weer na een paar maanden dezelfde titels toe of verdwijnt eigen geproduceerde content bijna niet .
[ Voor 35% gewijzigd door Deezers op 12-04-2025 14:16 ]
Ik bedoel meer dat het de enige versie is bij mij die in sale is 
deluxe kost 21,24
standard edition 74,99
Als je twijfelt over 2 maanden PS+ voor deze game, kan je hem voor dit bedrag beter kopen lijkt me.
/edit ah al op disc gekocht begrijp ik?
deluxe kost 21,24
standard edition 74,99
Als je twijfelt over 2 maanden PS+ voor deze game, kan je hem voor dit bedrag beter kopen lijkt me.
[ Voor 41% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-04-2025 14:17 ]
Als er een sale komt zal ik waarschijnlijk voor een jaar lid blijven, maar gezien mijn haat/liefde verhouding met abo's en mijn backlog is eigenlijk elke game los rond de 15 euro al aantrekkelijker. Day 1 spelen hoeft van mij niet.ArthurMorgan schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 14:14:
Ik bedoel meer dat het de enige versie is bij mij die in sale is
deluxe kost 21,24
standard edition 74,99
Ik lees sowieso gemixte reacties over de PS+ abo's. De èèn is er blij mee want 14 euro per maand voor toegang tot veel games is top (gelet op full price games) terwijl de ander net als ik eigenlijk tot de conclusie komt dat je toch maar 1-2 games tegelijkertijd kan spelen. Alleen Essential is voor online spelen en de te claimen games die niet verlopen interessant. De rest zorgt onbewust toch alleen maar voor FOMO.
Ik heb ooit tot 2029 verlengt (premium)
(uiteindelijk 90 euro per jaar betaald geloof ik.)
Maar daarna zak ik waarschijnlijk terug naar de goedkoopste versie. Ik speel echt te weinig games die ik niet koop. En dan al helemaal dat ze er vaak maar voor beperkte tijd in staan.
Maar daarna zak ik waarschijnlijk terug naar de goedkoopste versie. Ik speel echt te weinig games die ik niet koop. En dan al helemaal dat ze er vaak maar voor beperkte tijd in staan.
[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-04-2025 14:28 ]
Wij hebben recent in de aanbieding een jaar het hoogste niveau gekocht voor 100 euro. Mijn zoon gaat helemaal los met allerlei spellen die hij nooit gespeeld heeft, en ikzelf ben blij met bijvoorbeeld zo'n PGA tour die sinds gister is toegevoegd.
Mooie aanbieding, die kost normaal 151,99 per jaar.rikislief schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 14:36:
Wij hebben recent in de aanbieding een jaar het hoogste niveau gekocht voor 100 euro. Mijn zoon gaat helemaal los met allerlei spellen die hij nooit gespeeld heeft, en ikzelf ben blij met bijvoorbeeld zo'n PGA tour die sinds gister is toegevoegd.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik ben toch wel blij met playsation+, ik game niet zoveel maar er komen heel af en toe leuke games bij PS+ Extra. Helaas al een tijdje niet haha.
Heb me prima vermaakt met Stray, Evil Genius, Maneater en Death Stranding (DC), ga denk ik de nieuwe Death Stranding ook maar gelijk kopen! En natuurlijk de klassiekers zoals Ghost of Tusima en GTA5.
Maar waar ik nog wel het meeste plezier van heb gehad is denk ik Dave the Diver. Wat een parel van een game is dat! En ook nog verslavend ook, ik geloof dit jaar een uitbreiding nou die koop ik wel hoor!
Heb me prima vermaakt met Stray, Evil Genius, Maneater en Death Stranding (DC), ga denk ik de nieuwe Death Stranding ook maar gelijk kopen! En natuurlijk de klassiekers zoals Ghost of Tusima en GTA5.
Maar waar ik nog wel het meeste plezier van heb gehad is denk ik Dave the Diver. Wat een parel van een game is dat! En ook nog verslavend ook, ik geloof dit jaar een uitbreiding nou die koop ik wel hoor!
Ik heb nu al te weinig tijd voor alle full games, laat staan Indie releases. Maar mooi dat je op deze manier de wat kleinere games ook leert kennenAight! schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:07:
Ik ben toch wel blij met playsation+, ik game niet zoveel maar er komen heel af en toe leuke games bij PS+ Extra. Helaas al een tijdje niet haha.
Denk niet dat een Microsoft game zo snel in PS+ komt. Als die uberhaupt al ooit in PS+ komt.Deezers schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:27:
[...]
Ik heb nu al te weinig tijd voor alle full games, laat staan Indie releases. Maar mooi dat je op deze manier de wat kleinere games ook leert kennenben benieuwd of we Spider Man 2 en Gran Turismo 7 ooit nog op PS+ gaan zien. Hopelijk Indiana Jones over een jaartje of eerder..
Ben helemaal obssesed met Blue Prince, dit soort games mogen wel meer aandacht krijgen. Excellente keuze voor Plus/Premium
/f/image/TOmZXEAdqWRrIrR609The9qs.webp?f=fotoalbum_large)
https://blog.playstation....-warhammer-40000-boltgun/
[ Voor 20% gewijzigd door Raem op 30-04-2025 17:37 ]
Niet mijn type spellen, maar geeft niks toch nog voorlopig bezig met Indiana Jones
.
Boltgun had ik al, leuke retro boomershooter 
Ark ziet er wel geinig uit.
Ark ziet er wel geinig uit.
Waarschuwing, download Balatro niet. Gegarandeerde verslaving.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Deze keer niet zo mijn games, maar ben nog met te veel andere games bezig (5 stuks op dit moment) dus vind het niet zo heel erg. Plus het kan niet iedere maand voor iedere dikke titels zijn, vast dat er ook mensen zijn die juist deze titels vet binden.
Voor de liefhebbers, hier weer een mooie overzichtsvideo van Playstation Grenade.
Voor de liefhebbers, hier weer een mooie overzichtsvideo van Playstation Grenade.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Aan mijn mede tweakers, iemand toevallig ervaring met het kopen van een abonnement via websites als G2A? Ik was namelijk het kijken naar een aanbieding voor Playstation Plus, en kwam G2A tegen waar je 2 jaar Premium voor €234,- kunt kopen. Alleen weet ik niet in hoeverre het ook in Nederland werkt.
Je moet kijken dat je een key koopt, geen account. Als je de link deelt kan ik beter helpen. Al zou je ook nog even kunnen wachten, waarschijnlijk komt eind deze maand weer de Days of Play waar je via Sony zelf korting krijgt op een abonnement.Linksquest schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 20:35:
Aan mijn mede tweakers, iemand toevallig ervaring met het kopen van een abonnement via websites als G2A? Ik was namelijk het kijken naar een aanbieding voor Playstation Plus, en kwam G2A tegen waar je 2 jaar Premium voor €234,- kunt kopen. Alleen weet ik niet in hoeverre het ook in Nederland werkt.
Ik heb nog tot 8 juni voor hij verloopt, dit was de link: https://www.g2a.com/plays...13-4621-b83e-af8d42e91d59Deezers schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 20:52:
[...]
Je moet kijken dat je een key koopt, geen account. Als je de link deelt kan ik beter helpen. Al zou je ook nog even kunnen wachten, waarschijnlijk komt eind deze maand weer de Days of Play waar je via Sony zelf korting krijgt op een abonnement.
Dat werkt prima, maar op Marktplaats kan je PS+ Premium vanaf €170,- kopen. Ook voor twee jaar.Linksquest schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 20:35:
LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.
Het is niet de bedoeling om hier te vragen naar PSN (cards) aanbiedingen. Weet je een goede aanbieding? Dan kun je die plaatsen in het Console Budget Gaming topic. Ook daar is het echter niet de bedoeling om naar aanbiedingen te vragen.